Jammer ik heb de starterskit maar krijg het niet goed aan de praat.
1. Eerst heb ik de laatste drivers van de Philips site gedownload, amBX werkte toen alleen in Windows, niet in WinAmp, games toen nog niet getest.
2. Toen las ik hier dat je drivers van de amBX site moet hebben van
http://www.ambx.com/setting-up-your-ambx-software. Eerst weer alles verwijderd en deze drivers geïnstalleerd en helemaal ge-update. Het werkte toen in Windows en WinAmp, maar nog niet in games, ik miste toen ook de optie amBX-software in het control panel van amBX.
3. Bij het opruimen van de doos vond ik die firmware-update-CD met drivers, alle drivers toen verwijderd en deze geïnstalleerd hopende dat die ook echt een firmware ging updaten, niks van gemerkt en het werkte toen alleen nog maar in Windows en mijn Steam-overlay in Modern Warfare 2 werkte toen hierdoor ook niet meer.
4. Op het forum van ambx vond ik iemand (
klik) die het ook niet aan de praat kreeg op XP en die raadde aan met RegSeeker alles te verwijderen in het register van amBX en Jungo (dat is WinDriver die je ook in Apparaatbeheer ziet na installatie). Alles verwijderd, Jungo ook verwijderd in Apparaatbeheer, en schoon de amBX software geïnstalleerd van punt 2. Nu krijg ik na installatie een melding over een firmware:
5. Dus gekeken of ik handmatig een firmware kan installeren van die firmware CD van punt 3, maar na het uitpakken van de installer vind ik geen losse firmware update.
6. Ik vermoed dat het probleem hem zit in Jungo, hij geeft ook aan Onbekend in Apparaatbeheer en dan WinDriver, maar ik krijg dat helaas niet goed:
Iemand nog ideeën

Ik game BTW op mijn XP partitie en daar wil ik amBX ook proberen aan de praat te krijgen.