Oud topic, I know.
Maar voor de mensen die nog steeds, zoals ik, geloven in de amBX technologie en het teleurstellende Windows 10 draaien (voor deze technologie bedoel ik dan), wil ik melden dat het nog steeds werkt. Met wat moeite.
Via onder andere
DIT draadje op Reddit, heb ik mijn MadCatz Cyborg Lights werkende gekregen. Ik heb op de tweede desktop in W10 Windows Media Player aanstaan met een paar lange livesets erin, waarna ik de visualisatie op amBX heb gezet, met de optie [ALCHEMIE: WILLEKEURIG]. Dat werkt als een tierelier.
Ik heb echter wel op de achtergrond Aurora Synesthesia draaien, de voor de amBX technologie gemodificeerde software. Ik kan er verder onder W10 helemaal niets mee, maar zonder deze software werkt het (hier in elk geval) niet.
Het doel voor mij persoonlijk is, zodra mijn [home studio] af is (eind dit jaar ergens), om de Cyborg Lights te hebben draaien op de achtergrond, terwijl ik een liveset draai met camera's en al. Of als ik voor vrienden/m'n vrouw een lekkere set aan het mixen ben voor de fun. Heb al de nodige disco lights en zulks, maar de amBX lichteffecten zijn gewoon heel erg mooi en zo ontzettend en geweldige prehistorisch RGB
Maar goed, het werkt dus in
april 2020 nog steeds. Zorg in elk geval dat je het Reddit-draadje
goed doorleest en letterlijk volgt, alsook écht 100% zeker de gLow software installeert.