Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

op het officiele forum staan mensen die er 12 hebben geloof ik... eens even het linkje opzoeken

edit: 3 kits: klik

edit 2: ik kan zo snel op dat forum de setup met "veel" kits niet terug vinden. Maar de harde limiet voor het aantal kits is 255 (limiet van het aantal USB apparaten dat windows tegelijk in gebruik kan hebben).

[ Voor 69% gewijzigd door M2M op 13-04-2010 21:24 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Leuke info die 2, bedankt!
Heb zojuist m'n tweede setje lampen gehaald voor het luttele bedrag van 15euri :P
Voor die prijs kon ik het echt niet laten gewoon xd.

Set even aangesloten op laptop (ben momenteel niet de buurt van mn 2e set) en werkt prima.
Echter zie ik dat er lampje(s( knipperen onderaan de printplaat van de wallwasher?..
Een rood lampje brand altijd, en een groen lampje knippert.
Iemand een idee wat het kan zijn? Want ik heb absoluut geen idee, lampen werken ook prima.

Volgende week heb ik wat meer tijd, dan kan ik ook de 2 sets samen aansluiten en even kijken hoe ik ze positioneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
ietsiepietsie klein schopje :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Ik heb die lampjes ook wel. ;)

Hebben jullie trouwens nog tips voor als je een blauwe achterwand hebt? De meeste kleuren komen er namelijk niet zo mooi uit, zoals rood. Ook wit zie ik als blauw.
De muur wit verven gaat niet gebeuren :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
je hebt ook dat de rode altijd aanstaat en de groene knippert?

En wat betreft je blauwe muur zou je het misschien kunnen oplossen met wit vlak achter je pc. Als in een houten plank, stukkie behang etc. Heb een keer iemand gezien die een hele doos om z'n beeldscherm had gebouwd van wit hout, en zo een goed lichteffect kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Pieterke schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:56:
je hebt ook dat de rode altijd aanstaat en de groene knippert?

En wat betreft je blauwe muur zou je het misschien kunnen oplossen met wit vlak achter je pc. Als in een houten plank, stukkie behang etc. Heb een keer iemand gezien die een hele doos om z'n beeldscherm had gebouwd van wit hout, en zo een goed lichteffect kreeg.
Ik kan er nu niet naar kijken, maar ik had wel 1 knipperend lampje en de andere niet. Ik vroeg mij ook al af wat het was. Ik kan ze trouwens gewoon zien als ik net boven de voet er in kijk :)

Ik krijg MPC-HC trouwens ook niet werkend :( Iemand die een oplossing heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 16-04-2010 17:08 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ja zo zag ik zo ook, net boven de voet onder het plastic inkijken.
De set werkt verder prima, maar ik vraag me wel af wat die lampjes dan betekenen..

Ik gebruik gewoon VLC voor films etc.. Dus kan je daar helaas niet bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

VLC werkt inderdaad wel. Ik heb er gisteren nog een film mee gekeken :)

Mij is wel 1 ding opgevallen. De linker lamp brand heel zachtjes, ook als de computer uit staat. Ook zit er kleurverschil tussen de linker en rechter lamp. Valt dit onder garantie of is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25

Smarron

The bend

HaTe schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:00:
Ik krijg MPC-HC trouwens ook niet werkend :( Iemand die een oplossing heeft?
Ja, even een productreview lezen.

productreview: Philips AmBX Starter Kit review door liberque

In deze review staat exact uitgelegd hoe je amBX werkend krijgt met MPC-HC. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stand alone AMBX

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 21-04-2010 18:54 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
ik heb Win7 Ultimate 64x met de laatste VLC en een ambx starters setje... alleen heb ik dus het probleem als ik dus een film/serie ga kijken dat het geluid zo eens in de 10 a 15 sec hapert voor een seconde...

had het vorige keer opgelost door een oudere versie van VLC te gebruiken, maar op dit moment blijkt niks te helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloemBlaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-08 23:26
wauw het is egt allemaal hardstikke mooi:)..

ik zit er nu ook aan deken om ambx te kopen.. maar ik zal egt mijn crt scherm moeten vervangen xD

EDIT:

oh ja, kan je ook zeg maar van die losse lampen kopen?, want de speakers van ambx, gaan niet winnen van mijn huidge geluidset 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door BloemBlaster op 25-04-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

BloemBlaster schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:23:
wauw het is egt allemaal hardstikke mooi:)..

ik zit er nu ook aan deken om ambx te kopen.. maar ik zal egt mijn crt scherm moeten vervangen xD

EDIT:

oh ja, kan je ook zeg maar van die losse lampen kopen?, want de speakers van ambx, gaan niet winnen van mijn huidge geluidset gaat winnen 8)7
Ik heb een paar biertjes op, maar volgens mij jij ook. :)

Maar goed, ik heb ook een eigen speakerset en achter de satellites de amBX starterkit geplaatst. Prima toch? Ik heb ze ook gekocht enkel vanwege het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloemBlaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-08 23:26
Smarron schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 22:35:
[...]
Ik heb een paar biertjes op, maar volgens mij jij ook. :)
ssst! :X
nou dat zal ik ook maar gaan doen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 11:05
Zojuist een groot gedeelte van m'n vrienden hier gehad.Ze waren behoorlijk onder de indruk van amBX. Met name gzien zoiets geweldig me maar 25 euro kostte :). Met name trancefeesten worden goed door ambx weergegeven met die felle lichtflitsen daar e.d.

[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 25-04-2010 12:38 . Reden: Té wazige post ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 25 april 2010 @ 03:59:
Zojuist een groot gedeelte van m'n vrienden hier gehad.Ze waren behoorlijk onder de indruk van amBX. na het spelen van wat FIFA@PS3 wat hyvesprofielen bekeken en muziek geluisterd dmv bier en youtube en ze waren best overdonderd moet ik zeggen. Met name gzien zoiets geweldig me maar 25 euro kostte :). heerlijk mooie utube trance filmpjes kijken met ambx.
Lees ik dat nou goed ? Ambx + PS3? Werkt dat al? :?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
DennusB schreef op zondag 25 april 2010 @ 10:54:
[...]

Lees ik dat nou goed ? Ambx + PS3? Werkt dat al? :?
:P Heb de post boven jou maar even aangepast, zoals ik al zei in de DM. :D
En voor de rest, het werkt dus niet op de PS3.

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 25-04-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 20:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Brengt Philips nog ooit drivers uit voor Win 7??? wacht nu al maanden en die stomme kit staat nog steeds weg te stoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

n00bs schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:54:
Brengt Philips nog ooit drivers uit voor Win 7??? wacht nu al maanden en die stomme kit staat nog steeds weg te stoffen.
Philips heeft de de amBX ook allang ergens in een dooie hoek gegooid. :)

Maar ik begrijp niet waarom je de set niet met Win7 aan de praat krijgt. Het werkt hier echt vanaf de 1e dag al perfect. Een vriend van mij heeft het ook draaiend, zoals zovelen hier in dit topic. Ik doe er verder niet heel veel actiefs mee, maar het werkt in elk geval met de volgende applicaties:

MPC-HC
VLC Videolan
Winamp
CoD 4
CoD MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Smarron schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:32:
[...]
Philips heeft de de amBX ook allang ergens in een dooie hoek gegooid. :)

Maar ik begrijp niet waarom je de set niet met Win7 aan de praat krijgt. Het werkt hier echt vanaf de 1e dag al perfect. Een vriend van mij heeft het ook draaiend, zoals zovelen hier in dit topic. Ik doe er verder niet heel veel actiefs mee, maar het werkt in elk geval met de volgende applicaties:

MPC-HC
VLC Videolan
Winamp
CoD 4
CoD MW2
Al vaker gemeld, maar de performance gaat door die bagger drivers gewoon omlaag en soms werken bepaalde effecten willekeurig wel of niet meer ;)
De drivers zijn echt extreem bagger en conflicterend op mijn systeem. Ik begin er dus niet meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb maar even een foon-filmpje op internet gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=BMIjNwfzcOY

ik hoop overigens dat Episodes of Liberty City nog worden toegeveoegd aan de library. De effecten zijn met 'standaard'-effecten toch minder mooi dan GTA4 standaard.

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 03-05-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Klein, subtiel schopje van dit topic...

Een aantal maanden geleden, na het bouwen van een nieuwe pc met Win7 Ultimate 64-bits, besloot ik mijn amBX set direct weer te installeren... Bla bla verhaal kennen jullie wel: het setje wilde niet werken onder Windows 7 (64-bits iig)

Nou is er op Wiki een hele tutorial te vinden over de installatie van amBX software in Windows 7 64-bits, te weten hier...

De hele tutor gevolgd maar kwam al snel tot de conclusie dat de map "Hardware" en dus het bestandje, 'windrvr6' ontbrak. De hele onderneming stopgezet om hier maar even raad te vragen. (Het aanmaken van een nieuw topic leek me atm even overbodig...) bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Blue-Tiger schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:47:
Klein, subtiel schopje van dit topic...

Een aantal maanden geleden, na het bouwen van een nieuwe pc met Win7 Ultimate 64-bits, besloot ik mijn amBX set direct weer te installeren... Bla bla verhaal kennen jullie wel: het setje wilde niet werken onder Windows 7 (64-bits iig)

Nou is er op Wiki een hele tutorial te vinden over de installatie van amBX software in Windows 7 64-bits, te weten hier...

De hele tutor gevolgd maar kwam al snel tot de conclusie dat de map "Hardware" en dus het bestandje, 'windrvr6' ontbrak. De hele onderneming stopgezet om hier maar even raad te vragen. (Het aanmaken van een nieuw topic leek me atm even overbodig...) bvd
Heb je de drivers van de website gedownload? Bij het installeren van mijn setje op 7 64bit ging het gelijk goed met het volgen van die handleiding..

Hebben jullie ook dat 1 lamp een iets andere tint kleur heeft dan de andere? Ook blijft 1 lamp bij mij altijd heel ligt aanstaan (alleen te zien als het heel donker is!).

[ Voor 8% gewijzigd door HaTe op 15-05-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

HaTe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:49:
[...]

Heb je de drivers van de website gedownload? Bij het installeren van mijn setje op 7 64bit ging het gelijk goed met het volgen van die handleiding..

Hebben jullie ook dat 1 lamp een iets andere tint kleur heeft dan de andere? Ook blijft 1 lamp bij mij altijd heel ligt aanstaan (alleen te zien als het heel donker is!).
Alles geprobeerd, drivers van de download op de site al meerdere malen geïnstalleerd en de laatste keer de oude Driver-CD firmware erop gezet, maakte allemaal geen verschil en het mapje "Hardware" ontbreekt nog steeds... :S

Edit: Mapje "Hardware" zojuist verschenen... Ik ga nu dus opnieuw proberen te installeren :) *crossedfingers hier, wat een frustratie... :P

Edit2: alles is gelukt en amBX doet zijn werk weer in bijna alle games, met uitzondering van Bad Company 2...

[ Voor 15% gewijzigd door Fid3lity op 15-05-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Blue-Tiger schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:52:
[...]

Alles geprobeerd, drivers van de download op de site al meerdere malen geïnstalleerd en de laatste keer de oude Driver-CD firmware erop gezet, maakte allemaal geen verschil en het mapje "Hardware" ontbreekt nog steeds... :S

Edit: Mapje "Hardware" zojuist verschenen... Ik ga nu dus opnieuw proberen te installeren :) *crossedfingers hier, wat een frustratie... :P

Edit2: alles is gelukt en amBX doet zijn werk weer in bijna alle games, met uitzondering van Bad Company 2...
Is Bad Company 2 misschien dX10 of dX11? amBX werkt alelen met dX9. Merk je heel goed met Company of Heroes. In dX10 werkt amBX niet, en in dX9 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
MaTr1x schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:16:
Jammer ik heb de starterskit maar krijg het niet goed aan de praat.

1. Eerst heb ik de laatste drivers van de Philips site gedownload, amBX werkte toen alleen in Windows, niet in WinAmp, games toen nog niet getest.

2. Toen las ik hier dat je drivers van de amBX site moet hebben van http://www.ambx.com/setting-up-your-ambx-software. Eerst weer alles verwijderd en deze drivers geïnstalleerd en helemaal ge-update. Het werkte toen in Windows en WinAmp, maar nog niet in games, ik miste toen ook de optie amBX-software in het control panel van amBX.

3. Bij het opruimen van de doos vond ik die firmware-update-CD met drivers, alle drivers toen verwijderd en deze geïnstalleerd hopende dat die ook echt een firmware ging updaten, niks van gemerkt en het werkte toen alleen nog maar in Windows en mijn Steam-overlay in Modern Warfare 2 werkte toen hierdoor ook niet meer.

4. Op het forum van ambx vond ik iemand (klik) die het ook niet aan de praat kreeg op XP en die raadde aan met RegSeeker alles te verwijderen in het register van amBX en Jungo (dat is WinDriver die je ook in Apparaatbeheer ziet na installatie). Alles verwijderd, Jungo ook verwijderd in Apparaatbeheer, en schoon de amBX software geïnstalleerd van punt 2. Nu krijg ik na installatie een melding over een firmware:
[afbeelding]

5. Dus gekeken of ik handmatig een firmware kan installeren van die firmware CD van punt 3, maar na het uitpakken van de installer vind ik geen losse firmware update.

6. Ik vermoed dat het probleem hem zit in Jungo, hij geeft ook aan Onbekend in Apparaatbeheer en dan WinDriver, maar ik krijg dat helaas niet goed:
[afbeelding]

Iemand nog ideeën :? Ik game BTW op mijn XP partitie en daar wil ik amBX ook proberen aan de praat te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/ambx_firmware.jpg
Ik heb dit zelfde probleem nu!
Ik had een starterskit waar ik al een tijdje fijn mee werkte. Van een kennis de gamer set gekregen (speakers en trilbalk). Nadat ik deze had aangesloten en de software had verwijderd en alles opnieuw naar de laatste versie had geupgrade alles ingeplugd.... Nu verschijnt telkens als ik de gamer set inplug deze melding ook....

Iemand een idee???

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

GAIAjohan schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 21:42:
[...]

Is Bad Company 2 misschien dX10 of dX11? amBX werkt alelen met dX9. Merk je heel goed met Company of Heroes. In dX10 werkt amBX niet, en in dX9 wel.
Bad Company 2 is DX10, maar dat is dan een uitzondering op de andere DX10 spellen die wel gewoon draaien met amBX... Hier ook nog niet werkend gekregen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parade
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-08 15:59
en toen was de ambx.com site gesloten (voor maintenance). iemand nog enig idee waar illuminate te downloaden is en hoe nu te updaten?

[ Voor 8% gewijzigd door Parade op 04-06-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Is weer online: http://ambx.com/software/Illuminate_Setup_1.0.2.zip
Parade schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:52:
en toen was de ambx.com site gesloten (voor maintenance). iemand nog enig idee waar illuminate te downloaden is en hoe nu te updaten?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Niemand nog een antwoord op mijn vraag?? Blijft het vervelend vinden dat ik continu die meldingen krijgen...

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Havocnl schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:04:
Niemand nog een antwoord op mijn vraag?? Blijft het vervelend vinden dat ik continu die meldingen krijgen...
De installation guide van de Wiki erg goed volgen: http://ambx.com/wiki/Installation ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Iemand nog een starterskit overnemen? ik krijg het toch niet normaal werkend onder Win 7 64bit.
En wacht nu al een ruim half jaar op nieuwe drivers die Philips niet uitbrengt.

[ Voor 29% gewijzigd door n00bs op 18-06-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog een shop welke de Philips Ambx Starterskit verkoopt ?
Kan er maar één vinden, maar daar kost het setje €100,-.. Dat is me net iets teveel
van het goede ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je hebt het berichtje boven je reactie ook gezien?

Ik heb trouwens ook nog een nieuwe "reserve" set liggen maar daar hoef ik niet perse vanaf.

Advertentie plaatsen op V&A kan ook zelden kwaad.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:26:
Kent iemand nog een shop welke de Philips Ambx Starterskit verkoopt ?
Kan er maar één vinden, maar daar kost het setje €100,-.. Dat is me net iets teveel
van het goede ;)

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 18-06-2010 15:18 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en daar heb ik ook een DM heengestuurd.
Maar als het kan, heb ik liever een -nieuw- product. Dus vandaar
de vraag ;).

Dus als iemand nog een (web)winkel kent die het product kan leveren
hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

je kan proberen Computerland eens te bellen of er ergens in een van de vestigingen nog een setje rondslingerd, zij hebben die dingen ooit per container ibnnengehaald en voor €25 verkocht

de mijne stond een half jaar terug nog midden in de showroom, misschien hebben ze nog showroommodellen zelfs

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even gebeld naar Computerland. Er zijn inderdaad nog een aantal filialen
die de Ambx Starterkits op voorraad hebben;

- Amsterdam, Nijmegen, Groningen, Oss,

Helaas komen ze niet meer terug op de website, en zal je naar een filiaal toe moeten
gaan om er één te bemachtigen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:27

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:42:
Heb net even gebeld naar Computerland. Er zijn inderdaad nog een aantal filialen
die de Ambx Starterkits op voorraad hebben;

- Amsterdam, Nijmegen, Groningen, Oss,

Helaas komen ze niet meer terug op de website, en zal je naar een filiaal toe moeten
gaan om er één te bemachtigen :'(
Nog steeds voor 25 euro aldaar?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet gevraagd hoe duur ze zijn. Maar ik ga er vanuit
dat ze €25,- zijn. Alhoewel ik laatst iemand hoorde over een prijs
verlaging naar €18,-, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:51:
Ik heb niet gevraagd hoe duur ze zijn. Maar ik ga er vanuit
dat ze €25,- zijn. Alhoewel ik laatst iemand hoorde over een prijs
verlaging naar €18,-, maar dit weet ik niet zeker.
Lo, ik weet waar ik morgen zit: in Groningen!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:08:
[...]

Lo, ik weet waar ik morgen zit: in Groningen!
Als je er nou eens één extra haalt, en die stuur je op
naar mij ;) ?.. Ik maak geld over naar jou ofc.

Of is er nog iemand anders die van plan is een setje aan
te schaffen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:15:
[...]

Als je er nou eens één extra haalt, en die stuur je op
naar mij ;) ?.. Ik maak geld over naar jou ofc.

Of is er nog iemand anders die van plan is een setje aan
te schaffen ?
Ik wil best wat meer dingen halen mits voorradig. Verzenden kan ook, ophalen ook, maar das alleen interessant voor de mensen die in het Noorden wonen (Assen).

Ik zit er aan te denken er 3 of 4 te nemen, genoeg voorraad lijkt me dan. E.e.a. is afhankelijk van voorraad en prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in iedergeval geïnteresseerd in 1 2 starterkits.

Woon helemaal boven in Noord-Holland. Dus zou top
zijn als het kan worden verzonden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:48:
Ik ben in iedergeval geïnteresseerd in 1 starterkit.

Woon helemaal boven in Noord-Holland. Dus zou top
zijn als het kan worden verzonden ;)
Verzenden kan nooit een probleem zijn, TNT is heeeeeeel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even gekeken, en als het goed is kan ik 2setjes kwijt. Dus
ik ben geïnteresseerd in 2 setjes.

Weet niet of dat lastig gaat worden met versturen/meenemen voor jou ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb er eigenlijk ook 1 nodig. Ga volgende maand een nieuwe tv aanschaffen en daar passen twee van die setjes achter. Heb er al 1.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik ga kijken wat ik kan regelen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Als het nodig is kan ik kijken in nijmegen morgen :)
Ben om 2 uur klaar met werk, dus de middag voor mezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
HotFix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:32:
Het zal er iig niet druk zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
In Groningen is nog maar 1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Die moet ik hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hij staat trouwens uitgestald (maar niet aangesloten) in de winkel, vrijwel pal voor de deur. Dus wss zul je hem zelf moeten inpakken :P

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 19-06-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zijn er eigenlijk nog andere winkels waar een starter kit kunt krijgen? Heb even gezocht op buitenlandse sites maar niks te vinden.
En op marktplaats vragen ze er EUR 75 voor. Zelfs mijn premium kit was goedkoper.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

GAIAjohan schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:06:
Hij staat trouwens uitgestald (maar niet aangesloten) in de winkel, vrijwel pal voor de deur. Dus wss zul je hem zelf moeten inpakken :P
Werk jij daar ofzo dat je het zo goed weet?

edit: terug van Groningen. Er waren 2 setjes beschikbaar, waarvan ik er nu één ga aansluiten en testen.
Vermoedelijk gaat de tweede in de wederverkoop voor één van jullie gegadigden, daar kom ik z.s.m. op terug. Heb hier nog iemand die het effect eerst wil zien voordat 'ie besluit er een te kopen.
Ik hou jullie op de hoogte

[ Voor 36% gewijzigd door Snuffel op 19-06-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HotFix schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:32:
Volgens GAIAjohan is er nog maar 1 in Groningen. Zie net dat snuffel terug is uit groningen.

Dus als je nog naar nijmegen gaat, zou je er dan 2 voor mij willen meenemen O-) ? (als het niet teveel
moeite is)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor wie het wil weten, ik heb even een mail naar de winkel in Oss gestuurd en daar liggen nog 3 setjes, à € 18,-.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Snuffel schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:07:
[...]

Werk jij daar ofzo dat je het zo goed weet?

edit: terug van Groningen. Er waren 2 setjes beschikbaar, waarvan ik er nu één ga aansluiten en testen.
Vermoedelijk gaat de tweede in de wederverkoop voor één van jullie gegadigden, daar kom ik z.s.m. op terug. Heb hier nog iemand die het effect eerst wil zien voordat 'ie besluit er een te kopen.
Ik hou jullie op de hoogte
Nee, maar ik kom er weleens :P En wilde laatst nog 1 kopen, maar ik was toen met de bus waardoor ik met die set op de fiets (die bij de bushalte hier stond) naar huis moest fietsen. En wilde nog een keer heen met de auto. Maar ben dus blijkbaar te laat nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
The Dolf schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 00:21:
Zijn er eigenlijk nog andere winkels waar een starter kit kunt krijgen?
Een week lang € 22,50 bij OneDayOnly (op=op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dav1d schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:15:
[...]

Heb die maar besteld, zodat ik een tweede setje heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav1d schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:15:
[...]

Doh!.. Uitverkocht :(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Ik heb nog drie amBX setjes kunnen bemachtigen ;)
Ik zet ze zo op V&A, waar je ze zo kunt kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:27

OMX2000

By any means necessary...

HotFix schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:07:
Ik heb nog drie amBX setjes kunnen bemachtigen ;)
Ik zet ze zo op V&A, waar je ze zo kunt kopen :)
Link?

Ze zijn blijkbaar nu over uitverkocht?

[ Voor 8% gewijzigd door OMX2000 op 21-06-2010 18:12 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nou, ik heb de mijne via OnedayOnly binnen. het lijkt er alleen op dat iemand andes deze ooit al eens heeft gekocht. Hij is iig zeker weten open geweest en ook gebruik aangezien er geen kabelbindertje meer om het voedingssnoer heenzat. 't Werkt allemaal prima hoor, maar weet niet echt wat ik van die service moet denken... Mja, kep nu 2 ambx setjes en ziet er er wel tof uit.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 24-06-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:19:
Nou, ik heb de mijne via OnedayOnly binnen. het lijkt er alleen op dat iemand andes deze ooit al eens heeft gekocht. Hij is iig zeker weten open geweest en ook gebruik aangezien er geen kabelbindertje meer om het voedingssnoer heenzat. 't Werkt allemaal prima hoor, maar weet niet echt wat ik van die service moet denken... Mja, kep nu 2 ambx setjes en ziet er er wel tof uit.
offtopic:
Tja, dat is het risico bij dat soort sites, natuurlijk :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ach dat noemen ze b-stock goederen, technisch in orde maar met een krasje of vlekje. Niet netjes als ze dat niet zeggen van te voren. Maar voor twintig euro... Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Even mezelf in oranje sfeer gezet :P
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2lbf19t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theck88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 13:05

Theck88

If it's hard just KISS!

Als iemand nog een amBX starterkit ter beschikking heeft dan hoor ik het graag via een DM of e-mail.

My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Is er eigenlijk een programma om de ventilators aan te zetten? Lijkt me wel handig met dit weer.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
The Dolf schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:53:
Is er eigenlijk een programma om de ventilators aan te zetten? Lijkt me wel handig met dit weer.
Haha, ik was helemaal vergeten dat ik die fans nog had :P Ik heb even gekeken, en je kan met Direct Control een scene laden, waarin de fans aan blijven staan. Werkt prima hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik heb m'n amBX setje verkocht aan jeffer. Ik mis nu wel wat achter m'n scherm :P Maarja, het nam gewoon te veel ruimte in en mijn blauwe muur laat het licht niet mooi uitkomen. Ik denk dat ik er wel een andere lamp achter zet.

Ik had ook wat gevonden over DIY Ambilight... ik denk dat ik dat sowieso ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

HaTe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:49:
[...]
Vorige week heb ik 18 hele euro's betaald (prijskaart: van 167 euro, voor 18 euro8)) voor een AmBX starterskit en ik ben er blij mee. Maar bij mij is de linker lamp inderdaad continu aan, ook al is de PC uit en de powerbutton rechts op de wallwasher helpt niets. Het is alleen in het donker te zien dat hij aan staat, een beetje blauw/groenig licht. Valt hier nog wat aan te doen (naast de stekker eruit trekken), of wil Philips mij dat prijsverschil heeeel langzaam laten terugbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:11

Tusk

Sticky Bomb likes you!

pfff ik ben het einde nabij.

Sinds ik m'n nieuwe pc heb (amd phenom2 x4 met ati 5850 op windows 7 x64) krijg ik mijn ambx niet meer werkend bij films.

Games, muziek (wmp) werkt perfect. maar zodra ik VLC of MPC(HC) instel zoals het hoort crashen ze allebei zodra ik een film afspeel.
Als ik de settings weer op default zet doen de films het weer maar de ambx uiteraard niet.

Dit probleem had ik met ati catalyst 10.3 10.4 10.5 en nog steeds nu met 10.7 (had de moed al opgegeven, maar hoopte dat de nieuwe driver het probleem zou oplossen)

uiteraard is mijn ambx software volledige geupdate..

Ik zou bijna een nvidia kaart gaan kopen (had ik eerst)...
Heb me helemaal suf gegoogled en het ambx forum is zoiezo waardeloos, daar staat ook nix over op.

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

ik kan je vertellen dat die combo, teminste, videokaart en windows versie, hier gewoon werkt... Misschien dat je
nog wat oude drivers hebt hangen? Een keertje driver cleaner er overheen. En als je een oude HD hebt, kun je alle overigen misschien loskoppelen, op de oude een verse windows 7 install zetten, enkel drivers en MPC er op en even testen.
schaduw schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:59:
[...]

Vorige week heb ik 18 hele euro's betaald (prijskaart: van 167 euro, voor 18 euro8)) voor een AmBX starterskit en ik ben er blij mee. Maar bij mij is de linker lamp inderdaad continu aan, ook al is de PC uit en de powerbutton rechts op de wallwasher helpt niets. Het is alleen in het donker te zien dat hij aan staat, een beetje blauw/groenig licht. Valt hier nog wat aan te doen (naast de stekker eruit trekken), of wil Philips mij dat prijsverschil heeeel langzaam laten terugbetalen?
Hier staat het linker lampje ook constant aan. Heel zachtjes wel te verstaan, enkel in het donker (heel ietsjes) zichtbaar. Maar waarschijnlijk gaat het je een 100+ jaar kosten voordat je het verschil terug ziet. Of de energie prijs moet wel heel hard stijgen. Maar dan is het sowieso tijd voor zonnepanelen :)

[ Voor 57% gewijzigd door M2M op 24-08-2010 22:04 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Tusk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:56:

Sinds ik m'n nieuwe pc heb (amd phenom2 x4 met ati 5850 op windows 7 x64) krijg ik mijn ambx niet meer werkend bij films.

Games, muziek (wmp) werkt perfect. maar zodra ik VLC of MPC(HC) instel zoals het hoort crashen ze allebei zodra ik een film afspeel.
Als ik de settings weer op default zet doen de films het weer maar de ambx uiteraard niet.

Dit probleem had ik met ati catalyst 10.3 10.4 10.5 en nog steeds nu met 10.7 (had de moed al opgegeven, maar hoopte dat de nieuwe driver het probleem zou oplossen)

Heb me helemaal suf gegoogled en het ambx forum is zoiezo waardeloos, daar staat ook nix over op.
Niet dat je hier veel mee geholpen bent, maar je kunt net zo goed zeggen dat je nooit meer een Asus moederbord koopt, nooit meer een Creative geluidskaart plaatst of nooit meer een Samsung harddisk gebruikt. Dit heeft hoogstwaarschijnlijk helemaal niets met je videokaart of videokaartdrivers te maken.

Verwijder al je amBX software, drivers en mediaplayers eens en installeer ze daarna in de juiste volgorde opnieuw, misschien helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

als alternatief kun je ook aurora synesthesia gebruiken, maar vanwege microsoft's Aero interface, moet de meeste franje wel uit.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
M2M schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 02:45:
als alternatief kun je ook aurora synesthesia gebruiken, maar vanwege microsoft's Aero interface, moet de meeste franje wel uit.
Ik kan dat aurora nergens vinden, zoek me suf. Ik heb één linkje in een forum gevonden waar het bestand wel staat, maar die is corrupt.....
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
De link is inderdaad corrupt. Bij deze een mirror Aurora Synthesia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
alex3305 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:03:
De link is inderdaad corrupt. Bij deze een mirror Aurora Synthesia.
Super, dankjewel!!

• Smarron

Smarron

The bend

Balen, mijn centerlamp vertoont kuren. De middelste lamp van de centerunit knippert heel erg en als ik de ambx op blauw instel, geeft de middelste lamp ook nog eens groen licht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 14:46
Tusk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:56:

Heb je wel de juiste versie? Zelf gebruik ik MPCHC, maar wel een specifieke versie, welke de enige was die ooit werkte voor mij. Het betreft hier build 1.2.908.0. Ik hoop dat je hier mee uit de voeten kan. Via google is hij vast nog wel te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Cid Highwind schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:10:
[...]

Heb je wel de juiste versie? Zelf gebruik ik MPCHC, maar wel een specifieke versie, welke de enige was die ooit werkte voor mij. Het betreft hier build 1.2.908.0. Ik hoop dat je hier mee uit de voeten kan. Via google is hij vast nog wel te vinden :)
VLC biedt standaard ondersteuning voor amBX onder Windows. Als hierbij dus de player crasht, is er waarschijnlijk iets mis op driverniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Gisteren een 2e setje gekregen van een vriend die er niks meer mee wilde doen. Direct aangesloten, ben er echt blij mee!

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/195315228.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1290244886&Signature=zWBUwEtyww5P9fi%2BpbD443GSwzQ%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Is er nog een manier om aan een starterskit te geraken of zijn er hier concurrenten van(kan er toch echt geen vinden eigenlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

diamondback schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:36:
Is er nog een manier om aan een starterskit te geraken of zijn er hier concurrenten van(kan er toch echt geen vinden eigenlijk)?
Ik zou hier een oproep doen. Wie weet heeft een tweaker een setje die stof aan het happen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:25

Hupske

AFCA

DeX schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:49:
[...]

Ik zou hier een oproep doen. Wie weet heeft een tweaker een setje die stof aan het happen is.
Eigenlijk ben ik hier ook wel benieuwd naar. Op marktplaats kan je er ook wat vinden, maar dat begint vanaf 30 euro met bieden.

Maar is er ook een amBX dat niet van philips is, maar eens simpel ander merk?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vanaf 30 euro is toch niet eens zo onredelijk? Ik weet wel dat de starter-sets op het allerlaatst voor 17 euro te koop waren maar dat waren ook echte dumpprijzen. Ik heb er enige tijd geleden 3 gekocht à 20 euro en ik zou er nu, mocht ik er een nodig hebben, zeker 30 euro voor over hebben.

Ik ken geen andere merken met vergelijkbare hardware en aansturing.

Edit: worden ook voordeliger aangeboden op MP zie ik, zelfs nog nieuw (geen familie van de aanbieder).

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 09-01-2011 02:15 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ik heb bij een online shop gezien dat je een volledig amBX setje voor €60 kan kopen, maar ik weet niet meer welke site dat het was... Is dit eigenlijk vertrouwelijk of niet?

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
Je weet niet welke site het is en dan ga je vragen of het 'vertrouwelijk' (bedoel je niet betrouwbaar :?) is? :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ja, maar het was een online shop, ik had het eens gezien maar ik ken de naam niet meer...

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 11:09
Dan kunnen wij toch niet weten of het betrouwbaar is, als jij de naam niet eens meer weet? :P Dat het een online shop is zegt niks over betrouwbaarheid.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 15:20

nlboy

Alles kitz?

Ik heb deze set (helemaal compleet) nog thuis liggen en ik doe er niks mee, dus voor een goedkoop prijsje kan je 'm ophalen. :) Stuur maar een DM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

vlc crashed trouwens als je die fx generator functie aan hebt :|

..knip..

[ Voor 53% gewijzigd door psychoclown op 10-04-2011 11:07 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb net een setje aangeschaft maar waar kan ik nou de win7 driver downloade voor 64bit?
Of is die tegewoordig nog steeds niet uit?

Ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

De windows 7 driver is wel vindbaar hoor.

zie hier

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Het lijkt erop dat dit de vorige keer ontglipt is maar het forum is niet bedoeld voor handel, daarvoor hebben we Vraag & Aanbod

[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 10-04-2011 11:07 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 14:03
Ik heb vandaag de starter kit binnengekregen. Ik had me al wat ingelezen over het installeren op Win 7 64 bit, dus dat ging allemaal goed. Ik heb de set nu werkend in een paar spellen en tijdens het kijken van films mbv VLC. Ik kan echter het niet voor elkaar krijgen om de set werkend te krijgen bij het afspelen van muziek.

Ik heb dit tot nu toe getest met: WMP 12, VLC en WMPclassic. In WMP 12 zou een plugin moeten zijn voor de amBX maar die ontbreekt bij mij. Op het amBX forum las ik dat dat kwam omdat ik geen amBX Audio FX Gen heb (dat klopt, die staat niet in m'n lijst met geïnstalleerde apps). Echter staat er een paar posts later in dezelfde thread dat amBX Audio FX Gen door een patch eruit is gegooid.

Ik heb geprobeerd om amBX Audio FX Gen te downloaden, maar ik kan het nergens vinden. En ik weet niet eens zeker of dat echt het probleem is. Heeft iemand anders wel z'n amBX lampen werkend gekregen bij het afspelen van muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

gebruik daarvoor aurora synthesia. Werkt stukken beter.

De originele host is corrupt: alternatief is rapidshare

[ Voor 6% gewijzigd door M2M op 04-06-2011 17:03 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En AudioFX doet het ook wel oké onder Windows 7 (32b). Ik had enige tijd geleden een nieuw systeempje geïnstalleerd, inclusief AMBX en daarna waren inderdaad de visualisaties niet aanwezig. Installatie van AudioFx bracht ze weer terug. Mocht er nog behoefte aan zijn; http://www.ambx.com/updates/amBX_AudioFXGen_Setup_3.1.1.exe

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De opvolger van de Philips versie is beschikbaar gekomen maar helaas is deze set voor ons Nederlanders nog niet bereikbaar. Ik mag hopen dat dit wel het geval gaat worden want hoewel de retail_prijs een stuk hoger ligt (€ 99,- ex. verzenden) dan wat ik voor de Philips starters-set heb neergeteld zou ik toch erg graag een setje in het bezit willen krijgen.

De dichtstbijzijnde aankoop_locatie is Duitsland maar deze verzenden helaas niet naar NL.
Afbeeldingslocatie: http://cyborggaming.com/imgs/ambxlights.png

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste