Laatst heb ik een starter set besteld bij OneDayOnly, echter zou ik er graag nog een willen. Nu heb ik bij Computerland gezien dat ze uitverkocht zijn, dus iemand nog een ander linkje voor een goedkoop setje?
bij de philips shop is de premium kit te koop voor 49 euro maar dan zul je wel dicht bij een philips winkkel moeten wonen
Paradigit, Vi-Computer. Probeer die eens.alex3305 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:55:
Laatst heb ik een starter set besteld bij OneDayOnly, echter zou ik er graag nog een willen. Nu heb ik bij Computerland gezien dat ze uitverkocht zijn, dus iemand nog een ander linkje voor een goedkoop setje?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Anoniem: 319970
Voor degene die het nog niet wisten Aurora Synesthesia 1.06 is alweer een paar dagen uit.
Info + download: klik
Info + download: klik
Vraagje voor diegenen die de premium set ook via de telegraaf webshop hebben gekocht:
Wat was bij jullie de levertijd, dus hoeveel dagen na bestelling kwam hij binnen? Ik zit nu al meer dan een week te wachten, terwijl ze hem wel op voorraad hebben.
Wat was bij jullie de levertijd, dus hoeveel dagen na bestelling kwam hij binnen? Ik zit nu al meer dan een week te wachten, terwijl ze hem wel op voorraad hebben.
Volgens mij heeft iedereen die het in dit topic via een of andere webshop gekocht heeft een werkdag of 7 tot 9 moeten wachten, het lijkt wel of het spul allemaal van hetzelfde magazijn komt. Het duurde bij mij volgens mij (via iBood) 9 werkdagen. Alleen bij Computerland (waar ik nog een setje had besteld via de webshop) duurde het maar 2 werkdagen (donderdagavond besteld, de maandag erop stond de UPS mijnheer met een doos voor de deur).Alexk schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:28:
Vraagje voor diegenen die de premium set ook via de telegraaf webshop hebben gekocht:
Klopt. Maar waarom per sé Philips speakers als mijn huidige al voldoen 
Jammer trouwens. Dat de amBX drivers voor Windows 7 nog niet uit zijn. Heb mij ondertussen wel ingeschreven voor het beta programma.
Jammer trouwens. Dat de amBX drivers voor Windows 7 nog niet uit zijn. Heb mij ondertussen wel ingeschreven voor het beta programma.
[ Voor 53% gewijzigd door alex3305 op 22-10-2009 21:24 ]
Daar ben ik ook al een tijd geregistreerd, ze hadden laatst wel een nieuwe FXGen uitgebracht daar, maar dat waren alleen wat bugfixes in Vista. Over Windows 7 hoor je ze niet meer terwijl er eerst werd beweerd dat de drivers met de launch van w7 beschikbaar zouden zijn
Er wordt wel degelijk gewerkt aan Windows 7 drivers.. Ze zeiden ook dat ze hopelijk bij de launch drivers hadden. Er kwam alleen nog wat tussen.
In die tussentijd wacht ik gewoon op die drivers, en ga ik niet lopen kloten met die walkthrough..
http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=3041
In die tussentijd wacht ik gewoon op die drivers, en ga ik niet lopen kloten met die walkthrough..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heb zojuist de premium set gehaald, en ik heb een zeer schelle pieptoon/zoemtoon zodra de 2 zij lampen aangaan. De middelste lamp geeft deze pieptoon niet weer. Ik draai op vista met de vista drivers die ik van de site heb gedownload.
Heeft iemand dit ook gehad ? zoja wat is de oplossing hiervan ? of heb ik gewoon een gare set ?
EDIT : vreemde is dat ik dit alleen in een spel heb. Zodra ik uit het spel ga, is de zoemtoon weg.
Heeft iemand dit ook gehad ? zoja wat is de oplossing hiervan ? of heb ik gewoon een gare set ?
EDIT : vreemde is dat ik dit alleen in een spel heb. Zodra ik uit het spel ga, is de zoemtoon weg.
[ Voor 14% gewijzigd door bones op 24-10-2009 15:08 ]
De nieuwe drivers zijn uit, maar nog steeds niet ideaal. Je moet nog steeds kloten met het toevoegen van legacy hardware. Dit komt (volgens amBX) omdat de drivers door Philips zijn 'ontwikkeld' en amBX daar geen support op geeft. Ze hebben alleen support op de software (control panel, effecten, etc). Beetje gare opmerking IMHO.Kuhr89 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:57:
Er wordt wel degelijk gewerkt aan Windows 7 drivers.. Ze zeiden ook dat ze hopelijk bij de launch drivers hadden. Er kwam alleen nog wat tussen.
Zelf heb ik hier geen problemen mee, wel heb ik het probleem dat mijn voeding 'fluit' wanneer mijn amBX set uitgeschakeld isbones schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:59:
Heb zojuist de premium set gehaald, en ik heb een zeer schelle pieptoon/zoemtoon zodra de 2 zij lampen aangaan. De middelste lamp geeft deze pieptoon niet weer. Ik draai op vista met de vista drivers die ik van de site heb gedownload.

Hmm helaas heb ik het nu ook zelfs in windows... in het test scherm van philips heb ik het niet, ga ik uit dat testscherm, dan keert de zoemtoon terug ??
Maandag maar vervangen voor een ander exemplaar.
Maandag maar vervangen voor een ander exemplaar.
Is er eigenlijk ook een of andere plugin voor een Mediaspeler (MP3 bestanden) waarmee je coole lichteffecten krijgt?
Bijvoorbeeld dat de lampen op rood springen bij een dreun van de bas? Want wat ik nu zie op youtube enzo is alleen maar visualisaties (milkdrop voor Winamp bijv.) en dat de lampen daar op reageren.
Maar ik heb liever dat ze knipperen, op de maat van de muziek bijv
Dus als ik dan een beetje stevige boem boem muziek luister, dat ze dan mee gaan op de *boem* *boem*
Ik ben van plan om de amBX starterskit aan te schaffen, ik heb dus nog geen ervaring met dit hele gebeuren, en het zou best kunnen dat die plugin al bestaat, maar dat ik hem niet kan vinden
Bijvoorbeeld dat de lampen op rood springen bij een dreun van de bas? Want wat ik nu zie op youtube enzo is alleen maar visualisaties (milkdrop voor Winamp bijv.) en dat de lampen daar op reageren.
Dus als ik dan een beetje stevige boem boem muziek luister, dat ze dan mee gaan op de *boem* *boem*
Ik ben van plan om de amBX starterskit aan te schaffen, ik heb dus nog geen ervaring met dit hele gebeuren, en het zou best kunnen dat die plugin al bestaat, maar dat ik hem niet kan vinden
[ Voor 27% gewijzigd door ThinkPad op 24-10-2009 17:51 ]
Voor WMP is er een officiele plugin die op geluid werkt en Aurora Synthesia is een 3rd party plugin die het nog beter doet (maar die doet het met het geluid wat binnenkomt, dus in Windows even stereo mix aanzetten).ThinkPadd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:49:
Is er eigenlijk ook een of andere plugin voor een Mediaspeler (MP3 bestanden) waarmee je coole lichteffecten krijgt?
Ik vind de WMP effecten van de officiele wel mooier.ThinkPadd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:49:
Je kan dan kiezen uit bijv. Dance en die geeft hele mooie kleurtjes.
Aurora is zeker een aanrader voor de rest.
Bassdreunen geven rood licht, waar je volgens mij naar op zoek bent. Bij mij werkt het niet helemaal mooi, maar ik heb ook filmpjes gezien waar het er wel vet uitziet.
Met die mod veranderen ook de kleuren als je bijv websites of pdf aan het lezen bent (niet dat wit licht je-van-het is, ik heb hem dan toch op de "candle" preset staan.. maar het is mogelijk iig)
Ik heb alle AMBX services uit mn register gegooid, omdat ondanks alle updates er constant enorme traagheid optreedt in Windows 7 64Bit.
Dat doet vooral amBX Gaming FXGen, als je het forum had gelezen had je dat waarschijnlijk wel tegengekomen. Die zorgt voor random read errors in het geheugen namelijk.n00bs schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:12:
Ik heb alle AMBX services uit mn register gegooid, omdat ondanks alle updates er constant enorme traagheid optreedt in Windows 7 64Bit.
Probeer eens versie 3.5.8 hiervan uit of deïnstalleer deze software om het op te lossen.
Overigens is versie amBX Gaming FXGen 3.5.9 beta ook uitgekomen op het beta forum. Zelf wel al geïnstalleerd, maar nog niet uitgebreid uitgeprobeerd.
Ik zie zojuist ook 3.5.9 tevoorschijn komen in de update control panel. Iemand deze al geprobeerd met Windows 7 (x64) ?
Dus maar even proberen.
http://www.ambx.com/forum...791c509eb6d4958cbcfc426a9Check your amBX updates
Ok here is a working set of drivers for XP , Vista and yes Win 7.
Control Panel 1.2.2
amBX System 1.1.4.0
FXGen 3.5.9 which now includes some special profiles :-
Default - Identical to "Enabled" & "Enabled - untested"
Racer - Gives very fast updates to the east & west lights
First person shooter - Gives reasonably fast updates all over, placing focus on the areas around the user's crosshair with more gentle fades to the east and west.
Role-playing game - Gives moderate fade speeds with no particular emphasis on one region of the screen. Should give a general representation of the onscreen colours but more accurately than "Default".
Real time strategy - Similar to role playing game but places emphasis on the active portion of the screen (rather than the user's HUD)
Please note that Full 64bit is still not supported due to some issues with the jungo driver but is being worked on. All this means is true 64bit games and apps may not work as desired but both 32bit and 64 bit OS will work correct with 32 bit games and apps.
If you get an error that the FXGen can not install you need to uninstall your current FXGen prior to installing this updated version.
Dus maar even proberen.
[ Voor 85% gewijzigd door Smarron op 28-10-2009 19:10 ]
Ik had het gelezen en 3.5.8 plus overige componenten lijken boosdoeners. Dus ik wacht nog op een volledige update. In de tussentijd staat hij uit.alex3305 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:04:
[...]
Dat doet vooral amBX Gaming FXGen, als je het forum had gelezen had je dat waarschijnlijk wel tegengekomen. Die zorgt voor random read errors in het geheugen namelijk.
Probeer eens versie 3.5.8 hiervan uit of deïnstalleer deze software om het op te lossen.
Overigens is versie amBX Gaming FXGen 3.5.9 beta ook uitgekomen op het beta forum. Zelf wel al geïnstalleerd, maar nog niet uitgebreid uitgeprobeerd.
Ik heb 3.5.9 geinstalleerd op Win7 x64 en het werkt perfect. Ik ervaar geen verschillen vergeleken met 3.5.3. Voorlopig een blijvertje.
Iemand ook dat ambx je vista screensavers laat crashen (allemaal)....
Ik had problemen met LotRO en amBX, na een nieuwe amBX install werkte het spel goed met lampjes maar zodra ik rebootte werkte amBX niet meer en moest ik het herinstalleren om het weer werkend te krijgen. Maar dat is gefixed met de nieuwe update, dus dat is mooi
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik had laatst een amBX starterkit op iBood gescoord en van de week aangesloten. Is toch wel een hele coole gadget!
Nu draai ik Win7 en heb de laatste versie van de site geinstalleerd. Alles werkt volgens mij naar behoren. Wat ik me wel afvraag is of Direct Control niet in de taakbalk hoort te staan, is namelijk nu niet zo. Is het daarnaast mogelijk om een scene van Direct Control permanent op de achtergrond te laten draaien? Zitten namelijk beste gave tussen.
Nu draai ik Win7 en heb de laatste versie van de site geinstalleerd. Alles werkt volgens mij naar behoren. Wat ik me wel afvraag is of Direct Control niet in de taakbalk hoort te staan, is namelijk nu niet zo. Is het daarnaast mogelijk om een scene van Direct Control permanent op de achtergrond te laten draaien? Zitten namelijk beste gave tussen.
[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2009 13:13 ]
Dit kwam omdat de 3.5.8 update geïnstalleerd werd als 64-bit applicatie terwijl het een 32-bit applicatie wasRynji schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:51:
Ik had problemen met LotRO en amBX, na een nieuwe amBX install werkte het spel goed met lampjes maar zodra ik rebootte werkte amBX niet meer en moest ik het herinstalleren om het weer werkend te krijgen. Maar dat is gefixed met de nieuwe update, dus dat is mooi

Ik dacht dat ik een compact setje had gekocht toen ik de premium kit voor 66 euro kon bestellen.
Leuk, m'n logitech 5:1 set vervangen..
Komt de postbode met een enorm pakket aanzetten... Vooral de wall washer is ontzettend groot (op de foto's dacht ik dat de wallwasher de subwoofer was, en de rumble bad the washer...
Maar ja... dat is mijn vraag niet.
Ik vraag me namelijk af of de fans ook aangestuurd kan worden met een tooltje. Leuk om een ventilatortje of twee te hebben voor de warme dagen namelijk. Anders heb ik helemaal niks aan die fans.
Leuk, m'n logitech 5:1 set vervangen..
Komt de postbode met een enorm pakket aanzetten... Vooral de wall washer is ontzettend groot (op de foto's dacht ik dat de wallwasher de subwoofer was, en de rumble bad the washer...
Maar ja... dat is mijn vraag niet.
Ik vraag me namelijk af of de fans ook aangestuurd kan worden met een tooltje. Leuk om een ventilatortje of twee te hebben voor de warme dagen namelijk. Anders heb ik helemaal niks aan die fans.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Met ambX Creator kun je je eigen 'programmatje' maken. Het is heel simpel dus je zou dus bijv alleen de fans kunnen aanzetten
Vandaag helaas voor t eerst een probleem met mijn ambx (de lampen set)...
Ik heb Windows 7 x64 geinstalleerd en na veel pijn en moeite iig de helft van de functionaliteit aan de praat gekregen (met de wiki voor win7). Maar mijn geliefde plugin voor WMP is nergens te bespeuren, ook niet na 3x opnieuw installeren.
Ook mist er een gedeelte in het configuratiescherm, namelijk die knop waarmee je kan zien welke software embed wordt.
Heeft iemand hetzelfde probleem? (of liever nog: de oplossing?)
In win7 is er natuurlijk een nieuwe wmp, misschien dat ie nog niet ondersteund wordt?
Ik heb Windows 7 x64 geinstalleerd en na veel pijn en moeite iig de helft van de functionaliteit aan de praat gekregen (met de wiki voor win7). Maar mijn geliefde plugin voor WMP is nergens te bespeuren, ook niet na 3x opnieuw installeren.
Ook mist er een gedeelte in het configuratiescherm, namelijk die knop waarmee je kan zien welke software embed wordt.
Heeft iemand hetzelfde probleem? (of liever nog: de oplossing?)
In win7 is er natuurlijk een nieuwe wmp, misschien dat ie nog niet ondersteund wordt?
[ Voor 9% gewijzigd door Waxina op 31-10-2009 21:54 ]
Hmmm ik heb Win7 Home Premium 32bit
amBX werkt prima met de meeste spellen en applicaties, maar met CoD2 multiplayer kan ik niet eens spelen.
Hele spel loopt vast.
Zou dit aan amBX kunnen liggen (ik heb amBX al geprobeerd te disablen voor dit spel, maar dat had geen effect) of moet ik de oorzaak bij Win7 zoeken? Ik heb al geprobeerd om het in XP SP2 compatibility mode te draaien.
amBX werkt prima met de meeste spellen en applicaties, maar met CoD2 multiplayer kan ik niet eens spelen.
Hele spel loopt vast.
Zou dit aan amBX kunnen liggen (ik heb amBX al geprobeerd te disablen voor dit spel, maar dat had geen effect) of moet ik de oorzaak bij Win7 zoeken? Ik heb al geprobeerd om het in XP SP2 compatibility mode te draaien.
Ik heb twee spellen die keihard vastlopen als ik ze start met AmbX aan (Resident Evil 5 en Red Faction Geurilla) maar zodra ik de AmbX effects op disable zet dan werken ze perfect dus ik zou het in jouw geval in een andere richting zoeken.ThinkPadd schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:54:
Hele spel loopt vast.
Crysis op 32 bit werkt ook niet meer op een 64Bit windows.. Alleen als je FXgen uitzet dan werkt hij weer. Dus kun je ook geen effecten meer krijgen, aangezien ze 64Bit er eventjes uit hebben gehaald.
Alsnog werken de laatste drivers echt slecht op Win7 64 bit.
Enorme vertragingen vooral te merken bij het openen van een new tab in IE8, C++ errors op de website van Slam FM (als voorbeeld).
Enorme vertragingen vooral te merken bij het openen van een new tab in IE8, C++ errors op de website van Slam FM (als voorbeeld).
Op de forums zou werd gepost dat de win 7 official drivers soon kwamen... zijn inmiddels al weer 2 weken verder ofzo

Dit komt waarschijnlijk omdat de Jungo drivers, die gebruikt worden, conflicteren met Punkbuster, het anti-cheat systeem. Kijk ook eens bij amBX op het forum.ThinkPadd schreef op zondag 01 november 2009 @ 00:54:
Hele spel loopt vast.
Windows 7 software support zou komen, welke er ook is. Geen drivers, dit is een hele andere zaak.peakaboo schreef op zondag 01 november 2009 @ 10:08:
Op de forums zou werd gepost dat de win 7 official drivers soon kwamen... zijn inmiddels al weer 2 weken verder ofzo
Bij deze even een Nederlandse how-to over het (her)installeren van de drivers in Windows 7 (64-bit). Hiermee zouden de meeste problemen zichzelf moeten oplossen.
Sluit je deze amBX set voor het eerst aan, ga dan naar stap 6.
Installeren van amBX onder Windows 7
- Ga naar apparaatbeheer (device manager) en maak hier de installatie ongedaan van de volgende apparaten:
- Jungo > WinDriver
- Universal Serial Bus Controllers > Philips amBX (TM) device
- Elke vermelding van amBX
- Koppel je amBX set af van je computer.
- Ga naar C:\Windows\System32\drivers\ en verwijder hier windrvr6.sys.
- Deïnstalleer nu ook alle amBX componenten uit Programma's & Onderdelen:
- amBX Audio FXGen x.x.x
- amBX Control Panel x.x.x
- amBX Effects x.x.x
- amBX Gaming FXGen x.x.x
- amBX SDK x.x.x
- amBX System x.x.x
- amBX mod ....
- amBX mutator ....
- Philips amBX Vx.x
- Verwijder nu ook nog alle inhoud van C:\Program Files\amBX en C:\Program Files (x86)\amBX wanneer je op 64-bit werkt. Reboot nu.
- Download nu de laatste installer uit de downloads sectie van de amBX site. In dit geval v1.10.
- Installeer nu de webinstaller en alle updates (check for updates) die hierbij horen. Stabiel werkt momenteel bij mij de volgende combinatie:
- amBX Audio FXGen 3.1.1
- amBX Control Panel 1.2.2
- amBX Effects 1.1.2
- amBX Gaming FXGen 3.5.9
- amBX System 1.1.4.0
- Philips amBX V1.4
- Ga nu naar Start en voer het volgende commando uit: hdwwiz.exe. Dit is de wizard hardware toevoegen.
- Druk één keer volgende en selecteer hier nu "De hardware installeren die ik handmatig in een lijst selecteer (geavanceerd)". Volgende. Nu hier "Alle apparaten weergeven" aanklikken en volgende.
- Klik in dit scherm dan op "Bladeren" en ga nu naar C:\Program Files (x86)\amBX\Hardware. Selecteer hier één van de twee inf bestanden en installeer deze.
- Sluit nu je amBX systeem aan
- Nu zal de driver niet installeren. Ga hiervoor naar apparaatbeheer en klik op het Onbekende apparaat van Philips amBX. Hier kun je nu de stuurprogramma's van bijwerken. Ga hiervoor naar dezelfde map als bij stap 10 en installeer hier weer één van beide inf bestanden. Nu zal amBX herkend worden en geïnstalleerd worden.
Mijn probleem is dat control panel mijn applicaties wel direct herkend, maar daarna werkt amBX nog niet ook al staan het enabled bij control panel, beetje vaag.
(Windows 7 x64)
Heb al een paar keer alles ge de-installed en weer opnieuw installed maar het mocht niet baten, nu maar even dit stappenplan uitvoeren, wie weet
(Windows 7 x64)
Heb al een paar keer alles ge de-installed en weer opnieuw installed maar het mocht niet baten, nu maar even dit stappenplan uitvoeren, wie weet
[ Voor 29% gewijzigd door Rynji op 01-11-2009 18:46 ]
Hierbij heb je niet per ongeluk ook nog Aurora of Illuminate openstaan? De lichten staan dus uit wanneer je de applicatie/spel/whatever start?Rynji schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:36:
Mijn probleem is dat control panel mijn applicaties wel direct herkend, maar daarna werkt amBX nog niet ook al staan het enabled bij control panel, beetje vaag.
(Windows 7 x64)
Maak je hierbij ook gebruik van FXGen 5.3.9 dan? Die release heeft namelijk een hoop geholpen voor 7 gebruikers.
Nu herkend hij alleen flashplayer nog in chrome, spellen komen zelfs niet meer in de lijst, en profiles 3.5.9 = fXgen neem ik aan? ook Illumate uitzetten helpt helaas niet 
Gek dus dat hij wel bij devices staat, ook perfect werkt met youtube etc. maar zodra ik een spel opstart gebeurt er helemaal niets.
Vaag: Heroes of Newerth word niet herkend, Torchlight.exe in 1keer wel.
Gek dus dat hij wel bij devices staat, ook perfect werkt met youtube etc. maar zodra ik een spel opstart gebeurt er helemaal niets.
[ Voor 37% gewijzigd door Rynji op 01-11-2009 19:42 ]
Profiles 3.5.9 is inderdaad Gaming FXGen. Hier werkt Torchlight ook gewoon, echter C&C Generals niet, maar dit komt dan, denk ik, vooral omdat dit een 'portable' editie is. Dus misschien ligt het ook aan de installer.
Persoonlijk vind ik het nog steeds niet slim dat je spellen niet zelf kunt toevoegen... Wat je wel nog kunt proberen is Aurora Synesthesia te gebruiken bij unsupported applicaties.
Persoonlijk vind ik het nog steeds niet slim dat je spellen niet zelf kunt toevoegen... Wat je wel nog kunt proberen is Aurora Synesthesia te gebruiken bij unsupported applicaties.
bij mij heeft het nog nooit gewerkt bij flashplayer en youtube (hij vind/herkent flash niet). Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan ?Rynji schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:19:
Nu herkend hij alleen flashplayer nog in chrome, spellen komen zelfs niet meer in de lijst, en profiles 3.5.9 = fXgen neem ik aan? ook Illumate uitzetten helpt helaas niet
Is het bij anderen ook zo dat de lichten na een hibernate uit staan? En dan is de enige manier om ze weer aan te krijgen mbv illuminate de prog afsluiten en weer aanzetten?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Lord of the Rings online werkt nu ook na het rebooten 
Enigste probleem is dat hij Heroes of Newerth (hon.exe) niet meer toevoegd, terwijl hij dit vroeger wel deed, ik ga eens kijken naar dat Aurora.
En over Flashplayer, ik gebruik google chrome, en die voegde hij zelf toe (kwam een popup van nieuwe applicatie: chrome.exe (flashplayer) dus ik enable amBX en het werkt nu bij elk filmpje (alleen fullscreen, let daar wel even op).
Enigste probleem is dat hij Heroes of Newerth (hon.exe) niet meer toevoegd, terwijl hij dit vroeger wel deed, ik ga eens kijken naar dat Aurora.
En over Flashplayer, ik gebruik google chrome, en die voegde hij zelf toe (kwam een popup van nieuwe applicatie: chrome.exe (flashplayer) dus ik enable amBX en het werkt nu bij elk filmpje (alleen fullscreen, let daar wel even op).
Hallo,
ik heb een vraagje; kan je de ventilatoren ook gewoon aanzetten als je aan het internetten bent of iets anders?
Gegroet, BluRay
ik heb een vraagje; kan je de ventilatoren ook gewoon aanzetten als je aan het internetten bent of iets anders?
Gegroet, BluRay
Ik vraag mij af of iemand er al in is geslaagd de set als standalone aan te krijgen of eventueel met een remote control ertussen... aangezien de Win7 ondersteuning echt nergens op lijkt. Misschien over 2 maanden
Wat bedoel je met Standalone? Bij mij werkt alles prima hoor met Windows 7.. Alles werkt behalve Crysis in 32 bit, dat is inderdaad wel raar. Ik ben erg tevreden. Windows 7 64Bit...
Standalone? dus zonder tussenkomst van een PC. Er zit een USB aansluiting op dus er zal vast wel een mogelijkheid zijn om wat te proggen.
De drivers zorgen enkel voor problemen. Na alles verwijderd te hebben, voelt mijn Win7 64bit Ultimate een heel stuk rapper aan (eigenlijk gewoon direct). Overigens ben ik hier heeel erg kritisch in. Vooral met het gebruik van IE8 voelde je wat lag...
De drivers zorgen enkel voor problemen. Na alles verwijderd te hebben, voelt mijn Win7 64bit Ultimate een heel stuk rapper aan (eigenlijk gewoon direct). Overigens ben ik hier heeel erg kritisch in. Vooral met het gebruik van IE8 voelde je wat lag...
Owzo.. Ja dat weet ik niet haha.
Lag? Hoe bedoel je lag? In de vorm dat het stottert af en toe ofzo? Ik merk hier vrij weinig van eigenlijk.. Hij is net zo snel als voordat ik het installeerde..
Lag? Hoe bedoel je lag? In de vorm dat het stottert af en toe ofzo? Ik merk hier vrij weinig van eigenlijk.. Hij is net zo snel als voordat ik het installeerde..
Ik heb het ook verwijderd na problemen icm met Win7 x64.
1 Punkbuster probleem
2 dat de pc niet afsluit (blijft hangen op "shutting down") Dit ook gepost op het AMBX forum.
Wanneer ik alles de-installeer van AMBX sluit de pc wel goed af. Daarna de nieuwe drivers geprobeerd en alles weer geïnstalleerd maar bovengenoemde problemen treden dan weer op.
Tot er goede drivers komen laat ik het maar even voor wat het is.
1 Punkbuster probleem
2 dat de pc niet afsluit (blijft hangen op "shutting down") Dit ook gepost op het AMBX forum.
Wanneer ik alles de-installeer van AMBX sluit de pc wel goed af. Daarna de nieuwe drivers geprobeerd en alles weer geïnstalleerd maar bovengenoemde problemen treden dan weer op.
Mijn PC met win7 64 bit gaat op hibernate. Misschien is dat iets voor jou?migeye schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:26:
Ik heb het ook verwijderd na problemen icm met Win7 x64.
1 Punkbuster probleem
Dat de computer sloom afsluit of niet afsluit is omdat je de Jungo Drivers moet updaten. In het forum van amBX kun je dat allemaal terug vinden.
Punkbuster probleem is vaak niet een amBX probleem maar een Windows 7 probleem die die Service niet op de achtergrond laat draaien. Ik heb nog geen probleem gehad met Punkbuster in CoD4.
Punkbuster probleem is vaak niet een amBX probleem maar een Windows 7 probleem die die Service niet op de achtergrond laat draaien. Ik heb nog geen probleem gehad met Punkbuster in CoD4.
Nou, volgens AMBX support ben ik volgens hun de enige met dat probleem, en kan er ook niks van terugvinden van wat jij zegt. Ik had de laatste drivers iig geïnstalleerd met zgn win7 X6support.
dus het kan een probleem zijn met een combinatie van AMBX en "iets" in mijn systeem natuurlijk.
Punkbuster probleem heeft niets met windows 7 te maken, zonder AMBX loopt COD4 en mijn systeem zoals het hoort, met AMBX dus niet.
Dit van een moderator van het AMBX forum m.b.t. punkbuster
The situation is not as simple as it would seem. A request was made to PB for amBX to be included as a safe progam. It is then in the hands of PB as to if this happens and on what timescale. Also each time amBX software is updated it would need updating PB's end which again could take time and does not totally guarantee being mistaken for illegal/cheat software.
The dev team are looking at alternate ways to resolve this without the need of relying on PB to update their end each time amBX software is updated.
dus het kan een probleem zijn met een combinatie van AMBX en "iets" in mijn systeem natuurlijk.
Punkbuster probleem heeft niets met windows 7 te maken, zonder AMBX loopt COD4 en mijn systeem zoals het hoort, met AMBX dus niet.
Dit van een moderator van het AMBX forum m.b.t. punkbuster
The situation is not as simple as it would seem. A request was made to PB for amBX to be included as a safe progam. It is then in the hands of PB as to if this happens and on what timescale. Also each time amBX software is updated it would need updating PB's end which again could take time and does not totally guarantee being mistaken for illegal/cheat software.
The dev team are looking at alternate ways to resolve this without the need of relying on PB to update their end each time amBX software is updated.
Ik heb nog 2 vragen.
Hoe wordt dit setje aangesloten kwa geluid (usb of gewoon 3,5 MM Jack) en hoeveel USB poorten moet je vrij hebben?
En hoe regel je het volume ? want ik zie nergens een draaiknop op een control "kastje"\
BluRay
Hoe wordt dit setje aangesloten kwa geluid (usb of gewoon 3,5 MM Jack) en hoeveel USB poorten moet je vrij hebben?
En hoe regel je het volume ? want ik zie nergens een draaiknop op een control "kastje"\
BluRay
3.5mm voor geluid. Voor lichteffecten usb.BluRay schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:12:
Ik heb nog 2 vragen.
BluRay
Volume zit op rechterspeaker/lamp
Heb hem vandaag gehaald voor 66 euro bij de Paradigit maar ik krijg het niet aan de gang op mijn Computer (Windows 7 x64) op mijn laptop (Windows XP 32Bits) werkt wel alles maar in "Direct Control" Zie ik ook helemaal geen fan's of de lampen en op mijn laptop wel ik heb de stappen al gevolgd hier boven maar het lukt niet:( iemand die me kan helpen
EDIT : HET IS GELUKT HET WERKT OP 7
EDIT : HET IS GELUKT HET WERKT OP 7
[ Voor 5% gewijzigd door BluRay op 06-11-2009 17:55 ]
Het Werkt wel op 7 maar helemaaal niet lekker dus ga weer naar Vista 64Bits.
Ik vindt 7 toch bagger, en niet vanwege dat amBX. Maar Vista is veel lekkerder(H)
Ik vindt 7 toch bagger, en niet vanwege dat amBX. Maar Vista is veel lekkerder(H)
BluRay schreef op zondag 08 november 2009 @ 06:48:
offtopic:
lol, dan zou ik lekker terug gaan naar XP SP3 en wachten tot al jouw drivers voor 7 volwassen zijn.
Ik moet zeggen dat out of the box een stuk rapper en prettiger is dan Vista. Ja de search gaat nergens over in 7 en vista tov XP en het zoeken gaat traag, maar voor de rest werkt het hardstikke prettig
lol, dan zou ik lekker terug gaan naar XP SP3 en wachten tot al jouw drivers voor 7 volwassen zijn.
Ik moet zeggen dat out of the box een stuk rapper en prettiger is dan Vista. Ja de search gaat nergens over in 7 en vista tov XP en het zoeken gaat traag, maar voor de rest werkt het hardstikke prettig
Ik heb bijna geen problemen met amBX op windows 7 64bits, gewoon die reinstall guide volgen iets terug in dit topic. En ik zie trouwens geen enkele reden om terug te gaan van Windows 7 naar Vista, aangezien het zo'n beetje op alle vlakken toch een stuk lekkerder werkt dan Vista.BluRay schreef op zondag 08 november 2009 @ 06:48:
Ik heb nog een vraagje; kan je ook instellen dat de lichten/lampen zich aanpassen aan wat er op het beeld wordt weergeven?
Gewoon in Windows? Via Aurora Synesthesia wel ja.
Een klasgenoot heeft deze set gehaald voor € 60,- Was in de aanbieding bij Paradigit 
Mega systeem en de wind/geluid/trilfunctie reageert echt mega goed op spellen/films!
Mega systeem en de wind/geluid/trilfunctie reageert echt mega goed op spellen/films!
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Wind&rumble werken ook met films? en series ook?Azertyftw schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:57:
Een klasgenoot heeft deze set gehaald voor € 60,- Was in de aanbieding bij Paradigit
Ik heb die dingen niet eens aangesloten nog. Enkel licht. Omdat ik geen spellen speelt.
Sommige films, maar ik betwijfel dat je die ooit in het wild gaat tegenkomenkmf schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:14:
[...]
Wind&rumble werken ook met films? en series ook?
Ik heb die dingen niet eens aangesloten nog. Enkel licht. Omdat ik geen spellen speelt.
Ik heb de rumblepad ook niet aangesloten, en ik denk dat ik de fans ook weer afkoppel omdat ze nog nooit zijn aangeslagen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heb ik dus nog niet voor elkaar gekregen...alex3305 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:25:
Gewoon in Windows? Via Aurora Synesthesia wel ja.
Dat programma werkt gewoon niet.
Huub Huub Barbatruc!
Vergeet niet om Aero uit te schakelen mits je in Vista of hoger werkt. Want anders werkt het inderdaad niet.DNA_Saint schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:43:
[...]
Heb ik dus nog niet voor elkaar gekregen...
Dat programma werkt gewoon niet.
Je zou ook de Illuminate functie uit kunnen proberen, dan weet je meteen of het wel werkt.
Wat heb je zelf gevonden, waar en met welke woorden heb je al gezocht?ThinkPadd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:19:
Werkt de amBX set ook met Call of Duty: Modern Warfare 2 ?
Die lijst had ik natuurlijk zelf ook al gevonden, maar Modern Warfare 2 (het spel dat gister is uitgekomen dus, niet CoD4) staat er niet tussen.
Werkt perfect met MW2!
T.o.v. MW heb je meerdere opties waaruit je kunt kiezen:
Realtime strategy
RPG
Racer
FPS
Ik heb nu de FPS aanstaan.
T.o.v. MW heb je meerdere opties waaruit je kunt kiezen:
Realtime strategy
RPG
Racer
FPS
Ik heb nu de FPS aanstaan.
Alex3305's walktrough werkte prima voor mij
thnx dude!
thnx dude!
Om Ambx op Windows 7 64-bit te installeren moet je het volgende doen, bij mij werkt het perfect.
Helaas heeft Modern Warfare 2 geen native support ervoor.
Let op, je kan wel in het Ambx Configuration tooltje de lichteffecten aanzetten, dat doet wel iets. Mara helaas geen rumble bar en ventilators...
http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=2014
Helaas heeft Modern Warfare 2 geen native support ervoor.
Let op, je kan wel in het Ambx Configuration tooltje de lichteffecten aanzetten, dat doet wel iets. Mara helaas geen rumble bar en ventilators...
http://www.ambx.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=2014
Daar ben ik ook al een tijdje naar op zoek! Sinds ik mijn ps3 als mediacenter gebruik, en mijn pc bijna niet meer aan heb onder het film kijken gebruik ik ambx bijna niet meer. Zou wel super zijn als er zo'n apparaat zou zijn.n00bs schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:11:
Standalone? dus zonder tussenkomst van een PC. Er zit een USB aansluiting op dus er zal vast wel een mogelijkheid zijn om wat te proggen.
Met Aurora Synesthesia werkt het ook zonder de configuration tool. Dat ze ook reageren op geluid kan je uitzetten. In een racespel dat ik speel zijn ze nu vaak groen van het gras langs de track maar als je hoog in de toeren zit veranderd de kleur en bij het schakelen lichten ze heel even rood op. Ik vind het wel wat hebben
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Er is nu wel een oplossing voor het gebruik van de lampen op een mac
hiero
http://web.ist.utl.pt/~joao.estilita/amBX/
het verhaal erachter op dit forum;
http://www.ambx.com/forum...c.php?f=5&t=1826&start=30
Heb het nu werken, en het niets meer dan alleen een kleur instellen, maar wie weet komen er nog updates
hiero
http://web.ist.utl.pt/~joao.estilita/amBX/
het verhaal erachter op dit forum;
http://www.ambx.com/forum...c.php?f=5&t=1826&start=30
Heb het nu werken, en het niets meer dan alleen een kleur instellen, maar wie weet komen er nog updates
HELP!!! hallo mensen, ik heb problemen met AMBX onder windows 7 ultimate 32 bits. Ik heb alles doorgelezen op forums en internet. Ik heb de software van ambx.com gebruikt en geupdate daarna de instal. instructies van WIKI opgevolgt en als ik dan uiteindelijk voltooi dan krijg ik de melding dat de geinstal. driver niet gebruikt kan worden door windows (code 10) ik zie dan wel dat achter de USB aansluiting bij properties philips AMBX staan, maar hij blijft geel en ik kan het systeem niet activeren. Ik baal er van als een stekker en heb al heel veel probeert. Weet iemand een oplossing, ik lees dat windows 7 gebruikers het wel voor elkaar hebben gekregen en ook ik hoop dat dit gaat lukken bij mijn eigen pc. Groeten, Marcel
De goedheilig man had gister voor mij een grote doos van philips, De AMBX premium kit is inmiddels geinstalleerd, en bevalt prima. Spellen die ik tot nu toe heb gedaan er mee zijn operation flashpoint, HAWX en Farcry 2. Van deze 3 vind ik Farcry 2 het best. Ook de demo filmpjes die op de site staan zijn heel erg leuk, omdat de fans en rumble ook wat doen. En op Youtube vind ik het goed werken.
Ik vroeg me af waar jullie de beste ervaringen mee hebben. Ik vind de visualisatie tijdens het luisteren van muziek wat tegenvallen in WMP en Itunes.
Ik vroeg me af waar jullie de beste ervaringen mee hebben. Ik vind de visualisatie tijdens het luisteren van muziek wat tegenvallen in WMP en Itunes.
mhh
Mijn eerste ervaring met Windows 7 en AMBX verliepen niet geheel vlekkenloos. Het werkte niet, snel weer geformatteerd om het nog een keer te doen.
Heb hem nu nog niet aan mn systeem hangen en alles (behalve ambbx) is geinstalleerd.
Nu hopen dat het werkt...
Waar blijven die 7 drivers!?!?
Mijn eerste ervaring met Windows 7 en AMBX verliepen niet geheel vlekkenloos. Het werkte niet, snel weer geformatteerd om het nog een keer te doen.
Heb hem nu nog niet aan mn systeem hangen en alles (behalve ambbx) is geinstalleerd.
Heb je de installatie instructies opgevolgd die in de amBX Wiki staan? Dan gaat het gewoon werken.ixl85 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:52:
mhh
Draait hier al een paar maanden prima op Windows 7 x64.
Mhh ik zie wat ik verkeerd had gedaan.
Ik had die Jungo drivers bij de 2e stap vervangen, maar het moest die gele "unkown" zijn.
Nu werkt het.
Waar ik wel van schrik is MW2!
Ik draaide vista met een niet al te nieuwe update van ambx, omdat ie de nieuwste niet wilde installeren.
Toen kon ik bij MW2 alleen maar "Default" kiezen (nu uit default, fps, rts enz).
De kleuren en lampen waren toen veel beter en sneller (grote flashes, veel kleurverschil, ook het contrast was hoger).
Nu met de nieuwe update vind ik het maar mager, de kleurdiepte en contrast is totaal verdwenen
Ookal staat ie op default... vreemd..
Ik had die Jungo drivers bij de 2e stap vervangen, maar het moest die gele "unkown" zijn.
Nu werkt het.
Waar ik wel van schrik is MW2!
Ik draaide vista met een niet al te nieuwe update van ambx, omdat ie de nieuwste niet wilde installeren.
Toen kon ik bij MW2 alleen maar "Default" kiezen (nu uit default, fps, rts enz).
De kleuren en lampen waren toen veel beter en sneller (grote flashes, veel kleurverschil, ook het contrast was hoger).
Nu met de nieuwe update vind ik het maar mager, de kleurdiepte en contrast is totaal verdwenen
Ookal staat ie op default... vreemd..
Anoniem: 197857
Bij mij werkt het prima, alleen sinds de laatste gaming fxgen, die 64 bit ondersteunt, werkt geen van mijn steam games meer.Smarron schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:58:
[...]
Heb je de installatie instructies opgevolgd die in de amBX Wiki staan? Dan gaat het gewoon werken.
Draait hier al een paar maanden prima op Windows 7 x64.
Aangezien ik tegenwoordig zoveel mogelijk via steam koop is dat best een domper. Ik neem aan dat het door dit komt: "All this means is true 64bit games and apps may not work as desired but both 32bit and 64 bit OS will work correct with 32 bit games and apps."
Nou is zowel steam en de games natuurlijk 32bit (op een aantal games na), maar ik denk dat het hierdoor niet helemaal meer lekker werkt met steam.
Verder draait het hier perfect eigenlijk, in films en non steam games.
Ik game bijna alleenmaar op steam en alles werkt...
Vreemd
Vreemd
Zeer nuttige en uitgebreide bijdrage van een medetweaker:
productreview: Philips AmBX Starter Kit review door liberque
productreview: Philips AmBX Starter Kit review door liberque
Maar gebruik je dan windows 7 64bit?ixl85 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:51:
Ik game bijna alleenmaar op steam en alles werkt...
Vreemd
Na een lange periode van bugs op mn Win 7 64 bit Ultimate, heb ik zojuist weer een poging gewaagd.
Ambx was niet aangesloten. Drivers geinstalleerd, alle software geupdate en daarna de Ambx aangesloten, maar er gebeurde niets. Computer een reboot gegeven en nog steeds niets.
Als ik de power eraf haal en er weer op doe, herkend Windows wel dat hij connected is en de lampen branden kort op. Maar de philips software detecteert 0,0!
Ik word echt kansloos van die klote drivers en software van Philips. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ambx was niet aangesloten. Drivers geinstalleerd, alle software geupdate en daarna de Ambx aangesloten, maar er gebeurde niets. Computer een reboot gegeven en nog steeds niets.
Als ik de power eraf haal en er weer op doe, herkend Windows wel dat hij connected is en de lampen branden kort op. Maar de philips software detecteert 0,0!
Ik word echt kansloos van die klote drivers en software van Philips. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Hmm, als je zecht alle updates geinstalleerd, is dat inclusief de extra software?
Bij mij op Win 7 64 bit ultimate zorgde de extra software "amBX Effects" ervoor dat niks werkte. dus toen moest ik weer helemaal opnieuw beginnen met installeren. Toen niet geinstalleerd, en alles 1 voor 1 gaan installeren (WMP, illuminate en dus effects) en toen bleef alles werken tot ik effects weer geinstalleerd had. Daarna dus weer opnieuw begonnen en nu werkt alles en heb ik dus geen effects geinstalleerd (die hoef ik verder ook helemaal niet).
Bij mij op Win 7 64 bit ultimate zorgde de extra software "amBX Effects" ervoor dat niks werkte. dus toen moest ik weer helemaal opnieuw beginnen met installeren. Toen niet geinstalleerd, en alles 1 voor 1 gaan installeren (WMP, illuminate en dus effects) en toen bleef alles werken tot ik effects weer geinstalleerd had. Daarna dus weer opnieuw begonnen en nu werkt alles en heb ik dus geen effects geinstalleerd (die hoef ik verder ook helemaal niet).
Heb je wel legacy hardware toegevoegd ?n00bs schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:24:
Na een lange periode van bugs op mn Win 7 64 bit Ultimate, heb ik zojuist weer een poging gewaagd.
Legacy?
Ik heb de websetup gedownload en geinstalleerd, daarna de Ambx aangesloten die ook herkend werd, behalve in de Philips software
Ik heb de websetup gedownload en geinstalleerd, daarna de Ambx aangesloten die ook herkend werd, behalve in de Philips software
[ Voor 70% gewijzigd door n00bs op 20-12-2009 23:50 ]
http://www.ambx.com/wiki/Installation#Windows_7n00bs schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:43:
Legacy?
En dan simpel de guide volgen. Moet lukken!
Ik zie dat de "AMBX Starter Light Kit" maar 25 euro kost (@Computerland).
Moet ik er dan nog dingen bijkopen, of kan ik daarmee al een beetje genieten van de effecten?
("Starter Kit" doet me vermoeden dat je er inderdaad gelijk mee kan beginnen, maar ik dacht dat het duurder zou zijn?)
Edit:
Oh, de review die Smarron noemt is heel duidelijk!
Moet ik er dan nog dingen bijkopen, of kan ik daarmee al een beetje genieten van de effecten?
("Starter Kit" doet me vermoeden dat je er inderdaad gelijk mee kan beginnen, maar ik dacht dat het duurder zou zijn?)
Edit:
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 21-12-2009 13:49 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hier nog even de starterkit in actie. Let niet teveel op de kleuren, want mijn camera weergeeft deze blijkbaar niet mooi door. In het echt nog een stukje mooier:
Ziet er gaaf uit!:) Ik krijg het alleen niet op deze manier voor elkaar op Windows 7Smarron schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:15:
Hier nog even de starterkit in actie. Let niet teveel op de kleuren, want mijn camera weergeeft deze blijkbaar niet mooi door. In het echt nog een stukje mooier:
[video]
Owner of DBIT Consultancy
De starterkit bevat alles om lichteffecten te krijgen. Er zit een wallwasher bij die je achter je monitor plaatst en twee pilaren die je naast je monitor kunt plaatsen. Bij de premiumkits zitten ook speakers, een subwoofer, twee fans en een rumblepad (irritant trillend ding dat je voor je toetsenbord legt) maar die voegen een stuk minder toe dan de lichteffecten.anandus schreef op maandag 21 december 2009 @ 13:43:
Ik zie dat de "AMBX Starter Light Kit" maar 25 euro kost (@Computerland).
Edit:
Edit: kuch, je had je antwoord al gevonden
Zo, ik heb toch maar de Premium gehaald. Had toch nog speakers nodig voor mijn mediacenter to come.
Er zit een cd met firmware bij. Maar ik kan nergens vinden hoe je het een en ander moet flashen?
Is het niet gewoon software voor de pc? Of kan je later via USB flashen ofzo?
Er zit een cd met firmware bij. Maar ik kan nergens vinden hoe je het een en ander moet flashen?
Dus het is gewoon de installatiesoftware?KneoK schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:44:
Die firmware update is volgens mij niets anders dan een verouderde webinstaller
Yep, die firmware update is niets anders dan een verouderde versie van de webinstaller. Daar hoef je dus niets mee te doen. Gewoon even de nieuwste software van de AmbX site halen en installeren.anandus schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:20:
Zo, ik heb toch maar de Premium gehaald. Had toch nog speakers nodig voor mijn mediacenter to come.
[...]
Dus het is gewoon de installatiesoftware?
De cd is idd de installatie software, maar niet meer de nieuwste versie, deze kan dus gelijk de prullenbak in. Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Cctl01 gaat strafregels schrijven over hoe hij eerst moet F5'en alvorens te posten
Cctl01 gaat strafregels schrijven over hoe hij eerst moet F5'en alvorens te posten
[ Voor 25% gewijzigd door cctl01 op 21-12-2009 18:27 ]
Check 
Nou, ik heb het geïnstalleerd. Even getest met de pod race in Star Wars 1.
Wow, wat een leuk spul
Maar de knopjes op de rechterspeaker werkt niet, dat hoort zo, of heb ik ergens een override?
En Windows Media Player doet-ie niet (nouja, muziek wel, maar geen video)?
In VLC werkt het prima overigens
* anandus blij is dat-ie nu tot de AMBX-mensjes hoort
Nou, ik heb het geïnstalleerd. Even getest met de pod race in Star Wars 1.
Wow, wat een leuk spul
Maar de knopjes op de rechterspeaker werkt niet, dat hoort zo, of heb ik ergens een override?
En Windows Media Player doet-ie niet (nouja, muziek wel, maar geen video)?
In VLC werkt het prima overigens
* anandus blij is dat-ie nu tot de AMBX-mensjes hoort
Ja dankje, het was idd al gelukt. Dat legacy verhaal zette mij weer aan het denken. Dus dat lukte ook nog zonder die handleiding.Smarron schreef op maandag 21 december 2009 @ 00:10:
[...]
http://www.ambx.com/wiki/Installation#Windows_7
En dan simpel de guide volgen. Moet lukken!
Echter vind ik het wel vreemd dat je het op deze manier moet doen in Win 7. Totaal niet gebruiksvriendelijk.
In ieder geval werkt het nu weer en samen met mijn nieuwe Living Colors lamp is dat toch wel nice
Vraagje. Ik heb het nu ook eindelijk aan de praat op m'n Windows 7 X64 bak, werkt opzich goed.
Maar als ik een game start(Burnout, COD6 enz enz) dan lijkt het alsof er niet echt een profiel voor is maar dat hij gewoon de kleuren van je scherm probeert te pakken?
Maar dit lukt dus niet helemaal lekker geloof ik, want in een knalgroen scherm zijn m'n lampen lichtblauw
Herkent iemand dit?
Maar als ik een game start(Burnout, COD6 enz enz) dan lijkt het alsof er niet echt een profiel voor is maar dat hij gewoon de kleuren van je scherm probeert te pakken?
Maar dit lukt dus niet helemaal lekker geloof ik, want in een knalgroen scherm zijn m'n lampen lichtblauw
Herkent iemand dit?
Owner of DBIT Consultancy
Vooral veel blauw herken ik wel als de kleuren door FXGen moeten worden bepaald. Je hebt echt native AmbX ondersteuning nodig voor de mooiste effecten (Far Cry 2 bijvoorbeeld, COD4, Crysis, HAWX, zie wiki voor overige games).DennusB schreef op maandag 21 december 2009 @ 19:13:
Vraagje. Ik heb het nu ook eindelijk aan de praat op m'n Windows 7 X64 bak, werkt opzich goed.
Herkent iemand dit?
Ja.Anoniem: 197857 schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:06:
[...]
Maar gebruik je dan windows 7 64bit?
Ik heb te vroeg gejuicht!
Handmatig het licht bedienen werkt wel, maar geen effecten in applicaties of games, dat eerst wel goed werkte.
In de softwarelijst zie ik bv UT2004 staan, enabled, maar geen icoontje bij de effecten van het licht. Ook niet aan te klikken.
MPC Home Cinema wordt ook herkend, maar op disabled gezet. Enable vinkje aanzetten, is niet mogelijk.
Wat een rampensoftware! Philips maakt leuke hardware, maar daar houdt het gelijk op.
Handmatig het licht bedienen werkt wel, maar geen effecten in applicaties of games, dat eerst wel goed werkte.
In de softwarelijst zie ik bv UT2004 staan, enabled, maar geen icoontje bij de effecten van het licht. Ook niet aan te klikken.
MPC Home Cinema wordt ook herkend, maar op disabled gezet. Enable vinkje aanzetten, is niet mogelijk.
Wat een rampensoftware! Philips maakt leuke hardware, maar daar houdt het gelijk op.