Thanks voor de tips allen, het gebeurt inderdaad alleen als ik de drivers geinstalleerd heb. Helaas gebruik ik Win7 dus heb nog niets aan de beta FXGen maar ik ga sowieso alles nog eens opnieuw installeren, ik merk in Crysis bijvoorbeeld dat mijn schoten geen effect hebben op de lampen maar alleen de omgevingskleur bepaald wat de lampen doen.
TIP: Computerland (in ieder geval Nijmegen) heeft nog een flink aantal Premium sets (2 speakers met lampen, subwoofer, wallwasher, twee ventilators en rumblepad) voor 66 Euro. Heb er net maar eentje gehaald, erg tof, het mooie is dat ik alles gewoon heb aangesloten zoals ik de starterskit ook heb aangesloten maar dan op de tweede washer (nu dus ook met rumblepad en vents) en gewoon in een USB poort heb gestopt en alles wordt direct herkend als extra set, via de Control Panel de plaatsing van alle lampen en extra zooi ingesteld en het werkt meteen

Nu alleen de subwoofer en speakers nog even aansluiten (gebruik toch altijd een 5.1 headset) om te zien of daar nog wat geluid uit wil komen.
Zal dadelijk als het wat donkerder is (en het bureau wat opgeruimder is) proberen wat shots te maken van hoe het er in z'n geheel nu uitziet. Die extra washer achter de monitor is in ieder geval al ideaal, ben nog even aan het klooien met de plaatsing van de twee extra lampen, even kijken wat het mooiste effect geeft.
De rumblepad trilt overigens als een idioot zet
Edit edit (edit): goed, met geen enkele versie van welke drivers ook krijg ik officieel ondersteunde spellen aan de praat, in Crysis werken rumblepad en ventilators helemaal niet, lampen reageren alleen op het licht van het scherm, dus niet op schieten (van welk soort wapen ook). Ben nu een van de bijgeleverde spellen aan het installeren (Broken Sword), hopen dat die wel volledig werkt, maar ik ben bang dat ik moet wachten op officiële Windows 7 drivers (of toch aan de dualboot moet). Zit nu in ieder geval met die beta control panel en FXGen 3.5.3. Alles werkt wel als ik het test via de AmbX software. Ik ben ook even een demo van de site aan het downloaden, eens zien of daar nog wat uitkomt. We editten nog maar even lekker verder, de Big Buck Bunny demofilm werkt in ieder geval wel met alle effecten, maar ja, die heeft natuurlijk weinig met de FXGens van doen, maar het werkt in ieder geval

Ook de overige demo's op de site die met alle effecten werken doen het prima.
Allerlaatste edit: Broken Sword werkt prima en ook Crysis heeft zich bedacht, ineens werkt de rumblepad ook (best grappig als er een granaat naast je ontploft of als je geraakt wordt).
[
Voor 47% gewijzigd door
KneoK op 25-09-2009 22:40
]