[PC] Crysis # deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 10.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:55:
[...]

5 frames met jouw monster setup :/ belooft niet veel goeds dan
Onthoud wel dat wat je op die screens ziet dan ook iets van betere kwaliteit dan een foto van een gemiddelde digicam, en die dan realtime ;)
Splinter Cell schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Naja, ik kon wel duidelijk zien, dat er geen AA aanwezig was ;).
Op dat plaatje is zeker wel AA gedraaid hoor. Klik er voor de grap eens op, dan is die HTML-crop weg ;)

[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 26-10-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
pcies, en op een 24" scherm ziet het er geweldig uit !
Het scherm is nog breeder dan mijn keyboard !! (G15)

Ben nu weg - als er meer screens gemaakt moeten worden, DM me dan even - later zal ik ze maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Weinig verschil tussen high en very high. Ik zie wat volumetric light tussen de palmen door en textures zijn een tikje scherper. Verder nog effecten die mooier zijn met very high? Heb je een screen van parallax mapping? zoals ze dat zo mooi lieten zien (screen van stenen grond).

Afbeeldingslocatie: http://www.cryfan.com/wp-content/uploads/2007/05/parallaxocclusionmapping-s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:56

Knaak

It's me, Mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Oke heb de demo uitgespeelt!
En hier zijn mijn 2 cents:

dx10 op 1920x1200 en alles open in nvidia panel en crysis menu veryhigh is echt mega zwaar voor mijn systeem en is niet te spelen want alles reageerd heel traag. (geen AA)
Maar heel moeilijk er afstand van te doen omdat het zo mooi is.

Op alles high is het veel beter te doen en speelt erg lekker.

Ik heb op hard gespeelt en beviel me heel goed! echt zo mooi hoe de vijand zich aanpast en reageerd. en zo mooi om niet door de deur te gaan maar gewoon ff de muren eruitslaan.
Je moet echt soms ff goed na denken van hoe je een situatie gaat aanpakken van die koreanen werken goed samen.

Je suit is gelijk al onmisbaar.

Nog maals wat is het super mooi.

HEt is niet alleen een gadget factor die physics maar ook broodnodig.

Geluid is meesterlijk met een goede surround set en geluidskaart.

Mensen die nu zeggen dat het een teleurstelling is met het beeldkwaliteit vergeleken met andere screens 8)7
|:(

de speelmap is erg groot en de demo ben je wel ff mee bezig! dik 1,5 uur

Ik ga nou me mulityplayer beta modden mits mogelijk!

MOAW: beter niks zien van te voren en je lekker laten verassen!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03 14:48
Mooi gesproken darkphoenix, ben erg nieuwschierig geworden. Morgen na het werk gelijk maar even downloaden en met 8800 aan het werk zetten.

Thnx

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
keldererik schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:56:
Weinig verschil tussen high en very high. Ik zie wat volumetric light tussen de palmen door en textures zijn een tikje scherper. Verder nog effecten die mooier zijn met very high? Heb je een screen van parallax mapping? zoals ze dat zo mooi lieten zien (screen van stenen grond).

[afbeelding]
Die stenen nog niet kunnen vinden, wel de stenen op het strand - tussen high en very high is weinig verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Hier een link naar een screenshot uit de demo:

http://img215.imageshack.us/img215/861/crysisdemohw0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:25
is het eigenlijk al officieel dat SLI zal werken in de demo? ik kan het nergens nog vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
darkphoenix schreef:
dx10 op 1920x1200 en alles open in nvidia panel en crysis menu veryhigh is echt mega zwaar voor mijn systeem en is niet te spelen want alles reageerd heel traag.
Dat vind ik echt hard.. een dikke dual core @ 3,6 en een 8800GTX en dan is het nog niet goed te spelen? echt A S O C I A A L ....
goed het "zij" zo maar toch.... is toch niet normaal?..

maar goed... over een jaartje is hij vast wel soepel te spelen met een snelle videokaart (die dan over een jaar uit zijn..) zucht

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauSS schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:10:
[...]

Dat vind ik echt hard.. een dikke dual core @ 3,6 en een 8800GTX en dan is het nog niet goed te spelen? echt A S O C I A A L ....

maar goed... over een jaartje is hij vast wel soepel te spelen met een snelle videokaart (die dan over een jaar uit zijn..) zucht
Ik weet niet of hij de nieuwe beta driver in gebruik heeft ? Maar die is speciaal voor crysis uitgekomen.

Ik heb het idee dat extra high echt iets voor de nieuwe generatie high-end kaarten zij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
[...]

nou die resolutie is ook niet mis. meeste spelen nog altijd op 1280x1024 wat bijna dubbele fps geeft. Ook komt daar nog quadcore support bij en wat drivers en patches en dan gaat het vast wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[...]

9991919101e keer:
1. Dit was al bekend voordat er ook maar één screenshot van het spel was, het zou net als FarCry voor de toekomst gemaakt worden en heeft daarom ook zo'n populairiteit gewonnen.
2. Crysis-high is anders dan normaal-high. Kijk hoeveel physics erin zit, en hoe mooi die screens zijn van Ultra-DX10. Asociaal zei je? Weet je wát asociaal is? Van die spellen die 2GB en een dikke GPU willen, maar omdat ze geport zijn nog steeds lelijk zijn en traag lopen, dát is asociaal ;)
3 Op welke resolutie speel je normaal een game? Ook op 2 megapixel?
4 Iets met nieuwe drivers enzo.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 26-10-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Mooi gezegt The_Zeroorez. Mensen moeten niet zeiken, Crytek had ook very high en hoger weg kunnen laten en dan was er veel minder geklaag geweest. Wees blij dat dit er toch inzit, ondanks het een FPS killer is. :)

Over SLI support en Quadcore support in de demo is op dit moment geen duidelijkheid, dus dat word wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:14:
[...]

Ik weet niet of hij de nieuwe beta driver in gebruik heeft ? Maar die is speciaal voor crysis uitgekomen.

Ik heb het idee dat extra high echt iets voor de nieuwe generatie high-end kaarten zij ?
ja ik gebruik 169.01 ja

he ik heb ff het truukje gebruikt van de vorige beta waarmee je het menu kan onlocken! 8)

Ik kan nu multiplayer kiezen maar er zijn alleen maar speciale builds waar ik niet op mag komen en maps .zoals refinery, maar zie zitten natuurlijk niet in de demo.. zal ff screens posten.

[ Voor 29% gewijzigd door darkphoenix op 26-10-2007 21:37 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:30:
Mooi gezegt The_Zeroorez. Mensen moeten niet zeiken, Crytek had ook very high en hoger weg kunnen laten en dan was er veel minder geklaag geweest. Wees blij dat dit er toch inzit, ondanks het een FPS killer is. :)

Over SLI support en Quadcore support in de demo is op dit moment geen duidelijkheid, dus dat word wachten tot morgen.
Idd. En zoals andere games van eerder deden het ook pas beter bij nextgen kaarten zoals far cry.
Let maar op nu kun je mooi op medium en high spelen (en dat iet er al goed uit) en volgendjaar met de nextgen kaarten kun je op ultra high spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:36:
[...]

Idd. En zoals andere games van eerder deden het ook pas beter bij nextgen kaarten zoals far cry.
Let maar op nu kun je mooi op medium en high spelen (en dat iet er al goed uit) en volgendjaar met de nextgen kaarten kun je op ultra high spelen.
very high bedoel je! ultra high is weer een stapje verder van very high. die doormiddel van een patch ge-upgrade word.

Afbeeldingslocatie: http://www.bestpic.nl/output/1193428565.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bestpic.nl/output/1193428626.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door darkphoenix op 26-10-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Het is inderdaad gemakkelijk om te klagen over de performance. Dat er bij recommended specs een 8800 staat betekent dan wel weer dat het vlot moet draaien op high met een resolutie van 1280*1024. Mocht zelfs dit niet geval zijn dan is er toch wel reden tot klagen imo...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:38:
[...]

very high bedoel je! ultra high is weer een stapje verder van very high. die doormiddel van een patch ge-upgrade word.
wow nog verder. Danm wat een monster engine heeft dat spel. Het ziet er al super uit op medium. Petje af hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ultra high is dan ook dx10.1 to the max. Wat dus betekend: Nog beter geluid en nog betere shader effecten. En zelfs Dx10.1 zal het dan lastig krijgen, evenals de hardware die het moet draaien. Dus daar kan je nog 2 jaar op wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:45:
Ultra high is dan ook dx10.1 to the max. Wat dus betekend: Nog beter geluid en nog betere shader effecten. En zelfs Dx10.1 zal het dan lastig krijgen, evenals de hardware die het moet draaien. Dus daar kan je nog 2 jaar op wachten. ;)
Dn moet je het zo bekijken. Je speeld de game over 2 jaar nog een keer en dam blijft het leuk omdat het er dan tog weer iets anders uitziet.

Ik vind het totaal niet erg dat ik daar op moet wachten. vind het knap dat ze zo'n game kunnen maken zonder dat er gebruikt word gemaakt van zo'n super kaart die pas volgend jaar of later uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
idd

daar komt boven op stel loopt het lekker op very high setting dan zal AA er weer flink wat vanaf snoepen!

oh ja als je de nanosuit trailer goed vond............ start je game maar snel op. de extended version...

[ Voor 32% gewijzigd door darkphoenix op 26-10-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Sorry glazenbol is stuk, misschien gewoon proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
MOAW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:23:
Sorry glazenbol is stuk, misschien gewoon proberen?
Ben ik mee bezig, dacht dat jij hem al had vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ok, confirmed, het is de .exe die officieel is. (niet illegaal, maar wel zonder key)

Nog eentje dan maar:
http://www.fileshack.com/file.x/11333/Crysis+SP+Demo

Kennelijk heeft EA hem zelf laten lekken, aangezien hij op hun servers te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ah nice hoor !

Ben hem nu met 2 mbps aan het binnen slurpen, bedank MOAW voor de link.

Ben beniewd of het echt een beetje draaid op m`n systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
ik kan de game alleen starten via de ea doanload manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

darkphoenix schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:52:
En met deze .exe hoeft dat dus niet. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

MOAW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

En met deze .exe hoeft dat dus niet. :*)
damn , hetzelfde liedje als bij COD 4, en de UT3 demo, van 2mbps, naar 40kbps ... :(

Hoe weet je trouwens zeker dat deze zonder key werkt MOAW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
darkphoenix schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:52:
er is gewoon een install gemaakt hoor... die kan je gewoon aanclicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

SpX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:57:
[...]

damn , hetzelfde liedje als bij COD 4, en de UT3 demo, van 2mbps, naar 40kbps ... :(

Hoe weet je trouwens zeker dat deze zonder key werkt MOAW ?
Omdat ik mensen op msn heb die nu spelen :? En omdat er op fora's ook al 20x is gezegt dat het werkt. ;)

Nu weer ontopic! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Heb het nu geïnstalleerd, hopen dat hij een beetje draait op men bakkie (check men specs). Ik zal wel ff kijken of hij het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik ben nu op 85%, en ik hoop zeker dat dit degene is die over een paar uur officieel online gaat! Wat trouwens zowiezo wel zo is is dat we in de editor kunnen en alsnog daarin rondlopen/kloten.. wat natuurlijk niet boeiend is m.b.t. het verhaal maar wel hoe het eruit ziet etc!

EDIT @ hieronder: Ja dit is de juiste link, gaat lekker snel (600kbps hier) en is over 3 minuten klaar ;)

[ Voor 17% gewijzigd door hexagram op 26-10-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik zie dat ik download vanaf ea.com ... hoop wel dat dit de .exe is zonder beveiliging...

http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe

is de link die ik gebruik,.. is dit de juiste .exe?

[ Voor 6% gewijzigd door Flyduck op 26-10-2007 23:10 ]

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
N.V.M

MOAW, Ik ben je eeuwig dankbaar _/-\o_ Je hebt on allemaal geholpen :)

Maar is deze demo nou ook online?
Want ik zach Dark een paar screen posten met 5 server :o

[ Voor 194% gewijzigd door rickyy op 26-10-2007 23:25 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Afbeeldingslocatie: http://leovanhaaren.eu/demo.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Die foto is wel klein hoor :P
Moest m ff quoten :)

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 26-10-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
slurp hem met 1,01gb binnen.. dit wordt een kort nachtje!!! bedankt!

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:37

Ankh

|true

Leuk spel, net uit gespeeld de demo.. Tsa, maar de extra toevoegingen met het pak vind ik niet boeiend.. (heavy vuurgevecht en je weet niet wat je moet kiezen).. Tis humoristisch, maar het is naar mijn mening van hetzelfde :) Hopelijk brengt het volledige spel een goeie sfeer erin.

Het spel geeft geen extra grafische toevoeging erbij.. (ik ga niet rond lopen van *wauw*) ook de specs,ik moet hem medium spelen met een e6750 + 1950pro op 1680x1050 en dan loopt het al niet eens soepel :)
best geinig, maar bijvoorbeeld bij cod4 / ut3 speel ik nog vaak.. maar dit heb ik uit normaalte uit gezet.. best jammer:)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier nou ook al DX10 compatibility in?

Anders moet ik ff vista booten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 20:41
Leuk... laat nu net dit weekend mijn ram geheugen kapot zijn gegaan. Ik zit nu maar met 1 gb en dat is natuurlijk nooit genoeg voor deze demo :/ Nouja, dan heb ik hem iig maar vast gedownload.

En ik ga niet zeuren over de performance. Dit spel is momenteel gewoon zijn tijd vooruit. Iedereen maar zeuren omdat het niet op max@ hoge resolutie werkt. Koop een kleiner beeldscherm!!!

1024x786= 804864 +62%=
1280x1024=1310720 +46%=
1600x1200=1920000 +58%=
1920x1080=2073600

Als je investeerd in een groot scherm zal je ook enorm moeten investeren in je hardware. Het verschil tussen de hoogste en de kleinste resolutie is 257% in oppervlakte. Nu schaalt de performance natuurlijk niet ook zo. Maar hoe meer pixels je moet renderen des te zwaarder.

Daarom denk ik wel eens dat men zich iets minder aan moet stellen. Helemaal verontwaardigd... het draaid niet op 1920x1080 met 4xAA :( DuH!

De performance is nu wat het is. Dit spel is zijn tijd vooruit. Whiners... koop dit spel over 1-2 jaar in de budgetbak. Dan draaid het leuk op een gemiddelde pc. Nu niet. En dat is niet de schuld van de programmeur. Punt!

[ Voor 70% gewijzigd door Dekaasboer op 26-10-2007 23:43 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Woahy! Ik ga hem ook maar eens proberen, ondanks dat ik achteraf de Multiplayer toch vondt tegen vallen toch wel benieuwd naar de Single Player! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:29:
Zit hier nou ook al DX10 compatibility in?

Anders moet ik ff vista booten ^^
Yeps, DX10 doet het wel, schoot net in de demo een boom doormidden en dat is alleen mogelijk met dx10 meen ik te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
verdorie ik denk dat ik niet de enige ben die hem binnen wil slurpen download is gezakt naar 600kb/s nu duurt het nog 33min...:(

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

WOW wat een vette demo, Ik zag in de opties staan: "Detect Optimal Settings", nou dat liegt er niet om hoor, speel nu op high, vloeiend als maar kan, zonder AA dat wel, maar ziet er prachtig uit, lekker zwemmen met de krabben (je nanosuit heeft ook geen zuurstof nodig, dus luchthappen is er niet bij), lekker tactisch enemies afmaken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
MOAW is de bom!!! hulde aan hem!

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

facts:

Dx10 is awesome
64 bit werkt
Quadcore werkt
Sli kan ik niet testen omdat ik geen SLI heb. :)

Speel met 20fps average op 1680x1050 geen AA op very high.
Dit met een Quadcore 6600 en 2gb ram en 8800 Ultra @ 650/2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 10:52
Sander1991 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:43:
WOW wat een vette demo, Ik zag in de opties staan: "Detect Optimal Settings", nou dat liegt er niet om hoor, speel nu op high, vloeiend als maar kan, zonder AA dat wel, maar ziet er prachtig uit, lekker zwemmen met de krabben (je nanosuit heeft ook geen zuurstof nodig, dus luchthappen is er niet bij), lekker tactisch enemies afmaken. _/-\o_
Op high zonder aa :? :X

Ziet er toch verschrikkelijk uit met al die karteltjes? :/

Anyways, mensen hier met XP x86 met de nieuwe ForceWare 169.01 Beta drivers op een GeForce 7 kaart? Ervaringen? Werkt overclocken gewoon met deze driver...?

En denken jullie dat het nuttig zal zijn om XP x64-86 te installeren voor crysis zodat je een boost krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX

SpX

MOAW schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:45:
facts:

Dx10 is awesome
64 bit werkt
Quadcore werkt
Sli kan ik niet testen omdat ik geen SLI heb. :)

Speel met 20fps average op 1680x1050 geen AA op very high.
Dit met een Quadcore 6600 en 2gb ram en 8800 Ultra @ 650/2300
Ok dan.

DX10 waag ik me straks nog niet aan want ik heb :

32bit
Dualcore c2d@ 3.4 ghz
en 8800 gts @ 640/1950

Dus hopelijk gaat het redelijk op m`n ultra light XP OS`je O+, met high instellingen @ 1680 x 1050.

Nog een paar minuten en dan edit ik m`n bericht en post in m`n resultaten.

[ Voor 9% gewijzigd door SpX op 26-10-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
Sander1991 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:43:
(je nanosuit heeft ook geen zuurstof nodig, dus luchthappen is er niet bij), lekker tactisch enemies afmaken. _/-\o_
Blijf dan maar eens lang onder water en kijk wat er gebeurt. In de MP beta hoor je na een tijdje toch echt stik geluiden en gaat je health naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:42:
[...]

Yeps, DX10 doet het wel, schoot net in de demo een boom doormidden en dat is alleen mogelijk met dx10 meen ik te weten.
Dat meen je te weten fout !!!!!
In multiplayer kan je met DX10 alleen bomen ommaaien, in singleplayer kan dat ook met DX9, laatste keer dat ik dat uitleg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
leonpwner1 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:48:
[...]
Op high zonder aa :? :X
Ziet er toch verschrikkelijk uit met al die karteltjes? :/
Dat dacht ik ook al, maar is AA dan zo zwaar bij Crysis dat mensen het uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

[b][message=28973461,noline]
Het spel geeft geen extra grafische toevoeging erbij.. (ik ga niet rond lopen van *wauw*) ook de specs,ik moet hem medium spelen met een e6750 + 1950pro op 1680x1050 en dan loopt het al niet eens soepel :)
Ah, dan kan ik hem wellicht wel soepel spelen op medium, ik hoop het! (Heb zelfde videokaart, E4400 @ 3ghz maar daarbij een kleiner beeldscherm van 1280 x 1024, dus dat scheelt).

Ben nu de demo ook aan het downen, dank MOAW voor de link! Lees al een tijd mee hier en heb inmiddels al veel filmpjes en screens gezien die (meestal) erg veelbelovend waren dus ik ben erg benieuwd naar de IRL ervaring!
edit:
Zit alleen wel achter een vrij trage verbinding :( (gaat max met zo'n 200Kbit per seconde...)

[ Voor 7% gewijzigd door anonimoes op 26-10-2007 23:58 ]

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
hoe snel gaat de download bij jullie hier gaat het steeds langzamer zit nu op 455kb/s

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
das veel frames MOAW! voor op very high...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Ik heb hem al een tijdje binnen en nu bijna klaar met installen. :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03

Rudios

Lost in space?

jbvanvliet schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:42:
verdorie ik denk dat ik niet de enige ben die hem binnen wil slurpen download is gezakt naar 600kb/s nu duurt het nog 33min...:(
jbvanvliet schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:53:
hoe snel gaat de download bij jullie hier gaat het steeds langzamer zit nu op 455kb/s
Zeg slurper, hoe snel jij iets download doet hier niet terzaken.

Zoals hier eerder wordt vermeldt; dat de demo gelekt is door EA zelf lijkt me sterk, er zijn nu tig mirrors beschikbaar. Ergens natuurlijk een beetje sonde voor de mensen die de intensie hadden om een duurdere pre-order te maken en nu zien dat iedereen hem kan downloaden, maargoed dat was misschien wel te verwachten ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Rudios op 27-10-2007 00:03 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Ankh schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:27:
Leuk spel, net uit gespeeld de demo.. Tsa, maar de extra toevoegingen met het pak vind ik niet boeiend.. (heavy vuurgevecht en je weet niet wat je moet kiezen).. Tis humoristisch, maar het is naar mijn mening van hetzelfde :) Hopelijk brengt het volledige spel een goeie sfeer erin.

best geinig, maar bijvoorbeeld bij cod4 / ut3 speel ik nog vaak.. maar dit heb ik uit normaalte uit gezet.. best jammer:)
Tsja, je hebt het nog niet in Dx10 gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

jbvanvliet schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:53:
Bij mij ging het in het begin ook snel,alleen nu is hij ook gedropt.

Maar ik denk niet dat dit weer zo een topic moet gaan worden als met CoD4 demo toen,dat iedereen het gaat hebben over de download-snelheden. :P

Edit: Spuit 21.000

Ik heb er wel zin in,veel gelezen,gehoord,gezien dus ben benieuwd wat het echt waar maakt. :P

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben net aan het spelen valt me op dat als ik AA aan zet dat ik terug de game inga en weer terug menu dat aa weer uit staat? Het is alleen als ik hem op 2 of 6 zet, op 4 doet hij het wel maar dat is dan gelijk een aanslag op mn systeem -20 fps....

Ben erachter, na wijzigingen in advanced je aa weer aanzetten...

[ Voor 44% gewijzigd door LosGieros op 27-10-2007 00:12 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Surgue schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:51:
[...]

Dat dacht ik ook al, maar is AA dan zo zwaar bij Crysis dat mensen het uit zetten?
Zoals ik al zei, had ik het met detect system gedaan, en toen zette hij dus AA uit. Zelf zie ik niet echte karteltjes ofzo, maar ik ga dan ook niet helemaal ergens op inzoomen om het te ontdekken (ofterwijl.. stoor me er niet aan). hier nog een screenshot van een awesome explosie:
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/147/crysisdemoexplosiegv0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel vage beelden op mijn 8800GTS onder XP. Zie alleen lijnen in de game e.d. Zullen wel oude drivers zijn. Nu maar is ff op vista testen met nieuwste drivers :E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

getest op high onder xp supersoepel met een e4300 @ 3.0 2 gb 2900 xt.

Maandag hoop ik 4 gb mem en dan testen very high onder vista 64 bit .

Tja sp wel grappig, maar weet nu al dat ik voor de mp ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:59:
[...]

Bij mij ging het in het begin ook snel,alleen nu is hij ook gedropt.

Maar ik denk niet dat dit weer zo een topic moet gaan worden als met CoD4 demo toen,dat iedereen het gaat hebben over de download-snelheden. :P

Edit: Spuit 21.000

Ik heb er wel zin in,veel gelezen,gehoord,gezien dus ben benieuwd wat het echt waar maakt. :P
kan momenteel nog geen exe vinden in emule, maar met cod4 demo was die er vrij snel. Download je dus via emule en kun je handmatig http hosts opgeven (dus niet volledig afhankelijk van users en op volle snelheid downloaden).

Stuk veiliger zo mocht een download mislukken om een 1 of andere manier :)

ah inmiddels wel 1tje: ed2k://|file|Crysis%20Sp%20Demo.exe|1902019901|FC8858047864A0E867513361FD613A04|/
en éénmaal added, rechtermuisknop en source handling en add sources: http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Mp hier ook :)
LEg het nou aan mij , of mag/moet je op sommige echt letterlijk een half magazijn maaien eer ze down gaan ... dus doelbewust op borst richten inplaats van hoofd .

Toch al met al moet ik zeggen dat het niet lekker soepel wegspeelt . Heb de systeem er wel voor , maar het voelt niet uhmzzzz wat is het juiste woord , vloeiend ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Draait super soepel hier op medium met een Asus X1950Pro, E4300@3,2Ghz en 2Gig ram. Alleen de draw distance is erg irritant, die moet ik nog even bijstellen. Verder is het tot nu toe wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
rhermans schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:15:
Mp hier ook :)
LEg het nou aan mij , of mag/moet je op sommige echt letterlijk een half magazijn maaien eer ze down gaan ... dus doelbewust op borst richten inplaats van hoofd .

Toch al met al moet ik zeggen dat het niet lekker soepel wegspeelt . Heb de systeem er wel voor , maar het voelt niet uhmzzzz wat is het juiste woord , vloeiend ?
bedoel je dat systeem wat in je sig staat? die is niet zo heftig hoor, met alle respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja niet echt speelbaar, 8800gts 320mb 2gb mem Quadcore xeon x3210 alles op high 2x aa, volgens mij rond de 20 frames :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Razor.Timo schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:20:
Draait super soepel hier op medium met een Asus X1950Pro, E4300@3,2Ghz en 2Gig ram. Alleen de draw distance is erg irritant, die moet ik nog even bijstellen. Verder is het tot nu toe wel grappig :)
Hmmm, hopelijk kan ik hem het zelfde draaien... beta zag er al goed uit op medium...
Heb zelf een X2 5000+ 2,6ghz 2 gb ram en 7900GS OC (standaard overgeclocked)....
Ben benieuwd! :)

Zit er verder nog kwaliteit/performance verschill tussen diverse standen ten opzichte van beta en sp demo? :D

Grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er een 9800 dan? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Demo draait hier supersoepel met een 2900XT 512mb.

Reso 1920x1200 alles VERY HIGH, nog geen AA geprobeerd.

Damn wat een graphics, kwijtl..

Bedankt voor de link!!!! +10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

b00ster schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:24:
[...]

Hmmm, hopelijk kan ik hem het zelfde draaien... beta zag er al goed uit op medium...
Heb zelf een X2 5000+ 2,6ghz 2 gb ram en 7900GS OC (standaard overgeclocked)....
Ben benieuwd! :)

Zit er verder nog kwaliteit/performance verschill tussen diverse standen ten opzichte van beta en sp demo? :D

Grtz!
Heb de MP beta niet gespeeld. En ik heb ook nog niet met de standen ge-experimenteerd. Tering is wel gaaf zeg wat je allemaal kan doen. Je hebt nu echt het gevoel in control te zijn. Je kan op ze af stormen en ze allemaal neerrammen of juist sneaky met stealth mode op ze af gaan en ze neersilencen. Jammer dat je geen mes hebt! Ook al ff een gebouw met me vuisten in puin geslagen, erg leuk! Dit is echt cool gedaan kwa vrijheid! Verder ziet het er zelfs op medium enorm goed uit en ik ga ook nog wel een x wat hoger proberen. Speel op een resolutie van 1280*960 trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
alles op very high en dan super soepel!! damn misschien is die 2900Xt zo slecht nog niet. Heb al mensen gezien met dubbelde (SLI) GTX die het nog niet eens soepel hadden lopen

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Laatst online: 09:21

yassine

Nothing to it but to do it!

Heerlijk game _/-\o_ Dit is echt the Sh*t!

Alles op high gezet en 16X AA resulteert in 1 fps 8)7 @ 8800 GTS 320MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaah dat met een 2900? had ik echt niet verwacht man! damn nice! fps? blijkt dat motion blur echt smooth is met 25 fps :) Peakaboo: kom trouwens op irc en ts.er zitten al 14 GoT'ers op irc bij ons het gaat goed met de GoT crysis community jongens! (#crysis.tweakers)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drivers , its all about the drivers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:23:
nouja niet echt speelbaar, 8800gts 320mb 2gb mem Quadcore xeon x3210 alles op high 2x aa, volgens mij rond de 20 frames :/
Daar loop ik dus nu ook echt zo keihard tegenaan he.. Echt zo zonde geweest om deze kaart gehaald te hebben en niet gewoon nog even gewacht te hebben.. Ik draai hier met bijna dezelfde setup als jij en het is op 1680x1050 (jaja ik weet het, het is een hoge resolutie etc etc, maar kijk de benchmarks er maar op na, de 640 variant scoort tot 1680x1050 niet significant hoger dus vandaar!) gewoon niet te spelen!

Probeer het nu op 1280x1024 met alles op high en dan AA uit.. dat is goed te doen, maar ik ga eens wat settings naar medium gooien en dan hopen dat het beter is.

Overigens moet ik wel zeggen, de nano-suit en de gehele implementatie ervan (wisseling tussen de standen) en je wapens modificeren is briljant.. echt nog nooit zo goed tegengekomen als in deze game!

(Plus de graphics zijn zelfs op 1280x1024 met geen AA nog om te kwijlen hoor daar niet van :P)

EDIT: Dit is trouwens met de nieuwste beta-drivers van NVIDIA zelf voor de demo! Ben wel nog een bug tegengekomen:

Als je zo'n bootje kan pakken ben ik wat bomen gaan afknallen puur voor het effect, en plotseling had één zo'n boom één groot groen vlak aan zich wat circa 1/6e van het beeld in beslag nam! Heb helaas geen screen, zal het proberen te reproduceren.. hééél toevallig meer mensen hiermee?

[ Voor 15% gewijzigd door hexagram op 27-10-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:42:
[...]

helaas voor je dat deed ik net dus ook in DX9 op vista.. boomstammen doormidden schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:38:
whaah dat met een 2900? had ik echt niet verwacht man! damn nice! fps? blijkt dat motion blur echt smooth is met 25 fps :) kom trouwens op irc en ts nu peakaboo er zitten al 14 GoT'ers op irc bij ons en TS gaat goed met de GoT crysis community jongens! (#crysis.tweakers)
Ik ga ff frapsen zometeen DNB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

murky123 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

helaas voor je dat deed ik net dus ook in DX9 op vista.. boomstammen doormidden schieten..
Ja ik heb net ook wat boomstammen doormidden geschoten :P Ook hele balken van huizen doormidden. En dat allemaal op DX9. DX10 zorgt voor enkel meer effecten, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik speel nu ook de demo!

Post steeds screens hier!

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait hier erg traag (15 frames, very high) Vista 32Bit, C2D 6600 @ 3.4Ghz 2GB pc6400 mem, Asus 8800GTS 320MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
mijn ervaring en frames voor die het willen weten..:
ik draai

DX9
XPpro
E6600@3.24Ghz
1680*1050
16 X AF
0 X AA
alles HIGH
8800GTS640 SLI (SLI werkt !!!!)

ook heb ik de nieuwste beta drivers van Nvidia en de directX update gedaan van microsoft..

als ik op het strand loop en naar beneden kijk dan heb ik 35 tot 45 FPS
kijk ik in de lucht dan zit ik op 55 tot 77 FPS. echt super !! dit is met SLI aan....

ik heb het ook ff zonder SLI gedaan en ik merk toch zeer zeker een grote boost door SLI het werkt perfect..

morgen zal ik het ff testen in DX10 Vista..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een kut firma is nvidia , sorry voor het taalgebruik maar elkens keer ook met de nieuwe drivers het zelfde probleem dat ik dus al heb vanaf ik vista draai, stuurprogramaa is hersteld, blablablabla
en crysis slaat ontiegelijk vast, ik heb het bijna gehad met nvidia ,ik ben hier zo ziek van :( :X

heeft iemand ook dezelfde probleemen , ik al extra vista opnieuw ginstaleert vorig week heb ik het nog steeds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Mischien een domme vraag heb het topic niet gevold ofzo, kan je de demo ook spelen zonder die keys die je kreeg van Crysis?

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
XlinKk schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:56:
Mischien een domme vraag heb het topic niet gevold ofzo, kan je de demo ook spelen zonder die keys die je kreeg van Crysis?

Thx.
yep tis free for download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

murky123 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

Als ik het goed begrepen heb was de beperking wat betreft bomen doormidden schieten in DX9 er alleen in de multiplayer omdat dit een te hoge load zou genereren op de gameservers op de een of andere manier... Ik snap niet helemaal hoe, maar ze hebben dat dus uitgeschakeld met DX9 en multiplayer dacht ik. In de SP werkt het dus wel allemaal en maakt DX10 het alleen nog een tikje mooier dacht ik (dan heb je ook ultra high settings, ipv alleen high).

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

osc4r schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:38:
[...]

Daar loop ik dus nu ook echt zo keihard tegenaan he.. Echt zo zonde geweest om deze kaart gehaald te hebben en niet gewoon nog even gewacht te hebben.. Ik draai hier met bijna dezelfde setup als jij en het is op 1680x1050 (jaja ik weet het, het is een hoge resolutie etc etc, maar kijk de benchmarks er maar op na, de 640 variant scoort tot 1680x1050 niet significant hoger dus vandaar!) gewoon niet te spelen!

Probeer het nu op 1280x1024 met alles op high en dan AA uit.. dat is goed te doen, maar ik ga eens wat settings naar medium gooien en dan hopen dat het beter is.

Overigens moet ik wel zeggen, de nano-suit en de gehele implementatie ervan (wisseling tussen de standen) en je wapens modificeren is briljant.. echt nog nooit zo goed tegengekomen als in deze game!

(Plus de graphics zijn zelfs op 1280x1024 met geen AA nog om te kwijlen hoor daar niet van :P)

EDIT: Dit is trouwens met de nieuwste beta-drivers van NVIDIA zelf voor de demo! Ben wel nog een bug tegengekomen:

Als je zo'n bootje kan pakken ben ik wat bomen gaan afknallen puur voor het effect, en plotseling had één zo'n boom één groot groen vlak aan zich wat circa 1/6e van het beeld in beslag nam! Heb helaas geen screen, zal het proberen te reproduceren.. hééél toevallig meer mensen hiermee?
Ik had wel zoiets meegemaakt, dat toen ik vanuit een boot een boom om schoot, er ineens een graphical glitch kwam.. Heel het bos ging kartelen en strepen vertonen, nou heb ik niet die nieuwste DirectX(Tenzij die al bij het installeren van de demo zat) en nog geen beta drivers van Ati, maar naar even het spel herstarten deed alles het weer.

Was echt blij om te zien dat het goede performance levert op mijn 2900xt ookal hoorde ik veel over dat het bij Nvidia veel beter zou draaien. Nou goed genoeg bij mij iig _/-\o_ .

Heb trouwens geprobeerd om anti-aliasing aan te zetten, bij 2x ging het nog (wel verschil van ongeveer 10fps, had geen fraps aan staan) maar boven de 2 ging hij toch echt heel erg haperen (zal wel rond de 5-10 fps zijn geweest.

Net de demo ook uitgespeeld, leuk einde.

Zijn er eigenlijk ook een soort van easter eggs of geheime plaatsen waar veel ammo ligt? Omdat het eiland zo groot is, lijkt dit me ideaal _/-\o_

@hieronder: Sorry maar kan je niet heel even 1 pagina terug? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
Heeft er iemand mischien een snel linkje voor mij? Had hem laats geprobeerd te downloaden maar hij vroeg om die keys.

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
Dankje, had al een link op pagina 15 gevonden. 8)7 Hij is over een uurtje klaar, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder vista mag je zo te zien wel 3+ GB geheugen hebben. Crysis slurpt 1200MB weg, vista zelf ook makkelijk ~800MB. Dikke performance problemen dus met 2048MB ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ok, mijn impressie:

De graphics in Dx10 tegenover de Dx9 very high aanpassingen in de Multiplayer beta zijn veel beter. De sunrays of wel "Godrays" zijn echt subliem.

Motion blur is echt even wennen, heb last van me ogen ervan. Ondans vind ik het toch fijn spelen.

Performance is vrijwel het beste wat je kan krijgen, aangezien de Demo gewoon ziekelijk mooi is.

Cinamatics zijn prachtig, wel een aanslag op je FPS maar gewoon werkelijk prachtig.

De sfeer is echt intens, vooral in het begin.

Even voor de mensjes:

Windows Vista 64 bits
Intel Core 2 Quad 6600 @ 2,4Ghz
2x 1GB ddr2 ram CAS 4
MSI Geforce 8800 Ultra (650/2300)

Reso: 1680x1050 geen AA
Gespeeld @:

Very high Dx 64 bit mode.
FPS 11-25

Of dit fijn speelt? Ja, en ik moet nog de nieuwste Nvidia drivers erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik kan niet wachten! Maar vind de DX10 screenshots die je vind niet echt de moeite, niet de moeite om m'n machine te rebooten om Vista 64bit op te starten ...

73% [=======================================> ] 1,406,993,599 1.73M/s ETA 10:13

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
XlinKk schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:03:
[...]

Dankje, had al een link op pagina 15 gevonden. 8)7 Hij is over een uurtje klaar, ben benieuwd.
dat hoopte ik ook, die link gaat steeds en steeds langzamer. Mag het hier blijkbaar niet over kb/s hebben maar die gaan i.i.g. hard omlaag. Ben nu 2 uur bezig geweest en is over 1 minuut klaar :):):) en heb 20mbits verbinding (1,4mb max)

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:01
Oké, ik heb de demo uitgespeeld. Mijn mening over deze demo is het volgende.

Motion blur, hartstikke tof, veel beter dan in de bèta. Zorgt niet voor FPS drops en is super realistisch. Negatief puntje is dan het mikken veel minder gaat dan als je motion blur uit hebt staan. Iemand die dit ook ervaart?

Gameplay, leuk om al die koreanen te verrassen, alleen zit ik vaak zonder ammo, zijn die k*tboten die vanaf een halve kilometer op je schieten donders irritant en ik mis de granaten van de MP. :9

Grafisch ziet het er allemaal erg mooi uit met DX10 op high. Stenen, bladeren, takjes. Je verzint het zo gek niet, het ziet er realistisch uit. Very high nog niet geprobeerd, maar dat komt morgen wel, het is al bed tijd. :O

Performance is goed. 20-25FPS minimaal op 1280×1024 met een GTS640 op een 64bits OS. Ik mag niet klagen, de game voelt soepel en stabiel aan.

Tot zo ver mijn hele korte review, het is nu echt bed tijd. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Markicks op 27-10-2007 01:26 ]

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

http://www.fragland.net/news.php?id=17873 - zonder woorden uiteraard :p

Heb hem op m'n server ook staan, als er iemand een mirror wilt voorzien, dan kan ik hem wel gooien.

01:18:42 (925.08 KB/s) - `Crysis_SP_Demo.exe' saved [1902019901/1902019901]

[ Voor 56% gewijzigd door Shaidar op 27-10-2007 01:29 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:09:
Ik zie dat ik download vanaf ea.com ... hoop wel dat dit de .exe is zonder beveiliging...

http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe

is de link die ik gebruik,.. is dit de juiste .exe?
hopelijk doet hij het ;)
ben hem nu aan het binnen halen
als hij het doet ben je de man :d
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!