@ DonCorLeone: Nog graag gedaan, fijn dat het jou ook hielp!
Ik heb weer iets interessants ontdekt.
Met MOAW had ik het al erover dat Crysis bij mij vanmorgen 31 fps gaf met de 64 bits gpu benchmark @ high en 1680*1050. (169.01 drivers.)
OS is Vista 64 bits.
Nu had ik dus ineens maar 25, soms 26 fps bij dezelfde run met exact dezelfde instellingen.
Wat ik dus gedaan heb om mijn vertrouwde fps terug te krijgen was systeemherstel naar een punt in de middag.
In de middag had ik namelijk Atitool 0.27b2 geïnstalleerd en ik vond het al vaag dat het programma iets met Nvidia drivers ging doen ofzo (hij vroeg hierom.)
Nu heb ik dus ALLES wat ik kon vinden van Ati verwijderd en systeemherstel gedaan.
Bij rebooten kreeg ik de melding dat er drivers nodig waren voor een onbekend apparaat.
Dit heb ik laten annuleren en ik heb dat apparaat verwijderd via apparaatbeheer.
Toen heb ik de benchmark weer gedraaid en ik had weer mijn vertrouwde framerate terug.
Ik wil mensen vragen om dit eens te testen. (Atitool werkt toch niet met 169.01, alleen de artifact scan en om die reden had ik het geïnstalleerd.)
Als iemand mijn theorie zou willen testen zou dat gaaf zijn, maak een systeemherstel punt en installeer Atitool eens en bench dan je fps.
Onderneem dan mijn stappen om het te reverten en ik durf te wedden dat je fps dan hoger is.
Het scheelt ontzettend veel fps dus ik moet mensen aanraden om Atitool op dit moment icm die drivers niet te installeren voor normaal gebruik (buiten even mijn theorie testen en weer reverten
) .
[
Voor 17% gewijzigd door
HugoBoss1985 op 28-10-2007 22:32
]