De helpdesk van TWeakdsl is echt beroerd. Mijn modem geeft ineens geen telefoon meer door, ik had altijd al storing op de telefoonlijn maar op een gegeven moment werd het echt te gek. Ik moest minstens 1 keer per dag het modem resetten wilde ik kunnen bellen. Klacht bij de helpdesk en ik moest nieuwe firmware er in zetten.
Ok dat gedaan en alles weer goed gezet, heb ik 1 keer nog kunnen bellen, daarna nooit meer kunnen bellen.
Gebeld worden was al een tijdje niet meer mogelijk zonder modem reset, na de nieuwe firmware helemaal niet meer mogelijk.
Klacht bij de helpdesk, conclusie: modem is defect en hij zou het bij de fabrikant aanmelden.
Na 7 dagen maar eens gebeld met de vraag hoe het zat. Men kon niets vinden over een klacht bij de fabrikant.
Modem was ook bijna 2 jaar oud en heeft dus helemaal geen garantie. Ik moest maar een nieuwe kopen.
Was ik het niet mee eens en na nog een keer bellen zou men mij een formulier toesturen en als ik dat invulde kon ik een ander modem krijgen voor € 25,--. Formulier ontvangen en terug gestuurd maar toen weer een mailtje terug dat men niet snapte wat ik wilde, ik dus weer bellen met uitleg over de voorgeschiedenis en dat ik vond dat het de verantwoording was van Tweakdsl omdat ik van hen moest updaten.
Dit is een hele tijd heen en weer gegaan met allerlei loze beloftes van Tweakdsl en die ze telkens weer terugdraaiden. Mijn abonnement liep af en ik mocht verlengen en dan zou ik een nieuw modem krijgen, dus niet. Men zou mij telkens terug bellen, dus ook niet.
De supervisor van de helpdesk zou mij terugbellen, dus niet.
Nu mag ik een nieuw modem krijgen maar dan moet ik wel € 50,-- betalen (dit is dus gewoon de inkoopprijs van Tweakdsl).
Mensen blijf voorlopig ver van Tweakdsl !
Gelukkig heb ik op een duitse site een truc gevonden om de telefoon weer aan de praat te krijgen (gewoon een paar keer achter elkaar opslaan).
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 11-04-2009 22:27
]