| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Er staat her en der dat het vanaf 18:00 uur beschikbaar is. De a-mac in Utrecht is bv speciaal van zes tot acht open hiervoor.whitehouse schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:11:
is er nog een bepaald tijdstip waarop Leopard in de stores wordt vrijgegeven?
Wel als verandering inhoudt dat alles lelijker wordt
Nu nog die Menubalk weer wit
Verwijderd
Anders wacht ik nog even met installeren.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Dit vind ik ook niet echt van wat je zegt mooi.lowfi schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:33:
[...]
Het nieuwe dock vind ik erg mooi, alleen de vergrotingen niet heel erg.

[ Voor 20% gewijzigd door fZeroNewbie op 24-10-2007 11:10 ]
ScherpfZeroNewbie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:08:
Als je naar de laatste presentatie van Steve Jobs kijkt zie je dat hij zelf de adobe iconen (photoshop, dreamweaver etc.) heeft staan. Neem aan dat ie die er niet opzet als het niet zou werken.
[afbeelding]

Je kunt zeggen wat je wil over die boekenplank, maar het zag er enorm goofy uit als je het (zoals ik dat heb) aan de zijkant plaatst.
[ Voor 33% gewijzigd door dawuss op 24-10-2007 12:00 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Relax.. zal voor mij dus ook wel gelden dan.. ik hoop dat ik hem vrijdag krijg.Nexz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:17:
Ik kom net van de telefoon met Appeltje, ik had nog geen orderbevestiging gekregen namelijk. De mevrouw van Apple kon mij vertellen dat ik hem óf de 26e thuis heb, óf de maandag er op (te lui om datum te checken). Hopen dat ik hem vrijdag binnen heb
. Bleek iets mis gegaan te zijn met de e-mail ofzo.
Nouw, ik had een muts aan de lijn:Nexz schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:17:
Ik kom net van de telefoon met Appeltje, ik had nog geen orderbevestiging gekregen namelijk. De mevrouw van Apple kon mij vertellen dat ik hem óf de 26e thuis heb, óf de maandag er op (te lui om datum te checken). Hopen dat ik hem vrijdag binnen heb
. Bleek iets mis gegaan te zijn met de e-mail ofzo.
Dame: "De release is pas 26 oktober meneer, u heeft hem dus nooit in huis voor de 26e."
Ik: "Maar dat is toch waarmee er wordt geadverteerd op de website van Apple."
Dame: "Dat zou kunnen, maar in de praktijk is dat niet haalbaar."
Ik: "Beetje vreemd... maar ik wacht af mevrouw."
Dus het wordt afwachten of het vrijdag, zaterdag of dinsdag wordt. Damn!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Maar je wint 129 euro.Serenity schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:13:
En als je 'm downloadt mis je twee belangrijke dingen: een mooi doosje, en een goed gevoel
Betekent dit dat je een rand rond je dock kan laten? Vind dat wel leuk, het 3D-gedoe is leuk maar mij lijkt 't lastig moest er een stuk icoon over een programma kunnen komen ofzo...
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 13:40 ]
Verwijderd
Telefoongesprek was ook weer bagger, die gozer sprak alsof hij teveel nachten had overgeslagen, en kwam niet uit zijn woorden, maar hij kon wel melden dat hij op 26 oktober geshippend, op de boot gezet, verscheept, in het vliegtuig gezet werd en 2 a 3 dagen later geleverd ging worden.
Woordje service en klant is koning kent men ook niet meer bij apple... bedoel stuur hem dan 1 dag eerder op, kan de klant in de middag of ochtend al genieten.
Is dat nu standaard zo, of is dat gemod ?dawuss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:58:
Ik ben erg te spreken over het nieuwe side-dock
knip
Je kunt zeggen wat je wil over die boekenplank, maar het zag er enorm goofy uit als je het (zoals ik dat heb) aan de zijkant plaatst.
Ik denk dat ik hem maar ga annuleren en bij A-Mac ga halen ofsow. Erg vervelend dit. Ik wil het zondag gaan installeren....NCK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:57:
Ik had ook nog even gebelt met apple en na het telefoontje stond hij op klaargemaakt voor verzending. Maar nog steeds: Verwachte verzenddatum 26 oktober.
Telefoongesprek was ook weer bagger, die gozer sprak alsof hij teveel nachten had overgeslagen, en kwam niet uit zijn woorden, maar hij kon wel melden dat hij op 26 oktober geshippend, op de boot gezet, verscheept, in het vliegtuig gezet werd en 2 a 3 dagen later geleverd ging worden.
Woordje service en klant is koning kent men ook niet meer bij apple... bedoel stuur hem dan 1 dag eerder op, kan de klant in de middag of ochtend al genieten.
Iemand een idee hoe snel zo'n bedrag gecrediteerd wordt, via creditcard, bij Apple?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Als het goed is halen ze het bedrag pas van je credit card af als het verstuurd wordt. Dus je zou er nix van moeten merken ;-)THE_BASE schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:42:
[...]
Ik denk dat ik hem maar ga annuleren en bij A-Mac ga halen ofsow. Erg vervelend dit. Ik wil het zondag gaan installeren...
Iemand een idee hoe snel zo'n bedrag gecrediteerd wordt, via creditcard, bij Apple?
De klant krijgt precies geleverd wat hij wil volgens voorwaarden die vantevoren bekend waren: Apple Mac OS X 10.5 met verzending op 26/10. Als je daar echt problemen mee hebt, had je dat van tevoren moeten checken. Er heeft altijd al 'verzending op 26/10' gestaan en nooit 'verzending op ach we zien wel, eind van de week ofzo moeten we wel redden'..NCK schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:57:
De klant moet gewoon eens leren wachten. Of ergens anders zijn product kopen.
Hopelijk komt er snel een nieuwe...
Ooit van private trackers gehoord? Ik had mijn 'exemplaar' binnen 4 uur binnen.CyBeR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:45:
Mja. Als je nu die torrent downloadt ben je wel een beetje kansloos bezig imo. Over 2 en een halve dag heb je de dvd. Tegen die tijd is die torrent ws. nog niet eens klaar
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ik ga hem vanavond ook maar eens uitproberen, en dan aan het eind van de week het doosje en licentie halen
Hoe zit het eigenlijk met de activatie, gaat dat ondertussen netjes met een serialnummer of licentiecode?
[ Voor 27% gewijzigd door Xandrios op 24-10-2007 15:48 ]
Ben nu CS3 aan het installeren . Kijken of dat werkt .
Haha! Torrents en snel. U bent knettergekOoit van private trackers gehoord? Ik had mijn 'exemplaar' binnen 4 uur binnen.

Dit gebeurt ook bij Parallels , die stopt ook onverwacht.
Tegen de rest wil ik zeggen. Ren vrijdag wel naar de winkel en post jullie ervaringen.
Damn..zelfs de errorberichten zien er lijp uitcarfreak02 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:04:
CS3 installeren gaat . Alleen de iPatcher doet 't niet .
[afbeelding]
iPatcher..dat klinkt niet bepaald legaal. Dat soort in elkaar gehackte apps zullen vast niet meer werken nee. Maar goed ook.
Parallels zal snel genoeg gefixt worden als dat daadwerkelijk een issue is
[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 24-10-2007 16:24 ]
Verwijderd
Gelukkig is 't voor Adobe niet heel belangrijk dat je cracks blijven werken.carfreak02 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:04:
CS3 installeren gaat . Alleen de iPatcher doet 't niet .
[afbeelding]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Dit werkt goed sinds de 9a559 beta. Het zal met de final dus ok wel goedzitten..Royal schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:46:
Zijn er al berichten over de 802.1x support in Leopard? Meen gehoord te hebben dat in de beta's dit niet werkte, in de final wel hoop ik?
Verwijderd
Is het zelfde voor OSX als ik me niet vergis, hij maakt er dus geen onderscheid in.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:45:
wat mij nog niet helemaal duidelijk is, wordt er gevraagd of je wilt upgraden? of opnieuw installeren?
Bij mij niet...Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:40:
[...]
Dit werkt goed sinds de 9a559 beta. Het zal met de final dus ok wel goedzitten..
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik ga er vrijdag of maandag achter komen of 802.1x authenticatie op het Windesheim netwerk werkt met Leopard
[ Voor 47% gewijzigd door kamerplant op 24-10-2007 16:59 ]
🌞🍃
Verwijderd
Dus hij maakt een image aan met je gebruikers-instellingen/applicaties etc? Ik weet wel dat dit kan, alleen weet niet of het automatisch gebeurt.DaannO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:46:
[...]
Is het zelfde voor OSX als ik me niet vergis, hij maakt er dus geen onderscheid in.
Verwijderd
Domme vraag maybeDaannO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:46:
[...]
Is het zelfde voor OSX als ik me niet vergis, hij maakt er dus geen onderscheid in.
Doet hij automatisch. Als je Leopard installeer dat blijven al je bestanden en geïnstalleerde progs gewoon staan.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:50:
[...]
Domme vraag maybeMaar hoe instlall je dan zonder je bestanden kwijt te raken ? Anders gezegd, hoe updrade je dan als er geen upgrade functie is ?
Iemand enig idee wat er met je bootcamp partitie gebeurt na de install
[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 24-10-2007 16:57 ]
Waarom zou daar iets mee gebeuren?DaannO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:50:
[...]
🌞🍃
Verwijderd
Wat ik dan gehoord heeft is dat die dan gewoon blijft staan en niks mee gebeurt.DaannO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:50:
[...]
Doet hij automatisch. Als je Leopard installeer dat blijven al je bestanden en geïnstalleerde progs gewoon staan.
Omdat je nu een beta hebt en die in 10.5 een final is
Verwijderd
Maar dat heeft niks met de partitie te maken volgens mij. Je hebt meende ik Bootcamp eigenlijk ook niet eens meer nodig als je er al windows op hebt staan. Correct me if I'm wrong!DaannO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:59:
[...]
Omdat je nu een beta hebt en die in 10.5 een final is
Goed om te weten, ik ga wel even testen zodra ik hem binnen heb.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:11:
[...]
Maar dat heeft niks met de partitie te maken volgens mij. Je hebt meende ik Bootcamp eigenlijk ook niet eens meer nodig als je er al windows op hebt staan. Correct me if I'm wrong!
Verwijderd
Dat is prima mogelijk, dan zet Leopard je huidige bestanden apart in een losse map. Of desnoods echt clean, maar dan ben je wel alles kwijt.vlesierse schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:15:
Is een clean install ook mogelijk met Leopard? Op één op andere manier is mijn account kapot waardoor als ik eerder een verwijzing naar een persoonlijke map gemaakt heb met een programma, datzelfde programma de volgende keer vast loopt. Ook mijn bootcamp partitie is te klein. Wil eigenlijk opnieuw gaan beginnen.
Despite Apple's efforts to restrict seeding to select individuals, it appears that the final build of Leopard has made its way outside of Apple. One individual who has claimed to have installed the final version of Leopard on their iMac posted his experience. The Mac OS X upgrade took 30 minutes and these were his first impressions:
• All my applications and settings were retained
• Time Machine asked me on the first time I started in leopard, which of my five external Hard Drives should be used for backups. I didn't have to configure anything else
• When I started Mail for the first time, it had to upgrade the mail database. After that, Mail is blazing fast!
• I told Mail to import my RSS Feeds from Safari but that didn't work!
• Reading RSS in Mail is nice to have
• Tasks in Mail appear even if completed. That might be a bit distracting for some people
• Mail is FAST! Seeing is believing!
• Finder: Well, the first time it ran, it hanged! After killing the process, I was amazed by the speed and coverflow!
• Quick View: COOL - GREAT FEATURE
• Safari is blazing fast!
• .mac has the option to synchronize settings and Dock items
• Stacks: I am not impressed. I like the downloads stack though. I had to manually change the path in Mail and Safari though!
• Spaces: I created 4 Spaces and I find it a very cool feature, especially the live ala expose preview
• Applications start instantly, especially iLife and iWork!
• iCal is much better. There is an inline editor and an event drop box now
• Contacts is more or less the same
• iTunes seems much faster than before
[ Voor 2% gewijzigd door filenox op 24-10-2007 17:29 . Reden: linkje vergeten. ]
Verwijderd
Geen rare activatie nodig?
Ziet er goed uit! Maar nog sneller? Vergeleken met Windows Vista is Tiger al een raket!
Vooral opstarten en afsluiten duurt ongewoon lang in Vista. Mac OS X blaast deze er uit.
Ik kan niet wachten tot ik Leopard binnen heb in ieder geval.
Dit systeem lijkt me zijn geld waard, dus liever kopen! Of heb je besteld en kan je niet wachten? In dat geval; het is nog maar een paar nachtjes slapen.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:42:
Dus we kunnen gewoon de versie die in de nieuwsgroepen staat gebruiken?
Geen rare activatie nodig?
[ Voor 39% gewijzigd door -Mous- op 24-10-2007 17:45 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Lijkt me van wel, aangezien dat juist één van de nieuwe functies van Leopard is. Voor zover ik heb gelezen hoef je aan je Windows partitie niet eens iets te doen, deze blijft gewoon werken zoals altijd.LaZZ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:44:
Kan iemand bevestigen of Parallels wel of niet werkt at the moment in combinatie met Leopard? Erg belangrijk ivm werk dat ik ook gewoon parallels kan blijven gebruiken.
Als je iets doet, doe het dan goed.
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Parallels is geen functie van Leopard, volgens mij bedoel je Boot Camp.. Parallels is een 3rd-party virtualisatiepakket.-Mous- schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:46:
[...]
Lijkt me van wel, aangezien dat juist één van de nieuwe functies van Leopard is. Voor zover ik heb gelezen hoef je aan je Windows partitie niet eens iets te doen, deze blijft gewoon werken zoals altijd.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Zelfs dat niet want er waren al third party apps. Dat het ingebouwd is is wel nieuw. Niets schokkend al werkt het wel fijnXu schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:49:
Mac n00b vraag: Weet iemand wat zo nieuw is aan 'spaces'.... of is het alleen maar nieuw voor mac os?
Verwijderd
iemand?
Hij werkt wel , maar soms boot hij niet . Dan reboot je je Mac en dan doet ie het wel . Beetje windows-style.LaZZ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:51:
Ja maar wil geen bootcamp gebruiken maar juist Parallels, omdat iemand hierboven meld een foutmelding te krijgen..?
Nee voor mij ook niet , maar omdat sommige zich afvroegen of CS3 het deed.CyBeR schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:37:
[...]
Gelukkig is 't voor Adobe niet heel belangrijk dat je cracks blijven werken.
Verwijderd
http://home.hetnet.nl/~miniad/leopard.gif
Daar staat toch duidelijk dat op de dag van uitgifte het pakket wordt ontvangen.
Ik heb het dan ook besteld via deze link.
Ik reageer omdat ik in dit draadje verwarring zie omtrent de bezorgdag.
Dit lijkt mij dus duidelijk... toch??
Verwijderd
Zie melding hierboven..Servor schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
De klant krijgt precies geleverd wat hij wil volgens voorwaarden die vantevoren bekend waren: Apple Mac OS X 10.5 met verzending op 26/10. Als je daar echt problemen mee hebt, had je dat van tevoren moeten checken. Er heeft altijd al 'verzending op 26/10' gestaan en nooit 'verzending op ach we zien wel, eind van de week ofzo moeten we wel redden'.
De klant moet gewoon eens leren wachten. Of ergens anders zijn product kopen.
Dat Leopard snel is heb nu wel begrepenVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:19:
[...]
Dat is prima mogelijk, dan zet Leopard je huidige bestanden apart in een losse map. Of desnoods echt clean, maar dan ben je wel alles kwijt.
Maar scheelt het nog als je een clean install doet?
En dan zit daar ook nog weer verschil in begrijp ik. Een nieuwe installatie met alles in een aparte map, of een echte clean installatie. Klopt dit? En
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Verwijderd
Verwijderd
Nog niet verzondenSerenity schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:45:
Wat staat er bij je orderstatus precies?
Verwachte verzenddatum: OCTOBER 26TH
Of ik hier beet genomen ben, zal ik vrijdag zien.
Wel raar dit gedoe.. Apple store komt mij nu anders over.
Voortaan maar met een grote bocht omheen?
Dit lijkt een truuk om klanten binnen te halen.
Check!lowfi schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:33:
[...]
Alpha blending - yuk!

Verwijderd
Dat heb ik ook gezien - in een e-mail of op de website...Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:37:
Ik wil niet in herhaling vallen maar gezien de geen reactie vraag ik me af of ik de enige ben die het volgend bericht heb ontvangen..
http://home.hetnet.nl/~miniad/leopard.gif
Daar staat toch duidelijk dat op de dag van uitgifte het pakket wordt ontvangen.
Ik heb het dan ook besteld via deze link.
Ik reageer omdat ik in dit draadje verwarring zie omtrent de bezorgdag.
Dit lijkt mij dus duidelijk... toch??
Ik verwacht Leopard gewoon in de bus vrijdag
Bij mij werken de volgende apps niet (Clean install)LaZZ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:44:
Kan iemand bevestigen of Parallels wel of niet werkt at the moment in combinatie met Leopard? Erg belangrijk ivm werk dat ik ook gewoon parallels kan blijven gebruiken.
Volumelogic
Parallels
Niet zo een ramp voor mij maar wel voor me werk ook ik hem helaas parallels nodig
dan maar via Bootcamp.
P.s frontrow op 30" ACD is echt te zoet gewoon
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
|>
Verwijderd
Ik moet wel zeggen dat mijn Macbook het met 1920 * 1200 zwaar had, spaces ging best schokkend en traag.
|>
Verwijderd
Dat wel, maar dat had geen effect op de grafische weergave. Expose en FrontRow gingen net zo soepel als Tiger. Goed, de videokaart in mijn Macbook is natuurlijk geen monster.Simon schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:25:
Geqxon stond je Spotlight niet opnieuw te indexeren? Das wel heftig..
Ik heb die melding op de site niet gezien. Direct naar de store gegaan en daar besteld. Maar als ze het aangeven moeten ze het inderdaad ook gewoon op de 26e leveren, anders is het wel errug flauw.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:54:
[...]
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: OCTOBER 26TH
Maargoed, het kan nog vanalles worden. De meeste winkels zullen het al verkopen, dus er liggen ook vast wel genoeg pakketjes al in Nederland. Dus ook als zouden ze het versturen op de 26e is de kans er nog dat het zaterdag bezorgd wordt. Maar het zou een mooi gebaar zijn naar de klant toe als ze het gewoon de 25e versturen zodat we met Leopard het weekend in kunnen. We'll see
Verwijderd
Begrijp ik nu goed dat Leopard ergens officieel te downloaden is?
Zodat je het dus kan installeren en binnen 30 kan activeren met 'n licentie?
Dan hoef ik namelijk niet te wachten tot ik 't pakketje heb.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Was dat in dual-monitor of clamshell? Wanneer je het ingebouwde scherm aanlaat hebben beiden maar 32mb videogeheugen geloof ik...Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:29:
[...]
Dat wel, maar dat had geen effect op de grafische weergave. Expose en FrontRow gingen net zo soepel als Tiger. Goed, de videokaart in mijn Macbook is natuurlijk geen monster.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Clamshell, over DVI. Dus gewoon de volle whopping 64 megabytes.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:45:
[...]
Was dat in dual-monitor of clamshell? Wanneer je het ingebouwde scherm aanlaat hebben beiden maar 32mb videogeheugen geloof ik...
http://www.macrumors.com/...otos-and-shipping-status/
Mijne staat al klaar voor verzending, hoop dat ze heb morgen nog even op de bus doen
Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples
Ja heb ik ook.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:03:
Iemand anders dit ook...?
[afbeelding]
'Datum en t jd' en 'persoonlijk' kloppen niet helemaal
Nee, bij mij klopt het.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:03:
Iemand anders dit ook...?
[afbeelding]
'Datum en t jd' en 'persoonlijk' kloppen niet helemaal
Wel enkele vraagjes:
- Waar kan je in godsnaam Netwerk vinden? Ik zie dat nergens staan in Finder.
- Ik zou een paar programma's willen als Stack in mijn Dock zetten. Dus ik selecteer een paar apps en sleep ze naar het dock maar dat blijkt niet te werken.
Ik heb dan enkele aliasen gemaakt van de programma's, die in een map gezet en dan in het dock gesleept en dat gaat wel. Nadeel is: als je de map verwijdert dan is je stack ook weg.
Iemand raad?
Terecht en netjes. Dankjewel!Daedalus schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:01:
De status van je levering mag in Levertijd Apple Producten Deel 3. Berichten hierover zijn daar naar toe verplaatst
Hoef alleen maar te upgraden maar guess dat dat ook niet werkt zo..
Verwijderd
Verwijderd
Met een iPod of externe HD kun je in Schijfhulpprogramma de dmg herstellen op je iPod of externe HD. Daarna in Opstartschijf voorkeurenpaneel de iPod (of eHD) selecteren waarop nu je dmg als bootable is aangemerkt.LaZZ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:19:
Jammer genoeg heb ik geen dual layer DVD's meer..
Hoef alleen maar te upgraden maar guess dat dat ook niet werkt zo..
Ik heb nog nooit dual layer dvds gebruikt voor dit soort doeleinden.
Verwijderd
En als je hem origineel koopt mis je 129 euroSerenity schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:13:
En als je 'm downloadt mis je twee belangrijke dingen: een mooi doosje, en een goed gevoel
Sorry, kon het niet laten
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 22:33 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
kuch*usenet*kuchVerwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:23:
[...]
En als je hem origineel koopt mis je 129 euro![]()
Sorry, kon het niet latenWel veel 1337 mensen hier zeg. Zit ik hier met mijn lullige bittorrent. Maar weer uitgezet, want met deze snelheid zou OS X 10.6 sneller uit zijn dan dat ik OS X 10.5 binnen zou hebben
Johnny schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:26:
Kan iemand me vertellen welke versie van PHP er standaard is geinstalleerd in Mac OS X 10.5?
1
2
3
4
| Macintosh:~ blacky$ php -v PHP 5.2.4 (cli) (built: Sep 23 2007 22:34:35) Copyright (c) 1997-2007 The PHP Group Zend Engine v2.2.0, Copyright (c) 1998-2007 Zend Technologies |
maar veeeeeeel teleurstellender:
1
2
3
4
| Macintosh:~ blacky$ java -version java version "1.5.0_13" Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition (build 1.5.0_13-b05-237) Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.5.0_13-119, mixed mode, sharing) |
Nog steeds geen fucking java 6, hoe retarded is dat
Hebben ze die zielige outdated java 6 voor tiger offline gehaald en leveren ze geen final mee met leopard
plus minimizen is niet smooth op eem mbp 2,4ghz met 8600gt m op stroom ... het genie effect is echt schokkerig, ik overweeg een fresh install maar ik heb constant gelezen dat leopard en os x zonder problemen kan updaten ... als dit zonder problemen is ...
Beetje teleurstellend tot nu toe.
[update]
Ok, minimizen/maximizen gaat na een aantal reboots wel goed, echt snel is het nog niet, ik had stiekem ook op betere drivers gehoopt, de gma950 van mn macbook was in veel gewone taken sneller/vlotter dan de 8600gtm, ik ga misschien eens een verse install proberen maar zo polluted is deze nog niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Apache op 24-10-2007 23:37 ]
If it ain't broken it doesn't have enough features
Heel vreemd want op mijn powerbook G4 1,25Ghz met 512MB geheugen werkt dat nog goed.Apache schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:46:
...
plus minimizen is niet smooth op eem mbp 2,4ghz met 8600gt m op stroom ... het genie effect is echt schokkerig, ik overweeg een fresh install maar ik heb constant gelezen dat leopard en os x zonder problemen kan updaten ... als dit zonder problemen is ...
Beetje teleurstellend tot nu toe
Dit topic is gesloten.