[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 34 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:02:
Ik hoop dat het oude gevoel van de beta weer terug komt.. Butterfly wings voor 300k, yayness all over! *O*
Voor het oude gevoel was dat al duur :P
Het oude gevoel was voor mij:
Fairy wings voor 30k, Butterfly wings voor 50-60k, Little Angel Wings voor 120k 8)

Dat waren nog eens tijden :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rakkerzero schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:07:
[...]
Voor het oude gevoel was dat al duur :P
Het oude gevoel was voor mij:
Fairy wings voor 30k, Butterfly wings voor 50-60k, Little Angel Wings voor 120k 8)

Dat waren nog eens tijden :D
mja een ding zal nooit meer terug komen denk ik. dat je op adventure plains rond loopt en je om de 3min een shout ziet met "where is zant!!! i can't find it someone help me please!!" :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we op die toer gaan :')
Wat is jullie favo mob dan? :P

Mijne dan de Moldie, nee echt:

Die dingen zelfs als je ze liep te vermoorden bleven ze nog naar je zwaaien 8)7
Verder zijn ze gewoon erg lief.
Net konijnen :P

Nee echt, zijn er ook zo veel in anima lake, ze lopen te fokken als de konijnen!
En dan dat geluid erbij, ieerrh-uhhhhh, ze lopen gewoon te krikken!
Nee echt!
Of loopt rose mij nu te mindfucken ofzo :D

Anyways niks zo leuk als de eerste maps dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Hmm, favoriete mob.
Denk toch wel de jelly beans.
Vond dat toch wel de vriendelijkste mobs die je direct "pakken" en meesleuren in ROSE

Steeds nieuwsgieriger naar wat voor een nieuwe mobs ik op hogere levels neer kon slaan.

Trouwens, fairy wings voor 15k was toch wel de irose prijs volgens mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 07-02-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:23:
Als we op die toer gaan :')
Wat is jullie favo mob dan? :P
Ik vind Woopie's erg cute O+

Ik heb voor de gein maar eens mn aruarose client geupdate :)
Of ik ga spelen, waarschijnlijk niet

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 19:02

William/Ax3

We are Starstuff

Mijn favo mob:
de pickup bot!!
Altijd leuk om die dingen naar een hoek te lokken hahaha.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:51

lasharor

7 december 2004

Fairywings was 15k idd.

Einelijk weer normale item drops, zodat je bij level 100 ook weer enkele miljoenen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha favo mob/spot is toch denk ik wel Aqua king spot en grunterking spot @aqua lekker sparken en bij grunterking lekker uniques farmen xD bijvoorbeeld Zamadar T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar liep ik gisteren weer in m'n tuinbroekkie over birth island :')
Wat een gevoel van herkenning weer! Heerlijk! Feels like coming home *O*
Allemaal bonen om me heen (stelletje jumpers :P )

voelde weer als vanouds dus...
Wat wel heel gek was: er was maar 1 iemand verder nog op dat hele eiland (ik mis de gezellige drukte) en de choropies warer wel heeeeeel zeldzaam (lekker als je dan een quest krijgt van die fairy: go hunt 8 choropies in 10 minutes). Ze waren echt niet te vinden. Ik heb er misschien 2 gezien...

Waarbij we gelijk maar komen op het onderwerp "favo mob": Ik vind die spotted choropies erg cute! :P Met die schattige tijgerstreepjes en blauwe oogjes. Lieve rupjes ^_^

Ik speel trouwens LR (een beetje extra rate is leuk natuurlijk), zit nog op birth island en mijn ign is Xccess
Ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden: Hawker of Cleric....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 08-10 08:28

4th

@hierboven

als je op hr of de nieuwe server die vandaag in de lucht gaat zul je meeste tweakers tegenkomen denk ik zo. zijn maar weinig die aan lr zijn begonnen.

@sinergyx

vanavond komt de 1x server, denk dat het dan niet al te rustig is ;)

[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 07-02-2008 13:21 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32
Toch even snel gekeken op de server, inderdaad rustig :P Helaas weer het Irose systeem, ik kan me maar niet vinden in die skills. Mijn favo blijft pre-Evo Erose, waar dat hele cleric buffslet gebeuren er niet was. Al had dat hele pabobuff gebeuren in Prose ook wel zijn charme :D

Dus laat het weer rustig voorbij gaan :)

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2008 13:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:08:
@hierboven

als je op hr of de nieuwe server die vandaag in de lucht gaat zul je meeste tweakers tegenkomen denk ik zo. zijn maar weinig die aan lr zijn begonnen.

@sinergyx

Vreemd...Ik zou juist verwachten dat de meesten LR spelen, want ik neem aan dat de meerderheid voor zijn plezier speelt en niet om maar zo hoog en zo goed mogelijk te worden. Beetje uitdaging is leuk toch?

Ik heb overigens geen ervaring met HR, maar het lijkt mij dat als je van HR naar Classic gaat dat dat hééééééééél erg tegen gaat vallen en dat er veel met hangende pootjes weer naar HR terugkeren of misschien LR.

Enig idee trouwens wanneer die 1x server NL tijd online staat? Ik snap dat hele "9:00PM GMT+0" niet zo :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zitten in GMT+1 dus hoef je alleen maar een uur te compenseren, zo simpel is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
4th schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:08:
@sinergyx

Ik ging kijken op HR, geen mens te bekennen daar tot aan junon. Vond toendertijd die job quest al een ramp, zal alleen erger worden dus mij niet gezien :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2008 13:55 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ben zelf ook al tijden niet meer online geweest dus kan best ja.

@Xccess

ik heb zelf al zon 15-20 chars naar 100+ gebracht voor aruarose dus om die lvls allemaal opnieuw te doen in lr vond ik en veel van got niet zoveel aan ;)

verder is het 1x nu weer zo leuk omdat we hopen dat de oude parties/etc weer allemaal terug komen, hoop ik ook maar helaas ben ik realist en zie dat velen nu een te druk leven hebben dat we dus niet van 1u zaterdagmiddag tot aan 6u zaterdagnacht bezig zijn om hell lvl 50 toendertijd te halen (of niet bart en ... sorry dub, kom niet op je naam, te lang geleden :P )

ik zal in ieder geval rond half 11 online komen op de 1x server.
nick wordt 4th zoals altijd mijn eerste char is :P

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 07-02-2008 14:00 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel leuker met iets van ventrilo erbij :P
Ik kan sowieso niet spelen nu want mijn gfx kaart is rma, krijg ik vast niet vlug terug.
Wel weet ik nu dat tot en met 3 maart er hier op zich genoeg tijd is, maar ik ga echt niet solo'en ofzo, wel wil ik maybe nog 1x een tijdje spelen met een vaste party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:59:

@Xccess

ik heb zelf al zon 15-20 chars naar 100+ gebracht voor aruarose dus om die lvls allemaal opnieuw te doen in lr vond ik en veel van got niet zoveel aan ;)
Was er dan eerst alleen HR? (LR er later bijgekomen?)
Makes sense anyway.
verder is het 1x nu weer zo leuk omdat we hopen dat de oude parties/etc weer allemaal terug komen, hoop ik ook maar helaas ben ik realist en zie dat velen nu een te druk leven hebben dat we dus niet van 1u zaterdagmiddag tot aan 6u zaterdagnacht bezig zijn om hell lvl 50 toendertijd te halen (of niet bart en ... sorry dub, kom niet op je naam, te lang geleden :P )

Ook al zal het niet helemaal meer worden zoals het was. Er kunnen altijd weer nieuwe party's gevormd worden met nieuwe liefhebbers van ROSE.
Wat ik persoonlijk ook wel fijn vind: elke keer als ik hier kom op tweakers, dan zie ik hoe hoog jullie allemaal zijn qua lvl's en met de nieuwe Classic server zit iedereen hopenlijk weer even een tijdje op hetzelfde niveau. Lijkt wel of het een nieuwe start gaat worden zo.
Misschien kom ik dan toch ook maar even kijken op die 1x server ;)

(effe nog misschien een stom vraagje...Kun je op een andere server een char aanmaken met dezelfde naam als een char op de andere server?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:24:
(effe nog misschien een stom vraagje...Kun je op een andere server een char aanmaken met dezelfde naam als een char op de andere server?)
Vast wel, vast 2 verschillende databases als ze het goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 10-10 19:02

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:24:
[...]
Was er dan eerst alleen HR? (LR er later bijgekomen?)
[...]
4th doelt op irose/eurose/narose/prose.

Mij zal je niet zien btw. Morgen lekker op vakantie met me reed in de sneeuw en geen zin meer in rose verder.

[ Voor 21% gewijzigd door William/Ax3 op 07-02-2008 14:54 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

misschien had ik toch iets duidelijker moeten zijn, meeste nieuwelingen kennen die niet meer.... voel me oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wilde net ff voor de gein eens ff ingame kijken. Echt alles is geen reet veranderd. En toen ik nog eens een paar flinke lags en een disconnect kreeg kwam ik er weer achter hoe kut het ook al weer was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Calamor schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:51:
[...]

De meeste spelen HR.
Ik zelf speel niet zo heel erg veel maar ik speel liever op de LR
Deze week maar een hawker aangemaakt op HR (ondertussen al raider) die nu lvl 94 is (ben nu het laatste deel van de episode quest aan het doen).. levelen gaat echt lekker snel :)

oja, ingame name is RinjaMori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rakkerzero schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:50:
Wilde net ff voor de gein eens ff ingame kijken. Echt alles is geen reet veranderd. En toen ik nog eens een paar flinke lags en een disconnect kreeg kwam ik er weer achter hoe kut het ook al weer was :+
Ik ging gister mijn oude schijf opruimen, kwam nog wat Erose pics tegen (vlieg met spoekie :P). Ik mis echt die appraisal momenten, 1x hele chat volgegild toen Mika een wand had geloot waar +10atk op zat :D. Of mijn eerste bug, wapen verdwijnt tijdens upgraden (lvl89 ofzo dat het wapen was, 102 acc base) en kreeg van GM's een nieuwe terug.. met acc 24 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg mijn eerste char tot lvl 32, trots dat ik was :')

Ik zal vanavond ook even een kijkje nemen op de classic server. Echt kennen zullen jullie me niet, maar mijn ign is Myuti. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 04-10 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Zo mensen en wat zijn de eerste bevindingen nu de classic server in de lucht is ?

( om eerlijk te zijn kriebelt het wel een beetje hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo maar eens beginnen (gisteravond alvast een char aangemaakt)
Mijn ign: Xccess

Ben benieuwd...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

gisteravond ff uurtje gespeeld, 4th is nu lvl 9, bowhawker denk ik, anders stats reset snel genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Mmmm, hopelijk vanavond ook even kunnen kijken dan.

Zit te denken om een bourgje te bouwen. Een van de weinige chars die ik nog niet gespeeld heb.
Maar zal ook nooit meer die-hard zijn. (voor zover ik dat ooit was)

Over 2 weekjes zit ik met mijn ass down-under voor een kleine 4 weken 8)
Maar ik zal aan jullie denken als ik aan het strand zit in mijn zwembroek, een ijskoud biertje in mijn hand en mijn arm om een bloedmooie meid, al kijkend naar de zonsondergang boven zee.
Alleen die arm om een bloedmooie meid is misschien lastiger realiseerbaar...
Maar misschien lukt het een seconde of wat voor ik een handafdruk in mijn gezicht hebb staan

[ Voor 24% gewijzigd door Amafi op 08-02-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:51:
Over 2 weekjes zit ik met mijn ass down-under voor een kleine 4 weken 8)
Maar ik zal aan jullie denken als ik aan het strand zit in mijn zwembroek, een ijskoud biertje in mijn hand en mijn arm om een bloedmooie meid, al kijkend naar de zonsondergang boven zee.
En toen ging de wekker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:20
Ja, kon niet uit mijn bed komen en had kallende koppijn (drank en rose kan samen). Gisteren tot veel te laat zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

cardinal808 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:59:
Ja, kon niet uit mijn bed komen en had kallende koppijn (drank en rose kan samen). Gisteren tot veel te laat zitten spelen.
lol, tot hoe laat wel niet? Had je tijdens of van tevoren zitten zuipen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOOOOOOO Ik dacht dat je een stat reset al op lvl 15 kon doen! (dat was eerder toch zo???)
Ik heb al m'n stats daardoor in STR gegooid |:(
wie heeft dat verzonnen dat het pas vanaf lvl 30 kan???!!!
Nu heb ik een Hawker vol STR :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:44:
NOOOOOOO Ik dacht dat je een stat reset al op lvl 15 kon doen! (dat was eerder toch zo???)
Ik heb al m'n stats daardoor in STR gegooid |:(
wie heeft dat verzonnen dat het pas vanaf lvl 30 kan???!!!
Nu heb ik een Hawker vol STR :N
Vanaf nu gewoon dex toevoegen en dual weapons gebruiken.
Of een nieuwe char starten.

<mental note> dus niet volledige kopie irose

Kluis/storage zit in Zant ergens links bovenaan.

Gloeiende gloeiende, iemand een internet aansluiting over?
Heb ik betaald, zegt het incassobureau doodleuk dat ze 7 dagen verwerkingstijd van een betaling rekenen! :( Dus misschien pas weer internet als ik zelf op vakantie ben.

Hehe, te vroeg gehuild.
Old school met kabeltjes door de dakgoot gamen is weer helemaal retro :+

[ Voor 28% gewijzigd door Amafi op 08-02-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:52:
[...]

Vanaf nu gewoon dex toevoegen en dual weapons gebruiken.
Of een nieuwe char starten.

<mental note> dus niet volledige kopie irose
Gelukkig heb ik ook net de verkeerde skills gekocht :(
Volgens mij is opnieuw beginnen nog de beste optie :X

Nu even zorgen dat ik ergens m'n spulletjes kan laten bewaren en ze met m'n nieuwe char op kan halen. Zit er in deze game ook iets van een kluis?

EDIT: kluis gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:20
4th schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:05:
[...]
lol, tot hoe laat wel niet? Had je tijdens of van tevoren zitten zuipen? :P
Heb was 2:30, 1 kanon (bier niet het wapen) en 2 grote ikea glazen besse/7up. Ik moest om 7:00 weer op :P
Het blijft een leuk spel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 08-02-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tjongejonge, watje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

cardinal808 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:36:
[...]

Heb was 2:30, 1 kanon (bier niet het wapen) en 2 grote ikea glazen besse/7up. Ik moest om 7:00 weer op :P
Het blijft een leuk spel :P
haha, was zeker gezellig op rose dan :P
wil van het weekend tussen het klussen door ook weer wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo mensen :) ben ook begonnen op de classic zoals vele al gezien hadden :P voeg me toe als je er ook bent lijkt me leuk om weer eens old school te partyen met tweakies :P

Haha had de eerste set fairy wings ingame lol :)

IGN: Motivation

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
En ook begonnen op de classic server.

Is ondanks even wennen aan de exp weer erg leuk.
Veel noobs die rondlopen, zant lekker druk, en ook de ouderwetse noob party's zijn weer gespot :+
Gewoon weer een gezellige boel vind ik. Helaas dat er nu pas zo'n server is.

Dit is gewoon eigenlijk waar iRose gestopt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:34
Ik speel nu AruaROSE. Ik ben al ondertussen level 29 en ik wil mijn job veranderen naar muse.
Daarvoor moet ik 20 flanae seeds brengen naar Tryteh, maar die Flanaes willen maar niks droppen. Heb daar een half uur gezeten. Iemand raad?

En hoe kan ik AruaROSE aan mijn xfire toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fatihtjuh schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:11:
Ik speel nu AruaROSE. Ik ben al ondertussen level 29 en ik wil mijn job veranderen naar muse.
Daarvoor moet ik 20 flanae seeds brengen naar Tryteh, maar die Flanaes willen maar niks droppen. Heb daar een half uur gezeten. Iemand raad?

En hoe kan ik AruaROSE aan mijn xfire toevoegen?
Level 29 en dan nog jobquest doen :X
Maargoed. Kijk eens in je questlog (ALT + Q) en klik dan je jobquest aan. Waarschijnlijk heb je alle Flanea Seeds al namelijk, want die vallen niet als drop, maar als quest item in je questlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
Rakkerzero schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:39:
[...]

Level 29 en dan nog jobquest doen :X
Maargoed. Kijk eens in je questlog (ALT + Q) en klik dan je jobquest aan. Waarschijnlijk heb je alle Flanea Seeds al namelijk, want die vallen niet als drop, maar als quest item in je questlog.
Ja :')
Komt omdat ik erg veel heb rond gedwaald op die flanaes te vinden. Ik heb er 2 dagen naar gezocht.
Weet iemand hoe ik AruaROSE in Xfire krijg?

[ Voor 4% gewijzigd door Mayonaise op 10-02-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 08:27:
Zo mensen en wat zijn de eerste bevindingen nu de classic server in de lucht is ?

( om eerlijk te zijn kriebelt het wel een beetje hoor ;) )
En? Al getracht in te loggen local?
Vind het echt weer leuk :'( Daar gaat mijn vrije tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fatihtjuh schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:41:
Weet iemand hoe ik AruaROSE in Xfire krijg?
Copy paste van het aurarose forum :)
Ok, I won't take credit for this because someone else told me and I think many people want to know.
So, here we go...

1. Go to your Xfire folder. (C:\Program Files\Xfire)
2. Open xfire_games.ini in NotePad (Not xfire_games.bak).
3. Search for: R.O.S.E.
4. You'll find a few lines, will probably look like this:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[4394]
LongName=R.O.S.E. Online Evolution
ShortName=rose
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Triggersoft\Rose Online\RootDir
LauncherExe=ROSEOnline.exe
DetectExe=TRose.exe
PlayingDetectType=ByWindowSubstr
ProcessWindowTitle=Rose
;ProcessWindowClass=classCLIENT
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH%
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS%
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
InGameRenderer=D3D9
InGameFlags=USE_PRESENT|VALIDATE_USING_EXE_NAME
DetectServer=FALSE

5. Delete these 3 lines:
code:
1
2
3
PlayingDetectType=ByWindowSubstr
ProcessWindowTitle=Rose
;ProcessWindowClass=classCLIENT

6. So it will look like this:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[4394]
LongName=R.O.S.E. Online Evolution
ShortName=rose
LauncherDirKey=HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Triggersoft\Rose Online\RootDir
LauncherExe=ROSEOnline.exe
DetectExe=TRose.exe
Launch=
_LAUNCHER_EXE_PATH%
_LAUNCHER_EXTRA_ARGS%
_LAUNCHER_NETWORK_ARGS%
InGameRenderer=D3D9
InGameFlags=USE_PRESENT|VALIDATE_USING_EXE_NAME
DetectServer=FALSE

7. Open Xfire and go to: Extra > Options > Games.
8. It'll go searching for games then locate R.O.S.E. Online Evolution.
9. Click on it and click "Manual install" or what's it called (I got dutch language...) then click Browse...
10. Find the folder you have AruaRose installed. (Standard is C:\Program Files\AruaROSE)
11. Click Apply and click OK.
12. Now open Rose and enjoy counting your Rose hours. smile.gif

NOTE: It'll say you're playing EVO but you aren't.
PS: Almost forgot, you have to do it every time Xfire gives a update.
Hopelijk werkt het voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:50:
[...]

En? Al getracht in te loggen local?
Vind het echt weer leuk :'( Daar gaat mijn vrije tijd :+
Helaas gaat het beetje vrije tijd wat ik heb niet in Rose zitten maar zie profile. Nadat je lvl 70 hebt gehaald gaat er een nieuwe wereld open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

moet zeggen dat ik de 3-6 uurtjes die ik dit weekend heb gespeeld weer erg verslavend vindt, jammer genoeg te druk met huissie oa om er echt goed voor te gaan zitten maar komt mijn shop ten goede ;)

edit: weet iemand want normale junon scrolls kosten, nog steeds 1,5k? ben gister vergeten te kijken en ze maar snel voor 7k de stuk in shop gezet, afzetter ja waarschijnlijk :P maar moet ook me union fee goed maken, 30k is duur op lvl 30 maja, haal je deruit met kart en later MoL... die wil ik zeker weer :P

@amafi, wtf dropt die bird feathers nou? :P

[ Voor 48% gewijzigd door 4th op 11-02-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Zal eens even een update geven van mijn avonturen in ROSE om voor de mensen die geen tijd hebben om nu te spelen even het gevoel terug te krijgen.

Het begin van IROSE classic lijkt voor mij op IROSE after reset (zonder de hacks)
Weer zin om te spelen, wel met minder man tegelijk dan IROSE after reset was. Maar desalniettemin old-school.
Eindelijk weer vast zitten bij de Whoopie-king, geslacht worden als je tracht junonpolis te bereiken op lvl 17 voor je quest. Birdfeathers hunten omdat dat nog redelijk wat geld oplevert. Fairy wings die “overpriced” zijn (lees 30-50k)
En moeite doen, om voornamelijk maar genoeg geld te hebben voor je skills.

Ben nu de trotse eigenaar van 2 lvl 25’s (cleric- en bourg to be)
En een beetje geld aan het verdienen om maar eens een keertje redelijk rijk te zijn. Nu nog maar 100k.

Zal eens screenshots posten van de drukte en de mobs bij bijvoorbeeld de aqua-king

@4th Birdfeathers droppen van needle hornets, droppen zelfs als ze al groen zijn (tot lvl23 of 24)
@4th, hoe kom je dan aan de junon scrolls?

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 11-02-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10 19:27
Die kan je kopen in junon.
Ben ook even begonnen met spelen op classic.
Ga 3 account te gelijk spelen. En als me ander pc ook 2 aan kan dan 4 in een party :D.
nu 1 soldier, 1 cleric en crafter. de 4de wordt bourg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Amafi schreef op maandag 11 februari 2008 @ 08:58:
@4th, hoe kom je dan aan de junon scrolls?
gekrege met ep quest, nadat je met shroon hebt gepraat en die zombie hebt afgemaakt :P

moet nu captain moldies killen alleen die krenge zijn op lvl27 nog paars-rood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:00
begint echt te kriebelen hierzo om rose te downloaden a la irose :x. Was echt de leukste periode voor mij. Hoewel ik schijtziek werd van alleen maar mobs meppen had dit ook zijn charme :P. Veel succes gewenst aan de grinders voor fairy wings and butterfly wings ^^ (lekker shopje opzetten voor iron threads enzo inkopen hard shells/fur voor 6/5 gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
Echt een fijne Mmorpg. Ik heb er laatste tijd veel gespeeld, maar overal gestopt bij lvl 20.
Heb nu een level 32 Muse in Hebarn :P
En, Classic server? Die zie ik niet in mijn server list staan?
Nog een vraagje: Hoe kan ik wat geld verdienen met een Muse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Fatihtjuh schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:32:
Echt een fijne Mmorpg. Ik heb er laatste tijd veel gespeeld, maar overal gestopt bij lvl 20.
buffs? lijkt me logisch, en als je battle muse bent net als de rest van de non supporting/dealer classes. gewoon items verkopen en hard werken voor je centjes :+

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Fatihtjuh schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:32:
Staat de Classic niet boven in het schempje?
Gisteren ook nog even een leuke party gehad bij aqua-king. Was erg leuk als cleric met een 7-man party, denk ook dat ik daarmee meer door ga en als main ga beschouwen. Zal vanmiddag/vanavond even een aantal screens posten. Bourg kan ik altijd nog sneller levelen met buffs van mezelf.

In de tussentijd kan bourg een beetje venden en geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

7man party, lol. lang geleden. ik vind aqua king maar niets eigenlijk. te druk. hoop met union verder te lvlle voor zolang de mobs rood,geel en groen zijn.

ben een arti en cleric begonnen die atm bijna first job hebben, daarna schijt aan quests (die heb ik met me scout wel allemaal gedaan) en vol lvlle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:48:
7man party, lol. lang geleden. ik vind aqua king maar niets eigenlijk. te druk. hoop met union verder te lvlle voor zolang de mobs rood,geel en groen zijn.

ben een arti en cleric begonnen die atm bijna first job hebben, daarna schijt aan quests (die heb ik met me scout wel allemaal gedaan) en vol lvlle
Ja was voor mij ook erg lang geleden, maar wel erg leuk om te doen.
Eigenlijk een eitje, beetje healen en buffen. En zolang ze niet te ver weg lopen is het goed bij te houden. Zie er alleen vreselijk noob uit omdat ik alleen draag wat ik zelf vind. Dus loop nog steeds rond in een nathalie look.

Union wil ik met mijn bourg gaan doen, maar union is toch pas vanaf lvl 30 toch?

@Yoki, ja het is gratis en surf maar naar aruarose (let op arua niet aura)

[ Voor 4% gewijzigd door Amafi op 12-02-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dacht het ook en het kost 35k.
Als het genoeg mensen spelen (of genoeg geld) kunnen we weer een LoT clan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
is dat classic server gedoe gratis? zit toch wel te kriebelen om weer eens te kijken maar 't is me niet helemaal duidelijk waar de client te downloaden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Yokidrink schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:53:
is dat classic server gedoe gratis? zit toch wel te kriebelen om weer eens te kijken maar 't is me niet helemaal duidelijk waar de client te downloaden enzo
het is een prive server araurose. En je kan er gratis spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/8854/screen049hh8.jpg

Even pimpen met tha party.
Gisteravond ook nog even gespeeld, maar helaas was de actieve party alweer te ver geleveld.
Ik paste niet meer ;) En de personen die overbleven bij aqua-king, kon je het beste definieeren als noobs.
Maar goed, als de parties niet leuk zijn kan je altijd nog je 2e char gaan levelen ;)
Bourg bevalt trouwens wel, is een beetje zwakjes vind ik nog, maar voornamelijk stockpile werkt al erg leuk. backbone(7) geeft ook leuke zuly boosts. Kan niet wachten tot dat dragonscale(9) wordt ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Amafi op 13-02-2008 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Calamor schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:52:
Dacht het ook en het kost 35k.
Als het genoeg mensen spelen (of genoeg geld) kunnen we weer een LoT clan maken.
kost 30k en is vanaf lvl30, bestaan backseats weer (/nog?) anders moet me cleric ook union joinen...

[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 13-02-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Maar Eens een gweertje van amafi gekocht voor me dealer.

Moet zegen dat het wel handig is om een paar dagen nadat de eerste mensen al weg zijn te beginnen, het is lekker rustig nu in zant, geen ks'ers, en met dual client heb ik zowiezo geen andere mensen voor een party nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:04:
[...]
kost 30k en is vanaf lvl30, bestaan backseats weer (/nog?) anders moet me cleric ook union joinen...
Heb geloof ik gelezen dat backseats niet in Irose varianten kunnen, wordt dus ook punten scoren op je muse. Of gewoon jezelf speedbuffen.

Mis trouwens nog een goede build voor een bourg. En geen zin om op HR even te testen.
Weet iemand nog een leuke irose build voor een bourg, launcher of gun?

@Iashor: staan mijn wings nog te koop?

[ Voor 3% gewijzigd door Amafi op 13-02-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
Amafi schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:28:
[afbeelding]

Even pimpen met tha party.
Gisteravond ook nog even gespeeld, maar helaas was de actieve party alweer te ver geleveld.
Ik paste niet meer ;) En de personen die overbleven bij aqua-king, kon je het beste definieeren als noobs.
Maar goed, als de parties niet leuk zijn kan je altijd nog je 2e char gaan levelen ;)
Bourg bevalt trouwens wel, is een beetje zwakjes vind ik nog, maar voornamelijk stockpile werkt al erg leuk. backbone(7) geeft ook leuke zuly boosts. Kan niet wachten tot dat dragonscale(9) wordt ;)
Is dat de Classic server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
zie dat me charzoeken.php op rosegot.nl nu niet meer werkt :(.
Eens kijken op het forum of er nu een nieuwe link is.
En anders moet ik het omzetten en kijken of het in php de var kan via post werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:15
Begint wel weer een beetje te kriebelen, straks maar even een kijkje nemen. Maar eens een hawker (Raider) maken. Iig ziet er leuk uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Jep is de Classic, hoewel Oldschool ook wel zou kunnen 8)
Mis alleen de shop van Localhost :+
En natuurlijk nog sommigen van de oude rose gang.
Voeg me trouwens maar toe ingame: Amafi

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:11:
[...]

Jep is de Classic, hoewel Oldschool ook wel zou kunnen 8)
Mis alleen de shop van Localhost :+
En natuurlijk nog sommigen van de oude rose gang.
Voeg me trouwens maar toe ingame: Amafi
Wil je hiermee zeggen dat ik de client moet downloaden en gewoon 24/7 een shop moet neerzetten zodat jij het optimale oude irose gevoel helemaal terug hebt ? _/-\o_ :D :+

Bram ^)

• Amafi
Local Host schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:15:
[...]
Wil je hiermee zeggen dat ik de client moet downloaden en gewoon 24/7 een shop moet neerzetten zodat jij het optimale oude irose gevoel helemaal terug hebt ? _/-\o_ :D :+

Bram ^)
Ja :+

• Local Host

Local Host

grmbl

ik zal er eens over nadenken }:O

• 4th

4th

rofl, dat miste ik ook ja, was iets maar kon me vinger der niet op leggen...

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik kan niet spelen, of iemand moet dit probleem kennen ik krijg telkens een error en dan sluit hij af.
Weet iemand daar wat van ?(ik gebruik vista)

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Handig om er dan ook geen foutmelding bij te vermelden :|

• Mayonaise
idutcher schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:20:
Ik kan niet spelen, of iemand moet dit probleem kennen ik krijg telkens een error en dan sluit hij af.
AuraROSE ==> Eigenschappen ==> Comptabiliteit ==> Windows XP SP2 en Openen als Administrator.

Zucht... Microsoft heeft mijn Vista afgesloten om dat ik een illigale Vista heb. Kan ik ROSE niet meer spelen en was er net zo verslaafd aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Mayonaise op 14-02-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik heb nog nooit problemen gehad met Vista ( ik heb het neit over de beta's ) .

Inmiddels bestaat er ook een lvl 1 LoCaLHoST op de lowrate ;)

Denk niet dat hij ooit hoger zal komen maar ter goeie trouw even een shopje opgezet in AP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:01:
Ik heb nog nooit problemen gehad met Vista ( ik heb het neit over de beta's ) .

Inmiddels bestaat er ook een lvl 1 LoCaLHoST op de classic ;)

Denk niet dat hij ooit hoger zal komen maar ter goeie trouw even een shopje opgezet in AP >:)
Hehe, mijn irose gevoel is weer compleet. Zelfs Localhost als shopje terug ben ontroerd :'(

Gisteren ook nog wat kunnen spelen en zo mijn bourg opgewerkt tot lvl 33. Weer ouderwets de unionquest doen voor punten, beetje moldies meppen enzo.
Vind het alleen een beetje klote dat de range van een bourg best ver is. Hierdoor mist mijn cleric die gratis meelevelt best wel veel exp.
Ook de unionquest krijg je exp voor (10k en das heel veel op deze server vind ik) waardoor het gat nog wel groter gaat worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand waar je union qeeust kan doen voor dealer/artisan. die ben ik nu aan het lvlen, zit nu bijna op 25. vanavond denk ik ff flink door lvlen wil hem second job hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:44:
Weet er iemand waar je union qeeust kan doen voor dealer/artisan. die ben ik nu aan het lvlen, zit nu bijna op 25. vanavond denk ik ff flink door lvlen wil hem second job hebben.
Unionquest? Je kan vanaf lvl 30 een union joinen en daar questen doen voor union-points waar je weer leuke dingen mee kan verdienen.
Succes met in een avondje 2nd job halen trouwens. Of was dat niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ze heeft nog nooit pre evo rose versies gedaan... lol.. was te verwachten :D

ligt eraan wat je allemaal wilt verdienen. unions hebben speciale items, lizard backshield bij knight, en dacht bij junon/arumic order de mask of lies. de andere twee weet ik zo niet welke items daarbij hoorden

weet iemand precieze overview van welke items per order?

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 15-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:16

Haan

dotnetter

Uit m'n hoofd:
• lizard backshield bij de Knights (ook aan te raden als dealer als je geen wings hebt)
• warrior ring bij arumics (waardeloos ding +7 str +7 ap oid)
• mask of lies bij de junon order
• ferrel bag (+1300 capaciteit?) bij Ferrel guild

Oftewel als je voor die items gaat, moet je kiezen tussen knights of junon order :P Daarnaast zou je ook voor de junior/senior kleding kunnen gaan, deze verschillen bij de guils onderling een beetje qua level req en stats

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:12:
Uit m'n hoofd:
• lizard backshield bij de Knights (ook aan te raden als dealer als je geen wings hebt)
• warrior ring bij arumics (waardeloos ding +7 str +7 ap oid)
• mask of lies bij de junon order
• ferrel bag (+1300 capaciteit?) bij Ferrel guild

Oftewel als je voor die items gaat, moet je kiezen tussen knights of junon order :P Daarnaast zou je ook voor de junior/senior kleding kunnen gaan, deze verschillen bij de guils onderling een beetje qua level req en stats
Ben inderdaad bij RC gegaan, maar ook leuke backshield voor mijn dealer. Voor zover ik geen backpack nodig heb vanwege de cannons.
De junior/senior kleding is in aruarose uitgebreid met verschillende uniformen met verschillende level requirements. Meestal afzichtelijk btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:26:
[...]

Unionquest? Je kan vanaf lvl 30 een union joinen en daar questen doen voor union-points waar je weer leuke dingen mee kan verdienen.
Succes met in een avondje 2nd job halen trouwens. Of was dat niet de bedoeling?
was niet echte de bedoeling om vanavond al 2nd te worden. maar wel richting. en thnkz voor de info over union

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Als je lekker veel gaat questen om union points te verzamelen ben je wel een paar weken bezig om lvl 70 te worden, zeker omdat naar ik aanneem er erg weinig clerics nog rondlopen om te buffen.

@idutcher probeer het arua forum zou ik zeggen, het is hun client

[ Voor 15% gewijzigd door Haan op 15-02-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Program terminated because of an unknow error. Would you like to send this error ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik ben weer helemaal happy, Eindelijk 20 birthfeather, dus dacht ik laat ik eens met 10 stuks een wing craften, leuk skills gekocht en daarnaast ook cloth, daarna lang lopen schreeuwen vor 8 stuk iron thread. voor 2k ingekocht om vervolgens me wing te craften: 16DR :P nu nog 15 iron threads vinden om ook een wing voor me muse te kunnen craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
lasharor schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:44:
Ik ben weer helemaal happy, Eindelijk 20 birthfeather, dus dacht ik laat ik eens met 10 stuks een wing craften, leuk skills gekocht en daarnaast ook cloth, daarna lang lopen schreeuwen vor 8 stuk iron thread. voor 2k ingekocht om vervolgens me wing te craften: 16DR :P nu nog 15 iron threads vinden om ook een wing voor me muse te kunnen craften
Ik heb wel 8 iron threads voor je ;) Wel bij elkaar gefarmed, maar echt boeiende dingen zal ik toch niet doen in Rose, dus je mag ze hebben :)
lasharor schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:36:
@Rakkerzero, ign? Dankje voor het aanbod btw
Rakkertje :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 15-02-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

@Rakkerzero, ign? Dankje voor het aanbod btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm hallo mensen, ben de client aan het downloaden en zal jullie binnenkort weer zien hoop ik. :o
Ik zal alleen de tijd een beetje moeten delen want ik ga volgende week mijn eve account ook maar eens betalen.

Edit: hmm waar is mijn icoontje gebleven. :(
(hmm ik krijg een blue screen of death, mischien maar eens catalyst 8.2 proberen voor mijn super onstabiele agp hd 2600XT :( ik koop nooit meer ati, support is om van te huilen.)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 11:20
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 05:16:
Uhm hallo mensen, ben de client aan het downloaden en zal jullie binnenkort weer zien hoop ik. :o
Ik zal alleen de tijd een beetje moeten delen want ik ga volgende week mijn eve account ook maar eens betalen.

Edit: hmm waar is mijn icoontje gebleven. :(
(hmm ik krijg een blue screen of death, mischien maar eens catalyst 8.2 proberen voor mijn super onstabiele agp hd 2600XT :( ik koop nooit meer ati, support is om van te huilen.)
hey oldsql dub!

lol ati si teh sux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zag net me eerste gem op classic, infinity clan, sexibuffer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

MOet je eens effe op het forum kijken, daar heeft zo'n speler al 3 T3's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Vanaf ~lvl 70 kan je in party al wel blauwe gem stones farmen op luna voor sapphire en topaz, dan moet je in een dagje wel aardig wat gems kunnen verzamelen al, zeker als je een bourg mee hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
Ik weet niet welke 2nd job ik moet gaan nemen. Cleric of Mage?
Zit nu nog maar op lvl 46 Muse. Maakt het wat uit welke Skills ik nu al leer voor mijn volgende job?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste keer dat ik dit spel speelde was toen Evolution nog gratis was. Als ik even rondzoek kom ik op Aruarose uit. Maar is dit wel legaal?

Als ik een beetje rond zit te kijken merk ik dat er meestal omheen wordt gepraat. Wat wel voor ze pleit imo is dat ze op filefront gehost worden. Wie kan uitsluitsel geven?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Aruarose is niet legaal, maar wel een van de weinige manieren of de enigste manier om rose online in europa te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
lasharor schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:14:
Aruarose is niet legaal, maar wel een van de weinige manieren of de enigste manier om rose online in europa te kunnen spelen.
De enige manier op een server te spelen met degelijke nieuwe content. NaRose is wel beschikbaar voor "ons" maarja... das niet alles omdat de developer de handdoek in de ring heeft geworpen.

Meer ontopic: 500k+ behaald. :+ :o (en ja op classic, is wat lastiger dan de andere varianten)
BTW haan, gemstones?? Was in Irose nog niet zover gekomen waar kan ik die vinden?

[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 17-02-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ze zitten her en der in maps op luna, blauwe/groene zijn als het goed is in mana snowfields en arumic. Je hebt ze vast wel eens gezien hoor denk ik, ik weet ook niet zeker hoe ze precies heten. Het is altijd wel een klus om die dingen te slopen, er spawnen ook meestal een hoop mobs als je begint en je krijgt er 1 exp voor :P maar ze droppen dus wel gems, (niet altijd helaas, maar ze kunnen wel (2) of [2] droppen ook :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:53:
Ze zitten her en der in maps op luna, blauwe/groene zijn als het goed is in mana snowfields en arumic. Je hebt ze vast wel eens gezien hoor denk ik, ik weet ook niet zeker hoe ze precies heten. Het is altijd wel een klus om die dingen te slopen, er spawnen ook meestal een hoop mobs als je begint en je krijgt er 1 exp voor :P maar ze droppen dus wel gems, (niet altijd helaas, maar ze kunnen wel (2) of [2] droppen ook :) )
klinkt interessant, eerst maar eens 2nd job halen en arti worden, union quests gaan hard, heb in 2 dagen inactief spelen 50-60 up en 7 lvls verder. oh ja, amafi, ik wacht wel beetje bij wdtime/lvl voor onze scales ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hey lash,
Wanneer ben je online en met welke char kan ik je benaderen voor die iron threads die ik je beloofd had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:08:
[...]
klinkt interessant, eerst maar eens 2nd job halen en arti worden, union quests gaan hard, heb in 2 dagen inactief spelen 50-60 up en 7 lvls verder. oh ja, amafi, ik wacht wel beetje bij wdtime/lvl voor onze scales ;)
Blijven wachten is goed :o Bourg met gather/stockpile werkt wonderwel erg leuk.
Gister ook in party naar de grunterking geweest, oranje rood en paarse mobs. Geven toch veel meer equipement dan gele mobs.
Btw lvl 39 nu
Hopelijk werkt stockpile ook goed op dragonscales(9). >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:00
Ik kon het niet laten en heb gewoon ook maar een char aangemaakt :p...nostalgie nostalgie

Op de classic server is statreset voor lvl15 mogelijk toch? (of was het voor lvl16?).

@Amafi, volgens mij was stockpiling op zulke drops wat minder hoog :p..maar toch wel 3-4 scales wel mogelijk dacht ik zo? (of 2x topaz :o)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.