[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 34 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.523 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
MannyMo schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:32:
Ik kon het niet laten en heb gewoon ook maar een char aangemaakt :p...nostalgie nostalgie

Op de classic server is statreset voor lvl15 mogelijk toch? (of was het voor lvl16?).

@Amafi, volgens mij was stockpiling op zulke drops wat minder hoog :p..maar toch wel 3-4 scales wel mogelijk dacht ik zo? (of 2x topaz :o)
@Mannymo: Op de classic server is statreset pas mogelijk vanaf lvl 30 :? (wat anders dan irose vroegah)

En inderdaad is stockpile op de leuke drops minder hoog heb ik het idee (jammer genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Meer dan een scales(3) zal je niet snel krijgen nee, misschien als je lvl 10 hebt, maar dat kost veel teveel sp om dan al te hebben.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Patsen is eigenlijk niet de bedoeling, maar al helemaal niet met te grote screenshots.

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 18-02-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Even rescalen en opnieuw posten ik wil je screens zien Bram :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Local Host schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:02:
Even rescalen en opnieuw posten ik wil je screens zien Bram :)
@Dennis, viel op zich wel mee. Gisteren 1 eq drop gehad maar die was zeker de moeite waard
Was een 7/7 crickerchest die ik geloot had.

Wil dan nu eindelijk zuly investeren in gems, maar die zijn er nog niet zoveel. 8)7
Dan maar investeren na mijn vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

dan zijn de prijzen al veel gezakt, zijn atm beetje weinig spelers om goede markt te hebben, en degenen die geld hebben zijn degenen die al lvl 80 zijn en niemand boven hun hebben.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd

vanmiddag even gespeeld met me noobs, even me clerick 1st job laten doen en even voor de gezelligheid er maar een bowhawker en champ bijgemaakt. toch wel leuk drie acounts >:)

Mijn dealer heeft inmiddels een union en dat werkt ook heel erg leuk, denk dat ik die morgen avond maar eens flink ga lvlen en even een clerick meeneem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

4th schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:22:
dan zijn de prijzen al veel gezakt, zijn atm beetje weinig spelers om goede markt te hebben,
Spelen er echt zo wienig op die classic dan?

Enigsinds kan ik het me wel voorstellen omdat je met die 1x wel heel erg lang bezig bent om 200+ te worden. Die tijd dat je daarover doet hebben de meesten denk ik geen zin in. Hellemaal als je die hr gewend bent offcourse.

Trouwens nog meer dingen bekend over eventueel nieuwe content? Vind het maar verdacht stil.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Even een vraag voor de huidige classicserver spelers, als de statreset pas op lvl30 zit is het dan niet zwaar lvlen in het begin voor de mage/cleric mensen? Ik bedoel vooral clerics gaan full int en gezien je tot lvl10 geen skills heb (en party's doe je niet echt aan), lijkt het me vrij zwaar? Mage kan denk ik nog full str gaan in begin en dan daarna int bijtanken (niet optimaal maar ja moet iets ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Tot level 10 deel ik nooit mijn statuspoints in, dus wat mij betreft heb ik daar geen last van. Zonder statuspoints ingedeeld te hebben is het prima te lvlen tot aan je first job. Dan kun je je status points indelen naar aanleiding van je job.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

van 10 naar 30 gewoon 2 chars tegelijk, 1 fighter en 1 cleric :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:00
Ik speel ook Arua Classic sinds het uit is. Ik moet zeggen dat het erg meevalt het lvl'en, ik heb nu een Cart en met wat vrienden een clan opgericht en spaar nu bji de union voor Cart-Gun.

Voeg me toe als men wil: IBottledXtreme

Wat betreft de stat reset: dit is gemaakt dat mensen hoger ook nog stats kunnen reseten mochten ze fouten gemaakt hebben. Ik doe dit niet, dit is altijd een voordeel als je je account wil verkopen.

*Tevens is dit door AruaRose zelf veranderen en is dit ook op Destiny(LR) en Hebarn(HR) mogelijk*

Ik vind het alleen zo jammer dat er relatief weinig mensen online zijn op classic :(

Je kan ook je nickname achterlaten dan voeg ik jou wel toe ;-)

~Apex

P.s. Aruaclient is laatst op Nieuwsgroepen/FTD gezet! voor iedereen die hem snel binnen wil halen.

EDIT, wat plaatjes van classic:
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h127/juleshuls/screen018.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h127/juleshuls/screen013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.photobucket.com/albums/h127/juleshuls/screen009.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door ApexAlpha op 23-02-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alleen zo jammer dat er relatief weinig mensen online zijn op classic
Tsja, ik ben meestal ook een fan van officiële rates, maar in dit geval ben ik toch maar op de snelste server gaan zitten. Ik ben al in heel veel Rose versies tot ongeveer level 70-80 gekomen, maar wil nu graag Eldeon en Oro zien en gebruiken. De lagere regionen heb ik nu wel gezien, en daar wil ik graag snel doorheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

William/Ax3 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:00:
[...]

Spelen er echt zo wienig op die classic dan?
gistermiddag 131 man online... niet echt druk dus :(

ga hier lekker verder met een arti/cleric combo, 43/37 atm, heb voor zover al 157 union points verzameld... lizard bs is wel me doel en cart kan eigenlijk wel wachte, kom er toch wel zo en op latere lvls is 265k niet meer zoveel, nu nog gewoon teveel. verder is er dan nog de sen8 gloves, con8 suit, int8 hat en hitrate25 hat maar moet keuze tussen maken wat precies te pakken. suits geven te weinig def op hogere lvls dus is niet echt iets wat bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Ja dat zei gapple indd, jammer dat er zo weinig mensen online zijn, zorgt ook voor een onstabiele markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik zou graag ook komen spelen, maar gewoon geen tijd voor (mei 2009 ben ik naar verwachting van het studie gebeuren pas af :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Laatst online: 18:22
Wat is de beste plek om te trainen voor rond de lvl 96? Ik zit nu op Yeti's in Luna Snowfields, of is Desert of Death beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

zit daar niet meer in de buurt dus zou het niet precies weten...

maar heb wel een vraag, wat is voor classic server voor bourg een goede stat verdeling? 3:2: con:str??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Rogier.V schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:57:
Wat is de beste plek om te trainen voor rond de lvl 96? Ik zit nu op Yeti's in Luna Snowfields, of is Desert of Death beter? :)
Ik zou naar DoD gaan en op Pumpkin Ghosts trainen en als die te weinig XP gaan geven naar de Giant Pumpkins gaan. Beiden mobs hebben een bug, waardoor ze alleen maar missen op jou, behalve hun AOE attack, die heel soms voorkomt. Dat deed ik tot lvl 106-108, toen ging ik naar de Elder Mammoths ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Heraclius schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:32:
[...]
Beiden mobs hebben een bug, waardoor ze alleen maar missen op jou, behalve hun AOE attack, die heel soms voorkomt.
:X dat maakt het wel erg simpel niet.

Jammer om te zien dat er zo weinig op die classic zitten. Tsja was ook wel enigsinds te verwachten denk dat de meeste die nog rosen daar geen zin/tijd voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Je kunt kiezen of je voor de harde weg gaat of voor de simpele weg :P
Persoonlijk prefereer ik de simpele weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

mja easy epics ftw :)

ow R.O.S.E. heeft geen paarse pixels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:24:
mja easy epics ftw :)

ow R.O.S.E. heeft geen paarse pixels :X
Wellus uniques!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog bezig op de High Rate server van arua,
Add me effe op xvliegjex, hunt niet veel maar veel in TG/DOD te vinden nu met me UBER mage.
Full t7, Eins (9) ^^ Zieke Ap dus, allemaal 15/3 20/5 EQ ^^ Moet alleen nog effe van 201 naar 212 komen ooit.
Maar zou wel leuk zijn nog eens wat tweakertje tegen te komen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nou en unique dat ze waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou in Irose (Pre hack tijdperk) was je toch wel de bom als je unique boog had of zo, maar die gene die van GMG dropte waren er echt veeeeel te veel van ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:11
Hier zal je nu wel wat meer tweakersjes vinden : [Browser MMOG] Ikariam
En nog wel wat bekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig problemen bekend ?

Met seven hearts als ik het spel opstart krijg ik een rare fout melding te zien(als in rare tekens als ik in de log kijk zie ik dat updates.sevenhearts.net niet kan bereiken)

Probleem opgelost (alhoewel het een work around is)

Plaats dit in een notepadje en noem het start.bat
Trose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server 75.126.149.107

En dan vervolgens in de rose dir plaatsen hiermee starten en het zou weer moeten werken

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 23:41 . Reden: workaround ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:28:
Zijn er toevallig problemen bekend ?

Met seven hearts als ik het spel opstart krijg ik een rare fout melding te zien(als in rare tekens als ik in de log kijk zie ik dat updates.sevenhearts.net niet kan bereiken)

Probleem opgelost (alhoewel het een work around is)

Plaats dit in een notepadje en noem het start.bat
Trose.exe @TRIGGER_SOFT@ _server 75.126.149.107

En dan vervolgens in de rose dir plaatsen hiermee starten en het zou weer moeten werken
Klink als simpel DNS probleempje dus, effe in je host file sevenhearts.net zetten zou het ook op moeten lossen, Maar ik doe Arua dus ga het niet testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

DNS en simpel ;) :P

hehehe

Zou ook kunnen zijn dat hij meerdere rose versies op zijn pc heeft staan, dan loopt de verwijzing dus naar een verkeerde rose server ; vandaar dat hij in de snelkoppeling een harde verwijzing maakt naar de 7h server :)

maargoed zoals je al zegt DNS ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Local Host op 27-02-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:35:
DNS en simpel ;) :P

hehehe

Zou ook kunnen zijn dat hij meerdere rose versies op zijn pc heeft staan, dan loopt de verwijzing dus naar een verkeerde rose server ; vandaar dat hij in de snelkoppeling een harde verwijzing maakt naar de 7h server :)

maargoed zoals je al zegt DNS ;)
ik had 3 rose versies, en werkte alle 3 gewoon hoor :)
En Local jij bent wel de makkelijkste DNS jij staat al standaard in de Hostfile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nee hoor dat is een virus ;)

keylogger automatisch naar mijn systeem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:16:
nee hoor dat is een virus ;)

keylogger automatisch naar mijn systeem >:)
Dus dit ben jij ? De nieuwe Virus waarschuwing :P

Top 10 bedreigingen: bedreiging voor online gamers op komst

In de maandelijkse top tien van bedreigingen van het wereldwijde inventarisatienetwerk van ESET, ThreatSense.Net, gaat ook deze maand INF/Autorun aan kop. Deze bedreiging stond ook vorige maand bovenaan, maar heeft zijn koppositie sterk verbeterd. In januari vormde INF/Autorun 7,68 procent van de bedreigingen.

INF/Autorun richt zich op het autorun.inf-bestand dat programma’s automatisch opstart bij het gebruik van verwijderbare media, zoals usb-sticks. Virussen die dit bestand aanpassen of elders installeren kunnen zich via die media razendsnel verspreiden.

Een opvallende nieuwe binnenkomer is Win32/PSW.OnLineGamers.KDP. Dit is een wachtwoordsteler die zich specifiek richt op online gamers. Deze malware maakt een sprong van plaats 53 naar 10.

"In januari zagen we weinig nieuwe bedreigingen in de top 10 maar wel twee opmerkelijke verschijningen. Ten eerste het hoge percentage bedreigingen dat de nummer 1 voor zijn rekening neemt. Daarnaast is er een nieuwe doelgroep bijgekomen, de online gamers. Het is voor het eerst dat er specifiek malware voor deze groep pc-gebruikers in de top 10 staat”, vertelt Nienke Ryan, Product en Strategie manager bij SpicyLemon, distributeur van onder andere de ESET beveiligingsproducten.

De top tien van januari ziet er als volgt uit:
1. INF/Autorun - 7,68%
2. Win32/Pacex.Gen - 2,75%
3. Win32/Adware.Virtumonde - 2,74%
4. Win32/Obfuscated.A1 - 2,66%
5. Win32/Adware.Virtumonde.FP - 2,24%
6. Win32/Adware.Ezula - 1,71%
7 Win32/TrojanDownloader Ani.Gen - 1,25%
8. Win32/PSW.Agent.NDP - 1,19%
9. Win32/TrojanDropper. Agent.DGO - 1,18%
10. Win32/PSW.OnLineGames.KDP - 1,15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 00:26
hallo allemaal :)

na bijna een jaar niks gepost te hebben ben ik er weer....
heb x aantal uren lopen lezen op het forum..

ik mis jullie!!!! voor de gene die mij kennen (pinkpassion ghehe ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:38:

HEY PINK !! :P

Hoe gaat het er mee ??
Doe je nog aan rose ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
vliegjee :P

zit op me stage nu...het is 1.09 pm... nog 4 uur te gaan..ik heb client net binnen :$
ff op extern hd zetten

cant wait to get home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:10:
vliegjee :P

zit op me stage nu...het is 1.09 pm... nog 4 uur te gaan..ik heb client net binnen :$
ff op extern hd zetten

cant wait to get home
Welke rose versie ? Er zijn nog al wat private servers nu he ^^
En waar loop je dan ergens stage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
wat ik gelezen hebt is arua rose.irose classic ^^ hoop dat ik juiste heb
en ik loop stage bij guiltypeople((dot)nl)

en wat reageer je snel zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Sysadmins hebben instant F5 aanstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
hahah yaaay local is ook aanwezig XD
hoe gaat met je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Local is puur meubilair geworden in dit topic . Heb mijn heil ergens anders gevonden ;)

Heb tussendoor wel wat arua-chars gehad en zelf ook eea "geprobeerd" zeg maar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Kom het eens proberen samen met Sin, bij Woz/Phen en ik dan. ^^ Ga toch eens weg bij die achtelijke gnomes!

Heb gisteren bij me zus eens rose erop gegooid die gaat af en toe op de HR server spelen. Haar kennende 30min in de week hehe.
sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:
eea?? dat zegt mij nu even niks....uitleg mischien ^^
Zie zijn en mijn sig

[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 27-02-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:
Nee met "Een En Ander" doelde ik eigenlijk meer op R.O.S.E. GM power projectjes ;)

Wat Ax3 bedoeldt is dat ik ergens een lvl 24 Horde hunter op een andere wow realm ( server ) heb slingeren waar ik nooit op kom.

Overigens is dat de realm waar de halve Ex GoT R.O.S.E. community te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:38:

hey pink, das lang geleje man, zit atm ook op arua rose classic te spelen, 1x 44, 1x 27, 1x39, 1x24 :)

alvast tot straks, moet als ik thuiskom eerst wat boodschappen doen maar daarna rond 8 zie ik je wel verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:20:
wat ik gelezen hebt is arua rose.irose classic ^^ hoop dat ik juiste heb
en ik loop stage bij guiltypeople((dot)nl)

en wat reageer je snel zeg
Ik speel niet de clasic, maar de HR, andere doen wel clasic, dus je moet beetje doen wat je zelf leuk vind he.
En wat local al zij, sysadmins zijn vrij goed met F5en myreact werkt daar prettig voor he.
Maar meestal reageer ik niet zo snel hoor, alleen als ik op me plek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
haha zo ken ik jou 4th...met je chars...

maar als ik vragen mag..welke bekenden spelen op de classic (clans etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:58:
haha zo ken ik jou 4th...met je chars...

maar als ik vragen mag..welke bekenden spelen op de classic (clans etc)
Zou ik niet weten, 4th natuurlijk wel.
Maar kijk ook effe op de Highrate. Kom daar nog dagenlijks mensen tegen uit de Erose/Prose tijden. Best leuk alle bekenden tegen te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
als het goed is heb een ik daar een char gemaakt heel lang terug met psychoot...dan moet ik wel high lvl zijn anders..pech!!

weer lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

je hebt op de high rate met een beetje lekkere cleric buffs ong 2 uurtjes nodig tot lvl 70 dan 4 uur voor je sec job an dan weer de oude bekende rush :P

jaja 35x exp schiet aardig op ;)

Jammer dat rose eigenlijk niet meer is dan eindeloos grinden ten opzichte van WoW :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:24:
als het goed is heb een ik daar een char gemaakt heel lang terug met psychoot...dan moet ik wel high lvl zijn anders..pech!!

weer lvlen
ik heb een lvl 200 scout 20X mage, 200 cleric, en 200 knight, dus helpen lvllen moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:20
Speelt er nog iemand Hidden Rose of doet die het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
is dat een truc om mensen over te halen naar wow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Huh? :D

Nee, ik heb ooit hidden rose even gespeeld, maar ik hoor er hier niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
Britske schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:53:
Huh? :D

Nee, ik heb ooit hidden rose even gespeeld, maar ik hoor er hier niemand over.
ohh ik had het tegen flying...maar nog nooit over hidden gehoord..denk omdat het hidden is (ze geven het niet zomaar die naam denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:55:
[...]

ohh ik had het tegen flying...maar nog nooit over hidden gehoord..denk omdat het hidden is (ze geven het niet zomaar die naam denk ik)
Ken het ook niet, zal wel niet zo groot zijn. Arua HR is vrij vol. Veeeeeeeel shopjes, en veel mensen, erg leuk dus vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
ben gewoon heel erg benieuwd naar 4e planeet...ik weet zelf niet meer hoe lang geleden close beta van irose was...en ik sta te trappelen om een voetstap te mogen kunnen zetten op 4th planet

dan ben ik blij...

vraag me ook af..als alle 7 planeten uit zijn hoe oud ik dan wel niet ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:02:
[...]

Ken het ook niet, zal wel niet zo groot zijn. Arua HR is vrij vol. Veeeeeeeel shopjes, en veel mensen, erg leuk dus vind ik.
Misschien Arua HR eens proberen. Ik heb vaak de draad weer opgepakt, begonnen bij iRose pre-reset. Maar door weinig tijd en verveling en niet gratis kunnen spelen een aantal keren gestopt.

Aangezien Arua wel lekker opschiet en ik toch wel eens een hoog level wil bereiken in korte tijd moet ik Arua maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:07:
ben gewoon heel erg benieuwd naar 4e planeet...ik weet zelf niet meer hoe lang geleden close beta van irose was...en ik sta te trappelen om een voetstap te mogen kunnen zetten op 4th planet

dan ben ik blij...

vraag me ook af..als alle 7 planeten uit zijn hoe oud ik dan wel niet ben
Verheug je maar niet te veel, het is 1 map, die er ten eerste niet boeiend uitziet, maar paar zoorten mobs, en 3x 1 plek met veel van die dingen.... Alleen leuk voor knigth met AOE.
Drops zijn niks, en er is niemand, en op het moment is er zelf een bug dat de mobs geen enemy zijn zeg maar....
Dus word niet te blij van niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
hahaha zo lang geen rose gespeelt...wat heb ik het gemist zeg.........die buggs en al
maar wat is min lvl om daar te komen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:19:
hahaha zo lang geen rose gespeelt...wat heb ik het gemist zeg.........die buggs en al
maar wat is min lvl om daar te komen dan
Rond de 140/150,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
gaat mij tog nog een tijdje duren om die lvl te zijn (classic server)
spelen er ook tweakers op classic of zijn ze allemaal op high rate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:39:
gaat mij tog nog een tijdje duren om die lvl te zijn (classic server)
spelen er ook tweakers op classic of zijn ze allemaal op high rate?
Op claisc ben je wel paar maandjes bezig of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
paar maandjes is zacht uitgedrukt...ik herrinere me nog in irose... lvl 124 gestop...ging fulltime spelen (alsof het me werk was) afonden achter elkaar niet slapen, dat gevoel mis ik best wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:53:
paar maandjes is zacht uitgedrukt...ik herrinere me nog in irose... lvl 124 gestop...ging fulltime spelen (alsof het me werk was) afonden achter elkaar niet slapen, dat gevoel mis ik best wel
Haha ken dat nog wel ja, party's tot 5 uur snachts :P Maar goed dat ik dat niet meer doe...
Niet echt gezond he :P Ik speel meestal maar 1 of 2 uurtjes doorde weeks savonds. In weekend zoizo zo wat niet. Ben ik veel te veel met andere dingen bezig, van daar dat ik ook op de HR zit, helemaal geen tijd voor dat Clasic gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
wat voor char heb je op high rate server...ging net ff kijken..heb nog een hawker en een muse lvl 7x erop zitten gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Britske
Bij mij hebben 2 bandjes, een jeugdvereniging en een vriendin er voor gezorgd dat ik zo goed als geen tijd meer heb. Daarom ook maar de HR proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:02:
wat voor char heb je op high rate server...ging net ff kijken..heb nog een hawker en een muse lvl 7x erop zitten gelukkig
Mage 201 (active)
Cleric 199 (active)
Scout 200 (inactive)
Knight 200 (inactive)

Afbeeldingslocatie: http://playerstats.AruaROSE.com/hr/vliegje.jpg
Afbeeldingslocatie: http://playerstats.AruaROSE.com/hr/xvliegjex.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
ohh wat leuk zeg..een lvl 199 cleric...
kan me niet voorstellen hoe snel ik dan wel niet kan lvlen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:17:
ohh wat leuk zeg..een lvl 199 cleric...
kan me niet voorstellen hoe snel ik dan wel niet kan lvlen (A)
als je die second job qeust niet was je binnen een dag 100+ :P
Maar binnen een weekendje ben je wel 120, je kan ook zo 200 zijn,
heb je alleen geen geld, wel beetje slimhunten dus, als je wat leuke eq en zo wild hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

alleen jammer dat het zo snel verveeld high rate... heb dat allemaal wel weer gezien, hou het lekker tijdelijk op de classic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
ik ben nog nooit hoger gekomen dan lvl 167 (artisan)
maar ben gewoon lekker weer hawker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:26:
alleen jammer dat het zo snel verveeld high rate... heb dat allemaal wel weer gezien, hou het lekker tijdelijk op de classic :)
HR is bijna het zelfde, doe je alleen over het zelfde VEEEEL langer, is van mij nou niet echt nodig, is niet als of rose nog moet ondekker of zo.
Maar ja ik zit ook meer sociaal te doen in TG en DOD dan ik echt nog lvl en hunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
weet je wat ik vooral mis.. op low lvl in DOD gaan.. PK worden door high lvl boos op ze
paar maanden later ben jij high lvl.. ga jijzelf low lvls PKen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:01:
weet je wat ik vooral mis.. op low lvl in DOD gaan.. PK worden door high lvl boos op ze
paar maanden later ben jij high lvl.. ga jijzelf low lvls PKen :D
Low Lvl's pken doe ik niet aan, veel te simpel.
Ik vind me mage wel leuk, omdat er daat wat minder van zijn. Komt er weer zoon stoere 200+ scout je effe aanvallen, En verliezen ze zo hard :P Net als knights :P Krijgen me ook niet dood, maar nadeel van knight is dat ze zoveel HP hebben alleen :P Dan nog winnen ze niet.
Mage is heerlijk PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
DANNGG!!
wordt je niet moe van F5 heletijd te drukken hahah...maar hoe zit het nou een raider vs mage?

Verwijderd

sakurakilla schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:06:
DANNGG!!
wordt je niet moe van F5 heletijd te drukken hahah...maar hoe zit het nou een raider vs mage?
Of je moet veel geluk hebben met je ene stun, zo niet ben je meteen dood.

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Man dat je niet eens dan wow pvp probeerd dat is veel beter uitgewerkt ^^. Maar idd mage is altijd wel leuk geweest met pvp. Kan me de post reset tijd van irose nog wel herinneren met al die "ik ben zo goed" dex clerics nou die lagen het zo af hahahaha.

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:25:
[...]

Man dat je niet eens dan wow pvp probeerd dat is veel beter uitgewerkt ^^. Maar idd mage is altijd wel leuk geweest met pvp. Kan me de post reset tijd van irose nog wel herinneren met al die "ik ben zo goed" dex clerics nou die lagen het zo af hahahaha.
Dexclerics.... ToT 120 zijn die best leuk hoor, maar da na is het echt niks meer...
Doen totaal geen damage, geen skils.. Echt zinloos, en PVP is dex cleric natuurlijk echt een laggertje..
Mage daar in tegen doet ook niet echt heel veel damage in pvp (PVM wel prima) maar door hun heerlijk skills zijn ze gewoon super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Ik ben nu rond de lvl 140 op HR met m'n Bourg.
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig high-lvl bourgs? Ik vind het ten opzichte van andere classes nog behoorlijk snel lvlen (en dan heb ik het niet over die 30x.. ) . :)
Iemand rond de lvl 140 die wil party'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogier.V schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:30:
Ik ben nu rond de lvl 140 op HR met m'n Bourg.
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig high-lvl bourgs? Ik vind het ten opzichte van andere classes nog behoorlijk snel lvlen (en dan heb ik het niet over die 30x.. ) . :)
Iemand rond de lvl 140 die wil party'en?
Bourg is goed omdat hij stockpile heeft en dus meer drops krijgt, dat werkt niet in de High Rate dus darom zijn er weinig bourgs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

aruarose ligt eruit, wie erin zit, don't leave! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
@Flyingdutch
Ik denk dat ze ook een van de snelste lvlers zijn.. Alleen heb ik gehoord dat ze slecht zijn in PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

3 dagen lang 3x xp op de classic server... ik lvl dus niet en zet alleen shop op. voor degenene die ff snel willen spelen en in dagje naar de 30 willen kunnen vooruit

heeft te maken met de paar rollbacks van de laatste 2-3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Heeft iemand nog een leuke clan voor me 142 cleric(en stijgende) of is er miss zelfs een GoT clan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rogier.V schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:02:
@Flyingdutch
Ik denk dat ze ook een van de snelste lvlers zijn.
Nuuh niet echt. Mijn mening mits je de tijd neemt voor wat leuke eq etc:

Mage 1 aoe + imba single target pewpew
Raider 2
Scout 3 al vind ik deze minder eq afhankelijk of ligt dat an mij?
Bourgh 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:17:
[...]

Nuuh niet echt. Mijn mening mits je de tijd neemt voor wat leuke eq etc:

Mage 1 aoe + imba single target pewpew
Raider 2
Scout 3 al vind ik deze minder eq afhankelijk of ligt dat an mij?
Bourgh 4
Niet echt waar.
tot 120 is mage zwaar IBMA, Daarna is het tot 195 stuk lastiger zins eldeon mobs best veel AP hebben en mage kwa def toch beetje minder bedeeld is, al is mijn def nu best wel oke op 208.

Snelst van alles lvllen tuurlijk de raiders en scouts, scout is opzich niet zo eq afhankelijk, zolang je maar genoeg sen hebt als scout zijn ze echt heel sterk.

Verder lvl knight van af 140 juist weer vet snel zins er in eldeon veel plekken met veel mobs te vinden zijn, neem bijvoorbeeld Pincers, kan een mage niet tanken maar doen een goede knight maar 5 damage dus lvl't als een speer.

Bourg lvl't niet zo snel zins je niet de Def of de Dodge hebt om veel mobs te tanken en je altijd eigenlijk maar 1 mob tegelijk aan kan vallen, wel met zieke ap tuurlijk.

PVP is bourg alleen leuk tegen Knight en champ. De hoge AP zorgt er voor dat je een knight dood kanhebben voor hij bij je is, alle andere chars ownen bourg, Mage heeft longrange stun, scout ook, raider heeft zijn onzichtbaarheid.

Maar PVP OWND mage ^^
Gister Sacardusje even laten zien dat Knight toch hard verliest van mage in PVP :D
Nog een andere Knight (Cuteteddy) in Luna CF laten zien dat hij ook niet kon winnen (Hij wou het maar blijven proberen, na dat hij 5 keer verloren had snapte hij wel dat hijgee kans had)
Daarvoor al 3 vs 1 van zijn clanmaatjes gewonnen :D AOE stun is zo handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ApexAlpha schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:49:
Heeft iemand nog een leuke clan voor me 142 cleric(en stijgende) of is er miss zelfs een GoT clan ?
nog niet maar was er wel van plan 1 te maken zodra ik het geld had en goedkeuring had van de mense hiero :P (waarschijnlijk samen met amafi als die over 3 wkn terug is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idee om allemaal eens screens te posten van onze Main Char. ?
(Dus niet alle 100 noobjes)

Ik zal kijken of ik vanavond beetje tijd heb, zal ik wel screeny's maken, van mij UberMage ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:17:
Idee om allemaal eens screens te posten van onze Main Char. ?
(Dus niet alle 100 noobjes)

Ik zal kijken of ik vanavond beetje tijd heb, zal ik wel screeny's maken, van mij UberMage ^^
Haha uber mage!! LOL ok ok hij is goed :P maar als me knight (9) is gaat die jouw ownen _/-\o_ haha heb nog niet genoeg $$ heb pas 1,3bil dus moet nog ff die andere tuff van me raider verkopen dan kan ik lekker gaan refinen :*)

Zal binnenkort ook screenie plaatsen :9

jammer dat de server herbarn al de hele dag plat ligt |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ben zelf ook weer op Arua bezig, heb nu een lvl 15x cleric en nog een scout en artisan die ik daarmee dan buff, werkt zeer goed ^^.
Maar wat ik me afvroeg is, waarom er zoveel dual raiders zijn op Arua? Hele tijd geleden stelde ik voor om op ruff als ik het meen een dual raider te maken. Dit werd me hier sterk afgeraden en kon beter nog eens goed in de jobs verdiepen, omdat katar veel beter scheen te zijn. Maar waarom zien we dan zo ongelofelijk veel dual raiders en nogal weinig katar raiders op Arua?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

gistere ook weer eens aura rose gestart maar op de classic server nu O+
eeuwig oude dillema is er nog steeds van scouter voor me :P
Eagle shot, Tripple shot en/of Trapshot&poisen arrow.
welke combi :P kan er ook nooit uit komen :D
net als wel of geen flying duck summon kiezen :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

LOL bijna drie jaar de tijd gehad om er over na te denken, en dan nog steeds niet de knoop doorgehakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:43:
Ben zelf ook weer op Arua bezig, heb nu een lvl 15x cleric en nog een scout en artisan die ik daarmee dan buff, werkt zeer goed ^^.
Maar wat ik me afvroeg is, waarom er zoveel dual raiders zijn op Arua? Hele tijd geleden stelde ik voor om op ruff als ik het meen een dual raider te maken. Dit werd me hier sterk afgeraden en kon beter nog eens goed in de jobs verdiepen, omdat katar veel beter scheen te zijn. Maar waarom zien we dan zo ongelofelijk veel dual raiders en nogal weinig katar raiders op Arua?
Dual is op ruff heel slecht omdaar triple daar niet goed werkte bij dual raiders, dat probleem is er niet meer bij Arua dus maar hier gerust een Dual raider (Zijn er ook al zat van)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:53:
[...]

Haha uber mage!! LOL ok ok hij is goed :P maar als me knight (9) is gaat die jouw ownen _/-\o_ haha heb nog niet genoeg $$ heb pas 1,3bil dus moet nog ff die andere tuff van me raider verkopen dan kan ik lekker gaan refinen :*)

Zal binnenkort ook screenie plaatsen :9

jammer dat de server herbarn al de hele dag plat ligt |:(
Mijn spul is allemaal (6) Alleen me wapon is (9) maar ga denk alles ( 8 ) maken binnenkort.
En hoe hoog je alles ook rifined sac, winnen tegen mijn mage word heeeel moeilijk. Enigste wat er gaat gebeuren is dat ik er langer over doe je te killen. Wand zonder skills word het nogal moeilijk voor je he ^^ en als ik me stuns ook nog eens ga timen :D
Maar we zien wel als je spul (9) is ^^
Zoizo moet 1.3 bil genoeg zijn om bijna alles op ( 8 ) te krijgen.
PS, volgens mij heb je toch niet zo heel veel int sac ? Dus dan word het helemaal hopeloos. Dan zullen me stuns en mute ook niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:53:
gistere ook weer eens aura rose gestart maar op de classic server nu O+
eeuwig oude dillema is er nog steeds van scouter voor me :P
Eagle shot, Tripple shot en/of Trapshot&poisen arrow.
welke combi :P kan er ook nooit uit komen :D
net als wel of geen flying duck summon kiezen :P
Eagle Triple !!! Geloof me !!! Trapshot&poisen zijn na lvl 80 veel te zwak tegenover Eagle Triple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Eagle Shot (long range stun) -> Triple Shot (2047 max. damage) -> Herhaal. Klaar ;)

Zit nog te twijfelen tussen Dual Raider en Katar Raider.
Ga denk ik toch voor katar, is wat unieker op Arua en ik kies niet voor niets de hawker class: behendigheid, snel aanvallen. Een Dual Raider vind ik eigenlijk toch een semi-soldier, semi-hawker door hoge damage, en niet zo'n snelle aspd.

[ Voor 64% gewijzigd door Moonborne op 04-03-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:15:
Eagle Shot (long range stun) -> Triple Shot (2047 max. damage) -> Herhaal. Klaar ;)

Zit nog te twijfelen tussen Dual Raider en Katar Raider.
Ga denk ik toch voor katar, is wat unieker op Arua en ik kies niet voor niets de hawker class: behendigheid, snel aanvallen. Een Dual Raider vind ik eigenlijk toch een semi-soldier, semi-hawker door hoge damage, en niet zo'n snelle aspd.
Katar zijn lvl 200 wapon is zoon 400 Mil, Duals zijn iets van 25Mil (sockets he) Dus vandaar dat er veel dual raiders zijn. :D

PS, Sac we kunnen zamen wel super Farmen, Dik aoe team :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Maarja, ik ga niet Dual kiezen, omdat 'ie lekker goedkoop is, het gaat om het type Raider. Ik ga geen 200 lvltjes doen om dan te zeggen: yes, lekker goedkoop wapen.

Ga nog even rondzoeken, omdat je in PvP eigenlijk toch geen normale attack doet, alleen maar skills, dus je hebt in feiten weinig aan die zeer hoge attack speed?

[ Voor 31% gewijzigd door Moonborne op 04-03-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie spelen op arurarose high rate server?
en wat is een leuke/goeie pvp class?

long distance lijkt me wel iets ... zoals hunter :P (of is long distance echt slecht)
of een sterke melee class
of iemand anders tips?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Men zegt dat dit de beste PvP classes zijn:

1. Mage
2. Scout
(3. Knight?)

Als je long range wil, dan zou ik voor Scout gaan. Sterke melee class -> Knight.
Ligt er maar net aan wat je wilt ;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.