Rakkerzero schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:32:
Dude

Ik heb Rose gespeeld sinds de eerste Beta-dag. Ben de een van de 'actieve' posters in dit topic die daar nog over kan praten zelfs. Ik kan dus met gerust hart zeggen hoe Rose in elkaar steekt na al die tijd en weet ongeveer hoe traag de ontwikkeling gaat.
Ik ook, speel ook sinds irose pre-reset, denk dat ik meer rose uren erop heb zitten dan jij, weet ik vrijwel zeker. Alleen post ik niet actief hier op GoT.
Geniet nog maar zolang van Rose nu het nog kan, want ik vermoed dat de ontwikkeling van Rose er echt binnen nu en een jaar er op zal houden. En dan is het nog maar de vraag hoe lang de private server overeind blijven daardoor.
Aruarose begint te leren om zelf maps te ontwikkelen/maken, maps maken wordt binnekort waarschijnlijk mogelijk en het maken van een quest uit niks (lees: kerstevent) is al gebeurt.
En ja, ik ben nu WoW fanboy geworden, maar dat komt omdat Rose mij niks meer kon bieden. Ik had het wel gezien allemaal. Daarnaast is lvlen als een kip zonder kop ook 3 keer niks en veel te saai. Het enige wat Rose overeind moet houden is een aantrekkelijke community en goeie economie. Helaas had AruaRose geen van beide.
Aantrekkelijke community heeft aruarose imo wel, ligt er helemaal aan in wat voor mate jij openstaat voor interactie met andere spelers... Heb zelf rewind naar grade 4 geholpen toen ik nog speelde, veel aardige mensen daar; tuurlijk zijn er irritante pinoys etc. maar ga me niet vertellen dat je in WoW niet van zon mensen hebt, want ik heb zelf ook een ruim jaar WoW gedaan. Lvlen als een kip zonder kop heb ik nooit gedaan, heb altijd doelen voor mezelf gesteld (dingen als t7 set, int7 set, lvl xxx) en dan ben je in principe ook altijd bezig met exp/zulie te earnen voor je persoonlijke doelen.
William/Ax3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:24:
[...]
Mja Monnik dat kan je misschien wel denken maar je moet even goed realiseren dat er hier veel mensen zitten/zaten die rose vanaf de eerste dagen hebben gespeeld. (irose pre reset/irose post reset/eurose/narose/prose).
Ja ik ook, wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Heb pre-reset irose in LoT gezeten en narose (LoT)/erose/prose(LoT, stargazers)/ruffrose(stargazers)/aruarose gedaan.
William/Ax3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:24:
[...]
De eerste paar maal dat je een char opwerkt met al dat gegrind is wel leuk maar na +-2 a 2.5 jaar niets anders dan steeds weer nieuwe chars opwerken (gewoon omdat je niets anders kan c.q noodgedwongen omdat je weer eens van server over moest stappen) raak je dat wel eens beu. Alle dingen die ze beloofd hadden zijn er nooit gekomen. Vind je het dan gek dat er aantal mensen hun heil ergens anders zijn gaan zoeken welke wel meer bied dan grinden?
Vind ik helemaal niet gek, vind ik zelfs prima, maar ik word er gewoon een beetje moe van dat in 1/3de van de posts hier tegenwoordig over WoW wordt gepraat... Was altijd een actieve lezer hier, maar nu echt minder.
Enige punt wat ik probeer te maken is dat dit het rose online topic is en dat er zo negatief over rose wordt gedaan terwijl wij er ook zoveel plezier aan beleefd hebben. Wanneer nu een nieuw iemand hier komt en ziet dat er zo negatief wordt gedaan en dat er weinig meer over rose wordt gepraat is het niet echt een stimulans om te gaan beginnen. Ik ben blij dat ik rose heb gedaan; ik heb me altijd prima vermaakt, al ben ik veel uren werk kwijt door de resets en doordat ik tussentijd gestopt ben. Ik vind rose nog steeds een goede rpg en aruarose is, afgezien van de economie, gewoon een prima server.
Nog wat recente screenies van aruarose om deze post nog wat meerwaarde te geven:
Cleric:

Scout:

Rewind:
Signatures: