[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 34 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.518 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Local Host

Het forum is om te leren.

Rakkerzero schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:51:
[...]

Yay *O* *O*

Nu is dat niet zo heel moeilijk met dat trage levelgedrag van mij :P
Je wilt toch niet beweren dat ik altijd de king van het snelle lvl-en was ofwel ? :P :+

@ hieronder -> Spuit 11 O+

[ Voor 5% gewijzigd door Local Host op 17-01-2008 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Local Host schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:03:
[...]

Je wilt toch niet beweren dat ik altijd de king van het snelle lvl-en was ofwel ? :P :+
nou hij geeft alleen aan dat zelfs JIJ nog sneller bent dan die slome rakker hahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:03:
[...]

@ hieronder -> Spuit 11 O+
Waar was je dan ook alweer king in? :P je had altijd al wel een troon gemaakt naast mildum (De kont afdruk van localtje staat nog in de stenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:12:
[...]

Waar was je dan ook alweer king in? :P je had altijd al wel een troon gemaakt naast mildum (De kont afdruk van localtje staat nog in de stenen)
Kontafdruk naast mildun en shopafdrukken door heel junon heen :)

Ja ik heb mijn sporen achtergelaten :P

Ik zit nog steeds te wachten op de "MostTimeAFK reward" :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:17:
[...]

Kontafdruk naast mildun en shopafdrukken door heel junon heen :)

Ja ik heb mijn sporen achtergelaten :P

Ik zit nog steeds te wachten op de "MostTimeAFK reward" :(

:+
Bij deze dan gefeliciteerd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[img=http://img401.imageshack.us/img401/9620/bekerud4.th.jpg]

(hoor colleges zijn verder wel boeind, verveel me niet of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:56:
[...]

Bij deze dan gefeliciteerd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[img=http://img401.imageshack.us/img401/9620/bekerud4.th.jpg]

(hoor colleges zijn verder wel boeind, verveel me niet of zo)
GEWELDIG !!!! :> _/-\o_

right click -> set as background

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
Gisteren voor het eerst een character over level 100 gekregen. Met dank aan Haan.

Vanavond verwacht ik mijn tweede character een Muse naar level 100 te krijgen. Het gaat lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Zo, alweer een flinke poos niet meer online geweest in Rose. Maar zie dat er nog steeds gegamed wordt, altijd leuk.

Volg zo af en toe nog wel het topic om een beetje bij te blijven met de nieuwe ontwikkelingen. Zie dat Orlo uit is, is daar nog een beetje iets leuks te beleven? Of nog geen exp en nog geen drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Persoonlijk voor mij is de lol van heel rose eraf door zo'n high-exp private server.
De tijd waar je uren op zoek was naar de juiste gear op jou lvl worden teniet gedaan door het simpel feit dat je 20 minuten later alweer 20 lvls verder bent. Het wordt imho een doelloze game, verzadigd door de snelheid zal je eigelijk nooit meer op een 'officiele' server gaan spelen mochten ze totale revamp van Rose uit brengen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Just face it. Rose is bleeding to it's dead. To old egine to little to offer to slow with new content.

hehe das mijn mening m8's.
SinergyX schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:32:
Ach, ken een MMO uit 2003 die tot de dag van vandaag ook nog vrolijk doordraait. Speelbaarheid>content voor mij.
Mja maar 10.000 maal hetzelfde doen gaat ook vervelen he :).

[ Voor 36% gewijzigd door William/Ax3 op 21-01-2008 14:36 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach, ken een MMO uit 2003 die tot de dag van vandaag ook nog vrolijk doordraait. Speelbaarheid>content voor mij.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://playerstats.AruaROSE.com/hr/Thaqafi.jpg
Argh, lastig stukkie naar 200..
En ben nu met m'n Topaz' bezig.. Eerste T5 is een feit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik stel voor dat we een keer een lijst maken met MMO's die synergy niet speelt. Die lijst is een stuk korter....

Level 112 Dealer en 108 FS Muse. Begint nog steeds niet te vervelen.

High Rate betekent gewoon dat je equip moet hebben die een aantal level meegaat, of voldoende oplevert de komende levels. Ben blij dat ik niet meer uren hoef te investeren om eindelijk level 70 te worden en vervolgens is de Beta (ja, nostalgie) afgelopen.

Ben nooit meer echt zo hoog geweest. Ruff tijden gedaan, maar duurde ook weer te lang. nu met de high rate heb ik voor het eerst een mamoet aangevallen en overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
cardinal808 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:55:
[...]

Ik stel voor dat we een keer een lijst maken met MMO's die synergy niet speelt. Die lijst is een stuk korter....
Inkoppertje, WoW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad wel een kort lijstje ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Typisch een geval van WoW. Speelbaarheid is erg goed in WoW. Er is altijd wel iets te doen in WoW. Ook buiten het grinden van mobs om. Daarnaast is dit allemaal in een erg leuk jasje (je moet er van houden) gestoken en is daarom ook een topgame!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Rakkerzero schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:02:
[...]

Typisch een geval van WoW. Speelbaarheid is erg goed in WoW. Er is altijd wel iets te doen in WoW. Ook buiten het grinden van mobs om. Daarnaast is dit allemaal in een erg leuk jasje (je moet er van houden) gestoken en is daarom ook een topgame!
Uhuh en over 10 milloen paying account ><. Ik doe tegenwordig mee an 25 mans raids en dat is toch wel een ervaring apart moet ik zeggen :).

Al wat nieuws over orlo? Al xp en drops enzo? Hoor en zie er eigenlijk weinig van nog hier :+

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 22-01-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nou wat ik van Orlo weet is:
- Je kan er vanaf lvl 120 naar toe.
- Mobs zijn voor lvl 135/140 en hoger. Daarnaast krijg bijna de helft minder exp van een zo'n vergeleken met hetzelfde level monster op Eldeon en je doet kwa vechten er bijna 2x zo lang over.
- Drops zuigen ook nog best wel.
- Daarnaast kloppen een groot deel van de NPC's nog geen eens.

Kortom: Orlo is een kut planeet. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 23-01-2008 00:31 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Of optie 2, ze zitten maar wat aan te kloten op die private server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Optie 2 vind ik niet van toepassing.
Aangezien de content nog niet "jatbaar" aangezien deze niet bestaat. :+
Content ontwikkelen is altijd moeilijker dan "lenen"

Maar goed, speel niet eens meer dus wat zit ik te zeuren :+

@Dennis: Nope, helaas. Beetje te druk de laatste tijd. En laten nu MMORPG's behoorlijk wat tijd vreten... Iemand trouwens uren vrije tijd te koop??? Betaal met zuly (moet nog ergens 800m hebben)

[ Voor 30% gewijzigd door Amafi op 23-01-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Amafi schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 05:54:
Optie 2 vind ik niet van toepassing.
Aangezien de content nog niet "jatbaar" aangezien deze niet bestaat. :+
Content ontwikkelen is altijd moeilijker dan "lenen"

Maar goed, speel niet eens meer dus wat zit ik te zeuren :+
:w

idd hou eens op met zeuren :>

Nog steeds niet over te halen voor een trail Bram O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal :)
Lang niet meer gesproken :) jammer dat evlen van jullie gestopt zijn met rose, ik vermaak me nog steeds prima op Arua rose :D
@ Oro
Toffe plek hoor meerdere NPC zijn al erin gezet en drops zijn aangepast :) bijvoorbeeld:
Nieuwe Castle gear ( dus ook de shematics)
copper/silver/gold coins om rewards van te krijgen
andere dergelijke drops met nog geen toepassing.
lvl verschillen enorm want je hebt er mobs bij lopen vanaf 130-140 maar er zijn ook mobs die geel/groen/rood/ en zelfs paars zijn op lvl 212.

Als iemand nog ooit op deze rose komt contact me dan maar eens :) IGN: Motivation Raider 212 :)

Offtopic :

Dinsdag 22 Januari ben ik 1ste geworden met de Europa Culinair Internationaal kook wedstrijden :P
dus gouden medaille gewonnen ^^
Heb wel eens eerder gepost over deze wedstrijdt paar topics terug dat was vorig jaar :D toen was ik 3de :) toch leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Goed bezig Sacardus! :9 Wanneer open je je eigen restaurant? :Y)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:56:

Offtopic :

Dinsdag 22 Januari ben ik 1ste geworden met de Europa Culinair Internationaal kook wedstrijden :P
dus gouden medaille gewonnen ^^
Heb wel eens eerder gepost over deze wedstrijdt paar topics terug dat was vorig jaar :D toen was ik 3de :) toch leuk :D
w00h00 cooking skill 375 !!!

Ik dwaal af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:26:
[...]

w00h00 cooking skill 375 !!!

Ik dwaal af :P
_O-

Edit om deze post nog nuttig te maken :)

Voor de dual-client-ers die nog spelen met een cleric + random is dit wel een leuke toepassing om ff door te nemen :)

http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=25254

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 24-01-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
vette shit, maak het soms een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OMFG :')

http://www.roseon.jp/pr/0801item/

Ze weten wel steeds weer de grootste onzin voor Rose te ontwikkelen zeg :7

Bijv.:

Afbeeldingslocatie: http://www.roseon.jp/pr/0801item/img/patcart.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 25-01-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Rakkerzero schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:57:
OMFG :')

http://www.roseon.jp/pr/0801item/

Ze weten wel steeds weer de grootste onzin voor Rose te ontwikkelen zeg :7

Bijv.:

[afbeelding]
Ik veronderstel dat deze content voor een lange tijd nog niet naar naRose komt? Ze zouden eigenlijk beter de koppen samen steken en samen content en features ontwikkelen. Ondanks de grote afstand moet dat toch niet zo moeilijk zijn om over het internet samen te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Naar NA-rose zal het waarschijnlijk nog even duren. Voor aurarose = het een kwestie van "verkrijgen" en importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die japaners hebben ook hele andere prioriteiten he, ze geven meer om deze onzin dan om daadwerkelijk gameplay, dat zie je overal terug, ook in real life.

Het lijkt me zelfs sterk als ze al die onzin uerhaubt op de amerikaanse "rose" markt gooien omdat daar gewoon minder vraag naar is..

Het blijven rare jongens die japnners, begint ook echt een beetje zo'n 2nd life ding te worden daar alsje die site zo bekijkt, lijkt er ook net op of ze allemaal ingaan op tips van hun community met wat ze willen zien, want het is te random voor een ontwerp team.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rose is niet meer Rush On Seven Four Episodes, maar slechts wat die 4 letter samen betekenen, een roos. Cute met 'gevaarlijke' monsters :')

Ze prutsten maar wat en verneuqen totaal het principe van Rose Online. Rose is gewoon dood door dit soort onzin. Onzin waar 80% van alle Rose spelers totaal niet op zit wachten, behalve al die japanners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:17:
Rose is niet meer Rush On Seven Four Episodes, maar slechts wat die 4 letter samen betekenen, een roos. Cute met 'gevaarlijke' monsters :')

Ze prutsten maar wat en verneuqen totaal het principe van Rose Online. Rose is gewoon dood door dit soort onzin. Onzin waar 80% van alle Rose spelers totaal niet op zit wachten, behalve al die japanners.
Ben zelf ook gestopt met aruarose, door prive redenen, maar heb het goed naar mn zin gehad daar. Ik denk ook dat er nu veel meer gebeurd aan development en nieuwe content sinds beta, met name dankzij Matt/Brett19. Dus ik weet niet waarom er nu zo dom wordt gedaan over van die nieuwe carts die jrose weer launched, want je weet gewoon dat die jappen gek van zon dingen zijn, betekent niet dat rose dood is door dit soort onzin; want het aantal (active) users op aruarose blijft toch echt stijgen. Ik snap niet wat jullie wow-fanboys hier allemaal irritant lopen doen, want ik erger me er gewoon echt aan. Zelfs nu er net een 4de planeet wordt gelaunched, na 3.5 jaar drie planeten, begint er iemand al hier "Rush on Four Episodes" te roepen. Ik vind het maar een beetje triest, blijkbaar heb je niet echt het beste voor en bekijk je het gewoon door je wow-bril ofzo, want er gebeuren echt veel meer positieve dingen voor rose dan voorheen. Anyway, ik blijf dit topic wel bekijken en kom zeker nog wel een keer terug naar aruarose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dude :')

Ik heb Rose gespeeld sinds de eerste Beta-dag. Ben de een van de 'actieve' posters in dit topic die daar nog over kan praten zelfs. Ik kan dus met gerust hart zeggen hoe Rose in elkaar steekt na al die tijd en weet ongeveer hoe traag de ontwikkeling gaat.
Ik vermoed, gezien de ontwikkeling van rotzooi dat ze nu doen, dat er pas over 1,5 a 2 jaar op z'n vroegst pas een 5e planeet bijkomt als dat al in de planning staat. Maar omdat ik daar sterk aan twijfel denk ik dat er helemaal geen planeet 5, 6 en 7 zal komen ooit. Tegen die tijd is Rose al zodanig verouderd dat het spel alleen maar meer geld kost om door te ontwikkelen, terwijl er veel interresantere projecten staan te popelen op een uitgever.

Geniet nog maar zolang van Rose nu het nog kan, want ik vermoed dat de ontwikkeling van Rose er echt binnen nu en een jaar er op zal houden. En dan is het nog maar de vraag hoe lang de private server overeind blijven daardoor.

En ja, ik ben nu WoW fanboy geworden, maar dat komt omdat Rose mij niks meer kon bieden. Ik had het wel gezien allemaal. Daarnaast is lvlen als een kip zonder kop ook 3 keer niks en veel te saai. Het enige wat Rose overeind moet houden is een aantrekkelijke community en goeie economie. Helaas had AruaRose geen van beide.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 28-01-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekker gemaakt door een private server, verzadigd door een private server :') Ironisch he? :P

Je praat alsof je praat namens de complete gamers community, 'daar zitten we niet op te wachten'. Word al sinds jaar en dag over Maple ook gezegt, maar dat is ook nog steeds 1 van de best lopende en succesvolle MMO ter wereld. Vreemd dat NArose dan nog steeds erg goed loopt, zeker gezien je mening 'rose is gewoon dood'. Voor jou mischien, gelukkig zijn er nog 4,9miljard mensen op deze aardbol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Kan me het begin nog wel herinneren..ik heb met rose echt een ontzettend leuke tijd gehad. Kwam gewoon vaak genoeg online om alleen maar ff te kletsen met friends ingame. Alleen was voor mij de uitdaging redelijk snel weg. Komt omdat het puur grinden grinden grinden is, het werd me te eentonig. En quests komen er niet aan te pas. Ben daar zelf meer voorstander van. Leuk verhaaltje erbij en bij inleveren gold exp leuke items noem het op. Neemt niet weg dat het spel wel een goede basis heeft qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Mja Monnik dat kan je misschien wel denken maar je moet even goed realiseren dat er hier veel mensen zitten/zaten die rose vanaf de eerste dagen hebben gespeeld. (irose pre reset/irose post reset/eurose/narose/prose).

Wat ze toen beloofden is er gewoon nooit uitgekomen. Er zouden genoeg questen bij komen. Het zou mogelijk zijn om een planneet te regeren. Pvp zou veel meer er in worden gezet.

De eerste paar maal dat je een char opwerkt met al dat gegrind is wel leuk maar na +-2 a 2.5 jaar niets anders dan steeds weer nieuwe chars opwerken (gewoon omdat je niets anders kan c.q noodgedwongen omdat je weer eens van server over moest stappen) raak je dat wel eens beu. Alle dingen die ze beloofd hadden zijn er nooit gekomen. Vind je het dan gek dat er aantal mensen hun heil ergens anders zijn gaan zoeken welke wel meer bied dan grinden?

Begrijp me goed ik ben met pijn in me hart van rose weggegaan omdat dit spel een leuke community had vooral in erose ons kent ons was het daar. Wat is daar van over? Nou alleen dus jrose met hun onzin. Narose ok maar in mijn mening veel te duur (11.99usd per month :') ) voor een paar euro meer zit ik nu in wow wat me wel bied wat ik zoek. Pservers leuk dat ze zo de community nog beetje levend houden maar het is en blijft jat werk in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

i lol-ed

idd R.O.S.E. is en blijft een geweldig spel, maar zoals de meeste hier is de puf er wel een beetje uit als je weet hoeveel transfers, restarts en rebirths we neit hebben moeten doorstaan.

Gelukkig was er 2,5 jaar lang een gewelidige Tweakers community die elkaar door weer en wind geholpen en gemotiveerd heeft om telkens weer vanaf lvl 1 te starten ( en nee er waren toen nog geen 35x exp events ) Als we gewoon op de eerste server gebleven waren had iedereen 5 lvl 210 chars gehad :) LegionOfTweakers, OrderOfTweakers en BandOfTweakers waren een legende op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Rakkerzero schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:32:
Ik heb Rose gespeeld sinds de eerste Beta-dag. Ben de enige 'actieve' poster in dit topic die daar nog over kan praten zelfs.
Euhm en ik dan?

PS. Kan laatst nog pics tegen van die tijd. Zal ze eens posten, leuk voor nostalgie.

[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 28-01-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken er ook wel meer, al val ik onder de categorie actieve mee lezer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Als iedereen op de pre reset irose server was gebleven hadden we inderdaad allemaal lvl 210 gehad, redelijk makkelijk met duped gems :P

Zoals iedereen al zegt, rose is nogal dood niet meer intressant en meer van het zelfde. Heb het al zo'n 2 maanden niet meer op me computer staan.
Orlo slaat nergens op, totaal niet van het caliber Lunar of Eacuar meer een slap aftreksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

cardinal808 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:53:
[...]

Euhm en ik dan?

PS. Kan laatst nog pics tegen van die tijd. Zal ze eens posten, leuk voor nostalgie.
om heel eerlijk te zijn heb ik jou nog nooit hier gezien... Wat van de andere die hier rondhangen niet geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Cardinal loopt dacht ik al een aardige tijd mee als lurker :P
edit: was hij niet vroeger aantal keer topic-starter?

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 28-01-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

toevallig heeft wendy/joyke gister weer eens aruarose geinstalleerd, maar ben zelf meer bezig met Cod4 atm, wat simpel knallen, leuk pluspunt voor rpg speler zijn de ranks en challenges, is het toch iets meer dan simpelweg knallen.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:59:
toevallig heeft wendy/joyke gister weer eens aruarose geinstalleerd, maar ben zelf meer bezig met Cod4 atm, wat simpel knallen, leuk pluspunt voor rpg speler zijn de ranks en challenges, is het toch iets meer dan simpelweg knallen.
Ghehe je zoekt gewoon ander vertier ;)

Nog steeds zoek ik nog altijd een MMO die dichtbij rose komt, maar misschien was Rose zo geweldig door inderdaad de GoT Community. Zo ervaar ik het achteraf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cardinal808 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:53:
[...]

Euhm en ik dan?

Oh ja, jij was er ook nog ja :P
Samen met Iruja en Bluepanther die ook van vrijwel het begin erbij waren. De rest is er volgens mij later er allemaal bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

*kuch, heerlijke noob vraag trouwens O+

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Printscreen -> zwarte lijst
Epic Failure
MMO's should have a save-button

:')

Uit dit topic zou ik in april of al spelen, of al bekend zijn met Rose. Maar ik begin pas een maand later met posten in Rose topics(deeltje 9). Zou het zelf niet eens meer weten :X

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 28-01-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

+3 geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK vond net ook een redelijk n00b reactie van mezelf: :P
Ben net ff naar City of Junon Polis geweest.
Jezus, wat is dat een grote en mooie stad zeg.
Met echte kasteel muren :P
:')

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 28-01-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha inderdaad Briljant. Destijds waren zulke vragen eigenlijk helemaal niet zo gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ook als je de topics vanaf deel 9 gaat lezen en mensen zich dan afvragen hoe ik aan zoveel geld kom oplaag lvl en zelfs mensen van leningen / donaties kan voorzien ;)

:-X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Blz 18 van het eerste topic, me eerste rose post: lasharor in "[PC Anime MMORPG] R.O.S.E (De nieuwe pri..."
Was er dus ook al redelijk vroeg bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude :')
Ik heb Rose gespeeld sinds de eerste Beta-dag. Ben de een van de 'actieve' posters in dit topic die daar nog over kan praten zelfs. Ik kan dus met gerust hart zeggen hoe Rose in elkaar steekt na al die tijd en weet ongeveer hoe traag de ontwikkeling gaat.
Ik ook, speel ook sinds irose pre-reset, denk dat ik meer rose uren erop heb zitten dan jij, weet ik vrijwel zeker. Alleen post ik niet actief hier op GoT.
Geniet nog maar zolang van Rose nu het nog kan, want ik vermoed dat de ontwikkeling van Rose er echt binnen nu en een jaar er op zal houden. En dan is het nog maar de vraag hoe lang de private server overeind blijven daardoor.
Aruarose begint te leren om zelf maps te ontwikkelen/maken, maps maken wordt binnekort waarschijnlijk mogelijk en het maken van een quest uit niks (lees: kerstevent) is al gebeurt.
En ja, ik ben nu WoW fanboy geworden, maar dat komt omdat Rose mij niks meer kon bieden. Ik had het wel gezien allemaal. Daarnaast is lvlen als een kip zonder kop ook 3 keer niks en veel te saai. Het enige wat Rose overeind moet houden is een aantrekkelijke community en goeie economie. Helaas had AruaRose geen van beide.
Aantrekkelijke community heeft aruarose imo wel, ligt er helemaal aan in wat voor mate jij openstaat voor interactie met andere spelers... Heb zelf rewind naar grade 4 geholpen toen ik nog speelde, veel aardige mensen daar; tuurlijk zijn er irritante pinoys etc. maar ga me niet vertellen dat je in WoW niet van zon mensen hebt, want ik heb zelf ook een ruim jaar WoW gedaan. Lvlen als een kip zonder kop heb ik nooit gedaan, heb altijd doelen voor mezelf gesteld (dingen als t7 set, int7 set, lvl xxx) en dan ben je in principe ook altijd bezig met exp/zulie te earnen voor je persoonlijke doelen.
William/Ax3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:24:
[...]

Mja Monnik dat kan je misschien wel denken maar je moet even goed realiseren dat er hier veel mensen zitten/zaten die rose vanaf de eerste dagen hebben gespeeld. (irose pre reset/irose post reset/eurose/narose/prose).
Ja ik ook, wat probeer je hiermee duidelijk te maken? Heb pre-reset irose in LoT gezeten en narose (LoT)/erose/prose(LoT, stargazers)/ruffrose(stargazers)/aruarose gedaan.
William/Ax3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:24:
[...]
De eerste paar maal dat je een char opwerkt met al dat gegrind is wel leuk maar na +-2 a 2.5 jaar niets anders dan steeds weer nieuwe chars opwerken (gewoon omdat je niets anders kan c.q noodgedwongen omdat je weer eens van server over moest stappen) raak je dat wel eens beu. Alle dingen die ze beloofd hadden zijn er nooit gekomen. Vind je het dan gek dat er aantal mensen hun heil ergens anders zijn gaan zoeken welke wel meer bied dan grinden?
Vind ik helemaal niet gek, vind ik zelfs prima, maar ik word er gewoon een beetje moe van dat in 1/3de van de posts hier tegenwoordig over WoW wordt gepraat... Was altijd een actieve lezer hier, maar nu echt minder.

Enige punt wat ik probeer te maken is dat dit het rose online topic is en dat er zo negatief over rose wordt gedaan terwijl wij er ook zoveel plezier aan beleefd hebben. Wanneer nu een nieuw iemand hier komt en ziet dat er zo negatief wordt gedaan en dat er weinig meer over rose wordt gepraat is het niet echt een stimulans om te gaan beginnen. Ik ben blij dat ik rose heb gedaan; ik heb me altijd prima vermaakt, al ben ik veel uren werk kwijt door de resets en doordat ik tussentijd gestopt ben. Ik vind rose nog steeds een goede rpg en aruarose is, afgezien van de economie, gewoon een prima server.

Nog wat recente screenies van aruarose om deze post nog wat meerwaarde te geven:
Cleric:
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2vmfw5h.jpg
Scout:
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/30cnnfo.jpg
Rewind:
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/nvxnh0.jpg

Signatures:
Afbeeldingslocatie: http://playerstats.AruaROSE.com/hr-red/beto.jpg
Afbeeldingslocatie: http://playerstats.AruaROSE.com/hr-black/oteb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:58:
[...]
Vind ik helemaal niet gek, vind ik zelfs prima, maar ik word er gewoon een beetje moe van dat in 1/3de van de posts hier tegenwoordig over WoW wordt gepraat... Was altijd een actieve lezer hier, maar nu echt minder.

Enige punt wat ik probeer te maken is dat dit het rose online topic is en dat er zo negatief over rose wordt gedaan terwijl wij er ook zoveel plezier aan beleefd hebben. Wanneer nu een nieuw iemand hier komt en ziet dat er zo negatief wordt gedaan en dat er weinig meer over rose wordt gepraat is het niet echt een stimulans om te gaan beginnen. Ik ben blij dat ik rose heb gedaan; ik heb me altijd prima vermaakt, al ben ik veel uren werk kwijt door de resets en doordat ik tussentijd gestopt ben. Ik vind rose nog steeds een goede rpg en aruarose is, afgezien van de economie, gewoon een prima server.

Nog wat recente screenies van aruarose om deze post nog wat meerwaarde te geven:
Cleric:
Dat kan ik ook begrijpen en zou zeggen tegen de mensen die wel nog actief spelen post idd gewoon meer van dit soort pics dat is en blijft leuk om te zien.

Echter zien we gewoon weinig post van het hoe en wat. Als er nog iemand speeld en op die 4e planneet bezig is post gewoon wat pics en verhalen hoe het daar aan toe gaat. Wie weet zijn de ideeen die de meeste hebben dat het doodbloed hellemaal onterecht. Laat zien en wie weet krijgt men wel meer in rose zo.

Enigste punt wat ik heb is dat ik gewoon naast de leuke community enzo het gevoel gewoon kreeg van ja... Grinden en wat meer dan? Geloof me als ze in rose hadden gezet wat ze toen wouden dan had ik er nog steeds gezeten.

Het is gewoon eeuwig zonde dat het zo gelopen is vind ik zelf. Het samen spelen en dingen doen om met zijn allen vooruit te komen dat mis ik met 10-25 man in plaats van alleen duo met je eigen cleric. En naast dat nog andere dingen wat je zou kunnen doen desnoods vissen of weet ik veel.

Begrijp me goed hou je van 10.000 maal dezelfde dingen slachten dan zit je idd gewoon goed in rose. Hou je van het japense omg zie die cute items. Ga rosen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

vind het zelf ook leuk om wat screens te zien ja
voor mij was het ook de verveling van het met jezelf grinden ipv de parties die we voorheen altijd hadden. door het snelle lvlle in arua zaten er te snel veel verschillen in per speler, natuurlijk is dit op het eind wel weer weg maar om zelf de hele weg alleen te spelen vond ik dus saai na x aantal keer aangezien ik teveel chars had :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 09:56
Arua was/is erg leuk. Ik zit iig nu in hyberating mode ;) Zoals hierboven al regelmatig aangegeven is de ontwikkeling van rose al heel lang dood. Nieuwe gear/carts enz noem ik geen ontwikkeling.
Ook die nieuwe 4e planeet stelt niet veel voor, de 3e planeet is nooit uitontwikkeld.
Je kan zeggen dat nadat triggersoft de beta heeft overgedragen aan gravity het eigenlijk was afgelopen met rose. Niet dat 't geen fun is maar op een bepaald moment heb je het wel gehad.
Ik wacht tot ik weer een aanval van nostalgie krijg om uit hybernating te komen (af en toe een keertje inloggen met mijn cleric om n00bs te buffen doe ik nog steeds ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
4th schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:22:
vind het zelf ook leuk om wat screens te zien ja
voor mij was het ook de verveling van het met jezelf grinden ipv de parties die we voorheen altijd hadden. door het snelle lvlle in arua zaten er te snel veel verschillen in per speler, natuurlijk is dit op het eind wel weer weg maar om zelf de hele weg alleen te spelen vond ik dus saai na x aantal keer aangezien ik teveel chars had :P
Zie mijn vorige post, arua heeft het zo'n beetje allemaal vernoikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
luckyjan schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:56:
Je kan zeggen dat nadat triggersoft de beta heeft overgedragen aan gravity het eigenlijk was afgelopen met rose. Niet dat 't geen fun is maar op een bepaald moment heb je het wel gehad.
Het had Rose ook veel en veel beter gedaan als ze eerst het spel gewoon afgemaakt hadden ipv dat ze het spel als halve Beta online gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Al moet ik zeggen dat ik de "blije" stijl van Rose nog steeds geweldig vindt. De unieke stijl is voor mij altijd aantrekkelijk geweest. Ik speel het ook met vlagen en heb op verschillende servers gespeeld. Arua heeft het in mijn ogen niet verneukt, maar biedt de mogelijkheid voor ieder wat wil.

Er is namelijk zowel een lowrate als highrate aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even bij de mediamarkt een nieuwe pc gehaald (ze hadden een leuke btw vrije dag ;) )

En nu hoop ik dan eindelijk een beetje fatsoenlijk ROSE te kunnen spelen (we hadden nogal een oude pc :P en ik heb ook al de laptop van mijn vriend compleet laten crashen door er simpelweg ROSE op te installeren....Maargoed geen commetaar 8)7 )

Ik moet helemaal beginnen 'from scratch' dus voor de mensen die nog een beetje een uitdaging zoeken of een leuk projectje :P Kom mij maar helpen.

Ik neem aan trouwens dat het gewoon ook onder Vista werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
het werkt gewoon onder Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfew...daar ben ik heel blij mee. Heb namelijk het gevoel dat ik nog wel wat problemen ga krijgen met vista.

B.v. wilde net XstreamRadio installeren maar daar heb je windows mediaplayer 9 voor nodig en die kan ik niet op m'n pc zetten omdat daar al 'Windows Media Center' opstaat, en hij geen oudere versies accepteert erbij :|
dus ja.....

Anyway...ik laat het nog wel even weten als ik daadwerkelijk begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

vista heeft standaard windows media player 10 ;)

hier nooit problemen gehad met rose onder vista :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:53:
vista heeft standaard windows media player 10 ;)
Sorry even voor het offtopic....
als ik het programmaatje download van http://www.xstreamradio.nl/, het installeer en vervolgens op wil starten, dan vraagt ie naar 9. Heb net zowel 9 als 11 geïnstalleerd, maar het werkt gewoon niet.

weer ontopic:
Ik heb net het hele Deel 34 doorgelezen om een beetje up-to-date te komen (jemig wat een werk.... 8)7 )
en zag dat je kunt kiezen tussen LR en HR. Bij LR heb je toch ook al verhoogde exp?
Lijkt mij genoeg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:00:
[...]
weer ontopic:
Ik heb net het hele Deel 34 doorgelezen om een beetje up-to-date te komen (jemig wat een werk.... 8)7 )
en zag dat je kunt kiezen tussen LR en HR. Bij LR heb je toch ook al verhoogde exp?
Lijkt mij genoeg dan.
Geen idee wat dat radio gedoe is dus s6 rofl.

Lr was 3x dacht ik en hr 30x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:06:
[...]

Geen idee wat dat radio gedoe is dus s6 rofl.

Lr was 3x dacht ik en hr 30x.
LR was 8x exp dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik even van de site gehaald ;) dan weten we het zeker:

Server Protocol: kROSE v739
IRC: irc.AruaROSE.com #AruaROSE (Connect Now!)

Destiny:
Rates: 8x Experience / 6x Zullie / 1x Drops
Capacity: 283/1000 Players
Clans: 546

Hebarn:
Rates: 30x Experience / 10x Zullie / 10x Drops
Capacity: 1646/3000 Players
Clans: 6393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

8x is eigenlijk ook gewoon High rate omg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind aan heel dat high rate niks aan, gaat gewoon te snel en dat is ook niet leuk.
Blah toch blijf ik het op een of andere manier een geweldige game vinden, heeft nog steeds dingen die andere games niet hebben en ik kan het maar niet bewoorden.
En toch ga ik niet opnieuw aan rose beginnen, inmiddels sta ik al meer dan een jaar "droog" XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:57:
Ik vind aan heel dat high rate niks aan, gaat gewoon te snel en dat is ook niet leuk.
Blah toch blijf ik het op een of andere manier een geweldige game vinden, heeft nog steeds dingen die andere games niet hebben en ik kan het maar niet bewoorden.
En toch ga ik niet opnieuw aan rose beginnen, inmiddels sta ik al meer dan een jaar "droog" XD
zoek een vriendin!!! haha :P

ik vind rose qua concept ook geweldig alleen jammer dat t niet verder uitgewerkt is... als ik terug denk aan al die goede tijden moet ik even een traantje wegpikken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:52:
[...]
moet ik even een traantje wegpikken ;(
konijntje doe maar wiebelen...wiebelen...

[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 30-01-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:54:
[...]

konijntje doe maar wiebelen...wiebelen...
Zo'n irritant maar leuk nummer is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Jullie stoppen ? nou ik ga beginnen op arua lol (met men vriend)
Kan iemand me helpen, of iemand die nog een cleric heeft die die niet gebruikt mogen lenen.
Je weet maar nooit als iemand hem delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Spellen jullie allemaal op AruaROSE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Fatihtjuh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:50:
Spellen jullie allemaal op AruaROSE?
Speelde eerst op 7h maar wacht nu al zolang op de patch,dus ik ga maar even op arua kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel iig wel op arua sinds zondag is me pc weer rose gereed. sinds de nieuwe client deed hij het niet meer onder vista. maar nu wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
idutcher schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:09:
Jullie stoppen ? nou ik ga beginnen op arua lol (met men vriend)
Kan iemand me helpen, of iemand die nog een cleric heeft die die niet gebruikt mogen lenen.
Je weet maar nooit als iemand hem delete.
Tip, dual client met een willekeurig character en een FS muse, werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Tja, ROSE. Op een een of andere manier blijft het spel me boeien. Alleen dan meer in perioden in plaats van achtereen. Hoewel ik nu wel even de drang heb om op Orlo te gaan kijken, heb ik weer eventjes geen tijd.
Misschien dat ik in April weer even kom kijken naar wat er al veranderd is.
Of tussendoor even inloggen om geld te verdienen of T7 set compleet te maken. Wat is de prijs voor een T7 trouwens tegenwoordig? Weet ik of ik nog arm of rijk ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteravond toch even op NArose gekeken, gelukkig al mn spullen nog (2x meistercart ftw :P). Kom ik 1 van mijn oude lvl-maatjes tegen (shuuyin) die inmiddels 182 is :/ Kwam hij later wat oud gear van
hem brengen, zit nu met hele inventory vol met warrior gear :D Toch maar wat vaker spelen :) Beetje jammer alleen dat ik mijn cleric aan het lvlen was :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

arua mail gehad mense?

blijkbaar idee om 1x/1x/1x te beginnen....

AruaROSE has been considering the idea of a “Classic iROSE server” for over a week now, and we'd like to have as much input into this as we possibly can.

A “Classic iROSE server” means that the rates will be 1x Experience, 1x Drop Rate, and 1x Zullie Rate – the way in which iROSE was meant to be played and was loved - allowing our users to fully appreciate the R.O.S.E. Online experience.

We would, therefore, appreciate if you could visit this thread (http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=25842) to vote and give your opinion regarding this.

Please note: Destiny and Hebarn will not be affected by the idea of a “Classic iROSE Server”.

Kind regards,

Xtrm2Matt
======

dus weer goed mats farme, geld spare en partyen... klinkt best interessant zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:17:
arua mail gehad mense?

AruaROSE has been considering the idea of a “Classic iROSE server” for over a week now, and we'd like to have as much input into this as we possibly can.

A “Classic iROSE server” means that the rates will be 1x Experience, 1x Drop Rate, and 1x Zullie Rate – the way in which iROSE was meant to be played and was loved - allowing our users to fully appreciate the R.O.S.E. Online experience.

We would, therefore, appreciate if you could visit this thread (http://forum.aruarose.com/index.php?showtopic=25842) to vote and give your opinion regarding this.

Please note: Destiny and Hebarn will not be affected by the idea of a “Classic iROSE Server”.

Kind regards,

Xtrm2Matt
======

Jep, de mail gehad. Hopelijk wachten ze er nog een paar maanden mee.
Lijkt me een interessant iets, mits er een net zo'n grote community als op de HR ontstaat.
Genoeg level plezier dan zelfs voor Iruja, met 1x exp en de mogelijkheid door te gaan tot lvl212 kan ook hij zijn lol op :+

Persoonlijk, misschien doe ik lafjes low lvl mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:17:
arua mail gehad mense?

Kind regards,

Xtrm2Matt
======

ik heb hem niet gehad???? maar hoop dat ze daar nog even mee wachten. wil me chars nog ff flink lvlen van het weekend miss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

doos, lees wat er staat... de andere 2 servers lijden er niet onder :D btw, je moet de strijk nog doen van het weekend en niet weer 5 dagen later :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste Mensen die nu nog rose spelen doen het volgens mij omdat ze het al lang spelen en gewoon vermakelijk is, en 30x exp en zo maakt het intressant omdat ze dan niet weer al die lvl's hoeven doen die ze al in irose/prose/erose/aurose/en al die andere versies hebben gedaan.
Weer van 0 beginnen en dan op zoon kut tempo, ik zie het niet gebeuren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:44
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:24:
ik speel iig wel op arua sinds zondag is me pc weer rose gereed. sinds de nieuwe client deed hij het niet meer onder vista. maar nu wel weer. :)
Heb in de Beta Rose veel gespeeld en ga nu maar weer een poging wagen :)

Spelen jullie op LR of HR ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:31
MochiGohan schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:36:
[...]

Heb in de Beta Rose veel gespeeld en ga nu maar weer een poging wagen :)

Spelen jullie op LR of HR ?
De meeste spelen HR.
Ik zelf speel niet zo heel erg veel maar ik speel liever op de LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel op de hr, daar heb ik al een full support clerick. en een vol vecht mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik op de LR ga spelen. Heb ik toch nog een beetje mazzel dat het ietsie sneller gaat, maar niet overdreven veel. Zo blijft het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Clasic irose server komt er dus aan op aruarose:
The AruaROSE “Classic iROSE server” will be opening doors after our next maintenance which will take place on Thursday, 7th February 2008 at 9:00PM GMT+0
Ideaal voor mensen die dus idd met 1x rate willen spelen. Lijkt me wel frusterend hoeveel uur je erin moet gooien om uberhaupt 140+ te worden ^^.

[ Voor 23% gewijzigd door William/Ax3 op 06-02-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Yep, ze waren gisteren al announcements aan het doen voor versie 808. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nou daar ga ik wel ff een client opnieuw voor installeren. dat wordt dus 10u savonds op de donderdag?

ben toch iets later, eerst met wendy naar the mist in helmond, zal dus iets van kwart voor 11 online zijn

[ Voor 35% gewijzigd door 4th op 06-02-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
4th schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:17:
nou daar ga ik wel ff een client opnieuw voor installeren. dat wordt dus 10u savonds op de donderdag?

ben toch iets later, eerst met wendy naar the mist in helmond, zal dus iets van kwart voor 11 online zijn
Hmm, dacht eerst joepie.
Wil wel even mijn naam registreren en even weer ingame kijken.

Maar bedenk me net dat ik thuis geen internet meer heb omdat we afgesloten zijn :'(
Huisgenoot was een beetje laks met betalen, en nu geen i'net meer dus.
Niet dat ik denk ik nog zin heb om een lvl 100 char te maken :|

Maar heeel heel heeeeeeel misschien komt hierdoor het oude irose gevoel weer terug op de ouderwetse manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hm een normal server :9~ klinkt wel weer leuk om eens te ROSEn maar aan de andere kant om nou weer helemaal van 1 te beginnen op normal rate vraag ik me af hoe druk het daar zal worden ghehe :p
moet er nog even over na denken :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu een tijdje HR maar ik denk dat het nog best druk kan worden op die classic server. Veel mensen zijn het zat dat het niet meer bijzonder is om lvl 200 te zijn. Je merkt ook wel dat de prijzen dalen en dat er niet meer zoveel pit in zit. Tot aan Junon vind je bijna geen hond meer. Ik hoop dat het oude gevoel van de beta weer terug komt.. Butterfly wings voor 300k, yayness all over! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch v808 zal morgen beginnen de ook de nieuwe irose server zal dan ook starten :)
Ik ga iig wel daar spelen, helaas niet maar weinig uurtjes ivm school.
Ik vind het super goed idee dat ze irose weer tot leven maken :D

Zat vandaag screens te kijken van erose/prose/narose van de tijdt dat we als Tweakers nog veel samen deden Ingame :D was altijdt leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:02:
Ik speel nu een tijdje HR maar ik denk dat het nog best druk kan worden op die classic server. Veel mensen zijn het zat dat het niet meer bijzonder is om lvl 200 te zijn. Je merkt ook wel dat de prijzen dalen en dat er niet meer zoveel pit in zit. Tot aan Junon vind je bijna geen hond meer. Ik hoop dat het oude gevoel van de beta weer terug komt.. Butterfly wings voor 300k, yayness all over! *O*
Ja je hebt hier een goed punt vind ik, ben nu ook max lvl 212 maximale spullen enzo maar dan houd het gewoon op, enigste is pvp leuk.
Prijsen dalen als gekken 5 weken geleden was G7 nog 310mil nu niet meer waard dan 260-270mil.

Liefts zou ik die tijdt van Erose willen voor de Evolution kwam, de tijdt dat je Moonchild kon doen en met orihalcon/mythrill drills werkte dat was echt leuk. Grand fancý sky´s (7) met een D[3] erin haha :) Grand holy staffs lekker hunten in Tempel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:52:
[...]

Ja je hebt hier een goed punt vind ik, ben nu ook max lvl 212 maximale spullen enzo maar dan houd het gewoon op, enigste is pvp leuk.
Prijsen dalen als gekken 5 weken geleden was G7 nog 310mil nu niet meer waard dan 260-270mil.

Liefts zou ik die tijdt van Erose willen voor de Evolution kwam, de tijdt dat je Moonchild kon doen en met orihalcon/mythrill drills werkte dat was echt leuk. Grand fancý sky´s (7) met een D[3] erin haha :) Grand holy staffs lekker hunten in Tempel enzo.
Ohjoh verrek, ik weet ineens weer wie je bent! XD Toen in Training Ground vroeg je met Motivation aan mij, Myuti, of ik je nog herkende van de Elder Mammoth's en ik kon je maar vaag herinneren maar dat kwam omdat ik toen met je cler trainde.. Hoe heette die ook alweer? Haha lekker simpel hier 8)7
Beetje off-topic hier, maar moest even. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:12:
[...]

Ohjoh verrek, ik weet ineens weer wie je bent! XD Toen in Training Ground vroeg je met Motivation aan mij, Myuti, of ik je nog herkende van de Elder Mammoth's en ik kon je maar vaag herinneren maar dat kwam omdat ik toen met je cler trainde.. Hoe heette die ook alweer? Haha lekker simpel hier 8)7
Beetje off-topic hier, maar moest even. O-)
haha ja dat ben ik met me cleric Nobodyknows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach so, hipheid. Ben je nog actief? Ik zie je eigenlijk nooit meer met je cler of met Sacardus.. Ja 1x dan met Motivation.. :P maar dan houdt het ook wel op.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.