Behoor jij dan tot een van de knappe vrouwelijke spelers?
Nee, maar Gaile ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:08:
Behoor jij dan tot een van de knappe vrouwelijke spelers?
Maar mijn chars zijn allemaal wél vrouwelijk, en knap
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Enkele updates, en check dit:
...of is dat een flauwe 1 april grap?
OMG! OMG OMFG! WE KUNNEN TERUG!Miscellaneous
Loremaster Ermenred in Lion's Arch will now allow characters to travel back to Pre-Searing Ascalon after they've successfully performed a number of tasks.
...of is dat een flauwe 1 april grap?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het bericht is van 1 april en staat dan wel weer subtiel tussen de andere mededelingen.
Daarnaast zou het me niet eens verbazen als ze de loremaster ook een tekst mee hadden gegeven.
Maar ik geloof er dus helemaal niets van. Als er iets is wat mensen graag zouden willen is het terug kunnen gaan naar pre-searing.
Daarnaast zou het me niet eens verbazen als ze de loremaster ook een tekst mee hadden gegeven.
Maar ik geloof er dus helemaal niets van. Als er iets is wat mensen graag zouden willen is het terug kunnen gaan naar pre-searing.
Ik zit op mijn werk en kan het niet checken. Heb het net ook maar op het forum van mijn guild geplaatst, daar zitten aardig wat Amerikanen bij, hopelijk kunnen zij het bevestigen/ontkennen.
Het zou wel heel erg gaaf zijn natuurlijk. Lijkt me een leuk idee trouwens, een "back-to-the-roots" weekend, waarin je voor één keer met je chars (terug) kan naar pre. In HM die gargoyle grot in, of rondom Fort Ranik vanquishen
/edit: hee Arunia, long time no see hier!
Het zou wel heel erg gaaf zijn natuurlijk. Lijkt me een leuk idee trouwens, een "back-to-the-roots" weekend, waarin je voor één keer met je chars (terug) kan naar pre. In HM die gargoyle grot in, of rondom Fort Ranik vanquishen
/edit: hee Arunia, long time no see hier!
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 02-04-2008 11:35 ]
Volgens mij was er tijd terug toen de bonuspacks uitkwamen hierover een hint gegeven, dat er meer 'go back to historical moments' zou komen. Aan de andere kant, je kan er toch geen titels meer halen, dus het lijkt mij imho geen toegevoegde waarde buiten de eventuele mogelijkheid om die lvl20 pre-searing te versnellen (ik dacht dat je pre-searing met pvp unlockpacks al meteen alle skills kon krijgen, dus zou dat verhaal ook niet op gaan).
Ik zit nu zelf nog met het starter-plekje van Factions, welke erna dacht ik alleen tijdens dragonboat events kan komen en ik moet er juist nog een stukje exploren
Ik zit nu zelf nog met het starter-plekje van Factions, welke erna dacht ik alleen tijdens dragonboat events kan komen en ik moet er juist nog een stukje exploren

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
alle update notes van 1 April zijn een grap natuurlijk...
Ursan geen PvE skill meer, VoD afhankelijk van KoaBD title track, terug naar pre-searing...
Ursan geen PvE skill meer, VoD afhankelijk van KoaBD title track, terug naar pre-searing...
Update - Tuesday April 1
Skills
Guild vs. Guild
* Victory or Death: at Victory or Death, each player now deals 5% additional damage for each rank achieved in the Kind of A Big Deal title track.
Assassin
* Shadow Form: increased duration to 10..60.
Elementalist
* No changes.
Mesmer
* Diversion: increased duration to 120 seconds; increased disable time to 60..120.
* Blackout: removed the touch range restriction; this skill no longer disables the caster's skills.
Monk
* Peace and Harmony: increased Energy regeneration to 6..10.
* Protective Spirit: changed skill to: For 5..25 seconds, target ally cannot lose more than 50% maximum Health due to damage from a single attack or spell.
Necromancer
* Animate Bone Fiend: increased recharge to 30 seconds; increased casting time to 5 seconds.
* Spiteful Spirit: Fixed a bug that caused monsters not to flee while in the area of effect.
Norn
* Ursan Blessing: reduced recharge to 5 seconds; this skill is no longer PvE-only.
Ritualist
* Wanderlust: this skill now causes Exhaustion.
* Pain: this skill now causes Exhaustion.
* Bloodsong: this skill now causes Exhaustion.
Warrior
* Dwarven Battle Stance: increased duration to 10..30 seconds; this skill now deals +10..40 damage and causes knock down.
Miscellaneous
* Increased the effectiveness of the Lucky Aura.
* Loremaster Ermenred in Lion's Arch will now allow characters to travel back to Pre-Searing Ascalon after they've successfully performed a number of tasks.
* Tanned Hide Squares are now Tanned Hide Polygons.
* Increased Paragon base armor to 100.
* Scythes now hit a single target.
Lol @ de update notes
Een vette QQ naar alle whiners op de meeste gw fansites (en dan vooral gwg)
Zaten toch best aannemelijke tussen
(prot spirit anti-farm, SS algemene bug, spirit spam blok
)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
prot spirit anti-farm?
prot spirit anti-gebruik zul je bedoelen. Als dit geen grap zou zijn dan is die skill in 1 keer nutteloos geworden. Hoe vaak wordt je gespiked voor meer dan 50% van je hp? Alleen door warrior of ele bosses en dan nog ERG weinig.
Dat hij te misbruiken is voor farmen ok, maar ik gebruik hem VAAK voor gewoon vanquishen en dungeons en daar is ie toch wel ERG fijn om je tanks mee te preprotten.
edit: Overigens denk ik dat de andere change dan voortaan iedere monk een vaste elite zou geven in zjin skuill bar.. 6-10 energy regen als enchantment? holy whack!
prot spirit anti-gebruik zul je bedoelen. Als dit geen grap zou zijn dan is die skill in 1 keer nutteloos geworden. Hoe vaak wordt je gespiked voor meer dan 50% van je hp? Alleen door warrior of ele bosses en dan nog ERG weinig.
Dat hij te misbruiken is voor farmen ok, maar ik gebruik hem VAAK voor gewoon vanquishen en dungeons en daar is ie toch wel ERG fijn om je tanks mee te preprotten.
edit: Overigens denk ik dat de andere change dan voortaan iedere monk een vaste elite zou geven in zjin skuill bar.. 6-10 energy regen als enchantment? holy whack!
[ Voor 16% gewijzigd door bazkar op 02-04-2008 13:59 ]
Het zal niet de eerste keer zijn dat bepaalde skills totaal onbruikbaar worden
Ja, maar deze update moet gewoon nep zijn, de datum en de inhoud.
Ursan geen pve skill meer
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Het enige wat ik in de update eigenlijk mis is het toestaan van het gebruik van consumables in PvP 
Dan is het hele skill > time verhaal meteen ontkracht
Dan is het hele skill > time verhaal meteen ontkracht
Er staat "not only", dus binnenkort krijgen we CarebearwarsBalachmar schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:35:
Ja, maar deze update moet gewoon nep zijn, de datum en de inhoud.
als het waar is, that is
Dacht ik nog even wat leuke missies op mn ranger te doen, vond het raar dat mn damage lager was.
Lees ik een oudere patchnote van 20 maart:
Sundering Attack/ Penetrating Attack: decreased damage to 3...9...10; decreased armor penetration to 10%; increased recharge to 4 seconds.
En daar ging mn spike build
Maar weer nieuwe bedenken
Lees ik een oudere patchnote van 20 maart:
Sundering Attack/ Penetrating Attack: decreased damage to 3...9...10; decreased armor penetration to 10%; increased recharge to 4 seconds.
En daar ging mn spike build

De 2e batch nieuwe wapens is gereleased. Tot nu toe 2 confirmed.
Dragon Scythe / Factions end-game green / Ook als drop, locatie onbekend.
Ceremonial Spear / Factions end-game green
Dragon Scythe / Factions end-game green / Ook als drop, locatie onbekend.
Ceremonial Spear / Factions end-game green
Net nog weer even GW opgestart na langere tijd niet meer in de game online te zijn geweest. Ik schrok best wel moet ik zeggen. Voor het grootste deel is de game nogal .... leeg. Is GW nu echt dood of kwam ik op een vreemd tijdstip oid?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het lijkt wat leger, maar het verplaatst zich enorm. Sommige mappen zijn echt afgestorven, andere mappen zijn nog steeds afgeladen.
Waar zat je dan Bor?
normaal is er nog wel redelijk veel volk, doch vooral in de drukkere steden (Lion's Arch, Kamadan (Nightfall) merk je dit echt. Dit weekend was er een event 'Farewell to Gaile' en LA had toch weer in de 50 (europese) districts... dit is imho dus ver van dood...
normaal is er nog wel redelijk veel volk, doch vooral in de drukkere steden (Lion's Arch, Kamadan (Nightfall) merk je dit echt. Dit weekend was er een event 'Farewell to Gaile' en LA had toch weer in de 50 (europese) districts... dit is imho dus ver van dood...
Verwijderd
Plaatsen die van belang zijn voor je titles zijn best nog wel druk Bor. En tijdens double points weekends en events lijkt het nog wel drukker. Zoals SinergyX al zegt, het verplaatst zich, de mensen zitten nu verspreid over 4 delen en uiteraard worden de nieuwste delen het best bevolkt.
Ondanks wat sceptische geluiden op dit forum destijds denk ik wel dat het fenomeen titles het spel als zodanig goed heeft gedaan, heb het idee dat het gros van de mensen die titles als een nieuwe uitdaging zien en dus niet afhaken als ze het uitgespeeld hebben.
Ondanks wat sceptische geluiden op dit forum destijds denk ik wel dat het fenomeen titles het spel als zodanig goed heeft gedaan, heb het idee dat het gros van de mensen die titles als een nieuwe uitdaging zien en dus niet afhaken als ze het uitgespeeld hebben.
Voor mij is zijn het niet zo zeer de titels maar ik vind het wel leuk om de beelden van alle dungeons in mijn HoM te hebben (Underworld, FoW, Urgoz, the Deep, de eindbazen van de campains, ...). De rest is meer bijzaak.
Sommige titels
Ik dacht afgelopen weekend, nou ik ga eens wat aan dat partyanimal ding doen, toch dubbel. Blijkt dat de max 10.000 punten is... 
Heb ook niks maxed, gewoon geen zin in eigenlijk
En hoewel sommige titels handig zijn heb ik er gewoon het geduld niet voor om maar te blijven grinden. Dat wordt gewoon saai. Grind Wars ftl 
Ik stond gisteren trouwens nog een beetje te niksen in Deldrimor Warcamp (Final assault moet ik nog steeds doen
) en had mijn
Gwen
losgelaten. Alt+tab ik weer terug en daar zie ik een panda! Best leuk, die twee samen zien spelen. Was een guildlid van Myth, die zie ik wel vaker en in grote getale pve doen.
Heb ook niks maxed, gewoon geen zin in eigenlijk
Ik stond gisteren trouwens nog een beetje te niksen in Deldrimor Warcamp (Final assault moet ik nog steeds doen
[ Voor 2% gewijzigd door Vrijdag op 11-04-2008 09:28 . Reden: smiley overkill :P ]
Ik heb ook maar weer pauze met mijn titles. Dacht 'even' die asura title voor mijn monk binnen te halen voor paininverter... neuh, dat viel even tegen. Moest heel EotN nog door 
Iemand nog tips om die monk boss in marketplace neer te maaien? Kan nu dat hele stuk vrij makkelijk, maar die boss heeft hex remove en healed nonstop. Zeker als er 2 ritualist bij zitten gaat het echt niet lukken.
ik wil ook een mini-gwen
Iemand nog tips om die monk boss in marketplace neer te maaien? Kan nu dat hele stuk vrij makkelijk, maar die boss heeft hex remove en healed nonstop. Zeker als er 2 ritualist bij zitten gaat het echt niet lukken.
ik wil ook een mini-gwen
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2008 09:34 ]
Ik wil een real life maxi Gwen 
...maar dan met een rode bobline
Ben maar weer es aan het skillhunten geslagen. 5 skills verwijderd van de prophecies title, 25 / 60 van de andere 2. Prophecies skills zijn vaak toch wel het irritantst om te cappen, omdat ze soms in een missie zitten. Moet wéér die Hell's Precipice missie doen voor een ranger skill (of een titan quest, dan toch liever die missie). Die missie duurt me altijd veel te lang, elke titan moet 4x dood enzo.
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Geef mij Eve dan maarTroonStaal schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:47:
Ik wil een real life maxi Gwen
Proph skills blijven inderdaad irritant, nog regelmatig zie je shouts voor cappen van bv SoJ (en overige skills daar). Net als die illusion weaponary, heeft me ook 5 runs gekost
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2008 10:01 ]
En Cynn, en Livia 
Ik hebook nog wel wat elite skills nodig idd, alleen, voor sommige profs vind ik het niet zo boeiend omdat ik er toch nauwelijks mee speel (rit, sin, derv)
Ik hebook nog wel wat elite skills nodig idd, alleen, voor sommige profs vind ik het niet zo boeiend omdat ik er toch nauwelijks mee speel (rit, sin, derv)
Gisteren weer even Justicar Thommis en Rand gedaan uit Slaver's Exile... Die dungeon blijft toch een leuke uitdaging, zelfs op NM met al die ressende stone summit mobs.
Nu Duncan nog en mijn Dungeon boekje is weer vol (toch 40k asura points, dat schiet tenminste op)...
Nu Duncan nog en mijn Dungeon boekje is weer vol (toch 40k asura points, dat schiet tenminste op)...
Slaver's Exile is nog steeds mijn favoriete dungeon al moet ik zeggen dat ik Guild Wars al weken niet meer gestart heb, de uitdaging is weg en de lol is er een beetje vanaf, heb alles wel gezien zeg maar.bazkar schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:18:
Gisteren weer even Justicar Thommis en Rand gedaan uit Slaver's Exile... Die dungeon blijft toch een leuke uitdaging, zelfs op NM met al die ressende stone summit mobs.
Ik weet ook niet of GW2 mij weer die impuls zal geven om weer actief te gaan spelen, maar tijd zal dat leren (en eigenwijs als ik ben koop ik GW2 toch wel...).
Is Eye Of The North de moeite waard om te spelen als je er een tijdje uit bent geweest? Ik heb zelf nog Guild wars 1 en Fractions.
Absoluut, zeker voor PvE, een hoop nieuwe skills, en afwisselende quests en missions.
Cititzen of Ladonia
EotN heeft hoge replay factor en mooi verhaallijn, maar skills vanuit de titles vind ik wat te overdreven, helemaal omdat dit dus per character gaat (itt factions kurzick/luxon).
Ok mooi binnenkort weer is een poging gaan wagen. Zie dat EotN voor een 'prikkie' te koop is 16 euro ongeveersorcees schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:39:
Absoluut, zeker voor PvE, een hoop nieuwe skills, en afwisselende quests en missions.
Weet je dat zeker? Ik zie hier nl 16 GBP, en dat is vaak een van de goedkopere.Nyazzin schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:50:
[...]
Ok mooi binnenkort weer is een poging gaan wagen. Zie dat EotN voor een 'prikkie' te koop is 16 euro ongeveer
CD-Wow had toch leveringsproblemen/is failliet? BIj Dynabyte kost EotN ook niet zoveel meer trouwens, en dan heb je ook nog eens die 10% kortingskaartgwystyl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:29:
[...]
Weet je dat zeker? Ik zie hier nl 16 GBP, en dat is vaak een van de goedkopere.
Kort vraagje, waar komt bij een warrior nu meeste damage vandaan? de Str aspect (armor penetration) of meer de skill dmg zelf? Zit te denken om mijn Dervish om te dopen tot sword/shield meppen (tactics) omdat ik scyth echt 10x niet vind. Met avatar of balth en shield moet je toch flinke berg armor krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2008 14:42 ]
Verwijderd
Aangezien Strength pas AP geeft bij attack skills, lijkt het me dat strength pas loont als je er daar veel van gebruikt. Er zijn ook wel goede skills te vinden in de Strength attribute (power attack bv) die redelijke dmg doen. In jou geval is het alleen een probleem dat Strength een primare attribute is en jij er als Dervish vrijwel niets aan zult hebben
Daarom dacht ik dus sword/tactics te gaan, maar wist niet hoeveel invloed (buiten skills) str had in de damage output van warriors.
18,50 incl verzendkostengwystyl schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 14:29:
[...]
Weet je dat zeker? Ik zie hier nl 16 GBP, en dat is vaak een van de goedkopere.
http://www.budgetgaming.n...+eye+of+the+north_PC.html
Verwijderd
GROENTJE
heb gw van het net gehaald wil iemand me er mee helpen
wil hem op cd branden met nero 8
cd 1 lukt maar als hij om cd 2 vraagt wilt hij de cd niet opstarten ?
weet niet of dit op deze manier kan aqnders moet ik hem kopen
moet ook nog een account heben en die kan je alleen krijgen als je hem koopt
wil het uitproberen voordat ik hem ga kopen
Gast...Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:14:
GROENTJE
Hij kost twee tientjes bij de FRS... Dat is twee uurtjes afwassen of anderhalf uur vakkenvullen ofzo...
/edit: Of je download de client van de site en je vraagt hier om een trialkey...
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 23-04-2008 16:25 ]
HA is nogal kut... pvp guilds zijn moeilijk aan te komen en PVE doe ik alleen uit pure verveling
zoals een aantal posts hierboven GW lijkt aardig dood te zijn... jammer dat het nog wel ff duurt GW2
Dood heb ik echt nooit problemen mee, ik log nog regelmatig in en in no time weer een party voor bergje missies.
Knap gezien de meeste outposts gewoon verlaten zijn. Of moet je nog missies / quests doen aan het einde van het verhaal oid?SinergyX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:40:
Dood heb ik echt nooit problemen mee, ik log nog regelmatig in en in no time weer een party voor bergje missies.
Nee, random quests in factions. Met name mainlands doe ik nonstop.
Ik zit btw veelal op US servers.
Ik zit btw veelal op US servers.
hmm heb guildwars ook veel gespeeld (prophecies factions en nightfall) allemaal uitgespeeld.
vond prophecies ( toen de steden daar nog vol stonden dat je soms in de 4e serverterecht kwam) echt een topper. factions en nightfall was gewoon meer van het zelfde.
heb laatst weer eens gespeeld ( Kijken of ik me solo fow run nog kon met me wa/me).
Maar dat wou niet meer door updates denk ik.Vroeger walsde ik er zo door heen.
Ik heb EoTN overgeslagen en zal met gw2 weer beginnen.
vond prophecies ( toen de steden daar nog vol stonden dat je soms in de 4e serverterecht kwam) echt een topper. factions en nightfall was gewoon meer van het zelfde.
heb laatst weer eens gespeeld ( Kijken of ik me solo fow run nog kon met me wa/me).
Maar dat wou niet meer door updates denk ik.Vroeger walsde ik er zo door heen.
Ik heb EoTN overgeslagen en zal met gw2 weer beginnen.
hehe gek onnie
Verwijderd
Dit was voor mij ook de reden om te stoppen account afgegeven aan een guildy.P-Nut schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:30:
HA is nogal kut... pvp guilds zijn moeilijk aan te komen en PVE doe ik alleen uit pure vervelingzoals een aantal posts hierboven GW lijkt aardig dood te zijn... jammer dat het nog wel ff duurt GW2
Was voornamelijk pve speler en dat werd met elk vervolg steeds minder
Elke pve characters tig keer door elke chapter halen was op den duur frustrerend ipv leuk.
Als laaste deel alleen nightfall hiervoor heb ik nog een dervish gemaakt en tot slot nog fow armor voor gehaald en alle gold gemaxed en men account afgegeven.
Enige wat me destijd aan het spelen hield was gelukkig de gotguild hier prima mee vermaakt.
Ik wacht waarschijnlijk niet op gw 2 heb nu aoc gepreorderd ben benieuwd hoe daar het pve gebeuren uitpakt.
Tja, als je titel geil bent dan blijf je toch redelijk PvE en hoor, en de dungeons blijven een leuke uitdaging, zeker op HM.
Ik wil zeker niet stoppen voor ik 20 max titels heb, maar wil eigenlijk voor de 25:
Ik heb er nu 13:
4x Carto, 3x Prot, 4x Skill hunter, Lightbringer en Sunspear
12 te gaan:
4 x EotN reputation, 4x Vanquisher, 4x Guardian en dan eventueel nog MotN.
Money grind titels als party, drunk en candy wil ik niet eens aan beginnen.
Ik wil zeker niet stoppen voor ik 20 max titels heb, maar wil eigenlijk voor de 25:
Ik heb er nu 13:
4x Carto, 3x Prot, 4x Skill hunter, Lightbringer en Sunspear
12 te gaan:
4 x EotN reputation, 4x Vanquisher, 4x Guardian en dan eventueel nog MotN.
Money grind titels als party, drunk en candy wil ik niet eens aan beginnen.
Schaamteloze copy/paste van de officiële site:
The Guild Wars Third Anniversary Celebration
It's that time again! Three years ago this Monday, Guild Wars was launched and players entered the world of Tyria for the very first time. Now, the franchise stands tall with two additional campaigns, an expansion, and an eagerly anticipated sequel on the way.
We couldn't have done it without the loyal support of each and every one of you. Whether you stepped into Ascalon in 2005 or if you've just created your first character, we'd like to thank you with a celebration in your honor.
The festivities begin on Thursday, April 24 after the live update, running until Noon on Tuesday, April 29. Read on for details about all the fun!
Thursday, April 24
After the live update, you can replay the Hell's Precipice end mission for a brand new reward.
Birthday Cupcakes begin to drop from creatures.
As an added treat, fireworks displays will start to light up the sky every hour in Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
Friday, April 25
Starting at Noon Pacific (-7 GMT), the Boardwalk will re-open in the Shing Jea Monastery.
NPCs will provide access to Rollerbeetle Racing and the Dragon Arena from Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
Monday, April 28
Starting at 12:01 AM Pacific, third year miniatures will become available. (Remember that birthday gifts are given all year round, so you will receive your gift on the personal birthday (creation date) of each character on your account.)
New End Game Rewards
Saving the world may be all in a day's work for some, but heroic efforts should still be rewarded. To commemorate the third anniversary of Guild Wars, players who complete Hell's Precipice (the final mission of the original campaign) will receive a Deldrimor Talisman. This end-game trophy can be exchanged for one of the new Deldrimor weapons.
As an early anniversary present, we'll open up this special end-game addition on Thursday, April 24 after the live update. Even if you've already completed the campaign, replay the Hell's Precipice mission to receive your due reward.
Let the Games Begin!
Celebrate with the good citizens of Shing Jea Monastery, who have reopened their ever-popular Boardwalk—to those who have access to Shing Jea, of course—for the anniversary celebration. Whether you're feeling Lucky or just want to kick back and have a good time, the games of chance along the Shing Jea Boardwalk will certainly have what you're looking for.
For those of you with a competitive streak, compete at the Dragon Arena and race at the Rollerbeetle Track. These unique PvP events will be accessible from Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar.
Returning Rewards
If you're going to celebrate right, you need cake! Starting on Thursday, you'll find Birthday Cupcakes during your adventures, whether by defeating foes or by exchanging Victory Tokens for them.
Monday, April 28 is when the much-anticipated birthday presents begin arriving. Starting at 12:01 AM Pacific, players who have characters turning three years old will find a gift in their inventories—one of a new set of miniatures created especially for this birthday celebration. Characters turning one or two will receive a wrapped miniature from that corresponding set of past Guild Wars birthday presents. Birthday gifts are given year round, so you will receive your gift on the personal birthday (creation date) of each character on your account.
As a grand addition to our celebration, fireworks displays will light up the skies in Lion's Arch, Shing Jea Monastery, Kamadan, and the Great Temple of Balthazar every hour starting after the live update on April 24 and running through Noon Pacific (-7 GMT) on April 29.
Don't miss this event. After all, Guild Wars only turns three once!
We would like to thank each and every one of you for your continued support, and wish you the best of adventures in the coming year. Enjoy the celebration!
dat wordt flinke bak in die laatste missie, zal er wel afgeladen zijn. 
De boardwalk is goed, eindelijk mn cathographer titel verder afmaken (stomme stukje mis ik).
(dat is toch tegen die halve zombie rurik en later die lich?)
De boardwalk is goed, eindelijk mn cathographer titel verder afmaken (stomme stukje mis ik).
(dat is toch tegen die halve zombie rurik en later die lich?)
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 25-04-2008 10:34 ]
Idd, eerst de Rurik zombie en dan de lich platstampen. Ik denk dat er genoeg districts zijn, bovendien blijft het ook na dit weekend actief. Gewoon een nieuwe area erbij, best leuk van ze.
Ben wel benieuwd naar de 3rd year mini's.
Ben wel benieuwd naar de 3rd year mini's.
Inderdaad, kon op wiki nog niets vinden welke dat zouden zijn.
Gister paar rondjes gemaakt met mijn dervish als sword/shield
Schijnbaar hebben veel mensen dit nog nooit gezien, vele malen uitgelachen tot ik in actie kwam en gewoon 3x die warrior overleefde.
Gister paar rondjes gemaakt met mijn dervish als sword/shield
Verwijderd
geen idee of dit echt en/of confirmed is, maar een oude guildie postte deze lijst als de nieuwe minipets:
Abyssal
Black Beast of Aaaaarrrrrrggghhh
Freezie
Irukandji
Mad King Thorn
Forest Minotaur
Mursaat
Nornbear
Ooze
Raptor
Roaring Ether
Cloudtouched Simian
Cave Spider
White Rabbit
Black Beast of Aaaaarrrrrrggghhh

Please give me a Nornbear! please please please!
Verwijderd
grappig
het nieuws over de 3y pets deed me beseffen dat ik nog een char had die volgens mij net 2 was geworden
en cool die had een lich gekregen
Was dus een leuke verrassing!
En iedereen al Hell's overgespeeld ?
Was dus een leuke verrassing!
En iedereen al Hell's overgespeeld ?
Ik stond gisteren in Hells, maar er waren maar weinig mensen. Erg druk was het trouwens niet, ben even in Shing Jea geweest maar er waren maar zes/zeven Eng districts.
Misschien vanavond even die missie opnieuw doen, ben benieuwd wat het opleverd.
Misschien vanavond even die missie opnieuw doen, ben benieuwd wat het opleverd.
Verwijderd
als je voor je plezier wilt spelen kan je beter even wachten tot de event over is. de lag is verschrikkelijk, voor het eerst sinds tijden weer 007's gezien. en als een disconnect krijgt en je probeert te snel te reconnecten (te snel = voordat je weer verbinding hebt) gooit ie je alsnog uit het spel waardoor je je missie weer opnieuw kan doen...
Leuk, een nieuwe PvP title met emote.
Klik.
Alleen daar komt ook gelijk weer het slechte nieuws, om die title te krijgen moet je Zaishen Keys gebruiken. Natuurlijk is deze title daardoor alleen voor PvE grind en gold buyers weg gelegd. Erg slecht van Anet dat zij niet even nagedacht hadden en de title aan je Balthazar Faction hebben gelinkt.
Klik.
Alleen daar komt ook gelijk weer het slechte nieuws, om die title te krijgen moet je Zaishen Keys gebruiken. Natuurlijk is deze title daardoor alleen voor PvE grind en gold buyers weg gelegd. Erg slecht van Anet dat zij niet even nagedacht hadden en de title aan je Balthazar Faction hebben gelinkt.
Het aantal punten dat je nodig hebt om te maxen

OMG.. per key 5 points 
Dat zijn 20.000 keys, a 5000 balth faction, 100miljoen faction
Zou wel grappig zijn als die emote ook in PvE te gebruiken is

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2008 13:57 ]
100 miljoen faction is niks. als je een beetje pvp speelt haal je makkelijk 20k per dag. Dan hoef je maar een 15 jaar te spelen en dan heb je hemSinergyX schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:56:
OMG.. per key 5 points
100 miljoen faction 
Denken ze bij Anet wel eens realistisch na of denken ze dat GW het eeuwige leven heeft
Denken ze bij Anet wel eens realistisch na of denken ze dat GW het eeuwige leven heeft
Als dan de Guild Wars servers nog up zijn.DamadmOO schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:02:
[...]
100 miljoen faction is niks. als je een beetje pvp speelt haal je makkelijk 20k per dag. Dan hoef je maar een 15 jaar te spelen en dan heb je hem

Private servercardinal808 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:08:
[...]
Als dan de Guild Wars servers nog up zijn.
Rather than introducing another skill update this week, we're finishing a new system to balance key skills separately for PvP and PvE. Within the next few weeks, we'll introduce PvP versions for a handful of skills. These skills will work the same way as normal skills, but have different number values (damage, healing, cost, recharge, and so on). We will do this as sparingly as possible and start with very few skills. So that we don't confuse players, we intend to keep as many skills unchanged as we can.
PvP versions are designed to target only specific skills. With such a system we can revert high-impact nerfs, such as Light of Deliverance and Defensive Anthem, to make them strong again in PvE. When we see something becoming severely imbalanced in PvP, we'd like to avoid harsh PvE nerfs without creating different versions of a large number of skills.
Skills that differ in PvP will have (PvP) at the end of their names when in PvP outposts and matches. These skills will automatically be adjusted within PvP outposts and matches. All players have to do is equip the skill as normal, and it will use the PvP version where appropriate.
We've decided to release our next skill balance update simultaneously with these changes. We can take full advantage of the new skill balancing mechanism and avoid multiple balances over a short time frame.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Developer_Updates
Op zich zit er wel wat in, waarschijnlijk zijn de PvP only skills hier een voorbode van geweest. Jammer alleen dat de twee werelden zo steeds verder uit elkaar komen te liggen: Zo blijft er weinig coherentie over.
Grappig dat NCsoft gelijktijdig met hetzelfde systeem bezig is in City of Heroes
Daar wordt het gat PvP/PvE ook steeds groter met dus hetzelfde doel, Skills in PvP nerfen zonder nadelig in PvE te worden. (LoD mag van mij direct trug, was heerlijke skill).
Ik kwam er gisteren achter dat mijn PvE character ook gewoon PvP in kan; kwestie van op het bootje in de map klikken, dan kan je naar de eilanden van PvP. Scheelt me weer een slot; ik heb mijn main character nu redelijk volgens eigen wens aangepast. Ik had een PvP only char aangemaakt en die op ongeveer dezelfde manier uitgerust, maar nu kan ik ook een compleet andere maken natuurlijk.sunoke schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:00:
Op zich zit er wel wat in, waarschijnlijk zijn de PvP only skills hier een voorbode van geweest. Jammer alleen dat de twee werelden zo steeds verder uit elkaar komen te liggen: Zo blijft er weinig coherentie over.
Ik heb GW weer een beetje opgepakt en probeer weer wat actiever te zijn met een oud PvE character: een monk. Helaas is PvE voor mij echt tijden geleden. Wat is op dit moment een goede PvE monk build die veel gevraagd word voor parties?
Verwijderd
Dat ligt er aan waar je gaat spelen. In de high-end gebieden wordt tegenwoordig verwacht dat je Healer's Boon speelt, al vind ik die build voor geen meter spelen. 1 Light of Deliverance monk in een party wordt meestal wel gewaardeerd, en ik heb ook het gevoel dat prot monks meer gewaardeerd worden dan vroeger. De goede oude WoH monk doet het natuurlijk ook nog prima.
Mijn persoonlijke favoriet heeft Glimmer of Light en Patient Spirit als main heal skills, Heal Other voor de noodgevallen. Dismiss Condition en Remove Hex om de problematische conditions en hexes weg te halen, Seed of Life voor als iemand nogal wat klappen krijgt en Rebirth uiteraard voor de ress. Energy Management haal ik uit Divine Spirit.
Deze build heeft als voordeel dat het zelfs met irritante hexes en conditions zoals Migraine en Dazed nog prima kan healen. Vaak speel ik met heroes, mijn monk hero heeft dan een LoD/prot build. Zo is alles redelijk gedekt, zeker als je zorgt dat er een Blood Ritual ergens aanwezig is.
Punt blijft dat je als monk het beste monkt met een build die je lekker vindt spelen. Helaas ziet nog lang niet iedereen dat in en wordt je bv in DoA gedwongen om HB te spelen (zal waarschijnlijk ook wel nodig zijn met al die ursans ). Voor in een PuG is het dus het beste om met een bekende build aan te komen, met guildies kan je je eigen build spelen.
Mijn persoonlijke favoriet heeft Glimmer of Light en Patient Spirit als main heal skills, Heal Other voor de noodgevallen. Dismiss Condition en Remove Hex om de problematische conditions en hexes weg te halen, Seed of Life voor als iemand nogal wat klappen krijgt en Rebirth uiteraard voor de ress. Energy Management haal ik uit Divine Spirit.
Deze build heeft als voordeel dat het zelfs met irritante hexes en conditions zoals Migraine en Dazed nog prima kan healen. Vaak speel ik met heroes, mijn monk hero heeft dan een LoD/prot build. Zo is alles redelijk gedekt, zeker als je zorgt dat er een Blood Ritual ergens aanwezig is.
Punt blijft dat je als monk het beste monkt met een build die je lekker vindt spelen. Helaas ziet nog lang niet iedereen dat in en wordt je bv in DoA gedwongen om HB te spelen (zal waarschijnlijk ook wel nodig zijn met al die ursans ). Voor in een PuG is het dus het beste om met een bekende build aan te komen, met guildies kan je je eigen build spelen.
Hihi, ik kreeg vorige maand een Mini Mad Thorn als 3rd birthday present. Die heeft weer voor een berg elite armors betaald
Dit ^^Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:22:
Ik wordt zo schei... moe van die ursan builds, waar ik en EotN ook kom zit je altijd met minmaal 2 van die builds in je team. Reden waarom ik nogsteeds in Factions rond blijf hangen, je komt ze daar amper tegen en worden full prot builds nog steeds op prijs gesteld
Verwijderd
Hey, is er al een topic over Guild wars 2? of is het wat te vroeg... Ik heb echt super veel lol beleeft met GW.. als ik screens en videos erover zie, dan wordt ik gewoon emotioneel
Wij waren zowat de eerste die SF spike deden in HA, daarna charmeleon spike, para spike, heroway etc.. Onze guild leader was echt een geboren en goddelijke caller! Echt niet normaal...
Wat herinneringen: toen ik als mesmer een hele SF team geshutdownd had... cry of frustration, power block, diversion, backfire
ze spiketen overal doorheen! Ook nog die keer dat ik een SH ele was en een heel team (!) ge-ice-freezde onder de brug (1e HA map) en daarna tenais heat, SH en al die andere AoE shit erop gooide.. Mijn hele scherm zat vol met +zoveel XP en + zoveel Faction..
Ik heb het alleen een jaar niet meer gespeeld nadat ik mijn pc geformateerd had.. HA en TA is zowat dood.. Kan iemand zeggen hoe vol het nu is? WSS accepteren ze nu niemand onder de hero(6) meer ofzo

PS. heroway monken is WAANZIN
Wat herinneringen: toen ik als mesmer een hele SF team geshutdownd had... cry of frustration, power block, diversion, backfire
Ik heb het alleen een jaar niet meer gespeeld nadat ik mijn pc geformateerd had.. HA en TA is zowat dood.. Kan iemand zeggen hoe vol het nu is? WSS accepteren ze nu niemand onder de hero(6) meer ofzo

PS. heroway monken is WAANZIN
Ik heb geen idee of de pvp gebieden nog een beetje leuk zijn, ik speel nauwelijks pvp.
GW ook niet echt veel meer trouwens, af en toe laat ik de update even doen en kijk ik of ik nog een pet heb. Voor de rest hou ik me bezig met Hellgate en LotRo. Het wordt wel tijd voor GW 2 inderdaad. Ondanks dat ik in GW1 nog een hoop zou moeten doen (bonusmissionpack, EotN uitspelen, tig chars onderhouden) merk ik wel dat ik het nu een beetje gezien heb in GW1.
Maar da's ook niet gek na dik tweeënhalf jaar spelen.
GW ook niet echt veel meer trouwens, af en toe laat ik de update even doen en kijk ik of ik nog een pet heb. Voor de rest hou ik me bezig met Hellgate en LotRo. Het wordt wel tijd voor GW 2 inderdaad. Ondanks dat ik in GW1 nog een hoop zou moeten doen (bonusmissionpack, EotN uitspelen, tig chars onderhouden) merk ik wel dat ik het nu een beetje gezien heb in GW1.
Maar da's ook niet gek na dik tweeënhalf jaar spelen.
Toch stiekem vermaak ik me elke keer weer met GW. Gisteravond nog EoTN die 1-na-laatste missie gedaan (met die grote 'hypnodisk' aan het einde) en grappig dat je als Ranger met trow dirt een hele groep mobs compleet kansloos laat 
Met afwisseling probeer ik de laatste paar missies in factions nog op master te halen, bv die rashu palace. Ook af en toe met mijn monk richting EotN Ursans vertrokken om die pain inverter te gaan krijgen, elke dag bergje mobs en ik haal die rank wel ooit
Ook al is de engine nu zo'n 2-3 jaar oud, elke keer als ik rond loop op Shing Jie islands of vele stukken in EotN toch weer kippevel van de scenery. Blijft echt mooi.
Met afwisseling probeer ik de laatste paar missies in factions nog op master te halen, bv die rashu palace. Ook af en toe met mijn monk richting EotN Ursans vertrokken om die pain inverter te gaan krijgen, elke dag bergje mobs en ik haal die rank wel ooit
Ook al is de engine nu zo'n 2-3 jaar oud, elke keer als ik rond loop op Shing Jie islands of vele stukken in EotN toch weer kippevel van de scenery. Blijft echt mooi.
[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2008 09:41 ]
Verwijderd
Toch heb ik het vaker meegemaakt dat nieuwere versies van games niet dàt in je losmaakte wat je bij de oude versie wel had. Zo speel ik nog regelmatig HoMM 3 terwijl versie 4 en 5 me niet echt boeien. Afwachten dus maar....
Bah, dit moet mij nu weer overkomen, lekker aan 't werk aan mijn survivor title, 1.282.090 XP, lag spike, dood
.

[ Voor 35% gewijzigd door sunoke op 27-05-2008 23:16 ]

Dat heb ik ook. Guild Wars was mijn eerste online game die ik fanatiek heb gespeeld. Het zal kijken worden of Guild Wars 2 iets vernieuwends kan brengen. Het is wel raar dat je over GW2 niets meer hoort.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:58:
Toch heb ik het vaker meegemaakt dat nieuwere versies van games niet dàt in je losmaakte wat je bij de oude versie wel had. Zo speel ik nog regelmatig HoMM 3 terwijl versie 4 en 5 me niet echt boeien. Afwachten dus maar....
Inderdaad, laatste keer dacht ik dat het spel ergens in 2008 zou uitkomen, maar is dat soms inmiddels ergens gewijzigd?
De Beta zal in Q3 of Q4 van dit jaar zijn. Dat is voor zover ik weet het enige dat bekend is over de release date.cardinal808 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:35:
Inderdaad, laatste keer dacht ik dat het spel ergens in 2008 zou uitkomen, maar is dat soms inmiddels ergens gewijzigd?
Op forums van CoH US komt de vraag ook steeds langs, lijkt erop dat ze zoveel mogelijk 'in het geheim' willen ontwikkelen, GM's daar reageren ook altijd standaard (wij weten van niets
). Zeker omdat ze flinke concurrentie moeten aangaan en het voor PlayNC toch een succes moet gaan worden (foutje TR
).
Edit: hey
Niet lachen erom he! Dat ben ik op die foto.. (heel oude foto, maar hij blijft leuk)
Edit: hey
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2008 11:52 ]
Naja, ik zie tzt wel wat GW 2 wordt. In elk geval op jacht weer naar een mooie CE en goodies 
/edit: SinergyX, ik moet toch altijd wel een beetje grinniken om jouw avaters
/edit: SinergyX, ik moet toch altijd wel een beetje grinniken om jouw avaters
[ Voor 30% gewijzigd door Vrijdag op 28-05-2008 11:45 ]
(Zie ook qanar in "[Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - dee...")
Alle Guild Wars nieuws op 1 locatie. Dit programma leest de developer notes en in-game announcements van de wiki + het nieuws en de game updates van de RSS feed. Je kan kiezen welke bronnen er getoond moeten worden de links in de artikels werken gewoon.
Door het gebruik van cmd.exe voor de links is het gebruik hiervan wel beperkt tot windows 2K of beter
* First draft, includes the RSS feeds
Version 0.2
* Small bug fixes
* Adds link usability
Version 0.3
* Small bug fixes
* Adds developer notes
* Adds Ingame announcement screen
Dit programma is nog erg beta, ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan je computer. Het is al getest door mensen van het guildwars.incgamers forum en van mijn alliance [GWO].
Guild Wars Newsreader
http://code.google.com/p/gwnewsreader/Alle Guild Wars nieuws op 1 locatie. Dit programma leest de developer notes en in-game announcements van de wiki + het nieuws en de game updates van de RSS feed. Je kan kiezen welke bronnen er getoond moeten worden de links in de artikels werken gewoon.
Door het gebruik van cmd.exe voor de links is het gebruik hiervan wel beperkt tot windows 2K of beter
Update Notes
Version 0.1* First draft, includes the RSS feeds
Version 0.2
* Small bug fixes
* Adds link usability
Version 0.3
* Small bug fixes
* Adds developer notes
* Adds Ingame announcement screen
Dit programma is nog erg beta, ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan je computer. Het is al getest door mensen van het guildwars.incgamers forum en van mijn alliance [GWO].
Verwijderd
Wat is het nu dáár nu van? Bespaart je een bezoekje aan de GW frontpage? Zo vervuil je je pc echt enorm als je elk mogelijk programma dat je één klik bespaart gaat installeren..
Dat is jouw mening, merk echter op dat er nieuws opstaat dat niet meteen op de GW frontpage staat. Ook heb ik mijn code (vind ik) redelijk mooi geschreven zodat het makkelijk is om extra readers toe te voegen. Zo zou ik nog de blogs van Regina Buenaobra en Gaile Gray en de guild of the week's kunnen toevoegen.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:36:
Wat is het nu dáár nu van? Bespaart je een bezoekje aan de GW frontpage? Zo vervuil je je pc echt enorm als je elk mogelijk programma dat je één klik bespaart gaat installeren..
Het is ook maar een klein programmatje dat ik gemaakt heb voor mezelf om eens terug te oefenen met swing en Jdom... Vind jij het maar niets, dan vind het het maar niets. Your choice.
Ik krijg enkel de foutmelding:
Could not find main class. Program will exit.
WinXP met die Sun java gebeuren (jar is toch java?)
Could not find main class. Program will exit.
WinXP met die Sun java gebeuren (jar is toch java?)
Ik krijg deze foutmelding (Ietsie meer info):
En zelf er maar even snel naar gekeken. Aangezien je toch de source erbij hebt gedaan:
Het gaat fout in deze regel:
Ik weet niet zeker, maar moet je de Vector niet throwen naar een List?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| java.lang.NullPointerException at net.qanar.gwnewsfeed.Item.compareTo(Item.java:85) at net.qanar.gwnewsfeed.Item.compareTo(Item.java:1) at java.util.Arrays.mergeSort(Arrays.java:1144) at java.util.Arrays.mergeSort(Arrays.java:1156) at java.util.Arrays.mergeSort(Arrays.java:1156) at java.util.Arrays.mergeSort(Arrays.java:1155) at java.util.Arrays.mergeSort(Arrays.java:1156) at java.util.Arrays.sort(Arrays.java:1079) at java.util.Collections.sort(Collections.java:117) at net.qanar.gwnewsfeed.feed.Feed.calculateList(Feed.java:94) at net.qanar.gwnewsfeed.feed.Feed.run(Feed.java:31) at net.qanar.gwnewsfeed.Main.main(Main.java:9) |
En zelf er maar even snel naar gekeken. Aangezien je toch de source erbij hebt gedaan:
Het gaat fout in deze regel:
code:
1
| Collections.sort(items); |
Ik weet niet zeker, maar moet je de Vector niet throwen naar een List?
[ Voor 14% gewijzigd door Balachmar op 10-06-2008 13:56 ]
hmmm...Balachmar schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:48:
Ik krijg deze foutmelding (Ietsie meer info):
...
heb ik nou nog niet gehad... welke versie van java gebruik je? Ik zit zelf met 1.6 bezig en voor zover ik weet zijn er wel vrij veel updates aan de Collections gebeurd van 1.5->1.6. Ik zal eens compileren met 1.5 en zien wat er uit de bus komt. Bedankt in ieder geval.
Ik krijg dezelfde fout, Sun 1.6 onder linuxqanar schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:16:
[...]
hmmm...
heb ik nou nog niet gehad... welke versie van java gebruik je? Ik zit zelf met 1.6 bezig en voor zover ik weet zijn er wel vrij veel updates aan de Collections gebeurd van 1.5->1.6. Ik zal eens compileren met 1.5 en zien wat er uit de bus komt. Bedankt in ieder geval.
ben sinds kort weer bezig met Guild Wars te spelen. Heb laatst de 3 laatste missies van Profecies uitgespeeld, maar het einde was zeer zwak vond ik. Heb ik daar nu twee jaar voor gespeeld? Nu nog de 3 laatste missies van Nightfall en dan ben ik klaar met de missies.
Het wordt langzaam aan tijd voor Guild Wars 2! Roarrrr!!!
Het wordt langzaam aan tijd voor Guild Wars 2! Roarrrr!!!
[ Voor 6% gewijzigd door ninc op 10-06-2008 19:14 ]
Verwijderd
langzaam aan tijd voor GW2? het is hoogste tijd voor GW2! Hopen dat alles speelt zoals gw in het eerste jaar (lees: niet vooraf wiki checken maar zelf proberen, pugs, een markt waarin niet alles voor een grijpstuiver te krijgen is en waar builds nog door de mensen zelf gemaakt worden)
Ik hoop het ook maar acht de kans erg klein dat het gevoel weer net zoals rond de release van GW 1 zal zijn. Wiki's zullen snel gevuld zijn en ik krijg het gevoel dat GW2 meer een verlengde is van GW1 dan echt een echt vernieuwend concept.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:11:
langzaam aan tijd voor GW2? het is hoogste tijd voor GW2! Hopen dat alles speelt zoals gw in het eerste jaar (lees: niet vooraf wiki checken maar zelf proberen, pugs, een markt waarin niet alles voor een grijpstuiver te krijgen is en waar builds nog door de mensen zelf gemaakt worden)
code:
1
| Collections.sort((java.util.List<Item>)items); |
Zoiets dan? Dit werkt in mijn versie, maar ik heb nog nooit last gehad van die bepaalde bug... Heel vreemd dat ie bij 2 personen opduikt?
Voor de rest heb ik nog een probleempje... Ik heb de GotW's toegevoegd, maar nu duur het laden een hele minuut, als ik echter enkel een link naar de betreffende pagina in content zet is dit minder dan een seconde.

offtopic:
Zijn we nu het algemene GW topic niet aan het vervuilen met geblaat over mijn programma? Waar zou dit dan allemaal moeten staan?
Zijn we nu het algemene GW topic niet aan het vervuilen met geblaat over mijn programma? Waar zou dit dan allemaal moeten staan?
Beta Guild Wars 2 ergens in 2009?
Hmm, jah, nu ga ik vaker een build checken op de wiki. Of een missie voorbereiden door op de wiki te kijken. In het begin was het allemaal zelf liggen te kloten, wat je moest doen, welke armor het beste was etc.Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:39:
[...]
Ik hoop het ook maar acht de kans erg klein dat het gevoel weer net zoals rond de release van GW 1 zal zijn. Wiki's zullen snel gevuld zijn en ik krijg het gevoel dat GW2 meer een verlengde is van GW1 dan echt een echt vernieuwend concept.
Maar ik denk dat ze met Guild Wars 2 wel voor een verrassing kunnen zorgen.
Over de discussie over het gebruik van wikis, dat komt volgens mij ook, doordat nu het nieuwe er af is.
Je doet nu een missie niet om het spel te ontdekken, maar om de missie te halen. In zo'n geval is het gewoon veel handiger om de wiki te lezen.
Ook is als het spel nieuw is de wiki natuurlijk nog niet goed gevuld en onbetrouwbaar. En wie weet maken ze het een en ander wel minder voorspelbaar, waardoor wiki's over hoe je een missie het best uit kan spelen minder nuttig worden.
@qanar
Heb je niet ergens een eigen wiki ofzo, waar we de discussie over je progsel verder kunnen zetten. Maak anders een google code projectje aan. Heb je meteen hosting voor je spul.
En kun je andere mensen dus de ruimte geven om ideeen achter te laten.
Je doet nu een missie niet om het spel te ontdekken, maar om de missie te halen. In zo'n geval is het gewoon veel handiger om de wiki te lezen.
Ook is als het spel nieuw is de wiki natuurlijk nog niet goed gevuld en onbetrouwbaar. En wie weet maken ze het een en ander wel minder voorspelbaar, waardoor wiki's over hoe je een missie het best uit kan spelen minder nuttig worden.
@qanar
Heb je niet ergens een eigen wiki ofzo, waar we de discussie over je progsel verder kunnen zetten. Maak anders een google code projectje aan. Heb je meteen hosting voor je spul.
En kun je andere mensen dus de ruimte geven om ideeen achter te laten.
Dit topic is gesloten.