Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 55.714 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
die M.O.X. krijg ik zo, maar die Fire Imp heb ik geen idee van. Het enige dat ik via die ingame store aangeschaft heb, is Eye of the North voor de bonus missie pack en Character slots.
Als ik die onderste regel zo zie, dan gok ik er op dat ik het dan wel zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik ben benieuwd :) Gister tot laat gewacht tot er een patch zou komen, helaas :(

Zo'n 1 uur fire imp summon lijkt op die Asura skills. Zoals ik het lees heb je er weinig aan, als hij direct dood gaat.
Note: The Igneous Summoning Stone is intended to help players level up new characters so it can only be used by characters under level 20.
Je zal hem ook niet missen dus :P

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2008 09:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Eye of the North online gekocht hebt kan je 'm idd via /bonus krijgen (dat geld voor alle campaigns) Het is best wel handig als je char nog geen lvl 20 is.

offtopic:
Btw.. wordt het niet eens tijd voor een Deel 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik begin altijd vanuit Factions, dus meestal een dag of 3-4 en ben 20. Hm, pre-searing title kan nu mischien wat makkelijker worden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Aan pre-searing zat ik dus ook al te denken. Wat dan misschien wel jammer is voor diegenen die het zonder hebben gedaan. Daarnaast moet ik wel zeggen dat je alsnog remy moet gaan levellen aangezien ik gok dat die Imp wel wat Exp van je afneemt en hij dus gewoon aan gaat staan vallen. Dus schiet dan alsnog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ach, elke keer komt er wel iets wat het behalen van een bepaalde rank makkelijker maakt. (al kost je het je nog steeds bagger veel werk, eerste gedeelte is niet zo moeilijk maar het death lvlen dus wel - verwacht imp daar niet zoveel in zal helpen).

Ergens blijf ik een Dervish hero erbij niets vinden. Geef dan een extra paragon of een assasin (nu is het dacht ik 2 para, 2 sin, 1 of 2 rits, rest heeft er 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paragon golem lijkt mij op zich niks. Rt of Assa eigenlijk ook niet. Dus is Dervish (die anders ook 2 heroes had gehad) een goede keuze.

Om eerlijk te zijn, D heroes zijn best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik gebruik mijn Dervish heroes nooit, voor tank pak ik wel een warrior en damage een ele of sin. hoeft ook niet zozeer een Golem te zijn (al had ele wel gekunt, golemancer heeft die bv). Enige waar ze handig in zijn is met de Avatars, bv die immune conditions is handig als alpha shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Zij we weer even. Die MOX is wel grappig, al vind ik hem veel te groot. Neem een party met 3-4 spelers en ieder voegt hem toe zie je tijdens de missie 9/10x jezelf nooit :P

Heeft wel aardige boost gegeven aan bepaalde zones, die missies met de MOX zijn opeens aardig populair (ROX, DOX en nog wat).

Die imp daarentegen is erg handig voor bv survivor mensen, de text is wat onduidelijk dus. Als je naar een town zoned en weer terug gaat reset de summon en kan je hem weer direct gebruiken. Enkel als je dus in 1 missie blijft heeft dat ding een reset. Imp zelf doet best goeie damage, op lvl2 doet hij al 30 damage (flare en fireball), gebruikt 3 glyphs (die energy->heal, lesser en nog eentje), dus hij houd zichzelf ook beetje inleven. Hij zit niet in je party, maar lijkt erop dat monks hem wel healen. Target callen werkt niet bij de imp, enkel als jij aanvalt gaat hij aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik heb een vraag: Ik heb bij play.com "The complete collection" voor 35 euro zien liggen, maar ik heb al Factions, krijg ik nu nog iets voor het Factions deel als ik hem toevoeg? Ik heb geen zin om een nieuw account te maken en met 2 te spelen, maar ik vraag me meer af of er nog andere nadelen aan kleven om hem toe te voegen aan een bestaand account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nadelen niet, ik gok erop dat je gewoon losse codes per deel krijgt. Dus de code voor Factions kun je dan aan iemand anders geven. Heel veel bonus content heeft ook eigen codes namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
moest je losse codes krijgen kan je natuurlijk ook altijd een 2e account aanleggen voor storage en om iedere maand Zkeys binnen te harken.

weet iemand zeker of the complete edition losse codes per campaign geeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vandaag is het nationale piraten dag en er droppen heel veel Grogs (alcoholdrankjes) in Guild Wars. Een run van ongeveer 10 minuten brengt 14 grogs en die zijn goed voor ieder 3 minuten dronken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nationale piratendag? Like WTF 8)7

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

http://www.talklikeapirate.com/
Is gewoon elke jaar hoor :P

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel GW sinds dat het uit is maar ik heb dit denk ik altijd gemist :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:37:
Ik speel GW sinds dat het uit is maar ik heb dit denk ik altijd gemist :?
Ik ook.. laat ik het gelijk ff gaan testen.
Meer info: http://wiki.guildwars.com/wiki/Grog

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

In die drie lange jaren dat ik GW speel ben ik dus nog nooit, als in echt nooit, dat hele pirate event tegengekomen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik weet niet of GW dit eerder heeft gedaan. (Ik kan het me ook niet herinneren) Maar Talk like a pirate day is er elk jaar.
Ik word er hier op mijn werk (TUe) altijd wel aan herinnerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is wel grappig: http://wiki.guildwars.com/wiki/Yo_Ho_Ho_and_a_Bottle_of_Grog
WARNING: Drinking pirate grog can cause you to spontaneously spout piratical non sequiturs. Do not attempt to wield weapons or ride siege devourers while under the influence of grog as drinking and adventuring can be hazardous to your health.

• hugoy
Nou ik heb de complete collection maar gewoon besteld, ik meld hier wel of je 1 key of 4 keys krijgt per game :) Mocht je maar 1 key krijgen dan heb ik maar gewoon pech dat ik Factions al heb :D

Voor 35 euro is het hoe had ook een goede investering :)

• Rockvee2
  • Niet online
35 euro voor de hele Guild wars editie is erg goeie prijs, weet nog dat ik voor 44,99 Nightfall haalde :)

• hugoy
Inderdaad, ik heb 60 euro voor de Guild Wars: Factions Collector's edition betaald. :P Ik had ook al een halfjaar geen Guild Wars meer gespeeld, maar toen ik alle 4 de delen voor 35 euro zag wist ik meteen dat ik hem moest hebben :D Nu maar hopen dat de bezorging niet te lang duurt vanuit Engeland.

Overigens is dat piraten weekend niet echt speciaal, er dropt alleen tussendoor een glas piratenbier :P En ik lees er ook niks over terug in dat ingame nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:11
Weet iemand trouwens voor hoeveel je een white dye tegenwoordig kunt verkopen?
Misschien een site of zoiets waar je dit kunt bekijken.
Ik kreeg net een aanbod van 750g... alleen is dit niet een beetje weinig gezien een white dye nogal zeldzaam is vergeleken met de andere dye's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk bij de Dye trader wat er voor een Dye gevraagd wordt en wat er voor een dye geboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:11
Is er ook een dye trader in pre-searing dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoopMeister schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:30:
Is er ook een dye trader in pre-searing dan?
Misschien niet.. dan zou ik hem maar even bewaren.. een white dye is meer dan 3k dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee er is er geen in Pre-searing. Dus je moet wachten tot je in daar voorbij bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Kijk eens op deze site: http://www.presearing.com/

De dye prijzen staan aan de rechter kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Zo, dat jullie hier ook topics over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Waarom niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Heb je inmiddels al een Gwen, SinergyX? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Als hero ja.. niet als minipet ;(

Speel nu veel met die necro-battery setup, 3 necro heroes. Probeer die king of big deal te behalen voor die rare pet uit EotN op mijn ranger :P

[ Voor 69% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:19:
Als hero ja.. niet als minipet ;(

Speel nu veel met die necro-battery setup, 3 necro heroes. Probeer die king of big deal te behalen voor die rare pet uit EotN op mijn ranger :P
Jammer joh :P

Welke pet is dat ook alweer?

@hierboven: wordt je videokaart niet te warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Was dat niet de Rainbow Phoenix? Die wil ik ook nog eens halen. (Nog paar titles te gaan)

[ Voor 10% gewijzigd door gsteen op 03-10-2008 15:55 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Jep, de rainbow phoenix. Kwam iemand tegen bij de HFFF die er eentje had, man die zijn echt groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Technische problemen/vragen horen niet in de grote topics, maar in Spielerij - Problemen & Vragen, of als je denkt dat het hardware gerelateerd is in Harde waren. Lees dan ook meteen de faq/policy in het betreffende subforum, aangezien er wel wat meer wordt vervwacht van je topic.

[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 03-10-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
En als ik goed kijk Meloni en Acolyte Jin Nee, dat is Reyna :>

deze vind ik persoonlijk erg mooi.
(moet je eens zoeken op Halloween Brawl, zijn al veel bekende langsgekomen - waaronder Cynn :> )

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 13:48:
En als ik goed kijk Meloni en Acolyte Jin Nee, dat is Reyna :>

deze vind ik persoonlijk erg mooi.
(moet je eens zoeken op Halloween Brawl, zijn al veel bekende langsgekomen - waaronder Cynn :> )
Jin is aziatisch hè ;)

:D ! Een Aegis! Maar geen iridiscent aegis, da's dan wel jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2277/2075997086_87418ca63d.jpg?v=0

Daar had ik dus tussen moeten staan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Hahah gwen+assasin+ranger+dervish :P waar is die leuke GW foto gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEee ik ben hier helemaal nieuw op tweakers zo'n beetje (halve maand beetje actief) Maar nu zag ik dit GW Topic! aangezien ik zelf 2 jaar GW heb gespeeld en sinds eergister de draad weer heb opgepakt vind ik dit wel ontzettend leuk :P Heeft een van jullie een idee wanneer GW 2 uitkomt want daar hoorde ik laatst wel wat over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Rockvee2 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:43:
Hahah gwen+assasin+ranger+dervish :P waar is die leuke GW foto gemaakt?
Meeste denk ik op de gameconvention en soortgelijke shows van NC-europe. In augustus hadden ze ook characters uit Aion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Foto is gemaakt op de Leipzig gamecon, er staan nog meer foto's en reports op www.mmorpg.com daarvan. Die blonde Aion dame zag er trouwens ook behoorlijk rawr uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Er is zelfs ergens een filmpje met een interview met Meloni, miss liberty en gwen, maar kort na de Gamecon heeft NC de brighton vestiging gesloten, met daarbij dus de makers (van NCEU) op straat gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:26:
Er is zelfs ergens een filmpje met een interview met Meloni, miss liberty en gwen, maar kort na de Gamecon heeft NC de brighton vestiging gesloten, met daarbij dus de makers (van NCEU) op straat gezet :/
Like WTF? 8)7 wat raar?

Maar als Reyna, Gwen en Melonni nog onderdak zoeken zijn ze bij mij natuurlijk van harte welkom. Kan ik ze eens kennis laten maken met mijn Cruel Spear :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update-tje. Ben trouwens benieuwd naar de update in november. Ik heb gehoord dat ze verschillende titels gaan aanpakken om ze makkelijker te halen. Ze zullen waarschijnlijk wel meerdere nieuwe manieren introduceren om bepaalde titels te halen. Nog even afwachten dus. :)
Update - Thursday, October 9, 2008

Updated Zaishen Rewards

* Updated the Zaishen Chest drops to replace the Macabre Tonic with a new tonic for the month of October. More information on Zaishen Rewards can be found here.

Automated Tournaments

* Updated Automated Tournament map rotations.

Guild Battle Changes

* The number and placement of NPCs have been changed in all Guild Halls.
* Removed Cyclone Axe from the Guild Lord.

Skill Updates

For more information on these changes, please see the Developer Updates page.

PvE and PvP

Assassin

* Hidden Caltrops: reduced hex duration to 1..10 seconds; reduced Crippled duration to 1..15 seconds.

Elementalist

* Immolate: increased damage to 20..75.
* Meteor: reduced casting time to 2 seconds.

Mesmer

* Lyssa's Aura: increased Energy regeneration to 0..5.

Ranger

* Burning Arrow: increased Burning duration to 1..7 seconds.
* Incendiary Arrows: increased recharge to 5 seconds.
* Melandru's Shot: reduced recharge to 8 seconds.

Warrior

* Backbreaker: functionality changed to: "Deals +1..20 damage. Causes knock-down (2..4 seconds)."

PvP

Warrior

* "For Great Justice!": reduced duration to 8 seconds.

Open Travel: Territory and District UI Changes

* This is the final update to language districts.
* In this update, restrictions to Japanese language districts will be removed and players of all language districts will be able to travel back and forth without restrictions.

Bug Fixes

* Fixed a sound issue which may be affecting some specific on-board audio chipsets.
* Fixed a bug that caused some high-end weapons to be created without an inscription slot if they had the Deathbane property.
* Fixed a bug in the Nightfall quest "Last of the Breed" that could cause Mirza Veldrunner to take more Giant Tusks from the player than the quest required.
* Fixed a bug that could cause Unyielding Aura to fail to resurrect a dead ally in range if other dead allies were out of range.
* Fixed a bug that caused Muddy Terrain to occasionally not affect Dark Escape.
* Fixed a bug that allowed a group to register for a Guild-versus-Guild Automated Tournament without an officer from the group leader's guild.
* Fixed a bug that could occasionally cause the Spear of Archemorous to duplicate itself.
* Fixed a bug that caused Stout-Hearted to not display the damage it deals.
* Fixed a bug that could cause players to have two elite skills while riding a Junundu Wurm.
* Fixed a bug that caused the /zaishen and /rank emotes to not play if the user was running, but still set their cooldown timer.
* Fixed a bug in the Underworld quest "The Four Horsemen" that sometimes caused horsemen’s deaths to not be counted for quest completion.
* Fixed a bug that caused Heroes to occasionally start casting and canceling skills repeatedly when their target was moving away from their position.
* Fixed a bug that sometimes caused Leah Stone to disappear before reaching her final resting place.

Miscellaneous

* Xunlai Tournament Agents now offer prizes for the September tournament. These agents can be found in the Great Temple of Balthazar, Lion's Arch, Kaineng Center, and Kamadan.
* When any of these skills complete, the target will now resurrect quicker: Rebirth, Sunspear Rebirth Signet, and dismissal of Unyielding Aura.
* Tormented Weapons can now be placed in the Hall of Monuments.
* Removed Iron Mist from Gadd.
* Streamlined Leah Stone's path and increased her speed for the bonus in Abaddon's Mouth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
* Streamlined Leah Stone's path and increased her speed for the bonus in Abaddon's Mouth.

NU AL!

Ook pas 3 jaar telaat ofzo :S
Die missie was verschrikkelijk saai omdat ze maar niet doorliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Pfff enidelijk Guild Wars The Complete Collection binnen, heeft 20 dagen geduurd wegens gepruts bij de TNT :P

Je krijgt maar 1 key die voor 4 games telt :( dit heeft 2 nadelen: Ik had al 1 deel, maar die dubbel hebben heeft geen voordeel en kan ik dus ook niet los aan iemand anders geven. Ten tweede: Ik mis wat bonussen, ik heb 4 character slots erbij gekregen, terwijl ik 3 delen erbij heb, dus zou er 6 bij moeten krijgen.

Hoe dan ook, voor 35 euro gaat dit weer een hoop gametijd opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt geen charslots voor GWEN ;) Dat krijg je nooit.

Dus 4 voor Prophecies + 2 voor Factions + 2 voor Nightfall = 8 slots.
Features which are not included:
No extra tabs for Xunlai storage (unless you do not own all the previous campaigns).
No new professions.
No additional character slots.
No new guild halls.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2008 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:55:
HEee ik ben hier helemaal nieuw op tweakers zo'n beetje (halve maand beetje actief) Maar nu zag ik dit GW Topic! aangezien ik zelf 2 jaar GW heb gespeeld en sinds eergister de draad weer heb opgepakt vind ik dit wel ontzettend leuk :P Heeft een van jullie een idee wanneer GW 2 uitkomt want daar hoorde ik laatst wel wat over..
Hey!
Volgens mij heeft iedereen over je vraag heen gelezen, of weet dat er erg weinig info nog is en houd wijselijk zijn mond....

Veel van de beschikbare info vind je op http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild_Wars_2

Uit het volgende
Guild Wars 2 is expected to go into beta test closer to the release of the game than Guild Wars 1. No beta testing will occur in 2008
Kan je proberen een inschatting te maken wanneer GW2 uitkomt..... persoonlijk vermoed ik eind lente/begin zomer 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je proberen een inschatting te maken wanneer GW2 uitkomt..... persoonlijk vermoed ik eind lente/begin zomer 2009.
eeuwige optimist... zelf denk ik eerder een half jaartje later, zo rond september/oktober (en ja, ga je gang, noem mij maar een eeuwige pessimist :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er eerder komt, Diablo 3 of GW2?
Want ik denk toch wel dat die heel sterk in dezelfde vijver vissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Diablo 3...

Dat is mijn gok omdat er meer te zien is van D3, dan van GW2.
Ikzelf ga in iedergeval weer mijn vrouw mee sleuren in de beta van GW2. Kijken of we dat ook nog steeds leuk gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Halloween 2008: Join The Mad King's Revel

It’s Halloween in Tyria, and [[Mad King Thorn]] is back to spread his own malevolent brand of lunatic fun. The maniacal monarch has come to play, and he’s got a cornucopia of mini-games, jokes, and riddles to delight and dismay his fellow revelers. You can play along if you’ve got the nerve and the know-how, but before you accept his challenges you need to understand the stakes. If you beat the Mad King at his own games, you’ll earn fabulous prizes and special mementos to mark the occasion; if you lose, you get killed.

Fortunately, Mad King Thorn’s idea of fun includes letting the vanquished come back for more, so you’re always encouraged to return from the grave and give it another try. You don’t even have to contend with the Mad King’s tricks to get a treat—there are plenty of other ways to earn prizes, like participating in special events throughout the weekend, or simply exploring in the eerie glow of the King’s flickering firelight smile.

The ghoul-apalooza begins on October 24th and runs until 11:59 p.m. Pacific time on November 2nd, in both the Tyrian port of [[Lion's Arch]] and the Elonian port of [[Kamadan]]. Mad King Thorn will appear in both places multiple times, always preceded by his undead horsemen and accompanied by his entourage of nightmarish cohorts. Participate in any of his appearances and you’ll earn a special piece of holiday event headgear.

If you miss this annual celebration of dark delights and wild chicanery, you’ll never get the chance to take home the kinds of rewards that only a Mad King can offer. You’ll also miss out on enough thrills and chills to last a lifetime (no matter how long that lifetime turns out to be).

After all, a little scary fun never killed anybody…though in this case it probably will….

As much as he likes to be the center of attention, the Mad King isn't the only exciting part of the festivities.

* Suit up and join in the [[Costume Brawl]] (now with a brand-new map)! Come to the party dressed as one of many famous Guild Wars characters and fight your way to rich rewards!

* Visit the collectors in Lion's Arch and Kamadan—these dreadful peddlers of all things spooky are always willing to barter for more of their creepy curios!

* Find the perfect place for those special holiday photo ops among the holiday decorations and props in Kamadan.

* Dare to explore the darkness and track down additional treasures floating on the chilly autumn wind...
Meer info op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het niet eens tijd voor een deel 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik heb het spel(nightfall) van de weekend gekocht !
Heb nog maar weinig kunnen spelen, zit pas in level 4.
Ga er waarschijnlijk behoorlijk wat tijd in stoppen.
Mijn naam is Aazim Intellected.
Dan weten jullie dat alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
En je gaat denk ik nog een leuke tijd tegenmoed :P
Maar als je nf leuk vind, vind je prophecies (de normale guildwars) Denk ik Héé'l goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bij de Dynabyte zijn alle drie de delen (dus niet Eye of the North) voor €15,- per stuk te koop, trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Zamoraak schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:21:
Maar als je nf leuk vind, vind je prophecies (de normale guildwars) Denk ik Héé'l goed :)
Zeker als je bepaalde missies master wil gaan halen, Nightfall is bij de domain op meeste plekken totaal uitgestorven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je gaat denk ik nog een leuke tijd tegenmoed
Maar als je nf leuk vind, vind je prophecies (de normale guildwars) Denk ik Héé'l goed
Ja, daar ben ik al overtuigd van :D
Ga de andere delen kopen zodra ik deze heb "uitgespeeld".
Bij de Dynabyte zijn alle drie de delen (dus niet Eye of the North) voor €15,- per stuk te koop, trouwens
Daar heb ik het ook gekocht en met lidpasje kost het nog maar 13.50 :)
Zeker als je bepaalde missies master wil gaan halen, Nightfall is bij de domain op meeste plekken totaal uitgestorven
Wat bedoel je met uitgestorven ?
Er zijn naar mijn weet nog zeker honderden spelers actief in NF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Je kan trouwens nu ook een zombie mask krijgen bij de Mad King :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:24:
Wat bedoel je met uitgestorven ?
Er zijn naar mijn weet nog zeker honderden spelers actief in NF..
Veel lokaties voor missies komt bijna niemand meer. Zeker als je gaat voor protector (alles op master) is nightfall een pittige klus. De laatste serie missies hoef je er maar 1 van te doen (domain of angish ofzo) en je kan direct naar de laatste boss (spoiler enzo :P). De overige missies daar zijn nog steeds erg moeilijk, maar vaak maar paar mensen te vinden en verre van een 'ideale' party.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:39:
[...]

Veel lokaties voor missies komt bijna niemand meer. Zeker als je gaat voor protector (alles op master) is nightfall een pittige klus. De laatste serie missies hoef je er maar 1 van te doen (domain of angish ofzo) en je kan direct naar de laatste boss (spoiler enzo :P). De overige missies daar zijn nog steeds erg moeilijk, maar vaak maar paar mensen te vinden en verre van een 'ideale' party.
Ah ok zo.. Dit is trouwens mijn eerste kennismaking met GuildWars en ben nog vooral aan het orienteren, zodoende spoil je niks :P Blijkbaar heb ik dan meteen de pittigste deel gekocht. Maar gelukkig zit ik al in een guild en een vriend heeft NF gister ook gekocht, dus op sociale gronden zal ik me voorlopig ook wel vermaken :)

Zoals ik ook eerder zei, zodra ik de ins en outs ken ga ik de andere delen ook meteen kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
De Europese Districts zijn idd een beetje dood. Maar de Amerikaanse Disctricts (waar ik ook altijd op zit) zijn stukken drukker en ook echt aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:57:

Ah ok zo.. Dit is trouwens mijn eerste kennismaking met GuildWars en ben nog vooral aan het orienteren, zodoende spoil je niks :P Blijkbaar heb ik dan meteen de pittigste deel gekocht. Maar gelukkig zit ik al in een guild en een vriend heeft NF gister ook gekocht, dus op sociale gronden zal ik me voorlopig ook wel vermaken :)
Nightfall heeft een mooi iets, naja blijft een 2-strijd, heroes :) heerlijk als je zonder healer zit of je wil zelf wat meer control, ik ben er helemaal happy mee. Vanuit mijn ervaring heeft elk deel wat te leren, ik ben zelf nog steeds faction fan (in tegenstelling tot vele :P). Mocht je de rest erbij kopen, speel eerst alle delen voor je naar EotN gaat, je snapt dat ook stuk meer van het verhaal (en je leert erg leuke referenties).

Om het mooi te spelen zou je dus prophecies -> factions -> nightfall -> EotN spelen, zo is zegmaar ook de complete verhaallijn. Zeker omdat diverse NPC's in meerdere delen meespelen.

En vooraf, TroonStaal heeft Gwen, ik heb Cynn en Acolyte Jin, oja en de necro dame, rest van de dames mag jij uitkiezen :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2008 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Zamoraak schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:21:
Die snap ik niet zo, ik moet zeggen dat nu ik alle 4 de delen heb (heb 2 jaar alleen factions gehad, heb maand geleden voor 35 euro de complete verzameling gekocht) Prophecies wel de saaiste van allemaal vind :P EotN spreekt me het meest aan, maar daar wil ik eigenlijk pas verder mee gaan als ik prophecies en nightfall heb uitgespeeld.

Prophecies voelt voor mij meer verplicht dan vermakelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

hugoy schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:14:
[...]

Prophecies voelt voor mij meer verplicht dan vermakelijk :P
Dan ben je een van de weinigen denk ik. Prophecies word door de meeste mensen gezien als het beste deel van de serie. Misschien dat het nu wat minder overkomt omdat delen gewoonweg bijna uitgestorven zijn wat betreft spelers.Het verhaal en de opbouw heeft zo meer diepgang dan nightfall en factions waar je zo doorheen kunt rushen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:14:
[...]

Dan ben je een van de weinigen denk ik. Prophecies word door de meeste mensen gezien als het beste deel van de serie. Misschien dat het nu wat minder overkomt omdat delen gewoonweg bijna uitgestorven zijn wat betreft spelers.Het verhaal en de opbouw heeft zo meer diepgang dan nightfall en factions waar je zo doorheen kunt rushen.
Prophecies vind ik persoonlijk het beste deel. Goed verhaal, niet te snel levelen en goede muziek. Maar dat jij het wat minder vind, komt waarschijnlijk omdat je niet bij prophecies bent begonnen vroeger.

Maar ik vond de missies van Factions zeer vermakelijk, zeker de missies waar je met 2 groepen van 8 man moest vechten:) Ik zou als ik jou was op de amerikaanse servers gaan spelen, daar is het nog lekker vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Volgens mij kun je door Prophecies het snelste rushen door jezelf te laten runnen naar Droks. Door een bug een aantal maanden terug kon je zelfs een level 3 naar Hell's Precipe brengen :P.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:28:
[...]
En vooraf, TroonStaal heeft Gwen, ik heb Cynn en Acolyte Jin, oja en de necro dame, rest van de dames mag jij uitkiezen :P
Leuk geprobeerd SinergyX, maar Cynn, de necro chick en de Norn chick zijn ook van mij :Y)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
TroonStaal schreef op maandag 03 november 2008 @ 07:36:
[...]
Leuk geprobeerd SinergyX, maar Cynn, de necro chick en de Norn chick zijn ook van mij :Y)

:P
Ja ja... maar... ;(

Nouja, ik heb iig Acolyte Jin. Fear my 4 ranger team :D (ik, Jin, die fiershot en die Margrid the sly).

Fiershot gaat er alleen uit, alleen dames team dus wordt denk ik melonni, zenmai of talkhora dan.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:00:
[...]

Ja ja... maar... ;(

Nouja, ik heb iig Acolyte Jin. Fear my 4 ranger team :D (ik, Jin, die fiershot en die Margat the sly ofzo).
:*

En ziedaar, heb je toch nog twee chicks en een huisdier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
huisdier _O-

Had nog een edit toegevoegd :P Dan als hench Divona, Cynn, die heal dame van Kurzick en die heal dame van prophecies. Hoppa, heel team female only en werkt nog goed ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "heal dame van prophecies" is toch niet Alesia? Nee.. zeg dat het niet dat mens is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:05:
huisdier _O-

Had nog een edit toegevoegd :P Dan als hench Divona, Cynn, die heal dame van Kurzick en die heal dame van prophecies. Hoppa, heel team female only en werkt nog goed ook :D
Maar ik heb Gwen en Jora en Livia O+

Ik win 8-)

@ Sander: ja, da's Alesia :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vervang Alesia altijd door Tahlkora en dan neem ik Lina voor Prot. Verder mijn eigen char (die ook female zijn) en Jin of Magrid, Gwen, Devona en Cynn en de laatste verschilt vooral per campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

We zijn trouwens wel lekker clichématig nerderig bezig hè, we spelen allemaal het liefst met alleen maar vrouwelijke chars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, mijn vrouw heeft als character name Alesia Valera (al onze characters hebben Valera als achternaam).
Ze vond het een mooie naam, maar wist niet waar ze het vandaan had. totdat ze GW startte en uiteindelijk in Post-searing kwam. Schijnbaar zat Alesia ook al in de E3 beta.

Daar zou ik trouwens nog weleens in rond willen lopen. Ik heb wel gezien dat die missie waarbij je op een gegeven moment moet rennen ook nog in de huidige versie zit. De rest bestaat allemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:35:
Die "heal dame van prophecies" is toch niet Alesia? Nee.. zeg dat het niet dat mens is!
Die was echt retarded, zeker voordat er een baar updates geweest waren. Als je hele team dan dood lag maar zij leefde nog, bleef ze heen en weer rennen tussen 2 dode party members en wist ze niet welke ze moest ressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Nee, wacht, niet uit prophecies. Factions :D Sister Tai :P Die werkt aardig als healer.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Arunia schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:47:
Lol, mijn vrouw heeft als character name Alesia Valera (al onze characters hebben Valera als achternaam).
Ze vond het een mooie naam, maar wist niet waar ze het vandaan had. totdat ze GW startte en uiteindelijk in Post-searing kwam. Schijnbaar zat Alesia ook al in de E3 beta.

Daar zou ik trouwens nog weleens in rond willen lopen. Ik heb wel gezien dat die missie waarbij je op een gegeven moment moet rennen ook nog in de huidige versie zit. De rest bestaat allemaal niet meer.
Ze is toch geen monk hè, dan heeft ze het vast zwaar te verduren gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen chicks als heroe ofzo...
Laat mij maar eerst het spel beter kennen :P
Chicks komen wel vanzelf , ahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog zin om een nieuw deel te maken of zal ik het maar doen?

Hoe zit het trouwens met Hayda en Xandra zijn die nog vrij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nee, ze is Necromancer van beroep. Dus het valt wel mee.
Ze had wel het outfitje willen hebben van die Necro op de box.

Volgens mij was Alesia een healer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Arunia schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:41:
Nee, ze is Necromancer van beroep. Dus het valt wel mee.
Ze had wel het outfitje willen hebben van die Necro op de box.

Volgens mij was Alesia een healer ja.
De outfit van de box is toch te krijgen in LA? Of ben ik nou gek? Of bedoel je, dat ze het in het echt wil hebben? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Die outfit is zeker gewoon te krijgen (99% kans dat het 1.5k armor is uit LA )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, zoals jullie weten speel ik sinds kort GW Nigtfall en ben pas level 10.
Weten jullie misschien waar ik het beste armor en weapon voor mijn Dervish character kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Beste armor" kan je gewoon krijgen als je door de game heen gaat. Wat betreft het wapen is het weer anders, hangt er vanaf wat voor build je gebruikt.

Ik zou deze guide even doornemen: http://guildwars.wikia.com/wiki/Getting_started_(Nightfall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Dervish scythe was altijd makkelijk voor mij, de Nightfall preorder wapen :D Soulbreaker
Geen superding, maar werkte altijd goed :)

(verder is er weinig bijzonders aan wapens, meeste is afhankelijk van de pre- en suffix op het wapen, daar base damage altijd gelijk is. Zelfs green weapons zijn na te maken met normale zut).

Ik heb alle pre-orders, ideaal om al je heroes te vullen met vrij degelijke wapens :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:08:
[...]
De outfit van de box is toch te krijgen in LA? Of ben ik nou gek? Of bedoel je, dat ze het in het echt wil hebben? :9
Het armor van alle heroes / henchmen is net even anders (of heel anders) dan het gewone armor.
Eve, zo heet mvr. necro, is geen uitzondering.
Gewone necro f. Tyrian armor.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/8/82/Necromancer_Tyrian_armor_f.jpg

Eve
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/1/19/Eve.jpg
Zo zie je dat er duidelijk verchil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX