Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anders moet je maar ff op GWO of GWG verdergaan.Balachmar schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:47:@qanar
Heb je niet ergens een eigen wiki ofzo, waar we de discussie over je progsel verder kunnen zetten. Maak anders een google code projectje aan. Heb je meteen hosting voor je spul.
En kun je andere mensen dus de ruimte geven om ideeen achter te laten.
Laatst ben ik opnieuw begonnen met een vriend, komen we in beacons perch aan: niemand. Wij waren de enigste 2. Naar het internationale district gegaan, maar 1 of 2 man. De noord-koreaanse: ook niemand. Toen naar de Amerikaanse server: BOMVOL!
Toen naar Iron Mines of Moladune: druk, druk. Lion's Arch: bomvol. Echt niet normaal! Hebben de Amerikanen dit spel pas te koop ofzo>? Bij alle missies is het moeilijk om mensen te krijgen terwijl de amerikaanse servers vol zitten. Zijn de amerikanen zo dol op dit spel? Ik ga nu al mijn missies in het Amerikaanse district afwerken, dan in de lege Europeaanse districten.
iemand dit ook al opgemerkt?
Al is het soms op de duitse kant van EU servers ook best druk.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anet haat me
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
de auction house in the TS doet het bij mij niet, maar deze is dus echt alleen voor GW, misschien wel handig
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
Ja, dat ga ik dus ook doen. Maar in het begin van Guild Wars waren de Europese districts ook vol en zelfs na nightfall waren de prophecies districts nog vol. Als ze die Duitsers nu ook gewoon in het Europese Engelse district zouden gooien, maarja die Duitsers kunnen geen Engels....Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:59:
Europa is te verdeeld (te veel talendisctricts) Internationaal en Koreaanse districts zijn altijd vrijwel leeg. Amerikanen hebben relatief weinig districts, daarnaast zijn er veel Europeanen die in de Amerikaanse districts spelen. Ik doe dat dus.
Verwijderd
Verwijderd
dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat gw toen nog niet zo oud was, en er dus nog meer actieve spelers waren? en degenen die echt naar de VS-districten wilden, deden dat toch welVerwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:38:
in het begin van guildwars mocht je maar 3x van server switchen ook voor je vastzat ofwel op Amerikaanse ofwel op Europese.. en toen kon je ook nog niet eens op de aziatische. Was veel beter toen qua bevolking van districts
Ik had voor de 3e achtereenvolgende keer een paarse gekregen op mijn allereerste character.TroonStaal schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:59:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar witte 3rd year pets gekregen![]()
Anet haat me
-- == Alta Alatis Patent == --
NaarlingCoRrRan schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:34:
[...]
Ik had voor de 3e achtereenvolgende keer een paarse gekregen op mijn allereerste character.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Mja, gedeeltelijk wel natuurlijk. Anet heeft het gewoon zelf kapot gemaakt.. Hun uitbreidingen waren nauwelijks vernieuwend te noemen, op enkele punten na. Gewoon hetzelfde concept in andere decors. Leuk voor de kiddies die van nieuwe kleurtjes houden, maar de gemiddelde speler heeft er niet zo heel veel aan. Om dan nog maar te zwijgen dat het onmenselijk lang duurt voor ze GW2 uitbrengen. Vorige week account verkocht, was het toch meer dan beu. Kan ik er 2 jaar eve online mee betalenVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:38:
[...]
dat heeft wellicht ook te maken met het feit dat gw toen nog niet zo oud was, en er dus nog meer actieve spelers waren? en degenen die echt naar de VS-districten wilden, deden dat toch wel
Verwijderd
decreased recharge to 5 seconds; increased the maximum number of enchantments counted to 8.
The past changes for Mystic Regeneration were based on PvP play balance needs. Because those changes were neither necessary nor beneficial for PvE, we are reverting this skill to its older, more powerful state.
En gewoon nooit opgemerkt he

Verwijderd
Over GW natuurlijk. En het is ook maar een mening hoor, niks meer niks minder. Het is en blijft een prachtig spel, maar ik was het na 3-4 jaar gewoon helemaal beugespeeld.
http://wiki.guildwars.com..._Monuments_-_24_June_2008
edit: hmm, stond er al, ach negeer bovenstaand
Al het gewhine op guru heeft dan toch zijn vruchten afgeworpen. Van mij hoefde het niet allemaal accountbased worden, maar nu het wel zo is hoor je me ook niet klagen
Nu moet ik toch maar eens gaan sparen voor een tormented wapen voor mijn ranger, destroyer weps vond ik niet mooi, dus daar heb ik alleen een staff voor mijn trapper build van gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door GonzoNL op 25-06-2008 10:46 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Bedoelde het niet negatief hoorVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:10:
Over GW natuurlijk. En het is ook maar een mening hoor, niks meer niks minder. Het is en blijft een prachtig spel, maar ik was het na 3-4 jaar gewoon helemaal beugespeeld.
HoM wijzigingen vind ik echt fijn, ik had eindelijk 1 character door alle chapters heen geloost maar had er nog 7 te gaan. Zeker de Torment en Destoyer weapons is dat een flinke onderneming.
Vind het wel netjes dat ze nu ook goeie feedback geven als ze skills wijzigen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb 'm gekregen omdat ik voor dat bedrag al in de store had gekocht.Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:59:
Wie heeft de Bonus Mission gekocht trouwens? Is het de moeite waard of echt iets wat je maar een keer doet en daarna nooit weer? Zijn er uniques te verkrijgen die je alleen in de bonus missions vind?
Heb tot nu toe al een halve missie gedaan...
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
persoonlijk vind ik het wel een leuke toevoeging, ook omdat ik hem gratis kreeg. tussen de weapons zitten hele mooie, ikzelf en wat heroes lopen er geregeld mee rond. Of het BMP het waard is om gekocht te moeten worden, is toch echt aan jezelf. Voor de echte verzamelaar/die hard fan is het natuurlijk geen optie om de avonturen van Gwen na te spelen, maar voor de minder enthousiaste spelers is het, vooral door het solo principe, geen gemis als je het niet hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 19:41 ]
Verwijderd
Ron
Ik dacht er nog wel ergens eentje hebben, zal voor je kijken. Weet alleen niet voor welk deel het zal zijn (factions, nightfall of prophecies).Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:33:
Ik wil Guild Wars wel eens uitproberen, is er iemand die een trial key voor mij heeft ?
Ron
Linkje staat inderdaad in de startpost, maar speciaal voor jou:Justin2000 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:47:
Waar moet ik me aanmelden voor Got guild.?
http://www.gotguildwars.nl/forum
Gewoon even een berichtje met wat info over jezelf posten en wij zullen er naar kijken...
Verwijderd

De naam komt me echter wel bekend voor, ik denk dat er iets fout is gegaan waardoor de main class van mijn character is veranderd.
Iemand trouwens nog tips? Zijn er nog belangrijke dingen om te weten?
Ik heb nu een aantal presents erbij natuurlijk, maar ik heb ook nog veel winterstuff (paar candydingen, snowman summoners, ale's en brews...dat soort dingen
Ook leuk om te zien dat er een GoT guild is ontstaan, even een kijkje nemen.
Verwijderd
Heb je toevallig meegedaan aan het Nightfall pvp preview weekend?Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 00:13:
Hm wat gaar. Ik heb laatst Nightfall gekocht (na 2 jaar ongeveer niet gespeeld te hebben? In ieder geval ruim voor Nightfall gestopt). Dus hup, installeren, key erbij etcetera. Zie ik opeens dat ik al een dervish pvp character heb? Haha, leuk, maar ik had nog niet eens Nightfall. Blijkbaar had ik zelfs al een present...
De naam komt me echter wel bekend voor, ik denk dat er iets fout is gegaan waardoor de main class van mijn character is veranderd.
Dat karakter heb je namelijk dan gewoon nog, alleen voorheen was die locked omdat je geen nightfall had
(nu speel ik wel wat meer spellen bij NCsoft).
Verwijderd
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 02:17:
[...]
Heb je toevallig meegedaan aan het Nightfall pvp preview weekend?
Dat karakter heb je namelijk dan gewoon nog, alleen voorheen was die locked omdat je geen nightfall had
Ik ben benieuwd hoe de community nu is (qua guildbattles, Heroes Ascent, trading, grootte en vooral...vriendelijkheid
Ik kwam er achter dat ik nog helemaal niet zoveel xp in mijn characters heb zitten, eentje in 300k en 2 in de 200k. Maarja, vroeger speelde ik ook bijna alleen maar pvp, dat was toch wel het leukste met al die trends qua builds. Wat is op dit moment de standaard simpele/overpowerde build?
Maar je guild bepaald dus 'de kant', zelf kan je die niet kiezen.
Zelf ben ik bij de kurzicks, mooier armor
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2008 01:02 ]
Ik heb ze net weer een bericht gestuurd met de mededeling dat de mail provider het adres gaat cancellen in verband met de hoeveelheid spam die er op binnen komt.SinergyX schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:49:
Deden ze bij mij eigelijk niet zo moeilijk over, uitgelegt dat mijn provider niet meer bestaat en binnenkort ook mijn email niet meer. Kreeg 2 bevestigingsmailtjes en alles was overgezet
(nu speel ik wel wat meer spellen bij NCsoft).
Ik hoop dat ze nu wel kunnen wijzigen. Anders probeer ik het volgende week weer, maar dat cancel ik zelf het mailadres wel eerst. Stom echt dat ze zo'n optie niet standaard hebben.
http://www.plaync.com/us/support/doc_2303.html
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 22-07-2008 10:07 ]
Bovenstaande heb ik dus gedaan bij mij en bij mijn vrouw. Ik heb extra slots en die speciale missies gekocht toen.
Zie net dat ze mijn ticket doorgestuurd hebben, dus ben benieuwd. Als ze het nu wel doen, ben ik heel erg blij. Daarna zal ik het een keer voor mijn vrouw moeten doen. Ze heeft namelijk ook zo'n spam adres.
Voor zover was er nog geen PlayNC toen GW uit kwam. In iedergeval heb ik GW niet zo geregistreerd. Dus blijkbaar is dat dan het probleem.
Heeft iemand een idee of het normaal is om maar 60fps te krijgen in guildwars met een xfx Nvidia 8600gt op een asus m2n4 sli ? soms loopt me fps dan ook omlaag naar de 25, maar max haal ik maar 60 fps, heb ook de sli modus geprobeert maar aangezien dat gw deze niet goed support, en ik er rare lijnen dan in krijg heb ik daar ook niks aan..
Krijg ook na ong 2-3 uur spelen wel eens last van artifacts of dat guild wars super traag word, dat hij in loading screen paar seconden freezed, en met afsluiten van guildwars ook..
Iemand een idee ?
[ Voor 33% gewijzigd door Reflow op 22-07-2008 12:00 ]
Wait for vsync aanstaan met een monitor die maar 60Hz aan kan wellicht? Dat verklaard mogelijk de max framerate maar de rest van de problemen niet.Reflow schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:32:
Ik heb ook een gewone email adress als account naam!lekker classic maja.., heb een probleem hier onder..
Heeft iemand een idee of het normaal is om maar 60fps te krijgen in guildwars met een xfx Nvidia 8600gt op een asus m2n4 sli ? soms loopt me fps dan ook omlaag naar de 25, maar max haal ik maar 60 fps, heb ook de sli modus geprobeert maar aangezien dat gw deze niet goed support, en ik er rare lijnen dan in krijg heb ik daar ook niks aan..![]()
Krijg ook na ong 2-3 uur spelen wel eens last van artifacts of dat guild wars super traag word, dat hij in loading screen paar seconden freezed, en met afsluiten van guildwars ook..
Iemand een idee ?
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 22-07-2008 12:02 ]
Ik heb net overigens antwoord van NCSoft gekregen.
Volgens hen wordt er alleen gecorrespondeert met het PlayNC mail adres. Het mailadres voor GW wordt alleen gebruikt voor het inloggen. Dus eigenlijk je accountnaam. Voor de rest staat het er los van of je nou het adres nog hebt of niet.
Hello Niels,
Thank you for contacting PlayNC Customer Support.
Unfortunately, once a Guild Wars account has been linked to PlayNC its login name can no longer be changed. However, this should not cause any problems as all correspondence will be sent to the email address listed on your PlayNC account, which can be changed at any time. The only thing your Guild Wars login name will be used for us logging into the game.
Please feel free to contact us again if you have any other questions or concerns.
Heb je dan 2 videokaarten?Reflow schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:38:
Oke dan zal ik die uitzetten, nog een oplossing om SLI eventueel goed te laten werken in GW ?
@Arunia, zat ik me zojuist ook te bedenken
Het playNC account wel in iedergeval, maar die staat zoiezo dus op een ander mail adres.SinergyX schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 15:44:
[...]
@Arunia, zat ik me zojuist ook te bedenkenMaar kan je hem in iedergeval aanpassen in de PlayNC gedeelte
Dus het email adres waar je mee inlogt is geen emailadres, maar een accountnaam geworden waar toevallig een @ in staat. Dat is wat ik eruit begrijp. Of je nu het adres nog hebt of niet staat er los van.
Klopt. In mijn geval is het zelfs helemaal geen email adres waarmee ik inlog, maar gewoon een gebruikersnaam@playncArunia schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:39:
[...]
Het playNC account wel in iedergeval, maar die staat zoiezo dus op een ander mail adres.
Dus het email adres waar je mee inlogt is geen emailadres, maar een accountnaam geworden waar toevallig een @ in staat. Dat is wat ik eruit begrijp. Of je nu het adres nog hebt of niet staat er los van.
Hmm zou best kunnen, me kast staat laatste altijd open, dicht maken is in principe beter toch ?

Wat je kunt doen voordat je je kast dicht doet is even zo'n grote ventilator op het binnenwerk richten. Als je dan het probleem niet meer hebt, dan is het je koeling die onvoldoende is.
Ik heb 2 van die grote fans erin zitten, voor en achter, en aan de zijkant die er nu vanaf is nog een kleine fan, beter deze maar aansluiten, en eventueel nog een grote erin plaatsen ?Arunia schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:42:
Voor de airflow wel.
Wat je kunt doen voordat je je kast dicht doet is even zo'n grote ventilator op het binnenwerk richten. Als je dan het probleem niet meer hebt, dan is het je koeling die onvoldoende is.

Strax weer ff verder met mijn necro'tje, en paar keer ff UW'en met mijn monk
Dan kun je altijd nog kijken wat er gebeurd wanneer je je pc dicht hebt met alle fans aangesloten.
De richting die je fans op blazen is in principe het volgende:
Die voor in de behuizing naar binnen. Die aan de zijkant ook naar binnen en die achter moet naar buiten blazen.
[ Voor 74% gewijzigd door TheZeroorez op 29-07-2008 11:03 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Ik heb na een jaar of 3 nog eens GW geïnstalleerd.
Gekozen voor een Ranger/Elementalist en ben ondertussen lvl 10.
Maar ik heb het gevoel dat ik sterker zou moeten zijn dan ik op dit moment ben, "er klopt iets niet" denk ik..
Hieronder mijn situatie:
R/El lvl 10
skills in slots:
- penetrating attack
- point blank shot
- read the wind
- lava font
- troll unguent
- charm animal
- comfort animal
- feral lunge
armor:
simple mask - 30 (+ 25 vs elemental)
leather vest - 40 (+ 30 vs elemental) + 5 energy
leather gloves - 25 (+ 30 vs elemental)
leather leggings - 25 (+ 30 vs elemental) + 1 energy recovery
leather boots - 25 (+ 30 vs elemental)
Wapen
Ascalon longbow of charrslaying
- Piercing damage 11-18
- 20% extra vs Charr
- +15% indien health > 50%
- + 20% customized
Quests
- Althea's ashes
- Garfazz Bloodfang (te moeilijk met henchmans..)
- Fort Ranik (te moeilijk met henchmans..)
Ik heb ook een ...stalker van lvl 9 als pet rondlopen.
Ik heb een spaarpotje van 670 gold.
Iemand enige tips wat ik zou moeten doen? Investeren in armor, zo ja, welke?
Suggesties welkom!
Heb je misschien ook nog uitbreidingen zoals Factions of Nightfall? Voor builds is dit misschien een handige pagina: http://www.pvxwiki.com/wiki/Main_Page
Wat ik destijds zelf deed als startende ranger.Gekozen voor een Ranger/Elementalist en ben ondertussen lvl 10.
Maar ik heb het gevoel dat ik sterker zou moeten zijn dan ik op dit moment ben, "er klopt iets niet" denk ik..
Zuiver ranger skills gebruiken (, ook met pet.) Punten in marksmanship om de requirement van de boog te halen.
De skill kindle arrows vond ik een handige damage booster voor het begin (skill is te krijgen bij --> Taltosh (Grendich Courthouse))
Uiteindelijk is het handig om expertise wat hoger te zetten. Bij ranger heeft dit automatisch effect dat je skills minder energy gaan kosten. (Maar dit is voor latere zorg.)
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een verdacht pakketje binnen. Het bleek om Guild Wars te gaan, een spel wat ik zeker een jaar geleden by Dynabyte heb besteld. Blijkbaar hebben ze hem per schildpad verstuurd.
Er stond nog op dat ik hem verzegeld terug kon sturen, maar ik dacht: waarom niet? Is weer eens wat anders dan constant meph-runnen/baalgames met mijn lvl 86 sorceress in Diablo II.
Dus ik maak een account en een poppie aan (Warrior) en begin te spelen. Het eerste wat mij opvalt, is dat er vooral veel mensen aan het niksen zijn in Ascalon City. Ik probeer iemand te inviten voor mijn 2-mansparty, maar hij reageert niet. Goed, dan zelf maar op zoek naar de uitroeptekens en ja hoor, 3 beesten geslacht en mission complete. Leuk denk ik, maar ik voel me toch een beetje eenzaam in de drukte. In de chat worden er alleen advertenties gespammed en ik snap niet goed hoe ik aan een fatsoenlijke party, laat staan een guild, kom.
Daarom is het dat ik nu hier op GoT ben beland, omdat ik me het langlopende Diablo-topic nog kon herinneren.
Mijn vraag is dus eigenlijk of er iemand is die me binnenkort een beetje wegwijs kan maken, misschien is er wel een GoT-guild. Aan antwoorden als 'RTFM', heb ik natuurlijk niks, ik heb dit spel vooral gekocht voor het interactionele deel, anders zou ik wel weer Oblivion gaan spelen.
PS: Ik heb alleen het originele Guild Wars, geen uitbreidingen.
Verwijderd
Het GOT guild bestaat nog steeds, en is actief.
Tegenwoordig zijn wij te vinden op http://www.gotguildwars.com
Wij spelen voornamelijk PvE (dus quests, missies, dungeons etc.), waarbij de forus ligt op hard mode (HM), maar we uiteraard niets te beroerd zijn om mensen in normal mode te spelen.
Recentelijk zijn een aantal mensen die waren vertrokken naar PvP guilds weer teruggekomen, en zijn we druk bezig om ook weer PvP te gaan spelen.
Als er mensen zijn die willen joinen, kom een langs op ons forum, en plaats een bericht in het juiste topic...
Smiter's Boon (PvP): recharge time increased to 90 seconds, Energy cost increased to 25, duration reduced to 5 seconds.

[ Voor 9% gewijzigd door Fox op 22-08-2008 01:45 ]
Is die dan nog wel nuttig eigenlijk?
Speel nog steeds regelmatig, na factions op 4 characters alles met bonus hebben gedaan ben ik begonnen aan prophecies. Valt dat even flink tegen, dus enkel nu nog maar mijn warrior, waar ik nu nog 2 bonus te gaan hebt (sanctum cay en 1 op die ring of fire islands).
Jammer dat ze ook veel faction skills hebben gebuffed, het kost je zoveel tijd een beetje asura of ebon faction te krijgen, zeker op meerdere characters.
Bron: http://wiki.guildwars.com/wiki/Developer_UpdatesMonkSmiter's Boon is a key skill in smite-heavy PvP teams that were generally overpowered and which too strongly discouraged the use of hexes and conditions. Their combination of healing, damage, and removal invalidated a lot of alternative builds within Team Arenas and has had a negative impact on GvG combat.
- Smiter's Boon (PvP): recharge time increased to 90 seconds, Energy cost increased to 25, duration reduced to 5 seconds.
We recognize that the changes to this skill will essentially remove it from play. In the future, we may consider whether or not there is an incarnation of this skill that would be viable but balanced. For now, we do not expect it to see serious use.
edit@ hierboven, kijk naar die 66% feedback enchantment, is maanden, mischien wel jaren lang totaal nutteloos geweest maar is nu opeens weer key voor de 600/smite duo runs. trekt wel recht
This attack has a 10% chance of doing an additional +540...900 piercing damage
jesus, dat is een berg bonus damage

Sommige changes snap ik weer niet, die life transfer bijvoorbeeld (als je vergeten bent een hex remover mee te nemen) is tegen mobs wel bizar sterk als het door de mob wordt gebruikt (8 regen). Ook Order of the undead vind ik jammer
maargoed, zoals ik lees gaat dit weer flink bouwen worden de komende dagen voor beetje leuke builds
[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2008 10:27 ]
Zijn er nog mensen die het spel spelen dan?Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:13:
Ofwel ze kunnen het in de tussentijd net zo goed uit de game halen. Niemand die deze skill nog gaat gebruiken.
Redelijk veel nog , dwz redelijk veel weerCoRrRan schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:23:
[...]
Zijn er nog mensen die het spel spelen dan?
Nooit van gehoord eigenlijkSinergyX schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:03:
je krijgt toch een title als je eerste keer uitspeelt? Of was dat alleen met bonus?
Geen titel, maar wel een statue in je HoM.SinergyX schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:03:
je krijgt toch een title als je eerste keer uitspeelt? Of was dat alleen met bonus?
zitten wel leuke NPCs in het spel. Bijv in EotN zit een Shing Jea Sherman, die random dingen over je zegt bv over je titels of over je factions (kurz/lux).
edit, zojuist eindelijk mijn Protector of Tyria binnen
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2008 22:58 ]
Niet kopenTroonStaal schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:49:
Now would you look at that
Met een exclusieve pet! Ik zou bijna...bijna...
Die Hero kun je waarschijnlijk via een quest-line vrijspelen
Hmm, ik heb ook alle campaigns maar nog geen golem hero gezien eigenlijk. Of moet ik eerst EotN uitspelen?Vectrox schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:33:
[...]
Niet kopen. Dat is geen pet maar een Hero die je krijgt als je alle campaigns (Proph, Factions, Nightfall) hebt.
Die Hero kun je waarschijnlijk via een quest-line vrijspelen.
Naja, kan ook dat het nog moet komen natuurlijk
Verwijderd
Hij wordt beschikbaar gemaakt voor iedereen die alle campaigns heeft. Heb ik hier gelezen.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Maar dit, usceptible to all conditions, betekend dus dat hij wel conditions kan krijgen? Had ik liever een ele, ranger of zelfs een ritualist gekregen, ik gebruik die dervish toch nooit als heroes (enkel als ik net Nightfall binnenkom, als je koss kwijtraakt en Olias nog niet heb).
Hij kan bijvoorbeeld geblind worden inderdaad.Unlike other Golems, M.O.X. will be susceptible to all conditions
Groter dan de andere heroes, grotere base vermoedelijk. Ik ben benieuwd hoe de AI hiermee om gaat. (En hoeveel bugs dit met zich mee brengt)
Grotere hero, grotere scythe vermoedelijk. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
Als ie als dervish tegenvalt, kan je altijd nog gaan voor de d/rt spiritspammer, d/n spitefull spirit, d/me domination interupter (voor de fun of it)
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Anders gooi ik wel mn D/W sword/shield build erop, werkt ook wel grappig
Nu alleen nog Anton, Hayda en dacht Razah nog binnenhalen op mn Warrior, dan heb ik ze als het goed is weer allemaal

edit: zie ik nu dat Gwen op de GC was
[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 25-08-2008 13:11 ]
Hier stond ik toch wel even van te kijken.
http://www.youtube.com/watch?v=GUeVs70UKVw
Legendary Hero.. wow.
Da's de ultime " no life " title....SinergyX schreef op donderdag 04 september 2008 @ 22:04:
Legendary Hero.. wow.
SinergyX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:35:
edit: zie ik nu dat Gwen op de GC wasHad ik nu maar gegaan, foto gemaakt om Troon even te pesten
She's MINE! ALL MINE!!
*maniakale lach*
Ik zit momenteel in Normandië en zag gisteren een vrouw lopen met hetzelfde kapsel als Gwen. Ik wilde haar bijna bespringen

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 05-09-2008 06:47 ]
Da's mooi, ik hoef er niks voor te doenGuild Wars Serves Up Bonus Golem and Fire Imp!
To celebrate the release of Guild Wars Trilogy and a new 2008 version of Guild Wars Game of the Year Edition, we're adding two new allied NPCs to the mix: M.O.X. the golem hero and the Fire Imp combat ally.
M.O.X. Rocks!
Meet M.O.X. the golem, the brainchild of a maverick Asuran inventor named Zinn. As an Asura with an entrepreneurial spirit, Zinn manufactured many golems for all sorts of clients, with little regard for their intended use—until one day when three of his golem creations turned on him. While being forced to augment these sinister creations against his will, Zinn also managed to develop his assistant M.O.X. to aid in his escape from their underground prison. M.O.X. now wanders the land in search of heroes that can help put an end to the three renegade creations and free his creator Zinn.
Game Details
In-game, M.O.X. is an NPC hero with the primary profession Dervish. He isn't just cool because he's a golem, however (and let's face it, all golems are cool)—M.O.X. is by far the largest hero in the game and his avatar form looks different from all other characters. His back-story quest covers every major part of the game, including elements from all three Guild Wars campaigns. M.O.X. starts out at level 20, which means you don't need to grind to level him up, but it also means he's only available to players who have reached level 10. Since he's meant to be used for PvE adventuring and exploring, M.O.X. cannot be used in PvP.
M.O.X. can be found outside the following port cities: Lion's Arch in the original Guild Wars, Kaineng Center in Factions, and Kamadan in Nightfall.
(Our hero M.O.X.)
Starting in September 2008, here are the different ways you can obtain M.O.X.:
* Purchase Guild Wars Trilogy (North America) or Guild Wars Complete Collection (Europe)
* If you have all three Guild Wars campaigns active on your account (Guild Wars, Factions, and Nightfall) you will be able to obtain M.O.X. starting September 5, 2008.
Imp-ressive
The Fire Imp is a combat ally "leveling buddy" available to players below level 20. He's designed to help newer players level up, so his level matches the player's at the time he is summoned. Once acquired, the Fire Imp can be summoned for 60 minutes at a time using the Igneous Summoning Stone item, but certain restrictions apply: you can have only one Summoning Stone ally in your party at a time, and you can only use the Igneous Summoning Stone once every 60 minutes per instance—so if you whistle up a Fire Imp, send him into combat, and he dies after 10 seconds, you have a 59:50 wait before you can bring him back again. That is, of course, unless another player in your party summons their own Fire Imp after yours dies, in which case your party won't have to wait long at all before replacing the feisty little guy.
Starting in September 2008, here are the different ways you can obtain the Fire Imp:
* Purchase Guild Wars Trilogy (North America) or Guild Wars Complete Collection (Europe)
* Purchase new versions of Guild Wars products in North America and Europe—look for the Fire Imp on the back of the box
* Purchase the Guild Wars 2008 Upgrade or the Game of the Year Upgrade, available in the in-game store or PlayNC.com
* If you've already purchased any of the Guild Wars games via the in-game store or PlayNC.com, access to the Fire Imp will be added to your account automatically on September 5, 2008.
After you log into the game, type "/bonus" in the chat window to have the Igneous Summoning Stone added to your inventory.
Dit topic is gesloten.