Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.723 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Met troon :)
Enige uitzondering is voor mijn warrior, waar ik iig wel een beetje leuk shield/axe en sword will hebben, maar een bow is puur stats (flat, curve, short, horn) en bij casters boeit het mij helemaaaaal niet. (main en offhand 20%/20% werkt echt lekker, alleen heb je geen optie tot mods - celestial essence collecter heeft necro versie dacht ik - lekker goedkoop :P). Daggers heb ik maar 2 sets, Nightfall end-game green (spike build) en een sundering of enchanting versie (shadowform build). 99% van mn heroes heeft gewoon bonus-gear.

Mening green is ook precies na te bouwen met normale items, op wiki staat bij bijna elke green hoe hij na te bouwen is.

Moet trouwens zeggen dat die bonus-missie rewards best flut zijn, shields 'zweven', wapens zonder stats of casters met flut stats. Zelfs voor de looks zou ik het nog niet doen, ook de quest-gear die je krijgt is weinig waard om te gebruiken.

Hier en daar nog een nonperfect drop richting mijn heroes (avatar of balth met sword/shield als hero werkt best goed en kan flink tanken), die leveren toch geen drol op:P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2008 14:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Al die bonus rewards weapens kun je met insigna's en runes maken zoals je zelf wilt.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar die gaan meestal niet echt goedkoop of slecht te vinden. Vind het voor betaalde content best flut rewards, zeker als je het vergelijkt met de /bonus materiaal.

Heb maar weer die Turai missie gedaan, die blijft zo vet :)

Gister nog wel begonnen aan Nightfall alles op master te gaan uitspelen, wat een idiote spelers heb je soms. Irritant dat je niet kan zien wie er op de radar 'tekent', zat er eentje hele tijd radar vol te spammen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, al een paar maanden sinds ik Guild Wars niet gespeeld heb. (Nightfall wel gekocht en gespeeld, maar nooit uitgespeeld.) Vanochtend toen ik opstond had ik een oncontroleerbare

Dus nu moet ik hem weer installeren, hoe doe ik dat ook alweer? Ik neem aan dat ik alle Guild Wars en Guild Wars uitbreidings cd's de revue moet laten passeren?

En d'r is een manier om via je DOS alle Guild Wars updates binnen te halen, dit is sneller dan via de reguliere weg. Ik heb gezocht maar niks kunnen vinden, weet iemand die manier toevallig? --> Gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Via de -image achter je bestand ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Joepie. 98000 files. =D Moet ik alleen nu beslissen of ik eerst Nightfall ga afmaken of ik dat ik doorga naar Eye of the North. Suggesties iemand?

*edit: Soms zou ik wel eens willen dat ik een snellere internetverbinding zou hebben. Duurt zooo laaaaang. =(

[ Voor 27% gewijzigd door Sagaris op 12-03-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gewoon een nachtje laten draaien :) En daarna meteen op dvd branden, da's wel praktisch. Je hebt maar twee files daarvoor nodig dacht ik.

NFhoef je niet persé uit te spelen voordat je aan EotN begint. Erg veel overlap in de verhaallijn is er ook niet, ze staan redelijk los van elkaar vind ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Alles staat inderdaad maar wat losjes op elkaar, Factions komt even terug in Nightfall, EotN heeft aardig wat uit Prophecies en Factions heeft wat bekende mensen uit Prophecies. Zelf vind ik het latere content van Nightfall slecht (de domains zegmaar), slaat nergens op, vage missies en lompe dialogen. Heb ook maar 1 character die nightfall heeft uitgespeeld, rest is niet verder gekomen dan de missie naar mainlainds. Heb nightfall enkel gebruikt voor de skills (+skillpack) en de pre-order items.
spoiler:
Ook die cutscene waar Varresh 'the beast' ofzo summoned, die maait hele party incl NPCs neer. Kom je hem later tegen en met 2 man sloop je hem zonder problemen. Al is die easter egg in laatste missie /dance toch wel leuk gedaan :P

Maargoed, was ook in EotN een minpuntje, cutscenes laten altijd dezelfde 'main characters' zien , terwijl ik die nagenoeg nooit in de party heb zitten. Maarja, ik ben altijd Factions-fan geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb eindelijk Factions uitgespeeld :+ Ik heb het spel vrijwel direct gekocht toen het uitkwam maar heb mezelf er nooit toe kunnen aanzetten om er helemaal doorheen te vechten.

Verder ben ik me ook eindelijk eens aan het wagen aan een monk. Eigenlijk puur voor het farmwerk, maar toch, het is de eerste monk die ik in 2,5 jaar probeer en ik moet meteen zeggen, support ligt mij niet dus ik smite mezelf een weg naar level 20 om het char te gebruiken waar ik dat voor wil en verder doe ik er denk ik niets mee. Heb nog steeds respect voor mensen die alleen maar aan het healen/supporten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind healen juist leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

En dat vind ik weer het leuke aan spellen als Guild Wars, als je een goeie party hebt dan heb je ontzettend veel diversiteit maar iedereen doet over het algemeen wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn. En samen vul je elkaar goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie moeten echt pvp proberen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik heb PvP al eens geporbeert, heb ik een rank 198 guild gezeten. Maar vind PvE nou eenmaal leuker ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:25:
En dat vind ik weer het leuke aan spellen als Guild Wars, als je een goeie party hebt dan heb je ontzettend veel diversiteit maar iedereen doet over het algemeen wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn. En samen vul je elkaar goed aan.
helemaal mee eens. zelf vind ik het overzicht over alles wat er gebeurt dat je als monk hebt erg leuk. toen ik bv een ele of war was was ik echt gefocused op die ene foe en die ene skill die ik wilde gaan gebruiken. Tegen de tijd dat die foe dood was, was vaak de rest van de groepvijanden ook al dood. voor mij werd het zo meer een solo-ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:33:
[...]

helemaal mee eens. zelf vind ik het overzicht over alles wat er gebeurt dat je als monk hebt erg leuk. toen ik bv een ele of war was was ik echt gefocused op die ene foe en die ene skill die ik wilde gaan gebruiken. Tegen de tijd dat die foe dood was, was vaak de rest van de groepvijanden ook al dood. voor mij werd het zo meer een solo-ervaring.
Als monk zie ik meestal niets meer van wat er gebeurt. Ik hou in de gaten of ik geen target ben en of ik een beetje achteraan sta, en verder zie ik alleen maar rode balkjes leeg en vol lopen in het party screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:51:
[...]

Als monk zie ik meestal niets meer van wat er gebeurt. Ik hou in de gaten of ik geen target ben en of ik een beetje achteraan sta, en verder zie ik alleen maar rode balkjes leeg en vol lopen in het party screen.
naab :P Als gvg-monk wordt je pas goed als je niet meer naar de partywindow hoeft te kijken. Oefen dit eens in RA ofzo.. Je merkt dan dat je beter wordt . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Bigbadkip schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:51:
[...]

Dat is dus het geval als je een "red bars go up" monk speelt. Probeer eens een keer een volledige prot bar te gebruiken. Prot monks zijn veel efficiënter dan heal monks, maar wel een stuk moeilijker te spelen. Een goede tip is inderdaad gewoon RA of AB of zoeits te doen en dan je party-window uit te schakelen. Goed om je heen kijken waar wat gebeurd en wie de target is van wat en daar dan de juiste skill op te gebruiken. En er ondertussen voor te zorgen dat je zelf in zo'n positie staat dat het zo lang mogelijk duurt voordat een enemy bij je kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Heb ook alleen maar een monk zodat ik altijd een party krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik ben gewoon een happy red bar monk :P Zelfs als ik prot ga blijf ik party window kijken, conditions en hexes removen. Gaat meestal wel goed, vind het wel makkelijk werken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herziene skill descriptions :D heerlijk, gewoon in 1 opslag kunnen zien wat de skill precies doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Wel jammer dat zo ook nuttige info weglaten, zoals dat iets alleen projectiles blocked, staat er nu gewoon blocked.

Ben het nu aan het uittesten, het leest wel iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel soms stomme teksten.

Tripple chop: 'Also strike adjecting foes'
Zoiets van, oja... dat doet die skill ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ook laatst Factions uitgespeeld met mijn Warrior.

Ik heb voor hem Elite Kurzick gekocht, helemaal white dyed.
Verder draagt hij een Murakai's Reaver en een Exalted Aegis.

Ik ben nu de Prophecies campaign aan het uitspelen op mijn Warrior. Ik ben bij de Desert Missies.

Ik zag laatst een Elemental met een Wizard Hat, weet iemand de naam van dit Item? Of is dit een Holiday Item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Da's een helloweenhat, van twee jaar geleden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ik ben nog al een Newb in Guild Wars.
Maar ik heb veel Custumized armor dat ik niet kan verkopen.

Kun je custumized armor ook weer uncustumized maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

DragonXZ schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 08:45:
Ik ben nog al een Newb in Guild Wars.
Maar ik heb veel Custumized armor dat ik niet kan verkopen.

Kun je custumized armor ook weer uncustumized maken?
nope, je kunt er wel materials van maken als je zou willen. Maar armour in GW kun je gewoon niet verkopen. Behalve aan een merchant misschien (weet ik eigenlijk niet eens zeker)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nope, armor zover ik weet is altijd costumized. Je kan altijd je runes eruit 'salvagen' en eventueel armor zelf salvagen tot materials, voor aankoop van je nieuwe :) Armor kan je wel aan NPC verkopen, je krijgt er alleen niet zoveel voor. Beetje jammer dat je je heroes geen eigen armor kunt geven, vind sommige armors van die heroes echt lelijk. (zou stoer zijn met 3 warriors alle met gladiator armor :P)
Verder draagt hij een Murakai's Reaver en een Exalted Aegis.
Mooi schild is dat, die heb ik ook (tactics en str versie). Murakai's heb ik ingeruild voor een Victo's battle axe, zelfde stats maar oogt wat mooier. Die hat is van halloween 2006 dacht ik, ik heb er zelf 3. Ze hadden die simon says event, erg gelachen daar.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 14-03-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ja dat kan, ik heb full knight armor dat ik nooit meer draag. En koste toch aardig wat geld.
Ik heb nu Elite Kurzick dus ik ga nooit meer Knight Armor dragen.

Maar je krijgt maar heel weinig ervoor bij een merchant. Dus vroeg ik het me gewoon af. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En wat heb ik zojuist in de winkel gehaald? :D
Juist, factions collector edition :D

Ze gaan nog nazoeken of ergens Prophecies CE te vinden is, mijn laatste in de PlayNC CE reeks :)

en meteen preorder van PS3+GT5prol gedaan, die is 28 maart van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SinergyX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:17:

Ze gaan nog nazoeken of ergens Prophecies CE te vinden is, mijn laatste in de PlayNC CE reeks :)

Gratz :+ Heb je lang over gedaan om die weten te bemachtigen, of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 13:17:

Factions ligt hier in de gameshop al maanden te koop hoor :P
Maarreh, waar en hoeveel?

Succes voor Prophecies, misschien ergens nog achteraf bij een vergeten Dynabyte wellicht, of p ebay. Maar dan mag je een paar honderd dollar voor neertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
45 euro :+ Begreep later dat hij normaal 62,50 is, maar omdat ik ook meteen die PS3 reserveerde kreeg ik wat korting en zover ik zag was het de laatste doos :)

Qua zoektocht, denk afgelopen weken in zo'n 40 zaken gevraagt (van muziekzaak tot gamespeciaal zaak).

edit: oooh mini kuunavang als present :)

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 14-03-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wauw, da's best nog veel geld voor het slechte deel van GW :o

Natuurlijk congrats met de aanwinst :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 14-03-2008 19:40 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:38:

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:38:

Factions blijft altijd mijn favoriet, 10 van mn 12 chars zijn factions characters.

even in een nutshell
Prophecies: goed verhaal, afwisselende maps, strak einde maar gaat mij veeeels te traag
Nightfall: regelrechte aanfluiting, flut missies, dom verhaal, bagger einde, gekocht puur voor de skills.
EotN: echt stoer verhaal, teveel elitism, buiten ursan farmers (:')) kom ik daar niemand meer tegen
Factions: Verhaal is ok, PvP is mijn favo, time-limit targets, snelle actie

Maar dank je hoor :>

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-03-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben ik weer, ik heb een vraag kan Guild Wars spelen op m'n video kaart: ATI radeon xpress 200?
Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Voor de mensen die clovers en ale aan het verzamelen zijn een kleine tip, Market Place solo. Je bent er zo doorheen en ik heb in 3 runs met mijn net level 20 geworden 55hp monkje al 21 ales en 20 clovers verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:04:
[...]

Factions blijft altijd mijn favoriet, 10 van mn 12 chars zijn factions characters.

even in een nutshell
Prophecies: goed verhaal, afwisselende maps, strak einde maar gaat mij veeeels te traag
Nightfall: regelrechte aanfluiting, flut missies, dom verhaal, bagger einde, gekocht puur voor de skills.
EotN: echt stoer verhaal, teveel elitism, buiten ursan farmers (:')) kom ik daar niemand meer tegen

Prophecies is mijn favoriet. Prophecies > Eye of the North > Nightfall > Factions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 17:08:
Hallo,

Ben ik weer, ik heb een vraag kan Guild Wars spelen op m'n video kaart: ATI radeon xpress 200?
Alvast bedankt! :*)
Ja, 1024x786 ( of niet veel hoger) en alles lekker op low laten dan gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel al heel lang geen Gw meer zou ik dit acc kunnen verkopen ? Ik heb Gw (normale) en nichtfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

idutcher schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:06:
Ik speel al heel lang geen Gw meer zou ik dit acc kunnen verkopen ? Ik heb Gw (normale) en nichtfall.
Je ziet weleens accounts ingame te koop, maar da's meestal voor ingame gold, en daar heeft Anet al een policy tegen. Ik denk niet dat het je in dank afgenomen wordt als je je account op marktplaats zet, maar aan een kennis of vriend je gegevens "verkopen" voor een zacht prijsje lijkt me niemand te schaden, zolang Anet maar geen lucht krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 19-03-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, nichtfall.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accounts verkopen is inderdaad tegen de licentie overeenkomst. Die je geaccepteerd hebt toen je het spel voor het eerste startte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Meest irritante aan nightfall, ik moet er nog steeds de protector titel halen.. maar echt totaaaaaaal geen zin in :P Domme flut missies.

Gister bij mijn ranger een all ranger-hero team gemaakt, had al een all warrior (koss, die dikke en die norn). Werkt best grappig, damage is behoorlijk :) Van Sin's zijn er toch maar 2 heroes?

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:17:
Accounts verkopen is inderdaad tegen de licentie overeenkomst. Die je geaccepteerd hebt toen je het spel voor het eerste startte.
En te pas en te onpas weer moet accepteren na een update (of is dat alleen bij mij zo ? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:23:
[...]

En te pas en te onpas weer moet accepteren na een update (of is dat alleen bij mij zo ? :P )
Dat doen ze alleen als ze iets in die overeenkomst veranderen. Zoals met de vorige update het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 23:04:
[...]

even in een nutshell

nightfall: ook voor de Heroes natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Gisteren weer 1 onderdeel uit slaver's exile gelopen. Ik snap waarom ze dat een elite dungeon noemen. Leuke uitdaging! nog 2 bosses te gaan en dan duncan the black...
Daarna een prophecies HM missie+bonus met 3 Necro heroes (Fort Ranik) en dat was dan wel weer ziek makkelijk.
Ik heb te lang in NM rondgelopen omdat ik dacht dat HM ECHT moeilijk was. Nu geloof ik dat er best moeilijke HM missies zijn (Ik heb Dunes of Despair incl. bonus nog maar niet in HM geprobeerd) maar tot nu toe valt het me alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
SinergyX schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:48:
Die wiki page had ik natuurlijk allang gezien :) Daar worden er ook maar 3 genoemd (punt 2 t/m 4 is dezelfde), zit alleen vast op The undead dragon of Orr, kan ik nergens vinden :P

Jammer dat Canthan naar het lijkt niet meer in GW2 terugkomt ;(
Idd. Ik schijn een van de weinige mensen die Cantha ontzettend mooi vind om in rond te lopen. Ook de muziek vind ik prachtig :). Zou jammer zijn als we daar niks meer terug van zien. Maar ik ben er wel van overtuigd dat we daar iig in een uitbreiding weer rond mogen lopen!

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben later terug gegaan voor cartographer title naar die 'meeting with the nogwat' quest (1 van de eerste noobie quests, waar Togo je de basics van party en 'pingen' laat zien).

Helemaal in de hoek in het water zitten echt een paar prachtige stukjes, waar je normaliter helemaal niet komt tijdens de quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over mooie stukjes gesproken: in de pre zit ook een heel mooi stukje waar de meesten warschijnlijk nog nooit gekomen zijn. als men vanuit fort ranik rechts aanhoud, kom je redelijk snel bij een stroompje met een hoop skale. aan de overkant van dat stroompje staan er op de oever tegen de rotswand wat struiken. je kan achter die struiken langslopen, je komt dan terecht in een grot. loop de grot door en je komt bij wat naar mijn mening een van de mooiste stukjes uit gw is. als je het niet kan vinden, moet je even goed op je map kijken, dit gedeelte is namelijk redelijk goed te zien op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:53:
over mooie stukjes gesproken: in de pre zit ook een heel mooi stukje waar de meesten warschijnlijk nog nooit gekomen zijn. als men vanuit fort ranik rechts aanhoud, kom je redelijk snel bij een stroompje met een hoop skale. aan de overkant van dat stroompje staan er op de oever tegen de rotswand wat struiken. je kan achter die struiken langslopen, je komt dan terecht in een grot. loop de grot door en je komt bij wat naar mijn mening een van de mooiste stukjes uit gw is. als je het niet kan vinden, moet je even goed op je map kijken, dit gedeelte is namelijk redelijk goed te zien op de map.
Dat ken ik, daar liggen verzonken beelden in het moeras en is idd erg mooi!

De Charr regio's hebben ook erg mooie omgevingen, met dat herfstbos enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:53:
Nou ik heb ze allemaal al gezien, ben dan ook legendary cathographer, maar elk deel heeft zo zijn goede en mindere kanten.
Prophecies: mooie lange verhaallijn, eerste deel, maar wel erg lang.
Factions: 2 goeie nieuwe klassen, actie en afwisseling, teveel PvP georienteerd
Nightfall: prima sfeer, veel nieuwe skills, farmen, maar ook onsamenhangend verhaal
Eye of the North: eindelijk een echte expansion, veel dungeons, te veel punten farmen (ursan is overpowered)

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb Nightfall maar weer links laten liggen, mij teveel 'warrior onvriendelijk', dan maar geen protector title :P Besloten eerst mijn monk maar aan die pain inverter te helpen, wordt nog flink wat farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ikzelf vond factions ook de mooiste daarna prophecies, dan eotn (beetje kort, toch?) en helemaal onderaan Nightfall, wat een slecht deel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Opzicht waren de toevoeging van Paragon en Dervish wel erg leuk, ok Dervish mijn style niet al is earth spells wel handig :P Heroes blijven beetje twee-strijd of het nu goed of slecht was. Maar het verhaal vind ik echt nergens op slaan, die kleine missie van de Bonus Pack (tegen die undead gast) vind ik in zijn geheel 10x beter dan heel nightfall bij elkaar (het eind stukje is gewoon 1 van de beste cutscenes uit heel GW). (dat hele domme domain of angish ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik ben ook eens net naar dat plaatsje gegaan, vind het niet zo super, is wel appart :) Ik vind bij GweN mooi helemaal in het noorden ergens zo'n bevroren meer met een grote walvis erin ofzo ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb me prima vermaakt met NF, vond het leuker dan Fac. Wat ik dan wel vind, is dat NF op een gegeven moment qua verhaal nogal inzakt/versplintert terwijl dat van Fact. juist interessanter wordt.

Ik heb beiden wel uitgespeeld, NF sneller dan Fact. maar ik heb niet echt de behoefte om mijn andere chars er nog doorheen te loodsen. Ga ik liever de bonuspack of EotN mee doen, dat zijn qua verhaal ook betere knooppunten en ze brengen je ook op veel afwisselende gebieden, ook wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zamoraak schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:32:
Ik ben ook eens net naar dat plaatsje gegaan, vind het niet zo super, is wel appart :) Ik vind bij GweN mooi helemaal in het noorden ergens zo'n bevroren meer met een grote walvis erin ofzo ;p
Daar heb ik paar pagina's terug nog wat spoilers over geschreven, dat 'ding' is onderdeel van GW2 :P

EotN heeft best goed verhaal, maar mijn grootste minpunt blijft die cutscenes die je elke keer met die 'hoofdrolspelers' ziet. Zet dan gewoon de teamplayers neer, zoals bv in Factions overal gebeurd (eerste 'intercontinent' quest krijg je dus 16 'echte' spelers bij elkaar, toch stoer te zien). Nightfall had dit btw ook al, irriteerde ik me toen al aan :P

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Vet, maar ik bedoel niet die draak in Dra(a)kkar Lake maar ergens iets afgelegen, ik weet niet meer precies waar. maar ik ben echt opzoek naar een lekkere farm, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik blijf bij Hatchery en marketplace farm :P Beide op hardmode gaat vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Marketplace is voor mij ook nog steeds favoriet, zeker nu ik er met mijn monkje wel makkelijk doorheen kom (gaat met een 130 derv niet goed). Voorheen ook veel Nundu Bay met mijn 130 derv gedaan, alle bosses slopen daar, maar dat verveelt nu teveel en ik moet in vergelijking met me monk veel meer moeite doen om mijn derv levend te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zat altijd op een mo/mes SoJ build, maar vind de 600 duo toch wat leuker en is stuk sneller. Jammer dat het met een hero-monk is, 2de account heeft al die bonus pack dingen niet dus moet ik alles handmatig halen :P

SoJ build in hatchery gaat bijzonder makkelijk, maar dan alleen die turtles. Vermins droppen nu echt helemaal niets meer, dus die maar overgeslagen. Hardmode mino-cave is ook niet echt super drops meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:24:
Ik zat altijd op een mo/mes SoJ build, maar vind de 600 duo toch wat leuker en is stuk sneller. Jammer dat het met een hero-monk is, 2de account heeft al die bonus pack dingen niet dus moet ik alles handmatig halen :P

SoJ build in hatchery gaat bijzonder makkelijk, maar dan alleen die turtles. Vermins droppen nu echt helemaal niets meer, dus die maar overgeslagen. Hardmode mino-cave is ook niet echt super drops meer.
Hmm, moet ook snel maar eens wat heroes erbij gaan halen zodat ik ook eens duo kan proberen, heb voor beide builds de juiste skills al, nu alleen nog een monk hero (en wat runes).

Ik gebruik overigens ook een mo/mes SoJ build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Marketplace, is dat gewoon met een 55 SoJ op HM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
HM is te doen, je moet alleen even opletten voor scattering. Verder die mesmer anti-interupt stance meenemen (mantra of per..nogwat).

Vanaf begin moet je die 3 knights per groep doen, anders heb je teveel last van scattering. Na die 3 alles weer klaarzetten en richting die Ele Boss gaan. Er zit altijd 1 mesmer met interupt en een ritualist die healt. Ik gebruik altijd die 2 Smite skills (dmg, als ze knocked down zijn dubbel dmg) om het wat sneller te laten gaan. Vanuit daar kan je diverse groepen doen, al is er verderop een monk boss die ik niet gemakkelijk neer krijg (backfire oid werkt wel aardig).

Je kan regen gaan, ik heb zelf tijdje met shielding hands en SoA gewerkt, gaat ook erg goed.

600 duo is gewoon even opletten maar dood simpel. Daar kan je in principe hele map mee doen, zelfs met degen en dergelijk. Wel aan te raden om met een 15armor te gebruiken vanwege de damage.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Zou dit werken? OwUWIqx0Q3+QIF1DkRgDGEgiUeA ik probeer het nu iig even

Werkt niet echt, krijg de ele baas +ritualist niet dood, wel lekkere drops daar, in die 4 groepjes, 2blauw, 1 goud en een lockpick

EDIT: ook met hoyl strike krijg ik de ele + rit niet neer :(

[ Voor 61% gewijzigd door Zamoraak op 26-03-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Zamoraak schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:47:
Vet, maar ik bedoel niet die draak in Dra(a)kkar Lake maar ergens iets afgelegen, ik weet niet meer precies waar. maar ik ben echt opzoek naar een lekkere farm, iemand suggesties?
Enige locatie (in GW:EN) die ik gezien heb waar iets vast gevroren zit in een meer is Drakkar Lake. Maar wellicht bedoel je de dragon in "Ice Cliff Chasms"? Nog nooit gezien, maar wiki noemde hem.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zamoraak schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:26:
Zou dit werken? OwUWIqx0Q3+QIF1DkRgDGEgiUeA ik probeer het nu iig even

Werkt niet echt, krijg de ele baas +ritualist niet dood, wel lekkere drops daar, in die 4 groepjes, 2blauw, 1 goud en een lockpick

EDIT: ook met hoyl strike krijg ik de ele + rit niet neer :(
Zal vanavond eens kijken voor je build, als fraps meewerkt kan ik wel even stukje schieten.

nadeel, mijn PS3 + GT5 heb ik vandaag gekocht, mischien even snel tussen door het racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Veel plezier met je ps3, maar even over die draken, check dit eens :) http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10262397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Owok4wPGUtiD7FnUPMIrR5BARfA
Deze werkt bij mij erg lekker. Mo/Derv, mystic regen :P De truc bij die mesmers is dus vlak voor je de mobs inrent al alles te casten en meteen richting mesmer gaat. 2 Smite skills zodat je bij elke knockdown genoeg damage kan doen om de mesmer snel neer te maaien.

Dit werkt btw niet altijd aan de andere kant van het water, regelmatig heb ik daar 2 mesmers tegen me. Maar puur voor de boss werkt bovenstaande build erg goed.

Mijn 600 hero build:
hero: OwAT40nCrAf5jehEAAIlyEA
ik: OwUUIwh8UIO1Dt4dNCwB0HyDACA
Hero zet je alles op 'block' behalve die signet. Jezelf targeten en je hero alles op je casten. Die manier zit hij/zij op 0-nrg regen dus de 2 smithing enchants zullen nooit cancelen. zet hem steeds ergens buiten agro. SoA werkt erg goed als je opeens berg attacks op je krijgt, zodat je even de tijd krijgt op backfire te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ik ben bezig met een Legendary Title voor mijn Monk.
Hij is lvl 8 nu, 0 deaths.

Ik heb nog een PC met GW, en heb een broertje dat ook GW speelt.
Hij wilt mij graag Powerlevelen tot de rank Survivor, misschien wel legendary.

Nu mijn vraag, waar kun je goed powerlevelen?
Hij beschikt over een lvl 20 necro en monk en warrior.

Mijn lvl 8 monk mag niet in gevaar komen om te sterfen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DragonXZ schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:03:
Ik ben bezig met een Legendary Title voor mijn Monk.
Hij is lvl 8 nu, 0 deaths.

Ik heb nog een PC met GW, en heb een broertje dat ook GW speelt.
Hij wilt mij graag Powerlevelen tot de rank Survivor, misschien wel legendary.

Nu mijn vraag, waar kun je goed powerlevelen?
Hij beschikt over een lvl 20 necro en monk en warrior.

Mijn lvl 8 monk mag niet in gevaar komen om te sterfen ;)
Als het je lukt, probeer dan op HM in de missie Dunes of Despair de Devourers te farmen met een paar scrolls.
Ik las deze XP farm een hele tijd geleden op GWGuru, was van Witte Was en hij had er in een uurtje echt massa's XP bij. Hij deed het trouwens voor de skillpoints, en "omdat het kon" ;)

Sowieso moet het mogelijk zijn om je broertje te laten agroën en dat jij dan op redelijk veilige afstand blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Welke chapter zit je monk? Factions kan je in no-time naar 'mainland' om daar nonstop marketplace leeg te maaien. Daar heb ik mn ritualist van 12 naar 20 gekregen in paar uurtjes (missies in Shing Ji kan je makkelijk laten runnen en die 'letter' wordt er vrij veel verkocht). Die eerste 6 knights in marketplace kan je met warrior (war/rit - die werkt erg goed daar, wamo of zelfs war/rang build) of je monk/necro (55 versie is makkelijkste) vrij snel neermaaien. Ook HM gaan ze makkelijk neer, al wordt warrior dan iets pittiger maar war/rit is nog steeds goed te doen.

Tussenopties zijn Mino's ergens bovenin Prophecies Shiverpeaks (lvl10-13 mobs) of gewoon heel shing jea island leegmaaien met een warrior (best makkelijk, ik deed dit voor mijn cathograph title).

Heb je echt ballen en de ander een beetje goed hero team kan je door gaan tot de FFF (fast faction farming), met beetje skilled persoon kan dit heel rap gaan. Niet helemaal zeker of dit nu voor, of na die tree-singer missie was.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Bedankt voor de reacties.
Ik heb mijn Monk gestart in Prophecies.
Ik heb hem zelf gerunned naar LA met account van mijn broertje.

Ik kan HM in proph en factions. Ik beschik over NF, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. EOTN heb ik helaas nog niet.

Is het mogelijk je monk in het begin te zetten, en dan met het andere account mobs te killen in HM. Krijgt dan alleen de killer XP, of ook mijn monk die niks doet?

[ Voor 24% gewijzigd door DragonXZ op 28-03-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je char moet in bepaalde range zitten van de mob/killer, zo'n beetje randje agro zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Breng je monk naar Factions begin eiland, Speel je missies/quests, 6 uurtjes later ben je level 20.

[ Voor 6% gewijzigd door MonkeySandwich op 28-03-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Mythrill schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:17:
Breng je monk naar Factions begin eiland, Speel je missies/quests, 6 uurtjes later ben je level 20.
Ik was een 55 monk aan het maken en kwam al rond level 12 aan op Marketplace. Daar kwam ik erachter dat ik al aardig wat mobs aankon op level 12 en dat dat ontzettend veel XP geeft dus met wat xp scrolls in de backpack een aantal runs gedaan en ik denk dat ik in nog geen uurtje op level 20 zat.

Nadeel is hiervan wel dat je al aardig wat centjes moet hebben om de build compleet te krijgen (inclusief skills en elite skill) maar voor mij kwam het perfect uit want ik was als een gek aan het questen maar dat gaat langzamer dan solo'en had ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Op lvl20 heb je iets van 300k exp? Dacht dat legendary survivor ergens in de 1,3mil exp was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:29:
Op lvl20 heb je iets van 300k exp? Dacht dat legendary survivor ergens in de 1,3mil exp was?
1.337.000 XP om precies te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

SinergyX schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:29:
Ah, ik had zijn eerdere post niet gelezen. Ik dacht dat het om lvl 20 ging, maar hij gaat voor legendary survivor... Dan heb je niet zo heel veel aan solo'en :)

Jammer dat 'ie EotN nog niet heeft, die brawl quests schieten lekker op en je moet wel heel erg lomp doen om daar dood te gaan. Gewoon als je ziet dat je teveel moeite met opstaan hebt (en dus teveel energie aan moet vullen) dan zone je terug en begin je opnieuw aan de quest.

Ik denk dat je gewoon HM missies en quests moet gaan doen en zorgen dat je net buiten aggro blijft. En je kunt heel makkelijk testen hoe ver je van je broer vandaan mag blijven om toch xp te krijgen door gewoon ergens bij Ascalon ofzo wat beestjes te laten slachten, die doen je toch geen damage. Telkens een klein stukje meer bij je broer vandaan gaan staan en je ziet vanzelf dat je geen xp meer krijgt (ok, die kreeg je toch al niet, maar dan zul je de melding 0XP ook niet meer zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
KneoK schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:40:
Ik denk dat je gewoon HM missies en quests moet gaan doen en zorgen dat je net buiten aggro blijft.
En misschien combineren met bosses uitschakelen en hun elite cappen. Dat is toch weer 5K exp per boss erbij (op level 20).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Bedankt, ik ga het vanmiddag allemaal uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:36:
[...]

Je zie bij FFF veel van die gasten met die titel, beetje ervaring farmer haalt die quest in pakembeet 30seconde, gaat bizar snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
TroonStaal schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:36:
[...]

Was het niet 1.337.500 XP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Legendary Survivor 1,337,500

Correct :)
http://wiki.guildwars.com/wiki/Survivor#Survivor_title_track

Op lvl20 heb je totaal 140,600 experience, dus dan heb je de eerste titel al binnen.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ohja, 1337500 idd :)

Heel veel scrolls gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net GW Platinum Edition gekocht voor mijn über pc.. Vista 64bit..
Alles gaat goed tot het inloggen. Als ik mijn gegevens invul en op login druk loopt het helemaal vast. Ik heb geen idee wat ik ertegen moet doen; muziek blijft gaan alleen het scherm freezet..

Meer mensen hebben dit probleem alleen heb ik hun oplossing geprobeerd en die werken niet:
Externe toegang uitschakelen
Write combining uitschakelen

Iemand enig idee?? Heb ik net 50E aan uit gegeven werkt het niet.. Rome Total War en LOTR BFME II werken ook niet maar weer om andere redenen.. Hup Vista :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:56:
Ik heb net GW Platinum Edition gekocht voor mijn über pc.. Vista 64bit..
Alles gaat goed tot het inloggen. Als ik mijn gegevens invul en op login druk loopt het helemaal vast. Ik heb geen idee wat ik ertegen moet doen; muziek blijft gaan alleen het scherm freezet..

Meer mensen hebben dit probleem alleen heb ik hun oplossing geprobeerd en die werken niet:
Externe toegang uitschakelen
Write combining uitschakelen

Iemand enig idee?? Heb ik net 50E aan uit gegeven werkt het niet.. Rome Total War en LOTR BFME II werken ook niet maar weer om andere redenen.. Hup Vista :(
64 Bit en games wil dacht ik problemen geven.

Voorstel
Dualboot, XP en daar de games op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probeer compatibiliteit instellingen? Vista 32bit werkt hier zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Bij mij werkt het perfect op vista 64bit.

Nog nooit problemen tegen gekomen :/ heb je hem in program files(x86) geinstalleerd? Mischien is dat het :) Maar over die mooiste plekjes, in eotn heb je in de rechteronder hoek van drakkar lake zo'n dalletje, das pas mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:23:
Probeer compatibiliteit instellingen? Vista 32bit werkt hier zonder problemen.
Heb ik geprobeerd in XP modus, werkt niet..
heb je hem in program files(x86) geinstalleerd?
Moet ik dat juist wel of niet doen? Standaard gaat hij naar x86, daarna geprobeerd in de normale progam files, werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

-d-

Ik heb ook totaal geen problemen met Vista x64 en Guild Wars (sowieso geen problemen met games/x64 vista)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Video driver probleempje wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3195/2378982623_366b58f226.jpg

Van Fok, leuke 1 aprilgrap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
rofl.. Vorig jaar was het ook al zo grappig. (geslacht geinverteerd).
Dit zal de FPS wel goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

En dit weekend een farewell party voor Gaile... Zou dat ook een 1 april grap zijn?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
En dan al die andere kleine maffe NPC's die er rond lopen nu.

Echt maf, wel leuk.

Ik speel ook LotRO, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Balachmar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:10:
En dit weekend een farewell party voor Gaile... Zou dat ook een 1 april grap zijn?
Nope. Het is geen grap. Ze heeft een andere positie binnen ArenaNet gekregen. Er wordt op het moment naar een opvolg(st)er gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DamadmOO schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:37:
[...]

Nope. Het is geen grap. Ze heeft een andere positie binnen ArenaNet gekregen. Er wordt op het moment naar een opvolg(st)er gezocht.
*aanmeldt* :+

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.