Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.719 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
DragonXZ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:05:
Ook even op mijn Lvl 20 W/RT door gegaan in Factions. De "To Tahnakai Temple" quest gehaald.
Weet iemand hoelang het duurt voordat je Kurzick armor kan kopen? Kun je dit ook halen met de in PVP behaalde Kurzick Punten?
Kurzick armor kan je halen in de town "House zu Heltzer". Weet niet hoe lang het duurt voordat je daar komt aangezien je nog wel wat missions en quests voor de boeg heb.

Overzicht op guildwiki.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47
Arborstone en Boreas Seabed kunnen soms wat irritant zijn. Zeker die laatste met die ele boss kan een team redelijk snel whipen als je niet oplet. Tussen missie (battle sewers ofzo) is vrij makkelijk, let wel op dat je met Jamei praat in Maatu, die geeft de quest naar House Zu Heltzer.

Gewone kurzick is redelijk betaalbaar (1k met wat mats per stuk), elite kurzick moet je amber voor hebben, plus een baggervloot aan plats. (reken tegen de 100k als je geen mats heb).

Warrior builds in Factions zijn relatief makkelijker dan de andere chapters. Wa/Necro werkt goed met plague touch en 'i will survive', anders een wammo met wat cond removers. Interupt is altijd handig. Rit build heb ik nooit wat aan gehad, buiten dat het wel een leuke farm build maakt (met die elite Vengance was Ku ofzo). Zelf lange tijd gespeeld als wa/ranger met pet, samen met die healing as one elite werkt het best lekker. (zeker met die call of protection en die lunge attack).

Dervish, ga voor een Avatar en hoge mysticism. Aantal avatars zijn tergend moeilijk te cappen, veel mobs rond de bosses, zelf vind ik balthazar (+runspeed, +armor) en dwaina-dacht ik (immune conditions +hp) de beste.

Wat me wel opvalt, in EotN droppen belachelijk veel scythes.. Gister EotN uitgespeeld met mijn warrior (DD laatste stuk gewoon met 4 man uitspelen :D - HoS met frigid armor is makkelijk :P) en had 8 scythes geloot.

[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 11:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Oké Gsteen en Sinergy, bedankt voor de info.

Ik heb nog 2 Bone Dragon Minipets (Green), iemand intresse om te kopen?
Weet iemand misschien de recente prijs, of anders een site waar je makkelijk de recente prijzen van green/gold/purple items kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

DragonXZ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:33:
Oké Gsteen en Sinergy, bedankt voor de info.

Ik heb nog 2 Bone Dragon Minipets (Green), iemand intresse om te kopen?
Weet iemand misschien de recente prijs, of anders een site waar je makkelijk de recente prijzen van green/gold/purple items kan vinden.
Op www.guildwarsguru.com heb je een auction gedeelte, daar kan je bijna altijd wel een realistische prijs vinden voor items :)

[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 29-02-2008 11:55 . Reden: ook het beste paard struikelt wel eens ;-) ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
GWGuru.com, a website and subsidiary of MC Consulting, has been doing Enterprise-level GroupWise Consulting and Support for 15 years.

:+ Matig troon, maaaatig :P

http://www.guildwarsguru.com/

Daarbij wel vermelden, die prijzen die ze daar noemen is wat een idioot er ooit voor heeft betaald. Sta je dus rest van de avond in 1 van de grote plaatsen te spammen heb je kans dat je het voor dat bedrag verkoopt.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 11:47 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:46:
GWGuru.com, a website and subsidiary of MC Consulting, has been doing Enterprise-level GroupWise Consulting and Support for 15 years.

:+ Matig troon, maaaatig :P

http://www.guildwarsguru.com/

Daarbij wel vermelden, die prijzen die ze daar noemen is wat een idioot er ooit voor heeft betaald. Sta je dus rest van de avond in 1 van de grote plaatsen te spammen heb je kans dat je het voor dat bedrag verkoopt.
Het kan de beste overkomen... dat is dus zojuist gebeurt :+

*laat Gwen een Conjure Nightmare en Spirit Shackles op SinergyX casten* >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
*heeft doordeweeks ShadowForm draaien*
Eind van de middag loopt die af, terug naar 45hp :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mwah, met een geEchode Meteorshower, Mark of Rodgort en een Barrage van een firebow op jekom je niet heel erg ver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mark kan je niet casten op een shadowform :P Barrage failed en met een 'I am the strongest' loop ik rustig weg van je Meteorshower :P

*gaat weer verder met livia knuffelen* :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu ook een Tweakers guild in Guild Wars? Ik ben al langdurig in bezit van GW, maar heb nooit echt in één rechte lijn doorgespeeld. Dat komt vooral doordat ik een nogal saaie guild zat met weinig activiteiten. Ik ben dan ook op zoek naar een nieuwe guild om het spel weer met plezier te spelen, dus ik weet niet of hier al mensen zijn die met elkaar al een eigen guild hebben gevormd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
Staat in de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik zie het. Waarschijnlijk over het hoofd gezien :/ . Bedankt, ik zal de site even doorkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Wat kan ik vragen voor een mini pet bone dragon? En wat betekend undedicated? Ik ben nogal een leek op dat gebied:S Bedankt voor de site, erg makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
DragonXZ schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:39:
Wat kan ik vragen voor een mini pet bone dragon? En wat betekend undedicated? Ik ben nogal een leek op dat gebied:S Bedankt voor de site, erg makkelijk!
Undedicated betekend dat hij niet in een Hall of Monuments (EOTN) is gezet (dit kan met deze pet dan nog).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Oké bedankt, ik heb niet eens EOTN, dus dan is die nog undedicated ;). Thanks for je duidelijke response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:18:
Mark kan je niet casten op een shadowform :P Barrage failed en met een 'I am the strongest' loop ik rustig weg van je Meteorshower :P

*gaat weer verder met livia knuffelen* :>
Als alles op je wordt geknald voordat je Shadowform kan casten schiet je er nog niks mee op :-P

*weer de Vabbi relaxruimte induikt met Gwen, Cynn, Xandra, Jin en Jora*

Life's good! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet Cynn en Jin!! Dat zijn mijn favo's :P Overduidelijk zal dit in GW2 meer problemen opleveren.. of jij hebt toevallig een Elf-fetish? :P

Dat kon alleen vorig weekend, elke maandagochtend stip 8 uur gaat shadowform erop, stipt half 6 vrijdag is hij afgelopen :) Werkt goed tegen de 'heb je even'-collega's, maar zeker tegen de 'dat ding werkt niet!'-collega's :P

Edit @ hieronder: ergens pas 3e kw 2008

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ben erg benieuwd naar Guild Wars 2. Er word veel van verwacht.
Is er al een release jaar/maand/datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Vanavond op mijn Warrior proberen in het Kurzick gebied te komen. Word wel een hele opgave, maar een goede party is het halve werk.

Edit: Sorry voor dubbelpost

[ Voor 12% gewijzigd door DragonXZ op 29-02-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Seabed en Sunjiang District kunnen wat problemen geven, daar zijn relatief weinig mensen, met name de laatste. Als je weet wat je moet doen, kan je het ook met hench/heroes.

Geef anders een gil ingame, ik kan wel 1 van mijn chars meesturen ;) Beide zijn handig met echte spelers, gezien je de spear en die kist mee moet sjouwen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:46:
Niet Cynn en Jin!! Dat zijn mijn favo's :P Overduidelijk zal dit in GW2 meer problemen opleveren.. of jij hebt toevallig een Elf-fetish? :P

Dat kon alleen vorig weekend, elke maandagochtend stip 8 uur gaat shadowform erop, stipt half 6 vrijdag is hij afgelopen :) Werkt goed tegen de 'heb je even'-collega's, maar zeker tegen de 'dat ding werkt niet!'-collega's :P

Edit @ hieronder: ergens pas 3e kw 2008
Ik heb niks met elven, stomme puntoorwezens :P

Ah, tegen lastige collega's heb heb ik de nature's ritual "Deafening silence":
"This spirit creates a deafening silence to all foes in the area. From 8 o clock on monday's to five o clock friday in the afternoon foes can not attack, cast spells or ask stupid questions. Beautiful women are only affected in the way that they get drinks for the caster."

Of ik gebruik "Ward against Annoying People": Create a Ward against annoying people. Annoying people in this ward suffer from daze and forget why they are near you and go back to their own desk. This ward ends on friday evening.

En voor de file gebruik ik natuurlijk de echo met "You're all alone!"

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Oh mijn god, jullie zijn ERG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Deze week was mijn Arcane Mimicry meest favoriet
Spell. For 8 hours, Arcane Mimicry becomes the default reply to any stupid question. Randomly replies 'Oh', 'ach.. ja', or 'Dat kan' to annoying people.

Mocht het te erg worden, stap ik altijd over op Melandru's Resilience:
Elite Stance. For 20...36...40 minutes, you gain 2 coffee and 1 Mars bar for each incomming stupid question and stupid email.

Ben altijd op de fiets, wil wel eens mee vallen als ik Storm Chaser blijf casten:
Stance. For 8...18...20 seconds, you move 25% faster while riding behind a hot chick, and you gain 1...4...5 Energy whenever she looks back. Removes Annoyance for Wind and Rain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Woei... Factions is nu ook lid van mijn verzameling. Helaas kan ik het pas vanavond installeren/proberen. Misschien zo nog Nightfall halen, en dan vermaak ik me wel weer even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:33
wie van jullie gaan norn points farm doen dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Speciaal event ervoor dan? :P Ik denk dat ik gewoon cheap ass hero-book farming ga doen, aantal van die missies zijn lekker makkelijk en levert best wat op (tot rank 8 dacht ik, daarna moet je HM doen).
gwystyl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:52:
Woei... Factions is nu ook lid van mijn verzameling. Helaas kan ik het pas vanavond installeren/proberen. Misschien zo nog Nightfall halen, en dan vermaak ik me wel weer even :)
Je moet nog een dame uitkiezen om lid te worden tot het groepje van mij en Troon :P Oh en natuurlijk nog wat CE hebben ;)

Hier in de stad weer nergens Factions en Proph CE te vinden :/ Laatste 2 die ik mis denk ik.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
is idd speciaal event dubbele rep punten dus dat kan makkelijk op lopen tot 10k per run run duurd ongeveer 45 min dus ik denk dat farming toch sneller is dit weekend:P en books gelden dit weekend niet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar ik ben bagger in explorable maps leeg te meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
met ursan is alles makkelijk vooral omdat teams alleen bestaan uit echte mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
whisp me anders in game:Alexis the Chosen dan kan je morgen wel mee(als je ursan bent:P) had gister normaal al 12k punten xD kijk maar wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Books gelden dit weekend inderdaad niet. Ben niet echt bekend met de werkswijze om de gebieden uit EotN leeg te vegen, nauwelijks gespeeld sinds de release. Als een paar mensen hier van plan zijn om een party op te richten wil ik wel mee als dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het niet zo me die norn..ga liever ebon vanquart punten farmen in me siege destroyer :P

hun skills zijn dan wel weer beter

btw factions ligt hier nog zo'n beetje overal in de winkel voor 20 euro, prof. minder maar bij dixons liggen ze nog

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 16:16:
Speciaal event ervoor dan? :P Ik denk dat ik gewoon cheap ass hero-book farming ga doen, aantal van die missies zijn lekker makkelijk en levert best wat op (tot rank 8 dacht ik, daarna moet je HM doen).

[...]

Je moet nog een dame uitkiezen om lid te worden tot het groepje van mij en Troon :P Oh en natuurlijk nog wat CE hebben ;)

Hier in de stad weer nergens Factions en Proph CE te vinden :/ Laatste 2 die ik mis denk ik.
Ik heb ook even moeten zoeken naar Factions. EotN was volop verkrijgbaar, Nightfall bij V&D en van Leest volgens mij, Factions alleen bij Bart Smit (Arnhem).
Ik zal ff kijken naar een dame, en dan proberen uit te vinden wat CE betekent O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel Collectors Edition. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uch. Daar ben ik weer.
Ik heb echt leeterlijk alles afgezocht maar ik kan nergens Guild Wars Platinum Edition vinden behalve bij dynabyte waar hij nu weg is :?
Weet iemand nog waar je de platinum ediition kan kopen? Alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Online bij PlayNC? :P

Ik heb Ursan blessing, weet alleen totaal niet welke rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:16:
Online bij PlayNC? :P

Ik heb Ursan blessing, weet alleen totaal niet welke rank.
Daar kost ie 50 euro, en normaal is ie 40 :o
En dan komt er waarschynlijk ook nog een heleboel btw + verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Weet iemand hier hoe je items van de Mission Promotion Pack kan overbrengen? Een vriend wil een Mursaat shield van me en die dan black dyen O+ Dat is zo'n hip schild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Dat kan niet. De items van de BMP zijn customized op het moment dat je ze krijgt.

Ik ga dit weekend vooral norn gebieden vanquishen. En mocht mijn titel dan nog niet klaar zijn dan ga ik alle norn dungeons op HM doen. Als ik een beetje geluk heb is mijn titel daarna wel klaar. De dwarven title moet ook wel goed komen dit weekend. Dat gaat echt super snel wanneer je dubbele punten krijgt. Dan hoef ik daarna alleen nog maar de Asura en Ebon Vanguard te doen en dan heb ik 25 max titles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:58:
[...]

Daar kost ie 50 euro, en normaal is ie 40 :o
En dan komt er waarschynlijk ook nog een heleboel btw + verzendkosten bij.
Bij PlayNC is het enkel de CD key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:21:
[...]

Bij PlayNC is het enkel de CD key :)
Dus, ik moet naar de Guild Wars site gaan, daar de client downloaden.
En als ik dan de cd keys heb moet ik ze invullen en dan kan ik aan de slag :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PlayNC account aanmaken, key kopen, na aankoop kan je die direct toevoegen (wordt ook gevraagt), je krijgt een download link (1MB bestand) en gaan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dark0990
sinergyx als je me je ign geeft mag je morgen of anavond wel mee hoor:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:57:
PlayNC account aanmaken, key kopen, na aankoop kan je die direct toevoegen (wordt ook gevraagt), je krijgt een download link (1MB bestand) en gaan maar :P
En met de client download gwsetup.exe kan je Prophecies, Factions en Nightfall installeren volgens mij.
Ik heb vandeweek gw.exe -image uitgevoerd, waardoor alle content is gedownload. Ik vond het al wat veel voor alleen Prophecies, maar ik zie nu waarom. Ik wilde net Factions installeren, is hij echt in 5 sec door CD1 heen en vraagt om CD2. Weer 5 seconden later is hij klaar. Blijkbaar download en update hij met dat commando ook Factions en Nightfall.... mijn GW.dat is nu ongeveer 3,7 Gb.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:38:
Uch. Daar ben ik weer.
Ik heb echt leeterlijk alles afgezocht maar ik kan nergens Guild Wars Platinum Edition vinden behalve bij dynabyte waar hij nu weg is :?
Weet iemand nog waar je de platinum ediition kan kopen? Alvast bedankt :*)
Ik heb hem in ieder geval bij Bart Smit (Arnhem) nog gezien. Volgens mij voor 45 euro

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 29-02-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:57:
Zeg het is op een rijtje :P
Kryg je dan een download van de platinum edition? Of gwn guild wars en dan moet je 2 keys invullen maar dan komen er tog continenten bij? En dat moet ie dan waarschynlijk update?
Pl0x, ff alles op een rijtje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Damnit, wat is die missie van de Mission Promotion pack voor de Mursaat weapons te krijgen moeilijk ;L heeft iemand mischien vanavond hulp nodig? pm me : hero of zamorak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:23:
[...]

Zeg het is op een rijtje :P
Kryg je dan een download van de platinum edition? Of gwn guild wars en dan moet je 2 keys invullen maar dan komen er tog continenten bij? En dat moet ie dan waarschynlijk update?
Pl0x, ff alles op een rijtje O+
Een beetje begrijpend lezen van zijn antwoord en dat van mij moet je veel informatie opleveren....
  • Maak een plaync account
  • Koop Guild Wars Platinum Edition
  • Je krijgt dan een serial waarmee je toegang krijgt tot Prophecies en Eyes of the North
  • Download de client
  • Pak de client uit en open gwsetup.exe
  • Installeer Prophecies en EotN
  • Maak een Guild Wars account
  • Als er gevraagd wordt om een code, vul dan de code in die je net gekocht hebt.
  • Speel
  • Lees de handleiding van Guild Wars WEL...... daar gaat niet iedereen je alles voorkauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 23:16:
[...]

Een beetje begrijpend lezen van zijn antwoord en dat van mij moet je veel informatie opleveren....
  • Maak een plaync account
  • Koop Guild Wars Platinum Edition
  • Je krijgt dan een serial waarmee je toegang krijgt tot Prophecies en Eyes of the North
  • Download de client
  • Pak de client uit en open gwsetup.exe
  • Installeer Prophecies en EotN
  • Maak een Guild Wars account
  • Als er gevraagd wordt om een code, vul dan de code in die je net gekocht hebt.
  • Speel
  • Lees de handleiding van Guild Wars WEL...... daar gaat niet iedereen je alles voorkauwen.
Heel erg bedankt! :*)
Nou zo moet het lukken nu weet ik precies hoe het moet ;) Ty! :>

Ma als ik guild wars dan is uninstall, en ik wil weers spelen dan werken die keycodes toch niet meer en kan ik weer 50 euro gaan betalen..? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
codes zijn gekoppeld aan je account. Dus het maakt niet uit waar en wanneer je GW installeerd, het zal altijd werken (zolang je verbinding hebt met internet). Die codes staan met jou inloggegevens opgeslagen in de database van Guildwars, niet lokaal op je computer.

[ Voor 25% gewijzigd door MonkeySandwich op 01-03-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:46:
codes zijn gekoppeld aan je account. Dus het maakt niet uit waar en wanneer je GW installeerd, het zal altijd werken (zolang je verbinding hebt met internet). Die codes staan met jou inloggegevens opgeslagen in de database van Guildwars, niet lokaal op je computer.
Oh, ok ty ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit is wat ik allemaal ingame heb geactiveerd
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cOuqPPWQ55EdLiUeBU8d3nm9/thumb.jpg

Verder dan Proph en Factions via PlayNC geactiveerd, die staan er niet bij.

Vroegah waren de PvP packs namelijk per profession, dit is later omgezet tot 1 totaal pakket. Voor die Monk en Warrior heb ik toen nog 2x Elite + 10x normal tomes gekregen.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je serieus alle demos geprobeerd voordat je het ging kopen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gwystyl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:17:
[...]

Ik zal ff kijken naar een dame, en dan proberen uit te vinden wat CE betekent O-)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/GuildWars.jpgDit zijn de CE's van de campaigns (middelste vier dozen). Prophecies is vrijwel nergens meer te vinden. Ik heb er ooit nog eentje bij BOL kunnen bestellen (een tweede) voor mijn toenmalige vriendin als kerstcadeau. Nu is die misschien nog ergens op Ebay oid te krijgen maar ik verwacht het niet. Tenzij je een account overkoopt.

De CE van Factions is nog te koop bij www.gameshop.nl in Den Haag (ik zie die box al maanden liggen) en de CE van Nightfall heb ik ook niet meer gezien. Misschien hier en daar nog een verdwaalde bij een Dynabyte of Dixons. Want om de één of andere reden hebben die twee winkels wel vaak CE's van online spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
wth is die Gray Giant Mission?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De Broken Toy quest. Da's voor een miniature. Hoewel, mini, het ding is zowat net zo groot als Vekk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sorry dat ik het ga zeggen, maar
krijg toch de scheit met die hele ursan shit.

Geen enkele party meer normaal te vinden in hele EotN zonder 'rq 5+ ursan'. Vanguard, asuran of norm farm, allemaal 'ursan build', laat lekker die hele skill generfed worden tot in de oneindigheid. Ze douwen die hele ranks maar lekker op plaatsen waar het altijd donker is. Dan blijf ik wel fijn rank 3 :)

* SinergyX slaat weekendje GW over.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, op amazon.com vragen ze $499,99 (€329.33) voor een nieuwe CE van prophecies. een gebruikte versie willen ze wel kwijt voor $279.99 (€184.42). Na bijna 3 jaar zijn het dus al echte CE's geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Goed, toch even die Bonus missions gedaan, van die Tarai Rosso of hoe die gast heet.

Check dit einde: http://www.youtube.com/watch?v=_CvGDjUXOvM
Ingame is het echt heel mooi te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Vette cinematic ;) Maar is die van Turai moeilijk? ik vond die van de White Mantle gast wel heel moeilijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Togo moet je gewoon even opletten, je spirits neerzetten voor je aanvalt. Altijd die 300 dmg skill klaar hebben, agro pakken en silverwing laten overnemen. Alle mobs om silverwing, dan die 300 skill doen. Laatste baas, die ench-remove spirit vlakbij zetten en silverwing nonstop healen.

Turai af en toe je party als cannon-fodder gebruiken, ten alle tijden die necro's eerst neerhalen (3 van die halen je zo neer). Erin rennen, en die 2 shouts blijven doen. Hij is best te doen, ging bij mij in 1x :) Bij de 3 bruggen, pak de leest rechter, die is het makkelijkste.

Gwen lukt me maar niet, continue dood bij eerste stuk. Je moet steeds die steen oppakken en gooien, lukt me gewoon niet :)

White mantle gast moet ik nog proberen (smite monk? o.0)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je weet dat je de steen tegen de pilaar aan moet gooien? gewoon steen pakken, naar pilaar toelopen tot ie in range is, steen gooien, terugrennen en schuilen achter een stevige pilaar, wachten tot èr een nieuwe steen naar je toe wordt geschoten, oppakken en herhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn warrior is overgestapt op axe, bevalt me best goed :) Heb nu zo'n axtaranogwat axe, paar leuke elite skills, nu nog op zoek naar wat gemodde versies (lightning zealos en ice versie). Veel meer aoe damage, ook die deep wound skill is handig :P

Die missie van gwen had ik wel door, maar wordt elke keer toch weer geraakt door die siege. Toch later nog een keer proberen :P

en wat is WoW toch een flut spel :') Nee, dat spel zal ik dus echt nooit leuk vinden :P

Update: Eindelijk The Eternal Grove op mijn Ele gehaald. Nog niet op master, maar zijn amper mensen daar te vinden. Lachen hoeveel spirits/minions je kan hebben met 2 MM, 2 spirit Rits, 1 warrior, 2 monks en ik als Ele. (earth/fire). :P
Daarna Raisu Palace nog keertje doen op mn warrior, zit daar zo'n Sin nonstop 'let me solo boss' met zn hero monk (signet rez, retribution, geen elite, 2 heal skills, 5 prot met 3 prot skills). Die gast ziet dat zo'n ele mob Slivers cast, blijft gewoon melee staan... Hele chat volgescholden dat niemand hem healed, ging hij weer dood samen met zijn monk. Hun maar laten liggen en verder gegaan :')

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Hier dan afgelopen weekend ook nog ff reputation punten gefarmed op mijn necro. Opvallend hierbij was dan toen de party 7/8 was, zochten we een tank. Elke keer dat we zeiden dat we niet volledig ursan team waren, ging zo'n gassie weer weg. :S
Maar ja, toch lekker wat punten gehaald.

Gelijk mijn necro door eye of the north gestormd met een guildie, vaak het idee dat we over de vijanden heenwalsten.
Daarna Raisu Palace nog keertje doen op mn warrior, zit daar zo'n Sin nonstop 'let me solo boss' met zn hero monk (signet rez, retribution, geen elite, 2 heal skills, 5 prot met 3 prot skills).
Raisu Palace, leuke mission, ook vrolijke herinneringen aan. Lekker wat vijanden te meppen binnen een bepaalde tijd. Shiroken Ele's tanken met hun silver armor met prot spells is niet onmogelijk, maar kan tricky zijn.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Gisteravond eindelijk mijn norn titel afgerond. Afgelopen weekend kwam ik maar tot 157.8k dus ik hoefde gelukkig niet zo heel veel meer te doen. Mijn dwarven titel is ook bijna klaar (volgens mij nog maar een 25k punten en die krijg ik wel als ik alle dungeons op HM afrond (op het moment heb ik alleen degene die norn punten als reward hebben gedaan).

Ik ben dat hele reputation punten farmen eigenlijk wel weer zat op het moment (Mijn asura en ebon vanguard punten komen niet eens boven de 40k uit :X). Dus vanavond maar eens even kijken wat ik dan ga doen :) Iemand die misschien zin heeft om één of andere elite area te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
damn.. maxed. Mijn hoogste is rank 5 op dwarven title met mn ranger, enkel voor die deldrimor armor. Rest is rank 2 of 3, mijn warrior ook zoiets. Wilde proberen met mijn monk Asura title te gaan halen voor pain inverter, maar monk valt me flink tegen :P

Ebon title vind ik ook totaal niet interessant, amper leuke skills (ok die assasin support is geinig), norn heeft wel leuke en Asura is enkel voor Pain inverter, aangezien ik die polymock nog steeds niet haal. Probleem is dat ik met mn ranger die 'rare' phoenix wil hebben, maar daar moet je dacht ik 5 titles maxed hebben plus alle dingen in HoM. Dat valt even flink tegen :/ (vallen die protector of XX ook onder maxed titles? Ik heb bv canthan helemaal op master gedaan NM).

Heb nu enkel wat Kurzick rank gedaan, zit daar pas op rank 1 :P Is trouwens sunspear rank iets anders dan die lightbringer rank?

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:03:
Probleem is dat ik met mn ranger die 'rare' phoenix wil hebben, maar daar moet je dacht ik 5 titles maxed hebben plus alle dingen in HoM. Dat valt even flink tegen :/ (vallen die protector of XX ook onder maxed titles? Ik heb bv canthan helemaal op master gedaan NM).

Heb nu enkel wat Kurzick rank gedaan, zit daar pas op rank 1 :P Is trouwens sunspear rank iets anders dan die lightbringer rank?
Voor de phoenix moet je 10 maxed titles hebben dacht ik (of het moet veranderd zijn) Maar om je vraag te beantwoorden. Ja protector titles tellen ook mee.

En inderdaad sunspear is een andere rank dan lightbringer.

[ Voor 4% gewijzigd door gsteen op 05-03-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Ebon Vanguard heeft inderdaad maar 2 skills die wel leuk zijn. Dit is de assassin support en die ward of wisdom (ben de ingame naam vergeten). Maar die ward zorgt ervoor dat je meer kans hebt op halve recharge tijden. Als je dus een hoge ebon vanguard rank hebt dan kan je dus wat meer skills meebrengen met een lange recharge tijd.

De polymock gaat bij mij ook voor geen meter. Heb het een aantal keer geprobeerd maar het lukt me maar niet :X Ik denk dat ik maar een goud polymock stuk ga kopen zodat het een stuk makkelijker wordt. Ik wil namelijk die summon skills hebben (als ik deze heb dan heb ik alle pve-skills ingame op mijn main character :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramoonus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 15:59

Ramoonus

Banaan

SinergyX schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:48:
Dit is wat ik allemaal ingame heb geactiveerd
[afbeelding]

Verder dan Proph en Factions via PlayNC geactiveerd, die staan er niet bij.

Vroegah waren de PvP packs namelijk per profession, dit is later omgezet tot 1 totaal pakket. Voor die Monk en Warrior heb ik toen nog 2x Elite + 10x normal tomes gekregen.
haleluja
dat zal wat gekost hebben

888 voor ondertiteling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

SinergyX schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:17:
Goed, toch even die Bonus missions gedaan, van die Tarai Rosso of hoe die gast heet.

Check dit einde: http://www.youtube.com/watch?v=_CvGDjUXOvM
Ingame is het echt heel mooi te zien :D
Damn, het is dat ik geen creditcard heb. :P

Weet iemand misschien nog waneer er eindelijk nieuwe betalings opties komen voor de ingame guildwars shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
SniperFox schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:07:
[...]

Damn, het is dat ik geen creditcard heb. :P

Weet iemand misschien nog waneer er eindelijk nieuwe betalings opties komen voor de ingame guildwars shop?
Zo snel mogelijk. ArenaNet is er al een poos mee bezig maar voor zover ik weet is het bijna zover dat het gebruikt kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ramoonus schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:32:
[...]

haleluja
dat zal wat gekost hebben
Valt wel mee hoor :P
Pre-orders zijn maar 5 of 6 euro, die weer als korting gelden op de gewone versie. CE zijn meestal 10-20 euro duurder (dacht ik). Char slots zijn 8 euro stuk, maar je krijgt er ook aantal gratis bij als je meerdere chapters hebt. PvE packs waren 8/9 euro stuk, later totaal pakket rond de 30. (3x factions, proph, nightfall). Recente EotN skill-pack was stuk goedkoper. Alle wapens en pets komen vanuit pre-order, CE of gameblad. En dan nog bonus-pack :) Totaal weet ik niet, denk iets van max 200 euro.

Zover mis ik enkel Proph CE en factions CE, en eventuele pre-orders van die 2. EotN heeft dacht ik geen CE. Weet ik niet zeker of Factions ook een aparte GotY key had, kan ik nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:40:
[...]

Zover mis ik enkel Proph CE en factions CE, en eventuele pre-orders van die 2. EotN heeft dacht ik geen CE. Weet ik niet zeker of Factions ook een aparte GotY key had, kan ik nergens terug vinden.
Ik mis alleen nog de Proph pre-order ;(

Factions heeft geen GoTy. Op het moment heb je deze versies:
Prophecies
* Pre-orderkit met enkele items uitverkocht
* CE uitverkocht
* Standaard editie lastig te vinden
* Special Edition (met soundtrack en skillunlocks) lastig te vinden
* 2k6 editie met de soundtrack en de Design a weapon contest wapens er in lastig te vinden
* Platinum Edition: 2k6 versie(?) met Eye of the North ruim voorradig

Factions
* Pre-orderkit met wapens uitverkocht
* CE lastig te vinden
* Standaard editie met Assassin of Ritualist op de cover ruim voorradig

Nightfall
* Pre-orderkit met wapens uitverkocht
* CE lastig te vinden
* Gewone editie (alleen maar een Dervish op de cover, er is voor zover ik weet geen andere variant)

Eye of the North
* Standaard editie
* Platinum, gebundeld met Prophecies

Paar pagina's terug staat mijn collectie, kan je de verschillende uitgaves zien :)

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 05-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die pre-order van Nightfall kan je bij de kleine muziek/CD-shops nog wel eens vinden :)

Achteraf jammer dat ik teveel online keys heb gekocht, nu ik naar al die dozen kijk had ik dat liever gewild :( Mischien toch nog eens zoekactie doen voor de doosjes zelf te krijgen.

Oja, soundtrack van Factions en Nightfall heb ik ook :) (directsong.com)

Edit: op die foto, die 3 op een rij met die dame erop, welke zijn dat? (CE doos staat erboven zegmaar). Ik herken dat doosje, die heb ik ergens.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Eind deze week paaseieren... ...nieuwe greenies zoeken!
Design-a-Weapon Items: The Hunt is On!

We are pleased to announce that we will add a few of the winning items from the most recent Design-a-Weapon Contest into the game later this week. Your assignment, should you choose to accept it, is to venture forth and find those items. We’ll add another group of items in the future, so keep your eye on this page for more information in the coming weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://eu.guildwars.com/images/uploads/W_Andre_-_Sword.jpg

Sorry, maar Icy Shiro sword ripoff? Hoe kan dat nou winnen :/ Shield is ook bagger lelijk, shield verder 3x mooier.

Dan vind ik mooier:
Axe - http://eu.guildwars.com/images/uploads/HM_Minze_-_Axe.jpg
sword - http://eu.guildwars.com/images/uploads/HM_Finder_-_Sword.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Dat zwaard is er al, dat is het EoTN pre-order zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:30:
http://eu.guildwars.com/images/uploads/W_Andre_-_Sword.jpg

Sorry, maar Icy Shiro sword ripoff? Hoe kan dat nou winnen :/ Shield is ook bagger lelijk, shield verder 3x mooier.
Da's de Glacial Blade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Wel stoer om te zien dat die contest wapens echt in het spel verwerkt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Glacial dat was de naam :P Maar dit is toch een Feb. 2008 contest? Glacial is er toch al een lange tijd.

Ben zelf blij over te zijn gegaan op Axe, vind de kwaliteit van Swords echt flut geworden, die lompe stukken metaal uit EotN zijn echt foeillelijk.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Glacial is van de EotN pre-order, samen met nogwatdingendieikevennietmeerkanherinneren maar onder andere nog een bow.

Speel nooit meer met mijn warr eigenlijk :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leuke is dat je ze kan 'clonen'. Die 2 warriors (koss and errrr...), eerst /bonus dan 1 glacial aan koss geven. Hem uit party, die errrr toevoegen en weer /bonus. Hem een Glacial geven, kick uit party en jezelf 1tje geven. Zo heb ik het ook gedaan met alle bows (Nightfall pre-order flatblow en EotN hornbow dacht ik) naar de 3 rangers en mezelf. Gratis goeie weapons voor je party :) Zelfde kan ook met shields, of die hourglass staff (goeie stats imho).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jora en Goren, zijn dat ;)

Idd, doe ik ook. Wapens oproepen, verdelen en dan nog een paar keer. Best praktisch :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ben met mijn Warrior in Houze Zu Helter nu. Ik zie bij de armor shop Kurzick armor. Kan ik dit gelijk kopen of moet ik eerst 10k Kurzick Faction hebben?

En kan ik bij het zelfde mannetje ook Elite Kurzick kopen, of is dat ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
DragonXZ schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:24:
En kan ik bij het zelfde mannetje ook Elite Kurzick kopen, of is dat ergens anders?
Nee, elite kurzick kan je een stukje verder halen in Vasburg Armory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ik ben al een tijdje bezig met GW en ben nu pas op het punt om eens na te denken over Elite Armor 8)

Is Elite Armor echt beter eigenlijk? Heb zo idee dat het puur en alleen voor de show is :+

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Het is allebij 80 Armor. Puur voor de show. Maar ik vind het er prachtig uitzien. Vooral de Warrior.

Kun je Elite Kurzick Armor kopen voordat je 10k faction hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
10k referereert naar 10(platinum) per item. Dacht wel dat je die missie moet hebben gedaan om 10k factions te halen. Ik vind het zelf het geld niet waard, hoe mooi ze ook zijn. Zelf heb ik gladiator armor uit prophecies, hoor nog regelmatig dat ik mooi armor heb :) (geel dyed, geeft goudkleur).

Voor Vasbury moet je eerst die treesinger missie hebben gedaan, daar vind je niet vaak mensen en missie valt bijzonder tegen. (eerste stuk tegen luxons is makkelijk, als afflicted komen wordt het pittig).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

SinergyX schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:21:
Glacial dat was de naam :P Maar dit is toch een Feb. 2008 contest? Glacial is er toch al een lange tijd.

Ben zelf blij over te zijn gegaan op Axe, vind de kwaliteit van Swords echt flut geworden, die lompe stukken metaal uit EotN zijn echt foeillelijk.
Dit is niet de "Feb 2008" contest, aangezien die er niet is. A.net heeft eindelijk de tijd genomen om de items die bij de vorige "Design a weapon"-contest zijn aangedragen in te voeren.

Zie hier.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aaah duidelijk :) Blijft alleen jammer dat sommige mooie (voor mij) wapens enkel als drop te vinden zijn, 9/10 niet maxed, bijna nooit purple/gold statted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

toets23 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 08:57:
Ik ben al een tijdje bezig met GW en ben nu pas op het punt om eens na te denken over Elite Armor 8)

Is Elite Armor echt beter eigenlijk? Heb zo idee dat het puur en alleen voor de show is :+
Max lvl armor verschilt alleen in uiterlijk met de 10k/15k/FoW/Endgame armor.
In die zin dat je wel verschillende soorten armor heb die voor diverse attributen. Bijvoorbeeld Frostbound armor voor een ranger, met een bonus armor tegen cold damage, of de gladiator armor voor een warrior voor meer energy.

Wat ik doe is hooguit twee sets armor hebben en dan wel weer iets van zes "hoedjes". De attributes op hoedjes zijn namelijk wel stackable. Een Pyromancer Aura (zo'n steen voor de ele) kan je wel upgraden met een sup fire rune waardoor je een bonus van +4 krijgt. Uiteraard wel ten koste van je health, vandaar dat ik er twee heb, ééntje met een sup en één met een major rune, zodat ik kan wisselen als ik teveel DP heb.

Persoonlijk geef ik geen ruk om de looks, het gaat mij om de effectiviteit. Verfen doe ik met verf die ik vind, hetzelfde geld voor (bijna al) mijn runes. Daarom onder andere zat ik op een gegeven moment op de 1,2 miljoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 13:48
Ok.. Duidelijk voor mij!

Ga ik voor de mooiste armor, wel lettende op max en headarmor :P

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:01:
Persoonlijk geef ik geen ruk om de looks, het gaat mij om de effectiviteit. Verfen doe ik met verf die ik vind, hetzelfde geld voor (bijna al) mijn runes. Daarom onder andere zat ik op een gegeven moment op de 1,2 miljoen ;)
Oh klinkt heel bekend dit ;) Hoewel ik voor een aantal character toch wel een elite armor heb gekocht, gewoon voor de lol. Je moet toch ergens je goud/platinum aan uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je de hoedjes niet zo leuk vind kan je de optie "disable visible headger" aanvinken. Dan heb je nog wel je helm op maar is die niet meer te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mooiste kan je alleen zelf bepalen ;) Voor mn ranger heb ik delrimor gekozen, is geen 'set armor' maar jasje is wel mooi :)

Helm vind ik bij vele echt lelijk, vooral bij warrior.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gsteen schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:16:
[...]

Oh klinkt heel bekend dit ;) Hoewel ik voor een aantal character toch wel een elite armor heb gekocht, gewoon voor de lol. Je moet toch ergens je goud/platinum aan uitgeven?
Ik geef nergens mijn geld aan uit eigenlijk :X Hooguit voor wat boardwalktickets. Heb natuurlijk op mijn main account wel 16 chars en die moeten op een gegeven moment wel max armor (afhankelijk hoeveel ik met ze speel trouwens, inmiddels heb ik een paar lvl >15 die bijna twee jaar worden...)

En soms koop ik natuurlijk SoC's. Keys ook maar zelden en wapens, tja de pre-orders zijn eigenlijk best goede allround wapens, zeker de Hourglass staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:22:
Mooiste kan je alleen zelf bepalen ;) Voor mn ranger heb ik delrimor gekozen, is geen 'set armor' maar jasje is wel mooi :)

Helm vind ik bij vele echt lelijk, vooral bij warrior.
Veel prestige armor wijkt qua looks vind ik vaak nauwelijks af van de "gewone" 15k armor. Bij een messie zit er weinig verschil in de max nachthemdje en de 15k nachthemdje bijvoorbeeld. En dat zie je wel bij meer armors. Hooguit dat er een extra stukje stof is toegepast of een andere kleur.

Headgear is vaak spuuglelijk idd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Faction ele vind ik juist weer heel mooi, die bewegende 'dingetjes' om je hoofd :P
Irritant alleen dat je inventory zo vol raakt door alle verschillende gear die je mee moet nemen, mijn warrior heeft standaard outfit, extra helm/gloves (sup.str en axe) en compleet nightfall armor met al die -2 reduce damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:24:
Heb natuurlijk op mijn main account wel 16 chars en die moeten op een gegeven moment wel max armor (afhankelijk hoeveel ik met ze speel trouwens, inmiddels heb ik een paar lvl >15 die bijna twee jaar worden...)

En soms koop ik natuurlijk SoC's. Keys ook maar zelden en wapens, tja de pre-orders zijn eigenlijk best goede allround wapens, zeker de Hourglass staff.
Al mijn chars (13 totaal) zijn level 20 en hebben max armor (sommige elite). Daar gaat op dit moment ook niet veel geld naar toe, misschien nog eens een elite armor voor degene die dat niet hebben.
Verder koop ik geen keys, wapens eigenlijk ook niet (paar uitzonderingen in het verleden zoals IDS), 'k maak ze zelf wel met drops/mods en verder natuurlijk de pre-orders. Maar nu in EOTN kijk ik wel vaak of er armor remains verkocht worden. 'k Wil m'n hero's ook een beetje aankleden (en in HoM kunnen plaatsen natuurlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Wow. Zoveel mensen hier die helemaal niks geven aan de looks van een character :/. Dat is bij mij wel anders :*)

Ik heb een 10 PvE characters en ze hebben allemaal ten minste één elite armorset. Volgens mij heb ik 6 characters met vabbi armor en mijn meest gespeelde (mijn elementalist) heeft alle elite armors die in het spel zijn :X (dus ook FoW). Ook hebben al mijn PvE characters alle skills van hun primaire professie. De meeste skills komen gelukiig wel van alle skill tomes die ik krijg, maar het heeft me toch nog wel het nodige gekost. Ook hebben al mijn characters een wapen voor al hun skill attributen. En de melee characters hebben er één voor zealous, sundering, vampiric, furious en een elemental wapen. Maar ik gebruik de meeste van mijn PvE characters ook om PvP mee te spelen en dan heb je al die wapens dus gewoon nodig :)

Maar ik vind het dus echt knap dat je niks geeft om het uiterlijk van je characters. Als ik daar niet mee bezig zou zijn zou ik geen idee hebben waar ik dan me geld aan uit moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tja, ik vind veel armors gewoon niet mooi, het ziet er niet heel erg speciaal uit in vergelijking met de goedkopere. Het meeste geld gaat naar de skills en de SoC's.

Voor wapens is het helemaal functionaliteit > looks. Die zie ik namelijk toch zelf nauwelijks en ik vind het belangrijker dat het beestje dood gaat in zo'n kort mogelijke tijd en dat ik ook wat aan het wapen heb dan dat het er fancy uitziet. De meeste greens zijn ook nauwelijks verschillend van gewone wapens trouwens.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.