Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vectrox schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:02:
[...]

Nope is nog onbekend het kan een closed of een open beta zijn zoals het was met GW1.
k Thnx had de beta voor GW1 gemist :'(
lijkt me erg cool om daar aan mee te doen!
Ben trouwens benieuwd of "we" tot aan GW2 nog zoet worden gehouden met een leuke gratis uitbreiding ala sorrow's furnace of iets?
Heb er wel wat geruchten over gehoord maar volgens mij niks officieels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weinig kans op nog iets als SF denk ik. toendertijd was er behoefte aan meer lvl 20 content, men had immers alleen FoW en UW. Nu, met HM en alle andere high lvl content, hebben we wel genoeg te doen. De SF update bracht ook nog vernieuwing met de greens en het dungeon gevoel, maar die zijn nu ook wel uitgemolken met voor zo ongeveer elke mod combi een green en dungeons all over the place. Van mij mogen ze nieuwe gw1 content laten zitten, voorlopig heb ik toch mn HoM niet vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je zeker gelijk in heb ook nog wel het 1 en ander te doen idd!
Maar meer dan een jaar zonder "iets" nieuws vind ik toch wel lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33
Was leuk weekend, met mn ranger Factions en EotN uitgespeeld en Protector of Canthan geworden en nu bezig met Prophecies (nightfall doe ik later wel). Ook deldrimor armor gehaald, ziet er wel leuk uit :P Volgende project is mijn aller eerste male character (warrior) legendary surviver te gaan maken :)

Ik vermaak me nog wel een tijdje :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2008 01:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Ook helemaal mee eens dat er nog genoeg te doen is. Ik heb dit weekend nog 2 NM dungeons rondgespeeld (waaronder Shards of Orr, die met 3 smiters en een I Will Survive player idd goed te doen is).

Alleen Slaver's Exile nog, en dan gaan we Hard Mode in... Nog genoeg te doen, zeker als je geen hard-core gamer bent als ik (baan, gezin, sociaal leven, etc. etc.)

[ Voor 6% gewijzigd door bazkar op 25-02-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Enige dat me wel blijft verbazen is de enorm uiteenlopende kwaliteit van PuG's. Kom je eerst in een bijna 'ideale' party (2x ele, 2x monk, derv, para, ranger, necro) en je gaat al paar keer dood op de weg naar de dungeon (Destruction depths). Zit je daarna in een 'oh oh' party (2x war, rit, necro, 1 ele, 3 rangers) en je haalt DD met geen enkele keer teamwhipe. Wel apart, Necro was Boon healer met hoge reaping en die kurzick/luxon monk buff (20sec -5 nrg cost zolang je jezelf niet healt), die gast bleef maar healen :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Welke kurzick/luxon buff is dat :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ahum, sorry.. De enhancement :P
http://wiki.guildwars.com/wiki/Selfless_Spirit
Die gast heeft Kurzick max title (12), heeft hij dan echt die 10mil faction zelf gefarmed?

Ik doe zelf die HFFF nog regelmatig, maar ik heb nog niet eens rank (2) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ga binnekort Guild Wars kopen, dus ik vraag aan jullie welke versie heeft de mooiste graffics op skill gebied, monsters en chars. Lijkt me zo ie zo een heel gaaf en mooi spel en ik heb gehoort dat de Guild Wars PvP echt heel goed is. Nog een vraag, als je Guild Wars koopt, moet je dan kiezen tussen PvP en roleplaying of moet je gewoon de PvP of de Role Playing versie kopen? En als je het kan kiezen als je het spel hebt, en je kiest bijv. Role Playing kan je dan wel met andere chars PvP kiezen?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Factions heeft de 'meeste' focus op PvP, wordt echter door vele gezien als de 'mindere' van de series (ik ben juist fan van factions). Bij het aanmaken van je character kan je een pre-made PvP character nemen of een PvE(story) character. Eerste kan je dus enkel mee PvP wedstrijden doen, met de 2de kan je ook het verhaal doen.

Binnen factions zijn er in het PvE gedeelte ook 2 PvP zones (arbon Woods en Stone quary dacht ik), daarbuiten is de Great Temple of Balthazar de 'main PvP' island, met alle PvP battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:37:
Hallo,

Ik ga binnekort Guild Wars kopen, dus ik vraag aan jullie welke versie heeft de mooiste graffics op skill gebied, monsters en chars. Lijkt me zo ie zo een heel gaaf en mooi spel en ik heb gehoort dat de Guild Wars PvP echt heel goed is. Nog een vraag, als je Guild Wars koopt, moet je dan kiezen tussen PvP en roleplaying of moet je gewoon de PvP of de Role Playing versie kopen? En als je het kan kiezen als je het spel hebt, en je kiest bijv. Role Playing kan je dan wel met andere chars PvP kiezen?

Alvast bedankt ;)
De grafische pracht komt uiteraard het beste naar voren als je de nieuwst versie speelt, al zijn de verschillen met de andere delen niet groot. Je hoeft dus niet een keuze te maken voor de graphics. Als je GW koopt heb je twee mogelijkheden, de pvp variant of de gewone variant. met de pvp-versie kun je alleen pvp spelen, maar je hebt wel gelijk vanalles unlocked. met de pvp versie is het niet mogelijk om pve te spelen. Als je de normale versie koopt, kun je zowel pvp als pve spelen. een pvp character kan alleen pvp doen. dit komt ongeveer overeen met je mogelijkheden als je de pvp versie koopt, alleen heb je nu nog bijna niets unlocked. als je een pve cahracter aanmaakt moet je vanaf lvl 1 beginnen en trainen, equipement kopen etc. het is met een pve character wel mogelijk om pvp te doen.

in gw kun je verschillende characters tegelijkertijd hebben. je begint standaard met 4 character slots, maar je kunt er slots bijkopen. als je de normale versie hebt, kun je deze indelen hoe je maar wilt. je kunt dus 13 pvp en 5 pve characters maken als je daar zin in hebt (en de character slots voor hebt). met de pvp versie kun je uiteraard alleen pvp characters aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:52:
Factions heeft de 'meeste' focus op PvP, wordt echter door vele gezien als de 'mindere' van de series (ik ben juist fan van factions). Bij het aanmaken van je character kan je een pre-made PvP character nemen of een PvE(story) character. Eerste kan je dus enkel mee PvP wedstrijden doen, met de 2de kan je ook het verhaal doen.

Binnen factions zijn er in het PvE gedeelte ook 2 PvP zones (arbon Woods en Stone quary dacht ik), daarbuiten is de Great Temple of Balthazar de 'main PvP' island, met alle PvP battles.
Bedankt voor je reactie!
De meeste mensen zeggen tegen mij dat je met factions echt op de graffics geilt. Maar ik vraag me af zijn dat characters mooi? En ff vraagje welke versie speel jij zelf? En wat is het max lvl van factions? En echt bedankt voor je reactie hier kan ik echt veel mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, wat is mooi. Persoonlijk vind ik het altijd nog indrukwekkend als weer een groot gebied inloopt (bv Shing Jea islands of Kurzick forest), characters zelf zien er goed uit, bewegen goed. Zelf ben ik na Troonstaal de 'verzamelaar', ik heb alle delen waaronder 2 CE, alle PVP-packs, bonusitems en aantal character slots. Ben zelf meest actief in Factions, met EotN recent erbij.

Qua pracht, Eye of the North heeft mij al aantal keer even stil gehad, grandioos uitzicht en mooie sceneries. Nightfall is hoofdzakelijk desert, Prophecies is mix-of-all (desert, jungle, lava island). Factions rond Kaining/canthan is vrij lelijk en simpel. Jade Sea (luxons) is ook niet zo bijzonder, zelf vind ik Kurzick gebied wel mooi.

Max lvl is overal ten alle tijden lvl20. Factions ben je veruit het snelste lvl20 (in 2 dagen max meestal), lvl in Guildwars is namelijk totaal niet belangrijk, samenstelling van skills is richtlijn van alles (GW heeft nu meer dan 500 skills), ranks & titles en natuurlijk je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:23:
Tja, wat is mooi. Persoonlijk vind ik het altijd nog indrukwekkend als weer een groot gebied inloopt (bv Shing Jea islands of Kurzick forest), characters zelf zien er goed uit, bewegen goed. Zelf ben ik na Troonstaal de 'verzamelaar', ik heb alle delen waaronder 2 CE, alle PVP-packs, bonusitems en aantal character slots. Ben zelf meest actief in Factions, met EotN recent erbij.

Qua pracht, Eye of the North heeft mij al aantal keer even stil gehad, grandioos uitzicht en mooie sceneries. Nightfall is hoofdzakelijk desert, Prophecies is mix-of-all (desert, jungle, lava island). Factions rond Kaining/canthan is vrij lelijk en simpel. Jade Sea (luxons) is ook niet zo bijzonder, zelf vind ik Kurzick gebied wel mooi.

Max lvl is overal ten alle tijden lvl20. Factions ben je veruit het snelste lvl20 (in 2 dagen max meestal), lvl in Guildwars is namelijk totaal niet belangrijk, samenstelling van skills is richtlijn van alles (GW heeft nu meer dan 500 skills), ranks & titles en natuurlijk je gear.
Ok, en qua skills zijn het spectaculaire skills echt skills van waar je denkt wow dat is een gave skill of zijn het over het algemeen niet zulke spectaculaire skills. Het zal ook wel per character verschillen zoals ele's, monks en warriors etc. Welke van die heeft echt de mooiste skills op prophecies, nigtfall, factions? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet echt bijzonder over het algemeen, al hebben elementalist en paragon wel aardige skills. Focus ligt veel meer op effect van de skill dan de looks. Kijk anders op youtube rond, je neem skills voor hun effect, grafisch leuk is enkel mooi meegenomen ;)
Skills zijn opgedeeld in 5 groepen, elk 'deel' heeft zijn eigen skills en 1 'core' groep, welke dus in elk deel beschikbaar zijn. Als je enkel factions neemt heb je dus alleen toegang tot de core en factions skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:47:
Niet echt bijzonder over het algemeen, al hebben elementalist en paragon wel aardige skills. Focus ligt veel meer op effect van de skill dan de looks. Kijk anders op youtube rond, je neem skills voor hun effect, grafisch leuk is enkel mooi meegenomen ;)
Skills zijn opgedeeld in 5 groepen, elk 'deel' heeft zijn eigen skills en 1 'core' groep, welke dus in elk deel beschikbaar zijn. Als je enkel factions neemt heb je dus alleen toegang tot de core en factions skills.
Tja, ik hou gewoon van dat mooie grafische hocus pocus ;)
En zelf denk ik nu dat ik Guild Wars prophecies ga neme, is dat volgens u een goeie keuze?
Cus, het heeft alles dus niet 1 ding en verders niks, zelf heb ik screens van de chars gezien en die vind ik heel erg mooi ;) Maar kan je daar ook in pve nog pvp'n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Qua "omgevings-mooiheid" vind ik EotN het beste. En nee, dat is niet alleen vanwege Gwen... ...okee, voor een heel groot gedeelte wel, oké :P ....
In EotN zijn er een hele boel locaties erg sfeervol, vooral de Charr homelands. Dat brandende bos O+

Visueel indrukwekkende skills zijn eigenlijk alleen van de Elementalist, de para een klein beetje met de vleugels. De skills zie je boven de hoofden van de characters in de vorm van een soort vliegende icoontjes, eventueel met uitleg maar dat kan je zelf configureren.

Edit: Als je toch voor Prophevies gaat kan je net zo goed de platinum edition nemen, daar zit EotN al bij namelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 25-02-2008 16:05 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Livia ftw! :>

Wat impressie pics (hoofdzalijke EotN)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/13116c2f6f7d623d991980feb52ea447/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e64dd9d8397d506b479d066f1223a028/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99b11411f6a52207a103b88330786640/thumb.jpg

Spoiler: Dit moet wel 1 van die ancient dragons zijn? (GW2)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fc69727a7c85577527fcf2c33f7b9b9a/thumb.jpg

Leuke bug en uitspraak van hotty-Cynn
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/175405a2abb4b9d6768f38f8d59e9146/thumb.jpg

Troonstaal's schatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b61f2c454fce0afb17b760a7fcd6c00c/thumb.jpg

Mijn bescheiden pet-overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6a92a8311171a210bc81282075c14e4c/thumb.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:05:
Qua "omgevings-mooiheid" vind ik EotN het beste. En nee, dat is niet alleen vanwege Gwen... ...okee, voor een heel groot gedeelte wel, oké :P ....
In EotN zijn er een hele boel locaties erg sfeervol, vooral de Charr homelands. Dat brandende bos O+

Visueel indrukwekkende skills zijn eigenlijk alleen van de Elementalist, de para een klein beetje met de vleugels. De skills zie je boven de hoofden van de characters in de vorm van een soort vliegende icoontjes, eventueel met uitleg maar dat kan je zelf configureren.

Edit: Als je toch voor Prophevies gaat kan je net zo goed de platinum edition nemen, daar zit EotN al bij namelijk :)
Ja, elemental leek me ook al koel wat ik gezien heb aan screens van prophevies.
En kost die platinum edition net zo duur als prophevies alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:17:
Livia ftw! :>

Wat impressie pics (hoofdzalijke EotN)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Spoiler: Dit moet wel 1 van die ancient dragons zijn? (GW2)
[afbeelding]

Leuke bug en uitspraak van hotty-Cynn
[afbeelding]

Troonstaal's schatje:
[afbeelding]

Mijn bescheiden pet-overzicht:
[afbeelding]
Maar dat Eotn, als je dat erbij hebt is dat dan een stad ofso wat je er dan bij heb? ff een uitleg graag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Eye of the North is een uitbreiding. Dat wil zeggen, je moet 1 van de andere delen hebben om het te kunnen spelen. Het is bedoeld als end-level content (je wil er pas heen als je lvl 20 bent en wat ervaring hebt met spelen) en over het algemeen net wat lastiger dan de andere delen.

Het omvat een boel nieuwe locaties, quests, dungeons, monsters en skills etc.
Het bevat alleen geen nieuwe character classes.
Vanuit de andere locaties kun je er komen door een quest te doen.

Geografisch ligt Eye of the North 'in' het continent van Prophecies (Tyria). Maar zoals gezegd omvat het een boel gebieden (15 uit mijn hoofd) en ook een behoorlijk aantal nieuwe steden.

[ Voor 23% gewijzigd door bazkar op 25-02-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazkar schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:10:
Eye of the North is een uitbreiding. Dat wil zeggen, je moet 1 van de andere delen hebben om het te kunnen spelen. Het is bedoeld als end-level content (je wil er pas heen als je lvl 20 bent en wat ervaring hebt met spelen) en over het algemeen net wat lastiger dan de andere delen.

Het omvat een boel nieuwe locaties, quests, dungeons, monsters en skills etc.
Het bevat alleen geen nieuwe character classes.
Vanuit de andere locaties kun je er komen door een quest te doen.

Geografisch ligt Eye of the North 'in' het continent van Prophecies (Tyria). Maar zoals gezegd omvat het een boel gebieden (15 uit mijn hoofd) en ook een behoorlijk aantal nieuwe steden.
Oh ok, nu begrijp ik het, maar als je dan de platinum edition neemt waar ''Eye of the North'' Al bij zit heb je dan 2 discs, of zit het er dan gelijk al op?
En met eye of the north erbij is het vast gelijk een stuk duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:08

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:45:
[...]

Oh ok, nu begrijp ik het, maar als je dan de platinum edition neemt waar ''Eye of the North'' Al bij zit heb je dan 2 discs, of zit het er dan gelijk al op?
En met eye of the north erbij is het vast gelijk een stuk duurder?
Het meeste zal waarschijnlijk van 1 DVD komen, alles wat je mist wordt automatisch gedownload. Ik heb zelf allevier de delen en het maakt niet uit welke client ik installeer. Het handigste is natuurlijk EotN zodat ik het minst hoef te downloaden, de platinum is waarschijnlijk 1 DVD met 2 keys of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:12:
[...]

Het meeste zal waarschijnlijk van 1 DVD komen, alles wat je mist wordt automatisch gedownload. Ik heb zelf allevier de delen en het maakt niet uit welke client ik installeer. Het handigste is natuurlijk EotN zodat ik het minst hoef te downloaden, de platinum is waarschijnlijk 1 DVD met 2 keys of iets.
En al die 4 de delen bij elkaar kost zeker fking duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:25:
[...]

Als je ze zoals ik verspreid gekocht hebt dan valt het relatief mee. Maar omdat nu allevier de delen al uit zijn zul je toch je portomonnee moeten trekken als je alle content wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:25:
[...]

Als je net zo gek bent als SinergyX en ik gaat dat inderdaad in de papieren lopen ja ;)

Oh en Gwen > Livia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:38:
[...]

Als je ze zoals ik verspreid gekocht hebt dan valt het relatief mee. Maar omdat nu allevier de delen al uit zijn zul je toch je portomonnee moeten trekken als je alle content wilt.
Dan neem ik waarschynijk gewoon de platinum edition dat is prephecies met EotN, maar eerst ff kijken hoe duur die is, ik heb maar 45 euro om te besteden dus hopelijk red ik het daar mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu ''Guild Wars Platinum Edition'' Kopen dat bestaat uit Guild Wars 2006 en Guild Wars ''Eye Of The North'' Voor 40 euro, maar hoeven er verders geen uitbreidingen bij?
Dus als ik het spel heb, is geïnstalleerd de keycode's zijn ingevult en heb een account, kan ik dan gelijk gaan game?
Of moet ik nog een of andere uitbreiding hebben?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan wat je wilt doen, pvp of pve. Als je wilt pve- en dan maakt het niet zo heel erg veel uit.. Dan kan je meteen beginnen. Je kan alleen niet naar de andere landen (nightfall , factions. ) Maar als ik jou was dan zou ik zeker de platinum edition kopen .. want prophecies en eotn horen bij elklaar en het verhaal is beter.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:11:
Ligt eraan wat je wilt doen, pvp of pve.
In beide gevallen kun je direct aan de slag als je de Platinum koopt.

@Chainebuster: gewoon de Platinum kopen dus, installeren, laten updaten (tipje, als het spel geinstalleerd is dan kun je met "c:\pad naar spel\gw.exe -image" de volledige update binnenhalen. Als je dit niet doet dan worden alleen belangrijke updates binnengehaald als je het spel start en kan het zijn dat je voor bepaalde gebieden de eerste keer een poosje moet wachten omdat dat gebied nog niet geupdate is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:11:
Ligt eraan wat je wilt doen, pvp of pve. Als je wilt pve- en dan maakt het niet zo heel erg veel uit.. Dan kan je meteen beginnen. Je kan alleen niet naar de andere landen (nightfall , factions. ) Maar als ik jou was dan zou ik zeker de platinum edition kopen .. want prophecies en eotn horen bij elklaar en het verhaal is beter.
Ok, maar zijn er in deze landen nog wel monsters waar ik mee kan beginne want als er alleen maar van die super sterke monsters zijn, kan ik moeilijk tot lvl 20 trainen :O
In ''Eye of the North'' heb ik gehoort niet, want daar kan je alleen goed trainen als je lvl 20 bent en al wat goeie skills hebt, dus in prophecies, kan je daar nog goed trainen vanaf lvl 1?
En als ik het spel heb, in welk land start ik dan, of moet ik daaruit kiezen? Zoja, zeg dan ff wat het handigst is als je op lvl 1 begint ;)

En Kneok, heel erg bedankt voor de tip kan ik goed gebruiken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Elk deel heeft zijn hele eigen story quest, je begint altijd op lvl1 en gaandeweg worden mobs moeilijker en jij hoger lvl. Prophecies heeft imho een sterk verhaal wat perfect aansluit op EotN, EotN komt pas als je klaar bent met prophecies (je bent wel even zoet). EotN is eigelijk de samenkomst van alle 3 de delen (factions, nightfall, prophecies) wat zich afspeelt op het land van prophecies. Hier en daar zitten er wat cross-referenties in elk spel (Een factions bekende komt terug in Nightfall, diverse henchmen die je ziet in EotN komen uit Nightfall/Factions).

Heb je dus meerdere delen (factions en prophecies bijvoorbeeld), krijg je op een bepaald moment de keuze om naar het andere 'deel' te vertrekken om daar ook het verhaal te vervolgen. Persoonlijk vind ik de 'instap' naar factions echt goed gedaan, je eerste missie is meteen met een 2de party die uit core-factions komt.

En uiteindelijk is EotN weer de 'voorganger' naar komende Guildwars 2.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:24:
Elk deel heeft zijn hele eigen story quest, je begint altijd op lvl1 en gaandeweg worden mobs moeilijker en jij hoger lvl. Prophecies heeft imho een sterk verhaal wat perfect aansluit op EotN, EotN komt pas als je klaar bent met prophecies (je bent wel even zoet). EotN is eigelijk de samenkomst van alle 3 de delen (factions, nightfall, prophecies) wat zich afspeelt op het land van prophecies. Hier en daar zitten er wat cross-referenties in elk spel (Een factions bekende komt terug in Nightfall, diverse henchmen die je ziet in EotN komen uit Nightfall/Factions).

Heb je dus meerdere delen (factions en prophecies bijvoorbeeld), krijg je op een bepaald moment de keuze om naar het andere 'deel' te vertrekken om daar ook het verhaal te vervolgen. Persoonlijk vind ik de 'instap' naar factions echt goed gedaan, je eerste missie is meteen met een 2de party die uit core-factions komt.

En uiteindelijk is EotN weer de 'voorganger' naar komende Guildwars 2.
Ok, nu ik alle nodige informatie weet (van wat ik wil weten) Weet ik nu ongeveer wel welke keuze ik ga maken, ik neem de platinum edition zoals ik al eerder hat vertelt. Ik zou graag alle delen willen hebben maar ja het geld groeit niet op m'n rug, mischien als ik verder ben in het spel dat ik dan factios of erbij koop :9~
+ aller laatste vraag, ik ben 11 jaar dus ik weet niet of het spel wel een beetje te begrijpen is voor mij ;) Zelf speel ik ook silkroad en andere engelsen spellen waar ik alles van gebrijp (want ik ben best goed in engels en ontdek graag dingen) Zelf staat er 12+ bij dus ik denk dat het wel lukt ;)
Dus is het te begrijpen en is het niet zo van dat ik het spel heb gekocht en ik niks van het verhaal begrijp etc.

Ik wil verders graag iedereen bedanken die mij geholpen heeft! :) :*)
(En als een van jullie toevallig xfire heeft voeg me gerust toe ik heet; daantjew)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Als je rustig van het spel wilt genieten en het verhaal wilt volgen, zorg dan dat je gewoon lekker op je eigen tempo speelt. Veel mensen hebben het spel al met een aantal chars uitgespeeld, die zullen niet zo happig zijn om alle cutscenes te bekijken tijdens missies (die kun je dus overslaan). Geef gewoon aan dat je net begint en gewoon alles rustig wilt volgen. Als men dat niet begrijpt dan merk je dat snel genoeg en ga je lekker verder op zoek naar ander gezelschap. En vind je dat niet dan kan je altijd nog in je eentje er op uit trekken met wat computergestuurde hulpchars. Het verhaal is verder ook prima te volgen.

Voertaal is over het algemeen Engels al zijn er zat Nederlands/Belgische guilds waar je uitsluitend Nederlands op de chat voorbij zult zien vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
yeuh, Bloodstone Caves gehaald met heroes/henchmen :) Blind/block en restore conditions, best makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:15:
[...]

In beide gevallen kun je direct aan de slag als je de Platinum koopt.

@Chainebuster: gewoon de Platinum kopen dus, installeren, laten updaten (tipje, als het spel geinstalleerd is dan kun je met "c:\pad naar spel\gw.exe -image" de volledige update binnenhalen. Als je dit niet doet dan worden alleen belangrijke updates binnengehaald als je het spel start en kan het zijn dat je voor bepaalde gebieden de eerste keer een poosje moet wachten omdat dat gebied nog niet geupdate is).
Met pvp heb je iig alle 3 (zonder eotn) de spellen nodig wil je een beetje meekomen... Ik zou echt geen boon-prot in mijn team willen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Puur team PvP, aspenwood en die quary kan je met elke build wel wat fun hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:40:
Als je rustig van het spel wilt genieten en het verhaal wilt volgen, zorg dan dat je gewoon lekker op je eigen tempo speelt. Veel mensen hebben het spel al met een aantal chars uitgespeeld, die zullen niet zo happig zijn om alle cutscenes te bekijken tijdens missies (die kun je dus overslaan). Geef gewoon aan dat je net begint en gewoon alles rustig wilt volgen. Als men dat niet begrijpt dan merk je dat snel genoeg en ga je lekker verder op zoek naar ander gezelschap. En vind je dat niet dan kan je altijd nog in je eentje er op uit trekken met wat computergestuurde hulpchars. Het verhaal is verder ook prima te volgen.

Voertaal is over het algemeen Engels al zijn er zat Nederlands/Belgische guilds waar je uitsluitend Nederlands op de chat voorbij zult zien vliegen.
Ok, bedankt voor je reactie!
Nu ik weet dat het te begrijpen is en dat jeje niks aan moet trekken van andere players, als ze zeuren en dat er altijd nederlandse/belgische guilds zijn maar ik me thuis kan voelen en m'n eige taal kan spreken ;) Nou, mij zie je voorlopig denk ik niet meer posten in deze topic, want ik weet nu echt alles wat ik wilde weten en mischien zie je me wel binnekort op guildwars zelf! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Waar WoW niet goed voor is :P Naar zwaar aandringen van een vriend toch even een trial-account aangemaakt, die mini client gedownload en proberen. 1ste account -> invalid password. 2de account -> used up your trial time. (net aangemaakte accounts). Zwaar gefrustreerd maar wat rond hangen op youtube leuke farm filmpjes te kijken, kom ik die cathedral of flames duo 600/smite tegen.

Builds gekopieerd, hero erbij en gaan. Hoe makkelijk is farmen opeens in HM zeg :/ Goed, mis wel aardig wat drops door mijn hero, maar ongelofelijk hoe makkelijk is die build :D Inmiddels weer 17k rijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:58:
[...]

Ok, bedankt voor je reactie!
Nu ik weet dat het te begrijpen is en dat jeje niks aan moet trekken van andere players, als ze zeuren en dat er altijd nederlandse/belgische guilds zijn maar ik me thuis kan voelen en m'n eige taal kan spreken ;) Nou, mij zie je voorlopig denk ik niet meer posten in deze topic, want ik weet nu echt alles wat ik wilde weten en mischien zie je me wel binnekort op guildwars zelf! :*)
Mijn main char ign is Vortex Walker. Die is echter wel al uit pre-searing (wat dat is, dat merk je vanzelf ;) ) maar ik heb ook nog een elementalistje die ik in pre houd.

Voeg me maar ingame toe als je het spel hebt, kan ik je wel wat helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Gisterenavond eventjes Slaver's Exile geprobeerd. Ok, nu weet ik wat ze bedoelen met Elite Dungeon.
zelfs met Frozen Soil nog ERG lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is dat die dungeon helemaal in het noorden van de map met dat grote lake? Nooit geweten dat ik binnen 5 seconde een teamwhipe kon hebben :D Kleine spoiler, op GW Wiki kan je bij de mods een plaatje vinden van die Dragon in het lake met aangepast 'ijs', je ziet hem veel beter dan :) klikje.

spoiler:
In het eind filmpje van EotN zie je die grote draak opeens zijn ogen 'ontwaken', is dit ook 1 van die dragons waar in GW2 over wordt gesproken? Heb er nu dan pas 2 gespot (eindfilmpje en bovenstaande lake). Tijdens Rescue the Vanguard (eerst die helm aanklikken, daarna waar je met bombs 2 torens, 1 supply en 2 van die beesten neer moet krijgen) zie je aan de overkant van het water een enorme rug van 'iets'. Ik neem aan dat dat de 3rde is?
Ik begreep dat Canthan geen ancient dragon heeft, maar Nightfall dus weer wel, maar ik kan er geen eentje vinden

Gebruik nu zelf die critical mod en HFFF mod, werken super :)

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit gedacht jou nog eens door te moeten sturen naar wiki... maar goed: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Dragon

Heb trouwens ook even in de FAQ zitten neuzen, kwam nog wel wat leuke dingen tegen
Can I get into the Alpha test?
Alpha test is by invitation only.

So can I beta test instead?
You bet. Just like the Original Guild Wars games there are going to be public beta tests. ArenaNet have announced these will start in the second half of 2008.
Will my character be able to jump without the emote?
Yes! And slide and swim and other stuff like that. It has been stated that climbing trees will not be possible.
Eindelijk de mogelijkheid van bergen af te springen!
Am I going to have to endlessly grind to be the most powerful I can be?
No. The amount of power you get at higher levels will reduce significantly. At some point you will not get any more powerful by gaining more levels.
een soort van lvl 20 bereiken dus? je haalt nog steeds zp, krijgt meer lvls, amar je wordt niet sterker
What PvP modes will be available?
Two PvP modes have been announced, but not formally named. "Structured PvP" will be similar to GvG and other PvP styles already present in OGW. Players will be on equal footing there. "World PvP" will involve large, ongoing battles in the Mists between players from up to three different shards, with persistence. It is often referred to as casual PvP, because players can come and go as they please, and players of different levels and skills can contribute.
altijd fijn, een pvp mode waarbij echt iedereen mee kan doen! massive AB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die wiki page had ik natuurlijk allang gezien :) Daar worden er ook maar 3 genoemd (punt 2 t/m 4 is dezelfde), zit alleen vast op The undead dragon of Orr, kan ik nergens vinden :P

Jammer dat Canthan naar het lijkt niet meer in GW2 terugkomt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:43:
[...]

Mijn main char ign is Vortex Walker. Die is echter wel al uit pre-searing (wat dat is, dat merk je vanzelf ;) ) maar ik heb ook nog een elementalistje die ik in pre houd.

Voeg me maar ingame toe als je het spel hebt, kan ik je wel wat helpen :)
Ok, alvast bedankt :)
Heb het ff opgeschreven zodat ik het niet vergeet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Wat ik er van gelezen heb belooft GW2 een hoop moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:14:
[...]

Ok, alvast bedankt :)
Heb het ff opgeschreven zodat ik het niet vergeet ;)
Mijn namen staan ergens paar pagina's terug, meestal iets met Nina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:31:
[...]

Mijn namen staan ergens paar pagina's terug, meestal iets met Nina :P
That would be Nina Valore :+

Ohja, Chainbuster, als je zover hebt heb ik nog wel een massa aan wapens en items voor je die ik toch niet gebruik :)

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 26-02-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag ook begonne met guildwars, op het moment is het spel nog aan het instaleren, maar ik weet van mezelf dat ik er heeel erg weinig van snap.., zou er iemand tijd in willen steken om mij een handje op weg te helpen ??

Met vriendelijke groet

Big Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is nog een probleem bij gekomen ik heb een internet routing isseu error dus moet iets met me router doen, een poort forwarden ? een port triggen ? welk nummer?

Tell me please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
forward both TCP port 6112 and TCP port 80
En check mogelijk je firewall mocht hij wat blokken.

Welk deel heb je btw? Prophecies wordt imho de game-mechanics aardig goed uitgelegd.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:06:
[...]

That would be Nina Valore :+

Ohja, Chainbuster, als je zover hebt heb ik nog wel een massa aan wapens en items voor je die ik toch niet gebruik :)
Heb je zelf geen geld nodig dan? Want dan kan je ze verkopen xD
En Singergy, ik zal ff kijke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ruim 80% van de blue/purple/gold wapens zijn weinig tot NPC waarde waard. Je kan ze enkel voor je zelf (of heroes) gebruiken, maar daar houd het een beetje op. Zeker als er geen perfect mods erop heb zitten, zijn ze zeker goed als normaal lvl wapen, maar niet te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:59:
[...]

Heb je zelf geen geld nodig dan? Want dan kan je ze verkopen xD
En Singergy, ik zal ff kijke :P
Mwah, ik heb rond de 900k, ik zit niet zo om geld verlegen :P

En het zijn dan wel golds maar niet perfect, dus die kan ik aan de straatstenen niet kwijt. Voor het geld hoef ik het niet te doen dus af en toe ga ik naar een beginnersstadje en geef ik wat weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
...... ;( :/ 900k?
Geen wonder dat Gwen voor jou kiest... Livia is niet zo op geld, wat corpses en haar reaping is weer 'bijgevuld' :P Ik neem Cynn nu ook braaf mee elke missie, blijft een leuke dame :)

Toevallig geen healing/devine staff over met een +hp head en enchantment wrapping? :) Uit nood gebruikt mijn monk nu maar droknar's staff (earth ele versie...).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 26-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:12:
[...]

Mwah, ik heb rond de 900k, ik zit niet zo om geld verlegen :P

En het zijn dan wel golds maar niet perfect, dus die kan ik aan de straatstenen niet kwijt. Voor het geld hoef ik het niet te doen dus af en toe ga ik naar een beginnersstadje en geef ik wat weg :)
Gulle gozer ben jij ;)
Maar 1 ding ik vraag me af of guild wars vreselijk op me pc lagged?
Want er zitten een aantal hele grote spellen op zoals;
UnrealTournemant (15 GB!)
Silkroad (2,28gb)
Wolfenstein enemy territory(rond de 527mb)
San Andreas (4,9gb)

Ik ben dus bang dat ik alleen maar ga laggen met Guild Wars, dus ik vraag aan jullie is het te doen of moet ik ff wat spelle delete?
Alvast ty :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Lag heeft niets te maken met hoeveelheid hardeschijf ruimte.
Als je echt te weinig hebt natuurlijk wel, maar dan speelt ie gewoon niet.
GuildWars gebruikt +- 5 Gig volgens mij.
Maar lag wordt voornamelijk veroorzaakt door het netwerk, of je moet een trage computer hebben. Als in weinig ram geheugen en trage processor.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:24:
Lag heeft niets te maken met hoeveelheid hardeschijf ruimte.
Als je echt te weinig hebt natuurlijk wel, maar dan speelt ie gewoon niet.
GuildWars gebruikt +- 5 Gig volgens mij.
Maar lag wordt voornamelijk veroorzaakt door het netwerk, of je moet een trage computer hebben. Als in weinig ram geheugen en trage processor.
Me comp is niet bepaald traag uch.
Ik heb nog 7+ gb op me c schijf op me data meer dan 90gb dus guild wars kan zoiezo op me comp, maar ksal ff kijke want maybe kryg ik een gamecomputer alleen op die zit geen windows dus word afwachten ;)

Toch bedankt voor je hulp! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:28:
[...]

Me comp is niet bepaald traag uch.
Ik heb nog 7+ gb op me c schijf op me data meer dan 90gb dus guild wars kan zoiezo op me comp, maar ksal ff kijke want maybe kryg ik een gamecomputer alleen op die zit geen windows dus word afwachten ;)

Toch bedankt voor je hulp! :*)
Als de computer goed genoeg is, kun je guild wars ook runnen onder wine. Dus dat er geen windows op staat hoeft geen probleem te zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tja, ik farm misschien niet zo heel veel maar ik salvage heel veel en een tijd terug kon je goed parchment rolls maken en dan weer verkopen bij de trader. Zo schiet het wel op.

Daarbij geef ik weinig om looks dus koop ook geen dure armors of wapens. En ik heb zowat alle pre-order/bonuswapens dus hoef ook geen bergen geld neer te leggen voor perfect greens. Met een beetje creativiteit kan je van een eenvoudige collector's item en wat mods hier en daar prima zelf wapens knutselen. En ik zit er ook niet mee als het bijvoorbeeld 18%, 27HP of 13^50 is oid. Dat zijn marginale percentages en in die skills die hooguit enkele secondes duren maakt dat nauwelijks verschil. Nuja, vooral tussen de oren heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

TroonStaal schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:19:
Tja, ik farm misschien niet zo heel veel maar ik salvage heel veel en een tijd terug kon je goed parchment rolls maken en dan weer verkopen bij de trader. Zo schiet het wel op.

Daarbij geef ik weinig om looks dus koop ook geen dure armors of wapens. En ik heb zowat alle pre-order/bonuswapens dus hoef ook geen bergen geld neer te leggen voor perfect greens. Met een beetje creativiteit kan je van een eenvoudige collector's item en wat mods hier en daar prima zelf wapens knutselen. En ik zit er ook niet mee als het bijvoorbeeld 18%, 27HP of 13^50 is oid. Dat zijn marginale percentages en in die skills die hooguit enkele secondes duren maakt dat nauwelijks verschil. Nuja, vooral tussen de oren heb ik gemerkt.
Ik heb 1 char die ik compleet en volledig pimp (Chaos Gloves, Elemental sword, 15K armor, Kuunavang, dat soort dingen) en die char is meteen de reden waarom ik altijd blut ben :+ Ik neem me altijd weer voor om zoveel mogelijk geld in mijn Xunlai chest te houden, maar dan moet ik toch weer even 4 lockpicks kopen of wordt er een leuke minipet aangeboden voor een aardige prijs (heb er inmiddels een stuk of 15 bij elkaar gespaard, de meeste via birthday presents (die stuk voor stuk tegen zijn gevallen, zelfs mijn 2 year presents waren aanfluitingen) en een aantal gekocht).

Wapens koop ik ook allang niet meer inderdaad. Ik doe het over het algemeen met wapens en mods die ik vind. Een paar runs dwars door EotN en ik heb weer voldoende perfect mods om er weer even tegenaan te kunnen. En da's weer de enige reden dat ik perfect mods gebruik, omdat ze zoveel makkelijker te krijgen zijn dan in het begin toen ik net met Prohpecies startte (wauw wat is Ascalon dan indrukwekkend zeg, als je net begint en het trade channel in de gaten houdt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, toen ik net begon was het al heel wat als je een max dmg weapon had. als er dan nog een bonus of leuk kleurtje aan zat was het al helemaal geweldig

vanmiddag met een ander en 6 heroes poisoned outcrops gevanqt in 59 mins. iemand een idee wat een beetje de gemiddelde tijd is daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Goedemorgen,

Ik ben weer actief begonnen met Guild Wars.
Straks ga ik Nightfall kopen, en wil ik een nieuwe char starten.

Ik heb nog nooit een Necro gehad, en vroeg me af wat dat witte armor is voor een necromancer. Ik kan het maar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Het lijkt erop dat er weer wat actiever geguild-warred wordt aan dit topic te zien? Straks ook maar eens opnieuw installeren :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Alle armors kunnen white worden ;) Met dye kan je elk armor kleuren, wit en zwart zijn de duurste.

Kijk anders even hier tussen
http://wiki.guildwars.com/wiki/Necromancer_armor
Met plaatjes :)

@hierboven, gok dat iedereen gewooon nog aan het guild-warren was, maar verder niet zo postte in dit topic.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ik ben altijd een fan geweest van mijn Monk.
Maar het enigste nadeel vind ik het armor.

Ik heb nog geen mooi armor kunnen vinden.
Dat primevall armor voor de monk lijkt me wel wat, ik ga toch nightfall aanschaffen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind zelf Sacred en Kurzick erg mooi voor monks.
Zelf heb ik altijd de simpele gehad, Shing Jea :P Gedyed met kleurtjes voor de sets (15ar roze, prot paars, healing blauw etc). Prestige EotN Monument is ook wel leuk, beetje duur alleen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Ik loop rond in bruin-oranje geverfde dragon armor met mijn monk. Door de huidskleur te benaderen lijkt het net of ik helemaal geen armor aan heb en dat vind ik juist mooi.

Dus is het ook niet zo zinvol om flowing armor oid te gaan kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Naakte monk.. ook interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gewoon Droks tats hier. Lekker makkelijk en ook een aardig bloot monkje :P

Stelletje pervs hier ook :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee jij bent lekker met je virtuele geiligheid op Gwen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Wat voor build is jullie main character, waar je alle missies enzo mee doet, en het meeste geld aan uit geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:56:
Nee jij bent lekker met je virtuele geiligheid op Gwen? :P
Maar Gwen is dan ook een speciale dame O+ ^)

Mijn main char is een monkje, niet echt een speciale build, vooral veel heals. Doe vaak dingen solo met heroes en henchmen, lekker rustig de verhaallijn doorlopen. Praktisch is ook dat monks altijd wel ergens een party kunnen vinden.
Daarna heb ik ook nog een ele, een necro en een para waar ik ook wel regelmatig mee speel, en ben een beetje bezig met een rangette en heb sinds kort de mesmer leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn main-main is Nina Valore, Warrior, secondair alle professions. Op 3 missies na (HoS, DD en AtfH) alle delen uitgespeeld (NM, enkel factions alles op master). Heb dacht ik nu alle heroes, diverse volgegooid met runes. Diverse scala aan green weapons, 3 armors en stuk of 60 elite skills. Totaal gok ik rond de 400k aan uitgegeven. Geen elite armors. Gebruik ik ook voor HFFF en runs. Builds varieren tot simpele spikers, tankers (ele) tot allround (derv/monk). Ook diverse builds voor war/sin, war/rit en war/para.

Nieuwe aanwinst is mijn Ranger, Deldrimor armor, EotN 'uitgespeeld', Factions alles op Master. 7 verschillende Bows (3 gold, 1 green, rest paars). Ook regelmatig voor Aspenwood PvP (ranger/necro is dodelijk op enchantment builds). Ongeveer 80k aan uitgegeven.

Mijn Necro, Monk, Dervish en Ele hebben alle een 55/130 build, allemaal simpele factions armors (Necro heeft Kurzick). Monk is hoofd farmer, Dervish running en Ele allrounder. Necro is newbie supporter. De rest van mijn characters zijn fun, support of algemene characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Ik ga vanmiddag een Dervish aanmaken.
Dit lijkt me wel wat.

In welke campaign kun je het beste starten met een Dervish?
Ik beschik over Proph, Factions en Nightfall.

Ik denk zelf dat ik voor een Dervish/Monk ga.
En als ik in de UW wil farmen ken ik nog overswitchen naar D/ME.

Iemand nog leuke tips voor een Dervish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DragonXZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:08:
Ik ga vanmiddag een Dervish aanmaken.
Dit lijkt me wel wat.

In welke campaign kun je het beste starten met een Dervish?
Ik beschik over Proph, Factions en Nightfall.

Ik denk zelf dat ik voor een Dervish/Monk ga.
En als ik in de UW wil farmen ken ik nog overswitchen naar D/ME.

Iemand nog leuke tips voor een Dervish?
Ik denk dat je daarvoor toch best wel in Nightfall moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Oké, nu nog een keuze tussen een mannelijk/vrouwelijk character :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DragonXZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:40:
Oké, nu nog een keuze tussen een mannelijk/vrouwelijk character :9
Met dervish kan je niet veel verschil zien, ze dragen alletwee een rok en eventueel een muts. Ik zou voor de dame gaan. Maar dat doe ik altijd, ik speel graag met vrouwtjes... ;)
En daar is het dansje leuker van vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind die CE dans van paragon dame altijd zo leuk :P
Paragon is toch met die discobal, of dat was toch paragon?

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2008 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:02:
Paragon is toch met die discobal, of dat was toch paragon?
Dat is de dervish :P Einstein :P

Paragon dame doet dat dansje uit Coming to America, met confettie, of gloeiende handen als je de Proph CE ook hebt gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:02:
Paragon is toch met die discobal, of dat was toch dervish?
Nee was de dervish ;)

En toen was TroonStaal me net te snel af

[ Voor 9% gewijzigd door gsteen op 27-02-2008 16:17 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah nu weet ik het weer :) Speel paragon enkel om die chants die wings casten. Ziet er zo mooi uit :>

• DragonXZ
Goede morgen,

Gister met mijn Dervish/Monk begonnen.

Een vrouwelijke Char, genaamd Sterren Licht.

Level 8 nu. Ik zit nog op het pre-searing eiland van NightFall. Ziet er erg leuk uit.
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat je van Nightfall naar Lion Arch (Propherchies Campaign) kan gaan?

Ik ben namelijk van plan eerst de Proph missions te doen op dit account, daarna Factions, en daarna Nightfall. Ik wil van dit account mijn Main maken.

[ Voor 5% gewijzigd door DragonXZ op 28-02-2008 11:24 ]

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Je moet eerst van het eiland af, da's een missie die je naar het Elona vasteland brengt. Daarna nog een stuk of drie quests dacht ik en dan kan je heen en weer tussen de drie continenten.

Verwijderd

Wil ook weer guildwars spelen maar ik heb een paar vragen:

Ik heb gehoord dat je in factions binnen 4 uur 20 kan zijn. Kan je dan al pvpen zonder geownt te worden of moet ik eerst gear farmen

Hoe is de class Assassin? en Hoe is devirish?
Alvast bedankt

• DragonXZ
Je kunt idd heel snel lvl 20 zijn in Factions. Maar je mist de kennis voor PVP.
Ook mis je skills die je moet verzamelen in het spel. Een goede gear krijg je ook niet gelijk als je lvl 20 bent. Daarvoor moet je geld verdienen, dit kan door bijvoorbeeld te farmen.

Dervish is niet in Factions, dat is een Class in Nightfall. Gister aangemaakt en bevalt me goed.
Assassin heb ik nog geen ervaring mee.

• SinergyX
Factions kan nog wel sneller met wat hulp, mijn record is net boven de 2,5 uur. Truck is asap op main island te komen en daarna marketplace leegfarmen. Daarna weer terug om alle missies weer te gaan doen ;)

Gear kan je ten alle tijden kopen, zolang je maar geld heb. Kaining Center (noord van Marketplace) kan je al max-armor gear kopen, ook is dat de main-trade area waar veel wapens te kopen zijn. Hoofdlijn : Heb je geld kom je er wel.

Assasins blijven underdog, teveel 'newbies' weten niet hoe je ze moet spelen dus parties krijgen is soms best moeilijk. Speel je ze goed, zijn ze echt sterk :) PvP zijn ze best irritant, sin/ranger critter kan leuke damage doen en shadowform is leuk om te zien :D

Dervish denken te veel dat ze 'zo bizar sterk zijn', zijn ze dus niet, zeker in PvP een beetje energy-drainer en ench-removers en dervish gaat vrij snel neer. (mijn ranger is gebouwd tegen ele/derv soorten). Verder kan je die alleen starten in Nightfall, niet in Factions.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

DragonXZ schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:19:
Goede morgen,

Gister met mijn Dervish/Monk begonnen.

Een vrouwelijke Char, genaamd Sterren Licht.

Level 8 nu. Ik zit nog op het pre-searing eiland van NightFall. Ziet er erg leuk uit.
Weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat je van Nightfall naar Lion Arch (Propherchies Campaign) kan gaan?

Ik ben namelijk van plan eerst de Proph missions te doen op dit account, daarna Factions, en daarna Nightfall. Ik wil van dit account mijn Main maken.
Als je de Propechies missies eerst wil doen kan ik je alleen aanraden om een Propechies karakter aan te maken, dit omdat je anders een hoop missies mist en omdat je he Pre-searing gedeelte mist van Propechies. Als je bedoelt dat je met je Nightfall karater alle campaigns wil uitspelen dan duurt dat niet zo lang. De enigste requirements zijn dat je een quest genaamd "The Time is Nigh" hebt voltooid en daarna kan je een quest nemen die je naar Propechies of Factions brengt. :)
SinergyX schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:01:
Factions kan nog wel sneller met wat hulp, mijn record is net boven de 2,5 uur. Truck is asap op main island te komen en daarna marketplace leegfarmen. Daarna weer terug om alle missies weer te gaan doen ;)

Gear kan je ten alle tijden kopen, zolang je maar geld heb. Kaining Center (noord van Marketplace) kan je al max-armor gear kopen, ook is dat de main-trade area waar veel wapens te kopen zijn. Hoofdlijn : Heb je geld kom je er wel.

Assasins blijven underdog, teveel 'newbies' weten niet hoe je ze moet spelen dus parties krijgen is soms best moeilijk. Speel je ze goed, zijn ze echt sterk :) PvP zijn ze best irritant, sin/ranger critter kan leuke damage doen en shadowform is leuk om te zien :D

Dervish denken te veel dat ze 'zo bizar sterk zijn', zijn ze dus niet, zeker in PvP een beetje energy-drainer en ench-removers en dervish gaat vrij snel neer. (mijn ranger is gebouwd tegen ele/derv soorten). Verder kan je die alleen starten in Nightfall, niet in Factions.
En over dat geld heb ik nog wel een leuke tip als je over Nightfall beschikt.

De vereisten zijn wel:
- Een monk in Domain of Anguish
- Een x in Domain of Anguish die beschikt over Ursan Blessing ( Eye of the North PvE skill )

Hiermee kan je Domain of Anguish voltooien waarna je na één run al zo'n 50K kan verdienen. Deze build is Hier te vinden. Let wel op dat als je een karater bent met Ursan form en Domain of Anguish wil doen dat je een "Consumeable Set" nodig heb. Deze bestaan uit een Armor of Salvation, Grail of Might en een Essence of Celerity. Deze zijn alleen in Eye of the North te verkrijgen maar ze zijn ook vrij te kopen in het stadje van Domain of Anguish, zo'n hele set kost al gouw zo'n 8K maar dit haal je er al snel uit. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Fox op 28-02-2008 12:07 ]

• DragonXZ
Een monk vind ik een mooi/sterk character, maar ik ben geen fan van het armor.

• SinergyX
SniperFox schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:02:
Hiermee kan je Domain of Anguish voltooien waarna je na één run al zo'n 50K kan verdienen. Deze build is Hier te vinden. Let wel op dat als je een karater bent met Ursan form en Domain of Anguish wil doen dat je een "Consumeable Set" nodig heb. Deze bestaan uit een Armor of Salvation, Grail of Might en een Essence of Celerity. Deze zijn alleen in Eye of the North te verkrijgen maar ze zijn ook vrij te kopen in het stadje van Domain of Anguish, zo'n hele set kost al gouw zo'n 8K maar dit haal je er al snel uit. :)
Dus buiten het feit dat je al heel ver moet zitten in Nightfall, moet je dus ook EotN hebben en daar die ursan blessing al hebben :P Betekend dan weer dat je minimaal lvl20 moet zijn (EotN toegang) en een flink start kapitaal om de eerste 'foute' runs van 8k te bekostigen :D En natuurlijk nog een 2de persoon die dit identiek heeft, niet te vergeten de benodigde elite skills :P Ik neem aan dat meeste geld uit die tormented (oid) wapens komen? (welke idioot geeft 100k+70e uit aan een wapen met een 'leuke' skin? :? )

Ik blijf bij mijn trouwe Marketplace farm, veel classes kunnen daar aardig uit de voeten al is de drop niet altijd super. HM is in factions relatief snel te halen (alleen friends of the kurzick/luxon duurt even, maar met HFFF ook relatief snel gedaan).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2008 13:18 ]

• DragonXZ
Ik kijk uit naar een update waarin je je haarstyle kan veranderen

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
DragonXZ schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 13:42:
Ik kijk uit naar een update waarin je je haarstyle kan veranderen
Jij speelt ook al LotRO?
misschine moet je dan maar eens weer inloggen

• DragonXZ
Hoezo, is dit nu mogelijk Ingame? Met dyes?

• SinergyX
Verwacht het in GW iig nooit mogelijk te zijn, je haar/gezicht zijn altijd al statisch geweest.

• DragonXZ
jammer, ik ben dat blonde haar zat van mijn Monk.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

DragonXZ schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:17:
jammer, ik ben dat blonde haar zat van mijn Monk.
Geef je 'm een ninjamasker :P

Verwijderd

Bandana eroverheen en klaar. staat vaak nog leuk ook

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:38:
Wil ook weer guildwars spelen maar ik heb een paar vragen:

Ik heb gehoord dat je in factions binnen 4 uur 20 kan zijn. Kan je dan al pvpen zonder geownt te worden of moet ik eerst gear farmen

Hoe is de class Assassin? en Hoe is devirish?
Alvast bedankt
Voor PvP kun je het makkelijkst een PvP karakter maken, dan ben je gelijk level 20 en heb je max armor.

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
En Assassin en Dervishes zijn allebei sterke classes, Dervish is wat meer een PvE class, en als je niet zo erg goed bent in gw wordt je snel geowned met een sin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
Goedemorgen Tweakers,

En zo is het alweer vrijdag, wat gaat zo'n week toch snel.

Gister op mijn Dervish geleveld naar lvl 10 :') In Nightfall gaat het een stuk langzamer dan Factions.

Ook even op mijn Lvl 20 W/RT door gegaan in Factions. De "To Tahnakai Temple" quest gehaald.
Weet iemand hoelang het duurt voordat je Kurzick armor kan kopen? Kun je dit ook halen met de in PVP behaalde Kurzick Punten?

Ik ben er altijd nog niet uit wat mijn Main Character word.
Mijn lvl 20 (beschikt over 55hp) Monk is erg leuk om te bespelen, maar het armor is een groot nadeel.
Mijn lvl 20 Warrior is wat minder om te bespelen, omdat ik geen goede build heb. Het armor vind ik daar in tegen erg mooi.

Mijn Lvl 10 Dervish, net mee begonnen ziet er leuk uit. Maar ook daarvoor moet ik nog een goede build zien te vinden.

Het is allemaal even testen en gissen wat ik nou het leukste vind.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.