Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.755 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 09:58
DavidKamp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:59:
Ursan zal niet meer generfed worden, hij is namelijk al 3 keer generfed fyi.
En mocht het wel generfed worden, dan heb ik alles waar je Ursan voor nodig heb toch al gedaan :)
Er is helemaal niks in het spel waar je ursan voor nodig hebt, dus dat is niet zo moeilijk >:)

Ik vind persoonlijk dat de toevoeging van ursan blessing het hele PvE gedeelte van het spel gemolt heeft. Tenminste als je met andere mensen samen wilt spelen. In mijn guild gelukkig niet maar elke keer als je een PuG probeert op te zetten beginnen ze te schreeuwen dat ze ursan willen omdat het anders te moeilijk is. Kom op zeg. Leer gewoon het spel te spelen en klaar ben je. Ik neem nog liever een lvl10 mesmer mee zonder elite skills die weet wat hij/zij doet dan een ursan met r10 in norn.

:r Ursan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:38

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:15:
[...]

Dat ben ik pas als ik Livia heb :>
Toch apart, ik heb met mn warrior nightfall uitgespeeld, livia zit dus niet in de core quests?
Livia is @ GWEN ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
Heb je ook een tijd gehad met die spliter-barrage rangers. 99% wist niet eens hoe barrage/splinter werkte en een hero of hench ranger deed 10x meer damage. Ben zelfs 2x gekickt uit een team omdat ik geen splinter ranger was.. Verschil is dat ik een spike kan halen van bijna 400dmg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:26:
zonde van mn CE om het nooit te spelen :+
Ik ken dat:
Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl//userpics/20553/Guild%20Wars.jpg

Alleen nog de pre-order van Prophecies. EotN heb ik in digitale versie, dus nog geen doosje daarvan :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
*kwijl* Factions CE zie ik daar? (witte met ritualist). Die heb ik dan weer niet ;(. Nightfall CE was toch met de 2 pins met skills erop?

Maar ik heb dan wel weer van NSsoft Tabula Rasa CE, City of Heroes CE, Villians CE en GvE pack :D
Kan je de CE's wel gewoon toevoegen en de bonus dingen krijgen als je al reeds de normale versie als CD-key hebt staan? (zo heb ik nog steeds 1 'unused' CD key in mijn lijst staan, maar krijg ik niet toegevoegd, die pre-order kit van EotN - maar dacht dat daar die hourglass staff in zat, die ik dan wel gewoon weer ingame heb).

edit: middelste rij, 2de doosje, is dat GW:GotY versie?

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 10:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Idd, NF CE heeft twee skillpins. Het zijn gewoon twee dezelfde trouwens, da's wel jammer.

Wat ik doe is alle bonuscontent toevoegen op mijn Prophecies CE omdat dat het account is waar ik het meeste mee speel. Altijd leuk, divine aura's op derv, para, rit en sin. Gewoon de bonuskey toevoegen. Zo heb ik dus ook bijna alle pre-order wapens (afgezien van Proph) op dat account :)

De eerste is de gewone, daarna de "Special Edition" met key's voor rune/item unlocks en de soundtrack. De derde is de 1 million sold editie, met de wapens zoals de Rino hammer en Serrated shield (design a weapon contest van 2005/6)

Wat dus nog ontbreekt is:
1 Prophecies pre-orderkit
2 Prophecies Platinum Edition met EotN
3 Factions Assassin versie.
De eerste ben ik nog naar op zoek, de tweede is niet nodig, heb nu wel genoeg accounts :+ en de derde hoeft ook niet meer :P

Trouwens, de Factions CE heb ik nog wel gezien bij een gamewinkel in Den Haag in de Nieuwstraat :) Kost €59,99 dacht ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 13-02-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Dat hoesje helemaal rechtsonderin is toch Gw:en..?

Mijn Asura pakje:
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/787/healingtwinzx7.jpg

En nog even een update van mn lijstje:
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/6473/maxtitlesmg0.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door De Koempert op 13-02-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat zijn de pre-orderkits :)

...en het ding bovenop de CE's is een muismat :+
Wat niet op de foto staat is mijn display box van Factions, gekregen in een gamewinkel.

[ Voor 83% gewijzigd door Vrijdag op 13-02-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:53:
De eerste is de gewone, daarna de "Special Edition" met key's voor rune/item unlocks en de soundtrack. De derde is de 1 million sold editie, met de wapens zoals de Rino hammer en Serrated shield (design a weapon contest van 2005/6)
Check en Check, beide heb ik dus ook. (dat shield heb ik zoooo lang gebruikt op mijn warrior :P).
Verder heb ik later nog via zo'n partner-reward ding nog een complete soundtrack gekocht, van Factions dacht ik (ik wou de themeintro van Factions hebben, tijdens het inlogscherm, maar die blijkt dus niet op de soundtrack te staan :/) Stomme MP3's met dat DRM gebeuren erin.

You have 1 unused serial code(s).
Guild Wars: Eye of the North™ Prerelease Bonus Pack
Die staat nog steeds bij mijn PlayNC account als unused, maar voeg ik hem toe krijg ik:
This serial has already been used

Vage zooi :P Denk dat het komt omdat ik aantal keys ingame hebt ingevoerd, maar ook aantal via PlayNC account gedaan. Die hele webshop heb ik inmiddels ook, skillpacks en bonus missions :)

Zie ik net: City of Heroes® Wedding Pack _/-\o_ _/-\o_
(ja beetje offtopic, maar ik verzamel alles van NCsoft)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelletje freaks...

ik heb het maar gehouden bij 1 versie van elk deel, dwz Prophecies normaal (tekst op (overigens kartonnen) doosje is int engels, zal wel een US of UK versie zijn. gehaald bij musicstore), CE van factions, per-order van NF, CE van Nightfall en EotN doosje. Dat alles dan weer wel uitgespreid over 2 meter boekenplank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:44:
[...]

Check en Check, beide heb ik dus ook. (dat shield heb ik zoooo lang gebruikt op mijn warrior :P).
Verder heb ik later nog via zo'n partner-reward ding nog een complete soundtrack gekocht, van Factions dacht ik (ik wou de themeintro van Factions hebben, tijdens het inlogscherm, maar die blijkt dus niet op de soundtrack te staan :/) Stomme MP3's met dat DRM gebeuren erin.
Voeg me maar even toe op msn anders, ben vanavond wel even online ;)

Bij de CE van Factions zit ook de soundtrack namelijk, zonder drm O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 13-02-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal ik eerst nog even die intro tune ergens opzoeken, had toen ooit met mediarecorder stukje opgenomen. (login scherm is nu anders bij mij geworden sinds GW:EN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:19:
Zal ik eerst nog even die intro tune ergens opzoeken, had toen ooit met mediarecorder stukje opgenomen. (login scherm is nu anders bij mij geworden sinds GW:EN).
Ik weet wat je bedoelt en ja, da's geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 00:41

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

@TroonStaal: Mooie GuildWars collectie heb je zeg, petje af hoor. :)..

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:19:
Je hebt post op je cistron adres :)

Thnx Dukeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik was nog hard op zoek :/ Maar deze is het dus namelijk niet :P Deze heb ik ook (van Guild Wars Factions Original Soundtrack). Toendertijd van DirectSong gehaald (320kbit versie)

Lange tijd terug had je een login scherm van Factions, scherm achtergrond was aan het water met dacht ik een boot in het water en een steiger. Dat nummer dat je dan hoort, die bedoel ik dus :)

Het nummer moet dus in de GW.dat staan, maar zover ik weet heeft nog niemand de indeling weten te achterhalen van dat bestand.

edit: even verder gezocht, ik heb zelfs in november 2006 een support ticket erover gestuurd, waarom ze reageerden dat ze hierop geen antwoord geven. Ik moest het maar bij de fansites gaan zoeken.
Unfortunately, we can not offer support for this kind of issue. We encourage you in having a look at our official homepage and the various Guild Wars web sites, forums and articles on the net, where you should be able to quickly find an answer/solution to your query.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:56

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:50:
Ik was nog hard op zoek :/ Maar deze is het dus namelijk niet :P Deze heb ik ook (van Guild Wars Factions Original Soundtrack). Toendertijd van DirectSong gehaald (320kbit versie)

Lange tijd terug had je een login scherm van Factions, scherm achtergrond was aan het water met dacht ik een boot in het water en een steiger. Dat nummer dat je dan hoort, die bedoel ik dus :)

Het nummer moet dus in de GW.dat staan, maar zover ik weet heeft nog niemand de indeling weten te achterhalen van dat bestand.

edit: even verder gezocht, ik heb zelfs in november 2006 een support ticket erover gestuurd, waarom ze reageerden dat ze hierop geen antwoord geven. Ik moest het maar bij de fansites gaan zoeken.
Unfortunately, we can not offer support for this kind of issue. We encourage you in having a look at our official homepage and the various Guild Wars web sites, forums and articles on the net, where you should be able to quickly find an answer/solution to your query.
Alsjeblieft

Waar een minuutje googlen (of in mijn geval yahoo'en) al niet goed voor is ;)
Description: Two command line driven programs that enable extraction from GW.DAT files. Includes source code!
Type: Freeware

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 13-02-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit pas sinds half 8 vanavond te zoeken... :/
Die tool had ik trouwens al, maar kan je bijzonder weinig mee vinden, zeg maar eigelijk niets :P Zover ik weet bestaat GW.dat namelijk puur uit 1 bestand, zonder bestandsnamen oid.

Eeeeeeeeeeeeen.. we zijn eruit :D Post gemaakt op incgamers, waar iemand aanhaalt dat hij ook de directsong CD heeft. Wederom die CD geluisterd, niets gevonden. Toch de website eens opgezocht, blijkt ik dus bonustrack 4 te missen :X En wat denk je? Dat is hem.

Het is de Theme song van factions, maar met drums erbij. Verderop in het nummer komt er dan een stuk upbeat, veel 'intenser' dan de orginele themesong.

[ Voor 119% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Klopt, heb inmiddels ook gwdat gevonden (ben zelf nu ook wel heel benieuwd) en in posts op andere fora lees ik gewoon dat er mensen zijn die muziek, 3d models en afbeeldingen uit de gw.dat file hebben getrokken. Je kunt overigens met gwunpack wel aangeven dat je vanaf byte x tot byte y wil opslaan, maar dan zul je moeten weten op welke positie een bepaald muziekstuk begint en eindigt in gw.dat.

Edit: top dat je het nummer gewoon gevonden hebt ! Ben mijn zoekactie al gestaakt omdat ik er gewoon niet uitkom. Ben eindelijk zover dat ik atex waardes zie maar als ik die exporteer dan kan ik ze niet converteren naar .png met een van de progjes. Als dit al niet lukt dan zal andere data extracten al helemaal onbegonnen werk zijn.

Edit2: nou ja, in ieder geval gwdatbrowser gevonden, daarmee kun je heel makkelijk de structuur ordenen en je kunt dan direct previews van afbeeldingen in gw.dat zien en ook exporteren als afbeelding, maar dat lijkt het enige wat mogelijk is, afbeeldingen exporteren.

Edit edit edit: GELUKT !!! Althans, heb nu een aantal soundclips kunnen exporteren, eens zien of we de muziek ook kunnen vinden :)

Pffff, laatste edit: zit nu naar de soundtrack te luisteren :+ Voordeel van de official soundtrack is de 320kbit encoding ipv. de 128kbit waar ik nu naar zit te luisteren. Ik ken alleen het nummer die jij bedoelt niet dus ik kan daar niet de originele van vinden of misschien heb ik 'm al wel gevonden maar weet ik gewoon niet dat 't 'm is.

Weet niet of verdere discussie hieromtrent gewenst is op GoT, als je wilt weten hoe ik het gedaan heb dan stuur je maar een mailtje naar bioweb bij gmail dot com.

[ Voor 67% gewijzigd door KneoK op 14-02-2008 00:18 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

KneoK schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:29:
Weet niet of verdere discussie hieromtrent gewenst is op GoT, als je wilt weten hoe ik het gedaan heb dan stuur je maar een mailtje naar bioweb bij gmail dot com.
Mwah, ik zie onderaan de google ads staat "1000 Guild Wars platin, €69,99, 100% legaal, 100% veilig"

Dus tja :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 14-02-2008 08:55 ]

• SinergyX
Heb nu ook maar de Nightfall soundtrack gekocht, was maar $9,99 :)
Nu ze nog *ahum* DRM vrij *ahum* maken :+

Verwijderd

DavidKamp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:
Dat hoesje helemaal rechtsonderin is toch Gw:en..?

Mijn Asura pakje:
[afbeelding]

[afbeelding]
just wow ..

Enige rank waar ik trots op ben is mijn Mighty Hero :D aka bambi. ..

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
DavidKamp schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:13:
[afbeelding]
Mooi lijstje met max titles ;) Wil zelf in ieder geval voor 10 max titles gaan (voor de rainbow phoenix). Ben nu met de Deldrimor title bezig. Zie dat jij de Norn hebt gedaan. Is deze redelijk te doen?

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• SinergyX
Die Norn moet je even op wikipedia kijken, staat leuke guide voor :)

• gsteen
SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:48:
Die Norn moet je even op wikipedia kijken, staat leuke guide voor :)
Je doelt neem ik aan op de manier met de quest "The Path to Revelations"? Probleem is, die quest heb ik gedaan. Iig met de char waar ik nu de max titles op wil hebben, is mijn main char, dus daarmee was ik als eerste door GW:EN heen, inclusief alle subquests.

Vroeg me af of er nog een andere manier was.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Norn kan je goed farmen in Farajar Fells met inderdaad de quest The Path to Revelations. Ik zal vanavond trouwens nog even een pic posten van mij Rainbow Phoenix, ziet er wel leuk uit. Vanavond heb ik ook 15 max titles :)

• SinergyX
http://wiki.guildwars.com...ng_Norn_reputation_points
Eerste stuk gaat over farmen zonder die Path of Revelation.
Once done, work your way north and finally east completing the run with approximately 400 kills and 3000-4000 points. Ook even de edit lezen, lijkt met hero books ook snel te gaan.

Al heb ik echter gister zo'n hero book ingeleverd, kreeg ik geen norm reputation. Kwam ik er wel achter dat ik een berg titels bijna heb gehaald (die gold id, elite capping, catographer) maar vind ze zo overbodig.

Gister nog even met mn dervish naar EotN vertrokken, al na de eerste 2 missies had ik al geen zin meer :P Ik blijf wel factions onveilig maken :) Of mischien maar eens prophecies met andere characters gaan uitspelen.

Las trouwens nog wel dat in GW2 je huidige namen worden gereserveerd, dat is wel leuk :)

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2008 13:18 ]

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 15:25
Norn farmen heb ik gewoon gedaan door Hero Handbooks op normal mode in te leveren (had hetzelfde probleem, dat ik de quest al gedaan had).
De meeste quests daaruit zijn relatief snel te spelen en het boekje levert vol toch 30k op (plus de chests etc. van de runs zelf en de deldrimor points van de dungeons).

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Sinergy X, het ligt eraan waar je je boek inlevert. Lever je em bij de humans in, dan krijg je vanguard punten. Bij asura, asura punten etc.

Gtsteen, er is altijd wel iemand die de quest heeft, gewoon bij Olafstead doen, gaat het snelst.

En over die namen reserveren.. daar word ik wel heel erg blij van :+ Zou niet willen dat iemand anders er met mijn naam vandoor gaat, aangezien ik deze char eigenlijk alleen maar speel.

[ Voor 28% gewijzigd door De Koempert op 14-02-2008 13:23 ]

• gsteen
SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:13:
http://wiki.guildwars.com...ng_Norn_reputation_points
Eerste stuk gaat over farmen zonder die Path of Revelation.
Once done, work your way north and finally east completing the run with approximately 400 kills and 3000-4000 points. Ook even de edit lezen, lijkt met hero books ook snel te gaan.
Ben ook met een 2e hero book bezig, maar die wilde ik houden voor de laatse 20k rep van m'n deldrimor title. Misschien maar bewaren voor norn title. reputation voor deldrimor is vrij makkelijke te krijgen.

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

gsteen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:22:
[...]

Ben ook met een 2e hero book bezig, maar die wilde ik houden voor de laatse 20k rep van m'n deldrimor title. Misschien maar bewaren voor norn title. reputation voor deldrimor is vrij makkelijke te krijgen.
Niet voor Deldrimor inleveren, Deldrimor punten kan je farmen bij Snowmen cave op HM, snelste manier. Lever je punten liever in bij Vanguard, die is het lastigst om te krijgen.

Norn gewoon een party zoeken in Olafstead, ik was vaak de 1 van de 4 die de quest had, zat dus.

[ Voor 8% gewijzigd door De Koempert op 14-02-2008 13:24 ]

• SinergyX
DavidKamp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:21:
Sinergy X, het ligt eraan waar je je boek inlevert. Lever je em bij de humans in, dan krijg je vanguard punten. Bij asura, asura punten etc.
Ah vandaar :D Ach ja, heb ik er weer vanguard reputationpoints bij.

Alleen even Livia scoren en ik laat EotN weer voor wat het is, moet zeggen dat ik eigelijk nog nooit die reputation skills heb gebruikt, enkel de Sunspear en Kurzick/Luxon skills.

• gsteen
DavidKamp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:23:
Niet voor Deldrimor inleveren, Deldrimor punten kan je farmen bij Snowmen cave op HM, snelste manier. Lever je punten liever in bij Vanguard, die is het lastigst om te krijgen.
Eerste boek is ook naar vanguard gegaan, omdat ik in ieder geval level 5 wilde hebben voor de armor crafter ;) Misschien inderdaad maar boeken(vanguard)/snowmen(deldrimor)/olafstead(norn) doen. ;)
SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:31:
Alleen even Livia scoren en ik laat EotN weer voor wat het is, moet zeggen dat ik eigelijk nog nooit die reputation skills heb gebruikt, enkel de Sunspear en Kurzick/Luxon skills.
Zelf ben ik erg blij met bepaalde asuran/deldrimor skills ;)

[ Voor 26% gewijzigd door gsteen op 14-02-2008 13:37 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Uh-huh ;) held :+

• SinergyX
Klein probleempje.. ik heb enkel female characters :X

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

GTsteen, Sinergy en TroonStall, wat zijn jullie IGNs?

Of add mij anders: Healing Twin

Hier nog een sword die ik net geloot heb:

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/9289/swordmd3.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door De Koempert op 14-02-2008 13:54 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:50:
[...]

Klein probleempje.. ik heb enkel female characters :X
Ik zie het probleem niet?

Speciaal voor jou:
*WTS Minotaur Horns 100g each & Green Double Headed wand of Endless Pleasure (20/20, +15 ^50) extreme rare "flesh-skin" 100k+ ecto's :+
DavidKamp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:51:
GTsteen, Sinergy en TroonStall, wat zijn jullie IGNs?

Mijn ign is Vortex Walker :)

• SinergyX
TroonStaal schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:55:
[...]

Ik zie het probleem niet?

Speciaal voor jou:
*WTS Minotaur Horns 100g each & Green Double Headed wand of Endless Pleasure (20/20, +15 ^50) extreme rare "flesh-skin" 100k+ ecto's :+
Gaan we niet weer he? :P

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:Y Tis valentijnsdag ;)

Zal Gwen een paar mooie bloemen geven O+

• SinergyX
Erm, mijn IGN? Sainted Nina, Holy Nina, Nina Valore, erm... Kuna Di Nina dacht ik ook..
(mijn eerste char heette Nina Didore dacht ik, daar heb ik alle namen op gebaseerd)

Best erg dat ik mijn eigen character namen niet meer weet :X

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Eentje is voldoende hoor ;)

/edit: heb je geen Nina Hagen dan? :+

/edit twee: Mijn ign's van mijn main account:
* Vortex Walker [Mo/X]
* Vortex Elegy [Ele/X]
* Vortex Traveller [Wa/X]
* Merya Phai [Nec/X]
* My Love Is Death [Nec/Mo]
* Razor On Your Wrist [Derv/Mo]
* Aiki Nguyen [Mes/Mo]
* Amygdala Rhayne [Mes/X]
* Kiyura Dawao [Sin/-]
* Cathya Yukova [Rit/-]
* Aurelie Magdalena [Para/X]
* Escariah Rayne [Ra/Mo]
* Merah Magdalena [Mo/Rit]
* Brimawati Magdalena [Ra/Mo]
* Eleonora Rayhne [Ele/-] (wil ik mijn perma-pre van maken)
* I V O R E T E X I (pvp slot, variabele prof)

[ Voor 122% gewijzigd door Vrijdag op 14-02-2008 14:49 ]

• SinergyX
Maar dan nog.. Ik kan van CoX al mijn 36 characters opnoemen inclusief lvl en set, voor overige MMO's kom ik er ook wel aardig eindje.. maar enkel voor GW ga ik altijd de mist in :X

• gsteen
TroonStaal schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:25:
:Y Tis valentijnsdag ;)

Zal Gwen een paar mooie bloemen geven O+
Zit je nog in pre-sear dan? ;)
DavidKamp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:51:
Hier nog een sword die ik net geloot heb:
[afbeelding]
Denk dat ik pas het weekend weer online ben, maar zal je dan adden (na "friends" list eens opgeschoond te hebben. Overstappers naar WoW etc ;) )

Mooi zwaard inderdaad. Hoewel niet mijn favoriete skin. (ben zelf meer voor de IDS en FDS) ;)

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SPOILER

Gwen is een hero in Eye of the North ;)

[ Voor 44% gewijzigd door De Koempert op 14-02-2008 14:48 ]

• gsteen
DavidKamp schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:47:
SPOILER

Gwen is een hero in Eye of the North ;)
Dat weet ik, maar de enige plek waar de je bloemen kon/moest/mocht geven was pre-sear. ;) Doet me eraan denken dat ik nog een keer wat tapestry shreds moet halen.

• SinergyX
Dan liep ze met je mee, gaf ze ook random healing. Heb nog steeds die broken flute ergens in mijn storage :P

We gaan toch even gokken:
Monk - Holy Nina en... weet ik veel - Edit: Missy Nina dacht ik (dit was mijn pre-searing, tot ik verkeerde quest accepteerde...)
Warrior - Nina Valor en Nina Didor (dacht ik)
Dervish - Sainted Nina
Ele - Aura of Nina
Ranger - Kuna Di Nina dacht ik
Necro - Weet ik veel
Paragon - zie necro
Assasin - zie necro
Ritualist - zie necro
Mesmer - goh.. zie necro
En dan kijk ik vanaaf in mn character scherm, 5x Oja natuurlijk, 2x serieus?, 1x domme naam :/

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2008 15:03 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je warrior heet Nina Valora ;)

Lol@ laatste zinnetje :+

[ Voor 31% gewijzigd door Vrijdag op 14-02-2008 15:14 ]

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Monk - Healing Twin
Warrior - Endless Zeo
Ele - Daughter of Twin
Ranger - Kijk Gewoon Op Wiki
Paragon - West Patrelli (lvl 3) Dankzij jullie überhaupt 1 aangemaakt ;)

• SinergyX
Valore! Dat was het :D
niet valora ;)

Ik had gewoon de namen uit CoX moeten aanhouden ;(

[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2008 15:24 ]

• gsteen
SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:03:
Dan liep ze met je mee, gaf ze ook random healing. Heb nog steeds die broken flute ergens in mijn storage :P
Die heb ik een hele tijd gehouden, maar....
spoiler: Gwen's Flute
Ik wil "Gwen's Flute" (focus item voor mesmer) nog wel een paar keer hebben en daarvoor heb je die tapestry shred nodig.

Nog een paar keer een pre-sear char aanmaken dus. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door gsteen op 14-02-2008 16:38 ]

Verwijderd

gsteen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:37:
[...]

Die heb ik een hele tijd gehouden, maar....
spoiler: Gwen's Flute
Ik wil "Gwen's Flute" (focus item voor mesmer) nog wel een paar keer hebben en daarvoor heb je die tapestry shred nodig.

Nog een paar keer een pre-sear char aanmaken dus. ;)
k heb er nog wel een voor je liggen, stuur maar een whisper: Carl Smallwood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mag ik even de komende 4 uur op XS4all schelden? :/ Eindelijk Raisu Palace richting master, laatste mob met 2min op de klok. En wat denk je.. 'Your internet connection has been lost'. Wil je reconnecten, missie al over :/

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Sinergy, juiste link van LSL guild is www.sacredlight.eu.tt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Mijn beloofde pictures:

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/238/gw038rp4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/6356/gw041qe0.jpg

En nog een kleine update van mijn title list:

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/8503/titlesdq9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wat ben ik toch liev.
En nee, jullie krijgen geen voorrang ;).

http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10256961

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb daar geen account, maar ik zou wel graag 10k willen hebben zodat ik wat leuke wapens kan kopen. Ik gok dat jouw verzameling te geavanceerd is voor me
IGN: Gwystyl Element of Gwystyl Ranger (beide PvE in Prophecies, al weet ik niet of dat uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:25
10K please
IGN Anarexia Stance

En zonde dat je het zo beu bent.
Ga je wat anders spelen?

[ Voor 10% gewijzigd door maartend op 17-02-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Dank voor de 10k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Sorry, het is niet de bedoeling dat je hier kan aanvragen... anders weet ik voor mezelf niet wat er allemaal al weg is en anderen weten dat dan ook niet... En David, ik wist niet eens dat je hier ook zat :) Veel succes ermee!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Jah ik kwam er via hier :)

Veel succes in de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 23:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, net ff geregistreerd op de GoT guild site/forum. Nu afwachten wanneer er gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nu maar mijn ranger door EotN gestuurd, gaat dat even bizar stuk makkelijker dan mijn warrior :/ Alleen die polydock games lukken mij voor geen meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Dat polymock lukt mij ook al niet, maar ik wil wel graag die skills :p Summon Ruby Djinn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
DavidKamp schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:38:
Dat polymock lukt mij ook al niet, maar ik wil wel graag die skills :p Summon Ruby Djinn etc.
Zelf alleen 1 keer Yulma en Plurgg verslagen, maar dat was denk ik meer geluk dan goed spel. Daarna, na vele malen te zijn verslaan door Blarp, heb ik het opgegeven (voorlopig). Want uiteraard wil ik de skills wel hebben ;)

guildwiki geeft wel mooie strategiën, maar zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Polymock kan aardig irritant zijn.

Tijdens veel pogingen heb ik dan een strategy ontwikkeld.
Beginnen met de krachtigste aanval, komt er altijd wel door. Daarna komt vaak de tegenstander zijn grote aanval, interupten daar waar mogelijk.
Als je tegenstander powerblock gebruikt, weet je zowieso dat de volgende spel failed. Spell van 1 energy ertegen aangooien beperkt de schade.
Nadat je die energy gain skill gebruikt heb, wordt je volgende spel vaak geinterupt, .. dus cast een 1 energy spel eerst.
--> Situaties in geval dat zijn polymock piece net in het spel staat <--

Interupts bewaren voor de big damage spells, daar waar mogelijk.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

gsteen schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:04:
[...]

Zelf alleen 1 keer Yulma en Plurgg verslagen, maar dat was denk ik meer geluk dan goed spel. Daarna, na vele malen te zijn verslaan door Blarp, heb ik het opgegeven (voorlopig). Want uiteraard wil ik de skills wel hebben ;)

guildwiki geeft wel mooie strategiën, maar zelf nog niet geprobeerd.
Ik kom ook maar niet voorbij Blarp :X Denk dat ik de wiki maar eens goed ga doornemen, want ik wil ook die skills !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heb het wel weer gehad met eotn, wat zijn die ondergrondse dungeons gewoon dom. 4,5 uur doelloos rondgelopen, sta je opeens tegenover een 29 rit boss (install kill) en je kan niet meer terug. Nee, ik hou het wel bij factions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

4,5 uur? Dan doe je toch wat fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kwam bij die quest Meeting with the King, ondergronds met de dwarven king. Daarna ergens naar binnen gelopen, die hele dungeon doorgelopen en zat ik opeens bij die swampfly gebied. Daar van NPC (nekk?) qeust genomen en volgende dungeon in. Bagger veel mobs afgemaakt (stom.. ik was blessing vergeten) en blijkt uiteindelijk dat je een lvl29 rit boss moet neerleggen. Niet gelukt uiteindelijk :P (mn hele party met 58% DP).

Kwam er nu wel achter dat er best veel mensen opzoek zijn naar runners door die Shards of Orr, met die lvl24 undead mobs, eens kijken of ik daar een leuke run build kan bedenken. Even geld verdienen :P Gok op Shadowform de beste kans heeft. Met NPC party kom ik er nu best makkelijk doorheel (trow dirt op mn archer, 1 monk met martyr, 1 teamheal monk en een dervish met die avatar die immume conditions geeft)

Ik doe nu vaak Kaineng center runs (vanuit marketplace), dat mensen daar geld voor durven te vragen :/ (als je aantal specifieke missies heb gedaan is de hele explorable area buiten 1 group mobs gewoon leeg). Maar krijg er best vaak 100 of 200 gold voor, tijdje op US server en heb weer 2k erbij :)

Maargoed, nog 1 Asura missie en mag beginnen aan de laatste 2 of 2 missies (hero boek 14 15 en 16 dacht ik). Polymock zit ik vast bij Blarp, tot 2x biiiiiiiijna gehaald (200 vs 200 hp, doe ik die mantra ipv een attack |:( )

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
Daar van NPC (nekk?) qeust genomen en volgende dungeon in. Bagger veel mobs afgemaakt (stom.. ik was blessing vergeten) en blijkt uiteindelijk dat je een lvl29 rit boss moet neerleggen.
Da's zo te horen Bogroot Growths. Daar zit een boss met spirit rift. Level 29 Rit boss + sprit rift = Ooouch. De quest van de dungeon kan je aanpakken bij 2 verschillende npc's. Één zorgt dat er een ritualist boss als eindbaas staat (Tekk). De andere npc (Giriff) geeft een quest met een mesmer eindbaas.

Mocht je wraak willen tegen de ritualist baas, is het handig om een persoon / hero met broad head arrow mee te nemen. (Dat zal m leren!! >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yup, kwam ik later achter. Gezien ik geen zin had het weer opnieuw te doen ben ik maar hele map doorgerend voor de treasure boxes. Allemaal flut spul :( (19% ench, 28hp mod, 8% sundering, 10% <50%). Al vond ik wel later een Greater Highlander Sword, ziet er stoer uit :D (wit niet max, maar ziet er leuk uit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Even over Polymock, is best een leuk spel, alleen jammer dat dat niet pvp kan. Zou ik dan wel weer leuk hebben gevonden.
Bij polymock is inderdaad eigenlijk het belangrijkste om je interrupts en powerblocks te gebruiken tegen zijn hoogste dmg attack. En voor je eigen high dmg ding niet casten als hij powerblock heeft. Verder zijn interupt uitlokken met je 1 energy ding. En zorgen dat je ook daadwerkelijk op 0 energy komt voordat je je energy regen skill gebruikt :)
Duurt misschien even, maar het leuke is dat je vrij snel een intensief gevecht hebt. Dat staat mij wel aan. Was het ook maar pvp...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had idd leuk geweest, pokemon style :P Mischien voor later? :) Vind het alleen jammer tegen NPC dat zelfs je 1sec skills moeiteloos geinterupt worden, terwijl ik zelf al moeite hebt met zijn 2sec interupt. Verder is er ook echt geen handel in die dingen, behalve die Djin die dan ook meteen 22k moet kosten.

Ik speel het eigelijk enkel voor die summon skill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Sinergy, bedoel je die dungeon bij Doomlore Shrine? Dat is Cathedral of Flames, die kan je als monk samen met een hero helemaal clearen. Ook op Hard Mode.
Je kan daar 2k per persoon voor rekenen. Aangezien jij en je hero ook Light of Deldrimor meenemen, heb je ook nog een stuk of 7-8 hidden treasures. Tell daar de locked chests en eindreward op, en je hebt aardig wat winst gemaakt in ongeveer een uurtje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor een run? Nee, de korte dungeon van Arbor Bay naar Gadd's Encampment.

De dungeon waar ik uiteindelijk vast zat op die lvl29 boss is inderdaad Bogroot Growths. Bij de ingang staan die 2 NPC's, wist ik veel welke ik moest kiezen :P

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Oh oké, naja mocht je nog wat leuk geld willen verdienen, zie mijn post hierboven :p

Die dungeon die jij bedoelt heb ik waarschijnlijk 1x gedaan om naar Gadds Encampment te gaan ;) Vanavond meer weer een paar HM dungeons doen voor mn Master Dungeon Guide, gister al Duncan op HM gedaan.
Alsk dan dit weekend Prophecies/Tyria uitspeel op HM ben ik ook meteen Legendary Guardian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gaat lekker met je titels d:)b

Mijn run build naar Dagg's werkt ook inmiddels, wel soms wat geluk stukjes maar gaat goed :P Doe het nu gratis, tips allowed :P, meeste kreeg ik wat simpele witte wapens maar zojuist ook een totem axe :) toch leuk.

edit: ooh Rata Sum lukt ook :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 00:41

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

@DavidKamp: Wauw, zeer knappe prestatie hoor, alle elite skills. :)

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Dat was tot nu toe ook mijn meest rotte titel op Tyrian Carto na, Tyrian elite skill hunter. Die domme random boss spawns zijn erg zwaar vervelend.
4 reputation titels tegelijk halen gaat trouwens ook niet zo heel snel (naast het feit dat ik al 2 weken niet de tijd gehad heb om te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren questrun van Kerrsh, met die ciphers of XXX voor alle asura skills. Moet nu alleen de laatste quest nog, maar kreeg als laatste die Pain Inventer. Bizar sterke skill is dat zeg, ging GOLEM quest opnieuw doen, met die destroyer rangers. Cast die skill op hem en hij doet 1 barrage op ons team.. bam 40% HP pleite :D

Nu nog Asura rank opkrikken, maar eerst Deldrimor naar 5 krijgen voor ranger armor, moet nog 8k ofzo :)

@hieronder, zit nu bij Heart of the Shiverpeaks. Met mn warrior liep ik hier al vast en nu weer :/ Heb mn 3 heroes alle met Prot.spirit rond lopen maar ze vertikken het om hele team te blijven buffen ermee.

Trouwens, hebben de Heroes aparte AI? Ik merkte dat Ogden bij een life bond build continue die mantra of <naam kwijt> blijft recasten, terwijl die dunkora en <die andere> dit niet doen.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
SinergyX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:40:
Gisteren questrun van Kerrsh, met die ciphers of XXX voor alle asura skills. Moet nu alleen de laatste quest nog, maar kreeg als laatste die Pain Inventer. Bizar sterke skill is dat zeg, ging GOLEM quest opnieuw doen, met die destroyer rangers. Cast die skill op hem en hij doet 1 barrage op ons team.. bam 40% HP pleite :D
Moet je hem eens meenemen als je met "The Great Destroyer" bezig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Pain Inverter is echt DE boss-kill skill.

The Great Destroyer is met 2 man en pain Inverter een absoluut lachertje, maar ook andere notoir moeilijke bosses (voor elementalists met hun absurde spike en AOE damages) vinden deze skill niet leuk.

Ik noem bv. een Disc of Chaos, de verschillende Djinn elemental bosses en die VERSCHRIKKELIJKE endboss van Kathandrax dungeon: Ilsundur, Lord of Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Blijft jammer dat heroes die skill niet kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Tja, dan waren de missies helemaal te simpel voor woorden. Nu moest ik behoorlijk grinden voor Kathandrax met enkel henchies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had wel leuk geweest :P Nu maar eens verder kijken in die deldrimor skills, zitten ook best leuke skills tussen :) Ik heb mijn ranger als puur single target spiker (glass arrows, i am the strongest, conjure flame) dan met Great Dwarf Weapon erbij (+14 op rank 4) en nonstop die 20% armor penetration skills spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
bazkar schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:53:
The Great Destroyer is met 2 man en pain Inverter een absoluut lachertje, maar ook andere notoir moeilijke bosses (voor elementalists met hun absurde spike en AOE damages) vinden deze skill niet leuk.
The Great Destroyer ging zelfs in m'n eentje met hero's/henchmen erg makkelijk. Teamlayout: Ik, interrupt ranger, 3 monks, 3 andere dmg dealers (neem zelf vaak een aantal elems mee). The Great Destroyer nam hiermee vaak iets van 7/8 keer 80 damage tegelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
Gisteren hier dan met 2 guildies shards of orr hm gedaan. Party build was nogal wonderbaarlijk vond ik zelf (4/8):
600hp monk (tank)
smiter monk (ik zelf, circle of flame achtige build))
Hero support monk
Elemetal

Hele dungeon verliep vlekkeloos, necro eindboss duurde dan wel een aardig tijdje. Maar het was succesvol. Ik noem het dan ook de wonderen der 600hp monk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Werkt die 600hp monk dan nog? Ik dacht dat die ... naamkwijt skill flink generfed was? (nu nog maar voor de x aantal hits oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Klopt, het 600hp-en is nu een iets grotere uitdaging geworden, je moet wat meer timen, zeker bij de Enchanted bows, want die doen best vaak damage (dus erg vlug je spirit bond hercasten).

Maar het kan nog prima hoor, zelfs met 2 monks lukt het nog, zonder henches...

[ Voor 10% gewijzigd door bazkar op 20-02-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
Die build werkt nog prima. Heb er dan zelf er geen 600hp pakkie voor.
Zit af en toe nog wel in underworld HM te hopen op ecto's samen met een 600monk. Ook eens die quest Unwanted guests gehaald daarmee (met die invincible aatxes).

Spirit bond generved: ja. Maar 600hp + een smiter doen nog steeds zeer goede zaken. (De rechargetijd van spirit bond is vrij goed te overleven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik speelde vroeger altijd combo van 600 en 55hp sets, na de nerf ging mijn 600 vaak de mist in. Of ik had geen energy meer als er nog maar paar mobs overwaren of ik caste hem te laat/vroeg (12 melee mobs in 1 blow = dood, kans was klein, te vroeg reset die 10 hits niet). Nu blijf ik enkel op SoA 55 build, soms aangevuld met shielding hands op 100% zeker nonstop 0 dmg te houden. Dan Spoil Victor en een life steal skill en rammen maar :P

Maarja, Famine farm werkt ook niet meer in HM en Spoil Victor gaat nu niet zo bijzonder snel :P
(mijn vaste farm spots zijn marketplace - normal mode krijg ik em bijna helemaal leeg, en Hatchery, buiten met die kappa mobs). En heb weinig zin om mn monk EotN in te sturen om die Asura rank te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Weer 3 dungeons er bij in m'n Master Dungeon Guid [Hard Mode] :D

- Ravens Point (te makkelijk voor woorden)
- Catacombs of Kathandrax
- Rragar's Menagerie

Bij de laatste ging onze monk halverwege weg en ik stond ik er in m'n ééntje voor om een 6 mensen in leven te houden tegen al die lvl 28-30 monsters. Paar keer dood gegaan, maar wel het einde gehaald en de 2 lvl 32 bosses hier gingen gemakkelijk down.

Zit nu op 560 punten bij mn master of the north title. :)

• SinergyX
EotN uitgespeeld :) Naja, great destroyer neergemept :P
Ik zat op de German channel, en was een lfp voor zdh ofzo iets en ik dacht dat dat heart of the Shiverpeaks was. Helaas, bleek dus destructions depth's te zijn :P Wel meteen geleerd hoe die missie handig te doen is, dus daarna kwam ik in een team voor HotS. 3 dervish, 1 warrior, 1 rit, 2 paragon en 1 necro. Snel al 1 dervish pleite, liep elke mob te agro'en en ging nonstop dood. Later nog een dervish kwijt, dus met 6 man uiteindelijk vs die grote worm. 1 pain inverter, 3 dood en afgelopen :/ Man die paininverter is bizar sterk.

Daarna met bijna zelfde team destroyer's depth gedaan, nu met 2 hero monks. Tijdens dat Norm stuk tot 3x teamwhipe maar toch gehaald. Daarna die lvl30 disc ding, had gezien hoe je em moest pullen dus met bijna allemaal op 30% DP ook boss neergemaait.

Great Destroyer heb ik laten runnen, werd al laat :P 55 Mo/Me SoR met visage en paininverter, 5 minuten later klaar :)

Rest mij te zeggen, wat een dom stom einde. Nightfall en Factions hadden best leuk eind stuk, factions door dat hele paleis en nightfall door die grote ruimte lopen.

Later nog even farms getest, kwam die glic ele/me build tegen die achteraf flink tegenviel (interupt signets werken wel tegen obsidian flesh :() Daarna mijn oude mo/derv build maar uit de kast gehaald, ook hardmode lijkt die nog steeds goed te werken :) In kleine 2 uur bijna 20k bij elkaar, meteen weer uitgegeven aan nieuwe bow en ranger elite skill :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Yep, deze thread is uitgestorven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn pc geformateerd, geen zin om guildwars weer te installeren omdat ik dan waarschijnlijk een paar gb's aan updates moet downloaden ..

Ik denk dat ik ookal uit mijn guild gekicked ben ..

En nu wachten op guild wars 2 en starcraft 2 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:29:
net mijn pc geformateerd, geen zin om guildwars weer te installeren omdat ik dan waarschijnlijk een paar gb's aan updates moet downloaden ..

Ik denk dat ik ookal uit mijn guild gekicked ben ..

En nu wachten op guild wars 2 en starcraft 2 ^^
Ik backup mijn hele GW directory zo nu en dan. Installeren hoeft niet eens, gewoon mapje weer terugzetten op mijn harde schijf, gw.exe starten en hij installeert automatisch je iconen en register entries opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:30
wanneer komt gw2 eigenlijk, release datum was 2009/2010, maar zijn die nu al iets specifieker?? al een poos niks meer van gehoord eigenlijk. er moet over een maand of 4 een beta uitkomen geloof ik, dat is toen heel lang geleden een keer gezegt. gaat die nog door??\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote van guildwiki voor gw2:
Guild Wars 2 is expected to go into beta test in the second half of 2008. No release date has been announced.
ofwel, er iets nog niets concreets officeel bekend, maar er zijn vermoedens, en die moeten toch ergens vandaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van jullie eigenlijk enig idee hoe je jezelf kan inschrijven voor die beta test ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:00:
1 van jullie eigenlijk enig idee hoe je jezelf kan inschrijven voor die beta test ??
Nope is nog onbekend het kan een closed of een open beta zijn zoals het was met GW1.

Personal Homepage

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.