Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:35:
Jij had het in je post hiervoor over een combo van fire ele en Paragon, vandaar dat ik het over een fire ele had. Ik ben niet echt overtuigd door de Paragon, vooral niet als je deze vergelijkt met andere profs. Het lijkt alsof het van alles een beetje is, beetje heal, beetje attack, beetje support. Ik heb dan persoonlijk liever specialized profs.
Een para is ongeveer te vergelijken met een ranger, die is ook van alles wat. Wat ik prettig vind aan een para is dat die niet is aangewezen op anderen om zelf lang in leven te blijven. Vanwege de vrij hoge AL en de shouts zijn ze erg praktisch op het moment dat rituals van de ranger of wards van een ele onhandig zijn, bijvoorbeeld in situaties waar je veel moet rondrennen of waar je niet wil dat de rituals ook voordeel geven aan de tegenstander, of nadelen voor jou.

Natuurlijk kan een monk veel beter heal en protten, alleen een para kan beide én zorgen dat de party tegelijk ook nog aardig wat damage kan uitdelen door bijvoorbeeld de "next attack(s) causes burning/bleeding for X seconds". Ik zie een para dan ook vooral als offensieve verdediger en in dat opzicht zijn ze ongeevenaard aan mogelijkheden. Monks hebben te lage AL tenzij ze worden gebackupped door een andere char en ele's zitten te vaak met trage castingtijden en energymanagement, rits zijn met hun spirits erg stationair en rangers hebben met hun rituals vaak het probleem dat het een AoE is, en geen (target) enemy party.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:59:
En toch denk ik dat een goede monk meer healt dan een paragon, met evenveel energy. Een standaard fire ele heeft mark of rodgort, en dan zijn de burning effects van de Paragon eigenlijk overbodig.

Wat betreft de adrenaline skills, deze zijn bij een Warrior toch vaak wat krachtiger. Ik vind de Paragon een leuke prof. met leuke abillities, het probleem vind ik alleen wel dat de skills zo kort duren. Bij veel skills/spells mag de Duration wel wat langer.

Bijvoorbeeld skills als "Incoming", 3 seconden 50% minder damage. Ja leuk, maar kom op, 3 seconden? Of "Anthem of Guidance", de volgende attack van party members kan niet geblokt worden. Ook niet echt heel zinvol. Sorry, maar ik zou deze Elite skills nog niet meenemen als het gewone skills waren.
Volgens mij heb jij nog nooit een Paragon gespeeld. Je zegt dingen die een semi-ervaren Paragon speler nooit zou zeggen.

Waar Monks de beste single target healing skills hebben heeft de Paragon de beste partywide healingskills. Monks hebben Light of Deliverance en Heal party. Allebei hebben een castingtime van 2 seconde. Wat erg veel is voor een Monk. Verder is Light of Deliverance een elite en heal party kost je 15 energy (wat een Monk normaal gesproken niet heeft en je dus aangewezen bent om Elementalist secondary te gaan voor Glyph of Lesser Energy en dan kan je nog maar 2 party wide heals casten per 30 seconde). De Paragons hebben Aura of Restoration, Song of Restoration, Ballad of Restoration. Song of Restoration is inderdaad ook een elite. Naast deze party wide healing skills heeft de paragon ook een groot aantal shouts. Stand Your Ground, They're On Fire, Never Surrender zijn hier een aantal voorbeelden van, maar er zijn er veel meer. Ook hebben ze refrains die elke keer opnieuw beginnen als een shout of chant eindigt. Denk bijvoorbeeld aan Mending Refrain voor gebieden met veel AoE damage. 3 health regeneration lijkt niet veel maar 6 health per persoon per seconde is over 10 seconde toch al 480 health. En de enige kosten die je eraan hebt is aan het begin als je de refrains cast. Verder blijven deze gewoon actief zolang je je shouts en chants maar gebruikt. Ga je naar een gebied met veel slashing damage (warriors en dervishes) dan kan je kiezen om Bladeturn Refrain te gebruiken een 30 extra armor vs slashing is gelijk aan een 37.5% damage reductie tegen slashing damage.De primary attribute van de Paragon, Leadership, zorgt ervoor dat je deze chants en shouts kan blijven casten zolang je maar genoeg party members in de buurt hebt.

Naast al deze defensieve shouts en chants hebben ze ook nog de aggressieve shouts en chants. De shout die je een extra percentage kans geeft op een crisische hit zorgt voor erg veel extra damage output wanneer je een redelijk aantal fysieke damage delers hebt (warrior, dervish, assassin en ranger). En dan heb je ook nog de mogelijkheid om een aantal spear attacks die een hoge "armor-ignoring" damage bonus hebben.

Natuurlijk kan je niet alles tegelijkertijd doen. Je kan immers maar 8 skills per keer meenemen. Maar in elk gebied zal je merken dat het meenemen van een Paragon alles zoveel makkelijker maakt.

Hierboven heb ik me alleen gericht op de Paragon skills. Maar een Paragon is ook erg geschikt om Warrior shouts mee te nemen, Denk hierbij dan voornamelijk aan Save Yourselves, Shields Up en Save Yourselves.

Even over de 2 elites die jij aanhaalt:
- Incoming is inderdaad volledig generfed. Deze elite werd voorheen erg vaak gebruikt en was gewoon te krachtig. Op het moment is hij inderdaad veel te zwak maar de Paragon heeft zoveel support mogelijkheden dat ze deze elite echt niet nodig hebben.
- Anthem of Guidance is misschien wel de belangrijkste skill in de Ranger Spike build in Heroes' Accent. In bijna alle vormen van PvP wordt erg veel gebruik gemaakt van blocking en om dan toch een spike te kunnen maken zul je ervoor moeten zorgen dat je door die blocking heen komt. Anthem of Guidance is hiervoor essentieel. Als je één keer in een Ranger Spike built werkt dan zul je merken hoe belangrijk deze skill is. Je spike zal namelijk elke keer falen als Anthem of Guidance niet in gebruik is. In PvE is niet genoeg blocking om deze skill mee te nemen maar in PvP is hij erg zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

@Up, klopt ik heb nooit een Para gespeeld, naja tot lvl 10 ofzo en wel een enkele keer in PvP.
Btw, er is een skill voor waarmee je Elite copied, zo kan je LoD met HB combineren en doe een party heal van 118 in 1 seconde voor 5 energy.

Over Anthem of Guidance, ik had het inderdaad over PvE. Zelf PvP ik vrij weinig, alleen af en toe een AB. Zit pas op 245.000 faction.

Oké, ik ben overtuigd :p

Toch maar is een keer 1tje aanmaken ;)

[ Voor 136% gewijzigd door De Koempert op 05-02-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:56:
@Up, klopt ik heb nooit een Para gespeeld, naja tot lvl 10 ofzo en wel een enkele keer in PvP.
Btw, er is een skill voor waarmee je Elite copied, zo kan je LoD met HB combineren en doe een party heal van 118 in 1 seconde voor 5 energy.
Arcane Mimicry. Ik ken de skill. Het probleem met die manier is nog steeds dat als je zelf LoD brengt je een andere monk moet hebben met Healer's Boon. En je bent erg fragiel met betrekking tot enchantment removal. Verlies je je Healer's Boon dan ben je als monk eigenlijk meteen vrij waardeloos. Ook kost het je een 35 energy elke minuut meen ik zo uit mijn hoofd (Je moet Healer's Boon 2 keer casten in de tijd dat hij gekopieerd is om hem altijd te hebben). Daar waar je per minuut normaal gesproken 80 energy krijgt geef je dus bijna de helft uit om een enchantment erbij te krijgen.

De build werkt inderdaad maar is erg fragiel. Een verkeerde timing, een enchantment removal of een knonkdown en je bent een erg ineffectieve monk.

Je zou in plaats daarvan ook Holy Haste kunnen gebruiken om de casttime van LoD te verkorten. Maar dat kost ook nog vrij veel energy en je kan dan verder geen enchantments meer gebruiken.
DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:56:
Oké, ik ben overtuigd :p

Toch maar is een keer 1tje aanmaken ;)
Je krijgt er zeker geen spijt van :)

[ Voor 6% gewijzigd door DamadmOO op 05-02-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

DamadmOO schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:05:

Je krijgt er zeker geen spijt van :)
Oké, maar dan wil ik geen slecht woord meer over monks horen ;)

Nee ik snap je punten, maar het ligt er natuurlijk ook helemaal aan in welke area je welke build gebruikt. Ik ben in DoA HB monk samen met een LoD/HB monk, dat werkt gewoon perfect. De rest is dan ursan uiteraard.

[ Voor 2% gewijzigd door De Koempert op 05-02-2008 12:57 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:57:
[...]
Oké, maar dan wil ik geen slecht woord meer over monks horen ;)
Begrijp mij niet verkeerd. Ik was niet negatief over monks tenminste dat was niet de bedoeling. Mijn 3 favoriete professions zijn Ele, Monk en Paragon (in die volgorde). Juist omdat ze alle 3 een soort van support roll kunnen spelen. Ritualist past ook mooi in dit rijtje maar dan ben je of ergens achteraf spirits aan het neerzetten omdat ze anders meteen dood zijn. Of je bent bezig met een soort van healing/channeling hybrid en beide manieren van spelen past niet echt bij mij. Terwijl ik zat vrienden heb het super vinden om te spelen.

Als je een support rol speelt dan zou je eigenlijk moeten kijken naar wat voor een soort support het meest geschikt is en aan de hand daarvan de profession te kiezen etc. Echter hebben de meeste mensen maar een paar characters dus dan zit je al snel aan die characters vast :) Hetgeen wat ik probeerde aan te geven was dat je een Paragon gewoon niet met een Monk kan vergelijken. Het is allebei een andere soort van support.
DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:57:
Nee ik snap je punten, maar het ligt er natuurlijk ook helemaal aan in welke area je welke build gebruikt. Ik ben in DoA HB monk samen met een LoD/HB monk, dat werkt gewoon perfect. De rest is dan ursan uiteraard.
Dat is ook één van de weinige plaatsen waar die build werkt. En dan is hij ook meteen super effectief. Er is geen enchantment removal, geen knockdowns en je hebt 2 monks naast je die grote heals doen op de ursans die veel damage tegelijk krijgen. Als LoD/HB monk ben je dan voornamelijk LoD aan het spammen om ervoor te zorgen dat alle kleine beetjes damage worden weggepoetst en dan een seed of life / healing seed wanneer deze rechargen om de meeste healing behoefte weg te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Een DoA build is natuurlijk heel wat anders dan de casual chapter builds. Ik kom zowiezo niet in zulke gebieden, heb ik de juiste characters niet voor en weinig zin om EotN ranks te gaan halen (van mijn 11 chars heeft er maar 1 zo'n ursan blessing). Mijn eerste goal is op al mijn 11 characters heel factions uit te spelen op master rewards. Zitten aantal missies tussen die best leuk en uitdagend zijn, elke keer op zoek naar beste tactiek :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
SinergyX schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:32:
Mijn eerste goal is op al mijn 11 characters heel factions uit te spelen op master rewards. Zitten aantal missies tussen die best leuk en uitdagend zijn, elke keer op zoek naar beste tactiek :)
Eternal Grove? :)

Hetgeen wat ik een beetje jammer vind aan de meeste factions missies is dat de bonus reward time based is. Zo uit mijn hoofd kan ik je er maar 2 noemen die dat niet zijn. Deze zijn Eternal Grove en Gyala Hatchery. Waarbij je in Gyala kan cheaten en alle vijanden doden voordat je de missie eigenlijk start.

Persoonlijk vind ik de Prophecies en Nightfall missies een stuk leuker omdat je daar bij de meeste missies echt wat extra moet doen om de bonus te behalen. Maar dat is ook het leuke aan GW. Iedereen heeft andere voorkeuren en voor iedereen is er wel iets dat ze leuk vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tahnnakai Temple is mijn favo nu, zeker omdat het timed is moet je soms kiezen voor een rush of toch voor een pull. Soms moet iemand alleen 2 of 3 mobs neermaaien, andere keer wordt het een full-retreat, terwijl je tijd hijgend in je nek staat :) Omdat ik dan enkel in PuG's zit weet je nooit waar je in terecht komt.

Ook vind ik Vizunah Square echt top, dat je opeens met Nightfall/Proph mensen in 1 dezelfde missie terecht komt halverwege. Vind ik echt een leuke interactie met de andere delen, zelfs met 16 man totaal zitten er een paar leuke stukken in.

Maar ook inderdaad Eternal grove, hatchery, Raisu palace. Leuke missies om steeds opnieuw te spelen met andere skills of andere characters. Hoevaak het aan het einde alsnog flink fout gaat bij de hatchery, omdat iedereen dan denkt dat het over is :P

En inderdaad, GW is erg gemixed qua missies dat er voor iedereen wel wat te vinden is.

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2008 14:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hoe meer ik hier lees hoe meer ik de neiging krijg om Factions, Nightfall en Eye of the North te kopen. Ik heb nu alleen Prophecies met een El/Mo op lvl 12 en Ra/Mo op lvl 8 of 9. Ik ben nu bijna de hele kaart door volgens mij, dus ik ga binnenkort de wiki napluizen om te zien welke missies ik nog kan doen.
Ik heb nog geen PvP gedaan; daar ga ik ook maar eens mee beginnen.
Krijg je trouwens als je een uitbreiding koopt weer 4 player slots? 4 lijkt me wat weinig voor alle uitbreidingen namelijk.
Verder heb ik nog een 'probleem'. Ik heb in de kerstvakantie een uitnodiging geaccepteerd voor een guild, maar die blijft 3 personen klein en de oprichter is al een paar weken niet online geweest. Ik wil uit de guild, maar volgens mij kan dat alleen door de oprichter aan te spreken en dan op de knop 'leave guild' te drukken. Ik heb geen e-mail/msn adres van de oprichter. Weet iemand een andere manier om uit die guild te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
gwystyl schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:02:
Hoe meer ik hier lees hoe meer ik de neiging krijg om Factions, Nightfall en Eye of the North te kopen. Ik heb nu alleen Prophecies met een El/Mo op lvl 12 en Ra/Mo op lvl 8 of 9. Ik ben nu bijna de hele kaart door volgens mij, dus ik ga binnenkort de wiki napluizen om te zien welke missies ik nog kan doen.
Prophecies is de langste campaign van allemaal waar je relatief traag leveled. Ik weet niet precies waar je nu bent maar als je gewoon de verhaallijn volgt dan ben je ongeveer rond lvl20 op het moment dat je ascend.
Ik heb nog geen PvP gedaan; daar ga ik ook maar eens mee beginnen.
Krijg je trouwens als je een uitbreiding koopt weer 4 player slots? 4 lijkt me wat weinig voor alle uitbreidingen namelijk.
Je krijgt per campaign (dus Nightfall en Factions) 2 extra player slots. Eye of the North is een uitbreiding en daarbij geldt dit dus niet. Verder kan je in de ingame store ook players slots kopen voor 9 euro per stuk.
Verder heb ik nog een 'probleem'. Ik heb in de kerstvakantie een uitnodiging geaccepteerd voor een guild, maar die blijft 3 personen klein en de oprichter is al een paar weken niet online geweest. Ik wil uit de guild, maar volgens mij kan dat alleen door de oprichter aan te spreken en dan op de knop 'leave guild' te drukken. Ik heb geen e-mail/msn adres van de oprichter. Weet iemand een andere manier om uit die guild te komen?
Je kan een guild verlaten door op het 'poppetje' voor je naam te klikken in de guild roster (standaard gebonden aan de G key) en dan in het menu te kiezen voor 'Leave my guild'.

[ Voor 9% gewijzigd door DamadmOO op 05-02-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Als je met een lvl 12 char de volledige map door bent, ben je dan wel buiten Ascalon of zelfs pre-searing geweest (of mis ik hier iets)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nr. 9 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:09:
Als je met een lvl 12 char de volledige map door bent, ben je dan wel buiten Ascalon of zelfs pre-searing geweest (of mis ik hier iets)?
Volgens mij is hij nog in pre-seering :D

maar ik kan ernaast zitten natuurlijk ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik gok inderdaad ook pre-searing (spoiler!!! :P), mijn monk was op lvl11 klaar daar.

Verder kan je ook in de shop skillpacks kopen, zodat je bij elke trainer direct alle skills uit dat 'chapter' beschikbaar heb (excl. elite, heroes echter hebben daar wel toegang toe).

Ik zou ze alleen niet direct allemaal gelijktijdig kopen, nigthfall en EotN vergen flink wat tijd om doorheen te ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DamadmOO schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:08:
[...]

Prophecies is de langste campaign van allemaal waar je relatief traag leveled. Ik weet niet precies waar je nu bent maar als je gewoon de verhaallijn volgt dan ben je ongeveer rond lvl20 op het moment dat je ascend.
Oh dan kan ik dus waarschijnlijk nog wel even.
[...]

Je krijgt per campaign (dus Nightfall en Factions) 2 extra player slots. Eye of the North is een uitbreiding en daarbij geldt dit dus niet. Verder kan je in de ingame store ook players slots kopen voor 9 euro per stuk.
Dat je slots kon kopen heb ik gezien ja, maar dat doe ik natuurlijk pas als ik geen andere mogelijkheid meer heb.
[...]

Je kan een guild verlaten door op het 'poppetje' voor je naam te klikken in de guild roster (standaard gebonden aan de G key) en dan in het menu te kiezen voor 'Leave my guild'.
Ah dan heb ik toch niet goed gekeken. Ik had hier uit begrepen dat ik op de guild leader moest klikken als hij online is. Zometeen eens proberen.
Nr. 9 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:09:
Ja ik heb een groot deel al doorgelopen voor de wereld verging. Voornamelijk om er achter te komen welk soort speler ik wilde worden. Volgens mij ben ik ongeveer bij level 7 overgegaan naar de wereld zoals hij er na de oorlog (?) uitziet.
In die wereld ben ik nu de uithoeken aan het verkennen. Zo te zien kan ik nog een stuk tussen Ascalon City, Serenity Temple en Fort Ranik, een stukje rondom Sardelic Sanitarium en zijn er nog twee stukken die ik nog niet ontdekt heb: Ascalon foothills en Nolani Academy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ooooh druk voor de gein eens op M en bekijk de hele map eens. :) Prophecies is groot ;) (hint: EotN speelt ook af op het land van Prophecies).

Ik heb zelf geen enkele prophecies character, heb enkel pre-searing gedaan voor het verhaal en daarna met mijn faction warrior helemaal teruggespeeld naar ascalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
gwystyl schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:29:

Ja ik heb een groot deel al doorgelopen voor de wereld verging. Voornamelijk om er achter te komen welk soort speler ik wilde worden. Volgens mij ben ik ongeveer bij level 7 overgegaan naar de wereld zoals hij er na de oorlog (?) uitziet.
In die wereld ben ik nu de uithoeken aan het verkennen. Zo te zien kan ik nog een stuk tussen Ascalon City, Serenity Temple en Fort Ranik, een stukje rondom Sardelic Sanitarium en zijn er nog twee stukken die ik nog niet ontdekt heb: Ascalon foothills en Nolani Academy.
Indien je nog geen primary quests gedaan hebt, druk eens op 'L' en activeer je primary quest ("The great northern wall" o.i.d.). Volg dan de groene pijl en je komt bij de eerste story mission. Die leidt je vanzelf door het verhaal en door Tyria. Ascalon is 1 van de 6? grote area's in Tyria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ascalon->shiverpeaks (N&S)->Lion Arch en omgeving->junglestyle links(telt bij Lion?)->desert->lava island. Niet in verhaal volgorde, maar even uit mijn hoofd :P

Dat is dan zonder EotN gebied in het noorden.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ascalon->shiverpeaks (N&S)->Droknars Forge->lava . Dat desert en jungle is alleen maar om ascended te worden of naar een bepaalde arena te gaan . .Ik weet het niet precies. . Maar je hoeft helemaal niet naar de jungle en desert en LA om het spel uit te spelen . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
je kan toch enkel naar lava als je tegen die <naamkwijt> gast vecht, een boss die jou skills heeft zeg maar. Dat is toch in desert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
SinergyX schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:03:
je kan toch enkel naar lava als je tegen die <naamkwijt> gast vecht, een boss die jou skills heeft zeg maar. Dat is toch in desert?
Ik denk dat je je kan laten "runnen" naar Droknars Forge. Ascenden is enkel nodig om tot bij die draak te raken die je naar Droks teleport. Zoieso is het de eerste keer wel fun om de verhaallijn te volgen ipv het spel te rushen vind ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:03:
Doppelganger :-) Had al van tevoren de tip gekregen om een nutteloze longcasting skill mee te nemen en een of twee attack skills. De eerste keer in 9 secs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Doppelganger :D Eerste keer wist ik niets van hem, werd ik even 10x flink afgemaakt.

Ik ben toen uiteindelijk vanuit Lion's Arch helemaal teruggelopen naar Ascalon. Daar zoveel mogelijk missies gedaan en toen pas weer verder gegaan vanaf Lion's. Al vond ik lava island weer flink tegen vallen (onder het motto, geef die mobs rank 16 fire en ze maaien alles neer).

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Meh, de lava eilanden zijn best te doen als je zelf een fire ele bent hoor ;)

Of anders Winter en watermagic, werkt ook als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toendertijd ik daar voor het eerst kwam wist ik helemaal niets van dat gebied daar, eenmaal op aangepast en ging toch flink stuk makkelijker :D Je hele team volgooien met die water skill die immume fire geeft :)

Gisteren nog flink aan het testen geweest met builds, ranger begint me wat tegen te vallen. Leuke spikes maar zonder die favored wind of die preparing teveel dodges. Maar blijft leuk, US server heeft nu behoorlijk wat sin's rondhuppelen, al paar keer laten zien hoe je dus wel met een sin moet spelen. Gewoon die laatste boss van closer to the stars even solo doen :D Sin/derv is best leuke build, mystic regen imho nog steeds way overpowered.

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Doppelganger, best leuk principe. Meestal regel ik dat mijn secondary profession ranger is.
Pak daar 6 ranger spirits van 5 casting time, apply poison, en een pet. Punten in wilderness survival en marksmanship (voor een max boog).

Doppelganger cast eerst alle spirits, in de tussentijd schiet je hem verrot met pijltjes. (Tevens mijn methode voor hardmode doppelganger.)

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn enige char die doppel gedaan heeft is warrior, necro gemaakt en allemaal van die flut casting skills aan het begin gezet, aan het einde die attack->dmg/heal hexes. Hij doet zijn ding, komt aanvallen en klaar :P (zolang ik niet aanval, krijg ik ook geen damage, enkele healing van zijn aanvallen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

AoE damage werkt ook, hij blijft er langer instaan dan jij. Aangezien jij uiteraard sneller ben dan een AI.

@SinergyX, vanavond even een HM missie doen in Factions? :)

@gwystyl, ik kan je nog wel aan een grote guild helpen. We hebben zo'n 500 mensen in de alliance ofzo, allemaal bereid je te helpen natuurlijk ;)

[ Voor 31% gewijzigd door De Koempert op 06-02-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
vanavond zal het weinig gamen worden, nieuwe PC afmaken (woo voor mini-itx), laptop testen en nieuwe coaxkabel aanleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Vant weekend dan? Guardian title lijkt mij wel goed staan namelijk x]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dit weekend double exp in City of Heroes, dus zal ik daar het hele weekend zitten :P
Ik doe eigelijk weinig HM missies, dacht er maar 1 te hebben gedaan :) Maar wat is je IGN, voeg ik je wel toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik dacht eerder te lezen dat je op al je chars alles uit wilde spelen in Factions of zoiets dergelijks ;)
Mijn IGN is Healing Twin, dat is eigenlijk de enige character waar ik op speel.

Oh btw, ik neem aan dat jij in de GoT guild zit?

[ Voor 12% gewijzigd door De Koempert op 06-02-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DavidKamp schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:33:
AoE damage werkt ook, hij blijft er langer instaan dan jij. Aangezien jij uiteraard sneller ben dan een AI.

@SinergyX, vanavond even een HM missie doen in Factions? :)

@gwystyl, ik kan je nog wel aan een grote guild helpen. We hebben zo'n 500 mensen in de alliance ofzo, allemaal bereid je te helpen natuurlijk ;)
Ik wil op zoek naar de GoT guild. Ik ben niet iedere avond online, maar wel vaker dan eens in de twee weken bijvoorbeeld. Ik ben nou iig mijn oude guild kwijt (dankzij de tip hierboven), dus ik kan bij een andere. Vanavond laat ga ik 'north of the wall' maar eens (verder) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ,

Ben benieuwd wat jullie "mening" is over dit onderwerp :

http://www.guildwarsguru....917&page=2&highlight=pigs

Ik heb zelf nog 2 pigs van vorig jaar hier nog piggie verzamelaars 8) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach, reward de die-hards. Ik zit er echt niet mee, pets hebben ook zo'n 0,4 meerwaarde op schaal van 1000. Was natuurlijk wel te verwachten, lullig voor de mensen die ze hebben weggegeven. Ik heb er zelf nooit eentje gehad, jammer dan :P
Enige die ik wil is Mini Gwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:40:
Ach, reward de die-hards. Ik zit er echt niet mee, pets hebben ook zo'n 0,4 meerwaarde op schaal van 1000. Was natuurlijk wel te verwachten, lullig voor de mensen die ze hebben weggegeven. Ik heb er zelf nooit eentje gehad, jammer dan :P
Enige die ik wil is Mini Gwen :)
Ik heb een stuk of drie pigs. Maar ach, lekker belangrijk, ik heb Gwen! O+

En daar ga ik mee trouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+ Wil je haar niet uithuwelijken dan ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik snap het niet helemaal, ik was er nl vorig jaar niet bij. Hoe krijg je zo'n Pig nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet? :P Waren enkel vorig jaar te krijgen.
(NCSoft heeft wat met die bagger eenmalige zooi, CoH en TR hebben soortgelijke events).
Kijk.. je mag kiezen. Of het wordt delen, of je regelt die necro dame als mini versie :P
Moet ik het weer doen met die Varesh ;(

Mijn vet favo pic op de GW wiki:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars.com/images/thumb/b/bb/Zoo.jpg/800px-Zoo.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DavidKamp schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:35:
Ik snap het niet helemaal, ik was er nl vorig jaar niet bij. Hoe krijg je zo'n Pig nou?
Je kreeg vorig jaar aan het eind van het festival een pig als het district waarin je was de opdracht had gehaald .
Je kon dus van district veranderen en je char gewoon laten staan waardoor je dus meerdere pigs kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er wordt nu al 15K geboden voor pigs. gaat nog leuk worden. heb er zelf nooit een gehad, en k wil em eigenlijk ook niet voor mn HoM. maar die andere wordt mss wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:40:
er wordt nu al 15K geboden voor pigs. gaat nog leuk worden. heb er zelf nooit een gehad, en k wil em eigenlijk ook niet voor mn HoM. maar die andere wordt mss wel wat.
Als ik het goed had begrepen is dat juist alweer aan de lage kant.....aantal dagen geleden stond een pig op 50k+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een pig op 50K+? Lol ik heb er nog meerdere. Die dingen waren echt niets waard. Voor 1K raakte je ze nog niet eens kwijt.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 07-02-2008 21:16 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:32:
[...]

O+ Wil je haar niet uithuwelijken dan ? :9
Neen :P
SinergyX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:39:

Kijk.. je mag kiezen. Of het wordt delen, of je regelt die necro dame als mini versie :P
Moet ik het weer doen met die Varesh ;(

Mijn vet favo pic op de GW wiki:
[afbeelding]
Jammer joh, geen Gwen :P En ik heb bijna al die pets die jij hebt ook, en veel dubbel >:)
Heb alleen geen mallyx, Hydra en Shiro. naja, boeiend :P

Oh enne, Mystic Regeneration is gecapped:
Mystic Regeneration: Health regeneration is now capped at 3 enchantments.

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 07-02-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nog steeds +9 regen, met een supersnelle cast en lage energy verbruik. Nope, nog steeds overpowered, al is vermin farming nu wel over ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
Had ik nu al me pigs maar bewaard. Samen met mijn vriending had ik er een stuk of 20 aan het eind van het event :X

Ik vind het alleen een beetje jammer dat het enige weekend in het jaar dat ik echt geen enkel uur over heb we weer zo'n speciaal event krijgen. Dit is het eerste ingame event wat ik dus voorbij moet laten gaan. De Helloween events enzo laat ik ook aan me voorbij gaan maar dat is dan een persoonlijke keuze. Dit keer kan ik gewoon niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik vond alleen die Simon Say events leuk, met zn allen hem nadoen :D

heb nu wel eindelijk een fijne build voor ranger, puur single target maar heerlijke spike damage. Ging even kort die celestial missie weer doen, ze blijven maar denken dat daar een splinter barrage ranger heel goed werkt. En maar weer uitleggen dat zo'n build daar amper werkt, mobs zijn bijna allemaal ranged dus nooit op een kluitje.

Uiteindelijk die mesmer boss maar solo gedaan met healing van mijn hero monk achter me, rest van de party was dood :D

(even uit mijn hoofd: penetrating shot, delibirate shot, power shot, interupt, glass arrow, tripple arrow, die hp leech ipv dmg weapon skill van ritualist en rez skil) Door 14 expertise en zealos bow kan ik dat een tijdje volhouden. Die eerste 3 skills zijn 'fast cast' dus kan je heerlijke burst dmg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Zo, vandaag 7 primary quests gedaan op HM in Gw:en, dat tikt lekker aan in j handboek =)

Vanavond gaan we nog een aantal HM dungeons doen met de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Pff, wat is deze thread dood aan het gaan. Hier een klein blogje;

Gisteravond dus met z'n allen op TS, 8 mensen klaar om een aantal (uiteindelijk 2) dungeons te gaan completen.
We waren het erover eens om Darkrime Delves en Ooze Pit te gaan doen, beide erg lastige dungeons. Vooral de tweede, die Earthbound Oozes op HM doen behoorlijke spikes met shockwave, waar een monk gewoon niet tegenin kan healen, met Healers Boon aan en een Renw Life was deze member binnen 2 seconden terug en de party een mooie heal van 135. Renew Life vind ik ideaal, een res die je kan gebruiken tijdens een battle, en tegelijkertijd ook kan healen.
Een Protection monk zou ook een optie zijn geweest, maar die kan je eigenlijk niet vervangen voor 1 van de 2 healers aangezien je dan later simpelweg healing te kort komt. En om nou een ursan te gaan vervangen voor die paar stukjes scheelt te veel in tijd.

Bij Darkrime Delves hebben we 2 keer een party wipe gehad door harde Jotun spikes. Uiteraard kregen ik en mijn 'fellow' monk al het gezeik over ons heen van onze Belgse teammaten. Teksten zoals "waar blijft die heal?" "hey monks!!!" kwamen erg vaak voorbij. Ik vind dit persoonlijk een beetje lame worden, we hadden beide perfect energy management, en ook allebei seed of life met rank 10 sunspear, dus het zat echt wel goed met de heal.

Net toen je dacht dat het niet gekker kon worden komt er opeens een opmerking van "Blijf maar gewoon buiten de range van de party en spam party heal"... Uhm, verstond ik dat nou goed? Party heal + spammen? Dus als 1 iemand gebashed wordt, moeten wij met zijn 2en gaan party healen in plaats van een seed of life en ethereal light.

Naja, je hoort het al. Een hoop chaos, maar toch alles tot een goed einde weten te brengen. In mijn ogen in ieder geval aangezien iedereen tevreden was en de rewards heeft gehaald. Een geslaagde avond, waardoor ik nu ook op 400 punten zit voor Master of the North. Ook zaten er natuurlijk een aantal leuke drops bij. Zoals diamonds en rare skin golds. Zo had ik een req. 9 Energy Storage Cobalt Staff. Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/7663/800pxcobaltstafffd9.jpg

Nou dat was me het avondje wel, en de volgende ochtend weer vrolijk half 6 het bed uit om vervolgens een dik uur in de auto te zitten. Hier aangekomen nam ik een lekkere bak cappucino en probeer mezelf zo weer tot enige energie te boosten.

Ciao,
David

P.S.: Zaterdag ook Legendary Cartographer en People Know Me weten te halen :)

[ Voor 19% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Topic is altijd al rustig geweest hoor ;)
Gister enkel flinke discussie gehad over die stomme pigs, 1 gaf aan dat ze nu voor 50k gaan waarop ik aangaf dat dat enkel de WTS spam prijs is, vooralsnog niemand gezien die ook daadwerkelijk 50k neer heeft gelegt voor een pig. Uiteindelijk hele discussie over waarom een 20/20 mod veel geld waard is en een 19/20 totaal niets, terwijl het maar 1% verschil is.

Moet eigenlijk GW:EN maar eens weer bezoeken, buiten mijn warrior ben ik er nooit meer geweest.
Maar die hele dungeons en HM, het minpuntje van A.net om casual gaming flink af te straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik geef bijzonder weinig om het afgelopen event. Ik vond het echt baggersaai, ik heb een mask gehaald en ben weer weggegaan. Die hele "Party-animal-hype" is ook zo over. Straks zijn die snowmen niks meer waard en verkoopt iedereen ze voor 50-100g each. Zelfde geld voor de desbetreffende mini-pets.

Die mod zou ik persoonlijk voor de 20/20 gaan, simpelweg omdat deze toch niet zo bijzonder rare is, dus dan maar de iets betere.

Ik snap je argument over de "afstraffing" van A.net op casual gaming nuet helemaal, leg uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De mask was hetzelfde als die van vorige keer :{
Had verwacht dat we een rattenkop zouden krijgen ofzo...

Tja, ze moeten iets doen om de houdbaarheid te rekken. Als ze niks doen is het ook niet goed. Nog een jaartje volhouden tot GW2 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Naja, zelf ga ik voor de titles. Dus voordat ik de 30 heb bereikt, ben ik nog wel even bezig. Zit nu op 11, en de volgende hoop ik binnen een maand te hebben:

- Delver
- Norn
- Vanguard
- Asura
- Elonian Elite Skill Hunter
- Legendary Skill Hunter

En dan in een verder vooruitzicht:

- Legendary Guardian
- Legendary Vanquisher

Als ik dit heb behaalt zit ik op 25, ooehh wat een mooi vooruitzicht :) Oftewel, Guildwars 2 mag van mij nog wel even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat betreft afstraffing, casual gamers zoals ik, zij veelal afhankelijk van PuG's. Elite, HM of die eind missies zijn niet altijd echt te doen met een PuG. Natuurlijk kan je wel selectief zijn met je team, maar ik heb al menig faction mission gedaan met een team waarvan ik dacht de eerste boss niet eens te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Naja, wij hebben zo'n beetje elke avond om 20:00 een event met een gegarandeerd experienced en goed team. Iedereen op TeamSpeak, dat helpt ook wel goed. We doen dan HM missies, Vanquish, HM Dungeons, HM Primary quests etc. Ook worden er af en toe GvG's georganiseerd (zoals vanavond) maar dat is wel echt exclusief.
Al die dingen die je eigenlijk niet met een PuG kan doen.
Mocht je een invite willen dan zeg je het maar hoor ;)

[ Voor 19% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daarom zeg ik juist casual, ik speel namelijk nooit op vaste tijden en erg willekeurig. Ik hou het lekker bij normal difficulty, nog 10 characters moeten prophecies en nightfall uitspelen.

En die bonus pack maar eens gaan doen, had ik nog niet echt zo'n succes in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Als je toch 10 characters speelt heb je zat te doen to GW2 komt lijkt me zo ;) Zelfs ik speel alle delen niet uit met 1 character. Uitspelen bedoel ik dan ook alle dungeons en quests op Hard Mode en titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tien chars slechts? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik speel er maar op 1... al 27 maanden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
.... jij naarling :P

Ik dacht dat ik er 11 had, eigelijk weet ik dat niet eens zeker :X
2x warrior
2x monk
sin
ele
para
dervish
rit
mesmer
ranger
necro

Oh, toch 12 :) Enkel met 1 warrior heb ik nu de 3 chapters uitgespeeld, HM heb ik geen zin in, puur story lijn, klaar. Nadeel, mijn warrior zit echt veel geld in, heroes met green weapons, runes en enorm veel elite gecapped. In GWEN werd helaas een warrior 10x overbodig, al het gefarm voor niets geweest :') Ach ja, eerst maar eens factions uit spelen, ben er al best eindje met de meeste.

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Greens en runes zullen geen probleem moeten zijn, die kan je er gewoon afhalen. Maar begrijp ik goed dat je HM niet leuk vind maar 12 keer hetzelfde doen leuk blijft? x.x

[ Voor 5% gewijzigd door De Koempert op 11-02-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Muv 2x monk/warrior zal ik nooit hetzelfde doen, elke class speel je anders. Zelfs als Necro, ene keer als SS spam andere keer and MM of zelfs in nood als nrg battery. Ja, missies blijven hetzelfde, maar de rol die je elke keer speelt is anders. Dat is juist het leuke gedeelte ervan :) Daarbij ervaar je ook hoe de 'community' reageert op bepaalde classes (para en sin zijn zware underdogs, MM is overrated en rits lijken geen healers te kunnen zijn - serieus ik ben gekicked uit een party omdat ze een 'monk' nodig hadden, sta je daar met healer-rit :P)

HM is niets anders dan wat buffs op de mobs. Meeste gevallen zijn ze gelijk aan de normale, enkel hoger lvl en melee meppers hebben verhoogde attackrate. GW:EN was voor mij al een zware domper, de simpele 'moeilijkheidgraad' was enkel een zware buff in lvl van de mobs met hoge attribute. Doppelganger was mijn hoop dat dit op grote schaal zou worden toegepast.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In GWEN zijn de monsters wel dual class, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Story-line is ook goed, Dungeons zijn leuk om met een aantal vrienden te doen, Hall of Monuments etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Gister weer wat gegrind, en wat dingen salvaged, en heb nu een leuk zwaard erbij voor mijn warrior:
Afbeeldingslocatie: http://imagehost.ath.cx/2/nP353218.jpg

Wel een leuk zwaard dacht ik zo. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dukeh op 11-02-2008 19:20 ]

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Uhm, je bent nog niet zo heel lang bezig? :+

R12 is niet heel erg best hoor, R9 is beter. En de mod is ook niet echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hij zegt toch leuk? :P Req heb je toch niets aan als je toch 13-15 sword heb, die mod werkt best goed op een wammo :) Vind dat hele req zo zwaar overhyped =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Ja, heb een Warrior/Monk. Maar ik ben inderdaad nog niet zo heel ver in het spel. Ben nog met de Ascension Missies bezig op dit moment. (1/3 gehad nu) maar is wel een fijn zwaard, doet een stuk meer dmg vergeleken met het vorige zwaard dat ik had.. Had gister trouwens ook nog een leuke golden-item drop.. weet alleen niet meer precies wat de naam van dat item was, want heb 't meteen verkocht :P

[ Voor 28% gewijzigd door Dukeh op 11-02-2008 19:42 ]

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SingeryX, hoe lager de req, hoe meer damage je doet.

Dukeh, wat is je in game name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

@DavidKamp:Mijn in-game naam is Bladez Mastah (vandaar ook mijn obsessie met zwaarden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Dukeh, als je hulp nodig hebt, ik denk dat ik vanavond nog wel even een poosje online ben, speel vooral met mijn Ele, Biaja Gara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
zo, gisteren GW opnieuw geinstalled, en alle characters verwijderd. Tijd voor een schone start Prophesies / Nightfall :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DavidKamp schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:12:
Requirement heeft niets met damage te maken hoor.. Enkel als je onder de requirment zit.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je onder de req zit dan doe je maar de helft. Zo heb ik voor mijn D/A runner ook een schild van 16 armor req 13 str. . Ik krijg dus maar 8 armor.

BTW heeft iemand ervaring met naar droks runnen? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Zo weer 2 members erbij voor de grote alliance van LSL. Welkom KneoK en Dukeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Bedankt. :) Mijn eerste indruk van de guild is in iedergeval zeer positief.
Overigens, KneoK, nog bedankt voor je hulpt tot dusver. :) Ik hoor het wel wanneer we die missie zouden kunnen doen.

@DavidKamp: Heb de Axe die je me hebt gegeven toenstraks even uitgeprobeerd, maar wat slashed die lekker zeg. Perfect! :*)

[ Voor 138% gewijzigd door Dukeh op 13-02-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 22:45
DavidKamp schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:26:
knip
Mocht je een invite willen dan zeg je het maar hoor ;)
ik zou wel een invite willen ik zit nu in een 1 of andere zweedse guild maar ze zijn nou niet bepaald gezellig en da vind ik wel belangrijk in een guild.(silent dervy)

en hallo iedereen

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ook hallo :P
Koffie staat links, bier in de koeler, pizza is besteld.

Gwen is van Troonstraal, Livia is mijn chick.. 8) mag jij die zweedse/noorse reus wel, ben je wel bekend mee ;)

Oh, trool, check deze: _/-\o_ :9~ :$
Afbeeldingslocatie: http://www.dominonline.net/GWENSS/GWGIRLS.JPG

Beetje jammer dat cynn niet als hero verkregen kan worden ;(

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:42:
Ook hallo :P
Koffie staat links, bier in de koeler, pizza is besteld.

Gwen is van Troonst r aal, Livia is mijn chick.. 8) mag jij die zweedse/noorse reus wel, ben je wel bekend mee ;)

Oh, troolTroon, check deze: _/-\o_ :9~ :$
[afbeelding]

Beetje jammer dat cynn niet als hero verkregen kan worden ;(
Cynn, die mag er ook nog wel bij :Y)

Ele's, met hun skimpy pakjes en "schudden-met-wat-je-hebt"dansjes :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:42:
...
... Livia is mijn chick.
....
Ow, is die van jou?

*denk bij zichzelf: goh, dus daarom was ze in het begin zo terughoudend...*

iemand nog een stel rozen nodig? ik had er een paar besteld voor valentijn, maar wegens ontwikkelingen in de relatie lijkt het me niet meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:06:
[...]

Ow, is die van jou?

iemand nog een stel rozen nodig? ik had er een paar besteld voor valentijn, maar wegens ontwikkelingen in de relatie lijkt het me niet meer nodig...
Anders stuur je alleen de stelen mét doorns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:06:
[...]

Ow, is die van jou?

Ik mag aannemen in een negatieve manier? :N

en eerlijk te zijn, op geen enkele character heb ik livia als hero.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

DavidKamp schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:12:

[...]
Je speelt het spel 27 maanden en dan zeg je zoiets... grappig wel.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:26:
[...]

Ik mag aannemen in een negatieve manier? :N
redelijk negatief ja, het lijkt erop dat ze me bedroog met een ander (initialen waren S.X. of zoiets) (of hem bedroog met mij, hoe u het wil)
SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:26:

en eerlijk te zijn, op geen enkele character heb ik livia als hero.. :/
ah, ik maak dus nog kans :) had haar eigenlijk al opgenomen in mijn harem, compleet met Black Moa bewaker:
Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/1875/gw306dq5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
*kwijl* enzo... nog wat *kwijl*

Je kan die heroes daar toch pas krijgen als je ze zo'n elite armor hebt gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, voorbij bone palace, met ancient artifacts.

Edit: oh als je GW:EotN bedoelde . . I have no idea .. .

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:21:
*kwijl* enzo... nog wat *kwijl*

Je kan die heroes daar toch pas krijgen als je ze zo'n elite armor hebt gegeven?
'elite armor' klinkt zo duur, alheb je wel gelijk. een upgrade van je heroes armor is genoeg. deze upgrades (of iig de benodigdheden) zijn zoals bij de meesten al wel bekend is alleen in challange missies te verkrijgen (muv die ene in DoA). over hero armor upgrades gesproken, heb van het explorren nog 2 Ancient Armor Remnants over. Geinteresseerden: meld u!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:56:
[...]

'elite armor' klinkt zo duur, alheb je wel gelijk. een upgrade van je heroes armor is genoeg. deze upgrades (of iig de benodigdheden) zijn zoals bij de meesten al wel bekend is alleen in challange missies te verkrijgen (muv die ene in DoA). over hero armor upgrades gesproken, heb van het explorren nog 2 Ancient Armor Remnants over. Geinteresseerden: meld u!
Je kunt Deldrimor armor remnants gewoon verdienen in de Slaver's Exile dungeon, voor al je GW:EN heroes in ieder geval. Die vallen standaard uit de endchest bij Duncan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Zo weer 2 max titles erbij, Norn en Canthan Guardian.

Ook net Majesty's Rest gevanquished (waar Rotscale zit met 20.000hp) Volgens mensen op Guru was het echt onmogelijk en op wiki stonden honderden strategien. Gewoon op ursan way met een consumable set, en klaar :)

Ook meteen mn Rainbow Phoenix gehaald, deze zit ondertussen ook op level 20. Dit weekend met de guild Nightfall op HM helemaal uitspelen ^^

[ Voor 20% gewijzigd door De Koempert op 12-02-2008 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
hey fellow tweakers... ben beetje browsen op spielerij en games discussies... kheb mn storage met allerlei wapens.... misschien kan ik iemand blij maken... dus mocht je een bepaald wapen nodig hebben misschien heb ik wel wat leuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

CoRrRan schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:14:
[...]
Je speelt het spel 27 maanden en dan zeg je zoiets... grappig wel.
Leg mij eens uit waarom req 9 zoveel meer waard is dan 12? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Omdat je als je een lagere req. wapen hebt, je meer de ruimte hebt om attribute punten in andere lijnen te zetten. Zie voor een nog gedetailleerdere uitleg: Offi-wiki: damage. (En dan voornamelijk dit.)

Je kunt dit allemaal zelf controleren door een wapen te pakken, naar Isle of the Nameless te gaan en daar m.b.v. Wild Blow op een 60AL dummy te gaan slaan met verschillende punten in je wapen attribute lijn.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 12-02-2008 23:57 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DavidKamp schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:12:
Zo weer 2 max titles erbij, Norn en Canthan Guardian.

Ook net Majesty's Rest gevanquished (waar Rotscale zit met 20.000hp) Volgens mensen op Guru was het echt onmogelijk en op wiki stonden honderden strategien. Gewoon op ursan way met een consumable set, en klaar :)
Ik ga zo lachen als A'net een mega nerf op die ursan blessing gooi, bijna elke plek waar ik kom staat er weer zo'n horde aan ursan freaks. Nu vond ik een FoW of een UW op z'n tijd best leuk, moet je nu eens aankomen zonder ursan.. :/

Net als die consumables, ik kan tot nu toe iig zeggen ze nooit te hebben gebruikt en ook nooit zal gebruiken :)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ursan?
...ik doe te weinig high-end missies lijkt me :')

Al die consumeables, doe ik ook nooit wat mee eigenlijk. Vergeet ze altijd mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daarom blijf ik altijd lekker in Factions rond roamen, daar kom je ze echt bijna nooit tegen, met uitzondering van die +10 armor/no crit consumable of die debt-remover tijdens raise palace (zeker als je die op master wil halen is hij flink pittig).

Gister wel met mijn dervish nieuwe build gemaakt, in factions gaat die build echt lekker. (perma-balth met die regen en monk 2x cond remover touchskill), toch even terug naar nightfall om Koss vrij te krijgen. Apart dat ik 'vroegah' enorme moeite met die missie had en nu met 2 andere die missie zo door wandel:P

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:20:
Apart dat ik 'vroegah' enorme moeite met die missie had en nu met 2 andere die missie zo door wandel:P
Held :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ursan zal niet meer generfed worden, hij is namelijk al 3 keer generfed fyi.
En mocht het wel generfed worden, dan heb ik alles waar je Ursan voor nodig heb toch al gedaan :)

Zie hier Rotscale dood:
Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/4921/gw022ca5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat ben ik pas als ik Livia heb :>
Toch apart, ik heb met mn warrior nightfall uitgespeeld, livia zit dus niet in de core quests?

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:15:
Dat ben ik pas als ik Livia heb :>
Toch apart, ik heb met mn warrior nightfall uitgespeeld, livia zit dus niet in de core quests?
Niet in nightfall, wel in eotn (bij gadd).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah, daarom dus :$ Naja, dan maar weer naar EN, zonde van mn CE om het nooit te spelen :+

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.