Een para is ongeveer te vergelijken met een ranger, die is ook van alles wat. Wat ik prettig vind aan een para is dat die niet is aangewezen op anderen om zelf lang in leven te blijven. Vanwege de vrij hoge AL en de shouts zijn ze erg praktisch op het moment dat rituals van de ranger of wards van een ele onhandig zijn, bijvoorbeeld in situaties waar je veel moet rondrennen of waar je niet wil dat de rituals ook voordeel geven aan de tegenstander, of nadelen voor jou.DavidKamp schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:35:
Jij had het in je post hiervoor over een combo van fire ele en Paragon, vandaar dat ik het over een fire ele had. Ik ben niet echt overtuigd door de Paragon, vooral niet als je deze vergelijkt met andere profs. Het lijkt alsof het van alles een beetje is, beetje heal, beetje attack, beetje support. Ik heb dan persoonlijk liever specialized profs.
Natuurlijk kan een monk veel beter heal en protten, alleen een para kan beide én zorgen dat de party tegelijk ook nog aardig wat damage kan uitdelen door bijvoorbeeld de "next attack(s) causes burning/bleeding for X seconds". Ik zie een para dan ook vooral als offensieve verdediger en in dat opzicht zijn ze ongeevenaard aan mogelijkheden. Monks hebben te lage AL tenzij ze worden gebackupped door een andere char en ele's zitten te vaak met trage castingtijden en energymanagement, rits zijn met hun spirits erg stationair en rangers hebben met hun rituals vaak het probleem dat het een AoE is, en geen (target) enemy party.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!