Ach, mezelf kennende zal ik wel weer een massa slots gaan gebruiken/kopen. Heb op mijn main account ook al 16 slots, voor elke prof één en voor een aantal twee.
Ik vind elke class wel wat hebben, hoewel ik eerlijk gezegd nog maar nauwelijks met derv, sin en rit heb gespeeld. Momenteel ben ik vooral goed met monk, necro, para en ele. Ranger en mes ben ik aan het leren. Alles voornamelijk voor pve trouwens, en niet farmen (want dat vind ik saahaai

)
Heb wel een pvp slot maar omdat ik niet zovaak skillcap is dat vaak ook een beetje behelpen. Was een tijdje terug met de guild wel lekker bezig als supportpara. Ook wel fijn van para's, enorm hoge AL en ook wel aardige DoT met bleeding, poison en burning. Dat combineren met shouts en je bent best nuttig in de mid/frontline omdat je veel damage kan hebben en omdat je je team kan helpen.
Maar het liefst ga ik lekker monken
GW2, lijkt me erg mooi en leuk. Maar met Asura heb ik dus helemaal niks, en ik schijt op elven dus dat natuurvolk zal het ook wel niet worden

Maarja, zal er wel ééntje aanmaken, gewoon om te kijken of het wat is.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!