Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.721 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:48

Bob

murky123 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:27:
is guildwars ook op max os x 10.5.1 te spelen
ik wil niet via bootcamp een windowspartitie maken om het dan op die manier te doen
Guild Wars draait min of meer deftig onder de laatste versies van wine, dus als je een goede Mac OS variant van wine kan vinden heb je al een mogelijkheid.
Waarschijnlijk zijn er nog manieren hoor, misschien moet je eens googlen.

[ Voor 34% gewijzigd door Bob op 18-12-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
Wintersday is grappig. Wat gaan jullie doen met je Candy Cane Shards?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, tenzij je er dit jaar nog iets anders voor kan halen dan de weaps, geef ik ze weg aan iemand die ze wel nodig heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Geen idee wat ik er mee ga doen. Waarschijnlijk vergeet ik, zoals gewoonlijk, dat ik die dingen nog heb en kom ik er in de zomer achter dat ik er niks meer mee kan :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb nog shards over van vorig jaar. Zijn die nog steeds bruikbaar (en iets waard)?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:33:
tja, tenzij je er dit jaar nog iets anders voor kan halen dan de weaps, geef ik ze weg aan iemand die ze wel nodig heeft
Kun je er dan ergens serieuze wapens voor inruilen?! Ik zag ergens bij een trader dat je zo'n snoepwapen kan krijgen, maar je kunt er niets mee in het spel behalve showen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er minstens 100 bewaren voor een grenth headgear + dwayna headgear. Na wintersday heb je nog een maand om je shards uit te geven. Als je geld nodig hebt kun je ze nu 100 voor 10k verkopen.

Of geef ze maar aan mij.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik draag nog steeds mijn Horns of Grenth van 2 jaar terug <3, die zie ik verder nergends terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
En ik moet werken, dus kan geen moment spelen, en ze dus ook niet te pakken krijgen. Mocht iemand er een over hebben; graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt genoeg tijd voor een headgear: tot 1 januari. En met gifts en die candy weapons kan je tot bijna een maand na 1 januari nog krijgen. Die snowbal fights npc blijft gewoon staan als ik het goed had. Alleen de headgear kan je alleen op 1 januari krijgen, je kan hem ook niet traden.

Edit:

Wij leven toch in GMT + 1 = CET?

08:01 AM, Tuesday, January 1st = grand finale dus 9 uur voor ons. Kan je headgear krijgen.

Ook nog op andere tijden trouwens:

http://wiki.guildwars.com/wiki/Wintersday_2007

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:10
Ik heb zo'n 2 jaar geleden Guild Wars gespeeld, na 2 maanden ofzo gestopt, maar met een vriend (die het toen ook kocht) ben ik weer begonnen. Nu heb ik wat van die miniatures gekregen, 4 characters en elk had er twee. Eén character is verwijderd voordat ik überhaupt die dingen op de bank had gezet en van een ander character heb ik ze weggegooid omdat ik dacht dat ze niks waard waren. Dat laatste blijkt nu verre van waar te zijn.

Ik heb nu de volgende miniatures over:
Hydra
Mandragor Imp
Heket Warrior
Prince Rurik

Die eerste 3 zijn volgens mij niet echt veel waard (alhoewel, met nu amper 10,5k is alles zo ongeveer veel), maar die laatste misschien toch wel. Ik heb even op internet rondgezocht, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Uiteindelijk kwam ik op een forum terecht waar een vrij uitgebreide marketplace was, maar om de zoekfunctie te gebruiken moet je gaan betalen, en daar had ik niet zoveel zin in. Ook in de threads hier op GoT word ik niet veel wijzer van de waarde van vooral die laatste miniature.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij een kleine indicatie te geven van de waarde hiervan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emunator
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-07 20:11
Brasher schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:37:
Ik heb zo'n 2 jaar geleden Guild Wars gespeeld, na 2 maanden ofzo gestopt, maar met een vriend (die het toen ook kocht) ben ik weer begonnen. Nu heb ik wat van die miniatures gekregen, 4 characters en elk had er twee. Eén character is verwijderd voordat ik überhaupt die dingen op de bank had gezet en van een ander character heb ik ze weggegooid omdat ik dacht dat ze niks waard waren. Dat laatste blijkt nu verre van waar te zijn.

Ik heb nu de volgende miniatures over:
Hydra
Mandragor Imp
Heket Warrior
Prince Rurik

Die eerste 3 zijn volgens mij niet echt veel waard (alhoewel, met nu amper 10,5k is alles zo ongeveer veel), maar die laatste misschien toch wel. Ik heb even op internet rondgezocht, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Uiteindelijk kwam ik op een forum terecht waar een vrij uitgebreide marketplace was, maar om de zoekfunctie te gebruiken moet je gaan betalen, en daar had ik niet zoveel zin in. Ook in de threads hier op GoT word ik niet veel wijzer van de waarde van vooral die laatste miniature.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij een kleine indicatie te geven van de waarde hiervan? :D
Ze zijn helaas geen van allen veel waard, rurik zal je denk ik hoog uit 15K voor krijgen.
Voor meer informatie kijk eens op www.guildwarsguru.com.auction een van de meest toon aangevende sites.

[ Voor 3% gewijzigd door Emunator op 25-12-2007 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emunator
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-07 20:11
Verder zou ik graag eens willen zien wie er hier spelen in het GOT guild en waarom de belangstelling zo omlaag gaat.
Word er te weinig georganiseerd, of is de leiding van een te laag nivaue of wat dan ook aan verdere redenen.

Voelt u zich ook vrij om contact met mij op te nemen ingame (The Emunators Monk)

Alles aan uitspraken word geheel prive gehouden, met de mogelijkheid om vele zaken eventueel te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

op de leiding valt weinig op aan te merken en het is een vaste groep ( waar ik iig niet bij hoor ;) ) . Tja ik kick er niet zo op om allerlei GvG's te houden. Gewoon lekker wat PvE met elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een idee van de drop rate van de charr bags? ik heb nu bij elkaar 38 bosses gekilled, maar nooit ook maar 1 van die speciale drops gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Emunator schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:30:
Verder zou ik graag eens willen zien wie er hier spelen in het GOT guild en waarom de belangstelling zo omlaag gaat.
Word er te weinig georganiseerd, of is de leiding van een te laag nivaue of wat dan ook aan verdere redenen.

Voelt u zich ook vrij om contact met mij op te nemen ingame (The Emunators Monk)

Alles aan uitspraken word geheel prive gehouden, met de mogelijkheid om vele zaken eventueel te verbeteren.
Ik dus vanaf moment 1 (althans.. bijna dan :D )
Er werd iig niet te weinig georganiseerd, GvG is niet het mikpunt.. meer PvE.
Imho was er genoeg, maar er zijn er velen die op GW zijn uitgekeken of omdat hun vaste maatjes er niet meer zijn.

Voor de rest is er niet veel aan te merken op de leiding, daar ligt het imho zeker niet aan.
Just my 2 cents ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik speel nog niet zo lang GW, dus ik ben voornamlijk bezig met prophecies om mijn karakters een beetje te levellen. Ik heb een Ranger/Monk en een Elementalist/Monk van level 6 en 8/9.
Ik weet niet wat een GvG is, maar als er nog in de Prophecies-wereld gespeeld wordt wil ik wel in de GoT-guild uiteraard. Ik ga als ik hier door ben waarschijnlijk wel door met Factions en de andere werelden, maar gezien de tijd die ik er nu aan besteed kan het nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levelen is het probleem niet... meer door de laatste missies heen komen en naar drognars forge komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik ga allereerst GoT guild hier niet promoten.. (mag niet he ;) )
Maar.. ik denk dat je in alle guilds wel mensen tegen komt met prophecies chars...
Ik heb er ook een aantal, en het doel van een guild is dat ze je ook ermee helpen als men kan.

GvG = Guild vs. Guild ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Emunator schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:30:

Ik speel zelf in de GOT guild, en ben daar ook een van de officers.
De belangstelling gaat er volgens mij af door het tekort aan vernieuwing binnen het spel (waardoor members uitgespeeld raken en uiteindelijk niet meer spelen)
Nieuwe spelers werven blijkt helaas vrij lastig, er zijn simpelweg nog maar weinig actieve mensen guildloos (lijkt het wel)
gwystyl schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:03:
Ik speel nog niet zo lang GW, dus ik ben voornamlijk bezig met prophecies om mijn karakters een beetje te levellen. Ik heb een Ranger/Monk en een Elementalist/Monk van level 6 en 8/9.
Ik weet niet wat een GvG is, maar als er nog in de Prophecies-wereld gespeeld wordt wil ik wel in de GoT-guild uiteraard. Ik ga als ik hier door ben waarschijnlijk wel door met Factions en de andere werelden, maar gezien de tijd die ik er nu aan besteed kan het nog wel even duren.
Binnen de GOT guild is iedereen welkom (GOT-ers en niet-GOT-ers), mits hij/zij een volwassen instelling heeft.
Wil je meer info?? Bij de links vind je de link naar onze website. Op het forum vind je meer info en kan je je aanmelden.
(En ja, je moet echt even wat over jezelfs vertellen, we willen wel vooraf weten wie we binnenhalen... ;) )

Je kan me uiteraard ook even ingame contacten: T H E F L Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal binnenkort wel eens gaan kijken dan. Mn oude guild is net een paar dagen 'opgeheven' omdat het gewoon te inactief was. En guildloos is ook maar zo alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na een lange tijd geen GWmeer gespeeld te hebben (The Fly geeft eigenlijk de redenen al aan) wil ik toch weer wat beginnen. Omdat ik een PvPer ben / was wil ik weer wat op dat vlak gaan doen. Het liefst iets waarbij ik in eerste instantie niet afhankelijk ben van anderen wat betreft teamplay etc. Ik wil gewoon even weer wennen en inkomen. Hero battles lijkt mij hiervoor in eerste instantie wel geschikt. Spelen veel mensen HB nog? Wat is op dit moment een populaire build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Fly: ik heb de pagina van de GoT guild even gelezen, maar ik denk dat ik niet aan de voorwaarden voldoe. Ik heb vandaag voor het eerst in een week of 2 weer gespeeld, en ik speel sowieso vrij onregelmatig ivm drukte op het werk en in privéleven. Een guild waarbij je steeds moet melden dat je afwezig bent lijkt me dan wat onhandig.
Ik kwam er vandaag eindelijk achter dat er bij elke outpost 4 mannetjes rondhangen die je in je party kan vragen. Zo kan je min of meer onafhankelijk van andere spelers toch een groot aantal quests doen.
Ik ben net voor kerst in een Guild gegaan omdat iemand me vroeg, maar die gast wilde alleen maar dom rondrennen en alles slopen wat er te zien was volgens mij. Ik heb hem vandaag niet online gezien, maar ik ga iig uit die Guild. Ik speel liever zelf met een zootje quests dan doelloos alles te slopen wat beweegt. Dat moet toch wel omdat je het anders zelf niet overleeft, maar de instelling is gewoon anders.
Ik moet die gast alleen wel ff contacten. Kan dat online terwijl hij niet online is of moet ik hem dan echt online treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben nu niet zo heel vaak meer online (morgen begin ik weer met een nieuwe opdracht) maar als je wil kan je me wel adden: Vortex Walker

Dan kan ik je, als ik online ben, je best wel eens helpen met wat quests. Ik heb Prophecies uitgespeeld dus kan je daar allicht een heel eind in helpen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

@gwystyl: Ja dat zijn de henchmen. In sommige outposts zijn het er meer dan 4 naargelang de moeilijkheidsgraad van de missie aldaar. Vergeet ook niet dat er ergens onderaan je radar een icoontje zit waarmee je de henchmen op een door jouw te kiezen plaats kan vastpinnen. Daar kan je heel handig gebruik van maken, want die henchmen hebben nogal eens de neiging om maar blindelings een gevecht in te rennen en om teveel vijanden ineens te gaan agroen (uitdagen) waardoor je gemakkelijk een hele overmacht op je kop krijgt. Als ik een overmacht aan vijanden tegenkom, pin ik mijn henches ergens flink buiten het agrogebied van de vijand vast en dan ga ik zelf een beperkt aantal agroen (met een boog b.v.) en leid ik ze zo naar de plek waar mijn henches ze staan op te wachten. Zo kan je een grote overmacht in groepjes splitsen en 1 voor 1 uitschakelen. De healer hench is ook handig omdat ze dode partymembers terug tot leven kan wekken, maar ze is wel kwetsbaar en een geliefd doelwit voor de vijand (hou er dus een oogje op).
Ook erg belangrijk bij het vechten (met henches) is het 'targetting' van vijanden zodat je gericht schade kan doen.
Eens je deze technieken goed onder de knie krijgt, kan je verrassend veel quests/missies doen met enkel henches (het duurt weliswaar wat langer).

In NightFall en EotN heb je dan weer heroes, die zijn zoals henchmen maar beter.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ambi schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:01:
@gwystyl: Ja dat zijn de henchmen. In sommige outposts zijn het er meer dan 4 naargelang de moeilijkheidsgraad van de missie aldaar. Vergeet ook niet dat er ergens onderaan je radar een icoontje zit waarmee je de henchmen op een door jouw te kiezen plaats kan vastpinnen. Daar kan je heel handig gebruik van maken, want die henchmen hebben nogal eens de neiging om maar blindelings een gevecht in te rennen en om teveel vijanden ineens te gaan agroen (uitdagen) waardoor je gemakkelijk een hele overmacht op je kop krijgt. Als ik een overmacht aan vijanden tegenkom, pin ik mijn henches ergens flink buiten het agrogebied van de vijand vast en dan ga ik zelf een beperkt aantal agroen (met een boog b.v.) en leid ik ze zo naar de plek waar mijn henches ze staan op te wachten. Zo kan je een grote overmacht in groepjes splitsen en 1 voor 1 uitschakelen. De healer hench is ook handig omdat ze dode partymembers terug tot leven kan wekken, maar ze is wel kwetsbaar en een geliefd doelwit voor de vijand (hou er dus een oogje op).
Ook erg belangrijk bij het vechten (met henches) is het 'targetting' van vijanden zodat je gericht schade kan doen.
Eens je deze technieken goed onder de knie krijgt, kan je verrassend veel quests/missies doen met enkel henches (het duurt weliswaar wat langer).

In NightFall en EotN heb je dan weer heroes, die zijn zoals henchmen maar beter.
Oh dat is handig om te weten :). Misschien is die wiki sowieso wel een handig ding om eens wat dingen op te zoeken.
Ik kon gelukkig in een vorig deel al terugvinden waar ik een priest van Balthazar kon vinden, want die had ik zelf gezocht in Ascalon maar niet in de Arena. De healer neem ik altijd mee voor die reden; verder varieer ik de mage en ranger; de fighter gebruik ik nu als agressor/afleidingsmaneuvre, maar de henchmen lokken inderdaad wel eens wat veel tegenstanders uit.
Het is al wel een heel verbetering tov in je eentje rondhossen, dan red ik het al niet eens tegen één fatsoenlijk monster, laat staan 3 of meer. Ik probeer ook eerst de healers uit te schakelen, anders is het een beetje dweilen met de kraan open.
Als iemand verder nog tips heeft houd ik me aanbevolen O+
TroonStaal schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:17:
Ik ben nu niet zo heel vaak meer online (morgen begin ik weer met een nieuwe opdracht) maar als je wil kan je me wel adden: Vortex Walker

Dan kan ik je, als ik online ben, je best wel eens helpen met wat quests. Ik heb Prophecies uitgespeeld dus kan je daar allicht een heel eind in helpen :)
Thx voor het aanbod, ik zal opletten of ik je online zie. Mijn ingame nick is Gwystyl Ranger of Gwystyl Element (Ra/Mo en E/Mo beide op lvl 9)

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 07-01-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
[\quote]

Ja als je ze betere skills geeft dat wel.. Anders kun je net zo goed henchies gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De mensen hier spelen weinig HB merk ik. Ik zal beginnen met een paar rondes observe voor ik mij weer in het hero geweld ga storten. Ik hoop wel dat de laming builds (R/P's etc) een beetje verleden tijd zijn. Is er intussen trouwens al een update geweest voor de erg brakke pet AI? Een tijd terug vielen hero's altijd eerst de pets aan ipv de pet controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat nog niet gefixed.. HB vind ik maar een beetje eenzijdig.. je hebt altijd van die standaard builds.. Sin,backpacker,SoR monk etc..ik weet niet of dat nog steeds zo is..

Edit:

Weet iemand trouwens nog hoe dat hall of monuments werkt? Kan je je minipets/armor/destroyer weapons dan ook in GW2 gebruiken?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik weet is je HoM meer een uitstalling. In GW2 zal je die dan dus ook kunnen bekijken indien je een gw2 char bind aan een gw1 char (hopelijk gaat dat niet op naam van je char). De bonussen die je evt. krijgt door behaalde resultaten zal je moeten verdienen door extra quests te doen

van de wiki voor GW 2:
The Hall of Monuments is a means for players to transfer evidence of achievements for Guild Wars 1 characters into Guild Wars 2. A player must have Guild Wars Eye of the North to access this feature. More details on the behaviour of the monument in Guild Wars 1 is available on the Guild Wars Wiki Hall of Monuments page.

How the hall will manifest and operate in Guild Wars 2 has not been disclosed. What benefits or items are available is not known either, but it is expected that these will not cause imbalance for players new to the Guild Wars games. The hall will allow names to be reserved.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:52:
voor zover ik weet is je HoM meer een uitstalling. In GW2 zal je die dan dus ook kunnen bekijken indien je een gw2 char bind aan een gw1 char (hopelijk gaat dat niet op naam van je char). De bonussen die je evt. krijgt door behaalde resultaten zal je moeten verdienen door extra quests te doen

van de wiki voor GW 2:

[...]
Ahh dat zal dan ook met de titles gaan dan.. Maar als dat het enige is dan ga ik gwen niet aanschaffen. Ik heb nu allemaal behalve die.. Ik speel dan ook voornamelijk back/mid in gvg's en de pvp skills vond ik niet echt waardig genoeg. Ik ga wel GW 2 aanschaffen :9~ :9~ :9~

Laatst had mijn bone dragon een level :D zag er wel grappig uit ..

En LOL @ je sig

Die palawa loko figuur speelt wel een erg grote rol in de GW verhaal lijn en dan zo een grapje :S is niet echt op zijn plaats.. maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Hoe spelen jullie warrior? Ik heb net een pvp warrior gemaakt na al meer dan een half jaar enkel casters te spelen, en het valt me nogal tegen.
Ofwel loop ik achter vijanden aan en wordt ik tegelijkertijd met ranged attacks afgeslacht, ofwel loop ik zelf weg en ben ik nutteloos... Ik heb het hier over RA, waar je 3/4 van de tijd geen monk ter beschikking hebt. En healing signet helpt nu ook ni zo heel veel in die situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 23:21:
Hoe spelen jullie warrior? Ik heb net een pvp warrior gemaakt na al meer dan een half jaar enkel casters te spelen, en het valt me nogal tegen.
Ofwel loop ik achter vijanden aan en wordt ik tegelijkertijd met ranged attacks afgeslacht, ofwel loop ik zelf weg en ben ik nutteloos... Ik heb het hier over RA, waar je 3/4 van de tijd geen monk ter beschikking hebt. En healing signet helpt nu ook ni zo heel veel in die situaties.
Een goede, veelzijdige build helpt veel. En ja .. als je geen monk hebt dan is het meestal game-over, daar doe je niks aan.

Je moet gewoon zorgen dat je efficient damage uitdeelt net zolang tot het andere team uitgeput is.. Niet te veel overextenden en als je terugtrekt met een speer je adrenaline opbouwen etc..

Ohja; en de state-of-the-games geven veel informatie over pvp.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:01:
[...]

Een goede, veelzijdige build helpt veel. En ja .. als je geen monk hebt dan is het meestal game-over, daar doe je niks aan.

Je moet gewoon zorgen dat je efficient damage uitdeelt net zolang tot het andere team uitgeput is.. Niet te veel overextenden en als je terugtrekt met een speer je adrenaline opbouwen etc..

Ohja; en de state-of-the-games geven veel informatie over pvp.
Ik doe het nu andersom, ik ga zelf als monk in RA :)
Gisteren een keer geprobeerd, en we zijn in een ruk tot in TA geraakt, waar we helaas afgemaakt werden.. :( (voorspelbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:19:
[...]

Ik doe het nu andersom, ik ga zelf als monk in RA :)
Gisteren een keer geprobeerd, en we zijn in een ruk tot in TA geraakt, waar we helaas afgemaakt werden.. :( (voorspelbaar)
Ja, in TA spelen bijna alleen de goede spelers (glad 4> ) Je moest wel lang wachten zeker tot er een groep beschikbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:28:
[...]

Ja, in TA spelen bijna alleen de goede spelers (glad 4> ) Je moest wel lang wachten zeker tot er een groep beschikbaar was?
Nee niets van gemerkt. Ik ben daarna nog even in de TA outpost zelf geweest en daar was ook een hoop volk hoor. Jammer dat we vanuit RA telkens na 10 wins TA terechtkomen, anders was gladiator points farmen wel gemakkelijk geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:28:
[...]

Rank hoeft totaal niet te betekenen dat diegene goed is, met Iway groepen en andere builds tijdje geleden had je een hoge rank in no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tja, naast de laming build die eigenlijk iedereen met high rank behoorlijk heeft ge- of misbruikt had je natuurlijk vaker double fame weekeinden etc. Rank zegt niet veel, die discussie is hier al vaak genoeg gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

http://www.guildwars.com/...s/missionpack/default.php

Dus nu kan je het ook gewoon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Ik denk dat ik het in dollar ga betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtrmEend schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:39:
[...]

Rank hoeft totaal niet te betekenen dat diegene goed is, met Iway groepen en andere builds tijdje geleden had je een hoge rank in no time.
wth ik heb het over RA en TA .. jullie bedoelen HA ?! Hoe kan je TA en RA misbruiken? ragequitten? En de hoge ranks bewijzen wel dat het meer georganiseerde groepen zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Bob schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat ik het in dollar ga betalen ;)
Zou eigenlijk best mooi zijn als dat kon.
In de in-game store kan het iig niet...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Balachmar schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:56:
[...]

Zou eigenlijk best mooi zijn als dat kon.
In de in-game store kan het iig niet...
Misschien bij PlayNC zelf wel (op de site). Ik heb alleszins zo'n master account, kzal wel eens checken of ik daar niet wat kan knoeien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoehoe, zojuist om 17:11 uur mn allereerste birthday present gekregen :) nog nooit een char gehad die het zo lang heeft volgehouden :P (was btw een hydra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Allereerste? Ik heb al vier/vijf 2nd birthday's en een hele sloot 1st. Maarja, ik heb ook teveel chars :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik 2 :D Eerst een bone dragon(!) en daarna een jade armor :( Ik heb ook nog die siege turtle en rock giant (gold). Ben nu aan het sparen voor een white dyed ancient armor :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb ook een Dragon. En een Gwen O+ daar ga ik later mee trouwen O+

[ Voor 30% gewijzigd door Vrijdag op 18-01-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weekend achter de rug met SS/LB points farmen.....
Was een beetje suf maar wel een mooie kans om die te "maxen" zodat ik eindelijk kan gaan voor :
Kind Of A Big Deal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Was wel redelijk saai ja :) Maar ik heb beide titels nu ook. Volgende titel zal legendary guardian zijn, dat lijkt me veel minder saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 08-09 10:17
Minder saai, wel een stuk uitdagender idd.
Er zijn een aantal missies die in hard mode echt VIES tegenvallen :)
Ik ben eerst EotN aan het uitspelen (de 5 titels van EotN maxen). Dan zal ik op 18 titles zitten en dan ga ik guardian proberen

[ Voor 36% gewijzigd door bazkar op 22-01-2008 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:16
Ik heb al een tijd niet meer gespeeld, maar ja. Dat zegt niets aangezien ik al een tijd niet echt meer heb gegamed. Binnenkort maar weer eens proberen wat meer achter de computer te zitten.

offtopic:
@Viper, ik heb al eens geprobeert te googlen, maar waar heb je die sig vandaan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Arunia schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:23:

offtopic:
@Viper, ik heb al eens geprobeert te googlen, maar waar heb je die sig vandaan eigenlijk?
Dat zegt Palawa Joko ergens in een cutscene ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies, het is de laatste zin van de laatste cutscene in de quest 'a deal's a deal'. wordt trouwens weer eens tijd voor een andere sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:16
Lol, ik moet echt eens een keer GW gaan spelen en dan het verhaal volgen. Blijkbaar lees/hoor ik nooit die teksten. Het kan overigens ook zijn dat ik dat deel nooit heb gedaan. Ah, dat klopt. Heb Nightfall wel, maar niet echt gespeeld. Dat gaat nog wel even duren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Vandaag is het 28 januari, het bonusmission pack zou in de winkel moeten liggen voor € 8,99, maar welke winkel heeft hem?
Dixons - nee
Free Record Shop - nee
Bart Smit - nee
Intertoys - nee

Maar wie wel, ik wil hem gewoon kopen, niet online of zo.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tis toch alleen als download beschikbaar? Ik dacht zoiets gelezen te hebben :?

Naja, ik heb inmiddels al ruim twee weken niet geGW'ed, ben benieuwd of ik niet inmiddels gekicked ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is dat niet de online winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
TroonStaal schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:41:
Tis toch alleen als download beschikbaar? Ik dacht zoiets gelezen te hebben :?

Naja, ik heb inmiddels al ruim twee weken niet geGW'ed, ben benieuwd of ik niet inmiddels gekicked ben :X
Meeste guilds is het kick-beleid na 1 maand, zonder vooraf melding.
2 weken zou ik wel erg strak vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ha, ik ben nog niet gekicked 8-)

Maar heb ook niet gespeeld, alleen even aangemeld en weer afgesloten. Misschien van het weekend weer eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Gisteren even vlug 2 dungeons in NM gelopen (Ooze Pits en Raven's Point) om mijn Mastery of the North title te boosten. Ik moet zeggen dat Normal Mode inderdaad toch erg simpel begint te worden.
1 keer gewiped omdat ik head-on de 3 prismatic oozes (endboss ooze pits) tegelijk pakte en die spawnde een stuk of 20 andere oozes. Na res teruggelopen en 1 voor 1 afgemaakt. Appeltje eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
bazkar schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:14:
Gisteren even vlug 2 dungeons in NM gelopen (Ooze Pits en Raven's Point) om mijn Mastery of the North title te boosten. Ik moet zeggen dat Normal Mode inderdaad toch erg simpel begint te worden.
1 keer gewiped omdat ik head-on de 3 prismatic oozes (endboss ooze pits) tegelijk pakte en die spawnde een stuk of 20 andere oozes. Na res teruggelopen en 1 voor 1 afgemaakt. Appeltje eitje
Ooze pit is altijd leuk ;) Omdat die 3 eindbaas ooze`n all dmg kunnen absorben en dan 20 kleintjes kunnen spawen. Zo blijft het lastig zelfs met een super goede groep. En het is zelfs met een slechte groep nog te doen als je ze maar 1 voor 1 lured.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Misschien moeten we een keer een datum prikken om met zn allen wat Dungeons in Gwen op HM te doen. Of Vanquishen, Guardian title halen, etc.

Iemand interesse?

Mijn naam op GW is Healing Twin btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Ik moet zeggen na GW:EN uit is gekomen heb ik een stuk van het verhaal gedaan (tot aan die lava grot met zo'n grote worm), daarna heel dat deel links laten liggen. Ik blijf fijn rond rennen in Factions, daar alles uiteindelijk op master reward halen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:00:
Ik moet zeggen na GW:EN uit is gekomen heb ik een stuk van het verhaal gedaan (tot aan die lava grot met zo'n grote worm), daarna heel dat deel links laten liggen. Ik blijf fijn rond rennen in Factions, daar alles uiteindelijk op master reward halen :)
Lava grot aka Central Transfer Chamber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou het niet eens meer weten eigelijk. Weet nog wel 1 missie helemaal bovenin north, begin je in een icehall waar 2-3 wormen zitten, 99% kans insta-kill :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Geen idee over welke missie je het hebt, lmao. Btw ik zit in Sacred Light, de guild die je in je eerste post heb vermeldt. De link is echter niet meer werkende zie ik :o

Hoeveel max titles heb je btw? en welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik geen enkele dacht ik, heb wel dacht ik protector of XX (uitspelen van het 'verhaal'), maar dat is het wel zo'n beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Je bent dus niet echt into Guildwars begrijp ik? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat issie wel hoor ;)

Maar hij geeft, net als ik, weinig tot niks om titels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb dacht ik nu 11 characters, 2 pre-searing, alle chapters, 2 collector editions, 12 pets in mijn HoM en alles wat je in de online shop kan kopen (skillpacks, pvp packs, etc).
SinergyX schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:20:
* SinergyX meld zich als nieuwe n00b in de GW-scene :)
Mijn start post :P Dus nog niet bijzonder lang (proph is dacht 2005?), maar wel veel gespeeld.

Titles zijn leuk, maar zoals troon zegt, totaal geen waarde voor mij. Ik speel meer voor builds, farms, diversiteit (GW blijft 'anders' dan een normale MMO).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Haha oké, dus wat is voor jou gebruikelijk om te doen als je inlogt? Ga je vooral veel farmen of doe je meer aan PVP?

Btw: Misschien is er te praten over een mogelijke Alliance met Legion of Sacred Light? (LSL) (zie 1e pagina bij Guilds) *O*

[ Voor 35% gewijzigd door De Koempert op 30-01-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Net weer even een stukje gelezen over Guildwars 2. Volgens mij gaat dat echt supervet worden =]
Ik vraag me alleen wel sterk af hoeveel impact je "achievements" in de Hall of Monuments op Guildwars 2 zullen hebben. Ik ben al aardig wat titles gaan behalen sinds ik dit weet, hopelijk niet voor niets.

Ook zit ik nog sterk te twijfelen welk ras ik zal kiezen. Aangezien ik al 2 jaar lang fulltime monk speel neig ik toch naar de Asura, ik denk dat deze kleine mannetjes de beste magicians zijn. Norn lijken me echte vechtersbazen en de Charr zijn nou ook niet van die vriendelijke "I heal you my friend!" gasten.

Human is natuurlijk een beetje standaard, dit heb ik wel gezien na een goede 2½ jaar. (3½ jaar tegen de tijd dat GW2 uit is) Ik weet echter niet wat specials zullen zijn van de humans.

Over het nieuwe ras Sylvari heb ik ook nog niet veel gelezen, het zijn wel echte "natuur gasten". Sylvari is Latijns voor Forest. Oftewel, dit ras zal ook wel wat met natuur rituelen kunnen, ik zit dan aan Monk en Ranger te denken. Ze lijken overigens veel op Elves.

Jammer is wel dat de Dwarves en Centaurs niet te spelen zijn. Het zou misschien niet helemaal mijn ding zijn, maar ze horen er beiden toch wel een beetje bij.

Ik zie mezelf wel als (Mannelijke) Asuran Monk rondlopen. Het kleine mannetje met veel magische krachten die iedereen weer op de been brengt tijdens en na een lang gevecht.

Wat zijn jullie gedachtes over GW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kijk wel wanneer het uit is :P Ik pak gewoon een class, begin met lvlen en zie wel hoe ver ik kom. Buiten mesmer heb ik nu alle classes op lvl20 in factions rond huppelen, leuke variatie. Mijn favo blijft toch assasin, als je er goed mee speelt zijn ze echt krachtig.

Alleen warrior wordt het zeker niet, na Nigthfall en zeker bij EotN vind ik ze totaal nutteloos in een team, een dervish kan hetzelfde soms zelfs beter (derv/war). Helaas is mijn main character een warrior, zit ik nog wel tijd aan vast :/ (mijn enige character waar ik de eerste 3 chapters mee heb uitgespeeld en aardig ver in EotN zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Wel eens de DoA tanker build van Warrior gezien?

Buiten dat heeft een Warrior 20 meer armor dan Dervish, wat toch wel een hoop damage scheelt.

[ Voor 50% gewijzigd door De Koempert op 31-01-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is dat niet gewoon een ele tanker? Heb ik lange tijd gehad, vond ik niets. Enige die beetje leuk zijn waren mijn war/derv en war/sin builds, maar vaak teveel energy problemen. Waar ik met mijn derv/ele (of derv/mo ook leuk) mijn eigen warrior 10x kan outhealen (mystic regen) en nog een panic button heb ook (avatar). Jammer van die scyte, lelijk ding :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

tja, mijn 2e character was een Warrior. Toen was alleen Prophecies uit, die heb ik uitgespeeld en een Monk gemaakt voor 55hp farmen. Was toen nog ideaal te doen bij Augury Rock bij de Griffons.

Sinds dat moment ben ik eigenlijk nooit meer van Monks afgestapt, je hebt er zoveel mogelijkheden mee. 55hp, 600hp, HB healer, Bonder etc etc
Heb laatst even de Mo/D build geprobeerd, heb daarmee Sanctum Cay gesolo'ed.

Leuk bij een Dervish is dat je de 3 foe's voor je raakt, met een zealous scythe kan dit heel leuk werken. Heb zelf nooit een Dervish gespeeld omdat ze veel te overrated zijn =P Maar als ik dan zou moeten kiezen zou ik inderdaad toch eerder voor een Dervish gaan dan Warrior.

Maarja iedereen heeft zo z'n smaak. Ik heb nu een Elementalist gemaakt om in Central Transfer Chamber, - Destroyer Cores te farmen. Het is wel leuk dat nuken etc, maar ik voel me echt kwetsbaar. Met Monk heb ik altijd wel een goed gevoel, de party heeft je gewoon echt nodig. Zoals in zware battles, als jij dood bent, is de rest ook weg. Zoals ik al zei, het ligt er gewoon waar je je bij thuis voelt. Een RL van mij speelt al 2 jaar op een Warrior en vind dat helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, mezelf kennende zal ik wel weer een massa slots gaan gebruiken/kopen. Heb op mijn main account ook al 16 slots, voor elke prof één en voor een aantal twee.

Ik vind elke class wel wat hebben, hoewel ik eerlijk gezegd nog maar nauwelijks met derv, sin en rit heb gespeeld. Momenteel ben ik vooral goed met monk, necro, para en ele. Ranger en mes ben ik aan het leren. Alles voornamelijk voor pve trouwens, en niet farmen (want dat vind ik saahaai :P )
Heb wel een pvp slot maar omdat ik niet zovaak skillcap is dat vaak ook een beetje behelpen. Was een tijdje terug met de guild wel lekker bezig als supportpara. Ook wel fijn van para's, enorm hoge AL en ook wel aardige DoT met bleeding, poison en burning. Dat combineren met shouts en je bent best nuttig in de mid/frontline omdat je veel damage kan hebben en omdat je je team kan helpen.

Maar het liefst ga ik lekker monken O+

GW2, lijkt me erg mooi en leuk. Maar met Asura heb ik dus helemaal niks, en ik schijt op elven dus dat natuurvolk zal het ook wel niet worden :P Maarja, zal er wel ééntje aanmaken, gewoon om te kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

16 slots? x.x

Ik gebruik er 4, lol.

Monk, Warrior, Ele.

En een PVP slot, momenteel Ele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb in 4 accounts totaal 34 slots :') ik kan het verkeerd hebben en er één of twee naast zitten :+

In de tijd dat je nog geen nieuwe slots kon kopen kocht ik gewoon een nieuw account, voornamelijk voor storage en omdat je niet alle profs in één account kon krijgen. Later werd dat uitgebreid als je een chapter erbij kocht en kon je losse slots kopen. Maar dat was in het begin nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Ik heb dan een character van elk type, waarbij ik elke campaign dan heb voltooid. (Nog bij lange niet eye of the north met alles).

Elke character class heeft zijn functie(s). Damage overlaten aan de damageclasses, tanking aan tankingclasses, luring aan de tank (mits ie een longbow/flatbow in 1 van zijn weaponslots heeft).

Warriors zijn dan bij elite missions, eye of the north (hm) weer nuttig als tank.
Bij bepaalde dungeons kan het ook enorm veel moeite schelen al heb je een tank. (bijv. bij: Frostmaw , Slavers Exile, Vloxen). Mits deze natuurlijk de ruimte krijgt om te tanken.

Een goede tank kan bij pittige o.a. dungeons, vanquishes, missions de sleutel tot succes zijn.
Al is mijn persoonlijke favoriet, monk healer protector tank (team monkbuild), maar dat heeft zo zijn limits, werkt niet overal helaas :/

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DavidKamp schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:33:
Leuk bij een Dervish is dat je de 3 foe's voor je raakt, met een zealous scythe kan dit heel leuk werken. Heb zelf nooit een Dervish gespeeld omdat ze veel te overrated zijn =P Maar als ik dan zou moeten kiezen zou ik inderdaad toch eerder voor een Dervish gaan dan Warrior.
Ik doe vaak die factions pvp war (luxons tegen kurzick), komen ze weer aanzakken met die dervish/ele builds. Zie ze rennen als ik met mijn rang/necro even flink los ga :P (alle ench removen, blind erop, ranged criple, berg degen en maar interupten :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik ben het er totaal niet mee eens dat Damage aan de zogenoemde "damage classes" overgelaten moet worden etc etc. Monk is geen damageclass, maar als je weet hoe je smiting prayers moet gebruiken kan je gigantisch veel damage doen.

Ook kan een monk supergoed tanken, in sommige gevallen een stuk beter dan elke andere class. Een tank lang niet overal wat, aangezien de creatures de tank toch niet blijven aanvallen. Dan ga ik liever voor een paar monks, MM en damage dealers. Eventueel een interrupt waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Ik ben het er totaal niet mee eens dat Damage aan de zogenoemde "damage classes" overgelaten moet worden etc etc. Monk is geen damageclass, maar als je weet hoe je smiting prayers moet gebruiken kan je gigantisch veel damage doen.
Ik zeg erbij niet dat een monk percé moet healen en niks anders. Al is zijn functie smiter, tsja prima, zolang de team weet dat dat zijn functie is binnen het team. (Dat die monk onder damagedealers valt in dat geval)

Smiter kan nogal wat damage doen: 600 monk en smitermonk kunnen niet voor niets extreem veel farmen / vanquishen.

Ben dan af en toe in AB met een bekende van me, een monk smiter, die kunnen enge dingen doen ja. Maar dat is ook de bedoeling. Mijn funtie is dan vaak mijn team (en andere) in leven houden.
Vaak een elemental erbij om lekker wat area damage the doen & om het cappen wat sneller te maken.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas is lang niet iedereen overtuigd van het feit dat smiters ook prima dmg doen. gebruik signets met mantra of inscriptions en ether feast als healing skill (12 inspiration magic) en je hebt een simpele build die met 16 smiting prayers een gemiddelde van 60 armor ignoring dmg per skill doet (standaard build met smite, banish, bane signet, signet of judgement en castigation signet). met mantra of inscriptions worden de recharge tijden flink gereduceert, zodat geen enkele dmg skill een lange recharge als 11 secs heeft. tel daarbij de KD's en een redelijke energy management bij op en je hebt een prima dmg dealer.

in gw2 zal ik waarschijnlijk weer voor de monk gaan, maar welk ras moet ik nog even kijken. als er specifieke bonussen komen (norn = tranformeren in bear etc) zal het waarschijnlijk daar aan liggen, maar anders wordt het gewoon een mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Judge Nl schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:08:
Elke character class heeft zijn functie(s). Damage overlaten aan de damageclasses, tanking aan tankingclasses, luring aan de tank (mits ie een longbow/flatbow in 1 van zijn weaponslots heeft).
Waar mijn post op neer kwam, is dat ik vind dat je professions te snel in een hokje stopt. (Zeg het als ik je verkeerd begrepen heb)
Monk is geen damageclass, maar om dan meteen te zeggen dat damage aan damageclasses overgelaten moet worden vind ik iets te kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij kan je een ele ook prima als prot monk inzetten trouwens. Nog nooit geprobeerd, maar er is denk ik wat voor te zeggen met de wards en armors en natuurlijk de enorme vooraad energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:26:
helaas is lang niet iedereen overtuigd van het feit dat smiters ook prima dmg doen. gebruik signets met mantra of inscriptions en ether feast als healing skill (12 inspiration magic) en je hebt een simpele build die met 16 smiting prayers een gemiddelde van 60 armor ignoring dmg per skill doet (standaard build met smite, banish, bane signet, signet of judgement en castigation signet). met mantra of inscriptions worden de recharge tijden flink gereduceert, zodat geen enkele dmg skill een lange recharge als 11 secs heeft. tel daarbij de KD's en een redelijke energy management bij op en je hebt een prima dmg dealer.

in gw2 zal ik waarschijnlijk weer voor de monk gaan, maar welk ras moet ik nog even kijken. als er specifieke bonussen komen (norn = tranformeren in bear etc) zal het waarschijnlijk daar aan liggen, maar anders wordt het gewoon een mens
Ik ga er wel van uit dat de classes verschillende abillities hebben. Wat is anders het nut, je look? Vandaar dat ik verder ging denken; de Asura zijn in Gw:en over het algemeen spellcasters, vandaar dat ik denk dat deze special vaardigheden hebben voor spellcasters. Zo ook met Norn naar Warrior, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

TroonStaal schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:30:
Volgens mij kan je een ele ook prima als prot monk inzetten trouwens. Nog nooit geprobeerd, maar er is denk ik wat voor te zeggen met de wards en armors en natuurlijk de enorme vooraad energy.
Ik denk dat als je voor de protection doormiddel van wards wil gebruiken gewoon een Ele moet gebruiken met alle wards. Dan zou je bijv. Earth magic op 16 kunnen zetten, en Energy Storage op 13.
Zou je dit willen combineren met prot, dan zal je toch punten bij Earth magic of Energy storage weg moeten halen. Waardoor je wards minder zijn en/of minder energy heb.

Een Mo/E heeft ook een goed energiebeheer door simpel Glyph of Lesser Energy te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Na een lange break ben ik weer begonnen.

Tot mijn grote verbazing heb ik 2 Groene Mini Bone dragons gekregen. Een present van GW _/-\o_
Dat is toch 160-180k bij elkaar.

Ik heb een lvl 20 55HM Mo/ME, ik ben van plan er een Mo/W van te maken. Zodat ik in de UW kan farmen.

Ik heb ook een lvl 20 Warrior/RT, alleen ben er nog niet uit of ik er voor over heb om Elite Kurzick armor te kopen. Ziet er super vet uit, alleen ben nog niet tevreden met mijn build.
Iemand nog een leuke tips voor een Warrior, ik kan mijn secondary class changen naar P/Factions classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn ervaringen emt WA/XX.

WA/RT is mijn farm build in factions, met die elite skill (elke hit wordt je gehealed oid). Als gewone PvE build kwam ik te vaak in energy problemen, al kan je soms wel wat leuke spikes en healing creeeren. Leuk is wel met die communing (of was het summoning?) je van die ghosts kan neerzetten, best leuk.

WA/Ele, kan enorm goeie tank zijn, grootste probleem is geen condition remover en zware energy problemen. Alleen met glyphs kan je einde komen, maar het raakt allemaal een keertje op. Je kan het ook gebruiken als AoE scatterer, earth en fire werken daar best lekker mee. (aftershock, shockwave). Met hoge points in 1 van de elementen kan je ook die conjure gebruiken, geeft een leuke damage boost zeker op mobs die zwak zijn voor bepaalde elementen.

Wa/mo. De allrounder, healing, protection of smithing, werken allemaal best goed. Tijd op protection gedraait met die elite skill (next xxx damage is nulified) om wat spikes te overleven. Sommige komen wat in energy problemen.

Wa/sin, mijn favo. Met daggers rond rennen en diverse attacks hebben die flinke energy geven of paar leuke spike hits. Voor mij puur als zware damage dealer, al is die +80 armor skill altijd handig. Erg goeie energy management en met die elite attack heb je een endless attack chain.

Wa/rang, pet style of defence style. Petstyle is heel lang mijn build geweest, met elite skill heal as one om ook jezelf te healen. Erg allround maar flinke damage output. Relatief weinig energy problemen.

Wa/necro, mijn eerste build. Heeft paar leuke tricks, leuke attacks maar veel skills hebben imho te lange casting dus was nooit echt favoriet. Plague touch voor conditions is echt leuk spelen.

Wa/Derv, werk goed, stevig en flinke heal/boosts. Nadeel is vechten tegen enchantremovers, dan ben je in no time door je energy heen. Als support tanker ideale build.

Wa/P, concept werkt, per saldo heb je er niets aan. Paragon werkt op adradaline en energy, dit laatste heeft een warrior amper. Een P/W werkt 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

P/War is ook erg geschikt in pvp om de midline te beschermen met al die shouts. En de aardig hoge AL is ook praktisch. DoT ook wel met bleeding, burning en evt. poison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jep, ik heb zelf een P/W, met bijna alleen maar shouts (ook die title shout). Dan 2 skills voor mezelf (1 attack en die energy gain bij burning - glazing eyes?). Al vind ik spear gooien helemaal niets, vind ik de shouts en chants mooi om te zien (met die vleugels enzo).

Jammer, net als bij Assasin, dat veel mensen denken dat het een bagger class in. Beide classes, mits goed gespeeld, zijn echt goed in teams. Ik doe nu regelmatig die palace en quarter in factions met mijn sin, toch al aantal keer voorgekomen dat er een teamwhipe is maar ik nog vrolijk sta door te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind para echt lekker om te spelen, zijn goeie tanks, support en doen ook nog wel aardig wat damage. Ben er ook heel snel mee door NF mee gefietst, en Proph en Fact. zijn er ook vrij eenvoudig mee te doen.

Sin heb ik nog maar weinig gespeeld, mijn baby-sin is nog maar lvl 13 en zit nog vast op het beginnerseiland. Nog één quest doen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:20
Para is echt een perfecte support char. Met een normaal team +2 monks kan je alles vanquishen puur door de bescherming van een paragon. Maar ursan is te goed dus word de para daar niet meer voor gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Para heeft mij ook nooit echt aangesproken. Support is leuk, maar ik denk dat een monk dan toch beter is. Echte harde damage kunnen andere classes ook beter. Het is fijn om er een goede Paragon in je party te hebben, maar persoonlijk zou ik eerder voor een extra monk of een andere damage dealer gaan.

De damage die een Paragon eventueel zou kunnen voorkomen kan makkelijk worden teruggehealed door bijv. een HB monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Paragon heeft veel support, werkt beide kanten op. Vooral met burn effecten kan een Fire-ele zijn damage output bizar verhogen (als hij dan wel 1op1 support geeft op warrior-target). Andere kant hebben ze ook aardige heal skills, maar ook flinke nrg-battery skills. Dan als extra de eventuele warrior skills (para heeft ook adredaline) en je hebt een heerlijke allround attack-support.

Een extra monk is leuk, maar als die geen energy manegement hebben is het vrij snel afgelopen, een para heeft flink wat energy management tot zn beschikking.

Het is net als een assasin, als je weet hoe een para speelt zijn ze stukken beter dan dat iedereen doet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

En toch denk ik dat een goede monk meer healt dan een paragon, met evenveel energy. Een standaard fire ele heeft mark of rodgort, en dan zijn de burning effects van de Paragon eigenlijk overbodig.

Wat betreft de adrenaline skills, deze zijn bij een Warrior toch vaak wat krachtiger. Ik vind de Paragon een leuke prof. met leuke abillities, het probleem vind ik alleen wel dat de skills zo kort duren. Bij veel skills/spells mag de Duration wel wat langer.

Bijvoorbeeld skills als "Incoming", 3 seconden 50% minder damage. Ja leuk, maar kom op, 3 seconden? Of "Anthem of Guidance", de volgende attack van party members kan niet geblokt worden. Ook niet echt heel zinvol. Sorry, maar ik zou deze Elite skills nog niet meenemen als het gewone skills waren.

[ Voor 24% gewijzigd door De Koempert op 05-02-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een Para hoort ook niet enkel te healen. Para is combat-support, offensief en defensief.

Shouts zijn enkel te blokken door necro (ward of silence?) en dacht ik mesmer, ze casten instant en dus elk moment te gebruiken. Bijvoorbeeld "Never Surrender" geeft een fijne 15 sec +5 regen met een 5sec downtime (handig bij AoE spike). Supspear rank "There's Nothing to Fear!" geeft al snel 25% damage reduction voor 10sec, desnoods met "incomming" erbij en je hebt toch even een flinke spike killer. (ga voor de gein eens in Luxon gebied tegen die earth Ele mobs vechten, 5 gelijktijdig met shockwave/aftershock).

Aan energy, song of power geeft 15sec +4 energy regen, ideaal als je even geen mobs heb.Ballad of Restoration erbij voor een gratis heal ronde voor hele party, Anthem of Flame erbij voor continue burning condition, niet elke ele gaat fire (earth en air spikers doen het ook leuk).

Ik ga mijn Para ombouwen tot P/R, om ook wat meer ranged attack te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Jij had het in je post hiervoor over een combo van fire ele en Paragon, vandaar dat ik het over een fire ele had. Ik ben niet echt overtuigd door de Paragon, vooral niet als je deze vergelijkt met andere profs. Het lijkt alsof het van alles een beetje is, beetje heal, beetje attack, beetje support. Ik heb dan persoonlijk liever specialized profs.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.