Het Grote Guild Wars Topic deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 55.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Met 1 enkele character heb ik proph/nightfall en factions uitgespeeld (warrior), maar erg veel niet op master. De rest is er niet eens in de buurt van uitspelen van een chapter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:04

Vrijdag

De Zwarte

Ik ken je probleem. Heb ook nog maar met 2 chars (wammo&monk) Prophecies uitgespeeld, 1 char (monk) Factions en 1 char NF (para). De rest staat er maar een beetje bij. Ik kan de moed gewoon niet opbrengen om ze allemaal er doorheen te loodsen :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Opzich ben ik met een paar best ver, maar loop ik vast op missies waar je beter in een echte party kan zitten dan met heroes/hench, zeker als je heroes verre van 20 zijn. Raisu palace (laatste missie voor Shiro), die luxon missie tegen die zwaar iritante fire ele, kurzick en die tree singers. Om over Nightfall maar helemaal niet te praten. Mischien maar richting prophecies vertrekken en daar nog wat verder afmaken, hopelijk zijn daar assasins beter in trek.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Nou Judge, dat worden screenies plaatsen ;)
Bij deze dan een screenie met nog wat "max titles under construction" + die title van 25 max titles.
(Hoop dat de thumpnail een beetje wil werken anders deze link: http://i14.tinypic.com/7y4ddsm.jpg voor grotere versie. Grrrr thumpnails!)

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/819jcja.jpg
(nu werkende thumpnail met dank aan aanpassing van SinergyX)

Legendary Guardian was de taaiste vind ik dan. Leuk is dat in de beginners gebieden ipv van die level 8jes in hardmode level24-26 versies hier van staan. Kan in het begin even schrikken zijn.

Qua vanquisher, tsja ... ik ben dan blij dat we in de guild nogal veel deden aan vanquishen. Met een pittig guild / alliance team dan deze gebieden door te meppen kan dan nog zelfs een vrolijke bezigheid zijn. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Judge Nl op 28-11-2007 12:39 ]

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/819jcja.jpg

Opgelost :)

Leuke outfit, wist niet dat characters ook brilletjes konden dragen? :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 28-11-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Vanwege eye of the north kan men brillen dragen, ninja masks, chaos gauntlets o.a. Voor een aantal van deze armor heeft men dan wel rank5 van een bepaald reputatie type nodig.
Ingeval van de brilletjes, rank5 asura. De armorer in rata sum (eye of the north).

Thanks voor de correctie op de foto, heb een tijdje gezocht naar hoe die thumpnail doorlink acties nou werken, helaas niet kunnen vinden. Maar uh, hoe werkt ie nou?

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29166611
view knopje van mijn post aanklikken, kan je de source zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Die brilletjes enzo lijken wel op de items die je je customized chars kan geven bij Soul Calibur 3 trouwens :D

Ziet er trouwens best jammie uit, zo'n brilletje. Eens kijken of ik van één van mijn chars een beetje een sexy secretaresselook kan maken. Bij voorkeur een ele, die hebben spannende dansjes :+
Hoewel, Gwen met een brilletje... O+ :9~

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als een kale knar er een beetje uit zou zien in gw, zou ik mn monk een brilletje hebben gegeven. nu moet ie het doen met een bandana

Verwijderd

Aan de andere kant ligt het er natuurlijk ook aan hoelang je het spel al speeld. Als ik /age intype zie ik dat ik het spel nu 30 maanden speel. En op dit moment heb ik nog 4 titles die tegen het einde lopen.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Volgens Xfire heb ik er in totaal 2537 uur opzitten, volgens /age is dat ietsje meer.

Op mijn main char heb ik weet ik hoeveel titels, waarvan de meesten nog niet eens lvl 1 zijn :+

Verwijderd

uit /age haal k dat ik in 30 maanden 2292 uur gespeeld heb. Op mn main char is dat 542 uur in 10 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Brilletje? Ik heb echt wat gemist geloof ik.

Ik zag overigens vandaag dat de Bonus mission pack vrijgegeven is!
Informatie is voor degenen die dat willen zo van de Guildwars website af te halen.
Geen idee of mensen het als spoiler zullen zien als je weet wat je moet doen. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y51/Scutilla/GW%20SF/BMPWeapons.jpg

Paar items uit de bonuspack :+

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 30-11-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
*kwijl....* :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien hebben de kunstenaars bij Anet flink hun best zitten doen. niet alleen die weaps (tussen die tengu zooi zitten hele mooie), maar ook de omgevingen zijn prachtig. tenminste, van de 2 gebieden die ik tot nu toe gezien heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook net begonnen met de bonus pack!!
Maar ehhh na een aantal pogingen(Saul D'Alessio) moet ik toch zeggen vrij pittig allemaal.....
Het ziet er goed uit allemaal en best grappige opdrachten maar zoals ik al zei vrij pittig:nog niet gehaald dus :X

Er vallen geen drops ben benieuwd of je 1 van deze wapens krijgt als een reward ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het zwaard van Turai Ossa mag je houden na de missie, zo schijnt :)

De rest van de wapens kan je krijgen als je een missie volbrengt, dan kan je met het boek naar een trader gaan (scribes) en dan kan je daaruit kiezen. Gelukkig heb ik iets van 15 chars op mijn main account dus ik kan zat wapens en items halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 03 december 2007 @ 07:59:
Het zwaard van Turai Ossa mag je houden na de missie, zo schijnt :)

De rest van de wapens kan je krijgen als je een missie volbrengt, dan kan je met het boek naar een trader gaan (scribes) en dan kan je daaruit kiezen. Gelukkig heb ik iets van 15 chars op mijn main account dus ik kan zat wapens en items halen :Y)
HaHa k cool thnx !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Heel die bonus pack vergeten :P Moet je dat trouwens in die ingame store halen? Laatste keer dat ik daar keek vond ik er niets over. (ook mijn plaync account geeft geen info dat ik dat bedrag had gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Je had in de periode van 1 Augustus tot 30 Oktober voor 28 euro moeten besteden in de ingame store om in aanmerking te komen voor de BMP. Het is dus niet mogelijk om dit alsnog aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 17:16
Je kunt wel kijken bij je registratie codes in GW zelf of deze er bij gevoegd is. Staat het er niet bij, dan heb je hem niet. Ik verwacht eigenlijk zelf dat je hem ooit nog wel los kan kopen voor een fix bedrag. Maar toen ik dit vroeg werd er niets concreets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Zoverre die key nergens gevonden, heb er tijd terug wel een ticket over gestuurd omdat ik al voor die datum alles in de ingame shop al had (pvp pack, alle chapters, skill pack, 4 extra slots). Nightfall had ik CE gekocht, EotN in de winkel vanwege 15 euro korting.

Ach ja, poep gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Om het te testen, ga even naar LA, Kamadan ofzo en praat met Damus. Krijg je geen boek, dan heb je de pack niet.

Zal later ongetwijfeld worden aangeboden. Ze zouden gek zijn als ze dat niet zouden doen maar eerst laten ze de wapens misschien even lekker duur worden zodat er weer met goud geschoven kan worden.

Over goud gesproken, nog steeds twee goldfarm ads in de google-ads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ik heb tweakers abbo, dus zie geen ads meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
TroonStaal schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:25:
Om het te testen, ga even naar LA, Kamadan ofzo en praat met Damus. Krijg je geen boek, dan heb je de pack niet.

Zal later ongetwijfeld worden aangeboden. Ze zouden gek zijn als ze dat niet zouden doen maar eerst laten ze de wapens misschien even lekker duur worden zodat er weer met goud geschoven kan worden.

Over goud gesproken, nog steeds twee goldfarm ads in de google-ads :P
Die wapens kun je niet verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

sunoke schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:26:
[...]

Die wapens kun je niet verkopen...
Oh, ze zijn customized? Crap, moet ik ook nog eens goed bekijken welke ik kies :{

Ik heb geen betaald account, dus krijg ik tips hoe ik veel gold kan krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Zijn die dingen nog bind-to-user ook? :|

Ach ja, vanaaf maar weer eens kijken in LA. Heb wel boreas seabed gedaan met mijn assasin, eindelijk een team waar ik mee mocht :P (ws bij gebrek aan overige spelers).

[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:28:

Ach ja, vanaaf maar weer eens kijken in LA. Heb wel boreas seabed gedaan met mijn assasin, eindelijk een team waar ik mee mocht :P (ws bij gebrek aan overige spelers).
edit:

bla bla bla ik haakte ff verkeerd in

[ Voor 32% gewijzigd door Balachmar op 03-12-2007 14:50 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Erm, ik bedoelde die items, dat die bind-to-user zijn :P (costumized of hoe je het wil noemen :P).

Ik reageerde op Sunoke, maar was gelijktijdig met troolstraal. :)

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:28:

Maar boreas seabed is toch niet zo moeilijk?
Ik heb die al best vaak gedaan met henchies, omdat ik daar skills kon cappen...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Balachmar schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:51:
Maar boreas seabed is toch niet zo moeilijk?
Ik heb die al best vaak gedaan met henchies, omdat ik daar skills kon cappen...
Is het ook niet echt, maar speel het liever met normale teams om mijn skills op te krikken in human teams. (solo met hench/hero speel ik veel anders).
Erm... :$

Oops :+

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45
Ik heb een vraagje ik heb een jaar geleden GW gekocht basic nu wil ik weer beginnen met het spel maar welke updates zijn nu verplicht om met de niuewe dingen mee te doen.

welke van de 3 updates moet ik kopen om helemaal weer bij te zijn .....

Als ik het goed heb zal ik genoeg hebben aan EotN ?
Is dit juist of niet zo nee welke moet ik er dan zeker bij kopen?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Elk deel heeft nieuwe dingen, skills, classes etc. EotN is de enige echte update, waarbij je dus 1 van de voorgaande 3 chapters moet hebben. Met basic neem ik aan prophecies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
als je alles wilt kunnen moet je natuurlijk ze allemaal kopen... maar EotN wordt heeft wel leuk verhaal vind ik met mooie omgevingen en ik zou die kopen maar dat is smaak natuurlijk

Maar als je het allerleukste deel wilt kopen moet je naar mijn mening Factions kopen (ik weet dat ik nu een hoop boze reacties krijg maar dit is smaak natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
SinergyX schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:42:
Elk deel heeft nieuwe dingen, skills, classes etc. EotN is de enige echte update, waarbij je dus 1 van de voorgaande 3 chapters moet hebben. Met basic neem ik aan prophecies?
Nee alleen guild wars zelf niets geen extra dingen er bij

Dus gewoon de eerste versie.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
uhm de eerste versie is prophecies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
LeVortex schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:46:
uhm de eerste versie is prophecies ;)
kan hihi zou niet weten

hij is geloof ik van 2005 / 2006

Dus met EotN zou ik dus klaar zijn en gewoon weer met iedereen mee kunnen lopen.

Want dat is toch ook de enige uit breiding die andere landschappen geeft?

en die Nightfall en die andere zijn toch alleen maar armors en chars veranderingen en opdrachten als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe heb toch wel weer zin in gw gekregen ( heb alle 3 de delen maar vond prophecies toch wel de beste en ik hoop ook dat er nog fatsoenlijk wat spelers zijn die eye of the north spelen in team verband en niet met die hero`s/henchie`s der bij want dat was tog wel vaak het geval bij nightfall

najah zal wel kijken of me oerbuilds nog een beetje werken :p ( al wel wel meer dan een half jaar niet gespeeld :P)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ravw schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:51:
[...]

en die Nightfall en die andere zijn toch alleen maar armors en chars veranderingen en opdrachten als ik het goed begrepen heb.
Nee, die leveren beide een compleet nieuw continent.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Zou iemand trouwens de TS kunnen aanpassen? De gegevens van de ingame store kloppen niet meer. Ook bij het EotN gedeelte kan ook wel wat gebruiken. De HoM is de Hall of Monuments en niet de Hall of Memories. Bij het PvE-only gedeelte kan je ook de nightfall PvE-only skills zetten (sunspear / lightbringer). En er mist een inleidend verhaaltje *en ik ben echt slecht in het schrijven van die dingen* xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
ravw schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:51:
[...]

kan hihi zou niet weten

hij is geloof ik van 2005 / 2006

Dus met EotN zou ik dus klaar zijn en gewoon weer met iedereen mee kunnen lopen.

Want dat is toch ook de enige uit breiding die andere landschappen geeft?

factions en nightfall hebben allebij een geheel nieuw land/continent om te spelen en ook armour weapons spells en nieuwe hero`s enzo.
dus niet alleen neiwue spells en items maar gehele nieuwe continenten
Chantha ennuuh die andere weet ik zo ff niet meer :P

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
cantha en elona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
DamadmOO schreef op maandag 03 december 2007 @ 16:57:
Zou iemand trouwens de TS kunnen aanpassen? De gegevens van de ingame store kloppen niet meer. Ook bij het EotN gedeelte kan ook wel wat gebruiken. De HoM is de Hall of Monuments en niet de Hall of Memories. Bij het PvE-only gedeelte kan je ook de nightfall PvE-only skills zetten (sunspear / lightbringer). En er mist een inleidend verhaaltje *en ik ben echt slecht in het schrijven van die dingen* xD
Ik zou zeggen leef je uit, zodat de TS het kan aanpassen/toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
jah dat was het :)

najah ik ga ff EotN halen bij mm :P strx maar ff spelen dan :D

nu ff de client downloaden en kijken of ik me wachtwoord nog weet :)

ik heb ff een vraagje he k heb al meer dan een jaar niet gespeeld denk ik want op 6 van mijn 8 karakters had ik dus een minipet cadeau :)
nu is mijn vraag wie weet wat ze waard zijn ??
temple guardian
jungle troll
kirin
charr shaman
jade armour x2
shiro
alvast bedankt :)

[ Voor 46% gewijzigd door tooter op 03-12-2007 18:59 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo heb alle upgrades besteld bij dynebite.

als het goed is morgen in huis.

maar heeft iemand nog goede tips voor een startende gamer.

Ik ben zer bekent in het RPG en H S games.
Dus kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Leer je skills, wees geen copycat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoek eerst een leuke guild. speel wat verschillende professions, kijk wat je leuk vind. probeer veel dingen zelf uit te vinden ipv alles te vragen. mocht je ergens niet uitkomen raadpleeg altijd eerst guildwiki.org, dat voorkomt geirriteerde reacties van spelers. waar je juist wel om moet vragen is hulp bij een missie of quest, velen vinden het wel leuk om een ander te helpen met verder komen. vraag hierbij eerst rond in het gebied waar je bent en pas daarna aan je guild. dit omdat er ten eerste meer spelers zijn in dat gebied die mss dagene wille ndoen dat jij wilt doen, en ten tweede zijn je guildies vaak al lvl 20. hoe plezierig dit mag klinken, er is toch weinig lol aan als je niet eens je eerste skill kan gebruiken doordat je guildies de hele mob al gekilled hebben. jij wilt tenslotte ook spelen!

luister naar anderen, vooral in het begin, maar laat je niet intimideren door het geschreeuw over n00bs etc. helaas weten veel mensen het verschil tussen een newb en een n00b niet

doe verder waar je zin in hebt, en have fun (toch het belangrijkste)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:25:
zoek eerst een leuke guild. speel wat verschillende professions, kijk wat je leuk vind. probeer veel dingen zelf uit te vinden ipv alles te vragen. mocht je ergens niet uitkomen raadpleeg altijd eerst guildwiki.org, dat voorkomt geirriteerde reacties van spelers. waar je juist wel om moet vragen is hulp bij een missie of quest, velen vinden het wel leuk om een ander te helpen met verder komen. vraag hierbij eerst rond in het gebied waar je bent en pas daarna aan je guild. dit omdat er ten eerste meer spelers zijn in dat gebied die mss dagene wille ndoen dat jij wilt doen, en ten tweede zijn je guildies vaak al lvl 20. hoe plezierig dit mag klinken, er is toch weinig lol aan als je niet eens je eerste skill kan gebruiken doordat je guildies de hele mob al gekilled hebben. jij wilt tenslotte ook spelen!

luister naar anderen, vooral in het begin, maar laat je niet intimideren door het geschreeuw over n00bs etc. helaas weten veel mensen het verschil tussen een newb en een n00b niet

doe verder waar je zin in hebt, en have fun (toch het belangrijkste)
oke ben nu een beetje aan het levellen met een vechter / monk
ben al level 7 en bijna 8 ben gewon wat opdrachten aan het doen en gewon met ai hulpjes aan het lopen.

als ik wat hoger bent ga ik wel kijken of er een Nederlandse guild is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
wamo, die doen het wel goed hoor ;)
(jargon van guildwars :P wa = warrior / mo = monk, de wamo's :P)

Edit, helaas, geen bonus pack :/ Zit je dan met zo'n beetje alles wat je kan kopen van GW (waaronder 2 CE's) en krijg je nog niets. Ach ja, verwacht wel ooit dat ze die pack ook te koop zetten ofzo.

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ik heb een vraagje heb net GW , NF en EotN geïnstalleerd maar nu krijg ik bij nieuw char kiezen alleen maar NF en GW te zien?

klopt dit?

of heb ik wat verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
EotN is een uitbreiding, je moet er dus met je GW/NF/Factions character heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:45:
EotN is een uitbreiding, je moet er dus met je GW/NF/Factions character heen :)
Yup en volgens mij kan dat dan alleen als je char lvl 20 is !

Have Fun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:18:
[...]

Yup en volgens mij kan dat dan alleen als je char lvl 20 is !

Have Fun :9
fun heb ik wel hihi dat gaat wel goed komen.

nu nog even level 20 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
hehe lvl 20 is niet echt heel moeilijk ( k denk n weekendje spelen en je bent et wel :) )

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 12:42

tuinïnen

Eventus stultorum magister

nja prophecies moet je dan toch goed je best doen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kwam gisteren nog een lvl 20 monk tegen in Pre-Searing :+ Zooitje lvl 17, 18 liepen er ook rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Ik heb het ook geprobeerd. Maar werd ziek van die charr te laten levelen :P
Uiteindelijk op lvl 15 opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er zijn wel een paar guildies die een perma-pre char hebben. Maar dat hele deathlevelen, daar ga ik echt niet aan beginnen :P Duurt veeeel te lang.

Wel grappig is dat ik op mijn andere account al twee chars heb in pre die al een pet hebben. Daar speel ik ook zelden mee eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
ik heb een vreegje iemand weet waar ik dit kan vinden ?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/gw009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
In het grote meer vlakbij zit ergens zo'n drake boss, die dropt dat ding dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ravw schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:21:

[afbeelding]
Voor dit soort triviale vraagjes kun je het beste een wiki raadplegen, bijvoorbeeld: Guildwiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[afbeelding]
Drakes die in het water leven. Je kan er een paar vinden ten noorden van de Plains of Jarin, bij die rivier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 16:57

[afbeelding]
Inderdaad, begin hier eens mee: http://gw.gamewikis.org/wiki/Drake_Kabob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

vind je wel een beetje rare skills heben zeker 7vs8 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
tuinïnen schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:05:
[...]

vind je wel een beetje rare skills heben zeker 7vs8 :p
ach wat zou ik beter kunnen nemen dan?

ben nu level 10 maar ken nergens geen opdrachten meer vinden (NF) :(
loop nu van hot naar her om wat te kunnen doen maar niemand heeft wat meer.

en ik moet geloof ik die eene quest nog afmaken om level 12 te worden of dat andere.
maar wat ik nu alleen kan doen is slopen van beesten :(
Is er nog wat anders te doen om snel te levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet boos kijken en snel beginnen met killen :P. om te beginnen kun je langs de grenzen van gebieden op zoek gaan naar ieuwe gebieden, en dan met name de outposts. of, als je wel zin hebt om een map te gebruiken, kan je er natuurlijk ook rechtstreeks heen. ga verder eens in de gebieden kijken met de monsters met het hoogste level. kill een keer alles dat op je pad komt in een gebied en je bent alweer een stukje dichterbij je volgende lvl.

als je pas net bent beegonnen, is het idd behelpen met je skills. Zoek een leuke combo op, zet je skills op een logische volgorde in je skillbar en maak er het beste van.

EDIT:
kep ff voor je gekeken, alle skills die je op Istan kan halen zijn te krijgen bij de skill trainer is kamadan, dus daar zal je het even mee moeten doen.
Als ik jou was zou ik beginnen met de volgende sword build:

- Sever Artery
- Gash
- Steelfang Slash
- Power Attack
- Watch Yourself!
- For Great Justice!
- Healing Signet
- Ress Signet of de Sunspear variant

dit totdat je een eventuele betere keuze kunt maken doordat je of je second profession gaat gebruiken of doordat je verder bent en een betere build kan maken. Attributes een beetje vogelen, ligt natuurlijk aan je level, maar houd het gebalanceert. Zorg ervoor dat je Swordsmanship het hoogste van de drie is, verdeel wat je over hebt tussen Strength en Tactics, zodat je en de dmg bonus van strength hebt, maar toch ook genoeg healing met healing signet overhoud

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ravw schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:28:
[...]

ben nu level 10 maar ken nergens geen opdrachten meer vinden (NF) :(
loop nu van hot naar her om wat te kunnen doen maar niemand heeft wat meer.

en ik moet geloof ik die eene quest nog afmaken om level 12 te worden of dat andere.
maar wat ik nu alleen kan doen is slopen van beesten :(
Is er nog wat anders te doen om snel te levellen?
Ik ben vanavond wel online, anders kan ik je wel helpen. Voeg me maar toe als je wil: Vortex Walker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

ravw schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:28:
[...]

In ieder geval geen axe + sword skill :P

Terwijl je deze ook niet in je weaponpacks hebt. Maar dat is een kleinigheidje natuurlijk.

Praat ook met de mannetjes bij de respawn points als je een map binnengaat. Deze geven je dubbele XP voor bepaalde monsters + points om hoger in rank te worden.

GW wiki staat ook veel info over allerlei GW dingen dus zoek daar ook eens wat dingen op als je er niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

http://www.guildwars.com/...henorth/trial/default.php

Voor als je EotN eens wil proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Ik ben nu bezig met de Ascension missies in Crystal Desert, valt me nog vies tegen. Zeker de run naar Dunes of Despair :(

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Die missie zelf is niet zo moeilijk, maar de bonus kan dat wel zijn. Ik heb die gehaald dankzij een Necro in de party die zich via een lijk kon teleporten tot buiten het fort, maar er zijn nog een aantal alternatieven: http://gw.gamewikis.org/wiki/Dunes_of_despair

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik word een beetje gek van die Gun nars hold mission... (training)

Hoe krijg ik dat ding dood kan wat ik ook gebruik hij doet maar 1 a 2 Dm tegen dat ding, en zelf krijg ik wel klappen van 30 Dm gemiddeld dit kan je toch nooit winnen.

ik ben een Wamo level 15

Ja ik weet dat je met mana je zelf weer kan leven maken , maar dan heal die gunar zichzelf ook.
dus de klappen die ik geef zijn dan allemaal voor niets geweest en kan het hele feest weer van voor af aan beginnen.

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 09-12-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dukeh schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:51:
Zeker de run naar Dunes of Despair :(
Je moet ook niet runnen ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, net klaar met FoW clearen, ook voor het eerst gelukt. ruim 3 uurtjes, en zonder leechers/leavers! levert toch weer 6K, 5 shards en een onyx gemstone op. en natuurlijk het beeld voor in mn HoM :P

volgende week doen we met mn guild UW, half 3. aangezien we de party toch niet vol krijgen: wie mee wil, laat het maar ff weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:09:
zo, net klaar met FoW clearen, ook voor het eerst gelukt. ruim 3 uurtjes, en zonder leechers/leavers! levert toch weer 6K, 5 shards en een onyx gemstone op. en natuurlijk het beeld voor in mn HoM :P

volgende week doen we met mn guild UW, half 3. aangezien we de party toch niet vol krijgen: wie mee wil, laat het maar ff weten!
welke level zijn jullie en waar moet ik wezen geef maar een gil ik wil wel mee, al moet ik misschien nog heel wat levellen ben nu level 19 (wamo) .... bijl

Oja ik zit nu bij het bestormen van het stronghold, maar snap er niets van :(

straks maar nog een keer proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ravw schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:52:
[...]

welke level zijn jullie en waar moet ik wezen geef maar een gil ik wil wel mee, al moet ik misschien nog heel wat levellen ben nu level 19 (wamo) .... bijl

Oja ik zit nu bij het bestormen van het stronghold, maar snap er niets van :(
:D je bent meteen maar begonnen met de EotN quests? Je kan beter de gewone verhaallijn volgen, leer je het beter en krijg je ook betere skills.

En FoW, dan moet je eerst ascended zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
TroonStaal schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:58:
[...]

:D je bent meteen maar begonnen met de EotN quests? Je kan beter de gewone verhaallijn volgen, leer je het beter en krijg je ook betere skills.

En FoW, dan moet je eerst ascended zijn ;)
nee ik ben met de NF verhaal begonnen maar ik kreeg daar in eens een quest om naar EotN te gaan.

dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ravw schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:18:
[...]

nee ik ben met de NF verhaal begonnen maar ik kreeg daar in eens een quest om naar EotN te gaan.

dus vandaar.
Ah okee :) Toch raad ik je aan om eerst het gewone verhaal te volgen en als je je skills wat meer onder de knie hebt naar EotN te gaan. EotN gaat namelijk uit dat je het spel al aardig onder de knie hebt waardoor het nog best wel pittig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Hehe, maar bedoelde eigenlijk de weg er naartoe. ;).. grote groepen hydra's e.d.. en dan steeds die teleporters, waar vervolgens ook weer grote groepen mobs staan... Maar goed, zal is kijken of er misschien een andere weg is om er naartoe te gaan.

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
TroonStaal schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:49:
[...]

Ah okee :) Toch raad ik je aan om eerst het gewone verhaal te volgen en als je je skills wat meer onder de knie hebt naar EotN te gaan. EotN gaat namelijk uit dat je het spel al aardig onder de knie hebt waardoor het nog best wel pittig is.
Zo pitig vond ik het nog niet hoor heb al aardig wat opdrachten gedaan.

maar wat is je max van je level van je char ?

ik zit nu bij level 20 en ik zou naar 21 gaan maar hij ging in eens weer naar 20 en geen punten om te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

ravw schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:00:
[...]

Zo pitig vond ik het nog niet hoor heb al aardig wat opdrachten gedaan.

maar wat is je max van je level van je char ?

ik zit nu bij level 20 en ik zou naar 21 gaan maar hij ging in eens weer naar 20 en geen punten om te verdelen.
Level 20 is dus het maximale, vanaf level 20 krijg je als je experience bar vol is een skillpoint zodat je weer een skill meer kunt cappen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Xyzer op 10-12-2007 01:04 ]

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Xyzer schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:04:
[...]

Level 20 is dus het maximale, vanaf level 20 krijg je als je experience bar vol is een skillpoint zodat je weer een skill meer kunt cappen :)
Met skillpoints kun je skills kopen, of je moet een skillpoint uitgeven aan een Signet of Capture.

Ik ben eindelijk maar eens verder gegaan met Factions. Tijdens het faction weekend heb ik aardig wat kunnen doneren en omdat ik heel snel 10k faction had was ik meteen van die vervelende Kurzick faction quest af en toen ben ik eigenlijk gewoon door gaan spelen.

Ook mijn ele nog even voorzien van een brilletje nadat ik 10k Asuran points kon incasseren voor een bijna vol boek, gelukkig had ik al aardig wat punten van het questen want punten farmen is zo saai.

Het eerste boek dat ik vol had heb ik ingeleverd voor Dwarven points, zit inmiddels op level 8 en doe er eigenlijk geen moeite voor aangezien ik het nog steeds leuk vind om Slavers Exile te spelen, en op hard mode gaat het nog steeds aardig snel met de punten, zeker als je al vrij snel een rank omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht: het is tijd voor een spel waar ik een aardig tijdje mee uit de voeten kan, dus heb ik Guild Wars: Prophecies gekocht. Heb destijds ook de trial gespeeld en dat vlotte wel, maar desondanks sindsdien niet meer naar het spel omgekeken. Ik weet niet precies wat ik moet verwachten, maar dat zal over een paar minuutjes blijken; wat ik erover gelezen heb bevalt me iig erg goed, dus ik ben benieuwd. :)
Een warrior lijkt me mooi om mee te beginnen, da's toch meestal wel 't makkelijkst. Superhandige tips zijn welkom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
tuinïnen schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:36:
nja prophecies moet je dan toch goed je best doen hoor. :)
prophecies is net niet te doen in 1 weekend ( vooral nu niet meer maar toen de game net uit was kon je altijd makkerlijker een party vinden ) dat kun je nu ook wel vergeten....Wat ik overigens wel jammer vind

@ bbandruin warrior/monk is altijd handig in het begin
Ik zou als wapen een axe of swoard doen Zelf altijd axe gedragen.
Met hamer`s heb ik nooit gespeeld om dat ze te lomp zijn vind ik :9

Nu heb ik een warrior/mesmer omdat ik hier mee kon solo farmen door bepaalde routes van fow
weet niet of dat nu ook nog kan maar toen ging het altijd helemaal perfect en al helemaal toen ik perfect chaos axe vond die precies bij me build paste

[ Voor 36% gewijzigd door tooter op 12-12-2007 16:35 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prophecies in 1 weekend? dat doe je goed. in het begin heb ik er althans een half jaar over gedaan om de laatste missie te bereiken ten te halen, en toen deed ik lang niet alle quests. ben je niet in de war met factions?

goed, handige tips... tja, wat kan ik anders zeggen dan heb geduld met medespelers, have fun, vogel zoveel mogelijk zelf uit (heel goed mogelijk met prophecies doordat alles niet zo snel gaat), en als je vragen hebt kijk eerst op guildwiki.org en vraag daarna in-game eens rond. Daarnaast zijn wij er natuurlijk ook altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:34:
prophecies in 1 weekend? dat doe je goed. in het begin heb ik er althans een half jaar over gedaan om de laatste missie te bereiken ten te halen, en toen deed ik lang niet alle quests. ben je niet in de war met factions?

goed, handige tips... tja, wat kan ik anders zeggen dan heb geduld met medespelers, have fun, vogel zoveel mogelijk zelf uit (heel goed mogelijk met prophecies doordat alles niet zo snel gaat), en als je vragen hebt kijk eerst op guildwiki.org en vraag daarna in-game eens rond. Daarnaast zsijn wij er natuurlijk ook altijd nog.
in een weekend lvl 20 worden :) niet uitspelen ( daar heb ik ongeveer 3 of 4 mnd over gedaan :) )

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
lvl20 in Factions haal je zelfs in 1 avond als het allemaal mee zit :P Uitspelen (shiro) is te doen in max 1 week (wel met parties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
SinergyX schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:38:
lvl20 in Factions haal je zelfs in 1 avond als het allemaal mee zit :P Uitspelen (shiro) is te doen in max 1 week (wel met parties).
haha jah die hero`s mogen van mij wel weer oprotten ( daardoor ben ik veel minder gaan spelen)
henchie`s ook bijna nooit gebruikt want ze zijn toch irritand ( alleen de healers kwamen wel eens van pas :p
ik vind prophecies ook gewoon het beste deel omdat daar nog veel teamwerk in zat met non cpu players maarjah nu maar wachten op gw2

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Wat mij de laatste tijd wel een beetje irriteerd aan dit spel is dat als je een bijl draagt , dan vind je alleen maar zwaarden met hoge levels en stap je dan eens over naar zwaarden dan is het in eens andersom.

hadden ze dit niet beter kunnen doen?
en ik loop nog met een zeer zwak bijl rond die geeft maar 20 plus dm :(
waar blijven de grote echte zwaarden of bijlen..
ben inmiddels weer over gestapt op de bijlen.

Oja en nog een klein min puntje aan deze game vind ik nog 1 ding...

als je net met 8 man een groep van 10 x level 27 loop af te maken en dit gaat met gemak.
En later kom je een groep tegen van 6 x level 15 je in eens snel dood ben en je gewoon veel moeite moet doen om er door te komen.

terwijl ik toch met een groep loopt die allemaal level 20 zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door ravw op 12-12-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt meer "mooie" green bijlen.. .

maarehm ik ben weer begonnen met guildwars.. Ik verheug me nu al op het chrismas event :D ik hoorde dat het vorig jaar een maand duurde.. Dat wordt nog veel rollerbeetle racing :D Ik heb trouwens nog 18 lunar fortunes over. Dus ik heb nog kans op een minipig yay!

En over hierboven: Misschien hebben die monsters gewoon harde counters op jouw skills of was jullie energy al leeg ofzoiets. Het is idd soms moeilijk om groeps te doden die een paar monks hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tooter schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:27:
[...]

@ bbandruin warrior/monk is altijd handig in het begin
Ik zou als wapen een axe of swoard doen Zelf altijd axe gedragen.
Met hamer`s heb ik nooit gespeeld om dat ze te lomp zijn vind ik :9
Wamo ben ik, Jape Ape is de naam, level 4 al maar liefst, hiephoi.
Tot nu toe bevalt het goed, speelt heerlijk en ziet er fantastisch uit, maar ik heb nog een hele hoop uit te zoeken mbt party's e.d. Komt wel goed denk ik. 8)

Verwijderd

http://eu.guildwars.com/e...e_events/wintersday_2007/

Dit gaat echt gaaf worden :9~

Kan ik eindelijk weer event weapons enzo krijgen.. Vorige keer had ik ze perongeluk verwijderd toen ik een pvp char delete :(

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ravw schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:38:
Wat mij de laatste tijd wel een beetje irriteerd aan dit spel is dat als je een bijl draagt , dan vind je alleen maar zwaarden met hoge levels en stap je dan eens over naar zwaarden dan is het in eens andersom.

hadden ze dit niet beter kunnen doen?
en ik loop nog met een zeer zwak bijl rond die geeft maar 20 plus dm :(
waar blijven de grote echte zwaarden of bijlen..
ben inmiddels weer over gestapt op de bijlen.
20 is ook wel zon beetje rond de max van alle wapens al ;) (scyte en hammers uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Bigbadkip schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:32:
[...]

20 is ook wel zon beetje rond de max van alle wapens al ;) (scyte en hammers uitgezonderd)
Bows, axes, als je echt wil mierenneuken zijn de daggers de enige onder de 22 max, maar het gaat meer om een combinatie van snelheid en damage, soms ook bereik. En in veel gevallen zijn je mods veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

KneoK schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:40:
[...]

Bows, axes, als je echt wil mierenneuken zijn de daggers de enige onder de 22 max, maar het gaat meer om een combinatie van snelheid en damage, soms ook bereik. En in veel gevallen zijn je mods veel belangrijker.
Ik ben wel fan van mijn para met spearskills. Vooral bleeding of burning is erg fijne DoT. Dan maakt het niet eens veel uit of de damage erg hoog is, dood gaan ze toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Inderdaad bleeding, burning en poison. Als je dan nog een necro of mesmer in je party hebt met degen dan hollen je vijanden achteruit. Dat was ook mijn eerste poging om het scatteren van SoJ op te vangen bij mijn 55hp farm: Apply poison op mijn bijl en Barbs spirit eindje verderop.
Ze scatteren wel, maar ze bleeden en zijn poisoned, dus dood gaan ze toch nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb sinds kort een mesmerchickie (mijn tweede, maar met deze speel ik ook :P ) maar Conjure phantasm icm Backfire en Empathy en ze gaan neer als insecten ^_^
Nu nog naar Cantha voor Conjure nightmare en Crippling Anguish cappen en dan gaat het helemaal rap :9

Mesmer is eigenlijk best fijn spelen...dat ik daar ruim tweeënhalf jaar de tijd voor nodig heb om daar achter te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
is guildwars ook op max os x 10.5.1 te spelen
ik wil niet via bootcamp een windowspartitie maken om het dan op die manier te doen
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.