Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
die 2 anderen uit mn guild hebben het blad helemaal niet gekocht, gewoon het antwoord ingevuld dat degenen die het blad wel hadden gaven. uiteraard baalt degenen die het blad wel heeft gekocht maar niets heeft gewonnen nu enormSinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:26:
Oooh... dat doet pas zeerVolgens mij heeft iedereen hier dat blad enkel ervoor 1x gekocht
Nee, dit is niet mogelijk.ambi schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 08:17:
Is er een mogelijkheid om een overzicht te krijgen van welke quests je character reeds gedaan heeft?
-- == Alta Alatis Patent == --
gwguru zegt Mini Zhed 4000k - 4500ktoch wel leuk idd.. ik heb een Zed Shadowhoof gekregen.. tis een goldieedit: geen idee of dit ding nog iets waard moet zijn..
Weet niet hoe oud die prijzen zijn, maar dat het een pittige waarde heeft mag duidelijk zijn. Niet een bedraggie dat de gemiddelde gw speler ff uit storage kan halen.
Had hier een Grawl.
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
tis ook wel een hoog bedrag. bijna ongeloofwaardig 4000KJudge Nl schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:38:
[...]
gwguru zegt Mini Zhed 4000k - 4500k
Weet niet hoe oud die prijzen zijn, maar dat het een pittige waarde heeft mag duidelijk zijn. Niet een bedraggie dat de gemiddelde gw speler ff uit storage kan halen.
Had hier een Grawl.
kan iemand beamen of dit echt zo is.. in iedergeval zo hoog want dan verkoop ik mijn Mini Zhed meteen...
topicstart al gelezen?Thrilled schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:56:
kan iemand nou even simpel uitleggen hoe Guildwars werkt met al die uitbreidingen? Ik zag gister in de mediamarkt 3 verschillende doosjes liggen geloof ik.. wat heb je wel nodig, wat is wat etc..?

pssst geld kopen?
Als ik GWwiki bekijk,murky123 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
tis ook wel een hoog bedrag. bijna ongeloofwaardig 4000K
kan iemand beamen of dit echt zo is.. in iedergeval zo hoog want dan verkoop ik mijn Mini Zhed meteen...
Japan netcafe promotion lucky draw (40 prizes)
Taiwan GW official blog lucky draw (10 prizes)
Europe: Rare miniature found in magazines across Europe. (20 prizes)
North America: Rare minature found in Mini Madness promotion
Dan de beperkte aantal van deze actie, lijkt hij inderdaad wel tot de meer 'rare' pet te behoren.
Maar ik dacht dat zelfs een panda of shiro'ken niet eens voor zoveel gingen, lijkt me dus erg raar dat er iemand ingame jou even 4000k bied voor die pet.
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2007 15:55 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb een tijdje terug GW Platinum Edition gekocht omdat ik enkel Prophecies niet vond. Platinum Edition bevat Prophecies + Eye of the North voor een leuke prijs. Prophecies is het begin van het GW verhaal. Als je met een ander deel begint, beland je eigenlijk ergens midden in het verhaal had ik begrepen en dat vind ik persoonlijk maar niks. 'k Ben er in ieder geval mooi aan verslaafd.Thrilled schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:56:
kan iemand nou even simpel uitleggen hoe Guildwars werkt met al die uitbreidingen? Ik zag gister in de mediamarkt 3 verschillende doosjes liggen geloof ik.. wat heb je wel nodig, wat is wat etc..?
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 17:08 ]
Oh, please.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:46:
Ik heb dus ook meegedaan aan die PCGP actie, ik dacht ik win toch nooit maar ik won dus wel. Ik speel alleen zelf geen guildwars, ik heb geen eens guildwars maar nu dus wel een kaartje met een Grawl waar ik niks mee kan.
Ik ben lid en heb nix gewonnen en wil er zo graag één voor mijn collectie
Verwijderd
niet helemaal juist. hoewel prophecies idd het eerste deel is, en dus in feite het begin, is het niet zo dat je met andere delen maar een half verhaal krijgt. factions en nightfall ehbben ieder hun eigen verhaal, uiteraard met wat verwijzingen naar voorgaande delen. in feite zou je factions en prophecies gewoon qua tijd om kunnen draaien. nightfall speelt wel duidelijk na deze 2 delen af, maar nog hoef je niet die delen gespeelt te hebben om het verhaal te begrijpen. elk deel heeft dus een eigen verhaal, een eigen slechterik die je verslaat en dus een eigen eind. waar jij op doelt zal zijn dat als je met een character van het ene deel naar een ander deel gaat, je niet het beginnersstuk krijgt, maar dat je gelijk bij de lvl 20 content aankomt. dit is echter lang niet halverwege het verhaal, je mist alleen het beginnersstukambi schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:27:
[...]
Ik heb een tijdje terug GW Platinum Edition gekocht omdat ik enkel Prophecies niet vond. Platinum Edition bevat Prophecies + Eye of the North voor een leuke prijs. Prophecies is het begin van het GW verhaal. Als je met een ander deel begint, beland je eigenlijk ergens midden in het verhaal had ik begrepen en dat vind ik persoonlijk maar niks. 'k Ben er in ieder geval mooi aan verslaafd.
damn, toch weer overgehaald iets dat vast wel in de startpost staat uit te leggen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 18:02 ]
4000K is te hoog, maar schat wel op ongeveer 200 ecto (=toch een miljoentje). Gefeliciteerd dan maarmurky123 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:38:
[...]
tis ook wel een hoog bedrag. bijna ongeloofwaardig 4000K
Mini Panda en Mini Vizu gaan voor ongeveer 1500 ecto en 70 armbraces. Dat is zelfs veel en veel meer dan die 4000k die ervoor staat. De mensen die deze minipets kopen zijn goldfarmers die teveel in stock hebben en dan de minipet op ebay verkopen.SinergyX schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:54:
Dan de beperkte aantal van deze actie, lijkt hij inderdaad wel tot de meer 'rare' pet te behoren.
Maar ik dacht dat zelfs een panda of shiro'ken niet eens voor zoveel gingen, lijkt me dus erg raar dat er iemand ingame jou even 4000k bied voor die pet.
Ja dat heb ik zeker, ben nu al lang genoeg lid van GoT om zoiets eerst te doen voordat ik zo'n 'noob' vraag stel. De startpost vind ik op dat gebied echt tekort schieten omdat het 1 van de eerste vragen van iemand zal zijn die 3 doosjes in de winkel ziet liggen..
@ de rest, thanks voor de info!
Elk hoofdstuk van GuildWars is een stand alone game, de uitzondering hierop is de nieuwe expension Eye of the North; voor deze uitbreiding moet je minimaal 1 van de eerste 3 chapters reeds in je bezit hebben.
De volgorde van Expensions is ook de volgende dat ze zijn uitgekomen. Klinkt simpel, maar zou je alles uitgekauwt in de TS willen zien, kan je net zo goed heel GW wiki kopieren (zie nuttige links), en natuurlijk gewoon de website van GW zelf bezoeken.
no shit????? 200 ecto!!!!!-d- schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:22:
[...]
4000K is te hoog, maar schat wel op ongeveer 200 ecto (=toch een miljoentje). Gefeliciteerd dan maar
nou bij deze dan .. mijn mini Zhed Shadowhoof staat te koop voor 200 ecto !!!!!
m3 g0 dup0rZmurky123 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
no shit????? 200 ecto!!!!!
nou bij deze dan .. mijn mini Zhed Shadowhoof staat te koop voor 200 ecto !!!!!
i pm u kkk?
Zat me af te vragen, voor die event-dingen in EotN (waar je tegen andere classes vecht met je eigen skills), zou een assasin daar goed werk kunnen verrichten? Shadow Form ingaan en meppen maar
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2007 09:37 ]
http://uncyclopedia.org/wiki/Guild_Wars
Soort van 'lollige' wikipedia, 99% is bagger geschreven door mensen die leuk denken te zijn. Echter een opmerking vind ik erg leuk:
A Joke:
"Knock, knock."
"Who's th--"
"Interrupting mesmer."
Erg sterke over monks:
Usually when one enters a server area full of players they are instantly spammed with "GLF MONK(S)". This usually means "Group Looking For", but it really refers to "Good Luck Finding". In real life this would look something like 200 people standing at the same corner of the same intersection at Shang Hi, and waving/screaming at every single Monk Hoe that passes by them.
[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2007 18:13 ]
Verwijderd
Wel relax!!! merk wel dat ik eigenlijk een ondankbaar k.. kind ben haha ik wil Zhed................
je quote mij..SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:35:
[...]
m3 g0 dup0rZ
i pm u kkk?
Zat me af te vragen, voor die event-dingen in EotN (waar je tegen andere classes vecht met je eigen skills), zou een assasin daar goed werk kunnen verrichten? Shadow Form ingaan en meppen maar
en dan roep je :
m3 g0 dup0rz
i pm u kkk?
ehhhh jah.. wat zeg je??
Was daar een tijdje om eens te kijken hoe het daar is, 1 en al grote scam
I'm going to duplicate.
I'll send you a private message okay?
Mijn internet is nog steeds niet geleverd trouwens, ik denk dat ik morgen even bij mijn ouders bivakkeer
Hoop dat ik nog zo'n hat kan krijgen, heeft iemand die al toevallig?
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 30-10-2007 09:23 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Net opgezocht:Hoop dat ik nog zo'n hat kan krijgen, heeft iemand die al toevallig?
Mad King Thorn makes appearances every three hours throughout the day in Lion's Arch and Kamadan. His first appearance will take place at 12:01 a.m. Pacific time and his final appearance will begin on Thursday, November 1 at 12:01 a.m. Pacific time.
Komende woensdag zullen de hoedjes uitgedeeld worden.
Tof! Ga ik morgen bij mijn ouders logerenJudge Nl schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:34:
[...]
Net opgezocht:
Mad King Thorn makes appearances every three hours throughout the day in Lion's Arch and Kamadan. His first appearance will take place at 12:01 a.m. Pacific time and his final appearance will begin on Thursday, November 1 at 12:01 a.m. Pacific time.
Komende woensdag zullen de hoedjes uitgedeeld worden.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat troonstraal zegt dus
Max is "Connaisseur of Confectories". En die is naast tergend langzaam ook schreeuwend duurtuinïnen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:01:
iemand al de sweeth tooth title binnen ? ( of hoe het ook heet ? )
Alleen sommige pve skilltitels zijn nog wel eens praktisch.
Ik had op een gegeven moment iets van 1,3 miljoen gold, da's nu iets minder maar dat krijg je als je een shitload aan chars moet onderhoudentuinïnen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:08:
mja als je teveel geld hebt lijkt het me toch wel vet , ik ga me focussen op de kerst hopen dat er dan ook een speciale title komt dat ik daarvoor kan gaan. echt altijd super die events
Geen idee wat ze met kerst doen trouwens, afaik hebben ze geen speciale eventstitles, behalve dan van de boardwalkgames.
Vind het een beetje money sink titles. (Sweet and Drunken title). Gaat pittig geld / tijd in zitten. Heb ze toch nu dan ook niet.iemand al de sweeth tooth title binnen ?
Heb wel 23 ander maxed
Tegenwoordig wel bezig met die eye of the north reputation titles. HM en NM hero books zijn hier extreem nuttig voor.
begint die gast te dupen en met bots.........SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:47:
[...]
Wat troonstraal zegt dusJe komt in international channel veel gold-sellers tegen, was wat aan het spammen om wat pets te verkopen en iemand bood 120k voor zo'n siege turtle (ding is verre van 120k waard). Dus beetje vragen etc, begint die gast opeens dat hij kan dupen en met bots oneindig geld heeft. Heb maar een report gestuurt, hij bleef maar zeggen 'i pm u kk?'. uiteindelijk maar geblokt
Zijn meestal van die half-engels sprekende aziaten
wat is dupen ??
sorry hoor maar ook nu kan ik dupen niet inverband brengen met de andere text
Dupen = dupliceren. Kennelijk biedt die speler dus 10x zoveel voor een minipet, omdat hij oneindig veel geld heeft door het dupliceren van items cq. gold. Voeg daar nog eens bots (geautomatiseerde characters) aan toe en ik kan me er wel iets bij voorstellen ja. Het is natuurlijk zo "illegaal" als wat om dat te doen in Guild Wars en dit soort spelers verpest de markt voor de eerlijke spelers.murky123 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:49:
[...]
begint die gast te dupen en met bots.........
wat is dupen ??
sorry hoor maar ook nu kan ik dupen niet inverband brengen met de andere text
Stel je bijvoorbeeld maar eens voor wat er zou gebeuren als meerdere mensen vrijwillig 100 euro voor een pak melk zouden betalen (met vals geld bv.) en dat structureel zouden blijven doen in grote hoeveelheden. De boeren cq. zuivelproducenten staan dan in hun handjes te wrijven terwijl de melk voor de normale bevolking onbetaalbaar wordt. Uiteraard is de economie zo groot dat het kleine groepje mensen nooit de hele markt kan beheersen, maar in een kleinere economie gaat dat veel makkelijker.
dus het geld wordt steeds minder waard? Ik ben wel benieuwd hoe heel de GW economy draait, en hoe deze de laatste 2 jaar zich ontwikkeld heeft. Iemand die hier wat meer van weet ?
Is het misschien beter om items (black dye's oid.) vast te houden en verkopen in betere tijden of stort heel de markt een beetje in ?
Verwijderd
hadden we het pas in de guild nog over. conclusie was uiteindelijk dat het grootste deel vond dat farmen de economy grondig verknald heeft. neem nou bepaalde rare skin weapons. die enorme prijzen zijn er doordat mensen het kunnen betalen, dankzij famren. als er nou nooit was gefarmd, waren de prijzen lager geweest, maar relatief in prijs gelijk gebleven. Armors zijn een ander verhaal, kan me nog goed herineren dat iemand met 15K armor veel aandacht trok. tegenwoordig kijkt niemand meer naar je armor, aangezien 15K bijna common is geworden, mede doordat de meeste 15K armors mooier zijn dan de 1,5K varianten.tuinïnen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:39:
Dat is interessant,
dus het geld wordt steeds minder waard? Ik ben wel benieuwd hoe heel de GW economy draait, en hoe deze de laatste 2 jaar zich ontwikkeld heeft. Iemand die hier wat meer van weet ?
Is het misschien beter om items (black dye's oid.) vast te houden en verkopen in betere tijden of stort heel de markt een beetje in ?
denk dat de problemen zijn begonnen toen men ging 55 farmen en trappen in UW. tegen die tijd hadden de hardcore players het spel wel gezien, en wilden ze een mooiere weap etc. daar was geld voor nodig, en dus farmen. toen het te erg werd ging anet wel nerven, met limieten in skills, en bv de shatter. wat baalde ik toen mijn spiritbonder geen trolls meer kon killen. helaas is het nu het probleem dat farmen niet meer uit het spel te krijgen is. als je dat zou willen doen, ervanuitgaande dat iedereen vrolijk blijft zoeken naar makkelijke manieren , zou je te veel skills en areas moeten verandern dat het spel zelf niet meer speelbaar is. en titles als SS en LB helpen ook niet echt mee aan het antifarmbeleid. tel daar HM bij op (waardoor je nu niet gelimiteerd bent aan die paar gebieden met high end drops, maar overal goeie shit kan vinden) en het farmen is neit meer weg te denken.
zelf ben ik na runefarmen met ettins, trappen in UW, 55/spiritbonden tussen de trolls, chestrunnen in de eerste weken van de chests (buiten granite citadel, 1 min per run inc. ladingstijden) en HM Gates of Kryta met een Mo/D,geheel afgestapt van farmen voor gold. sluit neit uit dat ik het ooit nog eens voor titles ga doen, maar aan het mollen van de economy doe k neit meer mee.
items vasthouden? afgezien van wat red dye voor de eventuele kerstmutsen lijkt het me een slecht plan. alles daalt in waarde, en ook heeft bijna iedereen tegen deze tijd al het meeste dat ze willen. zeergewilde items van vroeger, als een furious mod voor axe/sword, 20/20 voor axe etc raak je nu al haast niet kwijt. als je ze bewaard (waartoe je al bijna gedwonen bent tegenwoordig) worden ze alleen maar minder waard. hoogsten een nieuw item, zoals met die minipets van afgelopen week. die moet je om meteen verkopen, niet eens een uur wachtten, of een lang bewaren zodat iedereen die em kwijt wil em al kwijt is.
Andere kant laat farmen het geld rollen, iedereen heeft wel wat gold om dingen te kopen. Meeste farmers gaat het gold toch weer naar sellers, die weer de 'minder' bedeelde de kans geven ook een elite tome of een 15k armor te laten kopen. Zelf heb ik niets aan 15k armor, mijn beste armor is een 1.5k vabi armor voor mijn warrior, die ik zelfs niet eens draag.
Het werkt 2 kanten op, veel farmen levert veel rare op, meer rares maakt lagere prijs. Meer gold maar prijs weer hoger, dus het is een langhangende balans. Ene kijkt echter meer richting de negatieve kant, de andere naar de positieve.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2007 17:27 ]
Beetje handig met je crafting materials omgaan is veel makkelijker. Bovendien ook beter te stacken. Ze mogen de limiet van 250 wel omhoog trekken naar 500 of 1000 ofzo, het raakt wat vol, zelfs met 20 mules
Maar wat Sinergy ook zegt, het helpt het lager worden van rares. Veel greens zijn nu geen ruk meer waard dus ook voor newbies makkelijk aan te schaffen.
en de belonging die je krijgt als je wint in een 1 op 1 gevecht met paper rock scissers is ook nie echt geweldig 1 rot TOT-back

waarschijnlijk niet...TroonStaal schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:24:
Ik hoop dat de hats er nog zijn vanmiddagBen om ongeveer vijf uur thuis.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Helaas 8 uur vanmorgen was de laatste keer dat de Mad King kwam dit jaar.TroonStaal schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:24:
Ik hoop dat de hats er nog zijn vanmiddagBen om ongeveer vijf uur thuis.
Heb aardig Trick or Treat nog kunnen halen bij hem. Volgende jaar nieuwe kansen.
Gloeiende
Nuja, dan ga ik wel met mijn nichtje spelen, die scheurt nu door het huis met een loopwagentje
[ Voor 66% gewijzigd door Vrijdag op 01-11-2007 16:36 ]
GW opstarten, character parkeren bij de mad king en even later gw weer afsluiten
En mijn volgende CE van NCsoft, tabula rasa, deze keer met badge en een coin, making off DVD en trial code CoH
Bedankt alvast!
http://www.guildwarsguru....p?p=3174697&postcount=495
De keys zijn goed voor 10 uren gedurende 14 dagen.
[ Voor 15% gewijzigd door ambi op 03-11-2007 12:19 ]
Ik ga mijn Guildwars 1 Coll. ed verkopen omdat ik het niet meer speel en er iemand anders graag blij mee maak.
Is het mogelijk om op één of andere manier online, dus zonder het spel te installeren mijn account gegevens te verwijderen? Mn caracters deleten hoeft niet persé, gaat meer om mn gebruikersnaam/email en daarbij behorende wachtwoord.
Kan dat online, of moet ik ECHT het spel installeren?
Voor je wachtwoord ligt het eraan of je een playNC account hebt of niet. Heb je deze wel dan kan je het op de plaync website veranderen. Anders kan het alleen ingame.
Verwijderd
volgens mij kan je je email adres wel veranderen hoor! dit moet wel ingame gebeuren. tenminste ik heb dat gedaan via ingame. Maar het is volgens mij niet zo moeilijk als je eenmaal ingame zit.DamadmOO schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:14:
Je email adres kan je sowieso niet veranderen.
Voor je wachtwoord ligt het eraan of je een playNC account hebt of niet. Heb je deze wel dan kan je het op de plaync website veranderen. Anders kan het alleen ingame.
SinergyX schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:42:
En mijn volgende CE van NCsoft, tabula rasa, deze keer met badge en een coin, making off DVD en trial code CoHNog 3 CE te gaan
Dus heb je nog niets via de store gekocht, dan is het wijzigen van je email via de PlayNC website gewoon mogelijk.
Ah kijk, dat is handig!Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:52:
volgens mij kan dat alleen ingame, maar dan download je gewoon de client van de site en die download dan weer de 50~100 mb die nodig zijn om in dat login schermpje te komen en dan verander je dat gewoon, je hoeft niet het hele spel te installen
Heb je eventueel een linkje voor me?
Verwijderd
http://www.guildwars.com/downloads/gwsetup.zipTomino schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:12:
[...]
Ah kijk, dat is handig!
Heb je eventueel een linkje voor me?
Vroeger stond het direct op de site, maar ik kon het voor mijn post ook niet meer vinden
http://eu.guildwars.com/n...ld_wars_free_trial_offer/
*heeft alweer een maand of twee geen GW gespeeld vanwege geen internet*
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ben ik het met je eens, als je GW gedurende een lange tijd speelt begint het steeds meer op Habbo te lijken, het gaat alleen nog maar wat voor spullen je heb al zijn deze niet beter maar het maakt je "beter. Voor mij is het PVP gedeelte alleen nog interessant, ik ben niet zo'n persoon die uren lang op wat monsters slaat voor een paar plaatjes, al is PVP ook niet meer zoveel aan, het gaat nog geen eens meer om skill tegenwoordig, iedereen haalt gewoon zijn buildjes van Wiki.Bor de Wollef schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:16:
Ik snap zowiezo niet dat mensen zulke bergen gold en ecto´s over hebben voor een afwijkende skin eigenlijk. Wel mooi als je er een kunt verkopen natuurlijk!
Doe mij maar Warcraft 3.
Dat vind ik ook mbt armors. Maarja, ik ga voor effectiviteit > looks, dus dat scheelt. Al heb ik dan vaak geen flauw idee wat ik met al dat goud moet doenBor de Wollef schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:16:
Ik snap zowiezo niet dat mensen zulke bergen gold en ecto´s over hebben voor een afwijkende skin eigenlijk. Wel mooi als je er een kunt verkopen natuurlijk!
Verwijderd
uiteraard moet hier een opmerking in de trant van 'geeft mij dat geld maar' bij, dus bij dezeTroonStaal schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:00:
[...]
Dat vind ik ook mbt armors. Maarja, ik ga voor effectiviteit > looks, dus dat scheelt. Al heb ik dan vaak geen flauw idee wat ik met al dat goud moet doen
OT: weet iemand of je in de HoM bij die statue met heroes en pets, ook zo een lijst te zien krijgt van heroes en pets die je erin 'geregistreert' hebt? en dan vooral bij normale pets, die slechts een animal companion statue krijgen. wil namelijk weten of het voor de statistieken zin heeft alle pets te gaan charmen en in mn HoM te zetten.
Volgens mij krijg je alleen de animal companion voor een normale pet.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:43:
[...]
uiteraard moet hier een opmerking in de trant van 'geeft mij dat geld maar' bij, dus bij deze
OT: weet iemand of je in de HoM bij die statue met heroes en pets, ook zo een lijst te zien krijgt van heroes en pets die je erin 'geregistreert' hebt? en dan vooral bij normale pets, die slechts een animal companion statue krijgen. wil namelijk weten of het voor de statistieken zin heeft alle pets te gaan charmen en in mn HoM te zetten.
Je kan wel nog de black widow, black moa en de phoenix charmen en neerzetten.

Leuk paktje, 15k versie zeker?
Verwijderd
- Word of Healing
- Dwayna's Kiss
- Orison of Healing
- Dismiss Condition
-
-
-
- Rebirth
die open plekken vul ik het liefste op met holy haste, een energy management en nog iets waar k nog neit uit ben. zoals jullie kunnen zien zou glyph of lesser energy niets helpen. ik heb een tijd Divine Spirit gebruikt, maar 12 secs tegenover 60 secs recharge is erg weinig. als je er al toe komt deze te gebruiken in gevallen van nood, maken die 12 secs ook weinig uit. iemand nog ideeen? (ook over de open plek
WoH, Cure Hex, Dismiss Condition, GoLE, Heal Party, Aegis, PS/SB, Res. Dit vind ik best aardig werken.
Verwijderd
voor een andere open plek zat ik te denken aan seed of life (als we een tank hebben) en Heart of Shadow/Return voor als we geen tank hebben en ik ben ineens target geworden (gebeurt nog al eens met henchies, en dan heb je het te druk met jezelf in leven te houden om te kunnen wegrennen)
blijft dus eigenlijk alleen het probleem van energy management over...
16 heal, 15 div fav, rest in prot.
Skillset van links naar rechts:
Orison, WoH, Heal other, Healing breeze, Dwayna's kiss, Vigorous spirit, Mend ailment, Rebirth.
Armor: Droks tats, 2 sup runes, Radiants, Totem Axe + healing ankh (collector's) of Byzzr's Benedyction of Hourglass staff.
Soms gooi ik er wat andere skills tussen maar dit bevalt me prima.
[ Voor 1% gewijzigd door Vrijdag op 26-11-2007 20:43 . Reden: insignias erbij ]
Verwijderd
healing(sup) & divine maximaal
- Holy Haste
- Dwayna's Kiss
- Ethereal Light
- Words of Comfort
- Light of Deliverance (el)
- Breath of the Great Dwarf
- Dismiss Condition
- Restore Life / Rebirth
( OwAT043AZqSbj43huquaTrVUnAA )
Deze build is geschikt voor Hard Mode Dungeons/Missies. Met ook nog een prot monk in je team werkt het heel prettig.
Als je in Normal Mode speelt zou je Holy Haste ook kunnen vervangen door Healing Breeze ofzo omdat casting time dan iets minder urgent is.
Met Radiant insignia's en runes of attunement waar mogelijk op je armor en een Staff of the Forgotten kun je 60 - 62 energy halen, wat heel behoorlijk is voor een monk en waardoor je niet snel in de problemen komt met je energy.
Hmm, ik zou in die build dismiss condition en LoD vervangen door Blessed Light en Heal Party (of als je de Energy cost daarvan te hoog vind en de groep vaak dicht bij elkaar is, Divine Healing/Heaven's Delight).Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:17:
Deze build gebruik ik de laatste tijd met mn monk:
healing(sup) & divine maximaal
- Holy Haste
- Dwayna's Kiss
- Ethereal Light
- Words of Comfort
- Light of Deliverance (el)
- Breath of the Great Dwarf
- Dismiss Condition
- Restore Life / Rebirth
( OwAT043AZqSbj43huquaTrVUnAA )
Deze build is geschikt voor Hard Mode Dungeons/Missies. Met ook nog een prot monk in je team werkt het heel prettig.
Als je in Normal Mode speelt zou je Holy Haste ook kunnen vervangen door Healing Breeze ofzo omdat casting time dan iets minder urgent is.
Met Radiant insignia's en runes of attunement waar mogelijk op je armor en een Staff of the Forgotten kun je 60 - 62 energy halen, wat heel behoorlijk is voor een monk en waardoor je niet snel in de problemen komt met je energy.
Dan heb je meteen een condition/hex remover based op healing prayers (en die profiteert van Holy Haste).
Heal Party is sinds de buff (90 health ipv 80), best redelijk imho.
Blessed Light vind ik (zeker sinds de update van 8 nov.) echt een heerlijke spell... Goede healing (140 op healing prayers 15), cond remove EN hex remove in 1.
[ Voor 5% gewijzigd door bazkar op 27-11-2007 08:29 ]
Healing 15 (sup rune), Protection 11, Divine Favor 11)
- Gift of Health
- Protective Spirit
- Healing Touch
- Reversal of Fortune
- Word of Healing
- Rebirth
- Dismiss Condition
- Shield of Absorbtion
Meeste is vrij laag qua energy cost. Dit is om lange battles ook een beetje aan te kunnen.
Voor de rest, tsja ..... niet te veel overhealen / niet te veel overtollig met energy strooien.
Tijdens casten van Rebirth switchen naar een -5 energy weapon switchen om wat energy te verstoppen vanwege het rebirth effect.
En volgens mij ben ik één van de weinigen die graag met Breeze werkt. Ik vind het gewoon prettig om breeze+vig spirit op iemand te casten, bijvoorbeeld een derv, war of ranger zodat ik die dan even niet in de gaten hoef te houden.
Speaking of, ik heb alweer weken niet echt meer geGW'ed eigenlijk. Ben de laatste tijd vooral bezig met The Witcher, World in Conflict, Unreal Tournament 3 en Hellgate London. (Allemaal CE's natuurlijk
Heb nog wel een Ele gemaakt, gewoon in Tyria. Wil ik tzt gaan uitbouwen tot een water of air ele. Ooit
Heb nog wel wat items over de accounts geschoven maar verder is er weinig gebeurt. Volgens mij ben ik mijn interesse een beetje aan het verliezen. Met al die chars elke keer weer hetzelfde doen is ook niet boeiend, prestige armor en wapens interesseren me niks, UW en FoW zijn dodelijk saai, titels vind ik niet boeiend en als ik wil farmen ga ik wel naar de kinderboerderij ofzo. En mijn guildies zijn ook niet zo vaak meer online (veel amerikanen). Ik vraag me af waarom ik het nog speel, eigenlijk

Het enige wat ik wel echt leuk vind om te doen is newbies helpen met quests (dus niet stopmzinnig runnen). Omdat vrijwel alle guildies al max lvl zijn hang ik daarom regelmatig rond in lowlvl gebieden. Kan ik ook mooi mijn gouden meuk kwijt. Ik heb er niks aan en anderen zijn er blij mee, dus da's mooi
[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 27-11-2007 14:00 ]

Verwijderd
Ik sta nu op 21 en ben wel benieuwd waar de rest hier zoal op staat.
Vooral nu gwen al weer even uit is.

De weg naar 30 gaat eeeerg lang worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Judge Nl op 27-11-2007 19:49 ]
5 maxedVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:41:
Hoe zit het met maxed titles?
Ik sta nu op 21 en ben wel benieuwd waar de rest hier zoal op staat.
Vooral nu gwen al weer even uit is.
kHeb vandaag eens een area gevanquished, dat doe ik dus niet nog eens. Hoe saai is dat wel... Heel misschien probeer ik cartographer, met texmod is dat nu toch niet moeilijk meer.
Wat ik waarschijnlijk wel nog ga doen is voor legendary guardian gaan, en als ik dat haal ga ik voor de skill hunter titles. De rest lijkt me te veel klikken, lopen, idlen, geld spenderen,...
Verwijderd
Ik heb echt helemaal 0 maxed. Ik geef totaal niet om titels en heb de tijd ook niet ze te gaan farmen.
Nope, uitspelen geeft geen titel. Tenzij in HM/alle bonus/timelimits gedaanSinergyX schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:24:
Ik ga er vanuit dat het 'uitspelen' van een chapter een title geeft? Of moet je alles dan op master halen? Anders heb ik er ook geen enkele, ooit geprobeerd alle elite skills te halen, later die gold ID's... nooit van gekomen
Maar kan ik hieruit concluderen dat je nog nooit een chapter hebt uitgespeeld dan
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 28-11-2007 09:38 ]
Dit topic is gesloten.