[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
appie1981 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

Hehe dat potje ging wel lekker, ik had toen alle vlaggen gepakt :*)
dat klopt helemaal niet, want aan het begin waren we ineens maar met 3 mensen, en had ik er al 2 gepakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ANNOUNCEMENT

http://clanbase.ggl.com/news.php?nid=269936

Op ClanBase zijn de eerste twee ladders van start gegaan en zijn nu open tot subscription. Ik heb ons team ingeschreven voor 4v4 TDM en ga uiteraard proberen wat rond te hoppen in de 1v1 DM ladder :D . Er zullen vast nog veel meer ladders komen met de full game.

Het GoT team is nu 15 man sterk, dus ik denk dat we best al wat leuke matches kunnen doen :) ! Denk wel dat Ronald daarvoor online moet zijn voor het server beheer, dus dat is belangrijk.

Verder kan je hier --> http://clanbase.ggl.com/ladderpetition_vote.php?lpid=8708 stemmen op een vCTF ladder :) ! Have fun everyone!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Wie is deze 2 situaties al tegengekomen?

Damage Amp (+ Damage Amp) + Berserk = JUGGERNAUT! 8-)
Wat verder érg leuk is met alle health, armor, én een Redeemer! }>

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/ut3_juggernaut.jpg

In de weg staan van de tegenstander z'n vehicle spawn :7

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/ut3_spawnblock.jpg

VIDEO van de Juggernaut :P <-- 5MB XviD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cassius schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:48:
Net paar leuke games, maar sommige mensen begrijpen het echt niet :) . Stel je bent blauw en je zweeft met je raptor/manta/whatever in rode basis; prima als -->

- Je cover geeft aan je flagcarrier
- De weg clear maakt om voor de vlag te gaan pakken

Het is gaar als -->

- Je de spawn kamers invliegt en daar gaat spawnkillen
- Je continue met je manta rondvliegt en kills maakt achter iemand en vervolgens weer bang wegrennen en de manta bestralen
- Boven base hangen met raptor en alle voertuigen, bemand of niet, gewoon kapot maken. Leuk joh!
Altijd als ik iemand heb afgezet dan vernietig ik meteen de voertuigen van de tegenpartij.
1. om de aandacht af te leiden van degene die de vlag pakt 2. om te voorkomen dat ze snel aan de overkant zijn.

Het is me vorige week tot 3x in 3 minuten gelukt samen met Ronald

[ Voor 16% gewijzigd door AndereKoekoek op 22-10-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:06:
Haha. Wie is deze 2 situaties al tegengekomen?

Damage Amp (+ Damage Amp) + Berserk = JUGGERNAUT! 8-)
Wat verder érg leuk is met alle health, armor, én een Redeemer! }>
ik heb mezelf vaak genoeg zo overpowered gemaakt :P, meestal pak ik de amp 2 keer op daar boven ( het stacked, dus als je beide op hebt gepakt, springt de amp timer naar 60 seconden)

Als je beserk pakt krijg je ook voor alle wapens die je hebt max ammo. ( tenminste bij de 3a 4 keer dat ik beserk had opgepakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knap dat jij in 0 seconden de andere kant van de brug kunt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat Juggernaut is AWESOME :D . Nu nog wat armor, big keg o health en gaan met die banaan. Unstoppable voor 1 minuut :+ !

Redeemer laat ik altijd exploden midden boven de enemy base. Dan is de spread huge en pak je veel man / vehicles mee die daar rond gaan :> ! Jammer dat equippen zo lang duurt en movement zo langzaam is. Ook zie je die enorme redeemer gear niet op hooverboard, maar kan je er wel snel opspringen zonder hem weg te doen. The hell?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er in die map geen Helmet ligt. Die beschermt tegen 1 headshot. En het is wel een snipermap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ik moet zelf zeggen dat ik niet zo heel vaak een hs krijg. De map is zo groot dat je vanaf jou basis vrij lastig head shots kunt maken bij basis van de tegen partij. Als je op de brug staat gaat het wel iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah ik HS wel eens iemand van echt bijna de andere kant van het level. Er zijn een paar leuke plekjes om te snipen. Niet eens op de brug maar echt vanaf de eigen basis iemand omleggen die net zijn eigen basis uit rent.

Ik kom trouwens ook nooit meer een melding tegen van 'camping'. Wat ik wel terecht vind want in een dergelijke map waar het verdedigen van een basis een essentieel onderdeel van de strategie is, hoort verstoppen en verdedigen er gewoon bij. En tegenwoordig zijn de DM-levels ook wel zo ontworpen dat campen snel afgestraft wordt. Je ziet sowieso dat er goed is nagedacht over levels want elke cruciale positie heeft zowel voordelen als nadelen mbt lokatie, overzicht, ontsnappingsroutes en wapens/upgrades.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

appie1981 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:46:
Ik moet zelf zeggen dat ik niet zo heel vaak een hs krijg. De map is zo groot dat je vanaf jou basis vrij lastig head shots kunt maken bij basis van de tegen partij. Als je op de brug staat gaat het wel iets makkelijker.
Ik weet niet of "MuperSario" ook op GoT zit maar die kan je iets heel anders vertellen. :+

K'heb inmiddels een erg nasty sniper plekje gevonden en zelfs met 8on8 werdt ik niet gesloopt daar (behalve door de sniper van de overkant, maar was meer haasje over. :+ )

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Krizzie, Wel leuk als hij daar geconcentreerd staat te snipen en dan stiekem met een raptor van achteren hem pletten. :D Of met een redeemer em net voor z'n neus laten exploderen.

Vanavond maar weer een paar potjes spelen op R00n's server. Zat gister avond met Havoc373 over skype te spelen. Als je zo je teamwork regelt is het echt heerlijk.

Misschien een idee om een TS of iets in die sfeer te regelen. Ik zag dat iemand al een ts server aandroeg in dit topic... Ik weet niet of voice chat al geregeld is in de demo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

We hebben al teamspeak voor het GoT Team :) ! Check #got.ut3 @ quakenet voor het IP en Password. Ronald is atm server and teamspeak owner en regelt die dingen :) .

Als het goed is heeft GoT vanavond al zijn eerste TDM wedstrijd :D . Als een gotter nog wil joinen, don't hold back en laat het me weten!

[ Voor 30% gewijzigd door Cassius op 22-10-2007 12:51 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik was gister ook even op de r00n server onder de nick Proqzor. Spel liep als een tiet met 40-50 fps stable. Dat terwijl ik maar een AMD 64 3200+ s939 heb icm. x1950 pro 512 mb (AGP) + 2 gig 400mhz dual channel.

Maar ik had nog een vraagje, weet niet of dit al eerder is gevraagd. Hij moet je nou landen met dat vlieg ding? en zijn er nog andere settings die je kan verhogen voor meer grafisch geweld behalve alle settings in het spel zelf? (dus die video+advanced settings op allerhoogst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:48:
We hebben al teamspeak voor het GoT Team :) ! Check #got.ut3 @ quakenet voor het IP en Password. Ronald is atm server and teamspeak owner en regelt die dingen :) .

Als het goed is heeft GoT vanavond al zijn eerste TDM wedstrijd :D . Als een gotter nog wil joinen, don't hold back en laat het me weten!
/laat het Cassius weten*

Ik ben alleen niet aanwezig van 20:00 - 22:00/22:30
Ik loop om eerlijk te zijn nu al met een GoT tag rond...dus klaar ben ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Nog steeds geen tijd gehad om samen met jullie te komen knallen :(... Denk na dinsdag dat ik wat meer tijd heb..

Ik ken trouwens Clanbase wel, maar is er ook een [GoT] team dat gaat warren enzo dan? Opzich heb ik daar wel zin in, alleen moet het geen verplichting worden :)

Dus ik hou me in principe aanbevolen ;)
Tot snel!

PS.: in-game -> edGe

[ Voor 5% gewijzigd door the-edge op 22-10-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut + Masterfulbots = Grote neon reclame boven je kop met "SHOOT ME NOW PLX" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
hugoy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:21:
[...]

dat klopt helemaal niet, want aan het begin waren we ineens maar met 3 mensen, en had ik er al 2 gepakt :+
Volgens mij was dat dan een ander potje. Ik maakte een hattrick met de eerste 3 vlaggen die gecapped werden. Daarna heb ik nog 2 of 3 vlaggen gepakt. 't Ging in ieder geval wel lekker : :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Bij deze dan : 6408902 (hid: 3087232)

Maar verwacht niet 200% activity van mij :D Maar kom wel af en toe meeknallen, lache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Hmm somehow kan ik weer niet op irc komen :(

*wil juist even samen knallen*

*huilll*

:(

(andere irc servers doen het wel :/)
edit nvm: wtf zit er nu wel in >.<

[ Voor 28% gewijzigd door roy-t op 22-10-2007 14:24 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

the-edge je bent toegevoegd, als je de invite accept zit je erin :) .

Voor vanavond kan je je status op 'avail(able)' zetten in het topic op IRC :) . En niets is een verplichting, je doet het voor de fun en de mensen, niets anders. Competitie is de drijfveer!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Ik wil vanavond wel mee doen, hoe bedoel je status available zetten in irc?

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb het probleem van het saven van het Resolutie bij mij opgelost.

Bij mij heeft dit geholpen.

- Uninstall UT3 (handmatig rest files in installatie map en documenten weggegooid)
- Haal met een regcleaner (ccleaner bij mij) alle achtergebleven UT3 sleutels weg.
- Opnieuw installeren.
- spel starten en inloggen op account.
- Met Alt/Tab combinatie uit UT3 en naar de save map in je "mijn documenten map"
- Controleren of alle .ini files NIET read only zijn. (zo ja dan veranderen, was nu wel goed bij mij)
- Alt/Tab terug naar UT3, resulutie veranderen en apply.
- (je kunt nu controleren met Alt/Tab of je .ini bestanden zijn gewijzigd. de tijd moet veranderd zijn)
- Terug naar UT3 en restart game.

Dit heeft bij mij geholpen. EINDELIJK :P

Er bleven bij mij toch dingen in de reg staan waardoor de problemen aanhielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

therat10430 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:44:
Ik wil vanavond wel mee doen, hoe bedoel je status available zetten in irc?
Je kan dan de titel van het kanaal veranderem(meestal door dubbel te klikken op het schermpje)
Meestal staat er een rijtje met mensen die beschikbaar zijn, twijfelen of niet aanwezig.

Ik ben er vanavond iig bij, maar dm is niet mijn sterkste kant :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 10:44
Mij zullen jullie deze week niet online zien, en mocht je me wel zien, kick me aub ff van de server. Heb tentamens.. ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

"Vanavond 21:00 4v4 TDM: TenSun,Rnld, ?, ?"

Dat staat nu in het topic op IRC, als je dan dubbelklikt maak je van 1 vraagteken je naam. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat Floris en Therat erin. Waarschijnlijk zijn er nog wat mensen online dus we kunnen nog een game spelen als er teams zijn :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Wel onhandig trouwens, dat er twee IRC kanalen zijn. #ut3 op irc.tweakers.net is de meest voor de hand liggende, maar #got.ut3 op quakenet.org de meest gebruikte (en daar is ook wel wat voor te zeggen). Wellicht een idee om daar even wat duidelijkheid in te scheppen? Zelf heb ik verder geen voorkeur voor een van beiden, maar het scheelt wel als ik ze niet allebei hoef te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Cassius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:36:
the-edge je bent toegevoegd, als je de invite accept zit je erin :) .

Voor vanavond kan je je status op 'avail(able)' zetten in het topic op IRC :) . En niets is een verplichting, je doet het voor de fun en de mensen, niets anders. Competitie is de drijfveer!
Dank je wel ! _/-\o_

Ik kom morgenavond op IRC! Heb het nu heeeel druk, behalve voor af en toe GoT voor te checken! 8)
Tot snel mensjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 13:38
Ik wil graag meedoen! Heb het net geinstalleerd, moet wel even oefenen! 8)

[ Voor 80% gewijzigd door DubbelU op 22-10-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik zou graag meedoen vanavond maar ik heb eerst nog een andere afspraak staan. Ik later op de avond natuurlijk nog wel weer even buurten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

/me Gaat even op CB zoeken naar zijn account. :+

Heb wel altijd een schijt hekel gehad aan CB, geen idee hoe het nu is maar 3 jaar geleden was het een puinhoop. :X

Edit:

ID: 3196231 (hid: 2440396)

Geen idee welke je moet hebben maar zal wel goed zijn zo toch? :+

[ Voor 23% gewijzigd door Krizzie op 22-10-2007 16:51 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Krizzie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:48:
/me Gaat even op CB zoeken naar zijn account. :+

Heb wel altijd een schijt hekel gehad aan CB, geen idee hoe het nu is maar 3 jaar geleden was het een puinhoop. :X

Edit:

ID: 3196231 (hid: 2440396)

Geen idee welke je moet hebben maar zal wel goed zijn zo toch? :+
Eerder was Clanbase altijd rete traag gelukkig is de site nu in ieder geval een stuk sneller. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds altijd verdwaal in de menu's. Zo kan ik nog steeds niet vinden hoe ik kan zien welke clan ik gejoined heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ClanBase is gelukkig een stuk beter at this moment. Je bent toegevoegd Krizzie :) ! Als je mee wilt spelen DubbelU is het makkelijk als je een ClanBase ID deze kant op gooit en op IRC komt :) .

Have fun!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Ik heb een ID van clanbase nu. Alleen ik heb geen irc... is dat een probleem?

ID 6409516 DubbelU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Net lekker potje VCTF gespeeld met 5 bots (op novice)
155 kills en 4x de vlag gepakt in 30 minuutjes... Wat 'n lekker spel is 't toch zeg!

En die Redeemer, die onder die brug ligt: GODLIKE man!!!! _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:47:
155 kills en 4x de vlag gepakt in 30 minuutjes... Wat 'n lekker spel is 't toch zeg!

Hoe bestuur je die Redeemer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
ik heb nu ook irc installed! Alles om ut3 te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 22:17

blaatschaaap

schaap

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:17:
[...]

Hoe bestuur je die Redeemer eigenlijk?
rechtermuisknop en dan sturen met je muis ^^

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoe werkt het invoeren van de instagibrifle eigenlijk?

Als ik dit (giveweapon utgame.utweap_instagibrifle) invoer in console terwijl ik offline DM aant spelen ben gebeurd er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

blaatschaaap schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:19:
rechtermuisknop en dan sturen met je muis ^^
Leuk om jezelf mee te killen :9

Zijn er al cheat beschikbaar? Alle wapens ofzo is leukjes?
En zijn al die dingen die geschreeuwd worden misschien in 'n UT-mapje te vinden ofzo?
Nieuwe sms-toon a la Vehical Manslaughter lijkt me wel leuk voor 'n weekje namelijk >:)

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 22-10-2007 18:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Cassius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:33:
ClanBase is gelukkig een stuk beter at this moment. Je bent toegevoegd Krizzie :) ! Als je mee wilt spelen DubbelU is het makkelijk als je een ClanBase ID deze kant op gooit en op IRC komt :) .

Have fun!
Thx! :D

Ben alleen niet zo'n fan van IRC eigenlijk. :X Altijd zo'n gepiel met die channels en instellingen enzo. :')

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Lol dus jullie zitten op de verkeerde irc :P

*kijkt op quakenetirc*

Edit: trouwens.. het irc.tweakers.net/ut3 kanaal was er eerder... kunnen we die niet als enige aanhouden ipv ook nog een quakenet...???

tis ook fucking iritant dat je jezelf moet authen voor het quakenet kanaal

[ Voor 65% gewijzigd door roy-t op 22-10-2007 18:46 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Laatst online: 05-09 10:45
Sagaris schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:34:
Hoe werkt het invoeren van de instagibrifle eigenlijk?

Als ik dit (giveweapon utgame.utweap_instagibrifle) invoer in console terwijl ik offline DM aant spelen ben gebeurd er niks?
even scrollen, dat moet hij vanzelf komen, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

therat10430 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:45:
Lol dus jullie zitten op de verkeerde irc :P

*kijkt op quakenetirc*

Edit: trouwens.. het irc.tweakers.net/ut3 kanaal was er eerder... kunnen we die niet als enige aanhouden ipv ook nog een quakenet...???

tis ook fucking iritant dat je jezelf moet authen voor het quakenet kanaal
Uhm....wars worden over het algemeen geregeld via IRC en dan vooral op quakenet zitten veel warchannels. Lijkt me slimmer om op Quakenet te zitten dan op tweakers server. En dat authen etc is allemaal niet zo moeilijk hoor :) :*)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:13:
"Vanavond 21:00 4v4 TDM: TenSun,Rnld, ?, ?"

Dat staat nu in het topic op IRC, als je dan dubbelklikt maak je van 1 vraagteken je naam. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat Floris en Therat erin. Waarschijnlijk zijn er nog wat mensen online dus we kunnen nog een game spelen als er teams zijn :D .
Welke IRC :)? Ik probeer #got.ut3 op te kome maar ik ben nier authed ofzo :)? Kan hier wat verduidelijking inkomen hoe je de IRC op komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
CLB schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:47:

Waarom op Novice? Dan stellen de bots 3x niks voor. :o

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa vind 't al moeilijk zat met 5 vs 5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
ik doe weer mee op r00n's rond half 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
holyyyyy Sh*t, wat een moeite ik moet doen om te ut3'en. WAt een schijt prgramma is dat irc.

sry voor taalgebruik, maar ik wil spelen!!!!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Kan je niet gewoon een public server joinen? Niks problemen met irc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
ik Rnlds server ook niet joinen, ik blijf hangen op connnecting scherm? Heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

yup.. same here..

blijft connecting zeggen,,,
Heb al restart gedaan maar werkt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik haal de wedstrijd van 21u niet ronald, ben op het werk en product training loopt uit! Please replace meh :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Cassius schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:47:

Ik haal de wedstrijd van 21u niet ronald, ben op het werk en product training loopt uit! Please replace meh :D !
Dan kunnen we de tijd vandaag denk ik beter gebruiken om nog wat te oefenen, wat meer op elkaar in leren spelen. Ik kan geen clan vinden die binnen enkele minuten klaar is voor een TDM 4v4. Krijg ook in #clanbase.ut3 geen respons.

Ik zal wat challenges de deur uit doen op Clanbase, zien we wel wat daar uit komt rollen. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al een Anticheat vrijgegeven? Je wilt niet weten wat er weer eens rondzwerft op het net :/

Epic was altijd vervelend geweest in het beschermen van de code. Imo stikt het van de cheats in 99/03/04 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:55:
[...]

Waarom op Novice? Dan stellen de bots 3x niks voor. :o
12v12 met novice bots op heatray. Ik samen met dronken maar in 1 team; alleen impact hammer. Godlike met impact hammer -O-

edt: ik wil nu wel 4v4 doen. Heb alleen geen clanbase account (zou login niet meer weten)...mijn God wat is dat een pauper website.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

open marvin.ariekanarie.nl?password=got

Dedicated server die ik heb opgezet, komt allen :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Is het spelletje verslavend? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Als je daar bang voor bent moet je er NIET aan beginnen
Nogal :P

En ik heb nog een leuk idee voor als er een hoop GoT'ers online zijn: We gaan met 16 mensen in een team op een public 32-player server, en dan gaan we met zn 16en snipen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Veel beter dan UT2003/4 :) Zodra je op een server zit wil je niet meer stoppen, alleen groot minpunt is het hele menu van het spel (uiteraard gemaakt voor mensen met een gamepad :/ maarja daar staat het hele forum van epic al vol mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik mis inderdaad ook het oude UT menu.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Clanbase aanmelden is vrij easy Koeitje, dus als je je oude account niet meer kunt vinden creëer je een nieuwe.

Voor mensen die moeite hebben met IRC, dat snap ik niet zo goed.

- Je download mIRC 6.3 (gratis)
- Je zet bij server options de server op irc.quakenet.* (random quakenet server)
- Je connect en typed "/join #got.ut3"
- Je hoeft NIET perse authed te zijn om erop te komen!
--> als je wel authed bent kan je automatisch op een hogere status (member) in het kanaal worden gezet

We zitten op quakenet omdat daar heel de UT scene zit, dat is echt veel praktischer. Sorry dat ik er vanavond niet was. Product training liep hard uit :/ . Heb nu wel mn G5 ... jippie o/.

Edit --> DubbelU toegevoegd :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
Was wel even leuk.. moet zeggen dat ik wel baal van die framedrops.. terwijl mijn system (E6400@2.8, 2 gig, 7900GTO) dit toch boven de 40 fps mag draaien? daar ik regelmatig onder de 30 fps schiet.. en daar wordt het aimen echt niet makkelijk van :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cannot join channel, you must be authed to join (+r)

>.< Ik heb het hele irc tijdperk een beetje gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Krijg dezelfde melding hier, gooi dat +r er eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die +r gaat er nu af; ook mensen die -niet- authed zijn kunnen er gewoon in nu. Zie jullie daar :D ! Zitten toch al bijna met 20 man daar, gezellig dat iedereen zo actief mee fragged :) !

[ Voor 83% gewijzigd door Cassius op 22-10-2007 22:49 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

eldeegee schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:36:
Was wel even leuk.. moet zeggen dat ik wel baal van die framedrops.. terwijl mijn system (E6400@2.8, 2 gig, 7900GTO) dit toch boven de 40 fps mag draaien? daar ik regelmatig onder de 30 fps schiet.. en daar wordt het aimen echt niet makkelijk van :P.
Draai je wel de meest recente Forceware drivers? Die 7900GTO moet UT3 zeker nog wel trekken.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Laatst online: 17-09 12:48
Poeh!

Ik oefen altijd eerst even een avondje tegen bots voordat ik online ga. Ligt het aan mij of staat het niveau van die bots best hoog? Ik ben niet altijd een unreal speler geweest, maar q3a speelde ik altijd tegen nightmare bots. Nu heb ik moeite me tegen masterful bots te handhaven en win ik slechts in 50% van de gevallen.

Misschien een kwestie van nog wat oefenen.

Op welk niveau spelen jullie? En vermeld er dan ook even bij in hoeveel% van de gevallen jullie winnen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag toch wel hopen dat de AI van een 2007-game als UT3 een stukkie beter is dan de AI van een 1999-game als Q3A. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Laatst online: 17-09 12:48
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:29:
Ik mag toch wel hopen dat de AI van een 2007-game als UT3 een stukkie beter is dan de AI van een 1999-game als Q3A. :P
Klopt ook. Ik zie ze nu ook echt ontwijken, dekking zoeken combo's maken. Snel wapens switchen voor andere situaties. Dat zat er toen echt niet in.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
nog mensjes online aan het spelen ? :)

heb morge vrij, dus ik blijf nog wel ff op >:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
MexxT schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:51:
nog mensjes online aan het spelen ? :)

heb morge vrij, dus ik blijf nog wel ff op >:)
ben net gestopt op r00n's server, maar er zaten nog wel een aantal spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Klopt het dat ik de Darkwalker alleen in DM matches tref? Krijg hem niet te zien in CTF levels...
Volgens diverse screenshots die ik tegenkom zou je hem dan ook moeten kunnen gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar :(

Betreft singleplayer trouwens. Het andere level behalve de stad zie ik hem dus ook niet.
Zou ook wel leuk zijn als er meerdere van in een veld kunnen lopen, maar dat wordt wachten op de final release denk ik.

[ Voor 32% gewijzigd door Banshee op 23-10-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Banshee schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:00:

Klopt het dat ik de Darkwalker alleen in DM matches tref?
Ja.
Krijg hem niet te zien in CTF levels... Volgens diverse screenshots die ik tegenkom zou je hem dan ook moeten kunnen gebruiken, maar ik krijg het niet voor elkaar :(
summon UTGamecontent.UTVehicle_DarkWalker_Content

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dekaasboer schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:33:
[...]

Klopt ook. Ik zie ze nu ook echt ontwijken, dekking zoeken combo's maken. Snel wapens switchen voor andere situaties. Dat zat er toen echt niet in.
pcies... en shock-balls spammen... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jullie servertje ziet er wel leuk uit, getuige alle spamreacties hier :+

Ik join binnenkort, eerst m'n pc-tje in elkaar zetten, morgen probably binnen. Heb nu een HD2600Pro, ik ben benieuwd hoe die het spel trekt met een E2140 en 2GB geheugen erachter. Keep ya posted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay. Ik heb nu favoriete wapens en wapens die ik haat.

Love:
Rox
Bio
Stinger

Okay:
Link
Shock
Sniper

Hate:
Flak

Biogun love + rox love = BIOHAZARD + ROCKET SCIENTIST =
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/ownage_thumb.png

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey leuk om te zien dat GoT meedoet met UT3!
Ik zit zelf al wat langer in de community, met clanbase en irc etc. En het is altijd leuk om nieuwe clans te zien ontstaan, maar nooit een verwacht van the Gathering of Tweakers ;)
Het grootste gedeelte van de UT community zit inderdaad op Quakenet. De beste manier om een tegenstander te vinden voor UT3 4on4 TDM is een /amsg (bericht naar alle openstaande channels) rond sturen en tegelijkertijd in grote channels zitten. /j #ut3 /j #ut.duell /j #ut3.practice <- deze channels zijn et belangrijkst voor praccys vinden, over het algemeen.

Gaan jullie nog meer gametypes doen dan TDM als de volle versie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Tab0en -> Wat mij betreft wel.. Sowieso vCTF en ik zou ook wel iCTF willen spelen. Cassuis met zijn FEB achtergrond zal ook wel insta willen spelen denk ik. Als het zo door blijft groeien dan kunnen we wel verschillende squads maken voor alle gametypes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 03:04:
Okay. Ik heb nu favoriete wapens en wapens die ik haat.

Love:
Rox
Bio
Stinger

Okay:
Link
Shock
Sniper

Hate:
Flak
[
de Rox? -> rocketlauncher?

Anyway mijn lijstje: (ex. superguns zoals redeemer)

Love:
Stinger
Rocketlaucher
Flak
Dual-Enforcers :P (hoewel ze te weinig dammage doen :P)

Okay:
Link
Shock

Hate
Sniper

Misschien is het mijn lage fps maar met de sniper raak ik echt geen drol als iemand ook maar een klein beetje beweegt :+ Ik vind flak nog steeds geweldig maar hij mocht wel wat krachtiger vooral de altfire heeft geen nut meer tenzij je iemand echt raakt. (vroegah was dat wel anders :P)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

therat10430 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:19:
[...]
Misschien is het mijn lage fps maar met de sniper raak ik echt geen drol als iemand ook maar een klein beetje beweegt :+ Ik vind flak nog steeds geweldig maar hij mocht wel wat krachtiger vooral de altfire heeft geen nut meer tenzij je iemand echt raakt. (vroegah was dat wel anders :P)
De flak was dan ook wel wat overpowered in UT99 vind ik.. Je had ook echt over van die flakwhores die ook alleen dat wapen gebruikten lol. Moet zegggen dat ik hem ook niet meer gebruik hoor, alleen in de huisjes en bij gangetjes. Grotendeels de stinger en sniper... Ik vind de sniper ook wat minder, want in UT99 kon ik zonder te zoomen met gemak headshots schieten en dat lukt me nu dus niet meer.. Sniper werkt dan ook niet in close combat, terwijl dat vroeger wel was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Is er ook een GoT TDM server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Love:
Flak
Sniper
Shock
Stinger

Ok:
Rockets
Enforcerer

Hate:
Link gun (behalve met het repairen van vehicles >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 10:44
Weet niet zeker of ik straks in de full-version met GoT blijf meespelen, als mn ouwe clan weer actief gaat spelen, ga ik daar misschien ook wel weer mee verder. Zal ook waarschijnlijk alleen iCTF, en misschien wat iTDM gaan spelen, NW ben ik te slecht in.

Vond op clanbase nog een oud matchreport, best grappig om te zien.

http://clanbase.ggl.com/n....php?wid=3831027&lid=1612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ik ga eerst online oefenen voordat ik me inschrijf voor offi's op CB.. Wil wel goed voor de dag komen in een official :P...

Vanavond op IRC btw..

[ Voor 10% gewijzigd door the-edge op 23-10-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

/me gaat IRC dan toch maar weer even van het net plukken :z

Link gun is heerlijk op voertuigen! (zowel repair als aanval)

Sniper werkt een beetje vreemd, of het komt door lag of dat ding is sloom, want in UT03 en 04 was het gewoon klik en je raakte iemand aan de overkant, maar nu moet je echt naast iemand mikken (als deze inbeweging is) anders is je kogel er niet optijd. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Gister leuke potjes gespeeld bij r00n vooral in combinatie met TS ging het wel lekker :D

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Is deze al voorbij gekomen?

Unreal Tournament 3 Tweak Guide

Staat ook nog een linkje in over de brakke widescreen-support van UT3... :X
Zie ook: Please add widescreen support!

[ Voor 16% gewijzigd door Tachyon op 23-10-2007 11:54 . Reden: Linkje toegevoegd. ]

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Tachyon schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:35:
Is deze al voorbij gekomen?

Unreal Tournament 3 Tweak Guide

Staat ook nog een linkje in over de brakke widescreen-support van UT3... :X
Arghhh, heb ik net een widescreen gekocht :) Thanks voor de tweak-guide.. Zou voor velen hier wel van toepassing zijn aan de reacties te zien :P

[ Voor 10% gewijzigd door the-edge op 23-10-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Dus zover ik kan zien zal de full game niet beter eruit zien? Dat zou wel enorm bagger zijn. Of het moet totaal uit de ini's zijn geknipt zodat niemand het kan "tweaken". Sommige technieken uit de tech-demo's zouden er toch echt in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik hoorde op r00n's server iemand zeggen dat optie 5 (kwa details) in de echte game optie 3 zou zijn. Weet niet of dat waar is? :)

Aan de andere kant maakt de demo volgens mij nog geen gebruik van DX10 terwijl de hele game dat wel zou doen. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Nu zijn settings 1, 2 en 3 relevant en 4 en 5 doen niets. Die textures zullen dus in de full game zitten en zal er dus wel degelijk beter uitzien. Ikzelf hoef niet veel beters, maar a la :) .

Het GoT team is nu 18 man sterk en ik heb wat challenges op ClanBase de deur uit gedaan voor deze week :) . Eens kijken of we een match kunnen doen, al lijken veel teams nog vrij inactive.

Over mensen die nu nog niet willen joinen of weer weg gaan het volgende:

Het team is op het moment echt gebaseerd op het ontdekken van UT3 voor de fun, geen grote aspiraties of eisen. Gewoon gezellig op teamspeak gamen voor de ontspanning en lol. Als de full game uitkomt zullen we gewoon spelen wat de members willen spelen. Zijn er 6 of 7 man die actief instagib willen spelen (iTDM / iCTF / etc); prrrima :) . We signen ons op voor de ladder en gaan ervoor. Zelfde geldt voor warfare en ander spul. Het enige wat ik vraag en wat me vrij redelijk lijkt, is dat als je je in het IRC topic op "available" voor vanavond zet, dat je dan probeert te komen :P . Anders is het moeilijk wat regelen. Maar als je niet kan gaan we je echt niet bestraffen ofzo, wat een onzin.

Have fun :> !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo stroomt hier binnen met 514 KB/s :Y

Ik ben erg benieuwd :)

*Exuimtum is lompe boer ;) want hij verrekt het om zijn 4xAA en 4xAF eraf te gooien voor het spel })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Cassius schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:15:
Nu zijn settings 1, 2 en 3 relevant en 4 en 5 doen niets. Die textures zullen dus in de full game zitten en zal er dus wel degelijk beter uitzien. Ikzelf hoef niet veel beters, maar a la :) .

Het GoT team is nu 18 man sterk en ik heb wat challenges op ClanBase de deur uit gedaan voor deze week :) . Eens kijken of we een match kunnen doen, al lijken veel teams nog vrij inactive.

Over mensen die nu nog niet willen joinen of weer weg gaan het volgende:

Het team is op het moment echt gebaseerd op het ontdekken van UT3 voor de fun, geen grote aspiraties of eisen. Gewoon gezellig op teamspeak gamen voor de ontspanning en lol. Als de full game uitkomt zullen we gewoon spelen wat de members willen spelen. Zijn er 6 of 7 man die actief instagib willen spelen (iTDM / iCTF / etc); prrrima :) . We signen ons op voor de ladder en gaan ervoor. Zelfde geldt voor warfare en ander spul. Het enige wat ik vraag en wat me vrij redelijk lijkt, is dat als je je in het IRC topic op "available" voor vanavond zet, dat je dan probeert te komen :P . Anders is het moeilijk wat regelen. Maar als je niet kan gaan we je echt niet bestraffen ofzo, wat een onzin.

Cool, je bent goed bezig Cassius _/-\o_ _/-\o_
Lache, lekker gamen zonder verplichtingen.. Heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vind alleen dat UT3 gerust meer eye-candy mag hebben, want 125fps is een hoop nuttelooze performance aangezien ik maar 60fps hoef te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Ik zag dat er weer 2 matches voor vanavond zijn >:)

Kan iemand van de Irc lui mij even available zetten op irc? Kzit op het moment op me werk en kan er niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notitie voor Windows X64 bezitters:

Hier de workaround die ik meteen nodig had :)

workaround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:30:
Notitie voor Windows X64 bezitters:

Hier de workaround die ik meteen nodig had :)

workaround
In Vista werkt het perfect O-)

Zou wel eens een keer meer willen spelen met alle GoT'ers, maar ik speel echt teveel games. Crysis beta met Got'ers. En Team Fortress 2 met de Tweakers.net Steam Community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Niet alle clanbase games zijn nog confirmed, als je erop staat met je muis in de GoT agenda komt er een highlight popup met 'unconfirmed' :) . Pas als hij confirmed is kan/mag je spelen voor wat puntjes :> ! En als ze niet accepten kunnen we altijd nog gewoon ons eigen ding doen :+ !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:11

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Cassius schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:15:
Anders is het moeilijk wat regelen. Maar als je niet kan gaan we je echt niet bestraffen ofzo, wat een onzin.

* XTREEMRaGE zet de zweepjes terug :'(
Kan niet wachten tot dat de full game uitkomt!! M'n computer kan deze niet op volle toeren draaien >_<. Dus wordt een andere halen :o

btw
Love:
Sniper
Shock
Rockets
Flak
Link gun

Ok:
Enforcerer
Stinger

Vind alle guns wel ok spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door XTREEMRaGE op 23-10-2007 14:34 ]