[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 18:19
Floris-K schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:27:
[...]

De flak was dan ook wel wat overpowered in UT99 vind ik.. Je had ook echt over van die flakwhores die ook alleen dat wapen gebruikten lol. Moet zegggen dat ik hem ook niet meer gebruik hoor, alleen in de huisjes en bij gangetjes. Grotendeels de stinger en sniper... Ik vind de sniper ook wat minder, want in UT99 kon ik zonder te zoomen met gemak headshots schieten en dat lukt me nu dus niet meer.. Sniper werkt dan ook niet in close combat, terwijl dat vroeger wel was..
flak was ver van overpowered , dan moet je bij de amsd wezen . en sniper in close combat kan nog wel je moet gewoon goed aimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb 2 vragen maar kan 't nergens vinden:
Wat betekend 'force respawn' dat kun je aanvinken bij bv. VCTF?
En daarboven staat iets altijd op 'random' wat betekend die instelling?
(kan nu even niet kijken omdat ik achter de desktop zit waar geen UT3 opstaat)
CLB schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:35:
[...]
Zijn er al cheats beschikbaar? Alle wapens ofzo is leukjes?
En zijn al die dingen die geschreeuwd worden misschien in 'n UT-mapje te vinden ofzo?
Nieuwe sms-toon a la Vehical Manslaughter lijkt me wel leuk voor 'n weekje namelijk >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Ik kan de game makkelijk op full detail draaien maar als ik DM speel (wat ik strax ook in clan verband ga spelen) dan zet ik de settings op low dat speelt een stuk beter naar mijn idee. Met CTF heb ik wel alle eye candy aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47
CLB schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:58:
Ik heb 2 vragen maar kan 't nergens vinden:
Wat betekend 'force respawn' dat kun je aanvinken bij bv. VCTF?
En daarboven staat iets altijd op 'random' wat betekend die instelling?
(kan nu even niet kijken omdat ik achter de desktop zit waar geen UT3 opstaat)

[...]
Force respawn is zoals de naam eigenlijk zegt, geforceerd respawnen...
Normaal moet je even klikken als je dood bent om te respawnen, met die optie aan gebeurd het 'automatisch'.

Het random wat je beschrijft weet ik zo niet, heb het spel hier niet geinstalleerd, maar ik denk dat het de bot opties betreft. Random zou dan random bots betekenen. De bots zijn allemaal anders geconfigureerd wat aim, movement, etc betreft. Wanneer je dus random aanzet, hou je wat variatie in de bots waar je tegen speelt, en krijg je bv niet altijd Loque die je met 1 headshot neer paft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 bugs in het spel:

De hoogtebug:

Parkeer een Raptor ergens, en spring er bovenop. Je stijgt op en je blijft stijgen. Andere spelers echter zien je gewoon op de grond staan naast de Raptor. Je kunt zelf heen en weer lopen, zelfs weg van waar ver onder je de Raptor staat. Op een gegeven moment sta je *poef* ineens weer naast de Raptor op de grond.

klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/ut3_hoogbug.jpg

De mapvervormingbug:

Als je onder de brug door vliegt en je kijkt naar de grond dan zie je dat die zicht vervormt naar mate je dichterbij komt. Ga je weer achteruit dan vormt het terug. Niet alleen in de 2 situaties die ik heb vastgelegd maar nog een paar. Ook daar onder bij het water.

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/hlpdsk/temp/ut3_mapvervorming.gif

Catalyst 7.10 op een X1950 Pro 512MB CF

Grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
@ hierboven;

DepthOfField=True
Distortion=True

Denk dat je dr geen last meer van hebt als je die beide op 'False' zet.

De Raptor-bug is daarmee uiteraard niet gefixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat onderste heb ik nog niet gezien. Zal eens kijken of het ook met hoge settings is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle settings vol open staan. Maar als resolutie 1280 x 800. DX9, dat wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Phyc schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:23:
Force respawn is zoals de naam eigenlijk zegt, geforceerd respawnen...
Normaal moet je even klikken als je dood bent om te respawnen, met die optie aan gebeurd het 'automatisch'.

Het random wat je beschrijft weet ik zo niet, heb het spel hier niet geinstalleerd, maar ik denk dat het de bot opties betreft. Random zou dan random bots betekenen. De bots zijn allemaal anders geconfigureerd wat aim, movement, etc betreft. Wanneer je dus random aanzet, hou je wat variatie in de bots waar je tegen speelt, en krijg je bv niet altijd Loque die je met 1 headshot neer paft.
BEDANKT, dat was 't idd!
Ga ik is proberen en dan lekker sniperen/ redeemeren >:)

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 23-10-2007 15:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
mijn clanbase id : 6411291 (hid: 3087569)

:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Snap niet zo goed waarom jullie UT3 zo gaaf vinden...... vind de gameplay maar goedkoop aanvoelen,, en het ziet er niet uit.

Bewegingen zijn maar bagger ... lekker strafen is er niet bij. Ik vind het meer een game voor kinderen tot 14 jaar. Maar ja.... dat is mijn mening :) .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat als ik de leeftijd op een server vraag de meesten ergens in de 20 of begin 30 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-08 22:05
Ja want toen zij rond de 15 waren was UT'99 in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-07 17:24
Ted56 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:47:
Ja want toen zij rond de 15 waren was UT'99 in :)
Precies! Je was me net voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:44:
Snap niet zo goed waarom jullie UT3 zo gaaf vinden...... vind de gameplay maar goedkoop aanvoelen,, en het ziet er niet uit.

Bewegingen zijn maar bagger ... lekker strafen is er niet bij. Ik vind het meer een game voor kinderen tot 14 jaar. Maar ja.... dat is mijn mening :) .....
zet screensize op 100% en leer dodgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
ut99 vanaf me 12e ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben zelf nooit goed in onlinegaming geweest, ook niet toen ik 15 was en UT speelde (:+), maar ik kan nou niet zeggen dat UT3 nou zo slecht aanvoelt.
Anders, ok. Maar je kan ook niet meer aankomen met Wolfenstein 3D gameplay tegewoordig :P

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
the-edge schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Precies! Je was me net voor :D
Precies :) een game voor kids .... UT3 ziet er echt kinderlijk uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, nog eentje: Head hunter (sniper)

Nog eentje van irc:
<+Caracca> big game hunter is 25 avril kills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

MexxT je bent toegevoegd :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
RoaDHouse schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:44:

Ik kan me voorstellen dat je niet van de snelle shooters bent maar k vind de gameplay juist super fijn aanvoelen. Je kan een heleboel doen met de UT movement.
Bovendien vind ik de graphics wel goed, beter als bijvoorbeeld Quake Wars en het draait ook nog een stuk soepeler. Daarbij heeft het originele spel nog meer grafische opties. Ik zeg
UT3 GOTY _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:35:

Precies :) een game voor kids .... UT3 ziet er echt kinderlijk uit .
Dat is jouw mening en ik vind het onzin. Dit is een beta en de look is nog niet af. De high-res textures zitten er niet eens in. Daarbij is de look bewust relatief simpel gehouden omdat het om de gameplay gaat. Het is een snelle shooter en dat moet je ook niet gaan vergelijken met een andere tak van sport zoals een Crysis of een Bioshock.

Verder denk ik dat het jouw soort spel niet echt is en dat je ook niet weet hoe je fatsoenlijk moet strafen of dodgen. Ik kan me daar natuurlijk in vergissen maar dat komt niet zo vaak voor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-08 06:08

Knaak

It's me, Mario!

Ik vind Ureal Tournament toch echt voor de pro's en fanatieke gamers. Games zoals Counter Strike zijn voor kids, ga maar eens kijken naar de spelers en de maps. Mja ieder zijn mening, UT is uniek iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

Dat is jouw mening en ik vind het onzin. Dit is een beta en de look is nog niet af. De high-res textures zitten er niet eens in. Daarbij is de look bewust relatief simpel gehouden omdat het om de gameplay gaat. Het is een snelle shooter en dat moet je ook niet gaan vergelijken met een andere tak van sport zoals een Crysis of een Bioshock.

Verder denk ik dat het jouw soort spel niet echt is en dat je ook niet weet hoe je fatsoenlijk moet strafen of dodgen. Ik kan me daar natuurlijk in vergissen maar dat komt niet zo vaak voor ;)
lol..... ik speel 8 jaar quake .... en ik zal niet weten wat strafen of dodgen is :) ik zeg alleen ..... dat ik niet zo begrijp waarom jullie dit zo'n goede game vinden .... het heeft dezelfde feel als de vorige 2 versies..

Dus nix bijzonders ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de vorige 2 goed waren, waarom moet de feel dan nu anders zijn? Dat is juist wat je wilt behouden want dat is wat werkt.

Mapdesign is nu een stapje hoger van wat ik van de beta kan zien, en grafisch is het ook niet slecht. Dus ik snap echt niet waarom jij er een probleem mee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

RoaDHouse schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:27:
[...]

lol..... ik speel 8 jaar quake .... en ik zal niet weten wat strafen of dodgen is :) ik zeg alleen ..... dat ik niet zo begrijp waarom jullie dit zo'n goede game vinden .... het heeft dezelfde feel als de vorige 2 versies..

Dus nix bijzonders ....
Met alle respect maar je weet niet zo goed waar je het over hebt. Ten eerste is deze versie in weinig opzichten hetzelfde als de vorige games. Ja je kan een gun schieten omgwtfbbq :P . Movement opties, speed, weapons, game modes, graphics, map design, dodges, timing ... allemaal -anders-. Je speelt al lang Quake, prima, maar zeg vervolgens niet dat UT niet bijzonder is omdat het op de vorige games lijkt.

Ik vind Quake1, 2 en 3 en 4 ook maar hetzelfde, geef er niets om. Kiddy games imo.

Bovenste zin is dus sarcasme / rant en slaat nergens op. Maar als je het niets vind ga je gewoon verder quaken en gaan wij hier fun hebben. Allebei happy innit :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Kan me voorstellen dat als je 8 jaar Quake speelt dat de feeling anders is en als 'crap' wordt ervaren..

Aan alles kun je wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja ik ben ook niet gecharmeerd van Quake. Dát is pas kiddie. Maar dat hou ik dan maar voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het trouwens als ik op F druk ?? doe je dan net alsof je dood bent ? Het ziet er grappig uit in ieder geval en volgens mij kan je op die manier ook niet geraakt worden.

Iemand dit al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
RoaDHouse schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:27:
[...]

Dus nix bijzonders ....
Mooi he? Die kracht van argumenten, je mening relativeren, het onderscheid maken tussen mening en feit. Daarnaast moet ik zegen dat je interpunctie ook erg goed is..

Jaa, ik geloof dat je groot gelijk hebt, het is een game voor kiddies.

EDIT: Gloeiende gloeiende, en ik moet leren F5-en.

[ Voor 4% gewijzigd door Phyc op 23-10-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de quakefeel met bunnyhoppen erg fijn voor lange afstanden, maar voor de rest kan UT3 makkelijk meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:50:

wat is het trouwens als ik op F druk ??
Dat is 'feign death'.
doe je dan net alsof je dood bent ?
Ja.
Het ziet er grappig uit in ieder geval
Klopt.
en volgens mij kan je op die manier ook niet geraakt worden.
Dat is niet waar.
Iemand dit al geprobeerd ?
Ja. Verder kon het al in UT99. ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koeitje: heatray ook, maar degene die in de walker gaat zorgt ervoor dat zijn team automagisch verliest
Mad Max: dus tdm, heatray? En wat is dan het IP en hoelaat?:P
Koeitje: TDM, heatray + shangrlia. 19:00 ??
Koeitje: open 217.76.19.117?password=got

Dus als iemand zin heeft in TDM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Ik hou m'n mening maar voor me volgende keer :) ik trap teveel op de teentjes hier :)

Herstel...... UT3 is geweldig !!!!!!! :)

Sorry,,,,,, dat ik er wat negatief over sprak ....... sorry !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:26:
Koeitje: heatray ook, maar degene die in de walker gaat zorgt ervoor dat zijn team automagisch verliest
Mad Max: dus tdm, heatray? En wat is dan het IP en hoelaat?:P
Koeitje: TDM, heatray + shangrlia. 19:00 ??
Koeitje: open 217.76.19.117?password=got

Dus als iemand zin heeft in TDM ;)
Huilen geblazen :'(

De demo wil hoe dan ook niet werken op mijn systeem. Ik kijk uit naar een fix en de demo heb ik in 17 minuten weer beneden, dus dat is het probleem niet, maar ik erger me eraan dat ik het niet kan spelen op Windows X64. Windows X64 kocht ik met deze config en deze Windows versie draait sinds die tijnd zónder fouten en gaaf stabiel. Stressen, martelen, 20x hibernaten voor een reboot en extreem belasten vormen geen enkel probleem voor X64 en Windows XP 32-bit gaf hier regelmatig problemen en Vista ook want Vista had de eigenaardigheid telkens mijn hardwarekeys te verliezen waardoor ik heel het 3D gebeuren opnieuw kon instellen :( Dat na élke reboot, niet normaal man.

Als ik hem kan spelen ben ik graag je teammate ;)

Vista is dus géén optie hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:30:
Ik hou m'n mening maar voor me volgende keer :) ik trap teveel op de teentjes hier :)

Herstel...... UT3 is geweldig !!!!!!! :)

Sorry,,,,,, dat ik er wat negatief over sprak ....... sorry !!!!!!!!
We vergeven het je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel wel gewoon UT3 op vista.. voer je hem wel uit als admin? :)

Btw; weet iemand hier wat tricks op de hoverboard? Ik kan ze niet ontdekken. (ze zijn er wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou .. dan zit ook daar een bug in of zo want ik heb het toch al wel eens meegemaakt dat je dan probeert met een Manta of zo iemand te pletten. Maar die ligt te faken. En die krijg je dan niet stuk.

Of je 'm dan nog kunt killen met een gewoon wapen weet ik niet maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-08 06:08

Knaak

It's me, Mario!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:41:
Ik speel wel gewoon UT3 op vista.. voer je hem wel uit als admin? :)

Btw; weet iemand hier wat tricks op de hoverboard? Ik kan ze niet ontdekken. (ze zijn er wel)
Je kan C inhouden en daarna A of D indrukken en beide tegelijk loslaten, en je kan ook C indrukken en loslaten en dan in de lucht linkermuisknop doen. Dat is alles zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:43:
[...]

Nou .. dan zit ook daar een bug in of zo want ik heb het toch al wel eens meegemaakt dat je dan probeert met een Manta of zo iemand te pletten. Maar die ligt te faken. En die krijg je dan niet stuk.

Of je 'm dan nog kunt killen met een gewoon wapen weet ik niet maar goed.
Gewoon wat airtime maken en dan keihard pancaken ;). In het water is faken wel handig, kan tie je nooit pletten. Maar dan schiet tie je gewoon kapot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:24

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Exuimtum : Ik zou zeggen.. lees het topic eens door.. doe google.. zoek en vind... :

http://www.gamershell.com/download_21433.shtml

Unreal Tournament 3 Beta Demo Patchhome > Download Section > Patches and Fixes
Size: 9.47MB
Downloads: 5,111 (W: 2,307 - D: 282)
Hosted since: October 14, 2007, 3:46 am

Description:
A fix for the game not starting up on Windows XP 64 and Windows Server 2003 systems. This patch has not undergone the same amount of QA as the released demo so ONLY replace the UT3Demo.exe with the one from the patch if you are experiencing the "Modified executable code is not allowed" issue at startup.

[ Voor 88% gewijzigd door AndereKoekoek op 23-10-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:49:
[...]

Gewoon wat airtime maken en dan keihard pancaken ;). In het water is faken wel handig, kan tie je nooit pletten. Maar dan schiet tie je gewoon kapot :+
Waarom zou je onder water faken? Daar kan ie je sowieso niet pletten.

Alhoewel .. als ik met de Manta bovenin de brug zit en ik spring er af en doe zelfs nog een extra duik dan kom ik met dat ding echt ver onder de waterlijn. Lijkt me wel grappig om eens te kijken of je dan iemand toch kunt pletten.

Overigens krijgt de Manta dan geen damage, wat wel zo is als je 'm gewoon laat zinken, of als je met willekeurig welk ander voertuig het water in rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Als ik op Mirc ga krijg ik de volgende melding:

* Connecting to irc.quakenet.org (6669)
-
* Unable to connect to server (Connection refused)

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appie1981 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:40:
* Connecting to irc.quakenet.org (6669)
-
* Unable to connect to server (Connection refused)
Ik denk dat je het beste ff bij de website kan kijken, wellicht draai je een proxy oid?
http://www.quakenet.org/gethelp staat er bij de login als extra link voor informatie betreffende connectie problemen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

Waarom zou je onder water faken? Daar kan ie je sowieso niet pletten.
Omdat als je tot je middel in het water staat je nogal zwaar te pineut bent als er een Manta aankomt :+ .

Maar het was wel even leuk op m'n server. Lekker de snottebel uitgehangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 19:57:
[...]

Ik denk dat je het beste ff bij de website kan kijken, wellicht draai je een proxy oid?
http://www.quakenet.org/gethelp staat er bij de login als extra link voor informatie betreffende connectie problemen e.d.
Ik draai geen proxy. Heb gewoon een rechtstreekse adsl verbinding (met een router er tussen). De link doet het trouwens ook niet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:45:
Omdat als je tot je middel in het water staat je nogal zwaar te pineut bent als er een Manta aankomt :+ .
Dieper water zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
is er over een half uurtje server open? :)

dan kom ik ff knallen :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van r00n is toch 24/7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik heb het probleem gevonden. Mcafee blokte MIRC.

De server van Koeitje is online, die van r00n heeft een ander wachtwoord. Volgens mij hebben ze daar een war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
appie1981 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:13:
Ik heb het probleem gevonden. Mcafee blokte MIRC.

De server van Koeitje is online, die van r00n heeft een ander wachtwoord. Volgens mij hebben ze daar een war.
dat wou ik weten :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik draai nu een TDM in HeatRay om alvast te testen met de officiële Clanbase regels, dus ook met een ander password. Over enkele ogenblikken gaat mijn server weer op vCTF met het oude password. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Deze game heeft gelukkig veel meer de feel van de originele Unreal Tournament!

2003 / 2004 was imho zwaar bagger. Daarin was het strafen, dodgen en double-jumpen nog vele malen erger dan nu het geval is. Maar waar is de translocator gebleven?!

P.s. als je al geen fan was van UT x jaar geleden, dan zul je dat nu ook niet zijn. Mensen die Quake verkozen boven UT toendertijd, zullen dat nu weer doen. Beiden een verschillende tak van sport en eigenlijk niet te vergelijken, behalve door fanboys dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Huilen geblazen :'(

De demo wil hoe dan ook niet werken op mijn systeem. Ik kijk uit naar een fix en de demo heb ik in 17 minuten weer beneden, dus dat is het probleem niet, maar ik erger me eraan dat ik het niet kan spelen op Windows X64. Windows X64 kocht ik met deze config en deze Windows versie draait sinds die tijnd zónder fouten en gaaf stabiel. Stressen, martelen, 20x hibernaten voor een reboot en extreem belasten vormen geen enkel probleem voor X64 en Windows XP 32-bit gaf hier regelmatig problemen en Vista ook want Vista had de eigenaardigheid telkens mijn hardwarekeys te verliezen waardoor ik heel het 3D gebeuren opnieuw kon instellen :( Dat na élke reboot, niet normaal man.

Als ik hem kan spelen ben ik graag je teammate ;)

Vista is dus géén optie hier!
Wat heb je al precies geprobeerd? bij mij werkte dit in ieder geval:

- .net framework 2.0 x64 installeren (http://www.microsoft.com/...e78d788b00&displaylang=en)
- ik kreeg error 1628 tijdens de installate, hierna niet meer:
start -> run -> gpedit.msc -> computer config -> windows settings -> security settings -> software restriction policies. right click this, new policy. now doubleclick enforcement and select 'all users except local admins' at the bottom.
- als je na het installeren, bij het starten deze error krijgt: "Modified executable code is not allowed", moet je deze patch installeren: meuktracker: Unreal Tournament 3 beta demo patch

misschien ook wel handig voor in de ts, is ook meerdere keren voorbij gekomen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 23-10-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
r00000000n ik wil spelen :P

schiet eens op ;)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
MexxT schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:52:

r00000000n ik wil spelen :P

schiet eens op ;)
Done.

open r00n.ath.cx?password=got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
p.habo schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:24:
Maar waar is de translocator gebleven?!
hoverboard vervangt de translocator op vCTF maps, op normale CTF maps zul je gewoon de Translocator terug vinden :)

nu hoop ik alleen dat ze teruggaan naar de oldskool Ut rules, of terwijl geen max use met de translocator, gewoon het oude translocator spammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat waren -echt- gave potjes :D ! Teamspeak maakt het prachtig, zeker als beide teams op teamspeak zitten zie je pas echt leuke dingen. Raptors met flagcarriers op daken, overal mensen hooken en liften pakken :D . Snipers worden gecommuniceerd en hard aangepakt :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik ben 'n n00b hoor en 't is vaak genoeg besproken maar ik begrijp 't echt niet :?
Hoe kan ik met deze gegevens online tegen andere GoTters spelen!?
waar moet ik dat r00n.ath.cx? openen zeg maar? IRC lees ik/ of bij de UT-servers of... sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
CLB schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:03:

Ik ben 'n n00b hoor en 't is vaak genoeg besproken maar ik begrijp 't echt niet :?
Hoe kan ik met deze gegevens online tegen andere GoTters spelen!?
waar moet ik dat r00n.ath.cx? openen zeg maar? IRC lees ik/ of bij de UT-servers of... sorry :$
In het console natuurlijk. Druk op ~ in Main Menu (of waar dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bedankt O-) 'Natuurlijk' is voor jou wat anders denk ik zo ;)
EDIT: En nu host je geen game meer neem ik aan? (aangezien ik niks vind en je hier op GoT post)

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 23-10-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
CLB schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:06:

Bedankt O-) 'Natuurlijk' is voor jou wat anders denk ik zo ;)
'Natuurlijk' verwijst in dit geval naar de meerdere malen dat het is uitgelegd.
Verder heb ik twee maal aangegeven dat de server ook in de serverlijst verschijnt. ;)
EDIT: En nu host je geen game meer neem ik aan? (aangezien ik niks vind en je hier op GoT post)
Jawel, want het is een dedicated server. Die draait altijd. Ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verkeerde search-termen gebruikt en / of overheengelezen! Ik dank je vriendelijk :) Bis Morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Ben echt nog bezig met het 'tweaken' van mijn UT3.. Het loopt te traag op dit moment, puur gfx kwestie.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Misschien heb je dan hier wat aan:
[SystemSettings]
StaticDecals=True
DynamicDecals=True
DynamicLights=False
DynamicShadows=False
LightEnvironmentShadows=False
CompositeDynamicLights=False
DirectionalLightmaps=False
MotionBlur=False
DepthOfField=False
Bloom=True
QualityBloom=False
Distortion=False
DropParticleDistortion=True
SpeedTreeLeaves=False
SpeedTreeFronds=False
OnlyStreamInTextures=True
LensFlares=True
FogVolumes=False
FloatingPointRenderTargets=True
Trilinear=False
OneFrameThreadLag=False
UseVsync=False
UpscaleScreenPercentage=False
Fullscreen=True
AllowD3D10=False
EnableHighPolyChars=False
SkeletalMeshLODBias=0
ParticleLODBias=0
DetailMode=0
ShadowFilterQualityBias=0
MaxAnisotropy=0
MaxMultisamples=0
MinShadowResolution=0
MaxShadowResolution=0
ResX=800
ResY=600
ScreenPercentage=100.000000
SceneCaptureStreamingMultiplier=1.000000
FoliageDrawRadiusMultiplier=1.000000
ShadowTexelsPerPixel=0.000000
TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=1,MaxLODSize=512,LODBias=0)
Zo ziet dat gedeelte van mijn UTEngine.ini eruit, het is nu redelijk speelbaar op mijn 7300 GS :) Ziet er in-game echter niet uit, maar goed. Moet het er maar mee doen totdat de 8800 GT arriveert ;)

P.S.: als je nog steeds te lage FPS hebt kun je overwegen om ScreenPercentage te verlagen naar b.v. 70%.

[ Voor 3% gewijzigd door Mitt3nz op 23-10-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

ScreenPercentage onder de 100 vernaggelt ook je aim een beetje if you ask me. Het voelt anders.

Die ini is echt UT3 Lego settings idd :X ! Ik heb alleen mouse accel en weapon / walk / fall bobbing uit.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Mitt3nz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:56:

[knip]

Zo ziet dat gedeelte van mijn UTEngine.ini eruit, het is nu redelijk speelbaar op mijn 7300 GS :) Ziet er in-game echter niet uit, maar goed. Moet het er maar mee doen totdat de 8800 GT arriveert ;)

P.S.: als je nog steeds te lage FPS hebt kun je overwegen om ScreenPercentage te verlagen naar b.v. 70%.
Ok dank je, had al met ScreenPercentage gespeeld.. Als die op 100 staat dan is het bijna niet te doen..
Maar zal die config/ini eens proberen.. Als het maar lekker vlot loopt, moet ook een nieuwe videokaart hebben maar weet maar niet welke, heb namelijk een barebone, maar volgens mij kan alles daar gewoon in.
Dus als iemand nog tips heeft voor een beetje betaalbare, fatsoenlijk kaart, hoor ik het wel :)

Nogmaals bedankt Mitt3nz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Fatsoenlijk geprijsde AGP kaart: X1950Pro
Fatosenlijke PCI-E kaarten: HD2600Pro of XT en 8600GT en GTS :) .

Met beide kom je er wel, zeker als je de settings wat lager houdt. Mocht je ergens een X1600+ of 7600+ kaart voor AGP of PCI-E vinden kan dat ook, deze zijn alleen wel langzamer in UT3 --> maar nog steeds op de juiste settings prima speelbaar :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Cassius schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:16:
Fatsoenlijk geprijsde AGP kaart: X1950Pro
Fatosenlijke PCI-E kaarten: HD2600Pro of XT en 8600GT en GTS :) .

Met beide kom je er wel, zeker als je de settings wat lager houdt. Mocht je ergens een X1600+ of 7600+ kaart voor AGP of PCI-E vinden kan dat ook, deze zijn alleen wel langzamer in UT3 --> maar nog steeds op de juiste settings prima speelbaar :) !
Wil er geen 'wat voor gfxcard moet ik kopen' topic van maken.. Maar heb een barebone, en dus niet zoveel voedingkracht.
Heeft de HD2600XT een xtra voeding nodig? Moet eigenlijk een redelijke gfx kaart hebben zonder dat ie veel power resources inpikt. :) Possible?
Zie hier. Laatste reactie;
256MB begint nu wel richting de minimale eisen van spellen te gaan
heeft veel energie nodig (550Watt voeding aangeraden, maar deed overigens wel op 300Watt)

[ Voor 23% gewijzigd door the-edge op 24-10-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 18:03

Krizzie

Progressive Music \o/

r00n schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:12:
[...]

'Natuurlijk' verwijst in dit geval naar de meerdere malen dat het is uitgelegd.
Verder heb ik twee maal aangegeven dat de server ook in de serverlijst verschijnt. ;)

[...]

Jawel, want het is een dedicated server. Die draait altijd. Ook nu.
Hij verschijnt wel maar connecten wil die bij mij dan niet. :) Hij blijft gewoon op connecten staan meer niet. Via de console werkt het wel gelukkig. :P

Voor de tony hawk fans hier. :P Wat Hooverboard trucjes. ;)

C indrukken is vooruit vliegen en gehurkt, zodra je c los laat maakt hij een sprong. :) Je hoeft dus niet W ingedrukt te houden. :)
C los laten en de combo toetsen ingedruikt houden.

C + A/D = 360

C + A/D + Linker/Rechter muis knop = 360 met board vastpakken

C + Linker/Rechter muis knop = Jump met je board vast pakken

Als je een jump maakt van iets hogers dan kun je meer rondjes draaien, maar pas op als je niet uitgedraaid bent en je raakt de grond dan pleur je op je neus. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Krizzie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:07:
[...]

Hij verschijnt wel maar connecten wil die bij mij dan niet. :) Hij blijft gewoon op connecten staan meer niet. Via de console werkt het wel gelukkig. :P

Voor de tony hawk fans hier. :P Wat Hooverboard trucjes. ;)

C indrukken is vooruit vliegen en gehurkt, zodra je c los laat maakt hij een sprong. :) Je hoeft dus niet W ingedrukt te houden. :)
C los laten en de combo toetsen ingedruikt houden.

C + A/D = 360

C + A/D + Linker/Rechter muis knop = 360 met board vastpakken

C + Linker/Rechter muis knop = Jump met je board vast pakken

Als je een jump maakt van iets hogers dan kun je meer rondjes draaien, maar pas op als je niet uitgedraaid bent en je raakt de grond dan pleur je op je neus. :+
Hahaha, te gek! Thanks.. Vanavond even proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:39:
hey leuk om te zien dat GoT meedoet met UT3!
Ik zit zelf al wat langer in de community, met clanbase en irc etc. En het is altijd leuk om nieuwe clans te zien ontstaan, maar nooit een verwacht van the Gathering of Tweakers
Sorry, moet hier toch even op reageren :P
GoT heeft voor UT en UT2004 ook een clan gehad (UT2003 niet geloof ik):

UT: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=268736 (Gerco's vulcanus public server anyone? )

UT2004: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=544781 (heet nu Aim Here, maar is begonnen als de GoT clan)

Dus wat dat betreft wordt gewoon een traditie voortgezet hier :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

grep je bent toegevoegd trouwens :) .

Zoals het ernaar uitziet spelen we zondag de eerste CB match, zowel voor GoT als voor Clanbase UT3 olé :) . Spelen tegen Gamert, hoop dat ze genoeg man hebben want ze hebben er sowieso maar vier :X .

Verder gisteren met de hammer rond gespeeld en hij doet idd altijd 150 dmg op secondary tegen vehicles en houdt alleen de manta tegen. Teammates kan je boosten op moeilijke locaties (zoals op het dak boven de spawnpoint bij de tank) door te schieten met primary. Dus teammate met flag springt, jij schiet de primary eronder los en hij vliegt vrij hoog. Is moeilijker returnen zo :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
grep schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:29:
[...]

Sorry, moet hier toch even op reageren :P
GoT heeft voor UT en UT2004 ook een clan gehad (UT2003 niet geloof ik):

UT: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=268736 (Gerco's vulcanus public server anyone? )

UT2004: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=544781 (heet nu Aim Here, maar is begonnen als de GoT clan)

Dus wat dat betreft wordt gewoon een traditie voortgezet hier :)
Jij speelt alwel een paar jaartjes UT ofniet ik werd aardig geownt door je gisteren ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Mitt3nz schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:56:

[...]

Zie geen utengine.dll!?!

Je bedoelt DefaultEngine.ini denk ik? :P

[ Voor 4% gewijzigd door the-edge op 24-10-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:24

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ben er vanavond ook weer bij ! Mooi ff via TS wat konten schoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

the-edge schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:24:
[...]

Zie geen utengine.dll!?!

Je bedoelt DefaultEngine.ini denk ik? :P
Nee, niet in je UT3 map kijken. My documents and settings, my games, unreal 3 demo, system ofzo? En daar ergens even zoeken voor een lijst van 6 of 7 ini's :) . Daar kan je die wel vinden.

* Cassius kwam erop met grep, moest ineens opletten :+ !

Had potje daarna wel dominating met 1 van unstoppable hehe. En toen was daar grep met zn biogun en later een rampage. Dat kan nog leuk worden >:) .

[ Voor 21% gewijzigd door Cassius op 24-10-2007 16:53 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Cassius schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Nee, niet in je UT3 map kijken. My documents and settings, my games, unreal 3 demo, system ofzo? En daar ergens even zoeken voor een lijst van 6 of 7 ini's :) . Daar kan je die wel vinden.

* Cassius kwam erop met grep, moest ineens opletten :+ !

Had potje daarna wel dominating met 1 van unstoppable hehe. En toen was daar grep met zn biogun en later een rampage. Dat kan nog leuk worden >:) .
Was dat met DM of met CTF?
Ik moet nog wel erg wennen aan Unreal, heb de oude versie al bijna een jaar niet meer gespeeld en heb vrij recent een nieuwe pc gekocht en heb sinds een paar weken een Razer Copperhead. Al met al is het nog wel een beetje wennen maar ik heb er echt weer zin in om het veel te gaan spelen in clanverband. Helaas heb ik dus nog niet echt veel meer dan een paar killing spree's en multi kills gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door appie1981 op 24-10-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

appie1981 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:12:
[...]

Was dat met DM of met CTF?
Ik moet nog wel erg wennen aan Unreal, heb de oude versie al bijna een jaar niet meer gespeeld en heb vrij recent een nieuwe pc gekocht en heb sinds een paar weken een Razer Copperhead. Al met al is het nog wel een beetje wennen maar ik heb er echt weer zin in om het veel te gaan spelen in clanverband. Helaas heb ik dus nog niet echt veel meer dan een paar killing spree's en multi kills gehaald.
Dat was gisteren toen r00n's nog at TDM stond :) . Ik heb zelf ook net een nieuwe computer met een Steelpad Qck+ en een Logitech G5. Moet erg wennen. Kom van een P4 + 6800 en MX500 zonder muismat. Dit is allemaal sneller en gevoeliger. Maar ik speel al wel wat langer de UT series :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

speel idd al een tijd ut, eerst alleen pubs, sinds 2003 in clanverband.

Maar ik moet ook nog wel wennen aan ut3. Zie tegenstanders soms gewoon niet staan en heb soms moeite met de weapon switch. Vooral als ik net een bepaald wapen opgepakt heb en die wil activeren, heb ik het idee dat m'n weapons niet switchen.

Vermaak me verder prima met ut3 en hoop dat de scene op clanbase weer goed actief gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weapon switch in ut3 is gewoon tergend langzaam :(
daarnaast mis ik mn shieldgun enooooormm...
Maar het is en blijft een supervet spel en kan niet wachten op igib CTF en DM :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

grep schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:16:
speel idd al een tijd ut, eerst alleen pubs, sinds 2003 in clanverband.

Maar ik moet ook nog wel wennen aan ut3. Zie tegenstanders soms gewoon niet staan en heb soms moeite met de weapon switch. Vooral als ik net een bepaald wapen opgepakt heb en die wil activeren, heb ik het idee dat m'n weapons niet switchen.

Vermaak me verder prima met ut3 en hoop dat de scene op clanbase weer goed actief gaat worden.
Misschien kan je de link in je sig naar het GoT CB team laten verwijzen, nu doet je dereferer het niet en blijft ie hangen :> . Was net een leuk potje, toch weer wat mensen op teamspeak. Jammer dat als mensen achterstaan ze nog steeds gaan snipen en vehicle deathmatches, probeer die vlag dan te cappen :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Cassius schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:57:
[...]

Misschien kan je de link in je sig naar het GoT CB team laten verwijzen, nu doet je dereferer het niet en blijft ie hangen :> . Was net een leuk potje, toch weer wat mensen op teamspeak. Jammer dat als mensen achterstaan ze nog steeds gaan snipen en vehicle deathmatches, probeer die vlag dan te cappen :D .
ik vergat het gewoon :$

kom je op terrein van de tegenstander, zie je een paar gastjes, die moet je dan gewoon neermaaien :P en ondertussen blijf je daar of killen, of je gaat dood..

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

MexxT schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

ik vergat het gewoon :$

kom je op terrein van de tegenstander, zie je een paar gastjes, die moet je dan gewoon neermaaien :P en ondertussen blijf je daar of killen, of je gaat dood..
Jij doet het vast goed in opkomende TDM matches :D . "Zie je een paar gastjes, moet je ze gewoon neermaaien". Zo is het :> !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 23:45

dfr0st

Geel is mooier

ik draai hem hier op mijn laptop lekker soepel op 800x600 met detail op 4. Het ziet er geweldig uit! Moet wel zeggen dat het nog niet UT99 heeft verslagen.

Ik heb ook last gehad van dat hij het in het begin niet deed, kreeg een kernel32 error. Gelukkig heeft dit topic geholpen:
http://utforums.epicgames.com/showthread.php?p=25054710

[ Voor 37% gewijzigd door dfr0st op 24-10-2007 22:40 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Cassius schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:57:
Misschien kan je de link in je sig naar het GoT CB team laten verwijzen, nu doet je dereferer het niet en blijft ie hangen :>
mja klopt.
Hij verwees nog een tijdje door naar het oude forum, maar dat domain+server was niet van mij en degene die erover gaat heeft blijkbaar besloten dat het welletjes was met dat forum :P
Wel jammer, toch een stukje historie. Heb de link maar weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Cassius schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

Jij doet het vast goed in opkomende TDM matches :D . "Zie je een paar gastjes, moet je ze gewoon neermaaien". Zo is het :> !
Tja.. acher zo'n debiel met een vlaggetje aanhollen is ook niet alles :P

helemaal op dat bord niet.. 1 kogel raak, hij donderd er af, en je perforeert hem met de stinger.. en andersom ook..

moet je alleen wel op de juiste tijd op de juiste plek zijn :>

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:05

Sargan

Filmfreak...

Ook link:
Je teamlid pakt de vlag komt terug bij thuisbasis en wacht met planten van de vlag totdat de eigen vlag weer terug is. daar krijg ik nou de zenuwen van, helemaal als er nog maar 1 minuut te spelen is en het 1-1 staat. Gelukkig pakte de gok goed uit!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06

sapphire

Die-hard pruts0r

Hele domme vraag waarschijnlijk....maar is de UT3 engine nu DX 9 of 10.
Dit kan ik namelijk nergens echt goed terug vinden alleen dat er een DX 9 kaart nodig is, maar neit of de engine nu ook echt 9 of 10 is....
Want als eht 9 is hoef ik bv geen vista aan te schaffen :)

Wel vaag trouwens dat bij recommended specs een 7800GTX staat terwijl eht spel op m'n ATI (redelijke) equivalant niet echt denderend draait op 1280......
Nouja de demo wel maar ik wil het niet weten met hi-res textures enzo in het echte spel :|

[ Voor 31% gewijzigd door sapphire op 25-10-2007 00:12 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
Cassius schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:40:
grep je bent toegevoegd trouwens :) .

Zoals het ernaar uitziet spelen we zondag de eerste CB match, zowel voor GoT als voor Clanbase UT3 olé :) . Spelen tegen Gamert, hoop dat ze genoeg man hebben want ze hebben er sowieso maar vier :X .

Verder gisteren met de hammer rond gespeeld en hij doet idd altijd 150 dmg op secondary tegen vehicles en houdt alleen de manta tegen. Teammates kan je boosten op moeilijke locaties (zoals op het dak boven de spawnpoint bij de tank) door te schieten met primary. Dus teammate met flag springt, jij schiet de primary eronder los en hij vliegt vrij hoog. Is moeilijker returnen zo :) !
ja dat soort geintjes mogen dus alleen maar op ffa heh , cb heb daar een standaard regelboekje voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
sapphire schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:02:
Hele domme vraag waarschijnlijk....maar is de UT3 engine nu DX 9 of 10.
Dit kan ik namelijk nergens echt goed terug vinden alleen dat er een DX 9 kaart nodig is, maar neit of de engine nu ook echt 9 of 10 is....
Want als eht 9 is hoef ik bv geen vista aan te schaffen :)
het is dx10 maar ook prima te spelen op dx9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06

sapphire

Die-hard pruts0r

Timba- schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:12:
[...]

het is dx10 maar ook prima te spelen op dx9
ok bedankt...
nee als het 9 was had ik een x1950pro ofzo gehaald voor eht spel maar nu upgrade ik wel niks en dan over een paar maanden alles en dan meteen vista ofzo erbij.....(yak dat klinkt vies als ik eht zeg)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Het spel lijkt steeds een klein beetje te happeren als ik snel van links naar rechts of andersom door een level kijk, en hij lijkt niet helemaal soepel te lopen, wel max fps als ik gewoon still sta.

Ati HD2900XT 512
E6600 @ 3.2Ghz
2Gb ddr2 800mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r00n, kan je niet 24/7 een DM of TDM (liefst DM) server hosten of iets dergelijks? Wordt een beetje moe van vCTF. Heb het wel gezien en wil m'n aim verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 18:03

Krizzie

Progressive Music \o/

Vraag me af wat DX10 nog extra gaat geven aan de game. Alleen meer performance of ook betere textures? :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:06:

r00n, kan je niet 24/7 een DM of TDM (liefst DM) server hosten of iets dergelijks? Wordt een beetje moe van vCTF. Heb het wel gezien en wil m'n aim verbeteren.
Draai nu een DM in ShangriLa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Iemand een idee wat voor poorten UT3 gebruikt voor multiplayer?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Shaidar schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:26:

Iemand een idee wat voor poorten UT3 gebruikt voor multiplayer?
Ik forward 7777-7788, 27900 en 42292 (alles TCP & UDP). Dat zijn de poorten die UT2k4 gebruikte.
Anderzijds kun je ook netstat -ab gebruiken op het moment dat je een dedicated server draait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:53
Textures hebben vrij weinig te maken met DirectX 9 of 10. Die hebben en feite 'slechts' geheugen nodig. DX10 slaat in de praktijk vooral op speciale volumetrische effecten en het pure aantal objecten dat de API toestaat (en nog wat andere, met name structurele onderdelen, maar dit zijn de voor de consument belangrijkste twee elementen). Die volumetrische effecten slaat vooral op wolken of rook die op realistische wijze worden weergegeven, ipv de in het verleden veel voorkomende rechte lijnen op plaatsen waar de rook de grond of muren raakt. Een goed voorbeeld van het in DX9 sterk gelimiteerde aantal objecten is bijvoorbeeld een bos waar elke boom op de andere lijkt of een publiek met 10 mannetjes die 80 keer herhaalt worden. DX10 is daar gewoon een stuk flexibeler in en laat dat soort dingen meer aan de ontwikkelaar over.

De algemene structuur zit ook net wat beter in elkaar, wat bij een volledig voor DX10 geoptimaliseerd spel voor snelheidswinst kan zorgen, maar zolang spellen ook voor DX9 geschikt gemaakt worden (en laten we wel wezen, dat is voorlopig nog de overgrote meerderheid van de markt), merken we daar weinig van.

UE3 is vooral voor DX9 ontwikkeld met wat DX10 elementen voor die kaarten die het aankunnen. Bij Bioshock, immers ook een UE3 spel, heb ik het zelf vergeleken en het was zeer zeker mooier in DX10, maar de grafische verschillen waren nu ook weer niet krankzinnig groot en qua prestaties merkte ik geen verschil.

Een engine die echt puur voor DX10 ontworpen wordt zal significant beter zijn dan de beste DX9 engine. Maar daar zijn we nog niet. Vooralsnog bezit het overgrote deel van de markt van welke gamesdoelgroep ook DX9 kaarten én Windows XP, waardoor het een zakelijk idiote beslissing zou zijn om je nu al alleen op DX10 te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 01:06:
Heb hetzelfde als Koeitje :). Heb CTF ook wel gezien..

Ben trouwens helemaaaaal niet bekend met de UT series, wel gespeeld maar niet fanatiek online. Dus ik merk dan ook dat bijv. mijn movement echt ver achter andere ligt :) :P

[ Voor 21% gewijzigd door the-edge op 25-10-2007 08:10 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.