Dat is bij alle spellen jaVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:43:
Zit bij jullie ook je CPU constant tegen de 100% aan? Ik snap er werkelijk niets van. Zie: Verwijderd in "[Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Top..."

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Bij dezen. UT3 gebruikt een ongelooflijk omslachtige manier om de servernaam in te stellen.r00n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:21:
Ik heb net pas ontdekt hoe je de hostname van een dedicated server kunt instellen, maar ik ga niet zomaar de server down fietsen terwijl er spelers in zitten. Zodra hij leeg is zal ik het correct instellen.
Het is me uiteindelijk gelukt, de server verschijnt nu in de serverlijst en heet Rnld: [GoT] UT3 Server
Password is nog steeds 'got'.
Helaas plakt hij er dus mijn inlognaam voor. Al met al is dit beter dan voorheen.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118479.html
zie mijn post
HaTe schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:22:
Ik heb ALLE codes van UT2004 nog wel. Ik heb gezien dat de meeste nog werken in UT3
Post ze zo wel ff
edit
Het zijn er te veel om hier te posten. Ik upload wel ff een doc bestandje
download hem hier
Vooral die funcodes zijn fun
En voor offline hoef je nergens "admin" voor te zetten
vb:
admin set pawn groundspeed 3000
wordt dan
set pawn groundspeed 3000
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Behalve de hoverboard trick/bug...zie pagina boven deze. bug = dubbel jump tijdens hoverboard equipen?Verxx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:33:
Hier wel een handige video met tricks voor je hoverboard
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118479.html
Enne, ze zijn meer leuk alsdat ze handig zijn
Enne2: Damn wat is dit spel verslavend ... net gestopt met GW en alweer zin in UT3. Hopelijk zijn de levels stukken beter als UT2003/UT2004 (Een van de grootste minpunten aan die 2), want vCTF is echt zo kewl ... (DM ook redelijk, blijkbaar ben ik beter alsdat ik dacht).
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 01:18 ]
Yup, ik heb 'm binnen.Cassius schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:31:
Btw DarkFlow, je hebt als het goed is je invite gehad.
n²
NUC I5 256GB SSD
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik ben van plan dit spel op competatief niveau te gaan spelen.
Hierbij ga ik allesop low zetten voor optimale FPS.
Ik zie echter niemand die neerzet hoeveel fps er te halen valt met allesoplow.
Kan iemand met een soortgelijk systeem kijken/schatten wat ik zal halen met
AMD x2 4400 OCéd
2gb RAM
ati1950pro OCed
op resolutie 800x600, alles op low ?
Zal een 8800GTS veel uitmaken met alles op low? waarschijnlijk niet he?
Bert2000 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:18:
Even een kort vraagje tussendoor,
Ik ben van plan dit spel op competatief niveau te gaan spelen.
Hierbij ga ik allesop low zetten voor optimale FPS.
Ik zie echter niemand die neerzet hoeveel fps er te halen valt met allesoplow.
Kan iemand met een soortgelijk systeem kijken/schatten wat ik zal halen met
AMD x2 4400 OCéd
2gb RAM
ati1950pro OCed
op resolutie 800x600, alles op low ?
Natuurlijk ga je contstant ( dus echt met hevige actie ) 70+ FPS halen, dus op low zal je met die config echt geen last hebben van lag.
Zal een 8800GTS veel uitmaken met alles op low? waarschijnlijk niet he?
ow sorry,Vinnie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:45:
Ehhhh, probeer het zelf eens uit? Weet je meteen of het fatsoenlijk genoeg speelt
ik heb de setup nog niet. maar dat is de setup die ik wil gaan kopen, indien het voldoende is. Als het te zwak is koop ik namelijk wat snellers.... zodoende !
Edit
Je bent dan trouwens wel CPU limited.
[ Voor 13% gewijzigd door Cloudy op 20-10-2007 13:07 ]
Wazaa?
Mag ik vragen waarom je die setup wil gaan kopen? Waarom niet gewoon wat snellers? Zijn eigenlijk specs van vorig jaar.......... Ik zou sowieso een snellere CPU kopen, een mooie intel c2d ofzo. 2GB is wel goed ja en die X1950pro zal ook wel goed zijn.Bert2000 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:59:
[...]
ow sorry,
ik heb de setup nog niet. maar dat is de setup die ik wil gaan kopen, indien het voldoende is. Als het te zwak is koop ik namelijk wat snellers.... zodoende !
Maar op zich is dit behoorlijk offtopic
Het feit dat ik CPU limited ben is eigenlijk de reden waarom ik een goedkopere videokaart wil kopen. Aangezien ik toch met alles op low speel en de resolutie omlaag geschroeft naar 800x600.Cloudy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:06:
Met een 8800GTS zal je rond de 100 fps hebben. Maar daar heb je toch niks aan? LCDs hebben een refresh van max. 75 Hz of speel je nog met een CRT monitor?
Edit
Je bent dan trouwens wel CPU limited.
Ik speel inderdaad CRT, blijft het lekkerst spelen.
De meerwaarde die ik in een GTS zou steken kan ik volgens mij beter in een duurdere CPU stoppen niet waar?
Verwijderd
E6300 @2.8GHz
x1950pro
2gb Crucial 800MHz @800MHz
Waar ligt het volgens jullie aan?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
E6600 @ 3.28GHz
X1950 Pro 512MB stock
2 GB Crucial 667 MHz @ 730MHz 3-3-3-12
CPU is dus sneller. Mss ook meer cache maar dat weet ik niet uit m'n blote kop. Geheugen is ws veel agressiever getimed maar iets langzamer nu.
Videokaart is stock al iets sneller dan de normale X1950 Pro maar dat is maar een klein verschil.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 15:14 ]
Ik draai op 1280x1024 en andere settings (texture,world) op 4.
Zal het veel schelen als ik me crucial stickies wat overclock? En wat strakker time?
De x1950pro is trouwens de 256MB versie van Sapphire
edit
En ik heb de nieuwste catalyst drivers, 7.10
[ Voor 12% gewijzigd door HaTe op 20-10-2007 15:14 ]
[ Voor 76% gewijzigd door justifire op 20-10-2007 15:15 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Die timings van 3-3-3-12 geven natuurlijk wel extra bandbreedte. Maar ik weet niet wat daar precies de invloed van is op de fps. Ik weet ook niet of die extra 256MB VRAM veel uitmaakt op deze resolutie. Het kan allicht wel schelen. Verder is de CPU gewoon sneller geklokt en UT3 lijkt daar zoals gezegd toch aardig wat baat bij te hebben. Een goed mobo met nette chipset en goede drivers scheelt ws. ook wel iets.
Verwijderd
Reken er maar niet op. Je wordt vanzelf eens teruggesniperd. Of iemand rijdt z'n Manta naar boven en plet je gewoonCLB schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:14:
spoiler:Wat ik altijd leuk vind in dat level van Vehicle CTF is eerst die snipergun te pakken en daarna die arilo gun (en de 2 x 10 sniperkogels die daar liggen) Dan naar zo'n brugreling te gaan helemaal naar boven te lopen en dan iedereen lekker neer te sniperen! Je zit dan echt immens hoog in 't level, je overziet alles en niemand weet vanwaar die wordt neergesniped... Muhahaha HEADSHOT [afbeelding]
De CPU kan nog wel heel wat harder, maar ik weet niet of dat wel zo goed voor zijn gezondheid is
Moederbord = Gigabyte ga-965p-s3
[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 20-10-2007 15:22 ]
Dan Hoverboard ik ff snel weg haha! Naja ach de newbies kennen die plek nietVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:18:
Reken er maar niet op. Je wordt vanzelf eens teruggesniperd.
Of iemand rijdt z'n Manta naar boven en plet je gewoon
Verwijderd
Als je mij 1 keer sniped als je daar zit heb je 30 seconden later een Manta op je hoofd. En waar wil je heen hoverboarden? TBH heb je geen kans vs een manta zonder shockrifleCLB schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:14:
spoiler:Wat ik altijd leuk vind in dat level van Vehicle CTF is eerst die snipergun te pakken en daarna die arilo gun (en de 2 x 10 sniperkogels die daar liggen) Dan naar zo'n brugreling te gaan helemaal naar boven te lopen en dan iedereen lekker neer te sniperen! Je zit dan echt immens hoog in 't level, je overziet alles en niemand weet vanwaar die wordt neergesniped... Muhahaha HEADSHOT [afbeelding]
Verwijderd
Mijn CPU kan vast wel harder maar ik heb de vcore standaard staan en die van de chipset ook. En ik heb geen zin om meer voltage op m'n geheugen te smijten. En 3-3-3-12 is zeer agressief. Met meer relaxte timings kan ook dat dus veel hoger. Maar ik vind het wel best zo. Het is ook redelijk stil nu en dat is ook belangrijk.HaTe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:21:
Bij mij draait het ook 1:1.
De CPU kan nog wel heel wat harder, maar ik weet niet of dat wel zo goed voor zijn gezondheid isHij wordt trouwens maar 35graden idle en 50graden stressed..
![]()
Moederbord = Gigabyte ga-965p-s3
Meh .. de secondary van de Impact Hammer werkt ook wel aardigVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:27:
[...]
Als je mij 1 keer sniped als je daar zit heb je 30 seconden later een Manta op je hoofd. En waar wil je heen hoverboarden? TBH heb je geen kans vs een manta zonder shockrifle
Yeye, jij denkt dat je goed met je manta overweg kan. Maar toen ik je vorige week keer op keer met mn tank van de brug afblaasde kwam je 30 sec later ook aanstuiven met je manta, en blaasde ik je ook keer op keer weg(met of zonder tank)Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:27:
[...]
Als je mij 1 keer sniped als je daar zit heb je 30 seconden later een Manta op je hoofd. En waar wil je heen hoverboarden? TBH heb je geen kans vs een manta zonder shockrifle
Verwijderd
Mja, maar heb nogal problemen met de timing/range van dat ding.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:53:
Meh .. de secondary van de Impact Hammer werkt ook wel aardig
Manta blijft voor mij nog steeds de makkelijkste manier om Godlike te zijn thoughMacros4 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:09:
[...]
Yeye, jij denkt dat je goed met je manta overweg kan. Maar toen ik je vorige week keer op keer met mn tank van de brug afblaasde kwam je 30 sec later ook aanstuiven met je manta, en blaasde ik je ook keer op keer weg(met of zonder tank)
de server van r00n is aanMexxT schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:17:
staat het servertje aan? misschien kom ik zo wel ff knallen
range van de alt fire van impact hammer is point blanc, timing, duurd 1.5 seconden voor ie fully loaded isVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:47:
Mja, maar heb nogal problemen met de timing/range van dat ding.
Manta blijft voor mij nog steeds de makkelijkste manier om Godlike te zijn though. Maar mantawhoren begint lastiger te worden, meer mensen letten op.
en manta blijft nogsteeds enorm effectief, zoals ik het nu zie is het net paper, rock, scissors.
i.e. manta, scorpion, goliath. een beetje manta speler ontwijkt de meeste shots van de glotiath wel, en als je beetje in range bent, ben je te wendbaar voor 't . en om het erger te maken, je kunt altijd over de tank heen jumpen

Verwijderd
Met timing bedoel ik wanneer ik em moet releasen. Ik ben nog geen manta er weten mee te rakenCaracca schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:59:
[...]
range van de alt fire van impact hammer is point blanc, timing, duurd 1.5 seconden voor ie fully loaded is
Verwijderd
Koeitje, zijn er mensen op jouw server? Is je ip 217.76.19.117?password=got ?
Verwijderd
Ik draai niet 24/7, doe ook maar vanaf thuis hosten (daarom is het ook zinloos mijn ip in de TS te gooien). Maar hij is op dit moment niet up, vanavond ga ik TF2 hosten.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:53:
Kan een Modje de IP's op de bodem van het draadje posten wellicht? Het is altijd zoeken naar IP adresssen en of ze wel werkzaam zijn ofniet
Koeitje, zijn er mensen op jouw server? Is je ip 217.76.19.117?password=got ?
Verwijderd
hopelijk wordt het weer niksVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:56:
[...]
Ik draai niet 24/7, doe ook maar vanaf thuis hosten (daarom is het ook zinloos mijn ip in de TS te gooien). Maar hij is op dit moment niet up, vanavond ga ik TF2 hosten.
lol ff kijken hoe dat eruit zietVerwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:50:
Lol. Zelfmoordacties van Raser op de server van r00n
10MB XviD
ik moet zeggen dat die scorpion "suicide" ook erg goed werkt
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Tank rijdt er zo op, maar kan niet omhoog komen. Scorp kan je met veel mazzel er alleen op krijgen, en het is erg makkelijk als je teammate je een zacht tikje geeft als je er half opstaat maar geen grip hebt om erop te klimmen.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:39:
Maar hoe krijg je ze in de 1e plaats er op?
Inderdaad, ik heb geoefend
[EDIT]
Nu ook een filmpje. Zoals je ziet start ik aan de kant van de tank, helemaal in het hoekje en bots met m'n linker voorwiel net tegen de bevestiging van de kabels aan zodat ik er al een beetje op stuiter en dan maak ik het af met de turbo. Vervolgens is het slechts een kwestie van goed mikken zodat je er niet per ongeluk afrijdt.
[ Voor 45% gewijzigd door DarkFlow op 21-10-2007 02:43 ]
Verwijderd
Met welk programma heb je dat filmpje gemaaklt ??DarkFlow schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:38:
Neuh, ik heb de scorpion er inmiddels zonder problemen of hulp binnen een halve minuut op. Je moet gewoon met een beetje snelheid in de juiste hoek aan komen rijden, even rechtzetten en gaan met die banaan.
[EDIT]
Nu ook een filmpje. Zoals je ziet start ik aan de kant van de tank, helemaal in het hoekje en bots met m'n linker voorwiel net tegen de bevestiging van de kabels aan zodat ik er al een beetje op stuiter en dan maak ik het af met de turbo. Vervolgens is het slechts een kwestie van goed mikken zodat je er niet per ongeluk afrijdt.
Ik zal mjin CB id straks even posten.. waar ik kan ik de server voor got vinden?
mijn hid: 2817297
[ Voor 4% gewijzigd door Ankh op 21-10-2007 10:10 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
valt wel mee. op een lagere reso zijn de pixels groter. Je mist alleen wat detail, maar daar geef ik niks om.DarkFlow schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:28:
Ik ben zelf geen pro en ga dan ook het liefst voor een redelijke framerate (gemiddeld rond de 40-50) met nog lekker wat eye-candy en ik begrijp waarom je zo'n hoog mogelijke framerate zou willen, maar ik vraag me toch af waarom je die resolutie zo laag wil hebben. Mij lijkt het juist dat je op zo'n hoog mogelijke resolutie wil spelen zodat er lekker veel detail in het beeld zit. Het is een aardig verschil of een ver verwijderd object 1 pixel in neemt of juist een heel groepje pixels.
Gisteravond nog even geprobeerd om op r00ns server te spelen, maar er was niemand
Er moet echt een instagib game komen trouwens. En dan bedoel ik niet alleen offline! Instagib is zoo gaaf.
Gaan ze met een tank bij de spawnplaats campen ipv aanvallen of wachten bij de voertuigen a la BF2 en UT2004 ipv hoverboarden. En ook niet aanvallen natuurlijk. Alleen maar verdedigen. Erg irritant allemaal.
Zo... nu eerst een Bavaria
Verder: willen de ClanBase mensen hun [GoT] tags aanzetten aldaar? Het mag ook ingame, maar is meer belangrijk voor clanbase
Leuke filmpjes trouwens
De meeste mensen deugen!
Zal wel met Fraps zijnVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 08:44:
Met welk programma heb je dat filmpje gemaaklt ??
Verwijderd
Staat middenboven van het filmpje: frapsVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 08:44:
[...]
Met welk programma heb je dat filmpje gemaaklt ??
Hey! Ik wist niet eens dat je ook nitro kon met de Scorpion!DarkFlow schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:38:
Neuh, ik heb de scorpion er inmiddels zonder problemen of hulp binnen een halve minuut op. Je moet gewoon met een beetje snelheid in de juiste hoek aan komen rijden, even rechtzetten en gaan met die banaan.
[EDIT]
blaap
Handig voor als je een tank tegenover je hebt; richt, druk op spatie en dan Eject.
Maar is me nog nooit gelukt met een tank eigenlijk. wel met andere voertuigen
heb het net even geprobeerd en het werkt ook zonder turboDarkFlow schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:38:
[EDIT]
inderdaad, heb ik al een aantal keer tegen tanks gebruikt, werkt goed
[ Voor 11% gewijzigd door -Eraser- op 21-10-2007 13:46 ]
De graphics zijn ondanks mijn sucky videokaart (ATi Radeon X800XL256) echt niet slecht, ik draai medium detail @ 1024x768 met 8 bots vrij vloeiend. Goed optimalisatiewerk van Epic

- Raptor
- Manta
- Scorpion
De HellBender en Mammoth gaan er -niet- direct van kapot
De meeste mensen deugen!
En je hebt geen nickname met als eerste teken een vreemd letter?dntje schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:11:
Pff.. nu ook opnieuw geinstalleerd. Weer mappen enzo aangemaakt bij my games en bestanden ingedaan en gewijzigd. Maar krijg de foutmelding nog steeds. Als ik de .ini bestanden weghaal en het spel opstart zet hij ze automatisch erin en kan ik het wel spelen, maar de instellingen worden niet opgeslagen. Niemand weet een oplossing?
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Anyway, heb je een ip voor me. Dat werkt beter
is de ip + pw details van roon
Had ik ook.. oplossing:dntje schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:11:
Pff.. nu ook opnieuw geinstalleerd. Weer mappen enzo aangemaakt bij my games en bestanden ingedaan en gewijzigd. Maar krijg de foutmelding nog steeds. Als ik de .ini bestanden weghaal en het spel opstart zet hij ze automatisch erin en kan ik het wel spelen, maar de instellingen worden niet opgeslagen. Niemand weet een oplossing?
Gewoon alle mappen aanmaken en dergelijke, maar NIET de ini files kopieren en renamen.
Als je dan de game opstart, maakt hij zelf die ini files aan.
EDIT:
Iets te haastig gelezen. Als het goed is worden alleen de video instellingen dan opgeslagen. Om alles op te laten slaan moet je nog een paar extra mappen aanmaken. Zo zien mij directories eruit:
E:\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\
Deze directory bevat de volgende directories:
- Config
- Logs
- SaveData
- Unpublished
Deze moet je allemaal aanmaken, en dan de game opstarten. Als het goed is slaat hij álles dan op.
Suc6
[ Voor 27% gewijzigd door Forcepoint op 21-10-2007 15:04 ]
Die browser is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Mijn server moet er echter wel in staan onder de naam Rnld: [GoT] UT3 Server. Ik heb overigens gemerkt dat als je het weergeven van Locked Servers inschakelt (wat nodig is om mijn server te zien) je het tweemaal moet aanvinken voor ze ook daadwerkelijk in de serverlijst verschijnen. De eerste keer staan er alleen servers zonder password.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:55:
R00n, Hoe zit het met jouw server? Ik kan hem niet vinden in de lijst. Ik kan natuurlijk scheef zijn maar in dat geval zou ik eerder de ut3 demo server browser de schuld geven...
Jazeker. Type in console:Anyway, heb je een ip voor me. Dat werkt beter.Heb namelijk wel in in een fatsoenlijk potje..
open r00n.ath.cx?password=got
Nee, tenzij een k vreemd isCassius schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:23:
[...]
En je hebt geen nickname met als eerste teken een vreemd letter?

Ik vind een k best vreemd. Beetje eng zelfs
De meeste mensen deugen!
Verwijderd

Eigenlijk moeten we uitzoeken hoeveel dmg die scorpion precies doet
Leuke screenie Koeitje
[ Voor 4% gewijzigd door hugoy op 21-10-2007 15:43 ]
Gewoon even via console doen. Die serverbrowser is (in ieder geval in de demo) niks.hugoy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:42:
Ik kon gister via de serverbrowser niet in r00ns server komen
Kunnen we doen, ben ik ook wel benieuwd naar.Eigenlijk moeten we uitzoeken hoeveel dmg die scorpion precies doet
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:38:
Kwam net iemand tegen die vond dat zn 9600pro het niet helemaal trok waardoor het net leek of hij Doom 1 had gedownload. Needless to say werd zijn screen gephotoshopped
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door Rone op 21-10-2007 15:44 ]
De meeste mensen deugen!
Had ik ook al geprobeerd.. Helpt niet helaasForcepoint schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:00:
[...]
Had ik ook.. oplossing:
Gewoon alle mappen aanmaken en dergelijke, maar NIET de ini files kopieren en renamen.
Als je dan de game opstart, maakt hij zelf die ini files aan.
EDIT:
Iets te haastig gelezen. Als het goed is worden alleen de video instellingen dan opgeslagen. Om alles op te laten slaan moet je nog een paar extra mappen aanmaken. Zo zien mij directories eruit:
E:\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\
Deze directory bevat de volgende directories:
- Config
- Logs
- SaveData
- Unpublished
Deze moet je allemaal aanmaken, en dan de game opstarten. Als het goed is slaat hij álles dan op.
Suc6
edit:
open r00n.ath.cx?password=got
typ dat in, en je joined gewoon
[ Voor 29% gewijzigd door hugoy op 21-10-2007 16:50 ]
Maar goed, voor een beetje klooien en dingen uitzoeken ben ik altijd wel te porren (zie scorpion op brug verhaal
osc4r [AT] planet [dot] nl
EDIT: Ik zoek gewoon zoveel mogelijke FPS tweaks zodat ik de hoogste FPS krijg
[ Voor 35% gewijzigd door hexagram op 21-10-2007 18:50 ]
edit: ik zie ook nergens in de ini files een default spawnweapon.. iemand?
[ Voor 14% gewijzigd door Tomino op 21-10-2007 17:37 ]
in een multiplayer match is instagib niet bruikbaar
Ben ik dan toch beetje verslaafd?

- Je cover geeft aan je flagcarrier
- De weg clear maakt om voor de vlag te gaan pakken
Het is gaar als -->
- Je de spawn kamers invliegt en daar gaat spawnkillen
- Je continue met je manta rondvliegt en kills maakt achter iemand en vervolgens weer bang wegrennen en de manta bestralen
- Boven base hangen met raptor en alle voertuigen, bemand of niet, gewoon kapot maken. Leuk joh!
Bij die laatste drie pakt niemand de vlag, gaat de lol voor rood eraf en speel je geen capture the FLAG
*rant off*
Ol'skool Uier_Zuiger zit ook in het UT3 team nu btw
De meeste mensen deugen!
Zat ik toen bij jou in het team en stond jij net 1 plaats boven mij?hugoy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:43:
Ik was trouwens wel verbaasd vanmiddag, ik stond een keer eerste op r00n's server![]()
Ben ik dan toch beetje verslaafd?
Ga nu ook weer ff
ik kom over 5 minuten ook weer meespelen
edit: r00ns server zit vol
[ Voor 15% gewijzigd door hugoy op 21-10-2007 19:36 ]
De meeste mensen deugen!
haha geweldige potjesCassius schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:17:
1 plekkie vrij op r00ns. Tis lekker druk en fun nu, nog veel vehicle dm noobs, maar ook veel teamplay als je goed zoekt en met 'y' liften aanbied / vraagt.
die scorpion is coowl
mooi de brug er mee op racen enzo..
Audi S3
De meeste mensen deugen!
lekker druk, en het was 5-0 toen ik wegging
Hehe dat potje ging wel lekker, ik had toen alle vlaggen gepakthugoy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:53:
ging lekker jongens
lekker druk, en het was 5-0 toen ik wegging
Morgen maar eens r00n's server uitproberen, of wanneer die ook aanstaat. Momenteel ben ik nog iets teveel noob om dat te proberen.
Verwijderd
ts.sk4life.net:4343 / channel Unreal Tournament 3Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 01:03:
Teamwork tussen ons ging echt heerlijk ...Nu nog TS ofzo
Dit topic is gesloten.