[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.066 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vCTF nu op de server *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
en ik godver de godver maar zoeken @ tdm 8)7

:P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ronald en Forcepoint beide toegevoegd. Ik zag net iets van 6 of 7 man met GoT tag op de server, dus er moet nog wel wat bijkunnen :) ! Zal zo ff op irc langsdroppen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel vehicle CTF mappen zullen in de game zitten , of is die info nog niet beschikbaar en wannneer dan eventueel wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Vast genoeg, en ook nog wel custom made maps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Was wel leuk, ookal suckte ik aars en was ik meer een handicap dan een aanwinst voor het blauwe team (Martin_G_3D) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kicke potjes gespeeld !

Ijsblok *out* truste

ps r00n.. dat cappen samen met die raptor ging wel heeeel makkelijk voor ze het door hadden :D

[ Voor 50% gewijzigd door AndereKoekoek op 18-10-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:14

yassine

Nothing to it but to do it!

Met welke toets ga je op je skateboard? wel handig bij capture the flag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Q. Het vervelende is wel dat als je van je skateboard wordt afgetikt raak je meteen de vlag kwijt. Die mag je dan meteen oprapen of je kan opnieuw beginnen ;)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1453271

Jaja, we zijn der :D . Heb nog wat andere mensen toegevoegd, geef me een ID van clanbase als je erbij wilt springen. Dan gotten we nog wat af :P .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:14

yassine

Nothing to it but to do it!

Vinnie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:12:
Q. Het vervelende is wel dat als je van je skateboard wordt afgetikt raak je meteen de vlag kwijt. Die mag je dan meteen oprapen of je kan opnieuw beginnen ;)
Top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

btw wie is/was Verxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 10:44
Nooit gedacht dat ik 't zou halen met normalweapons, maar toch een godlike op koeitjes server vanavond o/ (e-peen!).

Hoewel vctf toch aardiger is wanneer dr veel mensen zijn die minder UT ervaring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
<--- Verxx :+

Hoezo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyc schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:24:
Nooit gedacht dat ik 't zou halen met normalweapons, maar toch een godlike op koeitjes server vanavond o/ (e-peen!).

Hoewel vctf toch aardiger is wanneer dr veel mensen zijn die minder UT ervaring hebben.
Mja, wij suckten wel erg hard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Phyc, Verxx en Koeitje ... als jullie zin; meld je ook aan voor wat rondrennen op cb :D .

Scorpion suicide mode for the win btw, echt een paar schaterlachende kills mee gehad :+ ! Nu naar bed, gnight o/ .

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 18-10-2007 23:37 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dat kun je wel zeggen. Ging erg lekker. :)

Afbeeldingslocatie: http://upload.infinityx.nl/UT3_GoT_152.gif
ps r00n.. dat cappen samen met die raptor ging wel heeeel makkelijk voor ze het door hadden :D
Ja, dat deden we netjes. :Y)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was deze Rnld iemand anders dan?

(Ook ff opscheppen: Hoogste score, maar geen 1 cap :P)
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/9471/screenshot00002nu6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:04:

Was deze Rnld iemand anders dan?

(Ook ff opscheppen: Hoogste score, maar geen 1 cap :P)
[afbeelding]
Toen zat ik net een minuut in de server of zo. :P Maar goed, ik ga er weer in.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06-2024
oh ik zag dat ik inmiddels al niet meer aanwezig was op de server O-)

morgen weer een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r00n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:14:
[...]

Toen zat ik net een minuut in de server of zo. :P Maar goed, ik ga er weer in.
Damnit.. welk IP? die van r00n = leeg en die van koe lijkt niet te connecten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
die van koe is inmiddels down, vast een andere ingehopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer wat uitgevonden. Als je op je hooverboard zit, en je springt ... moet je voor de gein eens Fire of Alt-Fire gebruiken....Tony Hawk, eat your heart out :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
weet iemand iets meer over de retail versie, qua opties en gameplay.

vind het met name teleurstellend dat de snelheid er gewoon uit is vergeleken met ut2k4 (minder dodge, double jump, loop snelheid minder) en dat je in VCTF geen vehicles kunt gebruiken om de vlag te transporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:49:

Net weer wat uitgevonden. Als je op je hooverboard zit, en je springt ... moet je voor de gein eens Fire of Alt-Fire gebruiken....Tony Hawk, eat your heart out :P
Het werkt ook met duck-left en duck-right. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:31:

Damnit.. welk IP? die van r00n = leeg en die van koe lijkt niet te connecten :?
Ik wil wel weer een potje doen. Als er twee man in m'n server zit volgen er vast meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik vind dat vehicle CTF maar niks, is er geen animo voor een Team DM clannetje?

En ik dan ook maar een opschep screenie ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/kalimero/ScreenShot00003b.JPG

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant ook dat de settings van de search niet onthouden worden. Ik moet vaak wel 3 keer terug om locked servers en zo aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Daar ben ik weer, ik zoek ook even mijn Clanbase id op, (blijkbaar had ik er nog 1 :P)

Ik heb nu iets betere Fps, en zolang een vCTF of DM niet meer dan 12 mensen bevat kan ik prima mee spelen :) Achja betere pc staat op de wachtlijst en wordt voor gespaard :D

CB moet me nu een "wachtwoord vergeten" mailtje sturen... maar dat laat op zich wachten, ik post morgen mijn CB-id wel en dan join ik ook ^^

(ben benieuwd wat er nog voor rare meuk in mijn CBid staat, iets van CS ofzo ooit :P)

Edit: komt ie toch: 4657329 (hid: 2795577)

[ Voor 4% gewijzigd door roy-t op 19-10-2007 02:13 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Bal0n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:34:
Ik vind dat vehicle CTF maar niks, is er geen animo voor een Team DM clannetje?

En ik dan ook maar een opschep screenie ;)
[afbeelding]
Jij hebt vast veel 2k4 of ut99 gespeeld ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Therat, je bent toegevoegd :) . Nog even accepten en je kan erin!

Bal0n, de clan speelt ook DM en TDM hoor, we spelen alles :) ! Gooi je CB ID maar deze kant op o/

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Cassius schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:38:

Bal0n, de clan speelt ook DM en TDM hoor, we spelen alles :) ! Gooi je CB ID maar deze kant op o/
Ik kom ook wel ff in de clan (als dat mag natuurlijk :)). dit zijn mijn gegevens: 3548866 (hid: 2537494)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Computernerdjes FTW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Speak for yourself ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ook mijn cb id maar weer is opgevist :) 4723791 (hid: 2808363)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

haha nou krijg iig altijd uit mijn omgeving te horen dat dit een forum is voor computernerdjes en vragen zich af wat ik hier doe..

Mijn antwoord: Voel me er gewoon thuis d:)b

[ Voor 30% gewijzigd door AndereKoekoek op 19-10-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t

Thx, nu is kijken of ik net zo goed UT3 kan spelen als UT'99 :)

Hmm over een week of 2 loon, dan over 4weken wee rloon, hmm en dan wordt het misschien tijd voor een nieuwe pc.. of toch wachten op de 9600GT /3600GT :P keuzes keuzes!

Oh btw ik speel (v)CTF liefst meestal als een defender, en dan niet echt bij de vlag maar een beetje kwartafstand, halverwege richting de andere vlag, dus pleur me maar op defender :)

@Commdante, oeh is even testen!

[ Voor 17% gewijzigd door roy-t op 19-10-2007 10:47 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:53:
haha nou krijg iig altijd uit mijn omgeving te horen dat dit een forum is voor computernerdjes en vragen zich af wat ik hier doe..

Computernerdjes en computerfreaks zijn niet hetzelfde Afbeeldingslocatie: http://gbatemp.net/style_emoticons/default/lecture.gif

Maar je "omgeving" zullen wel van die computer-analfabeten zijn, dan is vaak iedereen die de CPU kan vinden al een computernerd :P

We gaan trouwens aardig offtopic zo ...

Weer ontopic, bij welke moeilijkheidsgraad staan jullie nog bovenaan? Bij skilled had ik het best moeilijk (kende de map layout niet echt, maar volgens mij kan ik nog wel wat oefening gebruiken). Ik weet niet meer hoeveel bots, ik denk gewoon standaard aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Floris-K schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:53:
[...]

Ik moet zeggen dat ik Tweakers ook echt een leuk forum vind, niet alleen omdat het ook mijn vakgebied is, maar het niveau is hier ook hoog. Hier verzand niet elke discussie in een overloos oftopic geouwehoer.

Maar back ontopic :P. Wordt er vanavond nog gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Over die clan, is die uberhaupt relevant voor mensen als ik, die met plezier regelmatig wil spelen, maar geen enkele zin heeft in enige vorm van competities?

Verder ben ik zelf vooral van de extreem snelle aanval (snel in, vlag pakken, meteen weg, niet stoppen om te vechten maar juist de tegenstanders af proberen te schudden) of pure vlagverdediging. Was ook bij UT99/200x het geval, maar met dat verschil dat je daar ook daadwerkelijk tegenstanders af kon schudden als je maar snel genoeg was, waar dat met al die raptors en manta's natuurlijk een stuk lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
DarkFlow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:58:
Over die clan, is die uberhaupt relevant voor mensen als ik, die met plezier regelmatig wil spelen, maar geen enkele zin heeft in enige vorm van competities?

Verder ben ik zelf vooral van de extreem snelle aanval (snel in, vlag pakken, meteen weg, niet stoppen om te vechten maar juist de tegenstanders af proberen te schudden) of pure vlagverdediging. Was ook bij UT99/200x het geval, maar met dat verschil dat je daar ook daadwerkelijk tegenstanders af kon schudden als je maar snel genoeg was, waar dat met al die raptors en manta's natuurlijk een stuk lastiger is.
Vlag verdeding kun je hier ook goed doen, meestal rend iedereen als een gek naar de vlag maar blijft er niemand bij z'n eigen vlag. Als jij vlag verdedigen leuk vind dan ben je zeker waardevol in een ut3 clan. Het zal een beetje van de clan afhangen of je casual kunt meespelen. Ik vermoed dat de GoT clan niet echt die hard gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Verdedigen gaat prima ja, werkt die Hellbender uitstekend voor (wordt die ook nog eens gebruikt :P). Dat stuk over snelheid ging dan ook meer over de aanval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

DarkFlow schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:58:

Ik denk dat de clan ook niet bedoeld is om die-hard mee te gaan dingen in de ladders.
De meeste mensen hebben of zullen hiervoor een andere clan nemen denk ik.

Weet niet wat de insteek is van de anderen?

p.s. Ik zie mijn vriendin alleen 's weekends, dus ben dan nooit online. Ook nog eens reden waarom ik altijd problemen had met de clans. maar goed.. lig liever hiernaast dan achter een pc om te UT-en http://members.home.nl/floris-k/Qtje.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door AndereKoekoek op 19-10-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Floris-K schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

Ik denk dat de clan ook niet bedoeld is om die-hard mee te gaan dingen in de ladders.
De meeste mensen hebben of zullen hiervoor een andere clan nemen denk ik.

Weet niet wat de insteek is van de anderen?

p.s. Ik zie mijn vriendin alleen 's weekends, dus ben dan nooit online. Ook nog eens reden waarom ik altijd problemen had met de clans. maar goed.. lig liever hiernaast dan achter een pc om te UT-en http://members.home.nl/floris-k/Qtje.jpg
Mijn insteek is jouw insteek :P, enne ik heb zo snel geen foto (staat wel in post je vriendin) Maar daar ga ik vanavond naast liggen ipv spelen :P

Nu even botmatchen om te kijken of ik verder dan skilled kom, en dan om 13u werken :)

[ Voor 14% gewijzigd door roy-t op 19-10-2007 11:24 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je competities wilt gaan spelen is het toch wel handig om uit te gaan van mensen die iets vaker als casual willen gaan spelen. Ook is het wel handig dat als er een competitie/match is, er genoeg mensen zijn om op die tijd te spelen.

Hellbender is trouwens ook erg leuk om de brug schoon te vegen, ik haal meestal het eind van de straat wel met een killing spree en wat voertuigen kapot (of iig zwaar beschadigd). Voordeel van die voertuigen is dat je oneindig munitie hebt en geen overheating oid, dus die hele brug spam je vol met orbjes, en als er iemand er bij een meuk in de buurt is, laat je ze afgaan.

[edit]
Ik heb geen problemen met het niet in het weekend spelen, komt me eigenlijk ook wel goed uit. Ik speel hiernaast meestal Guild Wars, wat meestal erg gezellig is in het weekend ('s avonds met een potje bier Afbeeldingslocatie: http://gbatemp.net/style_emoticons/default/grog.gif).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik moet zeggen dat ik het verschil tussen skilled en adept bots aardig groot vind. Als ik tegen skilled bots vecht dan win ik meestal met 20 kill 7 deaths ofzo. Tegen adept verlies ik meestal met 18 kills 21 deaths of iets in die richting. Op adept zijn die bots zo irritant met hitscan wapens, met een minigun/sniper/shock zijn ze niet te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, dacht juist dat skilled hoger was als adept 8)7 Hoezo al lang geen UT meer gespeeld :X

Ik zal het nog wel ff nakijken, maar zo te zien is de standaard moeilijkheidsgraad skilled (wat vrij makkelijk is) en had ik behoorlijk moeite met adept (2 hoger als het goed is). Dus dan valt het nog wel mee lijkt mij. Ach, ik had in UT ooit eens 64/32 met als eerst-volgende 32/64 tegen Godlike bots (Redeemer ftw :P ). Heb er als het goed is nog ergens een plaatje van, maar ik moet al die oude schijven nog eens nakijken, dus kan het niet zo 1-2-3 vinden.

edit: Net ff nagekeken: Experienced was goed te doen, adept had ik aardig problemen mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

@ Verxx dan zal ik het ook wel niet halen... heb nog helemaal niks single player gespeeld. Alleen 2 potjes duel, maar dat was echt boring... Jullie spelen denk ik instant action DM ofzo? heb nog niet eens gekeken waar je de skills van de bots in kunt stellen. UT99 kon ik godlike aan, behalve wanneer Loque erin zat lol :D (p.s. dan wel insta)

Moet sowieso ff hard oefenen ivm ik overschakel naar non-inverted dus beweeg soms nog wel lomp de verkeerde kant op.

@Dante.. doordeweeks kom ik iig altijd op tijd voor wars en ook genoeg tijd voor practice. 's Weekends ga ik naar mijn vriendin en dagen zoals kerstmis speel ik ook niet. Heb daar al gezeik over gehad met UT99.. spelen met kerst.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Met welke knop wissel je eigenlijk van positie in een voertuig? Ik heb dit tot op nu nog niet echt kunnen uitvinden tijdens het spelen :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was altijd shift-1 etc, geen idee of dat nog steeds lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

appie1981 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:57:
Met welke knop wissel je eigenlijk van positie in een voertuig? Ik heb dit tot op nu nog niet echt kunnen uitvinden tijdens het spelen :?.
Gewoon op 2 drukken dan ga je naar de turret in de tank. Druk je op 1 dan ziet je weer 'achter het stuur'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Gewoon de nummertoetsen, net als wapens (niet dat ik ooit iets anders dan het scrollwiel gebruik, maar het kan). 1 is bestuurder, 2 gunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Lol net even gebott

Skilled gaat prima, adept is al lastig, maar Oh my god, net in masterfull met +5 gewonnen (eerste 20kills, dus dat is de standaard instelling (bij mij iig)

:P Maarja ik ben nu eenmaal beter in botjes pwnen dan in mensen pwnen.

*heeft UT99 eerst 3jr botmatch gespeeld voordat er een fatsoenlijk genoege internet verbinding was om online te spelen

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Net even 20 minuten lang op adept tegen bots en kwam het volgende uit

Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c329/verxx/ScreenShot00019.jpg

Vond het best aardig gaan ^^, zometeen even op masterfull proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
netjes :)

welke map vind jij het leukst btw, heatray of shangrilla (ratje is daar nog niet helemaal uit :P)

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
loque is ook niet meer wat hij geweest was.. dat was eigenlijk de aimbot bot onder de bots :P, iig in UT'99, Tamerlane was net zo goed... maar die miste altijd de 1e keer ofzo :P

ik on the otherhand, ben enorm waardeloos tegen bots. voor mij is het altijd dit geweest:
goed tegen bots -> slecht online
slecht tegen bots -> goed online

puur omdat je teveel gaat nadenken over hoe bots reageren.. en on the end, reageren ze altijd hetzelfde.. menselijke spelers .. (meestal :p) niet

en m.b.t. de moeilijkheidsgraad van de bots. hoe hoger je ze zet.. hoe minder dmg jij tegen de bots doet. en hoe meer dmg de bots tegen jouw doen.. en met de 2 onderste moeilijkheidsgraad is het zelfs anders.. bijv..
sniper shot doet normaal 50 dmg (online en tegen "normale" bots), sniper schot doet dan ook 50 dmg vs jouw (mits het headshot is ofc :P)

op het makkelijkst, doet de sniper shot vs bots ook 50 dmg tegen de bot. maar als de bot een sniper schot op jouw richt.. doet het maar 34 dmg.

tegen hardcore en beter bots, toen ze iets van 66 dmg tegen je.

iig. zover ik persoonlijk heb kunnen voelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
@ ratje

Mijn voorkeur gaat uit naar shangrila, bij heat ray vind ik die darkwalker zo irritant. Als ik via hamachi speel doen we het altijd zonder dat ding dan vind ik heat ray ook wel aardig te doen :).

@ caracca

Doet een sniper standaard online niet 70 damage? Kan me vaak zat herinneren dat ik door jouw geraakt wordt en met 30 leven rondloop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Verxx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:46:
@ ratje

Mijn voorkeur gaat uit naar shangrila, bij heat ray vind ik die darkwalker zo irritant. Als ik via hamachi speel doen we het altijd zonder dat ding dan vind ik heat ray ook wel aardig te doen :).

@ caracca

Doet een sniper standaard online niet 70 damage? Kan me vaak zat herinneren dat ik door jouw geraakt wordt en met 30 leven rondloop ;)
Ik vind Shrangrila ook een stuk leuker, die darkwalker hoort niet in DM thuis. Bovendien heb je bij Heatray heel vaak dat vrijwel iedereen in de hoek bij die helmet spawnt. Je wordt dan om de haverklap van achter neer gerost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Mijn CB id ook maar :P 3127802 (hid: 2136837)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Nou vooruit dan maar, mijn ClanBase ID: 6401772 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond gespeeld op de server van Koeitje. Was wel leuk. :D Ik ben Rakotto btw. :)

De map voor VCTF ("suspense"?) heeft een perfecte snipe gedeelte. :D Helemaal bovenaan, iemand lukte het om mij neer te schieten met de vliegtuig. :9

GG all. Hoop dat er vanavond puur DM gespeeld kan worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Hoe voeg je eingelijk handmatig een server IP in, kon aan mij liggen, maar ik kon dat niet vinden.
offtopic:
of stel ik nu wel hele domme vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
cardinal808 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:06:

Hoe voeg je eingelijk handmatig een server IP in, kon aan mij liggen, maar ik kon dat niet vinden.
offtopic:
of stel ik nu wel hele domme vragen
Dom niet, maar het is al wel tig keer uitgelegd. ;)

In het console (~):

open xx.xx.xx.xx?password=xyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey mannen :) !

Appie, Verxx, DeluxZ en DarkFlow --> toegevoegd. Als je de invitation accept graag een nickname nemen met een [GoT] tag :) . Zouden Pyrus en Unworthy deze nog even ervoor willen zetten :) ?

Verder over competitie: dat groeit of niet :) . Zoals het er nu naar uit ziet hebben we echt een leuk team met slimme mensen waarmee we kunnen lachen. Geen flamende kiddo's als in zoveel clans. Ik denk dat dit aanspoort tot wat leuke games. Competitief is -geen- doel, het is een optie imo. Als het blijkt dat we echt een leuk dynamisch team krijgen; prima! Dan gaan we gewoon wat extra tactieken spelen en lekker gamen.

Maar als je niet altijd bovenaan staat en er niet iedere dag bent - uiteraard met niemand een probleem. We all have lives eh :) !

Nog twee andere invitations staan open, weet niet de GoT nick, maar als je accept ook even de GoT tag aanzetten en als je een voorkeur hebt voor defence of attack dan hoor ik dat wel. Standaard waarde is in ieder geval Allround :) !

---

Edit --> En weer 1 iemand toegevoegd, super :) ! Met de huidige invitations zitten we al op een team van plus minus 10-12 man. Ik zet er nu nog echt geen limit op, we moeten even zien hoe leuk iedereen de final game en het clanbase gebeuren vind ... er destilleert zich uiteindelijk toch wel een team.

Ik stem er overigens voor op quakenet ook een channel te openen als jullie dat goed vinden? Daar zit toch echt de hele UT/UT2K3/UT2K4 scene en alle UT3 pickup channels (daar kun je joinen voor high-skilled games). Vanuit daar hebben we dan een public en private channel :) .

[ Voor 22% gewijzigd door Cassius op 19-10-2007 14:13 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Weet iemand hier toevallig waar ik de Special Edition kan kopen/bestellen? Want tot nu toe zie ik alleen maar pre-orders voor de normale uitvoering, maar ik wil wel graag de extra DVD erbij ivm toekomstig modden...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
skullsplitter schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:11:
Weet iemand hier toevallig waar ik de Special Edition kan kopen/bestellen? Want tot nu toe zie ik alleen maar pre-orders voor de normale uitvoering, maar ik wil wel graag de extra DVD erbij ivm toekomstig modden...
play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Cassius: Lijkt me een goede aanpak. Ik stem voor ! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Cassius schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:08:

Ik stem er overigens voor op quakenet ook een channel te openen als jullie dat goed vinden? Daar zit toch echt de hele UT/UT2K3/UT2K4 scene en alle UT3 pickup channels (daar kun je joinen voor high-skilled games). Vanuit daar hebben we dan een public en private channel :) .
Ik zit al in #ut3 op Quakenet en heb een private kanaal geopend genaamd #got.ut3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:28:
[...]

Mja, wij suckten wel erg hard :'(
Mja, moet zeggen dat de teams niet bepaald eerlijk waren.
Cassius schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:37:
Phyc, Verxx en Koeitje ... als jullie zin; meld je ook aan voor wat rondrennen op cb :D .

Scorpion suicide mode for the win btw, echt een paar schaterlachende kills mee gehad :+ ! Nu naar bed, gnight o/ .
Hier is mijn CB hid; 2113876
Geloof dat je die nodig hebt toch? En niet de ID, want geloof dat die aan verschillende clans vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caracca
Verxx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:46:
@ caracca

heb je dan meer dan 100 health ?, anders ok, fine to know, dan is bot dmg dus generfed :P

als je 199 health hebt was in het in verleden zo dat je dan minstens 2 headshots nodig hebt :p

basicly headshot deed toen iets van 150/170 dmg (shieldbelt was ook altijd in 1 keer weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Phyc schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:19:
[...]

Mja, moet zeggen dat de teams niet bepaald eerlijk waren.

[...]

Hier is mijn CB hid; 2113876
Geloof dat je die nodig hebt toch? En niet de ID, want geloof dat die aan verschillende clans vast zit.
Nee heb je ID nodig, maakt niet uit van welke clan. Klinkt stom, ik vind het ook dom omdat dat steeds verandert. Maar als ik je HID invul, pakt ie dat als ID van een ander :/ .

Ik zal eens even op quakenet springen dan :) .

---

Edit --> heb je via de HID opgezocht in deadly clan Phyc, je bent ge-add :) !

---

Edit 2 --> Koeitje ook :> ?

[ Voor 9% gewijzigd door Cassius op 19-10-2007 14:28 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Krijg via Quakenet overigens net dit bericht:
[BIOBUG] FIX
(Note: The biobug is a bug that will cause your UT3 to crash when you've made three kills in a row with the Biorifle.)

BIO BUG CRASH FIX:

Make sure these settings looks like this in your UTEngine.ini :

TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=256,MaxLODSize= 256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Clanbase [GoT]clan gejoined en ook gelijk UT3 maar even gepreordered >:)

Het is trouwens wel te hopen dat ze er een vote menu ingooien. Vind het zo irritant dat je niet van gamemode kan wisselen als de admin er niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

r00n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:29:
Krijg via Quakenet overigens net dit bericht:

[...]
Is dat wel echt? Ik heb daar namelijk -geen- last van gehad! En dan met vol loaded bio toch wel meer dan 4 man met 1 shot geplakt gekilled.

#got.ut3 als public channel --> de members krijgen private channel daar :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Hmm ik ga denk ik ook eens UT3 proberen.. Op welke servers zitten de GOTters? En ik neem aan dat het nog de MPdemo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Cassius schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:38:

Is dat wel echt? Ik heb daar namelijk -geen- last van gehad! En dan met vol loaded bio toch wel meer dan 4 man met 1 shot geplakt gekilled.
Ik ook niet, maar het staat op Unreal Pickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

the-edge schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:06:
Hmm ik ga denk ik ook eens UT3 proberen.. Op welke servers zitten de GOTters? En ik neem aan dat het nog de MPdemo is?
De Beta Demo is ook MP ja en servers staan een stukkie hoger. Mocht je het echt leuk vinden, zie we je wel verschijnen :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Voor de mensen die offline instagib willen proberen ;)

giveweapon utgame.utweap_instagibrifle

_/-\o_ Hij schiet lekker weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 16:59

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik heb sinds de originele UT geen andere versie meer lang gespeeld. Nu ben ik echter helemaal verslaafd aan de demo van UT 2007. Ik heb alleen wel het probleem dat ik vaak last van lag heb of dat er heel weinig servers online zijn :(
Dat zal echter hopelijk wel veranderen als het volledige spel gereleased is.

edit:

Ik heb trouwens wel zin om met wat mensen van GoT in een server te duiken en de boel daar af te slachten >:)

[ Voor 16% gewijzigd door icecoolsniper op 19-10-2007 15:23 ]

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Was net ook weer leuk. Drie potjes vCTF, drie keer gewonnen, simpelweg omdat er een beetje samengewerkt werdt. Tijdens de derde ronde ben ik op een gegeven moment maar gewoon een beetje gaan klooien (behalve op de kritieke momenten) en gaan proberen de vijandelijke raptor te jatten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-edge schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:06:
Lees een paar pagina's terug, staan 4 servers listed geloof ik.

2 met password en 2 zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

icecoolsniper --> er zitten nu een aantal GoTTers op r00n's server, IP en pass staan een paar posts terug. Weet niet welke mode ze gaan spelen, maar is vast fun. Btw DarkFlow, je hebt als het goed is je invite gehad.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:21:

Instagib zit er toch in? Cool. Straks ff uitproberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

6402127

Een hele verse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:21:

NICE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:46

HaTe

haat niet

Ik heb ALLE codes van UT2004 nog wel. Ik heb gezien dat de meeste nog werken in UT3 :D
Post ze zo wel ff :D

edit
Het zijn er te veel om hier te posten. Ik upload wel ff een doc bestandje ;)
download hem hier

Vooral die funcodes zijn fun :D
En voor offline hoef je nergens "admin" voor te zetten
vb:
admin set pawn groundspeed 3000
wordt dan
set pawn groundspeed 3000

[ Voor 63% gewijzigd door HaTe op 19-10-2007 16:25 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bal0n schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

6402127

Een hele verse! :)
Meneer WoutH has been added :) . Ook DeluxZ zit er bij, coole nick trouwens :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02
icecoolsniper schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:21:

Ik heb trouwens wel zin om met wat mensen van GoT in een server te duiken en de boel daar af te slachten >:)
Ik ook, weet niet waar iedereen nu uithangt, koeitje of?

CB id komt eraan!

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 19-10-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

r00n.ath.cx?password=got

De server van ronald dus, die staat gewoon 24/7 te spinnen, daar zijn nu een aantal man bezig :) !

Kunnen er wat mensen op #got.ut3 quakenet idlen zodat we een L bot kunnen aanvragen?

[ Voor 27% gewijzigd door Cassius op 19-10-2007 16:40 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen die een server draaien nou eens zorgen dat ze gewoon in het overzicht staan met [GoT] er voor oid dan is het een stuk makkelijker dan ip's onthouden en inkloppen. En die server van r00n kreeg ik vanmorgen bv. totaal geen verbinding mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Cassius schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

First of all - ik wil jou nog wel eens lol zien hebben op een hooverboard op de brug als 4 man op je richten, kijken hoe je met je 'skills' daardoorheen komt haha. Als die kiddo's kunnen mikken bijna niet dus.

En tuurlijk kan ik dat bevechten door ze een voor een neer te snipen en dan met een vehicle de hoge route nemen (1 van de zoveel mogelijkheden), maar ik wil gewoon kunnen boarden en fraggen en niet meteen 20 campers tegenkomen. Heeft niets met mijn skills te maken, maar met het plezier erin :) ! En als je me je nick op de GoT servers geeft, kom ik graag een rondje met je sparren hoor ^_^ .
Haha was sarcastisch bedoeld ;). Kwam waarschijnlijk niet goed over :P. Maar!! Je kan een safespot zoeken met je board, eraf gaan, kiddies neer knallen (klinkt zo slecht :x) en weer lekker op je board springen en verder gaan ;x.

Maar zoals ik al zei, je zal altijd wel campers tegen komen. En geloof het of niet zij houden van het campen :/ .

Als ik kan kom zkerz op Got, heb online nog niet uitgeprobeerd :(. En m’n nick zal het zelfde zijn :D.
Frag ze!! (Ben nu nog op m’n werk ;x )

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Nee, dat vCTF is echt niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Play.com it is

[ Voor 88% gewijzigd door skullsplitter op 19-10-2007 17:13 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:47:

Als mensen die een server draaien nou eens zorgen dat ze gewoon in het overzicht staan met [GoT] er voor oid dan is het een stuk makkelijker dan ip's onthouden en inkloppen.
Ik heb net pas ontdekt hoe je de hostname van een dedicated server kunt instellen, maar ik ga niet zomaar de server down fietsen terwijl er spelers in zitten. Zodra hij leeg is zal ik het correct instellen.
En die server van r00n kreeg ik vanmorgen bv. totaal geen verbinding mee.
Dat is vreemd, want daar heeft niemand last van. Weet je zeker dat je het goed hebt ingetypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Maar dat heb ik dus ook met die van Vinnie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 09:57

simen

nemi.artstation.com

Iets wat ik heel vreemd vind zijn de specs in de TS...

Minimum Systeemeisen:
* NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+

Recommended System Requirements:
* NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+

(ik heb de rest even weggehaald)

Een 6200 is een budgetkaartje zonder echte renderkracht, ik zie niet hoe UT3 daarop gaat draaien, de Radeon 9600 is oud, maar heeft nog wel wat juice geloof ik... in ieder geval twee zeer rare minimum reqs.

De Recommended Reqs vind ik nog vreemder, de 7800GTX presteert ongeveer 4x zo snel als de x1300... de 7800GTX draait met high settings en 1280x1024 op 30-40fps... ik kan me niet voorstellen dat de x1300 daar ook maar bij in de buurt komt!

Waar in vredesnaam komen deze "requirements" vandaan?! Ik zie dat de minimum uit de readme van de demo komt (daar staat het ook in, iig)... maar de recommended specs vind ik echt heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computergenie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-02 07:47
is er ook een manier om de xbox 360 controler te gebruiker met de pc versie. net zoals bij bv Bioshock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
*wilde ook even in quakent got.ut3 maar je moet jezelf even authen voor te joinen

dat kon met /msg Q Hello e-mailadress e-mailadress

dus bijvoorbeeld

/msg Q Hello dinges@hotmail.com dinges@hotmail.com

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Speel graag MP met Team Deathmatch maar helaas zeer weinig en lege servers op de Demo van UT3.

[ Voor 62% gewijzigd door Moonborne op 19-10-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit bij jullie ook je CPU constant tegen de 100% aan? Ik snap er werkelijk niets van. Zie: Verwijderd in "[Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Top..."
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.