Audi S3
Zoiets was ik al bang voor. Details naar beneden gooien maakt namelijk geen ruk uit. Dan maar w8en op een Phenom :\.Krizzie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:18:
[...]
Denk dat zijn cpu eerder de bottleneck is.
Ik heb een 2900XT en draai alles max op 1920 1200, heb dan wel een Q6600 op 3.2Ghz
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
inderdaad, kreeg net tijdens het spelen een disconnection error
Verwijderd
Vinnie's server werkt helemaal niet. Ook niet op IP.
Hopen dat Koeitje het snel ziet
EDIT: @hieronder, ben het er wel mee eens ja, vCTF is leuk, maar echte CTF of TDM is het beste!
[ Voor 43% gewijzigd door hexagram op 17-10-2007 21:06 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 21:11 ]
Heeft iemand trouwens zo'n getweakde config klaar om door te sturen? Het loopt allemaal prima hier (zie sig voor specs) maar ik ben iemand die meer van smooth- en snelheid houdt dan van mooie graphics!
[ Voor 39% gewijzigd door hexagram op 17-10-2007 21:19 ]
Verwijderd
switchlevel DM-HeatRay?game=TDMVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:23:
Nouja, er draait nu een DM server. Ik heb _geen_ idee hoe ik er met commandline TDM van kan maken.
Of iets anders natuurlijk
Hier misschien wel een handig linkje
Verwijderd
Mgoed, als er echt zoveel mensen zijn die niet op mijn server komen wil ik 'em best down laten. Beetje jammer als er niet iedereen op kan (al kan ik me echt niet indenken wat er dan mis is, port gemapped, firewall uit, geen norton security rommel...).
Double Domination vond ik trouwens zowieso wat minder dan de klassieke Domination van UT.
C:\>_
Ik heb UT99 Game of the year edition geinstalleerd welke ik sinds een aantal jaar niet meer heb gespeeld (lekker retro). Alleen nu zit ik met het volgende punt, ik ben nu bij "Facing Worlds" aangekomen en ik heb geen flauw idee meer hoe ik met een sniper rifle moet inzoomen?
Ik heb zo'n beetje elke toets op mijn toetsenbord geprobeerd en gekeken in de preferences (control), maar het is niet echt gelukt..
Iemand enig idee.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Potje waarmee ik ook 9 kills met de darkwalker had *ROARS*
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
0xAA 8xAF
en dat met een 6800gt 3400+ en 1 gig ram.
vind dat wel redelijk goed aangezien ik in de benchmarks slechtere prestaties zag bij de 7600gt en 7900gs.
en dan te bedenken dat bioshock voor geen meter loopt op high 1024x768 15 fps gemiddeld.
raar aangezien het de zelde engine is.
anathema
houd je de rechtermuisknop ingedrukt? hoe langer je hem ingedrukt houdt, hoe verder die zoomtStandeman schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:44:
Rechter muisknop is idd zoom (alternate fire)... Maar mij gaat het om het inzoomen zelf.1.1 vergroting schiet niet echt op
Verwijderd
(4800+ DualCore met 320GTS en 2GB, 1400x900 alles op max, min fps rond de 35/30 denk ik ... erg soepel iig)
Eerst wou die niet opstarten, maar dat kwam omdat m'n video-drivers ietsje ouder waren. .69 of .73 meen ik ipv .76
Wel valt me op dat veel servers geregeld lijken te crashen (je wapens schieten dan niet meer en uiteindelijk krijg je dan een time-out, snel zoeken naar de server laat zien dat die dan weg is voor een tijdje) en dat een ping van boven de 100 nagenoeg onspeelbaar lijkt (lopen e.d. lijkt goed te gaan, maar je schiet iets van 2 sec later alsdat je probeert). Ook moet ik erg wennen aan de wapens. Ping-pongen met rockets is bijna niet meer te doen en het slapste wapen van UT is nu ineens zo'n beetje de beste imo (minigun) .. zeker tegen vliegtuigjes is die minigun erg relaxed. Hopelijk tweaken ze nog wat aan de wapens.
Ik vond UT echt geniaal, maar na een paar jaar had ik het uiteindelijk wel een beetje gezien. UT2k3 was nog wel redelijk leuk/vernieuwend met die voertuigjes enzo, maar UT2k4 heb ik amper een maandje gespeeld, was veelste Quake-achtig geworden imo.
vCTF vind ik erg leuk en de voertuigen zijn aardig balanced imo. Beetje jammer alleen dat je niet over een Mantis heen schijnt te kunnen springen. Dodgen is zo'n beetje de enige manier om een kans tegen dat ding te hebben. Ook is het eer niveau nu nog weinig te vinden in UT3, maar dat zal nog wel vanwege de beta zijn oid. Spawn- en idle killers bij de massa's dus

Ook het team-verband spelen is vrij moeilijk. Ik heb wel eens mensen horen praten (voice), maar heb zelf geen idee hoe dat moet. Maar eens onder opties kijken denk ik.
Moet zeggen dat dat nou niet bepaald goed voor je zelfvertrouwen is...

Verwijderd
open 216.76.19.117?password=got
Of gewoon zoeken naar Koetje bij locked servers (ff filter inklikken dan heb je ongeveer een schermpje met locked servers).
Verwijderd
Hoort dit nou echt zo? Kan 't me niet voorstellen, ik val toch nog wel net binnen de minimale instellingen.. Heb de nieuwste officiële Nvidia-drivers, en heb voor m'n AMD ook één of andere update gedownload (AMD_v1_3_2_0053) ('t valt me wel op dat ie soms volledig hangt tijdens 't laden). Zijn er meer mensen met een dergelijk systeem, of iemand die weet waar 't aan kan liggen.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
open r00n.ath.cx?password=got
Maxplayers: 10
Goalscore: 10
Timelimit: 30
Zou bij iedereen moeten werken; heb 'm succesvol getest met een paar vrienden.
Speel zelf onder de naam Rnld. Ik zie jullie wel een keer verschijnen. Game on!
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Wat ik gisteren pas ontdekte:

Dat je met zo'n hooverboard ook achter zo'n "vliegtuig" (ben de naam ff kwijt) kunt hangen, dus ik met die bestuurder afgesproken dat hij richting die brug van de tegenstander zou gaan vliegen, ik dropte mezelf op het hoogste punt en kon toen gemakkelijk de tegenstander plat bombarderen. Het duurde me toch lang voor ze erachter kwamen waar ik zat...LOL
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Ik vrees dat je CPU toch echt te zwak is voor UT3.inquestos schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 03:31:
Ik begrijp hier helemaal niks van: Ik dacht dat ik met m'n pc (A64-3000+ / 6600GT/ 1GB) op minimale instellingen het geheel wel enigszins acceptabel zou kunnen draaien...
dat is niet verkeerd, heb je nog speciale dingen in je config staan ?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:31:
UT3 draaid hier best goed 32 fps gemiddeld in dat donkere level, 1280x1024 alles op 5.
0xAA 8xAF
vind dat wel redelijk goed aangezien ik in de benchmarks slechtere prestaties zag bij de 7600gt en 7900gs.
en dan te bedenken dat bioshock voor geen meter loopt op high 1024x768 15 fps gemiddeld.
Ik kom met mijn 3200+ en 6800gt en 2Gb ram niet verder dan 640x480......
doe vast iets verkeerd
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Mijn god-Eraser- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:16:
[...]
houd je de rechtermuisknop ingedrukt? hoe langer je hem ingedrukt houdt, hoe verder die zoomt

Sorry voor mijn offtopic geleuter
Nevernooit niet. Met een 6800GT op 1280x1024 - alle sliders op 5 - 8xAF - 32fps gemiddeld?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:31:
UT3 draaid hier best goed 32 fps gemiddeld in dat donkere level, 1280x1024 alles op 5.
0xAA 8xAF
Met een 7900GS (mijn andere bak) met een E2160 en 2GB --> 1280x1024 - sliders op 3 - GEEN AF - 41 frames gemiddeld.
Met alle respect, maar ik denk niet dat AF aanstaat, want een 6800GT krijgt het dan -veel- te zwaar.
De meeste mensen deugen!
Ook leuk is op het hoverboard te staan, C indrukken + A of D en dan loslaten. Heb het nut nog niet ontdekt, maar ziet er wel leuk uit...
Verwijderd
Onwijs tof dat je een server 24/7 wilt laten draaien, maar vCTF met 5 tegen 5 ... is nogal klein imo. Geen idee hoeveel kB/s upload je ongeveer nodig hebt per client, maar iets meer spelers zou toch wel fijn zijn voor vCTF. Misschien een idee om er een DM server van te maken?r00n schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 04:44:
Voor de liefhebbers heb ik een 24/7 vCTF Suspense server opgezet:
open r00n.ath.cx?password=got
Maxplayers: 10
...
Ach, waarschijnlijk zit ik gewoon te mutsen op niets af. De server heet r00n neem ik aan. (Copy/paste lijkt niet te werken in UT3, dus zoek dan liever.)
Iig nogmaals erg bedankt dat je er eentje 24/7 wilt laten draaien.
Ik denk een ontwijk manouvre, ik zag ook iemand iets van een soort salto maken. Oh ja, je kan ook rail-grinden op die muurtjes in het middenmatel schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:52:
....
Ook leuk is op het hoverboard te staan, C indrukken + A of D en dan loslaten. Heb het nut nog niet ontdekt, maar ziet er wel leuk uit...
--------------------
PS, is er niet ergens een TS of vent server die we kunnen gebruiken voor die GOT servertjes? Je kan wel met B praten schijnt het, maar geen idee of dat team-based of algemeen is. Of ook uberhaupt werkt, al heb ik wel eens mensen IG horen praten. Ik kan nergens vinden waar je het kan testen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 10:03 ]
Helaas heb ik mijn PC geupgraded in 2 delen, zit nu tot volgende week op een intel GMA chipset, dus kan er niet echt over oordelen tot ik mijn 8800 heb. Maar als ik lees dat dingen als ping en deathmessages ontbreken baart dat mij zorgen.
En vergis je niet, meestal hoor je dingen als "Het is een beta demo, dus de graphichs veranderen nog". In de praktijk komt er echter meestal niets van in op miniscule veranderingen na...
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Denk dat we allemaal moeten gaan trainen om vingers te krijgen zoals die duimen in de smsreclames van KPN.
Kunnen we tenminste alle toetsen bereiken zonder te moeten stoppen met lopen..
Hoe doe je een Railgrind dan? heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet...Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:57:
[...]
Onwijs tof dat je een server 24/7 wilt laten draaien, maar vCTF met 5 tegen 5 ... is nogal klein imo. Geen idee hoeveel kB/s upload je ongeveer nodig hebt per client, maar iets meer spelers zou toch wel fijn zijn voor vCTF. Misschien een idee om er een DM server van te maken?
Ach, waarschijnlijk zit ik gewoon te mutsen op niets af. De server heet r00n neem ik aan. (Copy/paste lijkt niet te werken in UT3, dus zoek dan liever.)
[...]
Ik denk een ontwijk manouvre, ik zag ook iemand iets van een soort salto maken. Oh ja, je kan ook rail-grinden op die muurtjes in het middenZou wel leuk zijn als ze wat skate-board truukjes erin doen ...
--------------------
PS, is er niet ergens een TS of vent server die we kunnen gebruiken voor die GOT servertjes? Je kan wel met B praten schijnt het, maar geen idee of dat team-based of algemeen is. Of ook uberhaupt werkt, al heb ik wel eens mensen IG horen praten. Ik kan nergens vinden waar je het kan testen.
Klopt de 8800GTX en Ultra presteren beter. Maar ik mijn keuze ging tussen die GTS en de 2900XT. Ik ben in ieder geval blij dat ik als ik naar UT3 kijk de goede keuze heb gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:47:
[...]
Als ik op de screenshots van anandtech kijk (te lui om te lezen) presteert de 8800 juist ook beter toch ?
En ati VS Nvidia rel.. das voor kindjes met geen leven, gewoon kijken wat op het moment het best presteert. En ik heb een moederboord van asus met NVidia chipset en Sli, daar een ati op gooien is beetje zonde he ^^
En drum en base is wel goed idee voor UT, de Remix CD van Linkinpark is ook wel aan te raaden trouwens
Verwijderd
Niemand heeft er nog op gereageerd, dus hier maar een idee: staan de .ini's niet per ongeluk op read-only? Dat probleem hebben meerdere mensen gehad waarbij de settings niet werken wilde.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:20:
AAAArggggggg,
sorrie.
Ik heb het probleem dat ik mijn vid settings niet kan veranderen. Als ik dit doe dan moet ik opnieuw opstarten om ze te activeren (world detail enzo) maar als ik dat doe heb ik weer alles op 1 staan en 460X640.![]()
Ik heb tijdens de 1e keer account aanmaken de fout gemaakt om een _ teken in de naam te zetten.
nu heb ik alle tricks gebruikt die in deze topic langs kwamen maar niets werkt. Zelfs een reinstall waarbij alle data naderhand ook met de hand is verwijderd wil niet werken.
Nu zit ik met de ini files te spelen maar zelfs dat wil niet werken![]()
Nu snap ik er niets meer van, hoe kan ik nu zorgen dat ik die ini files goed krijg en niet met deze doom2 graphics hoef te spelen.
Verwijderd
Dank je voor je Replay,Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:02:
[...]
Niemand heeft er nog op gereageerd, dus hier maar een idee: staan de .ini's niet per ongeluk op read-only? Dat probleem hebben meerdere mensen gehad waarbij de settings niet werken wilde.
Maar nog steeds wil het niet werken. Zelf als ik alle resX en resY van alle ini files op 1024x2048 zet dan nog start hij doodleuk op met 640X460.
Ik denk dat ik de demo maar ff links laat liggen en een torrentje probeer als de game volledig uit is om te kijken of het probleem dan verholpen is. zo niet dan maar geen UT, als hij het wel doet dan koop ik wel de officiële game.
Heb hier hetzelfde gehad, alle mogelijkheden in de forums geprobeerd geen van allen werkte. Ook gebrobeerd de ini files handmatig te veranderen zelfs dat mocht niet baten.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:47:
[...]
Dank je voor je Replay,
Maar nog steeds wil het niet werken. Zelf als ik alle resX en resY van alle ini files op 1024x2048 zet dan nog start hij doodleuk op met 640X460.![]()
Ik denk dat ik de demo maar ff links laat liggen en een torrentje probeer als de game volledig uit is om te kijken of het probleem dan verholpen is. zo niet dan maar geen UT, als hij het wel doet dan koop ik wel de officiële game.
De oorzaak was hier ook dat ik met aanmaken van een gebruiker de naam begon met :
Ik heb de gehele profiel map onder "my documents" "mijn documenten" verwijderd (hoofd map + sub mappen). Daarna spel weer starten en dan maakt hij de bestanden opnieuw aan. Gebruikersnaam + wachtwoord invoeren en toen hield hij m'n settings wel vast.
Verwijderd
Als je aan de rechtererkant wilt grinden, dan kijk ja naar links (muis) en stuur je rechts (D), dan beweeg je dus vrij recht, alleen staat je board dan een x aantal graden gedraaid, en dan springen. En dan met de punt van je board de rand proberen te raken. Het is zeker niet makkelijk, maar wel erg geinig als het lukt.McKaamos schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:15:
[...]
Hoe doe je een Railgrind dan? heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet...
@Freaky_Revolt:
Heb je al geprobeerd in je mijn docu te kijken en een acount aan te maken?
Ik hoop dat je een aantal fouten maakt met die resoluties, want geen van die resoluties die je hebt genoemd, bestaan ook echt
1440x900 en 1680x1050 zijn veelgebruikte 16:10 resoluties
En als je de ini files gaat aanpassen, moet je ze eerst writeable maken, dan veranderen en dan read-only
[ Voor 3% gewijzigd door hugoy op 18-10-2007 13:27 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik zag net al die review, die 2600XT doet het hier verrassend goed. Of komt dit door de nieuwere drivers of hebben zij geen HQ instellingen gebruikt?
[ Voor 46% gewijzigd door n00bs op 18-10-2007 13:44 ]
Min 75fps
Average 125fps
Max 176fps
Dus ik vraag me af hoe hun aan die 101 komen.
Misschien dat de overige hardware van hun minder krachtig is dan die van jou?MOAW schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:46:
Klopt bar weinig van, mijn 8800 Ultra zit toch echt altijd rond de 125fps. (1680x1050, HQ, geen AA)
Min 75fps
Average 125fps
Max 176fps
Dus ik vraag me af hoe hun aan die 101 komen.
Verwijderd
Even als aanvulling:Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:57:
[...]
Onwijs tof dat je een server 24/7 wilt laten draaien, maar vCTF met 5 tegen 5 ... is nogal klein imo. Geen idee hoeveel kB/s upload je ongeveer nodig hebt per client, maar iets meer spelers zou toch wel fijn zijn voor vCTF. Misschien een idee om er een DM server van te maken?
Team Fortress 2 met 24 man kost ongeveer 6mbit up. 20 man UT3 op Suspence is 20% CPU en 250MB ram op een E6600@3.4ghz.
Het spel is echt verslavend en vind de snelheid echt super,alleen word ik super vaak afgemaakt,maar dat is ff wennen denk ik.
Over servers: Ik gooi morgen een 24/7 server (Linux ) online,ik weet alleen niet welke mode het meeste gespeeld word of welke mensen de leukste vinden?
Suggesties? Graag!
Ik zal morgen het IP hier droppen,zodra ik erachter ben welke modes/maps er het liefste gespeeld worden.
Life is complicated
Ik stem zelf voor DM, en dan gewoon beide maps =) en please een maxtijd van 20min ipv een maxscore *(vind ik zelf veel prettiger anyway)*W1ckeD schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:32:
Ik speel nu voor het eerst echt UT,ik heb vroeger bij een vriend wel eens een oudere gezien maar nooit echt gespeeld.
Het spel is echt verslavend en vind de snelheid echt super,alleen word ik super vaak afgemaakt,maar dat is ff wennen denk ik.![]()
Over servers: Ik gooi morgen een 24/7 server (Linux ) online,ik weet alleen niet welke mode het meeste gespeeld word of welke mensen de leukste vinden?
Suggesties? Graag!
Ik zal morgen het IP hier droppen,zodra ik erachter ben welke modes/maps er het liefste gespeeld worden.
Als je het hier dropt dan zet ik het ip ook in de irc.
irc.tweakers.net #ut3 (*hoe maak je daar ook alweer zo'n mooi irc linkje van?*)
irc.tweakers.net/ut3 channel
[ Voor 4% gewijzigd door roy-t op 18-10-2007 14:38 ]
Verwijderd
DOH!!!!!

Ik had die resolutie settings inderdaad door de war.
Verder zal ik de nu gegeven opties opniew allemaal ff doorlopen na een verse installatie.
(vanavond na mijn werk)
Ik begin vanavond/straks,etc met testen van de server,en dan komt hij morgen online,tegen de avond.
Life is complicated
Ik heb trage framerates als het druk is in een deathmatch server... het wisselt een beetje, van vloeiend naar volop traag...CoolJuul schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:27:
Ik haal met m'n AMD X2 4400+ en een 8800GTS zo'n rond de 35-40 fps gemiddeld op Suspense (met drops naar 25 als het behoorlijk hectisch wordt) @ 1680x1050 en alles max. Als ik de grafische settings naar benden bijstel (van detail sliders op 5 naar 3) dan haal ik niet zoveel beter. Mag ik dan concluderen dat mijn AMD het er moeilijk mee heeft? Ook gezien de benchmarks van de 8800GTS die meer rond de 70 liggen dan 40.
c2d @ 2.85 ghz
8800gts 320mb.
Heb je de laatste videokaart drivers? en wat zijn je min en max fps?Shva schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:39:
[...]
Ik heb trage framerates als het druk is in een deathmatch server... het wisselt een beetje, van vloeiend naar volop traag...
c2d @ 2.85 ghz
8800gts 320mb.
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd naar de impact van een Physx kaart...

Maar ik vind TDM het leukst. Dan kun je nog steeds 1on1 als nodig en met meer man zit er meer spanning / teamplay in als je het mij vraagt.
Ik heb ook naar Duel servers proberen te zoeken ... maar die kan ik maar niet vinden
De meeste mensen deugen!
------------------------------------------------------------------------------------------
Passworded GoT Servers
Koeitje --> unreal://217.76.19.117?password=got
r00n --> unreal://r00n.ath.cx?password=got
Open GoT Servers
Vinnie --> unreal://213.211.187.80
Blaadje --> unreal://80.69.77.17
------------------------------------------------------------------------------------------
Sommige servers zijn dus niet altijd online, dus niet meteen aan de kooi schudden maar even verder kijken. Vind iemand het ook een serieus leuk idee om op ClanBase een leuke GoT clan op te starten? Toch gaaf met een aantal man op TeamSpeak 2 en dan met teamplay dat veld over
[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 18-10-2007 16:08 ]
De meeste mensen deugen!
Clanbase..mwah, en niet zolang ik gemiddeld 20fps haal *ja ik zei eerder 40
*overclocked cputje en vga maar weer is*
Oeh 6600GT van 300/900 (agp versie hé) naar 389/1033
en amd 2400+ van 2ghz naar 2,2ghz dmv fsb van 133 naar 145 (ram draait nu dus ook beter
Enige wat ik niet snap is dat ik nu lagere 3dmark scores krijg voor gpu, gelukkig wel hogere voor cpu
wtf...
Edit: ok ok, slechts een paar mhz boven de standaard clock en de gpu vond het niet zo leuk meer
Edit W00t:
[ Voor 35% gewijzigd door roy-t op 18-10-2007 16:47 ]
Maat van mij merkt (nog) niks van zijn Ageia PhysXomnislash schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:48:
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd naar de impact van een Physx kaart...
Geldt het ook dat je geen special tekens in je Tag mag hebben ? Mijn clantag is nl _Zd_ en ik heb ook last van het niet onthouden van de settings.KernelPanic schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:24:
[...]
Heb hier hetzelfde gehad, alle mogelijkheden in de forums geprobeerd geen van allen werkte. Ook gebrobeerd de ini files handmatig te veranderen zelfs dat mocht niet baten.
De oorzaak was hier ook dat ik met aanmaken van een gebruiker de naam begon met :
Ik heb de gehele profiel map onder "my documents" "mijn documenten" verwijderd (hoofd map + sub mappen). Daarna spel weer starten en dan maakt hij de bestanden opnieuw aan. Gebruikersnaam + wachtwoord invoeren en toen hield hij m'n settings wel vast.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Klein? Zo groot is Suspense ook weer niet. Bovendien moet je de 10 spelers nog maar zien te halen.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:57:
Onwijs tof dat je een server 24/7 wilt laten draaien, maar vCTF met 5 tegen 5 ... is nogal klein imo.
Persoonlijk vind ik 5v5 prima. Heb er desondanks 8v8 van gemaakt. Waarom ook niet?
Dat is wellicht een idee voor een tweede server. vCTF heeft absoluut mijn voorkeur.Misschien een idee om er een DM server van te maken?
My pleasure.Iig nogmaals erg bedankt dat je er eentje 24/7 wilt laten draaien.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
laatste vidcard drivers...*edit - bijna de laatste videocard driversappie1981 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:44:
[...]
Heb je de laatste videokaart drivers? en wat zijn je min en max fps?
kzal fraps nog eens starten vanavond..
[ Voor 8% gewijzigd door Shva op 18-10-2007 16:46 ]
5v5 is ook prima.. Kun je nog beetje tactics verzinnen om te cappen enz. 8v8 zitten er 5 te snipen, 1 steeds in de manta en de andere 2 weten niet wat ze moeten doenr00n schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:35:
[...]
Klein? Zo groot is Suspense ook weer niet. Bovendien moet je de 10 spelers nog maar zien te halen.
Persoonlijk vind ik 5v5 prima. Heb er desondanks 8v8 van gemaakt. Waarom ook niet?
My pleasure.
Zegt meer over je eigen skillzzzz dan over de 9 jarige sniper lamers \o/ ;D. Maar vergeet niet dat dit ook gewoon gebeurt tijdens clan matches. En dan bedoel ik CB cups jaCassius schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:53:
Uhm, kan er in de startpost een lijst van servers worden bijgehouden, dat zou ik echt waarderen! Ik wil namelijk graag met idereen hier gamen, liever dan de 9 jarige sniper lamers
. Speelde public vCTF en ik kon -nergens- heengaan en werd gesniped door 4 man ofzo,
zzz.
Maar ik vind TDM het leukst. Dan kun je nog steeds 1on1 als nodig en met meer man zit er meer spanning / teamplay in als je het mij vraagt.
Ik heb ook naar Duel servers proberen te zoeken ... maar die kan ik maar niet vinden?

Gelukkig zit er in elke game type wel teamplay, maar meestal moet je ze op een hoog niveau spelen als je er optimaal wil van genieten. Wat ook leuk kan zijn ;D
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Goed idee! Count me in!Cassius schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:04:
Vind iemand het ook een serieus leuk idee om op ClanBase een leuke GoT clan op te starten? Toch gaaf met een aantal man op TeamSpeak 2 en dan met teamplay dat veld over!
First of all - ik wil jou nog wel eens lol zien hebben op een hooverboard op de brug als 4 man op je richten, kijken hoe je met je 'skills' daardoorheen komt haha. Als die kiddo's kunnen mikken bijna niet dus.XTREEMRaGE schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:03:
[...]
Zegt meer over je eigen skillzzzz dan over de 9 jarige sniper lamers \o/ ;D. Maar vergeet niet dat dit ook gewoon gebeurt tijdens clan matches. En dan bedoel ik CB cups ja. Maar meestal verliezen zulke clans.
Gelukkig zit er in elke game type wel teamplay, maar meestal moet je ze op een hoog niveau spelen als je er optimaal wil van genieten. Wat ook leuk kan zijn ;D
En tuurlijk kan ik dat bevechten door ze een voor een neer te snipen en dan met een vehicle de hoge route nemen (1 van de zoveel mogelijkheden), maar ik wil gewoon kunnen boarden en fraggen en niet meteen 20 campers tegenkomen. Heeft niets met mijn skills te maken, maar met het plezier erin
Over het 5v5 of 8v8 verhaal ... ik vind zelf 5v5 leuker. Dan heb je 1 of 2 defenders en de rest kan tactisch aanvallen. Stuk overzichtelijker en zit net wat meer tactiek in (is ook wel nodig). Maar enfin, vind het prima
Ik zal de GoT UT3 clan creëeren met een simpele Tag die de demo ook ondersteund. Dus dat is gewoon [GoT] (in de game voer je dan bij settings gewoon GoT in zonder die vierkante haakjes, die voegt ie zelf toe). Als mensen hier op GoT hun ClanBase ID geven (je kan een gratis account maken), dan kom gerust gezellig binnen
[ Voor 10% gewijzigd door Cassius op 18-10-2007 18:11 ]
De meeste mensen deugen!
Neemt overigens niet weg dat ook ik de minder massale CTF matches leuker vindt.
[ Voor 19% gewijzigd door DarkFlow op 18-10-2007 18:25 ]
Verwijderd
Vind die snipers altijd wel wat hebben, gegeven moment wordt je er soms zo dood-moe van dat je gewoon ff wat multi-kills moet maken
Maar inderdaad, 4 is wel aardig veel ... en sommige houden er ook niet mee op als je ze tig keer hebt afgemaakt. Dan wordt het gewoon "ff rondje snipers wegvegen en dan beetje defenden/coveren"
Spawnkillers heb ik pas een hekel aan, gaan ze ergens achter de spawn staan (als je spawned zie je ze dus niet meteen) en knallen ze iedereen al neer voor ze uberhaupt wapens hebben kunnen pakken. Of ze gaan met een Manta over de spawnpoints heen en weer.
Geef mij die snipertjes dan maar, elke sniper scheelt weer een voertuig
Verwijderd
Is het IP nog hetzelfde gebleven?
volgens mij is ie nog niet online, deze tenminste: 217.76.19.117Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:44:
Voor de liefhebbers is er op ts.sk4life.net:4343 een TS aanwezig met natuurlijk een teamspeak serverHeb wel zin om zometeen even flink los te gaan op koeitjes server dus wellicht kunnen we wat met teamplay doen enzo
Is het IP nog hetzelfde gebleven?
Verwijderd
Mja. Wellicht dat ik morgen een dedi op ga zetten , ergens met Dyndns, dus whenever het IP veranderd je alleen maar via de Dynamichostname hoeft in te vullen > automatisch geupdate.
Je kunt ook mijn server joinen. Zitten op moment van schrijven twee spelers in.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:52:
Mja. Wellicht dat ik morgen een dedi op ga zetten , ergens met Dyndns, dus whenever het IP veranderd je alleen maar via de Dynamichostname hoeft in te vullen > automatisch geupdate.
Scroll even een stukje omhoog voor het serveradres (ook via DynDNS).
Ik kan vanaaf trouwens ook wel die TS joinen + servertje en ff met communicerende teams spelen. Lijkt me wel keer leuk inplaats van constant te DM'en met vehicles op die vCTF map
ah ik vroeg me al af waarom je ineens verdweenVerxx schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:59:
Was ik net even lekker aan het fraggen op de server van r00n en toen boem. Eerste crash ooit voor ut3was net zo lekker bezig met 1on1 CTF met razer :P(2 mensen waren afk
)
Ik kan vanaaf trouwens ook wel die TS joinen + servertje en ff met communicerende teams spelen. Lijkt me wel keer leuk inplaats van constant te DM'en met vehicles op die vCTF map
SnifVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:19:
Server gaat niet online, het is tijd voor TF2 vanavond
Ook maar eens installeren ja
Je bent toegevoegd aan de clanVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:31:
Mijn clanbase ID: 6400671
Ik ga zo op r00n's server en ben al op de TS. Zie jullie daar.
Ik ga nu naar de server van r00n
De meeste mensen deugen!
Kom straks ook nog wel ff naar r00n's
Verwijderd
ik snap dat je het niet begrijpt.Cassius schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:25:
[...]
Nevernooit niet. Met een 6800GT op 1280x1024 - alle sliders op 5 - 8xAF - 32fps gemiddeld?
Met een 7900GS (mijn andere bak) met een E2160 en 2GB --> 1280x1024 - sliders op 3 - GEEN AF - 41 frames gemiddeld.
Met alle respect, maar ik denk niet dat AF aanstaat, want een 6800GT krijgt het dan -veel- te zwaar.
maar ik snap het zelf niet eens maar het is echt zo.
wel moet ik erbij zeggen dat ik hem speel met een oude driver 93.71.
ik heb geen tweaks gedaan in de ini file en getest met 6 bots.
en nog wat, dit is de 1e game waar mijn pc het beter doet dan in de benchmarks.
want in alle andere games heb ik minder dan ik zou moeten hebben.
zoals bioshock met 15 fps op 1024x768 alles high.

@ Cassius: Mijn ClanBase ID is 5876764 (hid: 3009784). Allemaal maar even naar #ut3 op IRC?
[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 18-10-2007 20:28 ]
Public server... was wel te merken

C:\>_
Verwijderd
open 217.76.19.117?password=got

Ik leg me er maar bij neer.. ik wordt oud.
Al die nieuwerwetse shit met jetpacks, deathwalkers (wie verzint dat?
Ik speel af en toe de demo wel een keertje, deze wordt niet gekocht.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
I know, met de redemer heb ik een hoop schade aan gericht, leuk joh een beetje met die raket door de map cruisen en dan een tankje pakken.Vinnie schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:49:
Je weet dat je ook onder de brug door kan?Of er iig langsheen. Manieren genoeg om aan de overkant te geraken...
Dit topic is gesloten.