[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb voor de zekerheid gekeken, maar iig heb ik gewoon port 7777 gemapt naar mijn eigen bak, dus daar zou het niet aan mogen liggen :{

Vreemd..

edit:
NetComeGo: Close TcpipConnection_0 <LAN IP>:1450 10/16/07 20:26:21

Wat dat moge wezen?

[ Voor 25% gewijzigd door Vinnie op 16-10-2007 20:32 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
helaas kom ik er ook niet in Vinnie

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Ik heb werkelijk geen idee waaraan het nou zou moeten liggen. Firewall heb ik niet eens draaien, Internet Security rommel heb ik ook niet.

En in de Linksys WAG200G Router heb ik zowel portrange gepakt van 7777-7779 (Both; TCP/UDP dus), en omdat niemand er op kon geprobeerd op een single mapping van 7777 (TCP).

* Vinnie hoopt maar niet dat het aan die router ligt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
ik zal het nog eens proberen, hopelijk werkt het nu wel

edit: jammer, werkt nog steeds niet

[ Voor 26% gewijzigd door -Eraser- op 16-10-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Komt koeitjes server nog online vanavond :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02
b00ster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:06:
Jaa graag! :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
b00ster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:06:
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:36:
Vandaag waarschijnlijk niet, moet studeren. En met een server aan komt daar meestal weinig van terecht. :'(
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Mjah, ik wil best hosten, maar het wil niet! :P
En kan vanaf hier moeilijk (NAT-)Routering testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
he Vinni,
zat gister ook ff te klooien met een server te starten,
lijkt wel niet te kunnen om het in de lijst weer te geven.
wat wel werkte was ff naar www.showmyip.com gaan en dat hier ff posten.

dan in de console typen de anderen: (sterren zijn dan IP uiteraard)
open **.***.**.***?password=vulmaarin

zo kon ik gister wel ff met een maat van me aanklooien op me server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
213 211 187 80
password=got :P
(http://whatismyip.org/ geeft echt alleen het IP in ASCII, verder niks :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Laatst online: 13-08 21:08
dies wel makkelijker ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

irc server: irc.tweakers.net #UT

;) btw wat is de naam van vinnie zijn server? Kan niet joinen op ipnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Laatst online: 10-09 14:45
Floris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:02:
irc server: irc.tweakers.net #UT

;) btw wat is de naam van vinnie zijn server? Kan niet joinen op ipnummer?
Afaik was't Vinnie's server, er is tevens een #UT3 kanaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Webhawkjuh schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:29:
[...]

Hoe heb je de textures uitgekregen?
De exacte setting staat me niet bij, zoveel tegelijk veranderd :x screenshot is trouwens niet van mijzelf, maar ik heb een soortgelijk effect =/

In de utengine.ini in de my games folder heb ik de texture sizes verkleind en de min/max lod sizes overal op minimaal gezet, o.a. door:

TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WorldSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=1,MaxLODSize=384,LODBias=1)
TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_CharacterSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_WeaponSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_VehicleSpecular=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=1,MaxLODSize=256,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=2)
TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=1,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=1,MaxLODSize=512,LODBias=0)

het spel is trouwens prima speelbaar, maar ik vind 40-55 fps al niet genoeg om competitief mee te kunnen spelen, daaronder doet pijn aan mn ogen.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
Resistor schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:24:
Pentium D930, Geforce 7950, 2GB ram: zo rond de 30FPS @ 1680x1050

Knalt lekker, ik speel zelden games (ja, UT99, ik met 2 goede bots tegen 21 hele slechte deathmatch), maar ik speel alleen maar off-line.

Vooral het vehicle capture the flag is iets wat mij wel aan trekt, hoewel dat demo-level wel heel erg beperkt is (favo voertuig: Goliath, lekker blijven staan en knallen maar, al een paar keer 'eagle eye' omdat ik van de ene kant van het veld bots neerschoot die aan de andere kant stonden)

Ik ben meer iemand van het grote buiten, lekker sniperen.
die goliath is het slechtste uit het hele spel vind ik. beetje blijven staan en knallen is geen UT spelen. in UT moet je juist rondlopen en bots neerknallen met een geweertje, daar is het een fps voor 8)7
met zo'n tank heb je helemaal geen skillz nodig, geen bal aan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Tja, Warfare word toch echt wel vet als ze de voertuigen zoals nu houden. Je moet ervan houden, maar die DarkWalker etc zijn toch echt net die dingen waarvoor ik UT3 hoe dan ook ga halen.

Als je geen Goliath wilt, moet je maar CTF spelen en geen VCTF :P

Is er eigenlijk al een Release date vastgelegt inmiddels? Of is het nogsteeds raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:41

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik vind het toch wel erg jammer dat ik geen antialiasing kan gebruiken hoor. Zelfs als ik vanuit windows die settings overrule vertoont de game nog steeds aliasing. Jammer. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
MOAW schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:40:

Is er eigenlijk al een Release date vastgelegt inmiddels? Of is het nogsteeds raden?
Bol.com zegt 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

mOrPhie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:44:
Ik vind het toch wel erg jammer dat ik geen antialiasing kan gebruiken hoor. Zelfs als ik vanuit windows die settings overrule vertoont de game nog steeds aliasing. Jammer. :)
Volgens Epic kan de Engine het zelf gewoon simpelweg niet aan, aangezien ze bepaalde technieken gebruiken voor schaduw & lichteffecten, waardoor het sneller laad. Alleen gaat dit dus ten koste van de AA omdat de engine dit niet aankan. Natuurlijk kan je het Forceren, maar ziet het er nooit zo goed uit als een engine die het allemaal zelf regeld.

In Dx10 worden dat soort zaken anders afgehandelt, aangezien Dx10 efficienter werkt. Vandaar dat Unreal Engine 3 dan ook meer zaken zal aankunnen.

Voor de rest zal het toch een raadsel blijven, maar het is natuurlijk wel jammer. Maar ach, je hebt nu snellere laadtijden en betere performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Vinnie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:22:
213 211 187 80
password=got :P
(http://whatismyip.org/ geeft echt alleen het IP in ASCII, verder niks :+)
ik kan nog steeds niet connecten ook als ik zoek in de lijst van servers (staat er wel tussen). hij blijft staan op connecten...

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

NZB:
http://www.rw-racing.nl/UT3BetaDemo.rar

doet niks :) .. dacht laat het ff weten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:03:
[...]

ik kan nog steeds niet connecten ook als ik zoek in de lijst van servers (staat er wel tussen). hij blijft staan op connecten...
ik ook niet.

Wat is de server naam?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
MexxT schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:27:
[...]

ik ook niet.

Wat is de server naam?
Nu wel gewoon ip connecten 213.211.187.80 was wel grappig net :P

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Net ff in vinnie's server gespeeld, was sweet.. VCTF met weinig man, dat maakt de teamplay een stuk belangrijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Nee kzie et nu ook thx voor je tip de link is opnieuw geplaatst onder een andere site....

http://www.binsearch.net/...ax=25&adv_age=120&server=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Zer0cool12342, zet anders beide servers in de TS zodat iedereen makkelijk/snel er op kan? IP en/of naam + password? :)

iig leuk om te horen dat het prima ging, dan laat ik 'em gewoon de komende tijd draaien :P Voelde me nogal gaar, dus deed vandaag maar ff niet meer mee op een gegeven moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Sak3d schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:35:
Net ff in vinnie's server gespeeld, was sweet.. VCTF met weinig man, dat maakt de teamplay een stuk belangrijker :D
En ik zat weer in een public :'(
Piece of cake trouwens als iemand het een beetje snapt. Hover aan de raptor en dan gewoon buitenom vlagje pakken en weer terug. 3 keer vet gewonnen met 27-0 ofzo :z

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 16:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Draait de Demo nu eigenlijk ook al Directx 10 of niet? :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

MOAW schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:58:
[...]
Voor de rest zal het toch een raadsel blijven, maar het is natuurlijk wel jammer. Maar ach, je hebt nu snellere laadtijden en betere performance.
Ja, hoe zeer ik je wil geloven komt het van epic op mij over als "bunch o' bullcrap". Eerdere screenshots en trailers van Unreal Engine 3 en Unreal Tournament 3 stond duidelijk Antialiasing aan.

Ik snap heus dat AA de snelheid doet terugdringen, maar dat is dan ook de kracht van iets optioneel maken. Je kunt mij niet wijsmaken dat er geen PC's zijn die het niet zouden trekken, als je denkt dat mijn PC (X2 4200+, 7900GT, 2GB) de game in full quality en 1280x1024 nog gewoon redelijk meekan. Het is nu gewoon helemaal niet mogelijk om AA aan te zetten in de game, terwijl screenshots van eerder het wel aan hadden staan. Dat is dus een knap staaltje marketing. En dat vind ik erg jammer.

Buiten dat vind ik de demo wel leuk om te spelen hoor. De gameplay is als vanouds, maar toch net ff anders soms. Dingen als 2 rockets die elkaar raken, voor een explosie zorgen en 2 ventjes in de buurt doen killen vind ik goed gevonden. Jammer dat het geen kill oplevert alleen. :P

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA kan ook gewoon perfect aan, kan bij Bioshock ook gewoon. Ik snap niet waarom devs het niet gewoon ingame proppen ipv dat ik het moet forcen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnie's server is wel online, maar 0 spelers en connecten lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:35:
AA kan ook gewoon perfect aan, kan bij Bioshock ook gewoon.
Huh? Ik forceer het hier, maar het maakt niets uit. Vage nieuwe wizardview van nvidia ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

In DX9 modes kun je in Bioshock AA aan doen ja. ;) Zodra je DX10 aan zet zul je geen AA kunnen gebruiken. in Unreal heb je in DX9 geen AA in DX10 WEL! :)

Dit heeft met ShaderBased AA temaken, in het ATI nieuws/discussie topic is meer info te vinden hierover. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Jeeeetje ... Supervette shit dit !!

Ging even de demo aan een vriend showen .... Gelijk hele avondje zitten gamen ;)

Echt heel erg vet, en loopt heeerlijk !! Zit lekker veel snelheid in, wapens zien er supermooi uit, vehicels ook btw ... En die board is echt retevet .... Hoook effe aan n vehicel en gaan met die banaan.

Ja deze ga ik opzeker ook weer kopen ... Jeetje wordt een duur jaar !! UT 3, HL2 Orange Box, COD4, MOHAA AB, Crysis, Timeshift ... FEAR expansion ... pfff ... Beter maar weer een aantal in Thailand halen dit jaar voor 12,50 p/s (origineel)..... (wel met risico dat ik op schiphol gepakt wordt ...) ...

Maar ik ben weer gelijk hooked aan deze game !! Wordt zun geld wel weer waard zo te zien ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 01:25:
In DX9 modes kun je in Bioshock AA aan doen ja. ;) Zodra je DX10 aan zet zul je geen AA kunnen gebruiken. in Unreal heb je in DX9 geen AA in DX10 WEL! :)

Dit heeft met ShaderBased AA temaken, in het ATI nieuws/discussie topic is meer info te vinden hierover. :)
Als ik m'n exe rename naar naar bioshock.exe heb ik toch echt AA als ik die force in DX9. M'n framerate neemt ook een duikvlucht als ik AA hoog zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAArggggggg,

sorrie.

Ik heb het probleem dat ik mijn vid settings niet kan veranderen. Als ik dit doe dan moet ik opnieuw opstarten om ze te activeren (world detail enzo) maar als ik dat doe heb ik weer alles op 1 staan en 460X640. |:(

Ik heb tijdens de 1e keer account aanmaken de fout gemaakt om een _ teken in de naam te zetten.
nu heb ik alle tricks gebruikt die in deze topic langs kwamen maar niets werkt. Zelfs een reinstall waarbij alle data naderhand ook met de hand is verwijderd wil niet werken.

Nu zit ik met de ini files te spelen maar zelfs dat wil niet werken :'(

Nu snap ik er niets meer van, hoe kan ik nu zorgen dat ik die ini files goed krijg en niet met deze doom2 graphics hoef te spelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Vinnie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:48:
Zer0cool12342, zet anders beide servers in de TS zodat iedereen makkelijk/snel er op kan? IP en/of naam + password? :)

iig leuk om te horen dat het prima ging, dan laat ik 'em gewoon de komende tijd draaien :P Voelde me nogal gaar, dus deed vandaag maar ff niet meer mee op een gegeven moment...
Heej Vinnie tuurlijk is dat geen probleem maar de server van koeitje mag niet in de de startpost.. Maar als jij een server hebt waar wel toestemming aan de hoster is gevraagt om de link te posten dan doe ik dat natuurlijk!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is echt amper tot geen sprake van teamwork op de public servers. Wat een stel egocentrische prutsers. Iedereen gaat voor de vlag en niemand wil verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:51:
Er is echt amper tot geen sprake van teamwork op de public servers. Wat een stel egocentrische prutsers. Iedereen gaat voor de vlag en niemand wil verdedigen.
Je speelt toch niet tegen bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Dat is nooit anders geweest :P Daarom pwnde je pub servers altijd altijd als je met een paar clanmembers ging ctf'en.

* Clay geeft zich gister ook wel ff vermaakt op de 213 :)
Ik ben alleen zo gewend te lopen met ctf :X laat die vehicles steeds staan en vergeet het hoverboard.

[ Voor 21% gewijzigd door Clay op 17-10-2007 09:58 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat een gruwelijk heerlijk spel is dit ! Keek mijn ogen uit en draait als een trein. VCTF ftw !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook maar even een servertje opgezet
IP 80.69.77.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:24:
Heb zelf ook maar even een servertje opgezet
IP 80.69.77.17
Wat voor verbinding zit er achter? Server specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koeitje, is je server vanavond weer online? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Gisteren nog wat VCTF gedaan, het lijkt er toch op dat dit nu al m`n favoriete mode is, kan niet wachten op de andere mappen :)

Overigens is de manta wel veel te sterk. Gisteren een potje lang (20 minuten) alleen maar in de manta rondgereden, mensen geplet, over reden, en neergeschoten, en ik was geen een keer doodgegaan. Elke keer als de manta bijna kapot ging was ik naar een veilige plek gereden, en met m`n linkgun de manta weer gerepareerd. Het was wel een beetje lame, maar het is zo makkelijk om mensen met dat ding te overrijden. Zeker als je een beetje samenwerkt met zo`n vliegend apparaat, kun je met z`n tweeen een heel team bezig houden. Van mij mag de manta wel iets kwetsbaarder zijn, of iets minder snel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Vanavond kom ik later ook wel weer even kijken. Alhoewel ik Vctf ook wel leuk vind hoop ik dat we vanavond even gaan Dmen/Tdmen op Shangria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij niet lukt is om een manier te vinden om via IP's te connecten. Ik heb geen commands kunnen vinden voor de console, is er een andere optie?

En wie heeft trouwens de Community mogelijkheden uitgeprobeerd? Messages sturen gaat niet lekker hier en iemand uit je Friendlist joinen gaat ook niet. Waarschijnelijk dat het uitgeschakeld is in de Beta Demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Je zou denken dat Epic van hun fouten leert..

http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=579797

Slechte zaak dit, dit was ook al een probleem in UT2003/4.

[ Voor 16% gewijzigd door Mitt3nz op 17-10-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anandtech UT3 performance preview.

De preview richt zich vooral op CPU's & multithreading en het GPU gedeelte is beperkt maar toch interessant.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:16:
Wat mij niet lukt is om een manier te vinden om via IP's te connecten. Ik heb geen commands kunnen vinden voor de console, is er een andere optie?

En wie heeft trouwens de Community mogelijkheden uitgeprobeerd? Messages sturen gaat niet lekker hier en iemand uit je Friendlist joinen gaat ook niet. Waarschijnelijk dat het uitgeschakeld is in de Beta Demo?
open **.***.**.***?password=vulmaarin (stond op pagina 17)

friends adden gaat heel lastig het is bij mij pas 1 keer gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:47:
[...]

Wat voor verbinding zit er achter? Server specs?
Dell blade en hangt in een datacenter.
Maar goed, de server draait pas vanavond want, moet nog enkele dingentjes wijzigen etc

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

Dell blade en hangt in een datacenter.
Maar goed, de server draait pas vanavond want, moet nog enkele dingentjes wijzigen etc
Mooi mooi, hoef ik niet meer te hosten :P. Kan je er een password ophangen of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou kunnen, maar ik heb liever dat iedreen erop kan zonder pw :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Maar GoT only is toch veel leuker? :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:36
Mitt3nz schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:17:

Is dit ook ergens via de inis te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

pcies.. misschien kan het dan nog iets worden i.p.v. al dat lamen en dm-en

Maar aan de andere kant.. de ut3 spelende tweakers verschillen niet zo gek veel van de rest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:16:
~ opent het console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

open **.***.**.***?password=vulmaarin (stond op pagina 17)

friends adden gaat heel lastig het is bij mij pas 1 keer gelukt
Harstikke bedankt. Die had ik echt nodig. :)

Friends adden is me wel gelukt. Alleen het versturen van berichten gaat niet zo makkelijk. :/

Hoe zit het trouwens met de stats? Van mij is er niet zoveel opgeslagen zo te zien, of ligt dat aan de server waarin je speelt?
Dat wist ik wel, ik bedoelde meer dat ik geen commands kon vinden om die uit te voeren in de console. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Laatst online: 16:37

mux

99% efficient!

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:20:
AAAArggggggg,

sorrie.

Ik heb het probleem dat ik mijn vid settings niet kan veranderen. Als ik dit doe dan moet ik opnieuw opstarten om ze te activeren (world detail enzo) maar als ik dat doe heb ik weer alles op 1 staan en 460X640. |:(

Ik heb tijdens de 1e keer account aanmaken de fout gemaakt om een _ teken in de naam te zetten.
nu heb ik alle tricks gebruikt die in deze topic langs kwamen maar niets werkt. Zelfs een reinstall waarbij alle data naderhand ook met de hand is verwijderd wil niet werken.

Nu zit ik met de ini files te spelen maar zelfs dat wil niet werken :'(

Nu snap ik er niets meer van, hoe kan ik nu zorgen dat ik die ini files goed krijg en niet met deze doom2 graphics hoef te spelen. :X
Zelfde hier. Ik speel op een 8600M GT en ondanks dat dat niet de snelste videokaart ooit is wil ik wel eigenlijk graag even naar iets hogers dan 800x600 :P. 130fps is leuk hoor, daar niet van, maar ik zou toch wel graag die 'glasheldere kleurrijke wereld' zien waar het een paar pagina's geleden nog over ging ;)

IEMAND een fix hiervoor? Het lijkt erop alsof: als je je settings verandert gaat het scherm een tijd op zwart, daarna komt de engine met de gewenste settings terug, maar zonder dat je er enige controle over hebt klikt 'het spel' automagisch op 'nee' als hij vraagt of je die settings wilt behouden en daarna gaat het scherm weer even op zwart en krijg je de oude :@ settings terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Heb je up-to-date drivers voor je vid-card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Ja, recommended 163.71 (ook op 101.53 mobile drivers werkt het niet, en op 101.45 overclockdrivers ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. Ik zou maar uitkijken vanavond, ik ben bezig met een playlist om te draaien tijdens UT. En ja, de server gaat weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey
Kijkt GoT ook weer aan de UT,
Ik heb heeeel lang ut2k4 gespeeld, (In [Aura] clan toen hele gezellige internationale clan)
Nu weer UT3 tuurlijk, (net me nieuwe pc met 8800GTS binnen dus draait als een trein)
Moet zeggen dat de gameplay echt heerlijk is, alleen headshots zijn veel en veel te makkelijk gewoorden in vergelijking met ut2k4, al paar keer headhunter gehad. Maar ag het is aan me voordeel dus vind het wel best :P
Boel Vctf geprobeert, moet zeggen speelt lekker alleen de woertuigen reageren echt te snel in vergelijking met ut2k4. Ik was gewent alles altijd lopend te doen omdat ik met een roketlauncher altijd wel van elk voertuig won met beetje dodgen, das stuk lastiger gewoorden. (op zich wennen maar kom er wel over heen)
Flank canon is ook anders voor me gevoel, maar ook daar effe wennen en het komt wel goed.

Wat ik me vooral af vroeg is of de respawn tijden van armors, en dubbel damage zelfde is gebleven, maar dat zal ik wel eens timen.

Het hoverboardje is wel top in Vctf houd de snelheid er een beetje in in de grote lvl;s
En het nep dood lijken vind ik maar triest je schiet toch door tot je in beeld ziet dat je een kill hebt.

Maar gameplay rulez :D
Teamplay is ruk in de public servers, dus zou wel leuk zijn om een echt got servertje te hebben.
En ik hoorde in voorgaande pagina's iemand zeggen dat de officiele demo pa suit ging komen na dat het spel in de schappen zou liggen, dit is onzin, Bij ut2k4 was de officiele demo al weken uit voor het in de schappen lag.

@ koeitje, waar mee UT jij altijd als muziek, bij mij is het meestal prodergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Oh.... my... god.....

OMG

WTF!!!

Ok, die link werkte :) ik had niet door dat het misschien een goed idee was die files read-only te maken, UT zette het gewoon terug. Wel een nare bug hoor.

Ik speel nu 1680x1050 alles helemaal full (post-processing op intense) en ik haal 20-40fps. Tot ik online ga is dat prima toeven, later zet ik hem waarschijnlijk terug naar 1440x900 en 'vivid' post-processing om instant headshots te krijgen e.d. (want headshots op 20fps plus internetlag gaat gewoon niet goed).

Jezus, hoe geweldig een midranger toch wel fantastisch beeld op je scherm kan toveren. Hij loopt trouwens 100x beter op de allernieuwste driver dan op de releases hiervoor, das wel een grote aanrader. Hopelijk wordt er nog wat extra geoptimaliseerd zodat ik hem altijd op full kan spelen in de toekomst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat een heerlijke gameplay heeft dit spel! Vooral Vctf vind ik leuk om te spelen.
Verdedigen gaat goed met de manta, dan rag je zo over iedereen heen. Aanvallen gaat goed met dat vliegding met iemand eraan --> enemy base, uitstappen vlag pakken en bam er weer achter hangen en weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:30:

@ koeitje, waar mee UT jij altijd als muziek, bij mij is het meestal prodergy
Hehe, muziek waar ik normaal niet echt naar luister :P.

Dit heb ik voor vanavond. Metallice en Iron Maiden loos ik waarschijnlijk nog.

01. Guano Apes - [Proud Like a God #01] Open Your Eyes
02. Iron Maiden - [Fear Of The Dark #01] Be Quick Or Be Dead
03. Motörhead - [No Remorse CD1 #01] Ace Of Spades
04. Survivor - [Eye Of The Tiger CD1 #01] Eye Of The Tiger
05. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #02] Killing In The Name
06. Rob Zombie - [Hellbilly Deluxe #02] Superbeast
07. Rob Zombie - [The Sinister Urge #03] Dead Girl Superstar
08. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #03] Take The Power Back
09. Guano Apes - [Proud Like a God #04] Lords Of The Boards
10. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #04] Settle For Nothing
11. Rancid - [Indestructible #04] David Courtney
12. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #05] Bullet In The Head
13. Rob Zombie - [The Sinister Urge #07] Feel So Numb
14. Deftones - [White Pony #10] Change (In The House Of Flies)
15. Rob Zombie - [The Sinister Urge #10] Scum Of The Earth
16. Metallica - [Enter Sandman (Single) #01] Enter Sandman
17. Rancid - [Let's Go #06] Let's Go

EDIT
open 217.76.19.117?password=got
:D

Wel uitkijken want ik heb Eye of the Tiger opstaan _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:57:
[...]

Hehe, muziek waar ik normaal niet echt naar luister :P.

Dit heb ik voor vanavond. Metallice en Iron Maiden loos ik waarschijnlijk nog.

01. Guano Apes - [Proud Like a God #01] Open Your Eyes
02. Iron Maiden - [Fear Of The Dark #01] Be Quick Or Be Dead
03. Motörhead - [No Remorse CD1 #01] Ace Of Spades
04. Survivor - [Eye Of The Tiger CD1 #01] Eye Of The Tiger
05. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #02] Killing In The Name
06. Rob Zombie - [Hellbilly Deluxe #02] Superbeast
07. Rob Zombie - [The Sinister Urge #03] Dead Girl Superstar
08. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #03] Take The Power Back
09. Guano Apes - [Proud Like a God #04] Lords Of The Boards
10. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #04] Settle For Nothing
11. Rancid - [Indestructible #04] David Courtney
12. Rage Against the Machine - [Rage Against the Machine #05] Bullet In The Head
13. Rob Zombie - [The Sinister Urge #07] Feel So Numb
14. Deftones - [White Pony #10] Change (In The House Of Flies)
15. Rob Zombie - [The Sinister Urge #10] Scum Of The Earth
16. Metallica - [Enter Sandman (Single) #01] Enter Sandman
17. Rancid - [Let's Go #06] Let's Go

EDIT
open 217.76.19.117?password=got
:D

Wel uitkijken want ik heb Eye of the Tiger opstaan _O-
Hihi, dat zou een playlist van mij kunnen zijn, alleen niet voor UT doel einden.
Op 1 of andere manier werk prodergy echt heerlijk om te UTen, Bij mij dan :P
Word lekker actief van die muziek en dat werkt weer door in game :P
Zal vanavond wel even langs komen op de server, jammer genoeg waarschijnlijk pas rond 22:30.

PS, welke gamemode staat er aan op de server ? Wand als het rustig is, is Vctf niet zo, kan je beter Tdm doen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

nou lekker is dat, als ik zo dat artikel lees van anandtech zit ik precies verkeert met mn x2 met 512kb cache @ 2.8 ghz en mn 7900gto ! gelukkig haal ik zo rond de 30-40 fps @ 1680 met alles op full.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb ook regelmatig Prodigy opstaan tijdens het UTen :D
Wissel nog wel eens af tussen studioplaat en/of live concerten.

Rage against the machien wil ook nog wel eens helpen (f*ck you I won't do what you tell me, F*CK YOU I WON"T DO WHAT YOU TELL MEEEEE !!! )

_O-

[ Voor 35% gewijzigd door AndereKoekoek op 17-10-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden mijn nieuwe pc speciaal gekocht voor UT. Het enige twijfelpunt dat ik toen had was of ik een 8800GTS moest kopen of een 2900XT. Nu ik die review van Anandtech lees ben ik echt blij dat ik toch voor de 2900XT gegaan ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris-K schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:26:
Ik heb ook regelmatig Prodigy opstaan tijdens het UTen :D
Wissel nog wel eens af tussen studioplaat en/of live concerten.
*O* Jay ben niet de enigste *O*
appie1981 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:39:
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden mijn nieuwe pc speciaal gekocht voor UT. Het enige twijfelpunt dat ik toen had was of ik een 8800GTS moest kopen of een 2900XT. Nu ik die review van Anandtech lees ben ik echt blij dat ik toch voor de 2900XT gegaan ben :D
Als ik hier naar kijk ben ik juist blij dat ik voor de 8800 gts ben gegaan (wel met 640Mb)
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/img23/1192390094-520.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:46:
[...]

*O* Jay ben niet de enigste *O*

[...]

Als ik hier naar kijk ben ik juist blij dat ik voor de 8800 gts ben gegaan (wel met 640Mb)
[afbeelding]
Ik had die screenshot inderdaad ook gezien en dat stemde me niet echt gelukkig :P.
Persoonlijk hecht ik wel veel waarde aan de anandtech test. Het is toch wel een gerespecteerde site.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3127&p=8

Kwa muziek tijdens gamen vind ik Drum and Bass ook altijd wel fijn. Alhoewel ik meestal zonder muziek game.

Ps. De post over m'n videokaart heb trouwens niet gedaan om een Ati vs. Nvidia fanboy fight uit te lokken. Ik ben zelf geen uitgesproken fan van Ati of Nvidia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVVK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:41
Ik heb een probleem. Ik probeer een profile te maken maar ik krijg de error message:

"Error Profile creation failed. The User Name cannot contain any blank spaces or start with a non-alphanumeric character. Please try creating your profile again."

Probleem is, dat mijn username geen spaties bevat en gewoon uit letters bestaat. Ik heb al verschillende nicknames geprobeerd met elke keer hetzelfde resultaat.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVVK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:04:
Ik heb een probleem. Ik probeer een profile te maken maar ik krijg de error message:

"Error Profile creation failed. The User Name cannot contain any blank spaces or start with a non-alphanumeric character. Please try creating your profile again."

Probleem is, dat mijn username geen spaties bevat en gewoon uit letters bestaat. Ik heb al verschillende nicknames geprobeerd met elke keer hetzelfde resultaat.
Wie kan mij helpen?
non-alphanumeric character, dus / { [ etc... in het begin?

probeer anders aaaabbbbccccdddd (die bestaat vast niet, die had ik ook op Xbox-Live ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:30

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mitt3nz schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:17:

Is jammer ja, maar ik hoop als zij het fixen dat het niet een te grote impact heeft op de rest van de game-play.

Btw is vCTF echt zo leuk of ben ik te ‘old school tdm/ctf’r’. Want wagens/robots in een tdm/ctf map, is ‘not done’ voor mij :P. Vondt het niet zoveel aan imo :x

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVVK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:41
Mijn nick bestaat gewoon uit vier letters. Elk mogelijke combinatie van letters pakt ie niet. Dus ik heb het idee dat het probleem erges anders zit.
Eens kijken of ik zonder account ook kan connecten met de server van Koeitje.

werkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
LVVK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:30:
Mijn nick bestaat gewoon uit vier letters. Elk mogelijke combinatie van letters pakt ie niet. Dus ik heb het idee dat het probleem erges anders zit.

Probeer eens een naam die een stuk langer is. De kans is natuurlijk vrij groot dat een naam met 4 letters al bestaat. Misschien geeft UT een verkeerde melding terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appie1981 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:02:
[...]

Ik had die screenshot inderdaad ook gezien en dat stemde me niet echt gelukkig :P.
Persoonlijk hecht ik wel veel waarde aan de anandtech test. Het is toch wel een gerespecteerde site.
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3127&p=8

Kwa muziek tijdens gamen vind ik Drum and Bass ook altijd wel fijn. Alhoewel ik meestal zonder muziek game.

Ps. De post over m'n videokaart heb trouwens niet gedaan om een Ati vs. Nvidia fanboy fight uit te lokken. Ik ben zelf geen uitgesproken fan van Ati of Nvidia.
Als ik op de screenshots van anandtech kijk (te lui om te lezen) presteert de 8800 juist ook beter toch ?

En ati VS Nvidia rel.. das voor kindjes met geen leven, gewoon kijken wat op het moment het best presteert. En ik heb een moederboord van asus met NVidia chipset en Sli, daar een ati op gooien is beetje zonde he ^^

En drum en base is wel goed idee voor UT, de Remix CD van Linkinpark is ook wel aan te raaden trouwens :P
LVVK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:30:

Die nicks werken zoizo vreemt, je moet een bij gamespy en IGN bekend zijn, daar had ik al een acount met de nick flyingdutch, maar voor ut moest ik toch weer een nieuw acount aan maken:/ zo dubbel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:26:
[...]

Is jammer ja, maar ik hoop als zij het fixen dat het niet een te grote impact heeft op de rest van de game-play.

Btw is vCTF echt zo leuk of ben ik te ‘old school tdm/ctf’r’. Want wagens/robots in een tdm/ctf map, is ‘not done’ voor mij :P. Vondt het niet zoveel aan imo :x
Man, als je je eerste PANCAKE hebt gemaakt met een Manta is het hek van de dam. ROAAAAAAAADRAAAAAAAAAAAGE, VEHICULAAAAAAAARRR MANSLAUGHTERRRRRRRR, GODLIKE. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02
Koeitje is leeg, wie doet even mee?

Eventueel omdat er weinig man is DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:59:
Koeitje is leeg, wie doet even mee?

Eventueel omdat er weinig man is DM?
Tis etenstijd, ik had hem niet omzetten naar DM nu. Over een uurtje wordt het vanzelf weer drukker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ik kom na me werk ook nog wel even op de server van koeitjes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ik kom er NU aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 17-09 15:46
laat ik ook maar even joinen dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Ik kom ook over 10 minuten meespelen :D

Staat de server ook gewoon in de serverlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:21:
Ik kom ook over 10 minuten meespelen :D

Staat de server ook gewoon in de serverlijst?
Als het goed is wel, als je naar locked servers zoekt. Ik kom over een half uurtje ofzo. Even m'n kamer opruimen, m'n moeder komt morgen op bezoek O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
nop, hij staat niet in de serverlist, maar even ip opzoeken ergens in dit forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb een X2 5000+ en een HD2900Pro en de performance is niet echt wat ik ervan gedacht had. Op een drukke server wordt hij soms lager dan 30fps. Maar meestal is hij zo'n 50 ofzo. Valt een beetje tegen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Die Avril-gun die je kunt vinden met Capture the Flag (met Vehicles) is echt 'n bruut ding zeg :9
Ik ga me nu weer is 'n uurtje van m'n leven vermaken met 'n demo! Gsus mensen zo onwijs goed!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R420R schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:47:
Ik heb een X2 5000+ en een HD2900Pro en de performance is niet echt wat ik ervan gedacht had. Op een drukke server wordt hij soms lager dan 30fps. Maar meestal is hij zo'n 50 ofzo. Valt een beetje tegen.
Meen je dat nou? Ik wou juist om dit spel die kaart gaan aanschaffen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

217.76.19.117 is het IP. Blijkbaar heb ik geen statisch ip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eens www.dyndns.org koeitje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:10:
[...]

Meen je dat nou? Ik wou juist om dit spel die kaart gaan aanschaffen... :|
Denk dat zijn cpu eerder de bottleneck is. :)

Ik heb een 2900XT en draai alles max op 1920 1200, heb dan wel een Q6600 op 3.2Ghz :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Krizzie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:18:
[...]

Denk dat zijn cpu eerder de bottleneck is. :)

Ik heb een 2900XT en draai alles max op 1920 1200, heb dan wel een Q6600 op 3.2Ghz :P
Pcies... hier een Q6600 @ 3,2ghz en een x1950XT draai
alles vlekkenloos op 1280x1024 world detail op 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Zo was weer ff leuk :)
maar nou moet ik door die demo om 20.30u nog eten :P

Crackerjack BTW

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Als ik open 217.76.19.117?password=got doe krijg ik een Connection Failed en ik zie Koeitje nergens in de serverlist. Doe ik iets verkeerd? ;(

-edit--

Oh, nu doet ie het. :P

[ Voor 12% gewijzigd door mOrPhie op 17-10-2007 20:30 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.