ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
@Lism
Wat een kut score heb ik zeg.
Anoniem: 58485
Is wel grappig, maar veels te powerfull als iedereen daar in het open zit te knokken
jaja, ik heb een ouwe PC ik weet het maar de minimumeisen zijn lagerKrizzie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:35:
Je systeem is niet erg euhm, snel. Denk dat het spel vind dat je een snellere pc moet hebben?
@Lism
Wat een kut score heb ik zeg.
Maar geen nood, ik heb na meer diepgaand onderzoek de oplossing gevonden: 'screen percentage' moet naar 100%, dan is ie goed.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
anyone ? renamen naar bioshock werkt ook nietMuSeLive schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:56:
Ik heb UT geinstalleerd maar als ik hem wil opstarten gaat mijn scherm naar 640x480 met kleurkwaliteit 4bits. Ook krijgt UT dan een foutmelding als hij wil opstarten.
Mijn systeem voldoet zeker aan de minimum specs. any help?
Nog iets frappants: als ik hem opstart gaat mijn scherm "into sleepmode" en 10sec later komt hij "terug" en krijg ik dus die foutmelding.
Ik lees net dat het misschien iets met SLI kaarten te maken kan hebben.Ik heb een 6600GT SLI, dus daar zal het wel aan liggen?
Maar dat ligt voornamelijk aan mij hoor, spel is zeker wel heel goed voor DM en such.
En in duel mode kan ik het heel goed winnen van Experienced, maar 1tje hoger Skilled, verlies ik toch vaker dan dat ik win.
Wel grappig om te zien dat er eigenlijk maar weinig veranderd is in 10 jaar, het enige wat écht anders is zijn de voertuigen, en die zou ik niet echt missen als ze er weer uit zoiuden halen.
[edit] ik ga het toch nog ff een poging wagen vanaaf, ik kan het niet hebben dat ik niet verder kom dan Experienced/Skilled.
Ga maar weer back 2 basics, lager level zorgen dat ik onverslaanbaar ben en dan pas door naar de volgende, mouse sens finetunen, ws iets lager gaan zetten ben de 30 al gepasseerd tenslotte
[ Voor 32% gewijzigd door Flagg op 16-10-2007 12:40 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wat zijn jullie Nicks trouwens? Die van mij is Ophidian
Anoniem: 201593

Ik speel nu onder Ijsblok met GoT als clantag
Anoniem: 116278
Maar als je nu dit karretje met volle snelheid in een tank weet te boren is die er geweest. Ik heb al wat mooie multikills weten te maken door dit wagentje de flagrom in te prakken.
Wellicht dat ik iets in het DC op kan zetten (100mbit enzo)
Met de gameplay zit het wel in orde, op enkele bugs na. Bij UT miste ik altijd de snelle gameplay, waar quake mij wel in voorzag.
Minigun en rocketlauncher doen me erg aan quake denken. Minigun aan de chaingun uit q2, waar ik ontzettend goed mee was. De RL lijkt een rechtstreeks import uit Q3. Niks mis mee.
De movement blijft een raadsel voor mij, vooral dat dodgen. Waarschijnlijk ook omdat ik strafejumpen gewend ben uit de quake-reeks.
Op FFA servers ben vrijwel altijd eerste. In 15 minuten haal ik toch wel 70 frags. Ik weet alleen niet of dat iets over mij zegt of over andere
Andere mods nog niet gespeeld, daar ik meer in tdm en dm geinteresseerd ben.
Ik speel het op 800x600, want op 1440x900 of 1680x1050 is het niet te spelen. Heb een E4300 @ 2,8 GHz met een 8600GT 512 en 2 gig Team Xtreem geheugen. Haal te weinig FPS om het soepel te spelen.
Graphics boeien mij op zich niet zo, maar het ziet er niet slecht uit op 800x600
Zou wel cool zijn
sja dan moeten we geld inleggen.. of pro members worden met 20 man en een verzoek bij de oppertweakers neerleggenAnoniem: 58485 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:12:
Ik geloof dat ik )SK( draag, maar m'n nickname is gewoon lismIk zou wel willen zien dat we een stable vaste server gaan krijgen hiermee, en eigenlijk GoT only is. Koeitjes server voldoet, maar ik merk soms dat als het erg vol is, ik lag heb met schieten en vooral met de sniper (klik 100ms vertraging > schot mis
)
Wellicht dat ik iets in het DC op kan zetten (100mbit enzo)
btw lism.. heb gisteren nog tegen je gespeeld, maar not op koeitjes zijn server volgens mij
Wat betreft spelen tegen mij, dat kan niet
Het menu vind ik pc-onvriendelijk
Anoniem: 159710
Even ter vergelijking:Placid_K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:25:
Ik speel het op 800x600, want op 1440x900 of 1680x1050 is het niet te spelen. Heb een E4300 @ 2,8 GHz met een 8600GT 512 en 2 gig Team Xtreem geheugen. Haal te weinig FPS om het soepel te spelen.
E4300 @3Ghz (volledig belast)
8600GT OC 256MB
Werkt harstikke goed op 1280x1024 en alle instellingen maximaal. Laatste WHQL Driver.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 16-10-2007 12:32 ]
Anoniem: 159816
Je hebt het over Unreal? En niet over UT99 neem ik aan.Flagg schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:49:
Heb het na een avondje wel weer gezien... was 10 jaar geleden toch leuker, online nog helemaal niet gedaan, maar de community was de reden dat ik er 10 jaar geleden mee ophield.
Ik wist dat je kamikaze kon doen maar niet precies hoe, mooi dat ik dat nu weetAnoniem: 116278 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:12:
Het valt me op dat weinig mensen de kamikaze optie van de scorpion gebruiken. (Spatie -> boost en dan 'e' voor eject, voordat de boost voorbij is.) In ut2004 vond ik deze vehicles een van de matigste omdat het nergens echt goed in was.
Maar als je nu dit karretje met volle snelheid in een tank weet te boren is die er geweest. Ik heb al wat mooie multikills weten te maken door dit wagentje de flagrom in te prakken.
Vandaag waarschijnlijk niet, moet studeren. En met een server aan komt daar meestal weinig van terecht.b00ster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:02:
Draaid koeitjes z'n server elke avond?Tis altijd wel relaxed!
Wat is 'hartstikke goed'?Anoniem: 159710 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:31:
[...]
Even ter vergelijking:
E4300 @3Ghz (volledig belast)
8600GT OC 256MB
Werkt harstikke goed op 1280x1024 en alle instellingen maximaal. Laatste WHQL Driver.
Ik heb een widescreen monitor - 22 inch -, dus als ik in hogere resoluties wil spelen dan wil ik het wel in breedbeeldresoluties doen. Ik moet echt minimaal 50 fps (en het liefst meer) halen in gevechten. Als ik niet snel kan reageren dan raak ik gefrustreerd. Wat voor fps haal jij? Met 800x600 loopt het gewoon erg soepel. Zo wil ik het ook in hogere resoluties spelen, maar ik betwijfel of mijn systeem dat haalt (en de jouwe ook trouwens).
UHm ik zat te twijfelen, kan ook wel UT99 zijn geweest, dat was de eerst Unreal Tournament toch? Eerste game waar instagibben (mijn alltime favo) populair werd iig.Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:36:
[...]
Je hebt het over Unreal? En niet over UT99 neem ik aan.
Ben begonnen met doom I en dukenukem 3d en rise of the traids (destijds ultieme MP spel imo) op "lanpartys²" iig.
² 4 vrienden en een hubje.
Maar ga nu wel erg OT.
Carry on.
[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 16-10-2007 12:44 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Tja, wat is "te weinig FPS"? Is dat 20, 30 of 50? Ik haal zelf 22 FPS maximaal met een 6800 in 1024x768 en vind dat eigenlijk best soepel...Placid_K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:25:
In andere games schokt het veel harder en is het onspeelbaar geworden onder de 30FPS. Dus beetje vreemd vind ik het wel, net of het niet helemaal klopt.
[ Voor 62% gewijzigd door matel op 16-10-2007 12:51 ]
Alleen echt jammer dat bijna niemand -ECHT- vCTF snapt of speelt. Veel mensen die een beetje vehicle deathmatch spelen of alleen snipen en tank eagle-eye's maken. Pak je de manta / hellbender / scorpion / <insert fast vehicle> en rij je naar 3 poppekes. Niemand grappled?! Hooveren, grapplen en gaan met die banaan naar die vlag. De driver gaat waarschijnlijk kapot, maar als je net voor de enemy base loslaat, ietsie zakt en weer aanhookt ... dan trek je snel naar het voertuig toe. Laat dan net los en wijk uit, dan board je zo naar de vlag op hoge snelheid.
Bijna iedere game eindigde in 1-0 / 2-1 / 0-2 etc. Het kan op die maps makkelijk 6-x zijn als je het een beetje leuk doet / begrijpt
En nee ik vind de bio k*t
De meeste mensen deugen!
Anoniem: 55165

Zo mooi om zon dikke blob op iemand te plakken en hem daarna na 1-2 sec uit mekaar te zien knallen
Ik heb zelf niks met de voertuigen en hoop op een gave CTF/DM (met maps die lijken op die van UT99, alleen dan next gen) in de volledige game, dit inclusief instagib. Weet iemand al iets meer over de mods zoals instagib? Gaan die erin komen?
Greets
[ Voor 9% gewijzigd door nijntje82 op 16-10-2007 13:32 ]
Beter gaat iedereen gewoon voor de vlag en ben er idd als je net op de grens zit van het aanhaken en e klikt dan vlieg je fucking hard die kant op. Ben het aan het proberen geweest, maar voor ik weg was lag ik weer op de grond. Hoop eens een keer met een groepje te zitten die ook dit soort dingen willen oefenen..
graag nu aanmelden voor gamen morgen op koeitjes server
Ik vind alles onder 50 fps niet te doenmatel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:49:
[...]
Tja, wat is "te weinig FPS"? Is dat 20, 30 of 50? Ik haal zelf 22 FPS maximaal met een 6800 in 1024x768 en vind dat eigenlijk best soepel...
In andere games schokt het veel harder en is het onspeelbaar geworden onder de 30FPS. Dus beetje vreemd vind ik het wel, net of het niet helemaal klopt.
En als de Alt-fire (grote snotbal) aan het mannetje hangt dan blijft ie damage krijgen is is meestal dood, kewl ding.hugoy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:35:
ik moet zeggen dat die biorifle erg lekker werkt tegen opgepropte groepjes, met zon grote bal heb je er meestal wel 2 of 3 in een keer
And it goes BRAAAAAPP!
Weet iemand of dit een algemeen probleem met XP X64 is?Zijn er meer mensen waarbij de setup op WinXPpro X64 afsluit met de volgende melding: "1628: Failed to complete installation"?
Ik draaide 3 dagen terug nog vista en daarop installeerde de demo prima. maar na verschillende problemen ben ik toch maar weer terug gegaan naar XP x64 en nu is de demo met geen mogelijkheid te installeren...
ik doe meeFloris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:35:
graag nu aanmelden voor gamen morgen op koeitjes server
ik kam er trouwens achter dat die grenade functie van de rocketlauncher (alt fire, dan voor het schieten 2 keer primary fire) heel erg nuttig is om naderende manta's uit de weg te ruimen
[ Voor 41% gewijzigd door hugoy op 16-10-2007 14:23 ]
http://tweakers.net/meukt...nt-3-beta-demo-patch.htmlscartissue schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:14:
even mezelf quoten:
[...]
Weet iemand of dit een algemeen probleem met XP X64 is?
Ik draaide 3 dagen terug nog vista en daarop installeerde de demo prima. maar na verschillende problemen ben ik toch maar weer terug gegaan naar XP x64 en nu is de demo met geen mogelijkheid te installeren...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
komt zo ook op koeitje eerst boekje doorkijken van mijn opleiding
btw jullie hebben het allemaal over vCTF, maar in de demo zit dat toch helemaal niet? O.o
(of is singleplayer er geen vCTF?)
Ik snap niet waarom ze zo weinig vehicles in die maps doen, dit gedrag zag je namelijk ookal bij ut2004. Heel veel custom maps voor ut2004 hebben daarom ook een stuk meer vehicles, dan schiet het tenminste een beetje opFloris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:35:
Ik deel die mening.. veel mensen zijn teveel bezig met sniperen of manta bij respawnplekken hangen enz.
Weet iemand trouwens of je het effect dat je krijgt als je geraakt word uit kan zetten?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Dit lost problemen op wanneer het spel draait. Bij mij klapt die er al uit nog voordat de installer goed en wel gestart is...
Dat is eind 99, dat is geen 10 jaarFlagg schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
UHm ik zat te twijfelen, kan ook wel UT99 zijn geweest, dat was de eerst Unreal Tournament toch? Eerste game waar instagibben (mijn alltime favo) populair werd iig.
Nee man, je kan niet genoeg manta lamenFloris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:35:
Ik deel die mening.. veel mensen zijn teveel bezig met sniperen of manta bij respawnplekken hangen enz.
Even voor de duidelijkheid: server gaat pas morgenavond weer opnieuw aan
Helaas nog niet online gespeeld, gezien er in het begin gevraagd wordt om een Gamespy ID, en die heb ik nie.
vCTF is wel de gaafste mode die er in de demo zit imho
zijn er nog andere servers waar veel gotters te vinden zijn?
verschilt per spel, HL2 cpu-bottlenecked nogal snel, terwijl ik er in de UT3 demo weinig last van heb. (mijn AMD2400+ bottlenecked mijn 6600GT (die ook al niet super snel meer isVersteegrob schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:56:
Zijn er mensen die het spel spelen met een Nvidea 7950X2? Ik heb deze videokaart icm 2 x 1GB en een X2 3800 AMD, ik weet dat mijn cpu de bottleneck is, maar is het zo erg? Ik heb toch een goede videokaart.......
Maar ik denk dat de bottleneck bij jou wel meevalt, anyway gewoon spelen en kijken hoeveel fps je krijgt
En inderdaad: zullen we is wat gezamelijke GoT ip's neergooien? (kan opzich wel een servertje hosten via windows maar dan komt mijn computer helemaal cpu cycles tekort
[ Voor 12% gewijzigd door roy-t op 16-10-2007 15:11 ]
of we beginnen een clan en jij doneert aan ons een euro per maand?Floris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:
Als we nou een 'clan' beginnen en allemaal 1 euro per maand doneren, dan hebben we gewoon een eigen server
Anoniem: 150485
Ergens vandaan.. kan het niet testen, weet ook niet of het werkt
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 16-10-2007 15:47 ]
't loopt hier soepeltjes op een Athlon64 X2 3800+ met 3GB RAM en een Radeon X1600pro 256MB. Misschien brakke drivers?Versteegrob schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:56:
Zijn er mensen die het spel spelen met een Nvidea 7950X2? Ik heb deze videokaart icm 2 x 1GB en een X2 3800 AMD, ik weet dat mijn cpu de bottleneck is, maar is het zo erg? Ik heb toch een goede videokaart.......

Speel veel te defensief, waardoor ik met DM soms als 2e eindig..
Dan wel met een efficiency van boven de 85%, maar toch, het is niet 1e.
Wat clans betreft, voor de demo is het wel grappig om iets te doen toch?
64bit demo? Zal het eens proberen.Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:46:
Voor de 64-bit gebruikers: http://files-upload.com/files/566011/UT3Demo.rar
Ergens vandaan.. kan het niet testen, weet ook niet of het werktwtf.. net geupload
Site onderhoud....
[ Voor 3% gewijzigd door Krizzie op 16-10-2007 16:09 ]
De minuscule parrallaxmapping is ook gelijk zichtbaar en aimen op afstand gaat veel beter (wat logisch is zonder die "mist").
Voor de rest een topper, het speelt zeer lekker alleen het menu is omslachtig zoals al eerder gezegd waarschijnlijk
[ Voor 14% gewijzigd door edward2 op 16-10-2007 16:45 ]
Niet op voorraad.
Ik neem aan dat jouw instellingen een stuk zwaarder lopenedward2 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:20:
Net even zitten spelen met de ini, ik viel zowat van m'n stoel na DOF uit gezet te hebben. De grauwe mistige wereld verandert in een scherpe, kleurrijke en veel beter belichtte.Het is natuurlijk een kwestie van voorkeur, maar dit speelt voor mij 100 beter.
De minuscule parrallaxmapping is ook gelijk zichtbaar en aimen op afstand gaat veel beter (wat logisch is zonder die "mist").
Voor de rest een topper, het speelt zeer lekker alleen het menu is omslachtig zoals al eerder gezegd waarschijnlijk
Nee, hetzelfde, tenminste tot zover als ik dat kan zien met die 62 fps lockn00bs schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:49:
[...]
Ik neem aan dat jouw instellingen een stuk zwaarder lopen?
Niet op voorraad.
Die kan je gratis aanmaken. Ik had ook geen ID voor UT3 en speel toch echt regelmatig online. Gamespy heb ik btw volgens mij nix van gezien. Enige wat ik moest aanmaken was account voor het spel zelf.McKaamos schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:53:
Ik heb de UT3 demo ook al gespeeld. Hij is echt goed
Helaas nog niet online gespeeld, gezien er in het begin gevraagd wordt om een Gamespy ID, en die heb ik nie.
Ohja, vind wel dat ze het serververzamelscherm (jaja, Scrabble) weer mogen terugzetten naar de UT2004 versie, want deze is me toch een partij kut.
bedankt voor de tip, speelt lekker zoedward2 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:20:
Net even zitten spelen met de ini, ik viel zowat van m'n stoel na DOF uit gezet te hebben. De grauwe mistige wereld verandert in een scherpe, kleurrijke en veel beter belichtte.Het is natuurlijk een kwestie van voorkeur, maar dit speelt voor mij 100 beter.
"raser"appie1981 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:14:
Gisteravond ook weer ff lekker zitten fraggen in Koeitjes server.
Wat zijn jullie Nicks trouwens? Die van mij is Ophidian
iemand al gepre-ordered trouwens? ik denk zelf dat ik de gewone versie bij play.com ofzo koop (goedkoop
[ Voor 25% gewijzigd door -Eraser- op 16-10-2007 17:19 ]
Anoniem: 171349
Epic heeft toegegeven dat die kut is, en er wordt aan een nieuwe serverbrowser gewerktSagaris schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:12:
Ohja, vind wel dat ze het serververzamelscherm (jaja, Scrabble) weer mogen terugzetten naar de UT2004 versie, want deze is me toch een partij kut.
Hoop dat heel de UI een flinke overhaul krijgt.
Vlag pakken is makkelijk, vlag weer terugbrengen om te scoren nietSagaris schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:12:
* Sagaris verbaast zich er soms over hoe makkelijk het is om de vlag te stelen. Scorpion pakken, onderweg even boosten, vlag pakken lekker weg-hoverboarden. Easy as Dell...
Het moet wel gezegd worden dat dat erg serverafhankelijk is. Op een acht-man server of twaalf-man server is 't ongetwijfeld te doen maar met 32/24 spelers is 't veel moeilijker. Wel leuk: na het jatten v/d vlag op je board aan een raptor hangen die je veilig naar de eigen base brengt. Wat minder leuk is het als een sniper je dan uit de lucht knalt.Sagaris schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:12:
* Sagaris verbaast zich er soms over hoe makkelijk het is om de vlag te stelen. Scorpion pakken, onderweg even boosten, vlag pakken lekker weg-hoverboarden. Easy as Dell...
De server UI is inderdaad een ramp maar dat is logisch. Niet alleen werkt het imo gewoon erg onhandig (de gehele UI btw) maar de ene keer pakt-ie wel de locked servers, dan weer niet. En 't stikt van de nameless servers die 24/24 spelers hebben. Echt een zooitje.
Ik zag overigens wel 'n stuk of 20 servers van Multiplay in vCTF vanmiddag die volgens mij allemaal dedicated waren want ik had overal 'n ping van rond de 40. Zeer nice!
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Enig idee btw hoe die server heette of welke modus 't was?
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Mwah een clan is zo verplichtendFloris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:
Als we nou een 'clan' beginnen en allemaal 1 euro per maand doneren, dan hebben we gewoon een eigen server

Is er verder geen andere tweaker die zijn linuxbakje aan zet en een servertje host?

(zit in een studentenflat me 100Mbit full duplex helemaal voor mezelf
*Oh well*
Heeft iemand nog goede tactieken hoe te spelen zonder overal kramp te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door roy-t op 16-10-2007 17:49 ]
Ik heb paar keer mee gedaan aan cups via CB, maar dan loopt er op zondag een etentje uit en kan ik niet. Meteen de grootste ruzie... laatste keer was er zelfs een wedstrijd met kerst.. WTF...
Alsof ik dan niks beters te doen heb.. Ben na de cup ook de clan uitgestapt en niks meer gejoined..
Ik heb dus de UT3 demo geinstalleerd, allemaal goed.
Wil ik het spel opstarten krijg ik alleen maar zwart scherm en dan een beeldschermmelding dat ik hij geen input kan vinden..
En dan verder niets.. gaat mn beeldscherm op standby en ik kan niets meer doen..
Ik heb een 3500+ AMD processor, 1GB DDR geheugen en een Club3d 7800 GT videokaart.
Indeed zelfde een beetje gehad bij een wannabe counter-strike clan.Floris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:51:
Ja daarom had ik het ook over 'clan'
Ik heb paar keer mee gedaan aan cups via CB, maar dan loopt er op zondag een etentje uit en kan ik niet. Meteen de grootste ruzie... laatste keer was er zelfs een wedstrijd met kerst.. WTF...
Alsof ik dan niks beters te doen heb.. Ben na de cup ook de clan uitgestapt en niks meer gejoined..
enige dat ik wilde was gewoon een beetje spelen met lui die echt in een team spelen met een tikkeltje tacktiek, ipv nouja, je kent de random 12jarige counter-striker wel
Relaxed spelen af en toe een wedstrijdje afspreken (niet te verplichtend) en dan 1€ p/m voor een servertje betalen ben ik wel voor
edit: btw enig tweaker / UT3-er op irc.tweakers.net? zoja kom dan even in #UT3 dan pakken we eventjes een server
[ Voor 6% gewijzigd door roy-t op 16-10-2007 17:59 ]
Stekker in t stopcontact steken?Shrien schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:54:
Guys,
Wil ik het spel opstarten krijg ik alleen maar zwart scherm en dan een beeldschermmelding dat ik hij geen input kan vinden..
En dan verder niets.. gaat mn beeldscherm op standby en ik kan niets meer doen..
Ik heb een 3500+ AMD processor, 1GB DDR geheugen en een Club3d 7800 GT videokaart.
Het ligt er helemaal aan in wat voor clan je zit.Floris-K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:51:
Ja daarom had ik het ook over 'clan'
Bij CB wedstrijden wordt er (bijna) altijd ruim van te voren een afspraak gemaakt, en als je niet kan verplaatst je die naar een andere dag, geen probleem.
Heb zelf hoog dm 1on1(UT2004) gespeeld, en heb nog nooit meegemaakt dat ik een dag niet kon.
En over die "clan" niks is toch verplicht? het kan ook gewoon een fun clan worden
Ben overigens wel erg benieuwd hoe Warfare gaan uitpakken. Als dat nog tactischer is dan ONS zie ik 't helemaal zitten in teamverband. Lekker VoIP erbij (ingame, TS, ventrilo, etc) en gaan met die banaan.
True, maar "we" doen ook nog niksThijs_O schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:03:
Nu al een clan oprichten is imo sowieso een beetje te vroeg. Er zijn nu maar drie modi speelbaar en als de rest straks ook speelbaar is zal d'r toch wel wat meer splitsing komen qua voorkeuren; de een CTF, andere TDM en weer 'n ander Warfare. Dusja, nu al een clan maken is voorbarig als men over enkele weken al met een full version komt.
Ben overigens wel erg benieuwd hoe Warfare gaan uitpakken. Als dat nog tactischer is dan ONS zie ik 't helemaal zitten in teamverband. Lekker VoIP erbij (ingame, TS, ventrilo, etc) en gaan met die banaan.
gewoon servertje pakken nu
*spam* /connect irc.tweakers.net /join #UT3 /say "Hoi!"
Dit is de oplossing:
It works like a charmstart -> run -> gpedit.msc -> computer config -> windows settings -> security settings -> software restriction policies. right click this, new policy. now doubleclick enforcement and select 'all users except local admins' at the bottom.
Iemand die mij wel serieus kan helpen ?
nieuwste driver installeren.Shrien schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:54:
Guys,
En anders nog naar je UTEngine.ini bestand gaan en daar moet je dan bInitializeShadersOnDemand=False naar bInitializeShadersOnDemand=True veranderen.
Toch over een tijdje maar een nieuwe kaart aanschaffen om op een resolutie van 1680x1050 normaal te kunnen spelen
[ Voor 20% gewijzigd door patrick1988 op 16-10-2007 18:26 ]
Pak eens de nieuwste drivers?Shrien schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:54:
Guys,
In welk ini bestand zet je dat uit? Want ik kan het zo snel nergens vinden...edward2 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:20:
zie deze post:scartissue schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:31:
[...]
In welk ini bestand zet je dat uit? Want ik kan het zo snel nergens vinden...
Anoniem: 236470 in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - De..."
Welke ini files heb je aangepast eigenlijk? of is het mogelijk om ze te sharen met rapidshare oidedward2 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:08:
[...]
Nee, hetzelfde, tenminste tot zover als ik dat kan zien met die 62 fps lock, die me wel bevalt want er zit daardoor ook een soort triple buffer in, waardoor je fps niet met de helft terugvalt met v-sync als je framerate je refreshrate niet haalt.
De wapens 1t/m0 kun je mee schieten. Daarma kun je de andere poppetjes doodschieten als je goed mikt. Zowel je linker als rechtermuisknop hebben vaak een andere functie.

Die ini files heb ik dus niet
excuseer, zwakke GPU ? de veel-te-dure Ultra versie niet meegerekend is dit de 2nd best thing op de markt na de GTX versie.Anoniem: 159816 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:58:
[...]
Je zwakke GPU bottlenecked gewoon je CPU. Pas bij 8800GTX SLI dingen ga je pas meer CPU load zien, of of lage resoluties.
Ik zal eens lagere resoluties proberen, maar ik vermoed dat dit weinig zal opleveren.
Bovendien trekt dit ding 2 cores vol zonder ooit boven de 50% usage te gaan... redelijk optimized voor dualcore dus, maar niets meer.
[ Voor 12% gewijzigd door H!GHGuY op 16-10-2007 18:44 ]
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Je moet UTengine hebben en dan onder systemsettings.
Ik zie nu ook voor het eerst een soort fly by door een level in het menu
Niet op voorraad.
Ohja, waarmee krijg ik meer FPS, Hardware Graphics\Physics (ben even vergeten hoe die ook alweer heette) aan of uit?
Test het zou ik zeggen, hardware lijkt me (veel) hogere FPS gevenSagaris schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:39:
Ok, het lijkt alsof mijn UT met graphics op 5 soepeler loopt dan op 2.... =S Ik heb met de graphics op 5 zo ongeveer 30 FPS ingame. Maar 20 FPS in het menu... right. =P
Ohja, waarmee krijg ik meer FPS, Hardware Graphics\Physics (ben even vergeten hoe die ook alweer heette) aan of uit?
Daarnaast zou ik de FPS limiet uit de ini file slopen
Ik kon deze ook eerst niet vinden..maar staat onder de UT3 folder in my documents en dus niet onder de demo folder zelf.
Ik heb het ook even geprobeerd, maar vind het spel juist veel mooier en sfeervoller met DOF aan. Als je het uit zet is het wel helderder en scherper maar of je dat beter vind is idd kwestie van smaak.
Als ik veel kleur en helderheid wil start ik UT2004 wel weer op
anathema
Vaag want die ini's heb ik dus echt niet... het lijkt bijna alsof ik een andere versie hebedward2 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:51:
Ik heb alleen depth of field (DOF) uitgezet, bloom ed hinderen me niet.
Je moet UTengine hebben en dan onder systemsettings.
Ik zie nu ook voor het eerst een soort fly by door een level in het menuwat ik met DOF niet zag...
Mijn Documenten\My Games\Unreal Tournament 3?n00bs schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:56:
[...]
Vaag want die ini's heb ik dus echt niet... het lijkt bijna alsof ik een andere versie heb
Vraag me af of het de moeite is om deze te downloaden en te instaleren of beter maar ff met de 32 bits versie doorspelen (die overigens heerlijk loopt)
Iemand ervaring of ergens nieuws hierover ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Even zoeken naar vCTF servers die gelocked zijn moet je wel "Vinnie's vCTF UT3 Server" tegenkomen.
Password is: got
edit: gare zooi.
Vinnie in "[Multiplatform] Unreal Tournament 3 - De..." zo gaat het wel goed!
[ Voor 22% gewijzigd door Vinnie op 16-10-2007 21:42 ]
C:\>_
Ga gelijk ff kijkenVinnie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:09:
Als er vraag voor is en die heel de tijd vCTF willen doen heb ik een UT3 servertje aangeslingerd.
Even zoeken naar vCTF servers die gelocked zijn moet je wel "Vinnie's vCTF UT3 Server" tegenkomen.
Weet iemand trouwens hoe je een bepaalde resolutie kan forceren
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
lol, ok bedankt... ik heb een aparte partitie voor al mijn games en ik zat dus daar in de UT3 map te kijken. Ik was echter niet op de hoogte dat er in my documents ook nog een map werd aangemaakt.Noxious schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:00:
[...]
Mijn Documenten\My Games\Unreal Tournament 3?
duurd wel lang om te connecten kan ook aan mij liggen.Vinnie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:09:
Als er vraag voor is en die heel de tijd vCTF willen doen heb ik een UT3 servertje aangeslingerd.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dit topic is gesloten.