[multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.597 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

scorpie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:37:
Damn, ik ga dit spel echt zo hard kopen als ie uit is :D
Ik zit alleen wel te twijfelen of ik em op cd-wow moet bestellen, lekker goedkoop, ik had ergens gelezen dat ze al surseance van betaling hadden gekregen, dus dat klonk niet zo fijn. Ook werd hierboven al gezegd dat het lang wachten is, en ik wil em wel hebben met de launch, dus ik denk dat het toch maar dikke flappen tappen wordt en dat ik em in de winkel ga kopen..
gewoon naar de freerecordshop oid gaan en hem daar reserveren.
Ik weet nog dat de FRS met CoD2 1 dag voor release al mochten verkopen :).
Ik ga m ook even ergens reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik lees net op IW-forum dat er géén CTF bij de release aanwezig zal zijn! :(
Ze vinden het op dit moment niet goed genoeg op het te implementeren. |:(
It's true. No CTF at launch. Compared to the other gametypes it's something we knew we could make better and refuse to put it in the game until it's up to standard with all the other gametypes. Don't worry though, we're going to be doing a lot of updates / tweaks / changes to MP based on community feedback and fully plan to add CTF if we get it to that point.
402 over oldschool:
Old School is a new game mode that completely changes the way MP is played.

No Classes, so everyone starts off with the Scorpion and pistol with no perks. Perks and Weapon pick ups are scattered around the map. In addition players have increased health and increased jump height. Essentially it's all about using the new settings to your advantage, learning the maps and best weapon pick up / perk combo placements in the map because once a weapon / perk is picked up you have to wait for it to respawn.

I can honestly say that some of my favorite games have been in Old School mode. I play it a lot when we just want to jump in and have fun, although I stick to objective gametypes and normal team deathmatch for my serious games. I think of Old School as the opposite of Hardcore Mode. While Hardcore is for serious balls to the wall gaming, Old School is just crazy / mess around games.

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:37:
Damn, ik ga dit spel echt zo hard kopen als ie uit is :D
Ik zit alleen wel te twijfelen of ik em op cd-wow moet bestellen, lekker goedkoop, ik had ergens gelezen dat ze al surseance van betaling hadden gekregen, dus dat klonk niet zo fijn. Ook werd hierboven al gezegd dat het lang wachten is, en ik wil em wel hebben met de launch, dus ik denk dat het toch maar dikke flappen tappen wordt en dat ik em in de winkel ga kopen..
Ik doe geen cdwow meer.
Goedkope prijzen maar het duurt gewoon te lang.
Zo heb ik anderehalve maand later dan de officiële release mijn preorder van Kingdoms gekregen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compared to the other gametypes it's something we knew we could make better and refuse to put it in the game until it's up to standard with all the other gametypes.

Wat kan je nou nog veranderen aan CTF |:(
Echt een rare move van IW, CTF was een van de meest gespeelde gametypes in CoD 1 & 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:10
Old school lijkt me wel een leuke mode, geeft, zoals naam al zegt, weer een old school shooter gevoel(quake).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

Wat kan je nou nog veranderen aan CTF |:(
Echt een rare move van IW, CTF was een van de meest gespeelde gametypes in CoD 1 & 2.
Inderdaad!
Ik heb gelezen dat ze met respawnsysteem en locatie van de flaggen zitten te klooien. Schijnt dat ze niet helemaal uitkomen in sommige mappen. Dan denk ik bij me zelf: release dan tenminste de mappen waar het wel goed zit! De rest kun je dan alsnog met patches uitbrengen...
Hebben ze 2 jaar aan gewerkt, is het nog niet in orde... :X Ik hoop dat ze tenminste aan hun woord houden, en dat ze binnenkort alsnog patches uitbrengen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Bij Dimension Plus is mijn order dus gecancelled... Waar kan ik, naast Play.com, het anders kopen? Ik heb geen creditcard dus play.com kan helaas niet. Wie weet een andere winkel? Wil toch wel heel graag die ruim 3 uur durende documentaire zien, en die poster is ook wel leuk natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik haal hem wel bij play.com :) misschien kunnen we wel wat regelen. Moet je me even DM-en ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Nog maar een paar dagen.. maar ik haal hem bij de Makro.. daar krijg je hem eerder :9

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Aap schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:02:
Ik haal hem wel bij play.com :) misschien kunnen we wel wat regelen. Moet je me even DM-en ;)
You've got mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:50:
Bij Dimension Plus is mijn order dus gecancelled... Waar kan ik, naast Play.com, het anders kopen? Ik heb geen creditcard dus play.com kan helaas niet. Wie weet een andere winkel? Wil toch wel heel graag die ruim 3 uur durende documentaire zien, en die poster is ook wel leuk natuurlijk...
k heb m via callofduty4.nl bestelt. 44.5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:27:
[...]

k heb m via callofduty4.nl bestelt. 44.5 euro
Had even gekeken maar volgens mij gaat ie daar niet voor minder dan 52,50 weg ? oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik weet nu niet meer wanneer het spel uit komt,
is het nu 5-11, 9-11, 11-11 of 15-11 oid. ik heb een hoop voorbij horen komen maar weet het dus niet zeker.
Heb op google gezocht, maar daar zeggen ze allemaal 5-11 for US en 9-11 voor Europa. Maar op sommige verkoop sites staat weer 15-11 of 16-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Griffin schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:43:
is het nu 5-11, 9-11, 11-11 of 15-11 oid. ik heb een hoop voorbij horen komen maar weet het dus niet zeker.
Heb op google gezocht, maar daar zeggen ze allemaal 5-11 for US en 9-11 voor Europa. Maar op sommige verkoop sites staat weer 15-11 of 16-11.
Hmm ik dacht 5-11 maar geen idee hoe ik daaraan kom. Maandag dus.?.. :9

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Royz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:01:
[...]

Hmm ik dacht 5-11 maar geen idee hoe ik daaraan kom. Maandag dus.?.. :9
dat lees ik ook, maar dan voor US, voor EU is het de 9-11, maar ik lees overal weer wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
[allumiliminilium-hoedje-modus] 9-11? 9-11!? Ik wist het!! It's a scam I tell ya!! [/allumiliminilium-hoedje-modus][/offtopic]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeriuM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:37
SoaDmaggot schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:22:
[...]

[allumiliminilium-hoedje-modus] 9-11? 9-11!? Ik wist het!! It's a scam I tell ya!! [/allumiliminilium-hoedje-modus][/offtopic]
:D
9-11 was de Amerikaanse datum... denk voortaan even 3 keer na (in jouw geval 20 keer), duts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
XeriuM schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:51:
[...]
9-11 was de Amerikaanse datum... denk voortaan even 3 keer na (in jouw geval 20 keer), duts!
... Let op de offtopic / aluminium-hoedje modus.. Voor jou, omdat je kennelijk zelf nog niet 20 keer nagedacht hebt even de uitleg..
9-11 (misschien zegt nine-eleven je meer?), een Modern-War game, Amerika.. Wat een hoofdbreker :/

m.a.w, denk zélf even na, voordat je gaat zitten flamen, en je jezelf voor aap zet in plaats van een ander

Verder ontopic maar weer :>

[ Voor 15% gewijzigd door PeterSelie op 01-11-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Griffin schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:43:
Om het nog verwarrender te maken:

-Volgens mij wordt de game in Amerika uitgebracht op 5 november (launch party). Echter, meeste winkels zullen op 6 november leveren. Verder niet zo belangrijk, omdat we hier in Europa toch weinig van zullen merken. (psssst, zie ook http://www.infinityward.com/modernwarfare/ voor 7 dagen lang CoD4 items)

- In de EU zou het spel gereleased worden op 9 november. Maar een paar weken terug hebben ze dit veranderd naar 8 november. De meeste winkels weten dit niet, of hebben nog geen wijzigingen aangebracht op hun site. Ik zou dus gewoon op 8 november ff langsgaan bij dynabyte ofzo. Want zij verkopen het spel wel op 8 november *klik*. ps: Zie dit niet als reclame voor hun. Kon ff geen ander winkel vinden met 8 nov. als releasedatum. En ik werk ook niet voor dynabyte... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

mooi :) , me wacht af en gaat dan gewoon de winkels langs

cheers for the info

[ Voor 16% gewijzigd door Griffin op 01-11-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jooz schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:05:
Nog maar een paar dagen.. maar ik haal hem bij de Makro.. daar krijg je hem eerder :9
Hoe weet je dat of staat die in de folder van de Macro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
SoaDmaggot schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:45:
[...]

... Let op de offtopic / aluminium-hoedje modus.. Voor jou, omdat je kennelijk zelf nog niet 20 keer nagedacht hebt even de uitleg..
9-11 (misschien zegt nine-eleven je meer?), een Modern-War game, Amerika.. Wat een hoofdbreker :/

m.a.w, denk zélf even na, voordat je gaat zitten flamen, en je jezelf voor aap zet in plaats van een ander

Verder ontopic maar weer :>
Rustig jongens. :D

Amerikanen zeggen dus eerst de maand en dan de dag.

Voor hun is 9 november dus,.. "Eleven-nine" ;)

o.t
----------------------
Ik zie het allemaal wel, ik bestel bij CD-wow,.. mocht ik het 3 weken later krijgen,... so be it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Niks te so be it, 8 november ga ik alle winkels langs, ik MOET en ZAL CoD4 op 8 november hebben :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
wat een gafe dingen staan er op die site... op www.charlieoscardelta.com heb ik ze niet voorbij zien komen, best gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op donderdag 01 november 2007 @ 07:17:
[...]

Had even gekeken maar volgens mij gaat ie daar niet voor minder dan 52,50 weg ? oO
k zie het ja, ben ik er dus nog weer mooi op tijd bij geweest :P k heb m voor 44.5 gepre-ordert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GEEN CTF @ LAUNCH IK WORD GEK ;( :'( :'( :| :| , is myn favoriete gametype @ cod2 !!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Ja, maar daarvoor in de plaats wel old school mode -> quake 2 alike enzo :D

Iedereen die begint met een proppenschieter en dan het level rondbanjeren op zoek naar een goed wapen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Jorn1986 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:50:
Er staat op DimPlus dat de LE niet meer geleverd wordt door de uitgever, weet iemand of dit wereldwijd is anders heeft bestellen bij Play.com ook weinig zin ... zou jammer zijn, leek me een mooie LE namelijk :'(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:16:
GEEN CTF @ LAUNCH IK WORD GEK ;( :'( :'( :| :| , is myn favoriete gametype @ cod2 !!
Daarvoor heb je toch UT3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

scorpie schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:44:
Niks te so be it, 8 november ga ik alle winkels langs, ik MOET en ZAL CoD4 op 8 november hebben :P
Je kan altijd nog met een slaapzak voor de deur wachten. Weet je zeker dat je de eerste bent... :o
Jorn1986 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:45:
[...]

wat een gafe dingen staan er op die site... op www.charlieoscardelta.com heb ik ze niet voorbij zien komen, best gek.
Ik kom al maanden niet meer op CharlieOscarDelta. Af en toe kijk ik of er nog iets nieuws op staat. Voor goede info moet je toch echt zijn op de InfinityWard-forums. (al komen er wel steeds meer users van CharlieOscarDelta, die de IW-fora vervuilen met dezelfde nutteloze topics als op bovengenoemde site. :X)
[TAG]Speedy schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:35:
[...]

Er staat op DimPlus dat de LE niet meer geleverd wordt door de uitgever, weet iemand of dit wereldwijd is anders heeft bestellen bij Play.com ook weinig zin ... zou jammer zijn, leek me een mooie LE namelijk :'(
via Amazon.co.uk kun je het wel bestellen. Zie ook berichten van paar dagen geleden. Toen werd zelfde vragen ook gesteld. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Vic Vega op 01-11-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Vic Vega schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:44:

via Amazon.co.uk kun je het wel bestellen. Zie ook berichten van paar dagen geleden. Toen werd zelfde vragen ook gesteld. :)
Had ik gezien, thx ;)
Maar bestellen is 1, krijgen is 2 ... maar buiten Nederland lijkt hij dus wel gewoon leverbaar ...

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ah sorry, niks gezegd... Ik dacht dat je de vorige berichten niet had gezien. :$

Naar mijn weten is de Limited editon voor de pc (voorlopig) niet verkrijgbaar in Nederland. In sommige Scandinavische landen, UK e.d. kun je het gewoon krijgen op 9 november (ook gewoon in de VS).
In 1 winkel kon ik de limited versie voor de XBOX wel reserveren. Maar de PC versie was volgens hun (voorlopig nog) niet verkrijgbaar in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Castro doet ook zijn zegje over CoD4:
http://www.gametrailers.com/player/27355.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
klopt het dat er een stukje chernobyl in call of duty zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Where in the world does the game take place?

Russia, Chernobyl, Ukraine, US Navy vessels at sea. And a few fictional locations in generic unspecified locations of the Middle East: we all know how sore that spot is amongst western gamers so the locations have been fictionalized so as not to raise the sensitivity levels.
It's clear that one level in the game is Pripyat, which was the city built to house the workers who operated the infamous Chernobyl nuclear power plant that exploded in 1987.
Ik denk van wel :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Iemand dag 2 van de 7 dagen van CoD4 al bekeken? HIER een trailer daarvan, waar een level wordt gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:00:
Iemand dag 2 van de 7 dagen van CoD4 al bekeken? HIER een trailer daarvan, waar een level wordt gebouwd.
Beetje kansloze trailer, die van helloween gister was nog wel geinig, maar wie hier nou op zit te wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:58:
[...]

Beetje kansloze trailer, die van helloween gister was nog wel geinig, maar wie hier nou op zit te wachten :/
ik moet zeggen dat ik het nog wel vet vind,
Je ziet goed de opbouwingen met licht (belichting), schaduw, boompjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
De CoD4 collector's edition gaat dus gewoon door, kreeg dit via de mail:
Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/810/cod4collectorseditionrl2.jpg
Ben wel benieuwd naar die documentaire; zal me waarschijnlijk wat meer inlevingsvermogen bijbrengen, wat alleen maar goed is natuurlijk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Jorn1986 op 02-11-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Dag 3 van de 7 van CoD4: Filmpje

Zag er wel vet uit met die verschillende weersomstandigheden. :)

En nu staat er opeens 6 november aan het einde van het filmpje, hoe eerder hoe beter :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Jorn1986 op 03-11-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jorn1986 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:59:
De CoD4 collector's edition gaat dus gewoon door, kreeg dit via de mail:
[afbeelding]
Ben wel benieuwd naar die documentaire; zal me waarschijnlijk wat meer inlevingsvermogen bijbrengen, wat alleen maar goed is natuurlijk :)
is de collector's edition voor de PC het zelfde??
Want lijkt me wel vet om die te hebben (mits niet extreem te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Griffin schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:14:
[...]

is de collector's edition voor de PC het zelfde??
Want lijkt me wel vet om die te hebben (mits niet extreem te duur)
staat wel wat van in, in de afbeelding:

wat er bij de PC dus in ieder geval in zit:
-poster
-DVD film/documentaire over de Britse SAS
-making of CoD4
-level walkthrough
-Official Strategy guide die downloadbaar is en niet op papier wordt meegeleverd, wat blijkbaar wel zo is bij de X360.

En enkel vanuit Engeland te bestellen... op de 1 of andere manier is die dus nergens in NL te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Dag 4 van de 7 van CoD4: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:16
Maar als ze COD4 via steam beschikbaar wordt dan betekend dat dus dat iedereen het spel morgen kan downloaden via steam lijkt mij?
Omdat hij dus morgen al in Amerika uitkomt, ben benieuwd.

Iemand meer info hierover?

[ Voor 0% gewijzigd door JJFS op 04-11-2007 13:09 . Reden: t ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Speel hem nu op de xbox 360, graphics zijn echt te erg! Zat niet echt zwaar uit te kijken naar deze shooter (heb de hype niet gevolgd enzo ook niet de beta gespeeld), maar nu ik hem speel vind ik hem toch wel erg vetjes. Doet me denken aan 24 meets rainbow six :D

Die eerste missie, soort intro is helemaal gruwelijk op die boot. Het is echt zo realistisch god damn! Zo snel hoe alles gaat! Mannetjes zijn allemaal niet zo statisch ook, sommige slapen, andere zijn dronken of zitten op de plee, dat is wel beter!

Goed dat ze van die wo2 onzin zijn afgestapt dat ging echt vervelen, dit is echt totaal anders.

Volgens mij speel je wel steeds verschillende personages, maar dat is niet erg, vind het wel afwisselend op deze manier.

Voor de 360 mensen
Iemand op de xbox 360 die training al onder de 20 seconde gedaan? Ik kwam uit op 20,75 en je
moet onder de 20 uitkomen wil je die ene achievement halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
@ PacinoAllstars

Hoe kom je nu al een die game? Ik wil hem ook graag spelen...NU :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Hoe kan jij m nu al spelen, als hij nog niet uit is. (de 5e november toch pas in USA)

spuit 11 :P 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Griffin op 04-11-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
hij staat al op usenet voor de 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55
Goed.. Ik heb geen xbox360 maar als ik even op FTD kijk weet ik al waar hij 'm vandaan heeft :)

Ieder zn keus, en laten we het ook daarbij houden! alleen inhoudelijk over de game babbelen!

wat hij zegt dus ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 04-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 13:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Tomino schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:59:
Goed.. Ik heb geen xbox360 maar als ik even op FTD kijk weet ik al waar hij 'm vandaan heeft :)

Ieder zn keus, en laten we het ook daarbij houden! alleen inhoudelijk over de game babbelen!

wat hij zegt dus ^^
uhhh hij is al verkocht hoor in de states en hij is regio vrij. Laatst ook al bij pro evolution die ik een week van tevoren had foto's gepost dat die origineel was ga ik niet weer doen nu hoor.... Heb nu eenmaal een brede kennis kring _/-\o_

Hij is super realistisch veel details in de omgevingen! I'm stunned had ik niet verwacht, aangezien ik cod 3 echt saai vond en beetje nep hoe snel mannetjes dood gingen enzo. Framerate is ook hoog, hoe ze dat doen snap ik niet, maar ik schat 60 fps!

Verhaal zit wel goed in elkaar en de ai van je team is beter als in graw2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-11-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Kan je een paar screenies maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Jorn1986 schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:13:
[...]

Kan je een paar screenies maken?
Ik heb hem niet voor de pc, maar op xbox :P Vind het de gaafst fps in dit genre. Hij is echt super goed en mooi. Kopen mensen 8) geen spijt!

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
PacinoAllstars schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:37:
[...]

Ik heb hem niet voor de pc, maar op xbox :P Vind het de gaafst fps in dit genre. Hij is echt super goed en mooi. Kopen mensen 8) geen spijt!
Nee maar kan je misschien gewoon ff met je fototoestel ofzo een paar foto's maken van wat actie op je scherm ofzo? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jorn1986 schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:58:
[...]

Nee maar kan je misschien gewoon ff met je fototoestel ofzo een paar foto's maken van wat actie op je scherm ofzo? :$
Lol je kan ook gewoon 4-5 dagen wachten op de release en sochtends vroeg hard naar de winkel rennen.
Geduld is een schone zaak hebben ze mij altijd geleerd, hoe moeilijk het soms ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Jorn1986 schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:58:
[...]

Dit spel is mooier als gears of war, grotere omgevingen enzo en dan nog dit eruit persen op een dual layertje. Ik heb nog nooit zoiets realistisch in een spel gezien. Zit nu in een tweede veld, soort moslim land waar een staatsgreep is geweest zo mooi. En dit is dan op een xbox 360. Ik vraag me af hoe erg het dan wel niet is op een dikke pc :D

Lijkt net of je cnn kijkt naar van die speciale eenheden die in irak 1 voor 1 die huisjes binnen vallen om alles te clearen!

Verder ook eindelijk een spel dat als je in iemand ze poot schiet hij gewond weg kruipt en je hem gewoon met een mes of pistool kan executeren.

Frame drops geen last van, blijft vloeiend lopen.

[ Voor 28% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-11-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
was hij nu ook maar te downloaden voor pc:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gfx zijn superb!!! Verhaallijn lijkt ook vet. Je begint eerst in Rusland. Framerate is inderdaad hoog. En de AI is veel beter dan de vorige keer.

En ja wanneer ze in Irak zijn aan het begin, damn wat is dat vet realistisch gemaakt zeg.....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Niet alleen dSLASH hoor, sinds een uurtje of drie is 'ie goed te krijgen voor de X360.

Kan niet wachten op de PC versie, wellicht een leuk cadeautje voor de 5e van de 12e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
JJFS schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:08:
Maar als ze COD4 via steam beschikbaar wordt dan betekend dat dus dat iedereen het spel morgen kan downloaden via steam lijkt mij?
Omdat hij dus morgen al in Amerika uitkomt, ben benieuwd.

Iemand meer info hierover?
Hier zou ik ook graag een antwoord op willen hebben :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
waarschijnlijk als je aangeeft dat je in amerika woont wel. zelfde op de xbox enzo, komen soms demo's eerder uit in azie of amerika, of zelfs alleen maar in die regio. met een accountje van daar kun je alles gewoon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
TheZeroorez schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:58:
[...]

Niet alleen dSLASH hoor, sinds een uurtje of drie is 'ie goed te krijgen voor de X360.

Kan niet wachten op de PC versie, wellicht een leuk cadeautje voor de 5e van de 12e :P
Ik heb het hier over de PC multiplayer versie en dat heb ik nog niet van veel anderen gehoord die dat al kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Dag 5 van 7 is inmiddels ook beschikbaar:
http://www.infinityward.com/modernwarfare/day2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Filmpje is vet. Niets aan actie maar goed zichtbaar hoe een map wordt opgebouwd van begin (schets) tot aan alles met bomen, belichting en attributen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er in de xbox 360 versie coop zit ?

Kan het niet echt vinden op cod site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:54:

It's clear that one level in the game is Pripyat, which was the city built to house the workers who operated the infamous Chernobyl nuclear power plant that exploded in 1987.

Ik denk van wel :+
weet niet hoe betrouwbaar die site is aangezin het op 26 april 1986 is gebeurd en niet in 1987 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Een vriend van me had een zeer uitgebreide CoD4 guide gevonden.
Zeker de moeite waard om te lezen, Ultimate CoD4 guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is iemand al wat nieuwe reviews tegengekomen? Of komen die allemaal pas wanneer het spel al in de winkel ligt?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Oh, zie ik daar mp_ship? Kan niet wachten tot ik deze game hebt, kijk toch stiekem meer uit naar deze game dan naar AC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmh hij komt nu dus echt pas op 9 november uit ? kreeg te horen toen ik em pre orderde dat ie al op 6 november uit kwam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:45:
mmh hij komt nu dus echt pas op 9 november uit ? kreeg te horen toen ik em pre orderde dat ie al op 6 november uit kwam :(
Yep de 9e zoals ik nu bij de FreeRecordShop.nl zie, en ook bij andere winkels.
* Griffin is vrijdag vrij en haalt m dan even

Heb net even de FreeRecordShop hier in Tiel gebeld, hij zei dat hij sowieso de 9e het spel heeft, echter hij kan hem ook eerder hebben. Weet echter niet of deze (net als bij CoD2) eerder in de verkoop gaat.
De prijs bij FreeRecordShop is €59.99, maar die gozer aan de telefoon zag in zijn systeem €64.99 staan. damn die dingen blijven duurder worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Griffin op 05-11-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Als het goed is ligt COD4 morgen of uiterlijk overmorgen in mijn brievenbus.
Heb de bevestiging namelijk gisteren van mijn gamestore ontvangen. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
zwembroek schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:13:
Als het goed is ligt COD4 morgen of uiterlijk overmorgen in mijn brievenbus.
Heb de bevestiging namelijk gisteren van mijn gamestore ontvangen. :)
misschien goed om ook even te melden welke gamestore het was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Griffin schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:02:
[...]

Yep de 9e zoals ik nu bij de FreeRecordShop.nl zie, en ook bij andere winkels.
* Griffin is vrijdag vrij en haalt m dan even

Heb net even de FreeRecordShop hier in Tiel gebeld, hij zei dat hij sowieso de 9e het spel heeft, echter hij kan hem ook eerder hebben. Weet echter niet of deze (net als bij CoD2) eerder in de verkoop gaat.
De prijs bij FreeRecordShop is €59.99, maar die gozer aan de telefoon zag in zijn systeem €64.99 staan. damn die dingen blijven duurder worden.
Is dat de prijs van de PS3, Xbox360 of PC versie?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Dat zal wel van een console versie zijn, want dat lijkt me wel erg duur voor een pc versie. Ik zit ook nog te twijfelen tussen de pc -en xbox versie. Iemand die wat verschillen kan aangeven tussen beide versies?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:26:
Een vriend van me had een zeer uitgebreide CoD4 guide gevonden.
Zeker de moeite waard om te lezen, Ultimate CoD4 guide.
dit is een onofficiele guide.

Hier een site met ingescande foto's van de 16 MP maps

Infinity Ward: 'Singleplayer duurt langer dan 5-6 uur'

Volgens community manager Fourzerotwo duurt de singleplayer campaign veel langer dan het blad OXM eerder aangaf. De Official Xbox Magazine schreef namelijk in een review van Call of Duty 4: Modern Warfare dat de singleplayer slechts 5 tot 6 uur in beslag zou nemen. Echter verklaart Fourzerotwo in een interview met 2opgaming.com dat de singleplayer gemiddeld 8 tot 10 uur duurt.

Volgens de community manager heeft het blad de singleplayer op een te gemakkelijk niveau gespeeld. Zo geeft hij ook aan dat de singleplayer ruim getest is van te voren. In het interview vertelt de community manager over meerdere aspecten uit de game.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Spacey23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:35:
Dat zal wel van een console versie zijn, want dat lijkt me wel erg duur voor een pc versie. Ik zit ook nog te twijfelen tussen de pc -en xbox versie. Iemand die wat verschillen kan aangeven tussen beide versies?
Volgens mij zijn er niet zo heel veel verschillen maar sowieso telt maar één ding: PC versie FTW :P
Nee zonder gein tis vooral persoonlijk en wat je situatie is, als je veel meer xboxxed en 'oude' pc hebt zou ik ook voor de xbox versie gaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:04
Ik zie net dat call of duty 4 nog niet gelekt is op internet. Knap zo. Ga hem vrijdag kopen of is de release in Belgie later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
hij komt in europa 9 november uit dus ik denk niet dat hij in belgie later uit komt, ik heb trouwens net gehoord dat hij in amerika een uur terug al in de winkels lag dus vanavond zal hij wel te downloaden zijn ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
kokorico schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:58:
Ik zie net dat call of duty 4 nog niet gelekt is op internet. Knap zo. Ga hem vrijdag kopen of is de release in Belgie later?
Ik wil niet vervelend zijn, maar hij staat er gewoon al op sinds 2 dagen oid.. Release is overigens op dezelfde dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daandegoeiste schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:06:
[...]

Ik wil niet vervelend zijn, maar hij staat er gewoon al op sinds 2 dagen oid.. Release is overigens op dezelfde dag :)
Xbox versie wel, PC niet, maar goed, ontopic maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

TheKillingBean schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:30:
[...]

Is dat de prijs van de PS3, Xbox360 of PC versie?
nee is de pc versie.
Heb ook gevraagd naar de collectors edition, maar die was er niet en gingen ze ook niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Griffin schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:21:
[...]

nee is de pc versie.
Heb ook gevraagd naar de collectors edition, maar die was er niet en gingen ze ook niet verkopen.
ach, die dvd content komt ook vast wel online te staan. en die poster enzo boeit me niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Chubz schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:05:
hij komt in europa 9 november uit dus ik denk niet dat hij in belgie later uit komt, ik heb trouwens net gehoord dat hij in amerika een uur terug al in de winkels lag dus vanavond zal hij wel te downloaden zijn ;p
8 November komt hij al uit, maar veel winkels hebben dit nog niet aangepast op hun website.
De enige Activision importeur van NL krijgt vanavond al 8.000 games binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
JJFS schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:43:
[...]

8 November komt hij al uit, maar veel winkels hebben dit nog niet aangepast op hun website.
De enige Activision importeur van NL krijgt vanavond al 8.000 games binnen.
waar staat t dan? iedereen zegt wel 8 november maar heb nog niks officieels gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Chubz schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:51:
[...]

waar staat t dan? iedereen zegt wel 8 november maar heb nog niks officieels gezien.
Ik krijg hem namelijk woensdag 1 dag voor de release in NL dus dan komt hij voor de rest donderdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
JJFS schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:54:
[...]

Ik krijg hem namelijk woensdag 1 dag voor de release in NL dus dan komt hij voor de rest donderdag uit.
ja maar het is niet officieel bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:20:
[...]

weet niet hoe betrouwbaar die site is aangezin het op 26 april 1986 is gebeurd en niet in 1987 ;)
Nierenmeuker :+

@ Griffin: 65 euro is wel heeeeel erg duur.
Dat is ruim 20 euro meer dan play.com, en 30 meer dan cd-wow.nl, hoewel ik hier de prijs niet helemaal van vertrouw momenteel (Mede door het wel/niet failliet zijn/overgenomen worden/blabla..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:51:
[...]

heel makkelijk, infinity ward heeft een site opgezet waar precies staat wanneer het gereleased wordt, en wel over 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Volgens http://charlieoscardelta.com/ is de release pas over een uur of 6 :)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Nakebod schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:18:
Dat is ruim 20 euro meer dan play.com, en 30 meer dan cd-wow.nl, hoewel ik hier de prijs niet helemaal van vertrouw momenteel (Mede door het wel/niet failliet zijn/overgenomen worden/blabla..)
Heb het ook maar gehoord, en zei tegen die gozer dat op de site €59,99 staat. Maar hij zei dat hij de prijs in het systeem aanhoud.
Maar ik wil m gewoon die dag hebben dus ga even rond kijken hoe of wat. Als FRS hem heeft ga ik hem daar halen voor €59,99 omdat dat op de site staat. Die prijs mogen ze dan mooi aanhouden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in amerika ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

[...]

Uhm, op Play.com kost hij 39,99 GBP, da's bijna 58 euro. Dan scheelt het niet zo gek veel meer met Nederland.

[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 05-11-2007 19:08 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

http://www.play.com/Games...dern-Warfare/Product.html
EUR 46.49 Free Delivery

Of ging het over de special?
Dan scheelt het idd niet meer heel veel, alsnog 10-15 euro, dat wel, maar er stond nergens dat het over de special ging bij FRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@Atlex:
Als je bij play.com op de Pound currency kijkt is deze geen 39.99GBP, maar 29.99GBP. en dat is dus 46.49Euro.

@nakebod:
het gaat om de normale CoD4 versie voor de pc die €59.99 is bij de FRS.
Dus je bent €13.51 goedkoper uit als je hem online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
[...]

offtopic:
Cd-wow is niet failliet o.i.d. hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Dag 6 van 7:
http://www.infinityward.com/modernwarfare/day1.html

Vind de 3d shots eigenlijk mooier dan de video's en wallpapers. En dit keer is ie ook weer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 13-09 20:24
Een klein vraagje, gezocht maar nog niet gevonden:

Multiplayer (offline volgens mij 4 player splitscreen) maar hoe zit het met online?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.