Computers are useless. They can only give you answers.
Ik heb de mijne vandaag besteld bij CD-WOW (gratis bezorging). Voor een scherpe prijs van: 31.99! En hij wordt (hopelijk) gewoon vrijdag afgeleverd. Echt heel goedkoop daar.Griffin schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:36:
@Atlex:
Als je bij play.com op de Pound currency kijkt is deze geen 39.99GBP, maar 29.99GBP. en dat is dus 46.49Euro.
@nakebod:
het gaat om de normale CoD4 versie voor de pc die €59.99 is bij de FRS.
Dus je bent €13.51 goedkoper uit als je hem online besteld.
Linkje naar site met info spel
Pssst... Crysis kost daar slechts 36.99 euro! en prostreet 31.99
[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 05-11-2007 23:26 ]
Cd-wow is top hoor daar niet van alleen hebben ze atm late leveringen op de launch van spellen.peakaboo schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:25:
[...]
Ik heb de mijne vandaag besteld bij CD-WOW (gratis bezorging). Voor een scherpe prijs van: 31.99! En hij wordt (hopelijk) gewoon vrijdag afgeleverd. Echt heel goedkoop daar.
Linkje naar site met info spel
Pssst... Crysis kost daar slechts 36.99 euro! en prostreet 31.99
Dat heeft me dit keer (na ETQW) doen besluiten toch maar bij dynabyte te pre-orderen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Oei, dan ben ik bang dattie er vrijdag niet zal zijnpsychoclown schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:58:
[...]
Cd-wow is top hoor daar niet van alleen hebben ze atm late leveringen op de launch van spellen.
Dat heeft me dit keer (na ETQW) doen besluiten toch maar bij dynabyte te pre-orderen.
Er word ook geen pakketjes in het weekend bezorgt, dat wordt dus dinsdag pas.peakaboo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:01:
[...]
Oei, dan ben ik bang dattie er vrijdag niet zal zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Brainsz op 06-11-2007 00:17 ]
anyway. Demo was vet. en mijn vid kaart trekt het spel (belangrijk).
Nu ipv Duitsers neer te schieten

A Soldiers manual and a pair of boots.
Misschien lukt het ze wel gewoon vrijdag te leveren. Zo niet, tja jammer dan wacht ik maar een paar dagen, zo'n wereldschokkend spel is het nou ook weer nietBrainsz schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:04:
[...]
Er word ook geen pakketjes in het weekend bezorgt, dat wordt dus dinsdag pas.
Sinds wanneer hebben ze bij CD-WOW leveringsproblemen? Is dat alleen bij de pre-releases of? Ben er niets van tegengekomen tot nu
Edit: Heb ff wat gegoogled, schijnt dat CD-WOW zo nu en dan leveringsproblemen heeft, niet specifiek op alleen games, of alleen dvd(boxen) ofzo.. Wat ik vaak lees is dat dat niet aan CD-WOW zelf ligt, maargoed zij moeten het wel versturen naar je dus zij worden gezien als boosdoener... Ik hoop dat COD dan uiterlijk (mochten er nu weer problemen zijn) na het weekend die game levert, anders ga ik het annuleren (als dat kan
[ Voor 28% gewijzigd door peakaboo op 06-11-2007 00:56 ]
http://xbox360.ign.com/articles/832/832599p4.html
[ Voor 18% gewijzigd door PacinoAllstars op 06-11-2007 01:56 ]
Verwijderd
Wat is de conclusie? (kan niet verder op internet hierPacinoAllstars schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:56:
9,4 op ign en 10 voor graphics. Review klopt wel ookals ik het vergelijk met mijn eigen bevindingen.
http://xbox360.ign.com/articles/832/832599p4.html
Verwijderd
Pc versie is er ook te krijgen, 24 euro
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 14:36 ]
Mja ze hebben laatst ook een overname gehad qua organisatie dus dat brengt ook het een en ander met zich mee natuurlijk. Al ben je een van de weinigen die nog wel positief blijft want cd-wow kan er zelf vaak niets aan doenpeakaboo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:44:
[...]
Misschien lukt het ze wel gewoon vrijdag te leveren. Zo niet, tja jammer dan wacht ik maar een paar dagen, zo'n wereldschokkend spel is het nou ook weer nietEn tevens, voor die 18 euro minder dan de gemiddelde prijs, wil ik ook wel fftjes w8en.
Sinds wanneer hebben ze bij CD-WOW leveringsproblemen? Is dat alleen bij de pre-releases of? Ben er niets van tegengekomen tot nu...
Edit: Heb ff wat gegoogled, schijnt dat CD-WOW zo nu en dan leveringsproblemen heeft, niet specifiek op alleen games, of alleen dvd(boxen) ofzo.. Wat ik vaak lees is dat dat niet aan CD-WOW zelf ligt, maargoed zij moeten het wel versturen naar je dus zij worden gezien als boosdoener... Ik hoop dat COD dan uiterlijk (mochten er nu weer problemen zijn) na het weekend die game levert, anders ga ik het annuleren (als dat kan?) en hopelijk storten ze dan het geld terug.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:07:
Wat is de conclusie? (kan niet verder op internet hier)
Closing Comments
Call of Duty 4: Modern Warfare is a fantastic game. The single-player experience is easily Infinity Ward's best work to date. Calling it intense may be an understatement. The overall story is standard action movie fare, but the relationships built over the short five hours of play are surprisingly strong. Though the single-player lacks length, the multiplayer should keep you invested in COD4 for the long winter. This is a truly fantastic multiplayer offering that's as deep as any other online game available.
Infinity Ward has done it again. Call of Duty 4 is a winner.
9.0 Presentation
If this is war, consider me a future draft-dodger.
10 Graphics
From top to bottom, one of the best-looking console games around.
9.5 Sound
The explosions will shake you; the constant sounds of gunfire will put you on edge. The end song is an added bonus and properly immortalizes the unfortunate phrase, "Go deep and hard."
9.5 Gameplay
An excellent shooter that is as intense an experience as you can find in gaming. The multiplayer is also top-notch.
9.0 Lasting Appeal
The single-player experience is brief, but there are many other things that will hold your attention once the campaign is complete.
9.4 OVERALL
(out of 10 / not an average)
[ Voor 85% gewijzigd door scorpie op 06-11-2007 09:56 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Is dit gewoon een normale versie in het Engels? Hoesje en spel enzo?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Iemand ook enig idee of deze ebay versie ook regiovrij is?
http://cgi.ebay.com/Call-...egoryZ62053QQcmdZViewItem
Gunner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:04:
[...]
Verwijderd
Hoesje/boekje is engels en chinees. Spel is gewoon engels.Gunner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:04:
[...]
Verwijderd
FF een update heb zojuist een e-mail van cd-wow ontvangen, het lijkt allemaal mee te vallen:psychoclown schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:07:
[...]
Mja ze hebben laatst ook een overname gehad qua organisatie dus dat brengt ook het een en ander met zich mee natuurlijk. Al ben je een van de weinigen die nog wel positief blijft want cd-wow kan er zelf vaak niets aan doenZelf wilde ik ditmaal sowieso sneller het spel in huis hebben dus koos ik maar voor de zekerheid in de winkel halen.
Thank you for your recent order. Sorry to hear that you have not received full confirmation from us.
It appears that, due to a temporary technical problem involving the server connecting our site to that of our payment provider, we ourselves had not been properly informed that payment had been processed.
I can confirm however, that the order has been successfully placed and your Order No.is xxxxxxxxx
We are not able to dispatch pre-release items until the day of release as the record companies do not distribute them until the release date. The release date for this title is 09/11/2007.
Incase if you do wish to cancel the order then please get back to us and we would do the needed for you.
Sorry for the disappointment this may cause - we sincerely appreciate you visiting our site and hope you will return again in the future.
Ik vind dat ze snel hebben gereageerd en eerlijk zijn. Het stelt mij iig gerust, nu nog hopen dat de game op tijd komt. Na het weekend zou geen ramp zijn, als het maar niet 2 weken gaat duren ofzo.
Ah oke, dat wist ik niet. Ik heb al een e-mail terug van de klantenservice, maar die vragen mijn mail opnieuw in het engels te schrijven
[ Voor 39% gewijzigd door peakaboo op 06-11-2007 13:46 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog geen bevestiging gehad, maar naar een email naar de klantenservice bleek dat mijn bestelling gewoon staat (ik heb ook geen order# retour gekregen)peakaboo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:59:
[...]
Ah oke, dat wist ik niet. Ik heb al een e-mail terug van de klantenservice, maar die vragen mijn mail opnieuw in het engels te schrijven? Ik mail toch naar 'klanteservice'? Anyways, zal ik anders de order gewoon annuleren nu? Ik heb echter nog helemaal niets ontvangen van ordernummer etc, alleen van paynova. Het geld is ook al van m'n rekening nummer. Ik wil 'm ook vrijdag t liefst hebben, ik dacht dat dat gewoon moest kunnen...
Ik wacht dus nog even af
Ja precies, ik heb zelf gemaild (moest wel in het engels) en kreeg dus het onderstaande terug. Heb gewoon een order alleen is er iets mis in de communicatie omdat hun server problemen heeft. Ik hoop dat het gewoon vrijdag aankomt.Dutchy007 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:13:
[...]
Ik heb ook nog geen bevestiging gehad, maar naar een email naar de klantenservice bleek dat mijn bestelling gewoon staat (ik heb ook geen order# retour gekregen)
Ik wacht dus nog even af
@ dondersgoei:
Cd-wow heeft dat op haar site zo staan, release 9 November. Als je mijn e-mail goed leest, zie je dat zij bevestigen dat ze het spel pas kunnen/mogen verzenden op het moment dat deze wordt uitgebracht. Dat zal vrijdag zijn, als alles goed gaat zouden ze het gewoon vrijdag moeten versturen.
[ Voor 21% gewijzigd door peakaboo op 06-11-2007 15:21 ]
Verwijderd
Nee, rebellen/vrijheidstrijders.To_Tall schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:31:
pffff... heb net toch maar bij coolbleu het spel gekocht voor 50.59€.. ja ik weet het is duurder. Maar vrijdag avond. zit ik niet in de kroeg voor langetijd geleden![]()
anyway. Demo was vet. en mijn vid kaart trekt het spel (belangrijk).
Nu ipv Duitsers neer te schietengaan we de nu Teroristen neer schieten
Verwijderd
k zie t nu ook staan maar dat was vorige week nog niet zo.peakaboo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:20:
[...]
Ja precies, ik heb zelf gemaild (moest wel in het engels) en kreeg dus het onderstaande terug. Heb gewoon een order alleen is er iets mis in de communicatie omdat hun server problemen heeft. Ik hoop dat het gewoon vrijdag aankomt.
@ dondersgoei:
Cd-wow heeft dat op haar site zo staan, release 9 November. Als je mijn e-mail goed leest, zie je dat zij bevestigen dat ze het spel pas kunnen/mogen verzenden op het moment dat deze wordt uitgebracht. Dat zal vrijdag zijn, als alles goed gaat zouden ze het gewoon vrijdag moeten versturen.
Verwijderd
NooitVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:10:
Vraag me af hoe lang het gaat duren voordat ze op xbox live Valve-praktijken uit gaan halen door die versies te bannen..
Heb ik weer
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Natuurlijk zijn ze terroristen, dat was sarcastisch bedoeld. Maar terroristen die Turkije willen verdelen noemen jullie wel rebellen/vrijheidstrijders. Dat is wel vreemd en met twee maten meten, vind je niet?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:51:
[...]
Nee terroristen
Mensen die een coup willen plegen om daardoor te zorgen dat Rusland weer een communistische staat kan worden noem ik een terrorist
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 16:23 ]
Verwijderd
Bij play-asia 34.72 euro;)Nakebod schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:15:
Hmm balen, ik d8, laat ik het maar wagen @ cd-wow, is de prijs vandaag naar 37.99 aangepast :x
Heb ik weer
Dan heb ik geluk gehad want ik heb 'm gisteravond besteld voor 31.99...Nakebod schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:15:
Hmm balen, ik d8, laat ik het maar wagen @ cd-wow, is de prijs vandaag naar 37.99 aangepast :x
Heb ik weer
Ik een communist.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:51:
[...]
Nee terroristen
Mensen die een coup willen plegen om daardoor te zorgen dat Rusland weer een communistische staat kan worden noem ik een terrorist
PSN: Shiver23
Morgen al ? waar heb je het besteld?cbxmelk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:33:
Zo, net te horen gekregen dat hij morgen bij mij op de mat ploft, voor pc.
Zou ik ook wel lustencbxmelk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:33:
Hoe kan dat dan? Ze kunnen die games toch pas verspreiden zodra ie uit is, hoe kun jij dan eerder je game al hebben?
Ik heb crysis via dmgdistributie besteld, die zou ik ook een dag voor de release al krijgen, gratis verzending voor 49,99...
[ Voor 18% gewijzigd door peakaboo op 06-11-2007 16:49 ]
Omdat ze de game eerder krijgen, zodat ze hem op de releasedatum bij jou thuis kunnen krijgen (en in dit geval een dag eerder). Winkels krijgen de game meestal 1/2/3 dagen vantevoren, ketens/preorder-bedrijven vaak 4/5 dagen vantevoren.peakaboo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:48:
[...]
Hoe kan dat dan? Ze kunnen die games toch pas verspreiden zodra ie uit is, hoe kun jij dan eerder je game al hebben?
Tuurlijk niet. Die winkels hebben een game al een week van tevoren in hun magazijn staan. Ze mogen hem nog niet verkopen. Da's heel wat anders. Kijk eens naar Bol.com. Ze versturen een dag voor de release de game, zodat je hem op de release datum binnen krijgen. De winkels krijgen heus niet op de release dag zelf, nog een pallet vol met games binnen.peakaboo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:48:
[...]
Ben nu op een soort stealth missie in zo een camouflage pak, lijkt sprekend op de film shooter. Dit spel is echt zo vet
Toch zou ik graag wille wete hoe MP is, omdat je de SP toch binnen een dagje kan uitspelen.PacinoAllstars schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:51:
Ik raad mensen aan om gelijk te beginnen op veteran (moeilijkste graad) op die manier is het spel realistisch en de ai geniaal. De levensduur wordt ook aanzienlijk verlengt, aangezien je echt om elke meter moet vechten!
Ben nu op een soort stealth missie in zo een camouflage pak, lijkt sprekend op de film shooter. Dit spel is echt zo vet
Verwijderd
net ook een mailtje gehad dat t is verstuurdcbxmelk schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:33:
alleen kloten dat ik morgen geen tijd heb
Iemand trouwens een idee waar je in Amsterdam CoD4 voor een normale prijs kan halen? Vind alleen zaakjes die het voor €60 (!) gaan verkopen.
Is een hele normale prijs voor nieuwe games.blix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:08:
Iemand trouwens een idee waar je in Amsterdam CoD4 voor een normale prijs kan halen? Vind alleen zaakjes die het voor €60 (!) gaan verkopen.
Alleen op internet is het goedkoper te vinden
Verwijderd
Normaal zou ik zoiets nooit willen noemen. Das 132 gulden, en dan is het nog eens geimporteerd vanuit Amerika ook. (Je zou dan zeggen ipv 50 dollar voor het spel 35 euro)Griffin schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:14:
[...]
Is een hele normale prijs voor nieuwe games.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hoeveel zilverlingen is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:21:
[...]
Normaal zou ik zoiets nooit willen noemen. Das 132 gulden, en dan is het nog eens geimporteerd vanuit Amerika ook. (Je zou dan zeggen ipv 50 dollar voor het spel 35 euro)
Spellen kosten veel geld. Consolegames hebben eigenlijk altijd zoveel gekost. PC games gaan nu (helaas) ook mee omhoog in prijs.
Niet voor pcgames, die worden ook maar steeds duurderGriffin schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:14:
[...]
Is een hele normale prijs voor nieuwe games.
[ Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2007 19:29 ]
Verwijderd
De pc versie is online 24 europsychoclown schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:28:
[...]
Niet voor pcgames, die worden ook maar steeds duurder
ik zeg ook niet dat ik de prijs normaal is, echter het is nou eenmaal zo. prijzen zijn abnormaal hoog vind ik en ze mogen wel iets lager.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:21:
[...]
Normaal zou ik zoiets nooit willen noemen. Das 132 gulden, en dan is het nog eens geimporteerd vanuit Amerika ook. (Je zou dan zeggen ipv 50 dollar voor het spel 35 euro)
Maar als je in de stad kijkt voor de nieuwste spellen is 50-60 euro een 'normale' prijs.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 22:49 ]
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ja dat weet ik.. refresh GoT bijna om de 10 min omdat ik niet veel anders te doen heb
Ik had het dan ook vooral over games in de winkel.
Probeer het eens ZONDER Atitool.psychoclown schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:00:
[...]
Ja dat weet ik.. refresh GoT bijna om de 10 min omdat ik niet veel anders te doen heb(ETQW kan ik hier niet spelen door die ****ing PB die zit te kloten wat ik ook probeer...
)
Ik had het dan ook vooral over games in de winkel.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 22:49 ]
Ik kan je nu al vertellen dat jij hem in ieder geval, als je hem besteld bij Play Asia, NIET op 9 november binnen hebt... misschien 1-2 weken later ofzo... CD-WoW is niet meer zo snel lijkt het...Tomino schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:03:
[...]
Hmm, alles bij elkaar istie bij play asia 38 dollar.
Is play asia beetje betrouwbaar?
ja, dat ik hem later binnenkreeg was te verwachten.. maar heb geen zin om de volle mep te betalen in de winkel!.. Is me toch iets te veel.Jorn1986 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:08:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat jij hem in ieder geval, als je hem besteld bij Play Asia, NIET op 9 november binnen hebt... misschien 1-2 weken later ofzo... CD-WoW is niet meer zo snel lijkt het...
Btw, ik wacht wel totdat elke webshop hem heeft, dan ga ik vergelijken
zeker niet met vliegpost, en de andere verzendopties maken het net zo duur als het gewoon in de winkel te kopen. of iig niet significant goedkoper.Jorn1986 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:08:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat jij hem in ieder geval, als je hem besteld bij Play Asia, NIET op 9 november binnen hebt... misschien 1-2 weken later ofzo... CD-WoW is niet meer zo snel lijkt het...
Uh hoe kom je daar zo opeens bij?
Hoezo is Crysis goedkoper dan CoD4?
Dat is € 48,34 + € 9,19 (19% BTW) = € 57,53 en dan heb je toch pas maandag...

Van wat ik er van begrepen heb, is dat je de SP binne 5-8 uur hebt uitgespeed. Het moet het dus van de MP hebben.peeter123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:14:
[...]
Ja idd, die lui hebben hem er in 45 minuten op staan man jeez 6.5 GB in 45 minuten XD, alleen geen par files. Hopen dat Eweka nu z'n best doet om compleet te zijn![]()
Ik hoop wel dat de singleplayer een beetje lang is. Niet dat ik al na 5 uur ben uitgespeeld![]()
Als het ongeveer de lengte is van HL:2 Single player dan vind ik het wel goed.
Doh....Brainsz schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:18:
[...]
Van wat ik er van begrepen heb, is dat je de SP binne 5-8 uur hebt uitgespeed. Het moet het dus van de MP hebben.
Verwijderd
Ik heb mijn dingen van play-asia tot nu toe allemaal binnen 1 week binnen gekregen. Ik vind het nog altijd beter dan 60 euro voor een spel te betalen.defusion schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:10:
[...]
zeker niet met vliegpost, en de andere verzendopties maken het net zo duur als het gewoon in de winkel te kopen. of iig niet significant goedkoper.
Ik neem aan dat je me gelijk geeft, maar ik kan het er toch niet zo zeker van zijn, wat als de MP niet echt is wat iedereen verwacht. Jammer dat ze geen MP demo hebben uitgegeven, zodat iedereen even kon 'voelen' hoe het zou zijn.
Geef ik je ook helemaal gelijk in hoorVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:26:
[...]
Ik heb mijn dingen van play-asia tot nu toe allemaal binnen 1 week binnen gekregen. Ik vind het nog altijd beter dan 60 euro voor een spel te betalen.
zelf ook daar bestelt nu. pre-order van de dynabyte leggen ze maar weer in de schappen.
gaf alleen aan dat je hem niet op de releasedatum binnen hebt.
Verwijderd
TDM: 84.243.253.104:28960
SD: 84.243.253.105:28960
Je wordt van alle kanten beschoten als een krank zinnigge.
Ook grafisch valt het me tegen.
Had gedacht dat het cod 2 ver zou passeren
Uhh misschien de reviews even lezen of de demo checken? Dat van alle kanten beschoten is juist het hele idee. Superintens. En over welke versie heb je het? PC of Console?r.marijnissen schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:05:
Vind hem erg tegen vallen.
Gehost op mijn dedicated QuadCore Xeon server, dus iedereen is welkom
Ik zie dat dit de 3e en 4e NL servers zijn maar er zullen er nog meer van mij bijkomen

[ Voor 33% gewijzigd door JJFS op 06-11-2007 23:51 ]
/Offtopic: Tsja wat wil je met zo'n naam... die heeft altijd wat te zeikenr.marijnissen schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:05:
Vind hem erg tegen vallen.
/Ontopic: In zie dat ie NU al te downloaden is voor de PC. Ben benieuwd of ie morgen ook in de winkel ligt, maar vrees dat ik tot vrijdag moet wachten. Laat ik m nu maar downloaden dan en vrijdag halen
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Vraag me af van welke generatie (of moet ik zeggen generalisatie) jullie allemaal zijn.Brainsz schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:52:
Spellen zijn tegenwoordig zo duur.
Hoezo is Crysis goedkoper dan CoD4?
Ik schrijf Juli 2000:
Ik koop een Playstation 2 ( GT3 pack ) met Tekken Tag Tournament erbij.
Wat kostte de Tekken Tag Tournament? 134.95 nederlandse guldens. Het stickertje van de Intertoys zit nog steeds op het hoesje
Het is nooit veranderd sinds de ''next'' gen consoles. Nintendo 64 spellen waren zelfs over de 100 gulden.
Het is veel geld, dat zeer zeker maar duur, nee niet echt itt 7 a 8 jaar terug. Blijft redelijk stabiel. Ja de consoles zijn goedkoper geworden dan 7 jaar terug hahaha, dus gaat alleen maar goed.
Sorry voor het offtopic geblaat

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Linux of Windows? (mocht het geen Linux zijn, iemand anders die al enig nieuws heeft over die binaries?)JJFS schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:37:
Mijn eerste twee servers zijn ook online: 84.244.170.187:28960 S&D alle mappen en 84.244.170.187:28970 WAR alle mappen.
Gehost op mijn dedicated QuadCore Xeon server, dus iedereen is welkom
Ik zie dat dit de 3e en 4e NL servers zijn maar er zullen er nog meer van mij bijkomen
[afbeelding]
[afbeelding]
Let me rephrase that: WAUW.
Het game begint met een soort trainingsmissie, je bent zogezegd een noob die in een bestaand team moet gaan meevechten. En op die trainingsmissie wordt je beoordeeld. Aan de hand van hoe je die trainingsmissie ervanafbrengt kan je de moeilijkheidsgraad van het spel kiezen, sjiek gedaan.
Als er een level geladen is, ga je van zo'n globaal zicht op de aardbol steeds verder inzoomen tot waar jij staat op de begane grond, héél sjiek gedaan.
Eerste level is een boot in het midden van de oceaan "neutraliseren"... het is donker en het regent en de oceaan is wild ... en dat merk je aan de boot, want die zwiept van links naar rechts - ik werd er bijna echt zeeziek van ... héél sjiek gedaan!
Dan staan er vanachter op de brug wat teveel "vijanden" ... roept de teamleader even hulp van een helicopter, en als die zo enkele meters boven je hoofd iedereen webmaait ... wauw, heb ik even naar moeten kijken, vooral in combinatie met die weerseffecten (regen, bliksem, opspattend water) .... wauw! héél sjiek gedaan
Draait hier ongelooflijk vlot op 1680x1050, 4xAA en alles op het hoogste detail. Zéér vet
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Nou, zó speciaal vond ik dat nou ook weer niet... ze hebben wel veel 'flashy'-style gedaan idd, past goed bij de algehele gameShaidar schreef op woensdag 07 november 2007 @ 02:24:
Het game begint met een soort trainingsmissie, je bent zogezegd een noob die in een bestaand team moet gaan meevechten. En op die trainingsmissie wordt je beoordeeld. Aan de hand van hoe je die trainingsmissie ervanafbrengt kan je de moeilijkheidsgraad van het spel kiezen, sjiek gedaan.
Dat is het lekkerste effect toch ?!! Dat zodra je je spelletje hebt, koffie/thee/bier/ whatever, klaarzetten, telefoons uit, geluid hard en gamen maar !
Tenminste zo doe ik het meeestal zodra ik een langverwachtte game binnenheb ...
@ JediUberknaft Zo gaat het altijd met deze games jonge, zodra die uit is wordt er 5 minuten later al gesproken "waarom kom ik level 8 niet door!?!?" ;-) Als je dat niet wil zien moet je dit topic pas weer checken als je zelf uitgespeeld bent
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dit is de windows versie.SoaDmaggot schreef op woensdag 07 november 2007 @ 00:56:
[...]
Linux of Windows? (mocht het geen Linux zijn, iemand anders die al enig nieuws heeft over die binaries?)
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 07:56 ]
athlon2600+, 7800GS, 1,5GB ram
[ Voor 5% gewijzigd door BaRF op 07-11-2007 10:11 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
login schermpje? welk spel speel jijBaRF schreef op woensdag 07 november 2007 @ 08:27:
dammit elke keer als ik de demo start knalt ie er uit bij het 'login' schermpjeHeb van alles de nieuwste driver geinstalleerd maar blijft crashen. Gisteravond na een herinstallatie van mn audigy2zs drivers heb ik het heel even kunnen spelen, maar nu start ie weer niet op? Iemand een idee?
athlon2600+, 7800GS, 1,5GB ram
Ja deze vraag dwaalt bij mij ook steeds rond, zoiezo mekaar even up to date houden waar de game eventueel eerder in de verkoop ligt.. Ik ga vanmiddag ook even alle winkels afVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 07:52:
iemand al enig idee , of ik hem vandaag in de winkels kan halen? ( ja ik weet 9 november ) maar heb hem natuurlijk liever eerder, strax ff rondbellen naar de winkels

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 09:55 ]
nouja, je hebt toch een schermpje waar je een soort hoe noem je het, account aan kunt maken met je naam?
Create a Profile scherm
In elk geval ik zie een flits van een menu en dan knalt ie er uit

[ Voor 5% gewijzigd door BaRF op 07-11-2007 10:10 ]
Waarom wil je in godsnaam constant op 125fps gamen? Of bedoel je dat je dan geen framedrops meer hebt van onder de 30fps?Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:54:
heb cod4 net ff gedownload , en ff MP geprobeerd in myn 1tje , maar je moet veel uitzetten wil je een redelijke constante FPS hebbe ( 125 constant ) zwaarder als dan ik verw8 had ! ( maarja cod2 engine was ook al super gaar )
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Heb jij het niet over ut3? Ik kan me niets herinneren van login scherm bij demo iigBaRF schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:54:
[...]
nouja, je hebt toch een schermpje waar je een soort hoe noem je het, account aan kunt maken met je naam?
In elk geval ik zie een flits van een menu en dan knalt ie er uit
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
dat ben ik nou 1maal gewend , eronder vind ik minder goed spelen (cod2 had dat ook als je onder de 125/100 kwam ging het nie lekker)scorpie schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:06:
[...]
Waarom wil je in godsnaam constant op 125fps gamen? Of bedoel je dat je dan geen framedrops meer hebt van onder de 30fps?
yep dat is hetwolkje schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:07:
BaRF bedoelt het Create a Profile scherm denk ik
Meer hier... http://members.home.nl/jo...20Duty%204%20Screenshots/
Screenshots gemaakt op 1280*1024 High op een X2 systeem met 2 gb en een 7900GS OC
Volgens mij is die 125 FPS puur een overblijfsel van die timing bug in de Quake 3 engine. Boven de 60 FPS is een spel echt wel goed speelbaar hoor.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:09:
dat ben ik nou 1maal gewend , eronder vind ik minder goed spelen (cod2 had dat ook als je onder de 125/100 kwam ging het nie lekker)
Het is maar waar je van houdt.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik denk dat je zelf nie lekker bentVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:09:
[...]
dat ben ik nou 1maal gewend , eronder vind ik minder goed spelen (cod2 had dat ook als je onder de 125/100 kwam ging het nie lekker)
Als je op de maximale refreshrate zit van je monitor met v-sync aan is dat toch echt de max van wat weergegeven wordt.
Dit topic is gesloten.
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.