[multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Echt heel erg vet deze game tot nu toe !!!

Superlekkere vette actie !! Daar houd ik wel van !! Gelijk vanaf het begin erin gezogen worden, door de actie .. En het ziet er echt heel erg mooi uit ! Loopt heerlijk op mijn systeempie ook ! Veel op high of extra staan, met Antriso-nog wat .. 1024x768. Ziet er erg goed uit !!!

Jeetje wat een lekkere game ! Heb nu nog de niet legale versie, maar de legale versie komt absoluut wel in mijn collectie. ( neem hem wel mee uit thailand, maar dan wel de legale versie :9 ).

Tot nu toe voldoet ie absoluut wel aan mijn verwachtingen iig !!

PLUS

- veel vette actie
- mooie graphics
- loopt soepel op mijn pc-tje

MIN

- tot nu toe eigenlijk alleen maar 1 dingetje, en dat is dat mijn maten soms / vaak in de weg staan

Af en toe had ik ook in het begin, dat zodra ik door mijn scoop keek van mijn sniper, dat hij heel traag liep het spel. Maar na verloop van spelen was dit helemaal weg en geen last meer van gehad.
Granaten terug gooien is ook kick trouwens :)

Damn ... hij is gewoon VET !! _/-\o_

Snel weer verderrrrrr ..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tijd voor een nieuw deeltje denk ik zo, 40 is alweer gepasseerd. Aap komt die eraan of heb je hulp nodig? :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 21:07

DonMetal

Doet Iets Met Media

Net in een server in een sprint dorgespeeld naar Gunnery Sergeant, ik neem ff pauze, ik start CoD weer op en alles weg, alles gewoon... Iemand enig idee?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93740

Dan was de server niet geranked. iig is de masterserver ontzettend brak. Ik kom nergens meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:44
Niet updaten van ranks had ik ook toen ik BF2142 kocht. De servers waren pas een week na release eindelijk gefixed.

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 20:25
Roppedop schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:46:
Ik had het over CoD op steam met een Amerikaanse buddy. Er staat daar (USA) dus $49.95 in steam!!!! Wat een kelere streek zeg.
En daarom koop ik dus nooit wat via Steam! :(

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Morgen krijg ik mijne ook op de mat :)
Ik hoopte eigenlijk vandaag maar helaas was pcmedia nog niet zover :(
Ik ben echt benieuwd naar de mp.
Met welke game is de mp feel vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Ik ben nu bij het laatste stuk in Chernobyl,

wat fucking moeilijk!
(op hardened)

Die ene gast ligt daar half lam terwijl ik even honderd man om moet leggen met m'n sniper en AK, een keer kwam die heli, maar wist ik veel dat die weer opsteeg na 2 seconden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nap schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:20:

wat fucking moeilijk!
(op hardened)

Die ene gast ligt daar half lam terwijl ik even honderd man om moet leggen met m'n sniper en AK, een keer kwam die heli, maar wist ik veel dat die weer opsteeg na 2 seconden 8)7
Psst

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 3

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

wat fucking moeilijk!
(op hardened)

ga bij de botsauto's liggen, duurde maar 2 uur voordat ik door had dat bij het reuzenrad blijven niet echt bevoordelijk voor m'n gezondheid was

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:17

wat fucking moeilijk!
(op hardened)

Ik wilde er net ook een post over maken... god wat zit ik me te ergeren aan dat stuk, lijkt wel onmogelijk. Dan maar even die botsautotjes proberen ja. Die ideoten blijven komen en dan lig je daar zonder ammo in je sniper en alleen je AK.. holeee

Die claymores en C4 werken oook voor geen reet, heb je echt niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

claymores werken prima, gewoon neer poten waar je ze verwacht (ze lopen redelijk voorspelbare paden) c4 is idd wat nutteloos aangezien het er vaak maar 1 / 2 zijn die in de buurt van zo'n ding lopen, makkelijk om ze gewoon neer te leggen.

oh en over dat ammo verhaal, ik had gelijk m'n pistool gedumpt en zo'n sovietsniper gepakt (liggen overal) daarmee het hele level gedaan tot aan het einde, toen weer m'n oorspronkelijke sniper en dan heb je 100 kogels voor al die ventjes (+wat er nog over was in je andere sniper) meer dan genoeg. Wat denk ik het beste is is om bij het reuzenrad te liggen totdat de heli's komen, je knalt dan zoveel mogelijk mannen uit de heli's terwijl ze naar beneden glijden en daarna naar de botsauto's.

[ Voor 15% gewijzigd door Bezulba op 07-11-2007 23:15 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 21:10

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.