[multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.595 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
ZpAz schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

En op welke resolutie is dat?

Ik haal hier met moeite 15 - 20 fps met niet eens alle settings op high op 1680*1050.

2x een standaard overgeklokte 7900GS. (600/1600)
Het kan dat je de geluidskwaliteit omlaag moet zetten. Dit kan ook erg veel helpen, bij mij ging het in iedergeval van 20 naar 30/35fps. Ik heb een audigy se + 7900gt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Vic Vega schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:49:
[...]

Bedoel je soms dat als je rechts-klikt (iron sight), in het midden van je scherm scherp ziet, en de rest wazig?
zo ja, dan kun je dit in- en uitschakelen d.m.v. "depth of field" in opties scherm te veranderen.

Ook de uitlaat van de tank kan een blur geven (door de hitte van de motor). Dit is echter normaal.
En @ boerenlater.

Ik dacht dat motion blur een vrij bekende term was (vandaar pas reacties na 2e kick).

Dit is het:

Link: http://www.crysis-online....-its-effect-on-gaming.php

Link: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:16:
[...]

Te licht? Dit hoor ik eigenlijk ook veel te veel terugkomen.. Het viel mij inderdaad ook op dat alles een stuk soepeler / lichter aanvoelde, maar dit hoeft niet per sé in het nadeel van het spel te zijn.

Het spel heet niet voor niets Modern Combat. Bij de wapens in huidige oorlogen hoef je niet eerst door de roest te drukken voordat je eindelijk je wapen kan herladen / de trekker over kan halen. De huidige wapens zijn daarbij ook een stuk lichter / stiller.
Ga maar eens op youtube zoeken naar geluiden van wapens van vroegâh (zat filmpjes te vinden over de Kar98, Thompson, Mp44), en zoek dan naar filmpjes van de hedendaagse geweren.

Het zal je verbazen hoe realistisch de wapens aanvoelen in CoD4 :)
ja, een ding wat me opviel was dat je automatisch voor de recoil corrigeert.
in de meeste spellen moet je dat zelf doen door de muis naar beneden te trekken.
in dit spel word het door het spel zelf gedaan, en bij de lichtere wapens, zoals de M4, kun je heel precies op full-auto schieten. in het echt is dit ook zo!
dat terwijl de recoil op veel andere wapens een stuk zwaarder is, wat ook zo is. maar wat de meesten hier hadden verwacht is waarschijnlijk dat je ZELF de recoil moet counteren met je muis. maar dat hoeft dus niet. dat is "anders", maar niet noodzakelijk slecht.

enige wapen waarbij te veel recoil is in verhouding met de rest is de M249. Dat is inderdaad een zwaar wapen, maar het schiet met hetzelfde caliber als de M4 (dus het zou eigenlijk ook niet door muren moeten kunnen schieten!!). door het gewicht van het wapen zelf zou de recoil juist nog minder moeten zijn dan de M4!
niet dat ik wil zeggen dat je met de M249 preciezer zou moeten kunnen schieten dan de M4, integendeel. het is een zwaar wapen, en het schieten vermoeid je armen vrij snel. normaal word er liggend mee geschoten, of met een andere vorm van support. en ook is het niet bedoeld als een precies infanterie-wapen, maar juist om wat meer vuurkracht te leveren (in aantal kogels, niet in kracht per kogel), waar het niet zo heel nauw komt qua precisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Frank76NL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:56:
[...]

En @ boerenlater.

Ik dacht dat motion blur een vrij bekende term was (vandaar pas reacties na 2e kick).

Dit is het:

Link: http://www.crysis-online....-its-effect-on-gaming.php

Link: http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm
ahh, weer wat geleerd. :)
Ik heb ff heel snel gezocht op google, maar echt duidelijk antwoord heb ik niet gevonden of er motion blur in zit. Wel waren er een paar artikelen die de aanname maakten dat motion blur in het spel zit.

Toen ik de demo speelde op de hoogste settings (met af en toe 40+ fps), vroeg ik me al af waarom het spel zo soepel uit zag. Als je in CoD2 met 35-40fps speelt, ziet het bagger uit op DX9.
Zoals het er nu uitziet, kun in dit spel je relatief makkelijk op de hoogste settings met 40+ fps spelen. Wat alleen maar goed is.
Ik weet niet wat ze bij Infinity Ward hebben gedaan, om dit voor elkaar te krijgen, maar ik ben ze wel dankbaar voor! :+

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Maar je kunt nog niet in de demo alles op high zetten want een aantal dingen kunnen nog max op medium. Dus wordt in de retail ook nog een kleine uitdaging voor de high end gpu's :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
o rey schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:19:
[...]

Ik speel met een 8500gt--> 800x600 en alles op low tussen de 15 en 40 fps. Ik ga dus een x1950pro aanschaffen voor 100€ :P
oke.. low quality audio en dan kan ik cod4 op 1024x768 medium details soepeltjes spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1024*768 alles medium zo ongeveer, en het spel loopt soepel! Nooit verwacht dat het zo op mijn systeempje zou draaien. Ziet er prachtig uit, kan niet wachten op de volledige versie.

Edit:
Systeempje bestaat uit AMD64 3800+, een 7600GT en 1gb cheapo ram.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

psychoclown schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:03:
Maar je kunt nog niet in de demo alles op high zetten want een aantal dingen kunnen nog max op medium. Dus wordt in de retail ook nog een kleine uitdaging voor de high end gpu's :)
Weet ik. Je hebt ook wel gelijk. Maar hoeveel mensen zullen constant op de hoogste settings spelen (zowel op high-end pc's en mid-low end)? De meeste mensen zullen de eerste dagen/weken ff kijken hoe het spel grafisch uit ziet op de hoogste settings... Maar na een tijdje zullen toch veel mensen voor de optimale settings gaan: zo'n hoog mogelijk fps vs. hoogst mogelijk settings.

Gelukkig kan m'n pc het makkelijk trekken op de hoogste settings van de demo. Heel af en toe een drop naar 40+ fps (bij ontploffend granaat)... maar nog steeds speelbaar en vloeiend. Van mij mag het dus nog wel wat zwaarder zijn.
Echter, ik heb ook veel berichten gelezen op verschillende fora dat het al zwaar genoeg is voor sommige pc's. Voor zover ik het van de demo kan zien, denk ik dat Infinity ward wel wat heeft geleerd vergeleken met CoD2: het spel is speelbaar bij 40+ fps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Was al bekend blijkbaar, maar ik wist het niet dat Call of duty 4 een realistischer "Hardcore-mode" heeft. Erg blij dit te horen. *O*

Mijn bron: http://www.gametrailers.com/player/26495.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Nog een nieuwe 'filmpje':
TV Spot - HD

Kan niet wachten op de game, voelt wel lekker aan allemaal al heb ik wel beetje moeite met automatische recoil onderdrukker want de ak-47 heeft dat niet en die vind ik dan ook gelijk een stuk minder fijn ivm de rest. Eigenlijk alleen om het feit dat die wel dikke recoil heeft en dus (imo) unbalanced.

Die arcademode is ook wel lache top score van mij (op veteran ofc) is tot nu toe 1261xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel bezig CoD2 op Veteran uit te spelen. Na wat meer CoD4 filmpjes gezien te hebben zit ik toch weer een beetje te twijfelen of ik hem misschien wel aanschaf. Wordt een duur jaar want ik wil ook nog Mafia II en StarCraft II kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:11:
Ik ben momenteel bezig CoD2 op Veteran uit te spelen. Na wat meer CoD4 filmpjes gezien te hebben zit ik toch weer een beetje te twijfelen of ik hem misschien wel aanschaf. Wordt een duur jaar want ik wil ook nog Mafia II en StarCraft II kopen.
Welcome to the real world. Er komen zoveel spellen uit in deze maand en komende maanden. Ik geloof wel dat ik beter de loterij kan winnen, als ik echt alle spellen wil kopen die goed zijn! Soms moet je keuze maken... Helaas... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:11:
k vind m nog best makkelijk op veteran. k hoop dat t nog wel moeilijker wordt, anders word de singelplayer wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik ben nu ook bezig met COD2 op veteran, echt leuk :)

Ik zit dan nu wel met smart op COD4 te wachten samen met een aantal andere spellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik zo raar vind dat ik UT3 gewoon met gemiddeld 32 fps kan spelen op 1280x1024 alles max(in dat donkere level). en cod4 loopt voor geen meter tot wel 15 fps in gevechten(gemiddeld 25) met 1280x1024 alles uit en medium detail. (met audio op low spontaan 10 fps meer) ik heb geen geluidskaart.
jongen wat kan ik eraan doen om hem soepel te spelen zonder het geluid op low te zetten?

nog wat vreemds als ik 800x600 doe en alles low heb ik ook nog 15 fps in de gevechten, wel iets beter buiten de gevechten.

en dit alles met een amd64 3400+ 1 gig en geforce 6800gt.

lijkt wel of het aan me processor ligt, heb ook maar 3470 punten in 3mark05 ipv 5000.
hoe dat kan weet ik ook niet.

ik had me zo verheugd op cod 4 heb ik dit:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:15:
wat ik zo raar vind dat ik UT3 gewoon met gemiddeld 32 fps kan spelen op 1280x1024 alles max(in dat donkere level). en cod4 loopt voor geen meter tot wel 15 fps in gevechten(gemiddeld 25) met 1280x1024 alles uit en medium detail. (met audio op low spontaan 10 fps meer) ik heb geen geluidskaart.
jongen wat kan ik eraan doen om hem soepel te spelen zonder het geluid op low te zetten?

nog wat vreemds als ik 800x600 doe en alles low heb ik ook nog 15 fps in de gevechten, wel iets beter buiten de gevechten.

en dit alles met een amd64 3400+ 1 gig en geforce 6800gt.

lijkt wel of het aan me processor ligt, heb ook maar 3470 punten in 3mark05 ipv 5000.
hoe dat kan weet ik ook niet.

ik had me zo verheugd op cod 4 heb ik dit:(
ut3 is zoiezo niet te vergelijken met cod4. cod4 is een nogal wat zwaarder spel om te draaien.
kijk eens of je geheugensnelheid wel goed staat, mijn moederbord had m bij mij ook automatisch op de helft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

En op welke resolutie is dat?

Ik haal hier met moeite 15 - 20 fps met niet eens alle settings op high op 1680*1050.

2x een standaard overgeklokte 7900GS. (600/1600)
k heb alles op t hoogst in de demo. k denk dat het komt door jou hogere resolutie, draai em hier op 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

ut3 is zoiezo niet te vergelijken met cod4. cod4 is een nogal wat zwaarder spel om te draaien.
kijk eens of je geheugensnelheid wel goed staat, mijn moederbord had m bij mij ook automatisch op de helft gezet.
ik kan maar tot 333mhz vreemd genoeg, wat ik ook doe krijg hem niet op 400mhz.
mijn timmings zijn 2,5-3-3-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:26:
[...]
ik kan maar tot 333mhz vreemd genoeg, wat ik ook doe krijg hem niet op 400mhz.
mijn timmings zijn 2,5-3-3-7.
je moet de ram/fsb verhouding veranderen, daarmee kun je m op 400 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:18:
[...]

je moet de ram/fsb verhouding veranderen, daarmee kun je m op 400 krijgen.
mijn fsb staat op 200 mhz.
hoe doe je dat dan?

gewoon in de bios op 400ddr zetten helpt namelijk niet.

maar je denkt dus dat het daar door komt dat mijn cpu niet goed word benut in games(en 3dmark)?
ik weet wel dat amd meer ram afhankelijk is dan intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:07:
[...]
mijn fsb staat op 200 mhz.
hoe doe je dat dan?

gewoon in de bios op 400ddr zetten helpt namelijk niet.

maar je denkt dus dat het daar door komt dat mijn cpu niet goed word benut in games(en 3dmark)?
ik weet wel dat amd meer ram afhankelijk is dan intel.
tja dan moet je de manual ffe goed doorspitten van je moederbord. het zou er door kunnen komen, maar dat kan ik vanaf hier niet zien natuurlijk. Hoe lang heb je windows dr al op staan? Windows vervuilt ook na een lange tijd, dit kan een oorzaak zijn. Kijk eens bij everest oid waar alles op geclockt is, misschien dat er iets onder is geclockt. Of draai eens een keer hitmanpro oid, dat wil ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:25:
[...]

tja dan moet je de manual ffe goed doorspitten van je moederbord. het zou er door kunnen komen, maar dat kan ik vanaf hier niet zien natuurlijk. Hoe lang heb je windows dr al op staan? Windows vervuilt ook na een lange tijd, dit kan een oorzaak zijn. Kijk eens bij everest oid waar alles op geclockt is, misschien dat er iets onder is geclockt. Of draai eens een keer hitmanpro oid, dat wil ook nog wel eens helpen.
dit probleem heb ik al zolang ik de pc heb en heb toen ook al steeds windows eropnieuw opgegooid wat niet hielp.

alles staat goed. 2400 mhz van de cpu, 350/1000 van me 3d kaart en 333mhz van me ram:( terwijl het ddr400 ram is.

paar jaar geleden had ik ook wel last van games die niet goed liepen maar nu loopt niks meer goed.
bioschok bv onspeelbaar jammergenoeg met 15 fps, wel high en 1024x768.

en nu ook weer cod4, allemaal game waar ik me zo op had verheugd.
kijk dat crysis het niet gaat doen kan ik begrijpen, maar dit is vreemd.

ben al beetje van plan om de 1950gt te halen maar misschien helpt dat niet eens, sta echt in twijvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Inderdaad een beetje vreemd :) check de settings in de bios i.c.m. de instructies van het boekje van je moederboard. Update je ook wel eens je chipdrivers (van je moederboard?) kan soms ook helpen.

Zelfs ik, met een AMD 2800+ 1gig en geforce 6600GT (AGP 128mb) kan de demo draaien :p Helaas heeft het veel start problemen(10x starten en dan doet hij het, soms in 1x :? ) en knalt hij naar windows zodra je 1x dood gaat (heb de demo dus ook nog niet uitgespeeld :+ ) maar ik heb op 640x480 toch nog 20~60 frames ofzo. nieuwe pc is in bestelling ;)

Dus jouw pc moet stukken beter kunnen :) Trouble shooting time dus.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:38:
Inderdaad een beetje vreemd :) check de settings in de bios i.c.m. de instructies van het boekje van je moederboard. Update je ook wel eens je chipdrivers (van je moederboard?) kan soms ook helpen.

Zelfs ik, met een AMD 2800+ 1gig en geforce 6600GT (AGP 128mb) kan de demo draaien :p Helaas heeft het veel start problemen(10x starten en dan doet hij het, soms in 1x :? ) en knalt hij naar windows zodra je 1x dood gaat (heb de demo dus ook nog niet uitgespeeld :+ ) maar ik heb op 640x480 toch nog 20~60 frames ofzo. nieuwe pc is in bestelling ;)

Dus jouw pc moet stukken beter kunnen :) Trouble shooting time dus.
ik ken dat boekje en me bios uit me hoofd niks helpt.
het is een msi k8m800 moederbord trouwens.

ik update regelmatig mijn moederbord drivers ook van het geluid realtek en van me 3d kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:37:
[...]
dit probleem heb ik al zolang ik de pc heb en heb toen ook al steeds windows eropnieuw opgegooid wat niet hielp.

alles staat goed. 2400 mhz van de cpu, 350/1000 van me 3d kaart en 333mhz van me ram:( terwijl het ddr400 ram is.

paar jaar geleden had ik ook wel last van games die niet goed liepen maar nu loopt niks meer goed.
bioschok bv onspeelbaar jammergenoeg met 15 fps, wel high en 1024x768.

en nu ook weer cod4, allemaal game waar ik me zo op had verheugd.
kijk dat crysis het niet gaat doen kan ik begrijpen, maar dit is vreemd.

ben al beetje van plan om de 1950gt te halen maar misschien helpt dat niet eens, sta echt in twijvel.
je videokaart moet dit spel nog wel redelijk kunnen draaien maar misschien dat 1 gig een beetje te weinig is. games van tegenwoordig vragen zeer veel en ik denk dat je je in crysis nogal vergist. cod4 zal meer van je pc vragen dan crysis.
meer zou ik zo niet weten wat je kunt proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:45:
[...]
ik ken dat boekje en me bios uit me hoofd niks helpt.
het is een msi k8m800 moederbord trouwens.

ik update regelmatig mijn moederbord drivers ook van het geluid realtek en van me 3d kaart.
Draai je trouwens Vista? dan zou het idd wel eens je te kort aan mem kunnen zijn :) anders houd het een snel een eind op... Dan moet er "letterlijk" even naar je pc gekeken worden denk ik :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:49:
[...]

je videokaart moet dit spel nog wel redelijk kunnen draaien maar misschien dat 1 gig een beetje te weinig is. games van tegenwoordig vragen zeer veel en ik denk dat je je in crysis nogal vergist. cod4 zal meer van je pc vragen dan crysis.
meer zou ik zo niet weten wat je kunt proberen
is cod dan zo zwaar?
van die 1 gig heb ik amper last wat ik merk nooit schokken(hij zwapt nooit) of het moet battlefield 2 zijn met lighting op high.

toch bedankt voor je hulp.

oja nog 1 ding me 3d mark 05 scoren is goed 5000 punten soms iets lager.

alleen doom3 loopt erg goed zoals het hoort voor de rest altijd trager dan de benchmarks.

edit: @ aap ik draai xp

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Vreemd dat er zoveel mensen zijn met een AMD64 en 1GB ram en 6600/6800GT die het niet kunnen draaien. In arnhem heb ik me oude pc staan met een 3500+ 1GB ram en een 6600GT en die draait het prima en let wel ik ben erg gevoelig voor fps en zie dan ook altijd het liefst 60+.
Maar dat valt bij CoD4 nog wel mee heb 1280x1024, texturesettings op high, corpses tiny, model en world detail op normal, dynamic lights op normal en ragdoll en bullet penetration op on (soften smoke edges weet ik niet zeker meer). De rest staat uit zoals AA en AF etc :)
Mijn fps schommelt dan zo tussen de 25 en de 60 wat nog zo slecht nog niet speelt om eerlijk te zijn vond ik ut3 schokkeriger aanvoelen op deze pc met high settings @ 1680x1050 maar daar komt me fps niet onder de 58.

Op me oude pc draai ik XP en op de huidige vista x64.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 17-10-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Heren en dames,
Vragen over geheugen, het aantal frames per second, en andere tech onderwerpen horen _niet_ in dit topic thuis. Gelieve dergelijke materie hier dus niet te posten! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Thx voor de reminder Crash.
Anyway, alle singleplayer missies zijn inmiddels ook uitgelekt. Zo te zien bevat de demo meer informatie over het spel dan gedacht. :P

fourzerotwo:
Is there anything you guys DIDN'T find in that demo?
Aan de plaatjes te zien wordt het een vrij divers SP. :)

Ik hoop dat ze "village_assault"-achtige map ook in de Multiplayer hebben. CoD2 had namelijk geen (goede) nacht MP mappen.
Afbeeldingslocatie: http://www.westie-net.de/Anarchic-X/village_assault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
defusion schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:39:
[...]

heb je AA aan staan? die is vrij zwaar, en op dergelijke resoluties helemaal niet nodig.
hier ook gewoon uit op 1920x1200, en constant 20+ fps zeker uit een 7900gt. meeste andere settings aan.
wil ik wat meer performance zet ik die settings ook uit, en evt. zet ik de textures wat lager.
Zonder AA krijg je overaal van die lelijke richeltjes. Dus ja, dat staat aan :)

Heb nu zonder AA, een aantal settings op medium of uit, en zit nog steeds buiten rond de 15-20 fps :/

Volgens mij ligt 1 van mijn kaarten te slapen in dit spel ofzo.

Duidelijk, als ik SLI uitzet in de Nvidia control panel, dan haal ik nog een iets betere FPS als wanneer het aan staat, 1 videokaart zit dus duidelijk niets te doen.

Hoe kan ik SLI aanzetten voor deze game? (De dual videocards functie maakt helemaal niets uit)

edit:

een SLI profiel toevoegen voor de .exe heeft ook geen zin.

--

bezig met het installeren van de nieuwste beta drivers, de nieuwste non beta drivers had ik al

[ Voor 37% gewijzigd door ZpAz op 18-10-2007 14:21 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:03:
Vreemd dat er zoveel mensen zijn met een AMD64 en 1GB ram en 6600/6800GT die het niet kunnen draaien. In arnhem heb ik me oude pc staan met een 3500+ 1GB ram en een 6600GT en die draait het prima en let wel ik ben erg gevoelig voor fps en zie dan ook altijd het liefst 60+.
Maar dat valt bij CoD4 nog wel mee heb 1280x1024, texturesettings op high, corpses tiny, model en world detail op normal, dynamic lights op normal en ragdoll en bullet penetration op on (soften smoke edges weet ik niet zeker meer). De rest staat uit zoals AA en AF etc :)
Mijn fps schommelt dan zo tussen de 25 en de 60 wat nog zo slecht nog niet speelt om eerlijk te zijn vond ik ut3 schokkeriger aanvoelen op deze pc met high settings @ 1680x1050 maar daar komt me fps niet onder de 58.

in de demo kun je niks op high zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 18:41
Hey mensen,

Ik heb best een cool detail gevonden B) :

Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/1919/shot0185xu1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/4715/shot0186sl1.jpg

Kijk eens naar deze 2 plaatjes (ja beetje helderheid erbij) en let op de lijken.
De lijken verschuiven tijdens een explosie.

Ik vind dit best een gedetaileerd spel moet ik zeggen B)

lol

ps. demo is echt wreed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

ozakigames schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:03:
Hey mensen,

Ik heb best een cool detail gevonden B) :

[afbeelding]

[afbeelding]

Kijk eens naar deze 2 plaatjes (ja beetje helderheid erbij) en let op de lijken.
De lijken verschuiven tijdens een explosie.

Ik vind dit best een gedetaileerd spel moet ik zeggen B)

lol

ps. demo is echt wreed..
Da's nou ragdoll ! Zit toch ook bij Source enzo?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

in de demo kun je niks op high zetten.
Weet ik maar je snapt wat ik bedoel hoogste wat kan in de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:03:

jammer dat ik dat niet heb op een 6800gt.
wel raar dat mijn 3dkaart minder presteerd dan die 6600gt van jou in cod4.

en met die opties die jij noemt is het helemaal onspeelbaar hier.

dan maar in actie met 15 fps spelen:(

welke drivers had je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Op zich... de demo voelt wel aan als CoD. Dezelfde bekende speelgevoel en gameplay. Echter, toch jammer van het thema. Ik had WOII weer het leukst gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masser120 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:33:
Op zich... de demo voelt wel aan als CoD. Dezelfde bekende speelgevoel en gameplay. Echter, toch jammer van het thema. Ik had WOII weer het leukst gevonden.
Sorry , kan eigenlijk het niet eens zijn met dat je het als COD aanvoelt , het loopt wiebelig en de wapens hebben allemaal hetzelfde rotatie gevoel ,dat hadden ze juist zo sterk in de vorige gemaakt in verschillende wapens /PPSH was snel draaien maar wel gevoeliger kwa vast mikken met daarbij veel komende terugslag omdat je vele kogeltjes verzond, en de rifle,s waren weer trager kwa roteren maar waren makkelijker om stil te houden om te mikken
Maar weet dat ik het nu al hier te vaak gezegd heb en ga me ook echt nu een zeikerd voelen , of is het frustratie dat ik niet blij ben met de gameplay, wel met de graphics overigens , al ben ik bang dat vele gamers online zonder de optie DX7 het zwaar te verduren zullen krijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het voelt niet helemaal hetzelfde als CoD2, maar in grote lijnen toch wel? Misschien is het gewoon een kwestie van even wennen :)
Wat ik trouwens mis is de functie "stance down", zoals je ook stand/jump hebt. In CoD2 had ik deze onder ctrl en space gemapt. Nu is het "change stance" ofzo geworden. Ook vond ik shift als bash/steady sniper ideaal, maar dat is nu sprint geworden en v om te bashen is ook niet te doen imo.

Iemand met een fijnere keyconfig dan de standaard?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Hazuki schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:37:
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, het voelt niet helemaal hetzelfde als CoD2, maar in grote lijnen toch wel? Misschien is het gewoon een kwestie van even wennen :)
Wat ik trouwens mis is de functie "stance down", zoals je ook stand/jump hebt. In CoD2 had ik deze onder ctrl en space gemapt. Nu is het "change stance" ofzo geworden. Ook vond ik shift als bash/steady sniper ideaal, maar dat is nu sprint geworden en v om te bashen is ook niet te doen imo.

zet dan de bash op een knop die voor jou beter te bereiken is? of juist de sprint ergens anders op en de bash op de shift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:27:
[...]

Sorry , kan eigenlijk het niet eens zijn met dat je het als COD aanvoelt , het loopt wiebelig en de wapens hebben allemaal hetzelfde rotatie gevoel ,dat hadden ze juist zo sterk in de vorige gemaakt in verschillende wapens /PPSH was snel draaien maar wel gevoeliger kwa vast mikken met daarbij veel komende terugslag omdat je vele kogeltjes verzond, en de rifle,s waren weer trager kwa roteren maar waren makkelijker om stil te houden om te mikken
Maar weet dat ik het nu al hier te vaak gezegd heb en ga me ook echt nu een zeikerd voelen , of is het frustratie dat ik niet blij ben met de gameplay, wel met de graphics overigens , al ben ik bang dat vele gamers online zonder de optie DX7 het zwaar te verduren zullen krijgen?
Over de wapens heb je gelijk. De meesten voelen hetzelfde aan, en er is weinig geen onderscheid tussen SMG's en rifles
Ik heb het gevoel dat het mikken ook heel wat makkelijker is geworden. Vooral met de M4A1 (grenadier) - rood circel met stip in het midden - is het een eitje om iemand van zowel ver als dichtbij te doden. Ook zijn de snipers (M21 en Druganov) veel te makkelijk om te bedienen: makkelijk te richten en ze zijn semi-auto.
Echter, toen ik de demo aan het spelen was, had ik qua speelstijl meteen CoD2 gevoel. Heftige gevechten, close combat, niet veel nieuwe knoppen bijgekomen. Aan de ene kant wel jammer dat veel het zelfde is gebleven, maar aan de andere kant is de gewenning bij mij maar een paar minuten geweest. :)

Over het DX7 gebeuren gesproken... ben alleen maar blij dat je geen keuze hebt tussen DX7 en DX9. Je had namelijk zoveel voordeel met DX7 bij CoD2... Het scheelt zomaar 20-40+ extra kills (binnen 30min).
Ook al wil ik CoD2 met DX9 spelen, veel keus heb ik niet. Het is of doden, of gedood worden... |:(
Ik denk dat iedereen blij moet zijn. Er zijn namelijk geen verliezers meer (tenzij iemands PC veel te traag is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

defusion schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:11:
[...]

zet dan de bash op een knop die voor jou beter te bereiken is? of juist de sprint ergens anders op en de bash op de shift?
Het liefst wil ik al deze functies bedienen met duim en pink, zodat m'n overige vingers WASD bedienen. Is denk ik niet mogelijk :( Denk dat ik straks idd shift als bash gebruik en steady/sprint onder E of C.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Hazuki schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 02:11:
[...]

Het liefst wil ik al deze functies bedienen met duim en pink, zodat m'n overige vingers WASD bedienen. Is denk ik niet mogelijk :( Denk dat ik straks idd shift als bash gebruik en steady/sprint onder E of C.
Je kan (als je meer knoppen op je muis) het bashen op de duimknop hebben oid. Of zoals ik een granaat gooien met de duimknop en middelmousebtn is bashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazuki schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:37:

k heb bashen altijd op scrollen naar onderen. werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
Heey luitjes:

ik heb op mijn "server" even de handige console commando`s op een rijtje gezet!!
Dit omdat het makkelijker aan te passen is als een post hier.

Dit omdat het zo makkelijker is om mooie screenshots etc. te maken!

De link:

http://www.ozakigames.tk
of http://82.173.153.6

Jah ik weet het; geen domeinnaam

Ik heb het net getypt en ik hoop vandaag er nog veel meer toe te voegen.

edit: wat meer commands (arcade mode) toegevoegd...

Edit 2: ik heb nog wat screenshots gemaakt om te laten zien wat je met de instellingen kunt doen

edit3: ik heb ff een .tk account aan gemaakt: www.ozakigames.tk

tip: zet fov op 100 of 110; het spel voel veel sneller aan en je ziet veel meer dingen

[ Voor 30% gewijzigd door Synch op 19-10-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
Hey,

omdat het vakantie is hier en ik weg ga, gaat de pc uit en is de website weg;
ik denk dat ik alle nuttige commandos nu wel heb opgescreven dus bij deze:

COD 4 DEMO CONSOLE COMMANDS

Eerst even de optie console aanzetten in het opties menu.
Dan, als je nog steeds in het hoofdmenu bent, start je de console dmv. de ~ knop.
Start de demo map dmv. het commando: "spdevmap bog" en dan enter (zonder aanhalingstekens).

De commando`s:

Algemeen:

god - dat lijkt me vanzelfsprekend :-)
give all - je krijgt alle wapens in 1 keer

give ammo – geef kogels/ammo

notarget – de vijand ziet je niet (voor screenshots met noclip om vijanden te screenen)

Screenshots:

cg_drawHUD 0/1 – hud aan/uit zetten
cg_draw2D 0/1 - zet alle 2d opties uit/aan (ook het vervelende logo en de crosshair)
noclip - vliegen door muren
cg_fov 1 t/m 160 - verander de fov (kijkhoek), voor mooiere screenshots etc.
cg_drawCrosshair 0/1 - zet crosshair aan/uit

Als je gewoon f12 drukt word de screenshot opgeslagen als .jpeg. Maar je kan hem ook opslaan als .tga

screenshotJpeg – screenshot maken en opslaan als .jpeg bestand

screenshot – screenshot maken en opslaan als .tga bestand

Movies:

Ja ik heb een commando record gevonden maar je kunt hem niet afspelen (een of andere vage error).

Maar alvast:

record – start recording

stoprecord – vanzelfsprekend

update: je kunt alleen demo`s starten vanuit het menu met het: demo 'filename' commando.
Maar als je dit doet crasht het spel tijdens het laden; ik denk dat je op de volledige versie van het spel moet wachten :-(

Arcade mode (Erg leuk: verandert het spel; je krijgt punten voor kills, bonuspunten voor bv headshots en een timer. in volgorde intypen):

seta thereisacow 1337

arcademode 1

arcademode_full 1

spdevmap bog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
wat zou meer fps geven, XP of Vista?

ik heb gehoord van een gast dat vista betere DX 9 ondersteuning heeft en wss beter draait met cod4.
maar is dit ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:17:

ik heb gehoord van een gast dat vista betere DX 9 ondersteuning heeft en wss beter draait met cod4.
maar is dit ook zo?
hij loopt hier als een trein onder vista, maar k weet niet hoeveel fps ik zou hebben onder xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Chubz schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:17:

maar is dit ook zo?
Als andere games een indicatie zijn, draait XP waarschijnlijk wat beter.
maar probeer het gewoon allebei?

als je net een nieuwe pc hebt besteld, en nog niet weet welk OS je erop gaat zetten zou ik echter toch voor vista gaan.
verbeteringen komen nog wel, en anders sta je over een half jaar met je hoofd tegen de muur te bonken "waarom moest ik nou zonodig XP hebben"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Er zijn weer een paar nieuwe previews met nieuwe multiplayer mappen: waaronder in de regen en in de sneeuw. Verder nog een paar andere dingen die (nog niet) eerder zijn genoemd. Zal verder niet veel verklappen. :9 Lees verder hier, hier en hier.

xbox site die de PS3-versie reviewed... :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Vic Vega schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:12:
Er zijn weer een paar nieuwe previews met nieuwe multiplayer mappen: waaronder in de regen en in de sneeuw. Verder nog een paar andere dingen die (nog niet) eerder zijn genoemd. Zal verder niet veel verklappen. :9 Lees verder hier, hier en hier.

De multiplayer wordt écht wel vet! heb net die filmpjes eens even bekeken :)

[ Voor 81% gewijzigd door Jorn1986 op 22-10-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Vic Vega schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:12:

Oei Oei Oei, wat word hij vet. :9~
Die gaat waarschijnlijk een tijdje stationair draaien in mn 360

Speel zelf niet zo vaak die bom / vlag spellen, ben ook meer van de team death match, maar het ziet er toch erg vet uit allemaal zeker het proberen waar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Ja sure, Official Xbox magazine heeft CoD4 een 10 gegeven. Serieus, dan heb je toch bar weinig verstand van games. Maarja, OXM geeft vrij vaak een 10 terwijl de game verreweg van perfect is. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:27:
Ja sure, Official Xbox magazine heeft CoD4 een 10 gegeven. Serieus, dan heb je toch bar weinig verstand van games. Maarja, OXM geeft vrij vaak een 10 terwijl de game verreweg van perfect is. :S
Official <vul_je_platform in> Magazine is alleen leuk als je een enorme fanboy bent en je je fanboy gevoelens bevestigd wil zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ik heb een high end pc en kan het wss wel makkelijk op zn hoogst spelen maar was benieuwd want ben echt een CoD verslaafde en als ik meer FPS heb in XP ga ik liever voor XP want Vista werkt echt bagger want dat heb ik er atm op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:41
weet er iemand een goede pre-order aanbieding voor x360? kan alleen maar prijzen rond de 60 euro vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu het max. aantal spelers in de multiplayer op de Xbox360.
In de startpost staat 16...maar ik lees op andere sites weer 32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:41:
Wat is nu het max. aantal spelers in de multiplayer op de Xbox360.
In de startpost staat 16...maar ik lees op andere sites weer 32...
Voor de console versies is 16 spelers de max, de PC versie heeft in theorie geen limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup , pc versie draait op dedicated bakken zoals je bv ook een server van css kunt huren bij een bedrijf , die bakken gaan in theorie ongelimiteerd of wel hoe diep je portemonnee is :P

console is ( en zeker in het geval van 360 ) p2p servertjes en die moeten gecappped worden wegens lag issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://gamernode.com/news...only-4-6-hours/index.html

CoD4 single-player only 4-6 hours

Dit zal net als MOH airborn worden die uit te spelen is in 3 uurtjes max. Ja daar werd ook gezegt dat het uit te spelen viel in 6 uur maar zulke nummer vallen altijd lager uit voor mij. Helaas dit zal waarschijnlijk de reden om het niet aan te schaffen.

Voor mij is de single-player nog altijd het belangrijkste onderdeel in zulke spellen. ja MP is een leuke factor maar meestal zoek ik dan echt MP games die daar volledig op richten zoals bijvoorbeeld Battlefield of TF2.

helaas helaas helaas, maybe zal ik dit besluit nog veranderen afhankelijk van de reviews die uitkomen maar ik zal zeer waarschijnlijk kort bij vrienden spelen of gewoon downloaden om het te checken.

tja ik vindt 3 uur single-player nou eenmaal het geld niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:20:
Voor mij is de single-player nog altijd het belangrijkste onderdeel in zulke spellen. ja MP is een leuke factor maar meestal zoek ik dan echt MP games die daar volledig op richten zoals bijvoorbeeld Battlefield of TF2.
En CoD voldoet niet aan het richten op MP omdat? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt SD ook nog terug? is dat team objective dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Meeste gamers kopen CoD serie voor de MP.
Persoonlijk heb ik de SP (CoD2) helemaal in het begin 1x gespeeld, en toen nog es een keer 8-9maanden later. Vond het niet echt wat aan. Altijd maar weer zelfde scripted missies. Je weet waar ze zitten, hoe je het moet aanpakken, ect.. MP daarentegen is elke keer weer anders. En dat maakt het ook zo leuk.

@str1ker:
SD komt terug (zonder respawn). En er is ook een nieuwe team objective: Domination (met respawn)
*klik*
ps: dit was voor de xbox beta. Bij PC zal het aantal spelers en score afhankelijk zijn van de server instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

CoD staat dan bij veel vooral bekend om de MP maar de SP was er nooit minder om.
Als de SP-duur nu echt 4-6 uur is dan zijn ze zeker veel bezig geweest met MP, rank system ontwerpen etc.
Het zal me benieuwen :)

Ze zouden ook erg stom geweest zijn als ze SD er uit hadden gelaten...

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 26-10-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Offtopic: Vind alleen jammer dat er tegenwoordig bijna geen Headquarters word gespeeld (CoD2). Was toch een van m'n favoriete gametypes. Hopelijk zal HQ met CoD4 weer aanslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Vic Vega schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:19:
Offtopic: Vind alleen jammer dat er tegenwoordig bijna geen Headquarters word gespeeld (CoD2). Was toch een van m'n favoriete gametypes. Hopelijk zal HQ met CoD4 weer aanslaan :)
offtopic:
Ik speel de afgelopen tijd juist veel HQ, SD is saai geworden.. TDM / HQ begint juist hier iig wat aardig op te laaien ^^

@ hieronder:
offtopic:
Lekker testen? :D

[ Voor 16% gewijzigd door PeterSelie op 26-10-2007 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD4 sla ik over , deze maanden komen er te veel leuke games op de DVD's en ga kiezen uit 1 game en dat wordt tegen mijn natuur in UT3 , en de discussie over SP en MP dan gooi ik ook de hoop dat de MP weer een leuke game wordt , de sp is mij meestal iets te veel geknal , vraag ook wel eens af waarom zo'n game niet te verdelen in hardcore geknal met vele tegen standers en een SP-mode die bestaat uit weinig tegenstanders en die op ze stealh way uitgespeeld moet worden,waarom allleen deze rambo mode?m.i.

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
In een interview over cod4 vertelde 1 van de devs dat er na lvl 65 nog een hele hoop te doen is voor spelers, dus dat het niet opeens ophoudt, en ik denk niet dat hij het over die challenges had. Weet iemand wat hij bedoelde (misschien is het nog niet uit hoor) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

SoaDmaggot schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:25:
[...]

[offtopic]Ik speel de afgelopen tijd juist veel HQ, SD is saai geworden.. TDM / HQ begint juist hier iig wat aardig op te laaien ^^
Er zijn helaas weinig public servers voor HQ zonder mods en met punkbuster (Cod2 - v1.3). Ja ja, ik weet het... Ik speel voornamelijk op public servers... Ik hou niet echt van dat clan gedoe, of servers met Mods.
Blijft voor mij helaas weinig keus voor HQ.

@DeepSeven:
Als je lvl 65 heb gehaald, dan kun je de Prestige mode unlocken. Klinkt heel leuk, maar het is eigenlijk niets meer dan een soort statussymbool. Je kan dan al je statistieken wissen en helemaal opnieuw beginnen. Echter, je hebt dan een "leuk" icon boven je hoofd zweven, om te laten zien dat je een toegewijd speler bent. Je kan dit in totaal 10x doen.
meer info op IW-forum
edit: Misschien dat ze in de toekomst via patches meer zullen uitbrengen, zoals hogere lvls, wapens unlocken etc. Ze hebben al beloofd dat ze in de toekomst add-ons of downloadbaar content zullen uitbrengen. Wie weet dat ze dan ook iets meer zullen doen met de rankings. Is op dit moment koffiedik kijken. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vic Vega op 26-10-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Vic Vega schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:07:
[...]

Er zijn helaas weinig public servers voor HQ zonder mods en met punkbuster (Cod2 - v1.3). Ja ja, ik weet het... Ik speel voornamelijk op public servers... Ik hou niet echt van dat clan gedoe, of servers met Mods.
Idd, ik vind het ook bijzonder irritant dat je gelijk hun skins en lay-out enzo krijgt in je menu :X
Zou eigenlijk serieus verboden moeten worden, je krijgt die troep gewoon gratis als je ff wil spelen terwijl je het niet eens wilt? :? En het kost ze ook nog eens server bandwidth dus ik snap niet wat ze nou ermee willen bereiken :? Recruiten kunnen ze altijd nog in-game doen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
kost bandwith? valt mee eur ;)
paar regeltjes code en een img van een paar enkele kb's in een toch al veel te grote mod scheelt niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Er is een scnene in die Demo op die trap waar één van je mede soldaat in een handgevecht met een vijand raakt en ik dan de vijand schiet. Nadat ik die vijand heb doodgeschoten of verwond, schiet me collega nog wat extra bullets in ze mars. In het echt mag het toch niet? Zou hij niet voor de krijgsraad komen? Dat stukje lijkt een beetje op wat die Amerikanen toen hadden gedaan in Irak. Toen ze een gewonde vijand nog dood schoten in die moskee of huis.

IS maar een game hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Afiso schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:39:
Er is een scnene in die Demo op die trap waar één van je mede soldaat in een handgevecht met een vijand raakt en ik dan de vijand schiet. Nadat ik die vijand heb doodgeschoten of verwond, schiet me collega nog wat extra bullets in ze mars. In het echt mag het toch niet? Zou hij niet voor de krijgsraad komen? Dat stukje lijkt een beetje op wat die Amerikanen toen hadden gedaan in Irak. Toen ze een gewonde vijand nog dood schoten in die moskee of huis.

ff zeker zijn dat hij geen threat meer is. anders heeft ie mss nog de tijd om ff zijn "last stand" te houden.
in het echt is het net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef ze groot gelijk. Die lui hebben toch allemaal vage bomvesten enzo aan, zorg er maar voor dat je zeker weet dat ie je er niet meer bij kan naaien. Goeie zaak dus. Maargoed dit wordt wel erg off topic. :)

Duurt nog wel tijdje voor ie uit is helaas... :( Hopelijk geen starforce of activatie toestanden op de game, was daar al wat over bekend? Gewoon met serial en standaard dvd check voor SP hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

MensionXL schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

Idd, ik vind het ook bijzonder irritant dat je gelijk hun skins en lay-out enzo krijgt in je menu :X
Zou eigenlijk serieus verboden moeten worden, je krijgt die troep gewoon gratis als je ff wil spelen terwijl je het niet eens wilt? :? En het kost ze ook nog eens server bandwidth dus ik snap niet wat ze nou ermee willen bereiken :? Recruiten kunnen ze altijd nog in-game doen.
Precies! In het begin lette ik niet echt op of ze mods op servers draaiden. Na een tijdje heb je zoveel rotzooi, dat het niet meer leuk is. En je krijgt het ook niet weg. Tenmiste, als je net zoveel verstand heb als ik, dan is de enige oplossing deïnstalleren en opnieuw installeren. Ik heb namelijk rotgezocht, dingen verwijderd, maar de meeste mods bleven permanent. :(
Vandaar dat ik gewoon op public servers speel waar geen mods op draaien. Ik hoop dat ze dit ook hebben aangepakt met CoD4. En eventueel een simpel knop waar je de mods mee kunt verwijderen.
Eerlijk gezegt denk ik dat het alleen maar erger zal worden. Serverbeheerders krijgen namelijk toegang tot een uber-config file, waar je ook alles kan wijzigen. Zeg maar alvast dag tegen standaard servers... :w

Offtopic: Was me nog niet eerder opgevallen. Tja wat moet je erover zeggen. Het is misschien niet toegestaan, en al helemaal niet netjes. Maar je moet je wel realiseren dat in het echt wel deze dingen gebeuren. Waarom een risico lopen dat je een kogel in je rug krijgt?
Ontopic: Dit soort dingen zie ik liever niet in games. Het moet wel leuk blijven. Dan maar liever wat minder realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:46
Vic Vega schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:48:
[...]
Ontopic: Dit soort dingen zie ik liever niet in games. Het moet wel leuk blijven. Dan maar liever wat minder realisme.
Haha wel van 100 meter zon gast zn helm van zn kop af knallen maar een paar stukkies lood om zeker te zijn dat ie dood is kan weer niet? Beetje de wereld op zn kop lijkt me 8)7
Ik vond het juist wel realistisch en daar zeuren we toch allemaal om dus niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

eeuhh... je hebt gelijk. Verder ook niks mis mee. Maar, ik vind het op het op het randje omdat het scripted is.

ach ja, het is miereneukerij... en we kunnen nog jaren over discussieren over wat wel kan en wat niet. Zoals ik al eerder heb gezegt, was me nog niet eens opgevallen... en verder ook niet heel veel problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:46
Was ook verder niet lullig bedoelt, vond het vooral komisch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

haha, i see. :+
Ach ja, we moeten toch wat doen in de tussentijd. :9

Heeft iemand al ergens de pre-order voor limited edition(PC) gezien (winkel/webshop)? Ik ben van de week bij een paar winkels langs gegaan. De meeste hadden het niet, maar bij 1 winkel hadden ze het alleen voor de Xbox. Ook bij Nederlandse webwinkels heb ik ze niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik zit net de demo te spelen, hoor ik ineens "patato masher, run!", en even later "that's one less kraut to worry about". Volgens mij moeten ze de stemmen nog even doorlopen op zoek naar resten van CoD2. :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:44
Hebben jullie opgemerkt dat als je het op easy zet, je zelf 'bijna' (tankjes kapot schieten) niets hoeft te doen en het spel zichzelf speelt?

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Brainsz schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:11:
Hebben jullie opgemerkt dat als je het op easy zet, je zelf 'bijna' (tankjes kapot schieten) niets hoeft te doen en het spel zichzelf speelt?
daarom noem je het ook easy, en spelen normale mensen op iets moeilijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond een aantal afbeeldingen van de Playstation 3 versie.
Let wel, het zijn foto's genomen met een digitale camera.

Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03036-1a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03061-1a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03077-1a.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hmm als ik die screenies van de PS3 bekijk, realiseer ik me dat ik wellicht mn detail ook maar eens een beetje omhoog moet gaan gooien :+
Alleen schaduwen gaan altijd op low/uit, want daar heb je simpelweg een nadeel aan in MP omdat je dan verscholen vijanden niet ziet

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf nog een beetje te denken om de kat ff uit de boom te kijken met CoD. Vooral ook omdat ik er nog weinig van weet en ff de reviews af wil wachten om het verschil tussen de versies te weten.

PC: meer mensen in multiplayer, maar op de PC heb ik als casual gamer altijd veel last van die clan-mannetjes die behalve school hele dagen kunnen codden. Verder hoor ik bij PC games altijd weinig voice chat, in ieder geval door casual gamers zoals mezelf.

Console: ff afwachten hoe het zit met server instellingen; in CoD3 ook gigantisch irritant dat je niemand kon kicken/bannen. Op 360 wel heel veel mensen met headsets; beetje slap ouwehoeren is gaaf. :) PS3 versie "gratis" online, maar wellicht minder mensen met headsets. 16 man max voor multiplayer, ff kijken of dat genoeg is. Volgens mij ging CoD3 ook tot 24 ofzo als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Meer plaatjes van de retail versie zijn hier te vinden

:D Kan niet wachten

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Nog 1 week te gaan, en op de Infinity Ward forums stroomt langzaam alle info binnen:
- Uber config file voor serverbeheerders: Je kan zowat alles instellen voor de PC-versie. Gewijzigde servers zijn echter unranked!
- officieel stats page lijkt ook binnenkort te komen.
- Field of View aanpassen: alleen voor MP en SP --> persoonlijk ben ik hier het minst blij mee. Duidelijk voordeel haalbaar!

En als laatste een duits preview (Youtube) van een SP level (gunship). Vooral nightvision ziet er verdomd echt uit (jammer dat het ingesproken is in Duits ipv gewoon Engels). Het deed me denken aan een echte video uit Irak... (slik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:27:
Hmm als ik die screenies van de PS3 bekijk, realiseer ik me dat ik wellicht mn detail ook maar eens een beetje omhoog moet gaan gooien :+
Alleen schaduwen gaan altijd op low/uit, want daar heb je simpelweg een nadeel aan in MP omdat je dan verscholen vijanden niet ziet
dat snap ik ffe niet, je zegt dat het een nadeel is dat je de vijand niet ziet zitten dmv de schaduw maar je zet m wel uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:05:
[...]

dat snap ik ffe niet, je zegt dat het een nadeel is dat je de vijand niet ziet zitten dmv de schaduw maar je zet m wel uit :?
Ik moest er ook even over nadenken, maar hij bedoelt dat de vijand zich niet kan verschuilen in een schaduw van een muurtje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan cod te kopen :)
Ik heb alleen 2 vragen.
cod is heel goedkoop bij playasia
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-7s-49-en-70-2cjz.html
Dat is dus de aziatische versie en daar heb ik 2 vragen over.
1. Kun je engels als taal instellen ? Lijkt me wel maar toch voor de zekerheid.
2. Kun je ook online op nederlandse servers ?
Zoja dan is 27 euro echt een koopje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Is de ''collector's edition'' van CoD4 vervallen of niet? En zo nee: waar kan ik hem voor de PC bestellen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

Nakebod

Nope.

cd-wow.nl is 32 euro, en heb je iig een europese versie, en geen aziatisch.
Geen idee of dat verder veel uit maakt, maar goed.
Alleen ik vertrouw die prijzen niet zo gezien hij overal voor 45+ verkocht wordt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:52:
cd-wow.nl is 32 euro, en heb je iig een europese versie, en geen aziatisch.
Geen idee of dat verder veel uit maakt, maar goed.
Alleen ik vertrouw die prijzen niet zo gezien hij overal voor 45+ verkocht wordt.
Ow dacht gelezen te hebben dat die ook uit azië kwamen maar als dat waar is is het mooi :P
Maar de meeste mensen raden het af omdat het daar niet echt lekker gaat met die rechtzaak enzo.

Maar toch bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij cd-wow is het vaak even wachten, maar je hebt em dan wel voor meer dan 20 euro minder, dan maar 2 weken langer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Jorn1986 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:48:
Is de ''collector's edition'' van CoD4 vervallen of niet? En zo nee: waar kan ik hem voor de PC bestellen in Nederland?
Ik ben hem ook al een tijdje aan het zoeken. Maar ik kan 'm ook nergens vinden, zowel winkels als Nederlandse webwinkels. Gecancelled is ie niet (namelijk gewoon verkrijgbaar via Amazon.co.uk)
Zeer waarschijnlijk zal hij niet verkrijgbaar zijn tijdens de release (volgens 2 winkels). Misschien dat het over een paar weken/1-2 maanden wel beschikbaar is?!
Ik ga in ieder geval niet meer op wachten. Ik koop de gewone versie. Dan maar geen limited edition...

@dickmknol,
Niet alleen dat, kijk ook maar es naar dit bericht. Het is dan wel geen Valve, maar zal me niks verbazen als dit ook een tendens wordt voor andere uitgevers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een leuke review van de glorieus inspirational leader: Kim yu long

http://www.gametrailers.com/player/27275.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 02:05:
Een leuke review van de glorieus inspirational leader: Kim yu long

http://www.gametrailers.com/player/27275.html
Kom Jong Il ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
En Putin: http://www.gametrailers.com/player/27120.html
Ontbreekt er nog één tiran. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer PS3 shots:

Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03100a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03104a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03105a.jpg
Meer in dit Photobucket album: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Damn, ik ga dit spel echt zo hard kopen als ie uit is :D
Ik zit alleen wel te twijfelen of ik em op cd-wow moet bestellen, lekker goedkoop, ik had ergens gelezen dat ze al surseance van betaling hadden gekregen, dus dat klonk niet zo fijn. Ook werd hierboven al gezegd dat het lang wachten is, en ik wil em wel hebben met de launch, dus ik denk dat het toch maar dikke flappen tappen wordt en dat ik em in de winkel ga kopen..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.