[multi] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.593 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Tilde opent bij mij geen console :?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
CoD deel 1 en 2 wisten mij geen moment te boeien, 4 daarentegen wel!

Hij speelt heerlijk soepel en de actie is intens (hard of veteran natuurlijk) 1 foutje en je bent dood. Feit dat je door muren heen kan schieten voegt zoveel toe.

Hoewel ik denk dat de singleplayer eentonig is/wordt zonder boeiende verhaallijn, voelde het spel zo goed dat ik em wel ga halen voor de multiplayer!

Op mijn 226BW (zal wel door de kleuren instellingen komen) had ik de nightvision om het zacht te zeggen niet nodig. En als ik de brightness lager zette moest ik constant met nightvision lopen. Kon niet echt een goede mix vinden... Meer mensen die hier last van hadden?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 07:46
Hazuki schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:50:
bij opties moet je console aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Komt er ook nog een xbox multiplayer demo voor degene die geen betakey hebben kunnen bemachtigen?

(de search kon niets vinden.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
rnenator schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:12:
CoD deel 1 en 2 wisten mij geen moment te boeien, 4 daarentegen wel!

Hij speelt heerlijk soepel en de actie is intens (hard of veteran natuurlijk) 1 foutje en je bent dood. Feit dat je door muren heen kan schieten voegt zoveel toe.

Hoewel ik denk dat de singleplayer eentonig is/wordt zonder boeiende verhaallijn, voelde het spel zo goed dat ik em wel ga halen voor de multiplayer!

Op mijn 226BW (zal wel door de kleuren instellingen komen) had ik de nightvision om het zacht te zeggen niet nodig. En als ik de brightness lager zette moest ik constant met nightvision lopen. Kon niet echt een goede mix vinden... Meer mensen die hier last van hadden?
ik hoor nu al meerdere mensen over die nightvision.
ik heb een hp w2207 en ik heb Zekerbaat bij de nightvision.
zonder zie ik het echt lang zo goed niet als met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
De nightvision was zeer zeker ook een voordeel voor mij.
had hem wel alleen nodig in het huis, bij het begin.

Ziet er ook super vet uit, al die lasers, en tracers.
Geweldig :)

Even verder word er ook aangegeven dat je hem uit moet zetten
dat stukje bij die javelin.

[ Voor 32% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 13-10-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Bij mij loopt de Demo vast :9 Ik heb dan ook echt een minimum systeem (nieuwe is onderweg). Maar ik vind het er grafisch niet slecht uitzien. (en dat op 640*480!) Ik denk dat veel mensen te hoge verwachtigen hebben.

Nadeelpuntje: het gaat ernorm snel. Overal aktie om je heen en je wilt zoveel zien, heerlijk :D Maar als je dan net lekker in een vuurgevecht zit en er word er steeds geroepen dat je ergens anders heen moet word dat minder leuk. En al helemaal als je ziet dat jij nog druk aan het knallen bent en er zomaar 4 soldaten staan te "niksen" totdat je de trigger start. Klein minpuntje.

Maar het heeft ook zijn charmanten. Ik zag heel mooi hoe een mede soldaat een deur open trapte en met z'n 2en naar binnen renden, was nice om te zien (kamer clearen).

SP kleine update gehad, even wat download links erbij en ook dat de settings nu nog maar op Normal kunnen en niet op High.

Het gaat wel goedkomen met dit spelletje. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

MensionXL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:11:
Ik krijg een crash als ik de resolutie van 1024x768 naar 1680x1050 wil zetten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het alleen onder XP met Catalyst 7.9. Ik zal dalijk 7.10 proberen. Onder Vista werkt het wel.
Xfire uitzetten, is bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hazuki schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:50:
Console aanzetten in options.

Voor mij is dit de perfecte kruising tussen DF:BHD en COD. Ik hoop de de MP net zo goed te customizen is als COD2. Lekker flexibel hoop ik. Deze game kon wel eens een grote schare MP spelers krijgen. :*)

[ Voor 36% gewijzigd door KillerAce_NL op 13-10-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
KillerAce_NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:13:
[...]

Console aanzetten in options.

Voor mij is dit de perfecte kruising tussen DF:BHD en COD. Ik hoop de de MP net zo goed te customizen is als COD2. Lekker flexibel hoop ik. Deze game kon wel eens een grote schare MP spelers krijgen. :*)
Precies! en daar gaat het om, elke verstandige speler die serieus MP wil doen pleurt die graphics naar beneden en pakt de resolutie waarop je 100/120hz haalt. Die graphics maken voor mij niks uit, of juist wel, omdat het voor mij belangrijk is dat ik het weer helemaal basic kan zetten. Maar zoveel als je uit quake3 kan halen met de configs kan hier helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k vind t wel een makkelijke demo. in 10 minuten ben je dr door op t moeilijkst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Zag ik het nu goed in de PC-demo? Heeft deze game motion blur? En zit het dan ook in de demo op "normal"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:31
Dit spel is voor mij echt hét bewijs van dat DirectX9 nog lang niet aan z'n einde is. :)
Het zit er weer super uit en het speelt geweldig!

1440x900 @ high zonder AA met een gemiddelde van zo'n 40FPS met de pc uit mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22

Side-Kick

Timmy!

D. Ninjai schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:12:
[...]

arcade_mode 1 in de console typen en de level herstarten lees ik.
Je start de arcade door in console arcademode 1 in te voeren voordat je aan je missie begint.
Voor elke kill die je maakt en voor elke objective die je uitvoert krijg je puten. Ziet er wel grappig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Side-Kick schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:50:
[...]

Je start de arcade door in console arcademode 1 in te voeren voordat je aan je missie begint.
Voor elke kill die je maakt en voor elke objective die je uitvoert krijg je puten. Ziet er wel grappig uit
ik krijg het nog steedns niet voor elkaar. ik start de demo. zodra ik in het level "sta" open ik console arcademode 1 invoeren.... en dan? er gebeurt bij mij niets! enige verschil is dat ik restart level niet meer kan aanklikken :?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Chaoss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

ik krijg het nog steedns niet voor elkaar. ik start de demo. zodra ik in het level "sta" open ik console arcademode 1 invoeren.... en dan? er gebeurt bij mij niets! enige verschil is dat ik restart level niet meer kan aanklikken :?
Nog voordat je de keuze maakt uit de moeilijkheidsgraad van de missie moet je al arcademode 1 invoeren.

Je zit in checkpoint mode als er rechtsbovenin je scherm een klokje staat die terugloopt, een puntenaantal (die is uiteraard 0 wanneeer je aan je missie begint) en het aantal levens dat je nog over hebt. Voor elke kill die je maakt en objective die je uitvoert krijg je punten die aan je totaal worden toegevoegd.

[ Voor 25% gewijzigd door Side-Kick op 13-10-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

ik heb het ook geprobeert en nu staat ie op plekken even stil en dan geeft ie aan dat ik bij een checkpoint ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

De arcademode ziet er dan zo uit

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/8936/shot0001ol1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/9197/shot0003xc6.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Ik ben denk ik de enige die met de demo moeite heeft .
Bij het opstarten van de SP en na het kiezen van de difficulty krijg ik bij de helft
van het loading screen de volgende error voor m`n kiezen .

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/641/hunkusagevx1.jpg

Ter referentie is me C:/ 8 GB vrij , en de andere lokale drives zijn 50 GB + aan vrije ruimte .
Voor de gein nog me pagefile ge-upped van 1 GB naar 4 GB ( 3 GB ram ) maar maakt niet uit .

Ik heb de bijgeleverde nieuwste versie van DX 9.0 geinstaleert .
De nieuwste nvidia VGA & Chipset drivers nog op Windows XP .
AMD dualcore optimiser e.d staan ook geinstaleert.

Wat andere spellen en recente demo`s betreffen , het onderstaande werkt allemaal perfect .

UT3 Beta demo
ET:QW
F.E.A.R Perseus mandate demo
World in Conflict

Dusmja ik snap even niet waar COD 4 heen gaat met die error :)
Ik heb er wel op ge-googled kwam ik heel veel COD en COD 2 referenties tegen
die schijnbaar deze issue ook hebben gehad .
COD 2 maar ge-deinstalled , want die stond nog op mijn schijf .
Maar dat hielp helaas ook niet .

Ik ben zo`n beetje door alles heen , heeft iemand nog ideeen ?

[ Voor 14% gewijzigd door lithiumangel op 13-10-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer even Windows XP geinstalleerd en wat een verschil, het spel loopt stukken beter dan onder Vista. Zelfde verhaal als met UT3, op een of andere manier lopen deze twee games voor geen meter onder Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:43:
Net weer even Windows XP geinstalleerd en wat een verschil, het spel loopt stukken beter dan onder Vista. Zelfde verhaal als met UT3, op een of andere manier lopen deze twee games voor geen meter onder Vista.
Call of Duty 4 demo loopt super op Vista. Geen idee waar jij het over hebt, het zal wel met jouw opstelling te maken hebben :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Cpt.Iglo schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:28:
Dit spel is voor mij echt hét bewijs van dat DirectX9 nog lang niet aan z'n einde is. :)
Het zit er weer super uit en het speelt geweldig!

1440x900 @ high zonder AA met een gemiddelde van zo'n 40FPS met de pc uit mijn signature.
Ook Crysis pompt nog veel uit DirectX 9.

DX9:

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1192015620.jpg

DX10:

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1192015651.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Aan deze screenshots heb je gewoon helemaal niks om DX9 en DX10 met elkaar te vergelijken. Je vergeet namelijk dat er meer verschil zit dan alleen het grafische gebeuren. Wat dacht je van Physics?!? Schiet in Crysis maar eens op een hek in DX9 en in DX10 en maak daar een screenshot van. Dat vind ik wel leuke toevoegingen en die zal ik zeker missen in DX9.

Het is niet zo dat iedereen over moet stappen naar DX10 omdat het zogenaamd stukken beter is, want dat is natuurlijk niet zo. Het verschil is er wel, maar of dat het extra geld waard is dat moet iedereen maar voor zich bepalen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Splinter Cell schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:35:
[...]

Ook Crysis pompt nog veel uit DirectX 9.

DX9:

[afbeelding]

DX10:

[afbeelding]
En dan vergeet je nog dat ze gewoon dingen die prima in DX9 passen 'weglaten' uit luiheid en een mogelijk contract met MS/nVidia/whatever. Die stenen op de grond bijvoorbeeld, daar is echt geen DX10 voor nodig.

Maar inderdaad, ze halen er nog veel uit. Nog wat minder perfectie (oftewel: Minder textures zien, en nog meer zware randomnized effecten erover :P ) en games gaan eruit zien als films :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
In directX 10 planten bomen zich ook sneller voort, helemaal links achteraan op het plaatje staan meer bomen in DX10 dan ik DX9 :)

edit:

Het verschil van ligtinval, en bladeren enzo mag er wezen :)

Maar die stenen erbij had ik dx 9 ook gekund, ook al ziet die grote steen er bv weer beter uit in 10.

[ Voor 40% gewijzigd door ZpAz op 13-10-2007 22:34 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Let trouwens wel op dat die DX9 shot 'High' genoemd is, en die DX10 shot 'Very High'. Een deel van de meuk uit DX10 (teveel) zul je dus in DX9 niet kunnen, maar wellicht kun je nog wel meer met DX9 dan dit, ook in het (wat dat betreft een beetje halfgare) Crysis.
Aangezien CoD4 enkel DX9 is zullen ze daar ook geen zielige limietjes op zetten :P Onder het motto van 'als je dit kunt draaien heb je een DX10 kaart dus koop je maar Vista', wat nu dus niet op gaat. Mensen met een dikke DX10 kaart kunnen lekker het mooiste uit DX9 boven halen :P

@onder: Heeft waarschijnlijk te maken met het HDR dat op het eerste plaatje uit staat, en het tweede aan. Ook zijn de shaders bij DX10 dus nieuwer, wat oa dit effect kan geven.

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 13-10-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt me trouwens wel op dat de kleuren op dx9 lekker fel zijn. misschien wat minder realistisch maar als ik op zo'n eiland rondloop wil ik liever die lekkere felle kleuren!

Ik ga denk ik sowieso weer cod4 spelen (moet toch mee met mijn team he :+ ) ga toch voor de online en de config word toch max getweaked dus /care about the graphix :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

TheZeroorez schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:16:
[...]

En dan vergeet je nog dat ze gewoon dingen die prima in DX9 passen 'weglaten' uit luiheid en een mogelijk contract met MS/nVidia/whatever. Die stenen op de grond bijvoorbeeld, daar is echt geen DX10 voor nodig.

Maar inderdaad, ze halen er nog veel uit. Nog wat minder perfectie (oftewel: Minder textures zien, en nog meer zware randomnized effecten erover :P ) en games gaan eruit zien als films :o
Idd lol, zo fucking kansloos, sinds wanneer zijn lelijke textures een DirectX9 probleem? :/ :/ :/

Maar verder hebben ze volgens mij een fout gemaakt, check die dozen eens rechts, die zijn bij DX9 veel scherper dan bij DX10, moest dat niet omgekeerd zijn om DX10 nog perfecter te laten lijken? :') :') :*)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dan niet gemerkt dat alles kwa wapens betreft dezelfde rotatie snelheid heeft , dat is nu juist voor mij de belangrijkste fun kwa gameplay item van COD geweest .
Alles voelt hetzelfe , zelfs de Javelin wat noagal een zwaar wapen lijkt beweegt hetzelfde , in de vorige PC-COD's was er zelfs verschil gemaakt tussen de rifle's onderling , snap niet waarom dit nu niet meer erin zit .

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja, dit is nu eenmaal CoD, puur arcade. Als je wilt dat je langzamer loopt en draait als je zwaardere wapens in handen hebt, dan moet je maar ArmA gaan spelen. Mobility van bepaalde wapens was soms wel lager, maar ik merkte er niet veel van bij het rondkijken. Als je dan als een wilde gek met je muis bewoog dan nog draaide alles als een gek om je heen. Je liep alleen wat langzamer.

Ik vind voor wat het is: een knal schiet actie spel, best aardig. Ben benieuwd naar de multiplayer, maar speel nog altijd CoD2, dus moet me nog even bedenken of ik deel 4 ook ga doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan begrijp je niet wat ik bedoel , in COD 2 is de PPSH kwa snelheid van roteren sneller dan de MP44 , en nu in COD4 zitten er geen verschillen in dat roteren , dus of je een sniperrifle hebt of iets anders dat maakt dus nu niet meer uit , en dat is nu juist de kracht van de vorige delen . Tijdje terug STALKER gekocht , ben helaas afgeknapt op de bewegingen die je als persoon had in de game , je loopt daar als reachtdoor zonder enig gevoel met de wapens die ook allemaal hetzelfde aanvoelen , mijn tik misschien maar COD had echt gevoel in de verschillende wapens gelegd dat ik daar juist de fun in vond en het sterke punt van COD . Ook de terugslag waar je heel goed rekening mee kon houden was erg belangrijk als je in de MP bezig was te proberen HERO te zijn .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Wat een grap de demo, settings kunnen niet op high en je bent in paar minuten klaar.

Maarja dit blijft een pre release demo, dus het kan nog verbeteren qua graphics.

Verder vind ik de wapens juist wel goed, ik vond die rifles uit mohaa niks.Geef mij maar moderne wapens ipv WO II zooi.

[ Voor 26% gewijzigd door Hasib op 14-10-2007 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Zo nog wat verder gespeeld met de demo.

Conclusie: COD4 is van me wishlist voor mijn Xbox 360 af.

Vond het gewoon niet aanspreken, niet lekker spelen en te scripted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:55:
Maar verder hebben ze volgens mij een fout gemaakt, check die dozen eens rechts, die zijn bij DX9 veel scherper dan bij DX10, moest dat niet omgekeerd zijn om DX10 nog perfecter te laten lijken? :') :') :*)
Nee, want in het echt zijn dingen ergens rechts in je zichtveld ook niet 100% scherp. En aangezien het midden van je gezichtsveld in een FPS eigenlijk altijd het midden van het scherm is (wel, het midden van het gezichtsveld van het karakter), is dat een beetje blurred. Het zou eigenlijk meer moeten (Kijk maar eens naar iets in de verte uit je raam, en probeer eens een duidelijk beeld van je scherm te krijgen dan ofzo...), maar dat is gewoon vervelend wanneer je speelt en ook weleens ergens anders dan het midden van je scherm kijkt.

Maargoed, nu weer over CoD4? :>

@onder (laatste offtopicje van mij): Echt geblurred is het inderdaad niet, maar die stenen links zijn zeker wel minder scherp dan op het plaatje erboven. Als is de verhouding wat scheef ja.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 14-10-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

TheZeroorez schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 09:05:
[...]

Nee, want in het echt zijn dingen ergens rechts in je zichtveld ook niet 100% scherp. En aangezien het midden van je gezichtsveld in een FPS eigenlijk altijd het midden van het scherm is (wel, het midden van het gezichtsveld van het karakter), is dat een beetje blurred. Het zou eigenlijk meer moeten (Kijk maar eens naar iets in de verte uit je raam, en probeer eens een duidelijk beeld van je scherm te krijgen dan ofzo...), maar dat is gewoon vervelend wanneer je speelt en ook weleens ergens anders dan het midden van je scherm kijkt.

Maargoed, nu weer over CoD4? :>
Maar dit is geen blur, dit is duidelijk gewoon een fout wat omgekeerd had moeten zijn. Blur ziet er zo gewoon niet uit maar dit zijn gewoon vreselijk lelijk textures wat DX9 onderdanig had moeten maken.

En dan met uit je raam kijken en focussen; dat zou betekenen dat de rest in die hoek ook geblurred had moeten zijn, maar zie jij blur daar? ;) En dan zou de linkerkant ook geblurred moeten zijn, want z'n crosshair ligt op het pad, hmm daar is ook geen blur te bekennen. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Dit is geen Crysis topic, maar CoD4 :|
En de CoD4 demo heeft ook depth of field, oftewel scherptediepte. Geen DX10 voor nodig dus.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb de demo gespeeld.

De graphics vallen me best tegen, maar dat kan ook aan het feit liggen dat het de demo versie is.

btw. Je kan ook niks op high zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Dani86 op 14-10-2007 13:14 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

n00bdani86 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:12:
Ik heb de demo gespeeld.

De graphics vallen me best tegen, maar dat kan ook aan het feit liggen dat het de demo versie is.

btw. Je kan ook niks op high zetten.
Zoals pas 500x is gezegd, in de retail kan je pas de rest op high zetten.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:49:
[...]bf2 vind ik persoonlijk erg slecht. Alle BF games overigens, nooit een fan van vehicles geweest die niet balanced zijn (halo voor pc had het goed bijv, BF dus fout). Oh en teamplay op pubs? 8)7
Teamplay op pubs is zeker mogelijk: bijvoorbeeld ProjectReality (BF2 mod). Of bijvoorbeeld via de server side bepalen een Squad te joinen, zo niet: kick/banned
RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:56:
[...]Ik vraag me af hoeveel echt doorgewinterde FPS spelers dit spel echt waarderen... Ik speel zelf nu 18 jaar (FPS) games :Y)
Lijkt mij een beetje overdreven: Ik beschouw Wolfenstein3D als de eerste 3D fps. Deze is toch pas echt maximaal 15 jaar oud. (begin 1992)
Hazuki schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:31:
[...]...Bovendien klinken moderne wapens wel echt zo. Trouwens, in de MP zul je net als in CoD2 hit indicators hebben, die voor meer "feel" met de wapens zorgen.
Als je met echte wapens hebt geschoten, weet je dat de "moderne" wapens echt niet zo klinken. ;)

Alhoewel veel legers (nog steeds) dezelfde wapens als in CoD4 gebruiken, zijn deze niet bepaald "modern" meer te noemen: M16(A)(1/2) (vanaf '60) G3 (vanaf '70) en AK47 (vanaf '50).

Moderne wapens beschouw ik toch meer de: F2000, Scar (FN), de G36, P90 (H&K), Steyr Stg.77, de Vepr enzovoorts.

Waar ik minder over ben te spreken in deze Demo:
- Geen/nauwelijks recoil op de M16/M4 op full-auto.
- Geen mogelijkheid op single-shot firing mode. Voor mij (en IRL) de belangrijkste firing-mode! 8)7
- Zwaar irritante stem van die vent die je naar de Ojectives toe schreewt. (erg kinderachtig gemaakt :r )
- Wapens: voelen allemaal even licht aan en de geluidschema's klinken fake.
- Demo level speelt zwaar lineair.

Leuke toevoegingen zijn onder andere:
- Last stand van de enemies: nog even proberen te schieten voordat je het loodje legt
- De hitte-golven die je ziet als vanachter iemand staat die met zijn M249 SAW schiet.

Toch zal ik dit deeltje van CoD weer kopen puur voor de MP, als afwisseling voor de BF2 mods totdat een eventuele waardige opvolger van BF2 arriveert

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Indy91 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:52:
de MP, als afwisseling voor de BF2 mods totdat een eventuele waardige opvolger van BF2 arriveert
laten we hopen dat de mensen van project reality de COD4 engine gaan gebruiken mochten ze ooit op een nieuwe engine overstappen :)
wat je zegt over slechte dingen in de demo ben ik idd wel met je eens, maar de originele bf2 komt ook absoluut niet in de buurt van realisme. alleen enkele mods, waarvan ik project reality de beste vind, doen dat wel.

ik hoop dat in de MP variant iig wel selective fire beschikbaar is, maar ik betwijfel het enigsinds naar aanleiding van de demo.

wat je zegt over de wapens; de wapens die je modern noemt brengen nauwelijks verbeteringen naar het slagveld, en het spel speelt zich voor zover ik kan zien niet af in de toekomst. het is geen GRAW(2) ofzo. het speelt zich af in een alternatieve variant van het heden. en M16's, G3's, en AK47's zijn gewoon weidverspreid, en ik vind het de juiste keus voor dit spel. verder zie ik wat moderne dingen op de wapens, EOtech en aimpoint(achtige?) richtmiddelen enzo, en de wapens zijn (in de volledige versie) te customizen. dus ik denk dat het modern is, maar niet futuristisch. hooguit als duitsland een rol gaat spelen in dit spel zou ik graag G36's zien. de rest van de genoemde wapens hebben geen noemenswaardige verspreiding om opgenomen te worden.
en veel landen zijn nu ook geintresseert in de echte opvolger van de M16/M4. de HK416. die lijkt identiek, maar heeft intern enkele verbeteringen die de problem van de M16/M4 hebben opgelost. dus denk gewoon dat die M16 een M416 is, en je hebt je moderne wapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind realisme niet zo belangrijk , daar heeft cod nooit naar gestreeft , de gameplay is meer gericht op lekker knallen en dat met de nodige handigheid per wapen , je kan kiezen tussen snel rennen met een licht schietijzer met de nodige snel achter elkaar komende kogels die niet zoveel schade aanrichten maar des te meer je moet raken -dan de zwaardere wapens die minder snel schieten maar wel zoveel schade aanrichten en wat rustiger kwa richten aanvoelen , BF2 heeft dat ook en vooral komt dat aspect naar voren in de infantry only mode , en dan kom ik weer met de wat COD4 nu doet is dat alles hetzelfde aanvoelt en dat is nu juist mijn gemis in deze , koop hem zeker en blijf benieuwd naar de MP , hopelijk is er toch een klik funfactoor die de game leuk maakt , graphics zijn m.i. prima en gameplay verfraaiend .

nog 1 vraag , komt er dan wel de optie DirectX7 nog in ? Anders wordt het voor vele gamers een te zwaar spel om online te beleven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28896901,noline]

nog 1 vraag , komt er dan wel de optie DirectX7 nog in ? Anders wordt het voor vele gamers een te zwaar spel om online te beleven ?
Nee, ik weet vrij zeker dat ik ergens op het IW forum een dev post heb gezien waarin stond dat DirectX7 niet meer zou worden ondersteunt in Call of Duty 4. Heb nu even geen tijd om het op te zoeken, ik zal het er misschien straks ff in editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Als je alles op low zet draait een 6600GT het al zonder enige problemen, mits de rest van de pc een beetje treffelijk is. De gemiddelde gamer heeft nu al minimum een 7600GT dus de specs lijken me geen probleem...

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een 6800gt en amd 3400+ 1gig ram, maar deze game loopt voor geen meter bij mij.
vreemd want bij andere mensen op dit forum met een 6800gt loopt hij wel goed.
alles op zijn hoogst in de demo heb ik maar 13 fps op 1024x768(en in actie 9)
zet ik alles uit en medium detail dan zit ik aan 25 fps gemiddeld 1280x1024.
alles zonder AA

beetje vaag als je het aan mij vraagt.

ik vind het erg jammer aangezien het een erg leuk spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:48:
ik heb nog een 6800gt en amd 3400+ 1gig ram, maar deze game loopt voor geen meter bij mij.
alles zonder AA

het is ook geen kaart om op high te draaien in cod4 lijkt me, maar het moet wel werken.
zet anders je textures een beetje lager, speel met dingen als depth of field, glow, weet ik veel wat, gewoon proberen totdat je iets krijgt wat voor jou acceptabel is.

mijn 7900gt draait ook niet alles op het hoogste, maar vooral de effecten zijn zwaar. op 1920x1200 zonder AA, normal model/water detail, en textures op high (niet extra), billiniar filtering, en ongeveer alle effecten uit draait het prima. geen idee wat de FPS is, maar iig geen merkbare drops ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:48:
alles zonder AA

GF6800 unlocked, stock clocks. Loopt prima op 1024 zonder aa en wat dingen op low. +-60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:45:
[...]

GF6800 unlocked, stock clocks. Loopt prima op 1024 zonder aa en wat dingen op low. +-60fps.
ook op het slagveld? want daar heb ik flinke drops tot 15 fps op 1280x1024 alles uit en medium detail.

cod2 liep toch beter bij mij en ik vind deze minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:19:
[...]
ook op het slagveld? want daar heb ik flinke drops tot 15 fps op 1280x1024 alles uit en medium detail.

cod2 liep toch beter bij mij en ik vind deze minder mooi.
Ik kom niet onder de 40.
Ik denk dat je nog het e.e.a. aan je sys moet tweaken. Ben erg blij dat ik hem gewoon kan draaien en niet hoef te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerAce_NL schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:59:
[...]

Ik kom niet onder de 40.
Ik denk dat je nog het e.e.a. aan je sys moet tweaken. Ben erg blij dat ik hem gewoon kan draaien en niet hoef te upgraden.
das wel vreemd. maar wat heb jij op low staan dan?
nog iets vreemds ik had het geluid op low gezt en ik had 10 fps meer,maar das is niet aan te horen.
maar al met al toch raar aangezien jij niet een GT versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Ben ik weer de enigste waar hij niet draait ??
Ik krijg deze melding

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
 ----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 1.3
Vertex shader version is 1.1
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.

Error during initialization:
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.

XP pro
3.0 ghz
1gb ddr
Geforce 4 TI 4600.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jou videokaart is gewoon te laag...

Minimum Systeemeisen
• Operating System: Windows XP or Vista
• Processor: 2.4 GHz Pentium IV of vergelijkbaar. 3.2 GHz voor Vista of 1.8Ghz Dual Core
• Geheugen: 512MB voor WinXp, 768MB voor Vista
• Videokaart: Nvidia Geforce 6600 of hoger, ATI Radeon 9800 PRO of hoger
• Geluidskaart: 16-bit DirectX 9
• DVD-speler: 8x
• Hard Disk ruimte: 8GB
• Multiplayer: 512 Kbps upstream

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Firecow schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:50:
Ben ik weer de enigste waar hij niet draait ??
Ik krijg deze melding

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
 ----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 1.3
Vertex shader version is 1.1

Error during initialization:

XP pro
3.0 ghz
1gb ddr
Geforce 4 TI 4600.
je videokaart word niet ondersteund door dit spel.
Minimum Systeemeisen
• Operating System: Windows XP or Vista
• Processor: 2.4 GHz Pentium IV of vergelijkbaar. 3.2 GHz voor Vista of 1.8Ghz Dual Core
• Geheugen: 512MB voor WinXp, 768MB voor Vista
• Videokaart: Nvidia Geforce 6600 of hoger, ATI Radeon 9800 PRO of hoger
• Geluidskaart: 16-bit DirectX 9
• DVD-speler: 8x
• Hard Disk ruimte: 8GB
• Multiplayer: 512 Kbps upstream

[ Voor 24% gewijzigd door defusion op 14-10-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Voor de mensen die wat meer uit de demo willen halen, bijvoorbeeld het verkrijgen van meer wapens

1. Met de rechtermuisknop je snelkoppeling van het spel openen en kiezen voor eigenschappen
2. Het volgende regeltje (+set thereisacow 1337) aan het doel toevoegen, zodat het doel er als volgt uit komt te zien:
code:
1
"C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare Demo\iw3sp.exe" +set thereisacow 1337

3. Start cod4 op.
4. Wanneer je in het spel zit type je het volgende in console (dit moet je doen wanneer je gewoon in het main menu zit, en dus niet tijdens je missie)
code:
1
/spdevmap bog_a

5. De missie zal nu vanzelf opstarten

Tijdens je missie kun je nu de volgende codes in console invoeren om wat meer uit het spel te halen:

/give all -- Geeft je alle wapens
/give ammo -- vult je ammo weer aan
/god -- Je kunt niet doodgaan
/demigod -- Je kunt niet doodgaan, maar je raakt wel gewond
/jump_height 200 -- Je kunt het getal zelf aanpassen. Hoe hoger het getal, hoe hoger je kunt springen. Het hoger springen bied je de mogelijkheid om op plekken te komen waar je normaal gesproken niet kunt komen. Ik raad wel aan om het te gebruiken in combinatie met /god om te voorkomen dat je elke keer te pletter slaat
/no clip -- Je kunt door de muren heen gaan (met /no clip 0 schakel je dit weer uit)

De volgende wapens kunnen bijvoorbeeld met behulp van het /give all comando ge-unlocked worden:
M1911 .45 Pistool
US M21 sniper
US mg
MP5

[ Voor 21% gewijzigd door Side-Kick op 15-10-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
defusion schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:52:
[...]

je videokaart word niet ondersteund door dit spel.

[...]
Daar heeft het niet echt mee te maken.. Ik speel het spel op een Ati Mobility X600, wat dus niet echt beter is dan een 6600.. Het gaat er meer om wat je videokaart ondersteund en wat niet.

Maar inderdaad, de conclusie blijft hetzelfde: upgraden die dode koe :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09
SoaDmaggot schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:23:
[...]

Daar heeft het niet echt mee te maken.. Ik speel het spel op een Ati Mobility X600, wat dus niet echt beter is dan een 6600.. Het gaat er meer om wat je videokaart ondersteund en wat niet.

Maar inderdaad, de conclusie blijft hetzelfde: upgraden die dode koe :Y)
Die kaart is beter dan de radion 9800 dus draait het. Zijn kaart is nog een stukje slechter, dus vandaar dat het niet draait. Het heeft dus wel degelijk te maken met zijn videokaart.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
denyos schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:04:
[...]

Die kaart is beter dan de radion 9800 dus draait het. Zijn kaart is nog een stukje slechter, dus vandaar dat het niet draait. Het heeft dus wel degelijk te maken met zijn videokaart.
Dat mijn kaart beter is dan de 9800: true (ik las over de Ati heen, las alleen de 6600 :X )
Dat zijn kaart minder goed is dan de 9800: ook true
Dat het te maken heeft met zijn videokaart: wederom juist, dat weerlegde ik ook niet.

Het was laat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Byte
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-07-2024
COD4 is gewoon te gek. Net als COD2, maar ik vind niet dat je kunt zeggen dat cod2 beter is dan.....

Net als in cod2 de adrenaline bij bepaalde acties geweldig gewoon. Het door objecten heen schieten voegt veel toe, tja dat mis ik wel bij cod2 (ff met tomson duur muurtje heen knallen zat er niet in).

Dat granaten terug gooien vind ik ook wel iets goeds, zit al sinds Day of defeat te zeuren over games waar je niets kan doen tegen granaten dan weg hobbelen. Nu kun je ze gewoon terug knikkeren.

ergens vind ik het toch wel wat hebben op dat punt bij die kappote tank. Ze blijven maar komen.
FIGHT UNTILL THE BITTER END !!

maar goed, ik liet me ff meevoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister even de demo gedownload en ik vind het echt een super spel _/-\o_
jammer dat die spelle allemaal zo duur zijn...ik wil ook al UT3 hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij.

Heb niet allees doorgelezen maar je kan ook gewoon zonder cheatcode's in de Sp demo op gebouwen springen en dus op plaatsen belanden waar je normaal niet kan komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4jump1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4jump2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4jump3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4jump4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4jump5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4jump6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4look1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4look2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4look4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4look5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4look6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.willymatglas.nl/willy_pictures/cod4/cod4look7.jpg

deze jumps heb ik ondekt via me m8 StAnger hij zit bij http://www.codjumper.com en ze daarna zelf toegepast zonder enige cheatcode gewoon jumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:51:

.....

deze jumps heb ik ondekt via me m8 StAnger hij zit bij http://www.codjumper.com en ze daarna zelf toegepast zonder enige cheatcode gewoon jumpen
Ownee zit dat lijpe jumpstyle ook al in de hedendaagse shooters? :P

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
@ willymatglas: ik heb al n keer n fimpje daarvan gepost, gevonden door drofder.
http://www.koel.se/COD2/COD4_drofder_st.anger.wmv
En nog n andere:
http://www.zshare.net/video/4193562d789ef0/

Er zijn al best wat jumps gevonden in cod4 demo.. 2 of 3 verschillende manieren om uit de map te kunnen.

@Mavvie: Jumpen zit al heeel lang in de cod series.. vanaf zomer 2004 werd er in cod1 al gejumped. Ik ben zelf ook member van www.codjumper.com :P
'T is al zo ver gekomen dat IW aan ons heeft gevraagd om cod4 te testen op bugs voor dat t spel uitkomt. Ik denk dat dat er niet meer van komt helaas, heb er verder niets meer van gehoord ;(

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 15-10-2007 13:55 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Someone over at cod.com posted some scans of a new Official XBOX Magazine issue coming out. Apparently CoD4 will ship with 16 multiplayer maps out of the box. Nice job IW!
Fourzerotwo:
It's Legit.

16 Maps at launch.
Ik had toch gehoopt op een paar extra MP mappen. Wie weet zal er in de toekomst weer via patches een paar mappen bijkomen. :)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

Oekol

waka waka hey hey

Speelt iemand hier met een GeForce 8400gs of 7300gt? En hoe speelt cod4 er mee weg?
wat is bijv een goedkope GOEIE videokaart voor cod4 waar je lekker mee weg speelt en makelijk aankan. alvast bedankt

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:39:
Speelt iemand hier met een GeForce 8400gs of 7300gt? En hoe speelt cod4 er mee weg?
wat is bijv een goedkope GOEIE videokaart voor cod4 waar je lekker mee weg speelt en makelijk aankan. alvast bedankt
8800gtx moet makkelijk kunnen als je op t hoogst wil spelen. k speel hier de demo met mn 7800gt makkelijk op t hoogst wat in de demo kan. heb zo'n 60 a 90 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Een goeie deal is een x1950pro voor 97,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:20:
Zag ik het nu goed in de PC-demo? Heeft deze game motion blur? En zit het dan ook in de demo op "normal"?
Nou...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik speel met een 8500gt--> 800x600 en alles op low tussen de 15 en 40 fps. Ik ga dus een x1950pro aanschaffen voor 100€ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

Zjemm

...

heb het net op mn 9800 pro gespeeld (1280/1024) en dat loopt nog best soepel. vind COD4 wel goed geworden kwa bewegingen e.d. nou heb ik COD2 alleen eerder gespeeld dus das al wel een tijd geleden maar dit is een hele vooruitgang.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjemm schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:09:
heb het net op mn 9800 pro gespeeld (1280/1024) en dat loopt nog best soepel.
Heb ook een 9800pro maar ik kom toch niet verder dan 800/600 wil het een beetje soepel lopen.

Ondanks dat wel een heel gaaf spel lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
Ik speel de demo op een 6600GT SLI setup, maar kan ontdekken dat SLI wordt ondersteund. Er staat wel in de opties voor "dual video" o.i.d. maar dat lijkt me geen SLI... Misschien iemand die weet hoe je een SLI profile aan kan maken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:16:
[...]

Heb ook een 9800pro maar ik kom toch niet verder dan 800/600 wil het een beetje soepel lopen.

Ondanks dat wel een heel gaaf spel lijkt me
Ik speel met met een 8800GTS en alles op high/max etc.

Er gaaf spel. Heb hem al gepreorderd.

Het is natuurlijk geen wo2 game, wat ik misschien wel jammer vind. Maar tot nu toe vind ik het best gaaf.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Leuk om al die wapens ff te checken :) Beetje standaard allemaal, maar de sniperrifles voelen wel goed, en die shotgun ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ik vind het shotgun eigenlijk totaal niet lekker aanvoelen.

Het ding voelt meer aan als een plastic geweertje, totaal geen recoil en eigenlijk niet echt de sound die je er van verwacht.
Misschien wordt dit nog bijgeschaafd, misschien niet. Time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Grappig dat veel mensen de gunsounds niet goed vinden, het zouden samples moeten zijn van the real thing.

Op http://www.charlieoscardelta.com staat een filmpie hierover. (account vereist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Wapens in films en games knallen ook meer dan de echte 'real-thing' versies. Zo zie je in films ook iemand volledig naar achteren vliegen zodra hij neergeschoten wordt. Dit is totaal niet realistisch. Maar blijkbaar willen mensen dit wel :?

Helemaal niet erg als het knalwerk wat minder is, en daarmee dus wat meer realistisch is ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
jij denkt dat een Shotgun echt zo weinig recoil heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

SoaDmaggot schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:19:
jij denkt dat een Shotgun echt zo weinig recoil heeft? ;)
Heb jij wel eens zelf hoogstpersoonlijk met een echte shotgun geschoten? :) En zo ja, welk type was dat? Met welke munitie? Kortom, het is nogal afhankelijk van wat factoren.

Kijk eens naar het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=B6bKbqSdNEc

welke recoil???? >:)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Nieuws van gisteren:

"Onlangs verscheen er een demo van Call of Duty 4 voor de PC. Vandaag is er een lijst uitgelekt met de volledige lijst wapens die op 8 november ter onze beschikking zullen staan.

MULTIPLAYER
-Ac130
-Airstrike
-Ak47
-Ak74u
-Artillery
-at4
-aw50
-barrett
-beretta
-binoculars
-bomb
-bomb defuse
-c4
-claymore
-cobra20mm
-cobraFFAR
-colt45
-concussion grenade
-desert eagle
-dragunov
-flash grenade
-frag grenade
-g3
-g36c
-hindFFAR
-humvee50cal
-m1014
-m14
-m16
-m21
-m4
-m40a3
-m60e4
-mp44
-mp5
-p90
-remington700
-rpd
-SAW
-Skorpion
-usp
-uzi
-Winchester1200

SINGLEPLAYER
-50cal turret technical
-ac130(105/25/40mm)
-agm114
-Airstrike
-ak47
-ak74u
-at4
-aw50
-barrett
-barrett fake-beretta
-binoculars
-bm21 missile
-bmp turret
-bog mortar turret
-bradley turret
-brick blaster(also on multi)
-brick bomb
-c4
-camera(10/20/30/45/5fov)
-claymore
-cobra20mm
-cobra air support
-cobra FFAR
-cobra hellfire
-cobra seeker
-cobra sidewinder
-cod3mg42 turret
-colt45
-default vehicle weapon
-desert eagle
-dog bite
-dragunov
-facemask
-flash grenade
-frag grenade
-g3
-g36c
-gp25
-heli minigun
-heli small arms
-heli spot light
-hindFFAR
-hind tmp rocket
-hind turret
-humvee50cal
-hunted crash missile
-javelin
-m1014
-m14
-m16
-m1a1
-m203
-m4
-m40a3
-m4m203
-m60e4
-mark19
-mg42
-mi28
-minigun player turret
-mp44
-mp5
-p90
-parabolic
-remington700
-rpd
-rpg
-sa6 missile
-saw
-skorpion
-slamraam missile
-smoke grenade
-stinger
-t72 turret
-usp
-uzi
-winchester1200
-zpu turret
"

Bron: http://www.9lives.be/game...-call-of-duty-4-uitgelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer nieuws.

Call of Duty 4 zal ook via Steam beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede shop om te preorderen? Zonder CC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:11:
CC? :?
Callcenter? Captain Cook? Creative Commons? Coupé Cabriolet? Preorder.cc? Compact Cassette? 200? copy console? cubic centimetre? Code civil? copie conform? C-compiler?

Edit: Oh, creditcard, nou dat kan zonder bij CD-WOW.

[ Voor 38% gewijzigd door FrankNLD op 16-10-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Frank76NL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:57:
[...]

Callcenter? Captain Cook? Creative Commons? Coupé Cabriolet? Preorder.cc? Compact Cassette? 200? copy console? cubic centimetre? Code civil? copie conform? C-compiler?
Let's don't forget Carbon Copy O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Laatst online: 09-09 15:05
Demo viel me niet tegen, al lijkt me de singleplayer niet zo boeiend maar de multiplayer juist wel!!

Demo liep trouwens als een zonnetje, lijkt me dus niet zon heeeel zwaar spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:57:
[...]

Gezien het onderwerp denk ik Close Combat. :P

spoiler:
Credit Card

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:10:
[...]

Gezien het onderwerp denk ik Close Combat. :P

spoiler:
Credit Card
Neh... Denk toch echt dat hij het heeft over Command Centre _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdwow doe ik niet aan, aangezien ze zeer langzaam zijn met preorders (ik wacht nog steeds op mn medieval 2 kingdoms preorder :( )

Maarre ik heb de demo getest met SLI en alternative framerendering 2 geeft de beste performance.
(mn sig is oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tegenvaller deze game, graphics zijn bagger, gameplay is veel te hectisch, en het bewegen voelt niet lekker aan. Ik vind call cod 2 qua graphics mooier als dit.Wwat een flop weer na graw2 en moh airborne, word helemaal opgehypt met mooie plaatjes maar ingame is het bagger :X

Deze sla ik over en hopen dat crysis wat word, want anno 2007 moet er toch grafisch wat te produceren zijn icm een goeie gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meningen verschillen dus. :P
Ik vind het zelf erg tof en nog goed eruit zien ook.
En dit is nog maar een demo; wie weet wat ze fixen voor in de final tav het bewegen en de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:27:
Wat een tegenvaller deze game, graphics zijn bagger, gameplay is veel te hectisch, en het bewegen voelt niet lekker aan. Ik vind call cod 2 qua graphics mooier als dit.Wwat een flop weer na graw2 en moh airborne, word helemaal opgehypt met mooie plaatjes maar ingame is het bagger :X

Deze sla ik over en hopen dat crysis wat word, want anno 2007 moet er toch grafisch wat te produceren zijn icm een goeie gameplay.
Zo, waar heb jij je pre-order gedaan, dat je het nu al binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:11:
kijk eens bij callofduty4.nl
daar heb ik m gepre-ordert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Een beetje voorbarige conclusie? Hoe kun je nou een oordeel vellen over een spel, als je maar 5% ervan hebt gezien. Daarnaast, is de multiplayer vele malen belangrijker dan singleplayer...

Ik snap echt niet waar iedereen het over heeft...
Ten eerste, is al 1000x gezegt, je kan de demo niet alles op high zetten. |:( Pas als het spel uit is, kun je zeggen of het wat is of niet. (vind het nu al prima, zal alleen maar beter worden als je meerdere dingen op max kan zetten)

Ten tweede, gameplay: voelt bij mij precies het zelfde aan als CoD2. Bewegingen zijn het zelfde, schieten is het zelfde, etc. Voelt zeer vertrouwd aan. :)

Als laatste, Graphics: persoonlijk let op de graphics hoogstends een week (wow-factor). Voor de rest is het beuken en knallen. Wat kan mij het schelen of je een rotsformatie/muur whatever iets realistischer uitziet of niet. Alsof dit bepaald of je een spel koopt (in iedergeval niet bij mij) --> zijn veel meer factoren of een spel leuk is of niet.
Veel belangrijker is de gameplay. Want tijdens de multiplayer heb je niet eens de tijd om om je heen te kijken!! ;)
Wat maakt het dus allemaal uit. Heel veel mensen zullen toch eeen afstemming maken, om zo'n hoog mogelijk fps te halen vs. zo hoog mogelijke settings.

just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Frank76NL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:20:
2e schop: Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 13-09 14:38
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:16:
[...]

8800gtx moet makkelijk kunnen als je op t hoogst wil spelen. k speel hier de demo met mn 7800gt makkelijk op t hoogst wat in de demo kan. heb zo'n 60 a 90 fps
En op welke resolutie is dat?

Ik haal hier met moeite 15 - 20 fps met niet eens alle settings op high op 1680*1050.

2x een standaard overgeklokte 7900GS. (600/1600)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik zie wel heat haze (luchtdruk ontploffende granaat, vuur) maar ik weet niet of je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
ZpAz schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

En op welke resolutie is dat?

Ik haal hier met moeite 15 - 20 fps met niet eens alle settings op high op 1680*1050.

2x een standaard overgeklokte 7900GS. (600/1600)
heb je AA aan staan? die is vrij zwaar, en op dergelijke resoluties helemaal niet nodig.
hier ook gewoon uit op 1920x1200, en constant 20+ fps zeker uit een 7900gt. meeste andere settings aan.
wil ik wat meer performance zet ik die settings ook uit, en evt. zet ik de textures wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Ja, een echte oorlog kun je tenminste op je gemak beleven! Lekker om je heen kijken, een praatje maken met de vijand, ideaal!

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Mp44!! >:) Jawohl! Feind am Boden!

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Bedoel je soms dat als je rechts-klikt (iron sight), in het midden van je scherm scherp ziet, en de rest wazig?
zo ja, dan kun je dit in- en uitschakelen d.m.v. "depth of field" in opties scherm te veranderen.

Ook de uitlaat van de tank kan een blur geven (door de hitte van de motor). Dit is echter normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren , dit spel is gevoelloos , COD2 /cod1/uo :9 .. h ad/heeft veel meer gevoel ,hier is alles LIcht(geen richt gevoel) , jammers

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:02:
heren , dit spel is gevoelloos , COD2 /cod1/uo :9 .. h ad/heeft veel meer gevoel ,hier is alles LIcht(geen richt gevoel) , jammers
Te licht? Dit hoor ik eigenlijk ook veel te veel terugkomen.. Het viel mij inderdaad ook op dat alles een stuk soepeler / lichter aanvoelde, maar dit hoeft niet per sé in het nadeel van het spel te zijn.

Het spel heet niet voor niets Modern Combat. Bij de wapens in huidige oorlogen hoef je niet eerst door de roest te drukken voordat je eindelijk je wapen kan herladen / de trekker over kan halen. De huidige wapens zijn daarbij ook een stuk lichter / stiller.
Ga maar eens op youtube zoeken naar geluiden van wapens van vroegâh (zat filmpjes te vinden over de Kar98, Thompson, Mp44), en zoek dan naar filmpjes van de hedendaagse geweren.

Het zal je verbazen hoe realistisch de wapens aanvoelen in CoD4 :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.