Wapens voelen allemaal hetzelfde aan , erg licht en niet prettig , juist in de vorige PC delen kon je goed verschil voelen of je een MP44 of een snipert in je handen had , dit is helaas weg en is een DOODzonde . Zal dit te maken hebben dat het misschien toch een port is ?
Ja, no shit, dat hoort zo!Bever! schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:34:
Matig de demo, en die javelin dan wtf is dat raket vliegt ineens omhoog??
http://youtube.com/watch?...AJLY&mode=related&search=
Ik vind de demo heerlijk
Draait ook goed speelbaar op mn X2 3800 1GB 7600GS 256MB. Niet op erg hoge settings uiteraard, maar ziet er prima uit. Ben niet meer zo'n die hard gamer, maar ik denk dat dit wel een groot publiek aanspreekt, mij iig wel.
Die scripted levels vind ik prima, zolang er maar lekker veel gebeurd, met afwijkende missies / gebeurtenissen. Urenlang doelloos door een level zwerven en steeds simpelweg mannetjes af blijven knallen gaat mij te snel vervelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Xtuv op 12-10-2007 14:43 ]
Voor mij was deze Demo ook niet overtuigend. Heb net 3 demo's achterelkaar gespeeld, en dit was de minste, ik had er de meeste verwachtingen bij vanwege voorgaande delen.
Andere Demo's waren Timeshift en FEAR, die ik dus allebei leuker/beter/mooier vond.
Andere Demo's waren Timeshift en FEAR, die ik dus allebei leuker/beter/mooier vond.
check het filmpje maar die dingen schieten echt omhoog.. om de tank op z'n dak te raken (minder armor daar) eigenlijk best cool gedaanBever! schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:34:
Matig de demo, en die javelin dan wtf is dat raket vliegt ineens omhoog??
blup
Verwijderd
ik vind het wel een geslaagde demo,ik kan niet zeggen dat ie slecht is integendeel,maar hij heeft wel een beetje het battlefield 2 gehalte
tjah dat krijg je al snel.. een tank + infantery = bf2... ik vind de feel zelf harstikke anders. En het is SP wat ook gewoon leuk is om te doen! (blijkbaar ben ik 1 van de weinige die SP nog belangrijk vind in een game)
blup
Ik heb nu al zin, in het Chernobyl level. Lekker snippen die handel.
Mooie graphics, en het loopt lekker. De game is goed geoptimaliseerd
.
Mooie graphics, en het loopt lekker. De game is goed geoptimaliseerd
MP maakt de game, als de MP is netzoals de SP dan hoef ik deze game niet, jammer ik had er meer van verwacht.
Over de mensen die zeuren over de Javelin missiles: er zit ook gewoon een normale rocket launcher in de demo
Vond het trouwens een erg vet ding, maar ik denk niet dat de Javelin in de MP terug zal komen. Is immers op voertuigen gericht, niet op infanterie.
http://www.youtube.com/watch?v=u-dOJG4kXMA
noobs:
http://www.youtube.com/wa...fbzU&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=u-dOJG4kXMA
noobs:
http://www.youtube.com/wa...fbzU&mode=related&search=
[ Voor 20% gewijzigd door Hazuki op 12-10-2007 15:32 ]
Koekie?
Oh man, jullie weten niet wat jullie missen als jullie de game niet gaan halen 
Op de XBOX360 heb ik de MP multiplayer beta helemaal kapot gespeeld, en oh wat was dat vet zeg. Jammer dat PC-gamers nu nog niet van de multiplayer ervaring kunnen proeven!
Eén ding weet ik wel zeker, op de release dag zorg ik dat ik CoD4 in huis heb. Zonder twijfel!
Op de XBOX360 heb ik de MP multiplayer beta helemaal kapot gespeeld, en oh wat was dat vet zeg. Jammer dat PC-gamers nu nog niet van de multiplayer ervaring kunnen proeven!
Eén ding weet ik wel zeker, op de release dag zorg ik dat ik CoD4 in huis heb. Zonder twijfel!
same here, iemand die komt mee-kamperen voor $random-shop-in-amersfoort?
True, maar ik bleef een keer staan na het trappetje bij het begin en poppetjes bleven gewoon doorlopen en actie ondernemenFokkeH schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:03:
....
1. Die levels, dat ze op je staan te wachten als je zelf wacht
2. Er blijven maar mannetjes komen, lijkt geen einde aan te komen
3. Je kunt alleen het level-pad lopen
....
Damn het draait wel ERG lekker op mn PC. Had dat niet verwacht ondanks dat Infinity Ward altijd gewoon een top engine heeft die lekker draait zonder veel recourses te verbruiken. Draai hem op 1680x1050 alles verder gewoon op max en met 40fps minimaal (soms iets minder maar is verwerpelijk)
X2 3800+
2GB
1900XTX 512mb
WinXP
X2 3800+
2GB
1900XTX 512mb
WinXP
Speel cod series al vanaf cod1. cod1 was het eerste spel dat ik online speelde, heb cod2 singleplayer nog nooit uitgespeeld, maar speel cod2 mp nog steeds erg vaak (jammer dat de pb update niet werkt en dat ik bij cheaters moet spelen).
Sinds dat ik cod speel vind ik alle andere FPS slecht spelen (far cry, hl2, fear, bioshock).
Ik zit zelf bij een community die bugs in de maps zoekt en er zijn al verschillende manieren gevonden om uit de map te komen in de SP demo. Kom op IW, stop eens wat meer tijd in het testen van de maps.. zo'n 3 maanden geleden heeft IW bij ons gevraagd of we het spel pre-release wilden testen op bugs, verder niets meer van gehoord
Sinds dat ik cod speel vind ik alle andere FPS slecht spelen (far cry, hl2, fear, bioshock).
Ik zit zelf bij een community die bugs in de maps zoekt en er zijn al verschillende manieren gevonden om uit de map te komen in de SP demo. Kom op IW, stop eens wat meer tijd in het testen van de maps.. zo'n 3 maanden geleden heeft IW bij ons gevraagd of we het spel pre-release wilden testen op bugs, verder niets meer van gehoord
Ik vind de demo geniaal. Vooral was ik blij dat de controls etc nog net zo aanvoelen als Call of Duty 2. Lekker leanen enzo.
Een erg leuke functie vond ik ook het terugwerpen van de granaten. Het spel loopt echt heel erg goed op mijn pc. Ik heb nog nooit last gehad van enig lagstootje.
E6600 op 3ghz en een 8800GTX die z'n spelletje opslaat in 2GB ram
Wel heb ik last gehad van iets anders vaags. Als ik de instellingen veranderde crashde het spel en kreeg ik een DirectX error. Nu doe ik gewoon mijn instellingen veranderen in de config.cfg in de installatie map van de demo
.
edit: Btw, ik gebruik Windows XP Pro
Een erg leuke functie vond ik ook het terugwerpen van de granaten. Het spel loopt echt heel erg goed op mijn pc. Ik heb nog nooit last gehad van enig lagstootje.
E6600 op 3ghz en een 8800GTX die z'n spelletje opslaat in 2GB ram
Wel heb ik last gehad van iets anders vaags. Als ik de instellingen veranderde crashde het spel en kreeg ik een DirectX error. Nu doe ik gewoon mijn instellingen veranderen in de config.cfg in de installatie map van de demo
edit: Btw, ik gebruik Windows XP Pro
[ Voor 3% gewijzigd door Gniels op 12-10-2007 16:13 ]
PHILIPS Motional Feedback 544
Ik vond het ook wel een goede demo.
- cod sfeertje is nog steeds aanwezig
- Ik kon ook lekker door muren, planken schieten
Alleen denk ik dat het meer een MP game is.
Ik was ook verbaast over hoe het draait op mn compy,
1024x768, 4xAA, 16AF, en verder alles op hoog.
Dat had ik echt niet verwacht.
Dit op een,
1 GB
7800GS 256 MB
P4 3GHZ @ 3.30
Win Xp
- cod sfeertje is nog steeds aanwezig
- Ik kon ook lekker door muren, planken schieten
Alleen denk ik dat het meer een MP game is.
Ik was ook verbaast over hoe het draait op mn compy,
1024x768, 4xAA, 16AF, en verder alles op hoog.
Dat had ik echt niet verwacht.
Dit op een,
1 GB
7800GS 256 MB
P4 3GHZ @ 3.30
Win Xp
Ik draai deze demo ook zeer lekker weg..
E6600 @ 3.4
2048 MB DDR 2
ATi 2900 XT / Catalyst 7.10
Windows Vista Ultimate 32bit
Omdat ik vista draai .. gebruik ik dan dx10 of gewoon 9?
ik haal zon 60 / 85 fps op 1280 x 960 ( breedbeeld is onderweg
)
E6600 @ 3.4
2048 MB DDR 2
ik haal zon 60 / 85 fps op 1280 x 960 ( breedbeeld is onderweg
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Leuke demo, Vlot te draaien, zelfs met mn passieve x1300 pro kaartje.
Iemand al opgevallen dat de camoflage van de ''allies'' beter is dan die van de tegenstanders, ik denk dat dat in de mp wel een voordeeltje kan zijn imho.
De granaatwerper onder je geweer is wel beetje appart, als je tussen je voeten mikt gebeurt er nix (je ziet wel de granaat uit de grond steken
), of je moet 3 keer op een auto schieten om hem te laten ontploffen, terwijl je met je geweer de auto al kapot heb met 1 magazijn.
En over die neverending respawnende tegenstanders, wat willen mensen hier dan mee ?
Dat er maar bv. 50 in die map zitten,en die dan ook nog eens door je maten af te laten schieten ?
Ik heb geen schot hoeven lossen (behalve met die javlin) voordat ik bij de tank kwam. Dus je mannetjes doen (te) goed mee. Ze spawnen iig niet achter je rug nadat je net de kamer hebt gecleared (moh airborne)
Goeie hoop op heftige multiplayer gevechten
Iemand al opgevallen dat de camoflage van de ''allies'' beter is dan die van de tegenstanders, ik denk dat dat in de mp wel een voordeeltje kan zijn imho.
De granaatwerper onder je geweer is wel beetje appart, als je tussen je voeten mikt gebeurt er nix (je ziet wel de granaat uit de grond steken
En over die neverending respawnende tegenstanders, wat willen mensen hier dan mee ?
Dat er maar bv. 50 in die map zitten,en die dan ook nog eens door je maten af te laten schieten ?
Ik heb geen schot hoeven lossen (behalve met die javlin) voordat ik bij de tank kwam. Dus je mannetjes doen (te) goed mee. Ze spawnen iig niet achter je rug nadat je net de kamer hebt gecleared (moh airborne)
Goeie hoop op heftige multiplayer gevechten
Bij mij liep ie ook very smooth
AMD X2 6000+
2 GB Corsair PC6400
X1900XT 512 MB
x64 Vista Ultimate
Demo inmiddels uitgespeeld. Kheb zeer de neiging te denken aan GRAW zonder die domme teamcommando's waardoor het spelen ervan alleen weggelegd blijft voor de echte commando's onder ons. Dus dat doen ze weer goed daar bij infinity/activision. In cod4 zitten dus naar mijn mening alleen maar goede dingen. Nadeeltje wat ik ook ervaar en eerder genoemd is hier is de handling van de wapens. Geen onderscheid dus tussen handpistooltje of javelin oid
AMD X2 6000+
2 GB Corsair PC6400
X1900XT 512 MB
x64 Vista Ultimate
Demo inmiddels uitgespeeld. Kheb zeer de neiging te denken aan GRAW zonder die domme teamcommando's waardoor het spelen ervan alleen weggelegd blijft voor de echte commando's onder ons. Dus dat doen ze weer goed daar bij infinity/activision. In cod4 zitten dus naar mijn mening alleen maar goede dingen. Nadeeltje wat ik ook ervaar en eerder genoemd is hier is de handling van de wapens. Geen onderscheid dus tussen handpistooltje of javelin oid
Ik ben extreem bang dat de MP niet zo goed gaat worden.
Heb een paar keer de demo doorlopen en heb zodra ik er een vond een G3 opgepakt.
Ik schrok er van hoe scheef dat wapen schiet terweil een de m4 precies recht schiet.
Als dit in de MP zo is is direct de balans weg en dus ook de gameplay.
Heb een paar keer de demo doorlopen en heb zodra ik er een vond een G3 opgepakt.
Ik schrok er van hoe scheef dat wapen schiet terweil een de m4 precies recht schiet.
Veel mensen, vonden de X-Box 360 MP Beta erg goedHelghast. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:51:
Ik ben extreem bang dat de MP niet zo goed gaat worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 12-10-2007 16:55 ]
Demo is awfully short!
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ja inderdaad. Voor 1.37 GB is het wel kort.Shaidar schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:09:
Demo is awfully short!
[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?
Heb hem vanmiddag ook maar binnengehaald. Eerste indruk: de wapens voelen raar en klinken bescheten. Maar het ergste vind ik nog wel dat de graphics er niet uit zien (in vergelijking met al die trailers). Ik hou het voorlopig lekker bij BF2.....
Dx9 want er zit geen Dx10 in CoD4dreameater schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:35:
Ik draai deze demo ook zeer lekker weg..
E6600 @ 3.4
2048 MB DDR 2
ik haal zon 60 / 85 fps op 1280 x 960 ( breedbeeld is onderweg)
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik zie alleen een poppetje rondlopen die zijn magazijn leegschiet op een hek met alle settings op Low.
Ik vind het niet veel bijzonders. Ben de laatste drie moeilijkheidsgraden doorheen gelopen en het duurt langer als je een moeilijkere pakt omdat je meer bezig bent met kijken en verschuiling zoeken maar om te spreken van bikkelharde uitdaging... nee. Ben er mee eens dat de wapens erg licht aanvoelen en dat het weer een wel hele lineare shooter is. Ook al is de sfeer en de intensiteit zoals vanouds vind ik niet dat ik van een top game kan spreken. Het speelt allemaal wel lekker maar algemeen vind ik hem karig.
Ehm, dan mis je het eerste gedeelte denk ik.Dantar schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:07:
[...]
Ik zie alleen een poppetje rondlopen die zijn magazijn leegschiet op een hek met alle settings op Low.
de demo draait met bijna alles op low
maar zonder gehaper en ik vind hem echt vet
en dat op mun pentium 4 2.4ghz 1gb ram en een gf6600
da valt me echt niet tegen
en dat op mun pentium 4 2.4ghz 1gb ram en een gf6600
Verwijderd
Ik heb hier erg naar uit gekeken, maar jezus wat een neppe zooi zeg.
Ik kwam in het menu en tot verbazing konden mijn settings niet hoger dan normal.
Hier nog een paar puntjes:
-Wapens hebben geen terugslag en het geluid is ook niet echt goed.
-Ik heb ook nog geen knop kunnen vinden om de firingmode te veranderen(kan aan mij liggen).
-De vijanden gedragen zich als een stel debielen.
-In de 2e WW kon het dan misschien nog wel, maar dit is net een arcadekast hoe die vijanden op je afkomen.
Dit was mijn ervaring na 10 minuutjes spelen, misschien verandert het nog.
Maar ik denk het niet.
Ik kwam in het menu en tot verbazing konden mijn settings niet hoger dan normal.

Hier nog een paar puntjes:
-Wapens hebben geen terugslag en het geluid is ook niet echt goed.
-Ik heb ook nog geen knop kunnen vinden om de firingmode te veranderen(kan aan mij liggen).
-De vijanden gedragen zich als een stel debielen.
-In de 2e WW kon het dan misschien nog wel, maar dit is net een arcadekast hoe die vijanden op je afkomen.
Dit was mijn ervaring na 10 minuutjes spelen, misschien verandert het nog.
Maar ik denk het niet.
Waarschijnlijk is dit een 'cheat' oid die vrij te spelen is, maar voer eens in je console in: arcademode 1. Dit maakt het spel helemaaaal arcadeVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:31:
Core2Duo E6400
2GB DDR800
Geforce 7900GT
Raptor HD voor de games
Settings normal, AA terug op 2x en resolutie op 1680*1050
In de console cg_drawFPS 1 getypt, wow....15 fps in volle actie scenes. Beetje bezopen.
2GB DDR800
Geforce 7900GT
Raptor HD voor de games
Settings normal, AA terug op 2x en resolutie op 1680*1050
In de console cg_drawFPS 1 getypt, wow....15 fps in volle actie scenes. Beetje bezopen.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-10-2007 19:52 ]
Ja en je vergeet effe erbij te vermelden met welke videokaart.
Het is dus alleen maar 1 singleplayer missie? Wel absurd voor 1.4 GB download 1 missie.
Had gehoopt op 1 speelbaar Multiplayer level, maar dat geeft dan ook een minder goed beeld van de game denk ik.
Het is dus alleen maar 1 singleplayer missie? Wel absurd voor 1.4 GB download 1 missie.
Had gehoopt op 1 speelbaar Multiplayer level, maar dat geeft dan ook een minder goed beeld van de game denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door REDFISH op 12-10-2007 19:48 ]
Nee hoor... 1,4 gb. is niet zo gek meer tegenwoordig. Als je ziet dat games als steeds groter en groter worden is het zelfs klein... er zijn al games die de volle capaciteit van een DVD9 benutten!REDFISH schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:47:
Ja en je vergeet effe erbij te vermelden met welke videokaart.
Kaap, zonder je videokaart te vermelden is hier natuurlijk niks over te zeggen. Ik heb hier ook een bak van een pc staan maar daar zit momenteel slechts een ati x700 in omdat ik nog moet wachten op de levreing van mijn 8800 gts.... tja dan draait het idd niet zo goed...
Ik zie nu pagina's achter elkaar systemen voorbij komen waarop het spel wel of niet goed draait...
Oninteressant...
Oninteressant...

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ja vergeten videokaart erbij te zetten. 7900GT dus, dat vind ik absoluut geen slechte kaart ivm de 8800 series.
Dat lijkt me juist zeer zeker interresant. Want als het bij veel mensen slecht draait kan dat wel eens gevolgen hebben voor de populariteit.RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:53:
Ik zie nu pagina's achter elkaar systemen voorbij komen waarop het spel wel of niet goed draait...
Oninteressant...
[ Voor 63% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-10-2007 19:54 ]
Het lijkt me nu al wel duidelijk dat het geen zwaar spel is. Het draait op een 6600GT gaf iemand aan, en op een 8800GTX kan je hem helemaal open gooien met full AA en AF. Dus het komt erop neer dat iedereen hem wel zo'n beetje kan spelen.
Das ook wel aan de graphics te zien trouwens, want het lijkt net een BF2 mod oid.
Das ook wel aan de graphics te zien trouwens, want het lijkt net een BF2 mod oid.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
ik vinnem geweldig! ik heb nooit problemen gehad met lineare spellen... sterker nog vaak vinni dat de betere spellen! ik hou er wel van als het allemaal een beetje cinematisch is!
Grafisch vinnik hem top (draai em op 1680x1050 met alles opt hoogst en 4xAA. mooie lichteffecten, bewegingen zien er goed uit, explosies van dichtbij komen goed over, wapens zien er goed uit.
wat geluid betreft, tjah is opzich redelijk, stemmen zijn ok, wapens klinken idd wat flets.
voor de rest lekkere intensieve actie! knalt heerlijk weg!
Grafisch vinnik hem top (draai em op 1680x1050 met alles opt hoogst en 4xAA. mooie lichteffecten, bewegingen zien er goed uit, explosies van dichtbij komen goed over, wapens zien er goed uit.
wat geluid betreft, tjah is opzich redelijk, stemmen zijn ok, wapens klinken idd wat flets.
voor de rest lekkere intensieve actie! knalt heerlijk weg!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mee eens met diegene hier boven mij!
Maar als je dit spel nu even gaat vergelijken met de Crysis demo loopt dit toch echt wel stukken beter op mijn pc dan Crysis. Ik kan CoD4 gewoon op 1680*1050 spelen met mijn 7900gt, veel dingen op low dan weliswaar, maar het kan heel goed en dan nog gewoon rond de 50 fps oid. Probeer dit maar eens met Crysis te doen!
Maar als je dit spel nu even gaat vergelijken met de Crysis demo loopt dit toch echt wel stukken beter op mijn pc dan Crysis. Ik kan CoD4 gewoon op 1680*1050 spelen met mijn 7900gt, veel dingen op low dan weliswaar, maar het kan heel goed en dan nog gewoon rond de 50 fps oid. Probeer dit maar eens met Crysis te doen!
Crysis is dan ook een maatje groter dan dit spel als ik de screenshots zie van Crysis. Crysis kunnen we pas over 2 jaar vol open draaien, net zoals Far Cry destijds.
Hmmz, net de demo gespeeld...
Ben niet echt weg geblazen van: Dit is een vet spel zeg!!
Eerder gezegt vind ik het niet echt een leuk spel.
Als ik het ga spelen speel ik het alleen om de multiplayer.
En ik kreeg spontoon koppijn toen ik de nightvision op zetten
Meteen een aspirientje genomen..
Ben niet echt weg geblazen van: Dit is een vet spel zeg!!
Eerder gezegt vind ik het niet echt een leuk spel.
Als ik het ga spelen speel ik het alleen om de multiplayer.
En ik kreeg spontoon koppijn toen ik de nightvision op zetten
Meteen een aspirientje genomen..
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
kvon die nightvison wel een waardevolle toevoeging! khoop dat er in het volledige game nog wat echt donkere stukjes zitten... dit stuk kunje evengoed zonder NV spelen.
Waar aangeraden werd om nightvision op te doen zag ik meer zonder.
Heb de demo net gespeeld, vond het best vet, is echt precies Cod2 maar beter graphics en andere setting. Je krijgt aardig het gevoel dat je erin zit. Draai op 1680x1050, alles op Normal, high kan niet in DX9(heb XP). Draait nu gewoon goed, met overklokken op 8800GTS 640MB met Q6600 soms uitschieters naar hoge 40 lage 50, maar meestal rond de 60 of hoger. In ieder geval niet storend dat de framerate wat omlaag gaat.
haha, inderdaad. ik zet ding aan, mege groene blur met stukjes zwart voor mijn ogen. kunt zo niks meer herkennen. magoed, ik moet nog de eerste game mee maken waar je echt nightvision nodig hebt. behalve dan splinter cell ofzo, waarbij je mbv. je goggles laserstralen ed. kunt zien. maar nergens waar je door het donker de NV nodig hebt.D. Ninjai schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:09:
Waar aangeraden werd om nightvision op te doen zag ik meer zonder.
Ik denk dat ze die nightvision erin hebben gedaan omdat ze denken dat het moet ofzo.
De game is klaar, komen ze nog met: Jaah we doen er ook een nightvision in, dat maakt de game nog beter en nog realistischer... Ofzo.
De game is klaar, komen ze nog met: Jaah we doen er ook een nightvision in, dat maakt de game nog beter en nog realistischer... Ofzo.
Gaat eens ergens anders bashen... Ofzo...rickyy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:18:
Ik denk dat ze die nightvision erin hebben gedaan omdat ze denken dat het moet ofzo.
Je reply voegt niet veel toe aan het err... Topic ofzo..
En....?XNightmare schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:02:
Mee eens met diegene hier boven mij!
Grafisch ziet er dan ook 10 x slechter uit dan Crysis dus is het niet heel vreemd dat het makkelijker draait? Maar ik zit hier niet meer op te wachten...
voor de rest vind ik het eigelijk vrij goedkoop dat ze een bestaande Cod2 engine gaan gebruiken voor een compleet nieuwe titel...Pak dan op z'n minst een nieuwe engine en besteed er wat tijd aan. Nouja de demo heeft me iig niet gepakt, ik hoop dat Crysis dat wel doet
Je zou nooit zeggen dat dit een 2007 spel is...eigelijk is het gewoon luiheid van de game ontwikkelaars..ze breien gewoon verder op Cod2, vind het niet echt terecht.
Die nightvison was ik nou ook niet echt zwaar van onder de indruk

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-10-2007 20:30 ]
Als het maar geld oplevert. Het blijft handel.
Tja ga nog liever CS 1.6 uit de kast trekkenRappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:31:
Als het maar geld oplevert. Het blijft handel.
Doet grafisch nog niet eens veel onder voor dit spel, en die gameplay
Overdrijven over de grafics is ook een vakThrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:32:
[...]
Tja ga nog liever CS 1.6 uit de kast trekken![]()
Maar je heb wel gelijk. Het ziet er niet echt next gen uit, de gameplay wat mij betreft ook niet

Dit is een veel te gehypte game geweest .
Misschien heb je het niet gemerkt maar de settings staan allemaal op normalrickyy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:38:
[...]
Overdrijven over de grafics is ook een vak![]()
Maar je heb wel gelijk. Het ziet er niet echt next gen uit, de gameplay wat mij betreft ook niet![]()
Dit is een veel te gehypte game geweest .
Wat zitten jullie nou allemaal te oordelen over de graphics, je hebt ze in principe nog niet gezien. De gameplay is echt heerlijk en het speelt vlot, meer kun je van deze demo ook niet verwachten dus gewoon een top spel!
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
net ff gespeeld @1920x1200, ca. 50-70FPS.Grafisch vindt ik het indrukwekkend.
Ik ook op 1920x1200, AA uit, rest standaard gelaten.
draait prima, alleen is mijn videokaart een beetje heet aan het worden. moet maar eens stof eruit halen.
zag wat artifacts enzo. magoed, dat heb ik op het moment met meerdere spellen.
verder vind ik het spel echt geweldig spelen. de recoil van de M16 en M4 zijn mss een beetje laag (waardoor het niet meer nodig is om naar single shot te switchen op langere afstand), maar accuracy is zeer realistisch. je kunt tenminste een headshot maken op redelijke afstand. en ze gaan ook makkelijk neer. i.t.t. BF2 waar je niks kon raken verder dan ~20m, en je zowat 10 direct hits nodig had om een enemy neer te krijgen. (gelukkig heeft de project reality mod mijn klachten hierover opgelost, maar dat terzijde).
Grafisch zag het er prima uit. mss niet extreem veel beter dan COD2, maar de primaire reden voor mij om dit spel te kopen is juist dat het zich in een moderne setting afspeelt. en beetje wapen/militair-gek zijnde vond ik het ook een verademing om bestaande richtmiddelen, en militaire body-armour te zien.
Gameplay was erg soepel. Het gaat lekker vlot, en je voelt je echt betrokken in de oorlog. mss wel een beetje irritant om steeds degene te zijn die dingen moet doen. extreem scripted. had wel iets meer in de richting van MOH: Airborne willen zien. Dat er objectives zijn, maar dat het niet in een bepaalde volgorde moet gebeuren. Wel evt. een start danwel eind objectives, maar wat er tussenin zit mag los van elkaar.
draait prima, alleen is mijn videokaart een beetje heet aan het worden. moet maar eens stof eruit halen.
zag wat artifacts enzo. magoed, dat heb ik op het moment met meerdere spellen.
verder vind ik het spel echt geweldig spelen. de recoil van de M16 en M4 zijn mss een beetje laag (waardoor het niet meer nodig is om naar single shot te switchen op langere afstand), maar accuracy is zeer realistisch. je kunt tenminste een headshot maken op redelijke afstand. en ze gaan ook makkelijk neer. i.t.t. BF2 waar je niks kon raken verder dan ~20m, en je zowat 10 direct hits nodig had om een enemy neer te krijgen. (gelukkig heeft de project reality mod mijn klachten hierover opgelost, maar dat terzijde).
Grafisch zag het er prima uit. mss niet extreem veel beter dan COD2, maar de primaire reden voor mij om dit spel te kopen is juist dat het zich in een moderne setting afspeelt. en beetje wapen/militair-gek zijnde vond ik het ook een verademing om bestaande richtmiddelen, en militaire body-armour te zien.
Gameplay was erg soepel. Het gaat lekker vlot, en je voelt je echt betrokken in de oorlog. mss wel een beetje irritant om steeds degene te zijn die dingen moet doen. extreem scripted. had wel iets meer in de richting van MOH: Airborne willen zien. Dat er objectives zijn, maar dat het niet in een bepaalde volgorde moet gebeuren. Wel evt. een start danwel eind objectives, maar wat er tussenin zit mag los van elkaar.
Ik ook, kan ik eens rondstappen in Pripyat bij het Ferriswheel zonder lastig gevallen te worden door Snorks en de Monoliths ...Splinter Cell schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:22:
Ik heb nu al zin, in het Chernobyl level.
Loopt trouwens soepel op m'n bescheiden 7300GT kaartje.
Moest wel de bijgeleverde DirectX 9.0c installeren ; kreeg een 'missing .dll' of zo bij opstarten ?!
Vreemd, want STALKER, ET:QW en MoHA hadden daar geen last van.
[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 12-10-2007 21:45 ]
Het loopt ook soepel op mijn pc PIV 2,4 GHz, 1024MB DDR, XFX6600GT ->1440x900, 2xAA, verder alles op low of uit. Ziet er nog prima uit.Goner schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:45:
[...]
Ik ook, kan ik eens rondstappen in Pripyat bij het Ferriswheel zonder lastig gevallen te worden door Snorks en de Monoliths ...leuke flashback, dat intro-filmpje!
Loopt trouwens soepel op m'n bescheiden 7300GT kaartje.
Moest wel de bijgeleverde DirectX 9.0c installeren ; kreeg een 'missing .dll' of zo bij opstarten ?!
Vreemd, want STALKER, ET:QW en MoHA hadden daar geen last van.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Dat is wel heel erg overdrijven, of heb je alles op low staan ofzo omdat je pctje het niet trekt.Thrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:32:
[...]
Tja ga nog liever CS 1.6 uit de kast trekken![]()
Grafisch kan het beter ja, maar vergelijken met CS1.6 is wel erg, Tziet er ook beter uit dan Source. Maar het is niet een grafisch hoogstandje nee.
Verwijderd
OMG this game rocks ik speel al een tijdje geen cs source meer , maar dit is een waardige opvolger voor mijn counter terrorist vs terrorist game die wapens zijn gewoon gruwelijk, beeld ook en gameplay ben ik niet anders gewend van cod series gewoon geweldig dus
dit wordt een orginele game kopen sinds cs source uit is
Ik vind het beeld nou niet bepaald mooi tbhVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:38:
OMG this game rocks ik speel al een tijdje geen cs source meer , maar dit is een waardige opvolger voor mijn counter terrorist vs terrorist game die wapens zijn gewoon gruwelijk, beeld ook.
Dan vraag ik me echt ernstig af of jij ooit echt veel css hebt gespeeld. Ik ben geen groot fan van css, maar de wapens van css zijn toch echt veel beter. Ze voelen echter aan en niet alsof ik een plastic speelgoedgeweertje van de kermis in mijn handen heb. En tja, beeld is voor sommigen mooi. Maar ik vind het toch bedroevend slecht. Noem me een basher, maar feiten zijn feiten. Als je kijkt naar de texture kwaliteit en technieken is het zeer slecht. Zelfs CoD2 had enkele technieken die er zeer goed uitzagen, maar CoD4 laat dit totaal links liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:38:
OMG this game rocks ik speel al een tijdje geen cs source meer , maar dit is een waardige opvolger voor mijn counter terrorist vs terrorist game die wapens zijn gewoon gruwelijk, beeld ook en gameplay ben ik niet anders gewend van cod series gewoon geweldig dus

Maar genoeg gebashed, je moet van de game houden. Dat er mensen zijn die het leuk vinden dat kan, alleen ik laat hem totaal links liggen. Zelfs downloaden heeft geen waarde voor deze game.
Trouwens, die nightvision is ook mega slecht, een laser straal met nightvision zien is onmogelijk mits er stof in de lucht hangt. Maar zover ik weet zijn laser addons nooit 1cm doorsnee
rofl krijg eigelijk wel lachkicks van iedereen hun commentaar op deze demo inmiddelsMOAW schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:14:
[...]
Dan vraag ik me echt ernstig af of jij ooit echt veel css hebt gespeeld. Ik ben geen groot fan van css, maar de wapens van css zijn toch echt veel beter. Ze voelen echter aan en niet alsof ik een plastic speelgoedgeweertje van de kermis in mijn handen heb. En tja, beeld is voor sommigen mooi. Maar ik vind het toch bedroevend slecht. Noem me een basher, maar feiten zijn feiten. Als je kijkt naar de texture kwaliteit en technieken is het zeer slecht. Zelfs CoD2 had enkele technieken die er zeer goed uitzagen, maar CoD4 laat dit totaal links liggen.En kijk eens rond in het level, heb je de tanks gezien?
goddamit dat lijken net blocken! Het lijkt net alsof dat is gemaakt door een beginneling met 3dmax. Serieus, dat is wel het slechtste wat ik ooit heb gezien.
Maar genoeg gebashed, je moet van de game houden. Dat er mensen zijn die het leuk vinden dat kan, alleen ik laat hem totaal links liggen. Zelfs downloaden heeft geen waarde voor deze game.
Trouwens, die nightvision is ook mega slecht, een laser straal met nightvision zien is onmogelijk mits er stof in de lucht hangt. Maar zover ik weet zijn laser addons nooit 1cm doorsnee![]()
maar je hebt wel gelijk ja, ik heb nooit echt Cod gespeeld maar ik geef een spel altijd de kans. Nja aangezien er genoeg spellen uit gaan komen zal dit hem waarschijnlijk toch niet gaan worden

Game draait soepel op mijn GF6800. Sfeer is weer goed. Gameplay is fun. Als de MP goed is dan wordt dit een toppertje.
En het leuke is, dat de game voor een groot gedeelte lijkt op Delta Force: Black Hawk Down. Het geluid en hantering van wapens voelt even cheapy aan, en de gfx stijl is hetzelfde, alleen heeft CoD4 veel meer actie. Natuurlijk is CoD4 wel beter, maar het lijkt er toch veel op vind ik.
Snap niet dat mensen dit spel niet mooi vinden, op hoge reso met alles @ high ziet het er toch best wel indrukwekkend uit en zeker wel next-gen. Vergelijkingen met CS 1.6 slaan kant nog wal.
Verwijderd
Ziet er leuk en mooi uit (nou ja sommige objecten zijn wel erg hoekig) maar de gameplay zuigt.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 00:11 ]
kheb dit geprobeerd maar ik zie niets anders? of werkt dat alleen op easy?!-Tim- schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:36:
[...]
Waarschijnlijk is dit een 'cheat' oid die vrij te spelen is, maar voer eens in je console in: arcademode 1. Dit maakt het spel helemaaaal arcadeHelemaal compleet met high scores en combo's
net de demo nog even op een na moeilijskte niveau gespeeld, dat valt echt niet mee.
tjah mensen met een crappy systeem, crappy videokaart whatever, of mensen die gewoon wat moeten zeiken.... @high res met settings op high en AA aan ziet het er gewoon verdomd goed uit, het admed gewoon sfeer uit dat is het belangrijkste.belfrink schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:06:
Snap niet dat mensen dit spel niet mooi vinden, op hoge reso met alles @ high ziet het er toch best wel indrukwekkend uit en zeker wel next-gen. Vergelijkingen met CS 1.6 slaan kant nog wal.
[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 13-10-2007 00:19 ]
next-gen ? volgens mij moet je toch echt even opzoeken wat dat nou precies inhoud.belfrink schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:06:
Zie de grafische pracht en praal van crysis, dat is next-gen. Cod4 brengt echt totaal niks vernieuwend ten opzichte van spellen van 2 a 3 jaar oud(neem een BF2). Voor het grote publiek is dat natuurlijk niet erg, want veel mensen hebben geen top pc en willen het spel toch kunnen spelen, maar zoals velen inclusief mijzelf hadden er gewoon veel meer van verwacht.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik begrijp precies wat je bedoeld!

*maus wacht verder af op... o.a.: Far Cry 2, Crysis en Assassins Creed*

[ Voor 9% gewijzigd door MauSS op 13-10-2007 00:26 ]
A world without gadgets is no world ;)
Was misschien wat overdreven, maar als je bekijkt dat CS uit 1998 ofzo komt en Cod4 uit 2007 tja das bijna 10 jaar....niet echt een grote grafische vooruitgang. BF2 ziet er even goed uit en dat spel komt uit 2005. Maar het is jammer dat ik niet de multiplayer kan ervaren en beoordelen. De singleplayer demo is iig niet echt geweldig bevallen. En ik denk de mensen die allemaal een dure videokaart aangeschaft hebben die hebben toch wat hogere verwachtingen inmiddels. Ik zeg ook niet dat het spel hard gaat zuigen ofzo, alleen ik had idd veel meer verwacht.belfrink schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:06:
[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-10-2007 00:36 ]
Verwijderd
Kan niet eens hoogste settings in game selecteren, behalve als "normal" hoogste is >_>Thrills33ka schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:35:
[...]
Was misschien wat overdreven, maar als je bekijkt dat CS uit 1998 ofzo komt en Cod4 uit 2007 tja das bijna 10 jaar....niet echt een grote grafische vooruitgang. BF2 ziet er even goed uit en dat spel komt uit 2005. Maar het is jammer dat ik niet de multiplayer kan ervaren en beoordelen. De singleplayer demo is iig niet echt geweldig bevallen. En ik denk de mensen die allemaal een dure videokaart aangeschaft hebben die hebben toch wat hogere verwachtingen inmiddels. Ik zeg ook niet dat het spel hard gaat zuigen ofzo, alleen ik had idd veel meer verwacht.
Dus denk niet dat je daar echt al over kan oordelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 00:38 ]
Voor de honderdste keer dit zijn niet de final graphics..Thrills33ka schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:35:
[...]
Was misschien wat overdreven, maar als je bekijkt dat CS uit 1998 ofzo komt en Cod4 uit 2007 tja das bijna 10 jaar....niet echt een grote grafische vooruitgang. BF2 ziet er even goed uit en dat spel komt uit 2005. Maar het is jammer dat ik niet de multiplayer kan ervaren en beoordelen. De singleplayer demo is iig niet echt geweldig bevallen. En ik denk de mensen die allemaal een dure videokaart aangeschaft hebben die hebben toch wat hogere verwachtingen inmiddels. Ik zeg ook niet dat het spel hard gaat zuigen ofzo, alleen ik had idd veel meer verwacht.
Edit: Spuit 11

Verwijderd
Zeuren over de graphics.... zijn graphics het hoofd doel geweest van elk CoD spel? Om zo geweldig mooi mogelijke graphics neer te zetten? Volgens mij was het doel altijd om meeslepende, intense, en gewoon goede gameplay neer te zetten.
Ik ben geen extreme fan van CoD, en kan ook prima meegaan in kritiek punten van 'te scripted' en dergelijke, maar de Call of Duty spellen (voornamelijk die op de PC) zijn wel een aantal van de meest intense (single player) first person shooters. Speelt goed, geeft voldoening om je vijand eens een wat betere airflow te geven, en de graphics zijn naar mijn mening prima, doen niets af aan het spel.
P.S.: Thrills33ka, als jij CoD4 er even goed/slecht uit vind zien als BF2 moet je denk ik even bij Specsavers ofzo langs
. BF2 komt bij lange na niet in de buurt. Op welke settings speelde jij het...
Ik ben geen extreme fan van CoD, en kan ook prima meegaan in kritiek punten van 'te scripted' en dergelijke, maar de Call of Duty spellen (voornamelijk die op de PC) zijn wel een aantal van de meest intense (single player) first person shooters. Speelt goed, geeft voldoening om je vijand eens een wat betere airflow te geven, en de graphics zijn naar mijn mening prima, doen niets af aan het spel.
P.S.: Thrills33ka, als jij CoD4 er even goed/slecht uit vind zien als BF2 moet je denk ik even bij Specsavers ofzo langs

Ik moet zeggen dat CoD4 er goed uitziet, naar mijn smaak beter dan MoH:A.
De gameplay is weer als van ouds, lekker snel en soepel, ook viel het me op dat CoD4 gewoon perfect liep op maximale settings die mogelijk zijn in de demo, ook de UT3 demo loopt als een trein, MoH:A loopt net iets minder soepel.
Nou alleen hopen dat ze niet zo dom zijn om Lan play eruit te laten zoals bij MoH:A want dat was toch wel een tegenvaller.
De gameplay is weer als van ouds, lekker snel en soepel, ook viel het me op dat CoD4 gewoon perfect liep op maximale settings die mogelijk zijn in de demo, ook de UT3 demo loopt als een trein, MoH:A loopt net iets minder soepel.
Nou alleen hopen dat ze niet zo dom zijn om Lan play eruit te laten zoals bij MoH:A want dat was toch wel een tegenvaller.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
gewoon, zo veel mogelijk op High of "Extra" 1280x1024 AA 4x...Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:50:
Zeuren over de graphics.... zijn graphics het hoofd doel geweest van elk CoD spel? Om zo geweldig mooi mogelijke graphics neer te zetten? Volgens mij was het doel altijd om meeslepende, intense, en gewoon goede gameplay neer te zetten.
P.S.: Thrills33ka, als jij CoD4 er even goed/slecht uit vind zien als BF2 moet je denk ik even bij Specsavers ofzo langs. BF2 komt bij lange na niet in de buurt. Op welke settings speelde jij het...
BF2 komt wel degelijk in de buurt, zet daar maar eens alles op High, maarja goed ik zeg ook niet dat graphics het belangrijkste is. Maar aan de hand van zo'n demo'tje ben ik niet echt overtuigd, das iig geen goed voorteken? gewoon hoe alles aanvoelt en hoe de guns schieten en de geluiden ook. Maar dat had ik al eerder medegedeeld. Ook de kogels, leek meer op een of andere lichtshow ipv een realistisch oorlogsgebied. En je kunt vanalles over BF2 zeggen, maar het is een goed spel, met de rankings en classes erg uitgebreid. Misschien dat Cod4 in multiplayer heel anders is. Ik vind het iig slecht dat we niet ook de classes/perks etc. ff kunnen bekijken, of iig een deel daarvan. Die demo lijkt alles veel te simpel. Bij bf2 kun je echte gameplay proeven, echte teamplay. Dat kon je in de demo al.
Nouja ik hou niemand tegen om dit spel te halen! maar ik kijk nu meer uit naar Crysis en misschien wel Gears of War
[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-10-2007 01:03 ]
Verwijderd
Nogmaals de graphics zijn dus niet op max nu. High wat jij zegt zit niet in de game nog.Thrills33ka schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:57:
[...]
gewoon, zo veel mogelijk op High of "Extra" 1280x1024 AA 4x...
BF2 komt wel degelijk in de buurt, zet daar maar eens alles op High, maarja goed ik zeg ook niet dat graphics het belangrijkste is. Maar aan de hand van zo'n demo'tje ben ik niet echt overtuigd, das iig geen goed voorteken? gewoon hoe alles aanvoelt en hoe de guns schieten en de geluiden ook. Maar dat had ik al eerder medegedeeld. Ook de kogels, leek meer op een of andere lichtshow ipv een realistisch oorlogsgebied. En je kunt vanalles over BF2 zeggen, maar het is een goed spel, met de rankings en classes erg uitgebreid. Misschien dat Cod4 in multiplayer heel anders is. Ik vind het iig slecht dat we niet ook de classes/perks etc. ff kunnen bekijken, of iig een deel daarvan. Die demo lijkt alles veel te simpel. Bij bf2 kun je echte gameplay proeven, echte teamplay. Dat kon je in de demo al.
Nouja ik hou niemand tegen om dit spel te halen! maar ik kijk nu meer uit naar Crysis en misschien wel Gears of War
bf2 vind ik persoonlijk erg slecht. Alle BF games overigens, nooit een fan van vehicles geweest die niet balanced zijn (halo voor pc had het goed bijv, BF dus fout). Oh en teamplay op pubs?

Wel mee eens over mp hoor, wil ook graag ff een mp demo om te kunnen spelen.
ahum BF2 heeft ook infantry only mode? die ik altijd speel...Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:49:
[...]
Nogmaals de graphics zijn dus niet op max nu. High wat jij zegt zit niet in de game nog.
bf2 vind ik persoonlijk erg slecht. Alle BF games overigens, nooit een fan van vehicles geweest die niet balanced zijn (halo voor pc had het goed bijv, BF dus fout). Oh en teamplay op pubs?![]()
Wel mee eens over mp hoor, wil ook graag ff een mp demo om te kunnen spelen.
Vind BF2 zelfs het beste spel van de afgelopen jaren. Cod2 moet ook goed zijn geweest want die staat ook al jaren in de top10 van multiplayer games, deze demo daarentegen

Maar ik hou je niet tegen om deze game te kopen...
En ja teamplay op pubs, misschien niet altijd maar ik heb bij BF2 meer teamplay meegemaakt dan in alle andere spellen bij elkaar ooit gespeeld. Perfect hoe dat kit-systeem daar werkt. Blijkbaar heb je nog niet eens ooit de moeite genomen om BF2 te spelen anders wist je dat er WEL teamplay was, ook in public. Maarja ben nu wel beetje moe van dat gediscussieer ga vooral dit spel spelen
En wat zeg je over de graphics die nu niet op High staan, waarom zouden ze een demo afleveren waar je de settings maar op half/half kan zetten?

Net zo stom als dat ze niet even een multiplayer mapje vrijgeven, misschien was ik dan wat positiever geweest...Ik kon sommige graphics btw wel op "Extra" zetten, maarja. Als jij niet houd van een realistisch oorlogsspel waar ook vehicles bij horen
[ Voor 29% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-10-2007 02:09 ]
Verwijderd
Ik verwacht nog wel een mp demo, hebben andere delen ook gehad dacht ik. Bij full was het ook altijd een aparte exe, dus een aparte demo is zo gek nog nietThrills33ka schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 01:58:
[...]
Maarja ben nu wel beetje moe van dat gediscussieer ga vooral dit spel spelenik wacht toch even wat andere games af.
En wat zeg je over de graphics die nu niet op High staan, waarom zouden ze een demo afleveren waar je de settings maar op half/half kan zetten?Is dat niet ongelofelijk stom?
Net zo stom als dat ze niet even een multiplayer mapje vrijgeven, misschien was ik dan wat positiever geweest...Ik kon sommige graphics btw wel op "Extra" zetten, maarja. Als jij niet houd van een realistisch oorlogsspel waar ook vehicles bij horenachja ieder zijn ding he
Ye sommige dingen kon je wel op extra zetten, maar aardig wat ging max maar tot normal. Misschien om de filesize van de demo niet helemaal te gek maken? UT3 ziet er ook niet goed uit in de demo bijv, omdat er low res textures worden gebruikt om de grootte van de download klein te houden.
Ik hou wel van een "realistisch" oorlogsspel met vehicles, als de vehicles gewoon degelijk balanced zijn. Halo pc was gewoon een voorbeel van betere vehicle balance dan bf series.
Mwah BF2 is redelijk balanced hoor alleen de J-10 van China was te goed en de USA fighter was weer iets te zwak...heb er verder geen last meer van want speel nu toch altijd infantry onlyVerwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:25:
[...]
Ik verwacht nog wel een mp demo, hebben andere delen ook gehad dacht ik. Bij full was het ook altijd een aparte exe, dus een aparte demo is zo gek nog niet
Ye sommige dingen kon je wel op extra zetten, maar aardig wat ging max maar tot normal. Misschien om de filesize van de demo niet helemaal te gek maken? UT3 ziet er ook niet goed uit in de demo bijv, omdat er low res textures worden gebruikt om de grootte van de download klein te houden.
Ik hou wel van een "realistisch" oorlogsspel met vehicles, als de vehicles gewoon degelijk balanced zijn. Halo pc was gewoon een voorbeel van betere vehicle balance dan bf series.
en ja in het echt is ook niet alles balanced hoor, als je kijkt naar Irak vs USA
Verwijderd
Tuurlijk.Thrills33ka schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 02:38:
[...]
en ja in het echt is ook niet alles balanced hoor, als je kijkt naar Irak vs USAdusja wat dat betreft is het wel realistisch....
Maar dan gaat gameplay boven realisme
Realisme kan goed zijn, maar je moet het niet te ver doortrekken
Hi Guys,
Net ook maar ff de demo geprobeerd.....
Ik moet zeggen dat het menu in het spel echt een verademing is ten opzichte van de games die ik de laatste tijd speel waarbij BF2142 toch echt wel het dieptepunt is. Ik had echt alle instellingen binnen een minuutje gedaan, heeerlijk.....
Kwa graphics vind ik de demo wel ok, niet bijzonder. Verder voelt alles wel heerlijk soepel aan, dat vind ik wel een pluspuntje (mag ook wel met een q6600@3.42 + 8800 gtx ultra). Dan merk je wel dat de engine niet van de laatste generatie is.... tenminste, zo komt het op mij over.
Single-player gameplay vind ik persoonlijk verschrikkelijk, altijd hetzelfde, beetje schieten op monsters/mannetje (waarom eingelijk nooit vrouwtjes?? hahaha) blehhhhh, heb dus ook niet langer als een paar minuten gespeeld.
Dit is puur een singleplayer demo toch of zie ik het multiplayer gedeelte over het hoofd ofzo?
Greetz!
Ik moet zeggen dat het menu in het spel echt een verademing is ten opzichte van de games die ik de laatste tijd speel waarbij BF2142 toch echt wel het dieptepunt is. Ik had echt alle instellingen binnen een minuutje gedaan, heeerlijk.....
Kwa graphics vind ik de demo wel ok, niet bijzonder. Verder voelt alles wel heerlijk soepel aan, dat vind ik wel een pluspuntje (mag ook wel met een q6600@3.42 + 8800 gtx ultra). Dan merk je wel dat de engine niet van de laatste generatie is.... tenminste, zo komt het op mij over.
Single-player gameplay vind ik persoonlijk verschrikkelijk, altijd hetzelfde, beetje schieten op monsters/mannetje (waarom eingelijk nooit vrouwtjes?? hahaha) blehhhhh, heb dus ook niet langer als een paar minuten gespeeld.
Dit is puur een singleplayer demo toch of zie ik het multiplayer gedeelte over het hoofd ofzo?
Greetz!
Het is een singleplayer demo only ja...ocdaan schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 03:13:
Hi Guys,
Greetz!
van die menu's etc heb je wel gelijk, die gaan lekker vloeiend en zonder bugs zoals bij BF series bijvoorbeeld...maar wat de game zelf betreft stelt het mij een beetje teleur...
Mocht er nog een multiplayer demo komen dan zal ik hem waarschijnlijk wel proberen
Verwijderd
Wat een toppertje!
Al vond ik inderdaad de sp demo erg simpel maar dat vond ik van cod 2 ook .
Deze game wordt een echte mp klassieker net zoals cs , moh1, cod1 en cod 2.
Voor mensen die van vlotte gameplay houden en wat minder op graphics letten.
Ook voor degenen die niet elke 2 jaar upgraden is dit spel nog prima te spelen.
Ook bij mij loopt alles soepel weleens waar niet alle eyecandy`s aan maar toch ziet het nog best aardig uit en voor mijn frame rates hoef ik me absoluut niet te schamen.
Dus, niet lullen maar knallen!!
Al vond ik inderdaad de sp demo erg simpel maar dat vond ik van cod 2 ook .
Deze game wordt een echte mp klassieker net zoals cs , moh1, cod1 en cod 2.
Voor mensen die van vlotte gameplay houden en wat minder op graphics letten.
Ook voor degenen die niet elke 2 jaar upgraden is dit spel nog prima te spelen.
Ook bij mij loopt alles soepel weleens waar niet alle eyecandy`s aan maar toch ziet het nog best aardig uit en voor mijn frame rates hoef ik me absoluut niet te schamen.
Dus, niet lullen maar knallen!!
Ik krijg een crash als ik de resolutie van 1024x768 naar 1680x1050 wil zetten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het alleen onder XP met Catalyst 7.9. Ik zal dalijk 7.10 proberen. Onder Vista werkt het wel.
Voor iedereen die dacht dat op het eind van de demo het Apache helicopters waren: dat zijn het niet! Het zijn Cobra helikopters:
Youtube filmpje van Cobra heli
bekijk het verschil zelf maar:
Youtube filmpje van Apache heli
Apache's ownen hard!
Youtube filmpje van Cobra heli
bekijk het verschil zelf maar:
Youtube filmpje van Apache heli
Apache's ownen hard!

Als mensen beweren dat de game er beter uitziet dan Battlefield 2 zijn ze echt blind. In BF2 zijn de tanks gewoon net wat mooier en vooral is de smoke echter, want sjesus na 4x de demo te hebben gespeeld op alle grafische instellingen is dit toch wel zeer slecht gedaan. Dat mensen dan gaan zeggen:
"ze weten niet wat next gen is" of "ze kunnen de game gewoon niet op zijn hoogst draaien" is een zwak excuus, ik heb een van de beste configs die je maar kan hebben. En ja, de game draait soepel. Alleen vind ik de game er echt nep uitzien. Dit is geen next gen, maar een poging tot die niet is gelukt. Kijk naar UT3, Crysis, Assasins Creed, Brothers in Arms: Hell's Highway etc. Dan zie je wat ik bedoel met next-gen. De graphics zijn velen maler beter in die games. En ja, het gaat niet allemaal om graphics, dat snap ik. Maar dan nog zou eht niet mogen dat vijandelijke tanks bestaan uit enkele poligons en helemaal geen texture's hebben. (of dit moet een bug zijn.)
Voor de mensen die het willen weten:
Gigabyte P35 DS3R
Q6600 @ 3Ghz
2GB G.Skill @ 1000mhz CL5
MSI 8800 Ultra OC (675/2300)
Dus het lijkt me duidelijk dat ik CoD niet op medium speel nee..
"ze weten niet wat next gen is" of "ze kunnen de game gewoon niet op zijn hoogst draaien" is een zwak excuus, ik heb een van de beste configs die je maar kan hebben. En ja, de game draait soepel. Alleen vind ik de game er echt nep uitzien. Dit is geen next gen, maar een poging tot die niet is gelukt. Kijk naar UT3, Crysis, Assasins Creed, Brothers in Arms: Hell's Highway etc. Dan zie je wat ik bedoel met next-gen. De graphics zijn velen maler beter in die games. En ja, het gaat niet allemaal om graphics, dat snap ik. Maar dan nog zou eht niet mogen dat vijandelijke tanks bestaan uit enkele poligons en helemaal geen texture's hebben. (of dit moet een bug zijn.)
Voor de mensen die het willen weten:
Gigabyte P35 DS3R
Q6600 @ 3Ghz
2GB G.Skill @ 1000mhz CL5
MSI 8800 Ultra OC (675/2300)
Dus het lijkt me duidelijk dat ik CoD niet op medium speel nee..
Verwijderd
Jezus mensen, lees nou eens wat al 10x is gezegd.
De graphics kunnen in demo niet hoger dan normal.(waarom is mij een raadsel).
Iedereen die hier loopt te blaten "ja alles op high en 4xAA"
Je hebt dat menu toch ook gezien en daar staat normal, dus hou alsjeblieft op over high.
Zo dat is eruit.
Je hebt dat menu toch ook gezien en daar staat normal, dus hou alsjeblieft op over high.
Zo dat is eruit.
Ik denk dat het is om data-verkeer te besparen... zou nogal een verschil zijn tussen een demo van 1,37 gb. en een demo van 2,5 gb. omdat er véél grotere textures in zouden moeten en nog meer andere zaken van de engine. Door de allerhoogste settings er niet in te doen bespaar je dus een hoop.Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:26:
Jezus mensen, lees nou eens wat al 10x is gezegd.
Zo dat is eruit.
jongens, jongens, de final zal er echt een stuk beter uit zien nog en zal op dit moment waarschijnlijk geoptimaliseerd worden. net als bij crysis op dit moment waar alles nog getweaked wordt voor maximale gameplay ervaring op verschillende hardware en settings.
natuurlijk zijn er straks hogere settings mogelijk: mijn quadcore met x1900xtx lacht hier om @ max settings en zelfs mijn e6600 met x800gto2!!! draait het @ 1280x1024 4xAA en alles max.
die laatste kan dat niet eens met cod2 en deze wordt ECHT wel zwaarder.
so chill, en wacht gewoon af, en schiet ze niet gelijk af alleen om het feit dat ze ons een voorproefje gunnen van het geheel.
peace!
natuurlijk zijn er straks hogere settings mogelijk: mijn quadcore met x1900xtx lacht hier om @ max settings en zelfs mijn e6600 met x800gto2!!! draait het @ 1280x1024 4xAA en alles max.
die laatste kan dat niet eens met cod2 en deze wordt ECHT wel zwaarder.
so chill, en wacht gewoon af, en schiet ze niet gelijk af alleen om het feit dat ze ons een voorproefje gunnen van het geheel.
peace!
hoe schakel je die arcade mode nou in?
want met arcademode 1 gebeurt er bij mij niets
arcade_mode 1 in de console typen en de level herstarten lees ik.Chaoss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:09:
hoe schakel je die arcade mode nou in?want met arcademode 1 gebeurt er bij mij niets
Even de demo gespeeld en vind het een slap aftreksel van CoD 1 en 2 die in mijn inziens veel beter waren voor de tijd van toen. CoD:MF is gewoon CoD2 met wat nieuwe textures, zelfs veel geluiden zijn gewoon nog van CoD2 (denk aan de voetstappen, impact van launcher etc etc). Ook de gameplay is niks veranderd, weer enorm veel gescript en alles is zo statisch als het maar zijn kan. Veel te veel gehyped en een typisch geval van: weinig werk, veel verdienen. Aan mij hebben ze iig géén koper.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
wat een vette demo, alleen erg kort helaas en geen multiplayer. k heb m direct maar gepre-ordert. k had verwacht dat het wel een zware game zou worden maar hij loopt echt vet soepel met zo'n 50 a 80fps.
Verwijderd
Wat houdt dat precies in, arcademode?D. Ninjai schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:12:
[...]
arcade_mode 1 in de console typen en de level herstarten lees ik.
Verwijderd
Nou, ik vind het een vet spel. Zelf ben ik meer strategische speler zoals CnC3 of het spel WoW vind ik erg vet. Maar ik heb BF2 ook gespeeld maar moet zeggen dat ik dit spel erg plezierig gespeeld heb, ook al was het erg kort maar toch! Demo = Demo toch?
Ik denk dat mensen games met elkaar gaan vergelijken en dan hierover hun mening geven, maar lieve Tweakers...Doe het dan wanneer het echte spel uit is waar je alle settings op maximum kunt zetten en dat misschien zelfs verder en dieper in het spel dingen tegen komt waarvan je zegt...mwahhh eigenlijk toch niet zo slecht!
Van mij krijgt deze game een 8.5, Leuke gameplay, gaat snel en vlot, reageert lekker en heeft grappige Ai erin zitten. Dat stukje van die tanks opblazen op de brug vond ik toch wel erg vet, dat wapen is uber lol. Ik schoot en keek...ik dacht uhhh ik had hem toch op locked staan...en dan ineens Boemmm...leuk wapen!
Ik ga zekers het spel halen want ik denk dat er veel meer te zien en te beleven is dan de demo laat zien, zowel in graphics als intensiteit en gameplay van het spel zelf. Just my 2 cents!
Ik denk dat mensen games met elkaar gaan vergelijken en dan hierover hun mening geven, maar lieve Tweakers...Doe het dan wanneer het echte spel uit is waar je alle settings op maximum kunt zetten en dat misschien zelfs verder en dieper in het spel dingen tegen komt waarvan je zegt...mwahhh eigenlijk toch niet zo slecht!
Van mij krijgt deze game een 8.5, Leuke gameplay, gaat snel en vlot, reageert lekker en heeft grappige Ai erin zitten. Dat stukje van die tanks opblazen op de brug vond ik toch wel erg vet, dat wapen is uber lol. Ik schoot en keek...ik dacht uhhh ik had hem toch op locked staan...en dan ineens Boemmm...leuk wapen!
Ik ga zekers het spel halen want ik denk dat er veel meer te zien en te beleven is dan de demo laat zien, zowel in graphics als intensiteit en gameplay van het spel zelf. Just my 2 cents!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.