Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
http://www.gamershell.com/download_21400.shtml
[ Voor 34% gewijzigd door Fuelke op 12-10-2007 07:25 ]

Demo is iig aan het downen en morgen ff testen
Kan jammer genoeg niet alles tegelijk, dus denk dat ik maar voor UT3 en Crysis ga
Verwijderd
Ik kan niet wachten
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 00:08 ]
Verwijderd
dankje voor de link!MelvinB schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:09:
[...]
http://www.worldstream.nl/cod4demo/
Capped @ max. 150 gebruikers. 2e server schijnt er aan zitten te komen.
Grafisch had ik er echt veel meer van verwacht maar vooral in de gameplay ben ik redelijk telleur gesteld.
Het speelt best log en traag. Mis toch echt wat snelheid erin en het arcade gehalte is echt te hoog.
Nja iedereeen zijn smaak natuurlijk maar dit gaat hem niet worden voor mij.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Het had net zo goed de zoveelste ww2 game kunnen zijn zonder enige vernieuwing.
Ik sla een deeltje over denk ik....
Verwijderd
Erg kort, maarja tis maar een demo he.
Wel leuk, alles op highest gezet en draaide vloeiend 1920x1200 op e6600, 2gb ram en 8800gtx.
Het is gewoon CoD wat eigenlijk nooit teleurstelt op de PC in een nieuwe jasje, verfrissende setting welke der ook nog eens goed uitziet. Zag overigens wel soms npc's waarvan wapen door muurtje stak btw.
Dus voelde lekker aan, misschien beetje trager dan cod2 (tijdje niet gespeeld tbh) en de single player lijkt me wel geslaagd.
Hopelijk wel nog een mp demo ook, veel goede games komen uit en hoewel cod altijd wel goed is wil ik het ff zeker weten dan wacht ik met ander kopen, toch geen tijd om allemaal te spelen
An sich liep alles best vloeiend.. behalve.. als er tekst in beeld kwam, bijv Objectives Updated, of Pvt. Castillo.
Daarbij dropte mijn FPS tot onder de 5 FPS soms... erg vaag.
Ook geinig detail, zoals ook @ screenshot te zien is, band van auto lekschieten
Uiteindelijk is dit toch een spel dat het van het MP gedeelte moet hebben, en ik denk dat dat zeker de moeite waard ga zijn.
Met CoD2 doe ik alleen sniper servers, maar misschien dat daar verandering in gaat komen.
1 vraagje: ik moet nu een IR beacon droppen voor air support: maar hoe de hel doe ik dat?
-nevermind.. gevonden-
Verder loop het soms heel hakkelig. De framerate is dan nog wel goed, maar toch schokt hij heel erg. Het lijkt te zijn wanneer ik schuin loop en dan met de muis kijk ofzo.
[ Voor 20% gewijzigd door cheiron op 12-10-2007 00:47 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
ja google ads
[ Voor 47% gewijzigd door rhodium op 12-10-2007 00:48 ]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 00:50 ]
Verwijderd
De performance is ook goed te noemen;
Met alles high 4x aa 16 af @ 1440x900 loopt het spel altijd goed, minimum fps ligt ergens in de 40
Op een 5600+ met een 8800gts320mb en 2gb ram, alles stock speeds.
thnx die is wel lekker snel (ofja op mijn limiet iig, 200 kb/sVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:50:
hALLO Gamerselllll ,pssst niet verder vertellen anders ligt deze site ook weer Platt
ben benieuwd; als t me niet aanstaat ---> prullebak
je snapt wel dat die link zometeen ook bij de andere mirrors terechtkomt, en je dan een aardige hoeveelheid downloads aan je aars hebt hangen?Rddr schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:48:
http://www.imdesign.nl/mirror/
ja google adsmaar de link is GROOT en duidelijk.
(En ook wanneer je de demo besluit weg te halen, zal je aardig wat HTML requests blijven houden)
http://tracker.bartok.nu:88/Torrents/CoD4MWDemoSetup.torrent
3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°
ik kwijl toch behoorlijk van deze graphics,ook vind ik het super dat het op de hoogste settings gewoon vloeiend speeldThrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:22:
ben eens erg benieuwd, t zal geen Crysis zijn qua graphics maar ik heb toch wel uitgekeken naar dit spel, kijken of het het waar kan maken
Jammer dat de demo wel inderdaad vrij kort is.
Precies dezelfde ervaring, game lijkt best goed te draaien @ 7800GTX. Had ook het idee dat de 2e core eens wat zinnigs doet tijdens een game (80% gebruik schat ik?). Had settings btw op medium!1280*1024, maar die kunnen best wat hoger (laagste wat ik gezien heb was 60fps...)Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:05:
Net even gespeeld, heerlijk spel voor mij iig![]()
De performance is ook goed te noemen;
Met alles high 4x aa 16 af @ 1440x900 loopt het spel altijd goed, minimum fps ligt ergens in de 40
Op een 5600+ met een 8800gts320mb en 2gb ram, alles stock speeds.
Ik speel zelden games, en shooters al helemaal niet, op ut2k4 na.. maar na demo van CoD2 gespeeld te hebben op de 360 kreeg de CoD reeks m'n interesse dus wilde ik graag de CoD4 demo spelen, en ik vind 'm erg fijn spelen.
Pluspunt is dat ie prima draait op mijn pc @ 1680x1050 (ok verder wel bijna alles op low en details op medium maar is niet storend lelijk ofzo)
Athlon 64 3000+
1GB Ram
7600GT
Over het algemeen denk ik ook dat dit speel voor veel mensen speelbaar zal zijn, je kunt veel opties veranderen en het voelt hetzelfde aan als de oudere COD's, die draaide ook al supergoed op wat 'mindere' setups. GJ!
Minder vind ik: Vuur geluid van de wapens (echt crap, klinkt net als een proppenschieter). Doet me veel denken aan de oude COD terwijl dit modern combat is...... Night vision ziet er uber uit en die lasers ook allemaal. Mooi is ook de hitte die van tanks afkomen en exploderende granaten. Alleen had ook daar het geluid harder gemogen, ik bedoel als je een granaat gooit hoor je toch BOOOOOOM ipv poef? Heb wel het idee dat dit weer zo'n spel is waarbij je door het verhaal geleid wordt en niet helemaal vrij bent, dat zou jammer zijn. Als ze nou nog wat meer grafische leukjes erin zouden doen als: Ik schiet met een RPG op een muur, dan doet muur boem en je hebt een gat en rondknallende stenen etc, stuk realitischer.
Wat ik er-rug gaaf vond was die rocket launcher waarmee je die tanks moet uitschakelen, die lock, die baan wat die raket aflegt en dan ineens komt ie snoeihard uit de lucht gevallen om vervolgens die tank te crushen. Whoo hoo yeah!
Gotta have it, nice game!
[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 12-10-2007 01:54 ]
Mja zit op 40 % nog ff wachten dan kan ik ook mijn ervaring postenfragcompany schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:29:
[...]
ik kwijl toch behoorlijk van deze graphics,ook vind ik het super dat het op de hoogste settings gewoon vloeiend speeld(en dat met een 1950 pro agp 512mb)
Jammer dat de demo wel inderdaad vrij kort is.
ik snap alleen niet waarom geen multiplayer support, was veel beter geweest. Dit spel moet uiteindelijk wel Cod2 gaan verstoten, denk dat een multiplayer demo daar meer aan zou helpen dan een Singleplayer demo. De mensen moeten uiteindelijk overtuigd raken van de multiplayer
Verwijderd
Ik ben WWII-shooter liefhebber; maar dit is echt een van de weinigen die een goede indruk op mij maakt.
Medal of Honor: Airborne was echt een verschrikkelijk slechte game (gameplay/bugs/AI (!!!)), hoewel dat wel meer mijn genre is.
Ik hoop dat er niet teveel science-fiction-rommel inzit (heb pas 10 minutes gespeeld).
Edit. Wat mij trouwens irriteert aan de opmerkingen is dat het vrijwel alleen om de graphics gaat. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het spel beter draait en er leuker uitziet op een sneller systeem. De gameplay is volgens mij veel belangrijker.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 02:28 ]
Heb je het nu over mij of? Want ik noem toch ook zaken als sfeer enzo... En de gameplay voelt hetzelfde aan als de vorige COD's. Snel, simpel en knallen maar. Ik zeg juist dat het ook goed zal draaien en bijna net zo mooi op een wat minder systeem, want dat was bij die vorige spellen ook viel me op. Dat je zeg maar minder zware hardware nodig had om het spel op hoge settings te kunnen spelen, alleen maar goed natuurlijk. De gameplay vond ik over het algemeen wel goed, alleen een minpuntje als je weer door het spel wordt geleidt zoals bij MOH:A.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 02:03:
Jeetje wat een game.
Ik ben WWII-shooter liefhebber; maar dit is echt een van de weinigen die een goede indruk op mij maakt.
Medal of Honor: Airborne was echt een verschrikkelijk slechte game (gameplay/bugs/AI (!!!)), hoewel dat wel meer mijn genre is.
Ik hoop dat er niet teveel science-fiction-rommel inzit (heb pas 10 minutes gespeeld).
Edit. Wat mij trouwens irriteert aan de opmerkingen is dat het vrijwel alleen om de graphics gaat. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het spel beter draait en er leuker uitziet op een sneller systeem. De gameplay is volgens mij veel belangrijker.
Dat was een Javelin.. [filmpje van een echte..]peakaboo schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:53:
Wat ik er-rug gaaf vond was die rocket launcher waarmee je die tanks moet uitschakelen, die lock, die baan wat die raket aflegt en dan ineens komt ie snoeihard uit de lucht gevallen om vervolgens die tank te crushen. Whoo hoo yeah!
Kepi_nl
Vrij korte demo, leuk maar ik heb niet echt zoiets van WoW!
Het speelt wel aardig, grafisch ziet het er niet echt geweldig uit. DX 10 zit er absoluut niet in, althans ik heb het nergens gezien. FPS was wel goed alles High AA 4X 1280x1024 tussen de 50 en 150 fps schommelend....
de lucht/wolken zijn ook geschilderde plaatjes, maarja dat is waarschijnlijk een beperking van dx9. Verder zit alles vrij simpel in elkaar, je rent wat rond. Tis wel duidelijk wat je moet doen dat is dan wel weer fijn. Maar ook qua geluid had ik niet echt het idee dat ik midden in een oorlogsgebied zat. Niet echt harde knallen etc. Heb sowieso nooit Cod gespeeld dus dit is echt wennen. Ook vreemd is dat je niet kan rennen/silent lopen...Het is iig niet echt een revolutionair spel, beetje standaard FPS game. Had er iig grafisch wat meer van verwacht, maarja ze willen het aantrekkelijk houden ook voor mindere systemen
Nouja tijd om te slapen iig, nu maar wachten op de Crysis demo
[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-10-2007 04:08 ]
Thrillseeka (en andere graphics geile gasten) wil niet veel zeggen maar het was allang bekend dat er geen Dx10 in CoD4 te vinden zou zijn. Dit had je dus kunnen weten zeker aangezien jij dit topic al wel een tijdje volgt.Thrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 04:02:
heb zojuist de demo gespeeld...was wel aantal keer doodgegaan in de demo, maargoed dat kwam omdat ik nog niet alles in de gaten had, het uitschakelen van enemy's is wel easy.
Het speelt wel aardig, grafisch ziet het er niet echt geweldig uit. DX 10 zit er absoluut niet in, althans ik heb het nergens gezien. FPS was wel goed alles High AA 4X 1280x1024 tussen de 50 en 150 fps schommelend....
de lucht/wolken zijn ook geschilderde plaatjes, maarja dat is waarschijnlijk een beperking van dx9. Verder zit alles vrij simpel in elkaar, je rent wat rond. Tis wel duidelijk wat je moet doen dat is dan wel weer fijn. Maar ook qua geluid had ik niet echt het idee dat ik midden in een oorlogsgebied zat. Niet echt harde knallen etc. Heb sowieso nooit Cod gespeeld dus dit is echt wennen. Ook vreemd is dat je niet kan rennen/silent lopen...Het is iig niet echt een revolutionair spel, beetje standaard FPS game. Had er iig grafisch wat meer van verwacht, maarja ze willen het aantrekkelijk houden ook voor mindere systemen
Nouja tijd om te slapen iig, nu maar wachten op de Crysis demo
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Wat een neppe shit zeg, die vijanden blijven maar komen, echt zo ontzettend onrealistisch. Dat is eigenlijk het enige minpunt, maar het voelt gewoon ontzettend lomp aan, alsof die terroristventjes een leger van 400 man hebben op 1 punt..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
het gaat ook gewoon om de mp bij dit mooie spel.Angeloonie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:42:
Net even gespeeld
Wat een neppe shit zeg, die vijanden blijven maar komen, echt zo ontzettend onrealistisch. Dat is eigenlijk het enige minpunt, maar het voelt gewoon ontzettend lomp aan, alsof die terroristventjes een leger van 400 man hebben op 1 punt..
Mwa, vind het wel lekker wegspelen, je voelt je echt even een US Marine, en daarbij loop het spel ook nog eens heerlijk.Angeloonie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:42:
Net even gespeeld
Hoi!
WoW is ook een heel andere game.....Thrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 04:02:
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/callofduty4/demo/
is een aanrader, 300 tot 400 KB/sec. Uurtje geleden gestart en heb 'm bijna binnen (92%).
nou dan wordt daar behoorlijk geleeched want daar ligt 155mbitGoner schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:50:
Is al genoemd, maar :
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/callofduty4/demo/
is een aanrader, 300 tot 400 KB/sec. Uurtje geleden gestart en heb 'm bijna binnen (92%).
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Gebruik Gamershell en je download met je max
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden!
Computers are useless. They can only give you answers.
Nou ja, als de MP wel goed is...
[ Voor 57% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 09:39 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Nu al 491GB X) nog 1.51TB over.SoaDmaggot schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:10:
[...]
je snapt wel dat die link zometeen ook bij de andere mirrors terechtkomt, en je dan een aardige hoeveelheid downloads aan je aars hebt hangen?
(En ook wanneer je de demo besluit weg te halen, zal je aardig wat HTML requests blijven houden)
Alleen jammer dat ik op stage zit. Straks thuis maar even de game checken. Installatie was al klaar
[ Voor 11% gewijzigd door rhodium op 12-10-2007 09:41 ]
Dit gaat zeker weer een verslavende MP worden, valt me ook zeker mee dat het spel ook op de wat mindere systemen aardig te spelen is (alles op low, dat wel, maar geen hick-ups, waar dat bij bijvoorbeeld BF2 hier wel is).
Specs:
Pentium M 2.0Ghz
Ati Mobility X600 128MB
1024MB Ram
Ik vind de SP Demo kort maar krachtig. Ik wacht vol spanning af tot 9 november in europa de full game wordt gereleased. Vooral de klassen (met hun voor- en nadelen) en de perks lijken mij een mooie aanvulling op de toch al niet misselijke MP reputatie van COD.
Tot dusver ben ik redelijk 'impressed'.
Enige vervelende is dat ik een vreemde bijsmaak heb bij het naspelen van de invasie van Irak... andere oorlog, andere locatie, maar dat is wel duidelijk de stijl van de demo (en maybe de full?).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Daar ben ik ook niet zo blij mee, maar dat was bij de andere CoD's ook voorzover ik me kan herinneren. Wees blij dat je de vijand niet ziet spawnen uit het niets, zoals bij MoH:A.Angeloonie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:42:
Net even gespeeld
Verwijderd
De volledige versie van het spel speelt zich voornamelijk af in Oost-Europa en het midden oosten.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:42:
Enige vervelende is dat ik een vreemde bijsmaak heb bij het naspelen van de invasie van Irak... andere oorlog, andere locatie, maar dat is wel duidelijk de stijl van de demo (en maybe de full?).
Heb die limited nog niet gezien bij andere shops waar ik normaal check, maar, play.com heeft gratis verzending, ook naar Nederland.Jorn1986 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:33:
Weet iemand waar ik DEZE in Nederland kan pre-order'en? Ik zie overal alleen maar de normale in de pre-order, en deze limited collector's edition lijkt me toch wel mooi om te hebben...
Zie daar het probleem dus niet zo
Verwijderd
Mijn systeem, echt niet de aller aller beste van dit moment.
Alles max, AA, details smoke. Toch 1 van de grote killers!
Binnen 140 fps. Buiten rond de 30-40 met soms drops naar 20, maar dan moet het heel erg druk zijn!
Zelfs op 20 speelt het nog goed weg!
Kga hem zeker halen! Goede engine, hulde!
Bij CoD2 had je nog geen 8800GTS denk ik, dus dat is een zinloze opmerkingVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:54:
vette game. Mensen met een iets minder zware pc kunnen hem ook mooi en makkelijk spelen. Bij de demo kun je hem helaas niet op high of ultra high zetten. Staat er niet eens tussen. Zelf speel ik de demo alles op max.En loopt net zo makkelijk als cod2
These are my principles. If you don't like them, I have others.
http://www.newzleech.com/...o+modern&mode=usenet&adv=
Hoi!
Was toch in vorige CoD's ook al ? Als je op je plekje blijft zitten en vijanden afknalt, dan blijven ze komen. Ga je naar voren, dan komen er minder ... soort aanmoedigingSoaDmaggot schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:16:
Vijanden blijven misschien komen, maar dat heeft ook met de vorderingen van je objectives te maken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Alles max, ja alles op zn max wat je in kan stellen in de demo jacheiron schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:10:
Ik zie hier een paar mensen zeggen "alles op max", maar bij een aantal opties kan ik toch echt alleen "normal" kiezen als hoogste, andere opties zijn er niet. Mis ik dan iets?
Ja, maar het probleem is: ik heb dus geen creditcard, enkel een bankrekening... en play.com heeft die betaalmogelijkheid dus niet.Nakebod schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:53:
[...]
Heb die limited nog niet gezien bij andere shops waar ik normaal check, maar, play.com heeft gratis verzending, ook naar Nederland.
Zie daar het probleem dus niet zo
ik vind het jammer, op het filmpje zag het echt indrukwekkender uit.
kunnen ze na 4 delen dat scripting gedeelte nou niet eens veranderen?
BF2 graphics, een veel te "licht" sturend personage (dat stoort me het ergste). Het voelt licht aan, er zijn VEEL teveel enemies, het spel is veel te gescript... Vooral de besturing voelt erg kloten aan. Ik HAAT "licht sturende" games. Je hebt het gevoel alsof je niks weegt...
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen... Je "voelt" de game niet als je hem speelt. Dat heb ik met bijvoorbeeld HL2/ CSS, CoD2, Bioshock en Prey wél. Om maar een handjevol games te noemen die gewoon lekker "aanvoelen". In dit spel heb je het gevoel dat je door de levels "zweeft" in plaats van loopt.
Nee, deze game komt absoluut niet in mijn collectie.
Waardeloos.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Zoals vaker gezegd hier, de Call of Duty serie gaat echt uitsluitend om de multiplayer. Singleplayer is inderdaad nooit zo supergoed geweest (AI bv), maar als Multiplayer ken ik eigelijk geen enkel spel dat voor mij lekkerder wegspeelt dan de Call of Duty reeks.ds08 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:17:
net even gespeeld, het is echt cod2 in een nieuw jasje.... niks meer niks minder.... coveren, 10 man neerschieten, coveren 10 man neerschieten en herhalen maar.
ik vind het jammer, op het filmpje zag het echt indrukwekkender uit.
kunnen ze na 4 delen dat scripting gedeelte nou niet eens veranderen?
Call of Duty 2 ben ik mee begonnen vanaf de release, en speel ik tot op de dag van vandaag nog steeds
@RappieRappie:
Over het gescript / de hoeveelheid enemies kan ik me vinden, maar zie bovenstaande verhaal. Echter over het deel dat het spel 'te licht' aanvoelt kan ik me niet bepaald vinden. HL, CSS ed vind ik juist zeer onprettig spelen, de Gameplay staat me daar totaal niet aan.
Maar, iedereen zijn mening, deze game komt dus wél in mijn collectie
[ Voor 18% gewijzigd door PeterSelie op 12-10-2007 11:49 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 11:51 ]
Ik vind Call of Duty 2 in vergelijking met dit deel aardig eenzijdig. Ik heb veel meer het gevoel dat dit deel uitgebreider is, meer teamplay, uitgebreidere set wapens, meer features (nightvision, teruggooien van granaten).
Ik vind dit duidelijk een meer volwassen deel in de serie.
Verwijderd
Ik ga hem niet kopen denk ik. Ik heb CoD1 al, en CoD2 en CoD4 zijn eigenlijk meer van hetzelfde. Maar wel weer erg goed.
Edit: als er niet teveel van die donkere levels inzitten koop ik hem misschien wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 11:53 ]
Idd, ik had 60 fps, maar het was allemaal heel soepel.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:54:
vette game. Mensen met een iets minder zware pc kunnen hem ook mooi en makkelijk spelen. Bij de demo kun je hem helaas niet op high of ultra high zetten. Staat er niet eens tussen. Zelf speel ik de demo alles op max.En loopt net zo makkelijk als cod2
Ik vind trouwens het schietwerk wat makkelijker geworden en voor de rest lijkt het heel veel op cod2 in een nieuw jasje
Call of Duty 2 voelt lekkerder aan. Je hebt het gevoel alsof je ZELF in het spel zit. Grafisch is CoD2 ook echt beter. (Vergeleken op 1680x1050 4xAA 16xAF). Nogal logisch dat dit spel zo licht draait. CoD2 was zwaader dan dit spel, en dat zegt iets over de graphics.SoaDmaggot schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:50:
Onderbouwing?
Dit spel voelt écht kut. Ik kan het niet onderbouwen. Het is een gevoel dat ik NIET heb bij dit spel. Dat had ik ook met BF2. Ik kan er niks aan doen. Het voelt aan alsof "ik" van papier ben in het spel, en elk moment weg kan waaien.
Erg jammer.
[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 11:55 ]
Verwijderd
Overigens denk ik dat je eerst eens moet wachten op de multiplayer van CoD4, ik voel inderdaad ook dat er iets mist in het SP deel van de game, maar dat had ik met CoD2 exact hetzelfde wanneer ik SP speelde.
Nee, zolang het de jeugd maar aanspreekt, en iedereen alles flink ophyped vindt " iedereen" alles leuk en prachtig, en verkopen de gamedevs/ producenten lekker veel games.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:54:
Sommige mensen vinden wolfenstein 3d ook nog steeds betere gfx hebben dan crysis. Het blijft een mening, maar wel een mening die niet veel mensen delen denk ik.
Ik vraag me af hoeveel echt doorgewinterde FPS spelers dit spel echt waarderen... Ik speel zelf nu 18 jaar (FPS) games
Ik word er niet warm of koud van!

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 12:04 ]
Verwijderd
De ander houdt meer van morderne shooters, CoD4, Battlefield 2, etc. En weer andere houden van Unreal Tournament en Halo.
Ik heb zelf aardig wat shooters gespeeld, en ik kan CoD4 wel waarderen. Het is geen masterpiece, maar het speelt een stuk lekkerder dan bijvoorbeeld BF2. Misschien heeft dit wel ermee te maken dat het vergelijkbaar aanvoelt als CoD1 en 2, waardoor het voor mij makkelijk is erin te komen.
Edit; zou het kunnen zijn dat deze demo DX9 is en de full game DX10?
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 12-10-2007 12:28 ]
Verwijderd
jawel had ik welDr. Strangelove schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:01:
[...]
Bij CoD2 had je nog geen 8800GTS denk ik, dus dat is een zinloze opmerking
Máár
1. Die levels, dat ze op je staan te wachten als je zelf wacht
2. Er blijven maar mannetjes komen, lijkt geen einde aan te komen
3. Je kunt alleen het level-pad lopen
Eigenlijk allemaal dezelfde kritiek: het is teveel dichtgetimmerd. Het spel is súper gaaf, maar ze zouden al die straten open moeten gooien en gewoon wat algemene missies moeten geven. Neem het centrum, zoek 3 boeven, schiet ze neer, schrijf een report dat het een ongeluk was.
het is een oorlog, je bent dan licenceD to kill als je de opdracht krijg.FokkeH schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:03:
Neem het centrum, zoek 3 boeven, schiet ze neer, schrijf een report dat het een ongeluk was.
het is geen splintercell oid dat het op een ongelijk moet lijken etc.
Verwijderd
Daar heb je echt gelijk in..
Je bent echt verplicht om de route te volgen die het spel wil..
Graphics zijn echt geweldig..Geluid klinkt heerlijk uit me 5.1 setje!
Echt een topgame, die ik zeker ga kopen!
je hebt een License to kill

Iemand in voor een potje CoD2?
my bad, nu gefixt.SoaDmaggot schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:13:
je bent Licensed to kill of,
je hebt een License to kill
Iemand in voor een potje CoD2?

Demo heb ik nog niet gespeeld (wel aan het binnenhalen), maar ik heb het altijd snelgehad met SP demo's vooral van de CoD serie. Dit omdat je altijd weet waar de ventjes vandaan komen, ook op verschillende niveau's en het zo snel verveeld.
Gewoon wachten eigenlijk op de fullgame
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
khad echt zo'n OHHHH SHIT gevoel! heerlijk
blup
en dat kan je zeggen aan de hand van 1 demolvltje?Brainsz schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:54:
Single = crap enige hoop is Multiplayer.
zoals ze op de wowforums zeggen... GTFO
blup
Hmmm vreemd, dat je dat ook met BF2 had...ik denk dat BF2 zich toch wel bewezen heeft de afgelopen jaren (ondanks de bugs natuurlijk)RappieRappie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:53:
[...]
Call of Duty 2 voelt lekkerder aan. Je hebt het gevoel alsof je ZELF in het spel zit. Grafisch is CoD2 ook echt beter. (Vergeleken op 1680x1050 4xAA 16xAF). Nogal logisch dat dit spel zo licht draait. CoD2 was zwaader dan dit spel, en dat zegt iets over de graphics.
Dit spel voelt écht kut. Ik kan het niet onderbouwen. Het is een gevoel dat ik NIET heb bij dit spel. Dat had ik ook met BF2. Ik kan er niks aan doen. Het voelt aan alsof "ik" van papier ben in het spel, en elk moment weg kan waaien.
Erg jammer.
Bij BF2 had ik wel echt een gevoel en bij dit spel niet. Grafisch is Cod4 nauwelijks beter dan BF2 en BF2 is al van 2005...
De gameplay van BF2 was ik echt wel verslaafd aan, dit is een korte demo maar het komt niet eens in de buurt van de gameplay van BF2, misschien dat het in de multiplayer uitgebreider/beter is maar op deze manier word ik niet echt overtuigd. Wat een tegenvaller rofl, als ik al dat commentaar hier lees zijn de meeste mensen teleurgesteld
blup
Het gaat mij om het eerste indruk, dat jij geen feeling erover hebt tjah...eendje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:57:
[...]
en dat kan je zeggen aan de hand van 1 demolvltje?
zoals ze op de wowforums zeggen... GTFO
Dit spel gaf me niet echt het gevoel die ik had gehoopt, ik had er veel meer van verwacht. Als heel single player zo is hoeft het van mij niet. Enige wat nog leuk kan zijn is MP, maar dat komt later.
lol dat jij nou niet wil upgraden is prima...eendje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:07:
ik niet, ik heb ook compleet de hype niet gevolgt en alleen maar de demo gespeeld maar ik vind het erg lekker spelen. Het is iig een stuk sneller dan BF2.. en grafisch? shit lekker boeiend. ik heb dezelfde pc als in 2005.. ik heb echt geen zin om weer te moeten upgraden om bij te kunnen blijven. Ik vond het er prima uitzien voor een shooter waar je constant in beweging bent.
maar er zijn onderhand toch wel een hele berg mensen die allemaal 8800's/2900's hebben aangeschaft. Dan zit je niet echt meer te wachten op dit soort graphics, en nee ik geil niet alleen op graphics. Ik vind gameplay belangrijk, dat had BF2 absoluut. Zeer gebalanceerde gameplay. Hier heb ik niks gemerkt. De guns zijn bijna allemaal waterpistolen, een M4A1 ziet er heel vreemd uit, een AK-47 ook. Ze maken ook neppe geluiden ipv echte geweerknallen, maar t kan ook aan mij liggen hoor. Ik had er iig een stuk meer van verwacht, zeker op grafisch gebied. En omdat er geen multiplayer demo is kan je de gameplay moeilijk beoordelen, behalve dat het in singleplayer wel erg simpel is allemaal
De graphics en geluid vallen niet tegen maar ik had liever een MP demo gehad.
Deze demo is niet overtuigend.
De beta van de 360 was echt gewoon goed, daar heb ik me prima mee vermaakt totdat me 360 weer stierf
Nu weet ik nog niet of ik de PC of 360 versie moet kopen
blup
Jammer dat je nou net ingaat op de zin die het minst boeiend isGriffin schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:08:
[...]
het is een oorlog, je bent dan licenceD to kill als je de opdracht krijg.
het is geen splintercell oid dat het op een ongelijk moet lijken etc.
Wacht maar op de volledige versie, die zal ook DX10 ondersteunen. Bovendien klinken moderne wapens wel echt zo. Trouwens, in de MP zul je net als in CoD2 hit indicators hebben, die voor meer "feel" met de wapens zorgen.Thrills33ka schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
lol dat jij nou niet wil upgraden is prima...
maar er zijn onderhand toch wel een hele berg mensen die allemaal 8800's/2900's hebben aangeschaft. Dan zit je niet echt meer te wachten op dit soort graphics, en nee ik geil niet alleen op graphics. Ik vind gameplay belangrijk, dat had BF2 absoluut. Zeer gebalanceerde gameplay. Hier heb ik niks gemerkt. De guns zijn bijna allemaal waterpistolen, een M4A1 ziet er heel vreemd uit, een AK-47 ook. Ze maken ook neppe geluiden ipv echte geweerknallen, maar t kan ook aan mij liggen hoor. Ik had er iig een stuk meer van verwacht, zeker op grafisch gebied. En omdat er geen multiplayer demo is kan je de gameplay moeilijk beoordelen, behalve dat het in singleplayer wel erg simpel is allemaal
Koekie?
Btw @ hierboven, een javelin werkt echt zo.
[ Voor 23% gewijzigd door Vuurvoske op 12-10-2007 14:37 ]
Beroeps brabander
Zal wel zo horen, maar ik dacht ook de eerst keer:"WTF, kutspel, ik richt toch op die tank!"Bever! schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:34:
Matig de demo, en die javelin dan wtf is dat raket vliegt ineens omhoog??
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Downloadsnelheden hoeven _niet_ in dit topic gemeld te worden! Info over warez releases ook niet.