Ik wordt helemaal schijtziek van die k*t service van Nokia.
Ik zou afgelopen donderdag EINDELIJK mijn telefoon terugkrijgen na 3x te hebben opgestuurd en intotaal ben ik hem al 2 maanden kwijt. Kom ik bij het servicepoint van Nokia, is mijn telefoon niet binnen |-). Dus ik kom thuis, eerst Nokia een niet al te vriendelijke mail opgestuurd(Zie hieronder) , krijg ik terug dat ik tegen het Servicepoint van Nokia moet zeggen dat ze Dynafix moeten bellen waar het toestel blijft

? ipv dat ze dat zelf even doen laten ze het de klant doen. Wat is dit nou voor een kl*te zooi ?.
Ik heb het echt helemaal gehad met nokia. Ik dacht dat ik een goede telefoon had aangezien het een Nokia is, maar nee, Nokia is net zover weggezakt als Imate (ook een K*T service en K*T Telefoons).
Ik heb Nokia, Belzaak EN Dynafix een mail gestuurd dat ik een schadevergoeding wil omdat ik 2 maanden lang niet heb kunnen bellen met mijn goede telefoon. Ook heb ik geen leentoestel o.i.d. gekregen.
Noemen ze dat nou "Goede en snelle Service"?
Ik ben benieuwd of ik een schadevergoeding krijg.
Deze mail was naar Nokia:
Geachte,
Ik zou vandaag mijn telefoon EINDELIJK Binnenkrijgen en ik kom bij de winkel, ja er is niks binnengekomen, wij weten van niks.Nu ben ik hem al 2 maanden kwijt, EN IK HEBNOG STEEDS NIKS.Wanneer zijn jullie van plan die k*t service te gaan verbeteren?Ik weet iig 1 ding, ik koop NOOIT een Nokia meer.
groeten,
Lars
Dit kreeg ik terug:
Geachte,
Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline. Uw toestel heeft Dynafix op 8 oktober verlaten. Als de dealer in tussentijd een shuttle heeft ontvangen zonder uw toestel, kan hij altijd contact opnemen met Dynafix. Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
AnjaNokia Service ProfessionalNokia Helpline