Verwijderd

it0 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:33:
[...]

Zolang er een headset in zit doet de radio het goed, met presets en al.
Vindt hem niet superintuitief, maar als je stations er in zitten dan maakt het niet meer uit.

Ik had hier voor een iriver t10 en die heeft deze telefoon helemaal naar tevredenheid vervangen.
Ook podcasting en internetradio werken top!
Ja de radio werkt prima, alleen het geluit laat te wensen over.
Ik pak tegenwoordig maar de IPOD met radioremote.

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:41
Dus je bedoelt dat het radio ontvangst prima is, maar de geluidskwaliteit is niet zo.
Dat maakt mij niet uit.
Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De geluidskwaliteit is vooral matig door de bijgeleverde oordoppen. Vervang deze door een set fatsoenlijke en je hebt prima geluid! Wel kan de headset/antenne wat kieskeurig zijn, af en toe kan het snoertje 10 cm verplaatsen het verschil maken tussen prima ontvangst en helemaal geen ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Daar gebruiken we dus nokia internet radio voor, werkt prima via 3g dekking, alleen heel soms valt ie kort weg zo kan ik 3fm hier beter beluisteren via internet dan via fm, op fm heb ik alleen maar ruis zowat. Dus daarvoor is het een prima alternatief voor fm radio, en daarnaast is de keuze ook veel groter, je luistert overal waar je wil naar de meest maffe radiostations, in jouw smaak... Het heeft een nadeel, je mag wel met 3 accu's rond gaan lopen, je telefoon is zo leeg, 4 of 5 uur echt niet langer.
Over streamen in de auto, dan kan je natuurlijk je telefoon constant aan de lader hangen, in de meeste grote steden goed bereik, de 3g dekking wordt overal steeds beter, dus dan kan je overal goed streamen. Wat nu vaak resulteert in het stoppen van de stream, hoewel nokia internet radio dan op een vergeven moment het toch weer doet.

[ Voor 36% gewijzigd door Julius op 30-09-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik kom er net achter dat mijn onderste keypad gebroken is op 2 plekken. Waarschijnlijk zitten hier de drukpunten voor de 'c' en de 'menu' toets.

Toestel is niet gevallen. Iemand dit al eens meegemaakt? Ik breng hem vanmiddag maar even weg :/

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Ik heb hetzelfde, maar dan minder erg, bij mij zitten er 2 kleine scheurtjes rond de c toets, het lijkt wel alsof hij aan die kant gevoeliger is daarvoor. Ben ook erg zuinig met het toestel, maar heb geen zin om mijn toestel zo lang kwijt te zijn, kan niet meer zonder. Daarnaast ben ik bang dat het niet onder de garantie valt, maar ja als ik in december een nieuw toestel heb breng ik deze weg, kan ik gerepareerd worden en kan ik hem nog mooi verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Julius schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:08:
Ik heb hetzelfde, maar dan minder erg, bij mij zitten er 2 kleine scheurtjes rond de c toets, het lijkt wel alsof hij aan die kant gevoeliger is daarvoor. Ben ook erg zuinig met het toestel, maar heb geen zin om mijn toestel zo lang kwijt te zijn, kan niet meer zonder. Daarnaast ben ik bang dat het niet onder de garantie valt, maar ja als ik in december een nieuw toestel heb breng ik deze weg, kan ik gerepareerd worden en kan ik hem nog mooi verkopen...
Ik heb die van mij weggebracht. Belcompany melde mij dat scheuren in de cover niet onder de garantie vallen en dat het zou kunnen zijn dat ik 35 onderzoekskosten moet betalen.

Ik zou dat echt belachelijk vinden. Mijn toestel is van Februari en ik ben er ook super zuinig op. Ik ga er maar vanuit dat ze het onder de garantie repareren. Ik hou je hier wel op de hoogte. Duurt ongeveer 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-08 05:32
BillSpaarbank schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:18:
Ik ga er maar vanuit dat ze het onder de garantie repareren.
Ik ben bang dat dit je eeeerg tegen zal gaan vallen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Ik heb mijn N81 ook terug, maar ben niet erg blij. Eerst kreeg ik na 2 weken een nieuwe N81 2GB, daar ben ik niet mee akkoord gegaan en 'm weer terug laten sturen. Nu heb ik (na 3 weken) wel het goede toestel, maar met hetzelfde probleem, veel speling op de slider. Dacht eerst dat ik mijn oude toestel terug had, maar deze heeft een ander IMEI-nummer. Het enige positieve is dat de laatste firmware erop zit.

Denk op dit moment nog even na of ik 'm opnieuw op laat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook internet radio geïnstalleerd maar bij de verbindingen kan ik alleen Wifi kiezen en niet 3G. Iemand enig idee? 3G doet het overigens prima bij het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb een groot probleem met mijn nokia n81.
ik had laatste tijd als ik muziek op me telefoon zet,
kon ik ff luisteren en in ene keer in beeld stond er ;
Algemeen systeem fout met een mooie rode grote uitroepteken.

en floeps al me liedjes en plaatjes weg.
dus ik steeds weer opnieuw erop zetten.
het ging een tijdje goed tot gisteren,
ik benmuziek aan het luisteren.
bingo
zelfde verhaal, maar nu stond er in beeld openen
met zon balkje
en die blijft maar doorgaan
en als ik wegdruk blijft ie maar doorgaan.
dat balkje blijft maar door gaan ik had hem de hele nacht aan staan word ik wakker,
en nog steeds ik erger me d'r kapot aan.
en ik kan geen muziek afspelen.

net nieuwe muziek erop gezet.
hij is nog steeds bezig met 'openen' en het balkje.

ik word hier helemaal gek van.

kunnen jullie me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je het beste even je batterij uit je telefoon kan halen en dan je geheugenkaartje eruit halen. of hbe je 8gb ingebouwd ? en anders je telefoon even resetten met de code: *#7370# ( LET OP ALLES WORDT GEWIST)
hier volgen nog een aantal codes:
*#0000#
- Firmware versie

*#06#
- IMEI

*#2820# (*#BTAO#)
- Bluetooth adres van je toestel

*#62209526# (*#MAC0WLAN)
- Je WLAN MAC-adres (wanneer ingeschakelt)

*#7370# (*#RES0#)
- Reset van je toestel, als code gevraagd wordt is deze meestal 12345

*#7780# (*#rst0*)
- Soft reset van je toestel, is anders dan bovenstaande, deze wist geen contacten enz..

Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel ( Deze werkte iig niet bij mijne)

*#92702689# (*#war0anty#)
- Levensduur van je toestel

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Ik krijg mijn telefoon morgen terug :D. Ik heb hem onderhand al 3 x opgestuurd en ben hem intotaal 2.5 maanden kwijtgeweest. Steeds zeiden ze dat het gemaakt was, maar het was dus niet gemaakt. Nu hoop ik dat hij deze keer wel goed gerepareerd is want hij is Extern gerepareerd bij Dynafix.
( voor het probleem wat ik had paar pagina's terug lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
ik heb nog een n81 met een 2gb kaartje over, wat is nou een redelijke prijs om daarvoor te vragen?

* net terug van garantie, sms en douchen gaat niet schijnbaar:? , anyway, nauwelijks krassen, telefoon, boekjes, headset en alles in vrijwel perfecte staat

[ Voor 44% gewijzigd door Matthijs op 09-10-2008 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Om mijn verhaal even af te maken, ik heb via ebay een nieuwe cover gekocht voor zo´n 4 euro.

`T was even doorzetten met kracht zetten, want je wilt natuurlijk niet je telefoon naar de klote helpen door te veel kracht te zetten. Maar je moet dus ff durven en doorzetten.

Heel simpel mijn kapotte knopjes boven het scherm kunnen vervangen.

Toch wel wat beter dan die 45 euro die ze bij de nokia service center vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

laropo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:22:
Om mijn verhaal even af te maken, ik heb via ebay een nieuwe cover gekocht voor zo´n 4 euro.

`T was even doorzetten met kracht zetten, want je wilt natuurlijk niet je telefoon naar de klote helpen door te veel kracht te zetten. Maar je moet dus ff durven en doorzetten.

Heel simpel mijn kapotte knopjes boven het scherm kunnen vervangen.

Toch wel wat beter dan die 45 euro die ze bij de nokia service center vragen!
Heb je misschien een foto van het resultaat?

En van welke buyer heb je het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zetten jullie muziek op de telefoon?

ik gewoon via bestandsbeheer,
en dan in attachments erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 14:15

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Card-reader --> muziek kopieren 10-12MB/s --> telefoon laten scannen naar muziek. Werkt uiteraard niet voor de 8GB versie.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 10-10-2008 10:45 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat je je telefoon scannen naar muziek,
en in welke mapje doe je dan muziek zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

muziek gewoon in een 'muziekfolder' op het geheugenkaartje. De plaats maakt niet uit.
Het scannen gaat als volgt:
homescreen --> muziekspeler --> opties --> vernieuwen. De telefoon gaat afhankelijk van hoeveel muziek je hebt scannen (kan best even duren). Vervolgens kun je gaan luisteren.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem ligt zo,
als ik op tracks druk,
dan kan ik kiezen tussen muziek en podcasts.
klik ik op 1 van de 2 komt er in beeld.

Algemeen:
Systeemfout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
it0 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 16:45:
[...]

Heb je misschien een foto van het resultaat?

En van welke buyer heb je het ?
Ik zal eens kijken of ik dit van 't weekend even kan doen.

Het kan ook heel goed zijn dat ik het vergeet.. dus vraag het gerust nog een keer. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt helemaal schijtziek van die k*t service van Nokia.
Ik zou afgelopen donderdag EINDELIJK mijn telefoon terugkrijgen na 3x te hebben opgestuurd en intotaal ben ik hem al 2 maanden kwijt. Kom ik bij het servicepoint van Nokia, is mijn telefoon niet binnen |-). Dus ik kom thuis, eerst Nokia een niet al te vriendelijke mail opgestuurd(Zie hieronder) , krijg ik terug dat ik tegen het Servicepoint van Nokia moet zeggen dat ze Dynafix moeten bellen waar het toestel blijft :S ? ipv dat ze dat zelf even doen laten ze het de klant doen. Wat is dit nou voor een kl*te zooi ?.
Ik heb het echt helemaal gehad met nokia. Ik dacht dat ik een goede telefoon had aangezien het een Nokia is, maar nee, Nokia is net zover weggezakt als Imate (ook een K*T service en K*T Telefoons).
Ik heb Nokia, Belzaak EN Dynafix een mail gestuurd dat ik een schadevergoeding wil omdat ik 2 maanden lang niet heb kunnen bellen met mijn goede telefoon. Ook heb ik geen leentoestel o.i.d. gekregen.
Noemen ze dat nou "Goede en snelle Service"?
Ik ben benieuwd of ik een schadevergoeding krijg.

Deze mail was naar Nokia:
Geachte,
Ik zou vandaag mijn telefoon EINDELIJK Binnenkrijgen en ik kom bij de winkel, ja er is niks binnengekomen, wij weten van niks.Nu ben ik hem al 2 maanden kwijt, EN IK HEBNOG STEEDS NIKS.Wanneer zijn jullie van plan die k*t service te gaan verbeteren?Ik weet iig 1 ding, ik koop NOOIT een Nokia meer.
groeten,
Lars

Dit kreeg ik terug:
Geachte,
Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline. Uw toestel heeft Dynafix op 8 oktober verlaten. Als de dealer in tussentijd een shuttle heeft ontvangen zonder uw toestel, kan hij altijd contact opnemen met Dynafix. Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
AnjaNokia Service ProfessionalNokia Helpline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:14:

Ik ben benieuwd of ik een schadevergoeding krijg.
[knip]
Wanneer zijn jullie van plan die k*t service te gaan verbeteren?Ik weet iig 1 ding, ik koop NOOIT een Nokia meer.
Waarom denk jij dat ze jou een schade vergoeding geven als ze weten dat je toch nooit meer iets van hun koopt.
Ik snap de frustratie maar denk niet dat zo'n toon ook maar iets zal helpen je probleem te verhelpen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:41:
[...]

Waarom denk jij dat ze jou een schade vergoeding geven als ze weten dat je toch nooit meer iets van hun koopt.
Ik snap de frustratie maar denk niet dat zo'n toon ook maar iets zal helpen je probleem te verhelpen.
Maar dan is het toch alsnog zo normaal dat ik een schadevergoeding krijg o.i.d. ?
Ik heb er toch recht op neem ik aan. Ik koop niet voor niks zo"n dure telefoon. En dan gaat hij na een half jaar kapot :S ? dat is toch ook niet normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
laropo schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:02:
[...]

Ik ben bang dat dit je eeeerg tegen zal gaan vallen. :X
Net gebeld door de Belcompany, het toestel is gerepareerd en de frontcover is compleet vervangen. Totale kosten 0 euro en 1,5 week N81-loos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Wauw.. het kan dus wel!

Dan vraag ik me af waarom ze niet gewoon consequent zijn. Ik moest 45 euro betalen voor een kapot knopje (heb ik niet gedaan, ik heb ´m voor 3-4 euro gefixed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
laropo schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:18:
Wauw.. het kan dus wel!

Dan vraag ik me af waarom ze niet gewoon consequent zijn. Ik moest 45 euro betalen voor een kapot knopje (heb ik niet gedaan, ik heb ´m voor 3-4 euro gefixed).
Ik heb te vroeg gejuigt :')

Vandaag mijn N81 opgehaald nadat ze het onderste deel van de cover hebben vervangen en wat blijkt... mijn menu-toets werkt verschrikkelijk beroerd. Ik hoef maar tegen de cover te blazen en ik schiet door de diverse menu's heen :)

Daar gaat ie weer 2 weken. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt niet te geloven |-)
Nu heb ik gister eindelijk mijn telefoon teruggekregen na 2 maanden reparatie ( 3x opgestuurd).
En gisteravond begint hij gewoon weer met dat de 2 toets blijft hangen zonder dat je hem indrukt.
Nokia en het Service point hadden mij eerder laten weten dat wanneer die nog steeds niet goed is na de 3e keer, ik dan een nieuw toestel zou krijgen. Ik heb vandaag dus eerst Nokia gemailt, en zij gaven aan dat ik hem weer op moest sturen en dat zij gaan kijken hoe ze het probleem op kunnen lossen. Toen ben ik langs het service point gegaan. Daar alwéér mijn verhaal gedaan. Zij hadden gezegd toen ik mijn telefoon kwam halen dat ik de volgende keer een nieuwe zou krijgen. Maar deze belofte kwamen ze niet na. Ik moest er ZELF maar achteraan gaan en een 0900 nummer bellen van Nokia. Ook moest ik mijn telefoon zelf maar opsturen onder mijn eigen kosten. Oftewel ik moet dus alles zelf maar regelen met Nokia, terwijl Nokia mij doorverwijst naar het service point :S ? Ik snap er dus helemaal niks meer van. Ook heb ik laatst gehoord dat Nokia verplicht is om mij een nieuw toestel te geven nadat hij 3x gerepareerd is, maar nog steeds niet naar behoren werkt. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:57:
Dit is echt niet te geloven |-)
Nu heb ik gister eindelijk mijn telefoon teruggekregen na 2 maanden reparatie ( 3x opgestuurd).
En gisteravond begint hij gewoon weer met dat de 2 toets blijft hangen zonder dat je hem indrukt.
Nokia en het Service point hadden mij eerder laten weten dat wanneer die nog steeds niet goed is na de 3e keer, ik dan een nieuw toestel zou krijgen. Ik heb vandaag dus eerst Nokia gemailt, en zij gaven aan dat ik hem weer op moest sturen en dat zij gaan kijken hoe ze het probleem op kunnen lossen. Toen ben ik langs het service point gegaan. Daar alwéér mijn verhaal gedaan. Zij hadden gezegd toen ik mijn telefoon kwam halen dat ik de volgende keer een nieuwe zou krijgen. Maar deze belofte kwamen ze niet na. Ik moest er ZELF maar achteraan gaan en een 0900 nummer bellen van Nokia. Ook moest ik mijn telefoon zelf maar opsturen onder mijn eigen kosten. Oftewel ik moet dus alles zelf maar regelen met Nokia, terwijl Nokia mij doorverwijst naar het service point :S ? Ik snap er dus helemaal niks meer van. Ook heb ik laatst gehoord dat Nokia verplicht is om mij een nieuw toestel te geven nadat hij 3x gerepareerd is, maar nog steeds niet naar behoren werkt. Klopt dit?
Het is echt opvallend hoe slecht er met de reparaties van telefoons wordt omgegaan. Ik heb gister 3 keer de reparatiebon moeten laten aanpassen omdat de medewerkers van de Belcompany de klachtomschrijving niet duidelijk konden formuleren.

Ik had na de reparatie veel meer speling op de slider dan voorheen en de menutoets werkte niet naar behoren. Klachtomschrijving was "Schuifmechanisme defect en toetsenbord defect" Grote kans dat de reparatie ondeugdelijk zou worden uitgevoerd. Maar goed, dat is eigenlijk offtopic en dus een andere discussie. We zien het over 2 weken wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

Het is echt opvallend hoe slecht er met de reparaties van telefoons wordt omgegaan. Ik heb gister 3 keer de reparatiebon moeten laten aanpassen omdat de medewerkers van de Belcompany de klachtomschrijving niet duidelijk konden formuleren.

Ik had na de reparatie veel meer speling op de slider dan voorheen en de menutoets werkte niet naar behoren. Klachtomschrijving was "Schuifmechanisme defect en toetsenbord defect" Grote kans dat de reparatie ondeugdelijk zou worden uitgevoerd. Maar goed, dat is eigenlijk offtopic en dus een andere discussie. We zien het over 2 weken wel weer.
Ja ik krijg er echt de schijt van. zit gewoon al 2 maanden lang zonder telefoon :S.
Nu moet ik hem van Nokia op eigen kosten opsturen. Ik heb nu toch gewoon recht op een nieuw toestel?

Dan kan dit wel off-topic zijn, maar weet jij wel positieve dingen te melden over telefoons die kapot zijn en niet goed worden gemaakt? Ik lees namelijk in dit forum bijna alleen maar negatieve dingen over de slechte reparatie.
Ik heb een paar jaar geleden een Creative Zen micro gekocht. Die was met een paar weken kapot. Dat was een bekend probleem. Eerst kreeg ik gelijk een nieuwe in de winkel, later moest ik hem weer opsturen aangezien die weer kapot was. Toen kreeg ik een nieuwere versie met meer geheugen. Deze mp3 speler had ik met een week binnen. Sindsdien nooit meer gezeik mee gehad. Dat noem ik pas Service. Dat kan ik van Nokia niet zeggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:16:
[...]

Ja ik krijg er echt de schijt van. zit gewoon al 2 maanden lang zonder telefoon :S.
Nu moet ik hem van Nokia op eigen kosten opsturen. Ik heb nu toch gewoon recht op een nieuw toestel?

Dan kan dit wel off-topic zijn, maar weet jij wel positieve dingen te melden over telefoons die kapot zijn en niet goed worden gemaakt? Ik lees namelijk in dit forum bijna alleen maar negatieve dingen over de slechte reparatie.
Ik heb een paar jaar geleden een Creative Zen micro gekocht. Die was met een paar weken kapot. Dat was een bekend probleem. Eerst kreeg ik gelijk een nieuwe in de winkel, later moest ik hem weer opsturen aangezien die weer kapot was. Toen kreeg ik een nieuwere versie met meer geheugen. Deze mp3 speler had ik met een week binnen. Sindsdien nooit meer gezeik mee gehad. Dat noem ik pas Service. Dat kan ik van Nokia niet zeggen :P.
Volgens mij kun je na drie keer reparatie voor hetzelfde probleem de verkoper aanspreken. Ik heb het vermoeden dat de verkoper jou in dit geval met het welbekende kluitje ergens naartoe stuurt... Ik meen me te herinneren dat het zo werkt... maar ik weet dit absoluut niet zeker. Op internet moet er genoeg over te vinden zijn lijkt me. Je moet je in ieder geval op de verkoper richten. Met hem heb je zaken gedaan, niet met Nokia.

Met betrekking tot telefoonreparaties heb ik eigenlijk geen ervaring dat het soepel verliep. Lange reparatietijden bij bijvoorbeeld SE. Terugkerende problemen wegens fouten in het toestel. Klachten die niet ontdekt werden en blijkbaar tussen mijn oren zaten. En natuurlijk de reparatie van mijn N81, die gewoon niet goed is uitgevoerd...

-edit-
De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem oplossen. Kiest u er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? Dan kunt u dat het beste ook aan de verkoper vertellen.
Bron:
Hier staat nog wat handige info: http://www.consuwijzer.nl..._een_ondeugdelijk_product

[ Voor 11% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-10-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:55:
[...]

Volgens mij kun je na drie keer reparatie voor hetzelfde probleem de verkoper aanspreken. Ik heb het vermoeden dat de verkoper jou in dit geval met het welbekende kluitje ergens naartoe stuurt... Ik meen me te herinneren dat het zo werkt... maar ik weet dit absoluut niet zeker. Op internet moet er genoeg over te vinden zijn lijkt me. Je moet je in ieder geval op de verkoper richten. Met hem heb je zaken gedaan, niet met Nokia.

Met betrekking tot telefoonreparaties heb ik eigenlijk geen ervaring dat het soepel verliep. Lange reparatietijden bij bijvoorbeeld SE. Terugkerende problemen wegens fouten in het toestel. Klachten die niet ontdekt werden en blijkbaar tussen mijn oren zaten. En natuurlijk de reparatie van mijn N81, die gewoon niet goed is uitgevoerd...

-edit-

[...]

Bron:
Hier staat nog wat handige info: http://www.consuwijzer.nl..._een_ondeugdelijk_product
Maar dat is het juist, ik heb hem op internet besteld bij Belzaak.nl
Ik heb de verkoper nu ook een mail gestuurd waarbij ik vermeld dat ik een nieuw toestel wil krijgen nu.
Dit heb ik gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat het nu genoeg geweest is, elke keer is er weer helemaal niks gerepareerd en functioneert mijn toestel weer gewoon
niet zoals het hoort te functioneren.

Dit is al de vierde keer dat ik mijn toestel terug krijg en nog steeds geldt hetzelfde probleem.

Dit toestel blijft "hangen" op de 2 toets, deze wordt gewoon vanzelf ingedrukt terwijl ik de toets helemaal niet aanraak.

Daarbij verwacht ik dat jullie volgends de regels deze procedure afhandelen, want ik heb nu gewoon recht op een nieuw toestel .

Ik hoop dat ik geen verdere maatregelen hoef te treffen.

Graag hoor ik snel van jullie wanneer ik het toestel kan opsturen en naar welk adres.

Hoogachtend,

Lars de Bruin

Nokia wist mij eerder te melden dat ik hem weer naar hun op moest sturen. Deze mail heb ik net verstuurd, dus het lijkt me verstandig dit eerst even af te wachten. Het is maar goed ook dat ik jouw bericht net op tijd las:P, anders was het toestel al de deur uit geweest en had ik niks meer gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Net nog even product codes wezen hamsteren maar geen enkele heeft de nieuwste versie :(
8gb:
0545849
0558418
0552048
0550132
0544169 euro 1

2gb:
0550131
0550146
0550171

Als iemand nog een andere product code met NL heeft , laat hier aub weten!
Hier kan je de FW versies checken
http://europe.nokia.com/A4577224

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

Vandaag het belletje van de Belcompany dat de telefoon weer terug is. Nokia heeft er niets aan gedaan want ze konden de klacht niet ontdekken. Vervolgens heb ik de medewerker even met mijn N81 laten spelen en binnen tien seconden was hij compleet de weg kwijt door de menu's omdat er allerlei knoppen ingedrukt werden die hij helemaal niet indrukte.

Het stoom kwam bijna uit mijn oren en ik vroeg naar de manager. Aangezien die even onderbroeken was kopen bij de Hema heb ik besloten om zonder telefoon te vertrekken en ik probeer morgen in mijn pauze wel even wat te regelen.

Waarschijnlijk zit er ook weer niets anders op dan akkoord gaan met een derde reparatie... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Ik had vandaag nokia n81 8 gb fifa 08 besteld bij 2call op website stond dat ze opvoorraad hadden nu krijg ik net een mail dat hij is uitverkocht :S . Iemand nog een adres waar ik hem onder de €300,- kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:45
BillSpaarbank schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:12:
[...]

Vandaag het belletje van de Belcompany dat de telefoon weer terug is. Nokia heeft er niets aan gedaan want ze konden de klacht niet ontdekken. Vervolgens heb ik de medewerker even met mijn N81 laten spelen en binnen tien seconden was hij compleet de weg kwijt door de menu's omdat er allerlei knoppen ingedrukt werden die hij helemaal niet indrukte.

Het stoom kwam bijna uit mijn oren en ik vroeg naar de manager. Aangezien die even onderbroeken was kopen bij de Hema heb ik besloten om zonder telefoon te vertrekken en ik probeer morgen in mijn pauze wel even wat te regelen.

Waarschijnlijk zit er ook weer niets anders op dan akkoord gaan met een derde reparatie... :/
3e reparatie is toch een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
cverkooyen schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:34:
[...]

3e reparatie is toch een nieuw toestel?
Daar ga ik op aansturen als hij weer ongerepareerd retour komt. Maar de belcompanymevrouw zei dat ze hem dat weer op moeten sturen naar Nokia (4e keer dus) om te beoordelen of ik een nieuwe krijg.

Ik heb haar al verteld dat ik zaken doe met de verkopende partij en niet met Nokia. Dus als ik niets aan gedaan wordt verlaat ik de belcompany niet voordat ik een nieuw toestel heb...

:') Stoere praat, maaruh, geen idee wat ik dan doe. Ik ben er wel een beetje ziek van. Ik heb er weinig vertrouwen in als ze zo'n kleine klacht niet eens even op kunnen lossen. Het is gewoon een kwestie van de toetsen aan de voorkant opnieuw monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent dus ook al de dupe van de klote service van Nokia.
Ik heb mijn telefoon 2 weken geleden voor de 4e keer opgestuurd.
Ze hebben hem direct door naar Nokia gestuurd. Heb ik Nokia gemailt en die melden dat de reparateur van Nokia bekijkt of ik een nieuw toestel krijg of dat hij WEER wordt gemaakt, wat pas 3x is gedaan.
Ik krijg er behoorlijk de schijtbalen van. Gezeik allemaal. Het is toch zowiezo goedkoper om gelijk een nieuw toestel te geven, ipv hem 3x de hele wereld rond te sturen en maar onderdelen blijven vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:28:
Jij bent dus ook al de dupe van de klote service van Nokia.
Ik heb mijn telefoon 2 weken geleden voor de 4e keer opgestuurd.
Ze hebben hem direct door naar Nokia gestuurd. Heb ik Nokia gemailt en die melden dat de reparateur van Nokia bekijkt of ik een nieuw toestel krijg of dat hij WEER wordt gemaakt, wat pas 3x is gedaan.
Ik krijg er behoorlijk de schijtbalen van. Gezeik allemaal. Het is toch zowiezo goedkoper om gelijk een nieuw toestel te geven, ipv hem 3x de hele wereld rond te sturen en maar onderdelen blijven vervangen.
Inderdaad,

Wat opvalt is dat de winkels ook erg slecht met een klachtomschijving omgaan. Als ik speling heb op mijn slider omschrijven zij dit als "slidemechanisme deffect". Ik heb nu een Nokia E71 aangeschaft bij mijn verlenging omdat het symbian OS mij gewoon het beste bevalt. Als ik dit reparatietraject van te voren had geweten had ik de E71 misschien wel links laten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hè hè. Ik kijk vandaag op de dynafix site voor mijn telefoon of er onderhand al wat mee is gebeurd.
Hij wordt eindelijk teruggestuurd en ik kan hem morgen ophalen.
Ik heb Nokia vanmiddag gemailt, gevraagd wat er mee gedaan is. Ik krijg EINDELIJK een nieuw toestel na 2-3 maanden reparatie. Zij hebben mij zo dwars gezeten dat ik dat nu ook bij hun ga doen. Ik ga 2 a 3 maanden Extra garantie eisen, aangezien ik hem 2 a 3 maanden niet heb kunnen gebruiken. Ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon nu weer enkele dagen in gebruik en ik moet zeggen dat hij het nog goed doet.
Ik heb een gloednieuw toestel gekregen inc. een nieuwe batterij. Wat ik wel raar vind, bij de knoppen menu en terug (rechtsboven) kraken ze weleens of zitten ze half klem. Dan moet je hem wat harder indrukken ofsow :S? zou dit nieuwigheid zijn of hebben meer mensen hier last van?
Ik heb vandaag Nokia gemailt over de garantie periode en ik hoop dat ik daar snel antwoord op krijg.

Edit:
Nokia wist mij te melden dat ik nu garantie heb tot 08 november 2010. Dus ik heb gewoon weer 2 jaar op het nieuw verkregen toestel. Toch nog iets goed van de service van Nokia.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:45
Behalve als hij in die 2 jaar weer 5 maanden weg moet voor reparatie :p

Dat met die krakende toets heb ik niet gehad. Mijn toestel is ook weg ter reparatie. Mijn koptelefooningang is stuk. Als ik muziek luister en je raakt het koptelefoonstekkertje aan dan herkent hij de koptelefoon niet meer en speelt hij de muziek over de speakers heen wat natuurlijk erg irritant is als je in de trein zit.

De eerste x kreeg ik het toestel terug na 3,5 week. En de verrassing was dat het probleem niet gemaakt is :s Ik kreeg zelfs mijn toestel in eerste instantie niet eens meer aan! Nadat ik een papiertje tussen het toestel en de accu heb gepropt deed hij het weer maar het probleem van de koptelefoon aansluiting was gewoon nog aanwezig. :s

Nu heb ik hem voor de 2e keer opgestuurd en verwacht hem elk moment terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cverkooyen
Wat ik je aan raad, is een Duidelijke zakelijke brief bij het opsturen te stoppen. De mensen bij het Nokia Service point konden hier in Nijmegen nauwelijks normaal Nederlands, daarbij snapte de mensen bij Dynafix het probleem in 1e instantie volgens mij niet. Ik heb de 4e keer ook een duidelijke brief erbij gedaan wat er aan de hand was, en mede daardoor heb ik waarschijnlijk een nieuw toestel gekregen. Het is maar een tip ;)

Verwijderd

hallo allemaal.
ik heb ook een n81 nu 2 weken.
hij bevalt me super goed, had internet van wlan van thuis gemaakt werkte super,
maar na 5 dagen was heel het telefoongeheugen vol, tewijl als ik hem op de pc aansloot kwam er niks te staan. heb hem opgestuurd , hij zei het duurd ongevveer 2- 2.5 week, gewacht maar kwam niet, een keer gebelt. daarna na 3.5 week was ie klaar en SUPER ALLES IS GEMAAKT zelfs ook de taal van n81, firmware update die ik zelf niet kon doen.
dus SUper service NOKAI,,TOP
gr Rick

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:28:
SUPER ALLES IS GEMAAKT zelfs ook de taal van n81, firmware update die ik zelf niet kon doen.
Wat is je firmware (tik in *#0000#) en product code(staat achter de batterij)?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 13:28:
firmware update die ik zelf niet kon doen.
dus SUper service NOKAI,,TOP
gr Rick
Hey Rick,
Ik ben wel nieuwsgierig welke firmware je er nu dan op hebt staan ;)
Wil je de software versie hier ff posten dan kan ik 'm vergelijken met die op mijn gsm.
Is bij mij nog steeds dezelfde die erop stond toen ik 'm kreeg overigens V 11.0.045 van 29-11-07 RM 223

Heb je nog veranderingen ontdekt na de update door Nokia?

(De versie kan je uitlezen door *#0000# te toetsen)

[ Voor 5% gewijzigd door catt4u op 20-11-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook pas een Nieuwe N81 van Nokia gekregen aangezien de oude 4x was opgestuurd.
Hier staat de versie 20.0.056
15-05-08
Dit is dus de nieuwste firmware versie.
De veranderingen die voor mij herkenbaar zijn, zijn de volgende:
Er is een soort Laad ringetje ( zoals bij windows Vista de muis een rondje vorm wanneer het een programma laad) toegevoegd.
Het Menu loopt mooier/ vloeiender.
Je kunt in enkele menu's nu het Naviwheel gebruiken ( zoals bij Contacten en Berichten).
Er zit een nieuwe Flash player op, zodat je filmpjes van youtube.com kan bekijken zonder naar de mobiele website te hoeven (m.youtube.com).
De telefoon is een stuk stabieler. Hij is nog niet uitgevallen of vastgelopen (2 weken), terwijl dat wel het geval was met mijn oude toestel met oude software erop.
Meer veranderingen zijn mij niet zo snel opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 01:12:
...

Meer veranderingen zijn mij niet zo snel opgevallen.
Bedankt voor de info! Dat is heel mooi dat het naviwheel nu ook in de berichten werkt.
Ik heb meteen de NSU ge-updated (waarna de (XP)pc opnieuw opgestart moest worden) en de foon aangesloten :+

Mijn vorige sw was zoals vermeld V 11.0.045 en nu heb ik V 21.0.008 er op gekregen :)
Updaten duurde met het updaten van de NSU ong. 10 min.
Vlak voor het eind van het proces een paar x de melding op het scherm van de gsm: 'local Mode NOKIA' en één x 'test Mode NOKIA' :+

En nu werkt ook mijn foon zoals je het mag verwachten van Nokia.
Ben blij dat Nokia toch blijft werken aan updates voor toestellen die al langer op de markt zijn en zich niet alleen richt op nieuwe en nog te lanceren modellen (zoals o.a. Samsung en LG)

Naviwheel werkt inderdaad in berichten, muziek, foto's en contacten;
We hebben er wel ff op moeten wachten maar nu is het FANTASTISCH :9~ _/-\o_
Ik heb nog niet getest met N-gage of daar ook nog iets is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Nieuwe firmware erop.
ff alles doorlopen om te zien hoe het werkt. Kom ik er achter dat Smartmovie niet meer werkt.
Alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en nog niks. Zodra ik een film start klapt ie eruit en ben ik terug op bureaublad laat ik maar zeggen. mmmmmm Ben ik niet blij mee.

Dus als iemand nog een andere goede movieplayer weet ala smartmovie dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo , catt4u
heb de versie 20.0.056 de nieuwste in nederlands.
ze hebben er de nerderlandse opgezet. maar dat was gelukt. verder is er weinig aan veranderd behalver het scrollwiel dat werkt ook in inbox(bij smsjes)
gr rick :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 19:59:
hallo , catt4u
heb de versie 20.0.056 de nieuwste in nederlands.
ze hebben er de nerderlandse opgezet. maar dat was gelukt. verder is er weinig aan veranderd behalver het scrollwiel dat werkt ook in inbox(bij smsjes)
gr rick :*)
Hey Rick,
Ik was naar de Nokia site gegaan en las dat afgelopen week de laatste nieuwe versie (ook in het NL) officiëel gereleased is.
Zoals je een paar posts terug kunt lezen heb ik die er op gezet. V21.0.008
Werkt écht goed met het naviwheel in de menu's _/-\o_

Ik had ook voor de update een backup gemaakt van alles op m'n foon, maar na de update stond alles er nog op zoals voorheen. (ook m'n instellingen om email op te halen enz.)

Als je wil kan je de 21.0.008 er op zetten, maar of er veel verschil is met die je nu hebt (20.0.056) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

it0 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:29:
Net nog even product codes wezen hamsteren maar geen enkele heeft de nieuwste versie :(
8gb:
0545849 21.0.008
0558418 11.0.045
0552048 no update
0550132 21.0.008
0544169 euro 1 21.0.008

2gb:
0550131 21.0.008
0550146 21.0.008
0550171 21.0.008

Als iemand nog een andere product code met NL heeft , laat hier aub weten!
Hier kan je de FW versies checken
http://europe.nokia.com/A4577224
Heb alles maar even gechecked, ook maar eens gaan updaten :)
Natuurlijk is er voor mijjn code natuurlijk geen update .... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn versie nu ook weer geupdated naar 21.0.008.
Ik merk wel degelijk verschil met 20.0.056.
De telefoon werkt een stuk sneller qua menu openen, foto's bekijken e.d.

Verwijderd

Hallo allemaal xd
een vraagje . wanneer zijn jullie telefoons gemaakt(van de fabriek)
mijn is van 15-5-08 dus 15 maart 2008
ben benieuwd xd
gr rick ps. reageer meestal laat heb het druk :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:23:
Hallo allemaal xd
een vraagje . wanneer zijn jullie telefoons gemaakt(van de fabriek)
mijn is van 15-5-08 dus 15 maart 2008
ben benieuwd xd
gr rick ps. reageer meestal laat heb het druk :'( ;)
De 5e maand is mei ;)

De mijne is pas gemaakt en ik kan hem vanmiddag na een maand weer ophalen bij de Belcompany. Complete binnenwerk is vervangen. Nu maar hopen dat ik niet het binnenwerk van larrezz29 te pakken heb :+

-edit- Was weer gezellig bij de Belcompany. Ik heb dit keer een compleet nieuw toestel gehad :*) Heel erg blij mee. Één klein probleempje, er zat een oud batterijklepje op welke niet goed sloot omdat er een pinnetje verbogen was }:O

Ze wilde hem eigenlijk opnieuw op gaan sturen voor de 4e poging. Nu krijg ik als het goed is een nieuw klepje opgestuurd. Hopelijk is daarmee alles opgelost :)

Er staat wel nog versie 20.0.056 op.

[ Voor 29% gewijzigd door BillSpaarbank op 28-11-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Ik ben op zoek naar een makkelijke theme creator voor mijn Nokia N81 ik wil een Sony Ericsson thema namaken maar ik snap de thema editor van nokia niet :( . Kan iemand me veder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:47:
Ik heb mijn versie nu ook weer geupdated naar 21.0.008.
Ik merk wel degelijk verschil met 20.0.056.
De telefoon werkt een stuk sneller qua menu openen, foto's bekijken e.d.
heb je de 8gb versie? zoja welke productcode heb je dan?

en heb je nu wel weer nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 00:18:
[...]

heb je de 8gb versie? zoja welke productcode heb je dan?

en heb je nu wel weer nederlands?
Nee, ik heb de versie met een micro sd kaartje. ( nu eigenlijk de 6gb versie:P)
Hij is gewoon Nederlands ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:40:
[...]

Nee, ik heb de versie met een micro sd kaartje. ( nu eigenlijk de 6gb versie:P)
Hij is gewoon Nederlands ja.
ah jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik denk dat als je in mijn voorgaande post kijkt waar ik mezelf quote het antwoord gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuaro schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 18:21:
Ik ben op zoek naar een makkelijke theme creator voor mijn Nokia N81 ik wil een Sony Ericsson thema namaken maar ik snap de thema editor van nokia niet :( . Kan iemand me veder helpen?
hallo, ik raad aan om geen thema creator te downloaden omdat dat meestal virussen of trojans zijn.
gr rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 13:23:
[...]

Ik denk dat als je in mijn voorgaande post kijkt waar ik mezelf quote het antwoord gaat vinden.
mja.. maar soms hoop je dat iemand toevallig een goed werkend product code heeft .

Heb eigelijk best wel spijt van de phone. 8)7 maja,.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 08:37:
[...]

mja.. maar soms hoop je dat iemand toevallig een goed werkend product code heeft .

Heb eigelijk best wel spijt van de phone. 8)7 maja,.,
De volgende codes zijn toch ok voor de 8gb?
0545849 21.0.008
0550132 21.0.008
0544169 euro 1 21.0.008

Waarom heb je er spijt van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
heb een nokia N81 2gb,
maar kzit met het volgende,
ik krijg dat klokje je kent het wel die "bar" te zien als de telefoon open is
sluit ik de telefoon zie ik niks meer!!!

Weet iemand hoe ik die bar ook kan zien als de gsm gesloten is?

Heb ondertussen wel gevonden dat als ik de telefoon sluit en de toetsenvergrendeling niet opstaat ik de bar ook kan zien ...

zucht maar ik wil die telefoon wel vergrendelen voor in de broek

iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Nachtaapje schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:57:
heb een nokia N81 2gb,
maar kzit met het volgende,
ik krijg dat klokje je kent het wel die "bar" te zien als de telefoon open is
sluit ik de telefoon zie ik niks meer!!!

Weet iemand hoe ik die bar ook kan zien als de gsm gesloten is?

Heb ondertussen wel gevonden dat als ik de telefoon sluit en de toetsenvergrendeling niet opstaat ik de bar ook kan zien ...

zucht maar ik wil die telefoon wel vergrendelen voor in de broek

iemand ??
Wat je zelf aangeeft is dat de screensaver aangaat als de telefoon niet gelocked is (tijd bar, kan je overigens ook veranderen) . Als de telefoon gelocked is gaat het scherm dus gewoon uit, bij mijn weten is er geen fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Kan iemand misschien paar fotos maken met zijn/haar N81 en hier uploaden?

Want, Ik wil graag alvast kijken hoe de kwaliteit van de fotos eruit zien. Google heeft niet veel resultaat gevonden.

Gisteren heb ik via Telfort besteld 1 jaar Abo (29 euro voor toestel + 24,99 permaand en 300 BelMin).

Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

kardox schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:28:

Want, Ik wil graag alvast kijken hoe de kwaliteit van de fotos eruit zien. Google heeft niet veel resultaat gevonden.

Gisteren heb ik via Telfort besteld 1 jaar Abo (29 euro voor toestel + 24,99 permaand en 300 BelMin).

Alvast Bedankt.
Dan zal je het snel genoeg weten, de 2 mpx camera van nokia is altijd dezelfde kwaliteit. niks speciaals , zolang je geen autofocus of flits nodig hebt, want dan wordt het echt huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
kardox schreef op zondag 14 december 2008 @ 12:28:

Alvast Bedankt.
Alstublieft :+
(foto's die ik eerder hier in het forum heb geplaatst)

Ik zal proberen de foto's van de week ook 'n x bij daglicht te maken en te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
Bedankt voor fotos.

Hoe ervaren jullie interneten via abo van de provider? dus niet met Router van thuis. ik weet wel dat ik 700kb download snelheid krijg via Telfort. Alleen ik weet niet hoe snel toestel functioneert tijdens browseren en hoe de layout eruit ziet, of bijvoorbeeld kan je in normale tempo films afspelen van youtube.

Is het wel waard om 7 euro permaand te betalen voor interneten? ik heb namelijk nooit gebrowsed met een telefoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Laten we het er op houden dat het werkt :+

Ik maakt voor GoT gebruikt van de s60 browser zelf. Voor andere sites maar ik gebruik van opera mini, wat ook prima werkt. houdt gewoon in gedachte dat je maar een beperkt gedeelte van de sites op het moment op je scherm kan hebben staan. Er past gewoon niet zoveel op. Het typen van posts zoals hier op het forum gaat gewoon in sms style t9, dus redelijk snel. Zeker als je SMS-verslaaft bent, maar dat ben ik niet. Ik browse buitenshuis met PIT van T-mobile, en dat gaat redelijk snel.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
kardox schreef op maandag 15 december 2008 @ 23:05:
Bedankt voor fotos.

Hoe ervaren jullie interneten via abo van de provider? dus niet met Router van thuis. ik weet wel dat ik 700kb download snelheid krijg via Telfort. Alleen ik weet niet hoe snel toestel functioneert tijdens browseren en hoe de layout eruit ziet, of bijvoorbeeld kan je in normale tempo films afspelen van youtube.

Is het wel waard om 7 euro permaand te betalen voor interneten? ik heb namelijk nooit gebrowsed met een telefoon. :+
Ik ben heel erg tevreden over internet met mijn surf & mail abo van kpn. Is snel en zonder haperingen :+
Maar zoals Sjaak_Afhaak ook schrijft: Je kan niet de hele pagina in 1x helemaal zien.
De standaard zoomfunctie is overigens perfekt om snel door de hele pagina te scrollen.
En het scherm van de N81 is ook groot genoeg en heel helder bij daglicht ;)

Sinds enkele weken heb ik nu ook een SEX1 (SonyEricsson Experia X1) met Windows Mobile 6.1
Deze heeft standaard IE en Opera Mobile 9.5 (Touch)
Opera Mobile 9.5 laadt de pagina wel helemaal (in landscape) maar om iets goed te kunnen lezen moet je ook inzoomen en dus ook scrollen om de hele pagina te kunnen lezen :(

Het blijft dus behelpen op een gsm/pda. Het is aan jou de keuze of je het de extra kosten per maand waard vind.
Persoonlijk zou ik niet zonder internet meer willen op m'n gsm/pda.
Ik gebruik het erg veel voor nieuws sites, (G/Hot/Yahoo-) mail en buienradar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
Sinds vandaag heb ik N81 in het bezit, het ziet er goed eruit en Wifi werkt uitstekend.

Op sommige websites kan je liedjes beluisteren online, alleen normaal worden ze met Windows Media player geopent. als ik met mijn Tel daarnaartoe browser en kies ik een liedje komen allemaal raare tekentjes, het is duidelijk dat de tel geen Windows Media player ondersteunt, maar hoe zou ik wel die online liedjes kunnen beluisteren? of kan dat gewoon niet!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

kardox schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 22:38:
Sinds vandaag heb ik N81 in het bezit, het ziet er goed eruit en Wifi werkt uitstekend.

Op sommige websites kan je liedjes beluisteren online, alleen normaal worden ze met Windows Media player geopent. als ik met mijn Tel daarnaartoe browser en kies ik een liedje komen allemaal raare tekentjes, het is duidelijk dat de tel geen Windows Media player ondersteunt, maar hoe zou ik wel die online liedjes kunnen beluisteren? of kan dat gewoon niet!.
Ik denk niet dat dat gaat lukken, gebruik de nokia music store, die zit wel goed in elkaar. en is gemaakt voor je mobiel...
Op zich wel raar want je telefoon doet volens mij wel aac en wma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Ok, vandaag ff wat foto's bij daglicht gemaakt om te vergelijken, zoals beloofd.
Op een paar foto's kan je zien dat de zon vanmiddag rond 15:00u laag stond.
Bij mooi weer kan je echt wel redelijke foto's met de N81 maken ondanks "slechts 2 Megapixels" :+

De foto's staan op Imageshack.com dus ff je advertentiefilter uitschakelen. :(

ROC Zeeland, Vlissingen

Vlissingen, binnenhaven

Vlissingen, Boulevard

Vlissingen, Boulevard

Vlissingen, Coosje Buskenstraat/Scheldeplein

Vlissingen, Coosje Buskenstraat/Scheldeplein

De instellingen van de camera stonden (net zoals bij de nacht opnames) op 'automatisch'

Je kan natuurlijk betere resultaten krijgen als je meer tijd neemt om de instellingen aan de omstandigheden aan te passen ;)

• kardox
Leuke fotos, ze zien best goed eruit. alleen als het donker is maakt ie niet echt goede fotos maar sjah...

Weet jullie hoe kan ik mijn Nokia N81 upgraden? ik heb V20.0.056 15-5-08 Rm-223.

ik weet niet of ik laaste versie van Firmware heb. Is er ondertussen nieuwere versie beschikbaar?

Hoe kan je je Firmware eventueel upgraden?

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Achter de batterij staat een productcode die je invoert op http://europe.nokia.com/A4577224 of je installeert de nokia software en hangt je telefoon aan je computer.

• catt4u
kardox schreef op donderdag 18 december 2008 @ 19:12:
Weet jullie hoe kan ik mijn Nokia N81 upgraden? ik heb V20.0.056 15-5-08 Rm-223.
Hoe kan je je Firmware eventueel upgraden?
ik weet niet of ik laaste versie van Firmware heb. Is er ondertussen nieuwere versie beschikbaar?
Hier kan je alles vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om een albumhoes weer te geven op de telefoon? Ik heb hier verschillende MP3's waarvan zowel WinAMP als Media Player de hoes laat zien, maar op de een of andere manier weigert m'n N81 die weer te geven :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met mijn n81.
in deze topic stond dit probleem eerder ook al vermeld maar er kwam geen antwoord op.
mijn probleem is dat als je telefoon op stil staat dat je dan nog steeds muziek kan horen. is er hier aub een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilBunny
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 16:25

evilBunny

*thump*

is iemand misschien zo vriendenlijk een firmware dump te maken van de euro-3 content van een 20.0.056 RM223 of te wel een 2gb versie ? heb wel 0.056 firmware maar geen euro content dus geen t9 :(

Nibble his fecking head off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

evilBunny schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:19:
is iemand misschien zo vriendenlijk een firmware dump te maken van de euro-3 content van een 20.0.056 RM223 of te wel een 2gb versie ? heb wel 0.056 firmware maar geen euro content dus geen t9 :(
Nederlandse t9 zit alleen in de euro 2, of wil je een andere taal?

Is het niet makkelijker om je product code even tijdelijk te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilBunny
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 16:25

evilBunny

*thump*

euh euro2 ja voor nl ;) zit het even door de war te halen. ik krijg met geen andere PC een update naar 20.0.056. welke PC heeft euro2 dan met een firmwareversie van 20.0.056 of hoger ?

Nibble his fecking head off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilBunny schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:42:
euh euro2 ja voor nl ;) zit het even door de war te halen. ik krijg met geen andere PC een update naar 20.0.056. welke PC heeft euro2 dan met een firmwareversie van 20.0.056 of hoger ?
Eey, ik zou het wel willen doen, maar moet je even vertellen HOE :P.
Ik heb hier een 2 gb versie met de versie: 21.0.008
RM-223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:13
Hey,

Mijn phone heeft al een tijdje het probleem dat als ik op de menu knop druk (links onder als gesloten) het menu niet tevoorschijn komt. Er gebeurt wel iets, er knippert wat, en vervolgens komtie weer terug op het eerste scherm. Dit is vrij lastig omdat ik nu via zoeken alles moet opstarten. Ik vroeg mij af of dit een bekend probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Had al beetje gegoogled maar kan zo snel niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:43:
Hey,

Mijn phone heeft al een tijdje het probleem dat als ik op de menu knop druk (links onder als gesloten) het menu niet tevoorschijn komt. Er gebeurt wel iets, er knippert wat, en vervolgens komtie weer terug op het eerste scherm. Dit is vrij lastig omdat ik nu via zoeken alles moet opstarten. Ik vroeg mij af of dit een bekend probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Had al beetje gegoogled maar kan zo snel niks vinden
Ik heb er zelf nog niet van gehoord.
Je zou eens kunnen proberen je software te updaten met de Nokia Software Updater.
Als je software al up to date is, zou je misschien je telefoon kunnen resetten *#7370#. (res0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:13
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:57:
[...]

Ik heb er zelf nog niet van gehoord.
Je zou eens kunnen proberen je software te updaten met de Nokia Software Updater.
Als je software al up to date is, zou je misschien je telefoon kunnen resetten *#7370#. (res0)
thanks ,
had al nieuwe firmware geinstalled maar dat deed niks de reset echter wel... had daar niet aan gedacht...
dus hardstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 14:35:
[...]

thanks ,
had al nieuwe firmware geinstalled maar dat deed niks de reset echter wel... had daar niet aan gedacht...
dus hardstikke bedankt!
Graag gedaan hoor ;) ik deel graag mijn kennis met anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:16

SkyStreaker

Move on up!

is er een app om dat ding is ff goed op te schonen? alle troepfiles d'r af. A la ccleaner?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
SkyStreaker schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:13:
is er een app om dat ding is ff goed op te schonen? alle troepfiles d'r af. A la ccleaner?
Daar heb je geen app. voor nodig.
Als je *#7370# toetst ben je terug bij de instellingen zoals ie uit de fabriek komt :+

Klein nadeel kan zijn dat je de files die je geen troep vindt opnieuw zal moeten installeren.
Net zoals je email account instellingen en aanpassingen van achtergrond/ringtone/tijd/datum.

Groot voordeel is natuurlijk dat je telefoon sneller is en minder kans op een vastloper :)

Je kan ook vooraf een paar dingen back-uppen met Nokia PC Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hall,
is er misschien iemand die mij kan vertellen, hoe ik zelf de cover van m,n N81 kan verwisselen?
Ik heb er namelijk 1 via internet gekocht, en die moet ik er dus zelf opzetten..
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laropo
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:55:
Hall,
is er misschien iemand die mij kan vertellen, hoe ik zelf de cover van m,n N81 kan verwisselen?
Ik heb er namelijk 1 via internet gekocht, en die moet ik er dus zelf opzetten..
Alvast bedankt
Iets scherps tussen de telefoon en het frontje, en met redelijke kracht los proberen te wrikken.

Voelt alsof je het kapot maakt, had ik ook, maar dat viel achteraf dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

De camera van m'n toestel is er mee gekapt. Ik krijg de melding dat deze functie niet ondersteund is :?
Iemand nog meer deze melding gehad?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

catt4u schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Daar heb je geen app. voor nodig.
Als je *#7370# toetst ben je terug bij de instellingen zoals ie uit de fabriek komt :+

Klein nadeel kan zijn dat je de files die je geen troep vindt opnieuw zal moeten installeren.
Net zoals je email account instellingen en aanpassingen van achtergrond/ringtone/tijd/datum.

Groot voordeel is natuurlijk dat je telefoon sneller is en minder kans op een vastloper :)

Je kan ook vooraf een paar dingen back-uppen met Nokia PC Suite.
Extreem handige tip. Thanks :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laropo schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:51:
[...]

Iets scherps tussen de telefoon en het frontje, en met redelijke kracht los proberen te wrikken.

Voelt alsof je het kapot maakt, had ik ook, maar dat viel achteraf dus wel mee.
nou, ik had het bij mij dus wel kapot gemaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:17:
De camera van m'n toestel is er mee gekapt. Ik krijg de melding dat deze functie niet ondersteund is :?
Iemand nog meer deze melding gehad?
Ik heb dat ook wel gehad. Soms helpt een firmware update.
en als je je productcode hebt veranderd ( wat bij mij het geval was) dan krijg je die melding ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Ik heb mijn N81 op 3 januari via Belcompany opgestuurd, duurt dus al meer dan 3 week, dat duurt echt veel te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*warez*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 03-02-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Certificerings controle uitzetten al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, staat al uit, maar hij doet het nog steeds niet;(

ps. 8gb kaartje doet het gewoon:D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
ik heb het belcompany filiaal geprobeerd te bereiken en dat is niet gelukt, ga er binnenkort maar heen dan, ik wacht nu al een maand...
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste