Ik heb maar 's even een overzichtje gemaakt van mijn tas voor de mensen die het interesseert. Ik heb een National Geographic Large Backpack en daar past aardig wat in. Het is een grote, degelijke tas met heel veel instelmogelijkheden en heeel veel vakjes aan de buitenkant. Tevens kan er in het rugpand een notebook maar dat ga ik vooralsnog niet doen. Dat komt vooral door het feit dat ik helemaal geen notebook heb 
Ik ben lang moest dus ook een forse rugtas hebben die goed op mijn heupen kan rusten en dat kan met deze. Helaas wel fors aan de prijs maar ik ben van plan er dan ook lang mee te doen.
Bovenin (rechts op de foto) is nog ruimte voor een dagbehoefte. Dus wat eten, drinken en misschien een trui en een broek ofzo. Niet heel veel ruimte daar maar genoeg voor mij in ieder geval.
Ik ben lang moest dus ook een forse rugtas hebben die goed op mijn heupen kan rusten en dat kan met deze. Helaas wel fors aan de prijs maar ik ben van plan er dan ook lang mee te doen.
Bovenin (rechts op de foto) is nog ruimte voor een dagbehoefte. Dus wat eten, drinken en misschien een trui en een broek ofzo. Niet heel veel ruimte daar maar genoeg voor mij in ieder geval.

This too shall pass