ik heb nu een micro trekker 100 en als ik die vol gestouwd op m'n rug doe zijn de banden te dun, na een tijdje word eht echt pijnlijk op m'n schouders en hier heb ik met m'n PB backpack bijna gen last van. Ook is bij m'n micro trekker de achterkans emt en plank, het is kaarsrecht en zit voor geen meter omdat m'n rug niet recht is......(in de lengte en breedte niet natuurlijk).sdirkx schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:24:
[...]
Bij de Fastpack vind ik dat zeker niet het geval. Er is wel verschil tussen series, want bij de Slingshots bv. is dit wel wat minder goed.
Maar de Fastpack is één van de nieuwste series en het viel me op dat de banden behoorlijk dik zijn en net als de gehele rugzijde van de tas is uitgevoerd met ventilatie-gaas.
Het draagcomfort is echt wel optimaal te noemen denk ik.
Ga 'm gewoon 's uitproberen zou ik zeggen.
Maar die fastpack 350 lijkt me weer wat 'te klein.
wat ik nu heb + de 'roadmap' van komend jaar word iig dit:
300D (word wss de 450+grip)
Tamron 17-50+kap
Canon 50 1.8+kap
Sigma 70-300+kap (word vervangen, mss door een 70-200 variant)
EX430 (komt nog een bounce bij)
(Canon 10-22 komt over een tijdje)
Dan de kleine meuk als accu's, CF's, schoomaak doekjes/staafjes, rocket blower, extra batterijen, kwastje, extra filters, neophrene nekband.
nouja you'll get the point, micro trekker zit bom vol, zou goed in een mni trekekr classic passen (+ hij ziet er ook wel leuk uit voor en lowepro tas), maar dan dune bandjes hebben is niet fijn.