Net antwoord van Brodit terug op mijn vraag of ze van plan zijn een houder te maken voor de I780 maar die staat voorlopig NIET op de planning.
Ben benieuwd of de blackjack gaat passen..
Ben benieuwd of de blackjack gaat passen..
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het mij niet gelukt is met portsplitter maar wel met gpsgate. Gpsgate maakt ook een hele duidelijke virtuele poort aan dat doet gpssplitter minder. Verder ben ik een aantal keer in een soort van bugje getrapt. Als je even gaat testen tomtom nadat je net iets hebt veranderd vind tomtom niet meteen het GPS device..wacht dus altijd eventjes tot ie zegt dat ie aan het zoeken is. Je kan in tomtom dan via voorkeuren/satelliet weergave/stel in de boel instellen/bekijken...Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:51:
Kan iemand me uitleggen waar je dat Portsplitter precies krijgt ? Deze http://www.gpsmeter.com/index.php?page=portsplitter ?
En wat stel je verder allemaal in? Moet je de standaard GPS program port nog uitzetten op WM6? Welke poorten koppel je naar welke om TomTom aan de praat te krijgen?
Das idd een goeie, model van de autolader is overgens de Samsung Car Charger D300SB.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:46:
[...]
Ik laat het jullie wel even weten.
Kijk eens op www.smartphoneshop.nl hier staat bij de acc. gewoon een autolader.![]()
![]()
gr
[ Voor 24% gewijzigd door DutchPlayer op 11-03-2008 14:24 ]
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 10:35 ]
Verwijderd
De instellingen op het netwerk stonden niet goed, na een telefoontje aan Telfort was het geregeld.JJapie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:37:
Ik gebruik Telfort en de Telfort-instellingen van de i780 zonder enig probleem
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 21:53 ]
Verwijderd
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
kreeg vandaag bericht dat de houder niet op voorraad was, duurt 1 a 2 weken voor er geleverd kan worden.
Verwijderd
Ik sluit zo nu en dan de programma's (is inderdaad een soort task manager) die op de achtergrond draaien door via instellingen/ geheugen en dan tabblad actieve programma's even alles stoppen te kiezen, ik heb nog nooit last gehad van vertragingen en je spaart geheugen en accu.FRoSTy schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:53:
Ik heb toch het idee dat het geheugen van de telefoon om de een of andere reden volloopt of zo waardoor de telefoon slecht reageert met opnemen ed. Ook als ik um uit standby haal dan duurt het soms echt een tijdje voordat ie reageerd. Een rebootje doet dan altijd wonderen, moet nog maar even een taskmanager zoeken of zo, misschien dat ik het daarmee kan fixen zonder steeds te hoeven rebooten
Verwijderd
Je kan ook de (OK) even ingedrukt houden. Dan zie je ook welke programma's open staan. Vandaar uit kan je ze ook allemaal sluiten.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:00:
[...]
Ik sluit zo nu en dan de programma's (is inderdaad een soort task manager) die op de achtergrond draaien door via instellingen/ geheugen en dan tabblad actieve programma's even alles stoppen te kiezen, ik heb nog nooit last gehad van vertragingen en je spaart geheugen en accu.![]()
gr.
Verwijderd
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wktask&meta=Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:51:
[...]
Je kan ook de (OK) even ingedrukt houden. Dan zie je ook welke programma's open staan. Vandaar uit kan je ze ook allemaal sluiten.
Verwijderd
Ik heb het uiteindelijk weten op te lossen door de bandkeuze vast te zetten op 900/1800. Dat doe je door onder instellingen/telefoon/tablad meer op bandkeuze te klikken en dan instelling ophalen de waarde automatisch te veranderen naar 900/1800. Dan herstarten en dan zouden de normale gprs instellingen van telfort moeten werken.Het internet krijg ik echter nog niet fatsoenlijk aan de praat.
Mijn provider is Telfort. Ik kan bij operator selecteren: (wat voor mij van toepassing kan zijn) Telfort NL, Telfort NLD en KPN NL
Alleen bij KPN NL heb ik even kunnen internetten maar meestal krijg ik de melding:"Kan door onbekende oorzaak geen verbinding krijgen"
Weet iemand een oplossing? Heeft iemand Telfort en welke instellingen gebruikt hij/zij?
[ Voor 4% gewijzigd door FRoSTy op 13-03-2008 14:14 ]
www.onbereikbaar.nl
damn...wij wachten gedddulldig :-)Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:54:
[...]
kreeg vandaag bericht dat de houder niet op voorraad was, duurt 1 a 2 weken voor er geleverd kan worden.
"de proef" zal dus even uitgesteld worden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, maar dat is allemaal universeel spul, daar hoeft je niet voor naar Engeland dat hebben ze in nederland ook wel, mij gaat het om een op maat oplossing. Hopenlijk past de houder van de blackjackII (I617), maar ik heb hier wel vertrouwen in.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:59:
in Engeland zijn al diverse produkten verkrijgbaar om je i780 in de auto te bevestigen kijk maar eens op de volgende side.
http://www.mobilefun.co.uk/cat/i780-Car-Holders.htm
precies..gewone verstelbare houders die je phone pletten om hem vast te houden. De speciale beugels die zijn precies gemaakt voor de phone en blijft er gewoon inhangen op de vorm van de phone..en je kan hem mooi aan je rooster bevestigen.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:45:
[...]
Ja, maar dat is allemaal universeel spul, daar hoeft je niet voor naar Engeland dat hebben ze in nederland ook wel, mij gaat het om een op maat oplossing. Hopenlijk past de houder van de blackjackII (I617), maar ik heb hier wel vertrouwen in.
Zoals ik aangaf mij was het bij mij opgelost na een telefoontje met Telfort, "de instellingen op het netwerk stonden niet helemaal goed"idovitz schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Ik heb het uiteindelijk weten op te lossen door de bandkeuze vast te zetten op 900/1800. Dat doe je door onder instellingen/telefoon/tablad meer op bandkeuze te klikken en dan instelling ophalen de waarde automatisch te veranderen naar 900/1800. Dan herstarten en dan zouden de normale gprs instellingen van telfort moeten werken.
[ Voor 29% gewijzigd door nmgn231 op 14-03-2008 08:31 ]
http://www.telecomtelecom...php?p=200&p=200&q=ACCR810 als ik het gellddd hadqwert schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:00:
Op de UK Samsung site staan meer accessoires dan op de Nederlandse. Inclusief een car cradle specifiek voor de i780. Hier.
Verwijderd
Heb je toevallig GPSGate in gebruik? In dit forum hebben al meer mensen aangegeven dat zij hier problemen mee hebben. Ik gebruik zelf PortSplitter en heb geen last met bellen of opnemen.xon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:24:
[...]
http://www.telecomtelecom...php?p=200&p=200&q=ACCR810 als ik het gellddd had![]()
Ik wordt overigens goed sjagerijnig hoe het toestel reageert als er een binnenkomend gesprek is. Reconstructie stap voor stap
Ik bel mezelf....ik hoor telefoon over gaan in mijn oor....na 3 X overgaan gaat ook de teleofoon rinkelen....ik neem de telefoon op door op beantwoord te drukken....telefoon blijft overgaan in me oor...pas na 2 EXTRA tuut tuut..hoor ik mezelf en heeft hij opgenomen..
Nu nog erger..als je de telefoon ophangt duurt het nog 3 seconden voordat hij ECHT is opgehangen..ik hoop dat ik wat over het hoofd zie...nog meer mensen last van deze problemen. Overigens zie ik ook niet direct wie er belt en staat er eerst onbekend..maar dit heb ik al eerder voorbij zien komen
Meer mensen dit euvel?
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:30:
[...]
Heb je toevallig GPSGate in gebruik? In dit forum hebben al meer mensen aangegeven dat zij hier problemen mee hebben. Ik gebruik zelf PortSplitter en heb geen last met bellen of opnemen.
[ Voor 20% gewijzigd door xon op 14-03-2008 15:19 ]
Ja is de installmap..je kan hem deleten en je probleem is opgelost..je kan hem ook als je veilig wil doen even hernoemen..mboots schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:35:
Sinds de installatie van TomTom 6 en Port Splitter, heb ik elke paar minuten een foutmelding in mijn scherm:
autorun.exe
Het bestand 'autorun' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.
Na even zoeken heb ik het bestand gevonden in een map genaamd 2577 op mijn geheugenkaart.
Iemand enig idee waar dit voor dient? Kan ik het deleten of moet ik het anders oplossen?
[ Voor 42% gewijzigd door JJapie op 14-03-2008 17:05 ]
Ik had gpsgate ook in gebruik, maar nu niet meer en heb nog steeds het probleem, ook al reboot ik de phone gewoon na een tijdje is ie echt weer traag als ...xon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Jah dat heb ik inderdaad..laat ik het eens even uitzetten..
thanks voor het meedenken..inderdaad! Gpsgate is de boosdoener!
Overigens merk ik ook dat me batterij razendsnel opgaat wat me niks zou verbazen als dit ook hierdoor zou komen.
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
Lees mijn laatste berichtje eens...xon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:59:
Ok,....help needed met portsplitter
Ik installeer portsplitter voor mob 5..(cab file)
Installeer dit "lokaal" en niet op de storage card
GPS instellingen bij Externe gps:
GPS programmapoort: COM2
GPS hardwarepoort: COM9 met 4800 baud
Poortsplitter
Port: (manueel ingetoetst) COM2:
baud: 4800
Autostart: vinkje
Output: Com3 (add gedaan)
TomTOm
Gps ontvanger / baud 4800 / COM3 (portplitteR)
TOM TOM gaat netjes zoeken naar sats en vind deze ook.
Vervolgens start ik de boel opnieuw op..en poortsplitter gaat NIET zelf opstarten..en als ik deze manueel start ben ik al mijn instellingen weer kwijt.
Lijkt wel alsof ie geen gevens in de reg wegschrijft of wat dan ook..wat zie ik over het hoofd?
Verwijderd
volgens mij ging je bericht over gpsgate..ik heb eht probleem met portsplitter. Buiten het nare blijven hangen werkte gps gate eigenlijk prima voor me.
Wanneer je een virtuele com-poort wilt hebben bedoelt voor het gebruik van tomtom is de versie van gpsgate die ik aangaf een oplossing voor alle problemen die hier omschreven worden.xon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:22:
[...]
volgens mij ging je bericht over gpsgate..ik heb eht probleem met portsplitter. Buiten het nare blijven hangen werkte gps gate eigenlijk prima voor me.
Daar ben ik van overtuigd..alleen zorgt diezelfde gpsgate zoals gezegd voor veel problemen met de snelheid van je toestel. Na een simpele test te doen met het bellen opnemen en ophangen van gesprekken MET gpsgate merk je dat alles werkt met zo'n 4 sec vertraging..deinstalleer je het en start je opnieuw op is er weer gewoon snelle respons..nmgn231 schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:49:
[...]
Wanneer je een virtuele com-poort wilt hebben bedoelt voor het gebruik van tomtom is de versie van gpsgate die ik aangaf een oplossing voor alle problemen die hier omschreven worden.
Heb je daar ook last van bij de versie die ik aangaf, mijn telefoon namelijk niet.xon schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 01:16:
[...]
Na een simpele test te doen met het bellen opnemen en ophangen van gesprekken MET gpsgate merk je dat alles werkt met zo'n 4 sec vertraging..deinstalleer je het en start je opnieuw op is er weer gewoon snelle respons..
Bedankt. Autorun.exe hernoemd en het probleem is weg. Hopelijk werkt TT ook nog gewoon.xon schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Ja is de installmap..je kan hem deleten en je probleem is opgelost..je kan hem ook als je veilig wil doen even hernoemen..
[ Voor 11% gewijzigd door Tinto op 15-03-2008 10:03 ]
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ik de filmpjes en reviews bekijk is dit gemaakt voor het besturingssysteem van bv de armani en F700. Dit is een eigen ontwerp van samsung en dus niet Windows mobile 6 zoals er in de 780i zit. Het lijkt me dat je ook erg beperkt wordt erdoor..heb je filmpje waar het op de 780 staat ergens?Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 19:50:
Er circuleren diverse filmpjes op youtube van de I780 met een
speciale user interface (TouchWiz).
Maar op onze I780 is dit niet geinstalleerd, iemand enige idee
waar we dit kunnen vinden/downloaden ??
cor
Hier topicje daarover http://www.spbclub.com/fo...ic.php?t=15164&highlight=xon schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:01:
[...]
Als ik de filmpjes en reviews bekijk is dit gemaakt voor het besturingssysteem van bv de armani en F700. Dit is een eigen ontwerp van samsung en dus niet Windows mobile 6 zoals er in de 780i zit. Het lijkt me dat je ook erg beperkt wordt erdoor..heb je filmpje waar het op de 780 staat ergens?
Overigens is het wachten op een 780 update van:
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl
Deze is wel gemaakt voor mob 6..
www.onbereikbaar.nl
Oehhh ik ben altijd al zo bang voor dat enge laad plugje met de angst dat dat rubbertje er een keertje afvalt maar als ik zie hoe die gast op (5 min filmpje) probeert met geweld die laadplug erin rost..OEF!Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:04:
Kijk hier maar voor de TouchWiz op de I780
http://www.youtube.com/watch?v=HpNCxw2ZiD8
Verwijderd
Als een god in Nijmegen.
Verwijderd
In Hengelo lag er laatst wel eentje...Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 20:33:
Iemand enig idee of ze deze Samsung ook bij de MediaMarkt verkopen, ze adverteren eigenlijk vrijwel niet en je kan ook niet even bellen om het te vragen. Met mijn geluk rij ik dus voor nop naar de MM. Hoe gaat het SMS'en jullie af en heeft iemand ervaring met het gebruik van Vodafone Onbeperkt Internet Blox icm dit toestel?
www.onbereikbaar.nl
pfff bekende verhaal van door de bomen het bos niet meer zien..wat ingewikkeld zeg! ik heb wel 2 van die commanagers geinstalleerd maar vind ze niet terug in mijn overzicht. iemand meer ervaring?Kingnoot779 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:03:
Hier heb je een handige oplossing voor het 3G-probleem:
http://www.pocketpcmag.co...umts&more=1&c=1&tb=1&pb=1
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar zou moeten werken.
Of die commanager op de i780 wel werken is maar de vraag.xon schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 08:44:
[...]
pfff bekende verhaal van door de bomen het bos niet meer zien..wat ingewikkeld zeg! ik heb wel 2 van die commanagers geinstalleerd maar vind ze niet terug in mijn overzicht. iemand meer ervaring?
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Mestreechs volksleed:
Ja dit zocht ik inderdaad..stom overheen gekeken..thanks in iedergeval..ben benieuwd hoe mijn batterij het nu gaat houden.troftnom schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:43:
[...]
Of die commanager op de i780 wel werken is maar de vraag.
Je kunt dit het makkelijkste handmatig doen, zoals ook beschreven aan het begin van de gelinkte pagina. Voor NL OS, ga naar Start-Instellingen-Telefoon, ga naar het "meer" tabje, selecteer daar de bovenste optie: Bandkeuze. Staat vast op Automatisch, maak daar GSM 900/1800 van, en klaar ben je. Je moet geen actieve dataverbinding hebben want dan kun je de wijziging niet doorvoeren.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord!!Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:09:
Achterdocht hoef je niet te hebben, tenzij je een azerty toetsenbordje prettiger vindt...
Verwijderd
Wanneer ik via het pijltje onderin beeld naar "applications" ga staat tomtom er niet tussen, erg vreemd.JJapie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:05:
Je kan alleen niet direct meer vanaf het PointUI-hoofdscherm een nummer draaien.. Dat vind ik minder praktisch. Qua eyecandy is het echt fantastisch, en het werkt ook heel snel
[ Voor 8% gewijzigd door nmgn231 op 19-03-2008 08:55 ]
Verwijderd
Nu 1 issue gevonden. Ik kan via de Pointui interface niet bij Office Mobile komen. Wel kan ik via applications/new een Office bestand aanmaken, maar toch niet ideaal. Iemand een oplossing?Kingnoot779 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:52:
Dank voor de tip over Pointui. Ik heb de versie Pointui Home 1.02b draaien op mijn i780 en in een woord VET!! Als je eenmaal je weg weet kun je er alles handig mee bedienen en die soort van iphone interface is schitterend.
Verwijderd
Dag Coronaextra. Heb zelf ook een beetje zitten worstelen met de settings om een goede fix te krijgen. Uiteindelijk kwam ik op een site terrecht en heb onderstaande instellingen overgenomen, die zelfs binnenshuis onder 2 verdiepingen nog werken(!):Coronaextra schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:13:
Heb ondertussen ook een i780 echter wel enkele problemen. I krijg het GPS gedeelte niet fatsoenlijk aan de gang. Ik gebruik portsplitter maar het wil niet altijd werken. Hiermee bedoel ik fix krijgen. Mijn vraag is welke TomTom versies gebruiken jullie? 6.032, 6.030, 6.28??
Tevens kan ik als portsplitter of GPSGate opgestart is niet de camera gebruiken, meer mensen met dit probleem?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 17:46 ]
Verwijderd
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Vroeg ik me ook af. Dat stond namelijk wel in meerdere reviews. Misschien heeft iemand zin om een lijst met veelgebruikte 3rd party software te maken, en of deze compatibel is. Dat zou echt enorm helpen!dapluiz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:40:
Ik zit er zelf ook aan te denken om deze telefoon aan te schaffen, maar zijn er nou eigenlijk veel problemen met applicaties die de (schijnbaar afwijkende) resolutie niet ondersteunen ?
Mestreechs volksleed:
Verwijderd
Ha Thijz! Ik ben er nog niet tegen aan gelopen. De applicaties die ikzelf geinstalleerd heb staan vullen zich netjes uit tot de max. resolutie!dapluiz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:40:
Ik zit er zelf ook aan te denken om deze telefoon aan te schaffen, maar zijn er nou eigenlijk veel problemen met applicaties die de (schijnbaar afwijkende) resolutie niet ondersteunen ?
Dat is mooi, heb m gisteren besteld bij gsmweb.nl en voor degene die een autohouder zoeken, ze proberen mij deze aan te smerenVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:01:
[...]
Ha Thijz! Ik ben er nog niet tegen aan gelopen. De applicaties die ikzelf geinstalleerd heb staan vullen zich netjes uit tot de max. resolutie!
[ Voor 8% gewijzigd door dapluiz op 21-03-2008 10:58 ]
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 22:25 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 22:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Sjeemig...eerst boden ze iets (niet passends) aan voor de i710/i718/i780. Heb ze daarom er laatst nog op geattendeerd dat dat formaat voor de i780 niet ideaal was. Op mijn vraag of er op korte termijn een pre-cut dingetje voor de i780 zou komen kwam helaas geen antwoord, maar het modelnummer i780 verdween ineens van de site.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:22:
Hier een link voor degene die nog beschermfollie zoekt voor zijn samsung i780 kosten $13.00 is omgerekent € 8,50 is altijd nog de helft goedkoper als de € 15,00 die de smartphoneshop vraagt.
http://shop.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02405
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 16:38 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq