Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:09:
Als holy priest, zorg voor redelijk wat HP en Resilience. Wat ik als healer doe is in Nagrand Arena gewoon rond een pilaar rennen. Ik begin het gevecht shadowmelted en zorg dat mijn teammembers in healing range blijven. In ruins of lauderdon begin ik achter de graftombe shadowmelted. Dan erop en vervolgens dom rondjes eromheen rennen. Op die manier ben ik erg moeilijk te targetten omdat je constant out of sight bent etc. :-) . Blade edge arena , probeer ik op de pilaar te komen of doe rondjes van brug naar beneden springen etc.
Kijk, en daarom vind ik dus dat ze die zooi gewoon moeten verwijderen. Dit is gewoon fucking irritant en ik kan me niet voorstellen dat ze LoS-misbruik als 'skill' zien bij Blizzard.
Zjanzjak schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:33:
Zal ook wel in het karakter van de mensch zitten, en dat verschilt nu eenmaal. Ik vind het ook reuze leuk om tips te geven aan mensen om ze beter te maken (dat doe ik hier op mijn werk ook, feedback ftw) en als ik zie dat ze mijn raad aannemen en het gaat beter in de instance dan sterkt dat mij nog meer om te blijven in een pug. Buiten dat, zo leer je nog eens wat mensen buiten je eigen guildies kennen. De 'rotte appels' filter je er toch wel uit.
Oh, klopt ook wel hoor. Maar mensen die gewoon AFK gaan tijdens een BM run, daar valt weinig aan te leren. Ik vind het zeker leuk om mensen dingen te leren; ik train een dames hockey team (okay, niet alleen omdat ik ze dingen wil leren

) en vind het super als ze iets nieuws leren en daarmee in een wedstrijd scoren. Wij hadden vorig jaar ook een gozer in ons eigen hockeyteam die compleet faalde EN ook nog dacht dat 'ie het wel kon, en dat soort types daar heb ik echt een broertje dood aan. Gelukkig heeft die na flink wat subtiele en minder subtiele hits eieren voor z'n geld gekozen.
Maar, ik heb als ik een instance run een bepaald doel voor ogen, en ik heb het geduld niet voor wipe na wipe, of mensen die echt gewoon falen. Een tijdje terug een SH run gedaan met een Hunter die gewoon slecht was. Hij veroorzaakte op de laatste boss 2 wipes, 1 omdat 'ie z'n pet een mob liet chargen en daarmee andere mobs pullde terwijl iedereen gezegd was dat je NIET van die brug af mag, en daarna omdat hij bij de volgende try 'vergeten' was dat het zijn taak was de adds te killen. Stond 'ie een beetje op de boss te autoshotten.
Als je niet enorm in de epics zit, mis je gewoon de DPS van die Hunter als die gast gewoon niet kan spelen. Daarna de boss gekilled met een guildy lock (hunter moest opeens 'weg', maar we hadden 'em sowieso gekicked) en dan is het opeens een twee-vingers-in-de-neus verhaal.
Hey, kom ook eens met verhalen waarbij je won van mensen die niet compleet zogen, want als 2 mages een priest niet kunnen killen (we hebben counterspell jeweets, en een shadowpriest z'n shadowschool counterspellen betekent dat 'ie geen fuck meer kan) betekent dat ze gewoon echt enorm zuigen.
Oh, geil! Toch eens mensen gaan poken om heroics te gaan doen, tot dusver heb ik er nog geen gedaan, te druk met het levellen van alts enzo
[
Voor 5% gewijzigd door
Hydra op 12-10-2007 11:29
]