HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.969 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 11:00

Beaves

Usque ad Finem

Chutney schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 07:49:
[...]

Dank je kunt het namelijk niet instellen via het Settings -> Today menu, maar wel wanneer je een foto opend via Pictures & Video's en dan doet set as background. Dan krijg je wel de vraag hoeveel % de transparantie moet zijn. Op 0 zetten dan blijft de foto helder.

Een screeny:
[afbeelding]
Hoe krijg je die icoontjes er op die manier onder? Ik kan dat nergens vinden? Of heb je daar een apart programma voor nodig?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Beaves schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:51:
[...]

Hoe krijg je die icoontjes er op die manier onder? Ik kan dat nergens vinden? Of heb je daar een apart programma voor nodig?
Hier heb je naar mijn twee programma's voor. Een ervan is 'Traylaunch' ff googlen en je hebt 't gevonden (kan beiden ff niet zo snel vinden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-01 10:16

Denhomer

Doh !

Ik probeer uit te zoeken hoe ik een proxy server instel bij Pocket IE op de TYTN II.
Ik weet dat je via connections -> work connections / mijn provider wel een proxy kan instellen, maar deze proxy gebruikt hij precies niet als ik via WIFI bezig ben ?
Ik heb dus een proxy instelling nodig voor WIFI. Ik denk dat dit dan wel ergens in de registry te doen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
bassierocks schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:25:
[...]

Ik heb dat New SMS even gehost:
New SMS.ink (rechter muisknop -> opslaan als...)
Ik weet niet wie de maker is, maar ik neem aan dat hij er geen problemen mee heeft, het is immers maar een regeltje.
Dank je. maar waar zet dat bestandje neer?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

truffel50 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:32:
[...]

Dank je. maar waar zet dat bestandje neer?
die zet je in \windows\startmenu\programma's\

Iemand die weet welk videoformaat het fijnst afgespeeld kan worden? .3gp, .avi, .wmv worden standaard ondersteund maar heeft iemand goede ervaringen met een formaat?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237342

Hallo allemaal;

ik heb ook een TYNT II gekocht. Dacht dat ik een goede investering had gedaan maar niets als last met mijn toestel. Hij herstart regelmatig. Soms krijg ik hem dan niet meer opgestart en moet ik mijn baterij eruithalen om opnieuw te proberen. Ik las hierboven omruiling bij media-markt bij mij willen ze dus niet ruilen niet-tegenstaande ze het met hun eigen ogen al hebben zien gebeuren. Opsturen zeggen ze en dan ben ik hem een maand kwijt. Ik heb hem 3 dagen :-S. Weet iemand of voor dit toestel al ergens een firmware update voor handen is?

Reeds bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2024

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 237342 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:03:
Hallo allemaal;

ik heb ook een TYNT II gekocht. Dacht dat ik een goede investering had gedaan maar niets als last met mijn toestel. Hij herstart regelmatig. Soms krijg ik hem dan niet meer opgestart en moet ik mijn baterij eruithalen om opnieuw te proberen. Ik las hierboven omruiling bij media-markt bij mij willen ze dus niet ruilen niet-tegenstaande ze het met hun eigen ogen al hebben zien gebeuren. Opsturen zeggen ze en dan ben ik hem een maand kwijt. Ik heb hem 3 dagen :-S. Weet iemand of voor dit toestel al ergens een firmware update voor handen is?

Welke MM ben je gaan horen? In MM Hasselt is wat jij zegt ook het geval... Maar dus niet overal!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237342

ik ben naar mediamakt St Pietersleeuw. Zij doen dit nooit met GSM's zeggen ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Anoniem: 130831 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:40:
Heb een syncprobleem. Contacten zijn goed verlopen maar bij Agenda blijft de progressbar steken op iets minder dan de helft. Op zowel PC als TyTN II blijven de syncpijltjes wel draaien. Wie helpt me? Het duurt nu wel erg lang.
Alvast bedankt.
Synchroniseren is nu eindelijk klaar, maar mijn agenda is niet volledig over gekomen.
Iemand een idee wat er fout is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 237342 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:10:
ik ben naar mediamakt St Pietersleeuw. Zij doen dit nooit met GSM's zeggen ze
Inderdaad, zelfde als Hasselt...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 130831 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:32:
[...]

Synchroniseren is nu eindelijk klaar, maar mijn agenda is niet volledig over gekomen.
Iemand een idee wat er fout is gegaan?
Sync duurt bij mij ook zeer lang, en is hier al paar keer langs geweest. Blijkbaar al bekend probleem dus :-)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
1. meest knullige vertaling tot nu toe: bij het toevoegen van een sim-contact: heb je Naam. en Aantal..... :? (wat dus "Nummer" moet zijn)

2. Weet iemand een programma om het scherm actief te houden tijdens 3rd party GPS programma? mijn scherm gaat steeds op standby na een tijdje, terwijl ik dit met TomTom bijvoorbeeld niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Hallo allemaal;

opzouten, je heb een stuk of 3/4 wetten die allemaal zorgen dat het hun probleem is, en niet de jouwe...
hier zit vaak een tijd aan verbonden, maar na 3 dagen gelden ze zeker allemaal!!! iets minder laten afschepen en zorgen dat je een nieuwe mee krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236190

De Tytn II is natuurlijk een pracht toestel. Alleen een paar dingen :
- Druk 1 voor ........ is lastig want dan moet je hem openschuiven en op "fn" drukken en dan 1 of is er een andere mogelijkheid ?
- Bluetooth sync. is ,bij mij, niet mogelijk.
- Het alarm werkt niet naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-04 14:17

Zhadum

Folding & Einstein@home

henkstr schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:55:
de bridit houder is er voor de TyTN II !! [GSMplaza]

voor de Active Holder with Cigarette Lighter Plug:
http://www.brodit.com/static/productlisting.jsp?parent=s405

[afbeelding]

Anders moet je hier ook even kijken voor meerdere houders
zie: http://www.gpsplaza.nl/page.htm?brodit.asp

heb hem betsteld samen met de HR-Richter houder Global 8 en een HR-Richter plakplaatje voor de bevestiging van een HR-Richter houder. Als het goed is komt ie vandaag nog binnen !!
Kan iemand me vertellen welke HR-Richter houder ik moet hebben? (bij gpsplaza) TyTn II/MDA Vario III staat niet op de lijst. Ik heb Global 8 bestelt zoals hierboven staat met plakplaatje 1.

@ maffe: Iemand zei t al dat hard-reset een oplossing kunnen zijn, heb je t al geprobeerd?

@ aerofreak: Ik mis in je TS verwijzing naar Deel III :)

@ Nofate: Heb je gekeken bij launch, setting, sounds&notifications, tab notifications en dan bij Event: ´Messaging: New test message´ en dan kies je bij flash light ... naar je wens.

@ Djerique: Video savonds valt behorelijk tegen, foto weer niet. Die vind ik zowel overdag als s avond goed, zeker op Panorama functie.

@ Gadgeteer: Tomtom op MDA Vario III werkt prima. Geen probleem tot heden. GPS is erg goed en heb snel fix.

Algemeen vraag: waar kan ik leuke games/puzzels vinden voor deze mobiel?

[ Voor 29% gewijzigd door Zhadum op 23-10-2007 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
Beaves schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:51:
[...]

Welke icoontjes bedoel je, de onderste twee of de reeks onder het HTC Home gebeuren? Die onderste is vanzelf ontstaan, 1 is card export 2 en de ander is de connectie met usb naar de pc. Die rij onder de HTC Home plugin is de HTCHOMEPLUG waar ik een registertweak op uitgevoerd heb.

De onderste (kleine iconen) kun je doen met PHM TrayLauncher welke je gewoon kunt installeren op je MicroSD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:56

corny

And his yellow flame

Anoniem: 236190 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:57:
- Druk 1 voor ........ is lastig want dan moet je hem openschuiven en op "fn" drukken en dan 1 of is er een andere mogelijkheid ?
Als het goed is, zie je een button keypad als je aan het bellen bent. Druk op die button en je krijgt het nummerblokje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geedsen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-12-2024
Als ik tomtom draai, werkt de 'Windows button' niet. Heeft iedereen daar last van?

Bedankt,

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:08
Anoniem: 233797 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:14:
Ik heb al een weekje of 2 de TyTN II en ben er ontzettend blij mee :). Enige waar ik mee zit is dat hij altijd in 3-voud een alarm laat afgaan voor een afspraak. Iemand daar ook last van cq wat is hier aan te doen?
Ik had dit ook, maar bleek bij nader inzien te komen door mijn sync met Outlook. Als je een Engelse Outlook gebruikt met een Nederlandse Kaiser, of andersom, dan komen bij het syncen je afspraken vaak 3-dubbel in de lijst om de een of andere reden. Heel vervelend, maar ik weet helaas geen oplossing.

@ bassierocks en truffel50: Met WM5NewMenu krijg je een new menu onder je linker of rechter softkey, net als je in WM2003 SE had, met new sms, new mms, new email, new task, new appointment etc. Je kunt daar ook zelf programma's aan toevoegen of taken uit verwijderen. Je kunt het vinden op xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

Hallo allemaal;

Je mag bij MediaMarkt toch je spullen binnen 14 dagen terugbrengen zonder opgaaf van reden....gewoon inleveren, geld terug en (ergens anders) nieuwe kopen....natuurlijk bij inleveren niet zeggen dat hij defect is....MediaMarkt zijn soms boeven wat garantie betreft......(voor boeven mag je ook willekeurig ander woord invullen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Chutney schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 04:58:
[...]

Welke icoontjes bedoel je, de onderste twee of de reeks onder het HTC Home gebeuren? Die onderste is vanzelf ontstaan, 1 is card export 2 en de ander is de connectie met usb naar de pc. Die rij onder de HTC Home plugin is de HTCHOMEPLUG waar ik een registertweak op uitgevoerd heb.
Dacht dat ik zoiets zag bij Start/Settings/Today/Items...htchomeplug aanvinken....komt normaliter onder je afspraken op het scherm.

Weet iemand hoe ik een andere beltoon kan selecteren dan de saaie standaard beltonen?...ik zie dat je alleen van een dropdownlist kan kiezen, maar geen custom beltoon.

Probeer me nog steeds wegwijs te maken met het apparaat. Vindt hem tot nu toe echt super! Zodra mijn 6Gb ook binnen is kan ik wat software installeren :p. Hoeveel ruimte neemt TomTom in beslag?

[ Voor 25% gewijzigd door LaptopRookie op 23-10-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaptopRookie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:13:
[...]

Dacht dat ik zoiets zag bij Start/Settings/Today/Items...htchomeplug aanvinken....komt normaliter onder je afspraken op het scherm.

Weet iemand hoe ik een andere beltoon kan selecteren dan de saaie standaard beltonen?...ik zie dat je alleen van een dropdownlist kan kiezen, maar geen custom beltoon.

Probeer me nog steeds wegwijs te maken met het apparaat. Vindt hem tot nu toe echt super! Zodra mijn 6Gb ook binnen is kan ik wat software installeren :p. Hoeveel ruimte neemt TomTom in beslag?
Je kan elk mp3'tje of wavje als beltoon kiezen, selecteer in de verkenner en stel in als beltoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
cdl575 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:53:
[...]

die zet je in \windows\startmenu\programma's\

Iemand die weet welk videoformaat het fijnst afgespeeld kan worden? .3gp, .avi, .wmv worden standaard ondersteund maar heeft iemand goede ervaringen met een formaat?
Ik gebruik PocketDivxEncoder om mn films om te zetten naar XVid, met PocketPC beeldformaat, ingesteld als in onderstaand plaatje
Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/21o9460.png
Breedbeeld films rek ik meestal een paar pixels uit in horizontale richting (onder de knop Change). Vervolgens Encode Now en 20 minuutjes wachten voor een film van 100minuten (C2D E6750@3.2GHz). Afspelen in TCP/MP. Uitstekend kijkbaar. Doe het al 2 jaar in de trein. Eventuele subtitles gaan ook prima.
Het re-encoden verkleint de filesize trouwens van 700M/B -> 250MB.

[EDIT]

Voor iedereen met bluetooth sync problemen en een Toshiba BT stack, hier staan How To's voor het syncen in Windows XP EN Vista. Voordat je begint moet je alle partnerships met je PC op je telefoon verwijderen. Let op dat je voor Vista Mobile Device Center 6.1 download (oudere versies werken niet), en als je eenmaal begint met de stappen op je telefoon, ga dan niet direct naar je bluetooth settings, maar via ActiveSync op je telefoon (Menu-> Connect via Bluetooth). Bij mij werkte het uiteindelijk in 1x in zowel XP als Vista (volledig gepatched). :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bebob_NL op 23-10-2007 10:01 . Reden: tiepgriep ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07-2024

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 130831 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:40:
Heb een syncprobleem. Contacten zijn goed verlopen maar bij Agenda blijft de progressbar steken op iets minder dan de helft. Op zowel PC als TyTN II blijven de syncpijltjes wel draaien. Wie helpt me? Het duurt nu wel erg lang.
Alvast bedankt.
Ik zou in jouw geval eens kijken in de event viewer of er misschien iets is gemeld door ActiveSync.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

gill schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:51:
[...]

Ja dat ze het allemaal hebben daar denk ik ook aan...
Nu het rare is dat het bij mij ook begint te gebeuren als ik hem gewoon tegen mijn oor hou... Met het speaker probleem valt nog te leven, maar als het ook begint bij gewoon bellen, dan is het geen telefoon meer...

Kleine update: blijkbaar is er een reactie gekomen van HTC via mijn post op xda-developers: http://forum.xda-develope...hp?p=1602431&postcount=19 . Volgens die persoon geeft HTC de fout nu toch toe?!
Uitgaande van die post op XDA ben ik dubbel zo blij dat ik een Vario III heb besteld. Maar begrijp ik nu goed dat de TyTN II geen dubbele cam heeft en dus geen video-call ondersteund?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Deddiekoel schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:11:
[...]

Uitgaande van die post op XDA ben ik dubbel zo blij dat ik een Vario III heb besteld. Maar begrijp ik nu goed dat de TyTN II geen dubbele cam heeft en dus geen video-call ondersteund?
De poster daar heeft een AT&T Tilt, die hebben geen front-cam en AT&T ondersteunt in haar netwerk geen video-call, maar wel weer Push-To-Talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150865

Ik heb sinds een week de mda vario III. Lekker toestel en stuk sneller als mijn oude vario I.
ik heb relax 200 voor twee jaar afgesloten met internet en betaalde slechts 19,95 voor toestel. gewoon bij een tmobile shop. was een verlengingsabbonnement

Ander vraagje: Ik had op mijn oude mda vario standaard pocket msn staan. DIt mis ik op de vario III. Het enige wat ik nog tegenkom is dat live beta messenger en dat is echt bagger. Zelfde geld voor de mail. Had anders altijd de mail onder berichten staan. nu moet ik alles steeds online doen. neemt veel meer handelingen en werkt niet vlot. Dat vind ik tot nu toe een duidelijk nadeel. Of heeft iemand een suggestie.
Anoniem: 113560 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:54:
[...]

Als je een 2 jarig abo neemt betaal je het eerste jaar wel de helft van de prijs.
Ik heb sinds vorige week telefonisch mijn contract verlengt voor 2 jaar met een flex 20 abo en ik betaal 130 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey,

ik zie op dit plaatje dat je msn er op hebt staan in die hele rij met allerlei linkjes naar te openen programma's. heb mijn vario net en mis pocket msn zoals in mijn vario I aanwezig was. hoe krijg je die balk erop en hoe kom je aan msn....?

ALvast bedankt,

Remco
Chutney schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 07:49:
[...]

Dank je kunt het namelijk niet instellen via het Settings -> Today menu, maar wel wanneer je een foto opend via Pictures & Video's en dan doet set as background. Dan krijg je wel de vraag hoeveel % de transparantie moet zijn. Op 0 zetten dan blijft de foto helder.

Een screeny:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Even een update over het speaker-probleem/wegvallen van de klank tijdens het bellen.

Zonet heeft HTC support mij gebeld, en er is dus wel degelijk een hardware probleem: ze zijn nog aan het onderzoeken wat het is, en hopen dit binnen korte tijd opgelost te krijgen. Zodra ze het weten, krijg ik terug telefoon, komen ze hem halen, en heb ik hem binnen de week terug.

Heel knappe service van HTC, hoedje af :-)

Mss even aan de topicstart toevoegen dat dit een algemeen probleem is?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Laatst online: 22:10
dan wacht ik wel nog even met bestellen :)

Zijn alle verkopen dan momenteel gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:17:
dan wacht ik wel nog even met bestellen :)

Zijn alle verkopen dan momenteel gestopt?
Dat denk ik niet, ze zijn er zeker van dat ze het snel gaan opgelost krijgen, snel als in een kwestie van 1-2 weken.

Ik denk wel dat er snel een revisie gaat komen, dat wel.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gill schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:18:
[...]

Dat denk ik niet, ze zijn er zeker van dat ze het snel gaan opgelost krijgen, snel als in een kwestie van 1-2 weken.

Ik denk wel dat er snel een revisie gaat komen, dat wel.
Is dat een hardware-aanpassing (dus met massale recall) of kunnen ze het via software-updateje oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 22:51
@ Topic Starter...

Het is misschien handig om het kopje "vorige topics" even aan te passen.
Op dit moment staan alleen deel 1 en 2 erbij. Deel 3 mist....

EDIT:
Toppie! Zo klopt ie weer....

[ Voor 11% gewijzigd door Pirelly op 23-10-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 150865 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:20:
Ik heb sinds een week de mda vario III. Lekker toestel en stuk sneller als mijn oude vario I.
ik heb relax 200 voor twee jaar afgesloten met internet en betaalde slechts 19,95 voor toestel. gewoon bij een tmobile shop. was een verlengingsabbonnement

Ander vraagje: Ik had op mijn oude mda vario standaard pocket msn staan. DIt mis ik op de vario III. Het enige wat ik nog tegenkom is dat live beta messenger en dat is echt bagger. Zelfde geld voor de mail. Had anders altijd de mail onder berichten staan. nu moet ik alles steeds online doen. neemt veel meer handelingen en werkt niet vlot. Dat vind ik tot nu toe een duidelijk nadeel. Of heeft iemand een suggestie.

[...]
Hmmm, 19,95 is wel erg weinig. Ik heb maandag de Vario III besteld met 1 jr Flex Zakelijk 30 en PIT voor 155 euro ex... Voel me nu toch enigzins genaaid :(

Voor MSN gebruik ik op mijn Vario II (TyTN variant) de MSN van deze link. Deze zou op de Kaiser ook gewoon moeten werken. Naar wat ik begrijp is de 1600 momenteel nog steeds het beste met name qua stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234347

koksie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:15:
[...]

De GPS functie van de camera slaat de coordinaten op in de Exif informatie in de foto. Deze kun je vervolgens gebruiken ok in Googlemaps/Earth de plekken te tonen waar de foto geschoten is.

De camera als webcam gebruiken kan via CoolCamera van Ateksoft. Dit is payware, er is geen freeware voor.
Ik heb Coolcamera bestelt moet hier nog ff op wachten :z , maar....Coordinaten welke worden opgeslagen in Exif waar vind ik dit heb echt gezocht maar krijg het niet voor elkaar moet je hier ook een programmatje voor hebben? En in maps hoe gaat dat werken of gaat dat automatische?

nog bedankt voor je reacktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 232406 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:21:
[...]

Is dat een hardware-aanpassing (dus met massale recall) of kunnen ze het via software-updateje oplossen??
Volgens wat ze me aan de telefoon zegden, gaat het om een hardware error.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 11:16
Hoe start je een video call op? Is het iemand gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-04 14:59
Kan ik beter wachten met het kopen van de Tytn II? Half duplex om te bellen is zoo walkie talkie :S

Ben serieus aan het twijfelen tussen de Tytn II en s730.. Even een nummertje draaien zit er niet bij op de Tytn II.

Hoe is jullie ervaring daarmee? en dan ook vooral met keuze menu's (druk 1 voor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Gian Inc. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:08:
Kan ik beter wachten met het kopen van de Tytn II? Half duplex om te bellen is zoo walkie talkie :S

Ben serieus aan het twijfelen tussen de Tytn II en s730.. Even een nummertje draaien zit er niet bij op de Tytn II.

Hoe is jullie ervaring daarmee? en dan ook vooral met keuze menu's (druk 1 voor...)
't is een fijn toestel hoor, afgezien van de fouten die er nu inzitten en die ze hopelijk snel gaan oplossen.
Keuze-menu's vind ik niet echt een probleem, effe op de knop duwen en hij is er weer.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 20:35

Luppie

www.msxinfo.net

Ik snap niet wat het probleem is. Je kan tijdens het bellen gewoon via je scherm keuze menu's bedienen (wel moet je ff een registry aanpassing doen maar die staat in de startpost)

Ook begrijp ik je half-duplex stelling niet.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Cobra_Lup schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:27:
[...]

Ik snap niet wat het probleem is. Je kan tijdens het bellen gewoon via je scherm keuze menu's bedienen (wel moet je ff een registry aanpassing doen maar die staat in de startpost)

Ook begrijp ik je half-duplex stelling niet.
Speaker is half duplex, ondertussen erkend door HTC... Lees het topic even :)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Anoniem: 234347 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:16:
[...]

Ik heb Coolcamera bestelt moet hier nog ff op wachten :z , maar....Coordinaten welke worden opgeslagen in Exif waar vind ik dit heb echt gezocht maar krijg het niet voor elkaar moet je hier ook een programmatje voor hebben? En in maps hoe gaat dat werken of gaat dat automatische?

nog bedankt voor je reacktie
Exif informatie kun je vaak lezen met een fotoviewer of berwerkingsprogramma als Irfanview (freeware?) en Photoshop. Maps leest dat niet automatisch, daar zul je een tootlje voor moeten zien te vinden. www.Locr.com is toevallig zoiets. Je schiet een foto, mailt die naar de server, en zij zetten hem online voor je en op google maps kun je je foto locaties zien. Ook koppelt de app via wikipedia een beschrijving aan je object (als het een bekende landmark is ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, Ik was eigenlijk niet eens perse op zoek naar een andere foon. Maar met 19,95 bijbetaling kon ik um niet laten liggen. Het gaat om een verlenging van 2 jr voor een relax 200, 25 sms en internet.

Ik heb inmiddels msn gedownload en werkt prima. Hier was ik naar op zoek. Jammer dat het geen nl versie is maar verder zit het er prima uit. Alweer een hele verbetering ten opzichte van pocket msn wat ik had. Zal misschien wel aan mij liggen maar vind het wel slecht dat dit zo slecht te vinden is. Maar goed, ik ben weer geholpen. Mijn dank is groot.

groet,

Remco
Deddiekoel schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

Hmmm, 19,95 is wel erg weinig. Ik heb maandag de Vario III besteld met 1 jr Flex Zakelijk 30 en PIT voor 155 euro ex... Voel me nu toch enigzins genaaid :(

Voor MSN gebruik ik op mijn Vario II (TyTN variant) de MSN van deze link. Deze zou op de Kaiser ook gewoon moeten werken. Naar wat ik begrijp is de 1600 momenteel nog steeds het beste met name qua stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Fermion schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:34:
Hoe start je een video call op? Is het iemand gelukt?
Met een Vario III op T-Mobile netwerk: nope! Met geen mogelijkheid, ook niet als er UMTS/HSDPA/GPRS aanstaat. Hij lijkt te bellen maar hangt dan onmiddelijk op...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
gill schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:38:
[...]

Helder. laat even weten hoe dat afloopt, zodat ik mijn TyTN ook tegen die tijd kan laten ophalen door HTC. Via welk nummer heb je gebeld naar HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 20:36
Cobra_Lup schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:27:
[...]

Je hoeft helemaal geen registry aanpassingen te doen, gewoon tijdens een gesprek op de linker softkey drukken, en hoppa, daar is je numpad weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236190

Vandaag is het toestel diverse keren vastgelopen. Als ik een nummer probeerde te bellen dan ging dat niet. Hij probeerde weg te bellen maar ik kreeg dat aparte geluidje te horen. Ook viel het toestel op "slot" en kon hem daar alleen maar uitkrijgen d.m.v. een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Chutney schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:01:
[...]

Helder. laat even weten hoe dat afloopt, zodat ik mijn TyTN ook tegen die tijd kan laten ophalen door HTC. Via welk nummer heb je gebeld naar HTC?
Will do :)
Ik heb het support nummer vermeld op de site gebeld, wel voor België dus.
Beter dat zoveel mogelijk mensen bellen, reden te meer dat ze er nog meer haast achter gaan zetten!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
gill schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:38:
[...]

Hoezo speaker is halfduplex......
Als ik mijn telefoon gesprek op de speaker zet, dan verstaat mijn gespreks partner mij prima...en ik hem. Of begrijp ik hier wat verkeerd??
Ik heb een WM6 NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
gill schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:31:
Even een update over het speaker-probleem/wegvallen van de klank tijdens het bellen.

Zonet heeft HTC support mij gebeld, en er is dus wel degelijk een hardware probleem: ze zijn nog aan het onderzoeken wat het is, en hopen dit binnen korte tijd opgelost te krijgen. Zodra ze het weten, krijg ik terug telefoon, komen ze hem halen, en heb ik hem binnen de week terug.

Heel knappe service van HTC, hoedje af :-)

Mss even aan de topicstart toevoegen dat dit een algemeen probleem is?
Kanhe tniet zo zijn dat er een batch is geleverd met een probleem?
Want zoals ik al eerder vertelde kenik dat probleem niet, tenzij ik her verhaal verkeerd begrijp.
Wanneer ik een gesprek voer en ik besluit om dat gesprek op mijn speaker te zetten, dan hoor ik natuurlijk mijn gespreks partner, maar hij hoort mij ook....

Of is er wat anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 234347 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:16:
[...]

Ik heb Coolcamera bestelt moet hier nog ff op wachten :z
Heb je al geprobeert of het werkt? Zover ik weet werken de webcam plus en coolcamera programma's (nog) niet met de tytn II.

Edit: klopt dus: http://www.ateksoft.com/p...8d969080d9a0b5b03f727ef4e

[ Voor 15% gewijzigd door marco899 op 23-10-2007 16:05 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:43
Fermion schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:01:
[...]

Kanhe tniet zo zijn dat er een batch is geleverd met een probleem?
Want zoals ik al eerder vertelde kenik dat probleem niet, tenzij ik her verhaal verkeerd begrijp.
Wanneer ik een gesprek voer en ik besluit om dat gesprek op mijn speaker te zetten, dan hoor ik natuurlijk mijn gespreks partner, maar hij hoort mij ook....

Of is er wat anders aan de hand?
Volgens een reactie van HTC (via gill een paar berichten terug) waren het hardware problemen. De Vario III modellen zouden er geen last van moeten hebben. Geen idee waarom niet.

[ Voor 8% gewijzigd door OllieMongollie op 23-10-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 23-04 11:00

Beaves

Usque ad Finem

Als je normaal belt (dus niet op speaker) dan heb ik geen probleem hoor? Dan kan ik rustig spreken als de andere kant dat ook doet zonder dat er woorden/zinnen wegvallen. Hoe het is met de speaker aan weet ik niet, ik ben nooit zo, altijd met de telefoon aan mijn oor of via een BT oortje.

Verder kan je tijdens het bellen normaal doorkies nummers invoeren, je ziet namelijk gewoon de telefoonpad staan op het scherm.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233797

Ik ren een aantal keren in de week en ik wil de TyTN II gaan gebruiken om te loggen hoe ik gerend heb. Kent iemand een progje die je kan gebruiken om de GPS data te loggen/tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik gebruik nu GPS Tuner, maar ik sta open voor suggesties.
Op mijn N73 gebruikte ik GPS Track (oid) en die had mooie real-time grafiekjes van tijd vs snelheid.
Beaves schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:08:
[...]

Als je normaal belt (dus niet op speaker) dan heb ik geen probleem hoor?
Dat is mooi, maar zoals je had kunnen lezen zit het probleem juíst bij speakerphone bellen :)
Ik dacht eerst dat ik er geen last van had, maar als je gesprekspartner (wat een woord ook..) in een rumoerige omgeving staat krijg je echt geen woord over.

[ Voor 12% gewijzigd door Ken. op 23-10-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

.KeN. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Dat is mooi, maar zoals je had kunnen lezen zit het probleem juíst bij speakerphone bellen :)
Ik dacht eerst dat ik er geen last van had, maar als je gesprekspartner (wat een woord ook..) in een rumoerige omgeving staat krijg je echt geen woord over.
Maar ook bij niet-speaker bellen is er soms sprake van wegvallende woorden. Ik heb het zelf al diverse malen gehad, ik schat in 75% van de gesprekken gebeurt het wel een keer. Ook op xda-dev zijn er meerdere mensen die hierover klagen. Dus de speaker is half-duplex, de telefoon zelf is 3/4 duplex op willekeurige momenten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

.KeN. schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:41:
Ik gebruik nu GPS Tuner, maar ik sta open voor suggesties.
Op mijn N73 gebruikte ik GPS Track (oid) en die had mooie real-time grafiekjes van tijd vs snelheid.

[...]

Inderdaad, same here.

Opvallend is dat het niet altijd gebeurt, dit is mijn tweede toestel nu (na vervanging). Bij mij valt de klank ook soms gedeeltelijk weg als ik hem tegen mijn oor hou. Valt niet echt weg dan, maar wordt even stiller en daarna weer luider. Lijkt hetzelfde probleem te zijn volgens HTC, ze hebben het zelf gehoord als ik er vanmorgen mee belde.

Of inderdaad elke batch het heeft, of niet, dat laat ik in het midden.
corny schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:46:
[...]

Maar ook bij niet-speaker bellen is er soms sprake van wegvallende woorden. Ik heb het zelf al diverse malen gehad, ik schat in 75% van de gesprekken gebeurt het wel een keer. Ook op xda-dev zijn er meerdere mensen die hierover klagen. Dus de speaker is half-duplex, de telefoon zelf is 3/4 duplex op willekeurige momenten :+
Inderdaad, identiek hetzelfde hier. Gebeurt inderdaad niet in elk gesprek, maar toch in de meeste.

Als ik het zelf zou zeggen, heeft iedereen het, maar nog niet iedereen heeft het opgemerkt.

Heb jij trouwens een NL versie of WWE?
OllieMongollie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

Volgens een reactie van HTC (via gill een paar berichten terug) waren het hardware problemen. De Vario III modellen zouden er geen last van moeten hebben. Geen idee waarom niet.
En ze hebben het me dus vanochtend ook bevestigd via de telefoon :-) Het is dus bekend bij hen, ook bij HTC België.

[ Voor 39% gewijzigd door gill op 23-10-2007 16:53 ]

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Crusader schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:
[...]

Ik zou in jouw geval eens kijken in de event viewer of er misschien iets is gemeld door ActiveSync.
Dank voor je reactie.
Even gekeken en daar staat ook niet veel waar ik wijs uit kan worden.
Misschien maar eens een reset proberen.

20:15 uur: reset geprobeerd en dit hielp gelukkig.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 130831 op 23-10-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 12:00

Apie!

Newer, better & confusinger

Zijn er mensen die ervaring hebben met de TyTN 2 icm bluetooth headsets? Ik zie er tot mijn verbazing weinig tot niks over terugkomen in dit topic en de vorige delen :?

Na een beetje speurwerk heb ik m'n oog op de volgende drie headsetjes laten vallen en ben daar met name benieuwd naar, maar mochten er betere alternatieven zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

• Jabra 320s
• Plantronic Pulsar 260
• Sony Ericsson HBH-DS970

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50

jurma

simply connecting...

Apie! schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:16:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de TyTN 2 icm bluetooth headsets? Ik zie er tot mijn verbazing weinig tot niks over terugkomen in dit topic en de vorige delen :?

Na een beetje speurwerk heb ik m'n oog op de volgende drie headsetjes laten vallen en ben daar met name benieuwd naar, maar mochten er betere alternatieven zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag!

• Jabra 320s
• Plantronic Pulsar 260
• Sony Ericsson HBH-DS970
Ik gebruik een Jabra 250 headset voor als ik niet in mijn eigen auto zit met mijn carkit. En ik moet zetten die headset werkt gewoon prima hoor. Gesprekken zijn gewoon goed. Ik zou dan ook gaan voor de Jabra, omdat ik daar nooit geen problemen mee heb.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210896

Anoniem: 233797 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:19:
Ik ren een aantal keren in de week en ik wil de TyTN II gaan gebruiken om te loggen hoe ik gerend heb. Kent iemand een progje die je kan gebruiken om de GPS data te loggen/tracken?
Run.gps is wel een mooi programma, geen freeware alleen.
http://www.rungps.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

gill schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:49:
Heb jij trouwens een NL versie of WWE?
Ik heb de WWE versie. Ik heb overigens zelf geen last van het wegvallen, wel degene aan de andere kant van de lijn. Regelmatig wordt er gevraagd of ik er nog wel ben. En dan na een seconde of 5 tot 10 horen ze blijkbaar weer iets. Ikzelf hoor de andere kant steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:05
wat een onzin volgens mij dat de speaker half en de telefoon driekwart. zoals een aantal paginas geleden heb ik uitvoerig getest en het is gewoon full duplex. heb een nl wm6 versie!

misschien dat htc gewoon weer onzin heeft lopen blaten. maar hier werkt het perfect!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny

corny

And his yellow flame

peugeot206gt schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:47:
wat een onzin volgens mij dat de speaker half en de telefoon driekwart. zoals een aantal paginas geleden heb ik uitvoerig getest en het is gewoon full duplex. heb een nl wm6 versie!

misschien dat htc gewoon weer onzin heeft lopen blaten. maar hier werkt het perfect!
Tja, dat driekwart is inderdaad onzin, heb ik namelijk bedacht. Dat er problemen zijn met zowel het normale als handsfree telefoonverkeer staat als een paal boven water. Maar fijn voor jou dat je er geen last van hebt hoor! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018

Is het misschien een probleem van de WWE toestellen, mijn NL versie werkt tot op heden gewoon goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-04 14:17

Zhadum

Folding & Einstein@home

Mooi om te weten dat jij geen probleem hebt. Ik ook niet. Maar knap dat er genoeg mensen zijn die toch onzettend veel last van het hebben...oohhh nee, die praten maar wat onzien uit kennelijk. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

@ 5V1NA70G: jij zei: "back even je gegevens up en dan een hardreset, beste oplossing"
Riep je dit, omdat je het zelf ook hebt gehad en bij jouw de oplossing was? of was het slechts een tip?

@ NoFate: heb je al gebeld met HTC over dat 3G bellen/internet-probleem?

@ Zhadum: jij vroeg: "Iemand zei t al dat hard-reset een oplossing kunnen zijn, heb je t al geprobeerd?"
Antwoord: nog niet, maar het moet wel uitgesloten worden. Ben zelf ook wel benieuwd.
Misschien vanavond anders morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:05
zo was het niet bedoeld mensen ik snap de sarcasme van driekwart duplex ook wel.

ging me meer om het verhaal van htc, er zijn nu al zoveel geruchten. dat het een probleem is dat ontken ik helemaal niet, dat staat vast.

als het bij mij en sommigen wel goed werkt dan vind ik het zaak dat htc met een oplossing komt en niet opeens de statement maakt dat het dan maar semi duplex is.

ik zal het verloop hierover blijven volgen

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-04 13:35
Heeft iemand al de Htc Tytn2 NL ROM (OEM dus) gespot?
Ik wil namelijk mijn htc'tje flashen naar een WWE cooked versie, in de hoop dat ik TouchFLO
aan de praat ga krijgen (die geinig cubus). het schijnt namelijk op gelokaliseerde roms niet te werken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482

Ik heb nog helemaal niks kunnen vinden, ik heb er wel zelf een gemaakt. met behulp van een cooked ROM.. maar geen idee of dit nu wel of niet goed werkt.. er zijn al geluiden dat er hele delen van menu's dan ineens missen.. ik wil gewoon zeker zijn dat ik altijd terug kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Heb mijn kersverse 6GB kaart in mijn Tytn II geplaatst...ging niet bepaald makkelijk. Moest beetje goed indrukken totdat die vast zat...dat rubberen cover en formaat van de gleuf werkte een beetje tegen 8)7 ...gelukkig heb ik meer verstand van andere gleuven :9

Anywayz...heb nu alle software van de intro van dit topic haast geinstalleerd. Heb mini-opera beta gedl, maar ik zag geen Tytn II model...dus generic gedownload. Hoe moet ik die installeren?...hij zoekt verbinding met internet bij installatie, terwijl ik die 2 ja* bestanden op mijn geheugenkaartje heb gezet. Ik zal straks maar erop klikken zodra ik op Wifi verbonden zit, anders kost dit mij geld.

Ik heb de Tytn II verbonden met mijn Vista Home Premium pc en Vista ging direct internet op om Mobile center te kunnen installeren. Hierna drukte ik op sync, maar progresbar deed geen moer. Tytn II los gekoppeld, Vista herstart en na een paar pogingen begon de progresbar te lopen. Bingo! Nu zie ik dat al mijn Outlook 2007 contacten en laatste emails op de Tytn II zijn gekomen. Helaas wilde ik dat de andere kant op. Is het mogelijk om mijn telefoonnummers en contacten op de simkaart in Outlook te krijgen?

Edit: ggggrrrr....heb ik in Mobile center het syncen van emails uitgevinkt en op mijn Tytn II de laatste emails die gesynct waren verwijderd, zijn deze nu ook op mijn desktop weg. 8)7 |:(

[ Voor 7% gewijzigd door LaptopRookie op 24-10-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koksie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

Exif informatie kun je vaak lezen met een fotoviewer of berwerkingsprogramma als Irfanview (freeware?) en Photoshop. Maps leest dat niet automatisch, daar zul je een tootlje voor moeten zien te vinden. www.Locr.com is toevallig zoiets. Je schiet een foto, mailt die naar de server, en zij zetten hem online voor je en op google maps kun je je foto locaties zien. Ook koppelt de app via wikipedia een beschrijving aan je object (als het een bekende landmark is ofzo).
Werkt leuk

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-04 08:28
maffe schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:37:
@ 5V1NA70G: jij zei: "back even je gegevens up en dan een hardreset, beste oplossing"
Riep je dit, omdat je het zelf ook hebt gehad en bij jouw de oplossing was? of was het slechts een tip?

@ Zhadum: jij vroeg: "Iemand zei t al dat hard-reset een oplossing kunnen zijn, heb je t al geprobeerd?"
Antwoord: nog niet, maar het moet wel uitgesloten worden. Ben zelf ook wel benieuwd.
Misschien vanavond anders morgenavond.
gewoon een tip ^_^
je hebt er niets mee te verliezen (mits je backupped!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marco899 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:02:
[...]

Heb je al geprobeert of het werkt? Zover ik weet werken de webcam plus en coolcamera programma's (nog) niet met de tytn II.

Edit: klopt dus: http://www.ateksoft.com/p...8d969080d9a0b5b03f727ef4e
Ja ik heb het wel geprobeert zwart zoals besproken in je link ik dacht dat dat kwam omdat dit een trail is maar goed heb wel besteld maar nog niet betaalt 8) .Ik wilde dit eigenlijk gaan gebruiken met een IP nr als mobiele webcam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Hardware reset heb ik al gedaan, dat helpt ook niet voor het speaker probleem :)
corny schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:47:
[...]

Ik heb de WWE versie. Ik heb overigens zelf geen last van het wegvallen, wel degene aan de andere kant van de lijn. Regelmatig wordt er gevraagd of ik er nog wel ben. En dan na een seconde of 5 tot 10 horen ze blijkbaar weer iets. Ikzelf hoor de andere kant steeds goed.
Dat is inderdaad wat ik ook heb. Ik blijf de persoon continu perfect horen.

@Peugeot2006: Fijn voor je. Als echter HTC mij opbelt, en zegt en erkent dat er een probleem is, dan weet ik het wel.

Overigens, het gebeurt zowel met NL versie als WWE. Er zijn hier al mensen gepasseerd met een NL versie die er ook last van hebben.

Iemand een "idee/gevoel" hoe lang het duurt eer ze vinden wat er mis is aan zo'n model? Spreken we over dagen/weken...?

[ Voor 84% gewijzigd door gill op 23-10-2007 20:44 ]

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
Ik heb (voor zover ik het weet) niet last van het probleem waar hier over gesproken wordt.
Maar ik heb wel een ander soort probleem..
Ik vind namelijk de kwaliteit microfoon onwijs triest.
Mijn vorige telefoon was een samsung E900, als ik daarmee in een bus stond en ik aan het bellen was hoorde de andere partij alleen mijn stem, geen piepende remmen, geen andere mensen.
Bij deze telefoon als ik iemand bel, kan hij/zij een gesprek volgen wat op een kantoor gevoerd word. en dit is echt niet hard.
Ook als ik in een iets winderige omgeving loop.. en dan heb ik het over niet veel meer dan een briesje. dan wordt er ineens door de telefoon geroepen of alles goed met me gaat, en waar ik ben aangezien er toch nooit tornado's in nederland zijn.

Hebben meer mensen hier last van?
overigens is deze overgevoelige microfoon wel handig als je aan het bellen bent in speaker-modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
maffe schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:37:

Was geen issue over bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Voor wat betreft de problemen met bellen en speaker heb ik tot op heden (gelukkig) nog geen problemen ontdekt met m'n NL versie. Verder helemaal een toptoestel al moet ik zeggen.

Het enige probleem waar ik tegenaanloop is het volgende:

In de berichten heb ik mijn gmail account ingevoerd. Alle settings ingevoerd (zoewel automatisch op laten halen als handmatig invoeren) en vervolgens gaan verzenden/ontvangen.

Nu gebeuren er een aantal rare dingen:

1. Niet alle mail komt binnen, slechts een gedeelte (terwijl ik wel heb ingesteld dat hij alles moet ophalen)

2. Verzonden berichten komen in het postvak in (tijdens de eerste keer syncen)

3. Bij het verzenden van een bericht komt dit netjes in verzonden items. Echter bij de volgende sync actie komt ditzelfde bericht ook weer tevoorschijn in mijn postvak in?

4. In de map verzonden items kun je alleen zien wie het bericht verzonden heeft. Maar dat ben ik natuurlijk zelf. De geadresseerde krijg ik niet zichtbaar.

Heeft iemand anders deze problemen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

CyberSpeedy schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:58:
Ik heb (voor zover ik het weet) niet last van het probleem waar hier over gesproken wordt.
Maar ik heb wel een ander soort probleem..
Ik vind namelijk de kwaliteit microfoon onwijs triest.
Mijn vorige telefoon was een samsung E900, als ik daarmee in een bus stond en ik aan het bellen was hoorde de andere partij alleen mijn stem, geen piepende remmen, geen andere mensen.
Bij deze telefoon als ik iemand bel, kan hij/zij een gesprek volgen wat op een kantoor gevoerd word. en dit is echt niet hard.
Ook als ik in een iets winderige omgeving loop.. en dan heb ik het over niet veel meer dan een briesje. dan wordt er ineens door de telefoon geroepen of alles goed met me gaat, en waar ik ben aangezien er toch nooit tornado's in nederland zijn.

Hebben meer mensen hier last van?
overigens is deze overgevoelige microfoon wel handig als je aan het bellen bent in speaker-modus.
Heb jij een NL versie?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
Ja zeker, check maar een paar posts teriug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Als je het toestel lang (bijvoorbeeld meer dan een uur) op 'trillen' hebt staan en je zet vervolgens het geluid aan, dan gaat de schuif van het speakervolume wel omhoog, maar de schuif van het telefoonvolume blijft laag. Het probleem doet zich niet voor als je 'm maar even op trillen zet en het geluid vervolgens aan zet. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

CyberSpeedy schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:47:
[...]

Ja zeker, check maar een paar posts teriug ;)
Even voor de zekerheid... Zijn er mensen met het speakerprobleem op een NL versie? Ik meende toch al posts gezien te hebben van mensen met NL versie die er ook last van hebben...?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13893

Modbreak:Daarvoor hebben we Vraag & Aanbod op de FP

[ Voor 91% gewijzigd door Ginz op 24-10-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 216663 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:49:
Als je het toestel lang (bijvoorbeeld meer dan een uur) op 'trillen' hebt staan en je zet vervolgens het geluid aan, dan gaat de schuif van het speakervolume wel omhoog, maar de schuif van het telefoonvolume blijft laag. Het probleem doet zich niet voor als je 'm maar even op trillen zet en het geluid vervolgens aan zet. Herkenbaar?
JAAAA! dat heb ik ook! Heel irritant, en geen flauw idee hoe het komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Modbreak:En jij hebt zeker nog nooit van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif gehoord?

[ Voor 86% gewijzigd door Ginz op 24-10-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Anoniem: 13893 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:03:
Nog geen maand oude Tytn II ivm niet kunnen wennen aan Windows Mobile, nu alweer in de verkoop! Gloednieuw en Nauwelijks gebruikt..

Dus compleet met BON en GARANTIE. Heb er 730 euro voor betaald, maar je mag hem hebben voor 600 euro.

Wie heeft interesse?
offtopic: Daar is vraag en aanbod voor en dan vind ik de vraagprijs nog erg hoog als ik een gelijke heb gekocht voor 525, van 3 weken oud.
Gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 24-10-2007 10:40 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Anoniem: 216663 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:49:
werk anders eens met een profile manager gelijk : phonealarm http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

NoFate schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:22:
[...]

werk anders eens met een profile manager gelijk : phonealarm http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html
Was een goede tip. Tot nu toe geen last meer.Ik vond ook nog een alternatief: Spb Phonesuite. Eens even kijken welke beter bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor een TyTN II WWE/UK, doe ik hier wel goed aan aangezien ik de laatste berichtgeving lees? :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 24-10-2007 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
---

[ Voor 100% gewijzigd door Fermion op 24-10-2007 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Anoniem: 233874 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:40:
Voor wat betreft de problemen met bellen en speaker heb ik tot op heden (gelukkig) nog geen problemen ontdekt met m'n NL versie. Verder helemaal een toptoestel al moet ik zeggen.

Het enige probleem waar ik tegenaanloop is het volgende:

In de berichten heb ik mijn gmail account ingevoerd. Alle settings ingevoerd (zoewel automatisch op laten halen als handmatig invoeren) en vervolgens gaan verzenden/ontvangen.

Nu gebeuren er een aantal rare dingen:

1. Niet alle mail komt binnen, slechts een gedeelte (terwijl ik wel heb ingesteld dat hij alles moet ophalen)

2. Verzonden berichten komen in het postvak in (tijdens de eerste keer syncen)

3. Bij het verzenden van een bericht komt dit netjes in verzonden items. Echter bij de volgende sync actie komt ditzelfde bericht ook weer tevoorschijn in mijn postvak in?

4. In de map verzonden items kun je alleen zien wie het bericht verzonden heeft. Maar dat ben ik natuurlijk zelf. De geadresseerde krijg ik niet zichtbaar.

Heeft iemand anders deze problemen ook?
Ik heb hetzelfde probleem en er is geen directe oplossing voor dit geval, alleen maak een nieuwe folder aan en verplaats je mail naar dat folder, anders bij de eerst volgende keer dat je email gaat controlleren, verwijdet hij je email uit je inbox.....
Ik heb alle instelligen geprobeerd, maar het is mij niet gelukt.

Gmail hjeeft ook aplicatie geschreven, maar ik vindt dat een waardeloos stuk software.

Wat ik nog niet heb geprobeerd zijn andere email clients, wan tik namelijk wel attachments kunnen versturen en gebruik maken van mijn contacts.

Sorrie voor de spel fouten, het is nogal laat... gaaaaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mini Poeper schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:28:
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor een TyTN II WWE/UK, doe ik hier wel goed aan aangezien ik de laatste berichtgeving lees? :/
Ja. Ik zou niet weten waarom niet.
Ondanks de kleine issues heb ik nog steeds geen spijt van mijn keuze.
Ben nog steeds erg blij met mijn TyTN :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
.KeN. schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 02:47:
[...]

Ja. Ik zou niet weten waarom niet.
Ondanks de kleine issues heb ik nog steeds geen spijt van mijn keuze.
Ben nog steeds erg blij met mijn TyTN :Y)
Ik heb even geprobeerd te wachten op de HTC Polaris en de HP IPAQ 614
Aangezien eerst genoemde zo'n cube krijgt valt 'ie voor mij af en de IPAQ komt pas in 2008!

Ik las her en der dat sommige mensen de TyTN II nog niet echt snel noemen, maar dat ligt naar mijn idee meer aan 't feit dat men de programma's niet afsluit zoals dat zou moeten. Ik heb er nu een besteld en ben erg benieuwd. Scheelt dat ik al wat toestellen gehad heb en m'n vriendin ik alleen maar lopen met Windows Mobile.

Ik heb m'n Telfort abonnement een jaar verlengt en daarbij een databundel erbij genomen, ondanks dat het hele Telfort gebeuren niet echt lekker loopt op dit moment. Maar ik "moest" wel...
M'n vriendin heeft het Telfort Unlimited abonnement waarbij ze onbeperkt naar vaste # en Telfort # kan bellen. Als ik thuis ben pak ik dus meestal haar toestel. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Mini Poeper op 24-10-2007 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
mini poeper:
same here, gebruik speaker phone sowieso nooit, maar als je een gebruiker ben die dat meer gebruikt kan je het wel vervelend vinden bij een toestel van 700 pleurie...
zeker geen spijt van mn phone, en in tegenstelling tot de meeste hier weet ik dat de traagheid van mn phone komt omdat ik een aantal progs op de telefoon heb geinstalleerd ipv op de geheugenkaart

top toestel, nog steeds erug blij mee, blijft voor mij het beste toestel op de markt wat het meeste kan (met wat tweaks)

ik zal htc ook is bellen over half duplex probleem, ook nog steeds van mening dat iedereen het heeft maar deels het niet goed begrijpt en deels het niet goed test (heeft veel met omgevingsgeluid te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
Heeft iemand een download link van Kaiser Notification?

Ik kan het namelijk niet meer terug vinden... :X

[ Voor 15% gewijzigd door Nimoleda op 24-10-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

lvisser87 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:39:
Heeft iemand een download link van Kaiser Notification?

Ik kan het namelijk niet meer terug vinden... :X
Stond dat niet op MoDaCo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
Die zocht ik! Bedankt!

Hier kan het programmaatje gevonden worden. Misschien ook iets voor de topic start?

[ Voor 6% gewijzigd door Nimoleda op 24-10-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236012

Het lijk mij niet mijn oude Tomtom Navigator 3 op de tytn2 te installeren. Ik blijf een foutmelding krijgen. Heeft iemand anders die probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Anoniem: 236012 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:03:
Het lijk mij niet mijn oude Tomtom Navigator 3 op de tytn2 te installeren. Ik blijf een foutmelding krijgen. Heeft iemand anders die probleem ook?
Ik dacht dat op WM5/6 alleen TomTom 5+ werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Net nog even gebeld gehad met een HTC medewerker

Ivm met full duplex van de microfoon op handsfree...

Hij zei dat dit normaal was bij htc toestellen , hij gaf aan dat als je handsfree aanzet het geluid dat via de luidspreker komt terug via de microfoon zou binnengaan, hij gaf hier een term aan , zo krijg je natuurlijk een lus...

Vrij logisch lijkt me ook... daarom dat de mic op half duplex wordt gezet bij een handsfree conversatie...

Ivm het wegvallen van het netwerk bij overschakeling van umts naar edge , dit kon idd problemen veroorzaken, maar dit lag dan niet aan het toestel maar eerder aan de provider, hoe de provider de omschakeling verzorgt, sim kaart kon ook eventueel een probleem zijn (oude types)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Zijn er mensen die RunGPS gebruiken? Ik heb het nog niet getest maar ik vind het heel jammer dat dit geen freeware is want ik hoor er goede verhalen over.

Dat zeg ik!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!