HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.050 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 14:14
Ik heb er gisteren ook 1 gehaald bij de T-Mobile shop. Verlengd met relax 400 voor 1 jaar. Kostte mij 60 euro voor het toestel. De kleuren zien er in het echt een stuk minder erg uit dan op de foto's. Ik zou zeggen, trek de stad in en check beide modellen even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:50
IK heb hem vorige week gekocht met een orange verlenging.
Het is egt een super toestel al moet ik nog erg wennen aan windowns mobile ben het niet gewent is voor het eerst dat ik dat zag. Ook moet ik de instellingen van orange nog voor elkaar krijgen voor gprs en nog een umts kaart regelen maar dat komt snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:00
lvisser87 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:07:
Is er iemand die ervaring heeft met onderstaande applicatie?

trackr! GPS tracking

Het lijkt mij een fantastische programma! Alleen schijnt hij problemen te hebben met de kaiser....

[...]
ik gebruik reperion:

www.reperion.com

werkt best aardig, al moet ik er nog wat meer mee spelen geloof ik...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Beste mensen,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een divx/xvid plugin zodat ik wat films kan kijken op mijn TyTN II. Weet iemand een plaats waar ik die kan downloaden zodat ik die kan kijken op de mediaplayer van Windows? Of moet ik een andere downloaden? zo ja welke? de 2 in de startpost kunnen, zover ik heb gelezen, geen divx afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 16:15

itarix

404 soul not found

The Core Pocket Media Player
Hier vindt je behalve het programma (v. 0.72RC1) ook diverse plugins. Het speelt vele soorten mediabestanden af.

en dus ook divix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb mijn TYTN beveiligd met een pincode via de standaard beveiliging van wm6. Erg vervelend is dat bij het unlocken de background verlichting nog niet actief is. Zeker als je buiten het device wil unlocken zie je niets op het display. Iemand hier een oplossing voor ? Mogelijk een ander progje.

(Mijn vorige ppc had fingerprint scanning, dat was een ideale beveiliging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Ik ben met de Tytn2 naar Tenerife geweest via Schiphol. Voor de reis werkte het bellen op 3G goed, alle instellingen voor bellen en data staan op automatisch. Ik heb een vodafone abbo.
Na de vliegreis, eenmaal aangekomen op Tenerife, pakt hij vodafone netwerk netjes op, ik krijg een 3G icoontje en LETWEL een omgekeerde driehoek (dus niet de rechtopstaande roaming driehoek).
Ik kan niet bellen en geen dataverkeer opzetten, niets. Uiteindelijk heb ik de telefoon setting 'Band' geforceerd op GSM gezet en gekozen voor GSM(900+1800) en de HSDPA uitgezet. Daarna kreeg ik het G-icoontje en kon ik weer bellen en internetten. Ik heb hierover gesproken met Vodafone/Htc Europe en we kwamen niet uit die omgekeerde driehoek en dit probleempje. Dus ik dacht, dit ligt aan Tenerife en omstreken...
Na van alles geprobeer te hebben staat het driehoekje nu wel goed in beeld en kreeg ik het omgekeerde niet meer terug.
Maar nu, eenmaal terug in NL houd ik dit euvel. Alle settings terug op automatisch (zoals voor de reis) en ik kan met 3G niet bellen en dataverbinding niet opbouwen. Hebben meer mensen hier ervaring mee, of ben ik weer eens de enige:(
Een softreset is iig niet de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-05 11:25
In alle voorgaande delen/pagina's staat vast en zeker een antwoord, met de search heb ik het echter niet gevonden.

Ik was net bij de t-mobile shop voor info over de vario3. Ik dacht erover deze te gaan halen maar de verkoper vertelde mij dat tomtom nog niet zou werken met de software op de t-mobile branded versie. Ik vraag me af of hij gelijk heeft..

Ik heb omdat ik ook nog tussen verschillende toestellen twijfelde dus nog maar geen directe beslissing genomen.

PS Wat betreft de kleur van het toestel.. ik vind de tytn2 er idd iets leuker uitzien maar het prijsverschil lijkt mij te groot om daarvoor te kiezen, met mijn huidige vario nooit echt problemen gehad dus de t-mob software zal vast en zeker ook bij dit toestel oke zijn.

ik vraag me verder ook af of er hier mensen zijn die spijt hebben van hun kaiser, m.a.w. die liever toch een ander toestel hadden gehad. Ik kan me nu nog bedenken..(N95 valt af, verkoper vertelde dat die best vaak terugkomen voor reparatie en de 8GB versie zou eerdaags moeten komen maar zelf verwachtte hij dat dat evengoed pas januari kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 20:06
Als niets meer werkt, dan kun je natuurlijk altijd nog een hard reset proberen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 13:13
maffe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:28:
Ik ben met de Tytn2 naar Tenerife geweest via Schiphol. Voor de reis werkte het bellen op 3G goed, alle instellingen voor bellen en data staan op automatisch. Ik heb een vodafone abbo.
Na de vliegreis, eenmaal aangekomen op Tenerife, pakt hij vodafone netwerk netjes op, ik krijg een 3G icoontje en LETWEL een omgekeerde driehoek (dus niet de rechtopstaande roaming driehoek).
Ik kan niet bellen en geen dataverkeer opzetten, niets. Uiteindelijk heb ik de telefoon setting 'Band' geforceerd op GSM gezet en gekozen voor GSM(900+1800) en de HSDPA uitgezet. Daarna kreeg ik het G-icoontje en kon ik weer bellen en internetten. Ik heb hierover gesproken met Vodafone/Htc Europe en we kwamen niet uit die omgekeerde driehoek en dit probleempje. Dus ik dacht, dit ligt aan Tenerife en omstreken...
Na van alles geprobeer te hebben staat het driehoekje nu wel goed in beeld en kreeg ik het omgekeerde niet meer terug.
Maar nu, eenmaal terug in NL houd ik dit euvel. Alle settings terug op automatisch (zoals voor de reis) en ik kan met 3G niet bellen en dataverbinding niet opbouwen. Hebben meer mensen hier ervaring mee, of ben ik weer eens de enige:(
Een softreset is iig niet de oplossing.
Heb je niet tijdens je vlucht naar Tenerife het toestel op 'Flight Mode' gezet? Er is dan geen ontvangstsignaal meer en dan lijkt die antennesymbool op een omgekeerde driehoek (zonder die streepjes van de ontvangststerkte eronder). Een softreset verhelpt dit niet. Gewoon de comms applicatie opstarten en dan flight-mode uitschakelen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
even een stomme vraag tussen door, ik zie in de start post dat de de service lampjes op de pda dienen voor bluetooth, netwerkontvangst, wireless enz..

Maar kan je dit lampje ook zo instellen dat als je een gemiste oproep of een sms hebt ontvangen dat dit lampje begint te flikkeren in een andere kleur? Op mijn mio a701 kon ik dit perfect doen

Handig als je pda even op de bureau ligt en als je dan even een tijd weg bent geweest da weet je dat je een oproep hebt gemist of een sms hebt ontvangen zonder je pda even aan te zetten...

Thnx voor de reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:11
De TYTNII is inmiddels alweer een maandje uit.

Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn van de early adaptors afgelopen maand :*)

Dus plus en minpuntjes graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:51

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
kdenk als je het topic volgt het al snel weet ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
aerofreak schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:50:
kdenk als je het topic volgt het al snel weet ;)
Heerlijk zo'n zinloos antwoord. Dit soort antwoorden zijn waarschijnlijk alleen bedoeld om het forum uit zoveel pagina's te laten bestaan dat niemand meer iets kan terugvinden?.. oh ja vervuiling heet dat volgens mij.

Ik volg het topic geregeld, heb het toestel zelf (nog?) niet dus de info gaat grotendeels aan mij voorbij. Ik ben wel blij dat jij in ieder geval alles weet uit dit topic en alle voorgaande delen, hebben we tenminste een expert in ons midden, of is dit antwoord om te camoufleren dat je het antwoord ook niet weet?

Ik probeer er gewoon achter te komen of die verkoper gelijk heeft en tom tom echt nog niet (goed) samenwerkt met de t-mobile branded uitvoering. Misschien zijn er mensen die me wel antwoord kunnen geven.

@hieronder: tnx, net even glofish x800 thread gelezen (geen wonder dat e-ten niet zo populair is..) en ik ga toch maar de vario3 halen maandag of dinsdag. Als tomtom gewoon werkt is er voor mij denk ik geen reden meer om nog voor iets anders te gaan, veel beter zal het niet worden maar wel veel duurder.

[ Voor 14% gewijzigd door Gadgeteer op 20-10-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
TomTom werkt prima op de Vario 3. Nog geen crashes gehad en op zich best een snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:58
Djerique schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:06:
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn van de early adaptors afgelopen maand :*)

In de pricewatch staan twee redelijk uitgebreide, vrij recente user reviews met aardag wat plus- en minpuntjes. Grootste discussiepunt van de Kaiser is de slecht werkende speakerfunctie. Minder wordt geklaagd over de beperkte batterijduur, maar van dit soort gadgets mag je ook eigenlijk niet verwachten dat ze dagenlang zonder stopcontact kunnen :p

[ Voor 18% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 20-10-2007 19:03 . Reden: +batterijduur ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ma.rkus.nl schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:56:
[...]

In de pricewatch staan twee redelijk uitgebreide, vrij recente user reviews met aardag wat plus- en minpuntjes. Grootste discussiepunt van de Kaiser is de slecht werkende speakerfunctie. Minder wordt geklaagd over de beperkte batterijduur, maar van dit soort gadgets mag je ook eigenlijk niet verwachten dat ze dagenlang zonder stopcontact kunnen :p
thanks mate! d:)b
Dit zijn pas zinvolle antwoorden! :)

@ aerofreak: misschien als je je TS nou eens een keer gewoon up2date maakt, dan vragen mensen niet steeds dezelfde vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik wil met m'n kaiser via Wifi de uitzendingen op uitzendinggemist bekijken. Dit lukt echter niet. Deze uitzendingen worden namelijk in een apart schermpje op de site uitgezonden. Is er wellicht een manier of programma waardoor ik deze filmpjes op deze internet sites wél kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Yes! Mijn Tytn II is binnen. Moet nog even wennen om de stylus te hanteren, want soms reageert die niet en moet ik een paar maal proberen. Ik heb die protectie sticker die in de doos zit erop geplakt. Helaas zitten er wat bubbels en stof onder. Hoe kan ik het weer los krijgen zonder krassen op het scherm te krijgen? Vingernagels zijn niet lang genoeg. Kan ik het scherm beschadigen als ik er iets harder op druk met mijn vingers ipv met de stylus...die neiging heb ik als die niet direct op de stylus reageert. Ja...is mijn eerste pda...dus moet even wennen. Had verwacht dat er een 1 Gb MicroSD werd meegeleverd...jammer..maar 1tje bestellen dan.
Heb wifi al getest...internet paginas vertonen minder plaatjes. Hij heeft WPA2-PSK als beveiliging..hehe...super! Ben blij dat ik eentje heb :p Ga weer verder spelen.
Er zit geen Mobile Outlook op heh?..schijnt trial te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door LaptopRookie op 20-10-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Klopt het dat de TYTNII als een van de allerbeste telefoons is in videoopname? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

BellySM schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:43:
[...]

Heb je niet tijdens je vlucht naar Tenerife het toestel op 'Flight Mode' gezet? Er is dan geen ontvangstsignaal meer en dan lijkt die antennesymbool op een omgekeerde driehoek (zonder die streepjes van de ontvangststerkte eronder). Een softreset verhelpt dit niet. Gewoon de comms applicatie opstarten en dan flight-mode uitschakelen. 8)
Nee natuurlijk is dat het niet, ik weet wel wat Flightmode is, hallo!? En ik vertelde ook dat hij het op G(SM) wel doet. Als ie op Flightmode zou staan, werkt dat ook niet. En ja, ik zie heus het verschil tussen een driehoek en een antenne :)
P.S. Ik heb gelukkig de oude TYTN1 nog thuis. Als ik daar de simkaart in stop, werkt deze wel netjes op 3G. Settings nog even vergeleken: alles hetzelfde. Denk echt dat ik moet hardresetten of op firmware wachten... wellicht is ie echt defect, maar lijkt me raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-04 08:28
maffe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:52:
[...]

Nee natuurlijk is dat het niet, ik weet wel wat Flightmode is, hallo!? En ik vertelde ook dat hij het op G(SM) wel doet. Als ie op Flightmode zou staan, werkt dat ook niet. En ja, ik zie heus het verschil tussen een driehoek en een antenne :)
P.S. Ik heb gelukkig de oude TYTN1 nog thuis. Als ik daar de simkaart in stop, werkt deze wel netjes op 3G. Settings nog even vergeleken: alles hetzelfde. Denk echt dat ik moet hardresetten of op firmware wachten... wellicht is ie echt defect, maar lijkt me raar.
back even je gegevens up en dan een hardreset, beste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Heb mijn TyTN II nu twee dagen en ben er erg tevreden over.
Volgde dit Topic en de vorigen ook en heb er al veel van geleerd.
Zijn er al mensen met een goede case?
Ben erg zuinig op mijn spulletjes en wil beschadigingen voorkomen.
Alvast dank voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Djerique schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:44:
Klopt het dat de TYTNII als een van de allerbeste telefoons is in videoopname? :)
Mits het licht genoeg is is ie supersnel, zodra het schemerig of donker is. is het echt niet te doen. hoop dat dit gefixed word in een komende ROM update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30723

OllieMongollie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:48:
Ik heb er gisteren ook 1 gehaald bij de T-Mobile shop. Verlengd met relax 400 voor 1 jaar. Kostte mij 60 euro voor het toestel. De kleuren zien er in het echt een stuk minder erg uit dan op de foto's. Ik zou zeggen, trek de stad in en check beide modellen even.
Dat is wel erg weinig. Op alle online shops kost je dat zeker 300 euro. Wat is je geheim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Tja, met een LED flitser krijg je altijd bagger kwaliteit. Iets wat je nooit zal hebben met een xenon flitser die vaak bij de topmodellen van Sony Ericssoon aanwezig zijn,.

Qua filmprestaties komt de TYTN II toch echt als beste naar voren vergeleken met zijn concurrenten:
Sony Ericsson K850 sample video
Nokia N95 sample video
HTC TYTN II sample video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wil ook de Vario III (T-Mob variant) gaan kopen. Hoe is de screen protector die erbij zit? Want die van de Vario II was ruk.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Anoniem: 30723 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:40:
[...]

Dat is wel erg weinig. Op alle online shops kost je dat zeker 300 euro. Wat is je geheim?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zeker nadat ik onderstaand een aantal pagina's terug las:
troyk schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:59:
Eergisteren gekocht bij KPN.
0 ,- Euro bij 2 jarig 42 euro abbo + onbeperkt internet voor 9,95.

...
Als ik hem op PDA-Shop samenstel met verlengen van abo (€25) en onb. internet (€9.95) moet ik rond de €330 bij betalen. Ietsje minder als je een nieuwe abo afsluit. En op de site van KPN is die niet goedkoper. Ben dus ook wel benieuwd hoe jullie zulke deals voor elkaar krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyD
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
NoFate schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:03:
even een stomme vraag tussen door, ik zie in de start post dat de de service lampjes op de pda dienen voor bluetooth, netwerkontvangst, wireless enz..

Maar kan je dit lampje ook zo instellen dat als je een gemiste oproep of een sms hebt ontvangen dat dit lampje begint te flikkeren in een andere kleur? Op mijn mio a701 kon ik dit perfect doen

Handig als je pda even op de bureau ligt en als je dan even een tijd weg bent geweest da weet je dat je een oproep hebt gemist of een sms hebt ontvangen zonder je pda even aan te zetten...

Thnx voor de reply :)
Je kan dit programma gebruiken:
http://www.modaco.com/ind...e=downloads&showfile=2400.

Bij mij werkt het naar tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Djerique schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:44:
Nee absoluut niet, daar is maar één goede voor en dat is de Nokia N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Deddiekoel schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:56:
Ik wil ook de Vario III (T-Mob variant) gaan kopen. Hoe is de screen protector die erbij zit? Want die van de Vario II was ruk.
De één zegt dat 'ie prima is, de ander vindt 'm matig.
Ik heb 'm zelf niet geprobeerd, maar ik weet wel dat je niet fout kunt gaan als je de Brando Ultra Clear besteld van gpsplaza.nl.. In vergelijking met de screenprotector die ik op mijn N73 heb is het echt hemels. Zowel bij het aanbrengen als in het gebruik. Je ziet 'm niet eens zitten :)
Hmm.. Telfort toevallig ?
Ik kan sinds gisteren ook niet meer bellen @ 3G.. Heel apart.
Wel vol bereik, maar als ik iemand bel gaat 'ie na een paar seconden over in 'call ended'
Heb 'm voorlopig ook maar terug gezet tot ik maandag Telfort kan bellen over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
maffe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens. Vergelijk de filmpjes maar eens goed. Bovendien is die TYTN II is Youtube ingepakt, dus de kwaliteit is in het echt nog beter.

Ik ben benieuwd wat andere Tweakers/TYTNII bezitters hier van vinden. Is wel interessant :)

[ Voor 11% gewijzigd door Djerique op 21-10-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

40 euro per maand. das duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 09:07

cdl

Ik heb vandaag na een kleine vertraging m'n Brando screen protector binnengekregen. Ik moet zeggen, prima stukje erhmm plastic zeg maar :+ Past perfect, erg makkelijk aan te brengen (zelfs zonder stoom) en ook nog 's krasbestendig. Toch wel een must-have voor zo'n waardevolle telefoon!

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

.KeN. schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:46:

Hmm.. Telfort toevallig ?
Ik kan sinds gisteren ook niet meer bellen @ 3G.. Heel apart.
Wel vol bereik, maar als ik iemand bel gaat 'ie na een paar seconden over in 'call ended'
Heb 'm voorlopig ook maar terug gezet tot ik maandag Telfort kan bellen over hoe en wat.
Neen, even terug schreef ik nog een 2de bericht, ik heb vodafone.
Het moet echt in de rom zitten, kan niet missen. Dezelfde sim in oude Tytn1 gaat prima op 3G.
Ligt niet aan Vodafone. Ik zit net rond te snuffelen in de xda en daar gaat er een vergelijkbaar topic over: 3G problematiek

We houden het wel even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wil mijn huidige T-Mob abo verlengen voor 1 jaar (Flex 30), maar via de T-Mob site kom ik op 225 euro. Nu zou de Vario III een stuk goedkoper moeten zijn dan de TyTN II dus ik ben echt benieuwd waar mensen deze deals krijgen (welke winkel dus).

Hoe is verder de ervaring met de GPS? Werkt die goed als de foon in een houder in de auto zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

GPS is echt uitmuntend. In vergelijking met mijn TomTom GPS muis is het echt een verademing.
Bij die muis kon ik vaak 5 tot 10 minuten wachten tot er een bruikbaar signaal was gevonden.
Als ik deze aanzet heeft 'ie binnen no-time een fix. Hemels ;)

@ maffe: Hmm dan wacht ik wel op een update'je. Ik ga niet lopen flashen met Franse ROMs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-05 12:39
maffe schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

We, vandaag een paar foto's geschoten , lang niet slecht, ben er wel tevreden mee. Ook filmpjes zijn aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Djerique schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:06:
De TYTNII is inmiddels alweer een maandje uit.

minpunten,
- Het systeem werkt wat trager dan verwacht of lang niet zo vlot als gedacht.
- De menu's en de logica kan beter (zoals snel een MSm versturen is er niet meer bij, minstens 4 handelingen)
- Het Nederlandse versie zuigt, wat is alles slecht vertaald, gewoon niet te geloven.
- Het lukt mij niet om alleen je GMS aan te laten, oftewel, ik wil alles (HSDPA, WIFI, BLUETHOOTH, GPRS, UMTS) uit hebben staan, behalve het GSM, kan wel geloof ik, maar mij is dat nog niet gelukt.
- De telefoon gaat niet direct over als je wordt gebeld, er zit een behoorlijke vertraging in WM6, je screen gaat eerst branden en daarna gaat het ringen.
- De toestel blijft nog door ringen als de ander al heeft opgehangen.
- Camera functie start naar mijn smaak veeeel te traag op, ik druk op de knop en ik verwacht gewoon dat het er staat.
- Verbruikt naar mijn mening toch te veel stroom.
- Het heeft geen Windows file sharing, atlthans niet gelukt. Ik wil gewoon vai WiFi een fileshare kunnen benaderen, (zoals \\192.168.1.1\c$, iemand een idee?

pluspunten,
De rest is ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
De VOIP in WM6 is bij Tytn II eruit gesloopt, jammer, maar hier is het :)

http://www.fonosip.com/english/wm6_smartphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
[...]

Zoals al werd aangehaald. Relax 400 kost ongeveer 40 per maand. Dat aantal belminuten heb ik nodig. Daar komt nog bij dat de eerste drie maanden voor half geld is. Verder is de Vario 3 gesimlockt, maar dat is dus voor 1 jaar. Voor de rest heb ik niets speciaals gedaan, behalve een T-Mobile winkel binnen gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

Fermion schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:24:
[...]

minpunten,
- Het systeem werkt wat trager dan verwacht of lang niet zo vlot als gedacht.
- De menu's en de logica kan beter (zoals snel een MSm versturen is er niet meer bij, minstens 4 handelingen)
- De telefoon gaat niet direct over als je wordt gebeld, er zit een behoorlijke vertraging in WM6, je screen gaat eerst branden en daarna gaat het ringen.
- De toestel blijft nog door ringen als de ander al heeft opgehangen.
- Camera functie start naar mijn smaak veeeel te traag op, ik druk op de knop en ik verwacht gewoon dat het er staat.
- Verbruikt naar mijn mening toch te veel stroom.

pluspunten,
De rest is ok.
Deze early adaptor met z'n WWE versie is het helemaal eens met bovenstaande punten.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113560

Deddiekoel schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:39:
Ik wil mijn huidige T-Mob abo verlengen voor 1 jaar (Flex 30), maar via de T-Mob site kom ik op 225 euro. Nu zou de Vario III een stuk goedkoper moeten zijn dan de TyTN II dus ik ben echt benieuwd waar mensen deze deals krijgen (welke winkel dus).

Hoe is verder de ervaring met de GPS? Werkt die goed als de foon in een houder in de auto zit?
Als je een 2 jarig abo neemt betaal je het eerste jaar wel de helft van de prijs.
Ik heb sinds vorige week telefonisch mijn contract verlengt voor 2 jaar met een flex 20 abo en ik betaal 130 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:50
.KeN. schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:50:
GPS is echt uitmuntend. In vergelijking met mijn TomTom GPS muis is het echt een verademing.
Bij die muis kon ik vaak 5 tot 10 minuten wachten tot er een bruikbaar signaal was gevonden.
Als ik deze aanzet heeft 'ie binnen no-time een fix. Hemels ;)
Klopt helemaal. De GPS-ontvanger krijgt binnen no-time een fix. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Ik ben van plan ook deze kaiser te kopen, nu ben ik wat forums aan het afscheuren en ik kom toch nog 3 irritante issues tegen.

Kan iemand me hier meer feedback over geven?

1) Wanneer je op 3G zit , dan kan het wel eens zijn dat je geen gesprekken kunt ontvangen, ofwel een heel slechte ontvangst hebt? Dit is misschien te wijten aan de SIM kaart? Of andere denken dat de radio rom geupdate moet worden

2)Bij sommige Carkits is het volume aan de lage kant... Iemand ervaringen met de parrot 3100? Deze heb ik namelijk in mijn auto al... Moet deze geupdate worden? Ik heb ook ergens gelezen dat de knopjes op de parrot het niet altijd doen.

3)Speaker functie niet full duplex?

En dan nog een ander vraagje, ik heb nu een A701, kan ik deze autolader ook gebruiken voor de kaiser, ik wil mijn toekomstige kaiser niet opblazen in de auto... Voorlopig moeten we toch nog even wachten tot de active houder van brodit

specs van mijn a701 auto lader : 10-30v , 1.3a max , output , 5v 1a

En dan als laatste , heeft HTC een goede support? Ik ga ze morgen eens bellen over bovenstaande puntjes en dan hoop ik een duidelijk antwoord te krijgen

Bedankt allessinds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

NoFate schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:45:
Ik ben van plan ook deze kaiser te kopen, nu ben ik wat forums aan het afscheuren en ik kom toch nog 3 irritante issues tegen.

1) Wanneer je op 3G zit , dan kan het wel eens zijn dat je geen gesprekken kunt ontvangen, ofwel een heel slechte ontvangst hebt? Dit is misschien te wijten aan de SIM kaart? Of andere denken dat de radio rom geupdate moet worden
Over dit punt zeker, ik heb dat probleem sinds ik bij Schiphol mijn Tytn2 samen met de riem en jas in zo'n bakkie heb gedaan door de scanner. Sindsdien heb ik geen goede 3G meer. Mss heeft dat apparaat mijn Tytn2 gestressed of weet ik wat, maar zodra ik nu 3G in beeld heb kan ik niet bellen, of gebeld worden en geen dataverbinding opzetten. En ik weiger tot nu toe een harde reset.
Dezelfde simkaart in de oude Tytn1 met zelfde settings, alles ok op 3G.
Probleem zit echt in het toestel en omdat er meerdere mensen last van hebben, is dit hws een bug in de rom. Als je Htc hebt gebeld, wil je dat hier even typen, scheelt weer een belletje.
Bedankt!

@ KEN: Hmm dan wacht ik wel op een update'je. Ik ga niet lopen flashen met Franse ROMs etc.
Nee zeker geen Franse zooi erin, haha, ik wacht nog wel ff.
Maar ik HAAT dat ik nu niet kan beeldbellen, dat is juist waar ik hem voor heb! super functie 8)

[ Voor 9% gewijzigd door maffe op 21-10-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 20:50

DoD Cerberus

blabla!

Een kort vraagje van mij over die logo's op de mda vario, zijn die eraf te krijgen ?
heb ooit een SE t610 van t-mobile gehad, ook met een logotje erop, maar dat was er in een paar seconden af te krijgen door eroverheen te wrijven met een suikerklontje. Kan dit ook bij de vario zonder de rest te beschadigen ?

[ Voor 31% gewijzigd door DoD Cerberus op 21-10-2007 12:14 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:50
welp :S ik heb sinds van de week en nu blijft hij maar proberen te starten maar gaat nooit meer aan hij komt iedere keer tot het scherm smart mobility (ps ik heb de nl htc tytn 2) is heir iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
DoD Cerberus schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:13:
Een kort vraagje van mij over die logo's op de mda vario, zijn die eraf te krijgen ?
heb ooit een SE t610 van t-mobile gehad, ook met een logotje erop, maar dat was er in een paar seconden af te krijgen door eroverheen te wrijven met een suikerklontje. Kan dit ook bij de vario zonder de rest te beschadigen ?
bij de MDA Vario kon dit wel. In eerste instantie durfde ik het toen niet aan, maar het werkte 100%, zonder krasjes ook nog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Crusader schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 08:38:
[...]

Deze early adaptor met z'n WWE versie is het helemaal eens met bovenstaande punten.
Is die WWE versie het beste dan? Wie is voorstander van de Nederlandse versie? Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Waar kan je de WWE versie aankopen? Ik vind hem alleen maar op pdashop.nl , maar daar vind ik hem een beetje duur...

Alsook een shop waar ik dan in 1 weg een brando protector en een micro sd kaartje kan kopen

[ Voor 29% gewijzigd door NoFate op 21-10-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassierocks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:00
[...]

minpunten,
1 Het systeem werkt wat trager dan verwacht of lang niet zo vlot als gedacht.
2 De menu's en de logica kan beter (zoals snel een MSm versturen is er niet meer bij, minstens 4 handelingen)
3 Het Nederlandse versie zuigt, wat is alles slecht vertaald, gewoon niet te geloven.
4 Het lukt mij niet om alleen je GMS aan te laten, oftewel, ik wil alles (HSDPA, WIFI, BLUETHOOTH, GPRS, UMTS) uit hebben staan, behalve het GSM, kan wel geloof ik, maar mij is dat nog niet gelukt.
5 De telefoon gaat niet direct over als je wordt gebeld, er zit een behoorlijke vertraging in WM6, je screen gaat eerst branden en daarna gaat het ringen.
6 De toestel blijft nog door ringen als de ander al heeft opgehangen.
7 Camera functie start naar mijn smaak veeeel te traag op, ik druk op de knop en ik verwacht gewoon dat het er staat.
8 Verbruikt naar mijn mening toch te veel stroom.
9 Het heeft geen Windows file sharing, atlthans niet gelukt. Ik wil gewoon vai WiFi een fileshare kunnen benaderen, (zoals \\192.168.1.1\c$, iemand een idee?

pluspunten,
De rest is ok.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Je moet wel begrijpen dat het windows toestel is, en bij windows op je computer wordt toch ook geen knappe browser of media speler meegeleverd. Dit is allemaal op te lossen.

1 Er zit inderdaad in elk menu vertraging, maar dit is niet hinderlijk vind ik. Ik vind hem even snel werken als een SE k750, K800, N73 e.d.
2 Hiervoor is er een programma gemaakt, genaamt New SMS welke je met Remapsoftkey aan een softkey kan toewijzen. dan is een smsje gewoon weer een klik ;)
3 Dat zou best kunnen, ik heb een WWE
4 Mij is dat wel gelukt, maar ik heb voor GPRS, HSDPA en UMTS helemaal nooit geen data-account ingevoerd, zodat daar nooit geen data overheen kan gaan. Bluetooth en WIFI is gewoon makkelijk in comm manager uit te schakelen.
5 en 6 Mee eens, maar ik vind het persoonlijk no big deal.
7 Ik heb nog geen een telefoon gezien die wel direct zijn camera opstart, dus erg veel vergelijken kan je niet.
8 Mee eens, maar hij wordt wel lekker warm :P
9 hiervoor is er een betaald programma, namelijk VM Net Browser.

Ik vind het zelf een redelijke telefoon, maar een geweldige PDA, ondanks de kleine minpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

bassierocks schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:23:
[...]

7 Ik heb nog geen een telefoon gezien die wel direct zijn camera opstart, dus erg veel vergelijken kan je niet.

Ik vind het zelf een redelijke telefoon, maar een geweldige PDA, ondanks de kleine minpuntjes.
Ik wil even wat zeggen over punt 5 en 6.
Pda staat standby, er komt een belletje, het programma 'telefoon' wordt gestart, contacts wordt geopend voor bijpassende foto, ringtoon wordt opgezocht en afgespeeld. En ja mee eens, voor 699 euro mag je verwachten dat dit binnen 0,1 seconde geregeld is :)
En heb inderdaad vaker gehad, dat je opneemt, de andere al op heeft gehangen, is jammer...
Hoop dat een rom update dit kan versnellen/aanpassen.

met punt 7 wordt hws bedoeld, zodra de camera 1 keer gestart is, (dit mag van mij gerust een minuut duren :+ ). Maar wanneer ik klik om een foto te maken, moet ie het direct doen. Maar dan duurt het nog een dikke seconde voordat de foto genomen gaat worden. Je wil dan al meteen het resultaat zien, draait de Tytn naar je ogen en hopla een foto van de stoep. Geloof me wachten op rom! :O i hope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:58
- Het heeft geen Windows file sharing, atlthans niet gelukt. Ik wil gewoon vai WiFi een fileshare kunnen benaderen, (zoals \\192.168.1.1\c$, iemand een idee?
Total Commander for Pocket PC kan dit (gratis) :)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 18:00
Gisteren iets "raars".... kreeg de meldingen van de tomtom ineens over mijn Parrot Carkit (CK3100)...

normaal was dat niet zo.. nu dus wel... vaag!

(en wil dat eigenlijk niet, wil gewoon de speaker gebruiken).

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Nog een mogelijkheid, Resco Explorer kan je hier (helaas) kopen of proberen, maar wat mij betreft een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
aerofreak schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:23:
:? NL versie vs WWE versie?
In Nederland zullen er twee versie van de TyTN II geleverd worden, namelijk een Nederlandse versie en een WWE versie. WWE staat voor World Wide English. Tussen deze versies zijn een klein aantal verschillen; in de doos tref je aan:

WWE versie
- Engelstalig gebruiksaanwijzing
- Engelstalig Windows

- Nederlandse / Europese stekker

Nederlandse versie
- Nederlandstalig gebruiksaanwijzing
- Nederlandstalig Windows

- Nederlandse / Europese stekker

Behalve de taal in het OS zijn er nog meer redenen om juist voor een Nederlandse versie of juist een WWE versie te gaan.
Laat ik dan net ff benieuwd zijn wat die andere redenen zijn...
[...]Het Nederlandse versie zuigt, wat is alles slecht vertaald, gewoon niet te geloven.
De handleiding, de OS of beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 15-05 21:35
Djerique schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:01:
[...]
Laat ik dan net ff benieuwd zijn wat die andere redenen zijn...

[...]

De handleiding, de OS of beiden?
Ik moet zeggen. Heb hem nu een maand, maar moet de handleiding nog uitpakken. Kan daar dus weinig zinnigs over zeggen.
Het OS in het nederlands? Vindt de vertaling juist wel redelijk goed. Het enige wat wel knullig is is dat bij de snooze fu nctie van een reminder twee keer voor 15 minuten gekozen kan worden (tweede optie moet 30 zijn).
Verder totaal geen problemen met de nederlandse vertaling.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Laatst online: 25-04 18:12
heeft iemand een tip om een nieuwe brando screen protector te plaatsen?
Er zit namelijk wel al een beetje stof op het scherm... Hoe krijg ik het scherm stof vrij?

//blazen en doekjes heb ik al geprobeerd, maar dan dwarrelde er altijd wel weer een klein stofje op 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Nimoleda op 21-10-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Heeft iemand al geprobeerd de pfd-handleiding (link in de TS) van de TyTN te openen met de voorgeinstalleerde Acrobat Reader LE? Het bestand krijg ik niet weergegeven, vermoedelijk omdat het te groot is (5MB). Heb het documentje wel eerst lokaal gezet op de flashkaart). In de papieren handleiding staat niets over de limieten/beperkingen van dit progje.

[ Voor 9% gewijzigd door BellySM op 21-10-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

lvisser87 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:43:
heeft iemand een tip om een nieuwe brando screen protector te plaatsen?
Er zit namelijk wel al een beetje stof op het scherm... Hoe krijg ik het scherm stof vrij?
Het is niet in je opgekomen om even een doekje te pakken en/of even te blazen, of ?
We hebben het over hetzelfde soort 'stof' toch ? :D :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Laatst online: 25-04 18:12
.KeN. schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:00:
[...]

Het is niet in je opgekomen om even een doekje te pakken en/of even te blazen, of ?
We hebben het over hetzelfde soort 'stof' toch ? :D :p
Dat heb ik heus wel geprobeerd :9
Maar er dwarrelde altijd wel weer een stofje op, ik moet het schermpje weer net zo schoon krijgen als dat hij uit de verpakking kwam...
Douch heb ik ook geprobeerd, dit ging al iets beter...

als er iemand nog een geniale tip heeft :+

[ Voor 12% gewijzigd door Nimoleda op 21-10-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118707

Lees her en der wat melding over slechte ontvangst met de TyTN II.

Heb T-Mobile met pocket internet totaal plus en sinds ik de TyTN II heb is de ontvangst slechter geworden en vallen gespreken zo nu en dan weg. Ligt dit een T-Mobile omdat het UMTS netwerk niet optimaal is of aan de TyTN II?

Heb met name in het noord-oosten van nederland slechte ontvangst.

Moet binnenkort mijn abonnement vernieuwen en hoor goede berichten over Vodafone UMTS ontvangst. Iemand suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 118707 op 21-10-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-04 08:28
Anoniem: 118707 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:38:
Lees her en der wat melding over slechte ontvangst met de TyTN II.

Heb T-Mobile met pocket internet totaal plus en sinds ik de TyTN II heb is de ontvangst slechter geworden en vallen gespreken zo nu en dan weg. Ligt dit een T-Mobile omdat het UMTS netwerk niet optimaal is of aan de TyTN II?

Heb met name in het noord-oosten van nederland slechte ontvangst.

Moet binnenkort mijn abonnement vernieuwen en hoor goede berichten over Vodafone UMTS ontvangst. Iemand suggesties?
vodafone is redelijk, maar heeft wel een datalimiet en vodafone heeft geen onbeperkt houdbaar beltegoed (dacht ik) + dat ze wat duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-05 13:48
Wanneer ik een custom plaatje op mijn Today achtergrond plaats, krijgt deze een witte waas overzicht heen. Dit gebeurd niet wanneer ik andere theme's selecteer. Deze achtergronden van de verschillende Theme's blijven wel helder van kleur.

Is dit een fout in de format foto's die ik gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:25
Lion31 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Als je een TyTN hebt wel ja, als je een TyTN II hebt, werkt WM5torage niet... ;(
WM5Torage werkt, indien je volgende doet:
* Installeer Softick Card Export II
* Start de Tray Client
* WM5torage doet het nu ook

Ook als de trial van Softick is verlopen, blijft het starten van de Tray Client (\Program Files\Softick\Card Export II\CardExportSetup.exe) ervoor zorgen dat WM5torage werkt.
Tip: zet de optie "Run tray client at startup" uit en maak je eigen shortcut in \Windows\Startup

[ Voor 8% gewijzigd door wens op 21-10-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 28-05 12:25
Weet iemand me zo te vertellen hoe ik een Parrot 3100 als A2DP kan laten herkennen. Het is me namelijk 1x geluk via tomtom maar toen kwam helaas de muziek van de radio niet meer terug dus werd het een stille rit ;).
Maar daarna is dit nooit meer voorgekomen :S

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
bassierocks schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:23:
[...]
1 Er zit inderdaad in elk menu vertraging, maar dit is niet hinderlijk vind ik. Ik vind hem even snel werken als een SE k750, K800, N73 e.d.
2 Hiervoor is er een programma gemaakt, genaamt New SMS welke je met Remapsoftkey aan een softkey kan toewijzen. dan is een smsje gewoon weer een klik ;)
3 Dat zou best kunnen, ik heb een WWE
4 Mij is dat wel gelukt, maar ik heb voor GPRS, HSDPA en UMTS helemaal nooit geen data-account ingevoerd, zodat daar nooit geen data overheen kan gaan. Bluetooth en WIFI is gewoon makkelijk in comm manager uit te schakelen.
8 Mee eens, maar hij wordt wel lekker warm :P
9 hiervoor is er een betaald programma, namelijk VM Net Browser.

punt 2. waar vind ik de New SMS programmaatje?
punt 4. ga naar instellingen, telefoon, tab netwerk, zet netwerkselectie op handmatig, klik op tab band, kies gsm. Voila

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn___
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-05 14:53
en het kan zelfs met verkenner, wat al in windows mobile zit (in 5 in ieder geval, ik ga hem volgende week pas halen). menu --> pad openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 22:11
Chutney schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:56:
Wanneer ik een custom plaatje op mijn Today achtergrond plaats, krijgt deze een witte waas overzicht heen. Dit gebeurd niet wanneer ik andere theme's selecteer. Deze achtergronden van de verschillende Theme's blijven wel helder van kleur.

Is dit een fout in de format foto's die ik gebruik?
Nee dat is geen fout, de helderheid van je plaatje wordt aangepast, zodat de rest ook goed leesbaar blijft, je kan dit aanpassen alleen weet ik niet zo een twee drie waar...

gewoon ff zoeken bij je settings

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 26-05 15:46
klaasbram schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:36:
Weet iemand me zo te vertellen hoe ik een Parrot 3100 als A2DP kan laten herkennen. Het is me namelijk 1x geluk via tomtom maar toen kwam helaas de muziek van de radio niet meer terug dus werd het een stille rit ;).
Maar daarna is dit nooit meer voorgekomen :S
Volgens de site van Parrot wordt a2dp niet ondersteunt door de CK 3100 (http://www.parrot.com/forums/english/viewtopic.php?id=1933). Ik heb zelf ook de CK 3100 en a2dp werkt dus echt niet. Wel heb ik een tooltje gevonden, btaudio (http://www.freewarepocket...bluetooth-audio-v1-0.html). Dit tooltje stuurt alle geluid over Bluetooth naar je Parrot. Werkt aardig, maar ik heb ook al een paar keer gehad dat de Parrot helemaal niet meer reageerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
peugeot206gt schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:22:
[...]

Nee dat is geen fout, de helderheid van je plaatje wordt aangepast, zodat de rest ook goed leesbaar blijft, je kan dit aanpassen alleen weet ik niet zo een twee drie waar...

gewoon ff zoeken bij je settings
Dank je kunt het namelijk niet instellen via het Settings -> Today menu, maar wel wanneer je een foto opend via Pictures & Video's en dan doet set as background. Dan krijg je wel de vraag hoeveel % de transparantie moet zijn. Op 0 zetten dan blijft de foto helder.

Een screeny:
Afbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/capture.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

lvisser87 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:04:
[...]

Dat heb ik heus wel geprobeerd :9
Maar er dwarrelde altijd wel weer een stofje op, ik moet het schermpje weer net zo schoon krijgen als dat hij uit de verpakking kwam...
Douch heb ik ook geprobeerd, dit ging al iets beter...

als er iemand nog een geniale tip heeft :+
Je kan een spuitbus met druklucht gebruiken (na eerst scherm met microvezel doek te hebben schoongemaakt). Als je echter in zo'n stoffige omgeving zit dat er meteen weer stof op je scherm dwarrelt, stap dan in je badkamer, even douche aan (lekker warm), er NIET onder gaan staan 8)7 maar als er beetje stoom hangt de Brando erop plakken...gegarandeerd stofvrij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Black Eagle schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:57:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zeker nadat ik onderstaand een aantal pagina's terug las:

[...]

Als ik hem op PDA-Shop samenstel met verlengen van abo (€25) en onb. internet (€9.95) moet ik rond de €330 bij betalen. Ietsje minder als je een nieuwe abo afsluit. En op de site van KPN is die niet goedkoper. Ben dus ook wel benieuwd hoe jullie zulke deals voor elkaar krijgen?
Ik zal 't kort houden want het is niet de bedoeling dat we hierover gaan discussieren.
Simpelweg aangeven dat je geen klant meer wil zijn van Hi.
Vervolgens 2 weken wachten en op zijn beloop laten.
Daarna terugbellen en zeggen dat je ondanks je aflopende contract toch graag een aanbieding zou willen zien voor de TyTn II , daarbij direct zeggen dat je niet bereidt bent om geld bij te leggen omdat je je toestel op internet ook voor niets kunt krijgen (beetje bluf mag , GSMWEB = 60 euro met Vodafone abbo 50E + 9,95E internet).
Gratis krijg je je toestel natuurlijk nooit in 1ste instantie , je reageert met: Bel mij dan maar terug als je het wel voor elkaar kan krijgen.
Tip: Maak er geen haastklus van , maar probeer rustig in hapjes telkens een voordeeltje te pakken.
De salami-methode heet zoiets, voor de kenners.
Vandaag komt 'ie binnen, can't wait :)

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Weet iemand waar ik mijn "Device code" kan vinden? Ik heb een originele TyTN II van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hans123 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:04:
Weet iemand waar ik mijn "Device code" kan vinden? Ik heb een originele TyTN II van HTC.
Onder Start-Instellingen-Systeem vind je twee mogelijkheden, of het staat onder Apparaatinfo of het staat onder Info. Hangt af van wat je met Device code bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
troyk schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:14:
[...]

Ik zal 't kort houden want het is niet de bedoeling dat we hierover gaan discussieren.
Simpelweg aangeven dat je geen klant meer wil zijn van Hi.
Vervolgens 2 weken wachten en op zijn beloop laten.
Daarna terugbellen en zeggen dat je ondanks je aflopende contract toch graag een aanbieding zou willen zien voor de TyTn II , daarbij direct zeggen dat je niet bereidt bent om geld bij te leggen omdat je je toestel op internet ook voor niets kunt krijgen (beetje bluf mag , GSMWEB = 60 euro met Vodafone abbo 50E + 9,95E internet).
Gratis krijg je je toestel natuurlijk nooit in 1ste instantie , je reageert met: Bel mij dan maar terug als je het wel voor elkaar kan krijgen.
Tip: Maak er geen haastklus van , maar probeer rustig in hapjes telkens een voordeeltje te pakken.
De salami-methode heet zoiets, voor de kenners.
Vandaag komt 'ie binnen, can't wait :)
Denk dat het wel een beetje gaat aflopen, het regime wordt steeds strakker en het voordeel steeds kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Bij mij is het nu al een paar keer voorgekomen dat ie mijn PIN-Code niet accepteerd, waardoor ik de telefoon een softboot moet geven om er weer in te kunnen komen.

Is nu al een stuk of 5x gebeurd, ik vroeg mij af of er andere mensen zijn die dit hebben.

Voor de duidelijkheid, het gaat om de pin-code die je evt. kan instellen om je telefoon te locken en NIET om de code voor de SIM.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Anoniem: 232406 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:06:
[...]

Onder Start-Instellingen-Systeem vind je twee mogelijkheden, of het staat onder Apparaatinfo of het staat onder Info. Hangt af van wat je met Device code bedoeld.
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Laatst online: 09-11-2023
Ik heb enige posts geleden dit ook al gevraagd:

Is het mogelijk om via de TytnII videos die gedraaid worden "in" een website (zoals bijv. nos24 of uitzendinggemist) af te spelen? Ik heb een beetje gezocht op internet maar denk dat het ligt aan de flash ondersteuning. Op de site van Adobe zag ik dat er een nieuwe flash lite 3 versie beschikbaar is, maar kan deze ook op de TytnII geinstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
NoFate schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:45:

2)Bij sommige Carkits is het volume aan de lage kant... Iemand ervaringen met de parrot 3100? Deze heb ik namelijk in mijn auto al... Moet deze geupdate worden? Ik heb ook ergens gelezen dat de knopjes op de parrot het niet altijd doen.

3)Speaker functie niet full duplex?

En dan nog een ander vraagje, ik heb nu een A701, kan ik deze autolader ook gebruiken voor de kaiser, ik wil mijn toekomstige kaiser niet opblazen in de auto... Voorlopig moeten we toch nog even wachten tot de active houder van brodit

specs van mijn a701 auto lader : 10-30v , 1.3a max , output , 5v 1a

En dan als laatste , heeft HTC een goede support? Ik ga ze morgen eens bellen over bovenstaande puntjes en dan hoop ik een duidelijk antwoord te krijgen

Bedankt allessinds!
Net even gebeld met HTC over bovenstaande punten, er waren bij hun geen issues open at the moment...

Kan iemand me nog een antwoord geven over bovenstaande vrager over de autolader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 18:53
Wat de autolader betreft zou het moeten werken. De originele HTC lader is 5v 2A dus opblazen zal je hem sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234347

Hoi is het iemand al duidelijk hoe de GPS functie werkt van de camera zoja kan iemand dat uitleggen hoe dit werkt wat je hier voor moet doen, en zou het mogenlijk moeten zijn om je camera op de voorkant te kunnen gebruiken als webcam als deze via usb aan je computer hangt?

bvd _/-\o_ ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109285

Een kickje, na 3 dagen:
Anoniem: 109285 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:28:
Een kleine vraag: is het ook mogelijk, eventueel door een register-verandering, om de contacten in de standaard WM6 contactenlijst wat groter weer te geven? Zodat je gemakkelijk met je duim (dus zonder stylus) een contact kunt selecteren? (Zodra je een contact geselecteerd hebt zijn de opties wel groter (bellen, sms, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echt niet zo heel moeilijk zelf te vinden hoor....ga via Start-Instellingen-Systeem-Scherm en pas bij tabje Tekengrootte de Tekengrootte aan....é voila...succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Anoniem: 232406 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:20:
[...]

Echt niet zo heel moeilijk zelf te vinden hoor....ga via Start-Instellingen-Systeem-Scherm en pas bij tabje Tekengrootte de Tekengrootte aan....é voila...succes...
Jouw "oplossïng" vergroot alle tekst die in het device wordt gebruikt. Ik, en ik denk Rukyr99 ook, wil graag alle tekst klein houden, BEHALVE de tekst van de contactpersonen...

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaSaN schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Jouw "oplossïng" vergroot alle tekst die in het device wordt gebruikt. Ik, en ik denk Rukyr99 ook, wil graag alle tekst klein houden, BEHALVE de tekst van de contactpersonen...

iemand?
Ja hallo zeg :? dan raak ik toch helemaal in de war.....en ik BEN Rukyr99 dus ik dacht het goed te hebben..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 21:53
Anoniem: 234347 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:38:
Hoi is het iemand al duidelijk hoe de GPS functie werkt van de camera zoja kan iemand dat uitleggen hoe dit werkt wat je hier voor moet doen, en zou het mogenlijk moeten zijn om je camera op de voorkant te kunnen gebruiken als webcam als deze via usb aan je computer hangt?

bvd _/-\o_ ronald
De GPS functie van de camera slaat de coordinaten op in de Exif informatie in de foto. Deze kun je vervolgens gebruiken ok in Googlemaps/Earth de plekken te tonen waar de foto geschoten is.

De camera als webcam gebruiken kan via CoolCamera van Ateksoft. Dit is payware, er is geen freeware voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Net de vario3 variant gehaald. Zo out of the box is het al een hele verbetering tov mijn 'oude' vario1.
Ga nu de threads eens door voor instellingen en 'onmisbare' software. Zal me ook eens verdiepen in de navigatiesoftware en andere speeltjes voor gps.

Indien iemand tips heeft voor een 'net uit de doos' exemplaar... ben nog wel ff online :)"

Vooral gratis navigatie verdient de voorkeur. Heb nog geen tomtom software (kost ook weer een rib uit mijn lijf dus dat zal weer moeten wachten)

BTW. dacht dat de grijze kleur van dit apparaat me zou tegenvallen maar het uiterlijk valt me weer 100% mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Gadgeteer op 22-10-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Kijk eens naar het programmaatje PocketCM (pocketcm.com meen ik).
Dat is een vervanging van de contact lijst in WM6 en is gemodelleerd naar de touch variant. Werkt imo erg prettig en geeft ook SMS 'conversaties' weer. Werkt iig prettiger met de duim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233797

Ik heb al een weekje of 2 de TyTN II en ben er ontzettend blij mee :). Enige waar ik mee zit is dat hij altijd in 3-voud een alarm laat afgaan voor een afspraak. Iemand daar ook last van cq wat is hier aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Anoniem: 233797 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:14:
Ik heb al een weekje of 2 de TyTN II en ben er ontzettend blij mee :). Enige waar ik mee zit is dat hij altijd in 3-voud een alarm laat afgaan voor een afspraak. Iemand daar ook last van cq wat is hier aan te doen?
Misschien gaat ie ervan uit dat je erg vergeetachtig bent?

Sorry nutteloos antwoord. Ik heb het probleem nog niet gehad. Heb m ook nog maar net maar heb nav je post ff geprobeerd.

@Deddiekoel : heb niet van die dikke vingers maar dit vind ik best een leuk tooltje tnx

Ik heb het met de search niet kunnen vinden..
Ik heb tmob met onbeperkt internet. Is er een manier/instelling om ervoor te zorgen dat ik continue online kan blijven? en zoja, moet ik vanaf dat moment mijn oplader meenemen?

[ Voor 29% gewijzigd door Gadgeteer op 22-10-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassierocks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:00
truffel50 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:10:
[...]

punt 2. waar vind ik de New SMS programmaatje?
punt 4. ga naar instellingen, telefoon, tab netwerk, zet netwerkselectie op handmatig, klik op tab band, kies gsm. Voila
Ik heb dat New SMS even gehost:
New SMS.Ink (rechter muisknop -> opslaan als...)
Ik weet niet wie de maker is, maar ik neem aan dat hij er geen problemen mee heeft, het is immers maar een regeltje.

[ Voor 0% gewijzigd door bassierocks op 23-10-2007 17:41 . Reden: ink moet inderdaad lnk zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:47:
[...]
Kijk eens naar het programmaatje PocketCM (pocketcm.com meen ik).
Dat is een vervanging van de contact lijst in WM6 en is gemodelleerd naar de touch variant. Werkt imo erg prettig en geeft ook SMS 'conversaties' weer. Werkt iig prettiger met de duim!
Bedankt voor je reactie. Ik heb PocketCM geprobeerd, maar vond het ten eerste wat traag opstarten. Maar het meest vervelende vond ik de naar mijn idee onduidelijke SMS interface. Daarbij komt dat wanneer je een oproep gemist had of sms ontvangen hebt, het gehele scherm gevuld wordt door PocketCM. Kortom: de opzet is inderdaad goed, maar het heeft naar mijn idee te veel hiaten.

Ik bedoel inderdaad, zoals DaSaN al zei, dat alleen de tekst (of niet eens de tekst, alleen de balk hoogte) wat groter wordt. Dit zou misschien met een register "hack" te bewerkstelligen zijn.

Iemand?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109285 op 22-10-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bassierocks schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 19:25:
[...]
Ik heb dat New SMS even gehost:
New SMS.ink (rechter muisknop -> opslaan als...)
Ik weet niet wie de maker is, maar ik neem aan dat hij er geen problemen mee heeft, het is immers maar een regeltje.
Ik heb zelf ook, analoog aan de 'New SMS' regel, een 'New E-mail' .lnk bestand gemaakt. Werkt erg fijn. De regel is dan bijna hetzelfde: New, blank message: 99#\Windows\tmail.exe -service "E-MAIL ACCOUNT NAAM" -to "" -body ""
Misschien handig om deze twee in de TS op te nemen.

Het hierboven geüploade bestand moet op .LNK eindigen!!! Niet op .INK (maar dan uiteraard in kleine letters!) Het is een LINK, geen ICOON!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109285 op 22-10-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2024

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:10:
[...]

Net even gebeld met HTC over bovenstaande punten, er waren bij hun geen issues open at the moment...

Kan iemand me nog een antwoord geven over bovenstaande vrager over de autolader?
Heb net hetzelfde.

Even een update: zaterdag naar MediaMarkt geweest, nieuw toestel gehaald (andere daar gelaten na de problemen met het niet duplex zijn van de speaker).
Heeft net dezelfde problemen als de vorige...
Ik word hier gek van. Dat ding heeft me al zoveel tijd gekost, je verwacht toch wel dat een toestel van 700 euro een deftige speaker heeft zeker?

Bovendien heb ik alweer een nieuw probleem: soms klink ik heel stil aan de kant van mijn correspondent als ik hem ook tegen mijn oor houdt...
Iemand dit ook nog? Bij Proximus (België dus hier) zeiden ze me dat dit zou kunnen liggen aan het feit dat hij op 3G staat, maar eigenlijk niet genoeg dekking heeft voor 3G en dus de verbinding slecht is. Ze raden dan ook aan om hem op 2G te zetten...
Hoe doe ik dit?? Iemand?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Een van de manieren: Launcher -> Connection Manager -> Settings -> Phone -> Band -> 'Select your network type = GSM & Select your GSM / UMTS band = Auto

En nogmaals: Ik denk nog steeds dat álle TyTN's het 'half duplex-probleem' hebben.
Degenen die dit niet denken zijn er gewoon nog niet achter gekomen :P

[ Voor 34% gewijzigd door Ken. op 22-10-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2024

gill

Love my lindsey...

.KeN. schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:40:
Een van de manieren: Launcher -> Connection Manager -> Settings -> Phone -> Band -> 'Select your network type = GSM & Select your GSM / UMTS band = Auto

En nogmaals: Ik denk nog steeds dat álle TyTN's het 'half duplex-probleem' hebben.
Degenen die dit niet denken zijn er gewoon nog niet achter gekomen :P
Ja dat ze het allemaal hebben daar denk ik ook aan...
Nu het rare is dat het bij mij ook begint te gebeuren als ik hem gewoon tegen mijn oor hou... Met het speaker probleem valt nog te leven, maar als het ook begint bij gewoon bellen, dan is het geen telefoon meer...

Kleine update: blijkbaar is er een reactie gekomen van HTC via mijn post op xda-developers: http://forum.xda-develope...hp?p=1602431&postcount=19 . Volgens die persoon geeft HTC de fout nu toch toe?!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
gill schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:51:
[...]

Ja dat ze het allemaal hebben daar denk ik ook aan...
Nu het rare is dat het bij mij ook begint te gebeuren als ik hem gewoon tegen mijn oor hou... Met het speaker probleem valt nog te leven, maar als het ook begint bij gewoon bellen, dan is het geen telefoon meer...

Kleine update: blijkbaar is er een reactie gekomen van HTC via mijn post op xda-developers: http://forum.xda-develope...hp?p=1602431&postcount=19 . Volgens die persoon geeft HTC de fout nu toch toe?!
Ben benieuwd of we met z'n alle nu ons toestel ter reparatie moeten gaan aanbieden ivm. "half duplex" speaker functie bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

Heb een syncprobleem. Contacten zijn goed verlopen maar bij Agenda blijft de progressbar steken op iets minder dan de helft. Op zowel PC als TyTN II blijven de syncpijltjes wel draaien. Wie helpt me? Het duurt nu wel erg lang.
Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!