HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Elwin23 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:23:

is er geen verkeers poi ergens? dat je deze realtime via gprs kan binnenhalen?
ipv betaalde service tomtom, of een ander pakket via TCM oid.
Dit is inderdaad ook nog iets wat ik zoek.
Een appje dat de data van trafficnet.nl haalt net zoals bij FlitsNav van flitsservice.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 23:04
.KeN. schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:05:
[...]
Dit is inderdaad ook nog iets wat ik zoek.
Een appje dat de data van trafficnet.nl haalt net zoals bij FlitsNav van flitsservice.nl
Weet je nog niet echt waar file staat, alleen als je erin staat, of je kan naar file toe rijden. Je kan toch niet vermijd deze poi doen.

Verkeersinfo TomTom is voor mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geedsen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 22:06
Misschien al beantwoord maar een search leverde niet veel op.
Is het mogelijk om de screen 'aan te houden' tijdens een phonecall. Vindt het vervelend dat het scherm zwart wordt terwijl er soms een keuze menu opgedreund wordt, en dan moet je ook nog het kepad terug krijgen.

Geeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 18:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
kenniani schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Weet je nog niet echt waar file staat, alleen als je erin staat, of je kan naar file toe rijden. Je kan toch niet vermijd deze poi doen.

Verkeersinfo TomTom is voor mij perfect.
ik denk dat je die flitspalen service niet kent?
flitspalen service pakt via gprs, bv. elke 5 min. de nieuwste locaties, dus ook mobiele flitsers ed.
zou dan dus via gprs mogelijk moeten zijn ook file informatie binnen te halen... lijkt me onwaarschijnlijk dat nog niemand zoiets in elkaar heeft geflanst in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Hier de fix voor het langzaam scrollen met pie als je een "grote" pagina laad:

http://forum.xda-develope...php?p=1590921#post1590921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 118707 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

KaiserTweak: Gevoeligste stand? Wat bedoel je hiermee? De touchflow gevoeligheid? Of is er een andere optie om het scherm "gevoeliger" te maken. Heb namlelijk de ervaring dat het scherm niet goed reageert op aanraken (hem al meerdere malen opnieuw uitgelijnd).
De touchflo sensitivity lijkt te werken..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212686

Ik heb een vraag.

Op een of andere manier heb ik mijn contacten uit Outlook verwijderd (outlook 2007)

Ze staan wel nog op mijn gsm. Maar als ik sync met windows mobile (vista)
gaat dit maar via 1 weg blijkbaar: pc => kaiser.

En krijg ik dus niet die contacten te zien in outlook.

Hoe krijg ik ze terug in mijn outlook????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassierocks
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:03
Ik wil graag mijn Kaiser in de auto als navigatie gaan gebruiken, daarvoor heb ik natuurlijk een autolader nodig.

Eigenlijk wou ik een orginele HTC autolader kopen, want een beetje kwaliteit is nooit weg, en om hem nou aan zo'n goedkope ebay lader te hangen voel ik me niet echt goed bij.... Maar de orginele kan ik nergens vinden. Bij de meeste webshops staan wel universele, maar die zijn waarschijnlijk hetzelfde als die 4 dollar dingen op ebay oid.

Dus nu is mijn vraag: Zijn die goedkope 4 dollar dingen een beetje te vetrouwen, of kan ik daar het beste met een grote boog omheen surfen? Wat is anders een goede, of waar is de orginele HTC te koop?

EDIT:
Nog een vraagje, hoe haal je de batterijstatus weer terug? Na lange tijd gezocht te hebben, heb ik het niet terug gevonden. Batti is bij mij ook de deur uit.

[ Voor 11% gewijzigd door bassierocks op 17-10-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175768

bassierocks schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:19:
Ik wil graag mijn Kaiser in de auto als navigatie gaan gebruiken, daarvoor heb ik natuurlijk een autolader nodig.

Eigenlijk wou ik een orginele HTC autolader kopen, want een beetje kwaliteit is nooit weg, en om hem nou aan zo'n goedkope ebay lader te hangen voel ik me niet echt goed bij.... Maar de orginele kan ik nergens vinden. Bij de meeste webshops staan wel universele, maar die zijn waarschijnlijk hetzelfde als die 4 dollar dingen op ebay oid.

Dus nu is mijn vraag: Zijn die goedkope 4 dollar dingen een beetje te vetrouwen, of kan ik daar het beste met een grote boog omheen surfen? Wat is anders een goede, of waar is de orginele HTC te koop?
Ik heb de originele HTC CC C100 autolader bij de Belcompany gekocht, voor 25 euro. Wel wat prijzig, maar wou gewoon het origineel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Yep deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/789314890.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/555913074.jpg

Foto's gemaakt met TyTN II.

Hier te bestellen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door SurfHost op 17-10-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mijn TyTN 2 is zo traag als de neten.. de camera stottert als een malloot, en het is gewoon niet leuk meer... alle programma's sluit ik ook steeds af m.b.v taakbeheer of bij start -> instellingen -> geheugen..

heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:39

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
probeer is een softreset ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

bassierocks schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:19:

EDIT:
Nog een vraagje, hoe haal je de batterijstatus weer terug? Na lange tijd gezocht te hebben, heb ik het niet terug gevonden. Batti is bij mij ook de deur uit.
Batti vond ik ook niks idd. Ik weet even niet meer hoe ik de batterij-status heb aangezet, maar in de Kaisertweak zit een optie waar je het aan kunt zetten weet ik.

Daarnaast lijkt het mij niet nodig om per se een originele HTC-lader te kopen.
Stroom is immers stroom, niet ? Ik heb dit dingetje gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.gpsplaza.nl/products/keomo.jpg
Met deze 2 in 1 lader + USB lader is het mogelijk om 3 apparaten tegelijk te laden in de auto. Handig voor als u bijvoorbeeld op vakantie gaat en u GSM en de laptop wilt laden. Om overbelasting te voorkomen is dit apparaat voorzien van een 10A zekering.
geschikt voor 12V
Gewoon in je sigarettenaanstekergat stoppen en via je USB-kabel opladen. Ideaal.
Heb je ook nog twee poorten voor andere dingen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 17-10-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 20:50

DoD Cerberus

blabla!

t is vast al een keer gevraagd, maar ik kon t zo gauw niet vinden;
Is de HTC ook op te laden met een mini-usb aansluiting ? De usb-kabel die ik zie heeft een iets andere vorm, maar als ik kijk naar die htc-oplader hierboven zie ik een aansluiting die wel weer erg op mini-usb lijkt.

bedankt!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

(jarig!)
DoD Cerberus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:53:
Is de HTC ook op te laden met een mini-usb aansluiting ? De usb-kabel die ik zie heeft een iets andere vorm, maar als ik kijk naar die htc-oplader hierboven zie ik een aansluiting die wel weer erg op mini-usb lijkt.

bedankt!
Ja hoor, gaat prima :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
DoD Cerberus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:53:

bedankt!
Je gaat me toch niet vertellen dat je hem nog nooit op de pc hebt aangesloten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
alsof ik daar zelf niet opgekomen ben??

toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Trouwens, aan de TyTN II bezitters, heeft dit toestel eigenlijk Letter Recognizer? In plaats van een onscreen toetsenbordje een veldje verdeelt in drie kleinere veldjes. Linker veldje voor hoofdletters, middelste veldje voor kleine letters en rechtse veldje voor cijfers en tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Mini Poeper schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:54:
Trouwens, aan de TyTN II bezitters, heeft dit toestel eigenlijk Letter Recognizer? In plaats van een onscreen toetsenbordje een veldje verdeelt in drie kleinere veldjes. Linker veldje voor hoofdletters, middelste veldje voor kleine letters en rechtse veldje voor cijfers en tekens.
Ja dat en ook een functie waarmee je het hele scherm kunt gebruiken om te schrijven. (in bijvoorbeeld je contactlist om te filteren) Werkt prima, zelfs met je vinger als je hard genoeg drukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 20:06
.KeN. schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:31:
[...]
Ik heb dit dingetje gekocht:

[afbeelding]

[...]
Die heb ik ook gekocht. Echt een mooi ding.
Zelf heb ik de sigaretten plug eraf gesloopt en het draad netjes (met een even zware zekering als in de plug zat) weggewerkt achter het dashboard. Dan het apparaat zelf met de meegeleverde dubbelzijdig tape onder het dashboard vastgezet. Nu heb ik dus 3 sigaretten aansteek pluggen en de usb aansluiting.
Dat samen met de passieve brodit houder en het ziet er helemaal top uit!

[ Voor 58% gewijzigd door Pirelly op 18-10-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
hebbie een foto daarvan pirelly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:20
naar die oplossing ben ik ook wel benieuwd!!!

Posten die foto, want als het er netjes uitziet kan brodit de pot op met zijn actieve houder!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 23:04
Elwin23 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

flitspalen service pakt via gprs, bv. elke 5 min. de nieuwste locaties, dus ook mobiele flitsers ed.
zou dan dus via gprs mogelijk moeten zijn ook file informatie binnen te halen... lijkt me onwaarschijnlijk dat nog niemand zoiets in elkaar heeft geflanst in nederland?
Ken het wel, gebruik het ook, maar file als POI heb je niks aan, stel je bent aan het rijden en dan hoor je een piepmelding dat er over 300 meter een file staat.
Als het programma net als TomTom filemelding werkt, dus geen POI maar iets anders(misschien is het wel een POI maar met een gereserveerde naam, zodat het gezien wordt als file) dan zou het perfect zijn, kan je ook route laten aanpassen aan file. maar een normale start/eind POI heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12
//offtopic maar ik moet het gewoon even melden:

Mijn kaiser ligt op het postkantoor te wachten op zijn nieuwe baasje :7

*Wat begrijp jij niet de laatste zin van de topicwaarschuwing??

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 18-10-2007 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

SurfHost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:05:
[...]

Ja dat en ook een functie waarmee je het hele scherm kunt gebruiken om te schrijven. (in bijvoorbeeld je contactlist om te filteren) Werkt prima, zelfs met je vinger als je hard genoeg drukt :)
Dan hoor ik graag waar ik dat kan vinden want dat staat niet standaard op mijn Tytn II geinstalleerd. (bedoel geen shareware oplossingen zoals Resco keyboard).

Ik heb alleen qwerty-keyboard en softtouch keyboard als inputmogelijkheden....hoor het graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Anoniem: 154173 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:44:
[...]

Niet in de mijne in ieder geval ;-)
De kabel wel => USB-kabel. Je moet alleen nog even een universele sigarettenplug hebben van 5v 1ma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
SurfHost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:05:
[...]

Dat heb je overigens alleen op de WWE versie, op de NL versie ontbreekt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

(jarig!)
DaSaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Ook iets voor de startpost.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
peugeot206gt schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 01:16:
naar die oplossing ben ik ook wel benieuwd!!!

Posten die foto, want als het er netjes uitziet kan brodit de pot op met zijn actieve houder!
Even wat uitleg over hoe ik het in mijn bmw heb zitten.
Het zit bij mij allemaal links van het stuur, omdat ik de middenconsole zo "clean" mogelijk wil houden.

Ik heb het opberg vakje links naast het stuur eruit gehaald.
Daarachter zit een hoop ruimte en je kunt zo bij veel draden komen.
Ik heb zelf een extra kabeltje gemaakt die voor stroom zorgt als het contact aanstaat.
Hier zit een zekering tussen die dan naar het kastje met de usb aansluiting en de sigaretten pluggen gaat.
Dit kastje zit helemaal links (achter de hendel van de motorkap) gemonteerd.
De usb kabel kan daar ook omhoog, net zoals de stroom kabel.

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/6519/sigarettenplugyu2.jpg

De usb kabel komt dan boven het opbergbakje naar buiten en zit in de tytn II, die daar in de passieve houder past. De houder zit gewoon vast met dubbelzijdig tape.

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/2613/broditky9.jpg

Hier nog wat foto's met de tytn erin:

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/7213/tomtomrechtop1ky9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/4408/tomtomliggend1wn2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/4309/tomtomrechtopru1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/9140/tomtomliggenduy8.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Pirelly op 20-10-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-05 09:50

Beaves

Usque ad Finem

Elwin23 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

Bij mijn TomTom 6 installatie (als "test" geïnstalleerd zeg maar), werkt de verkeersinfo anders perfect? Ik heb deze verder zo ingesteld dat deze elke paar minuten het verkeer checkt.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Beaves schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:56:
[...]

Bij mijn TomTom 6 installatie (als "test" geïnstalleerd zeg maar), werkt de verkeersinfo anders perfect? Ik heb deze verder zo ingesteld dat deze elke paar minuten het verkeer checkt.
Deze service is toch niet gratis?
Zover ik weet moet je er een abbo voor afsluiten..

//edit

inderdaad je moet een abbo nemen. (zie website tomtom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
ik heb eerder hier gelezen dat bij de teaser versie ook een proef abbo zit voor de verkeersinfo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:12

amphora

Websites & Fotografie

Imperium schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:11:de camera stottert als een malloot
De camera is traag als het donker is... Probeer eens foto's te maken in vol daglicht? Binnen met kunstlicht heeft de camera gewoon een lange sluitertijd nodig om een beetje normale foto te kunnen nemen dus dan is de live preview ook erg traag.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SurfHost schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:22:
[...]
Heb die van mij ook bij de BC in Zwolle vandaan.
Heb geen enkel probleem met speaker bellen! Geen radio test gedaan maar gewoon iemand gebeld.

Het was origineel de dutch versie maar heb het volgende aangepast:

CID unlock gedaan.
WWE rom geflashed.
Heb je de speaker ook geprobeerd toen ie nog NL-versie was? En ook als je allebei tegelijk praat? Want dan val ik dus weg. Als de ander stil is, ben ik wel te verstaan. Lijkt wel een walkie talkie…’over’. Ik heb ook gewoon gebeld en dan zei de andere kant ‘wat zeg je, ik hoor je niet’, als ik de speaker aanzette. Ook de HTC-dame hoorde ‘t. Ik wacht nog ff met flashen, want dan vervalt de garantie toch? En ik ben benieuwd wat HTC terugkoppelt na m'n telefoontje. Ja of je moet de originele ROM dan zeker weer terugflashen, ik meen die ook te hebben gezien bij xda.developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Zit er in de WWE Rom ook NL T9 ?

Wat gebeurt er met de TomTom6 apparaat code, wordt deze anders door de installatie van de WWE Rom ??

Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Eergisteren gekocht bij KPN.
0 ,- Euro bij 2 jarig 42 euro abbo + onbeperkt internet voor 9,95.

Dat terzijde, dit is eigenlijk de vraag:
Ik woon in Duitsland net over de grens en kan dus wel gebruik maken van het KPN GSM netwerk mits ik dit manueel instel bij 'Netwerk kiezen'.
Zoals jullie zullen begrijpen bespaart dit mij maandelijks een hoop Euro's.
Wat ik mij echter wel ernstig afvraag is hoe dat zit met UMTS / HSDPA / GPRS?
Kan ik ook aangeven dat deze verbindingen gelocked moeten blijven op het KPN netwerk?
Anders gevraagd: Als ik 'KPN mobiel' in mijn scherm heb staan, betekend dit dan ook gewoon dat ik via de UMTS / GPRS / HSDPA verbonden ben met KPN?

Iemand een antwoord? Alvast bedankt.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

@Pirelly

BMW E46 , 323i gok ik.

Leuke auto nog mooiere oplossing voor de TyTn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2024

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 175768 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

Heb je de speaker ook geprobeerd toen ie nog NL-versie was? En ook als je allebei tegelijk praat? Want dan val ik dus weg. Als de ander stil is, ben ik wel te verstaan. Lijkt wel een walkie talkie…’over’. Ik heb ook gewoon gebeld en dan zei de andere kant ‘wat zeg je, ik hoor je niet’, als ik de speaker aanzette. Ook de HTC-dame hoorde ‘t. Ik wacht nog ff met flashen, want dan vervalt de garantie toch? En ik ben benieuwd wat HTC terugkoppelt na m'n telefoontje. Ja of je moet de originele ROM dan zeker weer terugflashen, ik meen die ook te hebben gezien bij xda.developers.
Ik heb gisteren nog gebeld met HTC... Ze hebben mij teruggebeld en het resultaat was het volgende: ze hadden contact gehad met de engineers van HTC, en die zeiden dat het "normaal" was, de mic zou anders de speaker horen en een echo geven. Hij is niet stuk volgens die man.

Nu heb ik hem vandaag voor te testen toch ook opnieuw in gebruik, en nu was ik net aan't bellen, met het ding tegen mijn oor... Nu gebeurde hetzelfde?!?! Jij dat ook ondervonden?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Anoniem: 232406 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:49:
[...]

Dan hoor ik graag waar ik dat kan vinden want dat staat niet standaard op mijn Tytn II geinstalleerd. (bedoel geen shareware oplossingen zoals Resco keyboard).

Ik heb alleen qwerty-keyboard en softtouch keyboard als inputmogelijkheden....hoor het graag....
Op de WWE versie staat onderaan in het midden zon klein toetsenbord tekentje. Als je daarop drukt klapt hij uit en komt er een klein pijltje naast te staan. Als je op dat pijltje drukt krijg je de mogelijkheid om handschriftherkenning te kiezen. :)
Anoniem: 175768 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

Ik heb geprobeerd om tegelijkertijd te praten met speaker aan en dat werkte prima maar ik heb het pas getest toen de WWE ROM erop stond. NL ROM kan ik je dus helaas niks over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

SurfHost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

Op de WWE versie staat onderaan in het midden zon klein toetsenbord tekentje. Als je daarop drukt klapt hij uit en komt er een klein pijltje naast te staan. Als je op dat pijltje drukt krijg je de mogelijkheid om handschriftherkenning te kiezen. :)

[...]

Ik heb geprobeerd om tegelijkertijd te praten met speaker aan en dat werkte prima maar ik heb het pas getest toen de WWE ROM erop stond. NL ROM kan ik je dus helaas niks over vertellen.
Het probleem is bij mij ook wanneer we allebei samen praten... Mijn is de UK (=wwe dus) dus daar heeft het niets mee te maken, jammer genoeg.

Zou je eens kunnen testen dat het niet gebeurt als je van beide kanten in het gesprek geluid maakt?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gill schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
Ik heb gisteren nog gebeld met HTC... Ze hebben mij teruggebeld en het resultaat was het volgende: ze hadden contact gehad met de engineers van HTC, en die zeiden dat het "normaal" was, de mic zou anders de speaker horen en een echo geven. Hij is niet stuk volgens die man.

Nu heb ik hem vandaag voor te testen toch ook opnieuw in gebruik, en nu was ik net aan't bellen, met het ding tegen mijn oor... Nu gebeurde hetzelfde?!?! Jij dat ook ondervonden?
Wel vreemd zeg, dat HTC jou zegt dat het normaal is en tegen mij dat ’t een probleem is. Heb je ’t die man laten horen? Ik dacht daar ook aan ja, dat de mic ‘dichtgeknepen’ wordt als de speaker aangaat, om echo’s of rondzingen te voorkomen. Maar het moet toch niet zo erg zijn dat je niet normaal handsfree kunt bellen. Als de andere kant zachter praat, wordt het wegvallen wel iets minder. Het maakt echter niet uit of ik het speaker volume lager zet.
Met de TyTNII aan het oor heb ik nu geen problemen meer. Ik heb zojuist nog m’n vrouw gebeld, die kon me prima horen. Terwijl m’n vorige TyTNII ook dan een beetje last had van wegvallen. Maar had jij en je gesprekspartner voldoende netwerkbereik? Heb je ook eens andere instellingen geprobeerd bij ‘band’? Zet ‘m bv eens op ‘gsm’ ipv ‘auto’, mss dat ’t helpt.
Ik hoop dat HTC gauw met een ROM-update komt voor de NL-versie, want ergens heb ik toch het gevoel dat daar wel eens de oplossing kan liggen. Je kunt natuurlijk een versie van xda.developers erin flashen, maar ik doe dat liever nog even niet (ben mss te voorzichtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

SurfHost schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:26:
[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat je hem nog nooit op de pc hebt aangesloten. :P
ik zit nog te wachten op mn t-mobile vario 3 en wou weten of ik genoeg had aan t bundeltje mini-usb kabels dat ik over de jaren heb verzameld of dat ik aparte kabels nodig had....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 175768 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

Wel vreemd zeg, dat HTC jou zegt dat het normaal is en tegen mij dat ’t een probleem is. Heb je ’t die man laten horen? Ik dacht daar ook aan ja, dat de mic ‘dichtgeknepen’ wordt als de speaker aangaat, om echo’s of rondzingen te voorkomen. Maar het moet toch niet zo erg zijn dat je niet normaal handsfree kunt bellen. Als de andere kant zachter praat, wordt het wegvallen wel iets minder. Het maakt echter niet uit of ik het speaker volume lager zet.
Met de TyTNII aan het oor heb ik nu geen problemen meer. Ik heb zojuist nog m’n vrouw gebeld, die kon me prima horen. Terwijl m’n vorige TyTNII ook dan een beetje last had van wegvallen. Maar had jij en je gesprekspartner voldoende netwerkbereik? Heb je ook eens andere instellingen geprobeerd bij ‘band’? Zet ‘m bv eens op ‘gsm’ ipv ‘auto’, mss dat ’t helpt.
Ik hoop dat HTC gauw met een ROM-update komt voor de NL-versie, want ergens heb ik toch het gevoel dat daar wel eens de oplossing kan liggen. Je kunt natuurlijk een versie van xda.developers erin flashen, maar ik doe dat liever nog even niet (ben mss te voorzichtig).
Vind ik inderdaad ook vreemd ja. Band heb ik nog niet gekozen, zal ik nog eens proberen.

Ik denk toch dat ik hem van't weekend ga omruilen, NL versie dan maar... Hopen op beterschap dan!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
troyk schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:59:
Eergisteren gekocht bij KPN.
0 ,- Euro bij 2 jarig 42 euro abbo + onbeperkt internet voor 9,95.

Dat terzijde, dit is eigenlijk de vraag:
Ik woon in Duitsland net over de grens en kan dus wel gebruik maken van het KPN GSM netwerk mits ik dit manueel instel bij 'Netwerk kiezen'.
Zoals jullie zullen begrijpen bespaart dit mij maandelijks een hoop Euro's.
Wat ik mij echter wel ernstig afvraag is hoe dat zit met UMTS / HSDPA / GPRS?
Kan ik ook aangeven dat deze verbindingen gelocked moeten blijven op het KPN netwerk?
Anders gevraagd: Als ik 'KPN mobiel' in mijn scherm heb staan, betekend dit dan ook gewoon dat ik via de UMTS / GPRS / HSDPA verbonden ben met KPN?

Iemand een antwoord? Alvast bedankt.
Ja, als jij verbonden bent met KPN, dan gebruik je ook de UMTS?HSDPA etc van deze provider.. Ik zou goed kijken naar het roaming symbool. Als dat niet in beeld is, zou ik mijn geen zorgen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232406

DaSaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Aaarghhhhh.... |:( baal ik van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
gill schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Zou je eens kunnen testen dat het niet gebeurt als je van beide kanten in het gesprek geluid maakt?
Heb ik gedaan en ik was prima verstaanbaar. :) voor zover dat kan als je door elkaar heen lult. :P

[ Voor 15% gewijzigd door SurfHost op 18-10-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236858

kan iemand my vertellen waarom ik als ik naar vodafone live ga alleen de start pagina kan zien en de rest niet,en waarom kan ik geen windows live er op zetten.
graag hulp hierbij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

SurfHost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:44:
[...]

Heb ik gedaan en ik was prima verstaanbaar. :) voor zover dat kan als je door elkaar heen lult. :P
Thanks, dan weet ik genoeg... HTC helpdesk lult ook maar wat dus.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gill schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:33:
[...]
Vind ik inderdaad ook vreemd ja. Band heb ik nog niet gekozen, zal ik nog eens proberen.

Ik denk toch dat ik hem van't weekend ga omruilen, NL versie dan maar... Hopen op beterschap dan!
Bij de MM was het toch? Veel succes en laat je svp nog even weten of je nieuwe TyTNII ook nog dat speakerprobleem heeft of niet? Ben ook benieuwd welke ROM-versie die dan heeft. De mijne heeft:

ROM versie: 1.56.404.6
ROM datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.11
Protocolversie: 22.45.88.07H

Heeft iemand anders die ook de NL-versie heeft en géén speakerprobleem, ook deze versies?

Edit: Vind net bij xda developers dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=337463
We zijn niet de enige ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 175768 op 18-10-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.KeN. schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:31:
[...]

Batti vond ik ook niks idd. Ik weet even niet meer hoe ik de batterij-status heb aangezet, maar in de Kaisertweak zit een optie waar je het aan kunt zetten weet ik.

Daarnaast lijkt het mij niet nodig om per se een originele HTC-lader te kopen.
Stroom is immers stroom, niet ? Ik heb dit dingetje gekocht:

[afbeelding]

[...]

Gewoon in je sigarettenaanstekergat stoppen en via je USB-kabel opladen. Ideaal.
Heb je ook nog twee poorten voor andere dingen.
Heuh, is dat een mini-usb? Zit er dan een kabel bij de TyTn2 met een htc-plug --> mini-usb?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
De HTC aansluiting = mini-usb! Iets andere vorm maar verder gewoon mini-usb hoor.

[ Voor 51% gewijzigd door SurfHost op 18-10-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ja ok, maar bedoel de aansluiting op die autolader

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
nee dat is usb, lijkt maar zo :)

Quote xda dev forum van downnoontje (nederlanders :) :
I had the same problem but remembered that there was an automatic sound function which turns down the volume when talking is too hard and turns it up when to soft. Its called microphone agc and you can find it under system configuration. Now that it's turned off my dutch htc tytn II works fine in handsfree mode. Hoop this helps you also

zie wel dat iemand anders dat test, en het niet helpt... kan iemand dit testen die dit probleem heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

DaSaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

Ja, als jij verbonden bent met KPN, dan gebruik je ook de UMTS?HSDPA etc van deze provider.. Ik zou goed kijken naar het roaming symbool. Als dat niet in beeld is, zou ik mijn geen zorgen maken
Dank je wel voor je reactie.

*googled nu hoe een roaming symbool eruit ziet* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Elwin23 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:07:

I had the same problem but remembered that there was an automatic sound function which turns down the volume when talking is too hard and turns it up when to soft. Its called microphone agc and you can find it under system configuration. Now that it's turned off my dutch htc tytn II works fine in handsfree mode. Hoop this helps you also

zie wel dat iemand anders dat test, en het niet helpt... kan iemand dit testen die dit probleem heeft??
Al getest, geen verschil...
Zelfs nog slechter denk ik!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 15:20
Anoniem: 175768 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:40:
[...]

Bij de MM was het toch? Veel succes en laat je svp nog even weten of je nieuwe TyTNII ook nog dat speakerprobleem heeft of niet? Ben ook benieuwd welke ROM-versie die dan heeft. De mijne heeft:

ROM versie: 1.56.404.6
ROM datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.11
Protocolversie: 22.45.88.07H

Heeft iemand anders die ook de NL-versie heeft en géén speakerprobleem, ook deze versies?

Edit: Vind net bij xda developers dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=337463
We zijn niet de enige ;(
Ik heb dezelfde NL versie met identieke bovenstaande gegevens, gisteren uitvoerig getest met een maatje, 0,0 problemen met wegvallende verbindingen. getest:
maatje belt mij, neem op schakel over op handsfree
ik bel maatje, gelijk handsfree
ik bel maatje, normaal en ga over naar handsfree

alle situaties had ik perfecte verbinding met schreewen, tegelijk etc, alleen toen ik dezelfde kamer inliep ging heel de telefoon uit zijn dak van het rondzingen (wat een kabaal) maar toen ik wegging niks meer aan de hand.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

Heb dan eindelijk mn Kaiser in bezit, wat een mooi toestel!

echter 1 probleem, ik kan niet syncen
windows vista herkend de telefoon en installeerd de drivers, waarna windowns mobile device center een partnership aanmaakt.
Maar als t synchronizen dan begint krijg ik alleen maar een lege progress-bar en verder niets :\
iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
troyk schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:13:
[...]

Zie boekje :)
DoD Cerberus schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:12:
Heb dan eindelijk mn Kaiser in bezit, wat een mooi toestel!

echter 1 probleem, ik kan niet syncen
windows vista herkend de telefoon en installeerd de drivers, waarna windowns mobile device center een partnership aanmaakt.
Maar als t synchronizen dan begint krijg ik alleen maar een lege progress-bar en verder niets :\
iemand suggesties ?
Zie eerste post van deze topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
troyk schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:13:
[...]

Dat is een witte driehoek met de punt naar boven en staat boven de balk van het todayscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

Elwin23 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:16:

[...]

Zie eerste post van deze topic
daar zie ik dit staan:
:? Hoe maakt mijn pc contact met mijn Pocket PC?

1. De device heeft een eigen naam, verander deze zo nodig: START -> Settings -> Systems -> About -> Device ID / START -> Instellingen -> Systeem -> Info -> Apparaat-ID
2. Installeer het bijgeleverde programma Active Sync. Het programma is ook hier te downloaden: -klik-
3. Koppel het apparaat d.m.v. de USB kabel aan de pc.
4. Er verschijnt een pop-up scherm. Klik op Annuleren als dit een eenmalige verbinding is om slechts bestanden over en weer te kopieren, klik op Volgende om een synchronisatiepartnerverband te definieren tussen computer en Pocket PC (met name Outlook) .
5. De rest wijst zich vanzelf.
maar dat is dus niet wat ik zoek, zoals gezegd, kan ik wel een partnership maken en aangeven wat ik wil oversturen enzo, maar t syncen zelf mislukt gewoon zonder melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
hmm ik dacht dat iemand er al een vista troubleshooting deel in had laten zetten??
anders moet je even zoeken naar vista in deel 4, 3, 2 of 1... staat de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208478

Hey,

Voor het ogenblik twijfel ik nog wat om de TYTN II daadwerkelijk aan te schaffen. Redenen/vragen hiervoor zijn volgende:

1. weet er soms iemand of hij compatibel is met BMW standard bluetooth car kit en kan je dus je telefoonboek enteren? Dus full compatibility ja dan nee?
2. Ergens las ik dat je geen webpaginas met flash en java kan bekijken klopt dit? Kan dit verholpen worden?
3. Gezien de ongeziene omvang van dit topic (4 delen --> 180pag) kan er iemand mij vertellen want de ERGSTE gebreken van dit toestel zijn en dan bedoel ik echt softwarefouten/hardwarefouten/etc (niet bvb ongemak als batterijduur)

Mmmm hopelijk doet er iemand de korte moeite me even te beantwoorden en niet naar deze 180 pag te verwijzen...

Thx!!

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254

ik ben opzoek naar de wwe editie maar waar kan ik m online via gsmabbo verlenging afsluiten?
gsmweb bijvoorbeeld heeft alleen de nl versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Anoniem: 208478 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:51:
Hey,

Voor het ogenblik twijfel ik nog wat om de TYTN II daadwerkelijk aan te schaffen. Redenen/vragen hiervoor zijn volgende:

1. weet er soms iemand of hij compatibel is met BMW standard bluetooth car kit en kan je dus je telefoonboek enteren? Dus full compatibility ja dan nee?
2. Ergens las ik dat je geen webpaginas met flash en java kan bekijken klopt dit? Kan dit verholpen worden?
3. Gezien de ongeziene omvang van dit topic (4 delen --> 180pag) kan er iemand mij vertellen want de ERGSTE gebreken van dit toestel zijn en dan bedoel ik echt softwarefouten/hardwarefouten/etc (niet bvb ongemak als batterijduur)

Mmmm hopelijk doet er iemand de korte moeite me even te beantwoorden en niet naar deze 180 pag te verwijzen...

Thx!!

Jan
1. geen idee
2. Dit kan je verhelpen door te browsen met Opera Mini 4.
3. De ergste gebreken... tsja.. De camera achterop vind ik niet echt lekker zitten. Want als je hem openklapt je bijna altijd met je vingers ertegenaan zit.. wat vaak resulteert in een doekje over de lens halen.

De snelheid van het apparaat valt mij persoonlijk erg tegen. En dan met name de camera die eigenlijk voor een snelle foto actie (snel fotomoment) totaal ongeschikt is.

Handsfree bellen werkt niet door een fout in de telefoon (hoop softwarematig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Elwin23 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:07:

gewone (as in normaal formaat) usb dus? Geen mini?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 18:27
Ik ben nieuw in deze topic, maar ik volg 'm sinds deel 1...

Heb mijn TyTn II sinds kort en ben er zeer tevreden mee. Kan echter niet vinden hoe ik de naam kan veranderen die de TyTn uitzendt als identificatie met bluetooth. Als ik op andere devices naar m'n TyTn zoek, dan krijg ik de TyTn met mijn naam als identificatie. Mijn naam staat alleen in de TyTn specifiek onder 'Owner Information' voor zover ik weet. Ik heb geprobeerd met een lege owner pagina en ook met een ander naam erboven. Dan de TyTn opnieuw opgestart en opnieuw naar laten zoeken. Het blijft echter mijn naam weergeven op andere devices. Waar kan ik dit veranderen? Het lijkt wel of het ergens in de registry van het toestel opgeslagen ligt. Via de Windows Mobile Device Centrum (ik sync via Vista) kan ik het ook niet aanpassen. Die geeft sowieso een ander naam als partnership aan.
Heb de WWE versie, maar dat maakt denk ik niet uit. Hoop dat jullie 'n oplossing weten. Thnx _/-\o_

Het maakt trouwens wel uit of je de Owner verandert. Ik heb vanuit diverse geregistreerde applicaties de waarschuwing gekregen dat de Owner name veranderd is en dat mijn applicatie is omgezet naar een Trial versie. Het maakt echter niet uit voor mijn bluetooth probleem. Vreemd... ik moet toch iets over het hoofd gezien hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door BellySM op 18-10-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertG
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-04 21:25
BellySM schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:16:
Ik ben nieuw in deze topic, maar ik volg 'm sinds deel 1...

Heb mijn TyTn II sinds kort en ben er zeer tevreden mee. Kan echter niet vinden hoe ik de naam kan veranderen die de TyTn uitzendt als identificatie met bluetooth. Als ik op andere devices naar m'n TyTn zoek, dan krijg ik de TyTn met mijn naam als identificatie. Mijn naam staat alleen in de TyTn specifiek onder 'Owner Information' voor zover ik weet. Ik heb geprobeerd met een lege owner pagina en ook met een ander naam erboven. Dan de TyTn opnieuw opgestart en opnieuw naar laten zoeken. Het blijft echter mijn naam weergeven op andere devices. Waar kan ik dit veranderen? Het lijkt wel of het ergens in de registry van het toestel opgeslagen ligt. Via de Windows Mobile Device Centrum (ik sync via Vista) kan ik het ook niet aanpassen. Die geeft sowieso een ander naam als partnership aan.
Heb de WWE versie, maar dat maakt denk ik niet uit. Hoop dat jullie 'n oplossing weten. Thnx _/-\o_

Het maakt trouwens wel uit of je de Owner verandert. Ik heb vanuit diverse geregistreerde applicaties de waarschuwing gekregen dat de Owner name veranderd is en dat mijn applicatie is omgezet naar een Trial versie. Het maakt echter niet uit voor mijn bluetooth probleem. Vreemd... ik moet toch iets over het hoofd gezien hebben?
Onder "instellingen" ,"systeem", "info" en dan de tweede tab "apparaat-ID".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 12-05 12:39
gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:00:
[...]

Dat meen je niet??? Ik heb vandaag ook gebeld met HTC (België dus) en ze hadden daar nog nooit van het probleem gehoord... Hij zei me dat het waarschijnlijk een hardware probleem zou zijn, en dat ik best ga omruilen...
Ik heb gisteren mijn HTC TYTN II binnen gekregen...NL versie. het ziet er in het echt mooier uit dan op de plaatjes die je hier kan vinden. Wat wel direct opvalt is dat de vertalling soms van geen kant klopt.
Maar hier wat meer over mijn ervaring.

Ok, wat betreft handsfree bellen, dat gaat bij mij prima, wanneer ik mijn gesprek op de speaker zet, dan hoor ik het perfect en zij mij. Maar inderdaad begint het geluid te klikken als de volume al wat hoger wordt gezet, niet netjes. De nokia doe dit beter...

Wat mij ook opvalt is dat je soms wat krakerig geluid uit de speaker komt als je wilt gaan bellen. Ook als je je telefoon belletje wilt instellen en je wilt hem eerst horen, dan lijkt het of hij zich daar ook soms in verslikt.

Verder de snelheid, tja, het is niet echt supersnel zoals ik had verwacht. Ik heb een oude HP Ipaq 4150, WM 2003, de menu's voelt op dat systeem allemaal stukken vlotter aan dan de Tytn II. Dat Ipaq is bijna 4 jaar oud en draait op een Intel Xscale 400-MHz.

Verder het HSPDA (Vodafone) gedeelte werkt prima, wanneer is mijn WiFi aanzet, dan schakelt hij automatich HSDPA uit. Ik heb daar niets voor hoeven te configureren, netjes.

Active Sync 4.5 krijg ik op mijn XP systeem niet aan de slag. Dan ziet hij hem weer wel en dan weer niet. Op mijn Vista systeem werkt het daarin tegen wel prima. Het valt mij op dat de indeling van menu's in Vista allemaal wat logischer inelkaar steekt. Ze hebben het daar gerestyled en het ziet er eindelijk volwassener uit. Het overzetten van files via active sync is inderdaar traag...... heel traag voor de hedendaagse begrippen.

6GB micro SD van Sandisk werkt prima.

GPS, een fix ging absoluut razend snel (+- 1 minuut?, niet gemeten) en ik zat thuis op mijn bank. Je kunt ook dat bestand downloaden zodat hij nog sneller een fix krijgt, maar dat had ik niet gedaan. Voor mij is dit snel genoeg. Wel kreeg ik bij de test niet helemaal een correcte plaatsing bij het aflsaan op een kruising, volgens het systeem reed ik een stuke verder recht door.

Tomtom kon direct met de interne GPS aan de slag. Ik heb de bauderate op max gezet, 115200, geen idee of dat nut heeft, maar het werkt.

QWERTY toetsenbord is fijn, nog geen echt gebruik van gemaakt, maar het voldoet.

Scherm, QVGA, tja, pomp er maar wat meer resolutie in, 288*400 ofzoiets, of 300*600.
VGA of hoger zal ook niet echt fijn zijn. Maar QVGA is te laag.

Het opberg etui is prima, voelt lekker aan, makelijk in gebruik, het toestel glijdt erin. Het doet waar het voor gemaakt is en dat doet het prima.

MINPUNT - wat ik nog nergens over heb gelezen, het is jammer dat de camera en de speaker zover naar buiten steekt. Dat gedeelte zal snel beschadigen als je hem plat op je bureau neerlegt, want een cradle wordt niet meegeleverd. Want dat gedeelte raakt gewoon het bureau aan als je hem laat rusten.

Het is een mooi toestel en ik zal er veel plezier van hebben. Wel is het wennen om ermee om te gaan, altijd Nokia gebruikt en dit werkt gewoon anders. MSoft of HTC moet toch wel meer aandacht geven in het algemene gebruikers gemak bij het grbuik van de menus, of Nokia doet het gewoon erg goed.

Screen protector niet gebruit, waarom eigenlijk? na twee jaartjes is het toch afgeleefd... maar mijn scherm shitterd...?!!?! Ik zie de nut daar dus niet van in. Na twee jaartjes is er vast een Tytn Touch III :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 18-10-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peugeot206gt schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:47:
[...]
Ik heb dezelfde NL versie met identieke bovenstaande gegevens, gisteren uitvoerig getest met een maatje, 0,0 problemen met wegvallende verbindingen. getest:
maatje belt mij, neem op schakel over op handsfree
ik bel maatje, gelijk handsfree
ik bel maatje, normaal en ga over naar handsfree

alle situaties had ik perfecte verbinding met schreewen, tegelijk etc, alleen toen ik dezelfde kamer inliep ging heel de telefoon uit zijn dak van het rondzingen (wat een kabaal) maar toen ik wegging niks meer aan de hand.
Bedankt voor ’t testen. Maar kon je maatje jou ook goed verstaan, gedurende het testen? Want dat is nu net het probleem, ik hoor de andere kant ook goed, maar men hoort mij niet meer als ik de speaker aan heb.

Nou je gelooft ’t nooit. Ben vanavond dus weer bij de BC geweest en heb een andere nieuwe (nr 4!) geprobeerd. En jawel, wéér het speaker probleem. Het moet dus een fout zijn in een bepaalde serie toestellen, die bv in een bepaalde periode gemaakt zijn. Je hebt dus geluk als je er eentje hebt die normaal werkt. De verkoper was even verbaasd als ik. Hij zei dat ik tot nu toe de enige ben met deze klacht. Ja het merendeel gebruikt de handsfree zeker niet, dan hoor je natuurlijk niemand klagen. Zelf kwam ik er ook niet meteen achter. Na m’n vakantie zal ik weer met HTC contact opnemen, wat de status is van mijn incident. En hopelijk is er dan ook een oplossing, want ik wil gewoon dat handsfree werkt. De verkoper is ook benieuwd en zei dat ik dan altijd nog kan omruilen. Boehoe, het lijkt wel of het me niet gegund is :'( . Maar voor de rest is die TyTNII gewoon toppie en wil ‘m niet kwijt. Moet er dan maar mee leven, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 26-05 15:46
Remz-Jay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

De carkit had ik aanvankelijk aangeschaft voor gebruik met mijn Nokia 6680, waar alles dus wel naar behoren werkte, ook de gesproken TomTom instructies, en het afspelen van bijv. muziek.
Maakte die telefoon dan soms gebruik van een andere (oudere?) techniek dan A2DP? Want voor zover ik bijv. hier na kan gaan ondersteunde die 6680 inderdaad geen A2DP.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe auto waar al een Parrot CK 3100 carkit in zit en deze ondersteund dus ook geen A2DP; oftwel geen gesproken instructies van TomTom via de speakers. Nu heb ik inmiddels een tooltje gevonden (http://www.freewarepocket...bluetooth-audio-v1-0.html), waarmee je alle geluid van de TyTN II via Bluetooth naar de carkit kunt sturen, dus ook de geproken instructies. Ik weet nog niet wat er gebeurd als je dan gebeld wordt of zelf belt, maar vooralsnog lijkt 't goed te werken (wel eerst telefoon laten pairen, dan audio aanzetten via tool).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 13:47

Yngwie-

Murphy was an optimist

Een collega heeft sinds gisteren ook een TyTN2, en heeft daar een raar probleempje mee namelijk dat zijn SIM kaart het in de HTC niet functioneert. Na opstarten wordt om een pin gevraagd, na ingeven gaat de Kaiser proberen verbinding te maken met het (KPN) GSM netwerk. Na een 30 tal seconden echter komt het scherm weer terug om de pincode opnieuw in te geven.

Dat simkaartje doet het perfect in elke andere telefoon. Ook doen alle andere SIM-kaarten het in de HTC (en er zijn intussen toch al 5 of 6 geprobeerd van verschillende bronnen) Maar om de een of andere vreemde reden doet dit ene simkaartje het niet. Klinkt die iemand misschien bekend in de oren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Is de Brodit Active Holder al te bestellen (en zo ja waar)? Ga volgende week woensdag naar Frankrijk en wil eigenlijk vóór die tijd zo'n houder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Gisteren maar de knoop door gehakt en de TYTN II UK bij algebeld.nl besteld zonder abonnement.
Hopelijk krijg ik hem snel om wat mee te stoeien voordat ik op vakantie ermee ga :*)

Ik kon een extra verzekering bij afsluiten...is dat noodzakelijk? Defecten vallen toch onder de fabrieksgarantie? Verder, hoe lang duurt het om een volle accu te laden? I can't wait........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Ik heb mijn Vario III geflashed met een WWE HTC Ship ROM, en daar loop ik tegen het volgende probleem aan.
Als ik in de COMM manager het telefoon gedeelte uitzet, dan krijg ik het met geen mogelijkheid meer aan. Alleen een soft reset werkt dan nog. Ik weet niet of ik dit ook had met de originele t-mobile rom. Meer mensen last van dit euvel? Erg vervelend als je per ongeluk naast het WiFi symbool tikt en de telefoon per ongeluk uit zet....

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 175768 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:40:
[...]

Bedankt voor ’t testen. Maar kon je maatje jou ook goed verstaan, gedurende het testen? Want dat is nu net het probleem, ik hoor de andere kant ook goed, maar men hoort mij niet meer als ik de speaker aan heb.

Nou je gelooft ’t nooit. Ben vanavond dus weer bij de BC geweest en heb een andere nieuwe (nr 4!) geprobeerd. En jawel, wéér het speaker probleem. Het moet dus een fout zijn in een bepaalde serie toestellen, die bv in een bepaalde periode gemaakt zijn. Je hebt dus geluk als je er eentje hebt die normaal werkt. De verkoper was even verbaasd als ik. Hij zei dat ik tot nu toe de enige ben met deze klacht. Ja het merendeel gebruikt de handsfree zeker niet, dan hoor je natuurlijk niemand klagen. Zelf kwam ik er ook niet meteen achter. Na m’n vakantie zal ik weer met HTC contact opnemen, wat de status is van mijn incident. En hopelijk is er dan ook een oplossing, want ik wil gewoon dat handsfree werkt. De verkoper is ook benieuwd en zei dat ik dan altijd nog kan omruilen. Boehoe, het lijkt wel of het me niet gegund is :'( . Maar voor de rest is die TyTNII gewoon toppie en wil ‘m niet kwijt. Moet er dan maar mee leven, vrees ik.
Dat meen je niet???
Ik ga morgen met de mijne naar MediaMarkt.

"Pikant" detail: het wordt bij mij erger: sinds gisteren doet hij NET hetzelfde als ik hem gewoon tegen mijn oor hou, en dus zonder handsfree...

Ik ben langzaamaan aan het denken aan het kopen van een ander toestel, als deze echt zoveel problemen heeft!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 16:49
Werken die CID unlock en de WWE flash ook op de vodafone V1615 (tytn2 in vodafone jasje) ?Wil dit eventueel gaan proberen, maar het eerst zeker weten:)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:40

|sWORDs|

vSphere/ESXi

mawi schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:09:
Is de Brodit Active Holder al te bestellen (en zo ja waar)? Ga volgende week woensdag naar Frankrijk en wil eigenlijk vóór die tijd zo'n houder hebben.
Bestellen wel, leveren niet.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Pimmetje651 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:44:
Werken die CID unlock en de WWE flash ook op de vodafone V1615 (tytn2 in vodafone jasje) ?Wil dit eventueel gaan proberen, maar het eerst zeker weten:)
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
EvertG schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:45:

[...]

Onder "instellingen" ,"systeem", "info" en dan de tweede tab "apparaat-ID".
Nee dat is het niet, al was ik daar niet eerder geweest. Daar staat in het veld 'HTC_TyTN_II' en dat is mijn naam niet. Denk dat dit nog bij velen standaard zo staat? Het wordt i.i.g. uitgelezen door sync software met je pc.

Ik heb inmiddels gevonden waar het zit: met een zoekopdracht in de registry gevonden onder HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Bluetooth/Settings/LocalName
Deze string heb ik veranderd en met een niet eerder gekoppeld toestel naar laten zoeken. Een niet eerder gekoppeld toestel was nodig omdat reeds gekoppelde pc's en gsm's de oude naam blijven weergeven (vermoedelijk door het hardwareadres van bluetooth) en is dit ook in de registry gedropt.

Heb een oplossing, maar het moet makkelijker kunnen. Any tips? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb ook onder de tab "apparaat-ID" de naam gewijzigd en mijn bluetooth autoradio heeft dat netjes daaraan aangepast. Het lijkt dus zo te zijn dat dat wel de plaats is waar je het kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
GdenD schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:13:
Ik heb ook onder de tab "apparaat-ID" de naam gewijzigd en mijn bluetooth autoradio heeft dat netjes daaraan aangepast. Het lijkt dus zo te zijn dat dat wel de plaats is waar je het kan wijzigen.
Heb net toch weer een slachtoffer vd straat geplukt en naar mij via bluetooth laten zoeken. Hij vindt de naam die ik in de Registry veranderd heb, terwijl nu in het veld onder Device-ID nog steeds "HTC_TyTN_II' vermeld staat. Eerder gekoppelde devices gaven mijn naam weer, precies zo letterlijk zoals het in mijn Owner Pagina stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
GdenD schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:13:
Welke bluetooth autoradio heb jij?
En pairt hij automatisch als je instapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gill schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:15:
[...]
Dat meen je niet???

"Pikant" detail: het wordt bij mij erger: sinds gisteren doet hij NET hetzelfde als ik hem gewoon tegen mijn oor hou, en dus zonder handsfree...

Ik ben langzaamaan aan het denken aan het kopen van een ander toestel, als deze echt zoveel problemen heeft!
Helaas kan ik er even niks anders van maken. Zonder handsfree klinkt de mijne gelukkig goed. Ik zat ook te denken een ander toestel te nemen, bv de Nokia E90, maar heb toch veeeel liever deze TyTNII, bv vanwege Windows Mobile. Succes bij de MM, niet vergeten in de winkel even te testen. Ik hoop dat het dan goed is, hoor graag hoe 't gegaan is en welke ROM-versie, e.d. erop zit. Ik vertrek morgenvroeg, zal a.s. 3 weken proberen in internetcafé's dit topic bij te lezen, man het gaat poepiesnel :D !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 175768 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

Helaas kan ik er even niks anders van maken. Zonder handsfree klinkt de mijne gelukkig goed. Ik zat ook te denken een ander toestel te nemen, bv de Nokia E90, maar heb toch veeeel liever deze TyTNII, bv vanwege Windows Mobile. Succes bij de MM, niet vergeten in de winkel even te testen. Ik hoop dat het dan goed is, hoor graag hoe 't gegaan is en welke ROM-versie, e.d. erop zit. Ik vertrek morgenvroeg, zal a.s. 3 weken proberen in internetcafé's dit topic bij te lezen, man het gaat poepiesnel :D !!
Ik ga inderdaad in de winkel testen, morgenavond meer info hier ;-)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
SurfHost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:28:
[...]

Welke bluetooth autoradio heb jij?
En pairt hij automatisch als je instapt?
Ik heb een Citroën C4 Grand Picasso met ingebouwde bluetooth autoradio en deze pairt inderdaad automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
|sWORDs| schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:54:
[...]

Bestellen wel, leveren niet.
Hmmm,

heb vanmiddag de Brodit Active Holder besteld bij I-Con GPS systemen (www.i-con.nl) en hij is via de post al onderweg, dus als 't meezit heb ik 'm morgen in huis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109285

Een kleine vraag: is het ook mogelijk, eventueel door een register-verandering, om de contacten in de standaard WM6 contactenlijst wat groter weer te geven? Zodat je gemakkelijk met je duim (dus zonder stylus) een contact kunt selecteren? (Zodra je een contact geselecteerd hebt zijn de opties wel groter (bellen, sms, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175049

gill schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:15:
[...]

Dat meen je niet???

Hallo , ik heb dus de vario 3 met dit probleem . Ik dacht eerst dat als ik tijdens het autorijden de handsfree aan deed , dat er teveel omgevings geluiden waren en dat daardoor mensen me niet goed konden verstaan ... dan maar weer telefoon aan het oor en gewoon weer goed geluid .
Nu heb ik het thuis ook nog maar eens geprobeerd in een stille kamer , eerst gewoon gebeld , perfect geluid , daarna overgeschakeld op handsfree en de andere kant kon me nauwelijks of niet verstaan .
Hoop niet dat dit probleem zich vaker voor gaat doen en dat het met een rom update te verhelpen is (jammer genoeg zal ik dan op t-mobile moeten wachten voor een rom update) .
Maar zijn er nog meer mensen met dit probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233011

Fermion schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:38:
[...]
MINPUNT - wat ik nog nergens over heb gelezen, het is jammer dat de camera en de speaker zover naar buiten steekt. Dat gedeelte zal snel beschadigen als je hem plat op je bureau neerlegt, want een cradle wordt niet meegeleverd. Want dat gedeelte raakt gewoon het bureau aan als je hem laat rusten.
Op de mijne heb ik een paar stukjes zwarte klittenband geplakt, valt niet eens op.
Daarmee zit hij vast op mijn dashboard en kan ik hem ook simpel vastzetten als ik met iemand anders meerij en tomtom wil gebruiken.
Ik hou niet van houders, want een inbreker kijkt dan voor de zekerheid toch even in je dashboardkastje.

Hij ligt nu mooi stabiel, ook uitgeklapt en raakt niet beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Sinds vandaag ook dit fantastische toestel in mijn bezit. Ik heb alleen een vraag, die ik na goed zoeken in geen van de 3 topics ben tegengekomen.

Ik wil de Tytn 2 koppelen met mijn pioneer hd1bt. Dit gaat opzich goed. De telefoongesprekken zijn ook redelijk. Ik krijg alleen bij het gebeld worden geen beltoon over mijn speakers. Ik hoor alleen de beltoon van de telefoon.

Iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vandaag eindelijk gemerkt dat mijn TyTN dezelfde 'error' heeft als een paar anderen hier.
Ik belde mijn vriendin vanuit de auto met speakerfunctie en al snel wordt duidelijk dat niets wat ik zeg over komt. Ze was buiten in een rumoerige omgeving en ik wist gelijk wat er loos was.

Hiervoor had ik al vaker de speakerphone gebruikt, maar toen dacht ik dat 'ie het wél goed deed.
Wat ik nu dus denk is dat élke telefoon last heeft van deze 'bug' en dat het alleen in drukke omstandigheden opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Denk dat ik het ook heb.. moet duidelijk in de normale microfoon praten om het over te laten komen..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Paradise schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:19:
Ik heb net weer contact gehad met Hi waar ik al 2 weken de TYTN2 probeer te bestellen. Nu ze eindelijk leverbaar zouden zijn is de bestelling alsnog geannuleerd omdat er een zogeheten 'grote fout in het toestel zit'. De verkoper wist niet of het een hard- of software matig probleem betreft, maar geeft aan dat dit probleem zich 'vast en zeker in alle toestellen voordoet'. Ik ben erg benieuwd naar welk zogenaamd gigantisch probleem ze suggereren, als iemand daar meer van weet hoor ik 't graag.
Zouden die speaker problemen waar dus kennelijk iedereen last van heeft het grote defect zijn waarom KPN de TYTN2 niet uit wilde leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
Misschien is het zo dat het inkomende geluidsniveau waarop de TyTN de mic uitschakeld te laag ligt. Dat je niet tegelijkertijd tegenelkaar kunt praten is niet zo bijzonder: dat je heb je vrijwel altijd bij "telefoons die op de speaker staan", want anders gaat het rondzingen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Mijn TYTN II is in het sorteringsproces en zal morgen arriveren :*)

Is het nodig om een extra Micro SD geheugenkaart te kopen of wordt er al 1 meegeleverd in de verpakking?
Ik lees hier dat de meeste mensen een 6GB geheugenkaart hebben gekocht. Wat stoppen jullie zoal op die kaart behalve TomTom software? Ik zie nl dat Sandisk een 8GB te koop heeft...zal die ook werken?

Dit wordt mijn eerste PDA, heb nog geen ervaring mee 8)7 . Dank voor enig advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Is er iemand die ervaring heeft met onderstaande applicatie?

trackr! GPS tracking

Het lijkt mij een fantastische programma! Alleen schijnt hij problemen te hebben met de kaiser....
Met trackr! kun je anderen zien en volgen via internet en je mobiele telefoon. Download de applicatie op je mobiel, maak een vriendenlijst aan en laat zien waar ter wereld jij bent. Of kijk waar je vrienden uithangen...

* Laat je vrienden zien waar je nu bent, of waar je bent geweest
* Bekijk op je telefoon of op de trackr! website waar je vrienden zijn
* Bekijk welke route jij of je vrienden hebben afgelegd: afstand, gemiddelde snelheid, etc.
* Zet een kaart met jouw huidige locatie op je website/blog
* Gebruik de snelcode om anderen meteen te laten zien waar jij op dat moment bent
* trackr! is GRATIS voor persoonlijk gebruik

Lees meer over hoe het werkt, registreer een gratis account en download de software voor je telefoon!

Let op: trackr! is nog in beta-test en continu in ontwikkeling. Kom regelmatig terug voor nieuwe ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 12-02 21:39
SurfHost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:22:
[Pimmetje651 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:44:

]

Yep :)
Ik sta ook in dubio om mijn v1615 te flashen. Wat is het voordeel van de htc-rom tov de v1615 behalve het rode opstartscherm? Voor zover ik kan nagaan (en bevestigd door een mdw van Vodafone is dat ook het enige verschil, anders dan bijv. de Vario.
Zijn er verder nog verschillen?

[ Voor 20% gewijzigd door LeonJ69 op 20-10-2007 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
troyk schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:01:
@Pirelly

BMW E46 , 323i gok ik.

Leuke auto nog mooiere oplossing voor de TyTn!
Bijna goed. Tis een 330Ci ;-)

Maar ik ben inderdaad erg tevreden over hoe hij nu is ingebouwd.
Natuurlijk kun je dat kastje op nog veel meer plaatsen verbergen. En de houder op de middenconsole bouwen moet ook geen enkel probleem zijn.
Dubbelzijdig tape houdt super goed (op een vlakke, vetvrije en stofvrije ondergrond) en je hoeft niet te boren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Wil nog dit jaar deze pda kopen. Heb nu een Wizard en dan is dit een erg leuke upgrade. Hoef ik bijvoorbeeld geen losse gps-muis meer mee te slepen. Hoe lang kun je trouwens navigeren met een volle batterij?

Wil het liefst een unbranded variant kopen maar die van T-Mobile is wel een stuk goedkoper en nog met korting op het abonnement ook. Ik zit dan wel vast aan die niet al te hippe roze toetsen. Zijn die erg opvallend? Of slijt de kleur bijvoorbeeld snel weg? Roze menu's zijn natuurlijk wel op te lossen. ;)
Anoniem: 233011 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:01:
Ik hou niet van houders, want een inbreker kijkt dan voor de zekerheid toch even in je dashboardkastje.
Kastjes in de auto kun je ook beter gewoon leeg en open achterlaten. Scheelt een hoop kapotte ruiten en andere ellende! :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!