HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.193 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
amphora schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:26:
[...]

Er zijn andere redenen om te flashen... Genoeg mensen met een normale HTC die ook flashen.
[zucht] :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:42

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb het voor elkaar gekregen om bovenin het icoontje "batterijstatus" te laten vervangen door de tijd? En met geen mogelijkheid krijg ik dat nog terug. Ook de handleiding geeft hier geen verklaring voor. Weet iemand hier toevallig hoe ik dat batterij icoontje weer terug krijg?

[edit]
Laat maar, al gevonden :X

[ Voor 6% gewijzigd door Beaves op 15-10-2007 22:18 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Balen :X
Lijkt me handig dat je het op de verzekering (WA geloof ik) van de andere gaat verhalen. Veel succes ermee.

@ blade-point
In principe moet het kunnen, dus ongeacht de grote. Ik heb hier een 6 Gig 4x en werkt ook prima.
Zie eerdere topic tytn II, reactie van InjecTioN:
quote: InjecTioN
Troxel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:21: [...]

Yep, Paul van Modaco heeft een 4gb kaartje (SDHC) gebruikt en werkte perfect! Daarom kun je aannemen dat de toekomstige SDHC kaartjes allemaal zullen werken met de Kaiser... ik dacht dat er verwacht wordt up to 32GB.... smullen :P

Tnx mates! :) 32GB wordt zeker smullen! ik ben ook nog even verder gaan kijken, en het blijkt dat Samsung binnenkort komt met een 8GB microSDHC-kaartje :D iets om naar vooruit te kijken dus!
vraagje

hoe kan ik ervoor zogen dat outlook meer afspraken (die in verleden zijn gemaakt) meeneemt dan wat het normaal doet. Ik wilde 2 maanden terug gaan zoeken in mijn agenda op mob. maar zag dat helemaal tot geen afspraken zijn.

Help me :)

[ Voor 64% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben aan het testen met pushemail services. Zo kwam ik uit bij 1and1.com. Als ik via hen mijn mail e.d. wil synchroniseren kan dit alleen door een devicelock in te stellen anders kom je niet door de installatie heen. Nu zit ik helemaal niet te wachten op die devicelock, moet nu steeds bij elke functie m'n tytn unlocken met een code (dit is dus niet de simlock). Je kunt de lock zover ik kan nagaan alleen uitzetten door een harde reset. Heeft iemand een idee of ik een bepaalde instelling over het hoofd zie? Bij bijvoorbeeld mail2web of windows live treedt het probleem niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:50:
[...]

Lijkt me handig dat je het op de verzekering (WA geloof ik) van de andere gaat verhalen. Veel succes ermee.

@ blade-point
In principe moet het kunnen, dus ongeacht de grote. Ik heb hier een 6 Gig 4x en werkt ook prima.

[...]
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Poster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:05:
Ik ben aan het testen met pushemail services. Zo kwam ik uit bij 1and1.com. Als ik via hen mijn mail e.d. wil synchroniseren kan dit alleen door een devicelock in te stellen anders kom je niet door de installatie heen. Nu zit ik helemaal niet te wachten op die devicelock, moet nu steeds bij elke functie m'n tytn unlocken met een code (dit is dus niet de simlock). Je kunt de lock zover ik kan nagaan alleen uitzetten door een harde reset. Heeft iemand een idee of ik een bepaalde instelling over het hoofd zie? Bij bijvoorbeeld mail2web of windows live treedt het probleem niet op.
Je kan beter ergens in NL een provider zoeken die aan Hosted Exchange doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:39

amphora

Websites & Fotografie

Niets beters te melden? Alleen maar zuchten en vinden dat mensen aan het janken zijn omdat ze een vraag stellen over flashen en garantie?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
mini poeper heeft al aardig wat bijgedragen, dus hij heeft het recht om te zuchten :)
halve minifaq heeft hij opgezet

8GB is zeker geen probleem, ze zeggen class 2.0 en speed 2x (wel langzamer als een 6GB dus, die zijn overal 4speed)
kopen dus als je het geld er voor over heb... ik vermoed alleen dat ze voorlopig nog niet kunnen leveren, nog niets over gehoord, dus zal wel nog een maand duren oid lijkt me

iemand ervaring met 2 exchange accounts op WM6 toevallig??

hmmm lama, staat overal dat dit niet mogelijk is.. jammer dat niet iemand een proggie ken schrijven die meerdere profiles toe laat oid...

[ Voor 12% gewijzigd door Elwin23 op 15-10-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Beaves schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:26:
[...]

Je kan beter ergens in NL een provider zoeken die aan Hosted Exchange doet.
Waarom dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:52
Zhadum schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:50:
[...]

@ blade-point

[...]

vraagje

hoe kan ik ervoor zogen dat outlook meer afspraken (die in verleden zijn gemaakt) meeneemt dan wat het normaal doet. Ik wilde 2 maanden terug gaan zoeken in mijn agenda op mob. maar zag dat helemaal tot geen afspraken zijn.

Help me :)
activesync->tools->options->agenda->settings->Synchronize only the past->all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Omdat je dan niet aan een devicelock vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 20:13

Remz-Jay

PSEiKO

Poster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:05:
Dit komt omdat de security policy van de exchange server dit enforced. Als je zelf een exchange server host valt dit stukje ongemak natuurlijk makkelijk op te lossen, maar heb je die mogelijkheid niet dan zit je er bij de meeste exchange providers aan vast (aangezien deze mobile policy standaard is). Een goeie oplossing is om de timeout van die devicelock op 24 uur te zetten, zodat je er zelden last van zal hebben (want hoevaak komt 't voor dat je je telefoon 24 uur niet gebruikt right ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:25
Zky_ schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:54:
[...]

Lekkere link; bang dat je TyTN zwanger wordt? Of wil het juist niet lukken? :P
_O- Hahaha, ik heb me vergist in de link ja :+

Zo kun je toch zomaar fouten maken! 7(8)7

Iemand een idee voor youtube? Zie page 20 voor de vraag!

[ Voor 9% gewijzigd door Gieliovd520 op 16-10-2007 08:44 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik heb de TyTN II dan ook eindelijk thuis gekregen!! :) Wat een vette telefoon zeg. De Brando komt als het goed is vandaag ook binnen, is m'n schermpje ook weer beschermd.

Ik zit nog wel met 2 vraagjes. Ik kon ze in deze en voorgaande topics niet vinden.
1) M'n telefoon maakt af en toe automatisch verbinding met Vodafone Live! Dit wil ik niet. Kan ik dit ergens uit zetten?

2) Bij het vinden van anderen draadloze netwerken krijg ik telkens een melding of ik wil verbinden of niet. Kan ik deze melding ergens uit zetten?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Remz-Jay schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:03:
[...]

Een goeie oplossing is om de timeout van die devicelock op 24 uur te zetten, zodat je er zelden last van zal hebben (want hoevaak komt 't voor dat je je telefoon 24 uur niet gebruikt right ;))
Top, bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:46:
Ik heb de TyTN II dan ook eindelijk thuis gekregen!! :) Wat een vette telefoon zeg. De Brando komt als het goed is vandaag ook binnen, is m'n schermpje ook weer beschermd.

Ik zit nog wel met 2 vraagjes. Ik kon ze in deze en voorgaande topics niet vinden.
1) M'n telefoon maakt af en toe automatisch verbinding met Vodafone Live! Dit wil ik niet. Kan ik dit ergens uit zetten?
Staat bij je weather instellingen dat hij automatisch moet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:06:
[...]

Staat bij je weather instellingen dat hij automatisch moet updaten?
Nee die staat op handmatig. Dat van het draadloze netwerk heb ik inmiddels gevonden.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:24:
[...]

Nee die staat op handmatig. Dat van het draadloze netwerk heb ik inmiddels gevonden.
Staat je QuickGps op automatisch downloaden als gegevens verlopen zijn? (staat onder opties van QuickGps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:29:
[...]

Staat je QuickGps op automatisch downloaden als gegevens verlopen zijn? (staat onder opties van QuickGps).
Hmm, stomme vraag maar waar staat QuickGps? 8)7

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Hmm, stomme vraag maar waar staat QuickGps? 8)7
Onder Programma's (via Start), is dat icoontje met Satellietschotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

Ok, bedankt ik heb het gevonden. Ik heb 'Automatisch downloaden als verbinding met PC...' uitgezet.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

Hmm, zojuist ging ie weer automatisch met Vodafone Live! verbinden. Er stond trouwens ook (HSDPA) achter. Moet ik deze bij instellingen uitschakelen?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:51:
[...]

Hmm, zojuist ging ie weer automatisch met Vodafone Live! verbinden. Er stond trouwens ook (HSDPA) achter. Moet ik deze bij instellingen uitschakelen?
ik heb aan het begin hetzelfde probleem gehad, erg vreemd, gelukkig nu onbeperkt internet :)

Hoe heb je dat automatisch zoeken uitgezet van wireless netwerken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Elwin23 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:55:
[...]

ik heb aan het begin hetzelfde probleem gehad, erg vreemd, gelukkig nu onbeperkt internet :)

Hoe heb je dat automatisch zoeken uitgezet van wireless netwerken??
Nou, niet echt uitgezet, alleen de melding uitgezet. Als je zo'n melding krijgt kun je rechtsonder op menu drukken, daar kun je zeggen dat de melding niet meer getoond hoeft te worden.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

InfoTracer schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

activesync->tools->options->agenda->settings->Synchronize only the past->all
Dank _/-\o_

Paar vragen:
1. Heeft iemand misschien een goede link of een alternatief hiervoor? Wil liefst geen tomtom aanzetten.
quote: Startpost
Nee. Volg hieronder het stappenschema en je wordt (gratis) naar huis gebracht.

* Download (Save as...) GPSViewer en installeer het
2. Hoe kan ik via Total commander in de register komen? :?

3. Is er ergens officiële rom van TyTn II te krijgen maar dan in NL versie?

---

Als je op de vakantie/buitenland gaat

NoData - disable your GPRS connection while you are on holiday, and save those bills! LINK of LINK

[ Voor 96% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbrutus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 09:08
sorry voor mijn luiheid, maar wat is nu precies het verschil tussen de vario III en tytn II qua software. en is dit ook redelijk makkelijk gelijk te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
De verschillen weet ik niet precies maar hier kun je lezen hoe je je Vario III moet unlocken zodat je een originele HTC Rom kan flashen. Daar heb ik zo geen link van maar hier kun je bijvoorbeeld de rom vinden die ik gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Chutney schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:55:
bied de nieuwe stripped rom ook veel meer ruimte/snelheid tov. de standaard HTC rom? Ik neem aan dat je de WWE versie hebt?

Ik ga eens kijken naar deze tools voor op de TyTN.
Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/1224/40402210ng6.gif

Lijkt me duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emtrouwee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-09-2023
Hoi,

Ik wil mijn draadloze verbinding ook op MAC adres beperken. Met mijn laptop ging dat perfect, maar als ik het MAC adres invul dat je te zien krijgt bij Instellingen ->Verbindingingen->Wireless LAN->Geavanceerd dan krijg ik geen verbinding. Ik heb dus het vermoeden dat er nog ergens een anders MAC adres is want als ik deze optie in de router uit zet krijg ik wel verbinding. Weet iemand een andere manier om het MAC adres van de Wireless adapter te vinden?

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infernix
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 15:50
Heb je een referentie voor hoe deze stats eruit zagen met je originele ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Ik heb even op het internet gezocht voor een GPRS tweak. Ben uitgekomen op MoDaCo NoData
Handig tooltje, hiermee kun je je GPRS verbindingen uitzetten op moment dat je dat wilt (in buitenland bijvoorbeeld). Daarna ook weer simpel aan te zetten. Aanrader!!

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat zit er niet in die stripped rom wat er wel in de originele HTC rom zit dan? 200% sneller is wel lekker namelijk.. vind hem wat traag standaard gebruikt ie ook al 60 mb RAM..

[ Voor 13% gewijzigd door Imperium op 16-10-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
Is het misschien mogelijk om de Touch cube te installeren op de TyTnII ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:58:
[...]

Nou, niet echt uitgezet, alleen de melding uitgezet. Als je zo'n melding krijgt kun je rechtsonder op menu drukken, daar kun je zeggen dat de melding niet meer getoond hoeft te worden.
dus heb je bij de eerstvolgende wireless netwerk weer hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Elwin23 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

dus heb je bij de eerstvolgende wireless netwerk weer hetzelfde :)
:P Ja het is idd ff een tijdelijke oplossing

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
emtrouwee schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:03:
Hoi,

Ik wil mijn draadloze verbinding ook op MAC adres beperken. Met mijn laptop ging dat perfect, maar als ik het MAC adres invul dat je te zien krijgt bij Instellingen ->Verbindingingen->Wireless LAN->Geavanceerd dan krijg ik geen verbinding. Ik heb dus het vermoeden dat er nog ergens een anders MAC adres is want als ik deze optie in de router uit zet krijg ik wel verbinding. Weet iemand een andere manier om het MAC adres van de Wireless adapter te vinden?

Edwin
Edwin,

Ik gebruik ook MAC filtering via mijn Linksys router. Gewoon het MAC ingevuld zoals jij aangeeft, en het werkt als een "treat" zoals ze in Amerika zeggen.

Misschien doe je wat fout. Ik had alles goed ingevuld, kreeg beschikbaar in beeld, maar zag pas laat dat MAC filtering aanstond (leuk die ICT broers).

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Imperium schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:26:
Wat zit er niet in die stripped rom wat er wel in de originele HTC rom zit dan? 200% sneller is wel lekker namelijk.. vind hem wat traag standaard gebruikt ie ook al 60 mb RAM..
Rob, ik las iets over géén HTC Home plugin en al die starter dingen enzo...

Vraag me sowieso af wat hij doet als je dit uitzet.

Ik begon me wat te ergeren aan de type lag die ik heb de laatste dagen.

Heb net mijn 6GB ding erin gehangen, dus moet nog testen hoe dat scheelt.

Ik persoonlijk vind die HTC Home plugin met starter, weather enzo wel handig dus ga hem niet eraf gooien, ook al is die klok voor 80+'ers.

Huh, waarom heb ik 2 keer gepost? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn Tytn II icm Exchange en activesync. Dit werkt prima en ik krijg ook netjes een notification als er e-mail is. Als ik de e-mail in mijn normale outlook lees en verwijder wordt deze ook netjes verwijderd van mij tytn. Probleem is alleen dat de notification blijft staan terwijl de e-mail dus al weg is. Enig idee hoe ik deze automatisch weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ben ik de enigste die vind dat het een geweldig toestel is maar wel voor alles behalve bellen ?

Ik vind het echt gruwelijk irritant dat het touchscreen "moeilijk" te bedienen is zonder dat pen ding (heb hem al gevoeliger gezet met kaiser tweak) en je tig keer verkeerde raakt wat je niet moet hebben. Kan niet eens makkelijk de X induwen boven in het scherm met mijn pink , als dat wel lukt dan gaat het wel mis met vergrendelen terwijl ik sms wil sturen.. etc.

Spijt nee maar volgende keer maar geen internet en pda mogelijkheden en gewoon weer iets waarmee ik snel 123 kan drukken en bellen.

Meerdere mensen dit ? hoe heb jij het opgelost ?

kan moeilijk mijn pink in een puntenslijper stoppen >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 16-10-2007 14:35 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emtrouwee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-09-2023
Gieliovd520 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:10:
[...]

Edwin,

Ik gebruik ook MAC filtering via mijn Linksys router. Gewoon het MAC ingevuld zoals jij aangeeft, en het werkt als een "treat" zoals ze in Amerika zeggen.

Misschien doe je wat fout. Ik had alles goed ingevuld, kreeg beschikbaar in beeld, maar zag pas laat dat MAC filtering aanstond (leuk die ICT broers).
Ik weet het ook niet. Ik heb hetzelfde als bij mijn laptop gedaan en daar werkte het wel. Ik gebruik echter een 3com 3CWER200-75

Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
is het ook mogelijk om de home plugin tijdelijk uit te zetten om te kijken of ie dan sneller gaat? kan me moeilijk voorstellen namelijk dat je zonder home plugin ineens 200% performance increase hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Capo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
Ben ik de enigste die vind dat het een geweldig toestel is maar wel voor alles behalve bellen ?
Ben het 100% met je eens, slecht geluid via luidspreker, slechte log van je oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt gruwelijk irritant dat het touchscreen "moeilijk" te bedienen is zonder dat pen ding (heb hem al gevoeliger gezet met kaiser tweak) en je tig keer verkeerde raakt wat je niet moet hebben. Kan niet eens makkelijk de X induwen boven in het scherm met mijn pink , als dat wel lukt dan gaat het wel mis met vergrendelen terwijl ik sms wil sturen.. etc.

Spijt nee maar volgende keer maar geen internet en pda mogelijkheden en gewoon weer iets waarmee ik snel 123 kan drukken en bellen.

Ben het absoluut niet met je eens. Ik heb geen kleine handjes maar ik druk met mijn vinger (niet pink) gewoon in het hoekje op kruisje zonder problemen...als je touchscreen verkeerd reageert zou allereerst uitlijning eens checken....try before you cry zou ik zeggen....en als je alleen wil bellen zonder poespas moet je inderdaad geen PocketPc nemen, ik kan je de Nokia 6310i van harte aanbevelen, is nog wel via marktplaats te krijgen voor schappelijk prijsje denk ik... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Ben het absoluut niet met je eens. Ik heb geen kleine handjes maar ik druk met mijn vinger (niet pink) gewoon in het hoekje op kruisje zonder problemen...als je touchscreen verkeerd reageert zou allereerst uitlijning eens checken....try before you cry zou ik zeggen....en als je alleen wil bellen zonder poespas moet je inderdaad geen PocketPc nemen, ik kan je de Nokia 6310i van harte aanbevelen, is nog wel via marktplaats te krijgen voor schappelijk prijsje denk ik... :X
Ik vraag om ervaringen, niet om dingen als try before you cry 8)7 lijkt daardoor net alsof je een of andere verwende koter bent.

Dank je voor de tip van uitlijning maar die heb ik al keer extra doorlopen en heeft niet geholpen. Het is niet enkel het kruisje, ene keer gaat dat wel goed maar ook andere ergernissen (bijv. dat als je opties moet kiezen tijdens een gesprek dat je schermpje met nummers terug moet aktiveren op je scherm. Die overigens niet fijn reageren vind ik)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
hij is perfect, alleen hij is wat langzaam vind ik. als ie een stuk sneller te maken is doe ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Imperium schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:01:
hij is perfect, alleen hij is wat langzaam vind ik. als ie een stuk sneller te maken is doe ik dat graag.
gewoon iets overklokken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

En hoe doe je dat. Progje voor? Qualcom overklokker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520

Wel deels met je eens, het is geen 123 telefoon zoals ik ook gewend ben waar je even snel tiktiktik je nummer ingeeft en loopt te bellen.

Daarentegen wegen de voordelen voor mij veel zwaarder.

Je hebt wel eens moeite met indrukken van toetsen ja. Als je bijvoorbeeld het kruisje wilt hebben rechts boven leg ik mijn vinger half op het frame, half op de hoek.
dCY schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Wordt dat ding nog heter, dat is lekker. Ik vind hem al gloeiend heet worden als ik ff een kwartiertje zit te prieken op de bank. Die batterij wordt flink warm denk ik, of het de chips zijn weet ik dan niet.

Maar snelheid mag ik ook nog wel wat winnen.

Nu bijvoorbeeld zit ik 5 seconden te wachten tot contacten is geopend, naja dan kan ik wel weer gaan soft resetten, maar dan blijf ik dat ding rebooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

[Heel snelle Schop]

Over een paar uur vertrek ik naar het buitenland en wil graag nog paar dingen aan mijn mob. doen, als jullie me kunnen helpen met deze vragen, zou het erg fijn zijn.

Paar vragen:
quote: Startpost
Nee. Volg hieronder het stappenschema en je wordt (gratis) naar huis gebracht.

* Download (Save as...) GPSViewer en installeer het...
1. Heeft iemand misschien een goede link of een alternatief voor wat hier boven staat? Wil liefst geen tomtom aanzetten.

Alvast veeeeeeeel dank

[ Voor 21% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17

Heb je de OK-knop rechtonder al ontdekt:). Met een beetje oefenen is het hele apparaat te besturen met uitsluitend de druktoetsen en scrollwiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Capo:
bellen werkt goed genoeg, net zo goed als de gemiddelde telefoon...
log opties zijn ruim voldoende terug te vinden, sterker nog, je kan per persoon zien wanneer je deze heb gebeld ed.
misschien dat de kwaliteit niet SUPER is, maar zeker wel net zo goed als de meeste normale telefoons...

kwestie van gewenning en alle functionaliteit opzoeken en gebruiken (boekje lezen!!!!)
Zhadum schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:55:
[Heel snelle Schop]

Over een paar uur vertrek ik naar het buitenland en wil graag nog paar dingen aan mijn mob. doen, als jullie me kunnen helpen met deze vragen, zou het erg fijn zijn.

Paar vragen:

[...]

1. Heeft iemand misschien een goede link of een alternatief voor wat hier boven staat? Wil liefst geen tomtom aanzetten.

Alvast veeeeeeeel dank
1: GPSviewer is toch alleen voor een fix?
in deze of vorige deel is al een gratis GPS prog. voorbij gekomen, ff zoeken
2: klik is wat meer :P er staat rechts een / uit me hoofd... (anders /// oid. intypen in adressenbalk)
2b: opzich zit in kaisertweak de meeste register changes die je zoekt waarschijnlijk...
3: ik zou niet aan je rom gaan kloten vlak voordat je naar buitenland gaat :P
mocht je eigenwijs zijn: xda-developers.com... ALS die er is, vindt je hem daar...

[ Voor 58% gewijzigd door Elwin23 op 16-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:17
Ben hier toch wel beniewd naar, want zo duidelijk is het voor mij eigenlijk nog niet....

Wat voor applicaties draaien er nog meer nu? want als je er verder niks meer mee kan heb ik hier niks aan. Draai je gewoon alles behalve een HTC plugin etc. dan vind ik dit wel een meesterlijke snelheidswinst....

m.a.w. is dit kaal en no use of heb je nu echt gewoon de dubbele snelheid ook al draai je je normale applicaties.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Elwin23 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:39:

1: GPSviewer is toch alleen voor een fix?
in deze of vorige deel is al een gratis GPS prog. voorbij gekomen, ff zoeken
2: klik is wat meer :P er staat rechts een / uit me hoofd... (anders /// oid. intypen in adressenbalk)
2b: opzich zit in kaisertweak de meeste register changes die je zoekt waarschijnlijk...
3: ik zou niet aan je rom gaan kloten vlak voordat je naar buitenland gaat :P
mocht je eigenwijs zijn: xda-developers.com... ALS die er is, vindt je hem daar...
Dank je wel _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Ik heb alweer een vervelend probleem met de mijne... Eerder meldde ik al dat mijn speaker niet werkt... Nu was ik hem net terug in zijn verpakking aan't doen, en wou ik mijn memory card er uit verwijderen...
Ding zit dus muurvast :-( . Krijgen jullie je kaart er eenvoudig uit? Ik vermoed toch dat dit ook gewoon duwen is met je vingernagel op de kaart zelf, zodat die eruit popt, niet?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

Gill, dat wordt omruilen voor ons, het is kennelijk een defect. Heb het ook in het Pocketinfo forum gevraagd en kreeg meerdere keren antwoord dat men geen problemen heeft met verstaanbaarheid bij gebruik van de handsfree functie.
Hebben jullie een NL versie??
En indien jullie gaan omruilen, zouden jullie de gang van zaken willen posten??

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:53:
Ik heb alweer een vervelend probleem met de mijne... Eerder meldde ik al dat mijn speaker niet werkt... Nu was ik hem net terug in zijn verpakking aan't doen, en wou ik mijn memory card er uit verwijderen...
Ding zit dus muurvast :-( . Krijgen jullie je kaart er eenvoudig uit? Ik vermoed toch dat dit ook gewoon duwen is met je vingernagel op de kaart zelf, zodat die eruit popt, niet?
Dat heb ik al eerder gezien hier, werkt bij sommige mensen niet erg lekker... zou een pincetje zoeken oid...
normaal gesproken duw je hem in en schiet hij er uit
wiljums schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
[...]

Hebben jullie een Dutch Retail versie??
Zo goed als iedereen heeft een dutch retail versie.. de vraag is denk ik of we een WWE of een NL versie hebben... OOK de WWE's die verkocht worden zijn dutch retail (nederlandse verkoop)
een enkeling die niet langer kon wachten heeft hem in het buitenland gekocht...
(en nee, dit is geen antwoord op je vraag, er zijn er wel een paar die de gang van zaken al weten, just read back)

[ Voor 4% gewijzigd door Elwin23 op 16-10-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:40
Hehe, ik heb m'n TyTN II eindelijk (na 5 dagen :+) mogen ontvangen van GSMWeb. _/-\o_

Ik heb hier nog een 2GB MiniSD-kaart liggen, blijkt de TyTN II alleen MicroSD te slikken. |:( Dit staat overal, maar heb er niet echt stil bij gestaan. Zometeen maar eens gaan shoppen dus.

Mijn eerste indruk over het toestel: goed, een stuk lichter dan verwacht zelfs. :o De meegeleverde tas is overigens wel iet-wat brak volgens mij, maar dat moet ik maar eens gaan testen. De Nederlandstalige Windows Mobile valt me - zoals verwacht - ook tegen, dat moet ik binnenkort maar eens fixen. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mawlana op 16-10-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
zit er ook een carholder + kabel bij? Op de site kan ik niks terug vinden van wat in the box zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:16:
zit er ook een carholder + kabel bij? Op de site kan ik niks terug vinden van wat in the box zit...
usb-kabel
voeding kabel
headsetje
screenprotector
2x stylus
tasje

vul me maar aan als ik iets vergeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hierbij een update. Ik heb dus een NL-versie en begon me ook al af te vragen of de WWE-versie problemen zou hebben met handsfree/speaker. Welnu, ik heb m’n TyTNII omgeruild bij de BC. De behulpzame verkoper haalde een nieuw exemplaar. We hebben getest en hij zei dat hij me nu wel goed kon horen via de vaste telefoon in de zaak, terwijl ik praatte via de TyTNII met handsfree aan. Mooi dacht ik, probleem opgelost. Maar eenmaal thuis, moest ik toch nog m’n ‘radiotest’ doen en helaas… Nog steeds het probleem van het wegvallen bij handsfree! Dit kon ik niet geloven, toch niet voor de 3e keer terug naar BC 8)7 ? Ik dacht, wat zou HTC hiervan zeggen? Dus de HTC helpdesk gebeld. Met de TyTNII uiteraard, kon ik ’t meteen laten horen. Welnu, men heeft vaker van dit probleem gehoord. De vriendelijke dame vroeg het IMEI-nr, ROM versie, radioversie, provider, tel.nr. en m’n e-mail adres. Ik kreeg een incident nr en ze zei dat ze dit ging escaleren richting hoofdkantoor. Ben benieuwd wat daaruit rolt.

Ze kon niet zeggen of het een probleem van de NL-versie is. Ik vroeg of we misschien een ROM-update kunnen verwachten. Ze zei dat dat nog wel even kon duren, hoewel dit voor de Franse versie al wel is gebeurd, wat er precies mis was, kon ze niet zeggen. Dus voor diegene die het handsfree probleem ook heeft, mss een tip om HTC te bellen en het door te geven. Het nummer staat op een kaartje in de doos. Wie weet dat er dan sneller een update komt.

Ik denk dat ik het bericht van HTC afwacht, voordat ik weer naar de BC ga. Zal wel niet meer lukken deze week, heb nog genoeg te doen voor zondag, als ik voor 3 weken naar Zuid-Amerika vertrek.

Over het geheugenkaartje, deze gaat idd stroef eruit. Als je ‘m indrukt, veert ie wel naar buiten, maar je moet het kaartje echt eruit trekken. Bij mij zit ie niet muurvast en ik heb geen pincet nodig, maar hij schuurt wel een beetje tegen de opening. Erin gaat wel soepel, klikt zo vast. Ik heb er een 4GB Sandisk microSDHC inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

[...]

Mijn nieuwe is gereserveerd bij Mediamarkt, ik ga hem zaterdag omruilen dus. Ik moet nu wel een Nederlandse versie nemen... Had nu een UK maar die hebben ze niet meer op voorraad, en dan moet ik zeker nog 1-2 weken wachten... En daar heb ik geen zin in, dan maar NL.

MicroSD kaart die vastzat is er overigens net uitgekomen door gebruik van een pincet!

[ Voor 8% gewijzigd door gill op 16-10-2007 21:57 ]

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:55:
[...]

Hierbij een update. Ik heb dus een NL-versie en begon me ook al af te vragen of de WWE-versie problemen zou hebben met handsfree/speaker. Welnu, ik heb m’n TyTNII omgeruild bij de BC. De behulpzame verkoper haalde een nieuw exemplaar. We hebben getest en hij zei dat hij me nu wel goed kon horen via de vaste telefoon in de zaak, terwijl ik praatte via de TyTNII met handsfree aan. Mooi dacht ik, probleem opgelost. Maar eenmaal thuis, moest ik toch nog m’n ‘radiotest’ doen en helaas… Nog steeds het probleem van het wegvallen bij handsfree! Dit kon ik niet geloven, toch niet voor de 3e keer terug naar BC 8)7 ? Ik dacht, wat zou HTC hiervan zeggen? Dus de HTC helpdesk gebeld. Met de TyTNII uiteraard, kon ik ’t meteen laten horen. Welnu, men heeft vaker van dit probleem gehoord. De vriendelijke dame vroeg het IMEI-nr, ROM versie, radioversie, provider, tel.nr. en m’n e-mail adres. Ik kreeg een incident nr en ze zei dat ze dit ging escaleren richting hoofdkantoor. Ben benieuwd wat daaruit rolt.

Ze kon niet zeggen of het een probleem van de NL-versie is. Ik vroeg of we misschien een ROM-update kunnen verwachten. Ze zei dat dat nog wel even kon duren, hoewel dit voor de Franse versie al wel is gebeurd, wat er precies mis was, kon ze niet zeggen. Dus voor diegene die het handsfree probleem ook heeft, mss een tip om HTC te bellen en het door te geven. Het nummer staat op een kaartje in de doos zit. Wie weet dat er dan sneller een update komt.

Ik denk dat ik het bericht van HTC afwacht, voordat ik weer naar de BC ga. Zal wel niet meer lukken deze week, heb nog genoeg te doen voor zondag, als ik voor 3 weken naar Zuid-Amerika vertrek.

Over het geheugenkaartje, deze gaat idd stroef eruit. Als je ‘m indrukt, veert ie wel naar buiten, maar je moet het kaartje echt eruit trekken. Bij mij zit ie niet muurvast en ik heb geen pincet nodig, maar hij schuurt wel een beetje tegen de opening. Erin gaat wel soepel, klikt zo vast. Ik heb er een 4GB Sandisk microSDHC 4GB inzitten.
Dat meen je niet??? Ik heb vandaag ook gebeld met HTC (België dus) en ze hadden daar nog nooit van het probleem gehoord... Hij zei me dat het waarschijnlijk een hardware probleem zou zijn, en dat ik best ga omruilen...
Heb je het nog steeds even erg als voordien, of is er verschil op te merken?
(Welke BC is dat trouwens? Hebben ze daar nog UK versie eventueel?)
Is er overigens iets veranderd sinds dat je in de winkel belde en thuis achteraf aan de telefoon? Memory card ingestoken (ik heb net dezelfde, ook een Sandisk 4GB HC)? Programma's geïnstalleerd?

Zijn er nu echt niet meer mensen die dit probleem ondervinden? Het lijkt me toch meer een algemeen probleem te zijn, aangezien het jou al een tweede keer is voorgevallen...

[ Voor 6% gewijzigd door gill op 16-10-2007 22:06 ]

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
2? Ik had er maar 1....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:00:
[...]

Dat meen je niet??? Ik heb vandaag ook gebeld met HTC (België dus) en ze hadden daar nog nooit van het probleem gehoord... Hij zei me dat het waarschijnlijk een hardware probleem zou zijn, en dat ik best ga omruilen...
Heb je het nog steeds even erg als voordien, of is er verschil op te merken?
(Welke BC is dat trouwens? Hebben ze daar nog UK versie eventueel?)
Is er overigens iets veranderd sinds dat je in de winkel belde en thuis achteraf aan de telefoon? Memory card ingestoken (ik heb net dezelfde, ook een Sandisk 4GB HC)? Programma's geïnstalleerd?

Zijn er nu echt niet meer mensen die dit probleem ondervinden? Het lijkt me toch meer een algemeen probleem te zijn, aangezien het jou al een tweede keer is voorgevallen...
Helaas meen ik 't wel. Ik dacht ook, och ff omruilen en klaar. Kan gebeuren, zo’n speaker probleem. Maar dit gaat toch verder, want je verwacht idd niet dat een tweede, nieuw uit doos, het ook heeft. Het lijkt wel minder erg te zijn dan de vorige. Vooral als ik bij ‘band’ voor ‘gsm’ kies, zoals geadviseerd bij Pocketinfo. Maar het is nog steeds duidelijk aanwezig. Brr, begin bijna te denken dat rare aardstralen mijn huis doorkruisen :? . Vraag me af of iemand met een WWE-versie dit probleem heeft.
Heb de mijne bij BC Zwolle vandaan. Voor zover ik weet, hebben ze alleen de NL-versie. Ik hoop dat jij meer succes hebt bij de MM!

O ja, het 4GB kaartje gebruik ik voor de TomTom kaarten en een zooi mp3's :P Verder heb ik nog niet veel geïnstalleerd, alleen GoogleMaps, ziet er goed uit. En wat een snelle fix met de TyTNII. Als ik terug in NL ben, gauw achter een passende carkit aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:40
Cafun schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:15:
[...]

2? Ik had er maar 1....?
Een zit al in het gleufje voor de stylus, en de ander krijg je er los bij in een zakje.

[ Voor 20% gewijzigd door Mawlana op 16-10-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:17:
[...]

Helaas meen ik 't wel. Ik dacht ook, och ff omruilen en klaar. Kan gebeuren, zo’n speaker probleem. Maar dit gaat toch verder, want je verwacht idd niet dat een tweede, nieuw uit doos, het ook heeft. Het lijkt wel minder erg te zijn dan de vorige. Vooral als ik bij ‘band’ voor ‘gsm’ kies, zoals geadviseerd bij Pocketinfo. Maar het is nog steeds duidelijk aanwezig. Brr, begin bijna te denken dat rare aardstralen mijn huis doorkruisen :? . Vraag me af of iemand met een WWE-versie dit probleem heeft.
Heb de mijne bij BC Zwolle vandaan. Voor zover ik weet, hebben ze alleen de NL-versie. Ik hoop dat jij meer succes hebt bij de MM!
Wat is eigenlijk WWE edition? Ik had (heb nog steeds) UK edition dus.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedien het scherm met mijn nagel, heb er zelfs een puntje aan gezogen, eh geknipt en kan zelfs het virtuele toetsenbordje ermee bedienen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Zijn er mensen die zelf thema's maken? En zo ja, met welk programma?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

Wat is eigenlijk WWE edition? Ik had (heb nog steeds) UK edition dus.
World Wide English. Dit is toch dezelfde als de UK-versie? Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:29:
Zijn er mensen die zelf thema's maken? En zo ja, met welk programma?
Zat het is niet moeilijk, je moet vooral creatief zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

World Wide English. Dit is toch dezelfde als de UK-versie? Correct me if I'm wrong.
Dan is het bij deze bevestigd dat UK versie er ook last van heeft, aangezien dat de mijne dan is...

Ik ga morgen ook nog eens bellen naar HTC, ben wat verwonderd dat ze er hier dan niets van weten...

Vind het alleen jammer als de nieuwe NL het ook nog zou doen, dan heb ik voor niets mijn UK versie weggedaan :'(

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:35:
[...]

Dan is het bij deze bevestigd dat UK versie er ook last van heeft, aangezien dat de mijne dan is...

Ik ga morgen ook nog eens bellen naar HTC, ben wat verwonderd dat ze er hier dan niets van weten...

Vind het alleen jammer als de nieuwe NL het ook nog zou doen, dan heb ik voor niets mijn UK versie weggedaan :'(
Damn… dacht al bijna om te vragen te ruilen met een WWE-versie. Ik heb het Modaco topic over de TyTNII doorgespit, maar heb nog geen bericht gezien over dit probleem. De dame van HTC (Holland) zei dat een collega ook net iemand aan de lijn had over slecht functionerende handsfree. Daarom vroeg ze meteen om gegevens, zoals IMEI, etc… Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand goede woordenboeken voor op de pocktet pc?
Of iemand met gebruikservaring van enkele?

Ik had zelf deze al gevonden van SlovoEd:
http://pocket-pc-dictionaries.penreader.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje uit het verleden, vandaar een schopje :

Heeft iemand het irritante uitroepteken bij de gemiste oproepen al weggekregen. Ook al wis ik alle oproepen dat kl*te ding blijft in beeld !!

Voor de rest een TOPTOESTEL !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW: er is vandaag een nieuwe public test beta van spb TIME online gekomen,
nu zouden de alarms moeten werken icm WM6 !!

[16 Oct 2007] Spb Time 2.2.0 beta build 1200

We are close to the code freeze of Spb Time 2.2 and finally decided to make a public beta testing.

In this version we were mostly concentrated on WM6 support and alarm management improvement. Now it's easy to manage alarms right from the today context menu (tap and hold or tap on the alarm icon + name)

Desktop installer:
http://www.spbsoftwarehou...t2/SpbTime_1200_setup.exe

Cab installer:
http://www.spbsoftwarehou...beta/tt2/SpbTime_1200.cab

This update is especially valuable for WM6 users. So we please let us know if you are having any problems with alarms on WM6 device

ps:
mag ik de serial hier ook plaatsen of mag dit niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Mensen die klagen dat toestel langzaam is: schakelen jullie prograam's wel ut?

Handsfree probleem: weet niet op dit de oplossing is, maar op xda-developers is een RadioRom update te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prograam's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:17:
[...]

Heb die van mij ook bij de BC in Zwolle vandaan.
Heb geen enkel probleem met speaker bellen! Geen radio test gedaan maar gewoon iemand gebeld.

Het was origineel de dutch versie maar heb het volgende aangepast:

CID unlock gedaan.
WWE rom geflashed.

Geinstalleerde software:
TomTom 6.030, SPB Mobile Shell v1.5.0, Wimp v1.2, PocketPoiEdit v1.0, HTC Taskmanager v2.0, Remote Dekstop, Total Commander v2.0 & KaiserTweak v0.4
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:40:
Een vraagje uit het verleden, vandaar een schopje :

Heeft iemand het irritante uitroepteken bij de gemiste oproepen al weggekregen. Ook al wis ik alle oproepen dat kl*te ding blijft in beeld !!

Voor de rest een TOPTOESTEL !!
Normaal gesproken als je dat icoontje aantikt en daarna rechter softbutton gaat ie weg.

[ Voor 23% gewijzigd door SurfHost op 17-10-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een prachtige app gevonden:
http://www.jeyo.com/companion.asp

Jayo mobile companion 2.

Je kan op je pc al je sms'en, contacten en call logs bekijken. Je kan deze dan backuppen of restoren.
Je ziet real time je today screen en kunt screen shots nemen.
Je kan sms'en vanop je pc. En nog veel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe pocket pc plus uit ook.
Met vele nieuwe features !!!

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en

Version 4.0 (Oct 16, 2007)

* Smaller and Faster
* The Most Powerful Today Plug-In Ever
* Tabs and Fast Search In Inernet Explorer
* Iconic Toolbar Battery Indicator
* Save/Open Dialog
* Smart Scrolling
* Button Mapper
* Custom Setup

http://www.spbsoftwarehou...ocketplus/history.html?en

* En er is costum setup, je kan kiezen wat je wil installeren en wat niet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Zou iemand willen checken of hij ook deze problemen heeft?

Ik heb een 6GB geheugenkaartje, deze is gevuld met 1700MB aan bestanden. Open nu de camera en bekijk hoeveel foto's je kunt schieten op de geheugen kaart.

Ik had iets meer dan 2GB aan bestanden op de geheugenkaart staan, waarna de camera applicatie op de TyTN melde dat het mogelijk was om 0 foto's op te slaan op de geheugenkaart. Toen ik enkele bestanden wiste was er nog 1700MB vrij en toen kon ik net aan 300 foto's opslaan op het kaartje.

Ziet de camera maar 2GB van het geheugen?.. ik had namelijk nog ruim 4GB over maar toch kon de camera niet wegschrijven.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pocket plus vind ik zo'n overkill. Programma's afsluiten lukt me al heel lang prima met smartskey, zonder het scherm ook maar aan te hoeven raken. En ik heb helemaal geen behoefte aan zoveel icoontjes, laat staan tabs, in m'n today screen. Alle veelgebruikte programma's staan in het startmenu en als file explorer is bijvoorbeeld Total Commander gewoon veel beter. Waarom betalen voor een heel pakket als er efficiënter gewerkt kan worden voor nop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Chutney schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:32:
Zou iemand willen checken of hij ook deze problemen heeft?

Ik heb een 6GB geheugenkaartje, deze is gevuld met 1700MB aan bestanden. Open nu de camera en bekijk hoeveel foto's je kunt schieten op de geheugen kaart.

Ik had iets meer dan 2GB aan bestanden op de geheugenkaart staan, waarna de camera applicatie op de TyTN melde dat het mogelijk was om 0 foto's op te slaan op de geheugenkaart. Toen ik enkele bestanden wiste was er nog 1700MB vrij en toen kon ik net aan 300 foto's opslaan op het kaartje.

Ziet de camera maar 2GB van het geheugen?.. ik had namelijk nog ruim 4GB over maar toch kon de camera niet wegschrijven.

Iemand?
Hier staat de oplossing: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=267475

Partitioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag, maar ik snap niet hoe ik sommige software installeer.
Bijvoorbeeld pocketrar, waar een .exe bestand in een .zip staat.
Dit is ook zo bij Worms world party ..

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Mvg,

edit: wat is dus doe is de .exe uitvoeren op de htc, dan geeft ie een melding dat de extensie niet wordt ondersteund

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:
Misschien een hele domme vraag, maar ik snap niet hoe ik sommige software installeer.

Mvg,

edit: wat is dus doe is de .exe uitvoeren op de htc, dan geeft ie een melding dat de extensie niet wordt ondersteund
Het is de bedoeling dat je de device aansluit op je pc --> daarna maak jeverbinding maakt met active sync.
Vervolgens voer je de *.exe uit op je pc, het programma installeert zich dan automatisch op je device.
(Soms je op je device zelf ook nog een setup uitvoeren, dit zie je vanzelf)

Succes ermee!

[ Voor 6% gewijzigd door Nimoleda op 17-10-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520

Mvg,

Als ik nu geen domme dingen zeg, moet je een .exe installeren middels Active Sync, dan opent hij hem automatisch op de TyTN II.

Op je PC setup runnen, op de TyTN II de setup uitvoeren.

Sigh..... nevermind te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:28:
[...]

Ik bedien het scherm met mijn nagel, heb er zelfs een puntje aan gezogen, eh geknipt en kan zelfs het virtuele toetsenbordje ermee bedienen. :9
Ik heb geen "lange" nagels , houd ze bewust kort ivm werk dus dat werkt niet ;)

Lak je ze ook offuh ;) >:)

Heb in kaisertweak het scherm op gevoeligste stand gezet en dat is stuk verbeterd al wel.

Maar eens wat oefenen met scroll wheel en al dat soort geneuzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:57:
[...]

Ik heb geen "lange" nagels , houd ze bewust kort ivm werk dus dat werkt niet ;)

Lak je ze ook offuh ;) >:)

Heb in kaisertweak het scherm op gevoeligste stand gezet en dat is stuk verbeterd al wel.

Maar eens wat oefenen met scroll wheel en al dat soort geneuzel.
KaiserTweak: Gevoeligste stand? Wat bedoel je hiermee? De touchflow gevoeligheid? Of is er een andere optie om het scherm "gevoeliger" te maken. Heb namlelijk de ervaring dat het scherm niet goed reageert op aanraken (hem al meerdere malen opnieuw uitgelijnd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:39:
[...]

usb-kabel
voeding kabel
headsetje
screenprotector
2x stylus
tasje

vul me maar aan als ik iets vergeet
Zit er dan ook geen kabel bij om de tytn2 in de auto op te laden via sigaretten aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Zit er dan ook geen kabel bij om de tytn2 in de auto op te laden via sigaretten aansluiting?
Niet in de mijne in ieder geval ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
fix voor het langzaam scrollen met pie heb ik gepost op het xda forum in het kaiser forum.
Ik zal later vandaag de link even posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

NoFate schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

Dat zei ik al direct na je vorige post.
Beetje kortaf misschien, maar vrij duidelijk dacht ik zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50
Hoe krijg jij die PocketPoiEdit draaiende? ik krijg de melding dat het niet voor mijn OS bedoeld is..

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Ik gebruik zelf poiedit op een pc, werkt perfect, meeste dingen heb je maar 1malig nodig, en flitspalen kan je via gprs doen volgens mij met flitspaal.nl oid?
is er geen verkeers poi ergens? dat je deze realtime via gprs kan binnenhalen?
ipv betaalde service tomtom, of een ander pakket via TCM oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:08:
Weet iemand goede woordenboeken voor op de pocktet pc?
Of iemand met gebruikservaring van enkele?

Ik had zelf deze al gevonden van SlovoEd:
http://pocket-pc-dictionaries.penreader.com/index.html
Als het voor het vertalen is weet ik wel een aardige: hexaglot
Ik gebruik deze zelf voor mijn noorse woorden te vertalen, je kan ook trainen en een quiz doen. Tis alleen geen freeware maarja.... 12 euro ofzo vond ik prima te doen

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Mvg,

Die vraag krijgen we vaker :P Heb er een walktrough voor gemaakt tijd terug: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=687

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
miel schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:19:
[...]

Hoe krijg jij die PocketPoiEdit draaiende? ik krijg de melding dat het niet voor mijn OS bedoeld is..
Installeren op je PC en via ActiveSync komt hij dan op je PDA. Hij geeft na de installatie wel een melding dat hij .Net nodig heeft maar dat is al geinstalleerd dus kun je negeren.

Vervolgens moet je op je PC ook de gewone PoiEdit installeren, flitspalen selecteren en dan eenmalig in de update manager op "alle items klikken" en dan kiezen "Sel. naar Pocket PoiEdit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Mvg,

Waar kan ik Worms World Party downloaden? :*)

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
cdl575 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Waar kan ik Worms World Party downloaden? :*)
die kan je hier kopen :+
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!