[zucht]amphora schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:26:
[...]
Er zijn andere redenen om te flashen... Genoeg mensen met een normale HTC die ook flashen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[zucht]amphora schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:26:
[...]
Er zijn andere redenen om te flashen... Genoeg mensen met een normale HTC die ook flashen.
[ Voor 6% gewijzigd door Beaves op 15-10-2007 22:18 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Balen
vraagjequote: InjecTioNTroxel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:21: [...]
Yep, Paul van Modaco heeft een 4gb kaartje (SDHC) gebruikt en werkte perfect! Daarom kun je aannemen dat de toekomstige SDHC kaartjes allemaal zullen werken met de Kaiser... ik dacht dat er verwacht wordt up to 32GB.... smullen
Tnx mates!32GB wordt zeker smullen! ik ben ook nog even verder gaan kijken, en het blijkt dat Samsung binnenkort komt met een 8GB microSDHC-kaartje
iets om naar vooruit te kijken dus!
[ Voor 64% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 00:17 ]
Verwijderd
thxZhadum schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
Balen![]()
Lijkt me handig dat je het op de verzekering (WA geloof ik) van de andere gaat verhalen. Veel succes ermee.
@ blade-point
In principe moet het kunnen, dus ongeacht de grote. Ik heb hier een 6 Gig 4x en werkt ook prima.
Zie eerdere topic tytn II, reactie van InjecTioN:
[...]
Je kan beter ergens in NL een provider zoeken die aan Hosted Exchange doet.Poster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:05:
Ik ben aan het testen met pushemail services. Zo kwam ik uit bij 1and1.com. Als ik via hen mijn mail e.d. wil synchroniseren kan dit alleen door een devicelock in te stellen anders kom je niet door de installatie heen. Nu zit ik helemaal niet te wachten op die devicelock, moet nu steeds bij elke functie m'n tytn unlocken met een code (dit is dus niet de simlock). Je kunt de lock zover ik kan nagaan alleen uitzetten door een harde reset. Heeft iemand een idee of ik een bepaalde instelling over het hoofd zie? Bij bijvoorbeeld mail2web of windows live treedt het probleem niet op.
Niets beters te melden? Alleen maar zuchten en vinden dat mensen aan het janken zijn omdat ze een vraag stellen over flashen en garantie?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
[ Voor 12% gewijzigd door Elwin23 op 15-10-2007 23:56 ]
Waarom dat dan?Beaves schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:26:
[...]
Je kan beter ergens in NL een provider zoeken die aan Hosted Exchange doet.
activesync->tools->options->agenda->settings->Synchronize only the past->allZhadum schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
Balen![]()
Lijkt me handig dat je het op de verzekering (WA geloof ik) van de andere gaat verhalen. Veel succes ermee.
@ blade-point
In principe moet het kunnen, dus ongeacht de grote. Ik heb hier een 6 Gig 4x en werkt ook prima.
Zie eerdere topic tytn II, reactie van InjecTioN:
[...]
vraagje
hoe kan ik ervoor zogen dat outlook meer afspraken (die in verleden zijn gemaakt) meeneemt dan wat het normaal doet. Ik wilde 2 maanden terug gaan zoeken in mijn agenda op mob. maar zag dat helemaal tot geen afspraken zijn.
Help me
Omdat je dan niet aan een devicelock vast zit?
Dit komt omdat de security policy van de exchange server dit enforced. Als je zelf een exchange server host valt dit stukje ongemak natuurlijk makkelijk op te lossen, maar heb je die mogelijkheid niet dan zit je er bij de meeste exchange providers aan vast (aangezien deze mobile policy standaard is). Een goeie oplossing is om de timeout van die devicelock op 24 uur te zetten, zodat je er zelden last van zal hebben (want hoevaak komt 't voor dat je je telefoon 24 uur niet gebruikt rightPoster schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:05:
Ik ben aan het testen met pushemail services. Zo kwam ik uit bij 1and1.com. Als ik via hen mijn mail e.d. wil synchroniseren kan dit alleen door een devicelock in te stellen anders kom je niet door de installatie heen. Nu zit ik helemaal niet te wachten op die devicelock, moet nu steeds bij elke functie m'n tytn unlocken met een code (dit is dus niet de simlock). Je kunt de lock zover ik kan nagaan alleen uitzetten door een harde reset. Heeft iemand een idee of ik een bepaalde instelling over het hoofd zie? Bij bijvoorbeeld mail2web of windows live treedt het probleem niet op.
Zky_ schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:54:
[...]
Lekkere link; bang dat je TyTN zwanger wordt? Of wil het juist niet lukken?
[ Voor 9% gewijzigd door Gieliovd520 op 16-10-2007 08:44 ]
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Dat zeg ik!
Top, bedankt voor de tip!Remz-Jay schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:03:
[...]
Een goeie oplossing is om de timeout van die devicelock op 24 uur te zetten, zodat je er zelden last van zal hebben (want hoevaak komt 't voor dat je je telefoon 24 uur niet gebruikt right)
Verwijderd
Staat bij je weather instellingen dat hij automatisch moet updaten?cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:46:
Ik heb de TyTN II dan ook eindelijk thuis gekregen!!Wat een vette telefoon zeg. De Brando komt als het goed is vandaag ook binnen, is m'n schermpje ook weer beschermd.
Ik zit nog wel met 2 vraagjes. Ik kon ze in deze en voorgaande topics niet vinden.
1) M'n telefoon maakt af en toe automatisch verbinding met Vodafone Live! Dit wil ik niet. Kan ik dit ergens uit zetten?
Nee die staat op handmatig. Dat van het draadloze netwerk heb ik inmiddels gevonden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:06:
[...]
Staat bij je weather instellingen dat hij automatisch moet updaten?
Dat zeg ik!
Verwijderd
Staat je QuickGps op automatisch downloaden als gegevens verlopen zijn? (staat onder opties van QuickGps).cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:24:
[...]
Nee die staat op handmatig. Dat van het draadloze netwerk heb ik inmiddels gevonden.
Hmm, stomme vraag maar waar staat QuickGps?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:29:
[...]
Staat je QuickGps op automatisch downloaden als gegevens verlopen zijn? (staat onder opties van QuickGps).
Dat zeg ik!
Verwijderd
Onder Programma's (via Start), is dat icoontje met Satellietschotel.cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:37:
[...]
Hmm, stomme vraag maar waar staat QuickGps?
Ok, bedankt ik heb het gevonden. Ik heb 'Automatisch downloaden als verbinding met PC...' uitgezet.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:
[...]
Onder Programma's (via Start), is dat icoontje met Satellietschotel.
Dat zeg ik!
Hmm, zojuist ging ie weer automatisch met Vodafone Live! verbinden. Er stond trouwens ook (HSDPA) achter. Moet ik deze bij instellingen uitschakelen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:
[...]
Onder Programma's (via Start), is dat icoontje met Satellietschotel.
Dat zeg ik!
ik heb aan het begin hetzelfde probleem gehad, erg vreemd, gelukkig nu onbeperkt internetcdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:51:
[...]
Hmm, zojuist ging ie weer automatisch met Vodafone Live! verbinden. Er stond trouwens ook (HSDPA) achter. Moet ik deze bij instellingen uitschakelen?
Nou, niet echt uitgezet, alleen de melding uitgezet. Als je zo'n melding krijgt kun je rechtsonder op menu drukken, daar kun je zeggen dat de melding niet meer getoond hoeft te worden.Elwin23 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:55:
[...]
ik heb aan het begin hetzelfde probleem gehad, erg vreemd, gelukkig nu onbeperkt internet
Hoe heb je dat automatisch zoeken uitgezet van wireless netwerken??
Dat zeg ik!
DankInfoTracer schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:39:
[...]
activesync->tools->options->agenda->settings->Synchronize only the past->all
2. Hoe kan ik via Total commander in de register komen?quote: StartpostNee. Volg hieronder het stappenschema en je wordt (gratis) naar huis gebracht.
* Download (Save as...) GPSViewer en installeer het
[ Voor 96% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 13:05 ]
Chutney schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:55:
bied de nieuwe stripped rom ook veel meer ruimte/snelheid tov. de standaard HTC rom? Ik neem aan dat je de WWE versie hebt?
Ik ga eens kijken naar deze tools voor op de TyTN.
Heb je een referentie voor hoe deze stats eruit zagen met je originele ROM?SurfHost schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:58:
[...]
[Coreplayer benchmark stats]
Lijkt me duidelijk
Dat zeg ik!
[ Voor 13% gewijzigd door Imperium op 16-10-2007 13:27 ]
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
dus heb je bij de eerstvolgende wireless netwerk weer hetzelfdecdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:58:
[...]
Nou, niet echt uitgezet, alleen de melding uitgezet. Als je zo'n melding krijgt kun je rechtsonder op menu drukken, daar kun je zeggen dat de melding niet meer getoond hoeft te worden.
Elwin23 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:45:
[...]
dus heb je bij de eerstvolgende wireless netwerk weer hetzelfde
Dat zeg ik!
Edwin,emtrouwee schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:03:
Hoi,
Ik wil mijn draadloze verbinding ook op MAC adres beperken. Met mijn laptop ging dat perfect, maar als ik het MAC adres invul dat je te zien krijgt bij Instellingen ->Verbindingingen->Wireless LAN->Geavanceerd dan krijg ik geen verbinding. Ik heb dus het vermoeden dat er nog ergens een anders MAC adres is want als ik deze optie in de router uit zet krijg ik wel verbinding. Weet iemand een andere manier om het MAC adres van de Wireless adapter te vinden?
Edwin
PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!
Rob, ik las iets over géén HTC Home plugin en al die starter dingen enzo...Imperium schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:26:
Wat zit er niet in die stripped rom wat er wel in de originele HTC rom zit dan? 200% sneller is wel lekker namelijk.. vind hem wat traag standaard gebruikt ie ook al 60 mb RAM..
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 16-10-2007 14:35 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ik weet het ook niet. Ik heb hetzelfde als bij mijn laptop gedaan en daar werkte het wel. Ik gebruik echter een 3com 3CWER200-75Gieliovd520 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:10:
[...]
Edwin,
Ik gebruik ook MAC filtering via mijn Linksys router. Gewoon het MAC ingevuld zoals jij aangeeft, en het werkt als een "treat" zoals ze in Amerika zeggen.
Misschien doe je wat fout. Ik had alles goed ingevuld, kreeg beschikbaar in beeld, maar zag pas laat dat MAC filtering aanstond (leuk die ICT broers).
Ben het 100% met je eens, slecht geluid via luidspreker, slechte log van je oproepen.Capo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
Ben ik de enigste die vind dat het een geweldig toestel is maar wel voor alles behalve bellen ?
Verwijderd
Ben het absoluut niet met je eens. Ik heb geen kleine handjes maar ik druk met mijn vinger (niet pink) gewoon in het hoekje op kruisje zonder problemen...als je touchscreen verkeerd reageert zou allereerst uitlijning eens checken....try before you cry zou ik zeggen....en als je alleen wil bellen zonder poespas moet je inderdaad geen PocketPc nemen, ik kan je de Nokia 6310i van harte aanbevelen, is nog wel via marktplaats te krijgen voor schappelijk prijsje denk ik...Capo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
Ben ik de enigste die vind dat het een geweldig toestel is maar wel voor alles behalve bellen ?
Ik vind het echt gruwelijk irritant dat het touchscreen "moeilijk" te bedienen is zonder dat pen ding (heb hem al gevoeliger gezet met kaiser tweak) en je tig keer verkeerde raakt wat je niet moet hebben. Kan niet eens makkelijk de X induwen boven in het scherm met mijn pink , als dat wel lukt dan gaat het wel mis met vergrendelen terwijl ik sms wil sturen.. etc.
Spijt nee maar volgende keer maar geen internet en pda mogelijkheden en gewoon weer iets waarmee ik snel 123 kan drukken en bellen.
Meerdere mensen dit ? hoe heb jij het opgelost ?
kan moeilijk mijn pink in een puntenslijper stoppen
Ik vraag om ervaringen, niet om dingen als try before you cryVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Ben het absoluut niet met je eens. Ik heb geen kleine handjes maar ik druk met mijn vinger (niet pink) gewoon in het hoekje op kruisje zonder problemen...als je touchscreen verkeerd reageert zou allereerst uitlijning eens checken....try before you cry zou ik zeggen....en als je alleen wil bellen zonder poespas moet je inderdaad geen PocketPc nemen, ik kan je de Nokia 6310i van harte aanbevelen, is nog wel via marktplaats te krijgen voor schappelijk prijsje denk ik...
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
gewoon iets overklokken..Imperium schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:01:
hij is perfect, alleen hij is wat langzaam vind ik. als ie een stuk sneller te maken is doe ik dat graag.
Wel deels met je eens, het is geen 123 telefoon zoals ik ook gewend ben waar je even snel tiktiktik je nummer ingeeft en loopt te bellen.Capo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
Ik vind het echt gruwelijk irritant dat het touchscreen "moeilijk" te bedienen is zonder dat pen ding (heb hem al gevoeliger gezet met kaiser tweak) en je tig keer verkeerde raakt wat je niet moet hebben. Kan niet eens makkelijk de X induwen boven in het scherm met mijn pink , als dat wel lukt dan gaat het wel mis met vergrendelen terwijl ik sms wil sturen.. etc.
Spijt nee maar volgende keer maar geen internet en pda mogelijkheden en gewoon weer iets waarmee ik snel 123 kan drukken en bellen.
Wordt dat ding nog heter, dat is lekker. Ik vind hem al gloeiend heet worden als ik ff een kwartiertje zit te prieken op de bank. Die batterij wordt flink warm denk ik, of het de chips zijn weet ik dan niet.
1. Heeft iemand misschien een goede link of een alternatief voor wat hier boven staat? Wil liefst geen tomtom aanzetten.quote: StartpostNee. Volg hieronder het stappenschema en je wordt (gratis) naar huis gebracht.
* Download (Save as...) GPSViewer en installeer het...
[ Voor 21% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 16:41 ]
Heb je de OK-knop rechtonder al ontdekt:). Met een beetje oefenen is het hele apparaat te besturen met uitsluitend de druktoetsen en scrollwielCapo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
1: GPSviewer is toch alleen voor een fix?Zhadum schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:55:
[Heel snelle Schop]
Over een paar uur vertrek ik naar het buitenland en wil graag nog paar dingen aan mijn mob. doen, als jullie me kunnen helpen met deze vragen, zou het erg fijn zijn.
Paar vragen:
[...]
1. Heeft iemand misschien een goede link of een alternatief voor wat hier boven staat? Wil liefst geen tomtom aanzetten.
2. Hoe kan ik via Total commander in de register komen?
3. Is er ergens officiële rom van TyTn II te krijgen maar dan in NL versie?
Alvast veeeeeeeel dank
[ Voor 58% gewijzigd door Elwin23 op 16-10-2007 16:44 ]
Ben hier toch wel beniewd naar, want zo duidelijk is het voor mij eigenlijk nog niet....
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dank je welElwin23 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:39:
1: GPSviewer is toch alleen voor een fix?
in deze of vorige deel is al een gratis GPS prog. voorbij gekomen, ff zoeken
2: klik is wat meerer staat rechts een / uit me hoofd... (anders /// oid. intypen in adressenbalk)
2b: opzich zit in kaisertweak de meeste register changes die je zoekt waarschijnlijk...
3: ik zou niet aan je rom gaan kloten vlak voordat je naar buitenland gaat
mocht je eigenwijs zijn: xda-developers.com... ALS die er is, vindt je hem daar...
[ Voor 24% gewijzigd door Zhadum op 16-10-2007 19:50 ]
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Hebben jullie een NL versie??Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:08:
[...]
Gill, dat wordt omruilen voor ons, het is kennelijk een defect. Heb het ook in het Pocketinfo forum gevraagd en kreeg meerdere keren antwoord dat men geen problemen heeft met verstaanbaarheid bij gebruik van de handsfree functie.
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Dat heb ik al eerder gezien hier, werkt bij sommige mensen niet erg lekker... zou een pincetje zoeken oid...gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:53:
Ik heb alweer een vervelend probleem met de mijne... Eerder meldde ik al dat mijn speaker niet werkt... Nu was ik hem net terug in zijn verpakking aan't doen, en wou ik mijn memory card er uit verwijderen...
Ding zit dus muurvast. Krijgen jullie je kaart er eenvoudig uit? Ik vermoed toch dat dit ook gewoon duwen is met je vingernagel op de kaart zelf, zodat die eruit popt, niet?
Zo goed als iedereen heeft een dutch retail versie.. de vraag is denk ik of we een WWE of een NL versie hebben... OOK de WWE's die verkocht worden zijn dutch retail (nederlandse verkoop)wiljums schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
[...]
Hebben jullie een Dutch Retail versie??
En indien jullie gaan omruilen, zouden jullie de gang van zaken willen posten??
[ Voor 4% gewijzigd door Elwin23 op 16-10-2007 20:01 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Mawlana op 16-10-2007 21:10 ]
Verwijderd
usb-kabelNoFate schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:16:
zit er ook een carholder + kabel bij? Op de site kan ik niks terug vinden van wat in the box zit...
Verwijderd
Hierbij een update. Ik heb dus een NL-versie en begon me ook al af te vragen of de WWE-versie problemen zou hebben met handsfree/speaker. Welnu, ik heb m’n TyTNII omgeruild bij de BC. De behulpzame verkoper haalde een nieuw exemplaar. We hebben getest en hij zei dat hij me nu wel goed kon horen via de vaste telefoon in de zaak, terwijl ik praatte via de TyTNII met handsfree aan. Mooi dacht ik, probleem opgelost. Maar eenmaal thuis, moest ik toch nog m’n ‘radiotest’ doen en helaas… Nog steeds het probleem van het wegvallen bij handsfree! Dit kon ik niet geloven, toch niet voor de 3e keer terug naar BCwiljums schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
[...]
Hebben jullie een NL versie??
Mijn nieuwe is gereserveerd bij Mediamarkt, ik ga hem zaterdag omruilen dus. Ik moet nu wel een Nederlandse versie nemen... Had nu een UK maar die hebben ze niet meer op voorraad, en dan moet ik zeker nog 1-2 weken wachten... En daar heb ik geen zin in, dan maar NL.wiljums schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
[...]
Hebben jullie een NL versie??
[ Voor 8% gewijzigd door gill op 16-10-2007 21:57 ]
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Dat meen je niet??? Ik heb vandaag ook gebeld met HTC (België dus) en ze hadden daar nog nooit van het probleem gehoord... Hij zei me dat het waarschijnlijk een hardware probleem zou zijn, en dat ik best ga omruilen...Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:55:
[...]
Hierbij een update. Ik heb dus een NL-versie en begon me ook al af te vragen of de WWE-versie problemen zou hebben met handsfree/speaker. Welnu, ik heb m’n TyTNII omgeruild bij de BC. De behulpzame verkoper haalde een nieuw exemplaar. We hebben getest en hij zei dat hij me nu wel goed kon horen via de vaste telefoon in de zaak, terwijl ik praatte via de TyTNII met handsfree aan. Mooi dacht ik, probleem opgelost. Maar eenmaal thuis, moest ik toch nog m’n ‘radiotest’ doen en helaas… Nog steeds het probleem van het wegvallen bij handsfree! Dit kon ik niet geloven, toch niet voor de 3e keer terug naar BC? Ik dacht, wat zou HTC hiervan zeggen? Dus de HTC helpdesk gebeld. Met de TyTNII uiteraard, kon ik ’t meteen laten horen. Welnu, men heeft vaker van dit probleem gehoord. De vriendelijke dame vroeg het IMEI-nr, ROM versie, radioversie, provider, tel.nr. en m’n e-mail adres. Ik kreeg een incident nr en ze zei dat ze dit ging escaleren richting hoofdkantoor. Ben benieuwd wat daaruit rolt.
Ze kon niet zeggen of het een probleem van de NL-versie is. Ik vroeg of we misschien een ROM-update kunnen verwachten. Ze zei dat dat nog wel even kon duren, hoewel dit voor de Franse versie al wel is gebeurd, wat er precies mis was, kon ze niet zeggen. Dus voor diegene die het handsfree probleem ook heeft, mss een tip om HTC te bellen en het door te geven. Het nummer staat op een kaartje in de doos zit. Wie weet dat er dan sneller een update komt.
Ik denk dat ik het bericht van HTC afwacht, voordat ik weer naar de BC ga. Zal wel niet meer lukken deze week, heb nog genoeg te doen voor zondag, als ik voor 3 weken naar Zuid-Amerika vertrek.
Over het geheugenkaartje, deze gaat idd stroef eruit. Als je ‘m indrukt, veert ie wel naar buiten, maar je moet het kaartje echt eruit trekken. Bij mij zit ie niet muurvast en ik heb geen pincet nodig, maar hij schuurt wel een beetje tegen de opening. Erin gaat wel soepel, klikt zo vast. Ik heb er een 4GB Sandisk microSDHC 4GB inzitten.
[ Voor 6% gewijzigd door gill op 16-10-2007 22:06 ]
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Helaas meen ik 't wel. Ik dacht ook, och ff omruilen en klaar. Kan gebeuren, zo’n speaker probleem. Maar dit gaat toch verder, want je verwacht idd niet dat een tweede, nieuw uit doos, het ook heeft. Het lijkt wel minder erg te zijn dan de vorige. Vooral als ik bij ‘band’ voor ‘gsm’ kies, zoals geadviseerd bij Pocketinfo. Maar het is nog steeds duidelijk aanwezig. Brr, begin bijna te denken dat rare aardstralen mijn huis doorkruisengill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:00:
[...]
Dat meen je niet??? Ik heb vandaag ook gebeld met HTC (België dus) en ze hadden daar nog nooit van het probleem gehoord... Hij zei me dat het waarschijnlijk een hardware probleem zou zijn, en dat ik best ga omruilen...
Heb je het nog steeds even erg als voordien, of is er verschil op te merken?
(Welke BC is dat trouwens? Hebben ze daar nog UK versie eventueel?)
Is er overigens iets veranderd sinds dat je in de winkel belde en thuis achteraf aan de telefoon? Memory card ingestoken (ik heb net dezelfde, ook een Sandisk 4GB HC)? Programma's geïnstalleerd?
Zijn er nu echt niet meer mensen die dit probleem ondervinden? Het lijkt me toch meer een algemeen probleem te zijn, aangezien het jou al een tweede keer is voorgevallen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 22:27 ]
Een zit al in het gleufje voor de stylus, en de ander krijg je er los bij in een zakje.
[ Voor 20% gewijzigd door Mawlana op 16-10-2007 22:25 ]
Wat is eigenlijk WWE edition? Ik had (heb nog steeds) UK edition dus.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:17:
[...]
Helaas meen ik 't wel. Ik dacht ook, och ff omruilen en klaar. Kan gebeuren, zo’n speaker probleem. Maar dit gaat toch verder, want je verwacht idd niet dat een tweede, nieuw uit doos, het ook heeft. Het lijkt wel minder erg te zijn dan de vorige. Vooral als ik bij ‘band’ voor ‘gsm’ kies, zoals geadviseerd bij Pocketinfo. Maar het is nog steeds duidelijk aanwezig. Brr, begin bijna te denken dat rare aardstralen mijn huis doorkruisen. Vraag me af of iemand met een WWE-versie dit probleem heeft.
Heb de mijne bij BC Zwolle vandaan. Voor zover ik weet, hebben ze alleen de NL-versie. Ik hoop dat jij meer succes hebt bij de MM!
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Ik bedien het scherm met mijn nagel, heb er zelfs een puntje aan gezogen, eh geknipt en kan zelfs het virtuele toetsenbordje ermee bedienen.Capo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
Verwijderd
World Wide English. Dit is toch dezelfde als de UK-versie? Correct me if I'm wrong.gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:25:
[...]
Wat is eigenlijk WWE edition? Ik had (heb nog steeds) UK edition dus.
Zat het is niet moeilijk, je moet vooral creatief zijn.cdl575 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:29:
Zijn er mensen die zelf thema's maken? En zo ja, met welk programma?
Dan is het bij deze bevestigd dat UK versie er ook last van heeft, aangezien dat de mijne dan is...Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:29:
[...]
World Wide English. Dit is toch dezelfde als de UK-versie? Correct me if I'm wrong.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Damn… dacht al bijna om te vragen te ruilen met een WWE-versie. Ik heb het Modaco topic over de TyTNII doorgespit, maar heb nog geen bericht gezien over dit probleem. De dame van HTC (Holland) zei dat een collega ook net iemand aan de lijn had over slecht functionerende handsfree. Daarom vroeg ze meteen om gegevens, zoals IMEI, etc… Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.gill schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:35:
[...]
Dan is het bij deze bevestigd dat UK versie er ook last van heeft, aangezien dat de mijne dan is...
Ik ga morgen ook nog eens bellen naar HTC, ben wat verwonderd dat ze er hier dan niets van weten...
Vind het alleen jammer als de nieuwe NL het ook nog zou doen, dan heb ik voor niets mijn UK versie weggedaan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 00:09 ]
Heb die van mij ook bij de BC in Zwolle vandaan.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:17:
[...]
Heb de mijne bij BC Zwolle vandaan. Voor zover ik weet, hebben ze alleen de NL-versie. Ik hoop dat jij meer succes hebt bij de MM!
Normaal gesproken als je dat icoontje aantikt en daarna rechter softbutton gaat ie weg.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:40:
Een vraagje uit het verleden, vandaar een schopje :
Heeft iemand het irritante uitroepteken bij de gemiste oproepen al weggekregen. Ook al wis ik alle oproepen dat kl*te ding blijft in beeld !!
Voor de rest een TOPTOESTEL !!
[ Voor 23% gewijzigd door SurfHost op 17-10-2007 00:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 08:44 ]
Verwijderd
Hier staat de oplossing: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=267475Chutney schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:32:
Zou iemand willen checken of hij ook deze problemen heeft?
Ik heb een 6GB geheugenkaartje, deze is gevuld met 1700MB aan bestanden. Open nu de camera en bekijk hoeveel foto's je kunt schieten op de geheugen kaart.
Ik had iets meer dan 2GB aan bestanden op de geheugenkaart staan, waarna de camera applicatie op de TyTN melde dat het mogelijk was om 0 foto's op te slaan op de geheugenkaart. Toen ik enkele bestanden wiste was er nog 1700MB vrij en toen kon ik net aan 300 foto's opslaan op het kaartje.
Ziet de camera maar 2GB van het geheugen?.. ik had namelijk nog ruim 4GB over maar toch kon de camera niet wegschrijven.
Iemand?
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 11:12 ]
Het is de bedoeling dat je de device aansluit op je pc --> daarna maak jeverbinding maakt met active sync.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:
Misschien een hele domme vraag, maar ik snap niet hoe ik sommige software installeer.
Bijvoorbeeld pocketrar, waar een .exe bestand in een .zip staat.
Dit is ook zo bij Worms world party ..
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Mvg,
edit: wat is dus doe is de .exe uitvoeren op de htc, dan geeft ie een melding dat de extensie niet wordt ondersteund
[ Voor 6% gewijzigd door Nimoleda op 17-10-2007 11:18 ]
Als ik nu geen domme dingen zeg, moet je een .exe installeren middels Active Sync, dan opent hij hem automatisch op de TyTN II.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:
Misschien een hele domme vraag, maar ik snap niet hoe ik sommige software installeer.
Mvg,
edit: wat is dus doe is de .exe uitvoeren op de htc, dan geeft ie een melding dat de extensie niet wordt ondersteund
Ik heb geen "lange" nagels , houd ze bewust kort ivm werk dus dat werkt nietVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:28:
[...]
Ik bedien het scherm met mijn nagel, heb er zelfs een puntje aan gezogen, eh geknipt en kan zelfs het virtuele toetsenbordje ermee bedienen.
Verwijderd
KaiserTweak: Gevoeligste stand? Wat bedoel je hiermee? De touchflow gevoeligheid? Of is er een andere optie om het scherm "gevoeliger" te maken. Heb namlelijk de ervaring dat het scherm niet goed reageert op aanraken (hem al meerdere malen opnieuw uitgelijnd).Capo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:57:
[...]
Ik heb geen "lange" nagels , houd ze bewust kort ivm werk dus dat werkt niet![]()
Lak je ze ook offuh![]()
![]()
Heb in kaisertweak het scherm op gevoeligste stand gezet en dat is stuk verbeterd al wel.
Maar eens wat oefenen met scroll wheel en al dat soort geneuzel.
Zit er dan ook geen kabel bij om de tytn2 in de auto op te laden via sigaretten aansluiting?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:39:
[...]
usb-kabel
voeding kabel
headsetje
screenprotector
2x stylus
tasje
vul me maar aan als ik iets vergeet
Verwijderd
Niet in de mijne in ieder geval ;-)NoFate schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
Zit er dan ook geen kabel bij om de tytn2 in de auto op te laden via sigaretten aansluiting?
Dat zei ik al direct na je vorige post.NoFate schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
Zit er dan ook geen kabel bij om de tytn2 in de auto op te laden via sigaretten aansluiting?
Hoe krijg jij die PocketPoiEdit draaiende? ik krijg de melding dat het niet voor mijn OS bedoeld is..SurfHost schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:22:
[...]
Geinstalleerde software:
TomTom 6.030, SPB Mobile Shell v1.5.0, Wimp v1.2, PocketPoiEdit v1.0, [
Als het voor het vertalen is weet ik wel een aardige: hexaglotVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:08:
Weet iemand goede woordenboeken voor op de pocktet pc?
Of iemand met gebruikservaring van enkele?
Ik had zelf deze al gevonden van SlovoEd:
http://pocket-pc-dictionaries.penreader.com/index.html
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Die vraag krijgen we vakerVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:
Mvg,
Installeren op je PC en via ActiveSync komt hij dan op je PDA. Hij geeft na de installatie wel een melding dat hij .Net nodig heeft maar dat is al geinstalleerd dus kun je negeren.miel schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:19:
[...]
Hoe krijg jij die PocketPoiEdit draaiende? ik krijg de melding dat het niet voor mijn OS bedoeld is..
Waar kan ik Worms World Party downloaden?Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:
Mvg,
Dat zeg ik!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq