HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zo, ik heb net ff een MicroSDHC 6GB gehaald Class 4. die moet het doen he? ik hoorde iemand iets zeggen over 2.0? maar klasse 4 doet het gewoon toch? (waar staat die klasse eigenlijk voor?)
falconz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:08:
[...]

Klopt inderdaad, ik heb de 6GB class 4 en dat draait als 'n zonnetje. Als het goed is wordt er nog een verhaaltje over de geheugenkaartjes aan de TS toegevoegd dan is het voor iedereen duidelijk...
ik had het al gevraagd :P
sorry.

[ Voor 60% gewijzigd door Imperium op 13-10-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe WM6 Remote Desktop werkt?

Ik weet niet goed wat ik moet invulen bij de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Hallo,
Ik ben inmiddels ook een zeer blije bezitter van de 4550 (Vodafone branded).
Een vraagje welke ik niet eerder terug heb zien komen:
Iedere keer als ik mijn device soft-reset, dan wel helemaal uit- en dan weer aanzet, starten een aantal programma's vanzelf op, iets wat ik dus juist niet wil. Ook Sprite-backup komt hiermee in de problemen, ik krijg foutmeldingen dat niet alles in de backup gekomen is.

Weet iemand hoe ik automatisch startende progamma's kan killen?
Thanx!

Groet, Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rayman_ schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:06:
[...]

[helpdeskmodus]Wat is de definitie van problemen? Wat gaat er fout, wat gebeurd er wel of niet. Zijn er foutmeldingen? [/helpdeskmodus]

Check mijn post is in deel 2: _Rayman_ in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"
Bluetooth staat aan op zowel de telefoon als de pc, ze zien elkaar maar Windows Mobile Devicecenter ziet de telefoon niet. Het lukt wel via USB maar via Bluetooth lukt het niet, alles al geprobeerd. WMD ziet de telefoon gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 08:31
Ik heb dit toestel ook. Ales werkt uitstekend en ben wel tevreden. Alleen de GPS ontvanger is veel minder dan mijn SiRF III chipset van de Mio A701. Ik hoop toch dat dit voldoende is. Moet nog testen tussen grote gebouwen. Hij is wel sneller dan mijn Mio A701 die een 520Mhz CPU heeft.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:36

jurma

simply connecting...

Mijn TyTN II is steeds snel leeg, is dit bij jullie ook het geval? En zo ja/nee, wat hebben jullie allemaal aan/uit staan.
Ik heb alleen bluetooth aanstaan met constante UMTS verbinding naar mijn exchange server.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij de Vodafone shop ook maar de TyTn II (Vodafone v1615) gehaald en tot nu toe _heel_ erg tevreden :)

Ik verwachtte dat het toestel zelf vol zou zijn met logo's en Vodafone tekentjes, maar in werkelijkheid is het toestel enkel aan de voorkant gemerkt met "Vodafone" en op de achterkant het bekende ronde logo (heel klein, onderin). Ik vind dit toestel zelfs mooier dan de vanilla-flavoured TyTn II.

Eerste keer opstarten ging snel, daarna ging het toestel wat dingetjes installeren waarna ik snel dat afschuwelijke Vodafone thema kon vervangen door het originele HTC-home thema. Al met al voelt het allemaal heel degelijk en netjes aan!

Ik heb voor de grap eens getest hoe de GPS werkt icm TomTom 6. Op de fiets een kleine 8 km gedaan:

Aangezien ik meteen maar de snelheid van het toestel wilde testen besloot ik met muziek + TomTom op de fiets te stappen. Toestel in de broekzak en knallen maar. Verbazingwekkend genoeg kreeg ik heel ruim van tevoren bericht wat betreft afslaan en zonder gehaper van noch Eva, noch mijn muziek. De GPS heeft trouwens waanzinnig snel een lock :D

Oh, en ik heb ontdekt hoe dat Touch-Flo werkt:

Probeer eens in de verkenner met je duim/vinger te scrollen ware het een iPod touch. Je zal dan ook een tikkend scroll geluid horen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

Ik gebruik dus Opera Mini zoals ik al eerder had gemeld. Perfecte browser, maar wel java. Oftewel iedere keer als ik opera wil starten moet ik java openen, opera starten, en dan ook nog eens bevestigen dat opera het netwerk opmag. Is er geen (reg)hack ofzo waarmee ik opera altijd toegang kan geven tot netwerk? zodat ik niet iedere keer die melding krijg? En is het ook mogelijk om direct vanuit startmenu een java app te starten? Speciale manier van snelkoppeling maken bijv?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:29:

Ik verwachtte dat het toestel zelf vol zou zijn met logo's en Vodafone tekentjes, maar in werkelijkheid is het toestel enkel aan de voorkant gemerkt met "Vodafone" en op de achterkant het bekende ronde logo (heel klein, onderin). Ik vind dit toestel zelfs mooier dan de vanilla-flavoured TyTn II.
De wie? Deze ben ik nog nergens tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
SlowikPL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:31:
Hij is wel sneller dan mijn Mio A701 die een 520Mhz CPU heeft.
... zoals de benchmark al aangaf in de TS. :O

Komt mede ook door WM6 tov WM5.
Andere kant scoort de HP IPAQ 2490 (die dezelfde cpu heeft als de Mio, ook op 520 Khz) juist hoger in de benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:28
Zky_ schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Vergeten jullie niet de optie 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' uit te vinken onder Instellingen > Verbindingen > USB aan pc ?

Ik heb nog geen geheugenkaartje dus heb het nog niet kunnen testen, maar ik ben al apparaten tegengekomen met WM6 waar hij wel gewoon werkt.
geprobeerd, zonder succes ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Chutney schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:14:
[...]

De wie? Deze ben ik nog nergens tegen gekomen?
Wat? Je hebt nog niet aan je phone gelikt? ;)

offtopic:
Ik denk dat Maximized met "vanilla" "plain" bedoeld, oftewel "normaal", of "standaard" in gewoon Nederlands. Moet je het niet gaan verwarren met vanilla flavour natuurlijk, want dan zeg je dat de phone een vanillesmaakje heeft.. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Atomsk op 13-10-2007 19:24 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de tytn II koop zit er dan ook een cd bij met de versie van windows mobile voor eventuele nieuwe installatie of hoe gaat dit in zn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
jurma schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:53:
Mijn TyTN II is steeds snel leeg, is dit bij jullie ook het geval? En zo ja/nee, wat hebben jullie allemaal aan/uit staan.
Ik heb alleen bluetooth aanstaan met constante UMTS verbinding naar mijn exchange server.
Is dit een grapje van je? Een constante UMTS verbinding is juist hetgene wat het meeste energie kost. Op de tweede plaats staat zo'n beetje de Bluetooth optie.
Op deze manier slurp je de batterij als het ware leeg.

Hoe lang doe je er zo mee, red je een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:04:
als ik de tytn II koop zit er dan ook een cd bij met de versie van windows mobile voor eventuele nieuwe installatie of hoe gaat dit in zn werk?
hard-reset. voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Fraggar schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:10:
[...]

Is dit een grapje van je? Een constante UMTS verbinding is juist hetgene wat het meeste energie kost. Op de tweede plaats staat zo'n beetje de Bluetooth optie.

das wel zuur zo... zijn er geen grotere accu's te koop dan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Imperium schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:18:
das wel zuur zo... zijn er geen grotere accu's te koop dan? :(
Waaom zou je een constante verbinding willen met je exchange server? Je kunt je device toch ook instellen om het uur of wat daarmee te verbinden. Bij een sms wordt al van je verwacht dat je meteen reageert (al doe ik dat bijna nooit), moet niet gekker worden dat men dat ook bij je mail verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Mini Poeper schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:09:
[...]

Waaom zou je een constante verbinding willen met je exchange server? Je kunt je device toch ook instellen om het uur of wat daarmee te verbinden. Bij een sms wordt al van je verwacht dat je meteen reageert (al doe ik dat bijna nooit), moet niet gekker worden dat men dat ook bij je mail verwacht.
Al doe je het maar om de 5 minutes. Dat is al een flinke besparing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
[...]

constant msn online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Laatst online: 24-03-2023
Als iemand de orginele t-mobile nl rom heeft dan wil ik dat graag weten.
Niet dat ik hem nu nodig heb , maar voordat ik ooit een keer een andere rom flash wil ik wel nog terug kunnen naar de orginele.
Ivm met garantie e.d.
Ik heb wel een Raw dump gemaakt van mijn orginele rom , alleen kan je dit dus niet gebruiken om te flashen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Zijn er nog mnsen met het volgende probleem:
ik bel met de handsfree functie (ingebouwde speaker), als ik en de correspondent samen praten, valt aan de kant van de correspondent het geluid weg (deze hoort mij dus niet meer). Ook in de auto is dit een probleem, want door het achtergrondgeluid is er bijna continu geluid van mijn kant.
Het lijkt dat mijn toesten niet full-duplex ondersteunt...? Is mijn exemplaar stuk? :'(

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:31:
[...]

Bluetooth staat aan op zowel de telefoon als de pc, ze zien elkaar maar Windows Mobile Devicecenter ziet de telefoon niet. Het lukt wel via USB maar via Bluetooth lukt het niet, alles al geprobeerd. WMD ziet de telefoon gewoonweg niet.
Hmzz... heb je ook geprobeerd wat in mijn post van deel 2 staat? Dit deed bij mij de trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:45:
Zijn er nog mnsen met het volgende probleem:
ik bel met de handsfree functie (ingebouwde speaker), als ik en de correspondent samen praten, valt aan de kant van de correspondent het geluid weg (deze hoort mij dus niet meer). Ook in de auto is dit een probleem, want door het achtergrondgeluid is er bijna continu geluid van mijn kant.
Het lijkt dat mijn toesten niet full-duplex ondersteunt...? Is mijn exemplaar stuk? :'(
Gill, dat wordt omruilen voor ons, het is kennelijk een defect. Heb het ook in het Pocketinfo forum gevraagd en kreeg meerdere keren antwoord dat men geen problemen heeft met verstaanbaarheid bij gebruik van de handsfree functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

Gill, dat wordt omruilen voor ons, het is kennelijk een defect. Heb het ook in het Pocketinfo forum gevraagd en kreeg meerdere keren antwoord dat men geen problemen heeft met verstaanbaarheid bij gebruik van de handsfree functie.
Damn :'( , niets aan te doen dan zeker... Zaterdag naar Mediamarkt, 14 dagen geld terug, dan maar achteraf bestellen bij PDAShop (want MM heeft hem hier niet meer op voorraad). Toch bedankt!

Btw: heb je een linkje naar je vraag op Pocketinfo forum?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:37:
[...]

Damn :'( , niets aan te doen dan zeker... Zaterdag naar Mediamarkt, 14 dagen geld terug, dan maar achteraf bestellen bij PDAShop (want MM heeft hem hier niet meer op voorraad). Toch bedankt!

Btw: heb je een linkje naar je vraag op Pocketinfo forum?
Astu...
http://forum.pocketinfo.n...tn-ii-bel-ervaringen.html
Baal d'r ook van, wordt voor mij al de 3e, de 1e had een defecte pixel. Naar de BC maar weer, hoop dat ze nog TyTN2's hebben. Succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

Fraggar schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:10:
[...]

Ik doe er inderdaad maar een dag mee.
[...]

Met constante verbinding bedoel ik natuurlijk de optie "when new items arrive". Verder heb ik een tweede mail account (IMAP) die om de 30 minuten mail binnen haalt. Verder heb ik altijd msn open staan.

Opzich dan niet slecht met een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een alternatief voor "Profiles voor windows mobile" progje. De maker reageert niet meer op zijn website. Al 2 weken een aanvraag liggen voor een registratie id.

http://www.winmobileapps.com/device/pocketpc/pwm/pwm.aspx

Zou een profile progje moeten zijn waarmee ik bij een profile switch een programma kan starten (bijv. navigon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Hoe zit het nou met custom ringtones op smsjes? ik las dat dat niet mogelijk is? is daar een weg omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Pfff...

Het wordt lastig om iets te zoeken/vinden in die 4 TyTN II topics.. |:(

Ik weet zeker dat ik ergens iets heb gelezen over tabs in Pocket Internet Explorer. Ik heb gezocht in alle 4 de topics, maar niet kunnen vinden. ;(

Help ? _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Lion31 op 14-10-2007 11:35 . Reden: Never mind. Al gevonden. Had hem zelf al gedownload. Iets voor TS wellicht ? ]

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:03
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat het telefoonscherm blijft staan tijdens het navigeren met TT6?

Op mijn voorgaande toestel (mda Vario) kwam het scherm van TT gewoon weer terug nadat er een telefoongesprek was opgezet. Nu blijft het scherm staan totdat het gesprek is beeindigd en dan komt TT pas weer terug.

Ik kan natuurlijk gewoon het kruisje rechts bovenin aanklikken waardoor TT ook weer zichtbaar wordt, maar heb het liever automatisch!!

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Lion31 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:26:
Pfff...

Het wordt lastig om iets te zoeken/vinden in die 4 TyTN II topics.. |:(

Ik weet zeker dat ik ergens iets heb gelezen over tabs in Pocket Internet Explorer. Ik heb gezocht in alle 4 de topics, maar niet kunnen vinden. ;(

Help ? _/-\o_
Pieplus

http://www.reensoft.com/PIEPlus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Imperium schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:17:
Hoe zit het nou met custom ringtones op smsjes? ik las dat dat niet mogelijk is? is daar een weg omheen?
Zie een van mijn posts gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 21:20
werkt overklokken met:
http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm

ook? bij de vario super!

dit tooltje kan heeeel veel dingen dus wel iets voor in de start post.

ik heb ook 2 vragen:

wat verbruikt een radio stream per uur aan dataverkeer?
en heeft iemand ervaring met voip bellen? op de vario kon dit ook maar me vario was iets te traag.
(kwaliteit, dataverkeer enz)

aangezien ik twijfel over provider. kpn heeft onbeperkt en vodaphone 50 mb. vandaar mijn vragen.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 21:20
opnemen in startpost?
zodat de startpost zoveel links krijgt dat het zowat een wiki wordt en de helft al niet meer gevraagd hoeft te worden.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mini Poeper made a decision!

Na lang wikken en wegen tussen de TyTN II en IPAQ 614 heb ik doen besluiten om de TyTN II (WWE) te bestellen. Verder blijven we ontopic.

De bottleneck voor mij om niet voor de TyTN II te gaan was oa de HOME plugin. Nu is dit ook opgelost!

Op XDA-developers is het men gelukt de ROM te kraken!!! _/-\o_
  • Zelf samenstellen van je device. Hierbij installeer je eerst vrij kaal 't OS en vervolgens kun je een en ander installeren wat in de standaard ROM zit verwerkt. Met dank aan helmi_c.
  • Very Fast and Clean Vrij kale ROM's waarbij de tweede variant geen HOME plugin heeft. Met dank aan austinsync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 09:53:
Iemand een alternatief voor "Profiles voor windows mobile" progje. De maker reageert niet meer op zijn website. Al 2 weken een aanvraag liggen voor een registratie id.

http://www.winmobileapps.com/device/pocketpc/pwm/pwm.aspx

Zou een profile progje moeten zijn waarmee ik bij een profile switch een programma kan starten (bijv. navigon).
Werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
remcoXP schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:06:
werkt overklokken met:

ook? bij de vario super!

Deze applicatie gebruik ik op mijn S200 al vanaf dat 't moment dat 't in de kinderschoenen stond. Een erg goede plugin. In eerste instantie is 't gemaakt om de OMAP cpu in de Prophet modellen te overklokken, later kwamen daar handige features bij.

Met deze tool is het NIET mogelijk om de Qualcomm cpu te overclocken! Ondanks dat 't een handige applicatie is, lijkt het mij niet verstandig om deze in de TS te plaatsen. Je brengt mensen in verwarring wat betreft het overclocken. Er zijn voldoende andere programma's die de features ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Laatst online: 10-05-2022
Op de TYTN II maak ik gebruik van 6 gb micro sd. ActiveSync staat zo ingesteld dat deze synct met de folder My Documents (op sd). Binnen de folder My Documents (op sd) heb ik subfolders Business en Personel e.d. Werkt allemaal prima.

'\Storage Card\My Documents\Personal'

Echter als ik via Mobile Word of Excel bestanden opvraag krijd ik deze niet te zien. Ik zie daar wel de bestanden uit de folde My Documents maar niet die in subfolders daarvan staan. Hoe kan ik dit oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
Ik ben niet echt blij met het standaard startmenu van WM6. Ik zal deze liever anders indelen. Echter is er maar beperkt ruimte in het eerste menu niveau (omdat hier ook 5 recent progs staan). Kan ik dit aanpassen of zien hier programma's voor. Ik heb wisbar geprobeerd, maar dat was een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MrFrankie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:32:
Ik ben niet echt blij met het standaard startmenu van WM6. Ik zal deze liever anders indelen. Echter is er maar beperkt ruimte in het eerste menu niveau (omdat hier ook 5 recent progs staan). Kan ik dit aanpassen of zien hier programma's voor. Ik heb wisbar geprobeerd, maar dat was een beetje overkill.
START\Settings\(tabblad Personal)\Menus
Vertaal het zelf maar ff naar Nederlands. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
@Mini Poeper
Dat dacht ik dus ook. Ik kan daar wel een paar progs/mappen selecteren. Maar het maximale aantal blijft 7 "Only 7 programs are allowed in the start menu". Zonder die 5 recents zouden er volgens mij meer inpassen.

Of kijk ik nu echt verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Mini Poeper schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:10:
Mini Poeper made a decision!

Na lang wikken en wegen tussen de TyTN II en IPAQ 614 heb ik doen besluiten om de TyTN II (WWE) te bestellen. Verder blijven we ontopic.

De bottleneck voor mij om niet voor de TyTN II te gaan was oa de HOME plugin. Nu is dit ook opgelost!

Op XDA-developers is het men gelukt de ROM te kraken!!! _/-\o_
  • Zelf samenstellen van je device. Hierbij installeer je eerst vrij kaal 't OS en vervolgens kun je een en ander installeren wat in de standaard ROM zit verwerkt. Met dank aan helmi_c.
  • Very Fast and Clean Vrij kale ROM's waarbij de tweede variant geen HOME plugin heeft. Met dank aan austinsync.
Je kan de Home plugin toch ook gewoon uitschakelen?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolferine
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:49:
Kan iemand mij uitleggen hoe WM6 Remote Desktop werkt?

Ik weet niet goed wat ik moet invulen bij de settings
Bij computer type je het IP adres van de computer waarmee je wil connecten.
Username en pasword invullen van de pc en dan connect.
Als je een PC in een netwerk wil overnemen moet je eerst nog een VPN verbinding opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MrFrankie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:00:
@Mini Poeper
Dat dacht ik dus ook. Ik kan daar wel een paar progs/mappen selecteren. Maar het maximale aantal blijft 7 "Only 7 programs are allowed in the start menu". Zonder die 5 recents zouden er volgens mij meer inpassen.

Ja, dan vink je die vijf toch weg...
Wil je er dus meer dan zeven dan zou je het volgende kunnen proberen (wat ik dus ook heb).

Ik heb programma's die op elkaar lijken of in een groep passen gegroepeerd. Zo heb ik drie mappen aangemaakt: Office Mobile (deze is al standaard bij W6, stelletje na-apers daar in Redmond :+ ), Utilities en Multimedia. Hierin heb ik ik het volgende staan(om je een idee te geven):
Office Mobile: Excel Mobile. Powerpoint Mobile, Word Mobile en Adobe Reader
Utlities: Check Notifications, Clear Temp, NoData en Total Commander
Multimedia: Pictures & Videos, Pocket TV, TCMPM en Windows Media player

Dit verschuiven van snelkoppelingen doe je het gemakkelijkst op de volgende manier:
Vink al die dingen uit die je geselecteerd had, die je nu in START ziet.
Vervolgens kun kun je de snelkoppelingen verschuiven in de map Windows\Start Menu\Programs
Met de computer gaat dit heel gemakkelijk, maar op je device kan ook. Sommige zullen niet willen verschuiven, daarom raad ik je aan Total Commander te gebruiken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
MrFrankie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:00:
@Mini Poeper

Ik denk dat het ook met de schermgrootte te maken heeft.
Open je het menu als het device in landscape mode staat, dan worden de recent items weggelaten en past het menu precies.
Miscchien is die limiet van 10 items (vandaag, de 7 zelf te definieren items en Programma's en Instellingen) gekozen om ervoor te zorgen dat het menu gewoon altijd past.
Dit verzin ik ook maar hier ter plekke, dus ik kan het ook compleet mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
gill schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:06:
[...]

Je kan de Home plugin toch ook gewoon uitschakelen?
Klopt, maar bij opstarten device wordt 'ie ook opgestart, blijft op de achtergrond licht meedraaien en scheelt weer RAM en Storage geheugen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Mini Poeper schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
Ja, dan vink je die vijf toch weg...
hoe zet ik die 5 recent programs uit dan?

[ Voor 66% gewijzigd door SurfHost op 14-10-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:06:
werkt overklokken met:

ook? bij de vario super!

ik heb ook 2 vragen:

wat verbruikt een radio stream per uur aan dataverkeer?
en heeft iemand ervaring met voip bellen? op de vario kon dit ook maar me vario was iets te traag.
(kwaliteit, dataverkeer enz)

aangezien ik twijfel over provider. kpn heeft onbeperkt en vodaphone 50 mb. vandaar mijn vragen.
tmobile is ook onbeperkt al vanaf 9,95 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
SurfHost schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:06:
[...]

hoe zet ik die 5 recent programs uit dan?
Zie mijn post 12:50 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows mobile vindt ik een goed profile switcher. Vooral het starten van apps is een goede future. Bluetooth en navigon aanzetten in 1 run/profile ;-)

SPB Phone suite biedt dat namelijk niet. Enigste leuke is de avatars die erin zitten. Maar die haal je via de trail naarbinnen en koppel je aan je contacts en dan weer deinstalleren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:16
dit is toch nog de beste profle manager hoor , en heeft nog meer functies dan spb

http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma

jurma

simply connecting...

NoFate schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:47:
dit is toch nog de beste profle manager hoor , en heeft nog meer functies dan spb

http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.html
Die van HTC Home is ook een goede profiel manager hoor, je hebt toch maar 3 a 4 profielen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Mini Poeper schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:50:
[...]

START\Settings\(tabblad Personal)\Menus
Vertaal het zelf maar ff naar Nederlands. ;)
Daar kun je alleen aangeven welke programma's aan het start menu gepinned moeten worden.
Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/762753216.jpg
Iemand een idee hoe je dus die Most Recently Used list uitzet in het start menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
SurfHost schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:05:
[...]

Daar kun je alleen aangeven welke programma's aan het start menu gepinned moeten worden.
[afbeelding]
Iemand een idee hoe je dus die Most Recently Used list uitzet in het start menu?
Oooow dieh!
Tja, als je ook eens het TS las, dan zie je daar een schoonmaakproramma bij staan en die maakt ook deze MRU list leeg. Deze list weghalen is niet mogelijk. Echter als je programma's tussen hebt staan die in START menu staan (of in een map die in START menu staat) dan komt deze daar niet te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infernix
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 15:50
Okay, even een update met mijn bevindingen.

Wat nieuwe handige apps in volgorde van belangrijkheid (imho):
- Wisbar Advance 3 - dit is een killer app. Hiermee heb je allerlei extra tools (batti, profile manager etc) niet meer nodig. Moet je proberen.
- PockeTTY. Putty zuigt hard vergeleken hiermee.
- Mocha FTP server (heel stoer dit, zeker met public ip icm T-Mobile abbo)
- vxUtil (ping/whois/traceroute etc)
- Kaiser Notification (aanpassen van ledjes, bijv. groen knipperen op gemiste oproep/sms/email)
- Magicall (zie hieronder)
- Op m'n Nokia N91 kon ik verschillende profielen defineren (luid, gewoon, tril, uit), en snel wisselen tussen die profielen. Ik kan dit nergens terugvinden in WM6. Iemand een idee/tool?
Gevonden met Wisbar. Profiles is heel simpel en met je vinger te wisselen (ipv pennetje).
- Ook kon ik contacts (nummers) toevoegen aan telefoonlijsten (Standbydienst lijst), en deze dan alsnog over laten gaan in bepaalde profielen (bijv. profiel stil gaat alleen af als er een gesprek binnenkomt vanaf het standby telefoonnummer). Ik kan ook dit nergens vinden in WM6.
Magicall kan dit. Het kan voor zover ik weet echter niet verschillende ringtones af laten spelen, maar je kunt dus wel akties defineren op basis van groepen in je contactlist. _/-\o_
- De trilfunctie. Volgens mij kan 't ding ook door als classy vibrator, want hij trilt gewoon vol continu totdat je opneemt. Kan dat subtieler? Ik vind 't nogal irritant als ie door mn bureau heen probeert te boren.
Nog steeds niks op gevonden :(
- Ik krijg het niet voor elkaar om Opera Mini als een applicatie te linken. Ik wil die liever onder de E button (van explorer). Iemand een idee hoe?
Gebruik inmiddels de gewone Opera want ben niet zo'n fan van die proxy servers van opera mini. Maar voor wie toch Mini als main browsert heeft, klik hier

Waar ik nog steeds mee aan t stoeien ben is een goede IMAP client. Heb geen exchange en heb procmail filter op mn mailserver draaien dus ik moet notification hebben meer dan alleen Inbox. ProfiMail even geprobeerd maar de integratie daarvan is niet zo (al is t wel snel). Flexmail 2007 geprobeerd maar die mist ook wat features. Ben nu Flexmail 4 aan t beta testen maar die's nog te buggy. Wordt nog even afwachten voordat ik volwaardig gebruik kan maken van IMAP mail op de TyTN II.

Denk dat t binnenkort tijd wordt voor een 2e hard reset en dan maar meteen even een clean rom flashen want 't is me wel duidelijk, hoe minder je draait hoe beter. Ooit hoop ik er nog eens Linux op te flashen :9~

Voor wie 't boeit, hier een bash script voor mencoder om x264 te encoden voor Coreplayer. Settings moeten in Coreplayer nog altijd op low, Raw Framebuffer en disable avc deblock filter, maar is nog steeds prima kwaliteit imo.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
#!/bin/bash
# screen width is 320x240, AR 1.3333
THREADS=auto
DEBLOCK=-3,-3

if [ "$3" == "" ]; then
        echo "Usage: $0 {infile.mkv} {outfile.mkv} {constant rate factor} {calculated movie width} [optional mencoder options]"
        exit 1
fi
INFILE=$1
shift
OUTFILE=$1
shift
CRF=$1
shift
WIDTH=$1
shift
MENCODEROPTS=$*
MENCVF="harddup,scale=320:$WIDTH"

if [ ! -e $OUTFILE ]; then

echo "- starting"

mencoder $MENCODEROPTS -a52drc 1 -sws 10 -vf $MENCVF -oac lavc -lavdopts threads=2 -x264encopts crf=$CRF:threads=$THREADS:deblock=$DEBLOCK:bframes=0:bime:brdo:me=umh:frameref=1:mixed_refs:subq=7:trellis=1:nofast_pskip:nopsnr:nossim:direct_pred=none -lavcopts acodec=libmp3lame:abitrate=128 -af volnorm=1:0.4 -ovc x264 -of lavf -lavfopts format=mkv -o $OUTFILE $INFILE 

else
 echo "$OUTFILE already exists, not encoding $INFILE"
 exit 1
fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Nog iemand mooie themes? Ik zie hier boven al een strak blauwe... graag meer themes voor de Kaiser ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Clickable ;) Je kan ze gewoon in de Windows folder plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/100534703.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/876075624.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/882405462.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door SurfHost op 14-10-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Lekker clean hoor jou today layout, welke appz heb je draaien?

Thx voor de theme's zal ze zo even testen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Spb Mobile Shell
en daaronder
Spb Time

Moet alleen nog ff m'n agenda aanzetten op today dan wordt die eronder weergegeven.

En verder draai ik deze gestripte Rom van XDA-dev: http://forum.xda-develope...php?p=1578306&postcount=2

[ Voor 29% gewijzigd door SurfHost op 14-10-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
bied de nieuwe stripped rom ook veel meer ruimte/snelheid tov. de standaard HTC rom? Ik neem aan dat je de WWE versie hebt?

Ik ga eens kijken naar deze tools voor op de TyTN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hierover had ik ook al een melding gegeven, maar dan de vraag aan jou: wat heb je wél en niet geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
hoe kan je die bevestigingpiep na een sms versturen uitzetten? hij staat niet in de "meldingen" lijst en valt ook niet onder de "waarschuwingen"

in het boekje (ja zover is het gekomen) zie ik het ook zo 1-2-3 niet staan

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Escrimador schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:16:
hoe kan je die bevestigingpiep na een sms versturen uitzetten? hij staat niet in de "meldingen" lijst en valt ook niet onder de "waarschuwingen"

Ik neem aan dat je een notification bedoelt, als je verstuurd hebt (we hebben het dus niet over ontvangstbevestiging!). Hier heb je een register wijziging voor nodig. Laat ik die in mijn lijstje hebben staan:
Disable SMS Sent notification
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:1
1 to disable
0 to Enable
Kan zijn dat map "Settings" en value "SMSNoSentMsg" nog aangemaakt dienen te worden.
Weet niet of 't ook in WM6 werkt, laat 't ff weten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:16

Euh.. als ik me goed herinner heb ik ergens gelezen "bevestiging na verzending" wat je uit en in kan schakelen. Of je alleen de TOON uit kan doen, geen idee.

Vind het wel handig. Een meldingkje meer of minder.

Mss. gewoon bij je "meldingen" in de instellingen?

edit: Meh te laat :P

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney

http://www.jongma.org/KaiserTweak/

Deze reg edit.. zit ook weer in de KaiserTweak verwerkt!... *hint*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Chutney schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:51:
[...]

http://www.jongma.org/KaiserTweak/

Deze reg edit.. zit ook weer in de KaiserTweak verwerkt!... *hint*..
Sommige mensen willen rechtstreeks in het register tweaken ipv het gebruiken van een speciaal tweak programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Kan bevestigen dat die regtweak iig werkt onder WM6 @ TyTN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

SurfHost schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:51:
Clickable ;) Je kan ze gewoon in de Windows folder plaatsen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke programma's heb je nodig om je Today zo te krijgen? Van SPB?

Klopt het dat SPB progs nogal slecht zijn voor de snelheid van de device?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
gill schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:19:
[...]

Lezen mag ook wel hoor, tis al laat zeker :+ . Een paar posts er boven worden SPB Shell en SPB Time genoemd.

Check deze thread voor nog wat ervaringen met SPB tools en screenshots van users met hun indeling :)

[ Voor 18% gewijzigd door Chutney op 15-10-2007 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@_Rayman_ Ik heb de volgende regel niet in mijn register : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services\SerialPort SerialPort is niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 07:13:
@_Rayman_ Ik heb de volgende regel niet in mijn register : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services\SerialPort SerialPort is niet aanwezig.
Hmz...

Heb je wel Windows CE Services als sleutel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurma schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:51:
[...]
Die van HTC Home is ook een goede profiel manager hoor, je hebt toch maar 3 a 4 profielen nodig.
Wat deze apps missen is de optie om via profiel een prog te starten. Met Windows profiles (zie eerdere posts) kun je in switch van profiles bijv Navigon starten en bluetooth aangooien. Ideaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met een today plugin voor Live Messenger die op 1 regel de status/of chats laat zien? De huidige standaard versie vindt ik teveel ruimte innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee klopt zeker niet, er zijn wat posts gedaan over SPB PocketPlus maar die heb ik niet draaien, alle andere proggies wel (Mobile Shell/Diary/Phone Suite) en daarbij merk geen noemenswaardige vertraging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:29:
Oh, en ik heb ontdekt hoe dat Touch-Flo werkt:

Probeer eens in de verkenner met je duim/vinger te scrollen ware het een iPod touch. Je zal dan ook een tikkend scroll geluid horen. :)
Geintje zeker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Rayman_ schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 07:43:
[...]

Hmz...

Heb je wel Windows CE Services als sleutel?
Yep alles tot serialport die is niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
[...]

Merk er eigenlijk niks van. Helemaal niks zeg maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Oops :(
Afbeeldingslocatie: http://www.amphora.nl/files/htc.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door amphora op 15-10-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Hoe streng is t-mobile met garantie gevallen als er een andere rom opstaat?
Iemand dit al eens voor de hand gehad?

Uiteraard wil ik zoals vele anderen een wwe versie op mijn vario flashen.
Alleen aangezien er geen volledige orginele rom beschikbaar is wil ik dit liever nog niet doen.
Maar de kans is natuurlijk groot dat er nooit een rom update komt van t-mobile voor de kaiser.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

sylvesterrr schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:41:
[...]

Zonde van zo'n mooi toestel. :/
Tja... Kan gebeuren natuurlijk als je em in je broekzak hebt en er komt een hockeybal op. HTC maar even bellen en vragen wat een nieuwe scherm kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Amphora: Wat heeft iedereen het toch over opera mini EN java opstarten?? ik heb de trial geinstalleerd, en kan hem gewoon in 1x opstarten, zonder netwerk meldingen, zonder eerst java te starten...

ActiveSync werkt idd niet erg lekker en snel voor grote bestanden, gewoon ff kaartje eruit halen en in je computer steken, gaat stukken sneller!!

IngeP: volgens mij kan je via KaiserTweak (gemaakt door iemand in deze topic, staat denk ik ook in de startpost) dit oplossen... is meer een workarround dan een oplossing, maar werkt voorlopig goed totdat er een echte oplossing komt... (hij zet na elk telefoontje het scherm uit en weer aan, zodat alles weer goed werkt, dit kan je dus ook handmatig doen na elk gesprek)

Nielsman: officieel zou WM6 eerst wifi moeten gebruiken en als dat niet werkt pas data verbinding... dus ik denk dat je wifi verbinding niet goed is...

Gasparin en Gill, volgens mij heb ik dit probleem ook, helemaal aan het begin in de auto 1x handsfree gebeld, werkte niet lekker, sindsdien niet meer getest, zal binnenkort ff jullie manier testen...

Imperium: ik heb al een custom ringtone als sms, zonder moeite? had een mp3 via bluetooth ontvangen, en via instellingen-->geluiden oid bij ontvangen bericht ingesteld (je kan daar elk geluid aanpassen, ook bv. ontvangen e-mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Elwin23 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:29:
Amphora: Wat heeft iedereen het toch over opera mini EN java opstarten?? ik heb de trial geinstalleerd, en kan hem gewoon in 1x opstarten, zonder netwerk meldingen, zonder eerst java te starten...
Jij gebruikt waarschijnlijk Opera Mobile. Dat is een hele andere app. Vind opera mini prettiger ivm de zoom optie (die overigens ook in opera mobile gaat verschijnen in versie 9). Bovendien is opera mini gratis en mobile niet (jij hebt het ook over trial).

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 15-10-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
ah ok, dat verklaard een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Mini Poeper schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:10:
[...]

Hierover had ik ook al een melding gegeven, maar dan de vraag aan jou: wat heb je wél en niet geïnstalleerd?
Afbeeldingslocatie: http://images.surfhost.nl/486612833.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 22:17
En ik maar denken dat ik de enige was. Die van mij is onderhuids gebarsten. Als ik hem aanzet is het scherm wit en zie je ik een horizontale scheur in het lcd scherm. Echt balen :( Bij jou is het wel heel erg. Aan mijn toestel zie je helemaal niks als hij uit staat. Geen krasje deukje of wat dan ook. Ik snap ook niet hoe het kan dat er zo'n scheur in zit. Misschien een of ander zwak productiefoutje dat door het minste of geringste aan het licht is gekomen.

Hopelijk valt het onder de garantie, als T-mobile aardig wil zijn. Echt zuur, ik heb dat ding pas sinds vorige week maandag, en vrijdag gebeurde het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
RacerII schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:44:
Hoe streng is t-mobile met garantie gevallen als er een andere rom opstaat?
Iemand dit al eens voor de hand gehad?

Uiteraard wil ik zoals vele anderen een wwe versie op mijn vario flashen.
Alleen aangezien er geen volledige orginele rom beschikbaar is wil ik dit liever nog niet doen.
Maar de kans is natuurlijk groot dat er nooit een rom update komt van t-mobile voor de kaiser.

Iemand?
En nu gaan janken? }:|
Had je maar ietsje meer uit moeten geven, dan had je een "echte" TyTN II gehad.
Als ze 'm aanzetten en er blijkt een andere ROM op te staan, dan is het daaag naar garantie.

[ Voor 7% gewijzigd door Mini Poeper op 15-10-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Mini Poeper schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:48:
[...]

Als ze 'm aanzetten en er blijkt een andere ROM op te staan, dan is het daaag naar garantie.
Janken...
Het was maar een vraag.

Bovendien vervalt ook de garantie van een "echte" tytnII als je een cooked rom erop flashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
amphora schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:48:
[...]

Tja... Kan gebeuren natuurlijk als je em in je broekzak hebt en er komt een hockeybal op. HTC maar even bellen en vragen wat een nieuwe scherm kost.
www.pdaparts.nl
www.pdatechcenter.nl

Laatst genoemde is mijn huidige PDA naar toegeweest. Toestel was nog geen drie maanden oud, had waterschade (vraag me niet hoe) en heb deze toen opgestuurd naar Qtek/HTC. Geintje zou € 250,- à 300,- gaan kosten. Nu is 'ie daar gemaakt voor € 30,- waarbij alleen de camera het niet meer doet, maar dat vond/vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
RacerII schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:55:
Bovendien vervalt ook de garantie van een "echte" tytnII als je een cooked rom erop flashed.
Ach wat heet 'garantie'...
Zie mijn bovenstaande post. Ze wilden er ook nog eens € 30,- voor hebben voor verstuur en behandelingskosten. Toen heeft Algebeld.nl voor mij een en ander kunnen regelen en ik ben bij Dangaard binnen gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Kan iemand me vertellen of de TouchFlo op een MDA vario werkt en zo ja hoe ik het kan activeren? Ik kan alleen bij de instelling geluid aan of uit zetten, maar schuiven met mijn vinger over het scherm, resulteert niet in de gewenste verwachtingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:32:
Kan iemand me vertellen of de TouchFlo op een MDA vario werkt en zo ja hoe ik het kan activeren? Ik kan alleen bij de instelling geluid aan of uit zetten, maar schuiven met mijn vinger over het scherm, resulteert niet in de gewenste verwachtingen...
Dat is ook het enige dat met die instelling te doen is. Geluid aan/uit. Als je bijv in contacten met je vinger over scherm gaat kan je scrollen (dat hoor je dmv klikkend geluid). Is dus heel summiere vorm van TouchFlo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Mini Poeper schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:48:
[...]

Wat een moraal ridder. Kerel stelt een normale vraag.

Om daar antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat T-mobile er geen probleem van maakt. Ik stuurde een 22 maanden oude vario 1 op en kreeg hem netjes gerepareerd zonder kosten terug. Hierop stond een Windows Mobile 6 / TouchFlo rom op:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Elwin23 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:29:

Gasparin en Gill, volgens mij heb ik dit probleem ook, helemaal aan het begin in de auto 1x handsfree gebeld, werkte niet lekker, sindsdien niet meer getest, zal binnenkort ff jullie manier testen...
Graag :-) Want ik ben van plan deze gaan terug te brengen...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
schiffeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:49:
[...]

Wat een moraal ridder. Kerel stelt een normale vraag.

Om daar antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat T-mobile er geen probleem van maakt. Ik stuurde een 22 maanden oude vario 1 op en kreeg hem netjes gerepareerd zonder kosten terug. Hierop stond een Windows Mobile 6 / TouchFlo rom op:) _/-\o_
Gaat mij helemaal niet om moraal.... :/
Die vraag is een aantal keren hier voorbij gekomen, mbt verschillen tussen versies.
Jammeren dat 't apparaat zo duur is, dan heel vet gaan vertellen dat het T-Mobile apparaat is aangeschaft en voor een lagere prijs en vervolgens met zo'n vraag aankomen.
IMHO als je een HTC ROM wilt hebben, dan flash je 'm lekker, maar als je bang voor sores bent dan koop je toch gewoon een HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Mini Poeper schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:58:
IMHO als je een HTC ROM wilt hebben, dan flash je 'm lekker, maar als je bang voor sores bent dan koop je toch gewoon een HTC.
Er zijn andere redenen om te flashen... Genoeg mensen met een normale HTC die ook flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:16
Misschien een beetje domme vraag hoor mensen, maar ik krijg samen met Imperium Youtube niet aan de gang.

TCPMP player geinstalleerd via CAB of via AS
FlashVideoBundle.zip geinstalleerd door de CAB te runnen uit "Persoonlijk" en door te runnen uit de map "TCPMP".

Beide geen succes. Installatie verloopt goed, maar Youtube doet niks.

www.veos.com www.VEOH.com leek het wel te doen, maar kan ook een andere extensie zijn.

TCPMP opent ook niet in Youtube. Imperium kreeg dan nog de melding van verkeerde extensie.

Iemand?

Zwaar beroerd die TyTN II met gebroken scherm, maar het is niet alleen het scherm zo te zien, ook het alu frame eromheen is krom.

Dat wordt een complete nieuwe bovenkant? Sterkte!

edit: LOL! veos.com moet je NIET hebben hahaha

[ Voor 4% gewijzigd door Gieliovd520 op 16-10-2007 08:30 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag een 8 gig micro sd kaart zal deze ook werken of is 6 gig de grootste die de tytnII leest
hieronder de link

http://www.geheugen-onlin..._2_0_sdsdq_8192_e11m.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Merkte laatst dat Remote Desktop, en TomTom 6.030 niet automatisch een netwerk verbinding kunnen maken, andere programma's hebben hier geen problemen mee. Andere hier ook last van of is het een instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Gieliovd520 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:27:

www.veos.com leek het wel te doen, maar kan ook een andere extensie zijn.
Lekkere link; bang dat je TyTN zwanger wordt? Of wil het juist niet lukken? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zky_ op 15-10-2007 20:54 . Reden: typo :P ]

Moisture is the essence of wetness!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!