peugeot206gt schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:45:
[...]
Volgens mij is het bij deepfish zo dat je request wordt verstuurd via een microsoft site, deze download dan de content en maakt het deepfish compatible... Hierdoor is er geen AJAX en FLASH ondersteuning...
correct me if I'm wrong...
En mensen sodemieter nou eens op met die idiote post wanneer je je GSM, screenprotector of whatever krijgt, heeft 0,00000000000000000 procent waarde in dit topic en is volgens de reminder geeneens toegestaan....
na deze post een record aantal posts over dat ze binnen of onderweg zijn
Mensen... doe nou is niet zo negatief over meegeleverd spul, het meerendeel is negatief omdat het meerendeel niet nadenkt voor ze hem erop gaan plakken...
het is een prima screenprotector, die met niet al te domme mensen er prima op te plakken is...
enige nadeel is een halve mm ruimte aan elke kant waar idd stof tussen komt, ik denk dat ik uiteindelijk ook wel een brando ga kopen, maar om te beginnen is dit een prima screenprotector...
(het is ook nooit goed... mooi voorbeeld, doen ze er eindelijk een keer een mooi tasje bij, is het weer te veel handelingen om hem open te maken... je kan nooit iedereen tevreden stellen, stop WHINING!!!!!!!!, veel mensen lezen dit topic en lezen al die negatieve ervaringen, terwijl het 9 van de 10 keer een gebruikersfout is...)
Protector aanbrengen:
Zet je kraan heet aan, of je waterkoker, of water op het vuur, of in de badkamer...
houd je telefoon er schuin boven (pas op dat je hem niet laat vallen of hem onder de waterstroom houdt) en wacht even totdat er wat stoom op het scherm zit
(je kan voor de zekerheid het toestel uitzetten als je bang ben dat je hem toch laat vallen)
plak vervolgens de protector er op (niet wachten tot alle stoom is verdwenen)
beetje verplaatsen totdat die goed zit (niet er half opplakken en er weer half afhalen oid)
KLAAR
kostte mij ong. 5 min...