HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:14
NoFate schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:43:
Hoe zetten jullie die protectortjes met stoom erop? :)

Mss een domme vraag :)
staat ergens in het topic...
in de badkamer hete douche aan en stomerig maken.. schijnt te helpen.
boven de waterkoker kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Imperium schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:35:
hoe zit het trouwens met het surfen? vaak worden hele paginas niet weergeven of een deel er maar van. dit is met de IE van WM6... oplossingen?
IE loopt bij mij ook te vaak te kloten.
Ik gebruik liever Opera 8.65, maar nog liever Opera Mini beta 4 (zó snel icm heerlijke navigatie / zoom)
Helaas heeft Opera Mini geen tabs, maar goed, daar valt goed mee te leven.
Ook erg irritant dat ik 'm via Java moet opstarten ipv direct.

On another note:

Hoe voeg ik items toe aan mijn 'programs'-lijst ?
En: Hoe verwijder ik icons die niet zijn meegenomen door een uninstal (pocketDoom :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Shutdown98 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:56:
[...]

staat ergens in het topic...
in de badkamer hete douche aan en stomerig maken.. schijnt te helpen.
boven de waterkoker kan ook
Lijkt me echt niet gemakkelijk...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:14
gill schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:25:
[...]

Lijkt me echt niet gemakkelijk...
ik zou het niet weten... heb de mijne nog niet binnen... volgens algebeld word ie morgen verzonden.
maar volgens de originele post die ik ergens in dit topic las helpt het tegen al te veel lucht bubbels en kan je wat beter corrigeren

[ Voor 4% gewijzigd door Shutdown98 op 11-10-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bespaar jezelf de moeite.
Als je een Brando hebt besteld kun je 'm gewoon binnen een paar seconden netjes opgeplakt hebben.
De mijne zat er op voor ik er erg in had. Ik kon niet geloven dat 'ie er echt op zat hehe.
Geweldig systeem.

Dit in tegenstelling met mijn ervaring met een screenprotector voor mijn N73.
Wat een hel was dat en hij heeft er nooit echt goed op gezeten. (opkrullende randen)
Het aanbrengen van de Brando (ultraclear) ging echt veel te makkelijk hehe.
Helemaal geen last van bubbels of wat dan ook.

EDIT: Iemand trouwens een webshop waar ik een usb -> jack verloopje (zowel male als female) kan bestellen voor mijn koptelefoon en audio out ? Bij allekabels / electronica-online etc. kan ik niets vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 11-10-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
.KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:49:
EDIT: Iemand trouwens een webshop waar ik een usb -> jack verloopje (zowel male als female) kan bestellen voor mijn koptelefoon en audio out ? Bij allekabels / electronica-online etc. kan ik niets vinden.
http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html

http://www.pdashop.nl/pro...converter-htc-extusb.html

[ Voor 21% gewijzigd door SurfHost op 11-10-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Bastard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 22:11
gill schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:59:
[...]

Das wel duur voor zo'n klein ding zeg :o
Kijk eens op Ebay, staat vol met die dingen voor veel minder:
http://search.ebay.com/_W...TC+ExtUSB&gbr=1&save=Save

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 22:17
Weet iemand of de Fit4cat tool hier ook op werkt? Zoals op de Hermes wel het geval was. Het schijnt dat je hiermee hsdpa kunt gebruiken, ook al heb je zo'n gprs abbo (PIT) van 9,50 bij t-mobile.

Weet iemand hoe dit precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 16:59
benchMarc schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:36:
Weet iemand of de Fit4cat tool hier ook op werkt? Zoals op de Hermes wel het geval was. Het schijnt dat je hiermee hsdpa kunt gebruiken, ook al heb je zo'n gprs abbo (PIT) van 9,50 bij t-mobile.

Weet iemand hoe dit precies zit?
Van Fit4Cat weet ik niets maar bij mij werkt PIT gewoon via HSDPA. Natuurlijk wel begrensd op 64Kbit. Tis weer eens wat anders een H in het scherm.
Begrijp uit andere fora dat dekking niet helemaal optimaal is. Maar hier (Almere) is het voor mij geen probleem om langer connected te zijn via HSDPA.

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
.KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:24:
[...]

On another note:

Hoe voeg ik items toe aan mijn 'programs'-lijst ?
En: Hoe verwijder ik icons die niet zijn meegenomen door een uninstal (pocketDoom :X)
Windows\Start Menu\Programs op je device. Kan via je PC, als je tytn 2 eraan hangt. Wel ff onzichtbare en besturingssysteem-bestanden zichtbaar maken. Dan gewoon simpel een snelkoppeling in die map zetten of verwijderen (net als op een Windows PC het startmenu werkt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Had 'm ondertussen al gevonden toen ik op zoek was naar de SMS-berichten lokatie.
Evengoed bedankt voor je antwoord natuurlijk :)

En bedankt voor de links SurfHost !

Nog een ding waar ik mee loop te kloten:
Hoe krijg ik de SMS-berichten van mijn Nokia N73 op mijn TyTN II ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:49:
Bespaar jezelf de moeite.
Als je een Brando hebt besteld kun je 'm gewoon binnen een paar seconden netjes opgeplakt hebben.
De mijne zat er op voor ik er erg in had. Ik kon niet geloven dat 'ie er echt op zat hehe.
Geweldig systeem.

Dit in tegenstelling met mijn ervaring met een screenprotector voor mijn N73.
Wat een hel was dat en hij heeft er nooit echt goed op gezeten. (opkrullende randen)
Het aanbrengen van de Brando (ultraclear) ging echt veel te makkelijk hehe.
Helemaal geen last van bubbels of wat dan ook.
Onderschrijf het bovenstaande helemaal. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat mensen bij een mooi stuk techniek van 700 euro niet de moeite willen nemen om tientje uit te geven om scherm fatsoenlijk te beschermen.

De meegeleverde protector is shit, dat beaamt de meerderheid, als je dus nu een Tytn II in je prangende vingers krijgt, probeer dat meegeleverde prul dan niet maar koop meteen Brando en plaats die....no worries, past zo goed dat je hem echt bijna niet meer ziet en gegarandeerde kwaliteit......doe het nou gewoon....niet meer mekkeren over lijmresten maar Brando nemen....

en nee ik heb geen Brando aandelen of werk daar, ik vind gewoon jammer dat mensen toch risico blijven nemen met megeleverde troep. Uitzonderingen daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En waar kan je zo'n Brando bestellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
peugeot206gt schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

Volgens mij is het bij deepfish zo dat je request wordt verstuurd via een microsoft site, deze download dan de content en maakt het deepfish compatible... Hierdoor is er geen AJAX en FLASH ondersteuning...

correct me if I'm wrong...

En mensen sodemieter nou eens op met die idiote post wanneer je je GSM, screenprotector of whatever krijgt, heeft 0,00000000000000000 procent waarde in dit topic en is volgens de reminder geeneens toegestaan....
na deze post een record aantal posts over dat ze binnen of onderweg zijn :P

Mensen... doe nou is niet zo negatief over meegeleverd spul, het meerendeel is negatief omdat het meerendeel niet nadenkt voor ze hem erop gaan plakken...
het is een prima screenprotector, die met niet al te domme mensen er prima op te plakken is...
enige nadeel is een halve mm ruimte aan elke kant waar idd stof tussen komt, ik denk dat ik uiteindelijk ook wel een brando ga kopen, maar om te beginnen is dit een prima screenprotector...
(het is ook nooit goed... mooi voorbeeld, doen ze er eindelijk een keer een mooi tasje bij, is het weer te veel handelingen om hem open te maken... je kan nooit iedereen tevreden stellen, stop WHINING!!!!!!!!, veel mensen lezen dit topic en lezen al die negatieve ervaringen, terwijl het 9 van de 10 keer een gebruikersfout is...)

Protector aanbrengen:
Zet je kraan heet aan, of je waterkoker, of water op het vuur, of in de badkamer...
houd je telefoon er schuin boven (pas op dat je hem niet laat vallen of hem onder de waterstroom houdt) en wacht even totdat er wat stoom op het scherm zit
(je kan voor de zekerheid het toestel uitzetten als je bang ben dat je hem toch laat vallen)
plak vervolgens de protector er op (niet wachten tot alle stoom is verdwenen)
beetje verplaatsen totdat die goed zit (niet er half opplakken en er weer half afhalen oid)

KLAAR
kostte mij ong. 5 min...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Imperium schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:58:
En waar kan je zo'n Brando bestellen dan?
Ultra Clear Screen Protector
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp

Bovenaan gelijk, en dan in de dropdown ernaast ff je telefoon selecteren.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

cdl575 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:29:
[...]

Ultra Clear Screen Protector
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp

Bovenaan gelijk, en dan in de dropdown ernaast ff je telefoon selecteren.
Alleen jammer dat ze daar al een week uitverkocht zijn. Is er geen winkel keten die ze verkoopt? Haal iets van 8 euro liever gewoon in de winkel ipv 5 euro extra verzendkosten ofzo.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:12:
Een advies voor mensen die twijfelen tussen de MDA vario iii en de Tytn2... koop die laatste voor iets meer geld. De MDA heeft geen Live Messenger, geen hotmail, geen taster Tomtom, geen Worldcard mobile.

Daar boven op gaat bij bellen het scherm na 15 seconden op zwart en kun je daarna niet meer in het menu zonder twee keer op power on/off te drukken. Alhoewel dit probleem volgens mij ook bij de Tytn2 speelt.
Hier ben ik ook achter gekomen. Gelukkig heb ik dit al opgelost door een HTC rommetje te flashen..

Overigens blijft het een top toestel ook al staat er T-Mobile op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Elwin23 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:29:
[...]

na deze post een record aantal posts over dat ze binnen of onderweg zijn :P

Mensen... doe nou is niet zo negatief over meegeleverd spul, het meerendeel is negatief omdat het meerendeel niet nadenkt voor ze hem erop gaan plakken...
het is een prima screenprotector, die met niet al te domme mensen er prima op te plakken is...
enige nadeel is een halve mm ruimte aan elke kant waar idd stof tussen komt, ik denk dat ik uiteindelijk ook wel een brando ga kopen, maar om te beginnen is dit een prima screenprotector...
(het is ook nooit goed... mooi voorbeeld, doen ze er eindelijk een keer een mooi tasje bij, is het weer te veel handelingen om hem open te maken... je kan nooit iedereen tevreden stellen, stop WHINING!!!!!!!!, veel mensen lezen dit topic en lezen al die negatieve ervaringen, terwijl het 9 van de 10 keer een gebruikersfout is...)

Protector aanbrengen:
Zet je kraan heet aan, of je waterkoker, of water op het vuur, of in de badkamer...
houd je telefoon er schuin boven (pas op dat je hem niet laat vallen of hem onder de waterstroom houdt) en wacht even totdat er wat stoom op het scherm zit
(je kan voor de zekerheid het toestel uitzetten als je bang ben dat je hem toch laat vallen)
plak vervolgens de protector er op (niet wachten tot alle stoom is verdwenen)
beetje verplaatsen totdat die goed zit (niet er half opplakken en er weer half afhalen oid)

KLAAR
kostte mij ong. 5 min...
Ik heb de meegeleverde erop geplakt, nog geen problemen mee gehad.

Heb nu ook zo'n Brando besteld... Moet ik op iets speciaals letten als ik de meegeleverde er af doe?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de Tytn II. Het gebeurt regelmatig dat ik bovenin niets kan gebruiken als ik er op druk. De windowsbutton, batterijindicator, netwerk etc. werkt allemaal niet las ik er op druk. Vreemd. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik zie net dat de passieve houder op voorraad is bij PDAplus.nl. De actieve houder nog niet helaas. :|

[ Voor 6% gewijzigd door Lion31 op 12-10-2007 11:00 ]

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Je moet bij een Brodit houder ook nog apart een zwanenhals bestellen, voor bevestiging op het raam, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
Bobo89 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:16:
Je moet bij een Brodit houder ook nog apart een zwanenhals bestellen, voor bevestiging op het raam, of zie ik dat verkeerd?
Dat kan je doen. Je kan ook een Brodit Proclip speciaal voor jouw auto aanschaffen. Hiermee bevestig je hem zonder enige schade op je dashboard. Die heb ik al in mijn auto zitten. Zit als een huis en ziet er netjes uit. Meer info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Lion31 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:21:
[...]

Dat kan je doen. Je kan ook een Brodit Proclip speciaal voor jouw auto aanschaffen. Hiermee bevestig je hem zonder enige schade op je dashboard. Die heb ik al in mijn auto zitten. Zit als een huis en ziet er netjes uit. Meer info hier.
Proclip is inderdaad ideaal. Zo'n plakding op je raam lijkt me niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat er in de TyTN de optie zit om automatisch op trilstand te zetten als in je agenda staat dat je in vergadering zit. Maar weet iemand hoe de TyTN omgaat met als je in je agenda 'out of office' staat? Staat die dan ook automatisch op trillen of doet die het alleen als je 'busy' bent?

I hope so, want ik moet vaker voor zaken naar het buitenland en ik geef dan in mijn agenda aan dat ik 'out of office' ben, maar ik wil natuurlijk wel gewoon mijn telefoon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkstr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:57:
[...]

- live messenger kan je installeren, dus geen probleem
- tomtom heb je ook wel een oplossing voor 8) ook geen probleem dus (heb de taster niet nodig)
- visitekaartjes inscannen... :? gebruik je het dan ? kan je vast ook wel ergens een cab voor vinden oid
- zwart scherm heb je de tweaktool voor

oftewel.. het gaat om het uiterlijk en de kleur.. succes met uw keuze
Het scherm en live messenger heb ik inderdaad zo opgelost. Welke oplossing voor Tomtom stel je voor?

Heeft er iemand ene cab voor Worldcard mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

peugeot206gt schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

En mensen sodemieter nou eens op met die idiote post wanneer je je GSM, screenprotector of whatever krijgt, heeft 0,00000000000000000 procent waarde in dit topic en is volgens de reminder geeneens toegestaan....
Euhm.. welke reminder ? :p
Sinds dit vierde deel is 'ie niet 'mee verhuisd'.
Ik zal even een TR doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Laatst online: 06-09 11:33

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:59:
[...]

Het scherm en live messenger heb ik inderdaad zo opgelost. Welke oplossing voor Tomtom stel je voor?

Heeft er iemand ene cab voor Worldcard mobile
Ik heb net de cab gepost.
Voor TomTom raad ik toch aan om de kaarten aan te schaffen aangezien je veel meer hebt (ipv 1stad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

.KeN. schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

Euhm.. welke reminder ? :p
Sinds dit vierde deel is 'ie niet 'mee verhuisd'.
Ik zal even een TR doen :)
Done :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Wat ik trouwens op mijn TyTn2 niet kan vinden is een manier om je alarm geluiden te personaliseren.
Bv een mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:58:
Ik begrijp dat er in de TyTN de optie zit om automatisch op trilstand te zetten als in je agenda staat dat je in vergadering zit. Maar weet iemand hoe de TyTN omgaat met als je in je agenda 'out of office' staat? Staat die dan ook automatisch op trillen of doet die het alleen als je 'busy' bent?

I hope so, want ik moet vaker voor zaken naar het buitenland en ik geef dan in mijn agenda aan dat ik 'out of office' ben, maar ik wil natuurlijk wel gewoon mijn telefoon horen.
Probeer het eens :)
Wat ik me alleen afvraag is of het ook mogelijk is om automatisch de ringtone uit te zetten vanaf een bepaald tijdstip (iedere nacht bijvoorbeeld) zonder dat ik in m'n agenda moet gaan zetten dat ik van 12:00 tot 08:00 ga slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:54:
Ik heb een probleem met de Tytn II. Het gebeurt regelmatig dat ik bovenin niets kan gebruiken als ik er op druk. De windowsbutton, batterijindicator, netwerk etc. werkt allemaal niet las ik er op druk. Vreemd. Iemand een idee ?
Hoe is je uitlijning??? Heb je beide schermrichtingen (dus portrait en landscape) uitgelijnd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen overbodige luxe zo'n reminder hier blijkt wel weer hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi heeft iemand al geprobeert om foto's tenemen in de GPS stand wat kan je hier mee en waar kan je aan zien dat er een coörd aan hangt?

gr ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:03:
Hoi heeft iemand al geprobeert om foto's tenemen in de GPS stand wat kan je hier mee en waar kan je aan zien dat er een coörd aan hangt?

gr ronald
Nog niet geprobeert, maar ik zou denken in de eigenschappen van de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:58:

Geen idee hoe dat zou werken.. Maar je zou altijd nog even naar dit programmatje kunnen kijken... claimt te kunnen wat jij wil.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bebob_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Geen idee hoe dat zou werken.. Maar je zou altijd nog even naar dit programmatje kunnen kijken... claimt te kunnen wat jij wil.
Volgens mij moet je dan in je agenda "Bezet" of "Busy" hebben staan ipv "Vrij" of "Free" (te vinden bij de afspraak zelf als "Tijd weergeven als..."

Tijdens die periode wordt dan het toestel op trillen gezet indien je profiel Automatisch hebt. Als OutofOffice dus een Bezet genereert in je Outlook agenda dan zal hij ook op trillen gaan maar volgens mij is dat dus niet zo. Wellicht dat je dat kan instellen in Outlook maar weet niet waar...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook erg irritant is dat er bij SMS de knop "nieuw" ontbreekt... dit is een brilliante oplossing:
http://www.modaco.com/Quick-making-SMS-t260312.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:22:
Ook erg irritant is dat er bij SMS de knop "nieuw" ontbreekt... dit is een brilliante oplossing:
http://www.modaco.com/Quick-making-SMS-t260312.html
En hoeft dat niet vertaald te worden als je NL Tytn II gebruikt?? Briljante tip...thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als ik hem al had dan zou ik het wel doen ;) . Ik ben helaas net als velen anderen nog aan het wachten op de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
heb net een Vario3 binnen, gewoon los gekocht bij T-Mobile i.v.m sim only abbonementen (508 euro ex).
Is voor een nieuwe medewerker, echter is zijn huidige abbonement bij KPN pas over 4 maanden contract vrij, hij belt dus nog even met zijn oude nummer. Wil wel de Vario gebruiken.
T-Mobile gebeld, in eerste instantie was de melding dat een los gekochte vario met elke provider moet werken. Niet dus, na intikken pin de volgende melding:
"netvaerket er last indtast oplasningskoden"

vertaalfoutje van windows maar betekend zoiets als wel gesimlocked, T-Mobile weer gebeld, blijkt dat ze al maanden een storing hebben en toestellen van na 23 april niet kunnen unlocken, ze hebben alleen geen prioriteit aan dit probleem gegeven omdat toch niemand binnen een jaar zijn toestel wil unlocken i.v.m. de hoge kosten.
Helaas voor ons (t-mobile wil best helpen en vind het verder geen probleem te unlocken) kunnen ze niet helpen. Ze boden zelfs aan om het toestel terug te nemen.

Doen we niet, gaan gewoon even wachten tot er een tool is om dit illegaal te doen (met halve toestemming van de man van de goede helpdesk van t-mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
PortoNL schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:50:
Wat ik trouwens op mijn TyTn2 niet kan vinden is een manier om je alarm geluiden te personaliseren.
Bv een mp3.
ja of bijvoorbeeld een mp3 als sms ofzo...

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 12-10-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om verwijderde berichten terug te halen????

Ze zitten niet bij deleted items, kheb het per ongeluk echt verwijderd. Is er een kans dat dit nu ergens in een temp map zit ofzo. Het is redelijk belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:26:
Is er een manier om verwijderde berichten terug te halen????

Ze zitten niet bij deleted items, kheb het per ongeluk echt verwijderd. Is er een kans dat dit nu ergens in een temp map zit ofzo. Het is redelijk belangrijk
Uh...nee..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Hoe is je uitlijning??? Heb je beide schermrichtingen (dus portrait en landscape) uitgelijnd ??
Ik heb alles al geprobeerd maar het probleem is er maar af en toe. Meestal een tijdje nadat ik een applicatie heb afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
Fermion schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:19:
[...]

Wel, GSMWEB laat mij ook wachten... :| afgelopen zondag de brief op de bus gedaan... :/
Het wachten wordt zeker beloond, maar mijn geduld vreet mij op 8)7
net gebeld, maandag krijgen ze weer een lading binnen.... :(
Ze verschuiven de boel steeds op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In windows kan dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:42:
[...]

Ik heb alles al geprobeerd maar het probleem is er maar af en toe. Meestal een tijdje nadat ik een applicatie heb afgesloten.
Ik heb in verleden bij andere devices wel eens gehad dat screenprotector teveel in hoek op scherm drukte, dat zorgde voor problemen (iPaq). Ook is het wel eens voorgekomen dat flatcable naar scherm niet lekker zat (Palm Tungsten). In beide gevallen deed het touchscreen niet wat het moest doen....het uitzoeken waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fermion schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

Tegen de tijd dat jij je Tytn II hebt is de III er al. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar via zeer omslachtige manier. En het gaat er dus om dat smsjes/email ook niet in Deleted items zitten. Je zou dan voordat je opnieuw bericht binnen krijgt je oude berichtendatabase moeten backuppen, nieuwe aanmaken en oude onder nieuwe naam terugzetten....zoiets ongeveer....ik zie mensen dat niet zo makkelijk snel doen met WM....dat werkt volgens mij iets anders...maar iemand die het wel weet mag het zeggen hoor....graag zelfs want is mij ook al eens overkomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Tegen de tijd dat jij je Tytn II hebt is de III er al. :D
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik ben benieuwd naar de foto kwaliteit. Ik heb er nog niemand over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Fermion schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

Vandaag ook. die van mij word vandaag verstuurd volgens de telefoniste gisteren.. zullen wel veel aanmeldingen zijn. die van Gieliovd520 is woensdag verstuurd toen die lading binnen kwam en had hem gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Djerique schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:53:
Ik ben benieuwd naar de foto kwaliteit. Ik heb er nog niemand over gehoord.
Aardig, maar voor goeie kwaliteit pak ik toch echt mijn normale camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
ben er nu paar dagen mee aan het spelen en echt is een super ding :)
Maar nu eens gaan kijken naar spelletjes die erop kunnen (je moet wat als je zit te wachten :D )
Iemans een lijst of dergelijke met leuke spellen die op de TyTn2 "draaien"

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Pimmetje651 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:00:
ben er nu paar dagen mee aan het spelen en echt is een super ding :)
Maar nu eens gaan kijken naar spelletjes die erop kunnen (je moet wat als je zit te wachten :D )
Iemans een lijst of dergelijke met leuke spellen die op de TyTn2 "draaien"
http://www.mobiletopsoft....l-of-duty-2-bundle-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 08-09 22:17
rjhilbrink schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:52:
[...]

Van Fit4Cat weet ik niets maar bij mij werkt PIT gewoon via HSDPA. Natuurlijk wel begrensd op 64Kbit. Tis weer eens wat anders een H in het scherm.
Begrijp uit andere fora dat dekking niet helemaal optimaal is. Maar hier (Almere) is het voor mij geen probleem om langer connected te zijn via HSDPA.
Aha. Bij mij staat er altijd maar alleen een g'tje met 2 pijltjes wanneer hij verbonden is. Nooit iets van 3G of HSDPA. Ik haal wel altijd zo'n 6kb/s, soms wat minder. Dus voor mij is die tweak useless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:24
Ik heb zojuist een 2 GB micro SD gekocht. Geplaatst in de Kaiser en aangesloten op de comp.
Het probleem is nu, een klein bestand (zeg 5-10 MB) lijkt hij gewoon over te zetten.
Maar als ik een groter bestand, zoals een film van 700 MB, overzet (kopie + plak). Dan stopt hij na het 3/4e balkje en begint hij opnieuw.

En nu heb ik nog een bevinding.. een klein bestand leek hij over te zetten, maar nu verdwijnt dat bestand ineens?

Dus.. ik heb een probleempje:P
Heeft iemand misschien een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

keanu_ schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:10:
Dit soort grote bestanden met activesync overzetten gaat vrijwel nooit echt goed, laat staan snel. Stop je kaart gewoon in een kaart lezer en het gaat sneller en zonder problemen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
marco899 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

Dit soort grote bestanden met activesync overzetten gaat vrijwel nooit echt goed, laat staan snel. Stop je kaart gewoon in een kaart lezer en het gaat sneller en zonder problemen.
of install WM5Torage dat maakt van je kaartje een USB massaopslag wanneer je je TyTn aansluit

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:24
Ik zal even een poging gaan wagen:D thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:24
bezoekt iemand trouwens GoT via zijn TyTN2?
heb wel wat oude topics gevonden, maar die reppen allemaal over een template van spider 007 die in ieder geval midden 2006 niet uit zou komen... (eerder planning 2010)

nu schijn je wel met skweezer het een en ander te kunnen, maar dat lijkt me ook niet ideaal.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Lion31 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:58:
Ik zie net dat de passieve houder op voorraad is bij PDAplus.nl. De actieve houder nog niet helaas. :|
Heb hem net vandaag binnengekregen >:)
Mooi ding , stevig ...piest presas...eh past precies

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd_Lastig schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:59:
...Niet dus, na intikken pin de volgende melding:
"netvaerket er last indtast oplasningskoden"

vertaalfoutje van windows maar betekend zoiets als wel gesimlocked, T-Mobile weer gebeld, blijkt dat ze al maanden een storing hebben en toestellen van na 23 april niet kunnen unlocken, ze hebben alleen geen prioriteit aan dit probleem gegeven omdat toch niemand binnen een jaar zijn toestel wil unlocken i.v.m. de hoge kosten.
Helaas voor ons (t-mobile wil best helpen en vind het verder geen probleem te unlocken) kunnen ze niet helpen. Ze boden zelfs aan om het toestel terug te nemen.
Het is wel mogelijk om toestellen van na 23 april te unlocken. Ik denk dat de betreffende persoon een aantal dingen door elkaar heeft gehaald. De nieuwe IMEI-nummers kunnen niet snel gecontroleerd worden door de Klantenservice. Wanneer je toch legaal (en dus met kosten á 120 euro) het toestel unlocked wilt hebben dan gaat er wat meer tijd overheen. Dit kan dan in het allerslechtste geval 6 weken duren.

Erg raar trouwens dat je een Scandinavische melding krijgt dat het toestel gelocked is. Idd vast een foutje in de vertaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
er zijn een hoop applicaties om verwijderde items terug te halen van een usb stick...
als je uit kan vinden waar een sms wordt opgeslagen (en dit een los bestand is) dan zou je dus je telefoon op je pc kunnen aansluiten en een poging kunnen wagen... misschien heb je ook een tool nodig die van je telefoon een 'usb stick' maakt...
geef het weinig kans...
ingpe: heb je niet het bekende probleem dat na bellen of gebeld worden (een van 2e) de bovenste balk grotendeels niet meer reageert? en na scherm uit/aan alles het weer doet?

btw, me buurman krijgt hem volgende week, ellen wil hem ook kopen, chantal krijgt hem morgen, eddie wil de goedkoopste webschop nog weten, barry heeft hem net gekocht en wacht op levering, en me moeder heeft hem net binnen gekregen....

BOEIEND! }:O

[ Voor 20% gewijzigd door Elwin23 op 12-10-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:31:
ik nu al vele keren gebeld, daarbij heb ik gebruik gemaakt van mijn luidspreker/handsfree.
de andere kant heeft blijkbaar last van dat ik weg val, dus een gesprek voeren wilt niet echt via luidspreker/handsfree. dit gebeurt elke keer als ik gebruik maak van de luidspreker/handsfree.
iemand anders die hier ook last van heeft?
Dit heb ik dus ook. Heb jij je toestel omgeruild, rhaw? Dus tijdens een telefoongesprek met speaker aan, kan de andere kant mij opeens niet meer goed horen. Om het te testen, heb ik het volgende gedaan: Mijn receiver heb ik op BNR Nieuwsradio gezet (vanwege constant gepraat, net zoals bij een gesprek). Op de receiver sluit ik mijn hoofdtelefoon aan en houd deze bij de microfoon van mijn TyTN2. Met een andere gsm bel ik de TyTN2, of andersom. Ik kan BNR dan prima horen, maar als ik de speaker van de TyTN2 inschakel, valt BNR weg zodra ik begin te spreken en hoor ik veel ruis erdoorheen! Als ik niets zeg, of de speaker weer uitzet, hoor ik BNR weer goed. Hoewel het ook dan soms zwakker klinkt als ik praat. Het lijkt dus wel of mijn TyTN2 geen ‘full duplex’ gesprek aan kan met speaker aan.

Is dit een defect in mijn TyTN2 ;( ? Ik wil ‘m omruilen, maar zijn er meer mensen met dit probleem? Het lijkt me niet normaal, want wat heb je aan een speakerfunctie/handsfree, als de andere kant je dan niet meer goed kan horen? Dan maar geen speaker gebruiken, maar dat is toch geen echte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
Zky_ schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

of install WM5Torage dat maakt van je kaartje een USB massaopslag wanneer je je TyTn aansluit
Als je een TyTN hebt wel ja, als je een TyTN II hebt, werkt WM5Storage niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

keanu_ schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:10:
Ik heb zojuist een 2 GB micro SD gekocht. Geplaatst in de Kaiser en aangesloten op de comp.
Het probleem is nu, een klein bestand (zeg 5-10 MB) lijkt hij gewoon over te zetten.
Maar als ik een groter bestand, zoals een film van 700 MB, overzet (kopie + plak). Dan stopt hij na het 3/4e balkje en begint hij opnieuw.

En nu heb ik nog een bevinding.. een klein bestand leek hij over te zetten, maar nu verdwijnt dat bestand ineens?

Dus.. ik heb een probleempje:P
Als ik grote bestanden overzet heb ik inderdaad ook dat de statusindicator soms overnieuw begint te lopen. Maar met wat geduld staat het bestand er zo op hoor. Geen problemen hier.
Ik neem aan dat je het via ActiveSync doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
scorpio schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

Heb hem net vandaag binnengekregen >:)
Mooi ding , stevig ...piest presas...eh past precies
Goed om te weten. Ik ga voor de actieve en aangezien die volgens mij in de basis hetzelfde is als de passieve, zijn dit goede berichten.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:16
Iemand nu ook al meer kennis over die Smartchip melding wat ik eerder vroeg?

Mijn SIM wordt maandag geactiveerd, maar als ik die melding zie wordt ik er niet blij van.

Iemand?

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@elwin Dat klopt meestal is dat na het bellen of gebeld worden. Ik zie in je reactie dat het een bekend probleem is. Is er dan al een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:26:
[...]

Dit heb ik dus ook. Heb jij je toestel omgeruild, rhaw? Dus tijdens een telefoongesprek met speaker aan, kan de andere kant mij opeens niet meer goed horen. Om het te testen, heb ik het volgende gedaan: Mijn receiver heb ik op BNR Nieuwsradio gezet (vanwege constant gepraat, net zoals bij een gesprek). Op de receiver sluit ik mijn hoofdtelefoon aan en houd deze bij de microfoon van mijn TyTN2. Met een andere gsm bel ik de TyTN2, of andersom. Ik kan BNR dan prima horen, maar als ik de speaker van de TyTN2 inschakel, valt BNR weg zodra ik begin te spreken en hoor ik veel ruis erdoorheen! Als ik niets zeg, of de speaker weer uitzet, hoor ik BNR weer goed. Hoewel het ook dan soms zwakker klinkt als ik praat. Het lijkt dus wel of mijn TyTN2 geen ‘full duplex’ gesprek aan kan met speaker aan.

Is dit een defect in mijn TyTN2 ;( ? Ik wil ‘m omruilen, maar zijn er meer mensen met dit probleem? Het lijkt me niet normaal, want wat heb je aan een speakerfunctie/handsfree, als de andere kant je dan niet meer goed kan horen? Dan maar geen speaker gebruiken, maar dat is toch geen echte oplossing.
DAMN, same here... Heb ik dus ook... Is dit een defect aan het toestel? Zijn er nog mensen die dit kunnen testen, want dan wil ik hem asap wel gaan omruilen!

Wie kan dit nog eens testen, of heeft hier ook last van?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:03:
[...]

Het is wel mogelijk om toestellen van na 23 april te unlocken. Ik denk dat de betreffende persoon een aantal dingen door elkaar heeft gehaald. De nieuwe IMEI-nummers kunnen niet snel gecontroleerd worden door de Klantenservice. Wanneer je toch legaal (en dus met kosten á 120 euro) het toestel unlocked wilt hebben dan gaat er wat meer tijd overheen. Dit kan dan in het allerslechtste geval 6 weken duren.

Erg raar trouwens dat je een Scandinavische melding krijgt dat het toestel gelocked is. Idd vast een foutje in de vertaling :)
Dank voor dit antwoord, ik ga maandag nog eens bellen, ik heb de vraag ook al bij mijn binnendienst medewerker neergelegd, zal zij daar ook wel achter komen.
(overigens ga ik er gewoon vanuit dat jullie dit kosteloos doen, het t-mobile abbonement is al aangevraagd, het is alleen even wachten tot KPN nummer vrijgeeft en T-Mobile is eigenlijk altijd heel meewerkend)

[ Voor 21% gewijzigd door [Roland] op 12-10-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Lion31 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Als je een TyTN hebt wel ja, als je een TyTN II hebt, werkt WM5Storage niet... ;(
Ik was eigenwijs en heb het toch geprobeerd maar je hebt gelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
SurfHost schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

d:)b

Ik gebruik inmiddels Softick Card Export II naar volle tevredenheid. Ik heb hem een paar dagen getest en daarna meteen aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
SurfHost schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:29:
[...]

Wat voor fout krijg jij, ik heb nu versie 1,78 beta2 eropgezet, werkt prima, XP herkend een verwisselbare schijf, installeert hem en herkent hem.

echter als ik op deze computer eropklik dan stopt deze computer...

groeten Rene

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook problemen met het synchroniseren via Bluetooth ? Ik gebruik vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieliovd520 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:58:
Iemand nu ook al meer kennis over die Smartchip melding wat ik eerder vroeg?

Mijn SIM wordt maandag geactiveerd, maar als ik die melding zie wordt ik er niet blij van.

Iemand?
Dit komt inderdaad doordat je SIM nog niet geactiveerd is. Maandag je TyTN aan en uitzetten (nadat je SIM kaart geactiveerd is) en het zou als een zonnetje moeten werken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
peugeot206gt schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:19:
[...]

Wat voor fout krijg jij, ik heb nu versie 1,78 beta2 eropgezet, werkt prima, XP herkend een verwisselbare schijf, installeert hem en herkent hem.

echter als ik op deze computer eropklik dan stopt deze computer...

groeten Rene
Yep same here.

Na een reboot staat alles wel netjes in apparaatbeheer enzo en je hebt een verwisselbare schijf maar als je hem aanklikt zegt hij dat hij niet gevonden kan worden ofzo. Weet niet meer precies.

Verder was ik aan het bellen en liep m'n hele telefoon vast.

Na een soft reset + uninstall was alles weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:16
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:37:
[...]

Dit komt inderdaad doordat je SIM nog niet geactiveerd is. Maandag je TyTN aan en uitzetten (nadat je SIM kaart geactiveerd is) en het zou als een zonnetje moeten werken. d:)b
Dat zou heel mooi zijn! Ik heb stieken een beetje angst dat het toestel een bepaald type nieuwe simkaart niet zou ondersteunen.

Die nieuwe Vodafone kaarten schijnen nogal apart te zijn.

Kzit nu trouwens RTL7 te kijken via Wifi :) Het beeld lagt een beetje achter haha.

Edit, misschien al gevraagd maar iemand misschien leuke lijst met streaming video/audio? streamingpda.nl ken ik al. Youtube met die plugin ga ik proberen.... Meer?

Ps. iemand een idee hoeveel meg een uurtje youtuben of streamen inneemt? Anders zit ik wel overdreven snel aan me 50 mb "limit" op mijn zorgeloos internet met zorgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Gieliovd520 op 12-10-2007 23:06 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Gieliovd520 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:52:
[...]

Dat zou heel mooi zijn! Ik heb stieken een beetje angst dat het toestel een bepaald type nieuwe simkaart niet zou ondersteunen.

Die nieuwe Vodafone kaarten schijnen nogal apart te zijn.

Kzit nu trouwens RTL7 te kijken via Wifi :) Het beeld lagt een beetje achter haha.

Edit, misschien al gevraagd maar iemand misschien leuke lijst met streaming video/audio? streamingpda.nl ken ik al. Youtube met die plugin ga ik proberen.... Meer?

Ps. iemand een idee hoeveel meg een uurtje youtuben of streamen inneemt? Anders zit ik wel overdreven snel aan me 50 mb "limit" op mijn zorgeloos internet met zorgen.
Hoe kijken jullie tv op deze manier, mij blijft via streamingpda hangen in wmp, hij zegt verbinding maken en daarna geeft ie een fout. het gaat dan om mms streaming files....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Iemand al een strakke app gevonden welke er voor zorgt dat er tray icons toegevoegd kunnen worden aan het today scherm?

Ik heb inmiddels alles binnen, lader en TyTN 2. Tot nu 100% te vreden en zoals verwacht heerlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
peugeot206gt schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:58:
[...]

Hoe kijken jullie tv op deze manier, mij blijft via streamingpda hangen in wmp, hij zegt verbinding maken en daarna geeft ie een fout. het gaat dan om mms streaming files....
Heb het ook over wifi geprobeert en werkt goed bij mij..dus weet niet wat er mis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Imperium schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:14:
[...]

ja of bijvoorbeeld een mp3 als sms ofzo...
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Ben nog niet bij WM6, maar bij WM5 kan je lang erop houden krijg je een uitklapje en daar staat dan "instellen als beltoon"

het gaat weer erg hard hier volgende week deeltje 5 :9

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
aerofreak schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 08:55:
Ben nog niet bij WM6, maar bij WM5 kan je lang erop houden krijg je een uitklapje en daar staat dan "instellen als beltoon"

het gaat weer erg hard hier volgende week deeltje 5 :9
Dat klopt als belringtone..maar de vraag was voor sms of alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
PortoNL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:12:
Dat klopt als belringtone..maar de vraag was voor sms of alarm
Bij WM5 heel simpel: in directory \Windows plaatsen. ;)
Bij WM6 waarschijnlijk ook zo...

[ Voor 7% gewijzigd door Mini Poeper op 13-10-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
SurfHost schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:49:
[...]

Yep same here.

Na een reboot staat alles wel netjes in apparaatbeheer enzo en je hebt een verwisselbare schijf maar als je hem aanklikt zegt hij dat hij niet gevonden kan worden ofzo. Weet niet meer precies.

Verder was ik aan het bellen en liep m'n hele telefoon vast.

Na een soft reset + uninstall was alles weer normaal :)
Vergeten jullie niet de optie 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' uit te vinken onder Instellingen > Verbindingen > USB aan pc ?

Ik heb nog geen geheugenkaartje dus heb het nog niet kunnen testen, maar ik ben al apparaten tegengekomen met WM6 waar hij wel gewoon werkt.

[ Voor 1% gewijzigd door Zky_ op 13-10-2007 10:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:23:
[helpdeskmodus]Wat is de definitie van problemen? Wat gaat er fout, wat gebeurd er wel of niet. Zijn er foutmeldingen? [/helpdeskmodus]

Check mijn post is in deel 2: _Rayman_ in "HTC TyTN II (Kaiser); deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Zky_ schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Vergeten jullie niet de optie 'Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' uit te vinken onder Instellingen > Verbindingen > USB aan pc ?

Ik heb nog geen geheugenkaartje dus heb het nog niet kunnen testen, maar ik ben al apparaten tegengekomen met WM6 waar hij wel gewoon werkt.
Niet geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
gill schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:03:
[...]

DAMN, same here... Heb ik dus ook... Is dit een defect aan het toestel? Zijn er nog mensen die dit kunnen testen, want dan wil ik hem asap wel gaan omruilen!

Wie kan dit nog eens testen, of heeft hier ook last van?
Ik heb het één keer geprobeerd, toen was ik ook niet te verstaan. daarna geen poging meer ondernomen.

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wiljums schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:17:
[...]

Ik heb het één keer geprobeerd, toen was ik ook niet te verstaan. daarna geen poging meer ondernomen.
Ik heb het vaker geprobeerd en iedere keer hetzelfde. Als ik iemand bel, of gebeld word, val ik weg zodra ik de speaker op de tytn2 inschakel. Maar ook zonder speaker val ik soms weg aan de andere kant, of klink ik onderbroken. Ik heb verschillende simkaarten geprobeerd en op andere lokaties, maar het probleem blijft. Ik kan de andere kant echter prima horen op de tytn2 , met of zonder speaker. Misschien dat er een slechte batch is geweest en ik daar een model van heb?? Deze week ga ik proberen te vergelijken met een andere en als die hetzelfde heeft, wil ik ‘m omruilen voor iets anders. Wel met pijn in ’t hart, want verder werkt ie perfect en heeft alles wat ik wil in 1 toestel. Maar ik vind dat bellen gewoon probleemloos moet werken op zo’n duur toestel.
Edit: Ook een hard reset helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsman
  • Laatst online: 24-05-2021
Wellicht een domme WM6 vraag, maar dit is mijn eerste WM versie waarmee ik zowel Wifi als GPRS heb. Als ik thuis ben, is hij met m'n thuis wifi netwerk verbonden. Als ik dan echter het weer wil ophalen of m'n e-mail, dan gaat hij verbinding maken via GPRS. Daar ben ik natuurlijk niet zo van gedient, aangezien dat geld kost terwijl het gratis kan. Waar kun je ergens voorkeuren instellen m.b.t. indien Wifi verbinding, dan geen (overbodige) GPRS verbinding maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Nielsman schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:20:
Wellicht een domme WM6 vraag, maar dit is mijn eerste WM versie waarmee ik zowel Wifi als GPRS heb. Als ik thuis ben, is hij met m'n thuis wifi netwerk verbonden. Als ik dan echter het weer wil ophalen of m'n e-mail, dan gaat hij verbinding maken via GPRS. Daar ben ik natuurlijk niet zo van gedient, aangezien dat geld kost terwijl het gratis kan. Waar kun je ergens voorkeuren instellen m.b.t. indien Wifi verbinding, dan geen (overbodige) GPRS verbinding maken?
Heb je dan al handmatig (via de communication manager) je wifi verbinding aangezet?
Als deze aanstaat, dan zal hij deze gebruiken (doet hij bij mij in ieder geval wel).
Is er geen enkele verbinding verbinding reeds actief, dan zal de geconfigureerde gprs / umts / hsdpa verbinding geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
Probeer eens dan, ben ook wel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsman
  • Laatst online: 24-05-2021
doctormetal schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:25:
[...]

Heb je dan al handmatig (via de communication manager) je wifi verbinding aangezet?
Als deze aanstaat, dan zal hij deze gebruiken (doet hij bij mij in ieder geval wel).
Is er geen enkele verbinding verbinding reeds actief, dan zal de geconfigureerde gprs / umts / hsdpa verbinding geactiveerd worden.
Ja, m'n wifi icoon is blauw en hij geeft een zendmastje weer met een rondje eromheen.
Toch gaat hij dan alsnog een GPRS verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Nielsman schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:35:
[...]

Ja, m'n wifi icoon is blauw en hij geeft een zendmastje weer met een rondje eromheen.
Toch gaat hij dan alsnog een GPRS verbinding maken.
Een rondje is geen verbinding, twee pijltjes is wat je moet zien.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 20:13

Remz-Jay

PSEiKO

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:23:
Yup.. telefoon maakt verbinding via bluetooth (activesync poort is aangevinkt binnen bluetooth properties), maar windows mobile device center ziet het toestel nog steeds als "not connected" (allow bluetooth connection staat daar wel aangevinkt), en activesync start ook niet op.
Toestel verschijnt ook niet in exporer.
Enige wat wel werkt is dat Jeyo Mobile Extender wel de SMSjes uit kan lezen..

(Op Windows Vista Ultimate met een Belkin USB Bluetooth dongle)

[ Voor 4% gewijzigd door Remz-Jay op 13-10-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

actieman schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:43:
bezoekt iemand trouwens GoT via zijn TyTN2?
heb wel wat oude topics gevonden, maar die reppen allemaal over een template van spider 007 die in ieder geval midden 2006 niet uit zou komen... (eerder planning 2010)

nu schijn je wel met skweezer het een en ander te kunnen, maar dat lijkt me ook niet ideaal.
Met Pocket Internet Explorer werkt het niet best. Maar heb net opera mini geprobeerd en dat gaat perfect! Alleen jammer dat het een java progje is en niet native pocketpc. Heb opera mini nu 10 minutes en ben er nu al weg van. Dat zoomen is echt super. Ze hebben goed naar de iPhone gekeken daar bij opera :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!