HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:43:
[...]

Voor de duidelijkheid, gaat het hier over volle bak bereik GSM (G) of 3G (UMTS)?
Hmm mja, ik heb mijn telefoon ingesteld op GSM, omdat ik geen UMTS abbo heb, alleen GPRS. Ik denk dus dat daar de fout zit aan mijn kant.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:40:
Wat mij toevallig opviel (totaal buiten de Tweak om) en wat ook mijn vraag eerder was, is dat in de screenshot dit je had toegevoegd, ik zag dat er ook maar 2 streepjes bereik staan bij 3G connectie...
Nogmaals raar dat de nokia 6680 hiervoor met zelfde abo vol bereik aan gaf op 3G.
Moet zeggen dat ik met bellen nog geen hinder heb ondervonden van slechte verbinding of verstaanbaarheid.

Geeft de Tytn dit misschien anders aan qua signaal sterkte tenopzichte van de nokia?
Ik zou het bijna vermoeden ja. Raar is ook dat ik nu op exact dezelfde plek zit als met de screenshot en ik heb nu 4 streepjes bereik. Mn Vario I en U600 geven vol bereik aan. Overigens heb ik met de Kaiser geen enkel probleem om te bellen, internetten (3G) etc met slechts 1 streepje. Met andere woorden, geen flauw idee wat er aan de hand is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

sylvesterrr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:49:
GSMWeb krijgt op 12-10 (a.s. vrijdag) weer een lading toestellen, aldus iemand van GSMWeb vandaag per e-mail.
Dat wordt dus maandag pas dat de bestelling afgeleverd wordt. :'(

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
cdl575 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Dat wordt dus maandag pas dat de bestelling afgeleverd wordt. :'(
bij de BC en PH kan je ze gewoon ophalen toch ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

henkstr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

bij de BC en PH kan je ze gewoon ophalen toch ? :S
Als je €100 meer wilt uitgeven wel ja ;)

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Hmm mja, ik heb mijn telefoon ingesteld op GSM, omdat ik geen UMTS abbo heb, alleen GPRS. Ik denk dus dat daar de fout zit aan mijn kant.
Geeft niet ;) , had al zo'n idee, dit is namelijk bij mij ook het geval als ik over ga op GSM i.p.v. 3G
BoomSmurf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Ik zou het bijna vermoeden ja. Raar is ook dat ik nu op exact dezelfde plek zit als met de screenshot en ik heb nu 4 streepjes bereik. Mn Vario I en U600 geven vol bereik aan. Overigens heb ik met de Kaiser geen enkel probleem om te bellen, internetten (3G) etc met slechts 1 streepje. Met andere woorden, geen flauw idee wat er aan de hand is :D
Klopt, ik heb verder ook geen problemen tot nu toe met bellen internet etc.... mij viel dit ook pas op nadat ik schommelingen zag in het ontvangst van satellieten met tomtom en daarna dus de 2 streepjes voor 3G waar ik voor beide zeg maar vol bereik gewend was....

Maar goed, het is blijkbaar niet anders.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
koksie schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:47:
[...]

MagicSS. via google wel te vinden.

Gisteren mijn Vario III opgehaald bij de T-Mobile shop (wat een zooitje daar, maar goed). Thuis het ding gaan verkennen en nieuwsgierig de GPS antenne connector (achter het rubbertje naast de camera) bekeken. gevolg: het rubber klepje sluit niet goed meer en blijft half open staan. De sluiting is namelijk zo slap dat het rubbertje er niet in geklemd blijft. Verder zit de connector van de GSM antenne achter hetzelfde klepje, maar daar zit een stukje hard plastic voor. Ook is het rubbertje erg lastig eraf te krijgen, heb het uiteindelijk maar laten zitten.

De moraal: laat het rubbertje erop zitten als je de GPS connector niet nodig hebt, want hij blijft anders gebogen en sluit dan dus niet goed af. Verder vraag ik me af wat je te doen staat als je het apparaat aan een externe GSM antenne wilt hangen, want er zit een stukje hard plastic voor en het hele rubbertje is er heel moeilijk af te krijgen, was bang het dekseltje te slopen.

Verder vind ik de stylus redelijk los zitten. Hij klikt nu nog vast, maar vraag me af hoe het na 3 maanden is. Hoop dat ze niet dezelfde fout gemaakt hebben als bij de Wizard, waar de stylus spontaan uitviel na een paar maanden. De TyTN was wbt beter, daar hadden ze duidelijk de geleerde lessen toegepast, maar nu vind ik de constructie weer zo-zo. Ik hoop dat ik me vergis.
ik heb zo'n vermoeden dat je hem er niet goed terug in heb gedaan... er zitten kleine randjes die je netjes erachter moet stoppen... iets moeilijker met de losse hand, wellicht met een schroevendraaier oid heel voorzichtig pielen...
is me hier binnen 1 sec gelukt met een mes (woei, ik ging bijna trillen, een mes in de buurt van mijn keizer!!)

damn.. 9 pagina's alweer... gaat veels te snel!!!!!!!!!! vooral door al die leuke, ik krijg hem morgen, berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Pffff, wat een drama allemaal met die streepjes over bereik, ik zie het maar zo, kan je bellen, inetten, tomtommen dan is het toch prima hahaha! geef er niks om als het 1, 2 of volle bak is. Zolang het maar werkt.

Waren mij 2 dingen opgevallen, 1 was de framerate van de video's... deze staat in het register op 15, na aanpassen naar 30 heb ik het idee dat het allemaal wat soepeler loopt maar moet dit nog wel even precies uitzoeken.

Iets anders, alles werkt prima bij mij, maar eergisteren viel mijn tytn ineens uit, opstarten, en iets starten resulteerde gelijk weer in een vastlopen, keer op keer op keer. Was bijna zover om een hard reset uit te voeren en alsof mijn kaiser het hoorde draaide die weer als een zonnetje...

Iemand anders deze vage shit aleens gehad?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Zeezicht schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:56:
Als ik bestanden synchroniseer tussen de TyTN en de desktop krijg ik steeds een "error". In het ActiveSync scherm staat Windows PC: Let op.
En het "let op" gedeelte is een link, klik ik daar op dan krijg ik een popup met Bestande: let op erin.

Deze leuke foutmeldingen maken natuurlijk geheel niet duidelijk wat er aan de hand is... weet iemand wat hier fout gaat?
PS. Hij sync altijd met een map die AS zelf aanmaakt in je Mijn Documenten map, die staat in mijn geval op een netwerkshare. Misschien dat dat problemen oplevert... maar ik kan de plaats van die map niet veranderen...
Ter info voor wat ik zelf uitgevonden heb (volgens mij doe ik hele andere dingen dan de rest hier met de TyTNII)
Netwerk share veroorzaak geloof ik een groot deel van de "problemen", ook al weet ik niet wat de problemen zijn. Easy Sync werkt wel gewoon snel en je kan tenminste zelf mappen instellen.
Maar iemand een idee waar meer info te vinden is over de fouten, een log ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
Voor de mensen die ook geen internet hebben via AS (zie deel 3; Zeezicht in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3")
Je kan 2 dingen doen om dit op te lossen:
- Instellingen -> Verbindingen -> USB aan PC -> Vinkje weg bij Geavanceerde netwerk.....
- Of het register aanpassen op de desktop PC. Voeg dan het volgende toe:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"AllowLSP"=dword:00000000

Wie weet wat je allemaal gaat missen voor "geavanceerde" netwerk functionaliteiten als je optie 1 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
* aerofreak >:) :Y)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Zeezicht schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:29:
Voor de mensen die ook geen internet hebben via AS (zie deel 3; Zeezicht in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3")
Je kan 2 dingen doen om dit op te lossen:
- Instellingen -> Verbindingen -> USB aan PC -> Vinkje weg bij Geavanceerde netwerk.....
- Of het register aanpassen op de desktop PC. Voeg dan het volgende toe:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
"AllowLSP"=dword:00000000

Wie weet wat je allemaal gaat missen voor "geavanceerde" netwerk functionaliteiten als je optie 1 gebruikt?
Geavanceerde netwerkfunctionaliteit is een optie die ervoor moet zorgen dat Active Sync verbindingen stabieler verlopen. Ik heb zelf nooit verschil gemerkt, maar mensen die met WM5 problemen met syncen hadden hadden er baat bij het vinkje aan te zetten. Wat het precies doet? Ik geloof niet dat iemand een flauw idee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 20:13

Remz-Jay

PSEiKO

Zeezicht schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:29:

Dat je apparaatje niet meer als device in je windows explorer verschijnt onder andere, waardoor je dus niet meer direct via explorer bestanden kan kopieëren naar je phone.

Ik vind dat AS zowiezo knudde werken..
- Zolang hij bezig is is de telefoon zo traag als dikke smurrie langs een berg omhoog.
- Regelmatig failt de AS sync met verschillende weinigonthullende meldingen.
- (Automatisch) Syncen via Bluetooth is op een of andere manier helemaal onmogelijk (maar dat kan makkelijk aan die maffe Belkin dongle drivers voor Vista liggen..)
- Het duurt na het aansluiten van de USB kabel een eeuwigheid voor hij uberhaupt gaat syncen, en het apparaatje in de explorer lijst verschijnt.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op dit punt werkte die Nokia PC Suite aansluiting met sync enzo op m'n oude 6680 nog beter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Bastard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 22:11
Remz-Jay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:58:
[...]
Dat je apparaatje niet meer als device in je windows explorer verschijnt onder andere, waardoor je dus niet meer direct via explorer bestanden kan kopieëren naar je phone.
Bij mij staat het vinkje uit en ik kan de TyTN II gewoon via explorer benaderen hoor.
En syncen lijkt precies hetzelfde te gaan.

Een aantal dingen die wel anders zijn:
  • Als TyTN II voor het eerst aansluit via USB nadat je het vinkje hebt uitgezet word er wel een nieuwe Device in windows geinstalleerd.
  • Tevens verschijnt er elke keer dat je hem aansluit via USB een schermpje op de TyTN II dat ie met USB connectie maakt.
  • Boven de contacts button op het todayscherm staat ook een nieuw icoontje. Als je hier op klikt kun je de connectie met de PC verbreken.

[ Voor 3% gewijzigd door E-Bastard op 10-10-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
E-Bastard schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:16:
[...]

Bij mij staat het vinkje uit en ik kan de TyTN II gewoon via explorer benaderen hoor.
En syncen lijkt precies hetzelfde te gaan.

Een aantal dingen die wel anders zijn:
  • Als TyTN II voor het eerst aansluit via USB nadat je het vinkje hebt uitgezet word er wel een nieuwe Device in windows geinstalleerd.
  • Tevens verschijnt er elke keer dat je hem aansluit via USB een schermpje op de TyTN II dat ie met USB connectie maakt.
  • Boven de contacts button op het todayscherm staat ook een nieuw icoontje. Als je hier op klikt kun je de connectie met de PC verbreken.
Dit kan ik beamen inderdaad. Maar ja, dus qua functionaliteit niet echt wat anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Mini Poeper schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:07:
Ik ben met Djerique eens! Je moet je niet blind staren op één merk, laat staan model.
Het is een pré om een concurrerend model te noemen in een topic als deze.
Zo zie je bijvoorbeeld dat ze bij de E-ten X800 in 1 dag al meerdere keren hebben over onze TYTNII ;)

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

Een kleine update voor de Parrot gebruikers:

Parrot heeft een documentje op hun website wat de koppelprocedure voor een HTC Touch icm. een 3400LS-GPS beschrijft. Aangezien de 3400 feitelijk dezelfde carkit is als de 3200, maar dan met GPS, zal het document ook voor die carkit opgaan. Tussen de Touch en de TyTN II zal ook weinig verschil in procedure/carkitfunctionaliteit zitten gok ik.

Maar waar het dus om gaat is dat ze zelf vermelden in het document: "Voice navigation instructions through PDA headspeakers ONLY", wat mij dus doet vermoeden dat die functionaliteit er dus idd gewoon niet is, en naar ik vrees ook niet gaat komen :/

Nou ja, lag het iig niet aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de Vario 3, maar kan alleen nergens het Windows Live icoontje vinden. Lijkt mij sterk dat Tmobile deze uit de ROM heeft gehaald. heeft iemand dit zelfde probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Remz-Jay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:43:

Parrot heeft een documentje op hun website wat de koppelprocedure voor een HTC Touch icm. een 3400LS-GPS beschrijft. Aangezien de 3400 feitelijk dezelfde carkit is als de 3200, maar dan met GPS, zal het document ook voor die carkit opgaan. Tussen de Touch en de TyTN II zal ook weinig verschil in procedure/carkitfunctionaliteit zitten gok ik.

Maar waar het dus om gaat is dat ze zelf vermelden in het document: "Voice navigation instructions through PDA headspeakers ONLY", wat mij dus doet vermoeden dat die functionaliteit er dus idd gewoon niet is, en naar ik vrees ook niet gaat komen :/

Ja, hoevaak moeten we het dan nog zeggen... Die 3200 en 3400 series ondersteunen geen A2DP, dat was ook de reden waarom die voor mij afviel. Met andere woorden, het werkt niet, en gaat niet werken. oftewel de mensen die zich nu bedonderd voelen:

connect brains before buying

(mits de verkoper natuurlijk heeft geroepen dat het wel werkt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Zeezicht schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

Ter info voor wat ik zelf uitgevonden heb (volgens mij doe ik hele andere dingen dan de rest hier met de TyTNII)
Netwerk share veroorzaak geloof ik een groot deel van de "problemen", ook al weet ik niet wat de problemen zijn. Easy Sync werkt wel gewoon snel en je kan tenminste zelf mappen instellen.
Maar iemand een idee waar meer info te vinden is over de fouten, een log ofzo?
nou maak je me nieuwschierig! vertel!
ik als systeembeheerder heb toch al leuke mogelijkheden ontdekt op mn werk, sharepoint, wifi via certificaten, RDPen naar elke server, en zelfs postbank.nl doet het :D
Remz-Jay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:58:
[...]

Ik vind dat AS zowiezo knudde werken..
- Zolang hij bezig is is de telefoon zo traag als dikke smurrie langs een berg omhoog.
- Regelmatig failt de AS sync met verschillende weinigonthullende meldingen.
- (Automatisch) Syncen via Bluetooth is op een of andere manier helemaal onmogelijk (maar dat kan makkelijk aan die maffe Belkin dongle drivers voor Vista liggen..)
- Het duurt na het aansluiten van de USB kabel een eeuwigheid voor hij uberhaupt gaat syncen, en het apparaatje in de explorer lijst verschijnt.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op dit punt werkte die Nokia PC Suite aansluiting met sync enzo op m'n oude 6680 nog beter :/
gevaarlijke uitspraak, maar ik moet toegeven dat active sync niet veel beter is als pc suite idd :P
Djerique schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Zo zie je bijvoorbeeld dat ze bij de E-ten X800 in 1 dag al meerdere keren hebben over onze TYTNII ;)

bron
beamen ze ook dat het de cheapo versie is van de tytn2? en maar hele kleine voordelen bij zitten? behalve dan de prijs :P
Remz-Jay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:43:

dat zijn een hoop aannames!!!! 1 ding geleerd, aanames zijn erug gevaarlijk :)
er zijn een hoop verschillen tussen produkten, zo kan er bijvoorbeeld verschillende bluetooth versie op zitten, enz enz enz enz

edit: Zie dat iemand me net een seconde voor was :) zoals ik al vermoede zit je dus met a2dp :) of juist niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

peugeot206gt schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:05:
[...]

Ja, hoevaak moeten we het dan nog zeggen... Die 3200 en 3400 series ondersteunen geen A2DP, dat was ook de reden waarom die voor mij afviel. Met andere woorden, het werkt niet, en gaat niet werken. oftewel de mensen die zich nu bedonderd voelen:

connect brains before buying

(mits de verkoper natuurlijk heeft geroepen dat het wel werkt!)
De carkit had ik aanvankelijk aangeschaft voor gebruik met mijn Nokia 6680, waar alles dus wel naar behoren werkte, ook de gesproken TomTom instructies, en het afspelen van bijv. muziek.
Maakte die telefoon dan soms gebruik van een andere (oudere?) techniek dan A2DP? Want voor zover ik bijv. hier na kan gaan ondersteunde die 6680 inderdaad geen A2DP.

je "connect brains before buying" theorie gaat dus niet op, aangezien ik de carkit niet voor dit toestel aangeschaft heb. Wel enigszins jammer van de toch behoorlijke uitgave aan een apparaat dat niet erg toekomstgericht is/was.

[ Voor 10% gewijzigd door Remz-Jay op 10-10-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
offtopic:
Grmbl, al 2 T-mobile shops langsgeweest (Apeldoorn & Arnhem), beiden hebben de Vario III niet meer. Ronduit waardeloos dat die shops geen tel. nr hebben om te vragen of ze nog voorraad hebben. Ook de klantenservice wil/mag geen contact leggen met de shops om 't te vragen. Gevolg is dat ik zo'n beetje dagelijks een shop zoek waar ie op voorraad is en steeds nul op 't rekest krijg. Iemand die weet welke shops in de buurt van Deventer wel voorraad hebben of wellicht een methode om toch contact te krijgen met een T-mobile shop via e-mail oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
Elwin23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:09:
[...]

nou maak je me nieuwschierig! vertel!
ik als systeembeheerder heb toch al leuke mogelijkheden ontdekt op mn werk, sharepoint, wifi via certificaten, RDPen naar elke server, en zelfs postbank.nl doet het :D
Wat maakt je nieuwsgierig? Wat het probleem veroorzaakt? Dat zou ik ook wel willen weten, maar zal wel niet achter te komen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
waar jij je toestel voor gebruikt :)
(behalve de stevige trilbatterij dan!!!)

[ Voor 36% gewijzigd door Elwin23 op 10-10-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
Elwin23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:21:
waar jij je toestel voor gebruikt :)
(behalve de stevige trilbatterij dan!!!)
Hahaha.... nou het viel me gewoon op dat die problemen die ik had, altijd onbeantwoord bleven, dus blijkbaar gebruikte ik het toestel anders dan de rest en had dus niemand enige notie wat ik voor probs had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Remz-Jay schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

je "connect brains before buying" theorie gaat dus niet op, aangezien ik de carkit niet voor dit toestel aangeschaft heb. Wel enigszins jammer van de toch behoorlijke uitgave aan een apparaat dat niet erg toekomstgericht is/was.
Misschien was ik iets te ...... ;) om dat op te schrijven, en in jouw geval gaat het dus niet op omdat je hem al met een andere telefoon had. excuses hiervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Fermion schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:14:
[...]

Je moet niet vergeten dat je ook wat geheugen moet bijkopen, of je hebt al een MICRO-SD.
Wel, Ik heb hem bij GSMWEB gekocht omdat het gewoon spotgoedkoop is.
Ik had nog per email na gevraagd of de prijs klopt, het klopte. Dus nu maar afwachten. Zondag de brief op de bus gedaan, ik hoop hem deze week binne te hebben.

Of je een dief bent, wel, het is wel 2x de prijs...! Ik zou gewoon rustig afwachten en de goedkoopste nemen. Wat is nou twee weken wachten....
Ik zit al een dag te wachten!!! :), het kan niet snel genoeg gaan... LOL
offtopic:
Het MicroSD kaartje (SanDisk Mobile Premier 2GB) heb ik inmiddels al. Gekocht bij Simmcity.nl. Simpel weg omdat deze de goedkoopse was in de pricewatch en wat ik verder kon vinden.
Opgehaald in Wageningen. Blijkt iemand te zijn die in een bioscoop/theater werkt en dit erbij doet :+ . Mij prima iig, netjes in de dichte originele verpakking, met bon en ik kon ook gewoon pinnen.

De TyTN2 ga ik ook bestellen bij GSMWeb. Over de telefoon is mij verteld dat de nummer portering vanaf prepaid slechts 5 werkdagen duurt. (Niet voor niets mijn abbo naar prepaid laten omzetten)
Ik hoopte vandaag het contract binnen te hebben, maar dat word morgen.
Is het contract wat je kunt downloaden exact hetzelfde als wat je met de post krijgt, of zijn daarop verschillende dingen al ingevuld/aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Ik haal dit uit de startpost:
Behalve de taal in het OS zijn er nog meer redenen om juist voor een Nederlandse versie of juist een WWE versie te gaan.
We zijn nu al bij deel 4, maar wat zijn nou precies die redenen?

en voor de mensen die alvast gaan zeggen 'dat is al een keer eerder verteld!' dan mogen die dat voor mij opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:16
Dj Daniel schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:02:

[...]

en voor de mensen die alvast gaan zeggen 'dat is al een keer eerder verteld!' dan mogen die dat voor mij opzoeken.
Dit is al een keer eerder verteld!

:+

Nee serieus, dat heeft blijkbaar onder andere te maken met mensen die klagen over knullige vertalingen, texten die niet in de knoppen passen en engelstalige programma's welke niet geinstalleerd kunnen worden gezien er wordt verwezen naar program files, en dat zit in de NL versie anders. Moet je je installer aanpassen....

offtopic:
Mensen over dat GSMWEB, er zijn hier blijkbaar wel 5 of meer mensen die heb daar momenteel in bestelling hebben lopen. Ik ben 8 oktober ingelicht dat ze 9 oktober weer in voorraad zouden zijn, vervolgens ben ik op 10 oktober ingelicht dat ze 12 oktober weer in voorraad zijn.

Is klote, want dan wacht ik er straks 2 weken op!

Je microSD daar bestellen is niks, want ze hebben niet groter als 2 gb

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

[...]

De WWE versie is over het algemeen makkelijker te cid-unlocken en heeft vaak zelfs helemaal geen extra cid. Dit is dus prettiger als je een andere rom wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die net als ik (woon in België) de Brando ultraclear protector niet vonden, ik heb hem dan maar hier besteld:

http://cgi.benl.ebay.be:8...ame=ADME:B:EOIBSA:BENL:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
17 euro voor een screenprotector!

Dan moet die originele wel écht een drama zijn wil ik die gaan kopen.

WWE versie geen CID lock? Das vreemd.

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23

[...]

er is zelfs al meerdere keren verteld dat het meerdere keren verteld is... dus ga maar lekker zoeken, kost je ong 10 sec (zoek op posts van mij in de delen, dan moet je hem snel vinden want zoveel lul ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
heb sinds vandaag mijn vodafone tytn2 binnen, en zal hier toch graag eens dat today screen op zien.
Iemand een idee hoe ?Want het lijkt er standaard vanaf te zijn gehaald ?

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
DaannO schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:18:
[...]

De WWE versie is over het algemeen makkelijker te cid-unlocken en heeft vaak zelfs helemaal geen extra cid. Dit is dus prettiger als je een andere rom wilt. :)
blaat.
Je slaat de plank mis mijn vriend...
De telefoon heeft een CID lock, niet een specifieke ROM. Deze voorkomt dat je willekeurige ROMs kan flashen van andere providers. Zodra je de CID lock verwijderd hebt van je telefoon, kan je dus iedere ROM flashen die je wil. Voor mij was de voornaamste reden om een WWE rom in m'n Vario te flashen dat zowel mijn Outlook op de PC al op mijn telefoon engels is. Verschillende talen wil nog wel eens conflicteren (verjaardagen die dubbel worden gesynched in zowel NL als EN enzo :(). Verder heb ik gewoon alles liever in het Engels.

[ Voor 3% gewijzigd door Bebob_NL op 10-10-2007 20:54 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
htc home ? vandaag? wat bedoel je ..

Verschil van de vodafone branded versie :

- Geen mooi leren HTC tasje maar goedkoop vodafone vervang tasje...

- Glanzende achterkant ipv mat

[ Voor 67% gewijzigd door Capo op 10-10-2007 20:55 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Gieliovd520 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:39:
17 euro voor een screenprotector!

Dan moet die originele wel écht een drama zijn wil ik die gaan kopen.

WWE versie geen CID lock? Das vreemd.
Ik heb de originele er op gedaan... Gaat die BRANDO ULTRA CLEAR FOLIE HTC TyTN II zo'n verschil maken denken jullie?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Elwin23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:23:
er is zelfs al meerdere keren verteld dat het meerdere keren verteld is... dus ga maar lekker zoeken, kost je ong 10 sec
_O-
-klik- (geluid aan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

gill schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:56:
[...]

Ik heb de originele er op gedaan... Gaat die BRANDO ULTRA CLEAR FOLIE HTC TyTN II zo'n verschil maken denken jullie?
Nja ik heb natuurlijk maar 1 TyTN II, en daar heb ik de Brando op zitten. Het maakt wel degelijk veel verschil met de bijgeleverde protector die ik op mijn Vario 1 heb zitten. De brando is 'helderder', makkelijker te bevestigen en makkelijker te verwijderen (als het tijd is voor een nieuwe - de bijgeleverde van de originele Vario laat lijmresten achter tenzij je de 'stoom' methode gebruikt. De Brando pluk je er zo af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Elwin23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:09:

dat zijn een hoop aannames!!!! 1 ding geleerd, aanames zijn erug gevaarlijk :)
offtopic:
Assumption is the mother of all fuck ups...

[ Voor 3% gewijzigd door Lion31 op 10-10-2007 22:55 ]

3 dreaded words when making love: 'Honey, I'm home...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
@Capo, ik bedoel dit zwarte scherm :Afbeeldingslocatie: http://www.europe.htc.com/z/img/promo/tytnseries/htctytn2_2.jpgdat heet toch HTC home ?
En dat tasje maakt me niks uit koop voor paar euro via mijn werk (heb de Tytn voor niks)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 22:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Elwin23 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:23:
[...]

er is zelfs al meerdere keren verteld dat het meerdere keren verteld is... dus ga maar lekker zoeken, kost je ong 10 sec (zoek op posts van mij in de delen, dan moet je hem snel vinden want zoveel lul ik niet)
Mee eens, maar hij heeft zeker een punt, misschien iets om in de startpost gewoon letterlijk te zetten?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Pimmetje651 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:03:
@Capo, ik bedoel dit zwarte scherm :[afbeelding]dat heet toch HTC home ?
En dat tasje maakt me niks uit koop voor paar euro via mijn werk (heb de Tytn voor niks)
Die 5 buttons is een app (Waar je tijd staat, gemiste gesprekken etc etc), en die app heet HTC home :)

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 10-10-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Pimmetje651 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:03:
@Capo, ik bedoel dit zwarte scherm :[afbeelding]dat heet toch HTC home ?
Start -> instellingen -> vandaag -> items -> htc home aanvinken -> ok

voila :)

op diezelfde manier kun je het weer razendsnel uit zetten ook :X ( ik vind 't niks ;) )

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
BoomSmurf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:04:
[...]

Nja ik heb natuurlijk maar 1 TyTN II, en daar heb ik de Brando op zitten. Het maakt wel degelijk veel verschil met de bijgeleverde protector die ik op mijn Vario 1 heb zitten. De brando is 'helderder', makkelijker te bevestigen en makkelijker te verwijderen (als het tijd is voor een nieuwe - de bijgeleverde van de originele Vario laat lijmresten achter tenzij je de 'stoom' methode gebruikt. De Brando pluk je er zo af).
Verontrustend te horen dat er lijmresten achterblijven!!!!

Hoe ga in hemelsnaam lijmrestenvan een lcd scherm halen zonder alles te beschadigen?

Ik wilde eerst de bijgeleverde plaatsen en dan kijken of ik me ergens aan stoor, en altijd nog een Brando kunnen kopen. Ik heb dan géén zin in lijmresten!

Kan iemand dit bevestigen uit ervaring?

PS. excuus voor eventuele typefouten, want ik type momenteel op mijn CRT TV die 4 meter verderop staat gezien mijn laptopbeeldscherm vreemd genoeg aldoor uitgaat bij tv out gebruiken gecombineerd met standby en normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Heb de standaard screen protector van de TyTN II ongeveer een uur geprobeerd en toen snel er weer afgehaald. Vind het maar niks. Past voor geen meter, allemaal bubbeltjes. Geen lijmresten achtergebleven overigens. Verder geen ervaring met andere screenprotectors.

[ Voor 10% gewijzigd door SurfHost op 11-10-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

SurfHost schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:29:
Heb de standaard screen protector van de TyTN II ongeveer een uur geprobeerd en toen snel er weer afgehaald. Vind het maar niks. Past voor geen meter, allemaal bubbeltjes. Geen lijmresten achtergebleven overigens. Verder geen ervaring met andere screenprotectors.
Alles wat SurfHost zegt dacht ik nou ook precies toen ik dat ding erop plakte (en 'm 2 uur later er weer vlug vanaf trok,waarbij overigens idd ook geen lijm achterbleef) :P

Die protector die er standaard bijzit is gewoon te klein.. aan alle kanten blijft er nog +/- een mm over!
Passen die Brando dingen beter?

[ Voor 3% gewijzigd door Remz-Jay op 11-10-2007 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:41

Crusader

Arc Nature

Remz-Jay schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:53:
[...]

Passen die Brando dingen beter?
Die Brando dingen zitten als gegoten en passen precies, ik heb 0,0 mm ruimte over aan alle kanten. Maakt het wel wat lastiger te verwijderen maar hij is er echt voor gemaakt.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
En erop plakken dan? Want dat was me ook een gekloot om hem er recht op te krijgen :P

[ Voor 6% gewijzigd door SurfHost op 11-10-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
cdl575 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Als je €100 meer wilt uitgeven wel ja ;)
betaal jij maar 40 euro dan ?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieliovd520 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:40:
[...]

Sheesh om te huilen die berichten.

Ik heb hier een mening over ja, dat GPS. GPS is een systeem dat werkt met triangulation, dus driehoeken. Er moet een driehoek of multihoek worden gevormd wil je toestel weten waar je bent.

Met 2 satellieten is de betrouwbaaheid vele malen minder.

Allicht handig om je telefoon buiten te gebruiken voor een GPS lock, normaliter werkt GPS niet eens binnenshuis.
Ben ik niet helemaal met je eens....ik heb zittend op toilet (vraag me niet waarom ik daar gps nodig heb) een prima ontvangst in TomTom....en nee mijn toilet staat niet in de tuin maar gewoon onder betonnen dak.... ;)

En natuurlijk, hoe meer satelieten, hoe beter je gelokaliseerd kan worden maar we hebben het hier niet over pin-point precisie....10 meter afwijking is normaal en geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 11:33
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:55:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens....ik heb zittend op toilet (vraag me niet waarom ik daar gps nodig heb) een prima ontvangst in TomTom....en nee mijn toilet staat niet in de tuin maar gewoon onder betonnen dak.... ;)

En natuurlijk, hoe meer satelieten, hoe beter je gelokaliseerd kan worden maar we hebben het hier niet over pin-point precisie....10 meter afwijking is normaal en geen probleem.
Ik gebruik GPS alleen als ik ergens heen moet dus zou ook niet weten waarom ik m thuis zou moeten gebruiken.

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:54:
htc home ? vandaag? wat bedoel je ..

Verschil van de vodafone branded versie :

- Geen mooi leren HTC tasje maar goedkoop vodafone vervang tasje...

- Glanzende achterkant ipv mat
Nou volgens mij is het geen leer, vraag me niet wat dan wel maar ben er wel semi-tevreden over....uh, beetje dan.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

Nou volgens mij is het geen leer, vraag me niet wat dan wel maar ben er wel semi-tevreden over....uh, beetje dan.... :?
Ik gebruik m niet eens..zit nog in de doos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik GPS alleen als ik ergens heen moet dus zou ook niet weten waarom ik m thuis zou moeten gebruiken.
off-topic: <sigh> ik ook niet, was alleen om aan te geven dat binnen ontvangst er ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Ik heb een vaag probleem, elke x als ik net opgehangen heb gaat mijn tytn II verbinding maken met het internet.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27

amphora

Websites & Fotografie

Ik ben een gelukkige apple mac en TyTN II gebruiker (ja, sommige mensen vinden dit een rare combi).
Heb voor het syncen The Missing Sync aangeschaft. Het werkt. Maar wel traag. Activesync op windows is 10x sneller en synct continue. The Missing Sync voegt wel een aantal leuke sync opties toe (iTunes, iPhoto etc) maar is toch niet helemaal wat ik er van verwachte. Eigenlijk zoek ik een simpeler (en waarschijnlijk daardoor(?) sneller) sync tooltje voor de mac. Eigenlijk doet iSync wat standaard in OSX zit precies wat ik wil, werkte perfect met m'n sony ericsson toestel die ik had, maar ja, geen Windows Mobile ondersteuning. Althans niet standaard. Voor SE telefoons zijn er tal van plugins voor te downloaden. Ik hoop dat iemand er ook een weet voor Windows Mobile, of een ander proggie die het kan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

BoomSmurf schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:04:
[...]

Hoe heb je die lijmresten kunnen verwijderen achteraf?
Ik ben ook van plan deze er af te trekken, maar vrees nu al voor wat jij zegt...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

henkstr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:54:
[...]

betaal jij maar 40 euro dan ?? :*)
Hahaha, nee geen €40. Het verschil vind ik trouwens nog erg groot tussen internetshops en bijv. BelCompany. Ik betaal dus €150 voor de telefoon bij een Vodafone 22,50 + data (door een actie betaal ik €18 ipv €22,50 p/maand :), met hetzelfde abonnement moet je bij BelCompany nog €270 neertellen. Mijn maandkosten zijn door die actie nog lager ook. Dan wacht ik wel een paar dagen langer ;)

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

Hoe heb je die lijmresten kunnen verwijderen achteraf?
Ik ben ook van plan deze er af te trekken, maar vrees nu al voor wat jij zegt...
<gemene modus aan> Schuurpapier >:) <gemene modus uit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

Rofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
cdl575 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

Hahaha, nee geen €40. Het verschil vind ik trouwens nog erg groot tussen internetshops en bijv. BelCompany. Ik betaal dus €150 voor de telefoon bij een Vodafone 22,50 + data (door een actie betaal ik €18 ipv €22,50 p/maand :), met hetzelfde abonnement moet je bij BelCompany nog €270 neertellen. Mijn maandkosten zijn door die actie nog lager ook. Dan wacht ik wel een paar dagen langer ;)
heb er 140 voor betaald dus in de BC.
abbo verlenging (2 jaar) en aanschaf data (totaal kpn)

abbo is nu ook nog eens 35 ipv 42 E voor het eerste jaar
en heb een half jaar mobiel thuis voor nop.

offtopic:
best geinig, dat werkt op de gsm mast die het dichtste bij je huis staat.
(ben hem nog aan het zoeken)

ben wel tevreden ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27

amphora

Websites & Fotografie

PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:21:
Ik heb een vaag probleem, elke x als ik net opgehangen heb gaat mijn tytn II verbinding maken met het internet.
Is dit normaal?
Heb je een programma open staat wat verbinding maakt? Of had je al verbinding voordat je ging bellen?
Want bellen verbreekt gprs verbinding als ik me niet vergis en na het bellen gaat ie weer aan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

OK 8)7 'k ga er meteen halen!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz-Jay

Remz-Jay

PSEiKO

amphora schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:22:
Ik ben een gelukkige apple mac en TyTN II gebruiker (ja, sommige mensen vinden dit een rare combi).
Heb voor het syncen The Missing Sync aangeschaft. Het werkt. Maar wel traag. Activesync op windows is 10x sneller en synct continue. The Missing Sync voegt wel een aantal leuke sync opties toe (iTunes, iPhoto etc) maar is toch niet helemaal wat ik er van verwachte. Eigenlijk zoek ik een simpeler (en waarschijnlijk daardoor(?) sneller) sync tooltje voor de mac. Eigenlijk doet iSync wat standaard in OSX zit precies wat ik wil, werkte perfect met m'n sony ericsson toestel die ik had, maar ja, geen Windows Mobile ondersteuning. Althans niet standaard. Voor SE telefoons zijn er tal van plugins voor te downloaden. Ik hoop dat iemand er ook een weet voor Windows Mobile, of een ander proggie die het kan.
Naar mijn mening is The Missing Sync wel je beste optie (werkt bij mij iig beter dan ActiveSync!), maar mocht het je echt niet bevallen, dan kun je altijd PocketMac for Windows Mobile 6 eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
amphora schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Heb je een programma open staat wat verbinding maakt? Of had je al verbinding voordat je ging bellen?
Want bellen verbreekt gprs verbinding als ik me niet vergis en na het bellen gaat ie weer aan.
Ik heb geen applicaties openstaan, en verbinding was uit.
enigste wat ik ingesteld heb is email om de 4 uur, maar sinds ik op telfort(roaming op kpn) heb doet hij dat niet omdat hij denkt dat ik in het buitenland ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Ik heb geen applicaties openstaan, en verbinding was uit.
enigste wat ik ingesteld heb is email om de 4 uur, maar sinds ik op telfort(roaming op kpn) heb doet hij dat niet omdat hij denkt dat ik in het buitenland ben
en hoe heb je je weerbericht ingesteld? kan je eens naar kijken door op de plaatsnaam te klikken en dan rechts onder op menu > weeropties: staat het vinkje 'weergegevens automatisch downloaden' wel uit? als die aangevinkt staat haalt ie oo geregeld een update over het weer op.
heb je daar iets aan?

ps. je kan ook de kaisertweak installeren, gaat ie na een minuut je data verbinding verbreken

[ Voor 6% gewijzigd door henkstr op 11-10-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
vraag me nog altijd af hoe ik daar ook mijn woonplaats tussen kan krijgen, heb nu dichtbijzijnde maar gedaan.. maar groningen is nogal anders weer dan hier in Ljouwerd... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
henkstr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:47:
vraag me nog altijd af hoe ik daar ook mijn woonplaats tussen kan krijgen, heb nu dichtbijzijnde maar gedaan.. maar groningen is nogal anders weer dan hier in Ljouwerd... :S
Heb ergens gelezen hoe je dat kan doen..zal het ff opzoeken..misschien dat iemand hierzo het eerder heeft voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
henkstr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

en hoe heb je je weerbericht ingesteld? kan je eens naar kijken door op de plaatsnaam te klikken en dan rechts onder op menu > weeropties: staat het vinkje 'weergegevens automatisch downloaden' wel uit? als die aangevinkt staat haalt ie oo geregeld een update over het weer op.
heb je daar iets aan?

ps. je kan ook de kaisertweak installeren, gaat ie na een minuut je data verbinding verbreken
Thx :)
Dat was m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
henkstr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:47:
Ik heb het volgende gevonden:

1.Visit AccuWeather.com - World Weather

2.Find your city and bring up its weather forecast in your browser.

3.Look at the URL and copy the location code from the end of the URL (will look something like locCode=OCN|AU|TAS|HOBART) It should consist of 4 sections eg: OCN|AU|TAS|HOBART (Region|Country|State|City)

4.Go to the windows directory on your PPC

5.Copy the HH_0409_WeatherCities.xml to your desktop

6.Open in Notepad and insert an XML tag in to the list.
For Hobart, it would look like this:
<city name="Hobart, AU" locationcode="OCN|AU|TAS|HOBART"/>
Make sure that the tag starts with a < and ends with a />

7.Replace the file in your windows directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een advies voor mensen die twijfelen tussen de MDA vario iii en de Tytn2... koop die laatste voor iets meer geld. De MDA heeft geen Live Messenger, geen hotmail, geen taster Tomtom, geen Worldcard mobile.

Daar boven op gaat bij bellen het scherm na 15 seconden op zwart en kun je daarna niet meer in het menu zonder twee keer op power on/off te drukken. Alhoewel dit probleem volgens mij ook bij de Tytn2 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:12:
Een advies voor mensen die twijfelen tussen de MDA vario iii en de Tytn2... koop die laatste voor iets meer geld. De MDA heeft geen Live Messenger, geen hotmail, geen taster Tomtom, geen Worldcard mobile.

Daar boven op gaat bij bellen het scherm na 15 seconden op zwart en kun je daarna niet meer in het menu zonder twee keer op power on/off te drukken. Alhoewel dit probleem volgens mij ook bij de Tytn2 speelt.
Dat scherm op zwart is simpel via het briljante KaiserTweak op te lossen....bedoel je met 2x power/on/off dat je soft reset doet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL

Dat laatste geld idd ook voor de TyTn2.
Wat betreft de software kan je waarschijnlijk alsnog wel erop krijgen, kwestie van zoeken.
Ik heb juist niet voor de Vario III gekozen ivm de design. vindt de knoppen van de TyTn 2 een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

Dat scherm op zwart is simpel via het briljante KaiserTweak op te lossen....bedoel je met 2x power/on/off dat je soft reset doet ??
Hij bedoelde dat je scherm op zwart gaat tijdens het bellen, en dat is idd op te lossen met KaiserTweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Iets meer geld? Een Vario III kost bij T-mobile 150 euro minder dan een TYTN2 met een zelfde soort abonnement bij de Belcompany. Dat noem ik geen 'iets', dat noem ik 'veel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 08-09 22:17
Iemand het al voor elkaar om van youtube te streamen? Bij mij opent hij zo'n stream media programma en wil verbinding leggen, maar daar faalt hij in. Zowel wireless als met gprs.

Je programma werkt trouwens goed hier boomsmurf. Zowel met gmail als sync met exchange server disconnect hij na een minuut.
Live Messenger installeer je toch gewoon ff zelf?

[ Voor 37% gewijzigd door benchMarc op 11-10-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
benchMarc schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:27:
Iemand het al voor elkaar om van youtube te streamen? Bij mij opent hij zo'n stream media programma en wil verbinding leggen, maar daar faalt hij in. Zowel wireless als met gprs.

Je programma werkt trouwens goed hier boomsmurf. Zowel met gmail als sync met exchange server disconnect hij na een minuut.

[...]
Live Messenger installeer je toch gewoon ff zelf?
Youtube werkt bij mij perfect met TCPMP inc plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 08-09 22:17
PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:30:
[...]

Youtube werkt bij mij perfect met TCPMP inc plugin
Heb ik geprobeerd. Geïnstalleerd, maar hij pakt toch de media streamer als ik naar youtube via IE ga. Hij staat wel gewoon netjes bij programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
benchMarc schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:28:
[...]

Heb ik geprobeerd. Geïnstalleerd, maar hij pakt toch de media streamer als ik naar youtube via IE ga. Hij staat wel gewoon netjes bij programma's.
Je moet http/flash aanzetten in opties en dan een soft reset doen.
Dat zou het moeten oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zie geen op inc plugin staan op http://picard.exceed.hu/tcpmp/test/. Welke moet je pakken?

Verder http/flash aanzetten. Je bedoelt in TCPMP opties, keuze instellingen en dan bestandskoppelingen?

Zie vooralsnog allen http als bestandoptie staan.

Graag een toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertG
  • Nu online
[offtopic]Mensen over dat GSMWEB, er zijn hier blijkbaar wel 5 of meer mensen die heb daar momenteel in bestelling hebben lopen. Ik ben 8 oktober ingelicht dat ze 9 oktober weer in voorraad zouden zijn, vervolgens ben ik op 10 oktober ingelicht dat ze 12 oktober weer in voorraad zijn.

Heb vorige week donderdag ook de TyTn II besteld bij GSMWEB en kreeg net een telefoontje van thuis dat er voor mij een pakketje uit Diemen is afgeleverd (en ik heb nog geen mail van ze ontvangen dat ze het toestel verstuurd hebben). Blijkbaar zijn er dus nu al weer toestellen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr

- live messenger kan je installeren, dus geen probleem
- tomtom heb je ook wel een oplossing voor 8) ook geen probleem dus (heb de taster niet nodig)
- visitekaartjes inscannen... :? gebruik je het dan ? kan je vast ook wel ergens een cab voor vinden oid
- zwart scherm heb je de tweaktool voor

oftewel.. het gaat om het uiterlijk en de kleur.. succes met uw keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
Whoeaoeaoea... Leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Piscel browser.

Heeft iemand ervaring met de piscel browser, heb deze vandaag geinstalleerd en tot nu toe ziet het er aardig mooi uit. Alleen ik krijg flash nog niet werkend....

Mooie is dat je zo kan in en uitzoomen op de site zelf, ook kan je door je bestanden heen op je telefoon etc. Alleen flash doet het niet, erg jammer.....

Deepfish heb ik ook geprobeerd, ook dit vond ik wel mooier als opera of PIE maar alles gaat via microsoft en dat vind ik een beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion31
henkstr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

nog niks met de post gekregen... zodra ik hem heb laat ik het weten!
Nog steeds niets ? Hij was toch op voorraad bij GSMplaza ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
Lion31 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:14:
[...]

Nog steeds niets ? Hij was toch op voorraad bij GSMplaza ? :S
Wel, GSMWEB laat mij ook wachten... :| afgelopen zondag de brief op de bus gedaan... :/
Het wachten wordt zeker beloond, maar mijn geduld vreet mij op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
peugeot206gt schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:10:
Deepfish heb ik ook geprobeerd, ook dit vond ik wel mooier als opera of PIE maar alles gaat via microsoft en dat vind ik een beetje jammer..
Ik dacht dat alleen het validaten via MS ging? (althans, zo wast bij de eerste beta.. voordat je Deepfish kon gebruiken moest ie gevalideerd worden met MS), daarna leek alles gewoon direct van de geraadpleegde website af te komen...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
mensen mensen mensen....

bijgeleverde screenprotector:
Zomaar ff snel erop plakken, tja, dan ben je gewoon niet slim bezig...
als je goed plakt met beetje stoom, dan krijg je EN geen bubbels EN kan je hem netjes in het midden zetten... als je je gaat storen aan de randen, dan moet je er een kopen...
hij heeft aan elke kant iets minder dan een mm ruimte, waar ik me (nog) niet zo heel erg aan stoor...
het is dus geen rotzooi, alleen de mensen die hem er verkeerd op plakken zijn rotzooi :P

Don't be negative about a product before your sure it's not your own fault... komt erg veel voor op deze topic (en wereldwijd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Full Youtube and Google Video access!
In de TS heb ik al eens de link naar TCPMP geplaatst, maar hier nogmaals: -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Bebob_NL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:29:
[...]

Ik dacht dat alleen het validaten via MS ging? (althans, zo wast bij de eerste beta.. voordat je Deepfish kon gebruiken moest ie gevalideerd worden met MS), daarna leek alles gewoon direct van de geraadpleegde website af te komen...
Volgens mij is het bij deepfish zo dat je request wordt verstuurd via een microsoft site, deze download dan de content en maakt het deepfish compatible... Hierdoor is er geen AJAX en FLASH ondersteuning...

correct me if I'm wrong...

En mensen sodemieter nou eens op met die idiote post wanneer je je GSM, screenprotector of whatever krijgt, heeft 0,00000000000000000 procent waarde in dit topic en is volgens de reminder geeneens toegestaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Zo mensen,

Vandaag ook mijn TyTN II binnen gehad!!!

Ik was blij met de postbode!

Tis allemaal wel erg wennen als je van ouwe nokia af komt. Het is wel allemaal heel mooi. Super!

Paar dingen waar je automatisch tegenaan loopt, wat problemen met WLAN gehad, mijn abonnement is ook nog niet geactiveerd, ik heb nog geen tomtom erop staan, hele WM6 leren kennen...

Ben nog erg tevreden dat wel!

Over die screen protector, het is echt wel een beetje een buttding. Ik heb hem heel secuur erop geplakt, maar nog steeds heb je over het hele oppervlak kleine luchtbelletjes, van die hele kleine weet je wel.

Vooral internet is erg wennen gezien er niks op het scherm past. Als ik track and trace ga doen, of GoT oproepen, dan lukt me dat niet om te navigeren, en dit forum past voor geen meter...

Hoe doen jullie dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
Gieliovd520 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:17:
Tis allemaal wel erg wennen als je van ouwe nokia af komt. Het is wel allemaal heel mooi. Super!

Paar dingen waar je automatisch tegenaan loopt, wat problemen met WLAN gehad, mijn abonnement is ook nog niet geactiveerd, ik heb nog geen tomtom erop staan, hele WM6 leren kennen...
Tomtom staat gewoon op de bijgeleverde CD...
Ben nog erg tevreden dat wel!

Over die screen protector, het is echt wel een beetje een buttding. Ik heb hem heel secuur erop geplakt, maar nog steeds heb je over het hele oppervlak kleine luchtbelletjes, van die hele kleine weet je wel.
Kleine luchtbelletjes verdwijnen vanzelf wel. Bij mij was het simpel met wat stoom opplakken en dan wat geduld hebben met de bubbels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Zeezicht schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:23:
[...]

Tomtom staat gewoon op de bijgeleverde CD...

[...]

Kleine luchtbelletjes verdwijnen vanzelf wel. Bij mij was het simpel met wat stoom opplakken en dan wat geduld hebben met de bubbels...
TomTom weet ik hoor, nog niet aan de PC kunnen hangen :)

Ik hoopte met die belletjes op verdwijnen ja, zie wel over een tijdje.

Wat je hebt met die randjes is dat er stof enzo tussen gaat komen, die protector past net niet lekker.

Edit:
Ik stop mijn nieuwe (nog niet geactiveerde, terwijl de email zegt van wel, maar de leveringbrief van niet) in de TyTN II en krijg de melding: "Smartchip niet ondersteund MM # 2"

Iemand een idee wat dit is? Google kom ik er niet uit!

Iets te maken met USIM ondersteuning?

[ Voor 20% gewijzigd door Gieliovd520 op 11-10-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base25
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10-2022
EvertG schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:26:
[offtopic]Mensen over dat GSMWEB, er zijn hier blijkbaar wel 5 of meer mensen die heb daar momenteel in bestelling hebben lopen. Ik ben 8 oktober ingelicht dat ze 9 oktober weer in voorraad zouden zijn, vervolgens ben ik op 10 oktober ingelicht dat ze 12 oktober weer in voorraad zijn.

Heb vorige week donderdag ook de TyTn II besteld bij GSMWEB en kreeg net een telefoontje van thuis dat er voor mij een pakketje uit Diemen is afgeleverd (en ik heb nog geen mail van ze ontvangen dat ze het toestel verstuurd hebben). Blijkbaar zijn er dus nu al weer toestellen op voorraad.
Morgen wacht ik dus al twee weken op mijn TyTn II van GSMWEB

Ik heb hem ook bij gsmweb besteld en gegevens per mail en post verzonden op 3 oktober, maar ook nog steeds niks :/
Ben maar eens gaan navragen hoe het zit. Vandaag kreeg ik dan te horen dat ze op de goedkeuring van het nummerbehoud wachten. Op de site van vodafone staat echter dat dit maar drie dagen duurt :?
Volgens mij hebben ze hem inderdaad gewoon niet op voorraad.

Ik baal nu echt, Mijn geduld begint op te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl

cdl

Kom ik thuis, ligt er een briefje op de mat dat de postbode langsgeweest is. Morgen nog een keer, I'm so excited!! ;)

Goed nieuws trouwens, er wordt aan een mobiele versie van Firefox gewerkt:
http://www.nu.nl/news/126...n_Firefox_in_de_maak.html

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hoe zit het trouwens met het surfen? vaak worden hele paginas niet weergeven of een deel er maar van. dit is met de IE van WM6... oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:27
Hoe zetten jullie die protectortjes met stoom erop? :)

Mss een domme vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieliovd520 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:39:
[...]

Edit:
Ik stop mijn nieuwe (nog niet geactiveerde, terwijl de email zegt van wel, maar de leveringbrief van niet) in de TyTN II en krijg de melding: "Smartchip niet ondersteund MM # 2"

Iemand een idee wat dit is? Google kom ik er niet uit!

Iets te maken met USIM ondersteuning?
Pfew, ik ben dus niet de enige met die melding. Ik ga er voor alsnog van uit dat dat komt omdat de sim-kaart pas morgen geactiveer is. Mocht het morgen hetzelfde zijn, dan klim ik wel in de telefoon.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!