Heel raar dit... Aangezien ze mij bevestigd hebben (door me zelf terug te contacteren na 3 dagen) dat er een probleem is, en dat hij terug zal moeten voor reparatie.NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:57:
Net nog even gebeld gehad met een HTC medewerker
Ivm met full duplex van de microfoon op handsfree...
Hij zei dat dit normaal was bij htc toestellen , hij gaf aan dat als je handsfree aanzet het geluid dat via de luidspreker komt terug via de microfoon zou binnengaan, hij gaf hier een term aan , zo krijg je natuurlijk een lus...
Vrij logisch lijkt me ook... daarom dat de mic op half duplex wordt gezet bij een handsfree conversatie...
Ivm het wegvallen van het netwerk bij overschakeling van umts naar edge , dit kon idd problemen veroorzaken, maar dit lag dan niet aan het toestel maar eerder aan de provider, hoe de provider de omschakeling verzorgt, sim kaart kon ook eventueel een probleem zijn (oude types)
Wat ze jou nu zeggen, hebben ze mij ook verleden week (bij het eerste gesprek) gezegd gehad, en ja na 3 dagen kreeg ik dan te horen dat er wel degelijk iets anders verkeerd is. Volgens mij weten ze het daar niet echt goed meer!
Visit my new Blog!
www.Snowball.be