HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 28.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-12-2024

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:57:
Net nog even gebeld gehad met een HTC medewerker

Ivm met full duplex van de microfoon op handsfree...

Hij zei dat dit normaal was bij htc toestellen , hij gaf aan dat als je handsfree aanzet het geluid dat via de luidspreker komt terug via de microfoon zou binnengaan, hij gaf hier een term aan , zo krijg je natuurlijk een lus...

Vrij logisch lijkt me ook... daarom dat de mic op half duplex wordt gezet bij een handsfree conversatie...

Ivm het wegvallen van het netwerk bij overschakeling van umts naar edge , dit kon idd problemen veroorzaken, maar dit lag dan niet aan het toestel maar eerder aan de provider, hoe de provider de omschakeling verzorgt, sim kaart kon ook eventueel een probleem zijn (oude types)
Heel raar dit... Aangezien ze mij bevestigd hebben (door me zelf terug te contacteren na 3 dagen) dat er een probleem is, en dat hij terug zal moeten voor reparatie.

Wat ze jou nu zeggen, hebben ze mij ook verleden week (bij het eerste gesprek) gezegd gehad, en ja na 3 dagen kreeg ik dan te horen dat er wel degelijk iets anders verkeerd is. Volgens mij weten ze het daar niet echt goed meer!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-02 21:47

Zydell

* * * * *

Ik zit even te kijken naar geheugenkaartjes; ik zie in dit topic dat 6GBkaartjes prima werken, werken 8GB kaartjes (bijvoorbeeld Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB) ook met de TyTN 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:57:
Net nog even gebeld gehad met een HTC medewerker

Ivm met full duplex van de microfoon op handsfree...

Hij zei dat dit normaal was bij htc toestellen , hij gaf aan dat als je handsfree aanzet het geluid dat via de luidspreker komt terug via de microfoon zou binnengaan, hij gaf hier een term aan , zo krijg je natuurlijk een lus...

Vrij logisch lijkt me ook... daarom dat de mic op half duplex wordt gezet bij een handsfree conversatie...

Ivm het wegvallen van het netwerk bij overschakeling van umts naar edge , dit kon idd problemen veroorzaken, maar dit lag dan niet aan het toestel maar eerder aan de provider, hoe de provider de omschakeling verzorgt, sim kaart kon ook eventueel een probleem zijn (oude types)
Volgens de specifikatie is de Tynt II uitgerust met een full duplex speakerphone: http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=1297
En dit is de definitie van half- cq full-duplex.
http://www.phonescoop.com/glossary/popup.php?fid=5

Kortom, de specifikatie is verkeerd, er is een hardware probleem of het is software matig zo geregeld omdat full-duplex activatie zorgde voor rond zingen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Ik ontdekte zojuist het volgende "probleem". Ik heb uit het forum de Kaiser Tweak gedownload. Allereerst moet ik zeggen een prima initiatief, en een erg handige add-on.

In het menu heb ik voor de gprs verbinding auto-disconnect aangezet na 1 minuut, omdat ik niet wil dat de dataverbinding continu open blijft staan (accu).

Nu heb ik net internet explorer opgestart, gprs verbinding wordt netje geopend, en ik heb even zitten surfen. Na het afsluiten van explorer bleef de gprs verbinding echter gewoon actief!

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

marco899 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

Volgens de specifikatie is de Tynt II uitgerust met een full duplex speakerphone: http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=1297
En dit is de definitie van half- cq full-duplex.
http://www.phonescoop.com/glossary/popup.php?fid=5

Kortom, de specifikatie is verkeerd, er is een hardware probleem of het is software matig zo geregeld omdat full-duplex activatie zorgde voor rond zingen.
Inderdaad, semi-duplex is niet meer echt van deze tijd.

Ik vraag me af wat ze gaan doen als het echt een hardware defect blijkt te zijn...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik begin het ding ook zat te worden.. internet en zo is leuk en aardig maar ding is te traag om lekker mee te telefoneren.

Begin me serieus af te vragen of ik niet zal gaan switchen naar wat anders.

Ga ding keer herinstalleren met de originele HTC software ipv de vodafone versie en kijken of het dan beter gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Capo op 24-10-2007 12:41 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210896

cdl575 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:08:
Zijn er mensen die RunGPS gebruiken? Ik heb het nog niet getest maar ik vind het heel jammer dat dit geen freeware is want ik hoor er goede verhalen over.
Je kan een demoversie downloaden op de site van run.gps Ik heb het programma een tijdje gebruikt (als demo op mijn oude qtek 9100) en het werkt prima. Heb nu even tijdelijk een Nokia n95 waarop ik sportstracker gebruik, ook prima te doen. Maar ik wil terug naar run.gps op de tytn2. Programma kost 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Heeft iemand een beschermings-case als de Krussel Orbit voor zijn Tytn II aangeschaft?
Kan je hiermee alsnog telefoon aannemen met de Tytn II in de case, of is dit niet werkbaar? Of is het puur om aan je broeksriem te hangen en de pda eruit te halen als je telefoon moet beantwoorden? Hoor het graag. Thnks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-04 17:36
LaptopRookie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:06:
Heeft iemand een beschermings-case als de Krussel Orbit voor zijn Tytn II aangeschaft?
Kan je hiermee alsnog telefoon aannemen met de Tytn II in de case, of is dit niet werkbaar? Of is het puur om aan je broeksriem te hangen en de pda eruit te halen als je telefoon moet beantwoorden? Hoor het graag. Thnks.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe men hun tytn meeneemnt.
Nu heb ik vrij vaak dat standaard tasje erom heen zitten en dan zo in mijn broekzak.
Maar dat vind ik eigenlijk wat te lomp. Vooralsnog heb ik niet echt mooie/geschikte heosjes gezien.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Anoniem: 233874 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:14:
Ik ontdekte zojuist het volgende "probleem". Ik heb uit het forum de Kaiser Tweak gedownload. Allereerst moet ik zeggen een prima initiatief, en een erg handige add-on.

In het menu heb ik voor de gprs verbinding auto-disconnect aangezet na 1 minuut, omdat ik niet wil dat de dataverbinding continu open blijft staan (accu).

Nu heb ik net internet explorer opgestart, gprs verbinding wordt netje geopend, en ik heb even zitten surfen. Na het afsluiten van explorer bleef de gprs verbinding echter gewoon actief!

Iemand een suggestie?
Ik heb hetzelfde probleem. Zou ook graag een oplossing willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-04 20:35

Luppie

www.msxinfo.net

actieman schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe men hun tytn meeneemnt.
Nu heb ik vrij vaak dat standaard tasje erom heen zitten en dan zo in mijn broekzak.
Maar dat vind ik eigenlijk wat te lomp. Vooralsnog heb ik niet echt mooie/geschikte heosjes gezien.
Heb hem altijd los in mijn rechter broekzak zitten.
Mijn sleutels / USB-Stick / Aansteker zit in mijn linker broekzak, dus een dedicated broekzak voor mijn TyTN II

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233797

Anoniem: 233874 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:14:

Iemand een suggestie?
Heb je al een soft-reset geprobeerd? Sommige veranderingen in de Registry hebben een soft-reset nodig om goed te functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 11:16
Zydell schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:43:
Ik zit even te kijken naar geheugenkaartjes; ik zie in dit topic dat 6GBkaartjes prima werken, werken 8GB kaartjes (bijvoorbeeld Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB) ook met de TyTN 2?
Ja, het ondersteund geheugen kaartjes tot 32 Gbyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
gill schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:24:
[...]

Heel raar dit... Aangezien ze mij bevestigd hebben (door me zelf terug te contacteren na 3 dagen) dat er een probleem is, en dat hij terug zal moeten voor reparatie.

Wat ze jou nu zeggen, hebben ze mij ook verleden week (bij het eerste gesprek) gezegd gehad, en ja na 3 dagen kreeg ik dan te horen dat er wel degelijk iets anders verkeerd is. Volgens mij weten ze het daar niet echt goed meer!
Heb jij hier een referentie nr van? Of de contacpersoon bij HTC? Lijkt me makkelijker...
Telkens als ge belt vertellen ze toch iets anders

PS:

even een vraag tussen door? Welk sdhd kaartje is het snelste , premium of ultra 2 van 2gb? Bijde hebben ze dezelfde specs op pdashop.nl , staat ook geen class bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Heb jij hier een referentie nr van? Of de contacpersoon bij HTC? Lijkt me makkelijker...
Telkens als ge belt vertellen ze toch iets anders

PS:

even een vraag tussen door? Welk sdhd kaartje is het snelste , premium of ultra 2 van 2gb? Bijde hebben ze dezelfde specs op pdashop.nl , staat ook geen class bij
Ja, ik heb een ticket/servicenummer gekregen. Let wel, dit is HTC België, dus wie weet weten ze in't Nederland nog niet...?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
Cobra_Lup schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Heb hem altijd los in mijn rechter broekzak zitten.
Mijn sleutels / USB-Stick / Aansteker zit in mijn linker broekzak, dus een dedicated broekzak voor mijn TyTN II
Als aanvulling.
Ik heb het precies hetzelfde, en de Vario *altijd* met het scherm naar mn been. Een batterijklepje is veel minder kwetsbaar dan een scherm. Mijn vario 1 heeft het op die manier bijna 2 jaar volgehouden, zonder screenprotector.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233797 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:31:
[...]

Heb je al een soft-reset geprobeerd? Sommige veranderingen in de Registry hebben een soft-reset nodig om goed te functioneren.
Me noob...... :+ je hebt helemaal gelijk! Is volgens mij nu je het zegt ook al eens ergens geroepen dat een wijziging in het registry soms een softreset nodig heeft om actief te worden.

Oftwel: na jouw suggestie te hebben geprobeerd, werkt het naar behoren. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
gill schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:56:
[...]

Ja, ik heb een ticket/servicenummer gekregen. Let wel, dit is HTC België, dus wie weet weten ze in't Nederland nog niet...?
Kan je dat ticketnr doorgeven? Of ergens een referentie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-04 17:36
Bebob_NL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:11:
[...]

Als aanvulling.
Ik heb het precies hetzelfde, en de Vario *altijd* met het scherm naar mn been. Een batterijklepje is veel minder kwetsbaar dan een scherm. Mijn vario 1 heeft het op die manier bijna 2 jaar volgehouden, zonder screenprotector.
hmmz naja misschien moet ik dat ook maar gaan doen.
op zich ben ik nog een beetje te voorzichtig om met zo'n apparaat van 500 euro los in mijn broekzak te lopen.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:33:
[...]

Kan je dat ticketnr doorgeven? Of ergens een referentie ofzo?
Ticketnummer is gebaseerd op mijn IMEI nummer, dus heb je niet veel aan. Ik zou bellen als ik jou was, en zeggen dat je weet dat sommige mensen al een ticket ervoor aangemaakt hebben.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
gill schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Ticketnummer is gebaseerd op mijn IMEI nummer, dus heb je niet veel aan. Ik zou bellen als ik jou was, en zeggen dat je weet dat sommige mensen al een ticket ervoor aangemaakt hebben.
mja , heb al 2 keer gebeld gehad :) , issue unknown krijg ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:57:
[...]

mja , heb al 2 keer gebeld gehad :) , issue unknown krijg ik dan
Heb net nog eens gebeld, dit was wat ze te zeggen hadden:
-Ticket is geëscaleerd binnen HTC naar speciale dienst
-Afhankelijk hoeveel keer ze dit probleem tegenkomen, wordt het sneller of trager opgelost
-Vrijdag ging hij meer weten
-Hij raadde me aan om zaterdag nog maar eens een nieuw toestel te halen indien mogelijk bij MediaMarkt, in de hoop dat het niet nog eens zou voorvallen...
-Vermoeden bestaat ook bij hem dat het om sommige loten gaat, niet algemeen dus.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
gill schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:14:
[...]

-Afhankelijk hoeveel keer ze dit probleem tegenkomen, wordt het sneller of trager opgelost
-Hij raadde me aan om zaterdag nog maar eens een nieuw toestel te halen indien mogelijk bij MediaMarkt, in de hoop dat het niet nog eens zou voorvallen...
-Vermoeden bestaat ook bij hem dat het om sommige loten gaat, niet algemeen dus.
Mediamarkt In Nederland?

Want in belgie mag je het vergeten als je vraagt om een omruiling... Dat woord kennen we hier niet in ons woordenboek.

Ben benieuwd naar vrijdag! Keep us posted pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

gill schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:14:
[...]

Heb net ook even met HTC gebeld en een call aangemaakt, heb geen casenumber gekregen maar de persoon aan de andere kant van de lijn bevestigde het probleem en vertelde dat ze alle calls aan het problem koppelen en dat ze op dit moment het probleem aan het onderzoeken zijn en mogelijkerwijs een patch beschikbaar gaan stellen via de HTC e-club.

Hij kon geen termijn aangeven.

Als meer mensen willen bellen hier is de info :

Holland Dutch +31-207-965-399 Mon - Fri 9 am - 5:30 pm

Ze willen graag je volledige naam + tel. nummer weten en het IMEI of serienummer.
Ook vroegen ze naar de ROM en Radio.ROM versie.

IMEI kan je opvragen door op de telefoon te 'bellen' naar *#06#

Hoe meer mensen bellen hoe meer prio zoals gill al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 13:32
Ik ben druk zoekende naar een brando screenprotector voor dit apparaat, ik kan echter overal alleen anderen vinden 'verinogwat'

Heeft al iemand een gespot van brando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Cobra_Lup schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:59:
[...]

Heb net ook even met HTC gebeld en een call aangemaakt, heb geen casenumber gekregen maar de persoon aan de andere kant van de lijn bevestigde het probleem en vertelde dat ze alle calls aan het problem koppelen en dat ze op dit moment het probleem aan het onderzoeken zijn en mogelijkerwijs een patch beschikbaar gaan stellen via de HTC e-club.

Hij kon geen termijn aangeven.

Als meer mensen willen bellen hier is de info :

Holland Dutch +31-207-965-399 Mon - Fri 9 am - 5:30 pm

Ze willen graag je volledige naam + tel. nummer weten en het IMEI of serienummer.
Ook vroegen ze naar de ROM en Radio.ROM versie.

IMEI kan je opvragen door op de telefoon te 'bellen' naar *#06#

Hoe meer mensen bellen hoe meer prio zoals gill al aangaf.
Inderdaad, zelfde info als ik gekregen heb.

Iedereen met het probleem, aub help en bel even met HTC. Hoe meer requests, hoe sneller ze het zullen oplossen!

Dus pak even die telefoon !

PS: mij wisten ze nog te vertellen dat het "mogelijk" om een hardware error gaat, waardoor ze moeten hersteld/vervangen worden. In dit geval zal HTC ze komen ophalen en binnen de week heb je dan je nieuwe toestel, aldus HTC België!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Gadgeteer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:10:
Ik ben druk zoekende naar een brando screenprotector voor dit apparaat, ik kan echter overal alleen anderen vinden 'verinogwat'

Via ebay is hij te vinden, heb hem ook gekocht (kwam uit Duitsland)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-04 18:12

Hier kan je de Ultra Clear Screen Protector bestellen.
Ik heb hem er gister opgeplakt, Je zit niet eens dat er een screen protector opzit!

[ Voor 22% gewijzigd door Nimoleda op 24-10-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
Ok , speaker probleem komt een oplossing voor....

2 Issues die nog spelen zijn :

- Verandering van netwerk van utms naar edge ofzo , kan problemen opleveren, ook bereik is niet goed. Maar dit lijkt me eerder een provider probleem...

- Bluetooth low volume op carkits , kan iemand hier zijn ervaring posten omtrent?
Dit kam mss helpen , gelezen op xda

HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings
change USEJOINTSTEREO from 1 to 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:25:
Ok , speaker probleem komt een oplossing voor....

2 Issues die nog spelen zijn :

- Verandering van netwerk van utms naar edge ofzo , kan problemen opleveren, ook bereik is niet goed. Maar dit lijkt me eerder een provider probleem...

- Bluetooth low volume op carkits , kan iemand hier zijn ervaring posten omtrent?
Dit kam mss helpen , gelezen op xda

HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings
change USEJOINTSTEREO from 1 to 0
-EGDE-->UMTS: heb ik momenteel opgelost door hem gewoon op GSM te zetten. Heb ik voor gebeld naar Proximus, en bleek gekend te zijn bij hen, kwam bij Tytn I ook voor?

-Volume is inderdaad laag, nog niks op gevonden.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
lvisser87 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Ik heb hem er gister opgeplakt, Je zit niet eens dat er een screen protector opzit!
En bestelling is geplaatst. TNX, heb geen ervaring met screenprotectors maar wou voor deze toch maar een bestellen en dan wil ik uiteraard een brando :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
In deze thread : http://forum.xda-develope...t=338940&highlight=active

Spreken ze over :

I am writing this article as I have an HTC Kaiser and want the ultimate active holder for my car.
Brodit do an active holder, but it is regular USB, not extUSB, and it is hard wired to a cigarette lighter connector, so you cannot access audio via the extUSB whilst your Kaiser is in the holder. Also, Brodit seem to have abandoned screwing on the block that holds the USB plug in favour of melting it on, so you can't easily replace the plug with an extUSB splitter as you could with the Hermes holder.

Maar mijn vraag? Wat heeft extUsb temaken dat je alle audio door de carkit kan laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
NoFate schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:36:
In deze thread : http://forum.xda-develope...t=338940&highlight=active

Spreken ze over :

I am writing this article as I have an HTC Kaiser and want the ultimate active holder for my car.
Brodit do an active holder, but it is regular USB, not extUSB, and it is hard wired to a cigarette lighter connector, so you cannot access audio via the extUSB whilst your Kaiser is in the holder. Also, Brodit seem to have abandoned screwing on the block that holds the USB plug in favour of melting it on, so you can't easily replace the plug with an extUSB splitter as you could with the Hermes holder.

Maar mijn vraag? Wat heeft extUsb temaken dat je alle audio door de carkit kan laten komen?
Die extUSB is combinatie van de miniUSB en de koptelefoonuitgang (hierop wordt ook je meegeleverde bekabelde headset aangesloten)op de tytn2/vario3. Hij wil m dus opladen en tegelijk via diezelfder aansluiting gebruiken voor het afspelen van audio (wss via usb aansluiting op zijn autoradio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
Nu ben ik mee

Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
laat maar...had gereageerd op die brando vraag, maar te laat...

[ Voor 99% gewijzigd door LaptopRookie op 24-10-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Nu het toch over outohouders gaat.. ik zoek ook zo'n ding maar liefst iets goedkoops (moet bij mijn auto passen ) Ik kan overal die universelen halen waar je de tel tussendoet en die je dan dichtknijp.. iemand ervaring daarmee? lekker goedkoop maar wekt t een beetje of komt het tomtom geluid na een hobbel onder mijn stoel weg?

Schroeven in mijn dashbord is geen probleem..

[ Voor 6% gewijzigd door Gadgeteer op 24-10-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
koop je dan een passive holder ofzo , kost toch niets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Helaas allen, het 3G bellen/internet probleem wordt bij mij niet opgelost door een harde reset.
Is het nu door de scanner bij Schiphol gebeurd of door het hoogte/druk verschil in het vliegtuig?
Ik ga morgen even met HTC bellen voor dit euvel.
Om nu toch te kunnen bellen, verander ik via de telefoon setting, de "band" op GSM ipv AUTO, je krijgt G-icoon en het werkt weer. Ik haat dit zo... waarom heb ik dat soort gezeik altijd, laat iemand anders die fijne storingen krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aangezien ik nog niet door een dergelijke scanner ben geweest met mijn TyTN, en ik ook niet kan bellen / internetten met 3G, lijkt het mij sterk dat het aan die scanner ligt. En zo te lezen hebben meerdere mensen hier ook last van dit verschijnsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Ja oke, dat zou kunnen, maar wel erg toevallig, dat ik een maand lang nergens last van had en precies na de landing dit euvel heb. Maar jij hebt het dit probleem dus altijd al?

Ik lees net een zeer interessant stukje over 3G en simmkaart hier.
Het gaat hier over imei nummer en "unknown device". Het helpt me nog niet verder, maar ben gelukkig niet de enige.

[ Voor 40% gewijzigd door maffe op 24-10-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
iemand enig idee wat een los toestel kost bij mediamarkt.nl ?

In NL toen ze tenminste niet zo moeilijk over een omruiling :)
Als iemand een shop weet (geen inet shop) weet waar die goedkoper is , let me know, dan kan ik van de prijs van mediamarkt mss nog iets afdoen

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-04 23:51
Gadgeteer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:04:
Nu het toch over outohouders gaat.. ik zoek ook zo'n ding maar liefst iets goedkoops (moet bij mijn auto passen ) Ik kan overal die universelen halen waar je de tel tussendoet en die je dan dichtknijp.. iemand ervaring daarmee? lekker goedkoop maar wekt t een beetje of komt het tomtom geluid na een hobbel onder mijn stoel weg?

Probleem met de meeste knijp dingen is dat je vaak een knop indrukt als je hem dicht knijpt.
Of je moet er een hebben die uitsparingen heeft op de juiste plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

SurfHost schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

Probleem met de meeste knijp dingen is dat je vaak een knop indrukt als je hem dicht knijpt.
Of je moet er een hebben die uitsparingen heeft op de juiste plek.
Klopt, heb ik ook, drukt de camera knop in. Ben er ondertussen aan gewent om mijn TyTN II eerst in de houder te stoppen en vast te 'knijpen' en hem dan pas aan te zetten, dan heb je er nl. geen last van. Hij is er ook nog nooit uit gedonderd.

Hier een voorbeeldje hoe ik hem heb zitten :

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2064.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Check gpsplaza.nl daar hebben ze de Brando ultra clear voor de TyTN II...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 18:01
Spelen jullie ook spellen op de tytn2?
Wil er binnekort 1 halen, zit me al een beetje wegwijs te maken welke apps misschien de moeite waard zijn.

Al hoor ik niks over spellen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Is er een Flash Player for pda's? Ik probeerde youtube website te surfen, maar die vereist Flash. Moet wel zeggen dat die bij bepaalde websites rete traag is en vast loopt. Had de mini opera browser geprobeerd, maar die runt op java wat nog trager was. Nu heb ik de 30 dagen trial van opera mobile geinstalleerd, werkt beter, maar als je gaat proberen om 50% te displayen kan die vastlopen...of je moet refresh geven.

Heb google maps getest, maar die begint altijd met pizza zaak in Amerika...grrrr. Als ik Amsterdam doe, dan zie ik niet veel op detail niveau.
Weet niet of dit allemaal komt omdat ik via wifi 802.11g connect of zo???

Heb wel een vastloper gehad, waarbij mijn Start was veranderd in Contacts en dat die niet reageerde. Heb toen een soft-reset gegeven. Volgens mij zitten er in Windows Mobile 6 nog bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
FireStarter schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:28:
Wil er binnekort 1 halen, zit me al een beetje wegwijs te maken welke apps misschien de moeite waard zijn.

Standaard zitten er 2 spellen in: Bubble Breaker (soort tetris) en Solitaire (kaartspel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base25
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10-2022
Als ik video of pocket tv kijk, dan merk ik dat het aantal frames per seconde veel te laag liggen.
Waar kan ik het aantal frames per seconde instellen?

In de software heb ik geen instellingen gevonden.
Het is wel mogelijk in het register, maar ik heb niet kunnen vinden waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

FireStarter schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:28:

Ik ben helemaal verslaafd aan Worms op mijn TyTN II, kan het wel uren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236190

Gmail biedt nu ook ondersteuning voor IMAP. Dit is natuurlijk erg handig als je een mobiel apparaat hebt. Ik heb het ingesteld en het werkt. Een puntje. Ik krijg bijna geen enkel bericht volledig binnen. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:38
weet iemand of het mogelijk is om via windows live meer dan 50 berichten op te slaan op je telefoon?

heb immers plek genoeg op mijn geheugenkaartje... dus zou geen punt moeten zijn..

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:00
LaptopRookie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:38:
Is er een Flash Player for pda's? Ik probeerde youtube website te surfen, maar die vereist Flash.
Ga naar http://ytpocket.com en klik "click here to install the youtube player".
Doe wat daar aangegeven staan, et voila. Je hebt je youtube player.
Verder is er op de adobe site ook een PPC flashplayer voor pocketie te viden.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gadgeteer schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:04:

Kijk eens op http://www.digitalsonline.nl daar hebben ze een houder specifiek voor de Tytn II. Heb hem zelf sinds gisteren ook in de auto, en ben helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
ik heb ook een universeel klem-ding... dat knoppie indrukken klopt, maar bij mij zit hij 1 standje losser, en blijft nog perfect zitten (rij behoorlijk aggresief, dus dat zegt wel wat)
enige nadeel is dat ik hem niet horizontaal er in kan doen voor tomtom :(
maar als dat geen probleem is, of je vindt er 1 die ver genoeg uit elkaar kan, is dit zeker een aanrader als je goedkoop wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236190 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 07:23:
Gmail biedt nu ook ondersteuning voor IMAP. Dit is natuurlijk erg handig als je een mobiel apparaat hebt. Ik heb het ingesteld en het werkt. Een puntje. Ik krijg bijna geen enkel bericht volledig binnen. Iemand een idee ?
Wat houdt dat in als ik vragen mag? Heb mijn gmail accoutn momenteel weliswaar op de Tytn ingevoerd, maar heb daar nogal wat problemen mee. Verzonden items komen in je inbox en dat soort grappen.

Zijn die porblemen hiermee verleden tijd? Wat zijn de benodigde settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:37
Elwin23 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:26:
ik heb ook een universeel klem-ding... dat knoppie indrukken klopt, maar bij mij zit hij 1 standje losser, en blijft nog perfect zitten (rij behoorlijk aggresief, dus dat zegt wel wat)
enige nadeel is dat ik hem niet horizontaal er in kan doen voor tomtom :(
maar als dat geen probleem is, of je vindt er 1 die ver genoeg uit elkaar kan, is dit zeker een aanrader als je goedkoop wil
pom pom pom.. aggresief -.-

Ik heb gewoon een antislip matje op m'n dashbord liggen (van PDAshop). Ik noem de shop naam omdat dit product het naam van deze shop draagt. Deze is gemaakt van een soort van silecone en heeft daardoor een hoge kleefkracht.

TyTN er op met het scherm gekanteld... en gaan :D Prima af te lezen en precies op juiste hoogte, hoef dus niet naar beneden te kijken steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:15
Chutney schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:02:
[...]

pom pom pom.. aggresief -.-

Ik heb gewoon een antislip matje op m'n dashbord liggen (van PDAshop). Ik noem de shop naam omdat dit product het naam van deze shop draagt. Deze is gemaakt van een soort van silecone en heeft daardoor een hoge kleefkracht.

TyTN er op met het scherm gekanteld... en gaan :D Prima af te lezen en precies op juiste hoogte, hoef dus niet naar beneden te kijken steeds.
Ga ik niet aandurven hoor, als je TyTN II er wel een keervalt door een onverwachtte hobbel, drempel, vreemde bocht, uitwijkmaneuvre of wat dan ook komt hij naar beneden zeilen.

Dan heb je het risico dat hij op een hard deel valt, of gewoon al valt, op je scherm, mechanisme gebroken, scherm ontwricht...

Liever niet :X

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
heb voor 20 euro bij het eerder genoemde digitalsonline een houder gekocht.. die gemonteerd op een reserve tomtom one houder en heb nu een perfect stabiel systeem..

had eerst ook een universele klik houder, maar het lastige daarvan is dat de USB connector niet 100% past en dat het unlock knopje op de zijkant (standby knop) niet in te drukken was..

nog een nadeel van de universele houder was dat die na 2 jaar gebruik (met een SDA) slapper was zodat hij trilde..... (dus het scherm van de tytn trilde ook, dus lastig tomtom aflezen...)

nu een prima oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
miel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:29:
heb voor 20 euro bij het eerder genoemde digitalsonline een houder gekocht.. die gemonteerd op een reserve tomtom one houder en heb nu een perfect stabiel systeem..

had eerst ook een universele klik houder, maar het lastige daarvan is dat de USB connector niet 100% past en dat het unlock knopje op de zijkant (standby knop) niet in te drukken was..

nog een nadeel van de universele houder was dat die na 2 jaar gebruik (met een SDA) slapper was zodat hij trilde..... (dus het scherm van de tytn trilde ook, dus lastig tomtom aflezen...)

nu een prima oplossing!
Waarschijnlijk rijdt je dan ook een dieseltje uit het jaar kruik :+

Ik heb nog een universele houder liggen ergens en nog een zwanenhals van een Medion navigatiesetje, ga maar eens een combinatie maken binnenkort als ik die houder kan vinden....

Anders wordt het gewoon een actieve houder, maar eigenlijk wil ik die ook zo riggen dat hij én geluid via de radio speelt, én oplaadt. De microfoon is toch overgevoelig hoorde ik hier, dan moet het prima werken.

Maar goed er is geen handsfree profiel waarbij hij hem op de speakerfunctie zet denk ik, en vervolgens geluid via je radio doet, en spraak ontvangt via de microfoon welke ook op speakerfunctie staat (gevoeliger).

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Laatst online: 26-04 20:08
Is er al iemand in de AT&T versie van deze telefoon gedoken op het gebied van verschillen met de originele (europese) HTC TYTN II versie? Zijn er bijvoorbeeld, behalve de garantie, goede redenen te bedenken om NIET de AT&T versie (8925 tilt) te kopen als ik in USA ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 20:36
8)7

[ Voor 99% gewijzigd door DaSaN op 25-10-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Gieliovd520 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Waarschijnlijk rijdt je dan ook een dieseltje uit het jaar kruik :+

Ik heb nog een universele houder liggen ergens en nog een zwanenhals van een Medion navigatiesetje, ga maar eens een combinatie maken binnenkort als ik die houder kan vinden....

Anders wordt het gewoon een actieve houder, maar eigenlijk wil ik die ook zo riggen dat hij én geluid via de radio speelt, én oplaadt. De microfoon is toch overgevoelig hoorde ik hier, dan moet het prima werken.

Maar goed er is geen handsfree profiel waarbij hij hem op de speakerfunctie zet denk ik, en vervolgens geluid via je radio doet, en spraak ontvangt via de microfoon welke ook op speakerfunctie staat (gevoeliger).
benzine uit het jaar 2005... met nieuwe voorbandjes.....

maar goed, ik heb dus ook zo'n combinatie gemaakt en ben mega tevreden.

(ook met mijn CK3100 parrot carkit, soms kreeg ik zelfs geluid van de tomtom over de radio.. maar ben er nog niet achter hoe dat precies zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekelbende
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 22:35
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een Vario 3.
Ik heb hiervoor een mda compact, mda vario 1 en een mda compact 3 gehad. Deze hadden allen een terminal server client / rdp client . Deze niet....op het eerste gezicht althans.
Is hij eruit 'gebranded' door T-Mobile ofzo? of kan ik gewoon de executable niet vinden?

Verder heb ik hsdpa maar toch gaat ie vaak via gprs connecten, ook al is er gewoon hsdpa bereik. Daar heb ik zeg maar dus geen hsdpa voor gekocht.
Kan ik gprs uitschakelen zodat hij altijd het H-tje laat zien ipv het G-tje?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
brekelbende schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
Hoi,

Ik heb hiervoor een mda compact, mda vario 1 en een mda compact 3 gehad. Deze hadden allen een terminal server client / rdp client . Deze niet....op het eerste gezicht althans.
Is hij eruit 'gebranded' door T-Mobile ofzo? of kan ik gewoon de executable niet vinden?

Verder heb ik hsdpa maar toch gaat ie vaak via gprs connecten, ook al is er gewoon hsdpa bereik. Daar heb ik zeg maar dus geen hsdpa voor gekocht.

Alvast bedankt!
Remote Desktop voor de Kaiser kan je hier vinden. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235354

dat je je apparaat na een week al terug krijgt van eurotwice is een leuk verhaal.
hij zou omgeruild worden omdat er een dode pixel inzat. nee meneer als u DOA procedure op de doos zet word er de zelfde dag nog een nieuwe retour gezonden.

Actual statusinformation
Date of repair demand: 08/10/2007
Startdate handling: 15/10/2007
Actual status: We are waiting for a swap unit from the supplier 19/10/2007 08:52
Status evolution
25/10/2007 08:52:42 We are waiting for a swap unit from the supplier
18/10/2007 15:21:29 Repair/Swap
15/10/2007 13:29:48 Repair/Swap

en ze wachten nog steeds op een swap unit van de supplier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234022

ik heb een probleempje met mijn TyTN II

Het HTC Home screen loopt soms gewoon vast. Ik kan niets meer doen en als ik klik met het stylusje op de icoontjes van sms en e-mail doet hij niets.

aan wat kan dit liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-04 14:17

Zhadum

Folding & Einstein@home

maffe schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:19:
Ja oke, dat zou kunnen, maar wel erg toevallig, dat ik een maand lang nergens last van had en precies na de landing dit euvel heb. Maar jij hebt het dit probleem dus altijd al?

Ik lees net een zeer interessant stukje over 3G en simmkaart hier.
Het gaat hier over imei nummer en "unknown device". Het helpt me nog niet verder, maar ben gelukkig niet de enige.
Ik ben deze week en vorige week 2 x op schiphol met mijn mob door de scanner geweest. Geen probleem geconstateerd, werkt prima. Ik heb wel MDA VArio III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234022

Anoniem: 235354 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:27:
dat je je apparaat na een week al terug krijgt van eurotwice is een leuk verhaal.
hij zou omgeruild worden omdat er een dode pixel inzat. nee meneer als u DOA procedure op de doos zet word er de zelfde dag nog een nieuwe retour gezonden.

Actual statusinformation
Actual status: We are waiting for a swap unit from the supplier 19/10/2007 08:52
Status evolution

Ik heb ook een DOA gehad via eurotwice en heb een maand en een week mogen wachten op de nieuwe TyTN die ze me opstuurden.

Elke keer ik belde waren ze nog aan het wachten op een nieuw toestel. Na herhaaldelijke telefoontjes heb ik hem dan uiteindelijk toch plots toegestuurd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236483

Schatjes, ik moet nog een microSD kaartje aanschaffen... :> kan iemand me vertellen waar TyTn-II het meest blij van wordt? Een gewone microSD of beter een microSDHC?

Anyone?
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 236483 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:45:
Schatjes, ik moet nog een microSD kaartje aanschaffen... :> kan iemand me vertellen waar TyTn-II het meest blij van wordt? Een gewone microSD of beter een microSDHC?

Anyone?
SDHC heb ik er hier inzitten, werkt perfect (Sandisk 4GB om precies te zijn)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Anoniem: 236483 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:45:

Anyone?
Heb mijn 6GB microSDHC bij Yordeal gehaald...super service. Werkt prima tot dus ver, heb nog meer dan 5GB over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Anoniem: 234022 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:55:
ik heb een probleempje met mijn TyTN II

Het HTC Home screen loopt soms gewoon vast. Ik kan niets meer doen en als ik klik met het stylusje op de icoontjes van sms en e-mail doet hij niets.

aan wat kan dit liggen?
Dit probleem heb ik ook soms. Vaak in combinatie met websites die geladen worden in Internet Explorer of Opera Mobile die lang duren. Blijkbaar belast dit de hele cpu of zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
lvisser87 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:19:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je die van jou ontving? Ik had maandag 1 besteld en betaald, maar heb hem nog steeds niet. Heb ze gemaild, maar geen reactie meer na mijn bestelling. Zal ze morgen bellen...grrrr |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

Hoe lang duurde het voordat je die van jou ontving? Ik had maandag 1 besteld en betaald, maar heb hem nog steeds niet. Heb ze gemaild, maar geen reactie meer na mijn bestelling. Zal ze morgen bellen...grrrr |:(
Heb hem daar zondag besteld en geld overgemaakt via internet. Tot op heden niets gehoord of gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 233874 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Heb hem daar zondag besteld en geld overgemaakt via internet. Tot op heden niets gehoord of gezien.....
Het duurt een aantal dagen na je betaling voor ie op de deurmat ligt. Ik heb bij deze toko zeker 20 screenprotectors besteld de afgelopen jaren, en altijd prima service gehad. Betrouwbare tent in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236483

LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

Heb mijn 6GB microSDHC bij Yordeal gehaald...super service. Werkt prima tot dus ver, heb nog meer dan 5GB over.
Kan ik wat mee, thanks!!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-04 14:17

Zhadum

Folding & Einstein@home

Fermion schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:57:
De VOIP in WM6 is bij Tytn II eruit gesloopt, jammer, maar hier is het :)

http://www.fonosip.com/english/wm6_smartphone.html
Schijnt dat het link niet werkt. Ik krijg het volgende melding: We could not find the URL you were looking for please look for the data on the top menu or the help links below. Or write to us at

Heb je misschien een ander link of kun je het bestandje met eventueel uitleg ergens op een site te zetten? En kun je nu ook gesprek voeren via koptelefoon? En hoe is de kwaliteit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

Uhmm ik had hem zaterdag avond besteld, dinsdag middag lag de envelop op de deurmat.
Helaas zonder factuur oid
Hebben ze hem nog wel op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232941

Anoniem: 235354 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:27:

Actual statusinformation
Status evolution

Dit traject duurde bij mij ook 4 weken! Op zich ben ik blij dat het toestel met een actieve pixel wordt omgeruild maar qua doorlooptijd is het toch wel slechte serivce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-04 23:28
brekelbende schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:
Hoi,

Alvast bedankt!
Wat voor abbo heb je dan met dat hsdpa? Ik heb zo'n PIT abbo van 9,95 bij T-mobile maar ik zie altijd een G'tje, nooit iets anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Laatst online: 13-04 14:59
Na de reacties op mn vorige vragen heb ik hem toch besteld... Verder ook meteen een microsdhc kaartje van 6gb.

Ben nu wat rond aan het zoeken naar mooie software, maar kan niets vinden waarmee ik bijvoorbeeld het aantal mb's kan limiteren op een gprs verbinding. Iemand een idee?

Dit in verband met het afsluiten van vodafone (on) bezorgd internet van 50mb voor 9,50 euro.

Offtopic: Verder wil ik zeggen dat ik jullie active topicenaren heel relaxed vind :) Ik leer veel van jullie en helpen me beslissen, dankuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
speur dan ook maar zeker het xda en modaco forum af , daar leer je ook enorm bij...

Zeker zo van die specieke instellingen/bugjes die je makkelijk kan oplossen door het register aan te passen!

Deze staan allemaal in mijn favorieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Gian Inc. schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:33:
Na de reacties op mn vorige vragen heb ik hem toch besteld... Verder ook meteen een microsdhc kaartje van 6gb.

Ben nu wat rond aan het zoeken naar mooie software, maar kan niets vinden waarmee ik bijvoorbeeld het aantal mb's kan limiteren op een gprs verbinding. Iemand een idee?

Dit in verband met het afsluiten van vodafone (on) bezorgd internet van 50mb voor 9,50 euro.

Offtopic: Verder wil ik zeggen dat ik jullie active topicenaren heel relaxed vind :) Ik leer veel van jullie en helpen me beslissen, dankuu
Bedoel je Zorgeloos Internet van Vodafone, voor 9,50 p/m? Dan zou ik me niet te veel zorgen maken om die limiet. Je wordt sowieso na enige maanden deze limiet te overschrijden eerst gecontacteerd door vodafone met een eventuele waarschuwing, daarna komt pas bijbetalen ter sprake. Mensen uit dit topic gebruiken echter al structureel meer dan 50 mb, al maandenlang, en hebben nog nooit iets gehoord of extra betaald.

Mocht je toch willen weten hoevel data je verbruikt, probeer dan SPB GPRS monitor eens. Dit tooltje staat op 1 van de cd's die bij je tytn2 worden geleverd. Erg prettig progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base25
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10-2022
Mensen vergeet niet een backup van je tytn te maken.

Mijn tytnII met 6gb sdhc class 4 kaartje was vanmorgen alle data kwijt op mijn sd kaartje. Op de sd kaart stond alleen nog total commander, deze had ik vanmorgen installeerd.
Toen het mij opviel dat de data weg was, dacht ik dat het door het installeren van total commander kwam en dat deze data wel weer te zien zou zijn na een soft reset.

De softreset resulteerde in een hardereset. :(
Ik was net bijna klaar met het installeren en instellen van mijn tytnII. Helaas had ik nog geen backup gemaakt.

De data kan op de sdhc-kaart kan ik ook niet op mijn laptop uitlezen. Met een data-recoverytool lukt dat wel gelukkig.
Voor de installatie van mijn tytnII is het dikke pech, ik kan gewoon weer overnieuw beginnen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaSaN schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

Mocht je toch willen weten hoevel data je verbruikt, probeer dan SPB GPRS monitor eens. Dit tooltje staat op 1 van de cd's die bij je tytn2 worden geleverd. Erg prettig progje.
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik zit nu (helaas) nog te kijken met een 5MB bundel van Telfort, maar stap volgende maand over naar Vodafone.

Het progje geeft me netjes een waarschuwing bij verbruik van 50%, 75% en 95% van mijn bundel. Helemaal in te stellen naar je eigen wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Anoniem: 232941 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:26:
[...]

Dit traject duurde bij mij ook 4 weken! Op zich ben ik blij dat het toestel met een actieve pixel wordt omgeruild maar qua doorlooptijd is het toch wel slechte serivce.
Werkt HTC altijd via EuroTwice?
Toen ik gisteren belde ivm het speakerprobleem (zie hoger), zeiden ze me dat het toestel zou worden opgepikt door hen en binnen de week terug bij mij zijn...
Begin al te vrezen!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb vanmiddag de TyTn II even in de handen gehad bij de lokale MediaMarkt (Enschede), dit wordt zeker mijn nieuwe foon :9 Maar wat is dat ding daar prijzig, 730€...

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 25-10-2007 16:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
lvisser87 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:02:
[...]
Uhmm ik had hem zaterdag avond besteld, dinsdag middag lag de envelop op de deurmat.
Helaas zonder factuur oid
Hebben ze hem nog wel op voorraad?
Nog voor mijn bestelling zag ik dat onder de Op Voorraad tekst, stond dat die voor de Tytn II uitverkocht was. Ik heb ze toen een email gestuurd of ze het op voorraad hadden. Maandag kreeg email terug, ja er is weer voorraad. Naar aanleiding van dit bericht ben ik direkt weer op hun website gaan kijken en daar stond dus nog alleen maar op voorraad. Heb hem daarna dus besteld, betaald en ben wachtende....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
bartgrefte schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:02:
Heb vanmiddag de TyTn II even in de handen gehad bij de lokale MediaMarkt (Enschede), dit wordt zeker mijn nieuwe foon :9 Maar wat is dat ding daar prijzig, 730€...
Gewoon bij algebeld halen...scheelt je bijna 100 euro, waarmee je nog geheugen e.d kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:06:
[...]

Nog voor mijn bestelling zag ik dat onder de Op Voorraad tekst, stond dat die voor de Tytn II uitverkocht was. Ik heb ze toen een email gestuurd of ze het op voorraad hadden. Maandag kreeg email terug, ja er is weer voorraad. Naar aanleiding van dit bericht ben ik direkt weer op hun website gaan kijken en daar stond dus nog alleen maar op voorraad. Heb hem daarna dus besteld, betaald en ben wachtende....
Interesant, heb je hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
gill schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Werkt HTC altijd via EuroTwice?
Toen ik gisteren belde ivm het speakerprobleem (zie hoger), zeiden ze me dat het toestel zou worden opgepikt door hen en binnen de week terug bij mij zijn...
Begin al te vrezen!
HTC heeft tegen mij verteld dat het issue nog zeker geen hardware issue was en dat er waarschijnlijk wel een SW update zou komen...

Heb jij de jouwe al opgestuurt? Vind ik vreemd hoor, want ze kennen de oorzaak nog niet zeide ze me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Bij mijn (Vodafone met onbezorgd internet) combinatie wisselt de verbinding continu.

Als ik hier boven zit heb ik 2 streepjes bereik waarbij wisselend 3G en H in beeld komt. Deze 2 wisselen dan continu.

Soms met slechter bereik staat er zomaar eens G in beeld (met vol bereik)

Daarnaast is er soms ook nog een gewoon "mastje" in beeld (GSM?)

Vooral die eerst, 3G en H vat ik niet helemaal. Is het nou H of is het 3G en what's the difference.

[ Voor 17% gewijzigd door Gieliovd520 op 25-10-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Net thuis...er is nog geen bal ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Gieliovd520 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:26:
Bij mijn (Vodafone met onbezorgd internet) combinatie wisselt de verbinding continu.

Als ik hier boven zit heb ik 2 streepjes bereik waarbij wisselend 3G en H in beeld komt. Deze 2 wisselen dan continu.

Soms met slechter bereik staat er zomaar eens G in beeld (met vol bereik)

Daarnaast is er soms ook nog een gewoon "mastje" in beeld (GSM?)

Vooral die eerst, 3G en H vat ik niet helemaal. Is het nou H of is het 3G en what's the difference.
3G is UMTS en H is HSDPA. Interessant nieuws omtrent vodafone internet: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=1063

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 12:04

|sWORDs|

vSphere/ESXi

DaannO schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:24:
[...]

3G is UMTS en H is HSDPA. Interessant nieuws omtrent vodafone internet: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=2&t=1063
kwamen op een snelheid uit van 325 Kbs
Ik mag hopen dat de schrijver het verschil tussen bits en Bytes niet weet. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door |sWORDs| op 25-10-2007 18:43 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik heb nog helemaal geen H mogen zien. Wel vaak 3g maar de H laat nogal op zich wachten :s

Mijn pit2005 was ook nog niet gewijzigd naar pit+, daarvoor heb ik net gebeld en dit zou over 30 minuten actief moeten zijn... hopelijk dan een H.

Of moet ik zelf ook nog iets instellen voor hsdpa??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

Jup, ik ook. Top daar!

Ik heb nu precies één week de HTC TyTN II. Ik vind het een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Mijn Tytn II deed net even raar. Omdat ik wat las over speaker on problemen, heb ik net infolijn 1244 van T-Mobile gebeld en speaker aangezet. Telefoon ging over op 3G???...misschien slecht bereik?...en Start was weer veranderd in andere tekst, waar ik met geen mogelijkheid meer in Start kon komen. Heb toen een soft-reset gedaan. Raar!
3G kost duurder toch?...is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?...wil dat die altijd op G blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
LaptopRookie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:59:
Mijn Tytn II deed net even raar. Omdat ik wat las over speaker on problemen, heb ik net infolijn 1244 van T-Mobile gebeld en speaker aangezet. Telefoon ging over op 3G???...misschien slecht bereik?...en Start was weer veranderd in andere tekst, waar ik met geen mogelijkheid meer in Start kon komen. Heb toen een soft-reset gedaan. Raar!
3G kost duurder toch?...is er een mogelijkheid om dit uit te zetten?...wil dat die altijd op G blijft.
3g duurder? ligt eraan als je een pit abo hebt. als je onbeperkt internet hebt scheelt het niets in de kosten als je dit niet hebt kun je je internetverbinding beter uitzetten inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:49:
Als je het toestel lang (bijvoorbeeld meer dan een uur) op 'trillen' hebt staan en je zet vervolgens het geluid aan, dan gaat de schuif van het speakervolume wel omhoog, maar de schuif van het telefoonvolume blijft laag. Het probleem doet zich niet voor als je 'm maar even op trillen zet en het geluid vervolgens aan zet. Herkenbaar?
Ik kom er net achter dat ik dus hetzelfde probleem heb. Vanmiddag heb ik hem een tijdje op trillen gehad vanwege een meeting, en net kijk ik op het display, heb ik opeens een aantal missed calls!

Nadere inspectie leverde inderdaad als resultaat op dat het telefoonvolume helemaal dicht stond.

Heeft gebruik van phone suite (SPB) dit probleem opgelost? Was namelijk toch al van plan dat te gaan gebruiken.....

Edit: heb het probleem via email gemeld aan HTC. Ben benieuwd naar het antwoord........

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 233874 op 25-10-2007 19:29 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reminder:

Dit is een topic over de TyTN II en niet over waar je `m het beste tegen welke prijs met welk abonnement kan kopen... Daarvoor moet je gewoon eventjes naar de winkel gaan, of op TelecomVergelijk kijken.
En, overige off-topic-blaat is natuurlijk ook not_done!